Viel Catherine (goldenageofgaia.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

12.5.2023 VALON KANNATTELEMANA

ViestiKirjoittaja hammer » 18.05.2023 21:56

VALON KANNATTELEMANA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
12.5.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Herättyäni viime lauantaina huomasin, että toisella kissallani oli anaalirauhanen puhjennut yöllä. Minun tekee mieli syyttää sitä täysikuun pimennyksen energiaa, koska astrologiset tapahtumat tuntuvat vaikuttavan erityisesti tähän kissaan.

Universumilla voi olla monimutkainen tapa tehdä optimaalisia järjestelyjä meille. Käy nimittäin ilmi, että ainoa ei-kiireellisen hoidon eläinlääkäri, joka oli auki lauantai-aamuna, oli läheinen lemmikkisairaala, jonka omistaa holistinen eläinlääkäri.

Koska olen halunnut löytää eläinlääkäriaseman, jossa ei sivuutettaisi minua sanomalla "käytämme vain oikeita lääkkeitä", kun halua keskustella homeopaattisista lääkkeistä, niin nyt meillä on uusi eläinlääkäri. Kiitos, universumi!

*****

Näin tänä aamuna unta hopeasta: olin ostanut hopeaharkkoja, ja kun ne saapuvat, ne olivat pienenpieniä kiekkoja, vain kuulolaitteen paristojen kokoisia. Koko lähetys mahtui farkkujeni etutaskuun.

Onko se toinen viesti universumilta? Osta hopeaa? Älä osta hopeaa? Jos et toimi nyt, kadut sitä?

Tuntuu joskus mahdottomalta tehtävältä oppia navigoimaan unia, intuitiota ja sydämen totuuksia. Niin epätarkasti ymmärrettyjen lähteiden tulkitseminen selvälle englannin kielelle – "Tee tämä, Cathrine, älä tee tuota" – vaatii olympiaseiväshyppääjän veroista luottamushyppyä. Joskus pystyn siihen, mutta usein en.

Tällä hetkellä minulla on vain perusymmärrys siitä, miten tarotkortteja tulkitaan, mutta tunnen, että tästä menetelmästä tulkita universaali input käytännönläheiseksi, helppotajuiseksi outputiksi, tulee kirkas tähti intuitiivisten työkalujeni taivaankannelle.

Minulla on hauskaa kirjoittaessani puhtaaksi Tarot by Janinen -nettityöpajavideoita. Kun teen puhtaaksikirjoitusta, mieleni "tekninen kirjoittaja" kerää suuren määrän informaatiota kustakin kortista. Nörttimäistä itseäni kutkuttaa tämä prosessi, ja se on innokas saamaan sen valmiiksi, jotta voin editoida puhtaaksikirjoitukset, samanaikaisesti hahmotellen taulukon avainsanoista, ominaisuuksista ja aspektoivista elementeistä, jotka mieleni on lajitellut puhtaaksikirjoituksen aikana.

Mielestäni tekoäly ei ole läheskään niin hyvä, kuin orgaaninen ihmisälykkyys ja aivojemme käyttämätön potentiaali.

*****
Viikkoa myöhemmin kissan haava on parantunut hyvin, ja vajaa millimetri uutta karvaa säihkyy ajellulla iholla kuin aurinko, joka osuu lyhyeksi leikattuun vehnäpeltoon.

Ensimmäisen päivän jälkeen, jolloin sillä oli selvästi epämukavaa eikä se kehrännyt kertaakaan, se on käyttäytynyt, kuin mitään ei olisi tapahtunut. On vaikea uskoa, että potentiaalisesti tukalan tilanteen "aitasivat" ihmeellisiltä näyttävät voimat ja kesyttivät sen alistumaan, lähes puuttumattani koko asiaan.

Tässä on todennäköisesti toinen viesti universumilta. "Lakkaa murehtimasta niin paljon, meillä on homma hoidossa."

"Katso, miten nopeasti se parantuu. Miksi et laita epäilyjäsi ja mieltäsi sivuun ja seuraa sen esimerkkiä?"

Tuo viimeksi mainittu on melko hyvä ehdotus. Kun vien sen mieleni Goldbergin koneen läpi – kuin esteradan – se resonoi niin puhtaasti kuin maailman suurin kello, jota lyödään valtavalla nuijalla.

Sen kaiku kiirii ja lopulta vaimenee. Kissa muistuttaa minulle, että on päivällisaika. Pohdin äskettäistä kaipuutani mennä taas kuntosalille, mistä luovuin vuosia sitten – mahdollisuus joka houkuttelee nyt seireenin vastustamattomana kutsuna.

Ylevä tihkuu arkiseen ja maalaa sitä lähes havaittavalla valolla. Mietin, mihin aikaan kuntosali avataan huomenna. Sen ja muut kysymykset voi käsitellä juuri oikeaan aikaan. Loppujen lopuksi, kuten universumi sanoi, "meillä on homma hoidossa".

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.5.2023 TODISTE ARMOSTA

ViestiKirjoittaja hammer » 22.05.2023 19:17

TODISTE ARMOSTA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
20.5.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En ole ollut ihastuksissani akupunktiohoidosta, jonka aloitin tammikuussa, kun en ole huomannut mitään parantumista kiputasossa tai liikkuvuudessa. Perinteiseen kiinalaiseen lääketieteeseen, kuten moniin menetelmiin, sisältyy se, että meidän täytyy ensin tarttua kivun tunnepuolen ja/tai eteerisiin syihin – jonkin ongelman käsitteleminen yksinomaan fyysisellä tasolla, voi hoitaa tietyn oireen, mutta on epätodennäköistä, että se parantaa juurisyyn.

Tiesin, että minun tarvitsi sitoutua useampaan sessioon voidakseni kokea tilanteen parantumisen. Silti useiden kuukausien kuluttua aloin tuntea pettymystä. Tutkin, miten monta sessiosta minulla oli ollut, tsekkasin universumin opastuksen intuitioni avulla ja päädyin siihen, että seuraava sessioni olisi viimeinen.

Matkalla vastaanotolle fokusoiduin siihen aikomukseen, että tällä sessiolla olisi todella merkitystä. Halusin runsaasti "neula-aikaa", ja halusin niitä kipualueille, eikä vain "puhdistamaan maksaenergiaa". Toistin pyyntöäni 20 minuutin ajomatkan aikana, mikä tuli ulos enemmänkin anteeksipyytelemättömänä käskynä universumille.

Vastasin vastaanotolla akupunkturistin kysymyksiin, mutta vetäydyin muuten – en ollut varsinaisesti epäluuloinen, mutta vähän etäinen. Olen tavannut tämän akupunkturistin ajoittain jo vuosikymmeniä, ja hän on hyvin empaattinen ja lähestyttävä. Olisin voinut helposti sanoa: "Haluan sinun keskittyvän kivun hoitamiseen tänään", mutten sanonut mitään.

Kolmekymmentäkuusi neulaa myöhemmin ... Hän laittoi 12 neulaa kivuliaalle jalka- ja lonkka-alueelle, ja monia muita muualla. Session loppuun mennessä, joka jatkui 10 minuuttia tavallista pidempään, jokin oli ehdottomasti muuttunut. Kenties siksi, että hyväksyin parannuksen vilpittömämmin. Mutta oikeasti uskon, että tässä hoidossa oli syvyyttä ja voimaa, koska olin käskenyt sitä selkeästi.

*****

Vaikka on edelleen kipua, aistin "ei takaisinpaluuta" -tyylisen muutoksen. Se on samanlainen peruuttamaton muutos, jonka tunsin saatuani "trans-skalaarista parannusta" 2017. Tukkeutunut energia joka oli ilmentynyt toistuvana pistävänä kipuna, hävisi kokonaan tuon session jälkeen.

Kenties meille vain annetaan sellainen fyysinen näyttö elämässä, todiste joka juurtuu meihin, riippumatta siitä, uskommeko tietoisesti sellaisiin ihmeisiin tai emme.

Viime viikolla pyysin Hengeltä parempaa kokemusta akupunkturistin vastaanotolla, kokemusta joka on linjassa kivun täydellisen häviämisen kanssa. Minun sanomatta sanaakaan siihen suuntaan, akupunkturisti muutti täysin menettelytapaansa ja fokusoitui kipualueen hoitamiseen.

Mitä parempaa todistetta voisin pyytää armosta? Tein selkeän pyynnön, ja sain raikuvan myöntävän vastauksen. Sain täsmälleen, mitä pyysin, ja enemmän. Varasin myös uuden ajan parin kuukauden päähän, antaen itselleni runsaasti aikaa tutkia, mitä uudesta fyysisestä todellisuudestani on tulossa.

Mitä pyydän seuraavaksi? Mitä se onkin, sen on parasta olla jotain, mitä todella haluan, jotain korkeimmaksi ja parhaimmaksi hyväkseni. Koska on täysin mahdollista, että se voi ilmestyä Hengen ilmentämisvauhdilla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.5.2023 KALIFORNIAN KELLO

ViestiKirjoittaja hammer » 29.05.2023 06:56

KALIFORNIAN KELLO

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
27.5.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En tiedä, miten se on hiipinyt minuun, mutta pääasiallinen mielialani on usein ikävystyneisyys, tuo pelätty halvaannuttava tylsyys, joka on hyvin yleistä aristokraattien keskuudessa niissä historiallisissa romaaneissa, joita luen.

Mitä ongelmiin tulee, tylsyys on vain "pintaviihdettä". Jos sukeltaisin syvemmälle, kenties havaitsisin, että tylsyys on tavallaan pseudotunne. Se indikoi alla olevaa ydintunnetta ... (täytä tyhjä kohta). Koska epämiellyttävän tunnepyramidin kanta on omassa maailmassani tavallisesti pelko, tylsyys voisi viitata pelkoon.

Puhuessani tästä eilen erään ystävän kanssa, hän kertoi läpitunkevasta tylsyydentunteestaan ja arveli sen olevan osa evoluutiotamme.

Minulle se merkitsee epävakauden tilaa, siirtymistä vaiheesta toiseen jossain arvaamattoman pitkäkestoisessa ja tuntemattomassa prosessissa. Se on jokseenkin oma näkemykseni ylösnousemuksesta – pitkäkestoinen ja mystinen matka, jossa matkustajat reitin varrella ovat tietämättömiä tienviitoista, joista henkiset valvojat, luultavasti myös korkeampi itsemme/sielumme, ovat ilmoittaneet.

Jos näin on, mietin, mitä korkeampi itseni olisi kertonut "tylsyydestä".

"Et ole tyytyväinen aiemmin sopivilta tuntuneisiin ajanvietteisiin, mikä ilmentyy tylsyytenä."

Hyvä tietää, mutta ei kovin hyödyllistä. Jos tämä ikävystyminen on pelkopohjaista, mitä pelkään?

"Pelkäät, että tämä hämärän rajamaa siinä välillä, että "vanhat järjestelmät kontrolloivat edelleen elämäämme" ja "uusi Maa on täällä", on todellisuutta ennustettavissa olevaan tulevaisuuteen. Et ole varsinaisesti menettänyt uskoa, että uusi Maa ja 5D on oikeasti olemassa, odottaen ihmiskunnan pääsevän ajan tasalle, mutta iso osa sinua ei usko, että kultainen tulevaisuus on olemassa. Se on tuo pelokas ääni, joka kertoo sinun olevan tylsistynyt."

En vieläkään tiedä, mitä tällä pitäisi tehdä, ja ole kiltti, äläkä kehota minua vain menemään virran mukana ja hyväksymään se, mitä on.

"Irrottaudu vähän lisää. Tuskin kiinnität yhtään huomiota minkäänlaisiin uutisiin (mikä on edesauttanut tylsyyttä), joten olet siirtymässä oikeaan suuntaan. Tarkastele "tylsyyttä" tilaisuutena. Pidät tarot-kortteja kiehtovina, eikö vain? Se on henkistä/mentaalista ajanvietettä, josta sinä, ihmisitseni, ja minä, korkeampi itsesi, voimme olla samaa mieltä. Lisäksi itsesi jokainen tekijä rakastaa ehdottomasti olla luonnossa – vinkki, vinkki."

Kuulostaa siltä, että jujuna on sekoittaa ajanvietettä etsivän 3D-itseni halut, sieluitseni viisaisiin kiinnostuksiin, mieluummin ulkona.

"Tuo tiivistää sen kivasti."

*****

3D-itseni odotti viime viikolla viisi minuuttia tiesulussa maaseudulla, tuijottaen haltioituneena kukkulaa, jonka olivat peittäneet kullankeltainen ruoho ja harmahtavan vihreät pensastammet, Kalifornian kellon soidessa psyykeni korvissa. En voinut lakata ajattelemasta, miten paljon kaipaan matkustaa, alkaen kotiseudustani – ei osavaltioiden välisten valtateiden ohituskaistaa pitkin, vaan vanhoja, kapeita pikkuteitä. Kulkien vauhdilla, joka ei jätä mitään osaani taakse, vaan sallii minun liikkua sulavasti kokemisen, tuntemisen, ajattelemisen ja kirjoittamisen välillä tuona tiettynä ajan hetkenä, mieluummin sopusointuisesti kuin ristiriitaisesti, mieluummin integroituna kuin pirstoutuneena.

Se on kiehtova mahdollisuus, ja kuvittelen, että se voisi riittää hoivaamaan minut tämän tylsyys-pelon huonovointisuuden läpi, ennen kuin pääsemme maailmaa muuttaviin tapahtumiin, toivottavasti hyvin pian.

Rakeinen kuva värikkäästä mustalaispovarista hevosten vetämässä karavaanissa kummittelee muistin reunalla, huomauttaen minulle: "Olet ollut tällainen aiemmin."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.6.2023 SYLEILE TAIVASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.06.2023 06:52

SYLEILE TAIVASTA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
3.6.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Häivy mahtaviin paikkoihin!

Tänään on sinun päiväsi!

Vuoresi odottaa,

Joten ... lähde matkaan!

–Dr. Seuss "Oh, the Places You'll Go!"

Aiheet jotka ovat repineet huomioni useina viime vuosina – pandemia, maskit, pakolliset rokotukset – ovat laantuneet tajunnassani. Näin vain kaksi maskia, kun menin tänään ulos – varma merkki, että myös pelokkaat keskuudessamme ovat rentoutumassa lopultakin.

Jatkuva tyytymättömyys ja kärsimättömyys muutoksen suhteen, mikä on ollut tunnusomaista tilalleni suuren osan kolmea viime vuotta, oli ymmärrettävää, kun Covid-teatteria esitettiin. Mikä on tekosyyni nyt?

*****

Gilda Radnerin haamu "tsot-tsottaa" korvaani, hänen pisteliään "on aina jotain" -hokemansa tullessa päiväni motoksi. On tosiaankin aina jotain aiheuttamaan tyytymättömyyttä. Varmasti sydänkeskeinen lähestymistapa olisi mennä ulos ja syleillä taivasta ja ilmaista nöyrä kiitollisuuteni kaikista siunauksistani. Vaikka istunkin vankilassa maan päällä, eihän se ole kaikki, mitä olen. Tämän minä-tietoisuuden monia osia seikkailee todennäköisesti ihmeellisissä ja jännittävissä ulottuvuuksissa, jotka ylittävät ihmismielikuvitukseni.

Valitettavasti, nuo muut inkarnoituneet osat eivät näytä kiinnostuneelta auttamaan niiden toistuvien ja ankeiden tehtävien suorittamisessa, joita vaaditaan ylläpitämään ihmisen toimivuuden perustaso maaplaneetalla.

*****

Elämä 3D:ssä – mahdollisesti suunnaton määrä sellaisia elämiä – on iskostanut minut uskomaan, että valkoinen on musta ja musta on valkoinen. En voi saada todellista ja puhdasta sydämeni toivetta (vaikka se sattuisi olemaan jäätelöannos kuumalla kinuskilla) juuri sillä hetkellä, kun tuo halu syntyy.

Mietin, kielletäänkö minulta halun ja ilmentymisen samanaikaisuus, koska "joku" on tuominnut, ettei minulle voi uskoa tuota kykyä? Mietin, olenko minä tuo joku.

*****

Avasin verhon ja vilkaisin ulos. Kolme sinisarjaliljan kukintoa on tulossa, vielä muutaman kymmenen senttiä ikkunan alapuolella, mutta näkyviä, kun tulen kurkistamaan ikkunalaudan yli.

Lyön vetoa, että myös kaikki haluamani asiat ovat tuolla, vaikka tästä maasidonnaisesta paikasta en ihan erota niitä.

Muutama minuutti myöhemmin ravistelin pussista kolmesti pestyä baby-salaattia valkoiselle posliinilautaselle. Jokin tuli esiin pikkuruisen punertavavihreän sidesalaattilehden alta. Katselin kiehtoutuneena, kun leppäkerttu harhaili lautasen poikki.

Punertava salaatti ja leppäkerttu, Dr. Seussin runon arvoinen.

Vein punamustan leppäkertun ulos ja heitin sen lempeästi virmajuuriniitylle, laulaen pehmeästi: "Leppäkerttu, leppäkerttu, lennä pois kotiin."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.6.2023 MAAILMA, NÄHDEN UNTA

ViestiKirjoittaja hammer » 16.06.2023 07:11

MAAILMA, NÄHDEN UNTA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
6.6.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Todellisessa maailmassa, niin kuin unissa, mikään ei ole aivan, miltä näyttää." –Dean Koontz

Uskoin – tiesin – melko pitkään heräämisen jälkeen, että uni oli totta. Hyväksyin sen kyselemättä, sillä se oli yhtä vakaa, kuin sänky jolla makasin. Itse asiassa, mieleeni ei edes juolahtanut kyseenalaistaa sitä. Se pelkästään oli.

Jos luomme todellisuutemme ja todellisuuteni tänä aamuna oli se, mistä näin unta, eikö se merkitse, että fyysinen maailma sopi yhteen havaintoni kanssa? Jos katsoisin ulos, olisiko talomme kukkulan päällä ja olisiko sen ympärillä Lafayetten kullanväristä kesäruohoa, eikä sumuisen Kalifornian keskirannikon tasaista ja vihreää kosteutta?

*****

Mikään ei ole oikein linjassa tämä aamuna. Nukuin pommiin kokonaisen tunnin. Yön aikana satoi – melkein ennenkuulumatonta kesällä Santa Barbarassa. Ajattelin I Madonnaria ja sadetta, joka tuhoasi nopeasti kovalla työllä tehdyt liitumaalaukset lähetysaseman edestä – värien sekoittuessa ja juostessa kaltevaa asfalttiparkkipaikkaa pitkin ja valtavien ja hyvin yksityiskohtaisten maalausten hävitessä jälkiä jättämättä.

Roikun edelleen ilmassa, pilvisen taivaan saadessa näyttämään, että ajankohta on paljon varhaisempi, kuin on. On muita asioita, jotka tuntuvat kummalliselta tänään, valaisten tuntuani siitä, mikä on totta, vähän vinksahtaneiden linssien läpi.

Mietin, onko tällaista kokea pikkuruinen annos jotain psykedeelistä huumetta, LSD:tä kenties? Ei riittävästi lamauttamaan, mutta tarpeeksi tönäisemään uskottujen mahdollisuuksien urasta hohtavalle polulle, joka sädehtii myös auringon paistamatta sille.

Tämä tunne, että "todellisuuteni" ei ole lainkaan, mitä olen hahmottanut sen olevan, voisi olla häiritsevä. Mutta mietin, onko se pienenpieni siemaus maagisesta 5D-pikarista? Olen varma, että sitten kun olen astunut päivän imuun/potkurivirtaan, tämä hieman vino havaintotapa häviää pois, ja se mitä kutsun normaaliksi, loksahtaa takaisin paikoilleen.

*****

Kenties oudoin osa tätä outoa kokemusta on, etten ole huolestunut tästä tunteesta, että aistejani on muutettu, osallistumattani asiaan. Ikään kuin unitila olisi jättänyt oven auki, vaikka heräsin jo tunteja sitten. Voin kurkottaa tuon oven läpi koska tahansa ja astua tuohon yhtä oikeaan todellisuuteen, jota fyysiset aistini eivät vahvista. Tutkia tuota houkuttelevaa sivuraidetta, joka kulkee tavallisen, jokapäiväisen elämänkulkuni rinnalla.

En tiedä tarkkaan, missä olen, mutta en ole täällä. Siirsin juuri aikani kiropraktikolla myöhemmäksi tällä viikolla, sillä varmasti muutamassa päivässä olen palannut tavalliseen ja arkiseen fyysiseen itseeni. Olen melko varma, että jos menisin tänään, tuo kokemus olisi surrealistinen, luut mukautuvaisia kuin sulatettu lasi, ja muutokset yhtä lyhytkestoisia kuin se uni, jossa leijun tänään.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Edellinen

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron