Winninger Toni Ann (mastersofthespiritworld.com) Mestarit

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

28.2.–7.3.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 16.03.2017 21:20

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
28.2.–7.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, voitteko selittää, miksi jotkut ihmiset valitsevat vammaisuuden? Huolehdin henkisesti vammaisesta sukulaisesta, jota kukaan muu ei tue. Vaikka olen antelias ja rakastava ihminen, mietin, onko se mitä teen, sittenkään terveellistä minulle tai tälle sukulaiselle. Onko hänellä parempi olla yhteisössä, jossa hänestä huolehditaan fyysisesti antaen asunto, ruokaa jne. sekä sosiaaliset tilat, jotka palvelevat hänen tarpeitaan. Olen niin uupunut olemaan marttyyri, että mietin, vahingoittavatko vanhat uskomukset uskollisuudesta perhettä kohtaan todellista polkuani. Auttakaa minua näkemyksellänne. Onko hänen parempi olla laitoksessa? –Lia, USA

Vastaus:

Kaikki sielut suunnittelevat elämänsä pääoppitunnit ennen tulemistaan kehoon. Sukulaisesi päätti olla riippuvainen muiden avusta – sopien siitä muiden ihmisten kanssa, joiden kanssa hän olisi kontaktissa, myös sinun. Hän on vankina "kotelossa", jossa on toimintahäiriöitä. Hän uhrautui toisten oppimisen vuoksi. Hänen tiedostamaton sielunsa kerää kaikenlaista oppia tarkkailemalla, miten toiset reagoivat hänen tilaansa.

Sinä testaat uskomusjärjestelmääsi, joka vaatii sinua huolehtimaan perheenjäsenestä riippumatta sen hinnasta sinulle fyysisenä uupumuksena. Tämä on kolmannen ulottuvuuden egopohjainen yhteiskuntavaatimus, joka on otettu käyttöön, jotta yhteiskunnan ei tarvitse ottaa vastuuta näistä ihmisistä huolehtimisesta. Sinulle yksilönä siitä tulee valinta kunnioittaa itseäsi ja ymmärtää, että et ole paras ihminen tähän tehtävään.

Sukulaistasi palveltaisiin paremmin ympäristössä, jossa häntä voi stimuloida ihmisryhmä, et ainoastaan sinä. Sinä hyötyisit saamalla elämäsi takaisin, jotta voit jatkaa toisiin kokemuksiin. Se ei ole itsekästä sinulta. Tämä on realistisuutta omissa rajoituksissasi ja toisten asiantuntemuksen tunnustamista.

Kun aloitit tämän matkan, ajattelit, että se olisi tilapäistä ja toiset auttaisivat. Pidit ajatuksesta, että sinua pidettäisiin marttyyrinä, ymmärtämättä sen hintaa sinulle. Kun aikaa kului, näit tämän asiana, johon olit valmistautunut huonosti, ja kyseenalaistat sen tehokkuuden, muttet tiedä, miten peruuttaa sujuvasti ilman sitä kritiikkiä, jota pelkäät ehkä tulevan.

Olet ainoa ihminen, josta sinun pitäisi olla huolissaan. Anna toisten sanoa, mitä haluavat – he eivät ole olleet sinun kengissäsi, eivätkä ole myöskään tarjonneet apua. Sukulaisesi täytyy olla paikassa, jossa hänen tilansa ymmärretään ja sen kanssa työskennellään jatkuvasti. Seuraava askeleesi on selvittää, mitä haluat tehdä kaikella sillä ajalla, minkä olet viettänyt hänen kanssaan.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin tietää, miksi sisarellani ja minulla on ollut vaikeuksia tulla toimeen pienestä saakka – hän oli aina hyvin aggressiivinen minua kohtaan. Minun täytyy asua tällä hetkellä taas hänen kanssaan, ja lyhyessä ajassa hän tuntee jo vastenmielisyyttä minua kohtaan. Syynä on poikaystäväni, joka sotki talon eikä siivonnut. Perheeni ei pidä hänestä. Hänellä on vakavia perheongelmia, koska häntä on käytetty hyväksi seksuaalisesti ja hän ottaa lääkkeitä ahdistuksen hoitamiseen. Saako tämä todellisuudessa sekaisin etenemiseni? –Carla, Argentiina

Vastaus:

Huhuu, onko ketään kotona päässäsi? Asetu sisaresi asemaan. Hän on ystävällinen ja antelias ja ottaa luokseen asumaan onnettoman sisarensa. Kyseinen sisar raahaa sitten mukanaan piittaamattoman poikaystävän – ei aviomiestä – joka on vetelys ja käyttää historiaansa tekosyynä ajattelemattomuuteensa ja häiritsevyytensä. Mitä sinä ajattelisit? Miten onnellinen olisit näistä tapahtumista?

Elät haavemaailmassa, jossa luulet kaikessa olevan kyse sinusta, eikä sinulla ole mitään käsitystä toisten tarpeista ja toiveista. Perhe ja ystävät ovat aina pelastaneet sinut vaikeista tilanteista ja luulet, että käyttäytymisesi on ok. Sinun on aika ottaa vastuu teoistasi, myös päätöksestä rasittaa poikaystävällä perhettäsi. Raahasit hänet mukanasi, koska hän saa olosi tuntumaan tärkeältä ja hän on riippuvainen sinusta. Te kaksi olette läheisriippuvaisia.

Vaikeus sisaresi kanssa tulee sinun asenteestasi. Hän on hyvin realistinen ja näkee asiat sellaisina, kuin ne ovat. Sinä olet aina elänyt fantasiassa, jossa olet prinsessa ja ajattelet, että toisten täytyy ottaa onkeensa tarpeesi ja huolehtia sinusta. On aika avata silmäsi ja kasvaa aikuiseksi.

Henkisestä perspektiivistä mikään ei ole oikein tai väärin, joten voit jatkaa niin, kuin olet aina tehnyt, tai tulla tietoiseksi maailmasta ympärilläsi ja osallistua elämään. Valinta on sinun. Mutta on aika lakata syyttämästä kaikkia muita paitsi itseäsi siitä tavasta, jolla sinua kohdellaan.

Kysymys:

Mestarit, olen 40-vuotias nainen, ollut naimisissa kahdesti, päättänyt olla hankkimatta lapsia ja asun nyt yksin. Olen onnellinen ihminen, minulla on ystäviä, rakastan työtäni ja minulla on oma pieni graafisen suunnittelun studio (se merkitsee, ettei minulla ole työtäkään!) Mutta tähän mennessä en ole vielä ostanut taloa eikä minulla ole säästöjä, miestä eikä mitään, mikä saa oloni tuntumaan turvalliselta ja valmistautuneelta vanhuuteen. Pelkään aina tulevaisuutta ja olen yrittänyt kovasti muuttaa tätä tilannetta. Jokainen saamani viesti sanoo: "Luota universumiin, ettei mitään pahaa tapahdu sinulle", mutta siitä huolimatta minun on erittäin vaikea levätä ja luottaa. Mitä minun pitäisi tehdä? –Leila, Brasilia

Vastaus:

Sinun pitäisi astua etäämmälle ja analysoida, miksi sinulle on niin tärkeä kolmannen ulottuvuuden käsitys turvallisuudesta. Turvallisuus on vain harhakuva. Sinulla voisi olla talo ja luonnonkatastrofi voisi tuhota sen. Sinulla voisi olla investointeja ja markkinat voisivat romahtaa. Sinulla voisi olla aviomies ja hän voisi kuolla ennen sinua tai ottaa eron. Sinulla voisi olla rahaa säästössä ja valuutta voisi devalvoitua. Kaikki ovat vain toiveita.

Jos jatkat ongelmien näkemistä tulevaisuudessasi, universumi ajattelee, että haluat kokea niitä ja se varmistaa, että koet. Olet äärimmäisen voimakas nainen ja olet käyttänyt Lähteen antamia voimiasi tuottamaan fantastisen elämän itsellesi tähän mennessä. Miksi ajattelit yhtäkkiä, että oli asioita, joita tarvitset pelkästään siksi, että yhteiskunta puhuu turvallisuudesta?

Kevennä odotuksiasi. Tähän saakka ainoat jotka aiheuttavat sinulle huolta, ovat negatiiviset ihmiset. Jatka eläimistä positiivisessa energiassa, kuten tähän saakka, ja universumi turvaa sinut. Muista, että sielu tuo itselleen sen, mitä sen tarvitsee tai mitä se haluaa kokea. Jos uskot, ettei sinun tarvitse kokea puute-elämää, sitä ei tapahdu. Mutta jos jatkat fiksoitumista puutteeseen, huomaat sen hiipivän elämääsi.

Kysymys:

Mestarit, on sanottu, että galaksin keskusauringolla on voima nollata sielu takaisin tyhjäksi tauluksi, jotta se voi aloittaa reinkarnaatioprosessin alusta. Jotkut sielut ovat omasta vapaasta tahdostaan kysyneet, voivatko ne mennä keskusaurinkoon saamaan nollauksen. Miten sielu voi matkustaa galaksin keskusaurinkoon nollattavaksi? Ehdottaisitteko tuon ajatuksen meditointia, kuten matkustaa galaksin keskukseen, nähdä musta aukko siellä, mennä sitten siitä ja saada identiteettitaajuus riisuttua ja nollattua? Miltä tämä prosessi tuntuu? Olisi edullista, jos voisimme muodostaa sieluryhmän, "pyhiinvaeltajat", jotka voisivat kollektiivisesti meditoida tätä ja sitten kun aikamme tulee, voisimme matkustaa sinne yhdessä saamaan sielumme nollattua. –Sigmund, USA

Vastaus:

Sielu on ei-fyysinen ja muodoton energiapilvi, joka tulee fyysiseen kehoon voidakseen saada kokemuksia Maan kaksinaisuudessa. Se on ikuinen ja se voi valitessaan olla osittain useissa paikoissa samanaikaisesti, ja se muistaa kaiken, mitä se on päättänyt kokea. Myyttinen galaktinen keskusaurinko – jos se olisi olemassa – olisi fyysisessä maailmassa. Fyysiset maailmat ovat kuvitteellisia, jokaisen sielun rakentamia usein yhdessä toisten kanssa, ja se sallii niiden oppia halutut oppitunnit niiden kokemusten kautta, joita ne vetävät itselleen.

Sielua ei tarvitse tyhjentää puhtaaksi tauluksi, koska joka kerta kun se inkarnoituu, se menettää muistinsa kaikesta, mitä se on aiemmin kohdannut – ellei se päätä saada läpivuotoja aiemmista elämistä. Jokainen sielu voi olla täysin irrallaan menneisyydestä, jos se niin valitsee, joten ei ole tarvetta pyyhkiä pois sen historiaa. Päättäisitkö unohtaa, miten lasketaan aritmetiikkaa opittuasi sen peruskoulussa? Tämä estäisi sinua sitten oppimasta geometriaa tai algebraa lukiossa, koska sinulla ei olisi perustaa syventävälle tiedolle.

Eri ehdotuksesi mennä tähän tuntemattomaan paikkaan ovat tapoja tehdä astraaliprojektiota, kaukokatselua tai kaksoispaikantumista. Sielusi ainoa ongelma on, että kukin näistä tavoista sisältää vain fyysisen kehon ja mielen, ei ikuista sielua. Ja vaikka fyysinen keho "veisi" matkalle sielun, joka elävöittää sen, se ei ole koko sielu. Osa on aina Kodin ehdottomassa rakkaudessa Lähde-energian kanssa, ja toisia osia saattaa olla muualla sielun valitsemalla tavalla.

Miksi et kokeile, että käytät matkamenetelmiäsi mennäksesi Lähteeseen, ehdottomaan rakkauteen ja puhut siellä sielujen kanssa ajatuksestasi "pyyhkiä kovalevy"? Hae perspektiiviä ikuiselta sielulta ajatuksistasi sen sijaan, että kuulet mielipiteitä vain fyysisiltä, egotuomitsevilta, maasidonnaisilta ja kaksinaisuudessa eläviltä ihmisiltä.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin tietää, onko minulla tehtäviä tässä maailmassa. En ole koskaan tehnyt mitään poikkeuksellista, minulla on tyhjä elämä – merkityksetön, iloton ja pelkkää työtä. Minulla ei ole koskaan ollut suhdetta, rakkautta. Opiskelen liikaa yrittäen ymmärtää, minne jätin elämäni, koska en nähnyt, että minulla pitäisi olla perhe. Ajattelin aina, ettei kukaan pitäisi minusta, koska edes äitini ei halunnut minua enkä tuntenut koskaan isääni. Kenties se on vaikuttanut, mutten tiedä, onko niin. Teen vapaaehtoistyötä, mutta sekään ei tuo minulle lisää tyydytystä. Olen liian surullinen. Onko mitään, mitä voin tehdä, arvostaakseni itseäni enemmän? –Luciana, Brasilia

Vastaus:

Yksi haluamasi elämänoppitunti tässä inkarnaatiossa oli ymmärtää, kuka olet sieluna, ja kyetä luomaan merkityksellinen elämä. Jokainen ihminen luo oman todellisuutensa. Jos et usko, että jokin on olemassa, sitä ei ole. Jos et usko, että voit olla rakastettu, torjut kaiken rakkauden, mitä toiset lähettävät sinulle. Jos uskot, että sataa, vaikka aurinko paistaa, niin sinulle se on kurja ja sateinen päivä.

Koska sinulta puuttuu itseluottamusta, tunnet, että et ansaitse olla rakastettu, sinua ei ole rakastettu tähän mennessä ja olet kyvytön avautumaan rakkaudelle. Lisäksi säälit itseäsi, joten et salli itsesi olla onnellinen silloinkaan, kun asiat menevät oikein sinulla. Tässä välähdys sinulle: pystyt kääntämän elämäsi upeiksi kokemuksiksi, jos haluat. Haluatko?

Vapaaehtoistyösi aikanakin teet vain liikkeitä, ottamatta tunteita mukaan siihen, mitä teet. Koska yhteiskunta katsoo myönteisesti vapaaehtoistyötä, kokeilit sitä pyrkien saamaan yhteiskunnan arvostusta. Asiat eivät toimi niin. Toisten auttamisen tarkoituksena on auttaa itseäsi ymmärtämään niitä tilanteita, joita toiset käyvät läpi, jottei sinun tarvitse kokea niitä itse. Kyse ei ole tyytyväisyyden saamisesta niiltä, joita palvellaan. Tee sitä, koska rakastat sitä, älä mistään muusta syystä.

Kerää luettelo asioista, joiden uskot tekevän itsesi onnelliseksi. Muodosta niistä affirmaatioita, jotka toteavat, että ne ovat jo olemassa silloin, kun kuvittelet ne. Toista niitä itsellesi joka päivän niin, kuin ne olisivat jo olemassa. Ennen pitkää näet, että ne alkavat tulla kokemuksiksi, joita tulee sinulle – uudeksi todellisuudeksesi.

Kysymys:

Mestarit, kuuntelen jatkuvasti monia henkisiä luentoja ja törmään toistuvasti tällaisiin termeihin: 1) sen hyväksyminen mitä on, 2) antautuminen, 3) rakkaus- ja pelkovärähtely, 4) tilanteet ovat varjoja omista uskomusjärjestelmistämme. Pyydän teitä selittämään yllä olevat termit analogioina tai esimerkkeinä. –Zeen, Intia

Vastaus:

Yksi valitettava tosiasia henkisten luentojen nykyisessä ymmärryksessä ja opetuksissa on yhteisen mielipiteen puuttuminen terminologian merkityksestä ja niistä menetelmistä, joita tarvitaan henkisyyden saavuttamiseen. Ihmiset ovat kaksinaisuudessa, jossa on yhtä paljon positiivista ja negatiivista energiaa. Nämä ristiriitaiset energiat sallivat jokaisen ihmisen tehdä valintoja siitä, miten he elävät elämäänsä ja mitä he luovat todellisuudeksi.

"Sen hyväksyminen mitä on" johon viitataan joskus myös "elämisenä nyt-hetkessä" viittaa niiden asioiden tunnustamiseen, joita vedät puoleesi, jotta voisit oppia niiden kokemisesta. Jos et myönnä itsellesi, mitä käsittelet, et voi oppia siitä. Ja jos ajattelet koko aikasi, mitä on tapahtunut menneisyydessä tai mitä luulet tekeväsi tulevaisuudessa, et ole tarkkaavainen siinä, mitä on edessäsi käsiteltävänä.

Useimmiten kun sanaa "antautua" käytetään, se viittaa sen tunnustamiseen, mitä tapahtuu, pitää siitä tai ei. On ihmisluonne kieltää jokin, mitä ei halua käsitellä, tai sivuuttaa sen olemassaolo. Antautuminen todellisuutesi tilanteelle sallii sinun työskennellä sen kanssa ja oppia siitä.

"Rakkaus- ja pelkovärähtely" viitaa kahteen ainoaan todelliseen tunteeseen, jotka ihmiskeho voi tuntea. Rakkaus on positiivisen energian ruumiillistuma, ja kaikki muu on negatiivista, mikä ilmenee eri pelkomuodoissa. Henkisen valaistumisen avulla pyrit saavuttamaan rakkaustilan. Elämäsi pelkojen katsominen ja käsitteleminen sallii sinun saavuttaa tuon positiivisen energian.

"Tilanteet ovat varjoja omista uskomusjärjestelmistämme" puhuu siitä tavasta, jolla yksilö käsittelee negatiivisen egotuomitsemisen päästäkseen positiiviseen, ehdottomaan rakastamiseen. Kun ihminen tulee yhteiskuntaan, hänelle annetaan uskomuksia tapana sopia joukkoon. Nämä ajatukset muodostavat järjestelmän, jolla hän määrittelee, miten hän käyttäytyy yhteiskunnassa. Nämä uskomukset heijastavat myös valittuja oppitunteja, kuten että on arvoton, ei ole riittävän hyvä tai on kykenemätön olemaan onnellinen. Sielu vetää sitten puoleensa, mitä se haluaa kokea, joten uskomukset keräävät tilanteita, jotka sallivat ihmisen kohdata oppituntinsa ja päättää, mitä hän tekee niillä.

Missä tahansa opetuksessa on tärkeää, että se resonoi kanssasi. Kun osallistut sessioon, joka tuntuu väärältä sinusta, ei ole oikea paikka tai aika sinulle käsitellä tuon opettajan mielipiteitä. Et ehkä ole tarpeeksi kehittynyt, tai olet ehkä ohittanut tuon oppitunnin tarvitsematta saattaa sitä loppuun.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

14.3.–21.3.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 07.04.2017 17:54

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
14.3.–21.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kasvatin sisartani 80-luvulla, koska vanhempani olivat tunneväkivaltaisia ja välinpitämättömiä. Olin 12-vuotias, kun hän syntyi. Olimme HYVIN läheisiä – opin ehdotonta rakkautta häneltä ja häntä kohtaan. Suhteemme on nyt vahingoittunut, kun lähdin collegeen 17-vuotiaana ja hemmottelin häntä syyllisyydestä jälkeenpäin. Hän kärsi tunteellisesti ja fyysisesti lähtöni jälkeen. Hän on ok nyt ja hänellä on hyvä elämä paljon terapian jälkeen. Terapeuttini ja ystäväni sanoivat, että minun täytyi elää omaa elämääni ja antaa vanhempieni tehdä oman työnsä. TIESIN, etteivät he tekisi, mutta olin liian heikko vastustamaan painetta mennä collegeen ja jäämään tuohon takapajuiseen pikkukaupunkiin suojelemaan siskoani. Tunnen kovasti syyllisyyttä jätettyäni avuttoman pikkusiskoni heille. En tiedä, aiheuttiko valintani hänelle tuskaa ja minulle karmavelkaa vai auttoiko se kumpaakin meistä kasvamaan. –Christina, USA

Vastaus:

Jokainen sielu valitsee omat vanhempansa, olosuhteet, joihin se syntyy, ja sen, mitä se voi oppia kotiympäristöstään. Sekä sinä että sisaresi tiesitte vanhempienne kyvyttömyyden olla normaaleja vanhempia, ja halusitte nähdä, miten pystyisitte käsittelemään sen.

Moniin elämänoppitunteihisi sisältyi tilanteita sen kontrolloinnista, mitä tapahtuu. Kontrolli on oikeasti harhakuva, koska siihen aina liittyy useampi ihminen ja kaikkien sielujen täytyy toimia samaa tavoitetta kohti sen onnistumiseksi. Mielestäsi kaikki se mitä teit, oli parhaaksi, silloinkin kun se esti, ettei sisaresi tarvinnut kohdata ja käsitellä niitä ongelmia, joita vanhempanne aiheuttivat.

Viivytit vain sitä aikaa, jolloin hänen tarvitsi käsitellä ne. Annoit kuitenkin erinomaisia esimerkkejä hänelle, kun hän katseli niitä tapoja, joilla voi selviytyä heidän teoistaan. Hän havaitsi, miten hän tarvitsi samanlaista itseluottamusta, mitä sinulla oli päätöksissäsi. Et koskaan alistunut heidän epämukavaan ja haitalliseen vuorovaikutukseensa.

Useimmilla tytöillä on nukkeja, joiden kanssa he harjoittelevat ja kuvittelevat, miten pidetään huolta lapsista – sinulla oli siskosi. Tuona aikana löysit myös, että tässä matkassa jolla olet, oli kyse vain sinusta, ja siirtyäksesi eteenpäin sinun täytyi valmistautua. Ensimmäinen askel oli koulutuksen saaminen. Valinta pysyä lähellä sisartasi oli tarkoituksesi tukea häntä.

Älä tunne syyllisyyttä – hän valitsi vanhempansa, aivan kuten sinä. Hän ei olisi se vahva ja itsevarma nuori nainen, joka hän on tänä päivänä, jos hän ei olisi käynyt läpi kaikkia noita kokemuksia. Jokainen sielu vetää maailmaansa ne asiat, jotka se haluaa kokea. Veditte kumpikin itsellenne oppitunteja, joita halusitte ja jotka suorititte. Onneksi olkoon.

Kysymys:

Mestarit, äitini on hankala ihminen. Hän luulee olevansa parempi ja itse Jeesus Kristus. Hän haukkuu kaikkia tyhmiksi ja alemmalla tasolla oleviksi. Kaikki juoksevat häntä karkuun. Asun hänen talossaan, joten hän on vastuullani. Minulla ei ole ketään, keneltä pyytää apua. Hän on väkivaltainen ja hän loukkaa minua sanoin ja elein. Mitä minun täytyy oppia häneltä? Miten pääsen pois tästä tilanteesta? Onko hän mieleltään hullu? Milloin saan oman kodin? Olen epätoivoinen, en kestä enää tätä tilannetta. En pysty olemaan positiivinen ja luomaan hyvinvointia elämääni. –Luh, Brasilia

Vastaus:

Ensinnäkään kukaan ei ole kenenkään toisen vastuulla. Olet vastuussa vain itsestäsi. Oppituntisi tässä on ymmärtää, että sanat ja eleet voivat vahingoittaa sinua vain, jos sallit sen. Ole piittaamatta siitä, mikä ei resonoi ja tunnu soveltuvan sinuun. Äitisi on äärimmäisen onneton ihminen ja pelkää kaikkea. Hänen ajatuksensa on, että jos hän saa tehtyä muut ympärillään surkeiksi, hänestä tuntuu paremmalta siihen verrattuna – vanha kunnon "kurjuus rakastaa seuraa".

Et voi tehdä mitään hänen käyttäytymisensä muuttamiseksi, ennen kuin hän päättää, että hän haluaa muuttua ja on valmis siihen. Hän ei ole tällä hetkellä todistettavasti hullu, mutta hänellä on persoonallisuuspuutteita, jotka tekevät hänestä sopimattoman selviytymään normaalissa yhteiskunnassa ilman apua. Etsi sosiaaliviranomaisia auttamaan hänen käsittelemisessään.

Kaikki tämä tulee sinulle, koska sinun on aika tehdä päätöksiä tulevaisuudestasi. Sielu luo oman todellisuutensa ja tuo itselleen sen, mitä sen tarvitsee kokea ja mikä näyttää, milloin on aika siirtyä eteenpäin. Olet tyytynyt kykyysi elää äitisi kanssa etkä ole löytänyt muita tapoja elää. On aika arvioida, mitä taitoja sinulla on, jotka sallivat sinun saada oman paikkasi ja pitää huolta kaikista omista tarpeistasi – koska olet vastuussa itsestäsi.

Olet psyykkisesti hyväksikäyttävässä suhteessa, ja se vain pahenee. Voit jäädä, jos haluat, mutta et opi mitään uutta itsestäsi tai kasva ymmärryksessäsi tästä elämästä. Etsi kaltoinkohdelluille lapsille tarkoitettuja ryhmiä, ja ne näyttävät sinulle hyödyllisiä suuntia. Et ole yksin tässä tilanteessa. Se on aivan liian yleistä, mutta kaikki tuntevat olevansa ainoa, joka kärsii kohtuuttomien vanhempien taakasta.

Kysymys:

Mestarit, on eräs vanha ja hyvin rakas sielu aiemmista elämistäni, jonka tapasin taas ja johon rakastuin. Aloitimme hyvin nopeasti ison ja voimakkaan, universaalin ja romanttisen rakkaussuhteen ja suunnittelimme yhdistyä koko elämän ajaksi ja synnyttää lapsemme (joka meillä kummallakin on ollut kunnia tavata astraalitasolla ja kuulimme hänen valinneen meidät vanhemmikseen), mutta nyt aivan yhtäkkiä tämä mies on täysin sulkeutunut minulta, hänestä tuli täysin eri ihminen ja hän sanoi, ettei meillä ole enää hyvä yhdessä. Mikä tämä äkillinen muutos on? Ja miksi sisälläni on voimakas ääni, joka ei anna minun antaa periksi, vaikka hän alkoi olla täysin piittaamatta minusta ja aiemmista yhteisistä arvoistamme? Hän lupaa jatkuvasti, että hän katkaisee suhteen, mutta huomaan silti toivovani ja rakastavani häntä sydämeni pohjasta. –Outi, Suomi

Vastaus:

Tämä on sielukumppanisi, ja tunteenne ovat olleet ikuisesti. Hänelle on tapahtunut niin, että hän on tahtomattaan kutsunut kehoonsa negatiivisen inkarnoitumattoman olennon, joka ei halua mennä kotiin ehdottomaan rakkauteen, ja tämä vaikuttaa hänen käyttäytymiseensä ja ajatteluunsa. Tämä henki tietää, että sinä asut melkein yksinomaan positiivisessa energiassa, ja tämä hiertää sen negatiivisuutta, joten se yrittää saada kumppanisi eromaan sinusta. Näet tällä hetkellä tämän hengen, et rakastasi.

Rakkaasi huijattiin sallimaan tämän olennon tuleminen häneen, ja hänen on tietoisesti käskettävä sitä lähtemään. Ongelmana on ystävällesi puhuminen aikana, jolloin tämä olento ei jatkuvasti anna ohjeita. Ennen kuin kohtaat hänet, lähetä hänelle ehdotonta rakkautta niin paljon, kuin kykenet. Pyydä ystäviä tekemään sama sillä aikomuksella, että hän ymmärtää, että hänellä on vierailija sisällään, ja hän päättää heittää sen ulos.

Kutsu rakkaasi paikkaan, jossa palaa suitsuke ja pari kynttilää. Negatiivisuus ei siedä kumpaakaan näistä asioista. Jos sinulla on henkisiä ystäviä, katso, onko kenelläkään kokemusta inkarnoitumattomien henkien saamisesta siirtymään eteenpäin. Selitä rakkaallesi, että tunnet hänessä negatiivisen olennon ja haluat auttaa häntä vapautumaan tästä taakasta.

Jos onnistut tavoittamaan hänet aikana, jolloin olento on järkyttynyt positiivisista kynttilöistä ja suitsukkeesta, laita hänet pyytämään kolme kertaa, että se lähtee. Jos sinulla on salviaa, kylvetä hänen kehoaan sen savussa, koko ajan vaatien olentoa siirtymään eteenpäin. Muistuta rakkaallesi kaikista suunnitelmista, joita teillä oli tyttärenne kanssa, ja keskinäisistä lupauksistanne. Positiivisuutesi ylläpitäminen tämän prosessin aikana on elintärkeää.

Kysymys:

Mestarit, katselin elokuvan Forrest Gump. Siinä näytetään, miten herra Gump virtaa jumalaisen elämänvirran mukana tuomitsematta, kun taas ihmiset hänen ympärillään pitävät häntä tyhmänä ja hulluna. Näinkö ihmisten on tarkoitus elää/virrata? Voitteko opastaa minulle, miten meidän pitäisi nähdä elämä jumalaisilla tavoilla? –Rai, Intia

Vastaus:

Olet poiminut Forrest Gumpin henkisen viestin, joka suurimmalta osalta maailmasta on mennyt ohi. Forrest elää egottomassa ja tuomitsemattomassa maailmassa. Tämä on ehdottoman rakkauden tila, jossa kaikkea ja kaikkia kunnioitetaan niiden valintojen vuoksi, joita he ovat tehneet, eikä kritisoida tai arvostella heidän päätöksiään. Hän kunnioittaa omia valintojaan eikä kukaan muu vaikuta häneen. Kuitenkin juoni saa valitettavasti näyttämään siltä, että vain älyllisesti rajoittuneet voivat olla tässä fantastisessa tilanteessa.

Yksi teoria on, että kirjoittajat halusivat ihmisten näkevän tuollaisen elämäntyylin autuuden, mutta uskoivat, ettei yhteiskunta todennäköisesti hyväksyisi sitä, ellei ihminen ollut heikkomielinen. Toiset sanovat viestin olevan, että eläminen päivästä toiseen hetkessä avaa kaikille niille mahdollisuuksille, jotka menevät normaalisti ohi, kun on liian kiinni itsessään. Toiset ajattelevat, että se on elokuva heikkoälyisten mahdollisuuksista, kun taas vielä toiset uskovat sitä vain rakkaustarinaksi.

Valaistumispolulla oleville se näyttää, miten voi elää neljännessä ulottuvuudessa ja torjua kaiken negatiivisuuden, valiten aina positiivisia ajatuksia ja tekoja. Tämä on elämäntyyli eikä merkki, ettei se ole mahdollinen kenelle tahansa, joka päättää elää tällä tavalla. Mene ehdottoman rakkausvirran mukana karkottamalla kaikki negatiivisuus ja tuomitseminen elämästäsi. Nauti autuaan rakkauden ympäristöstä, jossa on vain positiivista energiaa.

Koti, Lähde, alkuperäsi on ehdotonta rakkautta. On vaikea saavuttaa tuo energia maan päällä, jossa ihmisten oletustunne ja -toiminta on negatiivisuus. Se on tehtävissä, se vaatii vain vähän työtä.

Kysymys:

Mestarit, onko mahdollista tehdä henkioppaan kanssa sopimus, ettei se opasta elämässä, paitsi hätätilanteissa? Minulla on kummallinen suhde oppaani kanssa. Hän oli maisemissa, kun olin pieni. Tiedän, miltä hän näyttää ja kuulostaa. Hän oli unissani paljon, kun olin lapsi, mutta murrosiän jälkeen hän ilmestyy vain elämää uhkaavissa tai ääritilanteissa. Olin "elämien välinen elämä" -hypnoosissa ja näin, miten tapasimme edellisen elämäni jälkeen ja kehotin häntä jättämään minut rauhaan, ja hän jätti. Mietin, onko meillä sopimus, että hän antaa minun elää tämän elämän minimiopastuksella. Voin meditoida, olla rentoutunut, saada kauniita näkyjä kukista ja maisemista, mutta en opastusta – ellen ole vaarassa. Silloin KUULEN hänen äänensä ollessani täysin hereillä. Voitteko antaa minulle vähän näkemystä tästä? –Irina, USA

Vastaus:

Oppaasi eivät ole johtamassa tietä elämässäsi – he ovat pelkästään neuvonantajia, kuten koulussa ne ihmiset, jotka kertovat kaikista mahdollisuuksistasi, mutteivät tee päätöstä puolestasi. Kukaan henki jonka kanssa kommunikoit, ei puutu elämääsi, ellet pyydä, jos se on valosta – toisin sanoen on Kodin ehdottomassa rakkaudessa.

Kun ihminen alussa tunnistaa oppaansa, ne ajattelevat, että se on avoin kutsua sanoa sanottavansa ja antaa mielipiteensä kaikissa olosuhteissa. Kun sinä vanhenit, ilmaisit turhautumisesi siihen, mitä pidit jatkuvana sekaantumisena päätöksentekoosi. Tuolloin käskit oppaitasi "lähteä lätkimään" ja lakkaamaan puuttumasta, jos et ollut tilanteessa, jossa tarvitsit välitöntä apua, ja käsittänyt tuon hetken vaaraa. He toimivat sen mukaisesti.

Tämä on normaalia vuorovaikutusta Kodin ehdottomassa rakkaudessa olevien henkioppaiden ja ihmiskokemusta elävien sielujen välillä. Näin ei ole henkien osalta, jotka yrittävät vaikuttaa päätöksiisi ja jotka eivät ole valoa, vaan sieluja, jotka ovat jättäneet kehonsa ja päättäneet jostain syystä olla palaamatta ehdottomaan rakkauteen.

Kehon jättäneillä hengillä ei ole sääntöjä, mitä tulee yritykseen vaikuttaa sinuun. Jos ihminen tahattomasti kutsuu sellaisen vuorovaikutukseen kanssaan, se ottaa täyden hyödyn ja yrittää "kaapata" kehon omaan käyttöönsä.

Tässä tilanteessa ihmisen on pakko ryhtyä toimeen peruakseen luvan, joka on annettu. Se yleensä tepsii, kun muodostetaan positiivisen ehdottoman rakkausenergian varasto ja sanotaan, että inkarnoitumaton henki ei ole enää tervetullut ja sitä pyydetään lähtemään, mikä toistetaan kolme kertaa. Salviasuitsukkeen polttaminen, mitä inkarnoitumattomat eivät voi sietää, auttaa myös. Ne eivät pidä myöskään palavista kynttilöistä. Omat oppaasi ja arkkienkelit, kuten Mikael, voivat myös auttaa poistamisessa.

Kysymys:

Mestarit, äidilläni on aina tunneongelmia. Hän sanoo usein asioita tekemään ihmisten olon epämukavaksi, syyttää aina kaikkia ja sanoo olevansa joka tilanteen uhri. Hänellä on ongelmia perheen kaikkien jäsenten kanssa, ja nyt kun hän vanhenee, minusta ja sisarestani ei tunnu mukavalta huolehtia hänestä. En tunne edes rakkautta häntä kohtaan. En vihaa häntä, mutten halua hänen tekevän elämästäni myllerrystä psyykkisten purkaustensa vuoksi. Hän vaikuttaa minuun, koska uskon, että minulla on ollut hänen energiaidentiteettinsä lapsuudesta saakka, joten tämän kanssa minun on tultava toimeen loppuelämäni. Auttakaa minua ymmärtämään tämä tilanne. –Cr, Brasilia

Vastaus:

Äitisi on hyvin pelokas ja onneton ihminen, joka on aina halunnut olla huomion keskipiste. Hän ei ota mitään vastuuta siitä, mitä hän sanoo tai tekee, ja hän yrittää saada ihmiset riitaan keskenään. Äitisi on ollut manipuloiva koko elämäsi ajan ja luonut sinuun uskon, ettet voi tehdä muuta, kuin toimia hänen oikkujensa mukaisesti tavalla, jonka hän on opettanut sinulle.

Hänen vaikutuksensa sinuun ei liity mitenkään sinun energiaidentiteettiisi, vaan siihen, että hän on ohjelmoinut sinut toiminaan omalla tavallaan. Et näe vaihtoehtoja, joten menet mukana kuin säyseä lemmikki ja reagoit hänen uhkauksiinsa ja tekoihinsa hänen määräämällään tavalla. Sinulla on kuitenkin valinnanvapaus, mutta se ei aktivoidu ennen, kuin oivallat, mitä vaihtoehtosi ovat.

Kukaan ei voi vaikuttaa toisen ihmisen elämään, ellei tämä anna hänen häiritä. Jos siedät äitisi paasausta osallistumatta kahinaan, hän kyllästyy, kun kukaan ei reagoi tai leiki mukana. Hyväksy, että hän on ollut aina tuollainen ja vanheneminen raivostuttaa häntä, koska hän tuntee menettäneensä kontrollin. Kun tiedostat hänen temppunsa, et vapise pelosta ja kunnioituksesta enää, ja hän yrittää saada sinut reagoimaan.

Naura hänelle, kuten nauraisit jokaiselle harhaanjohdetulle ja huonosti käyttäytyvälle lapselle. Kerro hänelle, ettet aio osallistua hänen syyllisyyteensä, koska se ei liity sinuun. Kerro hänelle, ettet enää siedä hänen purkauksiaan eikä hän ole tervetullut seuraasi, jos hän jatkaa niitä. Puhu hänen kanssaan muista paikoista, joissa hänen täytyisi ehkä asua, jos hän jatkaa vastuuttomuuttaan.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.3–4.4.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 20.04.2017 20:48

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
28.3.–4.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, minulla oli äskettäin paranormaali kohtaaminen. Veisasin pyhää fraasia nimeltään daimoku, "nam myoho renge kyo". Veisasin ja edessäni oli henkilö, jolla oli keltainen pikkutakki. Periaatteessa näin tämän henkilön kasvojen muuttuvan dramaattisesti pari kertaa. Ne muuttuivat kaukasuslaiseksi mieheksi, jolla oli suora musta parta, ja sitten mustaksi mieheksi. Minkä ja kenet kohtasin? Mitä se merkitsee? –Shean, USA

Vastaus:

Veisauksesi aikaansaamassa syvässä meditatiivisessa tilassa menit ulottuvuuksien väliselle alueelle. Tämä on mahdollista koska tahansa, kun lakkaat keskittämästä tietoisuutesi kolmannen ulottuvuuden fyysisyyteen ja avaudut täysin universaalille energialle ympärilläsi.

Tässä paikassa kykenet näkemään lähelläsi olevien sieluenergiaa. Tämä sallii sinun yhdistyä heidän akaasisiin tiedostoihinsa ja nähdä joitain heidän elämiään. Tämä voi olla hyvin hyödyllistä jokapäiväisessä elämässä, jos haluat nähdä sen ihmisen voimakkaimmat energiat, jonka kanssa puhut.

"Voimakkaimmilla energioilla" tarkoitamme niitä luonteenpiirteitä, joita hän on tuonut työstettäväksi entisistä elämistä. Nämä piirteet voivat näyttää, ettei hän ole rehellinen siinä, mitä sanoo, tai hänellä on pyhimysmäinen totuus ja tinkimättömyys.

Se mitä havaitsit, kulkee monilla nimillä, mutta "kirkastaminen, muodonmuutos tai toisen sielun näkeminen" ovat luultavasti yleisimmin käytettyjä termejä. Tämä tapahtuma tuli elämääsi, jotta tiedostaisit, miten pitkälle henkiulottuvuuteen fyysinen näkö pystyy tunkeutumaan.

Kun jaat tilan toisen ihmisen kanssa, kysy hänen sielultaan: "Kuka oikeasti olet?" ja näet hänen sielunsa paljastavan toisia aspektejaan. Voit tehdä tämän tarkoituksella tuijottamalla toista silmiin hämärässä valaistuksessa, ollen räpyttämättä silmiäsi mahdollisimman kauan. Tämä opettaa silmiäsi menemään hänen normaalitilastaan toissijaisiin ulottuvuuksiin.

Voit saada myös lisää tietoista informaatiota omista entisistä elämistäsi tuijottamalla peilissä omiin silmiisi hämärässä valossa. Kumpikin harjoitus – parin kanssa tai yksin – voi näyttää sinulle kokonaisen kuvaelman vaatteita, taustoja ja tapahtumia. Mitä enemmän pääset tuohon meditatiiviseen tilaan, joka antoi sinulle tämän ensimmäisen vilauksen, sitä helpompaa se on.

Kysymys:

Mestarit, hylkäsin tyttäreni ulkonäön vuoksi sinä päivänä, kun hän syntyi. En tuntenut häntä kohtaan mitään ensimmäisinä viikkoina, ja ihmettelin aina, miksi pidin sisarenpojastani enemmän kuin omasta tyttärestäni. Hän on nyt melkein 2 kk ja joka päivä rakastan häntä enemmän – hän on minun ilonyyttini ja arvostan sitä, että hän valitsi minut äidiksensä. Ongelmana on se tunteeni, ettei hän rakasta minua yhtä paljon, kuin minä rakastan häntä, ja minusta tuntuu, ettei hän ole onnellinen kanssani. Olen pahoillani, jos hän tunsi oman äitinsä hylkäävän. Tuntevatko vauvat energian ympärillään? Tunsiko hän hylkäämisen syntyessään? Tietääkö hän, että rakastan häntä nyt ja olen pahoillani siitä, mitä tapahtui aiemmin?! –Miamite, Ranska

Vastaus:

Sinun täytyy päästä ulos omasta päästäsi ja lakata luomasta tilanteita, jotka aiheuttavat pelkoja ja ahdistusta sinulle. Eivät kaikki tunne välittömästi yhteyttä omaan lapseensa, erityisesti silloin kun heillä on ennakkonäkemys, miltä tuo lapsi näyttää. Vähän vanhempi sisarenpoikasi oli kehittänyt jo "vauvasöpöytensä" ja odotit tyttäresi olevan vielä kauniimpi ja söpömpi tullessaan maailmaan, koska hän oli sinun. Hänellä oli vaikea syntymä eivätkä hänen piirteensä saaneet "söpöyttä" moneen viikkoon.

Sinulle ulkonäkö on pakkomielle etkä avaudu energiatuntemuksille, joita liittyy kaikkiin ihmisiin, kuten rakkaus. Hänestä huolehtiminen mikä on uuvuttanut sinut toisinaan, on sallinut sinun lakata ajattelemasta pettymyksiäsi ja vain tuntea hänen rakkautensa. Hän rakastaa sinua ja tietää, että aiempi reaktiosi oli osa elämänoppituntia tuomitsemisesta, joka sinun täytyy selvittää.

Hän rakastaa sinua valtavasti, mutta olet tuntenut hänen turhautumisensa siitä, ettet salli tunteidesi kumota niitä johtopäätöksiä, joita luot mielessäsi. Sinua kontrolloi täysin kolmannen ulottuvuuden egotuomitseminen. Yrität katsoa, mitä luulet toisten sanovan jostain tilanteesta sen sijaan, että arvioit sitä itse.

Tyttäresi on kehittynyt sielu, joka on ollut maan päällä monta kertaa ja tunnistaa, mitä käyttäytymisesi on, vaikket itse tunnista. Hän on tullut auttamaan sinua asioiden hyväksymisessä sellaisena, kuin ne ovat, yrittämättä tehdä niistä jotain muuta. Hän taistelee jatkuvasti kohtuuttomia odotuksiasi vastaan ja työntää sinua tutkimaan niitä, koska ne ovat kaikki osa elämänoppitunteja.

Elämäsi on äärimmäisen tasaista, jos hankkiudut eroon tuomitsemisesta, avaudut rakkaustunteelle ja lakkaat yrittämästä ohjata yksityiskohtaisesti elämän joka aspektia. Laita ajattelusi tauolle ja aktivoi tunneaistisi. Anna tiedostamattoman viisautesi tulla läpi ja auttaa sinua nauttimaan tästä kokemuksesta.

Kysymys:

Mestarit, olen 15-vuotias poika, joka on aina ollut hyvin yhdistynyt henkimaailmaan, mestareihin ja ulottuvuuksiin. Minulle on aina ollut pelottava, mutta hyvä kokemus, kun olen voinut yhdistyä toisiin ulottuvuuksiin ja nähdä muita olentoja, jotka eivät ole täältä. Vaikka pidän kaikista kokemuksistani, haluan tietää enemmän. Haluaisin tietää, miten voin aktivoida ajna-chakran (kolmas silmä). Haluaisin oppia lisää henkisistä ja ulottuvuusmatkoista ja kokea niitä kontrolloiden kaikkea, mitä teen. –Arthur, Brasilia

Vastaus:

Etsit kehon ulkopuolisten kokemusten, kaukokatselun ja astraaliprojektion yhdistelmää. Näitä aiheita mystikot ovat tutkineet vuosisatoja. Nykypäivän informaatio liittyy enimmäkseen Robert Monroen, William Buhlmanin ja Joseph McMoneaglen materiaaleihin. Monroe perusti myös koulun tuollaisten kokemusten oppimista ja harjoittelemista varten. Se on The Monroe Institute Virginiassa USA:ssa. McMoneagle ja Buhlman pitävät tunteja siellä.

Kolmannen silmän avaaminen näkökykynsä laajentamisessa eri värähtelyalueille ei ole tarpeellista yllä mainituissa tekniikoissa. Jos harjoitat jotain niistä, huomaat, että kun saavutat kontrollin siihen, minne menet ja mitä teet, kolmas silmäsi osallistuu luonnostaan.

Vaikeutena elämän kontrolloinnissa on erottaa toisistaan egotuomitseminen ja haluamansa tuloksen ilmentäminen tuomitsematta, mitä on saavuttanut. Kaikki nämä tekniikat vaativat harjoittelua ja kehittyvät hitaasti, kun rentoudut niihin. Lannistumattomuus on erittäin tärkeää. Tärkeää on myös, ettei ole liian tiukkoja odotuksia siitä, mitä pystyt tekemään alussa.

Valitse jokin menetelmä ja opettele siitä kaikki, mitä voit. Ala tehdä harjoituksia niin, että sinulla on mukavaa ja saat vähän kontrollia määränpäästäsi. Jatka ja laajenna universumiasi pidemmälle ja pidemmälle mukavuusalueesi yli. Kun uskaltaudut pidemmälle ja pidemmälle, tapaat matkan varrella henkioppaasi ja ne sielut, jotka pysyvät ehdottomassa rakkaudessa. Pystyt puhumaan heidän kanssaan ja jakamaan heidän kokemuksensa.

Kysymys:

Mestarit, olen ihaillut sivujanne jonkin aikaa ja lukenut opastustanne eri ihmisille. Olen huomannut, että puhutte harvoin entisistä elämistä ja kerrotte monille ihmisille, etteivät heidän entiset elämänsä ole tärkeitä. Sanoitte minulle samaa. Olen entisten elämien regressioterapeutti ja nähnyt monia entisiä elämiä terapiasessioissa ja vaihdoissa toisten terapeuttien kanssa … Mietin, että jos entiset elämäni eivät vaikuta nykyelämääni, miksi minulle on näytetty kaikki nämä entiset elämät hypnoosissa. Miksi kiinnostuin entisistä elämistä ja olen uskonut reinkarnaatioon lapsesta saakka? Mitä ihminen voi saada entisen elämän regressiosta, jos "entisillä elämillä ei ole merkitystä"? –Irina, USA

Vastaus:

Sielut ovat kuolemattomia. Ne eivät koskaan kuole ja niillä on monia kokemuksia, joissa ne tulevat kehoon voidakseen oppia Maan kaksinaisuudessa. Viisaus jonka ne keräävät jostain elämästä, on "pakattuna pois", kunnes niillä on jokin syy tuoda se takaisin tietoisuuteen kehossa ollessaan. Useimmilla elämillä ei ole mitään yhteyttä toisiinsa, vaan ne ovat ihmisenä olemisen eri aspektien tutkimista varten.

Joskus kun sielu ei ole oppinut kaikkea, mitä se halusi edellisessä elämässä, se tuo samanlaisia tilanteita johonkin seuraavaan elämään, ja silloin entisen elämän käsitteleminen on oleellista nykyelämässä. Esimerkkinä olisivat sielut, jotka työstäisivät itsearvostuksen kaikkia puolia, eivätkä ole ymmärtäneet edellisessä elämässä, miten arvostetaan itseään, ja tuntevat samaa arvottomuutta tässä elämässä.

Sen tutkiminen, mikä ne kokivat aiemmassa elämässä, auttaa niitä ymmärtämään nykyelämän ongelmia ja työskentelemään niiden kanssa. Kun pystyy kokemaan uudestaan jonkin vaikean tilanteen ja katselee ulkopuolelta, mitä teki, jolloin ei voi ohittaa asioita, jotka eivät olleet tajunnassa ensimmäisellä kerralla, se voi antaa suuntaa ja parannusta. Tämä on yksi iso syy entisen elämän regressioon.

Toinen aiemmin saadun tiedon käyttötarkoitus on, että jos on jonkin fyysisen ominaisuuden mestari, voisi nyt käyttää tuota informaatiota eteenpäin siirtymiseen. Tuon informaation voi helposti tuoda "takaisin" entisen elämän regressiohypnoosissa tai hyvin syvässä meditaatiossa. Meneminen taaksepäin elämien läpi voi olla hyvin stimuloivaa ja kannustavaa, mikä sallii ihmisen saada eniten irti elämästä.

Pääsyä aiempiin elämiin ei yleensä koskaan oteta harkintaan, kun sielu suunnittelee uutta inkarnaatiota. On liikaa muuttujia, jotka voivat saada aikaan, ettei ihminen saa tietoa entisen elämän regressiosta. Perheympäristöstä riippuen jotkut tekijät voivat estää pääsyn entisen elämän regressioterapiaan, erityisesti jonkin estäessä uskomisen reinkarnaatioon.

Kysymys:

Mestarit, olen nähnyt samaa unta melkein kaksi vuotta. Olen sinkku enkä ole suhteessa, mutta olen nähnyt paljon unta äitiydestä, raskaudesta, vauvoista ja kaksosista. Viime unessani tammikuussa näin itseni raskaana vauvavatsan kanssa, ja sen jälkeen näin hetken, jolloin synnytin kaksoset ja näin heidän söpöt kasvonsa. Olen nähnyt myös unta samasta kaverista, joka on aina lasteni isä. Olen nähnyt monia symboleja, kuten toistuvia tunteja ja numeroita, jotka liittyvät tämän miehen syntymäpäivään. Mitä se tarkoittaa? Onko minulla vain romanttinen fantasia tästä miehestä vai onko meillä yhteys entisistä elämistä, kuten sielukumppanuus? Minulla on usein hyvin romanttisia unia hänestä ja olen onnellinen hänen kanssaan. –Priscila, Brasilia

Vastaus:

Elät fantasiaelämää, joka on hyvin turvallinen ja johon voit mennä silloin, kun haluat, mutta se ei tunkeudu jokapäiväiseen elämääsi. Olet muokannut osallistujat juuri sellaisiksi, kuin haluaisit heidän olevan. Mielikuvituskumppanillasi on vain parhaita ominaisuuksia, joita voit kuvitella, ja olet vapaa tekemään, mitä haluat, tarvitsematta käsitellä elämän maallisia asioita, kuten ruoka, liikunta ja aviolliset erimielisyydet.

Kirjoitat kohtauksen, joka ei ole haastava tai uhkaava. Sinulla on uskomaton tarve tuntea olevasi rakastettu, joten mielessäsi olet ehdottoman rakkauden maailmassa. Olet aina ajatellut, että suurinta rakkautta on äidin ja lapsen välillä, ja siksi lapsia on hyvin huomattavasti tarinoissasi. Mutta unissasi ei ole tuskallisia synnytyksiä, unettomia öitä, likaisia vaippoja tai itkeviä lapsia – on vain rakkautta.

Olet keskittynyt tähän mieheen hänen fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi, tietämättä mitään, kuka häin oikeasti on – poikkeuksena luomasi persoonallisuus. Olette yhteensopivia, koska luot sen. On mielenkiintoista, että sanot tämän miehen olevan lastesi isä, muttet koskaan puhu suhteesta teidän kahden välillä.

On aika tehdä päätöksiä. Haluatko jotain fyysistä vai ainoastaan jotain sellaista, mitä sinulla oli lapsena nukkien ja nukkekotien kanssa? Voisit tuoda kumppanin todellisuuteesi, mutta et pelätessäsi, ettei hän ole unelmiesi kaltainen. On välttämätöntä, että teet töitä liiton eteen, jossa teette päätökset yhdessä ja jaatte elämän valinnoissa.

Jos haluat oikean perheen, sinun täytyy tuoda unelmasi fyysisyyteen. Aloita etsintäsi määrittelemällä, minkä näet tyydyttävänä suhteena. Päätä, mitä haluat aviomiehestä. Ala puhua toisten kanssa siitä, mitkä olisivat ihanteelliset olosuhteet perheelle. Sitten on aika alkaa etsiä täydellistä kumppania.

Kysymys:

Mestarit, veljeni Charlie katosi 20 vuotta sitten jättämättä jälkeäkään. Mitä hänelle tapahtui? Onko Charlie palannut Kotiin? Jos on, niin milloin? Olen aina miettinyt, menikö hän "todistajan suojeluohjelmaan" ja elää edelleen jossain päin maailmaa. Onko tämä totta, ja hänellä on kaikki hyvin? Tiedän, että on tiettyjä oikeudellisia sääntöjä kaikkien suojelemiseksi tuollaisissa tilanteissa, ja haluan täysin kunnioittaa veljeni yksityisyyttä, mutta voinko mitenkään saada hänelle vain yksinkertaisen rakkausviestin? Onko hän avoin vastaanottamaan energeettisesti suuren rakkauden ajatusta minulta? Viime yönä Charlie tuli käymään luonani puolitietoisessa unitilassa. Oliko tämä toiveajatteluani? Rakastan ja kaipaan Charlie-veljeäni kovasti. –Mary Anne, Australia

Vastaus:

Emme voi kertoa liikaa siitä, mitä Charlielle tapahtui fyysisessä maailmassanne, koska hankaluudet jatkuvat edelleen. Hänen sielunsa on aina ollut tietoinen huolestasi häntä kohtaan ja on kiitollinen siitä. Hän tietää, että hänen elämänsä veljenäsi jätti paljon toivomisen varaa. Tähän hän voi sanoa vain, että olitte kumpikin tietoisia mahdollisuuksista ennen Maahan tuloanne.

Charlien sielu kävi luonasi tuona yönä. Hän on kehittänyt astraaliprojektiokyvyn ja matkustaa haluamiinsa paikkoihin tahdonalaisesti. Hän haluaisi nähdä sinut henkilökohtaisesti, muttei se ole mahdollista. Vuosien saatossa hän on tuntenut rakkautesi, ja se on kannatellut häntä vaikeiden aikojen läpi.

Hän pyytää sinua matkustamaan kanssaan joku kerta. Rentoudu, kun nukahdat, ja ilmaise aikomus, että jos hän ilmestyy, menet hänen mukaansa. Suurin osa hänen ajastaan vietetään nyt hyvin lähellä ehdotonta rakkautta, joten hän tuntee sinin rakkautesi ja lähettää omaansa sinulle. Hän ei aina tiedosta välittömästi ajatuksiasi, mutta hänen korkeampi itsensä tietää, mitä ajattelet ja lähetät hänen suuntaansa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.4.–18.4.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2017 08:22

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
11.4.–18.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, voitteko opastaa minua? Kun ihminen kärsii tai tuntee surua jostain tapahtumasta, pitäisikö hänen nostaa itsensä matalasta värähtelystä korkeampaan olotilaan välittömästi kääntämällä mielensä toiseen suuntaan, vai pitäisikö hänen uppoutua tuohon surun tunteeseen täysin viikoksi tai pariksi ja sitten siirtyä eteenpäin? Kumpi on korkeampi tapa käsitellä asioita henkisesti? –Sweety, Intia

Vastaus:

Oireet joita kuvaat, ovat merkkejä siitä, että kohtaat tai olet juuri käynyt läpi jonkin elämänoppitunnin, jonka päätit käsitellä elämäsi aikana. Epäilykset ja pelot ovat myös merkkejä oppitunneista.

Jokaisen kokemuksen osalta jonka vedät puoleesi, sinulla on täydellinen valinnanvapaus siinä, mitä teet. Jos sivuutat sen ja käännät huomiosi johonkin muuhun, et ole käsitellyt sitä ja oppinut, mitä halusit. Sama tilanne joko pysyy tai tulee takaisin suuremmalla voimalla tulevaisuudessa, kunnes kiinnität huomiota siihen. Mutta henkisesti mikään ei ole oikein tai väärin.

"Uppoutuminen", kuten olet sanonut, on yksi tapa tutkia ja ymmärtää, mikä aiheutti tämän tunteen alun alkaen – eli haluamasi oppitunti. Mutta jos vain vellot siinä etkä yritä löytää vaihtoehtojasi, sen aikasi haaskaamista. Ymmärtäminen voi tapahtua välittömästi tai ei koskaan. Älä aseta aikarajoja tuloksille.

Oppituntiesi käsittelymahdollisuuksien oivaltaminen voi tehdä valppaammaksi näissä tärkeissä elämäsi tapahtumissa. Sinulla on taipumusta yliajatella toimiasi, etkä vain tunne, mikä vastaus ongelmiisi on ja miten ratkaiset ne.

Astu etäämmälle kärsimyksestä ja surusta ja kysy itseltäsi, miksi se on minulla. Mihin se liittyy? Miten se alkoi? Näihin kysymyksiin vastaaminen auttaa ratkaisemaan, mitä oppituntia nämä fyysiset ominaisuudet edustavat. Kun tiedät ongelman, voit alkaa kehittää ratkaisua. Ymmärrettyäsi näet, että tuska ja kärsimys häviävät.

Kysymys:

Mestarit, minulla on indigo-oireita, kuten allergia, ADHD, erityisherkkyys ja luovuus, mutten ole kehittänyt psyykkisiä kykyjä, kuten selvänäköisyys tai entisten elämien muistot. Koska en ole varma, olenko oikeasti valaistunut indigo, en voi täyttää elämäntehtävääni. Numerologia sanoo, että minun pitäisi valita pyyteetön tai ihmisystävällinen polku, joka liittyy terveydenhoitoon tai lääketieteeseen ja toimintaan, joka auttaa ihmisiä, mutta en ole vielä riittävän itsevarma, että pystyisin käsittelemään sellaista vastuuta. –Jorge, Brasilia

Vastaus:

Kenelläkään kahdella sielulla ei ole identtisiä ominaisuuksia kehomuodossa ollessaan. Ns. oireet jotka indikoivat jotain tilaa, ovat vain jotain sellaista, minkä joukko muita ihmisiä on ilmentänyt jostain tilasta ja mihin se on samaistunut. Vastaavasti jokin sairaus ei välttämättä tuota samoja fyysisiä oireita kaikissa, joilla se on diagnosoitu, koska nämä ovat vain suuntaviivoja.

Näinä päivinä ja tässä ajassa suurimmalla osalla ihmisistä on joitain tai kaikki samat oireet kuin sinulla. Sieluilla jotka eivät ole tulleet Maahan indigoina, voi olla psyykkisiä kykyjä tai sitten ei. Jokainen joka tutkii entisiä elämiään hypnoosin tai oppaidensa avustuksella, ei välttämättä ole indigo. Itsesi leimaaminen joksikin ei tee sinusta sellaista, eikä se estä sinua olemasta jotain, mitä et pidä itseesi soveltuvana.

Sanomme sitä, että ihmisnimikkeet eivät merkitse mitään. Nimikkeet eivät anna kykyjä tai ota niitä pois. Tärkein asia on, minkä uskot olevan totta. Elä elämääsi, kuin olisit, kuka haluat olla. Ymmärrä, että elämä on asteittainen oppimisprosessi. Et tullut äitisi kohdusta kykenevänä kävelemään ja juoksemaan, etkä oppinut matematiikkaa ja luonnontieteitä ennen koulunkäyntiä. "Valaistuneisuus" ei auta tai estä edistymistäsi. Aikomuksesi tehdä jotain on ratkaiseva.

Jonkun numerologian – tai astrologian tai minkä tahansa muun "logian" – harjoittajan ajatukset toimivat sinulla vain, kun hyväksyt niiden sanelevan sen tavan, jolla sinun pitäisi käyttäytyä. Kaikilla sieluilla on valinnanvapaus. "Logia" voi antaa sinulle merkkejä siitä, mikä saattaisi sopia helpommin luontaiseen energiaasi, mutta se ei kerro, mitä sinä haluat tehdä.

Mene tunteisiisi ja katso, mikä resonoi kanssasi. Hyväksy, että olet Lähde-energian osa ja voit tehdä samoja asioita kuin Lähde. Et pysty tekemään jotain, ennen kuin olet sitä mieltä, että pystyt, eikä ennen kannata edes yrittää. Yrittämisen lopettaminen on elämisen lopettamista.

Kysymys:

Mestarit, onko mahdollista, että eläimet voivat olla sielukumppaneitamme tai sieluryhmäämme? Tunnen syvää sieluyhteyttä poikaystäväni perheen koiraan. Tunnen niin syvää rakkautta sitä kohtaan, että tunnen syvempää rakkautta kaikkia eläimiä kohtaan. Onko mahdollista, että se on yksi sielukumppanini? –Skyler. USA

Vastaus:

Vain hyvin pieni määrä sieluja päättää asua eläinkehossa, noin 2% kaikista elävistä ihmisistä. Sielut jotka valitsevat eläinkokemuksen, tekevät yleensä niin saadakseen tilaisuuden ymmärtää niitä tiettyjä ominaisuuksia, jotka määrittelevät tuon eläimen.

Esimerkkinä sielu, joka päättää olla kotka. Se saa tilaisuuden tuntea vapauden lentämisestä korkealla maanpinnan yläpuolella. Sen näkö on uskomaton. Se kokee saalistajana olemisen, ja se tarkkailee ja ottaa kiinni pieniä eläimiä ja elää niillä. Elämässä gepardina on kyse sopeutumisesta selviytymisen vuoksi – kyky juosta matkoja valtavan nopeasti, takaa-ajon jännitys ja tappamisen hetki.

Kotieläimet, kuten koira, kissa, hevonen jne., ovat valinneet intiimin yhteyden sieluihin, joilla on ihmiskokemus. Usein eläinsielu on tehnyt jonkinlaisen sopimuksen ihmissielun kanssa, että se on paikalla antamassa tämän tuntea ehdotonta rakkautta niin, kuin eläin vain voi tehdä. Joskus lemmikki on opas valepuvussa ollakseen aina läsnä antamassa kannustusta ihmiselle.

Eläimet voivat myös haluta nähdä, pystyvätkö ne huolehtimaan itsestään ihmismaailmassa, saadakseen erilaisen perspektiivin siihen, miltä vastuu omista teoista näyttää. Elämänsä aikana joka on huomattavasti lyhyempi kuin ihmisellä, lemmikki käy läpi vaiheita: oppiminen, kontrolloituna oleminen, manipuloinnin kokeminen ja oleminen täydellisessä paikassa todistamassa omistajansa elämänoppitunteja.

Poikaystäväsi koiralla on tosiaan sielu sisällään. Et ole samasta sieluryhmästä, mutta jaoit tämän sielun kanssa elämän, jossa olitte parhaita ystäviä ja turvasitte aina toistenne selustan. Puhuitte tapaamisesta tällä kertaa, jotta sinut vedettäisiin eläinten ainutlaatuiseen energiaan ja oppisit tulkitsemaan niiden persoonallisuuksia ja tarpeita. Luet sekä tavallisia elämiä, jotka elävöittää pelkästään ehdottoman rakkausenergian kipinä, että niitä muutamia, jotka ovat sieluja.

Kysymys:

Mestarit, olen tutustunut iättömän viisauden ja esoteerisen filosofian opetuksiin sekä astrologiaan. Voitteko antaa näkemyksen näistä opetuksista ja astrologiaymmärryksestä tämän päivän maailmassa? –Karen, USA

Vastaus:

Olet sielu, joka on päättänyt inkarnoitua fyysiselle tasolle. Fyysiseen kehoosi joka koostuu enimmäkseen vedestä, vaikuttavat planeettojen liikkeet aurinkokunnassa. Samalla tavalla kuin puupala meressä, voit antaa itsesi olla täysin sen liikkeen armoilla tai voit uida tai kahlata pois sieltä, minne se työntää sinua.

Planeettojen vaikutus syntymähetkellä on kaksiosainen. Ensin on se, minkä useimmat ihmiset kartoittavat, eli se täsmällinen aika ja paikka, jossa keho tuli maailmaan äidin sisältä. Mutta toinen aika – myös tärkeä – on se, jolloin siittiö ja munasolu yhdistyvät ja alkavat jakautua. Taas kerran, planeettavaikutukset ovat ehdotuksia, joita voidaan seurata, tai ne voidaan täysin sivuuttaa ja päättää mennä eri polkua.

Jotkut ominaisuudet jotka näyttävät hallitsevan jotain astrologiasta merkkiä, voivat olla osa sielun valitsemia oppitunteja sen näkemiseksi, ymmärtääkö se tilanteen ja oppii siitä. Taipumus intohimoiseen hallintaan voi olla oppitunti kontrolloinnista, suuri herkkyys voi olla intuitiivisten kykyjen kokeilua ja materiaalisten hyötyjen käsitteleminen piirteenä antaa näyttämön sille, pystyykö päästämään irti egosta ja kääntymään rakkauteen.

Mikään ei kumoa sielun valinnanvapautta. Tulet Maahan oppimaan ja monet asiat auttavat sinua. Iätön viisaus ja esoteerinen filosofia käsittelevät enemmän ihmiskokemusta, joka sielulla on, kuin sitä henkistä matkaa jolle sielu lähtee. Kaikki raportit ovat elävän ihmisen perspektiivistä ja siitä, miten ihminen voi tulkita eri vaiheet, kuten syntymä, kuolema ja reinkarnaatio.

Sielun henkinen puoli on energeettinen, ikuinen ja ehdottomasti rakastava. Ihmiskokemus on negatiivisuuden käsittelemistä ja tapojen löytämistä muuttaa negatiivinen tapahtuma positiiviseksi, rakkaudelliseksi. Sekä iätön viisaus että esoteerinen filosofia ovat edistäneet järjestäytyneiden uskontojen muodostamista, jottei ihmisen tarvinnut ottaa vastuuta teoistaan, vaan pelkästään seurata johtajaa.

Tämäntyyppinen toiminta estää ihmisiä erottamasta itseään tuosta ajatteludoktriinista, käyttämästä valinnanvapauttaan, menemästä tiedostamattomaan yhteyteensä sielun kanssa ja "tuntemasta" tietään vastauksiin. Jokainen luo oman todellisuutensa, mikään ei ole oikein tai väärin. Käytä sitä, mikä resonoi kanssasi, oman totuutesi löytämiseen, mutta älä pelkää muuttaa sitä, jos se ei enää tunnu oikealta.

Kysymys:

Mestarit, mitä tapahtuu, kun kaksi ihmistä päättää tehdä itsemurhan yhdessä? Siirtyykö kumpikin omaan ulottuvuuteensa, johon yksilön taajuus sopii? Kokevatko sielut siirtymänsä yhdessä, koska taustasyy olisi jäädä yhteen kuoleman jälkeisessä elämässä? Tältä alueelta on rajoitetusti kirjallisuutta. –Nimetön, Uusi Seelanti

Vastaus:

On rajoitetusti kirjallisuutta, koska harvat ovat koskaan puhuneet sieluille sen jälkeen, kun he ovat käyneet läpi tuollaisen siirtymän. Kun sielut päättävät irrota ihmiskuorestaan ja mennä takaisin energiamuotoonsa, ne palaavat alkuperäpaikkaansa eli Lähde-energian ehdottomaan rakkauteen, vaikka hypättyään ulos kehosta niillä on vaihtoehtona jäädä planeetan kaksinaisuuteen, kunnes ne sallivat itsensä palata Kotiin.

Kaikki sielut ovat samasta Lähteestä, värähtelystä, ulottuvuudesta – miten sitä halutaankin kutsua. Kaksi sielua Maasta voisi päättää mennä välittömästi Lähteeseen tai jäädä jonnekin välitilaan yrittäen suorittaa sen, mihin he eivät kyenneet ihmiselämässään. He saattavat säilyttää muiston siitä, miksi he ovat siellä, tai sitten ei. Ilman kehoa heillä ei olisi tunteita, aistimuksia tai kykyä koskettaa mitään fyysistä.

Sitten kun he ovat ulkona ihmisastiastaan, maan päällä eletty elämä ei merkitse mitään niille, ainoastaan koetut ja mahdollisesti opitut oppitunnit. Rakastajia, perhettä, ystäviä ja vihollisia katsotaan kaikkia samalla tavalla – vain toisina sieluina, jotka ovat myös katsoneet, voivatko ne oppia voimistaan ja kyvyistään ihmismuodossa ollessaan. Maan päällä tehty sopimus on fyysinen asia eikä se sido sielua.

Jos sielut päättäisivät lähteä tehdäkseen uudelleen sen, mitä ne eivät tunteneet kykenevänsä tekemään tuossa elämässä, ne palaisivat luultavasti ja aloittaisivat kaiken alusta. Olisi kuitenkin harvinaista, että ne tekisivät sen yhdessä, koska juuri tuo liitto on ehkä saanut ne epäonnistumaan oppitunneissaan.

Maalliset epäilyt ja pelot osoittavat niihin oppitunteihin, jotka halusit oppia. Jos pidät niitä ylivoimaisina, on aika käydä sen kimppuun ja selvittää, mikä on tuon ongelman pohjalla. Jokainen sielu on yksilömatkalla, jonka vain tuo sielu, ilman mitään yhteyttä toisiin, voi avata.

Mutta henkisessä mielessä ei ole oikeaa tai väärää tapaa käsitellä ihmiselämää. Ennen kuin teet mitään muuta, tule pois päästäsi, sivuuta toisten ajatukset ja katso, miltä aiotut teot tuntuvat sinusta.

Kysymys:

Mestarit, miten voi päästä yli siitä, mitä minulle on tapahtunut muutaman kuluneen vuoden aikana? Miten voin selvitä itsemurhayrityksestäni ja henkisestä pakkomielteestäni aloittaa alusta ja jatkaa valoani? Kaikki on hyvin hämmentävää … jumalainen tarkoitukseni, meediona oleminen, parantava laulu ja reiki, laulamiseni, yhteyteni luontoon, kristallit, valkoinen veljeskunta ja violetti tuli. Olenko valotyöntekijä? Vai ainoastaan itsekäs, laiska ja manipuloiva huijari? Miten eliminoidaan toistuvat negatiiviset mallit elämästäni? Miten voin ehdottomasti olla antamatta itseni olla enää niin herkkä toisten tai kollektiivitietoisuuden henkisille negatiivisille energioille? Tunnen, että kaikki on aina jumalaisessa järjestyksessä, myös kärsimättömyyteni ja ylimielisyyteni … kaikki oppimista. Tiedän, että olen vastuussa todellisuudestani, ja vain minä voin muuttaa sen, mutta tarvitsen apua. Voitteko antaa minulla mahdollisimman näkemyksellistä opastusta? –Cris, Brasilia

Vastaus:

Lähde pois "minä raukka" -alustaltasi ja arvioi, missä olet. Sinulla on monia lahjoja ja kykyjä, mutta haluat aina jonkun kertovan, miten hyvä olet, etkä vain tee jotain siksi, että se tuntuu hyvältä sinulle. Etsit muilta opastusta ja suuntaa, jotta voit sanoa sen olleen heidän ideansa, kun asiat eivät mene haluamallasi tavalla. On aika ottaa vastuu teoistasi.

Valitset trendejä, joita muut seuraavat, koska haluat olla hyväksytty. On helppoa juuttua kiinni toisten negatiivisuuteen, koska roikut niin tiiviisti heissä, ettet voi välttää sitä negatiivisuutta, kun he vellovat kurjuudessa. Tämä ei ole herkkyyttä siksi, että pyrit oppimaan – tämä on jäämistä tulilinjalle, koska et halua jäädä paitsi mistään.

Voisit olla valotyöntekijä, jos tekisit omat valintasi etkä roikkuisi toisissa kiinni. Sinun täytyy työstää egoriippuvuuttasi saada toisten ylistystä – mitä kutsut ylimielisyydeksesi. Muita oppituntejasi on kärsivällisyys, luottaminen omaan intuitioosi, oleminen vähemmän laiska ja manipuloiva ja vastuun hyväksyminen käyttämällä valinnanvapauttasi.

Tiedät, että luot oman todellisuutesi, mutta et työstä sitä. Aloita affirmaatioilla, jotka koskevat tulemista riippumattomaksi toisten neuvoista. Visualisoi, miten haluat käyttäytyä todellisuudessasi ja mitä pyrit saavuttamaan. Elä vain siinä hetkessä, jonka havaitset omilla silmilläsi. Ole oma sielusi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.4.–2.5.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 29.05.2017 18:52

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
25.4.–2.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kertoisitteko meille lisää luojastamme? Tiedän, että luojamme on ehdotonta rakkautta … mutta asuuko hän todella tietyssä ulottuvuudessa? Kommunikoiko hän kanssamme teidän kaltaisenne kanavan kautta? Mistä tämä rakastava olento tuli? Miten monta luojaa universumissa on? –Rachel, Kanada

Vastaus:

Sana "luoja" aiheuttaa mahdollisesti ymmärtämisvaikeuksia. Lähde, Jumala, Luoja – mistä termistä pidättekin eniten – ei luonut, generoinut tai muotoillut sieluja jostain muusta universumin aineesta, vaan käytti omaa olemustaan ja mursi tai erotti osia itsestään, jotta ne voisivat saada oman tietoisuutensa ja kokemuksensa, jotka eroaisivat Lähteen omista kokemuksista.

Lähteen olemus on ehdoton rakkaus, ja se on paikassa, jossa on vain runsaasti positiivista energiaa. Se tietää, mitä se on, muttei ole koskaan ollut negatiivisuudessa eikä ymmärtänyt niitä voimia ja kykyjä, joita sillä oli silloin, kun tarvitsee tehdä valintoja positiivisuudessa pysymiseksi. Esimerkiksi sellaisella joka on elänyt vain leudossa ilmastossa, ei ole aavistustakaan, millaista on palella ja selviytyä myrskyävässä talvisäässä.

Ulottuvuudet eivät ole fyysisiä paikkoja. Lähteellä ja siitä erotetuilla sieluilla ei ole kehoa, elleivät he päätä tulla Maan kaltaiselle planeetalle. Ne ovat muodottomia, pilvimäisiä energiamassoja, jotka voivat olla yhdessä paikassa tai monissa paikoissa toiveistaan riippuen.

Kun puhumme ulottuvuuksista, viittaamme enimmäkseen "paikkoihin" tai vaiheisiin sielun matkalla ehdottomasta rakkaudesta, negatiivisuuden ja oppituntien läpi työskentelyn kautta, takaisin ehdottomaan rakkauteen. Käytämme tuota termiä myös erottamaan fyysisen olennon – fyysinen olento viettää hyvän aikaa ehdottomassa rakkaudessa ja sielu on yksinomaan ehdottoman rakkauden ei-fyysisessä tilassa.

Lähde on tietoinen kaikesta, mitä tapahtuu, missä tahansa se tapahtuukin. Toisinaan se haluaa kommunikoida sielujen kanssa, joilla on fyysisiä kokemuksia, ja se tekee tämän yleensä välittämällä ajatuksia tuolle henkilölle. Useimmiten se tarkkailee ja katselee, kun kunkin sielun henkilökohtaiset oppaat toimivat välittäjinä ja muodostavat kommunikointiyhteyden fyysisen ja ei-fyysisen välille.

Lähde vain ON – se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Se on yksi ja ainoa energialähde kaikelle, mitä on universumissamme.

Kysymys:

Mestarit, avioliittoni on käytännössä ohi, mutta olen edelleen mieheni kanssa, koska meillä on yhteinen vauva ja pelkään, että hän kärsii, jos eroamme. Tavallaan odotan hänen olevan vähän vanhempi, jotta voin selittää hänelle tilanteen. Teenkö oikein hän kohtaan pysymällä tässä onnettomassa avioliitossa? Mieheni ei muutu paremmaksi, joten en näe mitään sovintoa. –Adriana, Brasilia

Vastaus:

Lapset ovat äärimmäisen herkkiä ympäröiville energioille. He tietävät, mitä heidän vanhempansa tuntevat toisistaan ja miten kumpikin reagoi toisen tekoihin. Myös vauvana hän ymmärtää, ettet ole onnellinen. Jos tilanteesta tulee myrskyisämpi, kun hän kasvaa, hän saattaa ajatella, että hänen läsnäolonsa aiheuttaa ongelmasi – mikä olisi vähän totta tässä tilanteessa, koska jäät negatiiviseen avioliittoon hänen vuokseen.

On totta, ettei miehesi näe, että hänen käyttäytymisensä aiheuttaa ahdistusta. Hän on erittäin egoistinen ja ajattelee, että sinun pitäisi muuttaa odotuksesi sopimaan hänen tekoihinsa. Kyse ei ole siitä, ettei hän pystysi muuttumaan – hän ei vain muutu, ellei hän muuta nykyistä näkemystään elämästä. Hän on mielellään isä, kunhan se ei sekoita sitä, mitä hän haluaa tehdä.

Kun sikiöt keskustelevat tulevaisuudestaan ennen tulemistaan Maahan, ne tietävät mahdollisuuden vaikeuksiin, joita ne voisivat kohdata. Tyttäresi tiesi, että tuleminen perheeseenne voisi johtaa eroon vähän hänen saapumisensa jälkeen. Tietysti hän on nyt menettänyt muistinsa tästä, mutta hän halusi nähdä, miten hän käsittelisi tämän tilanteen, jos se tapahtuisi.

Jokaisella sielulla on valinnanvapaus ohjata ihmiselämäänsä. Myös tyttäresi ollessa tässä sekoituksessa mukana, sinun täytyy päättää, mikä on paras lopputulos sinulle. Sinulle ei ole hyväksi tulla aina vain ahdistuneemmaksi ja onnettomammaksi kuvittelemalla, mikä vaikuttaa lapseesi, ja olemalla piittaamatta siitä, mikä tekee sinun olosi kurjaksi.

Kysymys:

Mestarit, kiitos vastauksistanne. Menin seitsemän vuotta sitten naimisiin henkilön kanssa, jota rakastin, vaikken halunnut mennä naimisiin tuolloin, mutta minut pakotettiin siihen tunnepuolen mustamaalauksella, ja minun oli hyväksyttävä. Olen yrittänyt lähteä pois hänen luotaan muutaman kerran, mutta se ei ole onnistunut, ja tiedän syynkin, kun olen ollut muutamassa hypnoosisessiossa ja näin menneisyyden. Saatuani tietää sen ajattelin, että hän on elämäni, ja yritin olla tyytyväinen. Nyt yllättävästi toinen henkilö on tullut elämääni, ja tunnen hänet kaksoisliekikseni, kun tunteet ovat hyvin voimakkaita. Hänkin on varattu. Haluaisin tietää seuraavan askeleeni. –Deepika, USA

Vastaus:

Elämänoppitunneissa on monta tasoa. Opiskelet monia asioita: romanttinen rakkaus, perherakkaus, seksuaalinen vetovoima, tunnerakkaus ja energeettinen rakkaus. Reaktioillasi kaikkiin näihin voi olla alku, keskivaihe ja loppu. Siitä mikä on fantastista vähän aikaa, tulee tylsää, tai toinen ihminen muuttuu ja huomaat, että on aika siirtyä johonkin muuhun.

Käsittelet myös kontrollointikysymyksiä – miten annat toisten sanella ja miten hyväksyt, että sinulla on valinnanvapaus siinä, mihin toimiin ryhdyt. Sen hyväksyminen, että voit tehdä valintoja, tuo tarpeen tuntea mukavaksi sen, että on vastuussa noiden päätösten tuloksista. Tämän olet juuri nyt oivaltamassa.

Tunnet vetoa aviomiestäsi kohtaan entisten elämien energian vuoksi. Kaikissa noissa tilanteissa hän kontrolloi sinua täysin, ja koska se toimi silloin, sinusta tuntuu, että sinun pitäisi tehdä niin myös nyt. Älä anna tämän sokeasti värittää nykypäätöksiäsi. Oppituntisi noissa elämissä liittyivät omien voimiesi oivaltamiseen ja päätöksentekosi ottamiseen takaisin toisilta. Et oppinut sitä silloin, ja ellet teet tuota liikettä tässä elämässä, näet saman kuvion tulevaisuudessa.

Tämä uusi ihminen ei ole kaksoisliekkisi, mutta hän välittää sinusta yrittämättä kontrolloida. Siksi hän tuntuu erilaiselta. Hän on maisemissa antaakseen sinulle tunteen rakkaudesta ilman kontrollointia. Hän käsittelee suhteessaan samanlaisia ongelmia kuin sinä. Teillä kummallakin on täydellinen valinnanvapaus, joten se mitä tulee seuraavaksi, riippuu teistä.

Tämä uusi tunne on rakkautta ilman vaatimuksia. On toisia, jotka saavat aikaan tämän saman tunteen sinussa, jos annat heille mahdollisuuden. On aika arvioida asemasi miehesi kanssa, ottaen huomioon, että hän kontrolloi maailmaasi. Mikään ei ole oikein tai väärin oppimisprosessissa, mutta sinun ei tarvitse jumittaa yhdellä raiteella – tulevaisuus riippuu sinusta.

Kysymys:

Mestarit, viime vuonna sain kuin tyhjästä neljä kohtausta kuukaudessa ja minulla diagnosoitiin lopulta harvinainen neurologinen sairaus. Kohtausten täsmällinen syy ei ole selvä, mutta laboratoriotulokset vihjaavat, että kyse on vasta-aineista, ja lääkärini on sitä mieltä, että minulla on lääkitys koko elämäni. Mutta minusta tuntuu, että tässä on jokin jäänyt huomaamatta. Mikä oli laukaiseva tekijä? Oliko sen tarkoitus tapahtua vain kerran? Mitä oppitunnit ovat ja päätinkö käsitellä tämän tässä elämässä? Kuten mainitsitte, vasta sitten kun tiedämme ongelman, voimme alkaa työstää ratkaisua. Onko mitään, mitä voin tehdä tai muuttaa varmistaakseni, etteivät nämä kohtaukset palaa? –Pieter, Singapore

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Kontrollointia, kontrollointia, kontrollointia. Epäilyä, epäilyä, epäilyä. Sinulla on uskomaton tarve tietää kaikki vastaukset ja syyt kaikkeen elämässäsi. Kaihdat sitä, että luotat universumin huolehtivan sinusta ja hyväksyt omat kykysi ja voimaksi Lähde-energian osana. Sinusta on tulossa omahyväinen henkisellä matkallasi etkä etsi lisäkasvua. Hei, herätys!

Olet vanhempi sielu, joka on tehnyt tämän matkan maan päälle satoja kertoja, ja joka kerta valitset vaikeampia ja vaikeampia oppitunteja itsellesi. Kysy henkisestä perspektiivistä: "Mistä tämä kokemus on sallinut minun tulla tietoiseksi? Olenko luovuttanut kaiken voimani lääketieteelle vai olenko työskennellyt sen rinnalla omilla kyvyilläni? Samaistunko vain sen diagnooseihin vai etsinkö elämänoppituntia sisältä?"

Mikään ei ole ehdotonta sielun matkalla ihmisyydessä. Lähde-energia, sinun ydinolemuksesi, on kaikkivoimainen, suurenmoinen ja kaiken luova – kaikki tottelee sinua. Kykyjensä hyväksyminen on aina ensimmäinen oppitunti ihmiselämässä, aivan samalla tasolla sen tietämisen kanssa, että on täydellinen valinnanvapaus.

Sinulla on kyky kontrolloida fyysistä olemustasi ilmentämisvoimallasi. Voit aktivoida ihmis-DNA:n korjaamaan, korvaamaan tai järjestämään uudelleen sisäiset järjestelmäsi. Siitä egotuomitsemisesta luopuminen, miten asioiden pitäisi olla yhteiskunnan konsensuksen mukaan, ja sen arvioiminen, miten haluat asioiden olevan oppimiskokemuksiasi varten, tuovat nykytilasi eri valoon.

Kysymys:

Mestarit, ajattelen ihmistä, jota rakastan syvästi ja jonka kanssa haluan jakaa elämäni. Minusta on tuntunut kauan, että saamme lapsen, mutta kun se tapahtui, tuo sielu ei tullut tänne jäädäkseen ja koko asia oli niin hämmentävä miehelle, että hän päätti lopettaa suhteemme. Olemmeko käyneet läpi kaiken, mitä meidän piti, ja pitäisikö minun oikeasti jatkaa eteenpäin yrittäen unohtaa kaiken? Ennen hänen tapaamistaan olin terapiassa, jossa kaikki karmasiteet katkaistiin, ja pelkään, että se myös vaikutti siihen, miten asiat menivät meidän välillämme. Olenko täysin eksyksissä ajatellessani, että meidän pitäisi olla yhdessä? Mitä hänelle tapahtui? –Helena, Suomi

Vastaus:

Kuljette kumpikin omaa polkuanne. Teillä oli asioita, joita halusitte kokea yhdessä, kuten romanttinen rakkaus ja lapsen syntymä, mutta myös suru, hämmennys ja uskon menettäminen itseenne. Hän ei ole valmis jakamaan henkistä matkaansa. Hän ei käsittele tuskaa hyvin – hän tekee kaiken voitavansa päästäkseen sitä pakoon ja piiloutuu nuolemaan haavojaan. Mikään mitä sanot tai teet tällä hetkellä, ei muuta sitä.

Olet erinomainen ilmentäjä ja olet ollut vastuussa siitä, että hän on edes kokeillut elämää kanssasi. Hänen tarvitsee arvioida, mitä teidän välillänne tapahtui, ja nähdä, onko hän valmis hyväksymään ne kovat oppitunnit, jotka hän valitsi. Kaikki mitä voit tehdä hänen hyväkseen tällä hetkellä, on lähettää ehdottomasti rakastavaa energiaa, jotta hän voisi löytää tiensä ymmärrykseen. Hän tarvitsee aikaa tunteidensa työstämiseen – älä työnnä häntä. Hän ei ehkä koskaan ole valmis siirtymään eteenpäin elämänoppituntiensa kanssa.

Sinun työlläsi hankkiutua eroon entisten elämien ongelmista (karmasta, kuten kutsut sitä) ja ymmärtää ne toivottavasti, ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, mitä teidän kahden välillä tapahtui. Yksi noista vanhoista ongelmista on hylkääminen ja tunne, ettet kontrolloi omaa elämääsi. Se toistuu tässä. Tunnet, että hän on hylännyt sinut etkä voi tehdä asialle mitään.

Silloin kun katkaiset yhteyden keskeneräisiin oppitunteihin tietämättä, miksi niitä on, ne siirretään vain sivuun ja ne palaavat toisessa muodossa toiseen aikaan. Niiden toisten kysymysten tutkiminen, jotka leikkaisit irti, saattaa kertoa sinulle, mitä muuta on tulossa tiellesi. Meditointi, hypnotisointi tai itsehypnoosi vie sinut takaisin oppituntiesi alkulähteelle ja sallii sinun nähdä, mistä niissä on kyse ja mitä et onnistunut oppimaan niistä.

Kyky nähdä ja tunnustaa avoimet oppituntisi on ensimmäinen askel niiden loppuunsaattamisessa ja siinä, ettei koskaan enää tarvitse käsitellä niitä. Kuten kaikessa ihmiselämässä, voit valitettavasti työstää vain omia ongelmiasi – et voi ratkaista niitä toisen puolesta. Anna hänelle aikaa nähdä, saattaako hän loppuun mitään muuta tässä elämässä.

Kysymys:

Mestarit, olen käynyt läpi kahden vuoden jakson, jossa on ollut monia muutoksia. Olen täyttänyt juuri 30 vuotta, ja tuntuu siltä, että synnyin juuri. Olen tyytyväinen heräämiseeni, mutta ammatillisesti polkuni ei ole vielä selvä. Olen ollut työttömänä muutaman kuukauden ja minulla on vaikeuksia samaistua johonkin, mitä haluan ja missä on tolkkua minusta. En enää samaistu koulutusalaani, ja näyttää siltä, että ovet sulkeutuvat minulta. Perheelläni on talousvaikeushistoria – vanhempani eivät koskaan kyenneet jatkamaan suunnitelmiaan, potentiaalistaan huolimatta. Olenko karmavaikeuksissa? Täytyykö minun rikkoa jokin kierre? Viime aikoina olen halunnut aloittaa oman yrityksen ja mietin, voiko se olla tieni. –Ana, Brasilia

Vastaus:

Olet tunnistanut täysin, että sinulla on valinnanvapaus kaikissa asioissa tässä elämässä. Käsittelet kaikkia niitä uskomuksia, joiden kanssa olet kasvanut. Vanhempiesi vaikeudet syntyvät siitä, että he eivät pysty keskittymään vain yhteen asiaan ja viemään sitä läpi. He ovat haaveilijoita eivätkä hyväksy sitä, että koska he ovat fyysisessä kehossa, heidän täytyy ajatella vähän myös fyysisen kehonsa tarpeita ja muokata elämäänsä kyetäkseen tyydyttämään nuo tarpeet.

Olet napannut tuon piirteen ja odotat, että voit seurata vain fantasiaasi hyvästä elämästä, ilman käytännön asioita itsesi elättämiseksi tavallisella yhteiskunnallisella tavalla. Siinä ei ole mitään väärää, että heität pois koko koulutuksesi ja siirryt toiselle alalle – siis, jos voit ansaita tarpeeksi rahaa itsesi elättämiseen jollain muulla.

Löydät suljettuja ovia tällä hetkellä, koska lähetät universumille sekavia signaaleja siitä, ettei sinulla ole aavistustakaan, mitä haluat tehdä. Miten voit luoda yhteyden johonkin, jota et ole vielä edes harkinnut? Kuvittelet oman yrityksen, mutta mikä se on? Onko sinulla tarpeeksi asiantuntemusta, että toiset tulevat luoksesi? Unelmat ovat kivoja, mutta ne eivät ruoki sinua.

Kärsivällisyys on suurin oppituntisi. Et anna itsellesi aikaa työskennellä jonkin idean kanssa, ennen kuin käännyt jo muualle. Yritä tyytyä johonkin tuottavaan työhön, myös vanhalta alaltasi, jotta voit huolehtia tarpeistasi, ja ala sitten kehittää jotain, mikä vetoaa sinuun enemmän. Jos päätät, että oikeasti pidät uudesta työstäsi, siirry siihen kokoaikaisesti.

Ollaksesi onnellinen ammatissasi sinun täytyy resonoida sen kanssa, mitä teet. Voit "koeajaa" jonkin uuden nähdäksesi, onko se sinua varten, tarvitsematta sitoutua täysin vaihtoon – pysy siellä, missä olet, kun tutkit kaikkia mahdollisuuksia eri tilanteessa. Lakkaa ajattelemasta, "missä on tolkkua sinusta", ja ala tuntea, mihin samaistut.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.5.–16.5.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 06.06.2017 17:51

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
9.5.–16.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, selvänäkijä kertoi minulle, että muuttaisin New South Walesiin ja löytäisin työpaikan, mutta se on liian kaukana. Haluan olla perheeni kanssa. Mutta täällä ei ole yhtään työpaikkaa eläinalalla. Ainoissa työpaikoissa tarvitaan lisenssi, jota minulla ei ole. Saanko jäädä tänne perheeni luo? Löydänkö työpaikkani täältä eläinten parissa? –Emma, Australia

Vastaus:

Se mitä sinulle on kerrottu, on vain neuvoa-antavaa. Kenenkään tulevaisuutta ei ole ennalta määrätty, kaikilla on valinnanvapaus. Informaatio jota saadaan psyykkisistä yhteyksistä, indikoi, mihin tyydytään tuolla hetkellä, eikä välttämättä sitä, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Aina kun osallistut johonkin tilanteeseen, johon voi vaikuttaa useampi ihminen kuin vain sinä, se voi muuttua, jos joku osallisista muuttaa mieltään jostain.

Selvänäkijä poimi turhautumisesi työpaikkaan liittyen, kuuli, että New South Walesissa oli tilaisuuksia, ja siksi oletti, että halusit mennä paikkaan, jossa työ olisi varmempi. Koska et välittömästi reagoinut hänen tulkintaansa, hän tunsi, että se oli linjassa toiveidesi kanssa. Mutta valinta siitä, mitä teet, on aina yksin sinun. Tuolla alueella on vapaita paikkoja, jotka eivät vaadi niin paljon koulutusta.

Tietyn tehtävän tekeminen ei ole aina mahdollista vain siksi, että haluat sen olevan. Tiedät, ettei sinulla ole tarvittavaa koulutusta, joten yksi asia jonka voit tehdä, on hankkia lisäkoulutusta. Etsi oppisopimusta, nettikursseja tai koulua lisenssiä kohti. Kuin haluaisi olla opettaja, muttei koskaan hanki tarvittavaa opetusta. Asioita ei ojenneta sinulle ilman panostusta.

Ympärilläsi on työpaikkoja, joten voit jäädä sinne, missä olet, jos saat tarvittavan koulutuksen. Kaikki riippuu siitä, miten kovasti haluat olla eläintenhoitoalalla. Tutki muita eläimiin liittyviä asioita, kuin koiran vahti tai kävelyttäjä, eläinten kanssa työskentely maatilalla tai yliopistossa tai auttaminen jalostusohjelmissa. Älä rajoitu siihen, mitä olet jo tutkinut – ajattele laatikon ulkopuolella.

Kysymys:

Mestarit, minulla on ystävä, joka meni vaikeiden aikojen läpi, ja autoin häntä paljon. Tänä päivänä hän on ok, ja tunnemme, että olemme hyvin yhdistyneitä ja kaikki on ok, mutta joskus minusta tuntuu, kuin tämä yhteys on vankila, kuin en pystyisi vapautumaan tästä ystävyydestä. Tässä ystävyydessä vaivaa jokin sisälläni. En oikein tiedä, miksi se tapahtuu ja miksi minusta tuntuu niin pahalta huomattuani, etten voi elää normaalia elämää, koska tunnen olevani jumissa tässä ystävyydessä. Tunnen sen vaivaavan minua, enkä ole riittävän vahva lopettamaan sitä, jos se ei ole hyvä asia minulle. –Lucianna, Brasilia

Vastaus:

Olet antanut kaiken voimasi tälle "ystävälle", ja hän ottanut täyden hyödyn sinusta. Olet hemmotellut hänet niin, että hän ajattelee, että hänen täytyy vain pyytää ja reagoit siihen ajattelematta. Tämä tapahtuu vain, koska sallit sen tapahtua.

Tunnet lopultakin, ettet halua jatkaa tätä, mutta olet joutunut sellaiseen kuvioon, että tunnet, ettet pysty lakkaamaan olemasta palvelija-orja. Sanot hänelle ja itsellesi, että hän on tärkeämpi sinulle kuin omat toiveesi ja tarpeesi, ja annat hänen kontrolloida sinua.

Tunnetko, että hän ansaitsee enemmän kuin sinä? Jos tunnet, miksi? Jos et, miksi sallit hänen edelleen sanella sinulle? Tässä on kyse siitä, miten näet itsesi. Haluat epätoivoisesti olla rakastettu, ja tunsit, että jos huolehtisit hänestä, hän tarvitsisi sinua ja tuntisit itsesi kokonaiseksi. Sen sijaan olet luopunut elämästäsi hänen vuokseen.

Tilanteen muuttamiseksi sinun täytyy ottaa elämäsi takaisin. Se ei merkitse, ettet voi auttaa häntä toisinaan. Se merkitsee vain, että sinun pitäisi auttaa häntä ainoastaan silloin, kun haluat todella antaa aikaasi hänelle.

Kun lakkaat olemasta hänen ovimattonsa, hän järkyttyy ensin, koska hän ei enää kontrolloi elämäsi joka puolta. Mutta jatka kysymistä itseltäsi, haluatko oikeasti tehdä niin, kuin hän pyytää. Jos vastaus on "ei", kerro hänelle, ettei sinusta tunnu, että voit tehdä tällä kertaa, mitä hän haluaa, ja lähde sitten pois. Vähitellen hän lakkaa yrittämästä kontrolloida sinua.

Kysymys:

Mestarit, puolisoni on erittäin rakastava ja hellä rakastaja, mutta ongelmanamme on, ettei hän pysty saamaan fyysistä tyydytystä kuvittelematta minua rakastelemassa jonkun toisen kanssa. Olen hyvin surullinen ja loukkaantunut siitä, koska olen erittäin romanttinen nainen. Hän sanoo, että hänellä on aina ollut tämä ongelma. Miksi hän on sellainen? Onko hänellä jossain aiemmassa elämässä ollut kokemuksia, jotka ovat tehneet hänestä tällaisen? Hän sanoo rakastavansa minua, mutta sanoo myös, että hän olisi hyvin innostunut, jos saisi selville, että olen rakastellut jonkun toisen miehen kanssa. Olen hyvin loukkaantunut tällaisista ajatuksista. Onko jokin tapa ratkaista tämä ongelma? –Maria, Suomi

Vastaus:

Miehesi kärsii itseluottamuksen ja itsearvostuksen puutteesta. Hän tuntee, ettei hän ansaitse sinua, mutta pystyy epäsuoraan saamaan tyydytystä olemalla tirkistelijä, joka katselee sinua jonkun toisen kanssa. Tämä ongelma jatkuu entisestä ja nykyisestä elämästä.

Entisessä elämässä hänen ulkonäkönsä pilattiin eikä kukaan nainen antanut hänen koskettaa itseään. Hän järjesti omistamastaan ilotalosta katselupaikan, jossa hän pystyi tarkkailemaan naisia, kun heille tuotettiin nautintoa, ja tämä oli ainoa tyydytys, jota hän sai. Tässä elämässä alitajuisissa kuvissaan hän on vastenmielinen sinulle ja siksi hän kuvittelee sijaisen, joka sopisi paremmin rakastajaksesi.

Hän ei pysty muuttumaan, ellei hän kohtaa näitä uskomuksia, jotka ovat kovasti juurtuneet häneen. Hyvä alku olisi käydä uudestaan tuossa entisessä elämässä hypnoosin avulla ja oivaltaa, ettei hän ole tuo henkilö, joka hän oli silloin. Itseluottamus- ja itsearvostusongelmien tutkiminen sallii hänen myös nähdä uskomuksensa eri valossa.

Älä luule, että hänellä on mitään aavistusta, miten kovasti hänen toimintansa vaikuttaa sinuun. Hän ei koskaan tietoisesti tekisi mitään, mikä aiheuttaa sinulla epämukavuutta, mutta hän ei kykene olemaan mukavasti normaalissa suhteessa. Hän voi ymmärtää kurittomien uskomustensa seuraamukset, jos puhut hänelle ja autat häntä saamaan realistisen ajatuksen teoistaan.

Kysymys:

Mestarit, minulla on sydämessäni surua, joka tuntuu masennukselta, kun kyse on ikääntymisestä. Muistan jopa itkeneeni sitä lapsena. Se on pahentunut viime aikoina isovanhempieni ja isäni kuoleman jälkeen – kenties siksi, että olen myös kamppailut toistuvan terveysongelman kanssa. Vaikka se ei ole parantumaton, se on vaikuttanut minuun kovasti ja on muistutus siitä sairaudesta, joka vei isältäni hengen. Olen viime aikoina tarvinnut usein vakuuttelua, että minulla on edelleen ystäviä ja perhettä ympärilläni ja asiat menevät hyvin. Yritän löytää positiivisia puolia ja kertoa itselleni, ettei vanhentuminen ole niin paha asia, mutta en pysty karistamaan tätä tunnetta. Miksi tunnen tätä raskasta surua, uhkaavaa pelkoa ja yksinäisyyttä vanhenemiseen liittyen? –Angie, Kanada

Vastaus:

Olet unohtanut, kuka olet – ikuinen sielu, joka on päättänyt kokea ihmiselämää lyhyen aikajakson. Tämä keho jonka näet peilissä, on vain peite, jonka otit tähän näytelmään, jossa sinulla on tällä hetkellä rooli. Päätit kokea olemassaolon loppumisen pelkoa. Yksi asia jonka halusit oppia, oli, ettet koskaan kuole.

Ajatuksesi, pelkosi ja tarpeesi vakuutteluun tulevat niistä uskomuksista, joiden mukaan olet päättänyt elää tätä elämää. Asut negatiivisissa ajatuksissa ja ihanteissa. Näet ainoastaan huonot ja katastrofaaliset seuraamukset kaikesta elämässäsi, koska näet kaiken kontrollisi ulkopuolisena, jonkin fyysisen voiman päättämänä, ja lopullisena.

Et luota yhtään itseesi, etkä rakasta itseäsi. Et tarvitse toisia vakuuttelemaan, jos tunnistat, kuka olet ja mitä kykyjä sinulla on. Sinut murrettiin Lähteestä ja sen tapaan olet suurenmoinen, kaikkivoimainen ja kaikkitietävä.

Itsen rakastaminen tulee sen hyväksymisestä, että sinulla on nämä voimat, ja itsesi onnittelemisesta sen vuoksi, että sinulla on sisua ja rohkeutta tulla tähän elämään ja kohdata testit, joihin ryhdyt. Näe itsesi tutkijana, joka ymmärtää, että seuraava askel on liittyä muiden sielujen seuraan Kotona, jossa näet taas kaikki ennen sinua palanneet.

Ikääntyminen ei ole vain askel kohti kehon kuolemaa, vaan myös lisäymmärryksen ja -viisauden keräämistä, joista kumpikin sallii sinun arvostaa itseäsi. Yhdisty edesmenneiden sukulaistesi henkiin ja anna heille lupa lievittää pelkojasi.

Kysymys:

Mestarit, mitä on oikeasti kundalinin nouseminen? Joskus meditoidessa tunnen nautintoa ja juurichakrani avautuu kuin kukka ja se on autuasta. Mikä käärmesymboli on tässä asiassa? Energian kohoaminen ja laskeutuminen? Miten voimme käyttää tätä energiaa parempaan elämiseen? –Madalena, Brasilia

Vastaus:

Kundalini on termi, jota käytetään sieluenergiasta, kun se vapautuu fyysisessä ihmiskehossa. Monet ihmiset jotka eivät ymmärrä statustaan sieluna ihmiskokemuksessa, ovat täysin tietämättömiä mahdollisuudesta tuntea ja käyttää potentiaalista sieluolemustaan ymmärtääkseen ei-fyysistä itseään, nauttiakseen siitä ja yhdistyäkseen siihen fyysisellä tasolla.

Koska kundalinin tunnistamiseen liittyy fyysisen ja ei-fyysisen yhdistäminen, tavallisesti täytyy käyttää maaenergiaa, jota tulee juurichakran kautta, antamaan sille fyysisen voiman kehossa. Tästä syystä sen sanotaan nousevan juuresta ja suuntaavan ylös muun kehon läpi. Intialainen filosofia puhuu tästä lootuskukan avautumisena ja energian kiipeämisenä – kuin kerältä avautuva käärme – kehon keskuspraanaputken kautta fyysisen sfäärin muuhun osaan.

Tämän äärimmäisen voimakkaan energian hyöky vaikuttaa kehon kaikkiin järjestelmiin, mikä aiheuttaa kaikenlaisia aistimuksia, kivusta autuuden kautta henkilön tunteiden massiiviseen stimulointiin. Tämän latauksen perushyöty on kyky yhdistyä intiimisti kaikkiin kehotoimintoihinsa.

Tämä energia sallii yksilön kurkottaa kehokuoren ulkopuolelle ja yhdistyä tiedostamattomiin aspekteihinsa ja universumiin. Jos henkilöllä ei ole ristiriitaa elämänoppituntiensa negatiivisuusjäämästä, hän käsittelee ehdotonta rakkautta ja ego häviää. Tässä tilassa on mahdollista muistaa ne voimat ja kyvyt, jotka ovat osa Lähde-energiaa, josta kaikki sielut ovat peräisin.

Tämä sitten sallii sielun ilmestyä esiin ja ihmiskehon olla kaikkivoimainen, kaikkitietävä, kaikkiluova ja kaikkirakastava. Jos ihmispuoli alkaa tulla taas esiin ja saada voimaa egotuomitsemisesta, kundalini-energia on ristiriidassa sen kanssa, mikä johtaa hämmennykseen, epäsopuun ja masennukseen.

Kysymys:

Mestarit, olen työstänyt tunteita, että olen syyllinen, en ole riittävän hyvä tai ansaitse saada yltäkylläisyyttä. Vein tuon tunteen siihen ytimeen, josta se on peräisin – se vei minut lapsuusaikaani. Näin, miten tuosta vastustetusta kokemuksesta loin tilanteita, jotka aiheuttivat syyllisyydentunnetta – pystyin yhdistämään asiat. Tunnen, että olen päästänyt irti suurimman osan näistä tunteista tästä elämästä, mutta erään harjoituksen aikana näin kuvan miehestä joukkomurhan aikana ja hän tunsi syyllisyyttä sen vuoksi, mitä hän teki ihmisille. Onko tuo kuva entisestä elämästäni ja tunteista, jotka toin tähän elämään? Jos on, pitäisikö minun työstää tätä. Jos pitäisi, miten päästän siitä irti? Lisäksi, onko jotain muuta tästä elämästä, mistä minun täytyy vielä päästää irti jatkaakseni eteenpäin ja luodakseni elämän, jota haluan? –Marion, USA

Vastaus:

Onnittelut kaikesta siitä työstä, mitä olet tehnyt tähän mennessä. Kun sielu päättää kokea kokonaisuudessaan jonkin elämänoppitunnin, kuten sinä syyllisyyden, sen jokainen toisto tutkitaan. Sinulla on tässä elämässä kaksi tekijää selvitettävänä. Ensimmäinen on oivallus syyllisyydestä oppituntina ja niiden osien ratkaiseminen, jotka koit tällä aikajaksolla. Sinun olisi pitänyt huomata, että jokainen uudelleenilmestyminen luotiin vähän erilaisilla faktoilla ja oli tavallisesti vaikeampi kuin edellinen, kunnes käsittelit energian, joka piti sen elämässäsi.

Toinen aspekti on, että sinulla on ollut sarja elämiä, joissa jatkoit syyllisyyden käsittelyä, mutta sitä aiheuttivat äärimmäisen erilaiset tilanteet. Olet viettänyt useita elämiä joukkomurhatyyppisissä olosuhteissa, joissa syytit itseäsi asioita, joita tapahtui sinulle ja ympärilläsi oleville. Noissa elämissä käsittelit myös alaoppitunteja, jotka koskivat tarvetta olla kontrollissa, ja tunsit olevasi vastuussa tosista, jotka jakoivat elämäsi.

Tärkeä asia jättääksesi kaikki nämä energiat taaksesi, jotta ne eivät jatka elämäsi varjostamista, on keskittyä siihen, kuka olet sieluna, jolla on kaikki nämä ihmiskokemukset. Toisin sanoen, olet Lähde-energian osa ja sinulla on kaikki sen voimat ja kyvyt. Luot sen todellisuuden, jossa päätät elää.

Sitten kun lakkaat tuomitsemasta, joka on egon valtaa, pystyt vapautumaan kaikesta negatiivisuudesta ja olemaan ehdottomassa rakkaudessa. Elämänoppitunteja ei ole ehdottomassa rakkaudessa. Pystyt yhdistymään tiedostamattomaan itseesi – sieluusi – ja muistat kaiken, mitä olet, miten ja miksi olet kokenut oppitunteja menneisyydessä, ja myös kaiken sen viisauden mitä olet kerännyt, jottei sinun tarvitse kohdata niitä enää.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.5.–30.5.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 13.06.2017 18:49

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
23.5.–30.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, ajattelen erota miehestäni – uskon, että tehtävämme on ohi. Meillä on hyvä rinnakkaiselo ja hän sanoo rakastavansa minua, mutten usko siihen kovin paljon. Rakkautta on, muttei miehenä ja vaimona. Meillä on kaksoset, joiden uskon olevan korkealle kehittyneitä henkiä eivätkä he kärsi tästä erosta, sillä he ovat hyvin kiintyneitä minuun. Tunnen suurta rakkautta erääseen toiseen – minusta tuntuu, että tunnemme toisemme toisesta elämästä. Ensimmäisestä tapaamiskerrasta lähtien tunsin jotain häntä kohtaan. Hän on erittäin henkinen ihminen, mutta vähän eksyksissä. Tunnen paljon halua auttaa häntä, mutten sekaantua liikaa. Mietin, tunteeko hän samalla tavalla minua kohtaan. Onko tämä tunne totta – onko meillä yhteinen tehtävä täällä vai onko kyse vain fyysisestä vetovoimasta? –Elis, Brasilia

Vastaus:

Olet hyvin yksityiskohtainen analyysissäsi, mistä tunnet rakkaudessa olevan kyse. Miehesi rakastaa sinua sieluna, joka jakaa elämän hänen kanssaan. Hän arvostaa polkuasi, vaikka romanttinen puoli on hävinnyt suhteestanne. Sinä ajattelet vain romanttista fyysistä rakkautta, jota olet kovasti kaivannut ja nyt tuntenut toista kohtaan. Tästä syystä olet vakuuttanut itsellesi, että tehtävä miehesi kanssa on ohi.

Rationalisointisi on ulottunut siihen ajatteluun, ettei sillä ole merkitystä lasten kannalta, jos he lähtevät isänsä luota, koska he ovat kiintyneempiä sinuun. Kyllä, he ovat korkealle kehittyneitä ja aistivat, että valo on lähtenyt pois heidän vanhempiensa väliltä, mutta he rakastavat edelleen isäänsä ja kärsivät siitä tuskasta, jota aiheutuu hänelle teidän lähtiessänne.

Osa vetoa tätä uutta miestä kohtaan on se, että hän tarvitsee apua. Miehesi ei ole riippuvainen sinusta tunnetarpeissaan, koska hän on tasapainossa, mutta uusi kiinnostuksesi kohde ei ole. Sinulla täytyy olla joku, joka tarvitsee sinua. Sekä kaksosesi että heidän isänsä selviytyvät yksin, mutta tämä uusi mies ei.

Sinulla ei ole mitään tehtävää tai aiempaa sopimusta tämän uuden henkilön kanssa. Fyysinen vetovoimasi häntä kohtaan on ainoa motivaatiotekijäsi. Hän on hyväksikäyttäjä ja peluri. Hän sanoo sinulle, mitä haluat kuulla, jotta hän voi käyttää hyväkseen hyvää luontoasi. Hän ei rakasta sinua niin, kuin sinä luulet rakastavasi häntä.

Olet oikeassa siinä, että sinun saattaa olla aika siirtyä eteenpäin nykytilanteesta voidaksesi oppia enemmän elämästä ja itsestäsi, mutta jos teet sen, ole varma, miksi teet sen. Älä oikeuta fyysisiä reaktioitasi toiseen käyttämällä henkisiä suunnitelmia ja merkityksiä. Tutki sisäisiä tuntemuksiasi ja sitä, mitä yritä saada tästä kohtaamisesta. Huomaat, ettei pelkkä seksi riitä sinulle pitkään.

Kysymys:

Mestarit, miten Venäjä voi olla yksi "selkärankamaa", jonka tavoitteena on rauha, taloudellinen vakaus ja ympäristönsuojelu, jos he ovat tietämättömiä henkisistä ohjeista? –Virve, Suomi

Vastaus:

Useimmat yhteiskunnat ovat maita ja kansoja, jotka luottavat egotuomitsemiseen voidakseen toimia ja ajatella itseään superlatiivina toisille maille. Henkisyyden käsitteissä ei ole mitään tuomitsemista. Se on täydellistä ehdotonta rakkautta, jossa kaikki on tasaveroista eikä mitään koskaan arvostella, laiteta järjestykseen tai tuomita mihinkään muuhun verrattuna. Ajatus "selkärankana" olemisesta on tuomitsemista eikä sitä ole henkisessä asetelmassa.

Fyysisessä maailmassa, kuten maaplaneetalla, sielut voivat oppia oppitunteja, joita ne tulivat tänne kokemaan, vain tuomitsemista käyttämällä, kuten oppimalla hankkiutumaan eroon negatiivisista suuntauksista ja tavoittelemalla positiivista, rakkaudellista tilaa. Päätös tavoitella henkistä polkua on henkilökohtainen asia eikä sitä voi pakottaa toisille.

Maat luokittelevat itsensä niin, millaisena ne haluavat tulla nähdyksi, saadakseen toiset hyväksymään itsensä. Ne toimivat myös sillä periaatteella, että jos jokin sanotaan tarpeeksi usein, aletaan ainakin itse uskoa sen olevan totta, jos ei maailma usko. Se on vähän sama asia kuin henkilö, jolla ei ole työpaikkaan tarvittavaa kokemusta, sanoo sitä olevan siihen saakka, kunnes hän on ollut työssä tarpeeksi kauan saadakseen tarvittavan tiedon – vanha kunnon "teeskentele, kunnes osaat".

Myös kysymyksesi on henkisen ympäristön ulkopuolella, koska pyydät meiltä tuomitsemista vaativaa ratkaisua. Nähdessäsi määritelmiä ja pullistelua, kuten tämä tapaus, tule tarkkailijaksi ja arvioi, auttaako maailmaa mikään siitä, mitä tehdään, vai tarvitseeko sinun katsoa muualta.

Kenelläkään sielulla ei ole kontrollia toisen käyttäytymiseen, ellei tämä salli sitä. Kun maa julistaa olevansa jotain, se on puhujan uskomus eikä välttämättä edusta väestön enemmistön tuntemusta. Mailla ei ole henkisiä ohjeita, koska ne eivät ole sieluyksilöitä, joilla on ihmiskokemus voidakseen oppia ydinolemuksestaan Lähteen osana. Ne ovat kokoelma fyysisiä olentoja, jotka yrittävät todistaa itsensä itselleen ja muille fyysisessä maailmassa.

Kysymys:

Mestarit, minulla alkoi olla kaksi vuotta sitten melkein joka päivä päänsärkyä. Se alkoi aina suurin piirtein samaan aikaan, kun aloin tehdä buddhalaisia aamuharjoituksia. Useimmiten pään sivuilla, kuin hieromista, ja joskus voimakkaampaa ja häiritsevää. Jonkin ajan jälkeen huomasin, että minulla oli korkea verenpaine. En tiedä, onko se geneettistä vai tuliko se jostain muusta. Päänsärkyä kesti melkein puolitoista vuotta, sitten se loppui yhtäkkiä. Sitten se alkoi taas huhtikuussa, kun osallistuin meditaatioretriittiin Thaimaassa. Nyt minulla on sitä meditoidessa. Toinen juttu on kova naputus korvissa, kun menen nukkumaan, vaikka sitä on ollut vähemmän matkustellessani viime kuukauden Aasiassa. Haluaisin tietää, mikä on syynä päänsärkyyn, korkeaan verenpaineeseen ja naputukseen korvissa. Mitä voisin tehdä niiden välttämiseksi? Onko tämä oppitunti? –Merit, Viro

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä vaivoja tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja niissä on kyse elämänoppitunneista. Lukijat haluaisivat ehkä tarkastella yksityiskohtia Mestarien kirjasesta/e-kirjasta, joka koskeen parantumista.]

Vastaus:

Moni fyysinen keho on yliherkkä henkiselle ja ei-fyysiselle energialle. Se voi olla peräisin sielun elintärkeän kundalinin liikkumisesta, avautumisesta universumiin mikä yhdistää elämänvoimaenergiaan, tai ehdottoman Lähderakkauden kirkkaudesta. Jotkut kehot ovat tiukkoja eivätkä sopeudu helposti lisäenergiaan kehorakenteessa.

Kun energiavärähtelyn uusia lähteitä esitellään jossain paikassa, kuten pää, ne kilpailevat tilasta. Kun henkilö meditoi ryhmässä, kaikki energia lisätään henkilön omaan energiaan, koska yhteismäärä moninkertaistaa sen vaikutuksen kehoon.

Meditoinnin ja buddhalaisten harjoitusten tarkoitus on kohottaa kehon värähtely selkeämpään ja voimakkaampaan yhteyteen ei-fyysisten olentojen kanssa. Kehosi vastustaa irtipäästämistä kontrollistaan, joka sillä on fyysiseen kuoreesi. Tämä on johtanut taisteluun päänsärkynä ja voimina, joita käytetään sisäisesti. Korkea verenpaine on yksi merkki. Soiminen/naputus tulee painemuutoksesta, jollaista monet ihmiset kokevat noustessaan korkealle tai ollessaan lentokoneessa.

Ensimmäinen päänsärkyjakso kesti siihen saakka, kunnes kehosi tottui tapahtuviin muutoksiin. Ne palasivat, koska koit vähän erilaisen meditointimuodon ja hyödyit taas yhdistymisestä toisiin, jotka myös osallistuivat retriittiin.

Näiden vaikutusten vähentämiseksi, päästä irti kaikista odotuksista, peloista ja analyysistä liittyen siihen, mitä tapahtuu. Rentouta koko fyysinen kehosi ja laajenna tunne-, henki- ja mentaalikehoasi ulospäin, mikä antaa lisää tilaa värähtelyjen laajentumiselle. Aloita hengittämällä syvään muutaman kerran, mikä vapauttaa stressiä. Ajattele, että kehosi kykenee yhdistymään ei-fyysiseen maailmaan ilman vaikutusta fyysiseen ulottuvuuteen.

Kysymys:

Mestarit, erosin ex-miehestäni kaksi vuotta sitten. Selvänäkijä kertoi minulle, että hän jättäisi minut, mutta hän kertoi myös, että olimme sielukumppaneita ja hän tulisi takaisin. Olen nyt sellaisen kanssa, jota rakastan kovasti ja jonka kanssa tunnen henkistä yhteyttä, meillä on kaunis tyttövauva enkä aio jättää miestä koskaan. Ex-mieheni ei jätä minua rauhaan ja tekstailee aina silloin tällöin pyytäen päästä takaisin. Olen välinpitämätön hänen suhteensa ja täysin rakastunut aviomieheeni. Miten usko/luottamus toimii? Mitä jos selvänäkijä on oikeassa? Rakastan miestäni ja tunnen olevani yhdistyneempi häneen, kuin olin koskaan ex-mieheeni. Mitä roolia he esittävät elämässäni? –Miamite, Ranska

Vastaus:

"Sielukumppani" on termi, jota käytetään sieluista, jotka "murrettiin" Lähteestä samaan tai melkein samaan aikaan kuin sinä. Sieluryhmässäsi on noin 72 välittömästi ennen sinua ja noin 72 heti jälkeesi. Kuten voit olettaa kokonaismäärästä 144, pelkkä sielukumppanuus ei määritä heidän merkitystään tietyssä elämässä. Kyllä, tunnistat näiden yksilöjen energiamallin ja olet ehkä suunnitellut viettää elämäsi heidän kanssaan – tai kenties vain tavata heidät ja sitten siirtyä eteenpäin.

Usein sielukumppani on suostunut auttamaan sinua oppitunnissa, jonka halusit oppia, kuten romanttinen rakkaus hänen kanssaan. Erottelukyvyn oppiminen omien tunteidesi suhteen ja jonkun yritys kontrolloida sinua voivat olla myös tekijöitä.

Tästä sielukumppanista olet ymmärtänyt, ettet halua jakaa tässä elämässä hänen polkuaan. Miehesi on opettanut sinulle, miten oikeasti kommunikoiva ja jakava suhde kirkastaa ja parantaa tätä fyysistä elämää.

Sinulla ei ole mitään velvollisuutta ex-miestäsi kohtaan. Hän ei ymmärrä yhteensopimattomuuttanne. Hän tuntee vain onnellisuutesi tällä hetkellä ja haluaa tulla osaksi sitä. Estä hänen puhelintaan ottamasta yhteyttä omaasi.

Selvänäkijä joka on täysin yhdistynyt henkeen, voi kertoa vain sen, mitä kunkin ihmisen suunnitelmat ovat tulkintahetkellä. Saadessasi tulkinnan aloit arvostaa ja kunnioittaa itseäsi ja tiesit, että sinun täytyi paeta avioliitosta, joten selvänäkijä näki sinun lähtevän. Hän tulkitsi ex-miehesi luonnetta ja näki, että hän oli manipuloiva ja itsekäs ja haluaisi sinut takaisin, jos sinusta tulisi tasapainoinen ilman häntä.

Usko/luottamus on, mitä sinulla on itseesi silloin, kun luotat intuitioosi ja tunteisiisi. Tiedät, mikä on oikein sinulle, koska energia resonoi sisälläsi. Selvänäkijä oli oikeassa, mutta hän sanoi vain, että ex-miehesi tulisi takaisin, muttei että hän onnistuisi halussaan. Päästä irti ahdistuksestasi ja nauti upeasta perheestäsi.

Kysymys:

Mestarit, olen aikuinen nainen, jolla on lapsia. Minulla on kuitenkin äiti, joka on erittäin roikkuva ja vaativa ja haluaa minun koko ajan käyvän luonaan ja jäävän luokseen. Jos en käy ainakin kerran viikossa, hän on hyvin murjottava, vihainen ja järkyttynyt. Olen selittänyt hänelle jatkuvasti, etten lasten, työn ja opiskelun vuoksi voi aina olla häntä varten, mutta hän on itsekäs eikä välitä. Mieheni haluaa muuttaa toiseen osavaltioon, mutta äiti raivostuu ja suuttuu, kun mainitsenkin tästä mahdollisuudesta. Hän on 92-vuotias ja erittäin terve, joten tunnen syyllisyyttä ja painetta olla täällä häntä varten. Ymmärrän, että hän on itsekäs, mutten voi sille mitään, että tunnen syyllisyyttä – vaikka yritän todella olla toimimatta hänen ehdoillaan. Onko tämä entisen elämän karmasuhde? Ja miten voin parhaiten käsitellä sen? –Lola, Australia

Vastaus:

Sallit manipuloida, kontrolloida, kiusata ja pelotella itseäsi. Et ole mitään velkaa tälle naiselle, jota vain satutaan kutsumaan äidiksesi. Ajattele taaksepäin elämässäsi kaikkia niitä olosuhteita, jolloin hän olisi voinut olla hyödyksi sinulle ja päätti olla auttamatta, koska se olisi ollut epämukavaa hänelle. Kun katsot elämääsi, miksi tunnet syyllisyyttä? Et ole koskaan tehnyt mitään noiden tunteiden aikaansaamiseksi.

Ikä ei anna etuoikeutta sanella toisille. Varmasti hän on yksinäinen tällä hetkellä, mutta enimmäkseen se on hänen omaa aikaansaannostaan. Hän ei ole pyrkinyt toisten suosioon, joiden kanssa hän voisi jakaa aikaansa. Hän olettaa, että toteutat hänen pienimmänkin toiveensa, joten miksi hänen pitäisi etsiä ketään muuta?

Älä anna hänen kontrolloida elämääsi. Tarkoituksesi elämässä on elättää perheesi ja kasvattaa heistä välittäviä ja rakastavia ihmisiä. Heille ei anna kovin hyvää esimerkkiä nähdä, että tyydytät kiittämättömän äidin tarpeet.

Miehesi muuttohalu perustuu perheen tulevaisuuteen. Vaikka hän ymmärtää äitisi halun olla sinun universumisi keskus, tämän ei pitäisi olla, ja häntä turhauttaa, että annat periksi niin helposti. Tämä on sinulle oppitunti elämäsi jokaisen osan merkityksen ymmärtämisessä. Et kunnioita tai rakasta itseäsi. Sinulla on valinnanvapaus. Älä anna toisten tehdä valintoja puolestasi.

Tämä ei ole karmallista sillä tavalla, kuin kutsut sitä, koska se antaisi ymmärtää, että se on rangaistus. Tämä on oppitunti itsearvostuksessa ja sellaisten luonnekysymysten ymmärtämisessä, kuin syyllisyys, velvollisuus, toisten salliminen kontrolloida ja uskollisuus omalle polulle elämässä.

Kysymys:

Mestarit, olen 48-vuotias ja olen saanut oman osuuteni koettelemuksista ja kamppailuista. Valaistuminen oli perimmäinen vastaus elämän vaikeuksiin. Olen saanut jo kokemuksen Itsestä ja pyrin epätoivoisesti saamaan sen uudestaan. Menin jopa Intiaan tapaamaan satgurua, mutta palasin takaisin tuntien enemmän riittämättömyyttä ja masennusta kuin koskaan. Nyt tiedän, ettei valaistumiseen ole oikopolkua, ei "suoraa polkua" Itsen oivaltamiseen. Se on ohjelmoitu. Pahinta tässä henkisessä etsinnässä on, ettei minulla ole enää mitään kiinnostusta elämään, eikä motivaatiota ja intohimoa. Minulla on vaikeuksia olla kiitollinen kaikista eduista, joita minulla on, ja näen olemassaolon petoksena, taakkana. Ei mikään yllätys, että kärsin nyt fibromyalgiasta. Miten voi odottaa auttavansa ja inspiroivansa toisia tätä taustaa vasten? –Mabel, Kanada

Vastaus:

Itsen oivaltaminen, valaistuminen, herääminen tai miksi sitä halutaankin kutsua, ei ole ohjelmoitu sieluun, joka on valinnut ihmiskokemuksen. Sielusi päätti tulla tähän negatiiviseen ympäristöön kohtaamaan ongelmat, joita on edessäsi, ja selvittämään ne ymmärtämällä, mitä ne edustavat.

Vaikeutesi on joustamattomuus niissä uskomuksissa, jotka ovat juurtuneet sinuun. Kokemuksesi eivät ole tyydyttäneet niitä odotuksia, joiden olet vakuuttunut olevan ainoa tapa mennä läpi tästä elämästä.

Mitä valaistuminen merkitsee sinulle? Koska seurasit satgurua, sen täytyy merkitä jotain sellaista, minkä tämä henkilö itämaisen filosofian perusteella määritteli ainoaksi tieksi rauhaan. Se on yliyksinkertaistamista, joka sinun haluttaisiin uskovan, jotta olet uskollinen heidän uskomuksilleen. Ei ole ainoastaan yhtä tapaa minkään tekemiseen. Fyysisessä maailmassa ei ole mitään absoluuttista.

Jokaisen täytyy selvittää oma suuntansa elämässä. Toisen seuraaminen näyttää vain, miten asiat ovat toimineet hänellä – se ei ehkä sovi yhdellekään toiselle. Oppitunteihisi sisältyy itseluottamus ja itsearvostus.

Tutki niitä asioita, jotka tuovat pelkoa ja epäilyä elämääsi. Etsi, miksi ne ovat ilmestyneet. Valaistuminen on sinulle niiden ymmärtämistä ja hankkiutumista eroon niistä. Tämä on todellista itsensä oivaltamista. Se on itse asiassa yhdistymistä sieluusi. Itse tekeminen on ainoa asia, jota varten tulit maapallolle. Sinulla ei ole velvollisuutta inspiroida tai auttaa muita, ellet ole onnistunut itse ja sinulla on sitten aikaa näyttää heille, miten teit sen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.6.–13.6.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 14.07.2017 21:35

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
6.6.–13.6.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kaiken sen myötä mitä maailmassamme tapahtuu, useimmiten tuntuu siltä, että elän eri maailmassa. Kuulostaa vähän itsekkäältä keskittyä vain omaan elämääni ja omiin ongelmiini eikä kovin paljon siihen, mitä tapahtuu ympärillämme, koska asiat maassani ovat rauhallisia verrattuna muihin maihin. Mutta en voi lakata tuntemasta vähän pelkoa ja luottamuksen puutetta joihinkin päätöksiin, joita hallitukset tekevät, kun näen ihmisten kärsivän sen vuoksi ja se vaikuttaa meihin kokonaisuutena. Helppo kysymys olisi: miten voimme tasapainottaa tämän? Antaa vain asioiden tapahtua ja sitten ratkaisuja tulee esiin? Voimmeko tehdä enemmän, kuin vain puhdistaa itsemme? Joskus tuntuu siltä, ettei havaintokykyni ole tarpeeksi selkeä. –Ana, Portugali

Vastaus:

Maailma jossa ihmiset ovat, on luotu erityisesti negatiivisten ja positiivisten energioiden kaksinaisuudeksi, jotta he voivat tehdä päätöksiä siitä, mitä he pitävät parempana, ja muodostaa tiedon alkuperästään. Tämä maailma jota kutsumme "kolmanneksi ulottuvuudeksi", on fyysinen ja pysyy sellaisena niin pitkään, kun ihmiset tekevät edelleen valintoja ns. hyvän ja pahan välillä. Sitä hallitsee tuomitseminen, jossa kaikki tuomitaan, arvostellaan ja arvotetaan. Yhteiskunnan kannalta on ehdoton oikea ja väärä kaikissa päätöksentekoprosesseissa.

Henkisen polun tarkoituksena, jolle jokainen sielu lähtee, on oppia, mitä merkitsee olla sielu, jolla on ääretön voima, ja alkaa oivaltaa ja hyväksyä, että se on todellinen ydinolemuksenne. Kun yksilö herää itselle, hän astuu pois muun maailman tuomitsemisesta ja tulee tarkkailijaksi. Hän katselee, mitä muut tekevät ja miten he toteuttavat oppituntivalintoja, joita jokainen on tehnyt.

Olet astumassa pois tuomitsemisesta ja siirtymässä evoluutiovaiheeseen, jossa näet, mitä tapahtuu, mutta päätät olla osallistumatta siihen, koska olet oppinut sen sisältävän vain toisten henkisiä polkuja. Tässä ei ole mitään itsekästä – on vain sen tunnustaminen, että jokaisella sielulla on oma polkunsa ja muutamat niistä risteävät siitä syystä, mistä tulit maan päälle.

Tarkkailijana olet irti niistä tunneristiriidoista, joihin ne jotka ovat sotkeutuneet yhteiskunnalliseen päätöksentekoon – eli hallituksiin – osallistuvat. Se kärsimys tai ne koettelemukset joista monet heistä löytävät itsensä, on luotu, jotta he voivat saada niitä elämänoppitunteja, joiden vuoksi he tulivat. He voivat muuttaa tilanneettaan, kun oivaltavat, että heillä on vaihtoehtoja, ja päättävät tehdä valintoja.

Et voi vaikuttaa toisiin, elleivät he ole avoimia ehdotuksillesi. Voit aina lähettää heille ehdotonta rakkautta, että he ymmärtäisivät sen, mitä kohtaavat, ja oppisivat siihen sisältyvän oppitunnin, jotta voivat siirtyä eteenpäin. Ihmiset tuovat itselleen tilanteita, jotka heidän täytyy kokea kasvaakseen.

Kysymys:

Mestarit, mietin rinnakkaisia asioita. Kun siis kirjoitan tätä tässä todellisuudessa, olenko minä se itseni ja mitä rinnakkaistodellisuudet ja -itseni ajattelevat tällä hetkellä? Olemmeko kaikki vain yhtä vai ajattelemmeko kaikki, että olemme ainoa? Miten se vaikuttaa kaikkiin rinnakkaiselämiini, kun keskityn sellaisiin asioihin, kuin violetti tuli ja ehdoton rakkaus? Ja onko deja vu -tuntemuksia siksi, että vaihdan rinnakkaistodellisuudesta toiseen? Miten tähän vaikuttaa se, että olemme kaikki yhtä? –Pekka, Suomi

Vastaus:

Ydinolemuksesi on energiaa. Se mistä olet tietoinen tällä hetkellä – ihmiskehosi – on nykyhetkesi tietoinen polttopiste. Katsoessasi sivulle, pois tästä todellisuudesta, voit osallistua tämän hetken mihin tahansa muuhun puoleen, aikaan johon päätät mennä, tai toiseen elämään menneisyydessä, nykyisyydessä tai tulevaisuudessa tästä maa-ajanhetkestä katsottuna.

Kaikki on energiaa ja energia on kaikki. Jollakin on fyysinen massa vain, jos uskot olevan ja luot sen osaksi todellisuuttasi. Olet tietoinen siitä, että asiat fyysisellä tasolla koostuvat molekyyleistä, jotka ovat enimmäkseen tyhjää tilaa – atomeja kiertämässä ydintä. Tietoisuutesi konfiguroimatta noita molekyylejä, ne pyörivät ja liittyvät muuhun energiaan ympärilläsi, eikä niitä voi havaita tuolina, tienä, ihmisenä tai ruohonkortena.

On vain yksi SINÄ. Se on sieluitse, joka valitsee, mitä havaitaan milloinkin. Sinulla on kyky keskittyä mihin tahansa, mikä kiinnittää huomiosi hetkessä. Kaikki mitä olet koskaan tehnyt tai kokenut, on osa muistojasi. Saatat jatkaa sen tutkimista, mihin olet laittanut jonkin fyysisen aspektisi, tai annat tietoisuutesi vaeltaa elämään uudestaan ja kokemaan jotain muuta.

Sielua ei sido mikään fyysinen laki tai ole määrätty pysymään fyysisenä. Kun menet matkalle, voit projisoida fyysiset kasvot tai pysyä energiavarjona, kuten teet, kun unelmoit, kaukokatselet tai astraaliprojisoit.

Kaikki sielut ovat osa Lähde-energiaa, joten voidaan sanoa, että ne ovat kaikki yhtä. Kuitenkin jokaisella osalla joka on murrettu Lähteestä, on omat kokemuksensa, ja siksi sen muistot vaihtelevat niistä valinnoista, joita muut ovat tehneet. On kollektiivimuisti, kuin tietosanakirja, johon on tallennettuna Lähteen kaikkien osien kaikki vuorovaikutukset, ja jokainen sielu voi mennä tutkimaan sitä tahdonalaisesti.

Tiedosto kunkin sielun kokemuksista on kuin levy, jolle kaikki saavutuksenne on tallennettu. Sitä voidaan tarkastella rinnakkaiseläminä, koska voit hypätä elämästä toiseen pelkästään keskittymällä kirjoituksen tiettyyn osaan.

Päävaikeus joka sinulla on näiden käsitteiden kanssa, on ihmisenä olemisen rajoittuneisuus. Tietosi rajoittuu kokemuksiin, jotka tämä fyysinen keho on käynyt läpi. Arvostaaksesi sitä fantastista kykyä, jonka sielusi antaa ollessasi edelleen ihminen, sinun täytyy päästää kehostasi irti meditoinnin, hypnoosin tai tietoisen matkustamisen aikana ja antaa korkeamman itsesi tai sielusi opastaa sinua.

Kysymys:

Mestarit, minusta tuntuu, että olen loputtomassa kierteessä, jossa yritän tarttua henkilökohtaisiin ongelmiini. Kun olen liikaherkkä kaikelle, mitä ympärilläni on, minusta tuntuu usein, etten pysty selviytymään elämästä tällä maatasolla, koska se on liian intensiivistä. Olen parantanut muita monta vuotta, mutten näytä osaavan auttaa itseäni. Tiedän, että olen tuonut mukanani ratkaisemattomia ongelmia menneisyydestä – täydellinen turvattomuuden ja uhrina olemisen tunne, luottamus, pettäminen, mustasukkaisuus. Nämä negatiiviset tunteet pidättelevät minua enkä näytä löytävän niiden lähdettä, vaikka kuinka paljon katsoisin sisäänpäin. Haluaisin tuntea itseni sielutasolla ja mikä tarkoitukseni on. Auttakaa minua ymmärtämään, mitä tapahtuu, kun tunnen olevani niin eksyksissä. –Diane, Iso-Britannia

Vastaus:

Piiloudut sen määritelmän taakse, jonka olet kiinnittänyt itseesi – liikaherkkyys. Jotta sinuun vaikutetaan, sinun täytyy osallistua ympärilläsi olevaan energiaan. Voit aina muodostaa suojan ja saada tuon energian kimpoamaan takaisin. Olet hyvin utelias, ja sinusta tuntuu, että jos et tiedä kaikkea, mitä ympärilläsi tapahtuu, sinulta menee jotain ohi tai joku käyttää sinua hyväkseen.

Parannusta harjoittaessasi olet vakuuttanut itsellesi, että voidaksesi olla parhaiten avuksi, sinun täytyy ottaa asiakkaidesi ongelmat itsellesi. Mikään ei ole kauempana totuudesta. Parantajat ovat universaalin elämänvoimaenergian kanavia, kun se kiertää kauttanne asiakkaaseen. Loppuprosessi riippuu vastaanottajan päätöksestä, mitä hän tekee parannuksella. Lakkaa panostamasta lopputulokseen. Jos he eivät parannu, sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi.

Kaikki nämä tunteet joita kuvaat, ovat oppitunteja, jotka halusit ymmärtää. Jotkut tosiaan tulevat entisistä elämistä, joissa et pystynyt käsittelemään niitä, ja jotkut ovat uusia tässä elämässä. Tapa näiden tunteiden lähteen löytämiseen on selvittää mielestäsi kaikki muu, ottaa ne yksi kerrallaan käsittelyyn ja kysyä alitajunnaltasi, missä se ensimmäisen kerran ilmestyi elämääsi.

Huomaat, että jokainen niistä liittyy elämänoppituntiin, jonka käsittelemistä olet vältellyt. Tutki ongelmaa niin, kuin se kuuluisi jollekin muulle, ja neuvo itsellesi, että se on vain oppitunti opittavaksi ja ymmärrettäväksi. Sitten kun näet, ettei se ole mitään taianomaista tai sinua kontrolloivaa, voit edetä eikä sinun tarvitse koskaan nähdä sitä enää.

Kysymys:

Mestarit, olen hämmentynyt tarkoituksestamme elää maapallolla. Ymmärrän, että olemme täällä kokemassa asioita, joita emme voi kokea missään muualla, kuin Maan kaksinaisuudessa. Mutta koska sielut elävät vain täydellisessä rakkaudessa, miksi meidän odotetaan käyvän läpi tai ratkaisevan negatiivisia tunteita, kun koemme? Eikö riitä, että käy läpi negatiivisuuden ja käsittelee nämä tilanteet parhaan kykynsä mukaan ollessaan täällä? Tarkoitan, että joskus ei ole muuta ratkaisua, kuin panna ihmisiä pois elämästään. Onko se itsessään oppimista tai ratkaisu? –Robi, USA

Vastaus:

Lähde oli aivan yksin ja täydellisyydessä. Se mietti, mikä oli sen oman täydellisyyden vastakohta, joten paloja (sielut) murrettiin vastausten saamiseksi. Koska kaikki mitä oli tuolloin, oli ehdotonta rakkautta (eli kaikki on positiivista ilman vähäänkään negatiivisuutta), maaplaneetta luotiin paikaksi, jossa vastakohtia oli olemassa, ja siellä asuvat olennot voisivat valita positiivisen tai negatiivisen kokemuksen.

Kun sielu tulee kehoon ja maapallolle, se ei muista, että se on ehdottomasti rakastavassa täydellisyydessä silloin, kun ei ole tässä toimintapiirissä. Sanomme, että sielulla on ihmiskokemus, jossa se on niiden sääntöjen ja määräysten kohteena, jotka muodostavat sen valitseman kodin kaksinaisuuden, ja sen täytyy löytää ehdottomasti rakastava energia ytimestään voidakseen tuntea sen.

Kutsumme tätä kaksinaisuuspaikkaa "kolmanneksi ulottuvuudeksi". Sitä hallitsee ego, ja kaikki tuomitaan, arvostellaan ja arvotetaan. Sielut päättävät tulla maan päälle nähdäkseen, pystyvätkö he tajuamaan valitsemansa oppitunnit. On mahdotonta työstää oppitunteja ja päättää negatiivisten ja positiivisten vaihtoehtojen välillä ollessaan rakkaudessa, koska siellä ei ole negatiivisuutta. Kaikki oppitunnit tulevat negatiivisuudessa, koska se on rakkauden ja täydellisyyden vastakohta. Jos ei ole koskaan elänyt arktisella alueella tai erämaassa, ei tiedä, mitä on jäätyä tai kiehua.

Pelkkä valitun oppitunnin tunnistaminen ja käsitteleminen parhaalla tavalla, johon pystyy, ei anna sinulle ymmärrystä kaikista asioista elämässäsi, joihin se vaikuttaa. Vain ratkaisemalla ongelman valiten sen vastakohtatoiminnan (positiivinen), voit saada viisauden tilanteesta eikä sinun tarvitse enää koskaan toistaa sitä tässä tai missään muussakaan elämässä.

Kysymys:

Mestarit, tiedän, että tyttäreni ollessa surullinen, onneton tai ärsyyntynyt, minun tehtäväni on päättää, annanko hänen vetää minut alas kanssaan. Minusta kuitenkin tuntuu, että pystyn vastustamaan hänen tunnevaikutustaan vain, jos etäännyn tai tulen tavallaan välinpitämättömäksi häntä kohtaan. Jos teen näin, minusta tuntuu, että rakastan häntä vähemmän, ja se tuntuu väärältä. Miten on mahdollista suojella itseään siltä, että toinen ihminen vetää alas, ja kuitenkin rakastaa häntä samalla tavalla? –Lina. Liettua

Vastaus:

On aina yksittäisen sielun tehtävä reagoida siihen energiaan, jota joku muu ohjaa häntä kohti. Se pyörii toisen tai kummankin osapuolen oppituntien ympärillä. Jos olet se, joka vedetään alas, se voi tapahtua vain, jos sallit sen. Kyse on siitä, että tunnet vastuuta tai samaistut osaan tai kaikkeen siitä, mitä tuo ihminen sanoo. Itse asiassa tunnustat mielessäsi, että hän tietää sinua enemmän siitä, mitä tarvitset tai miten reagoit.

Tunnevaikutus jonka mainitset, aiheutuu siitä, että hyväksyt syyn osasta tyttäresi tekoja. Etäisyys on yksi tapa käsitellä häntä, mutta katkaiset silloin mahdollisuuden puhua ja työskennellä hänen kanssaan siitä syystä, miksi hän käyttäytyy niin. Nämä ovat valintoja, joita hän tekee – ei automaattista, kemiallisesti tai psyykkisesti kontrolloitua käyttäytymistä.

Hän nauttii myös siitä, miten järkytyt itsestäsi noina aikoina. Kun et osallistu hänen draamaansa, autat itse asiassa häntä, koska hän pystyy kontrolloimaan tunteitaan, mutta hänelle on liian hauskaa nähdä sinut kurjana ja syyllisyyden riivaamana. Joskus kuitenkin ylireagoit jälkeenpäin ja sallit hänen sanella halunsa, koska uskot pikkuruisen irrottautumisesi merkitsevän, että rakastat häntä vähemmän.

Kysy itseltäsi, sallisitko hänen vahingoittaa itseään. Vaadi häntä tutkimaan sitä tulosta, mikä hänen teoillaan on tosiin. Miksi kohtelet hänen manipulointiaan eri tavalla kuin lapsen kuritonta käyttäytymistä? Hän imee kaiken positiivisen energiasi, jottei hänen tarvitse tehdä työtä saadakseen omansa päästämällä irti negatiivisuudesta, jossa hän velloo.

Kieltäytyminen sallimasta hänen vaikuttaa sinuun ei ole rakkauden pidättelemistä tai hänen rakastamistaan vähemmän kuin muina aikoina. Voisit yrittää myös ympäröidä itsesi ehdottomalla rakkaudella häntä varten aina, kun hän aloittaa manipulointinsa, jottei hänen tarvitse yrittää kiskoa sinusta. Hän väsyy helposti peleihinsä, jollei hän enää saa sinua tolaltaan.

Kysymys:

Mestarit, 10 vuotta sitten työskentelin henkioppaan kanssa, joka antoi minulle informaatiota itsestäni ja elämästä hengessä. Meditoin, nostin värähtelyäni, istuin häntä vastapäätä ja nauhoitin vastaukset, joita hän antoi. Luulin, että hänellä oli paras etuni sydämessään. Kaksi meediota kertoi minulle, että hän oli aito opas, mutta hän toi kehooni haitallista energiaa, joka horjutti juurichakraani. En ole koskaan täysin toipunut tästä vammasta, mutta lopetin kontaktin pian sen jälkeen. Aivan äskettäin olen kehittänyt parantavan energian otettuani Enkelinsana-kukkatippoja. Pystyn käynnistämään parantavan energian tahdonalaisesti. Tämä on tullut selväkuuloisesti neljän olennon ryhmältä, jossa on kaksi naispuolista ja kaksi miespuolista (minulle on kerrottu, että yksi on enkeli). Ongelmana on, että minulla on vaikeus luottaa heihin, ja olen huolissani siitä, että he aiheuttavat minulle lisäharmia. Voinko luottaa näihin oppaisiin? –Lynnie, Iso-Britannia

Vastaus:

Yksi tärkein oppituntisi tässä elämässä on erottelukyky – kyky tutkia, mitä sinulle esitetään, ja määrittää, onko se totta henkisellä matkallasi ja pitäisikö sinun hyväksyä se, vai ei.

Yksi mahdollinen vaara henkioppaiden kanssa työskentelyssä on, että tulee omahyväiseksi kontaktissaan heidän kanssaan niin, että unohtaa suojautua estämään toisia olentoja sekaantumasta. Henki jonka kanssa työskentelit hyvin pitkään, oli valoa, eikä hän koskaan tarkoittanut mitään vahinkoa sinulle. Yhden sessionne aikana toinen inkarnoitumaton sielu tuli mukaan keskusteluunne, koska mitään ei ollut estämässä sen sekaantumista. Tämä henki horjutti sinua, ei se, jonka kanssa olit viettänyt paljon aikaa. Tämä negatiivisuus oli hyvin vaikea poistaa.

Ryhmä jonka kanssa parhaillaan työskentelet, on kokonaan valoa, ja se haluaa vahvistaa sinua ja auttaa polullasi. On kuitenkin elintärkeää, että ennen minkään session alkamista ei-fyysisten olentojen kanssa, suojaat itsesi sanomalla, että avaudut vain niille, jotka tulevat sielusi korkeimmaksi ja suurimmaksi parhaaksi.

Kukkauute vahvistaa edelleen selkeyttäsi ja energiajohtavuuttasi. Kun aloitat tapaamisen – ja myös sen aikana – varmista ajoittain, että tuleva informaatio resonoi sielusi kanssa. Jos tunnet jotain häiriöitä kehossasi – kutinaa, ärsytystä tai epävakautta – lopeta tapaaminen välittömästi, ja puhdistaessasi heidän energiansa pois, tuo sisään parantavia värähtelyjäsi.

Luottamus ei tule automaattisesti. Testaa kaikkia tilanteita tutkimalla entisten kokemustesi avulla informaatiota, jota annetaan. Aloita pienestä – älä anna kenenkään yrittää pakahduttaa sinua liian paljolla kertainformaatiolla niin, ettet ole valpas.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.6.–27.6.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 31.07.2017 09:40

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
20.6.–27.6.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kiitos jatkuvista ponnisteluistanne tukea ihmiskuntaa. Haluan ymmärtää paremmin sen positiivis-negatiivisen kaksinaisuuden luonnetta, jota ihmiset kokevat maan päällä – erityisesti verrattaessa muun universumin toimintaan. On sanottu, että tämä kaksinaisuus on ainutlaatuista maan päällä. Ymmärrän, että on paljon monia muita olentoja – jotkut aggressiivisia, jotkut rauhallisia. Onko meille vieraita olentoja, jotka tuntevat surua, kun joku niiden läheisistä kuolee? Tuntevatko he raivoa, niin kuin me? Pystyvätkö he ystävällisiin tekoihin ja siihen iloon, jota se kenties tuo? Ovatko he sekä murhaajia että pelastajia? Onko näillä käsitteillä mitään merkitystä heille? Jos tämä mitä olen kysynyt, on totta, miten se eroaa meidän tavastamme kokea niitä kaksinaisuudessa? –Steven, Iso-Britannia

Vastaus:

Kaksinaisuutenne on ainoa paikka, jossa on negatiivista energiaa. Kaikki muut paikat muodostuvat ehdottomasti rakastavasta energiasta. Jokainen muu todellisuus jossa sielu saattaa valita jonkin kokemuksen, on erilainen kuin kaksinaisuutenne. Monissa näistä paikoista sielulla ei ole edes kuorta tai peitettä – se pysyy energiamuodossaan. Ei ole mitään Star Trek -planeettoja.

Yksilö voi päättää vierailla paikoissa, joissa hän voi kuluttaa koko aikansa filosofiseen retoriikkaan, työstää fyysistä kyvykkyyttä, nauttia värähtelymanipuloinnista, kuten musiikki, tai viettää vain aikaa sielujen kanssa, jotka ovat hänen ryhmästään tai joiden kanssa hän on elänyt muita elämiä.

Useimmissa paikoissa ei ole olentoja, jotka täytyy luoda lisääntymisen kautta, koska monissa paikoissa väestö on vain ns. yhtä sukupuolta. Sielut päättävät käydä näissä paikoissa ja melkein aina "putkahtavat esiin" aikuismuodossa. Ne eivät vietä aikaa riippuvaisena muista, jotka kasvattavat ne itsenäiseen vaiheeseen, jotta ne voivat olla vuorovaikutuksessa näissä ainutlaatuisissa ympäristöissä.

Negatiivisia tunteita tai tekoja ei ole, joten kysymilläsi tunteilla ei ole mitään merkitystä. Päinvastainen informaatio jota olet saanut, on sieluilta, jotka ovat ruumiittomia ja edelleen yhteydessä Maahan ja sen kaksinaisuuden negatiivisuuteen. Tämä on yleistä ajattelua myös monien salaliittoteoreetikkojen keskuudessa, jotka nojaavat egotuomitsemiseensa sellaisen paikan kuvauksessa, jossa he eivät ole koskaan olleet.

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa, joten jos kenestäkään tuntuu hyvältä saada sellaisia paikkoja ympäristöönsä, he saavat lisää valtaa. Voit visualisoida sen, mihin sinulla on ollut kontakti tai sinulla on aiempaa tietoa. Ja joillekin on hauskaa pelata "mitä jos" -peliä. Luo sitä, mikä on mukavaa sinulle.

Kysymys:

Mestarit, miten erotan intuition, pelon ja omien varjojeni projisoinnin? –Madalena, Brasilia

Vastaus:

Perusmuodossa intuitio tulee ei-fyysiseltä korkeammalta itseltäsi, joka käyttää monien elämien aikana oppimiaan asioita. Pelko on tunne, joka voidaan kokea vain maatason fyysisessä kaksinaisuudessa, negatiivisen ja positiivisen energian yhdistelmässä. Se on tapa hälyttää sinut oppituntiin, jonka olet päättänyt kokea. Projektiot voivat tulla mistä paikasta tahansa, jonka kanssa luova mielesi on vuorovaikutuksessa.

Intuitio ilmestyy monin eri tavoin ihmisille. Se voi olla heikko tunne, tai ajattelua, että heidän pitäisi tehdä jotain tai että jokin on oikein tai väärin heille. Tämä saattaa ilmestyä, koska he ovat kokeneet jonkin muunnelman samasta tilanteesta, joka on heidän edessään nyt, tai se voi tulla tyhjästä, kuin déjà vu -tuntemuksena. On melkein mahdotonta saada selvää sen alkuperästä, mutta suunta tuntuu hyvin voimakkaalta. Kun kysyt lähdettä ja ylianalysoit, mistä se tuli, sinulta menee tilaisuus hyödyntää tämä mahtava tieto. Jos tunnet sitä ja se tuntuu hyvältä, seuraa sitä.

Pelko on opaste, että elämänoppitunti on edessäsi. Tämä antaa sinulle tilaisuuden tutkia, miksi se on siinä ja mitä voit oppia penkomalla sen syytä. Käännä se negatiivisuus, jossa se ilmestyy, vastakkaista positiivista ratkaisua kohti. Kun kysyt korkeammalta itseltäsi pelosta, se voi näyttää, mistä se tuli.

Tajuntaasi voidaan projisoida mitä tahansa, minkä sielu on kokenut jossain muodossa. Se voi tulla tilanteista entisissä elämissä tai nykyelämässäsi, jostain mitä olet tarkkaillut, jostain mitä olet lukenut tai elokuvasta, jonka näit elokuvateatterissa. Näihin tapahtumiin liittyy kolmannen ulottuvuuden egopohjaista tuomitsemista.

Ota kaikki nämä eri toimet tavoiksi ymmärtää elämänmatkaasi. Käytä niitä tietoisuutesi lisäämiseen fyysisestä ja henkisestä kasvustasi.

Kysymys:

Mestarit, minulla on aina ollut vaikeuksia suhteissani muihin ihmisiin. Minua kiusattiin ja hyljeksittiin nuoruudessa, minulla oli huono tai ujo luonteenlaatu. Nyt vähän yli 20-vuotiaana olen levoton toisten lähellä ja etsin edelleen hyväksyntää. Torjuminen on tuskallista ja puolustaudun sisäisesti helposti tai päiväuneksin, että teen vaikutuksen ihmisiin, jotka ovat suosittuja tai joista pidän. Fantasioin tai olen pakkomielteinen myös vastakkaisen sukupuolen edustajista, jotka ovat ulottumattomissani. Suutun helposti ihmisille, jotka eivät kunnioita minua. Tiedän, että tämä tulee varhaistraumasta, mutta miksi en voi päästää siitä irti? En ole se – tiedän, että kykenen ehdottomaan rakkauteen, mutta egoni tuntuu suurelta ja se jumittaa normaalien sosiaalisten kanssakäymisten poistyöntämisessä. Minulla on hyviä ystäviä ja kumppani, mutta suuri osa pelostani keskittyy torjumiseen myös näissä suhteissa. –Catherine, Kanada

Vastaus:

Olemme varmoja, ettei tule yllätyksenä, että pääoppituntisi liittyy torjumisen kaikkiin aspekteihin. Olet jatkuvasti suuressa hälytystilassa torjumistunteen vuoksi, sekä suoraan että omissa odotuksissasi. Kaikkien sielujen täytyy oppia rakastamaan itseään voidakseen kasvaa. Niin kauan kun jatkat itsesi ja elämäsi torjumista, et koskaan saavuta ymmärrystä ja itserakkautta.

Hyväksynnän etsiminen kertoo maailmalle, että se tietää sinusta enemmän kuin sinä. Annat sille vallan tehdä päätöksiä puolestasi siinä, miten sinun pitäisi tuntea ja reagoida – kuitenkin suutut, kun se noudattaa toiveitasi. On vaikea kunnioittaa sellaista, jolla on niin huono käsitys itsestään. Kerrot sille, että odotat sitä, joten se toimii sen mukaan.

Haaveilu on juoksemista karkuun sen näkemistä, miten voit käsitellä näitä oppitunteja. Ego pitää sinut tiukasti tuomitsemisessa, jossa vaadit – kuten kaikki egot – että asioita arvostellaan, arvotetaan, torjutaan ja tuomitaan jatkuvasti. Tämän kierteesi katkaisemiseksi, siirry pois tuomitsemisesta ja ala arvioida, haluatko oikeasti yhteyden ympärilläsi oleviin.

Et usko olevasi suositussa ryhmässä olemisen arvoinen, joten pidät itsesi poissa siitä. Kuvittele itsesi osaksi ryhmää, jossa haluat olla. Se sallii sinun ottaa takaisin voimasi päättää, keitä ystäväsi ovat, ilman torjumisaspektia. Päästä irti tarpeesta olla torjuttu. Tiedämme, että tämä kuulostaa kummalliselta, mutta kun odotat torjuntaa joka kulman takaa, ilmennät sitä elämääsi.

Kysymys:

Mestarit, miten minun pitäisi hahmottaa sielun rooli maainkarnaatiossa ihmismielen ja -aivojen normaalitoimintaan liittyen? Ihmismieli toimii pääasiassa aivojen, aistien ja kehon syötteellä. Miten sielu vaikuttaa mieleen saavuttaakseen tarkoituksensa maan päällä? Miten hahmottaa sielun rooli jokapäiväisessä toiminnassa maan päällä? Kuuluuko vapaa tahto mielelle vai sielulle? –Oinam, Intia

Vastaus:

Et ole ihminen, joka vain sattuu sisältämään sielun. Olet sielu, joka on valinnut ihmiskokemuksen. Sielu on sen henkilön ydinolemus, jonka näet peilissä joka päivä. Se mistä puhut, on valinnanvapaus. Fyysinen keho joka sisältää aivot muistisoluineen (tai kovalevyn) ja mielen, on aistitietoisuus, joka sinulla on tässä elämässä – sielumatkasi ihmisaspekti.

Kun sielu on alkuperäisessä muodossaan, joka on epämääräinen energiapilvi, joka tietää kaiken, tuntee kaiken ja voi olla monessa paikassa samaan aikaan, eikä se ole rajoittunut yhteen tietoisuuspisteeseen, kuten keho mielensä kanssa. Sielu valitsee ne oppitunnit, jotka se haluaa käsitellä kehossa ollessaan, ja aiheuttaa tuolle mielelle/aivoille muistinmenetyksen tarkoituksestaan.

Kun ihminen käy läpi elämänkiertoaan, se kerää informaatiota, joka tallennetaan aivoihin mielen käytettäväksi valinnoissa. Koska sielulla on valinnanvapaus, mielellä on myös vapaus valita, mitä se haluaa ymmärtää. Koska aivot ovat hyvin pedanttiset, ne eivät usein näe valinnanvapauttaan, koska ne eivät tunnista ulottuvilla olevia vaihtoehtoja.

Valinnanvapauden todellinen hyödyntäminen vaatii joskus oivallusta Maan rakenteesta kaksinaisten negatiivis-positiivisten energioidensa kera. Tämä sallii nähdä eron negatiivisen egotuomitsemisen ja positiivisen rakastavan energian välillä.

Yrität erottaa fyysiset aivot/mielen ei-fyysisestä sielusta, eikä sitä voi tehdä. Ilman sielua mitään muuta ei voisi olla tai olisi. Sielu ei vaikuta kehoon, paitsi antamalla viisautta, jota se on kerännyt entisistä elämistä, kun ihmisaspekti etsii yhteyttä siihen. Niin kauan kun keho pysyy juurtuneena egotuomitsemiseen, sielu työnnetään sivuun ja aivot/mieli ovat omillaan oppimassa ja tekemässä valintoja, jos ne voivat nähdä vaihtoehtoja.

Kysymys:

Mestarit, noin viisi vuotta sitten olin suhteessa fyysisesti väkivaltainen kuukausien eskaloituneen sanallisen loukkaamisen jälkeen. Se oli molemmin puoleista – nainen ärsytti minua ja tein myös oman osuuteni, mutta yhtenä iltana alkoholin vaikutuksen alaisena minulta meni hermo ja laitoin makuuhuoneen palasiksi ja lähdin menemään. Heräsin seuraavana päivänä kauhuissani ja ryntäsin takaisin yrittäen korjata asioita niin paljon, kuin pystyin. Suostuttelin häntä olemaan kertomatta poliisille eikä hän kertonut, mutta suhde katkesi ja erosimme. Olin vuosia ahdistunut siitä, mitä olin tehnyt. Olen kärsinyt valtavasta masennuksesta ja ahdistuksesta tapahtuman jälkeen, ja voin ajatella vain, että sen aiheutti stressi. Olen sittemmin oivaltanut, että meidän kummankin sielulla on täytynyt olla sopimus tämän oppitunnin saamisesta yhdessä. Ovatko henkiset terveysongelmani kuitenkin pysyviä ja edelleen oppitunti? –Jon, Iso-Britannia

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Valitsit monia oppitunteja tähän elämään ja niihin sisältyi riippuvuus juomiseen, viha, kontrollointi ja itsensä rankaiseminen. Sinun täytyy tutkia kykyä päästää irti itseinhosta ja sallia anteeksiannon levitä itserakkauden palaamiseksi. Aiheutat valitsemalla kaikki ne rajoitukset, jotka näet mielenterveysongelmina.

Sinulla on kontrolli tapahtumiin reagoimiseen tällä hetkellä, mutta jatkat itsesi rankaisemista yhdestä tapahtumasta, joka korosti kaikkia oppimisprosessejasi. Yksi teko ei tuomitse ihmistä jatkuvien mullistusten elämään, kunhan hän muistuttaa jatkuvasti itselleen, mitä hän uskoo tietoisesti valinneensa.

Teidän kummankin tarvitsi olla tietoisempi siitä vaikutuksesta, mikä sanoillanne ja teoillanne on toisiin – se oli oppitunti teille kummallekin. Kun palat takaisin siihen, mitä tapahtui, näetkö, ettei se ollut tahallinen teko? Stressi, eskaloituminen, juominen ja tyytymättömyys jota et sallinut itsesi oivaltaa – kaikki nämä johtivat räjähdykseen, jota käytit paetaksesi vääjäämätöntä fyysisen vahingon aiheuttamista hänelle.

Mitään pysyvää ei tapahtunut, paitsi taipumattoman mielesi laittaminen itsesi tuomitsemisen kurssiin. Sinulla on voima aloittaa alusta. Se oli vain oppitunti, ei lähtemätön tatuointi, joka leimaa sinut varalliseksi ja kontrolloimattomaksi kiusankappaleeksi. Anna syyllisyyden mennä!

Osa masennusta on, että päästit irti huolesta ja rakkaudesta, jota sinulla oli kumppaniasi kohtaan, ja täytit tuon tilan itsesi inhoamisella. Häädä epätoivo ja täytä tyhjä tila ehdottomalla rakkaudella itseäsi ja tätä vaikeaa elämää kohtaan, jonka valitsit. Vaati paljon rohkeutta kohdata menneisyytesi. Kirjoita tulevaisuutesi uudelleen ymmärtäen, että olet rakkaus. Tunne tuo kauneus ja hyväksy, että se kuuluu sinulle – mutta sinun on päästettävä se sisään!

Kysymys:
Mestarit, synnyin köyhänä, mutta onnellisena. En ole koskaan ollut varakas ja minulla on ollut niukkaa lapsuudesta saakka. Olen pyrkinyt aina opiskelemaan ja tekemään työtä mukavan elämän eteen. En ole onnistunut. Ei ole koskaan puuttunut ruokaa tai asuntoa, mutta saavutukseni ovat siinä. Päätökseni ovat johtaneet minut aina niukkuuteen. Asiat ovat pahentuneet toisen avioliittoni jälkeen, jossa minä ja neljä muuta ihmistä elää samoilla tuloilla. Vaikeimmalla hetkellä loin niukkuuskierteen. Olen kamppaillut sisäisessä muutoksessani ja yrittänyt avautua vauraudelle käyttämällä vetovoimanlakia. Muutamista edistysaskelista huolimatta tulokset ovat edelleen heikot. Joten mikä elämänoppitunti on piilotettuna tähän? Pitäisikö minun lakata yrittämästä vetää puoleeni vaurautta ja keskittyä henkiseen kasvuun, jonka tämä oppitunti antaa minulle? –José, Brasilia

Vastaus:

Elämänoppitunti jota toteutat, on vastuun ottaminen tekemistäsi valinnoista. Päätöksesi ottaa taloudellinen vastuu lisäihmisistä on käyttänyt kaikki mahdolliset ylimääräiset rahasi, joita työsi on tuonut sinulle. Aloitit perheesi köyhyysajattelutavasta etkä ole oppinut kaikkia mahdollisia oppitunteja siitä.

Voit yrittää tuoda rahaa vetovoimanlain avulla, mutta se ei auta, ennen kuin analysoit koko elämäntilanteesi, mukaan luettuna kulut mahdollisia tulojasi vasten. Ole rehellinen perheesi kulutuksesta. Kyllä, haluaisit antaa heille enemmän, kuin kykenet tällä hetkellä, mutta se on mahdotonta.

Vauraus ei ole vain rahallista. Vauraus on kyky, että elämässäsi on runsaasti onnellisuutta, terveyttä, jakamista ja rakkautta. Arvosta kaikkea, mikä on mahdollista sinulle – se on oppituntisi. Joskus tulevaisuudessa kun riemuitset fyysisestä vauraudestasi, saatat olla valmis saamaan jossain määrin myös rahallista vaurautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.7.–11.7.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 22.08.2017 18:02

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
4.7.–11.7.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen 34-vuotias ja olen ollut naimisissa 10 vuotta. Viisi vuotta sitten aloimme aktiivisesti yrittää lasta. Se on ollut vaikea matka, mutta se on tuonut minut kauniiseen paikkaan elämässäni. Vaikka edelleen kaipaan tämän sielun syntymistä, tiedän, että se tapahtuu täydelliseen aikaan. Kysymykseni on: miten kutsumme sielua syntymään meille? Täytyykö hedelmöittämämme sielun värähtelyn sopia yhteen oman värähtelymme kanssa? Mikä se sielu on, jonka äitiyttä odotan? –Chelsea, USA

Vastaus:

Aina kun sielu päättää, että se haluaa saada ihmiskokemuksen maan päällä, se valitsee ensin oppitunnit, jotka se haluaa oppia. Saadakseen tiettyjä oppitunteja, sielun on tultava ympäristöön, joka auttaa näyttämön antamisessa tuolle koulutukselle. Esimerkiksi oppiakseen riippuvuuksista se voi mennä alkoholistiperheeseen, oppiakseen fyysisestä tai psyykkisestä väkivallasta, perheeseen jossa on väkivaltainen henkilö, tai löytääkseen itseluottamusta, perheeseen jossa on hallitseva ja manipuloiva vanhempi. Jos se tarvitsee vain tietyn paikan planeetalla, tämä saattaa olla ainoa huomioonotettava seikka valintaprosessissa.

Joskus sielu on suunnitellut ennalta toisen tai kummankin vanhemman kanssa suorittaa kaksoisoppitunnin. Kaikki osapuolet säilyttävät valinnanvapautensa, joten ne voivat koska tahansa pysäyttää tai viivyttää sielun tulemista sikiöön tai muuttaa mieltään koko yhteisharjoituksen aloittamisesta.

Tietty värähtely tai valaistumisaste joka sielulla on, ei aluksi vaikuta vanhempien ja lapsen väliseen yhteensopivuuteen. Tullessaan Maan kaksinaisuuteen, melkein kaikkiin sieluihin vaikuttaa muistinmenetyksen vuoksi identtisesti negatiivis-positiivinen tasapaino. Ja sielut jotka ovat jo maan päällä, eivät ehkä ole saavuttaneet viisauspotentiaaliaan tulossa olevan oppituntien suorittamisen vuoksi.

Sinun tapauksessasi tiedetään hyvin, että pyrit antamaan elämän innokkaalle sielulle. Monet ovat "haastatelleet" sinua pääsemällä käsiksi mahdollisiin oppimistilanteisiin, joita annetaan. Ne ovat panneet merkille tietoiset ja tiedostamattomat aspektit vanhemmuudessa, jota sinä ja aviomiehesi ilmaisette.

Tärkeimmät asiat ensin – opettele rentoutumaan vähän enemmän prosessin suhteen. Nauti seksistä sen upean fyysisen tunnekokemuksen vuoksi, joka se on. Voit tuntea näitä ainutlaatuisia aistimuksia vain fyysisen kehon avulla. Lakkaa asettamasta niin paljon painetta itsellesi. Kun aika on oikea teille kaikille, sielu putkahtaa sisään!

Kysymys:

Mestarit, miten näette astrologian käyttämisen ihmiselämässämme? Pitäisikö astrologiaa käyttää ennustustyökaluna tai vaikuttaako se vapaaseen tahtoomme ja valintoihimme? –Kanerva, Suomi

Vastaus:

Astrologiaa jota yleisesti pidetään planeettojen vaikutuksena ihmiskehoon, on dokumentoitu kautta ihmishistorian. Syntymähetki antaa teille indikaation siitä potentiaalista, joka inkarnoituneella sielulla on tuossa kehossa ja jonka saa aikaan taivaankappaleiden vaikutus. Se ei määrää, mitä tapahtuu tuolle ihmiselle – se on vain edesauttava energiatausta.

Planeettojen vaikutus syntymänne ajankohtaan on kaksiosainen. Ensin on se, minkä suurin osa ihmisistä kartoittaa – tarkka aika ja paikka, kun keho tulee maailmaan äidin sisältä. Mutta toinen, myös tärkeä, on se aika, jolloin siittiö yhtyy munasoluun ja alkaa jakautuminen. Taaskin planeettavaikutukset ovat ehdotuksia, joita voidaan seurata, tai ne voidaan täysin sivuuttaa ja päättää mennä eri polkua.

Sielut voivat ratsastaa alkupotentiaalillaan tekemättä mitään muutoksia tai käyttää sitä ponnahduslautana luonnollisten taipumustensa yli valitsemaansa suuntaan. Tämä selittää, miksi ne joilla on sama astrologinen merkki, saattavat vaikuttaa hyvin erilaisilta.

Jotkut luonteenpiirteet jotka näyttävät hallitsevan astrologista merkkiä, saattavat olla osa oppitunteja, joita sielu valitsee nähdäkseen, pystyykö se ymmärtämään tilannetta ja oppimaan siitä. Taipumus intohimoiseen hallintaan saattaa olla kontrollointioppitunti, ultraherkkyys voi olla intuitiivisten kykyjen kokeilua ja aineellisten hyödykkeiden käsitteleminen ominaisuutena antaa näyttämön katsoa, pystyykö päästämään irti egosta ja kääntymään rakkauteen.

Olet sielu, joka on päättänyt inkarnoitua fyysiselle tasolle. Fyysiseen kehoosi joka koostuu enimmäkseen vedestä, vaikuttavat planeettojen liikkeet aurinkokunnassa. Aivan kuin puupalikka vedessä, voit antaa liikkeen vaikuttaa sinuun täysin tai voit uida tai meloa pois siitä, minne se työntää sinua. Mikään ei kumoa sielun vapaata valintaa.

Kysymys:

Mestarit, heilurisession aikana oppaani sanoivat, että minun täytyi kutsua mestari Koalaa apuun tietyssä tilanteessa. Mestari Koalan antama viesti oli hyvin lohduttava. Tulevatko mestarit luoksemme vain, kun olemme hyvin ahdistuneita, ja miten heidän työnsä eroaa oppaistamme? –Querida, Iso-Britannia

Vastaus:

Kaiken informaation jonka antaa ei-fyysinen lähde, joka on peräisin ehdottomasti rakastavasta universumista, voidaan viitata tulevan jonkinlaiselta oppaalta. Sielu on yleensä tehnyt sopimuksia tiettyjen muiden sielujen kanssa, jotta ne vartioivat ja antavat apua niille, jotka ovat päättäneet tulla maapallolle. Näitä kutsutaan joskus henkilökohtaisiksi oppaiksi.

Henkilökohtaiset oppaat eivät tavallisesti pysy kanssanne koko elämää, koska teillä on aika ajoin tarvetta spesialisteihin jossain aiheessa. Tämä olisi kuin opintotutori, rakkausvalmentaja ja henkinen guru, kun siirrytte kuhunkin näistä vaiheista elämässänne.

Mestari on sielu, joka on viettänyt monta, monta elämää – kenties satoja – tutkien yhtä ihmiselämän aspektia, kunnes hän on kokenut jokaisen mahdollisuuden tuossa kategoriassa. Mestareilla voi olla yksi tai useampi erikoistumisalue ja he antavat enemmän kuin mielellään apua – mutta teidän täytyy pyytää, he eivät voi puuttua ilman kutsua.

Myöskään kutsuttaessa mestari tai opas ei koskaan sano, mitä tehdä, koska se vaarantaisi valinnanvapautenne. He antavat ehdotuksia, mielipiteitä ja mahdollisuuksia, mutteivät koskaan sano: "Tee näin." Jos sinulla on koskaan ollut kokemus, jossa ei-fyysinen energia on käskenyt varsin selväsanaisesti tekemään tätä tai tuota, tuo energia ei ole ollut valo-olento, vaan maatasoon vielä kiinnittynyt ruumiiton olento. Näiden olentojen ei tarvitse olla totuudenmukaisia ja ne nauttivat vaikeuksien aiheuttamisesta.

Mestarit ja oppaat ovat aina käytettävissä – täytyy vain pyytää. Sitten kun olet muodostanut keskusteluyhteyden muutamien kanssa, huomaat, että on hyvin helppoa saada heidät ystäviksi, jotka ovat paikalla, kun tarvitset heitä – kriisi ei ole välttämätön.

Kysymys:

Mestarit, kysymykseni koskee sisäistä puhetta mielessämme. Tunnen, että mielessäni kulkee monia puolia jostain asiasta aina, kun jokin valinta täytyy tehdä. Tämä hämmentää minua siinä, mitä polkua minun pitäisi seurata tai olisi pitänyt seurata. Voitteko valaista minulle, miten rentoudun ja menen virran mukana, kun päässäni on niin monia näkökulmia? –Shini, Intia

Vastaus:

Päässäsi on kaikki, mille olet altistunut tuohon ihmismuotoon tulemisestasi saakka. Tähän sisältyvät asiat, joita on kerrottu sinulle, asiat joita olet tarkkaillut ja asiat joita olet lukenut. Lisäksi on toinen osa, johon osallistuvat tiedostamattomat aspektit, mukaan luettuna kaikki toiminta johon sielusi on osallistunut kaikkien inkarnaatioidensa aikana fyysisyydessä. Ja jos tämä ei riitä, sinulla on myös pääsy ei-fyysisten olentojen kommunikointiin, sekä niiden jotka opastavat sinua valosta, että kehottomien, jos sallit niiden lisätä mielipiteensä.

Kaiken tämän informaation kontrollointi liittyy valinnanvapauteesi. Saatat määrittää, minkä annat vaikuttaa ja mikä on vain taustamelua. Jos etsit tapaa suorittaa elämänoppituntejasi ja tavoitella henkistä matkaa, sinun täytyy siirtyä egotuomitsemisesta rakastavaan arviointiin. Tämän teet torjumalla kaikki ajatukset, joissa on niiden mahdollisuuksien tuomitsemista, arvostelua tai arvottamista, joita ne ilmaisevat.

Kun olet poistanut kilpailevat ehdotukset, seuraava askel on kuljettaa kaikki jäljellä olevat ehdotukset intuitiosi tai tunteidesi kautta, jotta näet, mikä resonoi kanssasi. On monia asioita, joiden päätit ilmestyvän elämääsi, ja tunnistat nämä, jos arvioit niitä sisäisellä olemuksellasi.

Älä kuuntele, mitä toiset ovat sanoneet, koska he eivät ole sinun kengissäsi, he eivät elä sinun elämääsi. Sinua ei palvele murehtia siitä, miten muut vaihtoehdot olisivat ratkenneet – tutki vain sitä, mitä olet oppinut vaihtoehdoista, jotka veit loppuun.

Rentoudu. Tunne. Älä kiirehdi minkään tekemisessä, ellei se tunnu täysin etsimältäsi suunnalta. Voit oikeasti sitoutua vain yhteen mielipiteeseen kerralla, joten valitse kaikessa rauhassa. Jos huomaat taistelevasi jonkin vaihtoehdon kanssa, olet siirtynyt tuomitsemiseen, joten sivuuta se ja siirry johonkin muuhun.

Kysymys:

Mestarit, en kykene muodostamaan selkeitä mielikuvia. Minulla on ehkä sairaus nimeltään aphantasia. Liittyykö tähän jokin henkinen tai entisen elämän syy? Vai onko tämän alkuperä fyysinen ja se liittyy käpylisäkkeeseen? Voinko tehdä mitään tämän sairauden voittamiseksi ja kyetäkseni näkemään sieluni silmin, kuten useimmat ihmiset? –Hanna, Suomi

Vastaus:

Ensimmäinen olettamuksesi, että "useimmat" ihmiset pystyvät visualisoimaan selkeitä mielikuvia, ei ole oikein. "Aphantasia" on vasta tunnistettu sana kuvaamaan ihmisiä, jotka ovat kyvyttömiä loihtimaan kuvia mielellään. Se on paljon yleisempää, kuin uskot. Sitä voi olla luonnostaan tai jonkin traumaattisen vamman tai neurologisen häiriön tuloksena.

Monet ihmiset joilla on tämä tila, ovat tietämättömiä siitä, elleivät he ole henkisellä polulla, jossa he meditoivat ja osallistuvat ryhmään, joka käyttää visualisointia opetusvälineenä. Tämä tila on sinulla luonnostaan tässä elämässä. Halusit olla todella mukana henkisissä harjoituksissasi ja päätit luoda vamman, joka saisi sinut kaivamaan syvältä ja tekemään kovasti töitä tunteaksesi, ei nähdäksesi, yhteytesi henkiin ja toisiin ihmisiin.

Energia-aistimukset ovat tärkeitä sinulle, ja tunnistat eri sielujen "puumerkin" siitä, miltä ne tuntuvat. Sitten kun luovut yrityksestä nähdä kaikkea ja kuvitella heidät sen mukaan, miltä sinusta tuntuu heidän seurassaan, et kaipaa kuvia. Näkemisen sijaan asiat esitellään tietämisenä.

Jos yrität nähdä mielikuvan rakkaasta ystävästä, näet vain sumua tai pimeyttä. Jos keskityt siihen, miltä tuo ihminen tuntuu ja saa olosi tuntumaan, kun olet lähellä, tunnet tuon ihmisen puumerkin ja pystyt palauttamaan mieleen tuon tuntemuksen tahdonalaisesti.

Kuvien puuttuminen visualisoijalta on sama asia, kuin sokealle ihmiselle kyvyttömyys nähdä tai kuurolle äänien kuulemattomuus. Aivan kuten nämä sielut voivat elää "normaalia" elämää ilman jotain viidestä aististaan, voit löytää tapoja selviytyä ilman mielikuvia.

Kysymys:

Mestarit, ainoa rakkauteni, aviomieheni, petti minua 18 vuoden jälkeen ja hänellä oli toinen elämä. Meillä on tytär, joka on 2-vuotias, ja eroamme. Hänellä on myös pornoaddiktio, ja minut pantiin tekemään asioita, joita en halunnut, ja sydämeni on särkynyt. Onko tällä kurjuudella mitään merkitystä, onko se karmaa? Olin uskollinen ja erittäin hyvä tälle miehelle, mutta rakkauteni ei riittänyt. Opastustanne arvostetaan enemmän, kuin tiedättekään. –Julianna, USA

Vastaus:

Se ei ole karmaa, koska se ei ole rangaistus jostain, mitä olet tehnyt. Se on osa elämänoppituntia itsesi kunnioittamisessa, itseluottamuksessa ja sallimattomuudessa manipuloida itseäsi. Tämän suhteen alusta saakka olet tehnyt kaiken, mitä miehesi on pyytänyt, ehdottanut tai vaatinut, koskaan puhumatta suoraan, koska ajattelit sen olevan tarpeellista saadaksesi hänet rakastamaan itseäsi.

Hän on aina ollut itsekäs, egoistinen ja manipuloiva narsisti, joka on aina ollut huolissaan vain omasta seksuaalisesta tyydytyksestään. Milloinkaan hän ei ole ajatellut, että olit tasavertainen hänen kanssaan, ja aivan viimeisenä hän ajatteli, että avioliiton pitäisi koskaan lähestyä jakavaa liittoa. Hän on harvoin ollut uskollinen sinulle.

Hullaannuit varhain häneen ja siihen ajatukseen, että hän halusi pienen vanhan sinun. Olet kamppaillut koko elämäsi ajatellen, ettet ole minkään muun arvoinen ja että vaimon täytyy totella avioliitossa. Tämä on elämänoppitunti, joka voidaan ymmärtää ja jättää sikseen vähällä työllä.

Olet Lähde-energian osa, samanlainen kuin hän. Olet yhtä suurenmoinen, voimakas ja ansaitseva kuin Lähde. Salli itsesi hyväksyä se ja vaadi, että sinua kunnioitetaan sinä kauniina sieluna, joka olet.

Kun jätät avioliiton, visualisoi ihanteellinen tilanne ja tuo jakava ja ihana mies elämääsi. Puhu aina omaa totuuttasi kaikissa tulevissa suhteissa. Älä sano tai tee jotain, koska tunnet, että toinen ihminen haluaa sinun toimivan jollain tavalla, paitsi jos se on mukavaa sinulle. Ole oma itsesi, kunnioita itseäsi ja löydät vakauden ja onnellisuuden.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron