Viel Catherine (goldenageofgaia.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

9.6.2021 TANSSIA TOTUUDEN KANSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 22.06.2021 18:37

TANSSIA TOTUUDEN KANSSA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
9.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tanssimme piirissä ja oletamme,

Mutta salaisuus istuu keskellä ja tietää.

–Robert Frost, The Secret Sits

Kun mennään suoraan asiaan, niin en ole aina mukava ihminen, vaikka pyrinkin siihen.

Surullista, mutta totta.

Minua muistutettiin tästä tänään saatuani selville, että ilmeisesti jopa Wall Street Journal on myöntänyt, että virus luotiin ehkä, mahdollisesti, laboratoriossa Wuhanissa.

Faucin sähköpostien massiivinen vuotaminen viime viikolla, mikä jatkui tällä viikolla kiistämättömiin dokumentteihin hänen yhteydestään tuohon laboratorioon ja viruksen todennäköiseen alkuperään. Tämä järkyttävä uutinen on tunkeutunut valtavirtamedian kieltämiskilven läpi, joka oli aiemmin läpipääsemätön, kun se nyt varovasti sallii sen mahdollisuuden, että se voisi olla totta.

Hallelujaa. Onko tämä alku uudelle suhteelle totuuden ja perinteisten medialähteiden välillä? Miten ilahduttavaa se olisikaan.

*****

Sen toiveikkuuden lisäksi, että valtavirta olisi viimekin rikkomassa totuuspähkinän, ajattelin välittömästi kahta läheistä ystävää, joiden kanssa haluaisin jakaa tuon informaation.

Tai tarkemmin sanottuna kiekaista: "Mitä minä sanoin!" (Kuten kerroin aiemmin, en ole aina mukava.)

Yksi ystävä – ennen tuplamaskinsa pukemista, silloin kun se oli muodikasta – oli puuskahtanut halveksivasti: "Minä en ole rokotteesta kieltäytyjä", kun olin epäröiden maininnut, ettei ehkä ollut kaikkein paras idea ottaa rokotusta.

Saatuani ojennuksen, suljin suuni ja kävelin hänen kanssaan säyseästi kahvilaan, jossa hänen täytyi ottaa pois kahdet maskinsa juodakseen kahvia, muiden maskittomien asiakkaiden ympäröimänä.

En huomauttanut tuosta absurdista paradoksista.

Tämä ystävä, ilmaisten sen selvästi kahdella maskillaan, uskoi siihen yleiseen narratiiviin, että kyse oli luonnollisesti tapahtuneesta ja äärimmäisen vaarallisesta uudesta viruksesta, ja meidän oli parempi käyttää kaikkia aseita, joita modernilla tieteellä on sen kukistamiseen. Eikä se tietenkään ollut peräisin mistään laboratoriosta! Sellaisia asioita ei vaan tapahdu.

Maskit … älä välitä niistä monista tutkimuksista, jotka osoittavat, etteivät ne ole ainoastaan hyödyttömiä sairauden leviämisen estämisessä, vaan myös vaarallisia terveydelle.

Ja rokote … älä välitä, ettei se ole sinänsä edes rokote. Lisäksi FDA (Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto) ei ole myöskään hyväksynyt sitä, se on laajasti testaamaton, se on kokeellinen, eikä se estä saamasta tai levittämästä tuota sairautta.

Tosiaankin, miten rakastaisinkaan jakaa tuon Wall Street Journalin mielenkiintoisen tiedon tämän mediaan luottavan ystävän kanssa.

*****

Toinen ystävä oli maaliskuussa 2020 hieman vähemmän halveksiva, mutta onnistui silti olemaan alentuva.

"On nimittäin täysin todennäköistä, että koko tämä juttu on tullut jostain laboratorioista ja se on vapautettu tahallaan!" kerroin hänelle innoissani.

Hän katsoi minua säälien. "Ei se tullut mistään laboratorioista, Cathrine."

Keskustelun loppu. "Tiede" ja ne jotka seuraavat sitä, ovat aina oikeassa.

*****

Mutta voisiko tilanne kääntyä ympäri? Paljastuisiko se, mikä aiemmin nielaistiin kokonaisena "totuutena", niistä samoista lähteistä valheeksi, jotka välittivät sen "totuutena"?

"Olemme pahoillamme, teimme pienen virheen. Kaikki nuo "salaliittoteoriasekopäät" joita olemme epätoivoisesti vaientaneet ja sensuroineet viimeisen puolitoista vuotta … meitä kuristaa sanoa tämä … olivat oikeassa."

En usko, että olisimme ihmisiä, jos monet meistä eivät vähän tanssisi kaduilla nähdessämme tuon otsikon.

Minä olisin siellä todella innokkaasti, välittämättä katsooko naapurusto.

*****

Okei, tuo skenaario on äärimmäisen epätodennäköinen. Ainakin se on epätodennäköinen ilman, että varoituksia ja suojatoimia on tukemassa änkyttävää valtavirtaa, sen yrittäessä jatkaa "uusien paljastusten" pyörittämistä niin, että ne sopivat niiden vanhaan uutisointiin, joka totesi täsmälleen päinvastoin.

Tai kuten olen lukenut sen tapahtuvan: ne menevät salamyhkäisesti editoimaan aiempia julistuksiaan. Helppoa tehdä sähköiselle materiaalille.

Haluaisin nähdä niiden tekevän sen kaikkien painettujen sanomalehtien, aikakauslehtien ja kirjojen kanssa, joita vielä on. Kenties elokuvan Vuonna 1984 tapaan, he käyttäisivät sorrettuna pieniä miehiä ja naisia, jotka suuritöisesti poistaisivat nuo hemmetin maininnat jokaisesta lehtileikkeestä, alkuun saakka.

Ja nuo todisteet imaistaan jättimäiseen pätsiin ja muutetaan tuhkaksi, eikä niitä koskaan enää rekonstruoida tai edes mainita. Niistä tulee "kadonnut".

Se toimi Vuodessa 1984. Onneksi se oli fiktiota. Tämä on todellista elämää, niin meille kerrotaan.

*****

On vasta alkuajat. Vähän näyttää valuvan esiin joka päivä.

Tuleeko tulva? Tuleeko massiivinen "oma syyni" -tilanne, valtavirran kertoessa lähde toisensa jälkeen: olimme väärässä ja harhaanjohdimme teitä …

Vaikka meille usein muistutetaan, että mikä tahansa on mahdollista, se on kaukana mielikuvitukseni ulkopuolella. Ei tunnu mahdolliselta, että se voisi olla rinnakkain "peruskalliotodellisuuksien" kanssa, niin kuin gravitaatio ja pyhä geometria.

Mutta siltä varalta, että se mahdollista – ja sitä tapahtuu noro kerrallaan – muistutan myös itselleni, että loppujen lopuksi vain ystävällisyydellä on merkitystä.

Ja ystävällisyys merkitsee, ettei heitä ihmisten sanoja tai tekoja heille takaisin päin naamaa.

*****

Parissa podcastissaan Simon Parkes on puhunut näistä ajoista, joissa näytämme olevan tällä hetkellä, ja siitä miten meidän pitäisi ja ei pitäisi käyttäytyä. Hän sanoo jotenkin näin: "Vaikka saatat tuntea voimakasta houkutusta sanoa: "Mitä minä sanoin", älä tee sitä."

Hän kannustaa meitä sen sijaan ehdottamaan, että yksiöt tekisivät vähän sieluetsintää. Että nämä hämmentyneet ystävämme, sosiaalisen median tuttumme, perheemme, naapurimme ja työtoverimme katsoisivat omia asenteitaan ja käyttäytymistapojaan.

Miksi he eivät nähneet totuutta, vaikka me näimme?

Miksi he sivuuttivat ja pilkkasivat kaikkea informaatiota, jota lähetimme heille, vaivautumatta edes tutkimaan tarkemmin sitä tai tekemään yhtään omaa tutkimusta?

Kiireinen elämä. "Minun täytyi tehdä paljon työtä, minulla on hyvin vastuullinen asema. Minun täytyi pitää kotikoulua lapsille. Minun täytyy tehdä kahta työtä maksaakseni vuokran …"

Pidättäydymme huomauttamasta samanlaisesta kiireestä omassa elämässämme, jonka aikana kuitenkin onnistuimme tutkimaan vähän asioita, mikä johti vaihtoehtoisiin totuuksiimme.

Olisi paljon ystävällisempää vain hiljaa ohjata nuo yksilöt lähteisiin, jotka pyrkivät tosiasialliseen ja todenmukaiseen informaatioon, parhaan kykynsä mukaan. Sellaisiin lähteisiin jotka olivat jo ennen, kuin valtavirta alkoi yskiä muutamia faktajyväsiään, ja jotka ovat edelleen paikkoja, joista todennäköisimmin löytää nyt "oikean totuuden".

Halaus tai pari ei olisi varomatonta. Mieluummin henkilökohtaisesti. Eikä kenenkään sallita kysyä: "Oletko ottanut rokotuksen?"

Koska se on kokonaan eri soppa(kattila) – joka luultavasti haisee korkealle taivaalle, kun kansi lentää irti …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.6.2021 KIVENJÄRKÄLEITÄ VIRRASSA

ViestiKirjoittaja hammer » 25.06.2021 10:15

KIVENJÄRKÄLEITÄ VIRRASSA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
12.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Alan nähdä loukkuun jääneet negatiiviset tunteet kompastuskivinä elämämme tasaisessa virrassa. Kuin hiekka, pikkukivet, suuremmat kivet ja kivenjärkäleet, nämä negatiiviset tunteet vaihtelevat pikkuruisista massiivisiin.

Pienenpienetkin negatiiviset tunteet voivat aiheuttaa häiriöryöpyn elämässämme – niin kuin vähän hiekkaa kengässä voi lopulta rajoittaa vaivatonta astelua.

Näen kivenjärkäleet ikivanhoina, haudattuina tunteina elämien ajalta. Ne saattavat olla esi-isiltä perittyjä tunteita, jotka on välitetty sukupolvelta toiselle äidin synnyttäessä vauvan. Osa sukulinjan DNA:ta, itse asiassa.

Luulen, että se mitä jotkut sanovat "kollektiivista muunnettavaksi negatiivisuudeksi", on itse asiassa näitä loukkuun jääneitä tunnejärkäleitä, joita on levitetty ihmiskunnan keskuuteen kuin pudonneen komeetan paloja, jotka aurasivat kollektiivitietoisuuden läpi ja jättivät ahdistus- ja toivottomuusvaon Maan suureen avohaavaan.

*****

Isot kivet, pikkukivet ja tukkeutunut hiekka virrassa edustaisivat vähemmän juurtuneita tunnehippuja. Ärsytystä "roskasoitoista" klo 3 aamulla tai viipyilevää itse-epäilyä ja huolta erimielisyydestä pomon kanssa muutama viikko sitten.

Vuosien krooninen fyysinen kipu voi aiheuttaa varsinaisen negatiivisen tunnesuon, kun niitä on pinottu toinen toisensa päälle fyysisen kehomme haluttomiin "muistisiivuihin".

Ilman kunnollista käsittelemistä, näiden negatiivisten tunteiden energia pääsee juurtumaan kehoomme. Niistä vapautuminen voi tuntua ylivoimaiselta tehtävältä.

*****

Kun joku – ystävä tai terapeutti tai kirjailija – kannustaa "tuntemaan ja tunnustamaan negatiiviset tunteet, mutta olemaan vatvomatta niitä", ensimmäinen reaktioni on aina: "Mahtavaa! Näytä minulle vain miten."

Joskus tulee tarkkoja ohjeita, tai kerrotaan kirjallisuutta. Lue sellainen ja sellainen oma-apukirja, tai tämän ylösnousseen mestarin kanavoitu tutkielma, tältä uskomattoman näkemykselliseltä yksilöltä. Katso tiettyjen traditioiden henkistä kirjallisuutta.

Kaikki on siellä, etkö näe/ymmärrä sitä?

No … sori vaan … en.

Ja lisään uuden negatiivisen tunteen – turhautumisen – ylikuormattuun tavarajunaani.

*****

Tein jotain uutta viime viikolla. Etsin tunnekooditerapeutin apua noiden tunnejärkäleiden ja -kivien kaivamisessa ja poistamisessa elämäni virrasta.

Uskon, että tämä prosessi on toimiva minulle, ja se toimii jo, suurelta osin koska se perustuu tunne- ja energeettisiin periaatteisiin, jotka allekirjoitan varauksetta.

En pysy selittämään energiaparannusta niin, kuin herännyt kvanttifyysikko tai henkinen pyrkijä, joka on omistanut elämänsä ja sielunsa esoteerisille opinnoille. Mutta ymmärrän sen tarpeeksi omia tarkoituksiani varten.

Tunnekoodia (The Emotional Code) voitaisiin kuvata energiatyöksi. Kuten Reikissä tai akupunktiossa tai missä tahansa muussa energiaparannusmenetelmässä, onnistuminen tuntuu riippuvan vastaanottajan halukkuudesta ja avoimuudesta ja hänen sielunsa toimintaohjeista.

Onko aika? Kyllä, on aika. Sen viestin saan sielultani.

*****

Näen nämä irtipäästetyt tunteet kuin säkenöivinä mylar-ilmapalloina, jotka on viimeinkin vapautettu kehoni vankilasta. Veikkaan, että ne ovat aivan yhtä iloisia lähtiessään – viivyttyään liian kauan – kuin minä olen vapauttaessani ne.

Samalla tavalla juurtuneet negatiiviset energiat, jotka ovat viipyneet liian kauan Maassa, voidaan viimeinkin vapauttaa taskuista, joihin ne ovat jääneet loukkuun ympäri maailmaa.

Toivon, että jollain tavalla jonka voin vain kuvitella, pimeys on iloinen lähtiessään. Ja että se voi vapautua pilvettömälle siniselle taivaalle, Luojan toivottaessa sen yhtä intohimoisesti tervetulleeksi, kuin valoisimman ja kirkkaimman sielun, joka on koskaan ylösnoussut, ilon ja enkelien fanfaarien kera.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.6.2021 SILMÄNKÄÄNTÖTEMPPU

ViestiKirjoittaja hammer » 27.06.2021 21:33

SILMÄNKÄÄNTÖTEMPPU

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
16.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Silmänkääntötemppu: nokkelasti toteutettu temppu tai huijaus [Merriam-Webster]

Voi, ilon päivää! Kalifornia on avautunut taas! Sulkutila on ohi. Voimme jatkaa normaalia elämäämme nyt, ilman maskeja ja turvavälejä ja katsomatta toisiamme epäilevästi, koska toinen ihminen saattaa olla "vaarallinen", kuten meitä on ohjelmoitu viimeiset 16 kuukautta.

Jep, Kalifornia avautui taas eilen. Tavallaan. Tietyillä ehdoilla. Tietyille ihmisille. Jos et ole etuoikeutetussa kastissa, eli rokotettu, mene takaisin ruotuun, seiso siellä, pidä maskia koko ajan, ja herran tähden, pysy kaukana minusta ja turvallisesti rokotetusta kuplastani.

Vilkaisu erilaisiin uutislähteisiin osoittaa, että ihmiset kuplivat innostusta ja vallatonta odotusta tästä pienestä tipasta ns. vapautta. "Pelkkää hymyä, ei kyyneliä", toitottaa yksi voitonriemuinen otsikko.

Oikeasti? Oikeasti? Lukiko kukaan pienellä präntättyä? Huomasiko kukaan, että poikkeuksia tähän "vapauteen" on valtava määrä? Niihin sisältyy, että joidenkin haavoittuvimmista ihmisistä keskuudessamme täytyy käyttää maskia monissa olosuhteissa ja paikoissa, rokotusstatuksesta huolimatta.

Mitä rokottamattomaan tulee, niin no, voisit yhtä hyvin mennä takaisin kotiin ja lukkiutua sisälle, koska periaatteessa sinua ei haluta minnekään julkiselle paikalle ilman maskia.

Ihmiset näyttävät myös sivuuttavan sen, että herra on pitänyt hätätilavaltansa, mikä merkitsee, että jos jokin "variantti" ilmaantuu (tai periaatteessa minkä tahansa muun yleisen terveyskriisin vuoksi), mennään takaisin hallituksen ison saappaan alle. Siihen saakka kun saamme tämän vaarallisen uuden tilanteen kontrolliin, kaikki sulkutilat ja muut rajoitukset palautetaan, kunnes toisin ilmoitetaan.

Se mitä Kaliforniassa tapahtuu, saa minut melkein luopumaan toivosta ihmisten suhteen. Miten typerryttävän herkkäuskoisia voimme olla?

*****

En ole varma, miten hyvin kukaan on ajatellut tätä loppuun saakka. On hyvin monia mahdollisia ongelmia. Tarkoitan, että miten voi tietää varmasti, että joku henkilö on rokotettu ja hänen lähellään on "turvallista" olla?

Ei kannata olla huolissaan – Isolla veljellä on lääke tuohon pulmaan. Kalifornian pääbyrokraatti Newsom on suoralta kädeltä indikoinut, että pian tulee "systeemi" rokotusstatuksen tarkistamiseen. No ei, se ei ole rokotuspassi, joka olisi hieman perustuslainvastainen … vain se on "todennusjärjestelmä".

Mitä passi tekee? Todentaa, että henkilö on, kuka hän sanoo olevansa, antaa tunnistuksen. Mitä todentamisjärjestelmä tekee? Antaa passitason dokumentin, että henkilö on sen arvoinen, että häntä kohdellaan ensimmäisen luokan kansalaisena, koska hän on toivottanut kehoonsa tervetulleeksi fingerporillisen myrkyllistä kemikaali- ja metallisekoitusta.

Semantiikkaa. Silmänkääntötemppu.

*****

Uskokseni on raportoitu, että joidenkin ihmisten keho on tullut magneettiseksi rokottamisen myötä. Kenties se on rokotteiden mainostamaton komponentti, ja kaikki rokotetut saavat pian jääkaappimagneetit hyppäämään päällensä, kun he menevät hakemaan lasillisen maitoa tai oluen.

Kenties tulevaisuuden ovimies-vartijoiden täytyy vain kuljettaa jonkinlaista havaintolaitetta kehomme yli lukeakseen rokotusstatuksemme – voitte unohtaa älypuhelinpassin.

Se olisi kuin asumista jättimäisessä lentokenttäterminaalissa, jossa metallitunnistinta kuljetetaan kehollamme, jotta voimme mennä sisään johonkin yritykseen tai tapahtumaan. Ja auta armias niitä, jotka eivät läpäise tarkistusta. Sori, ei sisäänpääsyä sinulle, arvoton ihminen.

*****

Elämä tuntuu muuttuvan karmivaksi, sci-fin veroiseksi olosuhteeksi toisensa jälkeen. Ja monien muiden tapaan, olen kyllästynyt odottamaan kaikkia noita muita vääjäämättömiltä tuntuvia asioita.

Luojan kiitos, on hyppysellinen valtavirtamediaa (mukaan luettuna koomikko Jon Stewart), jotka ovat kommentoineet Wuhanin laboratoriovuotoa ja tohtori Faucin valheita. Luojan kiitos, vaalitulosten tarkistusliike lisää höyryä, ja Arizona on uskoakseni saanut loppuun varmennuslaskentansa.

Kenties suurin silmänkääntötemppu on hyväntahtoinen harhaanjohtaminen hyvän aatteen tukemiseksi. Kuten monet lähteet indikoivat, kenties tämän covid-hulluuden sorto ja absurdius tönäisee ihmiset poispäin siitä, minkä he luontaisesti tuntevat tukuksi roskaa, ja kohti ulottuvuutta, jossa totuus voittaa valheet, rakkaus voittaa pelon, ja kaikkien toivottaminen tervetulleeksi voittaa poissulkemisen ja erillisyyden.

Se on silmänkääntötemppu, ja minulle olisi kunnia auttaa sen onnistumisessa. Taivaallisten mittasuhteiden hujaus: autetaan ihmiskuntaa, koko Gaiaa ja sen yli kukkimaan!

Tehdäänpä niin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.6.2021 TYHJYYDEN RAUHA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.07.2021 15:32

TYHJYYDEN RAUHA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
22.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On hyvin hiljaista tänä aamuna, ja olen hiljainen ja tyyni. Kesäkuun harmaa sumu on siunannut meitä monta päivää ja korvannut ennustetun kovan kuumuuden ja maastopalovaaran Santa Barbaran maakunnassa – se kuivui kokoon parissa päivässä. En ole seurannut muun Kalifornian tilannetta, mutta eräs ystävä pohjoisempaa sanoo, ettei heidänkään kamala kuumuusaaltonsa toteutunut täysin.

Hän spekuloi, että salaseura sortuu tekemään vakavia ennustuksia aiheuttamaan pelkoa, koska se ei enää pysty toteuttamaan sääsodankäyntiä.

Miten ihanaa, jos niin on.

*****

Reaktioni kovien tuulien ja maastopalovaaraan mahdollisuuteen meni, kuten aina, täysin överiksi. Ei tuntunut olevan mitään, mitä voisin tehdä puhuakseni itseni pois siitä halvaannuttavasta pelkotilasta, joka valtaa minut, kun näen maastopalon savua – kuten viime viikon palosta noin 40 mailin päässä – ja tuuli alkaa yltyä.

Minulla oli uusi Tunnekoodi-sessio* terapeutin kanssa viime keskiviikkona. Hän sanoi: "Minun täytyy sanoa sinulle, että kun meditoin ja virityin sinuun ennen soittoani, ensimmäisenä näin, että pyörität taustalla kauhun tunneohjelmaa."

"Kyllä! Tiedän! Minäpä kerron sinulle siitä …"

Tämä käynnisti keskustelun salaseurasta (mainittuani, miten raivoissani olin sääsodankäynnistä) ja monista muista ylösnousemus- ja tilivelvollisuusaiheista.

Meillä oli uusi sessio sunnuntaina, ja hän sanoi: "Enää ei ole maastopalovaaraa, mutta tuo kauhuohjelma pyörii edelleen taustalla. Katsotaanpa, mitä on tekeillä."

*****

Yksi Tunnekoodin siunauksista on, että se voi vapauttaa ansaan jääneitä tunteita, jotka on peritty esi-isiltämme. Ja kun vapautamme nuo tunteet, se vapauttaa myös esi-isämme hengessä ja inkarnoituneet sukulaiset, jos he ovat perineet tuon ansaan jääneen tunteen, ja lapset joita meillä tulevaisuudessa ehkä on.

Ilmeisesti ansassa olevat tunteet voidaan välittää DNA:n kautta vanhemmalta lapselle. Tieteellinen selitys. Se kuulostaa silti sci-fi-jutulta tai joltain epätodennäköiseltä voodoolta, eikö vain?

Mutta niiden tarinat joita on hoidettu Tunnekoodi-menetelmällä, osoittavat, että jotain ehdottomasti tapahtuu. Ansaan jääneet tunteet eivät vapaudu ainoastaan tuon vapautuksen saaneelta henkilöltä, vaan kysyttäessä myös sukulaiset ilmaisevat, että se on poissa.

*****

On monia menetelmiä negatiivisuuden vapauttamiseen itsestämme ja muista, mikä edistää hyvää terveyttä ja hyvinvointia. Olen tutkinut vain muutamaa parannusmenetelmää, ja asiantuntemukseni on rajoittunut. Oikeastaan voin laskea vain henkilökohtaisen kokemuksen varaan.

Ja henkilökohtainen kokemus kertoo minulle, että istun tässä tänään tuntien tyyneyttä ja miellyttävää tyhjyyttä, jota en muista tunteneeni aiemmin.

Kun huomasin tämän vieraan tilan, seuraavana ajatuksena putkahti: tietysti sinusta tuntuu tyhjältä, ja kyllä, se on miellyttävää! Enää ei kauhuohjelma kiemurtele taustalla kehosi läpi ja saa oloasi alitajuisesti tuntumaan kuin metsästetyltä jänikseltä.

*****

Tuo peritty, ansaan jäänyt kauhuntunne tuli isäni miespuolisesta sukulinjasta. Neljän sukupolven takaa. Alkuperäinen tapaus oli mahdollisesti sotaan liittyvä.

Sillä ei ole merkitystä. Tämän työn kauneus on – mitä minuun tulee – ettei ole tarpeellista tietää, mikä aiheutti tuon ansaan jääneen tunteen. Ei ole tarpeellista kokea uudelleen mitään.

Perusmenettely on tunnistaa ansaan jäänyt tunne, jonka alitajunta on esitellyt vapautettavaksi – on se sitten pelkästään meidän tai peritty – vapauttaa se, tarkistaa, onko se lähtenyt, ja …

Kokea miellyttävä tyhjyys sen poissaolemisesta.

Minusta tämä on tavallaan hiljaista autuutta.

En malta odottaa tämän Tunnekoodi-työn jatkamista ja laajentumista tyhjyyden rauhaan.

*The Emotional Code, tohtori Bradley Nelson, discoverhealing.com (https://discoverhealing.com/)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.6.2021 SIELUN SILMÄT APPOSEN AUKI

ViestiKirjoittaja hammer » 06.07.2021 19:41

SIELUN SILMÄT APPOSEN AUKI

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
28.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuka valitsisi tarkoituksella myrkyttää itsensä kokeellisella lääkecocktailla, jota on terästetty salaisilla ainesosilla, jotka voivat aiheuttaa pistosalueen magnetisoitumista?

Se ei ole monivalintakysymys, vaikka on monia vastauksia.

Olen käynyt pari keskustelua äskettäin muiden heränneiden/tietoisten ihmisten kanssa, ja päivän aihe on edelleen jokin versio tästä: "Miksi ihmeessä se-ja-se kävi rokotettavana? Minun täytyi vain päästää siitä irti ja olla järkyttymättä."

Vaikka olen saavuttanut vakaan hyväksymistilan niiden osalta – myös perheen tai elinikäisten ystävien – jotka ovat päättäneet ottaa piikin, niin lukiessani lisää rokotteen haitallisista vaikutuksista ja kuolemista, vaivun usein epätoivoon.

Miksi, voi miksi, miksi nämä rakkaat ihmiset tekevät tämän katalan, itseä vahingoittavan teon?

Ensinnäkin, koska he eivät ajattele vahingoittavansa itseään – he uskovat olevansa terveitä ja turvassa. Lisäksi, koska he eivät ole esittäneet paljon kysymyksiä, eivätkä he ole juuri tutkineet asiaa.

Mitä tahansa faktoja yritätkin laittaa eteen, nämä rakkaat ihmiset eivät pysty vastustamaan niiden faktantarkistajien tyranniaa, jotka kiistävät kaiken, mitä sanot.

*****

Aivopesu on ollut perusteellista. Kutsu sitä mielen kontrolloinniksi, kutsu sitä massahypnoosiksi, kutsu sitä pakottamiseksi informaatioylikuormalla. Mitä ikinä se onkin, se on ottanut valtoihinsa monet ihmiset niin läpikotaisin, että on kuin yrittäisi vetää paljain käsin valtavaa puuta juurineen saada ihmiset harkitsemaan mitään muuta mahdollisuutta kuin valtavirta"totuutta".

Tässä kysymyksessä on tietysti toinen, henkinen puoli. Täysivaltaisuus, vapaa tahto, sielusopimus. Karma. Kaikki nämä viittaavat siihen, että jokainen tekee tuon valinnan – piikki vai ei piikkiä – sielun silmät apposen auki.

Äskettäisessä Shelly Youngin arkkienkeli Gabrielin kanavoinnissa (https://goldenageofgaia.com/2021/06/27/ ... th-spirit/) todetaan:

"Antautuminen virralle luottamuksenne ja uskonne kera, on suuri energeettinen julistus lupanne antamisesta siihen, että teidät kannetaan, opastetaan, johdetaan tai kellutetaan haasteidenne yli, suurimpiin löytöihin … Se on täysin tuettu, ratkaisupohjainen järjestelmä, joka on sielunne ja opastiiminne yhteisluomus. Näin ollen sen on mahdotonta viedä teitä mihinkään pahempaan, koska se on ohjelmoitu viemään teidät vain seuraavaksi korkeimpaan kokemukseen." [korostus lisätty]


*****

Mentaalisesta "mutta, mutta, mutta" -sopertamisestani huolimatta, jos ajattelen asiaa intohimottomasti, tämä tietysti merkitsee, että jokainen kokee tuon tuen, ja jokainen on omalla tiellään "seuraavaksi korkeimpaan kokemukseensa".

Ei vain guru ashramissa. Eivät vain vaihtoehtoisen totuuden kommentaattorit. Et vain sinä, joka luet tätä artikkelia, koska tunnet vetoa tällaiseen informaatioon ja siksi sinulla on jo tuo tieto.

Ei. Jokainen on täysivaltainen, myös ihmiset jotka "valitsevat" sairastuttaa tai tappaa itsensä kokeellisilla piikeillä.

Minulta olisi hyvin ylimielistä kuvitella, että oma valintani olla tietoinen, on parempi kuin jonkun muun valinta olla kiinnittämättä huomiota.

Luulen, että vaaditaan tiettyä, todellista henkistä kypsyyttä hyväksyä sen pätevyys, että "jokainen valitsee sielusopimuksensa mukaan".

Luulen myös, etten ole vielä siinä kohtaa.

*****

Luulen, että enin mitä voin tehdä tässä kohtaa, sekä tulevien kuukausien tai vuosien aikana (kun haittavaikutusten ennustetaan lisääntyvän ajan kuluessa), on muistaa arkkienkeli Gabrielin viisaus, että sielumme opastusjärjestelmä vie meidät ainoastaan – meidät kaikki – seuraavaksi korkeimpaan kokemukseemme.

Lainaan henkistä kypsyyttä jostain, mistä löydän, ja arkkienkeli Gabriel tuntuu mahtavalta paikalta aloittaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.7.2021 TYHJYYTEEN LIUKUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 12.07.2021 18:57

TYHJYYTEEN LIUKUMINEN

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
3.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Minussa on talo. Se on tyhjä. Tyhjensin sen.

Negatiivinen tila – ainoa synnynnäinen tyhjyys joka on.

–Diane Khoi Nguyen, An Empty House is a Debt (=tyhjä talo on velka/saatava)

Olen aina pelännyt tyhjyyttä. Ei mikään ihme, etten ole koskaan oppinut meditoimaan.

Olen koko elämäni ollut jonkinlaisen riippuvuuden kohde, mikä oli tapani torjua kaikenlainen tyhjyys. Kutsuin niitä eri nimillä. Päähänpinttymä. Pakkomielle.

Käytän sanaa "kohde" tarkoituksella. Jonkin kohteena oleminen merkitsee auktoriteettinsa ja voimansa/valtansa antamista sille. Erittäin kaukana täysivaltaisesta olotilasta, eikö?

*****

En kirjaimellisesti muista sellaista aikaa reilun kuuden vuosikymmeneni aikana, jolloin en olisi ollut pakkomielteinen jostain – tietoisella tai alitajuisella tasolla. On looginen johtopäätös, että jos tuo oletusmoodi yhtäkkiä häviää, jäisin tyhjyyden tilaan.

En käsittänyt, miten täysin (vaikkakin salavihkaa) tämä pakkomielteisyys täytti minut kokonaan, ja tietämättömyydessäni en ollut valmistautunut tunteeseen sen poissaolemisesta.

Erityisesti koska minulla ei ollut aavistustakaan, että se oli lähdössä.

*****

Levollisuus on toinen sana sille, mitä koen nyt. Ja myös rauha.

Ei mitään erityistä halua hypätä huolehtimaan jostain kalvavasta askareesta. Ei mitään suklaa-kermatoffeekarkin himoa.

Nuo mahdolliset häiriötekijät ovat edelleen, mutta ne eivät käytä magneettivoimaa 10, jotta kiinnittäisin niihin huomiota nyt.

Siis tällaista on istua ja tuijottaa avaruuteen ja vain olla. Olen myös huomannut, että istun siinä suu hieman auki. Leuat löysänä rentoudesta. Silmät fokusoitumattomina. Ajattelematta oikeastaan mitään, olematta huolissaan, haluamatta olla tai tehdä mitään, paitsi se mitä olen juuri tuolla hetkellä. Ei jännittyneisyyttä.

Tuntuu siltä, kuin vieteri joka on ollut tiukasti kietoutuneena koko kehooni, pitäen sitä otteessaan, olisi vapautunut, eikä ole mitään kiirehtimässä palauttamaan tuon jatkuvan kiristyksen.

Herätyskellon vieteri on löystynyt, eikä se enää tikitä tärkeää aikaansa. Kukaan ei halua vetää sitä uudestaan. Minä en todellakaan.

*****

Ensimmäisenä päivänä kun tunsin tätä sisäistä paineettomuutta tehdä juuri mitään, ohi lipui ajatus, että kenties 5D on vähän tällainen. Levollisuutta ja hyväksymistä, että kaikki on hyvin, juuri sellaisena kuin se on.

Voisin liittää tämän mullistavan muutoksen varpaideni kastamiseen 5D:hen, tai planeetan kohoaviin energioihin, tai halukkuuteeni hyväksyä nuo taianomaiset lataukset ja päivitykset energiakenttiini.

Tai kenties kyse on vain siitä, että vuosien sisäinen työ on saavuttanut kyllästymispisteen (saturaatio) ja liu'uin melkein huomaamatta tähän uuteen tilaan, mikä ikinä se onkin.

Voisin liittää sen moniin asioihin, mutta ainoa asia jonka olin tehnyt eri tavalla, oli se poistaminen jota olin tehnyt tunnekoodityössä* terapeutti Barbaran kanssa keskiviikkona, ennen kuin heräsin tähän uuteen tilaan torstaina.

Vapautimme useita perittyjä tunteita keskiviikkona. Minä en ollut saanut niitä loukkuun, vaan aiemmat sukupolvet, ja ne olivat välittäneet ne sitten minulle, tahattomasti tietysti – isä, äiti ja taaksepäin sukupolvien läpi.

Minusta ihanin asia jumiutuneiden, perittyjen tunteiden vapauttamisessa on, että ne voidaan vapauttaa samanaikaisesti kaikilta sukulaissieluilta, jotka ovat valmiita päästämään irti niistä.

Saatoin melkein kuulla hurraamista, kun teimme tätä työtä. Nöyräksi tekevää ja ilahduttavaa.

*****

Olen aina luullut, että tyhjyys, kun ei ole mitään erityistä ongelmaa tai huolta vedettävänä elämän korttipakasta, olisi vähän pelottavaa. Varmasti tylsää. Mitä olisin, jos mieleni ei selailisi tätä elämän korttipaikkaa, etsien jotain hankalaa tilannetta vedettäväksi harkintaan?

Minulla ei ollut koskaan tilaisuutta saada selville, millainen tunnepuolella kuormittumaton "minä" olisi. Kun on peritty, loukkuun jäänyt tunne, alitajunta menee melkein heti siihen, kun jokin odottamaton tilanne syntyy. Tässä, alitajunta sanoo. Minäpä autan sinua. Tartu tähän. Koska jumiutuneet tunteet ovat negatiivisia, päädymme siihen, että paniikki, huoli, pelko tai jokin vähemmän haluttu työkalu tulee tunnetyökalupakistamme "pelastamaan".

Ei ole vapaata tahtoa. Atavistinen tarttuminen tuttuun tunnepuolen selviytymiskeinoon ottaa vallan, eikä näytä olevan mitään, mikä voi estää tätä automaattireaktiota tulemasta alitajunnasta.

Ainoa este vaikuttaa olevan tuon tietyn tunnetapahtuman poistaminen alitajunnan arsenaalista. (Sisällämme on luultavasti enemmän tapauksia tuosta tunteesta, mutta tuo tietty tapaus on hävitetty eikä se palaa.) Poistamme tuon negatiivisen, jumiutuneen tunteen yhtä siististi, kuin aivokirurgi poistaa tuon ärsyttävän ja enimmäkseen hyvänlaatuisen kasvaimen.

*****

Minulla ei ole epäilystäkään, etteikö lisää jumiutuneita tunteita odota vapauttamista, perittyjä ja omasta elämänkokemuksestani aiheutuneita. Useimmilla meistä on aika monia jumiutuneita tunteita kietoutuneena kehoomme – emme tiedosta niitä tietoisesti. Nämä negatiiviset tunteet sekaantuvat elämäämme loputtomasti ja lähes käsittämättömillä tavoilla.

Totaalisen pelottavaa, jos etsii välitöntä korjausta.

Tai pelkästään yksi paljastumis- ja laajentumisprosessi, jonka läpi me ihmiset kuljemme tällä hetkellä.

Tämän ihmisitseni keholla, alitajunnalla ja sielulla on integroitua viisautta esitellä tiettyjä, jumiutuneita tunteita – suotuisimmassa järjestyksessä – joita minun täytyy vapauttaa tietyllä hetkellä. Henki ohjaa tätä show*ta.

Minun ei tarvitse pohtia tai olla huolissani. Tiedän vain, että näin on.

Rauha voi tosiaankin olla minun.

*The Emotional Code, tohtori Bradley Nelson, discoverhealing.com (https://discoverhealing.com/)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.7.2021 VARAUKSELLA SUHTAUTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 14.07.2021 10:43

VARAUKSELLA SUHTAUTUMINEN

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
5.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jotain hassua tapahtuu, kun mutkittelen sen syvempää tasoa kohti, mikä vaikuttaa aidolta tunnetasapainolta.

Olen karistanut melkoisen kuorman hyväuskoisuutta ja hankkinut sen sijaan kivan ja tukevan suolasirottimen (suom. huom. sanonta "ripaus suolaa" merkitsee varauksella suhtautumista).

En tarkkaan ottaen ole uskomatta niihin asioihin, joihin uskoin melkein täysin vasta muutama viikko sitten. Kyse on enemmän siitä, että pystyn tarkastelemaan jotain käsitystä useilla täysin erillisillä ja kuitenkin yhdistyneillä silmillä.

Tämä on epäilemättä kesken, tämä havaintotavan ja uskon muuttuminen. Tutkin sitä vielä, kuin käärme joka luo vanhan nahkansa ja testaa kiemurtelevan kehonsa taipuisaa ja uuttaa peitettä.

Koen tätä prosessia uteliaana ja yllättävän rennolla asenteella.

Ilmeisesti minulla ei ole hevosta tässä kilpailussa (oma lehmä ojassa). Tarkkailen hevosia, jotka juoksevat, ja ratsastajia jotka yllyttävät niitä eteenpäin, ja liikkeen muuttumista radalla, mutta minulle on epäolennaista, kuka voittaa.

***''

Sillä ei tunnu olevan merkitystä, että asiat joista olen ollut pakkomielteisesti huolissani, ovat edelleen olemassa.

On väestön vähentämisagenda, joka saa nyt pontta myrkyllisiltä vaikuttavista rokotteista, kuten olen kuullut. En nähnyt suoraan.

Vaikuttaa edelleen siltä, että Amerikan presidentinvaalien massiivinen peukalointi on laittanut huijarin Amerikan valtaistuimelle.

Vaalitarkistuksia sanotaan olevan menossa, ja ne ilmeisesti osoittavat, että vaalit olivat vilpilliset ja ne täytyy kumota.

Tai niin olen kuullut – en tiedä henkilökohtaisesti. En täysin usko tai ole uskomatta informaatiota jostain lähteestä – ei-valtavirrasta tai valtavirrasta.

Ellei minulla on suoraa tapaa arvioida paikkansapitävyyttä, miten voin sanoa ehdottoman varmasti, että jokin on totta? Tai valetta?

Voin harkita mahdollisuuksia, myös ristiriitaisia, kiinnittymättä niiden todistettavissa olevaan todenmukaisuuteen.

*****

Yllättävin etu tästä muutoksesta on ollut ehdottoman empatian kehittyminen niitä ihmisiä kohtaan, joiden näkökulmat ovat täysin vastakkaisia omieni kanssa.

Loppujen lopuksi, olen varma, että suurin osa ihmisistä ei kiinnitä mitään huomiota niihin ei-valtavirtalähteisiin, joita itse katson. Jos en koskaan törmäisi valtavirran vaihtoehtoihin, näkemykseni olisi epäilemättä samanlainen kuin heillä. Tästä näkökulmasta empatia on helppoa ja luonnollista.

Tämän uuden puolueettomuuden myötä, en enää pohdi, miten ihmiset voisivat uskoa esimeriksi, että ilmeisen myrkyllinen rokote, joka on kuulemma tappanut tuhansia, auttaa heitä pystymään turvassa.

Sen sijaan – palaten kilparata-analogiaani – voin kuvitella, että hän on täysiverinen, jolla on erivärinen viitta kuin minulla. Eri ratsastajan kera, se juoksee railakkaasti keltaisen vihreissä ja ruosteenvärisissä silkeissä, jotka törmäävät majesteettisesti yhteen pukimieni kanssa, jotka ovat rauhallisen syvänsinistä ja laventelia.

Olemme kumpikin tässä kilvassa. Ulkopuolelta katsottuna saattaisi näyttää, että kilpailemme tai näytämme niin erilaisilta, ettei meillä voisi mitenkään olla yhteistä tekijää keskenämme – paitsi että kumpikin satumme olemaan hevosia.

Tämä mentaalisen pelikenttäni tasoittaminen, tämä mahdollisuuksin salliminen tarvitsematta väitellä niiden paikkansapitävyydestä, näyttää minulle sellaisen mielentyyneyden, jota en olisi voinut koskaan kuvitella itselleni.

Tarkoitatko, että kaikki on oikeasti ok juuri sellaisena, kuin se on? En tunne tarvetta yrittää korjata tai muuttaa tai suostutella tai huutaa mitään katoharjalta?

Voin laittaa pois megafonini ja jatkaa vaeltamista omalla tielläni. Tervehdin mielelläni kanssavaeltajia ja yhtä mielelläni heilutan iloisesti niille, jotka kulkevat toista polkua tuolla, vaikkeivät he ehkä koskaan katso ylös siitä hyvin kuluneesta urasta, jota he seuraavat, tai heiluta takaisin kanssamatkustajille, jotka astelevat ilmeisen erilaista polkua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.7.2021 YMMÄRRYKSENI RAUHA

ViestiKirjoittaja hammer » 15.07.2021 17:15

YMMÄRRYKSENI RAUHA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
7.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Fraasi "rauha joka ylittää kaiken ymmärryksen" pyörii jatkuvasti mielessäni, ärsyttävyyteen saakka, joten ajattelin olevan parempi etsiä se.

"Ja Jumalan rauha joka ylittää kaiken ymmärryksen, pitää sydämenne ja mielenne …" (Filippiläiskirje 4, Kuningas Jaakon Raamattu)

En ole vähääkään raamatun tutkija, enkä pysty tajuamaan, miksi olen tarttunut tähän. Mitä rauha joka ylittää ymmärryksen, merkitsee henkilökohtaisessa elämässäni?

Tri Peeples* sanoi minulle kerran, että yksi suurimmista missioistani (kenties suurin) on tuoda rauhaa. Tuolloin tulkitsin sen "rauhaksi muille", mutta nyt pohdin, miten voin olla rauhallinen itsessäni?

Voin todellisuudessa muuttaa vain itseäni. Mutta uskon tosiaankin, kuten monet henkiset kirjoittajat ja kanavoijat usein meille muistuttavat, että ajatuksiemme, tunteidemme ja tekojemme kautta vaikutamme kaikkiin, vaikkei kukaan näytä huomaavan.

Jos en ole rauhallinen, säteilen sitä. Jos olen rauhallinen, säteilen sitä. Jos säteilen rauhaa, vedän sitä todennäköisemmin itselleni. Universaalit lait toiminnassa.

*****

Rauha on ennen kaikkea fyysinen tila, oman tulkintani mukaan. Se on 3D-olotilani – en ole kadottanut sitä vielä (epäilemättä, koska olen edelleen inkarnoituneena Maa-planeetalle).

Yli viiteen vuoteen en ole kokenut fyysistä rauhaa, koska minulla on ollut jatkuvaa kipua. Pyhimysmäiset ihmiset saattavat ilmentää pyhimysmäisyyttä, vaikka heillä on fyysistä vaivaa, mutta minä en ole koskaan onnistunut siinä. Siis rauha on tehokkaasti estetty jo ensimmäisellä portilla.

Minulla on edelleen kipua. Mutta nyt, vaikken pysty ollenkaan kävelemään sattumatta, astun tieltäni syrjään johonkin, josta yhtäkkiä havaitsen, että sen täytyy olla rauhaa.

En ole tarpeeksi zen-mestari tunteakseni tyyneyttä ja ollakseni hyväksyvä, silloin kun minulla on akuuttia kipua, mutta ainakaan happamuus ei ulotu aina kivun ulkopuolisille aikavyöhykkeille.

*****

Tri Peebles kertoi minulle myös, etten koskaan paranna fyysistä kipua yrittämällä käsitellä sen ensin fyysisellä tasolla, koska se on peräisin tunteista. Tunnejärkytys majoittui kehooni siinä määrin, että lopulta se ilmentyi havaittavalle tasolle.

Eikä vain tämä, vaan jos yrittäisin lopettaa tuon kivun lonkkaleikkauksella – tavallinen länsimainen hoitotapa – se saattaisi "korjata" sen, mutta ratkaisematon tunneongelma laskeutuisi vain toiseen haavoittuvaan keho-osaan, ja olisin taas lähtöruudussa.

Korvaanko niveleni yksitellen, kun ne rappeutuvat ja tulevan sietämättömän kipeiksi, kuten monet ikäiseni tekevät? Tuon reitin meneminen on paljon kipua, epämukavuutta ja riski. Ei kuulosta houkuttelevalta.

Mikään tästä ei ole rakettitiedettä. Se on melko perustietoa niille, joille fyysinen ja tunnemaisema on tuttu ja miten kumpikin vaikuttaa toiseen.

Sen ilmaiseminen niin suoraan, kuin "sinusta ei tunnu paremmalta, ennen kuin käsittelet ei-fyysisen ongelman taustalta", oli masentavaa. Lisää tunneroskaa haravoituna mentaalihiilloksen päälle!

Mutta olen melko hemmetin kyllästynyt kipuun, joten olin valmis kokeilemaan vielä yhtä tunne- tai henkistä "hoitoa" fyysiseen vaivaani. Se sai minut etsimään menetelmää noiden loukkuun jääneiden tunteiden vapauttamiseen, mikä johti Tunnekoodi-työhön*, jota teen nyt terapeutti Barbaran kanssa.

*****

Tämä on ironista: minulla on edelleen paljon kipua, itse asiassa enemmän kuin on ollut aikoihin, mutta … se ei aina vaivaa minua samalla tavalla kuin ennen.

Mieleeni tulee Krishnamurtin fraasi: "En välitä, mitä tapahtuu." Huomaan, etten välitä –ainakaan läheskään yhtä paljon – kivusta, jota en pääse pakoon. Pidän tätä mielen muutosta pienenä, mutta huomattavana ihmeenä, erityisesti koska en yrittänyt saada sitä aikaan.

Tämä on erilainen tulos kuin mikään, mitä olen kokenut aiemmin, jolloin olen määrännyt itseni "olemaan ok se osalta" tai "olemaan kiitollinen, ettei se ole pahempaa". Tai kun olen toistanut affirmaatioita, jotka on suunniteltu tuomaan rauhaa, mikä loppujen lopuksi rypisti enemmän otsaa kuin toi hymyä, koska mikään ei auttanut. Siinä sitä oltiin, edelleen sattui ja olin edelleen ruhtinaallisen vihainen siitä.

Älyttömien lauseiden sanominen, jotka julistivat, että kaikki oli HYVIN, kaatoi vaan vähän sitruunanmehua haavaan. Ei itseään voi huijata "tuntumaan paremmalta", kun keho antaa puukottavaa kipua joka askeleella.

*****

Siis minusta ei tunnu paremmalta sinänsä, mutta olen … hieman eri raiteella. Kun on vapautettu joitain "sementoituneita", perittyjä tunteita parin viime Tunnekoodi-session aikana, se on manipuloinut kehon, sielun, mielen ja sydämen rakennuspalikoita niin, että ne voivat asettua tavalla, joka ei ole jatkuvasti ärsyyntynyt fyysisestä kivusta.

En varsinaisesti pysty sivuuttamaan sitä. Se ei vie täysin kykyäni rauhaan.

Niin rajallista kuin se onkin, tämä on rauhaa, jonka voin ymmärtää, jota voin arvostaa ja parhaan kykyni mukaan levittää. Olen varma, että jokainen pieni rauhanhippunen lisää valosädettä, ja olen onnellinen sen panostamisesta, mitä voin.

*Tri Peebles Natalie Gianellin kanavoimana (http://nataliegianelli.com/), ja tohtori Bradley Nelsonin Emotional Code (tunnekoodi)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.7.2021 SIELUN PEILIT

ViestiKirjoittaja hammer » 20.07.2021 15:35

SIELUN PEILIT

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
9.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Uskon ehdottomasti siihen usein toistettuun sanontaan, että vedämme puoleemme ihmisiä ja kokemuksia toimimaan peilinä, kun olemme valmis näkemään jonkin aspektimme maailman heijastamana.

Tänään peili näytti minulle sellaisen, mitä monet kutsuisivat "salaliittoteoreetikoksi".

****'

Se alkoi ihan viattomasti.

"Eivätkö sipulit tuoksu upeilta?" naisen ääni sanoi Trader Joe'sin tuotekäytävällä.

Vilkaisin häntä ja hymyilin: "Kyllä tuoksuvat, ja valkosipuli myös. Tuo mieleeni Gilroyn."

"Gilroy, portti San Joseen", hän kommentoi, sitten hivuttautui lähemmäs ja mumisi: "San Josen tasangot olivat ennen kirsikkapuiden peitossa, 1960-luvulla. Ja sitten IBM halusi tuoda maahan 25.000 työntekijää idästä, ja he kaatoivat puut ja rakensivat halpoja majoitusalueita työntekijöille."

Nyökkäsin ollen samaa mieltä. "Muistan nuo alueet."

"Tiedätkö nuo IBM:n henkilökortit? Ne eivät ole tunnistamista varten." Hän nyökkäsi terävästi ja nojautui vielä lähemmäs. "Ne ovat säteilytason tarkistamista varten."

"Ei yllätä minua vähääkään", vastasin ja mietin samalla, miten voisin lempeästi lopettaa keskustelun, josta oli tulossa epämiellyttävää.

Epämiellyttävyyden alla väreili hitunen tiedostamista. Muutamaan sanan myötä, tämä nainen olisi yhtä hyvin voinut heiluttaa lippua, jossa sanotaan: "Salaliittoteoreetikko! Kuuntelija, varo."

Koska … miten säpsähdänkään tunnistamisesta … olen löytänyt itseni huolettomasti mainitsemasta samanlaisia "hulluja" asioita täysin vieraille ihmisille kuluneen vuoden aikana.

Covid on biologinen ase! Eliitti yrittää tuhota meidät! He varastivat selvästi presidentinvaalit peukaloiduilla äänestyspaikoillaan ja elektronisella manipuloinnilla ulkomailta!

Olin joko tietämätön tai piittaamaton hienovaraisesta paniikista kuulijoiden silmissä ja siitä tavasta, jolla he lähtivät pikkuhiljaa pois, hymyillen kiukkuaan pidätellen.

Jos olisimme olleet sarjakuvassa, ajatuskuplassa olisi lukenut: "Mikä sekopää. Hyvä, ettei minun tarvitse kuunnella häntä koko päivää."

*****

Kyse ei ole siitä, etten uskonut tuota shoppaillijaa tänään. Olen melko varma, että olen lukenut noista henkilökorteista nettisivustoilta, joilta olen etsinyt totuutta.

En ole varma, miksi tämä nainen valitsi minut salaisuuksiensa jakamiseen, norkoillen kyynärpääni vieressä ja mumisten IBM:n tekohenkilökorteista, kun kuljin leipomohyllyjen ohi. Hän varmaan aisti sukulaissielun – epäilemättä hän ei puhunut kaikkien kanssa tällä tavalla.

Sanoin lopulta: "Olen pahoillani, mutta minun täytyy keskittyä ostosten tekemiseen …" koska todellisuudessa hän häiritsi minua.

Siististi kuin nopea sotaratsu kiertää tynnyrin, hän kipaisi pois ilmoittaen: "Se on ok. Minun täytyy mennä luomu …", enkä kuullut enää loppua.

Katsoin hänen peräänsä hetken. Hän näytti täysin normaalilta. Ei sloganilla koristeltua t-paitaa, joka olisi merkki laatikon ulkopuolisesta ajattelusta hänen harmaiden ja kultaisten kiharoidensa alla.

Olisinko minä valinnut hänet, jos olisin halunnut käynnistää keskustelun covidista ja vaalivilpistä? Voisinko lähettää jonkin psyykkisen tutkan ja saada sen ponnahtamaan takaisin "positiivisena" avoimuudesta ylösnousemus-, henkisyys-, tilivelvollisuus- ja paljastusaiheille, joita ihmisenemmistö pakenisi mieluummin, kuin kohtaisi?

Jatkoin ostostentekoa ja lopulta lähdin kotiin, tarkistaen massiivisen julkisivun mustasta lasilevypeilistä, oliko ulkonäössäni mitään epätavallista. Ei neonkylttiä, joka julistaa "salaliittoteoreetikko!", ei sloganin täyttämää t-paitaa.

En nähnyt uuden tuttavani lähtevän kaupasta, mutta jos näen hänet uudestaan, saattaisin kysyä, mitä hän ajattelee covidin jälkeisestä fiaskosta tai mahdollisuudesta erottaa kuvernööri Newsom virasta kansanäänestyksellä syyskuussa. Odotan elävää keskustelua jonkun kanssa, joka puhuu kieltäni, ja vaikkakin vähän vääristyneenä, peilaa sisäistä itseäni, joskus piilossa olevaa sieluani, minulle lisäpohdiskelua varten.

Pohdiskelua, ja vielä enemmän hyväksyntää. Epäilemättä, sitä meistä useimmat toivovat näkevänsä, kun katsomme peiliin: sen hyväksymistä mitä se heijastaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.7.2021 SIELUMIEKAN KARKAISEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 20.07.2021 15:42

SIELUMIEKAN KARKAISEMINEN

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
10.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen varma, että monet meistä odottavat hengästyneenä futuristisia edistysaskelia, kuten "medi-peti/sänky" (med bed), joita kanavat ovat luvanneet, kuten myös monet maanläheiset kommentaattorit. Innostuin, kun Doug Billings haastatteli hiljattain Simon Parkeria, ja siinä keskusteltiin parannuskeskuksista, joita hänen organisaationsa tulee operoimaan ympäri maailmaa, myös USA:n joka osavaltiossa.*

Ilmeisesti noissa parannuskeskuksissa on medi-petejä sekä kehittyneitä parannusteknologioita, joilla pystytään poistamaan tarve useimpiin, jos ei kaikkiin, länsimaisen lääketieteen käytäntöihin. Esimerkiksi nykyinen tekonivelkäytäntö rappeuttavan kivun helpottamiseen nähdään yhtä barbaarisena, kuin verta imevät iilimadot ja epästeriilit leikkausympäristöt, joita pidettiin huippulääketieteenä menneillä vuosisadoilla.

Sikäli kuin minä tiedän, odotamme edelleen medi-petien esittelyä – sitä ei ole tapahtunut vielä julkisesti. Olettaen, että kaikella on jumalainen syy, mietin, mitä ihmeen tarkoitusta jatkuva odottamisemme voisi palvella.

Mietin, onko kaiken sen jatkuva lykkääminen, mitä meille on luvattu, itse asiassa hienosti suunniteltu strategia korkeammilta voimilta. Olisiko se todellisuudessa tönäisy noilta korkeammilta olennoilta alkaa tarmokkaasti tavoitella sitä korkeampaa hyvää, jota haluamme, huolimatta siitä, mitä "maailma" tekee ja pidämmekö vai emme pidä, siitä mitä se on.

Lyhyesti sanottuna, lakata välittämästä, ettemme saa, mitä haluamme, ja käyttäytyä niin, kuin … älkää pyörtykö … ettemme ehkä koskaan saa esteetöntä yltäkylläisyyttä ja täydellistä parantumista kaikista vaivoista, mikä on monien ihmisten havainto (myös minun) uudesta Maasta.

En vihjaa, ettei sitä tapahdu. Mutta miten voisimme parhaiten olla ja käyttäytyä juuri nyt, jos se mitä meillä on ja miten asiat ovat, on se, mitä tulee olemaan?

*****

Vaikka kyllästyn välillä kuulemaan: "Olette vahvoista vahvimpia ja urheista urheimpia", siihen on pakko olla syy, miksi meille jatkuvasti kerrotaan sitä. Mietin, onko näin siksi, että he tietävät meidän kestävän sielumiekkojemme viimeisen ja korkeimman lämpötilan käytävän tämän ahdistavan Maa-olemassaolon läpi, kun navigoimme sokean, mutta välttämättömän luottamuksen kera.

He sanovat, että valitsimme olla täällä näinä uskomattoman rasittavina aikoina. Niin saattaa olla, mutta silti toivon, että tämä on viimeinen käytävä "tulen läpi", joka kenenkään meistä täytyy kestää.

Hienoimmankin miekan voi karkaista kerran liikaa, ja se alkaa sulaa takaisin materiaalisekoituksekseen, maa ja metalli ja tuli, ja sen alkuaineosat eivät kykene muuta kuin olemaan olemassa.

Siihen saatamme olla matkalla joka tapauksessa … mutta kiltit korkeammat voimat, ei ihan vielä.

_______________

Kiitos Suzi Maresca inspiraatiosta!

*
(https://dougbillings.us/video/dougs-lat ... -7-8-2021/)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa

cron