Winninger Toni Ann (mastersofthespiritworld.com) Mestarit

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

5.12.–12.12.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 16.01.2018 21:45

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
5.12.–12.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen ollut muutaman kuukauden työpaikassa, josta en oikeasti nauti. Kuitenkin minusta tuntuu, että jos irtisanoudun, en opi sinnikkyysoppituntia. Ja jos jään, en opi oppituntia itsenäisyydestä ja sen tavoittelemisesta, mikä minua kiinnostaa. Onko mahdollista, että tässä tilanteessa valinta ei ole todellisuudessa tärkeä, kun kumpikin tilanne päätyisi elämänoppitunniksi, jonka valitsin ennen tulemistani tänne? Onko oppitunneilla hierarkiaa? –Greta, Liettua

Vastaus:

Olet tutkinut sinnikkyyttä yksityiskohtaisesti, eikä ole enää tarvetta jäädä tähän paikkaan lisäkokemuksen saamiseksi siitä. Sielu luo oman todellisuutensa valinnoilla, joita se tekee, ja uskomuksilla, joiden mukaan se elää. Joskus huomaat itsesi houkuteltavan johonkin tilanteeseen vain siksi, että oivallat, että 1) se ei enää palvele oppimisprosessiasi ja 2) ei ole mitenkään väärin myöntää sitä ja siirtyä johonkin muuhun.

Silloin kun myönnät, ettei jokin toimi tai ole oikea sinulle, ja muutat suuntaa, otat vastuun elämästäsi ja oletusarvoisesti lisäät tietoasi. On aika tehdä vain sitä, mikä tuntuu resonoivan kanssasi. On aika työstää noita itseluottamus- ja itsenäisyystavoitteita (ja olla vastuussa omista päätöksistäsi) ja löytää jotain, johon tunnet intohimoa.

Valitsemissasi oppitunneissa ei ole hierarkiaa. Kun olet tunnistanut ja selvittänyt tietyn oppitunnin, voit päästää siitä irti, jos näet edessäsi samanlaisia tilanteita, ennen kuin kietoudut liikaa niihin. Se ei tarkoita, ettei universumi juoni uutta esimerkkiä eteesi – kuten tämä työpaikka – mutta et opi mitään uutta toistamalla tuon prosessin uudestaan.

Sielun ainoa prioriteetti oppitunneissaan on, että se yrittää oppia täysin mahdollisimman monien oppituntien valitsemislähtökohdan joka elämässä. Mutta ei ole mitään sääntöjä tai vaatimuksia. Luo elämä, joka sallii sinun olla oma itsesi ja hankkia niin paljon viisautta ihmisenä elämisestä, kuin haluat.

Kysymys:

Mestarit, seitsemissäkymmenissä oleva äitini on hyvin haastava, Vaikka hän väittää olevansa ystävällinen, rakastava ja vahva, hän on usein provosoiva, julma, itsekäs, vaativa, kontrolloiva ja manipuloiva. Kun hän oli kohdellut minua monta kertaa epäkunnioittavasti ja suorastaan kummallisesti, mikä toisti lapsuustraumani, ja väittänyt omaa viattomuuttaan, päätin irrottautua hänestä itseni suojelemisen ja mielenterveyteni vuoksi. Nyt äiti vainoaa minua psyykkisesti ja vaatii soittamaan hänelle. Tuoko hän mukanaan pimeän naispuolisen olennon, joka myös vainoaa minua? Vai olenko minä tehnyt sen? Jokin olento iskee minuun, kun nukun tai lepään, ja sanoo, että tarvitsen häntä ja olen vielä pahoillani. Miten monta olentoa perässäni on? Selittäkää ja auttakaa, kiitos. –Christina, USA

Vastaus:

Äitisi yrittää edelleen kohdella sinua kuin lasta ja kontrolloida sinua täysin. Hän on kaikkea, mitä arvelit hänestä, ja liittoutunut negatiivisten henkien kanssa. Negatiivisuus kerää lisää negatiivisuutta, negatiiviset henget kutsuvat lisää negatiivisia henkiä peliinsä ja hänellä on kasapäin niitä ympärillään. Äitisi uskoo hyvin voimakkaasti ylemmyyteensä ja käyttää sitä projisoiden halujaan toisiin ihmisiin. Hän oikeasti uskoo, että hän on hyvä ihminen ja että hän tekee kaiken toisten hyödyksi.

Etääntymällä kunnioitat ja rakastat itseäsi. Mutta et ole vielä selvittänyt kaikkea vahinkoa, mitä äitisi teki psyykellesi, kun olit nuori. Pelkäät häntä, ja se antaa hänelle ja hänen negatiivisille käskyläisilleen mahdollisuuden ivata sinua aina, kun he haluavat. Hän haluaa saada sinut palvelemaan jokaista toivettaan, joten hän lähettää energiaa häiritsemään elämääsi. Olet sallinut tämän vaikuttaa itseesi, koska pelkäät hänen valtaansa.

Sinun täytyy suojata itsesi kaikelta tältä negatiivisuudelta. Aloita ympäröimällä itsesi valkoisella valolla, joka koostuu ehdottomasti rakastavasta positiivisesta energiasta, jota voit helposti tuoda universumista. Negatiiviset henget eivät voi tunkeutua tämän esteen läpi. Ole hyvin selkeä aikomuksessasi, ettet halua heidän puuttuvan asioihin, ja peruuta lupa häiritä sinua, jonka joku saattaa tuntea saaneensa.

Pyydä henkilökohtaisia oppaitasi valvomaan yrityksiä sekaantua sinuun koska tahansa, mutta erityisesti levätessäsi. Anna meditoidessa hyvin voimakkaasti äitisi korkeammalle itselle viesti, ettet aio antaa periksi hänen vaatimuksilleen ja että kaikkien kontaktien pitää loppua.

On erittäin tärkeää, että olet tiukka näissä toimissa etkä anna menneisyyden vaikuttaa tulevaisuuteen. Sinut on tehty samasta ydinolemuksesta kuin äitisi, ja siksi olet yhtä vahva, manipuloiva ja voimakas kuin hän – kunhan uskot olevasi etkä koskaan horju tuossa uskossa.

Kysymys:

Mestarit, jos nainen inkarnoituneena kaipasi omaa lasta, mutta ei kyennyt toteuttamaan tätä unelmaa maaelämässään, olisiko hänen vielä mahdollista toteuttaa tämä unelma Kotona hengessä? –David, Englanti

Vastaus:

Sielu on hyvin voimakas ja kontrolloi ympäristöään aikomuksilla. Jos nainen haluaa epätoivoisesti lasta ihmisinkarnaationsa aikana, on monta tapaa saavuttaa tämä normaalin raskauden lisäksi. Ainoastaan mieli tekee eron siinä, onko lapsi hänen "omansa" vai pelkästään "omaisuutta", jonka hän valitsi matkan varrella.

Jos hän saa lapsen muuten kuin "normaalia" mies-naisreittiä, hän voi visualisoida joko hypnoosissa tai meditaatiossa käyvänsä läpi koko prosessin. Hän voi kokea kehonsa turpoamisen, arkuuden, virtsarakon pidättelyongelman, unettomuuden ja sisältäpäin potkimisen – ja myös synnytyksen ja siihen liittyvän kivun.

Vaikeus tulla raskaaksi elämän aikana voi liittyä jotenkin elämänoppitunteihin, jotka tuo henkilö on valinnut. Nämä päätökset tehdään ennen tulemista maan päälle. Sitten kun sielu palaa ehdottoman rakkauden maailmaan, sillä ei ole määrättyä sukupuolta ja se säilyttää harvoin fyysiseltä vaikuttavan kehon, koska sen toimivana pitämisessä on liian monia ongelmia, kuten kehossa maan päällä. Se on myös hyvin rajoittava, koska se estää sielua jakautumasta useampaan paikkaan kerralla. Sielun ydinolemus on epämääräinen energia ilman muotoa. Toisin sanoen, ei, ei olisi mahdollista toteuttaa fyysistä tekoa ei-fyysisellä tasolla.

Tuo nainen voisi suunnitella seuraavan elämän, johon sisältyy yksi tai useampi "normaali" raskaus, synnytys ja lasten kasvattaminen. Vaihtoehtona hänen sielulleen olisi tulla vaihdokkaaksi kehoon, josta toinen sielu lähtee, kun se synnyttää lasta. Yksi mahdollisuus olisi viettää lyhyt aika naisena, jolla on lapsi. Kaikki nämä mahdollisuudet ovat käytettävissä vain inkarnoituneena ihmiskehoon.

Kysymys:

Mestarit, menetin hiljattain lemmikkikissan, jonka kanssa minulla oli hyvin hämmästyttävä side. Se muutti luokseni ollessaan 4-vuotias ja oli hyvin rakastava kumppani. Sydämeni on täysin särkynyt. Onko lemmikeillä tällaisia suhteita vai kuvittelenko tämän yhteyden? Mihin lemmikin henki menee, kun se kuolee? Minusta tuntuu, että se valitsi olla kanssani ja mennä, minne meni. Se odotti, kunnes pystyi sanomaan hyvästi perheelleni kiitospäivänä. Se oli normaali ja sitten romahti yhtäkkiä viikonlopun aikana. Onko tämä mahdollista? –Karen, USA

Vastaus:

Useimmilla eläimillä ei ole sielua, vaan ne elävöittää energiakipinä ja ehdoton rakkaus. Tällä kissalla kuitenkin oli sielu. Se on sieluperheesi jäsen, ja olitte sopineet osallistuvanne toistenne elämään tämän inkarnaation aikana. Silloin kun tuo sopimus lyötiin lukkoon, ystäväsi ei ollut päättänyt, millaisen elämän hän ottaa – eikä hän koskaan kuvitellut kokeilevansa elämää kissana.

Tuo kissa täytti elämässäsi tyhjiön, joka syveni silloin, kun se valitsi sinut. Se pakotti sinut katsomaan elämää eri tavalla, positiivisemmin. Pystyit sen kanssa jakamaan asioita, joiden jakamista toisten ihmisten kanssa et tuntenut mukavaksi. Se oli uskollinen, paras ystävä ja ainoa, joka tuntui aina tietävän, mitä tarvitsit.

Tämä oli hyvin syvä suhde sieluryhmäyhteyden ja tekemänne sopimuksen vuoksi. Eläimet joilla ei ole sielua, voivat myös luoda hyvin syvän suhteen, kun ne ovat empaattisia omistajansa tunteille. Useimmat muut kotieläimet ovat pelkästään seuralaisia eivätkä kehitä läheistä yhteyttä omistajansa kanssa. Sieluttomilla elämillä kyse on paljon siitä, miten ihminen näkee lemmikin – onko se pelkästään omaisuutta vai kumppani?

Eläimet usein vaistoavat lähestyvän kuoleman ja voivat onnistua pysymään maisemissa, kunnes tuntevat, että on oikea aika lähteä. Kissasi tosiaan halusi sanoa hyvästi perheelle eikä halunnut puuttua juhlapyhän viettoon. Se päätti vain "luiskahtaa pois" huomaamatta, kun kaikki muistelivat sitä hyvää aikaa, joka heillä oli ollut kiitospäivänä perheenjäsenten kanssa.

Kysymys:

Mestarit, käyn ensimmäistä kertaa läpi ns. henkistä kriisiä henkisellä polullani. Tämä tunne on paradoksaalinen. Olen menettänyt kiinnostukseni kaikkiin henkisiin juttuihin, jotka ovat olleet tärkeitä minulle – kanavoinnit, tarot-kortit, astrologia, jalokivet, kaksoisliekit jne. Kyseenalaistan kaiken, mutta samaan aikaan huomaan, että ainoa ihminen johon voin luottaa, olen minä itse. Mitä enemmän luovun toivosta kaiken suhteen, sitä enemmän löydän totuuden sisältäni. Mitä tapahtuu? Täytyykö kaikkien henkisten ihmisten kohdata tämä henkisen matkansa aikana? –Galathea, Suomi

Vastaus:

Henkisyys ei merkitse, että sinun täytyy osallistua sellaiseen, mitä jotkut piirit uskovat merkiksi henkisyydestä, kuten mainitsemasi asiat. Koska jokaisen sielun tarkoitus tullessaan maan päälle on tunnistaa todellinen luontonsa, henkisyys ei tarvitse mitään muuta kuin sisäistä keskustelua itsensä kanssa – mitä juuri huomaat tekeväsi.

Ihmisen todellisuuden muodostavat ne uskomukset, joihin hän uskoo. Omasi ovat tällä hetkellä muuttuneet oivallukseksi, että ainoa todella tärkeä ihmiselämän aspekti on tuntea sielunsa energia ja käyttää sitä ympärillä olevien asioiden tulkitsemiseen. Seuraat sitä, mikä resonoi kanssasi, koska se olet sinä.

Se tunne, että olet luopumassa toivosta asioiden suhteen, on siirtymistä pois niistä odotuksista, joita olit hyväksynyt toisten ajatuksista, että tietyt asiat olivat tarpeellisia valaistumisen löytämiseksi. Ketkään kaksi sielua ei löydä tietään täsmälleen samalla tavalla, joten toisten odotukset eivät tuo sinulle viisautta.

Jotkut ihmiset eivät saavuta koskaan sitä paikkaa, jossa olet nyt, koska he eivät salli itsensä lähteä siitä askel-askeleelta kaavasta, jota useimmat ryhmät vaativat välttämättömänä henkiselle kasvulle. On monia tapoja edetä polulla, mutta suurin osa sieluista tarvitsee jonkinlaista henkistä kriisiä lakatakseen olemasta sopulilaumassa ja kyetäkseen riisuutumaan uskomusjärjestelmistä, jotka ovat aina kontrolloineet heidän elämäänsä.

Vanhojen uskomusten perimmäinen riisuminen voi johtaa ns. sielun pimeään yöhön. Se on kohta, jossa ihmisen koko elämään vaikutetaan, ja hän masentuu syvästi. Tässä kohtaa sielun koko elämä on pyyhittävä puhtaaksi ja täytyy määritellä uudelleen elämän kaikkia aspekteja koskevat päätökset. Sinulla on selvempi ajatus ja tunne tästä elämästä, joten sinun ei ole tarvetta aloittaa täysin alusta.

Kysymys:

Mestarit, syvän masennuksen jälkeen menin candombléen. Tällä kehityskaarella löysin Suuren valkoisen veljeskunnan opetukset ja tiesin Reikin tulevan mestareilta. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti ja tunsin synkronismia niin, että vähitellen jätin kaikki uskonnot. Jätin vanhan ammattini ja omistauduin Reikille ja kukkaterapialle. Siitä on melkein vuosi enkä pärjää hyvin – minulla ei ole asiakkailta. Tulkitsinko väärin sydäntäni? Meninkö vikaan jossain kohtaa? –Luciane, Brasilia

Vastaus:

(Candomblé tai "tanssi jumalten kunniaksi" on Afrikasta peräisin oleva uskonto, jossa musiikki ja tanssi ovat oleellinen osa.) Vaikka sanot jättäneesi kaikki uskonnot, candomblé on uskonto. Kun menit siihen mukaan, sinua ohjattiin harjoitusten aikana muuttamaan elämäsi siihen, mistä löydät itsesi nyt.

Silloin kun tulee ulos masennuksesta, jossa ei ole mitään käsitystä siitä, kuka on tai mitä pitäisi tehdä, on hyvin herkkä uskomaan asioita, joita normaalisti harkitsisi jonkin aikaa ennen omaksumista. Ne joita ympärilläsi oli, kun aloit uuden uskomusjärjestelmän antaa säädellä elämääsi, olivat täysin syventyneet energia- ja kasviparannukseen, joten se näytti sopivalta tieltä.

Jokaisessa uudessa ammatissa vie aikaa tulla tunnetuksi ja saada asiakkaita. Tavalliset ihmiset eivät hyväksy kukkaterapiaa – eivätkä totta puhuen Reikiäkään. Tämä rajoittaa myös mahdollista asiakasmäärää. Jos turvautuisit uskomusjärjestelmäsi muihin jäseniin, sinulla olisi valmis asiakaspohja. Siellä on kuitenkin monia Reikin ja kukkaterapian harjoittajia, jotka ovat toimineet alalla jo jonkin aikaa, ja siksi he ovat kilpailijoitasi.

Ihmisille on tavallista toivoa, että osallistuminen aloille, joihin heillä ei ole pätevyyttä, tekee heistä välittömästi menestyneen. Voisit kuitenkin tehdä uraa näillä kiinnostuksenkohteilla, mutta sinulla täytyy olla kärsivällisyyttä ja sinun täytyy tutkia kaikkia mahdollisuuksia mainostaa itseäsi ja kerätä ihmisiä. Sinusta ei voisi tulla lääkäriä tai lakimiestä ilman koulutusta ja työharjoittelua. Yritä löytää nykyisiä terapeutteja, jotka antavat sinun työskennellä kanssaan kokemuksen saamiseksi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.12.–26.12.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 24.01.2018 22:00

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
19.12.–26.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen hiljattain kuullut, että olen kuuden lapsen äiti enkä vain niiden viiden, jotka olen synnyttänyt. Tämä lisäelämä kesti vain viikkoja, enkä ollut tietoinen tuolloin siitä. Mutta tämä sielu on lähelläni nyt, mikä on kaunista. Päätinkö saada näin monta lasta ennen saapumistani tällä kertaa? Lisäksi, kun nainen on raskaana, oletettavasti kaksi tai useampi sielu asuu samassa fyysisessä kehossa? –Jane, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Päätit olla opettaja suurelle lapsimäärälle ja olisit voinut toteuttaa sen hankkimalla suuren perheen ja/tai olemalla myös toisten lasten opettaja. Kun aloit saada omia lapsia, se resonoi kanssasi ja sait suurta mielihyvää ja tyydytystä jälkikasvusi polkujen ohjaamisesta.

Sielu joka päätti, merkattuaan sinut äidikseen, olla tulematta Maahan tuolloin, oleskelee lähelläsi samasta syystä, josta hän valitsi alun perin sinut äidikseen. Se rakastaa energiaasi ja sitä tapaa, jolla olet vuorovaikutuksessa kaikkien kanssa. Se oppii toisten lastesi kautta epäsuoraan, millaista elämä olisi voinut olla. Tarkkailu on yksi tapa päättää, haluaako kokeilla tilannetta itse.

Olet oikeassa, että äidin keho on turvasatama kahdelle sielulle (tai useammalle monisynnytyksissä), kun hän on raskaana. Ne eivät kuitenkaan ole osa äitiä – hän antaa niille vain suojan sikiön kehittyessä. Se on vastaavaa kuin koko perheen oleminen samassa talossa, mikä ei merkitse yhteistä kehoa, vaan ulkoista suojaa.

Kun sielu päättää tulla Maahan (inkarnoitua), se valitsee biologiset vanhemmat ja muut ympäristöominaisuudet, jotka tuo pari voi antaa sille niitä kokemuksia varten, jotka se on valinnut tuohon elämään. Kun siittiö yhdistyy munasoluun, sielu kiinnittää langan kehittyvään sikiöön. Se tulee tavallisesti kehoon vasta raskauden viime vaiheissa tai synnytyksen aikana.

Yhdeksän kuukauden kasvun aikana vauva viettää aikaa Kotona ja sanoo näkemiin ystäville ja tutuille, katselee, mitä uusi perhe tekee, ja sopeutuu ihmiskehoon. Sielu ei tule koskaan kokonaisuudessaan fyysiseen ulottuvuuteen. Jotkut aspektit pysyvät aina Kotona Lähteen ehdottomassa rakkaudessa. Tämä on yksi syy, miksi ihmisillä ei ole täyttä tietoisuutta kaikista entisten elämien kokemuksistaan.

Kysymys:

Mestarit, kysymykseni koskee eetterilankoja ja kiinnikkeitä. Eräs opettaja/parantaja kertoi minulle, että keskittyminen niihin oppiaksemme niistä alentaa värähtelyä, ja kehotti olemaan tekemättä sitä, vaikka hän puhdistaa niitä toisiaan. Jos tiedämme eteerisistä langoista, miten alamme puhdistaa niitä alentamatta värähtelyämme? –Catherine, Australia

Vastaus:

Puhut oikeasti kahdesta täysin erilaisesta ei-fyysisen asian piirteestä. "Eteerinen lanka" viittaa tavallisesti ehdottoman rakkauden ulottuvuudesta tulevaan sieluaspektiin – sielu on sieltä peräisin erottuaan Lähde-energiasta.

Sielu käyttää sitä elävöittämään ihmiskehon tai tekemään soluista toimintakykyisiä. Lanka saattaa sisältää pelkän yhteyden sieluun, joka vaatii itselleen tuon sikiön ennen syntymää, tai se voi olla sielun yhteys ydinolemukseensa syntymän jälkeen. Lanka on kokonaan Lähteen ehdotonta rakkausvärähtelyä. Sielun kokonaisolemus on kuva akaasisesta tiedostosta, jossa on kaikki, mitä se on koskaan tehnyt monissa inkarnaatioissaan.

Toisaalta kiinnikkeet ovat peräisin toisesta lähteestä. Se saattaa olla sielu, joka ei ole enää ihmiskehossa, mutta joka on päättänyt olla palaamatta ehdottomaan rakkauteen syystä tai toisesta. Nämä sielut jäävät positiivisen ja negatiivisen energian kaksinaisuuteen ja ovat tavallisesti täynnä negatiivisuutta, koska ne ovat päättäneet jäädä yrittämään kostaa jonkin tai saada jonkun keho hallintaansa, jotta niillä olisi taas kontrolli fyysisessä maailmassa – tämä kaikki on negatiivista energiaa.

Toinen kiinniketyyppi saattaa perustua negatiivisten voimien generoimaan energiajäämään. Otetaan esimerkiksi ihminen, joka tulee aina vain vihaisemmaksi toisen ihmisen toimista, joten hän voi ajatella vain tuon ihmisen tuhoamista. Hänen lisäsuuttumisensa kutsuu kaikkea satunnaista energiaa mukaan juhlaan ja vahvistamaan hänen tunteidensa voimaa.

Kiinnikkeet jotka koostuvat negatiivisuudesta, voivat vetää henkilön negatiivisuuteen tai alempiin värähtelyihin, jos hän kuluttaa aikaa niiden ajattelemiseen, liittyy niiden seuraan ja käyttää niitä. Tämä alentaa sielun värähtelyä, koska se pitää sielun fyysisessä, kolmannen ulottuvuuden kaksinaisuudessa, eikä salli sen nousta valitsemaansa positiiviseen, ehdottomasti rakastavaan Lähde-energiavärähtelyyn tai pysyä siinä.

On mahdollista auttaa itseään tai toisia pääsemään eroon kiinnikkeistä alentamatta värähtelyään, kun on suojannut itsensä valkoisella valolla, affirmaatioilla ja oppailta saamallaan avulla. Negatiivisen kiinnikkeen tutkiminen ilman suojausta, saa tuon energian olettamaan, että on kiinnostunut sen luonteesta ja haluaa osallistua. Negatiivisuuden ottaminen itselleen alentaa välittömästi värähtelyä.

Kysymys:

Mestarit, olen ollut naimisissa monta vuotta, mutta tunnen piilovihaa mieheltäni. Hän sanoo rakastavansa minua, mutta olosuhteiden vuoksi hän ei pysty olemaan onnellinen. Meillä kummallakin on ollut paljon stressiä ja huonoa tuuria talousasioissa alusta saakka, mutta meillä on ihania yhteisiä lapsia. Minulle on nyt kerrottu, että olen masentunut ja olen kuin kone, joka kulkee elämän läpi. Olin lyhyen aikaa yhteydessä toiseen ihmiseen, joka teki minut onnelliseksi, mutta tuo tilanne oli niin monimutkainen, että se oli lopetettava tai laitettava tauolle. Miten tiedän, pitäisikö minun jäädä avioliittoon vai onko tuo toinen ihminen oikea vai pitäisikö minun siirtyä eteenpäin ja löytää onnellisuus yksin? –L., Aasia

Vastaus:

Sinä ja miehesi olette siirtyneet erilleen toisistanne ihanteissa ja uskomuksissa, vaikka sovitte hyvin yhteen mennessänne naimisiin. Hän on katkera sinulle tällä hetkellä ja ajattelee, että sinä ja lapset aiheutatte hänen epämukavuutensa töissä ja elämässä. Hän kuitenkin rakastaa edelleen sitä ajatusta, että hän on naimisissa ja siittänyt upean perheen.

Hän kuluttaa paljon aikaa minä-raukka -mielentilassa, jossa hän nauttii epäonnestaan ja syyttää siitä kaikkea muuta, kuin omia tekojaan. Koska hän katsoo aina asioiden huonoa tai negatiivista puolta, hän on kyvytön löytämään onnellisuutta, joka asuu positiivisessa ja rakastavassa energiassa. Tapa katsoa elämää on henkilökohtainen valinta, ja voi päättää olla onnellinen.

Suhteesi toiseen mieheen oli näyttämässä sinulle mahdollisuuksia. Sinulla ei ollut oikea aika tehdä muutosta, joten olosuhteet estivät sen. Nykyinen mielentilasi on tulosta sen hyväksymisestä, etteivät asiat voi tulla paremmaksi. Sanelet oman todellisuutesi, joten valitse maailma, jonka haluat.

Jokainen sielu on äärimmäisen voimakas ja voi tuoda itselleen, mitä haluaa. Mutta ensin sinun on uskottava, että voit. Sinun täytyy päättää täsmälleen, mitä haluat, visualisoida se ja sitten tuoda itsellesi. Henkisellä matkalla ei ole oikeaa tai väärää, on vain valintoja. Katso, mikä resonoi kanssasi, ja lähde siihen suuntaan.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin oppia enemmän Reikistä alusta saakka. Mikä ero on universaalilla elämänvoimaenergialla ja elämänvoimaenergialla. Ovatko nuo symbolit oikeasti tehokkaita vai ainoastaan siksi, että uskomme niiden olevan? Miksi Reiki täytyy välittää mestareilta oppilaille vihkimyksillä? Käyttikö mestari Jeesus Reiki-energiaa ihmisten parantamiseen? –Rachel, Kanada

Vastaus:

Fyysisessä ulottuvuudessa on vain kahdenlaista energiaa – positiivista ja negatiivista. Ei-fyysinen koostuu vain yhdestä energiasta: Lähteen ehdottomasti rakastavasta, positiivisesta energiasta. Metafyysisen yhteisön terminologia aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin ratkaisee tai selittää.

Jos joissain piireissä puhutaan Lähteen ei-fyysisestä energiasta, siihen viitataan "universaalina elämänvoimaenergiana", ja jos viitataan energiaan, joka vaikuttaa fyysiseen ihmiskehoon, sitä kutsutaan "elämänvoimaenergiaksi". Mutta kaikki energia on peräisin Lähteestä. Mitä Reikiin ja muihin energiapohjaisiin käytäntöihin tulee, ne käyttävät kaikki samaa universaalia elämänvoimaa tai Lähde-energiaa.

Reikiin liittyvät symbolit ovat fokusoitumiskohteita ja siksi ainoastaan niin tehokkaita, kuin käyttäjä uskoo. Energia on aikomusvetoista, ja siksi oma ajatusprosessi ohjaa energian käyttöä ja tehokkuutta. Virtaus voidaan käynnistää turvautumalla symboleihin tai pelkästään aikomuksella.

Vihkimykset sallivat oppilaan joka ei ole koskaan ennen tuntenut energiavirtaa, nähdä, miltä se tuntuu. Jos et ole koskaan ennen yrittänyt hiihtää, suksille nouseminen antaa sinun totuttaa ajattelutapasi, tasapainosi ja innostuksesi eteenpäin liikkumiseen. Vihkimys tekee saman asian. Kun sen on kerran tuntenut, universaalin elämänvoimaenergian voimakkuutta ja suuntaa on mahdollista kontrolloida.

Jokainen sielu joka on tehnyt toiselle energiatasapainotuksen – eli parannuksen – on käyttänyt universaalia elämänvoimaenergiaa tai ehdotonta rakkautta. Parantajilla on monia käytäntöjä, joihin he voivat erikoistua – Reiki, parantava kosketus, terapeuttinen kosketus ja kvanttiparannus, vain muutamia mainitaksemme. Lisäksi on aikomukseen perustuvaa parantamista, jossa monet käytännöt kumpuavat uskontoon perustuvasta uskolla parantamisesta. Jokainen näistä saa kiittää Lähde-energiaa kaikesta onnistumisestaan.

Parantava, tasapainottava ja korjaava terapia ovat kaikki riippuvaisia kahdesta asiasta: käyttäjän aikomus ja potilaan usko ja luottamus. Mitään ei tapahdu, jos kumpikin osapuoli ei osallistu aikomuksella tuon tasapainon saamiseen. Tämän energian käyttäminen ei ehdottomasti aiheuta asiakkaan tilan pahenemista. Reiki ei voi vahingoittaa – eikä voi mikään muukaan prosessi, joka käyttää elämänvoimaenergiaa.

Kysymys:

Mestarit, olen syntyjäni taloudellisesti kamppailevasta perheestä. Sain kuitenkin hyvän koulutuksen ja menestyin – lähdin ulkomaille, minulla oli hyviä työpaikkoja ja suhteellisen hyvinvoiva elämä taloudellisesti ja ammatillisesti. Vuosia sitten huomasimme tyttöystäväni kanssa, että olimme saamassa vauvan. Palasin Brasiliaan, menin naimisiin hänen kanssaan ja meillä on onnellinen perhe-elämä, mutta ammatillinen elämäni meni alaspäin ja alaspäin enkä ole onnistunut pääsemään aiempaan menestykseen täällä. Mitä tässä tapahtuu? Mitä minun täytyy oppia tästä ja milloin tämä loppuu? Voinko saada onnen kaikilla elämänalueilla samanaikaisesti vai onko meille aina haasteita jollain alueella? Minulla oli ennen vakaa taloudellinen ja ammatillinen elämä, mutta epävakaa perhe-elämä – nyt tilanne on toisin päin. Emmekö voi saada sitä kaikkea? –João, Brasilia

Vastaus:

Jokainen sielu määrittelee, mitä oppitunteja se haluaa oppia kussakin elämässä. Sinä päätit kokea erottelukyvyn käyttämisen, luottaa itseesi, ottaa vastuun valinnoistasi ja olla pelkäämättä muuttaa suuntaa, kun se on tarpeellista sen saavuttamiseksi, mitä haluat.

Aina kun teet jonkin merkittävän suuntamuutoksen, aloitat kaiken taas alusta. Palatessasi Brasiliaan huolehtimaan vastuistasi perhettä kohtaan päätit aloittaa alusta ammatillisessa elämässäsi, koska mentyäsi naimisiin et palannut sinne, mistä olit löytänyt taloudellisen menestyksen.

Tämä kaikki tapahtui, jotta tutkisit vaihtoehtojasi ja näkisit, olisiko jokin tapa sen uskomusjärjestelmän ulkopuolella, jossa kasvoit ja joka hyödyttäisi sinua paremmin. Olit oppinut, miten murtaudutaan ulos perheesi taloudellisen kamppailun mallista, kun olit poistunut sen vaikutuspiiristä. Brasiliassa jatkoit taas siitä, missä olit nuoruudessasi.

Sinun ei ole pakko lähteä Brasiliasta, mutta sinun täytyy päästä eroon uskomuksista, jotka ovat saaneet sinut takaisin siihen tilanteeseen, mistä lähdit. Luot oman todellisuutesi, joten tee elämä, jossa olet menestynyt. Ei ole mitään henkistä rajoitusta, joka sanoo, että menestystäsi yhdessä elämässä rajoitetaan.

Joka kerta kun teet päätöksen, kysy, miksi teet sen. Jos se ei tunnu resonoivan kanssasi, niin valitset silloin vanhojen mallien ja uskomusten perusteella, et siksi, että se saa aikaan, mitä haluat. Kysy aina: "Miksi teen tätä? Miksi jään tähän työpaikkaan? Miksi asumme siellä, missä asumme? Mitä mahdollisia vaihtoehtoja minulla on, jotka lisäävät varojani?" Voit saada sen kaiken, jos se resonoi elämäsi kanssa.

Kysymys:

Mestarit, medioin enemmän saadakseni elämäni tasapainoon, koska joskus minusta tuntuu, että minun täytyy poistua tästä todellisuudesta tyynnyttääkseni ja selkeyttääkseni päätä. Mutta minulla on hyvä kysymys teille. Kun rentoudun, pystyn saamaan itseni kananlihalle kontrolloimalla hengitystä. Tehdessäni näin tunnen myös, että kehon alaosasta nousee selkärankaa pitkin väristys päätä kohti (joskus mukavaa ja rentouttavaa ja joskus myös kutisevaa). Saavutkinko jotain, mitä en tiennyt? Neuvonne auttaa paljon, pääasiassa päätösten tekemisessä urastani ja etenemisestäni, joten haluaisin kiittää teitä siitä etukäteen. –Matty, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Itsensä poistaminen kolmannen ulottuvuuden todellisuudesta ja kaikesta se negatiivisuudesta, on välttämätöntä voidaksesi yhdistyä sielusi ydinolemukseen, joka on ehdotonta rakkautta. Olet aloittanut harjoituksen, joka vapauttaa sinut kaikesta negatiivisuudesta ja antaa sinulle täydellisen kontrollin energiaan, joka ympäröi fyysistä kehoasi.

Kehossa on energiaa nimeltään "kundalini", joka on puhdasta ydinolemusta tai rakkautta. Useimmat sielut joilla on fyysinen kokemus, eivät koskaan opi aktivoimaan tätä virtaa, joka on kerällä lähellä juurichakraa ja voi nousta kruunuchakraan ja herkistää koko fyysisen kehon ehdottomalle rakkaudelle. Tässä tilassa ei ole negatiivisuutta eikä mikään sekaannu Lähde-energiassa olemiseen.

Tämä Lähde-energia sallii sinun käyttää kaikkia voimia ja kykyjä, joita Lähteen osana oleminen antaa sinulle. Olet nähnyt sen tuloksia kykenemällä tuntemaan, mitä tarvitset, ja tuottamalla menestystä enemmän, kuin koskaan ennen on ollut mahdollista. Jatka tätä meditointia ja kuvittele, mihin muuhun haluat elämäsi kehittyvän. Luot sen todellisuuden, jossa elät nyt. Jatka eteenpäin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.1.–9.1.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 04.02.2018 09:21

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
2.1.–9.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen saanut vähän ymmärrystä aikomuksen merkityksestä todellisuuden luomisessa, sen etsimisestä mikä resonoi, itsensä ja toisten rakastamisesta ja pelkästään "elämänsä elämisestä". Tähän liittyy monia pieniä ja suuria haasteita ja poikkeavuuksia yksilön maallisessa elämässä ja polulla. Voitteko kertoa perspektiivinne tasapainosta suhteessa Maan kaksinaisuuteen, sielukehitykseen ja siihen tapaan, miten tämä tapahtuu monissa energiaulottuvuuksissa? –Ecca, Australia

Vastaus:

Sielu tulee ehdottoman rakkauden tilasta (sen ydinolemus) Maahan ja sen positiivis-negatiiviseen kaksinaisuuteen, jotta se voi testata itseään ja oppia oppitunteja sekä olemuksensa sieluna. Tasapaino josta puhut, on tarpeellinen vain kaksinaisuudessa. Kotona ei ole muuta kuin positiivista, ehdotonta rakkautta.

Haasteet joihin viittaat, ovat oppitunteja, joita sielu on päättänyt aiemmin käsitellä. Jotkut ovat pienempiä vaikeuksia, joissa ihmisen on helppoa valita mieltymyksensä – positiivinen vai negatiivinen – ja toiset ovat merkittäviä ominaisuuksia, joiden kanssa hänen täytyy kamppailla saavuttaakseen jonkin asteen ymmärryksen.

Ei ole mitään vakiotasapainoa elämänoppituntien käsittelemisessä, koska jokainen ihminen toimii omalla tahdillaan siinä, että hän ensin tunnistaa jonkin oppitunniksi, sitten työstää sen ymmärtämistä ja lopulta saa sen viisauden. Koska kaikki sielut tulevat aikomuksenaan tiedostaa ydinolemuksensa Lähteen osana, kaikkien sen sisältämien voimien ja kykyjen kera, voitaisiin sanoa, että ne yrittävät saavuttaa viidennen ulottuvuuden energioiden (kaikki positiivista, ei yhtään negatiivista) ja kolmannen ulottuvuuden energioiden (sekoitus negatiivista ja positiivista) tasapainon ollessaan kolmannen ulottuvuuden maailmassa.

Kuten voit nähdä, monet "egotuomitsevassa" kolmannessa ulottuvuudessa yleisesti käytetyt sanat eivät ole yhteneviä korkeampien ulottuvuuksien käsitteiden kanssa. "Tasapaino" on yksi niistä. Tasapainon luomiseksi on oltava vastakkaiset elementit, kuten jonkin positiiviset ja negatiiviset aspektit. Toisaalta silloin kun on vain positiivista energiaa ilman vastakkaista voimaa, sen voi "tasapainottaa" ainoastaan itseään vasten.

Kysymys:

Mestarit, olen ollut naimisissa 26 vuotta ja reilun viiden vuoden aikana mieheni on menettänyt suurimman osan kuulostaan, hänen polvensa täytyy uusia ja hänellä on kaksi tyrää, pidätyskyvyttömyyden kera. Hän kieltäytyy korjaamasta kehoaan, joten enää ei ole mitään intiimiä. Lisäksi olen niin turhautunut siihen, ettei hän kuuntele tai kuule minua, etten pysty enää tuntemaan yhtään ehdotonta rakkautta. Minusta tuntuu, että olen elänyt aiempia elämiä hänen kanssaan, mutten halua koskaan enää tehdä tätä. Minusta tuntuu, että odotan aina, että hän "tajuaa". Mitä neuvoja teillä on minulle? Minusta tuntuu, että jään leskeksi joku päivä. –Cathy, USA

Vastaus:

Miehesi on muuttunut mukavuudenhaluiseksi ja itsekkääksi ihmiseksi. Hän välittää vain itsestään ja siitä, miten paljon hän voi saada toiset tekemään hyväkseen. Hän on äärimmäisen onneton ja vetää sinut mukanaan alas, eikä hän välitä.

Jokainen sielu tulee Maahan omien agendojensa kanssa. Niillä ei ole mitään velvollisuutta ottaa vastuuta toisista, elleivät päätä tehdä sitä. Olet ollut hyvä ja uskollinen vaimo ja ensin sinut palkittiin jakavalla suhteella. Se mitä koet nyt, on ainoastaan yritystä kunnioittaa paperia, joka sitoo yhteiskunnallisesti sinut tähän mieheen.

Se mitä teet tästä eteenpäin, riippuu sinusta. Voit pitää tämän onnettoman elämäsi tai siirtyä eteenpäin. Hänellä ei ole aikomusta muuttaa nykyistä käyttäytymismalliaan, joten sinun täytyy päättää, miten haluat elämäsi ratkeavan. Et ole kiintynyt häneen fyysisesti, mutta tunteissasi roikut kiinni muistoissa "hyvistä ajoista", joita teillä on ollut. Ne ovat menneet eivätkä enää palaa.

Jokainen luo oman todellisuutensa tekemillään valinnoilla. Ei ole henkistä lakia, joka sanoo, että sinun täytyy sallia tämän miehen luoda todellisuutesi omilla vaatimuksillaan ja sillä tilalla, missä hän päättää olla. Tunnista, että oman mielenterveytesi vuoksi sinun täytyy tehdä muutoksia elämässäsi ja vuorovaikutuksessa, jota sinulla on toisten kanssa. Vähintäänkin löydä kodin ulkopuolelta jotain tekemistä. Ja jos edelleen on liian musertavaa, ääritapauksessa lähde hetkeksi käymään jonkun luo. Miehesi näkee silloin kaiken, mitä teet hänen hyväkseen, ja saattaa päättää olla ennakoivampi omassa elämässään.

Et ole jumissa tässä tilanteessa, ellet anna itsesi olla. Sinulla on vapaus valita mitä tahansa, pienemmistä muutoksista muuttamiseen saakka.

Kysymys:

Mestarit, kaksi viikkoa sitten pyöräilijä ajoi ylitseni ja kaaduin kyljelleni, mutten onneksi loukkaantunut. Mutta sitten kausiallergiani tulivat pahemmaksi ja yhtenä yönä heräsin pelkoon ja minulla oli pientä pistävää kipua rinnassani … en voinut oikein hengittää. Tarkistin nämä oireet, ja se näytti paniikkikohtaukselta, jota minulla ei ole koskaan ennen ollut. Menin lääkäriin ja hän kertoi, että keuhkoputkeni oli vähän litistynyt. Minulla oli myös vaikeuksia nukkua ja yöhikoilua. Olen ottanut luonnonmukaisia lääkkeitä (inkivääriä, eukalyptusta jne.) hyvin tuloksin. Mutta eilen minulla oli kummallinen yleinen ahdistuskohtaus kehossani, joka alkoi keskeltä rintaa ja se jatkui vaihtelevasti kaksi tuntia, olin ikään kuin panikin partaalla. Toivon, ettei se toistu. Mitä kommenttinne tai ehdotuksenne ovat? –Rosario, Peru

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Kärsit sen shokin jälkivaikutuksista elimistöllesi, joka tapahtui törmätessäsi pyöräilijään. Se laukaisi mahdollisuuksia, jotka tiedostamaton itsesi on ottanut hyvin vakavasti ja aiheuttanut tämän "mitä olisi voinut tapahtua" –paniikin, joka vaikuttaa kehosi järjestelmiin.

Kausiallergioidesi voimakkuus johtui siitä, että kehoa ravisteltiin eikä hyökkääjiä kontrolloitu yhtä hyvin kuin tavallisesti. Mielesi pyörii jatkuvasti taustalla, etkä edes tiedosta sitä. Silloin kun jännittyneisyyttä muodostuu tiedostamatta, lopulta tilanne ratkaistaan kehon reagoinnilla. Tunnet tämän rinnan alueella, jossa hengitykseen ja sydämenlyöntiin vaikutetaan, kun keho pingottuu. Tämä aiheuttaa ns. paniikkikohtaussyndrooman.

Tämän tapahtuminen jatkuu, kunnes tietoisesti tutkit syitä. Helppo tapa tämän käsittelemiseen olisi työskennellä hypnoterapeutin kanssa, joka voisi viedä sinut takaisin tuohon laukaisevaan tapahtumaan ja antaa sinun tutkia, miten mielesi reagoi mahdollisiin seuraamuksiin. Voisit sitten työskennellä sen tosiasian kanssa, että kun mitään noista seuraamuksista ei oikeasti tapahtunut, pidät itseäsi jatkuvassa odotustilassa. Jos säilytät tämän odotuksen tarpeeksi kauan, se aiheuttaa negatiivisten asioiden tapahtumista sinulle.

Voisit myös alkaa tutkia tätä energiaa syvän meditoinnin aikana tai valmentaa tietoisesti itseäsi tuomaan sen esiin unitilassa. Kun alat nukahtaa tai kun menet meditointitilaan, pyydä itseäsi näyttämään, miksi sinulla on näitä fyysisiä oireita ja mitä voit tehdä niiden vähentämiseksi. Ennen kaikkea, silloin kun alat tuntea jännitystä, hengitä hetki syvään ja kehota itseäsi rentoutumaan.

Kysymys:

Mestarit, olkaa kilttejä ja neuvokaa minua. Voiko sielu inkarnoitua elämään kaukaisessa menneisyydessä tai kaukaisessa tulevaisuudessa? Ymmärtääkseni aika on relevantti ainoastaan täällä maan päällä, mutten ymmärrä, miksi sielun tarvitsisi inkarnoitua menneisyyteen tai tulevaisuuteen? –David, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Sieluperspektiivistä ei ole menneisyyttä tai tulevaisuutta, kaikki on olemassa samaan aikaan. Sielulla on täydellinen vapaus valita, mitä se haluaa kokea, ja tuo kokemusvalinta määrittää sen valitseman maa-ajan.

Merkittävä tavoite jollekin saattaisi olla kokea jokin yhteisprojekti toisten kanssa, kuten luonnonkatastrofi tai yhteiskunnallinen mullistus. Henkilö saattaa seurata oppituntisarjaa, joka keskittyy kokonaan yhdelle alueelle, kuten hyväksikäyttö. Hän saattaa olla hyväksikäyttäjä tai hyväksikäytetty eri tilanteissa. Tällä tavalla saadaan tunne tuon toiminnan kaikista puolista, jotta voidaan tulla asian mestariksi. Se saattaa sisältää ainoastaan hänet itsensä ja ihmiset, joita hän kohtaa planeetalla, tai se saattaa olla sopimus toisen sielun kanssa tai halu syntyä perheeseen, jossa tuota toimintaa tapahtuu.

Planeetta-aika vaihtelee sen evoluution myötä, jota Maa on nähnyt lineaarisella matkallaan. Jos sielu haluaa kokea jotain, mitä tapahtui ainoastaan tiettyyn aikaan maan päällä, se tulisi kehoon tuona aikana. Esimerkiksi monet ihmiset ovat halunneet olla maan päällä Jeesuksen eläessä, jotta he voivat kokea hänen voimakkaan energiansa ja nähdä sen voiman ja ne kyvyt, joita kaikilla on sieluina. Toiset saattavat päättää – erityisesti jos he ovat kiinnostuneita armeijakokemuksista – hypätä konfliktista konfliktiin oppiakseen erilaisista aseista ja taktiikoista.

Sielulla ei ole mitään tarvetta tehdä mitään – ainoastaan oma halu sanelee sen liikkeet, eikä siinä ole rajoituksia, mitä ne voivat olla.

Kysymys:

Mestarit, olen jo kysynyt tyttärestäni Monicasta, joka on 2-vuotias eikä puhu. Toiset kanavoijat ovat jo kertoneet, että hänen ongelmansa on täysin energeettinen, ei fyysinen. Nyt lääkärit ovat pyytäneet meiltä, että saavat käyttää häneen parantavaa instrumenttia, ja he haluavat laittaa "kuulohermoimplantin" seuraavien kuukausien ajaksi. Jos ongelma ei ole fyysinen, ymmärtääkseni tätä implanttia ei pitäisi tarvita. Olen hyvin hämilläni nyt. Haluan auttaa häntä kaikin tavoin, joihin pystyn, mutta en tiedä, mitä tehdä, ja mieheni haluaa tehdä implanttileikkauksen kiireesti. Mitä minun pitäisi tehdä auttaakseni häntä puhumaan? Milloin hän alkaa puhua ja kuulla? –Vanessa, Brasilia

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Aina kun sielulla on fyysinen ihmiskokemus, ongelmat joita se on päättänyt työstää, tulevat ilmi hänelle ja toisille, koska ne vaikuttavat ihmiskehoon. Kun sielu suunnittelee ennalta inkarnaatiota, kaikki piirustukset laaditaan energeettisessä henkiulottuvuudessa.

Niinpä kaikki mitä henkilö haluaa oppia, on leimattuna ensin tiedostamattomalle energiatasolle. Jos hän haluaa saada jonkin fyysisen vajavuuden, siitä on energeettinen piirustus, mutta vaikutus näkyy vain fyysisyydessä. Tyttäresi haluamaa kuulemisongelmaa edustaa toimimaton kuulohermo.

Tässä tapauksessa ongelma on sekä energeettinen että fyysinen. Fyysisten seuraamusten sivuuttaminen ei korjaa ongelmaa. Fyysisen osan käsitteleminen ei vaaranna energeettistä oppituntia. Kumpaankin täytyy tarttua.

Siinä ajattelussa on vähän perää, että jos jokin on energeettistä, fyysistä korjausta ei tarvittaisi, mutta se pätee vain silloin, jos kohde pystyy yhdistymään luontaisiin voimiinsa sieluna. Tyttäresi on tällä hetkellä kyvytön ilmentämään toimivaa "kuulolaitetta", joten synteettistä laitetta tarvitaan, jos haluat hänen kuulevan nyt.

Hän on erittäin vahva sielu, joten hän kykenee käyttämään uutta implanttia äänimaailman avaamiseen itselleen. Ajankohta riippuu siitä, miten nopeasti hän sopeutuu täysin kuulemaan ja puhumaan, mutta ei siihen pitäisi mennä kovin kauan.

Kysymys:

Mestarit, minulla on ollut/on "olio" energioissani, joka aiemmin teeskenteli olevansa rakastettuni. Mikä se oli/on? Olen kuullut monia "ratkaisuja" siihen, myös että se on osa rakastettuani. Totta? Miten siitä pääsee eroon? Osittain koska tämän "olion" vuoksi meillä on ollut kamalia vastoinkäymisiä, ja se saattaa edelleen leikkiä minulla/meillä. Rakastettuni on naimisissa, mutta minusta jaamme syvän rakkauden. Miksi tapaisimme ja miksi olemme nyt, missä olemme? Elämänoppitunteja? Aiempia eläimiä? Sielusukulaisia? –Valo, Suomi

Vastaus:

Sinulla on negatiivinen energiakiinnike, joka haluaa kontrolloida elämäsi kaikkia puolia. Se on yhteydessä rakastettuusi, koska hän haluaa kontrolloida sinua ja kiintymystäsi häneen. Hän kerää negatiivisuutta itseensä, koska hänestä tuntuu, että tämä antaa hänelle vahvuutta ja voimaa. Tämän energian intensiivisyyden sanelee se kiinnostusmäärä, jonka hän panostaa tuolla hetkellä.

Rakastettusi on vain kaikkien tilanteiden manipuloija/kontrolloija. Hän on vakuuttanut sinut siitä, että hän rakastaa sinua yhtä paljon, kuin sinä häntä. Hän käyttää sinua huvituksena omasta avioliitostaan ja leikkikaluna, jota voi kontrolloida täysin. Tämä energeettinen henki tulee aina, kun näytät siirtyvän kauemmas hänestä.

Jotkut valitsemasi oppitunnit liittyvät uskollisuuteen itsellesi ja sen oivaltamiseen, milloin olet jakavassa suhteessa ja milloin sinua käytetään. Olet luonut fantasian yhteydestäsi tähän mieheen, ja kun epäilyksiä herää, työnnät ne pois. Negatiivisuuden tunnistaminen on toinen oppitunti. Negatiivisuus voidaan voittaa positiivisella, rakastavalla energialla, joka ohjataan suoraan siihen.

Alussa et kyseenalaistanut hänen aikeitaan sinua kohtaan, mutta sitten hän ei puhunut totta henkilökohtaisesta elämästään. Kun faktoja on tullut esiin, et ole antanut itsesi arvioida, mitä ne merkitsevät mahdollisesti pysyvälle suhteelle. Haluat tämän suhteen, koska se on sinulle helppo nyt, kun hän kertoo tarkkaan, miten käyttäytyä ja että hän haluaa sinun olevan aina häntä varten.

Negatiivinen energia voidaan ajaa pois käyttämällä sitä ehdottomaan rakkauteen perustuvaa aikomusta, että se jättää sinut rauhaan. Hanki suitsukkeita ja polta salviaa alueella, koska negatiivisuus ei voi sietää sellaisia asioita, kuin salvian tai sorsimon savua. Kynttilöiden polttaminen ajaa sen myös pois, koska se ei pidä valosta.

Nämä ovat kaikki nykyelämän ongelmia. Ne eivät tule entisistä elämistä tai yhteisestä perheryhmästä. Voit päättää, miten haluat käsitellä tämän. Muista, että itsesi ja matkasi kunnioittaminen on syy siihen, että tämä on ilmestynyt. Valitse, miten haluat tehdä sen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.1.–23.1.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 18.02.2018 21:21

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
16.1.–23.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, miksi se mestari joka minulla oli, kehotti minua olemaan koskaan uskomatta henkisiin olentoihin tai kanavoimatta niitä? (Miksi hän on niin vaikutusvaltainen?) Te kerroitte minulle myös, että voin kuulla korkeamman itseni ja oppaani luontaisena kykynä, jonka valitsin ennen tulemista. Joskus minusta tuntuu, että haluan jakaa viestejä oppailtani ja korkeammalta itseltäni YouTubessa, mutta tuo opettajani mielipide estää sen edelleen. Kunnioitan hänen opetuksiaan, koska hän auttoi minua saavuttamaan "minä olen" -olemukseni. Estän itseäni etenemästä polullani. Onko sielupolkuni oikeasti jakaa kanavointejani vai pitäisikö minun olla tarkkana sen kanssa, kuten hän kehotti? Miksi joskus tunnen vatsa-alueeni lämpimäksi? Miten voin estää tämän? –Santa, Kanada

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Opettajia tulee, kun oppilas on valmis oppimaan ja siirtymään eteenpäin. Kun aloitat uuden opettajan kanssa, opit nopeammin, kun annat hänelle jakamattoman huomiosi ja luotat ja uskot täysin kaikkeen, mitä hän sanoo. Näit tämän henkilön kaiken sen mestarina, mitä et tiennyt tai ymmärtänyt, joten ihannoit häntä. Hänellä on niin suuri vaikutusvalta sinuun, koska olet sallinut sen tapahtua. Hänen vaikutuksensa muuttamiseksi sinun täytyy pelkästään ottaa takaisin se valta, jonka annoit hänelle itsesi suhteen.

Monissa oppimistilanteissa tulee kohta, jolloin oppilaasta tulee yhtä tietäväinen kuin opettaja ja joskus vielä tietäväisempi. Tämä henkilö ei halua oppilaiden tunnistavan tätä, joten hän on iskostanut tiettyjä sääntöjä ja määräyksiä, jotka eivät antaisi oppilaan kehittyä hänen ohitseen.

Oman yhteytesi saaminen oppaisiin, joilla on Lähde-energian älykkyys, on uhka opettajallesi, koska hänellä ei ole samoja kontakteja. Kuten olet määritellyt, informaatio jota he kanavoivat sinulle, on hyvin näkemyksellistä ja se olisi hyödyllistä monille ihmisille. Sinusta tulisi vuorostaan opettaja, ja sinun opettajasi estää tätä tapahtumasta.

Opetukset jotka annettiin sinulle, sallivat sinun saavuttaa sen tietoisuustason, jolla olet nyt. Jos seuraat kaikkia hänen rajoituksiaan viestien saamisessa toisista lähteistä kuin häneltä, lakkaat kehittymästä ja saatat jopa taantua.

Henkisellä matkalla tärkeintä on ymmärtää, että sinä olet ainoa, joka tietää, mikä sinun suuntasi on. Luota niihin asioihin, jotka resonoivat kanssasi. Kuuntele intuitiotasi korkeamman itsesi ja henkilökohtaisten oppaidesi kanssa kommunikoinnissa.

Opettajasi on vain ihminen ja kolmannen ulottuvuuden egotuomitsemisen kohde. Henget jotka ovat lähestyneet sinua, ovat ehdottoman rakkauden ulottuvuudesta, jossa ei ole "parempaa kuin" tai "huonompaa kuin". Tee, mikä tuntuu oikealta sinulle.

Se jännite jota aiheuttaa yritys pysyä "uskollisena" ja samaan aikaan seurata omia vaistojasi, aiheuttaa vatsavaivaa. Kunnioita intuitiotasi ja ota askelia sen tekemiseksi, mitä haluat, ja kaikki palaa tasapainoon.

Kysymys:

Mestarit, olen tehnyt samalle työnantajalle töitä 23 vuotta – eri rooleissa. Minulla oli burn out vuosi sitten, ja olen edelleen vähän masentunut. Minulla on voimakas tunne, että on aika siirtyä eteenpäin, irtisanoutua työstäni ja aloittaa uusi elämä luoden ura itsenäisenä yrittäjänä. Minulla on sellainen idea, että minun pitäisi auttaa rakasta 70-vuotiasta äitiäni, joka on valotyöntekijä, näkijä ja taiteilija, tuomaan esiin ja julkaisemaan hänen henkistä materiaaliaan suurempaan tietoisuuteen nettikursseina, äänikirjoina, e-kirjoina, videoina, seminaareina jne. Haluan myös kasvaa mentaalisesti ja henkisesti. Pelkään irtisanoutua työstäni ja hypätä tuntemattomaan … Olenko oikeilla raiteilla? Miltä tulevaisuuteni näyttää? Pärjäämmekö perheeni kanssa taloudellisesti, jos valitsen uuden polun? Onko tämän tarkoitus tapahtua? Mitä minun tarvitsee tehdä? –Tytti, Suomi

Vastaus:

Henkisellä matkalla ei ole absoluutteja, toisin sanoen asioita ei ole ennalta määrätty etkä suunnitellut ainoastaan yhtä tapaa edetä elämän läpi. Jokaisella sielulla on valinnanvapaus siinä, miten ihmiselämä toteutetaan. Olet oikeassa siinä, että olet saanut valmiiksi kaiken mahdollisen nykyisessä työympäristössäsi.

Silloin kun ihminen vaihtaa elämäntehtävästä toiseen, se voidaan tehdä lopettamalla vanha ja aloittamalla uusi tai se voi olla vähittäinen muutos. Koska et ole ennen osallistunut julkaisualustan luomiseen äidillesi, sinun pitäisi harkita sen tekemistä askel kerrallaan, jotta näet, sopiiko se työkykyihisi ja tarvitseeko äitisi sitä. Voisit hahmotella ohjelmia saadaksesi tunteen, miten asiat esitellään, jotta ihmisiä houkutellaan parhaiten. Kaikenlainen kehittely voisi alkaa vähitellen.

Päivittäinen osallistuminen tähän työhön auttaa sinua kasvamaan mentaalisesti ja henkisesti. Sitten kun olet löytänyt tavan esitellä materiaaleja, pystyt näkemään, miltä markkinointi näyttäsi. On tärkeää saada innokas yleisö, jotta voidaan saada taloudellinen perusta tälle liiketoiminnalle. Tämäntyyppiselle opetukselle on tarvetta, mutta esillepano on elintärkeä menestymiselle. Alun työstäminen osa-aikaisesti tuo sinulle edelleen palkkaa, samalla kun luot omaa aluettasi. Pian huomaat, että pystyt vaihtamaan alaa ja myymään ohjelmia kokoaikaisesti.

Kysymys:

Mestarit, asuttuani monta vuotta ulkomailla olen käymässä kotikaupungissani. Tänään, toista kertaa 10 päivän sisällä, joku yritti muuttaa faktoja asiassa, jossa olin mukana. Tiedän, että joka tarinassa on kaksi puolta, mutta haluaisin ymmärtää, miten ihmiset voivat olla niin erillään siitä, mitä todellisuudessa tapahtui (tässä tapauksessa todisteena oli video). Miten ihmisillä voi olla niin erilaisia havaintoja samoista faktoista? Miksi tämä esittäytyy minulle? Olen loukkaantunut ja pettynyt harhaan johtamisesta ja väärästä tulkinnasta. –Juliana, Sveitsi

Vastaus:

Tämän kerran elämänoppitunteja varten päätit tutkia eri tapoja hyväksyä itsesi, kunnioittaa päätöksiäsi, kehittää luottamusta itseesi ja olla huolestumatta siitä, mitä toiset ihmiset ajattelevat sinusta. Tämä ajankohtainen tilanne esittelee sinulle olosuhteita, jotka auttavat sinua tässä opiskelussa. Ihmiselämä tapahtuu Maan kaksinaisuudessa, jossa ego hallitsee ja tuomitseminen on yhteiskunnan tapa määritellä arvo ja menestys.

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa käyttäen uskomuksia, jotka se hyväksyy totuudekseen. Jonkun ihmisen totuus joka perustuu niihin uskomuksiin, jolla hän kontrolloi elämäänsä, saattaa olla täysin vieras kaikille muille. Jos osa jonkun uskomusjärjestelmää on, että jokin on voinut tai ei ole voinut tapahtua, tuo määritelmä sitoo häntä kirjaimellisesti, kunnes hän päättää muuttaa kiinteitä uskomuksiaan.

Ympärilläsi olevia ihmisiä jotka muistavat asiat eri tavalla, jolla ne tapahtuivat, kontrolloivat heidän omat uskomuksensa, ja he ovat omaksuneet myös ne uskomukset, jotka yhteiskunta on hyväksynyt totuudeksi. Kun ihmiset haluavat olla osa jotain, he luopuvat omista ihanteistaan ja sulautuvat ryhmään, jotta heidät lasketaan osaksi sitä.

Yksi yllä mainituista oppitunneistasi on olla antamatta toisten ihmisten mielipiteiden vaikuttaa sinuun silloin, kun uskot, että sinä olet oikeassa ja he ovat väärässä. Pitäytyminen omassa tiedossasi ja oleminen huolestumatta toisista on henkisen matkasi kunnioittamista. Toinen voi loukata sinua vain, jos sallit sen. Älä haaskaa aikaasi pettymykseen siitä, etteivät ihmiset täytä odotuksiasi. Mene vain universumin virran mukana ja elä omaa elämääsi.

Kysymys:

Mestarit, pitäisikö minun jatkuvasti kertoa ihmisille, mitä ajattelen ja tunnen. Mitä teen parannussessioissani ja henkilökohtaisessa elämässäni? En halua sekaantua toisten vapaaseen tahtoon tai kehitysprosessiin. Tai edes omaani. Voisitteko valaista minua rajoistani? –Lisa. Portugali

Vastaus:

Kuten viittasit, jokaisella sielulla on valinnanvapaus. Tuohon vapauteen sisältyy, noudattavatko he toisten sielujen neuvoja ja ohjeita, jotka jakavat planeetan heidän kanssaan. On mahdotonta saada joku tekemään jotain, ellei hän ole samaa mieltä tuon ajatuksen kanssa. Siksi on periaatteessa mahdotonta saada joku muuttamaan vapaa tahtonsa oman näkemyksensä mukaiseksi.

Evoluutio- tai heräämis- tai valaistumisprosessin määrittelevät ne uskomusjärjestelmät, jotka kukin yksilö omaksuu, sekä hallintomääräykset joiden mukaan hän elää ja päättää, miten hän suorittaa päivittäisiä askareitaan. On hänen oma päätöksensä, jos hän ajattelee, että hänen pitäisi tehdä täsmälleen niin, kuin joku muu on käskenyt – mutta tämä tekee siitä hänen päätöksensä ja uskomuksensa, että niin on oikein hänelle.

Mitä sinuun tulee, niin vain tekemällä päätöksiä, jotka resonoivat kanssasi, näet, mitä haluat käyttää uskomuksinasi. Tämä on juuri sitä löytämisprosessia, kuka olet ja mikä potentiaalisi on. Yksi tapa löytää, mikä tuntuu mukavalta elämäntyylisi sanelevissa menettelytavoissa, on "väittää" tai ilmaista ne toiselle. Tätä sanotaan sen kertomiseksi toisille, mitä ajattelet ja tunnet.

Sinun vastuusi ei ole ottaa kunniaa tai syytä siitä, mitä toiset tekevät informaatiolla, jota annat heille. Jokaisessa parannussessiossa tulokset määrittelee energia, jota tuot negatiivisten oireiden tasapainottamiseen asiakkaan kehossa, sekä se, mitä hän ajattelee parantumismahdollisuudesta ja hyväksyykö hän sen.

Voi tapahtua niin, että tuot voimakkainta ja sopivinta energiaa "parantamaan" asiakkaan, mutta koska hänellä ei ole uskoa parantumiseen, mikään ei muutu. Tai toisilla kerroilla asiakas uskoo menettelytapaan hoidon aikana, mutta päästessään kotiin hän tekee niitä samoja asioita, jotka aiheuttivat alun alkaen hänelle vaivoja, ja näin napsahtaa oitis takaisin siihen, mistä hän aloitti, ennen kuin autoit häntä.

Itsenäsi oleminen ja luottamus intuitioosi, tunteisiisi ja löydöksiisi on itsesi rakastamista tämän elämän vuoksi, jonka olet valinnut.

Kysymys:

Mestarit, olen tuntenut aina, ettei äitini rakasta minua. Isäni jätettyä meidät melkein 20 vuotta sitten, tuin häntä ja rakennutin meitä kumpaakin varten talon, jota hän vihasi. Kolme vuotta sitten hän muutti sisarensa taloon kaupungissa, joka on kaukana omastani. Kaksi kuukautta sitten minä (44) jouduin sairaalaan. Pyysin häntä (77) tulemaan auttamaan minua, mutta hän kieltäytyi, ja katkaisin suhteeni häneen puhelimessa. Kolme viikkoa myöhemmin tätini törmäsi häneen vahingossa autolla. Kärsittyään uskomattomasti 28 päivää sairaalan teho-osastolla, äitini kuoli 27.12. En pystynyt menemään hänen hautajaisiinsa. Miksi hänellä oli niin paljon kärsimystä? Rakastiko hän minua koskaan? Onko hän nyt hyvässä paikassa? Mikä meidän oppituntimme oli? Taidan tulla hulluksi, ja minua hoidetaan nyt paniikkihäiriön vuoksi. –Daniela, Brasilia

Vastaus:

Lakkaa olemasta niin ankara itsellesi ja ottamasta vastuuta äitisi tekemistä valinnoista. Isäsi lähti, koska hän ei pystynyt käsittelemään enää äitisi vaatimuksia. Äitisi halusi, että hänestä huolehditaan, mutta hän kieltäytyi olemasta kiitollinen tai edes harkitsemasta, että pitää mistään sellaisesta, mikä ei ollut täysin hänen oma ideansa alusta saakka.

Hän päätti olla onneton, manipuloiva ja negatiivinen ihminen tässä elämässä. Hän halusi nähdä, miten pitkälle hän pystyisi puskemaan toisia halujensa tyydyttämisessä. Hän oli kykenemätön rakkauteen, koska hän ei tiennyt, mitä se oli. Hän ei tuntenut velvollisuutta ketään muuta kuin itseään kohtaan.

Salaa hän piti siitä talosta, jonka olit rakennuttanut, mutta hän ei voinut koskaan kertoa sitä sinulle, koska se olisi merkinnyt, että hänen olisi tarvinnut myöntää sinun tehneen jotain oikein – ajatus jota hän ei voinut sietää. Sinusta oli tulossa liian itsenäinen hänelle, et enää pelännyt häntä ja tyydyttänyt hänen jokaista oikkuaan, joten hän lähti.

Alussa isäsi lähtemisen jälkeen tunsit tuleesi hylätyksi ja halusit pitää kiinni siitä turvallisuudesta, jota jossain määrin merkitsi jäljelle jäänyt vanhempasi. Pelkäsit koko ajan, ettet pystyisi miellyttämään häntä – liitit sen omaan käyttäytymiseesi ja syytit osittain itseäsi isäsi lähdöstä. Kun aikaa kului ja sinusta tuli itsevarmempi siinä, ettei sillä ollut mitään tekemistä sinun kanssasi, äitisi tunsi vaikutusvaltansa hävinneen.

Heti kun hän lähti talostasi, sinua ei ollut olemassa hänelle, koska et enää huolehtinut hänestä. Niinpä soittaessasi olit kuin vieras ihminen kadulta, joka pyysi apua ja jonka antamiseen hän ei nähnyt mitään syytä. Sinulle siteiden katkaiseminen oli itsesi kunnioittamista ja olemista enää sietämättä hänen itsekkyyttään.

Hänen kärsimyksensä elämän aikana perustui valintoihin, joita hän oli tehnyt. Hän päätti elää täysin negatiivisessa energiassa ilman rakkautta tai yhteyttä. Hän ei koskaan nähnyt sinua rakkauden arvoisena – edes siinä määrin, kuin hän ymmärsi sitä. Hän on palannut Lähteen ehdottomaan rakkausenergiaan, muttei ole vielä sallinut itsensä integroitua takaisin siihen. Hänen oppaansa auttavat siinä.

Sinun täytyy oivaltaa, että kaikki perustuu valintoihin oppituntien vuoksi. Yksi oppitunneistasi oli lopultakin nähdä, ettet voinut tehdä enää mitään sen naisen hyväksi, joka oli äitisi, ja rakastaa itseäsi riittävästä lähteäksesi pois. Päästä nyt irti kaikesta jossittelusta, joka kiusaa sinua ja aiheuttaa paniikkia. Rakasta itseäsi ja rakasta sitä sielua, joka oli äitisi sisällä niitä kamalia oppitunteja varten, joille se altisti itsensä tässä elämässä. Etsi rakkautta sielustasi ja maailmasta – ole rauhassa.

Kysymys:

Mestarit, kuka on Amitabha Buddha ja mikä on hänen länsimainen autuas Puhdas maansa? Miksi sielut haluaisivat mennä sinne? Miksi sielut tulisivat sieltä auttamaan niitä, jotka ovat täällä – myös menemään sinne? Miksi tähän Puhtaaseen maahan on vaikea mennä siunauksiin ja karmaan liittyen? Mikä yhteys on uudestisyntymällä tai tähän Puhtaaseen maahan menemisellä, reinkarnaatiopyörällä ja valaistumisella maan päällä, Puhtaassa maassa ja universumissa? Miten se liittyy ylösnousemukseen ja uuteen sykliin? Miten tärkeää ihmisten on mennä tähän Puhtaaseen maahan? Miten tärkeitä hänen opetuksensa ovat nykyajassa? –Vicky. USA

Vastaus:

Amitabha Buddha oli itse annettu nimi sielulle, joka saavutti fyysisen elämänsä aikana oman valaistumistavoitteensa. Hän muodosti toisten seurattavaksi eräänlaisen buddhalaisuuden, jossa hän lupasi, että jos he seuraisivat hänen polkuaan, he liittyisivät hänen seuraansa puhtaan autuuden maassa. Se on peräisin monien vuosisatojen takaa ja erityisen suosittua Kiinassa ja Japanissa, mutta sitä on kritisoitu Tiibetissä ja Nepalissa sen monien harjoitusten ja lupausten vuoksi.

Tämä on järjestäytynyt uskonto, kuten katolilaisuus tai evankelisluterilaisuus. Kun seuraa jotain järjestöä, hyväksyy sen lupaukset perimmäiseksi palkkioksi opinkappaleiden tiukasta noudattamisesta. Tämä on täysin hyväksyttävä menetelmä oppia, mistä haet täyttymystä, mutta sen ei pitäisi koskaan korvata vapaata valintasi tehdä sitä, mikä resonoi kanssasi.

Reinkarnaatio on prosessi, jossa sielu päättää ryhtyä fyysiseen elämään, jonka aikana voi oppia oppitunteja. Tämä sallii sen palata jatkuvasti kokeilemaan jotain uutta tai kehittämään ymmärrystään tietystä aiheesta. Ihmiskehossa ollessaan sielun täytyy päättää, mitä uskomuksia se seuraa päämääränsä saavuttamiseksi. Se voi valita jokaisen niistä henkilökohtaisesti tai mennä mukaan uskontoon, joka kertoo, mitä tehdä riippumatta siitä, mitä se itse tuntee noista ohjeista. Toisten vaatimusten täytyy vaikuttaa moniin ihmisiin, jotta he voivat nähdä, että he eivät ole samaa mieltä näistä uskomuksista ja heidän täytyy päättää itse asioistaan.

Nämä opetukset ovat tärkeitä sinulle, jos tunnet, että tämä on hyvä suunta itsellesi. Niitä valintoja joita esitetään luvattujen palkkioiden saamiseksi, voi tehdä kolmannessa ulottuvuudessa, joka sisältää negatiivisuuden ja positiivisuuden kaksinaisuuden, mutta niitä ei ole Kotona, pelkän positiivisuuden ehdottomasti rakastavassa energiassa.

Amitabha Buddhan kuvitteleman Puhtaan maan etsiminen on mahdollista vain, jos noudatat hänen uskonnollisia harjoituksiaan. Luovu 2000-luvun tiedostasi ja etsi, mikä tyydytti niitä, jotka elivät satoja vuosia sitten – kun ihmisillä ei ollut muodollista koulutusta ja he uskoivat siihen, mitä toiset kertoivat, kysymättä, oliko heillä muuta vaihtoehtoa.

Kysymyksesi osoittaa, että olet tutkinut laajasti tapaa selvittää, kuka olet ja mitä kykyjä sinulla on. Jatka etsintääsi ja seuraa sitten tuntemuksiasi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.1.–6.2.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2018 19:02

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
30.1.–6.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, kuka opettaa Jumalalle kaiken, mitä hän tietää? Minusta tuntuu, että hän opettelee vieläkin, miten parantaa ihmisrotua päivästä toiseen vuosisatoja. –Musat, Romania

Vastaus:
Kysymyksesi antaa ymmärtää, että hyväksymäsi uskomusjärjestelmä koostuu yhdestä suvereenista olennosta, joka näyttää ihmiseltä ja on vastuussa kaikesta, mitä maan päällä tapahtuu. Universumiamme luo – ja sen loi – voimakas energia, joka on ehdottomassa rakkaudessa, muodoton ja sallii kaikkien hiukkastensa ilmentää itse.

Alussa Lähde tiesi vain täydellisyyden ja mietti, mitä se ei ollut. Niinpä Lähde loi laboratorion, jonka tunnemme Maana. Se "mursi" itsestään osia astumaan tähän kaksinaisuuteen, joka sisälsi sekä sen positiivisen täydellisyyden, jonka se oli aina tuntenut, ja tämän ehdottoman rakkauden vastakohdan, joka on negatiivisuus. Hän loi paikan, muttei järjestänyt kokeita tähän laboratorioon – se oli niiden sielujen vastuualuetta, jotka päättivät osallistua.

Lähde sallii jokaisen osansa, jokaisen sielun, käyttää valinnanvapauttaan ja päättää, mitä se haluaa tutkia. Lähde hyötyy kaikesta, mihin se näkee hiukkastensa osallistuvan – näin kerätään sitä viisautta, jota ei ole aiemmin ollut. Voitaisiin sanoa, että jokainen sielu "opettaa" Lähteelle, mitä täydellisyys ei ole, niillä oppitunneilla joita se oppii ollessaan tekemisissä negatiivisuuden kanssa.

Lähde antaa tämän informaation kaikkien käyttöön, jotta ne voivat nähdä, mitä toiset ovat tehneet, ja päättää, haluavatko ne kokeilla jotain muunnelmaa näistä toimista, jos palaavat maan päälle. Kaikki "parannukset" – mikä on tuomitsemista ja on olemassa vain kaksinaisuudessa – ovat tulosta sielujen tekemistä valinnoista.

Kysymys:
Mestarit, minulla on ystävä, johon olet hiljattain ollut taas yhteydessä saatuani neuvoja akaasisten tiedostojen tulkinnasta. Ystäväni vakuuttui vuosia sitten, että olin pettänyt hänet. Tämä ei vastaa omaa muistoani tuosta ajasta, mutta tähän päivään saakka hän on palannut jatkuvasti tähän keksityltä tuntuvaan pettämiseen. En voi jatkaa hänen uskomuksensa puntaroimista, että olen hänelle jotain velkaa – haluan kuitenkin hänen voivan hyvin. Voisitteko todeta, mitä saattaisin hyötyä jatkuvasta yhteydestä häneen? Jos mitään. Miksi noiden tiedostojen tulkitsija neuvoi ottamaan yhteyttä? Ja voisitteko tarkentaa tämän "pettämisen" alkuperää ja miksi hänen täytyy jatkaa muistuttamista siitä? –Steven, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Ystäväsi ei ole koskaan luottanut omaan tulkintaansa tilanteista, joten hän on kehittänyt mielikuvan, joka tekee hänestä aina sankarin, ja muilta osallisilta puuttuu armoa, vilpittömyyttä, totuudenmukaisuutta ja jakamista. Aina kun syntyy tilanne, jossa hän on tulkinnut tai käsitellyt väärin jonkin tapahtuman ja hänen pitäisi hyväksyä vikansa ja pyytää anteeksi, hän syyttää kaikesta toista osapuolta ja vaatii vahvistusta omille teoilleen. Kuten olemme sanoneet monta kertaa, jokainen sielu luo oman todellisuutensa, eikä hänen todellisuutensa vastaa kenenkään muun todellisuutta.

Yksi elämänoppituntisi on hyväksyä, että kaikki ihmiset ovat erilaisia eivätkä he ehkä ole samaa mieltä kanssasi. Tähän oppituntiin sisältyy näin ollen, miten käsittelet tuollaiset tilanteet ja mitä voit oppia niistä. Tällaisissa tilanteissa voit "haastaa" hänet omalla totuudellasi, kuten olet tehnyt monta kertaa, voit väittää vastaan ja olla näkemättä, että hän on vankkumaton muistikuvassaan, ja voit lähteä pois, kuten teit.

Toinen tapa käsitellä asia on sanoa hänelle, että oma näkemyksesi ei käy yksiin hänen näkemyksensä kanssa, mutta kunnioitat hänen oikeuttaan omaan näkemykseen, ja on aika lopettaa nämä keskustelut ja siirtyä muihin asioihin. Väittely hänen kanssaan asiasta ei palvele ketään. Peräänny ja kieltäydy tappelemasta.

Tällaisten kontrollointidraamojen käsittely, joita syntyy tämän tyyppisten erimielisyyksien aikana, on syy, miksi sinut ohjattiin takaisin tähän tilanteeseen. Koska et saavuta mukavuustasoa kiistojen käsittelyssä, sinulta puuttuu herkkyys toisten tunteille. Sinun ei tarvitse rakastaa niitä ihmisiä, joiden kanssa vietät aikaa, mutta sinun täytyy kunnioittaa heidän sieluaan valinnoista, joita se on tehnyt.

"Pettäminen" liittyy enemmän siihen, ettet ole varauksetta samaa mieltä ystäväsi johtopäätöksistä, kuin tiettyyn tekoon, johon olet osallistunut. Älä kuluta aikaa siitä murehtimiseen. Versio jota hän pitää rakkaana, on muuttunut vuosien saatossa sopimaan yhteen kunkin hetken epävarmuuksien kanssa. Kun opit, ettet anna hänen jääräpäisyytensä enää vaikuttaa sinuun, olet valmis siirtymään eteenpäin, jos valitset niin.

Kysymys:
Mestarit, olen journalisti ja minulla on ollut vuosia monofobia (yksinolemisen pelko). Jos oloni ei tunnu hyvältä, joudun paniikkiin ja minulla on erilaisia reaktioita, kuten kihelmöintiä, hengitysvaikeuksia, painetta kasvoissa, tunnottomuutta jne. En pelkää ihmisiä tai eläimiä. Pelkään olla yksin, jos ei ole ketään, jonka puoleen kääntyä tarvittaessa, erityisesti yöllä. Tämän vuoksi menetän paljon. Haluan matkustaa, mutta teen sitä vain saadessani seuraa. Minulla ei ole ystäviä, joiden kanssa kulkea. Jäin huonoon avioliittoon tämän pelon vuoksi. Se häiritsee minua paljon ja estää tekemästä, mitä haluan. Tunnen olevani ansassa ja riippuvainen. En ole enää nuori ja aika kuluu, mutten voi reagoida siihen. Minua on analysoitu, minulle on tehty entisten elämien terapiaa, mutta olen edelleen epävarma ja peloissani. –Beti, USA

Vastaus:
Kukan ei ole oikeasti koskaan yksin maailmassa. Ympärillä on oppaitasi ja muita ei-fyysisen universumin sieluja, jotka haluavat sinun menestyvän matkallasi. Et pysty tuntemaan heitä, koska olet vakuuttunut siitä, että jos et näe jotain, sitä ei ole olemassa. Todellisuus jonka olet luonut itsellesi, vaatii jatkuvaa seuraa vahvistamaan todeksi sen, mitä teet.

Et ole koskaan saavuttanut luottamusta itseesi, oppinut, miltä itsensä rakastaminen tuntuu, tai kehittänyt oikean ja väärän tuntua päätöksenteossasi. Tosin sanoen, et ota vastuuta elämästäsi, elleivät toiset vahvista sitä.

Tapa jolla käsittelit avioelämääsi, on täydellinen esimerkki. Vaikka palaute jota sait mieheltäsi, oli halventavaa ja väkivaltaista, se oli eräänlainen vahvistus, että olit kyvytön huolehtimaan itsestäsi ja siksi sinun täytyi jäädä tuohon kestämättömään tilanteeseen.

Elämäsi muuttamiseksi sinun täytyy uskoa, että pystyt. Hyväksy ensin, että sielusi on Lähde-energian osa ja siksi sinulla on Lähteen voimat ja kyvyt. Tämä merkitsee, että voit luoda, ilmentää ja yhdistyä kaikkiin muihin sieluihin universumissa. Seuraavaksi sinun täytyy uskoa, että tämä on totta ja että sinulla on nämä kyvyt. Pohdi sitä jonkin aikaa, kunnes alat tietää, että tämä on totta ja riippuu nyt sinusta, miten käytät näitä voimia.

"Tiedät" nyt, että sinulla on tuo kyky, joten mitä seuraavaksi? Alat käyttää voimiasi. Ala tuntea ympärillä oppaasi ja ei-fyysiset ystäväsi, jotka kannustavat sinua. Tuo sitten itsellesi tilaisuus, jota olet aina halunnut, käyttämällä aikomusta. Kun se on tässä, käytä sitä, elä se, rakasta sitä ja tule siksi.

Kysymys:
Mestarit, etsin selitystä ymmärtääkseni moniulotteiset itset ja samanaikaisen ajan. Lineaarinen aika on häviämässä ja aika-avaruusjatkumo vaatii ymmärrystä. Jos kaikki tapahtuu kerralla (mennyt, nykyisyys, tuleva ovat vain mittaustapa maan päällä), niin miten yksi aspektini voi kotona huutaa lapsiani (kun he kumpikin kuulivat sen) ja toinen aspektini oli kaupassa, poissa kotoa? Jos kaikki elämät tapahtuvat samanaikaisesti, todellisuudet ovat rinnakkaisia myös elämän jälkeen, joten kun parantaa yhden, se vaikuttaa toisiin? Etsin vain ymmärrystä. –Jen, Kanada

Vastaus:
Tiede, erityisesti fysiikka, kuvaa, missä kaikki ihmiset voivat sijaita tilaa koskevien koordinaattien (pituus, leveys ja syvyys) ja aikakoordinaatin mukaan. Monet kutsuvat tätä aika-avaruusjatkumoksi. Se jaetaan muiden kiinnostuneiden osallistujien kanssa matemaattisena mallina tai yhtälönä, ja siihen viitataan neljännen ulottuvuuden jatkumona. Mitattua paikkaa kutsutaan kohteen tapahtumaksi tai sijainniksi.

Kuten näet, kaikki mistä on juuri puhuttu, on fyysistä, mutta paljon muutakin vaikuttaa sieluun kuin vain tapahtuma, jossa sen keho on. Tietoinen sielu jolla on ihmiskokemus, voi olla yhteydessä myös ei-fyysiseen, muodottomaan sieluolemukseensa. Ihmismieli tulee tietoiseksi siitä, mihin sielu fokusoituu, tapahtuu se sitten nykyisen fyysisen kehon läsnä ollessa tai on jotain, mistä sillä on viisautta toisessa ajassa tai kokemuksessa.

Omassa tilanteessasi olit kaupassa, mutta hetken koko tietoisuutesi ajatteli lapsiasi ja mitä he tekivät. Kutsuit psyykkisesti heidän sielujaan ja he kuulivat kutsusi. Kukaan muu fyysisessä maailmassa ei olisi ollut tietoinen tämän viestin lähettämisestä eetterin kautta. Matemaattiset menetelmät eivät olisi voineet jäljittää sitä, koska se tapahtui fyysisen ulottuvuuden ulkopuolella.

Elämät eivät ole kaikki rinnakkaisia, koska niillä on alku, keskikohta ja loppu. Jotkut ovat pitkiä ja jotkut lyhyitä. Ne ovat kuin elokuvia, joita voidaan esittää samanaikaisesti, mutta jokaisella on oma tarinansa eikä se sekaannu toisiin. Vaikka suurin osa näistä elämistä on riippumattomia toisista, muutama on jatkuvaa tarinaa tai jatkoa toiselle, kuten elämä johon on ryhdytty toisen elämän keskeneräisen oppitunnin selvittämiseksi.

Kun jatko-osa tapahtuu ja oppitunti saadaan valmiiksi tai ymmärretään, se katkaisee siteet luovaan elämään, muttei muuta niitä faktoja, jotka koskevat jatkettuja toimia. Kaikkia näitä käsitteitä sekoittaa rajoittunut maatietonne, joka ei ole kokenut näitä asioita eikä näin pysty ajattelemaan niitä, kun yritetään selittää niiden käytön tuloksia.

Kysymys:
Mestarit, selkeyttäkää joitain kysymyksiä, joita olette herättäneet avaruusolennoista aiemmin. Olette todenneet, että useat muukalaiskansat suojelivat Maata vahingoittumiselta auringon energiaräjähdyksistä. Milloin se oli ja mikä sai heidät puuttumaan asiaan? Olette myös sanoneet, että tällä hetkellä maan päällä on joitain avaruusolentoja. Sanotte, että jotkut ovat tällä "suurta show'ta" varten ja toiset ovat soluttautuneet valta-asemiin. Ovatko nämä avaruusolennot naamioituneet ihmisiksi vai ovatko he täällä henkimuodossa, jottemme voi nähdä heitä? Yrittävätkö he saada kontaktin hallituksiin? Ymmärtääkseni ei ole mitään galaktista salaliittoa, mutta mikä heidän motiivinsa on? –Arthur, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Sielut jotka tulevat Maahan kokemaan positiivisen ja negatiivisen energian kaksinaisuutta ja selvittämään, mitä aiottiin oppia, tähystävät kunnolla niitä sieluja varten, joilla on elämä muissa, ei-kaksinaisissa, ympäristöissä. Niiden lisäksi jotka ovat jonkinlaisen peitteen alla, kuten keho tai muu rakenne, on sieluja, jotka vain tarkkailevat luonnollisessa, muodottomassa energiatilassaan.

Ne jotka eivät ole fyysisessä muodossa, eivät voi puuttua asioihin tai ottaa kontaktia ihmisiin fyysisellä tavalla, joka voisi auttaa heitä. Joillakin niistä jotka ovat jonkinlaisen peitteen alla, on mentaalinen kyky kommunikoida ihmisten kanssa ilman tarvetta näkyä tai olla lähellä.

Ihmisrotu ei ole yhtä kehittynyt kun muiden planeettojen asukkaat. Useimmat noista asukkaista tuntuvat kuin suojelijoilta, jotka haluavat Maan pysyvän paikkana, jossa voidaan tutkia elämänoppitunteja. Kun he ovat nähneet asukkaiden tuhoavan Maata tai muiden luonnollisten asioiden, kuten auringon, vaikuttavan väestöön, he ovat puuttuneet asiaan.

Useita kertoja viime vuosikymmenten aikana purkautumiset auringossa ovat lähettäneet Maata kohti energiaräjähdyksiä, jotka olisivat tappaneet ihmisiä tai tuhonneet paljon kehittynyttä teknologiaa. Ryhmä itse itsensä nimittäneitä "suojelijoita" kumosi tämän energian matkalla Maahan, jottei sivilisaatio taantunut. Jos muistatte, niin 50- ja 60-luvulla nämä auringonpilkut häiritsivät elektronista ja radiokommunikointia, ja sitten yhtäkkiä ne loppuivat eikä niitä mainittu enää.

Jotkut sielut jotka aloittivat muilla planeetoilla, ovat jonkin aikaa katseltuaan päättäneet tulla kehoon, jonka sielu oli palaamassa Kotiin, ja ottaneet hallintaansa tuon ihmisen. Nämä sielut ovat soluttautuneet moniin asemiin planeetalla. Uteliaisuus ja oppiminen kaksinaisuudessa elämisestä on niiden ainoa motiivi.

Muutamat avaruusolentorodut ovat yrittäneet ottaa yhteyden hallituksiin ja tarjota apua, mutta ne on torjuttu. He vaeltavat ympäri ja katselevat, mitä ihmiskunta tekee seuraavaksi.

Kysymys:
Mestarit, minulla on ollut kroonista, heikkoutta aiheuttavaa hermokipua. Serkku suositteli parantajaa, joka auttoi häntä ja hänen miestään vakavissa terveysongelmissa. Parantaja ajatteli, että hermokipuni johtui toimintahäiriöstä vatsassa. Hän suositteli kasvilisäravinnetta, macaa. Tämä poisti kipuni useiksi viikoiksi, mutta se palasi. Minulla oli monta kaukoparannussessiota hänen kanssaan, mutta hermokipuni pysyi. Hän oli tiennyt minusta monia asioita, joita hän ei ollut voinut tutkia. Niinpä olin yllättynyt, etten parantunut. Voinko kysyä, mikä meni pieleen tässä tilanteessa? –Anne, USA

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:
Tässä on tapahtunut monia asioita. Ensinnäkin käsittelet elämänoppituntia, jossa sinun tehtäväsi on selvittää, miksi tiedostamaton puolesi uskoo, että sinun täytyy kokea tämä kipu. Vihje: se liittyy syyllisyyteen teoistasi entisessä elämässä, jossa aiheutit kipua toisille. Toiseksi kehollasi on ollut vaikeuksia käyttää ravintoa, ja siksi maca toimi, kunnes elämänoppituntisi nujersi sen. Ole ystävällinen kehollesi.

Kun sinulla on voimallinen oppitunti ja yrität kiertää sen löytämällä jonkin tavan käsitellä hälytysmerkit, tiedostamaton korkeampi itsesi ei anna sinun vain sivuuttaa sitä. Ensin se ajattelee, että kenties käsittelet varoitusmerkit, jotta ongelman pystyy näkemään helpommin, mutta sitten kun et tartu alkusyyhyn, se voimistaa ongelmaa.

Tämä on henkinen tai elämänoppimismatka, palapeli. Tapa lähestyä ymmärrystä on kysyä itseltäsi joka kerta, kun kipu ilmestyy: "Mitä tunnen syvällä sisälläni? Mihin olen fiksoitunut?" Mene fyysisten tuntemusten alle mentaali- ja tunnekehoon. Jos jokin kuva, sanonta tai muisto putkahtaa esiin, seuraa sitä sen lähteeseen.

Kivun aiheuttava toiminta voidaan löytää syvän meditaation, lyhyen takautuman, déjà vu -kokemuksen tai hypnoosin aikana. Mielentilasi tutkiminen tuon alkutapahtuman aikana sallii sinun nähdä, mikä on jäänyt aiheuttamaan tämän reaktion tänä päivänä. Sinun täytyy tutkia anteeksiantoa itsellesi, syyllisyyden poistamista ja muita ongelmia, kuten pettäminen ja hylkääminen.

Tuo kipu on kuin soiva puhelin. Tuon äänen on tarkoitus herättää huomioisi ja saada sinut vastaamaan, jotta näet, mitä sinulta ehkä puuttuu. Löydä yhteydet, ymmärrä ne ja sitten voit nollata kehosi, jotta se lakkaa olemasta merkinantolaite.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13.2.–20.2.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 21.03.2018 22:33

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
13.2.–20.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, luin muutama päivä sitten vaihdokasilmiöstä, joka tapahtuu, kun henkilö elää kuoleman lähikokemuksen ja persoonallisuus muuttuu dramaattisesti sen jälkeen. Sana "vaihdokas" merkitsee sielun vaihtumista samassa kehossa. Tulin tänne kysymään, olenko minä vaihdokas – minusta tuntuu siltä. Kun synnytin ensimmäisen lapseni, minulla oli synnytyksenjälkeinen verenvuoto. Se oli hyvin intensiivinen hetki, josta selvisin hengissä. Heti sen jälkeen huomasin, että olin vastasyntynyt henkilö ja persoonallisuuteni muuttui dramaattisesti välittömästi. Tämä tapahtui melkein kuusi vuotta sitten, mutta kaikki nämä vuodet ovat olleet hyvin hämmentävää aikaa, ja vasta nyt luulen ymmärtäväni, mitä minulle oikeasti tapahtui … Mitä voisitte selittää minulla auttamaan tämän ymmärtämisessä? –Clara, Brasilia

Vastaus:

Olet toinen sielu, joka asuu tuossa ihmiskehossa. Ensimmäisen sielun oli määrä kuolla verenvuodon aikana, ja sinä olit halunnut tulla tähän aikajaksoon tarvitsematta käydä läpi koko raskausaikaa ja olla vauva, pikkulapsi, teini jne. Halusit olla perheessä, joten vauvan saaminen oli iso plussa. Edellinen asukas ei välittänyt, että tulit vaihdokkaana kehoon, josta se oli lähdössä, koska se ajatteli olevan hyvä asia muille sieluille, joiden kanssa se jakoi tämän elämän, että hän näyttäisi olevan edelleen maisemissa.

Vaihdokkuus on äärimmäisen harvinainen tapahtuma. Tulit niiden yhteisten muistojen kera, joita oli kehon solumuistissa, mutta sinulla ei ollut kaikkia yksityiskohtia noiden aiempien vuosien elämisestä. Olit katsellut tätä kehoa jonkin aikaa, joten pystyit sopeutumaan erittäin hyvin, ja ihmiset antoivat terveydentilasi vuoksi anteeksi kaikki epämukavat hetket sopeutumisvaiheesi alussa.

Koko tämä tilanne ei eroa siitä, että henkilö saa päävamman, jossa tapahtuu osittainen muistinmenetys. Voit ajatella sitä tavallaan kuin siirtymisenä osastolta toiselle yrityksessä. Sinulla on halu olla uskollinen yritykselle, sopia joukkoon ja oppia uudessa paikassa kaiken, mitä voit.

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa, joten riippuu sinusta, minne menet tästä ja mitä päätät tehdä. Yleisesti ottaen vaihdokkaat pysyvät hankkimassaan kehossa sen elämän loppuun saakka. Kenenkään muun ei tarvitse tietää, mitä on tapahtunut. Useimmat ihmiset eivät ymmärtäisi ja sekoaisivat ajatuksesta, että heidän rakkaansa on korvattu vieraalla.

Kysymys:

Mestarit, olen hyvin vihainen kaikille henkioppaille. En tiedä, miksi koen sitä elämää, joka minulla on, mutta mikä tuo syy onkin, en halua tätä oppituntia tai elämää enää. Haluan oikeasti löytää romanttisen suhteen, mutta sitä ei ole koskaan tapahtunut minulle. Olen aseksuaali, homo, minulla on hyvin erikoinen persoonallisuus, kamppailen mielenterveysongelmien kanssa enkä sovi yhteiskunnan näkemyksiin kauneudesta, joten olen tietoinen tämän vaikeudesta. Mutta myös löytäessäni yhteensopivia ihmisiä, kukaan ei koskaan valitse minua. Monta vuotta ylläpidin toivoa, mutta nyt vihaan olla tässä tilanteessa ja anon joka päivä löytäväni JOTAIN. Mikä tahansa henkilö käy, vaikka hyväksikäyttäjä. En kestä enää tätä elämänpolkua. Miksi kukaan ei kuuntele? Miksei minun anneta muuttaa tätä?? (Olen yrittänyt kaikin fyysisin, henkisin ja energeettisin tavoin.) –Gabbie, USA

Vastaus:

Joko olet lopettanut pienen kiukkupuuskasi? Ei ole tarvetta syyttää ketään muuta kuin itseäsi siitä elämästä, jota elät, koska suunnittelit sen ennen tuloasi tuohon kehoon. Kukaan muu ei tee päätöksiä sielun matkasta, kuin tuo sielu. Maan päällä ollessaan jokainen sielu luo omaa todellisuuttaan nyt ihmisenä.

Todellisuutta kontrolloivat ne uskomukset, joita valitset säätelemään ja kontrolloimaan elämääsi. Alussa ne tulevat vanhemmilta, opettajilta ja yhteiskunnalta. Sinun täytyy oppia, että ne voidaan vaihtaa joksikin, mitä haluat. Todellisuuden luominen tapahtuu hyväksymällä, että sinulla on kyky ilmentää asioita, joita tarvitaan valitsemiesi oppituntien suorittamiseen.

Ensimmäinen tehtäväsi on hyväksyä, että olet Lähde-energian osa, kaunis ja ansaitset rakkautta. Ongelmana on, että voit rakastaa toista vain siinä määrin, kuin rakastat itseäsi, ja nykyisessä itsevihatilassasi kukaan ei halua olla lähelläkään energiaasi.

Vellot itsesäälissä ja väität, että joku muu on aiheuttanut kaiken tämän ja hänen täytyy muuttaa asiat välittömästi. Toisten ei tarvitse kuunnella – sinun tehtäväsi on vain uskoa ja ryhtyä toimeen. Asenteesi on, kuin sanoisit, ettet halua katsella, mitä televisiossa on, mutta odotat jonkun toisen tulevan vaihtamaan kanavaa, etkä nouse itse tekemään sitä.

"Hyviä" muutoksia ei voi tapahtua negatiivisuudessa. Tästä syystä sinun täytyy oppia luopumaan negatiivisesta ajattelusta ja toiminnasta ja tuoda sisään positiivista ja rakastavaa energiaa. Ydinolemuksesi ja muu ei-fyysinen universumi koostuu ehdottomasta rakkaudesta. Joka kerta kun alat masentua, järkyttyä tai tuomita oman tilasi, pysähdy ja rentoudu ehdottomaan rakkauteen, koska sitä on kaikkialla ympärilläsi. Tutki tuossa tilassa, mitä tapahtuu. Lähetä pois negatiiviset tunteet ja korvaa ne rakastavalla energialla. Tämä muuttaa – ja sinä voit muuttaa – ympäristösi.

Kysymys:

Mestarit, muistan aiemman elämän, jossa minulla oli täydellinen suhde, mutta koska en hyväksynyt homoseksuaalisuutta ja halusin "perinteisen" suhteen, niin katkaisin sen ja tuo nainen teki itsemurhan. Minulla on ollut näitä muistoja (tunteita) lapsuudesta saakka, mutta näin sen regressiossa muutama vuosi sitten. Oivalsin, että koko elämäni (persoonallisuus, toiveet, tilanteet) oli rakennettu yritykselle oikaista tämä tilanne. Mutta tunnen, ettei hänen sielunsa ole vieläkään avoin minulle eikä anna anteeksi. Halusin oikeasti herättää suhteemme ja kenties yrittää olla taas yhdessä. Jos sielut ovat valaistuneita olentoja, miksi hänen sielunsa ei välitä kaikesta, mitä olen tehnyt pyytääkseni anteeksi? Ja miksi minun sieluni on niin kiinnittynyt tähän kokemukseen eikä pysty päästämään irti? Hän ei halua olla kanssani, ja tuskani on kiduttavaa. –Lara, Ranska

Vastaus:

Olet uneksija ja käytät todellisuudesta pakenemiseen. Pääoppituntisi tässä elämässä on käsitellä hylkääminen. Hylkäsit hänet aiemmassa elämässä, ja tunnet hänen hylkäävän sinut nyt.

Sielut tulevat ihmiskehoon, jotta ne voivat käsitellä kaksinaisuutta ja oppia ymmärtämään, mitä niiden valitsemat oppitunnit tarkoittavat niiden valaistumiselle. Fyysisen muotosi yhdistyminen tämän toisen sielun nykyiseen, ei-fyysiseen muotoon on mahdotonta, kun olette kahdella eri tasolla.

Kaikki nämä tunteet tulevat muistuttamaan sinulle, ettet saattanut loppuun erottelukykyoppituntiasi – et selvittänyt, miksi olit tuossa elämässä. Kun sielu lähtee kaksinaisuudesta ja palaa ehdottomaan rakkauteen, sillä ei ole enää negatiivisia tunteita, joten se on harhaa luulla, ettei hän ole antanut anteeksi. Totuus on, että sinä et ole antanut anteeksi itsellesi.

Tapa ratkaista nykypulmaksi on mennä tuohon elämään taas meditaatiossa ja/tai hypnoosissa ja puhua sielun korkeammalle itselle, joka ymmärtää kaikki oppitunnit, joihin se on osallistunut kaikissa inkarnaatioissaan. Näe, ettei tuo sielu ole ainoa ratkaisu sinulle – olet vakuuttanut itsellesi, että se on ainoa ratkaisu, ja olet fiksoitunut siihen.

Tämä on sinun elämänmatkasi. Se on soolojuttu, jossa opit sekä tähän elämään valitsemiasi oppitunteja että jäämiä edellisistä elämistä. Romanttisesti voi olla erinomaista, jos tuot itsesi tähän elämään yksin etkä yritä ulottaa menneisyyttä nykyisyyteen.

Poista varjotunteesi, tuo ehdotonta rakkautta Lähteestä ja ilmennä sitten rakkaus, millaista haluat, täyttämään loppuaikasi täällä.

Kysymys:

Mestarit, voitteko selkeyttää kaksinaisuutta. Jos jotain hyvää ja positiivista tapahtuu maailman jossain osassa, niin jotain negatiivista ja pahaa täytyy tapahtua jossain muualla tasapainon säilyttämiseksi! Voiko kaksinaisuuden yläpuolelle siirtyä meditoimalla? Miten maailmassa voi tehdä hyvää tietäen, että jotain pahaa tapahtuu muualla? Saanko myös kysyä, miksi niin monia sieluja inkarnoituu tänä aikana, lähes seitsemän miljardia? Ovatko ne enimmäkseen nuoria sieluja? Mikä on tuo suuri viehätys niille – lähestyykö maailma jotain kriittistä kohtaa ja ihmiset siirtyvät tavallaan uuteen, korkeampaan ulottuvuuteen ja pois kaksinaisuudesta? Lähteen on täytynyt saada jo riittävästi kokemusta kaksinaisuudesta ja se etsii muutosta? –David, Iso-Britannia

Vastaus:

Maa muodostettiin, jotta sielut voisivat kokea vastakohdan täydellisyydelle (ehdottoman rakkauden näyttämänä), joka on se ydinolemus. Planeetta on jaettu samaan määrän positiivista ja negatiivista energiaa. Jos yksi sielu siirtyy ehdotonta rakkautta kohti luopumalla negatiivisista ajatuksista ja teoista, se siirtää negatiivisen jätteen jollekin sielulle, joka pyrkii käyttämään tuota energiaa oppitunteihinsa. Joku ei saa siirtyvää negatiivisuutta oletusarvoisesti – se on oleellinen osa sen elämänkokemusta ja sitä tarvitaan sen toiveiden täyttämiseen.

Siitä negatiivisuusmäärästä jonka toit itsellesi, voidaan päästä meditoimalla tai tietoisella negatiivisuuden välttämisellä. Täytyy poistua yhteiskunnan egotuomitsemisesta ja lähestyä universumin ehdotonta rakkautta. Yksilönä tämä on mahdollista meditoimalla tai tietoisella aikomuksella.

Kysymyksesi "hyvän tekemisestä" merkitsee, että tuomitset ja päätät, mikä sinun määritelmäsi mukaan on parempi jollekin toiselle, riippumatta hänen valinnoistaan. Hän saattaa viettää aikaa negatiivisuudessa voidakseen oppia hyväksikäytöstä, kontrolloinnista, vihasta, kiukusta tai myriadeja muita oppitunteja. Jonkun sielun tehtävä ei ole tehdä päätöksiä toisen puolesta. "Hyvä" ja "paha" ovat tuomitsemista. Sielu tulee alas oman oppimisprosessinsa vuoksi, ei miettimään, mitä toisen sielun tarvitsee tehdä. Pidä huoli vain omasta kasvustasi.

Maan päällä olevien sielujen määrä on se, mihin oppimisolosuhteet voivat mukautua. Muutamat ovat uusia, mutta valtaosa on vanhempia sieluja, jotka parantelevat tietojaan tietyssä oppitunnissa tullakseen sen mestariksi. Planeetan tietoisuus muuttuu sen viisauden perusteella, jota sillä asuvat sielut ovat keränneet. Se pysyy aina kaksinaisuutena sielujen kokeiluja varten.

Lähteellä on useampia rautoja tulessa kuin vain Maan kaksinaisuus. Se tarkkailee sielujen elämää muilla planeetoilla ja osallistuu muuhun toimintaan. Maa on kuitenkin ainoa paikka, jossa sielun ymmärrys voi kasvaa sen voimista ja mahdollisuuksista Lähde-energian osana. Jos sinulla olisi vielä yksi asia, jonka haluaisit todella ymmärtää, pitäisitkö siitä, että matkalla inkarnaatioon edessäsi oleva henkilö julistettaisiin viimeiseksi etkä sinä pystyisi seuraamaan toiveitasi?

Alexandra Romaniasta kysyy: "Miten aktivoin merkabani?" Tätä kysyttiin viisi vuotta sitten ja vastauksemme on hyvin kattava, joten toistamme sen.

Kysymys:

Mestarit, voimmeko henkisellä oppimis- ja kokemismatkallamme päästä valokehoomme tai merkabaamme menemättä kurssille? Voimmeko muistaa itsemme? Jos pyydämme mestareilta, voivatko he auttaa meitä tuntemaan ja aistimaan valokehomme ja kommunikoimaan sen kanssa? -Sian, Iso-Britannia

Vastaus:

Merkaba tai valokeho on ollut osa historiaanne tallennetun ajan alusta saakka. Uskonnot näkevät sen vaunuina, jotka vievät ihmisen taivaaseen. Mystiikka julistaa sen olevan kulkuneuvo, jolla ylösnoustaan fyysisestä kolmannesta ulottuvuudesta korkeampiin maailmoihin. Me liitämme nämä termit siihen ydinolemukseen, joka olette sieluna - Lähde-energianne.

Kysymyksestäsi tulee sitten jotain tällaista: onko minun mahdollista tunnistaa, kuka todella olen, seuraamatta kenenkään toisen polkua eli käymättä kurssia jonkun toisen menetelmästä muistaa, kuka hän on? Vastaus on kyllä! Mielenkiintoisesti sielun tarkoitus ihmiselämässä on yrittää muistaa, kuka hän on ja mitä kykyjä hänellä on ydinolemustilassaan.

On monia menetelmiä aktivoida valokeho tai merkaba auttamaan kehon valaistumisessa. Se voidaan tehdä täysin fyysisellä tasolla. Energia joka luo tuon kulkuneuvon, on muodoltaan tähtitetraedri. Se näyttää kuin kahdelta kolmiolta, joista toinen osoittaa ylöspäin ja toinen alaspäin. Litteää esitystä useimmat kutsuvat Daavidin tähdeksi.

Fyysisyydessä ihmiskehon ympärillä on kolme tähtitetraedriä. Kun yksi pyörii vastapäivään ja toinen myötäpäivään, ulospäin säteilee sähkömagneettienergiaa, mikä näyttää avaruusalukselta. Sisimmästä tetraedristä tulee kulkuneuvo, mikä sallii ihmiskehon kulkea minne haluaa. Aikomus on ajava voima - menet sinne, minne aiot mennä.

Meditaatiossa, hypnoosissa tai itsehypnoosissa on mahdollista päästä energiaasi tai valokehoosi ilman tarvetta olla tekemissä fyysisen "sinun" kanssa. Sieluolemuksesi voi matkustaa kehon haittaamatta ja nousta helposti käymään muissa ulottuvuuksissa. Kaikissa tapauksissa, joissa muistat, kuka ja mitä olet, ja yhdistyt taas tuohon tietoon, aikomuksesi on ajava voima. Mottomme on: "Ajattele sitä ja niin on."

Harjoitteleminen on tärkeää, kun kehitetään helppo tapa siirtyä muodosta toiseen. Oppaasi ja kaikki täällä tukevat sinua enemmän kuin mielellään, mutta sinun on päätettävä, mikä on paras ja mukavin tapa sinulle. Kuten kaikissa asioissa, maan päällä ei ole yhtä ainoaa tapaa tehdä asioita. Mitä enemmän voit päästää irti sen tuomitsemisesta, mitä yrität saavuttaa, sitä helpompaa siitä tulee.

Kysymys:

Mestarit, olen hämmentynyt siitä, että sielu valitsee inkarnoitumisajan maan päällä. Sanoitte, että sielut voivat päättää kokea jonkin ajan historiassa. Mutta luulin, että vain yksi sielu voi olla ihmisessä kerrallaan. Ja eikö sielujen vapaa tahto ja päätökset muuttaisi tulevaisuutta? –Michael, Australia

Vastaus:

Muutamin poikkeuksin – yleisimmän tilanteen ollessa, että sielu joka on lähtenyt kehostaan eikä halua palata Kotiin, kiinnittyy toisen sielun kehoon – vain yksi sielu voi asua samassa kehossa kerrallaan. Jos ajatellaan vain lineaarisesti paluuta takaisin ennalta päätettyyn elämään, se näyttäisi kahden sielun olemiselta samassa kehossa. Mutta viittamme kykyyn käydä läpi samat kokemukset hieman erilaisessa tai rinnakkaisessa elämässä sen kanssa, joka halutaan luoda uudelleen.

Se on hyvin samanlaista, kuin kuuluisa näytelmä, jossa pääosaa esittää eri ihminen eri kaupungissa, mutta yleisölle se näyttää samalta. Toisen näyttelijän suoritus ei muuta mitenkään ensimmäisen näyttelijän suoritusta. Aika ei ole lineaarista, kun mennään sielusta toiseen.

Yksittäisellä sielulla on muistoja siitä, mitä se on tehnyt toisessa elämässä. Tästä syystä entisen elämän muistot keskeneräisistä elämänoppitunneista voivat vaikuttaa myöhempiin elämiin. Tuo energian siirtyminen vaikuttaa vain tuohon yksilöön, ei kehenkään joka jakaa joko aiemman tai myöhemmän elämän, joten jonkun toiminta ryhmässäsi ei muuta sinun toimiasi, ellet valitse niiden vaikuttavan sinuun.

Kaikilla sieluilla on edelleen valinnanvapaus riippumatta siitä, onko valittu elämä aiemmin elettyjen elämien "kuvastosta" vai onko se uusi, jonka se on itse uneksinut. Sanotaan, että haluat olla ensimmäinen kuuhun astunut ihminen. Sen suorittaminen vaihtoehtoisessa ulottuvuudessa ei muuta sitä, että Neil Armstrong oli ensimmäinen nykyisellä aikajanalla.

Sinuun vaikuttaa vain se aikajanaulottuvuus, johon päätit astua. On mahdollista toistaa jokin tapahtuma useita kertoa ja tutkia vaihtoehtoisia lopputuloksia, mikä ei vaikuta muihin, paitsi siihen jonka läpi parhaillaan kuljet.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.2.–6.3.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 24.03.2018 10:48

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
27.2.–6.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, työskentelimme vaimoni kanssa selvännäkijöinä yli 20 vuotta, hänen kuolemaansa saakka 2014. Olen tuntenut Peggyn kuolemasta saakka, että henki on ohjannut elämääni, eikä aina kaikkein miellyttävimmillä tavoilla – missä asun, keitä tapaan, ja lukiessani kirjoja niitä lukuja ja kappaleita korostetaan, jotka minun pitäisi lukea, ja poikkeuksetta kirjat ovat juuri, mitä tarvitsen. Olen tiedostanut, että henki kehottaa minua hidastamaan ja olemaan ryhtymättä elämässä toimiin, jotka muuttaisivat tilannettani. Sanotaan, että olen oikeassa paikassa, ja se mitä minun täytyy tehdä, tulee minulle hyvään aikaan. Minulle on kerrottu, että minua opastetaan rakastavasti ja tiukasti. Kun aikaa on kulunut, mietin, annanko alitajuisen mieleni huijata itseäni. Mikä on teidän näkemyksenne tilanteestani? –Graham, Iso-Britannia

Vastaus:

Sinä aikana kun toimitte toisen puolen äänenä, he uskoivat, että halusitte kuulla heiltä apua, jota voisitte antaa asiakkaillenne. He olettivat, että kun jätit tuon toiminnan, olit valmis siirtymään johonkin muuhun. Mutta koska olitte työskennelleet hyvin läheisesti yhdessä, he jäivät osaksi tiimiäsi, joka käsittelee elämän ongelmia – nyt pelkästään omiasi.

Kukaan opas, mestari tai sieluhenki ei voi sanoa sinulle, mitä tehdä, tehdä päätöksiä puolestasi ja rangaista tai palkita teoistasi, ellet ole antanut sille lupaa. Tämän luvan myötäkin sinulla on valinnanvapaus ja voit sivuuttaa neuvot, sanoa vain "ei" tai väitellä/keskustella vaihtoehdoista aina, kun haluat.

Ensisijainen toiminta jonka he haluaisivat sinun näkevän hyödylliseksi, on hidastaa, koska olet uudella alueella ja voisit näin täysillä tunnustella käytettävissä olevia vaihtoehtoja. Kaikki ne vuodet kun työskentelit vaimosi ja heidän kanssaan, olit hyväksyvällä automaattiohjauksella. Nyt on "rikastumisen" aika, ja valinnat ja suunta riippuvat sinusta.

Kaikkina aikoina sielu on juuri siellä, missä sen tarvitsee olla kokeakseen, mitä se on valinnut. Sinulla on mahdollisuus käyttää ja laajentaa yhteyttäsi henkeen, jos haluat, tai vähentää sen ehdotusten määrää ja jatkaa enemmän yksin tästä eteenpäin.

Alitajuntasi ei tee päätöksiä – tietoinen mielesi ohjaa sinua. Kommunikointisi hengen kanssa on aina tullut tietämisenä, joka vaikuttaa alitajunnaltasi, muttei ole se. Se tuntuu huijaukselta vain, jos päätökset eivät resonoi kanssasi. Kuten sanotaan, älä katso lahjahevosen suuhun, tee kärpäsestä härkästä tai tee asioista vaikeampia, kuin niiden täytyy olla.

Peggy on liittynyt tuohon tiimiin, joten osa selvästä "työntämisestä" tulee häneltä.

Kysymys:

Mestarit, monet terapeutit ovat sanoneet minulle, että minun täytyy unohtaa menneisyys ollakseni onnellinen rakkaudessa, mutta rehellisesti sanottuna en tiedä, mitä menneisyys puhuu. Olen tehnyt lukemattomia terapioita päästäkseni eroon tästä menneisyydestä, mutta onnistumatta. Ei ole mitään ja ketään, jota kaipaan, enkä näe, että minulla olisi keskeneräisiä rakkauksia. Teen aina itserakkausharjoituksia ja tunnen kehittyväni, koska tunnen rakastavani itseäni ja pidän kaikesta itsessäni. Haluaisin vain kohdata jonkun elämäntyyliini sopivan. Mikä on se menneisyys, joka minun täytyy vapauttaa? –Ella, Brasilia

Vastaus:

Se salainen menneisyys josta puhutaan, on luonut tulkinnan identiteetistäsi tässä elämässä. Se koostuu pääasiassa odotuksista, joissa roikut kiinni, koska olet päättänyt, että ne ovat perimmäisiä luonteenpiirteitä, jotka tunnet hyväksyväsi kumppanissa.

Ongelmiesi ratkaisemiseksi sinun täytyy tutkia tätä henkilöä, joka on saanut rakkautesi. Onko se sellainen, joka yrität olla? Vai onko se vain sen henkilön hyväksymistä, jossa sielusi asuu? Osa tuota persoonaa on nyt tuomitseva ja vaativa. Hän on tiukka uskossaan, että kaikki mitä hän uskoo, on ainoa hyväksyttävä asia eikä ole tilaa kompromisseille tai jakamiselle.

Nämä voimakkaat tunteet tulevat menneisyydestä – läheltä ja kaukaa. Ne ovat ihanteita, joita tukevat tämän elämän havainnot ja entisten elämien keskeneräiset oppitunnit. Ne eivät kaikki käsittele romanssia ja rakkautta, vaan kontrollointia, pettämistä ja toteutumattomia toiveita.

Ratkaisu tulevaisuuteesi on elää joka minuutti nykyisyydessä, ehdottomasti ilman mitään ennakkomielipiteitä miehistä, joita tulee maailmaasi. Et voi tietää, mikä kenkäpari sopii, ennen kuin kokeilet niitä, joten älä määrittele yhteensopivuutta, ennen kuin vietät aikaa hänen kanssaan. Ja sitten ole avoin, äläkä rajaa hänen yhteyttään tuomitsemalla sen mukaan, mitä luulet hänen sanovan tai tekevän. Anna jokaiselle puhdas pöytä täytettäväksi itse.

Kysymys:

Mestarit, olen vuosia lukenut arkkienkeleiden, ylösnousseiden mestareiden jne. kanavointeja, jotka lupaavat meille kultaista aikaa. Tähän mennessä on luvattu paljon, mutta toteutunut erittäin vähän. Se on porkkana kepin nokassa. Ja mitä enemmän luen, sitä enemmän ristiriitaisuuksia viesteissä näyttää olevan. Toiset ei-kaksinaiset viestit väittävät, ettei ole koskaan kultaista aikaa tai taivasta maan päällä, koska kollektiivitietoisuus on jatkuvassa konfliktitilassa. Minulla on se vaikutelma, että meitä manipuloidaan ja huijataan. –Mario, Kanada

Vastaus:

Kuka tahansa voi sanoa, mitä haluaa. Kuka tahansa voi väittää toimittavansa viestejä mistä tahansa valitsemastaan lähteestä. Joillakin kanavoijilla on agenda ja he pyrkivät tulemaan auktoriteetiksi ja/tai guruksi toisille, totuuden asiantuntijaksi kaikesta. He ehdottavat, että "koska heillä on yhteys", sinun täytyy uskoa juuri se, mitä he sanovat, eikä mitään muuta. Toisin sanoen, älä anna minkään epäilystesi viedä sinua pois heidän ohjelmastaan. Äläkä ehdottomasti seuraa omia tunteitasi.

Ihmiskehossa ollessaan sielun täytyy päättää, minkä se hyväksyy todellisuudeksi itselleen. Tämä tehdään hyväksymällä eri uskomuksia, joiden mukaan hän arvostelee, miten hänen elämänsä edistyy ja miten hän haluaa sen jatkuvan. Tämä uskomusjärjestelmä on ainutlaatuinen kullakin yksilöllä ja saattaa muuttua koska tahansa, kun henkilö menettää uskon johonkin hyväksyttyyn faktaan ja korvaa sen jollain muulla, koska se resonoi paremmin hänen tunteidensa kanssa tuolla hetkellä.

Sielu jolla on ihmiskokemus, elää kaksinaisessa maailmassa. Se on tullut Maahan kokeakseen tämän ilmiön ja selvittääkseen sen avulla, kuka se on sieluna – eli Lähde-energian osa jolla on uskomattomat voimat ja kyvyt – tekemällä päätöksiä ympärillään olevasta negatiivisuudesta.

Jos yksilö keskittyy elämänsä fyysisiin puoliin – eli elää kaksinaisuudessa, jossa tuomitseminen määrittelee kaiken eikä tunteisiin luoteta – hän elää egosta ja arvostelee, arvottaa ja tuomitsee kaiken. Jos hän valitsee henkisen polun ja pyrkii yhdistymään ydinolemukseensa, ehdottomaan rakkauteen, hän pelkästään tarkkailee maailmaa ja siinä olevia, ei tuomitse, ja tuo todellisuuteensa vain sen, mikä resonoi hänen kanssaan.

Maa on kaksinaisuus, jossa on yhtä paljon positiivista ja negatiivista. Siitä syystä ei voi olla täydellistä pahuutta (helvetti) tai täydellistä ehdotonta rakkautta (taivas). Maa ei muutu tämän ominaisuuden osalta, ja siksi ei ole kultaista aikaa. Koska jokaisella sielulla on valinnanvapaus, kukaan ei voi luvata mitään, mikä on tietyllä tavalla todellisuudessasi, koska sinun täytyy valita yksityiskohdat.

Myös siitä, mitä olemme sanoneet tänään, hyväksy totuudeksesi vain se, mikä tuntuu oikealta sinulle ja mikä resonoi olemuksesi kanssa. Käytä sitä mittatikkuna uskomustesi kehittämisessä ja valaistumisen lisääntymisessä.

Kysymys:

Mestarit, tarvitsen epätoivoisesti neuvoanne mieheeni liittyen. Johtajanuralle lähtemisen jälkeen mikään ei tunnu kestävän. Kaikki alkaa hyvin, sitten kaikki lähtee alamäkeen ja on ohi. Valitseeko hän väärän polun vai johtuuko se persoonallisuuspiirteestä, kuten epäilen. Hän on erittäin tiukka säännöissä ja ehdoton. Hänellä tuntuu olevan hyvin epärealistiset standardit ja hän voi ärsyttää ihmisiä. Hänellä on myös pakkoneuroosi. Hän tekee parhaansa muuttuakseen, mutta tiedän sen olevan vaikeaa hänelle. Hän osaa olla hyvin välittävä – hänellä ei ole kovin paljon empatiaa ihmisiä kohtaan, mutta hän on hyvin erilainen lemmikkikoiramme kanssa. Onko hänellä jokin persoonallisuuspiirre, joka voi selittää hänen käyttäytymisensä, koska hän tuntuu näkevän asiat hyvin eri perspektiivistä kuin muut ihmiset? –Jo, Englanti

Vastaus:

Johtoasemaan sisältyy työtekijöiden koordinointi yrityksen hyväksi. Johtajan täytyy kyetä lukemaan ihmisiään ja sovittaa heidät vahvuuksiensa mukaan. Ihminen joka ei pysty ymmärtämään alaistensa luonteenpiirteitä ja kykyjä, on vajavainen tuossa asemassa ja kyvytön tietämään syytä.

Alussa, ennen kuin hänen täytyy alkaa tehdä päätöksiä, kaikki näyttää oikealta hänen maailmassaan. Kun hänen tehtävänsä on ohjata työntekijöitään, pakkoneuroosi kontrolloi hänen oletusarvoista päättelyään, mikä ei ota huomioon yksilöjen kykyjä ja näkee vain eriasteista mustaa ja valkoista.

Hänen ei tarvitse kehittää empatiaa, vaan alkaa tuntea. Siihen saakka kunnes hän pystyy ymmärtämään toisten käyttäytymisen taustalla olevat perustelut, mikään ei koskaan tapahdu oikein hänen mielestään.

Hän tuli nähdäkseen, pystyisikö hän laittamaan itsensä toisen paikalle ja ymmärtämään, miten monia tapoja on ajatella asioita. Hän ei ole koskaan tehnyt sitä, vaan on kehittänyt pelkästään omaa tapaansa elää, ilman tunnevuorovaikutusta ja ollen täysin joustamaton pakkoneuroosinsa antamissa rajoissa.

Hän toimii hyvin eläinten kanssa, koska hän sallii itsensä samaistua niiden rakkaus- ja riippuvuustarpeisiin. Ne eivät uhkaa häntä, hänen vaikutelmaansa itsestä tai työpaikan varmuutta. Koska ihmiset osaavat puhua ja kritisoivat hänen suoritustaan, he pystyvät aina heikentämään hänen asemaansa.

Jos hän haluaa suorittaa tämän oppitunnin, hänen täytyy olla tietoisempi ihmisten välisistä suhteista käyttämällä tunteitaan. Muuten toisenlaisen tehtävän etsiminen on tarpeellista pitkäaikaista työtä varten.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin kysyä jotain hyvin henkilökohtaista, mikä aiheuttaa minulle myös häpeää, mutta rehellisesti sanottuna en löydä vastausta siihen. Olen homo ja minun on vaikea olla seksiyhteydessä kumppaneiden kanssa, erityisesti jos siihen ei liity tunnetta. Mutta minulla on fetissi, enkä ymmärrä, mistä se tulee ja miksi se on niin voimakas minulla. Tunnen viehätystä, kun näen miehiä nukkumassa. Tässä kategoriassa on myös pornosivuja ja uskon myös muiden homojen tuntevan tätä viehätystä, mutta minua ällöttää ajatella sitä. Kärsin, koska tunnen olevan väärin tuntea tällaista vetovoimaa, jossa mielikuvituksessani käyttäisin hyväksi miehiä, jotka ovat unessa. Onko tähän mitään syytä entisestä elämästä vai alkoiko se tässä elämässä? En ymmärrä tätä käyttäytymistä. –Luis, Brasilia

Vastaus:

Valitsit elämänoppitunteja, jotka suurimmasta osasta yhteiskuntaa ovat hyvin mielenkiintoisia. Valinnoissasi ei ole mitään väärää, ja tehtäväsi on päättää, minkä osalta voit olla rennosti tämän kierroksen loppuajan.

Pääongelmasi on itseluottamuksen ja itsearvostuksen puute ja se, ettet ymmärrä tietoisten ja tiedostamattomien halujesi kaikkia seuraamuksia. Voit uneksia kaikkea, mitä haluat, eikä siinä ole mitään väärää. On vain ongelmia yhteiskunnan kanssa, jos hyppäät sen rajan yli, joka määrittää rikoksen. Sen ajatteleminen, siitä puhuminen ja sen tekeminen toisten suostuvaisten aikuisten kanssa on täysin ok.

Jonkun näkeminen nukkumassa tai tajuttomana poistaa kaiken pelon siitä, ettei hän reagoi haluamallasi tavalla. Kuten olet havainnut tutkimuksistasi, et ole yksin tässä viehätyksessäsi. Monet haluavat turvallisen ympäristön seksuaalisuudelleen, ja reagoimaton ihminen antaa tämän. Ellet pakota itseäsi jollekin haluttomalle ihmiselle, siinä ei ole mitään hävettävää tai noloa.

Et ole koskaan ennen valinnut tämäntyyppistä oppituntia. Valitsit sen aistiaksesi siihen liittyviä tunteita ja selvittääksesi tavan hyväksyä ne ja elää niiden kanssa. Nauti niistä kehoreaktioista, joita unelmasi sallivat sinulle. Ennen kuin päätät toteuttaa fetissisi, etsi samanmielisiä ihmisiä, joiden kanssa teet sen.

Kysymys:

Mestarit, olen meditoinut melkein joka päivä muutaman vuoden. Tunnen muuttuneeni paljon ja viime aikoina tunteeni ovat olleet valloillaan – avioliittoni on hajoamassa ja näyttää siltä, ettemme tule mieheni kanssa enää toimeen. Mitä teen väärin? Ajattelin, että meditointi toisi rauhaa ja selkeyttä, mutta sitä ei ole tapahtunut. Aloin myös nähdä toistuvasti sellaisia numeroita kuin 3.33, 4.44 ja 5.55. Onko se sattumaa vai merkki, että oppaani yrittävät puhua minulle? Miten tulen paremmaksi, jotta pystyn kuulemaan niiden opastuksen? –Rachel, Kanada

Vastaus:

Puhutaanpa yhdestä aiheesta kerrallaan. Se, että rakastut johonkuhun ja näytätte sopivan yhteen täydellisesti, ei merkitse, että aina on niin. Kun ihmiset oppivat enemmän itsestään ja keitä he ovat, he saattavat havaita olevansa eri polulla kuin puolisonsa. Jos toinen saa "oppiarvon" henkisyydessä ja toisella ei ole aavistustakaan metafysiikasta tai kiinnostusta siihen, he huomaavat, ettei heillä ole enää paljon yhteistä. Heidän toiveensa ja unelmansa eroavat, kun heidän elämänsä tärkeät asiat eivät ole enää synkronissa.

Järjestäytyneet uskonnot uskovat avioliittoon, joka kestää koko elämän, mutta tämä ajatus kehitettiin silloin, kun mies teki kaikki päätökset eikä vaimon sallittu ajatella itse. Koulutus on muuttanut sitä, koska vaimo ei ole enää alamainen ja voi tehdä omat valintansa – aivan kuten jokaisella sielulla on aina valinnanvapaus.

Elämäsi harmonisoiminen hyödyttämään sitä ihmistä, joka olet nyt, sallii kasvusi jatkua. Et tee mitään väärin siksi, että kykenet huomaamaan, mikä resonoi kanssasi ja mikä estää sinua olemasta mukavasti. Käytä valinnanvapauttasi ja ratkaise valaistumisen esteet.

Meditoinnin todellinen tarkoitus on yhdistyä universaaliin, ehdottomasti rakastavaan energiaan. Huomaat vielä, että joskus tarvitaan häiriöitä syvimmän rauhasi löytämiseen. Saat selkeyttä, koska astuit etäämmälle ja analysoit elämääsi ja näit, ettei se toimi haluamallasi tavalla. Nyt on aika luoda todellisuus, jota haluat.

Huomiosi kiinnittäminen toistuviin numeroihin on merkki oppailtasi, että huomaat asioita, jotka auttavat sinua ymmärtämään tätä elämää. Se on heidän vahvistava vastuksensa tai heidän "jee, tiimi – tämä on kuljettava suunta!"

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13.3.–20.3.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 16.04.2018 20:40

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
13.3.–20.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, mitä tapahtuu sisälläni? Tuntuu siltä, että mieleni on ollut "liukenemassa" tyhjyyteen. Joskus tunnen olevani täydellisessä tyhjyydessä ja yhtä kaiken kanssa, mutta toisilla kerroilla tunnen mieleni taistelevan ja pidättelevän minua … Olen resonoinut kovasti Moojin sanojen ja joidenkin hänen opetustensa kanssa, ja osan niistä tiesin ennen kuuntelemista, koska olen jakanut ympärilläni olevien ihmisten kanssa sanoja, jotka tulivat sisältäni, ja se tuntui tavallaan samalta, mitä hän sanoo. Olenko oikeasti siinä tyhjyyden ja puhtaan rakkauden tilassa, jota hän opettaa? Mitä voin tehdä antautuakseni todelliselle itselleni ja ollakseni vapaa ikuisesti mielestä? –Santana, Kanada

Vastaus:

Jokainen sielu inkarnoituu ihmiskehoon voidakseen suorittaa valitsemansa oppitunnit ja ymmärtää, miten tämä koulutus opettaa siitä, kuka se todellisuudessa on Lähde-energian osana. Perimmäinen matka on integroida voimansa ja kykynsä ihmiselämään ja kokea täydellisyys niiden fyysisten aistien kera, jotka ovat mahdollisia vain ihmisenä.

Mooji (Anthony Paul Moo-Young, joka tunnetaan myös taiteilija Tony Moona) on löytänyt elämisen ehdottomassa rakkausenergiassa ilman egotuomitsemisen vaikutusta. Se, että resonoit hänen opetustensa kanssa ja tunnistat ne omasta tiedostamattomasta tiedostasi, vahvistaa, että olet käynyt ja joskus elät Lähteen ehdottomassa rakkaudessa. Mooji kutsuu tätä kokemusta "puhtaaksi rakkaudeksi", koska se on sitä, ja "tyhjyyden tilaksi", koska se ei sisällä negatiivisuutta tai tuomitsemista, ainoastaan positiivista rakkautta.

Opetuksissa joita olemme antaneet vastatessamme kysymyksiin netissä ja myös Tonin ja Peterin kirjoittamissa kirjoissamme, olemme viitanneet tähän paikkaan viidentenä ulottuvuutena – paikka joka on vain täydellisyyttä ja jossa asuvat normaalisti sielut ei-fyysisessä tilassaan, kun ne suunnittelevat seuraavia matkojaan. Se on kuitenkin myös niiden ulottuvilla fyysisessä kehossa, jotka nostavat itsensä pois Maan kaksinaisuudessa ja yhdistyvät Lähteen puhtauteen.

Ihmisellä mieli on tavallisesti kuningas. Se antaa identiteetin henkilölle yhteiskunnassa, mutta tämä perustuu sen selvittämiseen, missä tuon henkilö sijaitsee, kun tuomitsee, arvostelee ja arvottaa jokaisen uskomuksensa ja tekonsa. Saavuttaaksesi pysyvän tilan tässä ympäristössä maan päällä, sinun täytyy olla yksinomaan ehdottomasti rakastavassa energiassa. Kaikki mikä pitää sinut egotuomitsemisessa, estää sinulta negatiivisuutensa vuoksi tämän valaistumisen.

Käänny pois kaikesta negatiivisuudesta ja elä hetkessä, karistaen menneisyyden ja unohtaen tulevaisuuden. Lähesty oppaitasi ja sielukumppaneitasi, jotka ovat Kotona, ja yhdisty heidän positiivisuuteensa.

Kysymys:

Mestarit, teen ensimmäistä kertaa vuosiin töitä pomolle enkä yksityisyrittäjänä. Olen huolestunut siitä, että minua pyydetään tekemään liikaa, minut "pannaan matalaksi" ja työpaikalla on paljon katkeruutta. Miten erotan, mikä tästä on omien vanhojen mallieni ilmentymistä ja mikä pomoa? Voinko tehdä tästä työsuhteesta onnellisen ja kunnioittavan? –Catherine, Australia

Vastaus:

Olet itsesi pahin vihollinen. Sinulla on oman yrittäjyytesi perusteella niin monia odotuksia siitä, miten yritystä pitäisi pyörittää, että luulet tietäväsi, mikä on parasta pomollesi, mitä muiden työntekijöiden pitäisi tehdä ja miten heidän pitäisi kohdella sinua. Kun joku on vastuussa työntekijätiimin työetiikasta, hän odottaa samantyyppistä ponnistusta kaikilta työntekijöiltä.

Entisten työntekijöiden suorituksen perusteella pomosi tietää, mihin kunkin pitäisi kyetä. Käytit enemmän aikaa asiakkaiden kanssa, mitä tämä yritys varaa kullekin. Tämä saa sinut ajattelemaan, että pomo esittää kohtuuttomia vaatimuksia, vaikkei tilanne ole se. Muut työntekijät luulevat, että olet ylimielinen etkä halua tavata yhtä monta ihmistä, kuin he. He rinnastavat käyttäytymisesi kylmäkiskoiseen paremmuuteen.

Kun joku maksaa sinulle työn tekemisestä, sinun täytyy noudattaa hänen sääntöjään ja määräyksiään, tai siitä ei tule koskaan mukavaa kummallekaan teistä. Sopiaksesi joukkoon ja tunteaksesi olevasi osa organisaatiota, sinun täytyy oppia se, mitä odotetaan. Jos et pidä heidän tavastaan tehdä bisnestä, etsi muuta.

Katsele toisten työntekijöiden tapaa käsitellä asiakkaitaan ja näe, haluatko sopeutua samaan rakenteeseen. Toiset työntekijät eivät ole koskaan pyörittäneet omaa bisnestään eivätkä ymmärrä, että asiakkaita voi käsitellä monella tavalla. Valinta on sinun, haluatko toimia pomon odotusten mukaisesti vai et.

Kysymys:

Mestarit, anteeksi henkilökohtainen kysymys, mutta olenko toteuttanut tavoitteeni? Hyvin monet sielut ovat valinneet vaikean elämän. Minulla on ollut helppoa ja pystyn tavallisesti kääntämään ongelmat tilaisuuksiksi. En ole rikas, mutta ex-tiedemiehenä minulta ei ole puuttunut rahaa ja olen ollut hyvin onnekas, koska minulla on kannustava kumppani. Kanavoitu olento (Bartholomew) kertoi minulle 30 vuotta sitten, että roolini oli olla mukana ryhmissä ja auttaa muita ihmisiä saavuttamaan tavoitteensa. Olen ollut perustamassa useita hyväntekeväisyysjärjestöjä, yrityksiä ja ryhmiä, jotka edistävät vegetarismia, ympäristönsuojelua ja henkistä kehittymistä. Olen välttänyt johtajarooleja ja tukenut mieluummin toisia. Olen nyt 68-vuotias ja puolittain eläkkeellä, jotta minulla on aikaa pitää puheita ja kirjoittaa reinkarnaatiosta. Minulla ei ole koskaan ollut suoraa yhteyttä oppaisiini, mutta uskon saavani tukea nukkuessa. Miten tiedän, olenko tehnyt tarpeeksi? –Arthur, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Ennen inkarnoitumistaan sielu päättää, mitä se haluaa saada aikaan elämänsä aikana. Eivät kaikki ole vaikeita elämiä, joissa tarvitsee taistella ymmärtääkseen omat tavoitteensa. Jotkut oppitunnit, kuten omasi, toteuttavat niitä haluja, joita näit viisauden saamiseen asioiden selvittämisestä maan päällä. Tässä olet onnistunut enemmän kuin hyvin.

Jokainen projekti johon olet osallistunut, vaati suhteen luomista muihin, yhteiskunnan kannalta suotuisan tuloksen saamiseksi. Et päättänyt, että sinun täytyi saavuttaa jotain, mikä vaikuttaisi 10, 1.000 tai 1.000.000 ihmiseen. Olit kiinnostuneempi luomaan pohjan toisille oppia, että heillä on valta luoda, mitä tarvitaan elämänoppituntiensa suorittamiseen. Eikö tämä kuulosta juuri siltä, mitä Bartholomew sanoi kauan sitten?

Se mitä teet tulevaisuudessa, riippuu sinusta. Ei ole mitään täytettäviä vaatimuksia, kirjoitettavia kirjoja tai vaikutettavia ihmisiä. Sinulla on täysi valinnanvapaus tehdä, mikä resonoi kanssasi.

Olet kommunikoinut oppaidesi kanssa tiedostamattomalla tavalla – sekä nukkuessa että ollessasi syvällä ajatuksissasi omissa projekteistasi. Opas ei koskaan sano sinulle, mitä teet, vaan auttaa antamalla ideoita mieleesi harkittavaksi. Ne ovat antaneet myös tarpeelliset olosuhteet haluamillesi seikkailuille – tämä apu on osa ilmentämiskykyjäsi.

Lakkaa stressaamasta itseäsi niin paljon – mene vain sinua ympäröivän universumin virran mukana. Ja jos haluat selvemmän yhteyden oppaisiisi, meditoi ainoana tarkoituksenasi kommunikointi. Ajattele vain jotain kysymystä ennen session alkamista ja kuuntele sitten vastausta.

Kysymys:

Mestarit, paljon kiitoksia opastuksestanne. Tiedän valinneeni hyvin vaikean polun romanttisiin suhteisiin (tai niiden puutteeseen) liittyen. Ymmärrän, että valitsemme omat oppituntimme ennen Maahan tulemista, mutta mitä tapahtuu, jos ihmisinä haluaisimme olla kokematta niitä enää, koska se on liian vaikeaa? Olen lukenut vastauksia tältä nettisivustolta, mutta tuntuu siltä, että ainoa tapa muuttaa olosuhteita on oppia oppituntimme ja kasvaa. Olen tehnyt vuosia paljon työtä itseni kanssa, mutta sinkkuuteni ei ole muuttunut. Arvostan positiivisia muutoksia elämässäni, mutta muserrun oikeasti tämän kasvujutun kanssa, eivätkä asiat ole muuttuneet, mikä on lannistavaa. Haluan mahtavan suhteen. Voisitteko valaista, miten voimme muuttaa omaa sielusuunnitelmaamme? –Nivea, Brasilia

Vastaus:

Koska sinulla on täydellinen valinnanvapaus, voit muuttaa elämäsi tapahtumia, kunhan et puutu tuon elämän merkittäviin elämänoppitunteihin. Esimerkiksi jos halusit olla oopperalaulaja, mutta äänihuulesi eivät värähdelleet muita miellyttävällä tavalla, et pystyisi saavuttamaan sitä. Oppituntina tuollaisessa tilanteessa olisi, että halusit oppia, miltä pettymys tuntui, ja löytää muita kykyjä tyydyttämään mielihalusi.

Osa haluasi kumppaniin on saada joku muu tekemään päätökset puolestasi. Haluat siirtää vastuun joistain elämän osista toiselle, koska tunnet, että tällaista elämän pitäisi olla, kuten yhteiskunta jatkuvasti ylistää. No, merkittävä oppituntisi on ottaa vastuu elämästä ja löytää tapa olla täysin riippumaton kaikista muista. Et ole saavuttanut tuota askelta, koska tunnet, ettet ole kokonainen, ennen kuin sinulla on kumppani jakamassa taakkaa, ja se on vastakohta oppitunnillesi.

Sinulla on vaihtoehtoja ja voit muuttaa suuntaa koska tahansa. Voit pysäyttää elämäsi siihen, missä se on, ja olla jatkamatta oppituntiesi työstämistä, tai voit siirtyä eteenpäin, koska tiedät jo, mikä haluamasi tarkoitus oli tässä elämässä. Kumpikin lähestymistapa on mahdollinen.

Eteenpäin liikkumisen pysäyttäminen ei välttämättä saa aikaan, mitä haluat – kumppani – koska ympärilläsi olisi tappioenergiaa ja kuka tuntee vetoa häviäjään? Sen ymmärtäminen ensin, millaista on olla itsenäinen, ei estä sinua saamasta sitten kumppania, joka haluaa jakaa aikaansaannoksesi kanssasi.

Kysymys:

Mestarit, pääsin läpi hyvin vaikeasta avioerosta ja olen tehnyt paljon työtä itseni kanssa. Se on auttanut paljon. Minusta on tulossa myös itsenäinen ja riittävän vahva huolehtimaan kolmesta pienestä lapsestani. Olen mieleltäni positiivinen ja yleensä hyvin onnellinen ja optimistinen. Kysymykseni on … Olen lähettänyt energiaa saadakseni sopivan kumppanin sekä palkitsevan työpaikan, josta saan täyden taloudellisen riippumattomuuden. Olen projisoinut sitä muutaman vuoden ilmentämistaidoilla ja -tekniikoilla. En ole vieläkään löytänyt ketään ja työpaikkani palkka on keskiverto. Mitä sellaista teen tai en teen, mikä estää tätä ilmentymästä? –Julie, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Yrität vaikuttaa liian moniin asioihin elämässäsi samaan aikaan, ja kuluttamasi energia on riittämätön tuomaan haluttua tulosta. Yhtenä päivänä kumppanin halu on niin voimakas, että se on ainoa lähetettävä viesti – mutta se menee ulos vähän sekavana, koska ajatellessasi puolisoa, edellisen avioliittosi vaikeudet värittävät kauniita ajatuksiasi ja ulottuvilla olevia mahdollisuuksia.

Kun pystyt huolehtimaan asioista taloudellisesti, raha ei vaivaa sinua kovin paljon, ennen kuin on jotain ylimääräistä, mitä haluaisit hankkia lapsillesi tai kotiin, ja silloin tulojesi pienuus iskee tajuntaasi. Alat sitten ponnistella lisää saadaksesi parempia työtilaisuuksia, mikä vie pois romanssiin kohdistettua energiaa.

Jos nämä eivät olisi niin kaikenkattavia tekijöitä elämässäsi, pystyisit "hanskaamaan" kummankin niistä kerralla. Mutta koska kumpikin niistä on valtava, sinun täytyy työstää niitä yksitellen. Päätä, kumpi on oleellisempi tilasi muuttamiselle, ja omista sitten aikasi ja panoksesi siihen suuntaan.

On mahdollista ilmentää kumpikin niistä, kun ponnistelet oikein. Olet saavuttanut niin paljon, että tiedät olevan mahdollista tuoda muutosta elämääsi – mutta älä yritä kiirehtiä sitä. Elämäsi on tällä hetkellä hyvin täynnä perheestä, työstä ja muista vastuista. Tee luettelo ja priorisoi se asia, jolla on suurin vaikutus elämääsi.

Kysymys:

Mestarit, voinko tehdä mitään auttaakseni tytärtäni oppimaan elämään sen kanssa, millainen hänen isänsä on? Hän hylkäsi kaksi tytärtään, kun he olivat 15- ja 17-vuotiaat. 15-vuotias riisti myöhemmin itseltään hengen, uskoakseni suurelta osin siksi, että hylkääminen aiheutti hänelle mielisairautta. Vanhempi tyttäreni tarvitsee edelleen isäänsä, mutta tämä on itseriittoinen, itsekäs ja itsekeskeinen. En halua rangaistusta hänelle, koska en halua tulla imetyksi karmakiertoon. Mutta voinko auttaa tytärtäni jollain tavalla? –Luci, Australia

Vastaus:

Ei ole mitään tapaa saada toista tekemään jotain, jos hän ei halua tehdä. Tämä pätee sekä tyttäreesi sekä hänen isäänsä. Kuten tiedät, isälle ainoa tärkeä asia on hän itse. Hän ei koskaan halunnut lapsia, paitsi miehuutensa todistamiseen, eikä hän näe itsellään olevan mitään velvollisuutta heitä kohtaan.

Koska hän ei ole koskaan ymmärtänyt, mitä rakkaus on, hän ei ymmärrä, miksi hänen melkein aikuisella tyttärellään täytyisi olla mitään tekemistä hänen kanssaan. Tyttäresi näkee osan identiteetistään "hänen tyttärenään" ja tuntee itsensä laiminlyödyksi ja arvottomaksi isänsä torjunnan vuoksi. Isä ei aktiivisesti torju häntä – hän ei vain välitä tai edes ajattele tätä.

Voisit auttaa tytärtäsi auttamalla häntä näkemään, ettei hänestä puutu mitään, vaan hänen isällään ei ole kypsyyttä tai kiinnostusta nähdä, mitä vaikutuksia hänen erillisyydellään on. Tyttäresi täytyy päättää, että se mitä isä voi antaa hänelle, ei auta häntä lainkaan, vaan aiheuttaa vain sydänsurua ja masennusta.

Voit korostaa, että isän oppitunnit tässä elämässä koskevat itsekkyyttä, eivät toisen sielun tarvitsemista. Hän halusi nähdä, pystyisikö löytämään sen ilon ja tyydytyksen, jota saa toisten kanssa työskentelemisestä ja toisten tarvitsemisesta. Hän ei ole päässyt lähellekään sitä, eikä luultavasti pääse tässä elämässä.

Auta tytärtäsi arvostamaan itseään ja oppimaan, mikä fantastinen persoona hän on. Anna hänen muuttaa tuo menetyksen tunne jakamiseksi toisten kanssa, jotka antavat rakkautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.3.–3.4.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 07.05.2018 20:50

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
27.3.–3.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, jos Maa on ainoa paikka, jossa on kaksinaisuutta, niin entä ne muut paikat aika-avaruusjatkumollamme, joilla on ns. maan ulkopuolisia olentoja? He ovat sanoneet, että he kehittivät yhteiskuntansa pois siitä pimeydestä, jossa me olemme, sodasta, erillään olosta jne. Eivätkö nämäkin planeetat olleet kaksinaisia, vai viittaatteko aika-avaruusjatkumoomme kokonaisuutena opetuksessanne ainoasta paikasta, jossa on kaksinaisuutta? –Joseph, USA

Vastaus:

Kaksinaisuuden tarkoituksena on, että jokainen sielu määrittää ja ymmärtää, miltä sen ydinolemuksen, positiivisen ehdottoman rakkauden, vastakohta näyttää ja tuntuu. Se antaa luokkahuoneen, jossa voi olla kaikki mahdolliset negatiivinen-positiivinen-yhdistelmät – näyttämön jossa voidaan tutkia yrityksen ja erehdyksen kautta jokaista ihmisominaisuutta ja -tunnetta. Osallistuja sopii näistä halutuista ominaisuuksista ennen inkarnoitumista, ja sitten peli alkaa.

Sielut viettävät tosiaan aikaan muillakin planeetoilla kuin Maassa, mutta sen tarkoituksena ei ole löytää, keitä he ovat tai miten he voivat toimia ymmärtääkseen ehdotonta rakkautta. Monissa paikoissa on tietty teema, jota sielu haluaa tutkia, mutta sielu on tietoinen siitä alusta saakka ja vain kokee sitä, yrittämättä selvittää sitä, kuten tapahtuu oppituntien osalta maan päällä.

Ainoa kehitys jota tapahtuu näillä muilla planeetoilla, on koulutuksellista – kuten sielun siirtyminen lastentarhasta peruskoulun ja lukion kautta yliopistoon. Kaikki sotamainen toiminta liittyy fyysisestä urheudesta, taktiikasta ja logistiikasta oppimiseen. Nämä eivät ole kaksinaisia ympäristöjä, koska mitään opintoja ei suoriteta täydellisyyden vastakohtaan liittyvänä.

Kysymys:

Mestarit, olen naimisissa enkä etsi rakkautta muualta. Sitten täysin odottamatta huomaan olevani yhteydessä henkisellä tasolla rakkaaseen miespuoliseen ystävääni, jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta. Hänkin on naimisissa, mutta tuntee saman kuin minä. Emme halua jättää kumppanejamme, mutta tämä yhteytemme on hyvin voimakas. Energia sydänchakrassa on hyvin voimakasta toisinaan. Voitteko kertoa minulle tämän tarkoituksen? Miksi tunnemme näin toisistamme ja miksi nyt? Liittyykö se entiseen elämään? –Michelle, Iso-Britannia

Vastaus:

Se ei liity mitenkään entiseen elämään, vaan kaikin tavoin siihen, että olette samasta sieluryhmästä ja värähtelette henkisesti samassa taajuudessa. Sovitte yhdistyvänne tänä ajankohtana elämässänne testataksenne, miten pärjäsitte kumpikin valitsemissanne elämänoppitunneissa ja miten paljon ymmärsitte ydinolemuksestanne.

Kummallakin teistä oli oppitunteja, jotka koskevat romanttista rakkautta, matkanne kunnioittamista olemalla oma persoonanne, sen ymmärtämistä, miten erotetaan ne asiat, joista voitte oppia, ja täyden selkeyden tuomista oppitunteihinne. Se mitä tapahtuu tällä hetkellä, tuo valokeilaan monet näistä oppimisalueista.

Yhteiskunta laatii säännöt ja määräykset, joita yksilön pitäisi noudattaa suhteissa muihin kuin puolisoonsa. Niitä kontrolloi egomieli, jota kontrolloi selvä mustavalkoinen tuomitseminen.

Aivan kuten vanhemman on mahdollista rakastaa useita lapsiaan, yksilön on myös mahdollista rakastaa useampaa ihmistä. Oppiessasi romanttisesta rakkaudesta olet kohdannut ehdottoman rakkauden, jota useimmat puolisot vaativat, ja viehätyksen jota tunnet muita kuin miestäsi kohtaan. Sallimalla itsesi tuntea tämän "kielletyn" rakkauden, kunnioitat matkaasi kokemalla kaikki ulottuvillasi olevat puolet.

Selkeys ja arvostelukyky antavat sinulle koulutusta tilanteen käsittelystä. Selkeys antaa sinun nähdä, miten puolisosi reagoisi toiseen rakkauteesi ja haluatko keskustella viehätyksestäsi ystävää kohtaan. Arvostelukyky auttaa sinua päättämään, mitä haluat tehdä muokkaamaan tulevaa suhdettasi kumpaakin mieheen.

Henkisestä perspektiivistä katsottuna mitään ei määritellä oikeaksi tai vääräksi. Kaikki ovat pelkästään kokemuksia, joista sielu voi oppia. Jokainen sielu tekee oman todellisuutensa käyttämällä valinnanvapauttaan. On koeaika, ja vastausten valitseminen on sinun tehtäväsi.

Kysymys:

Mestarit, minun on vaikea saada iloa elämässä, koska tiedän, että siinä ei ole mitään perimmäistä järkeä ja kaikki on harhaa. En pysty estämään mieltäni analysoimasta asioita tästä perspektiivistä ja kaikki tuntuu tyhjältä. En ymmärrä Jumalan rakkautta tai miten Jumalaa voi edes olla tyhjästä. Olen huolissani olemassaolosta, ei-olemassaolosta, ikuisuudesta. Miten voin nauttia elämästä? –Caroline, Brasilia

Vastaus:

Miksi luulet tulleesi maan päälle? Kyllä, kaikki mitä koet, on harhaa, jonka loit mahdollistamaan oppitunnit, jotka halusit käsitellä. Osa harhaasi on päättää, haluatko olla surullinen vai iloinen. Kyseenalaistamalla mahdollisuudet, kuten teet, riistät itseltäsi onnellisuuden, koska et ole päättänyt antaa itsesi nauttia elämästä.

Mieli on yhteiskunnan tuote, joka käyttää niitä uskomusjärjestelmiä, jotka olet hyväksynyt sen tuomitsevista säännöistä, ja sallii ihmisegon tehdä päätökset puolestasi. Egot reagoivat vain niihin vaikutuksiin, että kaikki mielen kohtaama toiminta tuomitaan, arvostellaan ja arvotetaan. Se vie sinut pois ehdottoman rakkauden tiedostamisesta, koska se osaa päättää vain positiivisten ja negatiivisten energioiden välillä Maan kaksinaisuudessa.

Sinun harhasi – eikä kenenkään muun – perimmäinen järki on antaa juuri ne olosuhteet, joita tarvitaan valitsemiisi elämänoppitunteihin. Jos et halua toteuttaa tänne tulosi syytä, niin säilytä se mielipide, jonka ilmaiset tässä. Jos haluat saada viisautta sielusi ydinolemuksesta, niin elä elämää ja anna testien tulla sinulle.

Ei ole sitä tuomitsevaa miestä valkoisessa kaavussa, joka on järjestäytyneiden uskontojen pää ja joka tunnetaan Jumalana, Jehovana, Allahina jne. Ollessaan Maan kaksinaisuuden ulkopuolella kaikki sielut ovat muodotonta, ehdottomasti rakastavaa energiaa, jossa ei ole minkäänlaista negatiivisuutta.

Miksi olla huolissaan jostain, mitä et voi kontrolloida? Olet ikuinen sielu, joka osallistuu parhaillaan ihmiselämään. Kun olet valmis tämän ihmiskehon osalta, lähdet energiatilaasi ja päätät, mitä haluat tehdä seuraavaksi.

Salli itsesi rentoutua, päättää, miten haluat luoda tämän ihmiselämän seuraavan vaiheen, ja ilmennä se sitten. Voit olla onnellinen, surullinen tai jatkuvasti ahdistunut – päätös on sinun.

Kysymys:

Mestarit, "eläinten kuoleman jälkeinen elämä ja traaginen kuolema". Onko odottamattomilla olosuhteilla aina rytmi tai syy? Pikkukoiramme hävisi kaksi ja puoli vuotta sitten, luultavasti kojootti vei sen. Puoli vuotta sitten tyttö- ja poikakoiranpentu toivat valtavaa rakkautta elämäämme. 14-vuotias tyttäreni oli avuton katsellessaan kojootin vievän poikapennun. Olen kasvattanut hänet niin, että kaikki palvelee jotain tarkoitusta tai suunnitelmaa. Valitsevatko lemmikit lähtönsä? Vai tulevat lyhyemmäksi aikaa, mutta auttavat meitä elämän jälkeen? Miten kauan sielu leijailee ennen siirtymistään eteenpäin? Voivatko eläimet poistua nopeasti tragedian myötä? Meidän täytyy päästä vihan yli ja antaa anteeksi kojootin rooli. Olisiko tämä ollut vääjäämätöntä myös vaihtoehtoisilla aikajanoilla? Entä tämän sielun palaaminen ja pelkästään sen valinta? –Taiya, Kanada

Vastaus:

Kaikkeen on syy, mitä sielulle tapahtuu sen ollessa maan päällä. Mitään toimia ei voi luokitella oikeiksi tai vääriksi, vaan niitä pitäisi tarkastella ainoastaan oppitunteina, joista voi oppia. Ainoastaan pienessä määrässä eläimiä – 1-2% – on sielu, muut elävöittää ehdottomasti rakastavan energian kipinät. Sieluttomia eläimiä on planeetalla auttamassa sieluja saamaan elämän, jossa on niiden valitsemat kokemukset.

Perheesi on voinut tarkkailla ympäristön saalistajan ja saaliin elämänkiertoa. Noilla kojooteilla ei ollut sielua, joka oli päättänyt riistää teiltä rakkaan lemmikin – niillä oli vain nälkä, jonka ne tyydyttivät pienemmällä eläimellä. Ihmisille tämä ympäristön kierto antoi kokemuksen useista eri oppitunneista – kuten suru, menetys, pettäminen, raivo, viha ja tunne kontrollinpuutteesta elämässä.

Useimmilla eläimillä on paljon lyhyempi elinkaari kuin ihmisillä, ja koska niillä ei ole sielua, niillä ei ole valittuja elämänoppitunteja. Ne antavat kontekstin ihmisille. Niiden harvojen eläinten tapauksessa joilla on sielu, se tekee saman suunnittelun ennen tulemistaan, kuin ihmiskehoon tuleva sielu. Silloin samat säännöt pätevät niin ihmiskehoon kuin eläimen elämäänkin.

Kysymys:

Mestarit, voitteko valaista sielukumppaniyhteyksiä? Luulen löytäneeni toisen kumppanin viime vuonna töissä. Selviydyttyäni ensimmäisestä luulin, että tällä kertaa se olisi helpompi käsitellä, mutta olin väärässä. Mikä pointti on niin voimakkaissa tunteissa toista kohtaan, kun niistä täytyy vain päästää irti loppujen lopuksi? Se sattuu syvältä sisällä. Ja saa minut vihaamaan itseäni, koska en saa hänen huomiotaan. Tuntevatko sielukumppanit aina yhteytensä ja tunnistavat sen? Tunnistaako erityisesti tämä ihminen sitä lainkaan? –Kt, Brasilia

Vastaus:

Puhut sielukumppaneista, kuin he olisivat romanttisia kaksoisliekkejä, joita he eivät ole. Sielu josta erosit viimeisenä Lähteestä murrettaessa, tunnetaan kaksoisliekkinäsi. Värähtelette samalla taajuudella ettekä voi ajatella mitään muuta kuin toisianne, kun olette yhdessä. Siitä syystä kaksoisliekit ovat harvoin samaan aikaan fyysisellä tasolla, koska he eivät käyttäisi aikaa oppitunteihinsa.

Sielukumppanit ovat muita sieluja, jotka ovat yksilöllistyneet samaan aikaan kuin sinä. Heitä ovat 72 sielua välittömästi edelläsi ja 72 välittömästi jälkeesi, yhteensä 144 sielua jotka ovat kuin läheisiä sisaruksia tai biologisia kaksosia. Koska tunnet nämä sielut paremmin kuin ketkään muut, sinulla on taipumusta tehdä sopimuksia heidän kanssaan tapahtumien toteuttamiseksi maan päällä.

Tällaiset sopimukset liittyvät harvoin romanttisiin kohtaamisiin. Sielukumppaneiden on tarkoitus olla paras ystäväsi, vaikutusvaltaisin opettajasi tai suurin kannattajasi. Teet sopimuksia varmistamaan, että kohtaat halutun oppitunnin.

Olet haaveilija ja sallit itsesi panostaa kaikki tunteesi romanttisiin suhteisiin. Fantasioit täydellisestä, elokuvamaisesta suhteesta, kun toinen ihminen alkaa osoittaa edes vähän kiinnostusta sinua kohtaan. Kiihkeytesi pelottaa usein tuon ihmisen pois, ennen kuin hän edes tutustuu sinuun.

Lakkaa ylläpitämästä odotuksia, jotka eivät perustu tosiasioihin. Kun tapaat uuden mahdollisuuden, älä suunnittele "elämänsä-loppuun-asti", ennen kuin tutustut häneen. Etene hitaasti nähdäksesi, oletteko yhteensopivia, ja alkaaksesi ymmärtää, missä hän on elämässään ja mitä hänen aikeensa ovat.

Useimmiten sielukumppani tunnistaa sinut – jos hän on oikeasti sielukumppani. Mutta joskus hän ei ole henkisesti riittävän kehittynyt tässä elämässä tunteakseen sinut. Saadaksesi tyydyttävän romanssin et tarvitse sielukumppania, ainoastaan samanmielisen ihmisen.

Kysymys:

Mestarit, miksi sielujen täytyy oppia maan päällä olemisesta, kun "Kotona" on paljon sieluja, jotka voisivat opettaa mistä tahansa asiasta? Tuntevatko sielut tuskaa vai voiko ainoastaan fyysinen ego tuntea sitä? Onko sieluni halukas lähestymään egoani ja järjestämään tapaamisen? –Kjetil, Norja

Vastaus:

Jotkut sielut tulevat Maahan voidakseen selvittää, keitä he ovat ja mitä voimia ja kykyjä heillä on. Ne jotka ovat Kotona, voivat kertoa, millaista heillä oli, mutta koska jokainen persoona oppii eri tavalla, se ei ehkä merkitse juuri mitään oppilaalle.

Se vastaa kuin maratonin juoksemista tai osallistumista urheilukilpailuun. Voit katsella, kun muut tekevät sen, voit lukea kaiken eri vaiheista, joita kehon täytyy käydä läpi, ja voit visualisoida tuon tapahtuman. Mutta vasta sitten kun koet fyysisesti valmistautumisen, rasituksen, vaikeudet ja menestyksen voitonriemun tai epäonnistumisen tuskan, et koskaan oikeasti tiedä, millaista se on. Sielu ei saa viisautta täydellisyyden vastakohdasta, ennen kuin se on kokenut sen itse.

Silloin kun sieluilla ei ole ihmiskokemusta kehossa, ne ovat epämääräisiä energiapilviä, joilla ei ole hermopäätteitä, fyysisiä tunteita tai altistumista negatiivisuudelle. Ei tietysti ole myöskään egoa, koska se on kaksinaisuuden kokemuspiiriä maan päällä. Niinpä sielulla ei ole tuskaa.

Sielu on korkeamman itsen tiedostamaton elinympäristö. Ego on fyysisen kehon mentaalista, tuomitsevaa pohdiskelua. Ego on olemassa vain kaksinaisuudessa, koska tarvitaan negatiivisuutta sen työkalujen käyttämiseen – kaikkien asioiden tuomitseminen, arvosteleminen ja arvottaminen. Sielun tai korkeamman itsen on erittäin vaikea käsitellä mieltä, jota ego kontrolloi, koska sielu on vain positiivista, ehdotonta rakkautta ja ego tarvitsee negatiivisuutta toimiakseen.

Henkinen valaistuminen voi tapahtua vain, kun ihminen vapautuu egon otteesta omaan olemukseensa ja asuu positiivisessa energiassa, jossa ainoa työkalu on arvioiminen eikä mitään määritellä oikeaksi tai vääräksi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.4.–17.4.2018 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.05.2018 21:44

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
10.4.–17.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, ymmärtääkseni korkeampi itseni on rajaton ja ilmentymätön tietoisuus. Eläminen tämän kehon, mielen ja rajoittuneiden aistien kanssa on kuin vankilassa olemista. Miksi näin on? Mikä on sielun ja tietoisuuden välinen ero? –Kaarina, Suomi

Vastaus:

Tietoisuuden määritelmä on ollut monien filosofien, teologien ja spiritualistien elämäntyö. He kaikki ovat taipuvaisia olemaan samaa mieltä siitä, että se merkitsee eräänlaista tiedostamista, mutta siitä he ovat eri mieltä, minkä tiedostamista ja missä tilassa. Tämä on yksi tilanne, jossa meitä on pyydetty käyttämään rajoittunutta maakieltänne kuvaamaan jotain, mikä ylittää fyysisen, suullisen kommunikoinnin ja voi merkitä eri asioita eri areenoilla.

Ihmiselle tietoisuus voi merkitä toimivan kehon tiedostamista, vastakohtana koomalle. Tähän sisältyvät ainoastaan itsen fyysiset aspektit. Filosofisesti se ulottuu mentaalisten kykyjen käyttämiseen ajattelussa ja tuntemisessa, mutta tämäkin on fyysisessä ulottuvuudessa. Henkisessä mielessä se merkitsee yleensä tietoisuutta itsen ei-fyysisestä olemuksesta tai sielusta. Tämä menee fyysisen kehon yli ja sisältää kaiken, mitä keho ja sielu ovat ja voivat olla.

Mitä tulee termiin "sielu", useimmat olisivat samaa mieltä siitä, että se viittaa energiaolemukseen, joka murrettiin Lähteestä ja joka yksilöllistyi tarkoituksena saada viisautta. Sielu on ei-fyysinen, mutta sillä on kyky asua fyysisessä kuoressa tai kehossa. "Korkeampi itse" on termi, jota monet käyttävät siitä osasta sieluolemusta, joka on ihmiskehossa ja joka kommunikoi sekä fyysisten että ei-fyysisten aspektien kanssa ja jolla on pääsy universaaliin tietoisuuteen.

Sielun maamatkan ihmisaspektit ovat rajoittavia, koska ihmiset voivat yleensä hyödyntää vain sitä määrää tietoa tai tietoisuutta, jonka he ovat itse kokeneet nykyelämänsä aikana. Mutta tämä rajoittuneisuus on itse asiassa se syy, että ihmiskokemus sallii viisauden keräämisen elämänoppituntien avulla.

Kun yksilöstä tulee tietoinen ydinolemuksestaan, hän yhdistyy kaikkeen tietoon, mitä hän on kerännyt monien elämien kuluessa. Hän ymmärtää sielun luonteen ja kaipaa sitä vapautta, jonka poistuminen rajoittavasta kehosta voi antaa. Tästä tilasta löydät itsesi – ymmärrät mahdollisuuden olla aitona itsenäsi.

Kysymys:

Mestarit, voitteko selittää Kodin hierarkiajärjestelmää? Onko vanhemmilla sieluilla, joilla on enemmän kokemusta ja tietoa, kuten ylösnousseilla mestareilla, enemmän auktoriteettia? Muuttuvatko energiaorbien värit kokemuksen myötä? Kuka organisoi asiat? –Jane, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Koska sielu jolla on ihmiskokemus, kasvatetaan ja se elää egopohjaisessa, tuomitsevassa yhteiskunnassa, jossa kaikki arvostellaan, arvotetaan ja tuomitaan, oletat tilanteen olevan sama kaikkialla. Jotta voi olla tuomitsemista, täytyy olla paikassa, jossa on negatiivisuutta – jokaisen mahdollisuuden huonompi tai parempi puoli. Tätä on ainoastaan maaplaneetalla. Siksi tuomitsemista, arvottamista tai arvostelua – ja näin hierarkiaa – ei ole muualla kuin maan päällä.

Kaikki sielut ovat samanlaisia – kukaan ei ole parempi tai tärkeämpi kuin kukaan toinen tai vastuussa päätöksenteosta. Titteli "ylösnoussut mestari" merkitsee vain, että sielu on saavuttanut mestaruuden kaikessa mahdollisessa, mikä koskee tiettyä ihmispiirrettä.

Esimerkiksi hän saattaa hallita kaikki kokemukset, jotka koskevat kontrollointia. Se merkitsee vain, että häntä on kontrolloitu, hän on ollut kontrollissa monissa elämissä ja tutkinut kontrollin kaikkia puolia, jotta hän voi opettaa aihetta kyseleville sieluille, jotka haluavat päättää, hyödyttäisikö sellainen elämä heidän valaistumisprosessiaan.

Sielu tekee omat päätöksensä – kukaan ei koskaan kerro sille, mitä sen täytyy tai pitäisi tehdä. Ainoastaan ottamalla vastuu valinnanvapautensa käyttämisestä saadaan viisautta. Vaikka jokaisella sielulla on 12 neuvonantajan ryhmä auttamassa maamatkan suunnittelussa, silläkään ei ole mitään auktoriteettia sieluun.

Energiaorbit joita ihmiset voivat nähdä, ovat vain visuaalinen kommunikointikeino. Värit ovat täysin mielivaltaisia ja sielun valitsemia ilmaisemaan, kuka se on. Kommunikointi ei-fyysisessä maailmassa jossa sielulla ei ole kurkunpäätä, tapahtuu värähtelyinä, ääninä ja väreinä.

Organisointi on ryhmäjuttu. Jos halutaan saada jokin massakokemus ja katsoa, miten jokin vaikuttaa maailmaan, sielut kerääntyvät yhteen ja inkarnoituvat samaan aikaan, mikä muodostaa riittävän määrän saamaan aikaan tuon vaikutuksen. Tätä on tapahtunut kaikkien merkittävien katastrofien, sotien tai liikkeiden kohdalla.

Kysymys:

Mestarit, minulla on ollut vaikeuksia ystävyys- ja romanttisissa suhteissa. Nautin seurustelusta toisten kanssa, mutta vuosien saatossa olen kohdannut hyvin monia pettymyksiä niiltä, joihin olen luottanut ja/tai joita olen rakastanut. Huomaan vastustavani ystävystymistä, avautumista rakastajalleni ja sen hyväksymistä, että nämä ihmiset haluavat olla elämässäni. Uskon, että nämä kohtaamiset yrittävät opettaa minulle jotain, mutta en vain tunnu pystyvän karistamaan niitä pelkoja, joita liittyy moniin aiempiin negatiivisiin kokemuksiin. Osa minusta on alkanut miettiä, onko minun tarkoitus olla yksin, kun taas toinen osani ajattelee, että se on vain egoni puhetta pitämään minut turvassa tuskalta. Mikä tämän syy voisi olla? –Kaley Marie, USA

Vastaus:

Olet hyvin jäykkä odotuksissasi kaikesta, mitä tulee elämääsi, erityisesti kun kyse on jonkinlaisista suhteista. Sinun täytyy olla kontrollissa, joten uusissa tilanteissa, myös jonkun tapaamisessa jota et ole koskaan tavannut ja kiinnostusten jakamisessa hänen kanssaan, epäröit, koska hän on suuri tuntematon. Kun suhde on alkanut, haluat sitten piiloutua muuriesi taakse, jottet altistu hänen analyysilleen ja mahdolliselle kritiikille.

Sinulta puuttuu itseluottamusta ja itsearvostusta. Et usko, että olet tarpeeksi hyvä tai oikeassa asemassa ollaksesi rakastettu, eikä sinulla ole aavistustakaan itserakkaudesta tai romanttisesta rakkaudesta. Rakkaus on sen hyväksymistä, mitä toinen ihminen on – ei sen, mitä haluat hänen olevan.

Tuodakseen tyydytystä suhteen täytyy olla avoin ja jakava, jotta voi löytää kumpaakin tyydyttävän yhteyden. Nykyisen tunnevajeesi myötä olet kyvytön suostumaan siihen. Saavuttaaksesi tilan, jossa voit kokea rakkautta, sinun täytyy hankkiutua ensin eroon rajoittavista uskomuksista. Sinun täytyy kehittää luottamus siihen, että se kuka olet, on täydellinen jollekin tuolla jossain.

Kaikki sielut ovat upeita, rakastavia ja suurenmoisia ihmisiä, jos he sallivat itsensä olla. Aina kun jokin pelkosi tai epäilysi putkahtaa esiin, lopeta, mitä olet tekemässä, ja jäljitä se. Miksi se on? Mistä se tulee? Miksi olet sallinut sen ottaa ohjakset? Näihin kysymyksiin vastaaminen hävittää rajoitukset ja avaa uuden mahdollisuusmaailman. Hyväksy, että olet ehdottomasti rakastava sielu, jolla ei ole rajoituksia.

Kysymys;

Mestarit, siinä ajatuksessa, että otamme fyysisen kehon ymmärtääksemme tunteita ja muita ihmispiirteitä maan päällä, on järkeä ja se resonoi kanssani. Se ei ole selvää, riittääkö näiden asioiden pelkkä kokeminen silloin, kun tuntuu mahdottomalta ratkaista niitä sydämessä, mielessä ja sielussa? Tuntuu siltä, että olen kokenut enemmän kuin oman osuuteni negatiivisuutta tässä elämässä, ja niin kovasti kuin yritänkin, tuntuu siltä, etten pysty antamaan asioiden vain rullata. Ne usein järkyttävät minua. –Ruby, USA

Vastaus:

Näiden vaikeiden tilanteiden ymmärtäminen, ratkaiseminen ja integroiminen on syy tulemisellesi maan päälle. Sielu "tajuaa sen", koska se aloitti koko prosessin. Sydän käsittelee fyysisesti oppituntien tunneaspekteja. Ja mieli käsittelee oppitunnin jälkiseuraamukset, kun se yrittää määrittää oppimistekijät egon motivoimista kehotarpeista, jotka yhteiskunta sanelee.

Ilman negatiivisuutta sieluilla ei ole mitään syytä tulla. Niiden tarkoitus on löytää, keitä ne ovat sieluna, ja nähdä, pystyvätkö ne selvittämään, mikä on negatiivista ja miten se karistetaan positiivisen vastakohdan saamiseksi. Kun oppitunti on tunnistettu, se on vasta ensimmäinen askel. Seuraava askel on päättää, miten aiot integroida sen elämääsi: hyväksyä vai kapinoida.

Jos näet testin, mutta kieltäydyt selvittämästä tai et vaivaudu selvittämään, miksi valitsit sen, sitä on mahdotonta ratkaista. Tapahtuman "hyväksi" tai "huonoksi" tuomitseminen pitää sinut egopohjaisessa, yhteiskunnan tuomitsemistavassa. Jos sen sijaan arvioit, mitä sen läsnäolo elämässäsi merkitsee, voit päättää, miten käsittelet sen, eikä se enää töki sinua reagoimaan.

Oppimisen "häiritsevä" osa on oppitunnin näkemisen ja sen oppimisen välinen raja. Kaikki oppitunnit tulevat tietoisuuteen aiheuttamalla epäilyksiä ja pelkoja elämääsi. Jos ymmärrät, miksi valitsit tietyn oppitunnin, voit irrottaa sen otteen, eikä sillä ole enää mitään vaikutusta sinuun.

Asioiden antaminen rullata on merkki, että haluttu oppitunti on ymmärretty. Tunnetko vielä tiukan paikan? Sinulla on lisää opittavaa tilanteesta. Useimmiten jatkuva yhteys oppituntiin liittyy uskomukseen, jonka yhteiskunta on antanut sinulle – eli "se merkitsi, että minut petettiin tai minua käytettiin hyväksi, ja minun täytyy kostaa".

Itsesi onnitteleminen siitä, että olet päässyt tunteesta, että toinen käyttää sinua, tietoon että valitsit näiden asioiden kokemisen eikä ketään muuta voi syyttää, antaa sinun päästää irti kaikista viipyilevistä tunteista. Jos ne järkyttävät sinua, se johtuu siitä, että sallit sen. Päästä siitä vain irti.

Kysymys:

Mestarit, miksi sanotte, että negatiivisuus syntyi maan päällä ja sitä on vain siellä? Negatiivisuuden on toteuttanut tänne ne toisten planeettojen olennot, jotka halusivat ja edelleen haluavat kontrolloida Maata. Kontrollointi ei ole osa ehdotonta rakkautta, joten negatiivisuutta on ollut jo, ennen kuin se ilmestyi tänne. –Daniel, Brasilia

Vastaus:

Netissä kulkee paljon toteennäyttämätöntä ja väärää informaatiota. Sieltä voi löytää kaikenlaisia salaliittoteorioita ja huijauksia. Ihmiset luovat oman todellisuutensa, joten jos he uskovat jonkin olevan totta, heille se on sitä. Vaikka aurinko paistaisi, niin jos ajattelet satavan, siitä tulee totuutesi ja laitat sadetakin päälle, jos menet ulos. Jos ajattelet, ettei naapurisi pidä sinusta, välttelet häntä, vaikka hän olisi maailman ystävällisin ihminen.

Universumissa ei ole muita sieluryhmiä, jotka haluavat ottaa hallintaan Maan ja kontrolloida sitä. Kuka haluasi niin sotkuisen kaksinaisuuden? Ja miten yksi ryhmä voisi kontrolloida hyvin moninaista väestöä, kun nykyiset asukkaat eivät pysty säilyttämään kontrollia edes maastaan ja perheenjäsenistään? Sielut jotka ovat päättäneet kokea elämän muilla planeetoilla, tekevät sen muista syistä kuin oppiakseen oppitunteja täydellisyyden luonteesta. Eikä mikään muu planeetta ole kaksinaisuudessa.

Yhteiskunta rakastaa pelkoja, koska ne antavat sille jotain, mitä syyttää epäonnistumisistaan. Jos on jokin mörkö, joka yrittää ottaa maailman hallintaansa, niin se oikeuttaa itsekkyytenne, koska kaikki hyvä työnne olisi turhaa.

Jokainen sielu tulee Maahan kokemaan oman ydinolemuksensa. Ette tulleet tänne panemaan itseänne vastakkain toisen sielun, sieluryhmien tai tuntemattomien planeettapahisten kanssa. Tulit oppimaan valitsemiasi oppitunteja, koska tunsit haluavasi ymmärtää enemmän niitä.

Saata loppuun matkasi, ennen kuin olet huolissasi jonkun kuvittelemista maan ulkopuolisista olennoista. Tai sitten ei – koska sinulla on täydellinen valinnanvapaus eikä sinulla ole mitään velvollisuutta saattaa loppuun sitä työtä, jota tulit tänne tekemään. Valinta on sinun.

Kysymys:

Mestarit, kun valaistuminen tapahtuu … onko mahdollista, että se voi peruuntua ja sielun värähtely voi alentua seitsemännen ulottuvuuden alle alempiin ulottuvuuksiin? Vai onko se vain toimimiseen kokonaismaailmassa? –Jaskaran, Intia

Vastaus:

Sielulle jolla on ihmiskokemus, "valaistuminen" merkitsee tietoisuuden saamista todellisesta olemuksestaan Lähde-energian osana ja sitten sen käyttämistä niiden oppituntien loppuunsaattamiseen, joita se valitsi tähän inkarnaatioon. Puhuminen seitsemästä tai loputtomasta ulottuvuusmäärästä on osallistumista egotuomitsemiseen, jota on vain maatason kaksinaisuudessa.

Valaistumisen pääelementti maan päällä on siirtyä pois tuomitsemisesta, joka on tarve arvostella, arvottaa tai tuomita ne toiminnat, joihin osallistuu. Tavoite on olla vapaa negatiivisuudesta ja ottaa vastaan positiivinen, rakastava energia ja näin siirtyä tuomitsemisesta arviointiin. Ainoaksi kysymykseksi silloin jää: onko tämä jotain, mistä voin oppia, ja haluanko tuon kokemuksen?

Opetamme yksinkertaistettua ja ymmärrettävää siirtymää. Kolmas ulottuvuus on täysin fyysinen ja siinä on kaksinaisen ympäristön kaikki ihmispiirteet – korkeus, leveys ja syvyys – jotta sielu voi oppia tekemillään valinnoilla. Neljäs ulottuvuus on edelleen fyysinen (joten kontakti negatiivisuuteen on vielä mahdollinen), mutta siinä on mahdollisuus koskettaa ei-fyysisyyttä, jossa negatiivisuutta ei ole ja kaikki on ehdotonta rakkautta. Viides ulottuvuus on Lähdemaailma, ja on vain ehdottomasti rakastavaa energiaa.

Jos kysyt, voiko joku joka on karistanut negatiivisuuden, palata käyttämään sitä, vastaus on "kyllä". Unohtaako hän, millaista on olla positiivisesti rakastavassa energiassa? Vastaus on "ei", mutta hän voi päättää kokea, mitä haluaa. Voiko yksilö siirtyä ei-fyysisestä fyysiseen? Ei samassa kehossa, mutta inkarnoitumalla toiseen kehoon kyllä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: iyamiwofowuto ja 9 vierailijaa

cron