O'Rielly Tammie (crimsoncircle.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

O'Rielly Tammie (crimsoncircle.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 13.04.2020 19:49

OMA KOTI KULLAN KALLIS

Kirjoittanut Tammie O'Rielly (www.crimsoncircle.com)
Huhtikuun 2020 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Haluaisin teidän tuntevan sitä, mitä olette tehneet tällä planeetalla, miten pitkälle olette tulleet, mutta myös Oivaltamiseenne tulemisen aikaa. Tämä on se. Ei enää epäröintiä. Ei enää epäilysten antamista tulla tiellenne. Ei enää pidättelyä. Teidän on aika olla taas, kuka todella olette. Todellinen itsenne – aito itsenne, vapaa itsenne – on ollut pitkän, pitkän aikaa, pitkän, pitkän aikaa peitettynä, eksyneenä. Ja sitten kun yritätte tulla esiin siitä, teillä on aina se tunne, että jokin vetää teidät takaisin, pidättelee teitä. Mutta ei enää. On Oivaltamisenne aika, ja teidän täytyy vain rentoutua siihen. Se on siinä. Käyttäkää tämä aika juuri nyt, kun olette kotona, rentoutuaksenne Oivaltamiseenne."

Näin kertoo Adamus tässä erityisessä Convergence-viestissä (=asioiden yhtyminen) shaumbroille 24.3.2020. Huh! Kyllä, siis tunnetaan tätä …

Ennen kuin maailma meni kallelleen, minulla oli onni osallistua "Energia toimii" -työpajaan Havaijilla helmikuussa, ja siellä Adamus sanoi meille: "Ei enää odottamista." Oli aika, ja olimme valmiita! Lopuksi hän kertoi meille myös Oivaltamisen määritelmän: "Sen ymmärtäminen, että kaikki energia on meidän ja täällä palvelemassa meitä." Yksinkertaista. Syvällistä. Ja joskus v*tun vaikeaa tehdä, hupsista, siis sallia!

Siis tässä olemme, shaumbra. Tätä olemme odottaneet! Ja meillä on kaikki aika sallia se nyt, koronaviruspandemian suoman lahjan myötä. Ns. kotiaresti. Meidät kaikki on globaalisti määrätty enemmän tai vähemmän "olemaan lähtemättä kotoa" tai matkustamatta. Eristämään itsemme muutaman seuraavan viikon tai mahdollisesti kuukauden. (Ja arvostan teitä, jotka edelleen teette elintärkeää palvelua, eikä teillä ole tätä ylellisyyttä! Kiitos.)

Olen vitsaillut netissä, että "tätä varten olen harjoitellut koko elämäni!" Ja niin on. Täytyy kuitenkin myöntää, että Adamuksen viestiin saakka en ottanut sitä kovin vakavissani lahjana, joka se todella on. Olen alkanut hidastaa vasta parina viime päivänä. Monien tapaan uutiset ovat jäytäneet minua – olen yrittänyt olla lisäämättä tai ruokkimatta draamaa, mutta vakavasti sanottuna olen katsellut aivan liikaa. Liian monia nettikeskusteluja. Liian monia humoristisia jaettavia meemejä. Liian monia "Trump, mitä helvettiä?" Se on kuin katsoisi Rooman paloa. Olen uupunut!

Olen myös kuluttanut aikaa – monien tapaan – varastoiden papuja, koiranruokaa (koiria varten, toivottavasti) ja vessapaperia. Ai niin, ja viiniä. (Kuulen, että alkoholi tappaa viruksen!) Kävellen ostoskeskuksessamme, joka on muuttunut aavekaupungiksi, ja itse asiassa nauttien kaiken sen uutuudesta. Milloin viimeksi olimme jonossa lihakauppaan tai leipomoon? Ulkona? Parin metrin päässä toisistamme?

Mutta olen nyt valmis. Tänään se loppuu. Arvostaakseni todella tätä aikaa "yksin kotona". Tunteakseni todella tätä tilaa, jonka olemme luoneet salliaksemme Oivaltamisemme, nauttien siitä ja arvostaen sitä. Ei enää häiriötekijöitä! Ei enää "tekemistä" vs. oleminen.

Monelle shaumbralle tämä ei ole ehkä kummoinenkaan muutos, mutta haastan sinut tarkastelemaan niitä tapoja, joilla ehkä edelleen yrität pysyä kiireisenä tänä sallimisen aikana. Minä tiedän, tein luettelon – siivoa kaappi, siivoa auto, siivoa autotalli, siivoa tietokoneen tiedostot, siivoa puutarha. Luoja! Ja tähän päivään mennessä en ole tehnyt yhtä hemmetin asiaa! Kenties koska on aika siivota kalenteristani "tekemiset" ja kirjoittaa siihen sen sijaan muutama "salliminen". Kenties yksi Convergence-C on Cancel (=peruutus)? (Viitaten Adamuksen viestin c-alkuisiin sanoihin)

Kyllä, tiedän, että työ ja kiireisenä oleminen on hyvin iskostunut ihmisenä olemiseen. Aktiivisuus on yhtä kuin arvokkuus maailmassa. Mitään ei tapahdu, jos emme pane sitä tapahtumaan. Miten voimme ansaita rahaa, jos emme tee työtä tai tee jotain? Siitä ihmisen ajattelutavasta on vaikea päästää irti! Olen taistellut tämän kanssa, ja on tavallaan helpotus kertoa nyt ihmisille, että olen jäänyt eläkkeelle. Itse asiassa, todellisuudessa eläkkeelle työnteosta työnteossa!

Kuitenkin todellisuudessa en ole koskaan tuntenut, että työpaikat ja maailman tapa toimia olivat oikein. Olen tanssinut toisille työn tekemisen – ja sen vihaamisen – ja oman juttuni tekemisen välillä. Viimeisessä tehtävässäni aluemyyntipäällikkönä muistan kiivenneeni rappuja ylös toimistooni klo 8 ja tiesin, että tulisin luultavasti takaisin alas vasta klo 17. Lähdin kotoa, perheeni ja koirani luota ansaitsemaan rahaa voidakseni nauttia kodistani, perheestäni ja koirastani. Järjettömyyden määritelmä! Muistatko Tobiaksen klassikkotarinan laatikosta? Herää laatikossa, syö laatikosta, nouse laatikkoon ajaaksesi laatikkoon työskentelemään laatikossa. Meillä ei ollut silloin etätyömahdollisuutta, jota vaadin. Niinpä lähdin yhtenä päivänä ulos laatikostani koskaan enää palaamatta.

Se oli melkein 16 vuotta sitten, pian sen jälkeen kun olin löytänyt Crimson Circlen. En ollut silloin pätevä työttömäksi, koska irtisanouduin itse, enkä saamaan erorahaa, koska minua ei ollut irtisanottu tai lomautettu. Itse asiassa minulle olisi tarjottu ylennystä. Minulla oli vähän eläkesäästöjä, joita Kanadassa kutsutaan "rekisteröidyksi eläkesäästösuunnitelmaksi". Annoin sille uuden nimen: "oikeasti varattu henkisiä tarkoituksia varten", ja ne olivat! (Suom. huom. näiden nimien sanoissa on englannin kielessä samat alkukirjaimet RRSP)

Ja niin aloitin seikkailuni "itsetyöttömänä", kuten Tobias kutsui sitä. En ole oikeastaan sen jälkeen tehnyt koskaan enää työtä jollekin toiselle. En ole koskaan myöskään saanut palkkaa tai etuja, mutta tiedätkö mitä? Olen tässä. Oivallan nyt jälkikäteen katsottuna, miten aloin opetella, suuren pelon kera, sallimaan energian palvella minua, ja se on palvellut – tuoden aina minulle, mitä tarvitsin, silloin kun tarvitsin sitä. Totta helvetissä minä edelleen loin ja olin huolissani ja jatkoin aktiivisesti "energian puskemista", koska luulin useita vuosia, että niin tarvitsee tehdä. Mutta hämmästelen nyt nähdessäni, miten kaikki on selvinnyt aviomieheni kuoleman, verojen ja talopalojen läpi. Monien tapaan olen menettänyt kaiken, mutta löysin aidon Itseni. Vapaan Itseni!

Kuitenkin nyt kun lopultakin oivallan, mitä Oivaltaminen on, ON aika todella rentoutua siihen. Pystyn sallimaan nyt syvemmälle, harvempien häiriötekijöiden ja suuremman luottamuksen kera – 17 vuotta myöhemmin. KAIKKI ON MINUN ENERGIAANI, ja se on tässä palvelemassa minua. Olemme kaikki tässä paikassa, jossa se ei voi olla enää "pörröistä" huuhaa-teoriaa, ja meille on annettu suuri tilaisuus sallia sen tapahtua elämässämme! Ei vain puhua siitä, vaan elää se, miltä ikinä se näyttääkin sinulla tänä aikana.

Kyllä, vessapaperia ilmestyy, kun tarvitset sitä. Kenties kaupan hyllylle, kenties naapurista. Tunsin opastusta viedä vähän chili con carnea seinänaapuriin eilen illalla – nyt hän saattaa tarvita vessapaperiani! Kaikki mitä olen tarvinnut tähän päivään mennessä, on ilmestynyt, ja minusta tuntuu hyvin yltäkylläiseltä ja kiitolliselta. Erityisesti nyt sen yltäkylläisen ajan kera, josta Adamus puhui Yltäkylläisyysklinikassa vuosia sitten.

Tiedämme, että maailma käy läpi kollektiivista herätystä, ja monille se on sielun pimeä yö, jonka useimmat shaumbrat ovat jo kokeneet. Lohikäärme on astunut sisään. He sekoavat ruuasta ja laskuista ja hengissä pysymisestä. Näen noita postauksia sosiaalisessa mediassa ja tuota pelkoa uutisraporteissa. Minulla on myötätuntoa, sallien heille heidän kokemuksensa, ja autan, kun minusta tuntuu siltä. Olen ollut siinä, ja niin olet sinäkin. Heillä ei ole aavistustakaan, että kaikki energia on heidän, ja he asuvat edelleen "pelkokaupungissa", joka hajoaa nyt heidän ympärillään.

Mutta sinä ja minä tiedämme, ettei ole mitään ulkopuolista energiaa, jota hankkia tai joka odottaa meidän pelastamistamme. Siitä syystä Arkkiveljeskunta voi pakata telttansa ja mennä kotiin. Nyt on aika elää ruumiillistuneena mestarina ja olla esimerkki toisille, jotka heräävät tämän suuren ravistelun aikana tällä planeetalla. Tästä syystä olemme täällä – säteilemässä tätä tietoisuutta.

Siis laitetaan sivuun häiriötekijät ja tehtävälistat, käyttääksemme tämän "seisokkiajan" salliaksemme todella Oivaltamisemme helposti ja sujuvasti – pyjamassamme! Olemme tajunneet tämän, shaumbra!

Oma koti kullan kallis.

––––––

Tammie O'Rielly rentoutuu tällä hetkellä oivaltamiseensa kotona Okanagangassa BC, Kanadassa, jossa hän tekee mahdollisimman vähän, paitsi nauttii elämästä, juo viiniä ja kävelyttää edelleen koiria (kun pääsee ulos pyjamastaan)! Kuitenkin hän sai silti Crimson Circlen "Inspiroi tietoisuutta" -palkinnon 2019. Hänet tavoittaa sähköpostilla (atgrittyangel(at)gmail.com) tai Facebookista (https://www.facebook.com/tammie.orielly).


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa

cron