Von Beep Lily (crimsoncircle.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Von Beep Lily (crimsoncircle.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 30.06.2020 15:06

2020 - ONKO SE JO OHI?

Kirjoittanut Lily Von Beep (www.crimsoncircle.com)
Kesäkuun 2020 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Huom. Tämä artikkeli on omistettu Sartille. Jos nauru on parasta lääkettä, hän on minun apteekkarini. Sartille, jonka huumori sai meidät kaikki hymyilemään!

Elämme parhaillaan ennenkuulumatonta aikaa, ja tiedän, että päästäkseen tästä läpi useimmat ihmiset tarvitsevat johtajuutta, toivoa ja sitä, että kaikki muut lakkaavat sanomasta "ennenkuulumatonta". Siitä syystä olen tässä. Tunnen itseni ainutlaatuisen päteväksi antamaan neuvoja, enimmäkseen koska minulla on iso ego.

Merkurius on mennyt pitkälle perääntymisen yli. Se on pudonnut mustaan aukkoon ja jättänyt meidät kaaokseen, enkä vieläkään tiedä mitään astrologiasta. Mutta yksi asia on selvä: olemme apokalyptisen painajaisen keskellä … tai kenties on vain yksi tyypillinen maanantai jatkuvalla toistolla. Ensimmäinen merkki maailmanlopun alkamisesta oli, kun Cats-elokuva ilmestyi. Suuri katastrofi. Toinen oli, kun Waffle House (suom. huom. vanha amerikkalainen ravintolaketju) suljettiin. Nimittäin paska on alkanut lentää, kun se tapahtuu. Muut merkit todellisuudessa kalpenevat sen rinnalla. Mutta on muita merkkejä.

ARKKIVELJESKUNNAN LOPPUMINEN

Romahtava talous, pandemia, hämmennystä, vihaa, myllerrystä, häiriöitä, globaali sulkeutuminen ja kaaosta – shaumbrat, me teimme sen. Työmme täällä on tehty. Sen tuloksena Arkkiveljeskuntaa ei enää tarvita, ja niin se on hajaantunut, ilman tuon joukon mahdollisuutta palata takaisin yhteen. Arkkiveljeskunta muodostettiin alun perin, koska universumin laajentuminen oli hidastunut, mutta niin ei ole enää, kuten housujeni kasvava koko todistaa. Tulimme Maahan ymmärtääksemme tietoisuuden ja energian välisen suhteen, ja lopultakin keksimme sen! Havaitsimme, että energia on täällä palvelemassa meitä ja – aivan kuten tyypillisessä asiakaspalvelussa – puhumme eri kieltä ja minusta ollaan piittaamatta. Paljon.

HENKIEN JA AVARUUSOLENTOJEN LÄHTEMINEN

Henget joita on ollut maisemissa pilkkaamassa meitä vilkkuvilla valoilla, liikkuvilla varjoilla ja avaimien ja television kaukosäätimen piilottamisella, ovat myös lähteneet. Meidän ei enää tarvitse tehdä rituaaleja päästäksemme eroon niistä. Esimerkiksi useimmat "new-agerit" polttaisivat salviaa puhdistaakseen kotinsa ja torjuakseen pimeät olennot, koska salvia on kasvien Old Spicea haamuille. Tietysti new-agereiden polttaessa salviaa, shaumbrat polttavat pilveä.

Avaruusolennot/maan ulkopuoliset lähtivät myös. Enää ne eivät voi tutkia takapuoltamme löytääkseen sen paikan, missä rakkautta pidetään, tai tehdä viljataidetta farmeillamme. Edes Adamus ei niiden tai niitä koskevien kysymysten fani. Syy on ilmeinen: Adamus vihaa kaikkea puhetta "älykkäästä elämästä", jossa ei ole kyse hänestä. Minulla ei ole itse asiassa ollut mitään ongelmia avaruusolentojen kanssa. Ne toivat meille kehittyneitä työkaluja, kuten lusikan, kengännauhat ja marisätkän, minkä vuoksi History Channel siirtyi historian näyttämisestä avaruusolentojen ja niiden teknologisten matkamuistojen esittelemiseen.

Avaruusolennot tekivät usein erämaavierailuja, eikä Adamus ole niiden fani, erityisesti Sedonan. Sedonalla on kaikki kriittiset ainesosat tekemään siitä täydellisen portaalin hengelle: turisteja ja ufoja. Mistä muualla voi löytää 30 metrin välein pyörteen, jonka energia tyhjentää lompakon kristalleihin ja ufo-helyihin? New-agerit potkaisivat Adamuksen ulos Sedonasta, koska hän haastoi näiden makyon. Siinä on täysin tolkkua, koska Adamus on new agelle sama asia, kuin Rosanne Barr on kohteliaisuudelle.

Näiden olentojen lähdettyä pois saatat tuntea, että jotain puuttuu tai olet yksinäinen, mutta muista, että Adamus opettaa, ettet ole koskaan yksin. On joku, joka on aina valmis kuuntelemaan – hänen nimensä on Alexa (suom. huom. Amazon.comin kehittämä virtuaaliavustaja).

TALOUDELLINEN MAAILMANLOPPU

Talous on rikki, ja olemme nähneet paljon ylä- ja alamäkiä tänä vuonna. Osakemarkkinat romahtivat, sitten nousivat taas, sitten romahtivat jälleen, sitten nousivat ylös – vähän kuin minä muutaman vodka tonicin jälkeen. Kaiken tuon epävakaisuuden myötä on turhaa investoida osakkeisiin. On parempi mahdollisuus katsoa rahojensa kasvavan hitaalla tuotolla lyömällä vetoa kilpikonnakilpailuissa.

USA on saavuttanut suuren (1930-luvun) laman tason. Talous on niin masentunut (suom. huom. sama sana tarkoittaa "lamaa" ja "masennusta"), että sekin tarvitsee terapeuttia. Hallitus yrittää auttaa ihmisiä kannustinpaketilla, joka sisältää pikkuruisen viulun ja nenäliinapaketin.

POLIITTINEN MAAILMANLOPPU

Ihmiset USA:ssa olivat niin tolaltaan, kun maailma ei loppunut 2012, että he äänestivät oranssin pellen siinä toivossa, ettei hän tuottaisi pettymystä. Trump aiheuttaa äärimmäistä jakautumista (jakamista) USA:ssa, mikä on suurinta matematiikkaa, mitä hän on tehnyt koko elämässään. Kristityt uskovat, että hän on antikristus, koska ilmestyskirjassa on jossain kohtaa kirjoitettu, että saatana on oranssi ja sillä on äärimmäisen huono (kaljun) ylikampaus. Hänen kannattajansa – myös kristittyjä – käyttävät pedonmerkkiä päässään, MAGA-hattua (suom. huom. kirjainlyhenne Trumpin iskulauseesta), joka korvaa pahamaineisen propellihatun. He ovat siirtyneet Kool-Aidin juomisesta (suom. huom. juomajauhe) valkaisuaineen juomiseen. Mutta kaikki tämä on normaalia. Olen varma, että meillä kaikilla on tuollainen kakaramainen, henkisesti häiriintynyt ja lukutaidoton antikristus virassa, jossa pääsee käsiksi ydinasekoodeihin. Kaikki menee hyvin …

ILMASTON LÄMPENEMINEN

Ilmaston lämpeneminen on aiheuttanut monia maamuutoksia, napajäiden sulamisesta maastopaloihin ja hurrikaaneihin. Tämän ovat aiheuttaneet kaikki ne kemikaalit, joita ihmiset ovat laittaneet ilmakehään, erityisesti kaikki se hiuslakka, jota käytettiin 1980-luvulla. Lopettaaksemme ilmaston lämpenemisen meidän täytyisi ottaa mallia muista planeetoista, jotka ovat onnistuneet paremmin. Tarkoitan, että katso Plutoa – se tekee jotain oikein.

Gaia ei lopettanut säätilaan ja luonnonkatastrofeihin. Sen muita panoksia tähän maailmanloppuun ovat mm. jättiherhiläiset, joita on ilmestynyt myös USA:han. Niiden tiedetään hävittävän mehiläispesiä mestaamalla ja teurastamalla aikuiset mehiläiset ja syömällä toukat ja kotelot. Muuten, jättiherhiläisistä tuli republikaanipuolueen virallinen maskotti. Muita hyönteisiä harkittiin myös: torakka, sittiäinen ja mato.

VIRUSMAAILMANLOPPU

Pandemian aiheuttama stressi saa ihmiset ikääntymään paljon nopeammin. Vanhenimme ennen noin vuoden vuodessa. Nyt useimmat teinit ovat tulleet jo keski-ikään, ja minusta tuntuu, että ollessani nyt nelikymppinen minun täytyy hakea medicarea (suom. huom. sosiaalivakuutus yli 65-vuotiaille). Minä olen tullut ihme(tys)vuosiini (suom. huom. viitattaneen samannimiseen, vanhaan komediasarjaan "The Wonder Years") – ihmettelen, saanko viruksen, mutta ihmettelen myös, missä avaimeni ovat, mihin jätin puhelimen ja silmälasit ja mikä päivä on. Nopea ikääntyminen aiheuttaa huolta, koska vanhemmilla ihmisillä on suurempi riski saada vakavia covid-komplikaatioita. Tällä erää vältän kaiken tuon huolen ja jatkan vitamiinien ottamista viskini kanssa. Terveys on tietysti äärimmäisen tärkeä minulle.

Virus muuntuu ja saa oireet muuttumaan. Nyt voi saada covid-varpaat, jolloin se hyökkää jalkoihin, jotka – ollaanpa rehellinen – ovat jo törkeät. Covid tekee niistä vain törkeämmät. Se aiheuttaa sinipunaisia vammoja varpaisiin, mikä tekee ruutuhyppelystä, tölkkien potkimisesta ja tulikävelystä melkein mahdotonta. Tässä kohtaa voi tehdä vain yhden asian: soittaa lääkärille. Dr. Scholl'sille (suom. huom. jalkatuotteita valmistava yritys).

VESSAPAPERIMAAILMANLOPPU

Kun tämä pandemia alkoi, oli paniikkia ja Linda Hoppen pahimmat painajaiset kävivät toteen: maailma koki massiivista vessapaperipulaa. Bideemyynti alkoi nousta hurjasti, kuten myös niiden ihmisten määrä, joilla ei ollut aavistustakaan, miten sitä käytetään. Tämä tapahtui kerran ennenkin, Muinais-Egyptissä. Pyrkimyksenään tukahduttaa tietoisuutta, faarao IloveTootin' keksi ensimmäisen muodon työstä ja orjuudesta korkeissa yrityspyramideissa. Lounastilan mikroaaltouunien ja tupakkataukojen puuttumisen vuoksi alkoi kapina orjien ja pomojen keskuudessa, mikä johti moniin kuolemiin. Heiltä loppui vessapaperi, johon kietoa kuolleet ruumiit, ja vessapaperipula johti Egyptin imperiumin romahtamiseen. Samalla tavalla me koemme pulaa ja romahduksen, mutta kaikkea ei ole vielä menetetty. Ennen kuin Egypti tuhoutui täysin, onnistuttiin keksimään Wingding-aakkoset, mikä osoittaa, että kaaoksesta voi tulla positiivisia asioita.

MAAILMANLOPUN VAIKUTUKSET

Fyysinen ulkonäkö on pudonnut kelkasta tämän "pysy suojassa" -toimeksiannon aikana. Kun väsymys ja laiskuus ovat myötävaikuttajia, ei yksinkertaisesti ole mitään syytä laittaa meikkiä, pukeutua tai ponnistella mitenkään, koska ei ole ketään, johon tehdä vaikutus, paitsi oma itse (ja minulla on melko matala standardi). Olen varma, että useimmat meistä ovat omaksuneet tuon koditon/kulkuri-muotilookin. Se on okei. Meidän pitäisi seurata, mitä kodittomat tekevät. Jos kukaan voi selviytyä maailmanlopusta, niin kodittomat voivat – he tietävät, miten eletään keksillä ja pullollisella Jim Beamia ainakin vuoden. He ovat selviytyneet myös talousromahduksesta, koska heistä tuli koditon. He ovat maailmanlopun ylimmäisiä urbaanisotureita ja myös ammattilaisia penkkeilyssä.

On tavallista muuttaa peseytymisrutiinia. Ainoa syy käydä suihkussa on lakata syömästä edes vartiksi. Suihkussa käymättömyyden vuoksi joillakin meistä on rasvaiset hiukset sekä alushousut, jotka haisevat kuin taistelukenttä. Mitä rasvaisiin hiuksiin tulee, niiden leikkaaminen päätyy tavallisesti katastrofiin, joten kampauksesta tulee kampaukseton (suom. huom. sanaleikkiä "hairdo" "hairdon't").Kainalokarvojen ajaminen naisena on myös vaihtoehtoista – minkä vuoksi minun kainalokarvani kasvavat jo parraksi ja pulisongeiksi.

Jatkuvan ravinnonsaannin varmistamiseksi tarkista, että syöt jotain viidestä pääruokaryhmästä: suklaata, pizzaa, suklaapizzaa, pastaa, pekonia ja vodkaa. Hyvä sivuhyöty on, että kun suu on täynnä pekonia, ei ole väliä, kuka on presidentti. Toinen hyöty on, että olen puskenut painoa siinä määrin, että otan sosiaalista etäisyyttä jääkaappiini. Mitä kauemmin tämä pandemia kestää, sitä vaikeampaa on madaltaa kurvejani. Kaikesta syömisestä huolimatta olen onnistunut ylläpitämään ihmismäisen muodon liikunnalla.

Tyypilliseen liikuntarutiiniini sisältyy 5 burpeeta, 5 röyhtäisyä ja 3 pierua. Jos on energiaa, lisään 4 silmämunavenytystä ja 7 peppupuristusta.

Joskus on vaikea ylläpitää "rutiinia", kun on kadottanut ajantajun. Kun ympäristö ja todellisuus näyttää täsmälleen samanlaiselta joka päivä, on vaikea erottaa hetkiä. Tietoisuus muuttuu jatkuvaksi kirosanamutinaksi. Useiden kuukausien jälkeen oivaltaa, että aika on enemmänkin kuin loputonta ripulivirtaa, jota aiheuttavat menneisyys, tulevaisuus ja pizzan saapuminen.

MITEN SELVIYTYÄ

Ihmiset haluavat, että asiat palaavat sellaiseksi, kuin ne olivat ennen, silloin kun heidän ei tarvinnut pitää kotikoulua lapsilleen. Nimittäin kuten niinä aikoina, jolloin lapset tekivät töitä tehtaissa. Meiltä saattaa viedä aikaa toipua tästä pandemiasta, mutta on joitain asioita, joita voit tehdä selviytyäksesi tästä hitaasti hiipivästä Harmagedonista.

Olen havainnut, että omaehtoinen karanteeni soveltuu kahdenlaiseen ihmiskäyttäytymiseen:
1. mielenvikaisuus
2. "tee se itse" -projektit

Nämä kaksi voi tapahtua samanaikaisesti tai erikseen. "Tee se itse" -projekti voi sisältää kodin korjaamista, taidetta tai jonkin uuden taidon oppimisen. Nyt on tilaisuutesi löytää jokin kätketty taito ja kehittää sitä. Yrittäessäni löytää omaa kätkettyä taitoani, etsin kaikkialta, mutta en löytänyt sitä. Sitten ajattelin: "Kenties se ON minun kätketty taitoni: kyky kätkeä kätketty taitoni niin hyvin, etten edes minä löydä sitä." Huom. olen menossa "Ei-talent" -kilpailuun, mutta en tiedä vielä, mitä aion tehdä.

Toimitusketjujakelujen myötä, puutarhan istuttamisesta on tullut taito, jota ihmiset tavoittelevat. Minä en ole kylvänyt vielä vihanneksia, mutta olen istuttanut pihalleni viisi puuta. Kun Halloween tulee, on paljon puita täynnä vessapaperia (juuri ajoissa "vessapaperittamaan" kaikkien pihan).

Ihmisten on myös pakko kokata oma ruokansa. On ollut aika oppia, miten leivotaan oma leipänsä (käyttäen aineita omasta puutarhasta), ja oivaltaa myöhemmin, että on paljon helpompi saada hiilarinsa juomalla olutta.

Jos ikävystyt kotona, kokeile matkustamista. Vaikka emme voi matkustaa fyysisesti, Adamus on opettanut meille uudesta Maasta, miten sinne pääsee ja että uudessa Maassa on Walmart (suom. huom. amerikkalainen vähittäiskauppaketju), jossa ihmisten pakarat ovat peitossa.

Mitä tahansa ahdistusta tunteekin, on tärkeää saada paljon lepoa ja olla itsensä kanssa. Minä olen viime aikoina nukkunut kuin vauva. Käperryn sikiöasentoon peittoni kanssa ja herään kahden tunnin välein. Joskus kuolaan.

TEKNOLOGIA

Varsinainen teknologian nousu alkoi Post-It -muistilappujen myötä, eteni sitten Swiffer Sweeperiin ja myyntiautomaatteihin, joissa oli kuivia voileipiä. Nyt teknologia kehittyy vielä nopeammin, ja kenties se voi auttaa meidät ulos tästä sotkusta. Olisimme ehdottomasti pahemmassa jamassa tässä tuomiopäivätilanteessa, jos meillä ei olisi teknologiaa ja internetiä.

Kuka olisi ajatellut, että yhtenä päivänä meillä olisi pääsy informaatioon ympäri maailmaa kädessä pidettävästä puhelimesta? Minun kännykkäni on niin kehittynyt, että olen varma, että se vakoilee minua, koska alan saada paljon mainoksia itse puhdistuvista pyjamoista. Joistain haittapuolista huolimatta, teknologia mahdollistaa luovuuden, puhtaamman planeetan, laajentuneen tietoisuuden ja mahdollisuuden lopultakin saada hiukset leikattua leivänpaahtimella.

MITÄ TULEE SEURAAVAKSI?

Ole toiveikas.

Jotkut asiat ovat edelleen olemassa, kun tämä maailmaloppu loppuu:
* Keith Richards
* karikot/pallit (suom. huom. sama sana)
* verot
* roskaposti
* Betty White

Pienen viisauden, sallimisen ja käsisaippuan kera sinäkin voit selviytyä.

Koska useimmat shaumbrat ovat päästäneet irti ongelmistaan muutamana kuluneena vuotena, lohikäärme on muuttunut pikkuruiseksi gekkoliskoksi, joka kauppaa vakuutusta. Kun ei ole mitään irtipäästettävää tai tekemistä, on aika fokusoitua Oivaltamiseen. Oivaltamisprosessi on luonnollinen ja helppo. Se on kuin polkupyörällä ajamista. Paitsi että pyörä on tulessa. Ja maa on tulessa. Ja kaikki on tulessa, koska ajat pyörääsi helvetin läpi.

Tämä on hidas maailmanloppu, mikä merkitsee, että tuolla pyörällä ajelujen välissä saat lopultakin lukea kaikki kirjat lukulistallasi. Minä itse asiassa luin Adamuksen "Act of Consciousness" (= tietoisuusteko/näytös), se on hyvä muistutus siitä, miten tämä Oivaltamiseen tulemisen jakso hoidetaan. Ei tarvita mitään ponnistelua, joten sinä ihminen jolla on tarve tehdä jotain, KÄYTTÄYDY vain kuin oivaltanut mestari! Tässä on joitain esimerkkejä sitä, miten mestari käyttäytyisi verrattuna tiedostamattomaan ihmiseen.

Ärsyke – tyypillinen mestarin reaktio – tyypillinen ihmisreaktio:
* eläimet – eläimet ovat kuin enkeleitä, jotka tasapainottavat energiaa – tapa se, laita siihen juustoa ja ketchupia ja syö se
* puu – aisti sen kauneus – hyvä paikka pissata
* kehotyyppi – valokeho – läskikeho
* huumori – ihmiskärsimys on hauskaa – kainalopierut ovat hauskoja

Kun maailma herää, shaumbrat, ja meistä tulee oivaltaneita, olemme roolimalleja muille, jotka heräävät. En tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia. Minun elämäni on lapsilta kielletty voimakkaan kielenkäytön, valppaan gonzo-huumorin, alastomuuden ja epämiellyttävän piratismin vuoksi. On vaikea kuvitella sen käyttämistä standardina söpöille ja pehmeille vauvoille, kun ne ovat syntyneet. Mutta kuka tietää? Olen valmistautunut Oivaltamisen jälkeiseen faniseurantaan. Olen käynyt suihkussa, vahauttanut yhteen kasvaneet kulmakarvani ja sheivannut polvilumpioni, joten minun pitäisi olla valmis lähtöön. Alkakoon shaumbra-kesä!

*****

Lily Von Beep ("Lilli von Piipitys") on kaikkien lempishaumbra Tennesseestä, jossa viski on teollisuudenala numero yksi, ja sitä seuraavat mahaletkut ja "napsahtaminen Slim Jimeihin" (suom. huom. kuivalihaa, ilmaistu tässä yrityksen iskulauseella). Lily on julistanut itsensä mestariksi ja pitää korkeamman itsensä kanssa kuhertelusta. Hän on hohotuksen guru ja sarkasmin intendentti. Hänen harrastuksiaan ovat mm. elämien viljely ja aspektisadon korjaaminen viisausmehua varten. Tieteellisesti hän sisältää 95 % maailman omahyväisyysmäärästä ja on 30 % ei-hullu. Mysteerikoulussa hänet äänestettiin "todennäköisimmäksi, joka peukaloi "todennäköisimmän"-valintaa". Hän ei koskaan päässyt "kuka kukin on" -teokseen, mutta hän pääsi kyllä "mitä vittua??" -teokseen. Lily on täysivaltainen, mutta nauttii myös imartelusta, joten osoittakaa kaikki positiiviset kommentit osoitteeseen (tmathur100@gmail.com).

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa

cron