Dagher Emmanuel (magnifiedmanifesting.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Huhtikuu 2015 SOPIMUSTEN PÄÄTTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 01.04.2015 21:07

SOPIMUSTEN PÄÄTTYMINEN

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Huhtikuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kaunis ystäväni, minulle on suuri siunaus yhdistyä kanssasi tällä tavalla. Kuten aina, kiitän sinua koko ihmiskunnan puolesta, kun päätit omistautua sisäiselle laajentumiselle ja matkalle jumaluuden muistamiseen.

Maailman tietoisuus nousee nopeasti, koska olet halukas harmonisoitumaan aidoimman itsesi kanssa.

Jos maaliskuu tuntui sinulle naurettavan haastavalta, et ollut yksin. Monista ihmisistä tuntui, että heitä työnnetään katkeamispisteeseen saakka, pisteeseen missä myös kaikki heidän oppimansa henkiset työkalut näyttivät kadottaneen taikansa.

Romahtaminen läpimurtoa varten

Hengellemme mikään ei ole koskaan rikki. Mitään ei tarvitse parantaa, koska meidän jokaisen ytimessä on vain koskematon eheys ja täydellisyys.

Kun puhumme romahtamisesta, se itse asiassa viittaa purkamisilmiöön, mikä tapahtuu mielen kokemuksessa, kun se tuntee saavuttaneensa käännekohdan, missä sekin tietää, että on tapahduttava muutos.

Tämä käännekohta voi tuntua hyvin epämiellyttävältä tosinaan, mikä on merkki siitä, että jonkinlaista sisäistä muutosta tapahtuu.

Mieli ei ole muutoksen suurin ihailija, koska se on ehdollistettu rekisteröimään muutos joksikin, mikä vie sitä pois siitä identiteetistä, minkä se on luonut itselleen.

On niitä, jotka ymmärtävät, miten muutos otetaan avosylin vastaan. Tunnemme heidät ehkä ihmisinä, jotka keksivät itsensä jatkuvasti uudelleen tullakseen vielä suuremmaksi versioksi siitä, kuka he olivat edellispäivänä.

Miten nämä ihmiset pystyvät syleilemään muutosta niin helposti? Tunnemme kaikki jonkun tällaisen ihmisen elämässämme. Mieti hetki tuota ihmistä. Saatat huomata, että pidät häntä enemmän "vapaana sieluna".

Nämä ihmiset pystyvät syleilemään muutosta helpommin, koska he "ajattelevat" enemmän sydämellään kuin mielellään.

Muutos lietsoo ja innostaa henkeä. Se kukoistaa muutoksessa. Nuo perhoset joita tunnemme sisällämme, kun jotain "suurta" tapahtuu kohta elämässämme, on henkemme, joka tanssii innostuksesta ja kertoo meille, että mahtava muutos tapahtuu pian.

Olet ehkä huomannut, että mieli kuitenkin rekisteröi nuo perhoset vatsassa hermostuneisuudeksi tai peloksi, koska se ei yksinkertaisesti ymmärrä, mitä on tapahtumassa.

Kun siis näin tapahtuu, kerro vain mielellesi, että nuo tunteet ovat vahvistus, että henkesi valmistautuu luomaan jonkin upean kokemuksen sinulle ja siksi sen ei enää tarvitse pelätä.

Maaliskuussa tulleet energiat ovat tönineet meitä menemään pitkälle mukavuusalueemme ulkopuolelle. Jos emme tienneet tätä tapahtuvan, olemme ehkä tunteneet olevamme eksyksissä, hämmentynyt ja kokemassa jonkinlaisen tunne-, mielen tai fyysisen romahduksen.

Muista, "romahtaminen" on vain toinen termi "niiden rajoittavien mallien purkamiselle, jotka eivät enää palvele korkeinta ja parasta hyväämme". Se on kokemus siitä, ettei enää voi löytää viihtyisyyttä noista rajoittavista malleista.

Romahtaminen voi itse asiassa olla yksi henkisimmistä kokemuksista, jonka voimme saada, koska se antaa meille aikaa arvioida uudelleen elämäämme ja luoda uuden todellisuuden itsellemme.

Se mitä sallimme itsemme oppia tuosta romahtamisesta, muotoilee sen, miltä elämämme seuraava luku näyttää.

Mikä aiheuttaa nämä romahtamiset?

Sopimukset päättyvät

Suuri syy siihen, miksi kaikki tuntui maaliskuussa hyvin haastavalta, oli, että monet niistä vanhoista karmallisista, energeettisistä, verbaalisista, aistillisista ja kirjoitetuista sopimuksista, valoista ja lupauksista, joita olemme tehneet tiedostaen ja alitajuisesti, ovat päättyneet.

Tässä on muutamia asioita, joita voi ilmetä sopimusten päättymisen tuloksena:

1. Meitä kutsutaan päästämään irti avioliitosta tai romanttisesta kumppanista.
2. Meitä kutsutaan muuttamaan.
3. Meitä kutsutaan päästämään irti nykyisestä työpaikasta, projektista tai muusta bisneshankkeesta.
4. Olemme valmis harmonisoitumaan uusien ystävien kanssa ja päästämään irti toisista.
5. Tarkoituksemme ei ole aivan selvä meille.
6. Meiltä katoaa ruokahalu.
7. Meillä on odottamattomia menetyksen, surun ja murheen tunteita.
8. Olemme tavallista tunteellisempia.
9. Saatamme kokea rakkaan ihmisen siirtymän.
10. Huomaamme yrittävämme miellyttää toisia voidaksemme pitää heidät elämässämme (taipumus minkä luulimme voittaneemme kaiken sen henkisen työn vuoksi, mitä olemme tehneet aiheeseen liittyen).

Jos olet kokenut jonkin näistä asioista, luultavasti koet "jumalaisen loppuunsaattamisen", kuten se tunnetaan.

Jumalainen loppuunsaattaminen

Jumalainen loppuunsaattaminen on elämässämme pyhä aika, joka merkitsee merkittävää päätöstä. Se on vanhan luvun loppu ja uuden alku.

Jumalaisessa loppuunsaattamisessa ei ole kyse siitä, että elämässämme hankkiudutaan eroon jostain tai jostakusta väkivalloin. Siinä ei ole kyse minkään korjaamisesta.

Siinä on itse asiassa kyse sen ymmärtämisestä, että olemme tulleet elämässämme kohtaan, missä tietyt sopimukset, lupaukset ja velvollisuudet, joita meillä on ollut tiettyjen ihmisten, paikkojen, kokemusten ja itsemme kanssa, ovat täyttyneet.

Jumalainen loppuunsaattaminen merkitsee, että olemme päättäneet olla pakenematta tai välttelemättä jotain, minkä tuntui epämiellyttävältä tai pelottavalta, vaan olemme kohdanneet tarvittavat haasteet suoraan. Olemme oppineet läksymme eikä meidän enää tarvitse luoda uudestaan tuota kokemusta elämäämme.

Jumalainen loppuunsaattaminen voi tapahtua myös sieluperheenjäsenten ja sielukumppaneiden kesken. Nämä tuntuvat useimmille vaikeimmilta, erityisesti koska voimme muistaa tunteneemme suurta yhteyttä näihin sieluihin jossain kohtaa.

Silloin kun loppuunsaattaminen tapahtuu sielutasolla, myötätuntoinen rakkaus pysyy edelleen. Jos jää jotain vähemmän kuin myötätunto, loppuunsaattamista ei ole vielä täysin saavutettu.

Jos koet jumalaisen loppuunsaattamisen tällä hetkellä, tiedä, että pidän tilaa, jotta integrointiprosessisi on tasainen, lempeä ja palkitseva.

Hämmästyttävää on, että tällaiset ajat auttavat meitä todella laittamaan kaiken perspektiiviin ja sallivat meidän arvostaa jokapäiväisiä siunauksia elämässämme.

Sitten kun loppuunsaattaminen tapahtuu ja integrointi on tehty, uusi ja raikas päivä tervehtii meitä suloisesti syleillen ja avaa meidät taianomaisille uusille mahdollisuuksille.

Huhtikuu tuo paljon kevyempää ja iloisempaa energiaa, missä nämä uudet mahdollisuudet voivat kukoistaa.

Kuten aina, olen hyvin kiitollinen sinulle ja odotan innolla yhdistymistä kanssasi tässä taas pian.

Seuraavaan kertaan,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Toukokuu 2015 VAPAUDEN KELLOT SOIVAT

ViestiKirjoittaja hammer » 11.05.2015 16:04

VAPAUDEN KELLOT SOIVAT

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Toukokuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystävä,

Miten suuri kunnia minulle onkaan yhdistyä taas kanssasi tällä tavalla. Kiitos koko ihmiskunnan puolesta päätöksestäsi olla täällä tänä aikana auttamassa planeetan tietoisuuden kohottamisessa pelkästään olemalla sinä.

Siirryttyämme äskettäin joidenkin latautuneimpien energioiden läpi, mitä olemme koskaan kokeneet, monet meistä huomaavat vanhojen selviytymismallien tulevan pintaan omassa elämässämme ja ympärillämme olevien elämässä.

Näitä malleja ei voi lakaista sivuun enää. On aika tarttua jokaiseen niistä kerta kaikkiaan, jotta ikuisesta rauhasta ja vapaudesta voi tulla oman todellisuutemme ja koko ihmiskunnan todellisuuden oletusarvo.

Tämä vanhojen selviytymismallien pintaan tuleminen itse asiassa antaa meille tilaisuuden päästää irti niistä täysin.

Oletko huomannut, miten epämukavaa selviytymisenergiassa olemisesta on tullut? Sen voi tuntea välittömästi jossain päin kehoamme selvänä merkkinä, että on aika päästää siitä irti. Jotkut meistä tuntevat sen vatsamontussa, hartioissa, ohimoissa, niskassa, alaselässä, polvissa tai jalkaterissä.

Itse vaiva on selvä indikaattori, että olemme laajentuneet siinä määrin, ettei energiamme voi majoittaa enää mitään, mikä ei ole harmoniassa korkeimman itsemme kanssa.

Selviytymismallit sisältävät kaikkea turvattomuudesta, epäilystä, puutteenpelosta muihin energioihin, jotka värähtelevät samalla aaltopituudella. Jos löydät itsesi jostain syystä selviytymismalleista, anna itsellesi lupa mennä niiden läpi.

On tärkeää varmistaa, ettei projisoi näitä malleja muihin tai ne palaavat meille melkein välittömästi vahvistuneena. Jokin terve kanava, kuten liikunta, kirjoittaminen, palveleminen tai kävely luonnossa, on aina terve vaihtoehto, mikä voi antaa paljon hyödyllisemmän vapautuksen.

Vapausvallankumous

Viime viikkoina massiivinen sisäinen vapausvallankumous on raivannut tiensä elämämme eturiviin, taivaan tuella sisällämme ja kaikkialla ympärillämme. Tämä hiljainen, kuitenkin voimakas nouseminen on saanut monista meistä tuntumaan erilaiselta, mitä olimme vain muutama viikko sitten. Näin nopeasti asiat muuttuvat tällä hetkellä!

Tämä ilmenee monin tavoin. Ennen kuin kerron, mitä ne ovat, haluaisin kutsua sinua pohtimaan seuraavia kysymyksiä.

Onko sietokykysi kaikelle, mikä ei tule rakastavuudesta ja ystävällisyydestä, vähentynyt?

Onko halusi tai tarpeesi miellyttää muita saadaksesi rakkautta ja hyväksyntää vähentynyt enemmän muutamana viime kuukautena?

Onko sinusta helpompaa puolustaa itseäsi ja sanoa, mitä oikeasti haluat sanoa, sen sijaan, mitä luulet ihmisten haluavan kuulla sinulta? Eli periaatteessa huomaatko sensuroivasi itseäsi vähemmän nyt?

Jos vastasit "kyllä" ainakin kahteen näistä kolmesta kysymyksestä, niin sinä, ystäväni, olet siirtymässä vanhoista selviytymismalleista uuteen rikkaampaan, täydempään ja yltäkylläisempään todellisuuteen.

Tämä voi tuntua epämiellyttävältä toisinaan (erityisesti mielelle). Sinusta saattaa tuntua, ettet ole ikään kuin tavanomainen itsesi. Tiedä kuitenkin, että tämä on ehdottoman ok ja olet juuri siinä, missä sinun on tarkoitus olla tässä koko prosessissa.

Kun aito "sinä" jatkaa paljastumista ja integroitumista, asiat asettuvat ja poikkeuksellinen uusi todellisuus alkaa paljastua sinulle.

Vapauskaava

Kun muutoksia tapahtuu niin paljon tällä hetkellä, voi olla erittäin hyödyllistä luoda itsellemme erityiskartta, mikä voi auttaa meitä navigoimaan tämän kaiken läpi.

Olen huomannut, että seuraavat kolme asiaa voivat kovasti tukea meitä suurempaan vapauteen ankkuroitumisessa.

Suurempaan vapauteen ankkuroitumiseksi on ensinnäkin oltava kristallinkirkasta, mitä todella haluamme kokea eniten elämässämme. Sitten kuin meillä on tuo selkeys, voimme lisätä sitä pyytämällä, mitä oikeasti haluamme ja toivomme.

Tiedän, että empaattisina monet meistä usein välttelevät sen pyytämistä, mitä oikeasti haluamme, koska emme halua keikuttaa venettä tai laittaa taakkaa kenellekään. Tämä jättää meidät empaattiset tyytymään pelkkiin perusedellytyksiin niin, että on vain riittävästi tullakseen toimeen. Ei enempää.

Näin tavallisesti tapahtuu, koska ajattelemme, että ihmiset saattaisivat tuomita meidät, jos pyydämme, mitä haluamme, tai että haluamamme saaminen tekee meistä jotenkin vähemmän henkisen.

Vaikka todella uskon, että suurin täyttymys ja suurimmat siunaukset ovat yksinkertaisimmissa asioissa, on ok kokea kaikkea, mitä elämällä on tarjottavana meille. Tähän sisältyvät tunnekirjo, luonnon parantavat ja kauniit ominaisuudet ja universumin hämmästyttävä materialisoituminen ihmismielikuvituksen kautta.

Tosiasiassa sen pyytäminen, mitä haluamme, antaa universumille tilaisuuden antaa se meille! Arvailu ja ristiriitaiset signaalit jotka viivyttävät ilmentymistä, menevät välittömästi ulos ovesta.

Toinen tapa herätä suurempaan vapauteen elämässämme on selkeyttää, mitä vapaus itse asiassa merkitsee meille. Minulle vapaus ylittää lineaarisen (tunnetaan myös strukturoituna) ajan ja asettaa meidät ikuiseen aikaan.

Kun alun perin tutustuin vapausenergiaan, aloin pohtia elämässäni aikoja, jolloin olin tuntenut itseni vapaimmaksi.

Aina kun tunsin olevani vapaa, siihen sisältyi, että olin sydämessäni ja vähemmän mielessäni ja olin läsnäolevassa hetkessä. Se oli voinut tapahtua kuunnellessani laulua, mikä sai minut kananlihalle, tai istuessani puun alla katsellen merelle. Mutta yleinen teema oli, että olin täysin tuossa hetkessä läsnä.

Minulla on tunne, että jos pohdit aikoja, jolloin sinusta tuntui vapaimmalta, huomaat itselläsi luultavasti olleen samantyyppisiä kokemuksia. Jos näin on, vapaus asuu läsnäolevassa hetkessä.

Kun oivalsin tämän, ainoa tehtäväni joka päivä oli muistaa olla täysin läsnä joka kokemuksessani niin usein, kun muistin tehdä niin. Kun tein tästä jokapäiväisen aikomukseni, vapaudesta ja yltäkylläisyydestä tuli pääenergiat, jotka opastivat elämääni. Tämä läsnäolevassa hetkessä eläminen osoitti minulle, että sisäinen äärettömyytemme voi materialisoitua täysin myös ulkoiseen todellisuuteemme.

Yksi muu tapa vapauden ankkuroimiseen on ottaa enemmän riskejä.

Herkille empaattisille ihmisille joilla on kyky tuntea kaikki ympärillään, riskien ottaminen ei ole aina ensimmäinen vaihtoehto, mitä kohti he tuntevat vetoa (vaikka joillekin on, mikä voi johtua siitä, että se on osa heidän persoonallisuusrakennettaan).

Vaikka voi joskus tuntua vähän epämiellyttävältä ottaa riskejä, se itse asiassa auttaa meitä laajentumaan vanhojen rajojen yli, joita olemme luoneet itsellemme.

Tuottava riskin ottamistapa voi olla vain panostaa itseemme, hyvinvointiimme, lahjoihimme, taitoihimme ja lisäarvoomme maailmassa. Tämä voi ilmentyä toimintana, mikä edistää terveyttämme ja hyvinvointiamme, henkistä kehitystämme ja luovia hankkeitamme.

Nämä kolme prosessia yhdessä voivat auttaa meitä laajentumaan suurempaan vapauteen ja ankkuroimaan se elämäämme. Ne voivat myös auttaa meitä olemaan valmistautuneempi suuriin muutosaikoihin.

Elämme aikaa, mistä muinaiset esi-isämme puhuivat tuhansia vuosia! Se tapahtuu kaikkialla ympärillämme tässä ja nyt.

Kuten aina, tiedä, ettet ole yksin. Olen hyvin kiitollinen, että saamme jakaa tämän matkan yhdessä, ja odotan innolla yhdistymistä kanssasi taas pian.

Seuraavaan kertaan, rakkautta

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Kesäkuu 2015 KRISTALLIT PUHUVAT

ViestiKirjoittaja hammer » 05.06.2015 17:50

KRISTALLIT PUHUVAT

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Kesäkuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakas ystävä,

Yhdistyn innolla taas kanssasi. Tässä tilassa jakaminen missä saamme kunnioittaa toisiamme tällä tavalla, on yksi asia, mitä pidän eniten arvossa ja mistä olen hyvin kiitollinen.

Olen myös kiitollinen kaikista sydämellisistä viesteistä, joita saan teiltä, kun jaatte oman matkanne, miten teistä tuli se taianomainen henkilö, joka olette tänä päivänä. Se muistuttaa minulle, että olemme todella kaikki tässä yhdessä.

Meillä on paljon päivitettävää tässä energiaraportissa, joten mennäänpä suoraan siihen,

Kuilu kapenee

Muutamina viime viikkoina valotaajuutta on virrannut lisää taivaalta planeetan joka kolkkaan. Tätä valoa on virrannut myös biomagneettiseen vaippaamme (aurakenttä), kehoomme ja mieleemme.

Vähän aikaa vaikutti siltä, että kaksi maailmaa (ykseyden/rakkauden maailma ja pelon/puutteen maailma, mikä on toiminut kaksinaisuudessa) oli menossa täysin eri suuntaan ja niiden väliin muodostui suuri kuilu.

Tämä aiheutti eräänlaista ahdistusta ja surua monissa herkissä ja empaattisissa ihmisissä, jotka tunsivat ikään kuin jättäneensä taakse monia ihmisiä, paikkoja ja asioita, joista he olivat alkaneet välittää ja joiden kanssa he olivat muodostaneet yhteyden ja siteen.

Muutama kuukausi sitten monet meistä kävivät läpi myös syväpuhdistus- ja suremisjakson päästäessään irti monista ihmisistä, paikoista ja kokemuksista, jotka päättävät edelleen toimia pelon ja puutteen maailmassa.

No, äskettäinen valolisäys mikä on virrannut planeetalle, oli suora vastaus monien tiennäyttäjien rukouksiin, ettei tarvitse jättää taakse niitä ihmisiä ja asioita, jotka eivät ole vielä päättäneet herätä suurimmalle Itselleen.

Meillä empaattisilla on tavallaan kaipaus pysyä yhteydessä ihmisiin ja asioihin, jotka eivät ole vielä täysin heränneet suurimmalle Itselleen, koska ytimessä meillä on sitkeä usko, että he lopulta heräävät.

Kyse on siitä, että osa meistä ei vain luovuta kenenkään tai minkään osalta, vaikka maailma tuon ihmisen ympärillä näyttää tehneen sen.

Jumalainen tahtomme on loihtinut kuilun kapenemisen, jotta kukaan ja mikään ei jää taakse.

Tiedän, että ensin tämä kuulostaa vaikealta tehtävältä. Kuitenkin se valomäärä mitä virtaa tällä hetkellä, on selkeä vahvistus siitä, että niin tapahtuu.

Minkä tahansa ryhmän joka kerääntyy yhteisöksi, on helppoa pitää itseään valaistuneempana kuin muut ryhmät. Mutta olemme nähneet tuon mallin jokaisen yrityksen epäonnistuvan, koska se perustuu tuomitsemiseen.

Mitä jos mikään ihminen, paikka tai asia ei ole parempi tai huonompi kuin toinen? Mitä jos pystymme ottamaan avosylin vastaan näennäiset eroavuutemme ja hyväksymään, että olemme kaikki tällä matkalla yhdessä?

Millaisen todellisuuden luulisit meidän ilmentävän?

Rationaalinen mieli menee tavallisesti sellaisiin ajatuksiin kuin "Tuollainen maailma on toiveajattelua". Se on mielen tapa luoda suojamuuri itselleen tuloksena entisistä kokemuksista, jotka mielen mielestä ovat ehkä aiheuttaneet pettymystä.

Toisaalta Henki meissä jokaisessa tietää ilman epäilyksen häivääkään, että maailma missä kaikki syleilevät näennäisiä eroavuuksiamme ja hyväksyvät toisensa täysin, on mahdollinen tässä olemassaoloulottuvuudessa.

Itse asiassa tästä syystä jokainen meistä päätti tulla tänne tänä aikana, koska jollain syvällä tasolla tiesimme, että voisimme saada sen tapahtumaan. Ja … me saamme!

Haluaisin antaa sinulle päivittäisen rukouksen/aikomuksen, mikä on auttanut minua valtavasti päästämään irti siitä tuomitsemisesta, mitä mieli joskus haluaa luoda suojakseen:

"Rakas Henki, pyydän nähdä oman ja toisten tarinoiden yli totuuteen siitä, keitä minä ja he oikeasti olemme. Pyydän nähdä, kuulla ja tuntea itseni ja toiset Kaiken olevaisen yhden jumalaisen Hengen silmien, korvien ja sydämen kautta. Valitsen tämän olevan helppoa ja armollista mielelleni, keholleni ja tunteilleni. Syvän kiitollisena sanon: ja niin se on!"

Kokeile tämän rukouksen/aikomuksen tai jonkin samanlaisen lisäämistä aamuharjoitukseesi seuraavat 28 päivää ja huomaa muutokset, joita alkaa ilmestyä.

Saatat tuntea olevasi rakastavampi, suvaitsevaisempi ja myötätuntoisempi. Saatat myös huomata monien ovien avautuvan täysin, jotka näyttivät ennen suljetuilta sinulle.

Odotan innolla kuulevani teiltä kokemuksistanne!

Tällaiset yksinkertaiset rukoukset ja affirmaatiot auttavat kuilun kaventamisessa ykseys/rakkausmaailman ja pelko/puutemaailman välillä, jotta jäljellä on vain rakkausmaailma. Näin voimakkaita olemme.

Kristallit puhuvat

Useimpien tietoisella henkisellä polulla olevien tavoin, minulla on aina ollut viehtymystä kristalleihin ja kiviin. Käytän niitä usein parantamisessa ja henkilökohtaisissa meditoinneissani. Muistan, että niiden kauneus ja energia vangitsivat minut lapsena.

Lisää valoa virratessa planeetallemme, se vaikuttaa jokaiseen elävään ja hengittävään asiaan planeetalla, aivan kuten meihin. Tähän sisältyvät ystävämme eläinkunnassa, kasvikunnassa ja kyllä, mineraalikunnassa!

Monet kollegat, asiakkaat ja ystävät joiden kanssa olen työskennellyt, ovat huomanneet, että heidän kristallinsa värähtelevät ennenkuulumattomilla tavoilla. Monet heistä eivät ole pystyneet aiemmin tuntemaan kristallien ja kivien hienoenergioita ja nyt he tuntevat ne epäilemättä. Niinpä yhtenä aamuna päätin tuoda kristallini esiin ja meditoida niiden kanssa ja katsoa, tuntuivatko ne erilaisilta kuin ennen.

Hämmästyksekseni huomasin suuren eron. Intuitiivisena energiatyöntekijänä olen jo melko herkkä kristalleille ja kiville, mutta niissä on tapahtunut ehdottomasti laajentava muutos. Täsmällisimmin voin kuvata sitä sanomalla, että uutta elämää on hengitetty kristalleihin ja kiviin. Se on hyvin hämmästyttävää!

Olen huomannut, että käyttäessäni niitä meditoinnissa ja parannussessioissa, ne antavat vielä suurempia ja huomattavampia tuloksia.

Olen viime aikoina työskennellyt tektiittien kanssa, kuten seleniitti ja moldaviitti, sekä akvamariinin, Lemurian siemenkristallien, sitriinin ja fenakiitin kanssa. Kuulisin mielelläni teiltä, minkä kristallien kanssa resonoitte tällä hetkellä eniten.

Tarkistaaksesi, muuttuvatko kristallisi, laita yksi kristalli kerrallaan vasempaan käteen (vastaanottava käsi) ja anna sen levätä mukavasti sylissäsi, kun istut silmät suljettuna. Vedä muutaman kerran syvään henkeä ja pane merkille, tunnetko värähtelyn tai energian siirtyvän kädestä tiettyyn kehosi osaan.

Pyydä mielessäsi tästä rentoutuneesta tilasta kristallia jakamaan se viisaus, viesti tai parannus, mikä sillä on annettavana sinulle. Saatat yllättyä saamastasi opastuksesta ja tuesta!

Eikö ole hämmästyttävää, miten kaikki planeetallamme – jopa kivet – on elävää?!

Nyt enemmän kuin koskaan kaikki luonnossa ympärillämme pystyy tukemaan ja opastamaan meitä takaisin jumalaisimpaan itseemme.

Jos et ole yhdistynyt kristalleihin, kiviin ja luontoon yleensä vähään aikaan, nyt on erinomainen aika tehdä niin. On hämmästyttävää, miten elämä antaa meille mahtavia työkaluja auttamaan kehomme, mielemme ja Henkemme herättämisessä.

Kesäkuu on hyvin kiireinen, joten lupa itsellemme määrätä oma tahtimme ja ottaa päivä kerrallaan palvelee meitä valtavasti.

Sen varmistaminen, että olemme hyvin nesteytetty ja saamme paljon lepoa auttaa myös meitä integroimaan nopeasti ajankohtaiset valoaallot, joita virtaa maailmaamme.

Seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Heinäkuu 2015 TODELLISUUDEN VAIHTUMISYLLÄTYKSIÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 13.07.2015 20:30

TODELLISUUDEN VAIHTUMISYLLÄTYKSIÄ

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Heinäkuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kaunis ystävä,

Minulle on kunnia yhdistyä kanssasi tällä tavalla. Kiitän sinua koko ihmiskunnan puolesta omistautumisestasi henkiseen polkuun, mikä harmonisoi nopeasti maailman tietoisuustilaa korkeampien olemassaolotasojen kanssa. Sinun vuoksesi näemme asioiden muuttuvan näin nopeasti!

Kesäpäivänseisaus 21.6.2015 oli monumentaalinen! Melkein kuin valokatkaisinta olisi painettu kaikkialla. Tapahtui energeettinen helpotuksen huokaus, mikä tuntui monien sydämessä.

Viime päivänseisaukseen saakka kollektiivissa oli paljon pakahtumista ja ahdistusta. Monille se tuntui painekattilalta, mikä oli suuren vapautuksen tarpeessa. Tunteita oli kaikkialla ja rauhan ja maadoittumisen tunteen löytäminen, valon virratessa auringosta ja muista taivaankappaleista, näytti kaukaiselta ja ohikiitävältä.

Kesäpäivänseisausovi on auttanut ja auttaa monia meitä palamaan takaisin tuttuun itseemme, vaikkakin jalostuneemmin. Päivitykset joilla meitä on suihkutettu useita kuukausia, ovat nyt täydessä integrointivaiheessa.

Heinäkuun alussa Venus ja Jupiter näyttivät olevan lähempänä toisiaan kuin hyvin pitkään aikaan. Tätä kutsutaan tavallisesti yhtymäksi ja se luo voimakkaan portaalin poikkeuksellisen muutoksen tapahtumiselle.

Venuksen ja Jupiterin yhtymä pystyi ohjaamaan meidät jumalaisen sisäisen opastuksen ja synkronismin kautta syvimpien ja aidoimpien halujemme täyttymiseen.

Polkumme tehdään täysin selväksi – energiamme auttavat meitä tietämään, mihin suuntaan haluaisimme siirtyä seuraavaksi. Venuksen ja Jupiterin yhtymä antoi meille esikatsauksen tulevasta Venuksen perääntymisestä 25.7.-6.6.2015. Venus jalostaa ja palauttaa elämänarvot perääntyessään, joten nuo kuusi viikkoa ovat kauniin laajentumisen hämmästyttävää aikaa!

Vahvistuksia seuraavasta heräämisaallosta

Huhtikuussa tapahtui sarja energiapäivityksiä ja taivaallisia asetelmia, jotka ovat luoneet voimakkaimpia heräämisaaltoja, joita olemme koskaan kokeneet tässä elämässä. Se oli yksi noista "hyvät hyssykät" –hetkistä! Mutta muista aina, ettei Henkemme anna meille enempää, kuin tietää meidän pystyvän käsittelemään.

Mutta voitko kuvitella, miltä niistä on varmasti tuntunut, jotka eivät tiedosta, mitä tapahtuu energeettisesti? Heräämisjakson aikana planeetan jokaisella ihmisellä on tilaisuus päästää irti vanhoista malleista, jotka ovat aikansa eläneet, ja siitä mikä saattaa edelleen rajoittaa heitä laajentumasta armon, virtauksen, ilon ja universaalin yltäkylläisyyden tilaan.

Joillakin elämien aikaisia vanhoja malleja vapautetaan, kun taas toiset ottavat pikkuaskelia. Minkä suuruisia puhdistuksia tapahtuukin, kaikki on täydellistä.

Näemme nyt konkreettisen vahvistuksen siitä, että uusi heräämisaalto on täydessä vauhdissa. On kyse sitten henkilökohtaisesta elämästä tai maailmannäyttämöstä, kaikki muuttuu salamavauhtia! Myös me!

Tämä seuraava heräämisaalto näkyy henkilökohtaisessa elämässämme monilla tavoin:

* Tunnemme voimakasta halua harmonisoitua kaikkien asioiden kanssa, jotka vahvistavat yhteyttämme Henkeen.

* Syvälle juurtuneet muistot ja uskomusjärjestelmät, joita olemme kantaneet menneisyydestä, tulevat nyt uudestaan pintaan. (Tätä tapahtuu aina, kun suuria puhdistuksia on käynnissä.)

* Koemme päivittäin synkronismia ja déjà vu –hetkiä.

* Sisäinen näkemisemme, tuntemisemme, kuulemisemme ja tietämisemme on laserin tarkkaa!

* Meistä tulee hyvin tietoinen ympäristöstämme.

* Meillä on selväjärkisiä unia, jotka tuntuvat hyvin todellisilta – melkein kuin eläisimme toisissa maailmoissa samanaikaisesti tämän kanssa.

* Uudet ideat kukoistavat ja niillä saattaa olla vaikutusta henkilökohtaisen ja ammatillisen elämämme suuntaan.

* Elämämme lisääntyvässä määrin "ääneen", ilmaisemalla itseämme täydemmin ja piilottamatta enää sitä, kuka olemme.

* Muodostamme uusia sieluystävyyksiä ja –yhteyksiä ja päästämme irti niistä, jotka eivät ole harmoniassa haluamamme rakkauden ja keskinäisen tuen kanssa.

* Meistä tuntuu vähän pahantuuliselta ja ärtyneemmältä kuin tavallisesti.

* Meillä on huimausta ja/tai sisäkorvan soimista.

* Näemme muutoksia syömistavoissamme.

* Haluamme katso tähtiin useammin.

Olemme nähneet myös maailmannäyttämöllä massiivisia muutoksia siinä, mitä ihmisille merkitsee kaikkien ihmisten kunnioittaminen, heidän rodustaan, sukupuolestaan, seksuaalisesti suuntautumisestaan, kulttuuristaan tai taustastaan riippumatta.

Kyllä, meillä on vielä ehdottomasti matkaa jäljellä, mutta suuria hyppäyksiä on tehty siinä, miten kohtelemme toisiamme. Kollektiivi alkaa nähdä, että ytimeltämme olemme kaikki samanlaisia.

Lisää yllätyksiä edessä

Tulevina kuukausina elämäämme ja maailmannäyttämölle on tulossa paljon lisää voimaannuttavia yllätyksiä. Erityisesti monet nyt kylvettävät siemenet kantavat hedelmää lokakuussa ja marraskuussa.

Avain yllätyksen saamiseen on elämävirran kanssa harmonisoituminen. Tämä merkitsee vain, että sallimme itsemme pysyä mieleltämme, tunteiltamme ja fyysisesti joustavana.

Mielellä on taipumusta rakenteisiin ja se voi olla usein vähän tiukempi luonteeltaan. Rutiinit ovat tärkeitä, mutta on tärkeää myös muuttaa asioita usein pitämään mielen, kehon ja tunteet joustavina ja sopeutumassa luonnolliseen elämänvirtaan.

Yltäkylläisen todellisuuden luominen

Silloin kun asiat muuttuvat nopeasti, monia vapaasti leijuvia ajatusmuotoja kulkee ympäri maailmaamme. Koska mieli ei ole kovin rento, silloin kun muutosta tapahtuu paljon kerralla, monet näistä vapaasti leijuvista ajatuksista korostavat asioita, jotka perustuvat pelkoon ja puuteuskomukseen, ja näitä sitten kierrätetään kollektiivissa. Tämä johtuu siitä, että mieli on tottunut pyörittämään näitä kahta energiaa tunteakseen turvaa.

Vapaana leijuva ajatusmuoto on pelkästään opittu malli, mikä kiertää kollektiivitietoisuudessa ja kiinnittyy niihin, jotka värähtelevät samalla taajuudella. Kuten monet meistä tietävät, oppitunteja voidaan saada puutemalleista, mutta ne tapahtuvat tavallisesti haastavalla ja epämiellyttävällä tavalla.

Minusta tuntuu, että sinä – kuten monet muut jotka ovat olleet matkalla henkilökohtaiseen parantumiseen ja laajentumiseen – olet valmis päästämään irti siitä epämukavuudesta ja niistä haasteista, jotka liittyvät oppituntien oppimiseen, erityisesti yltäkylläisyyden puutetta koskevista.

Hämmästyttävää nykyenergioissa on, että voimme oppia oppituntimme nopeasti ja helpommalla ja nautittavammalla tavalla. Tähän tavallisesti liittyy ylireagoimattomuus elämän tapahtumiin ja eläminen tarkkailijana, jolloin mukana on vähemmän tuomitsemista ja enemmän arvostelukyvyn käyttöä.

Ansaitsemme kukoistaa ja kokea elämää täysimmillään!

Jos huomaat mielesi menevän puutteen odottamisen malleihin, ole vain valmis tarkkailemaan, mitä se tekee, siihen reagoimisen sijasta. Etsi sitten tilaisuus tehdä jotain ystävällistä tai anteliasta ainakin yhdelle ihmiselle (mieluummin jollekin, joka ei ole kovin läheinen sinulle, jottei välillenne luoda odotuksia). Voit tehdä tämän paikallisessa kahvilassa vapaaehtoisryhmässä tai missä tahansa, missä voit osoittaa ystävällisyyttä jollekin. Katsele sitten, miten nopeasti universumi alkaa avata ovia sinulle.

Ensimmäinen malli johon monet ihmiset menevät joutuessaan puutemielentilaan, on "Missä voin leikata kustannuksiani, erityisesti asioita joita en oikeasti tarvitse?" Sitten ensimmäisenä lähtevät asiat, jotka luultavasti ravitsevat heitä eniten. Tämä malli vain vahvistaa puutetta, ei muuta sitä.

Niinpä silloin kun "puute" tulee esiin, niin sen sijaan, että päästämme irti jostain, mikä ravitsee meitä, etsitään heti tilaisuus palvella paikallisyhteisössä aikamme, lahjojemme ja energiamme avulla.

Tulet näkemään, miten nopeasti puute-energia häviää!

Toisaalta elämme aikaa, jota olemme kaikki odottaneet – sitä mistä esi-isämme puhuivat tuhansia vuosia sitten.

Korkeampi tietoisuus suutelee jokaisen mieltä ja sydäntä tällä planeetalla! Kyllä, niihinkin jotka näyttävät ehkä toimivan edelleen vanhassa erillisyysenergiassa, vaikutetaan jollain tavalla.

On vain ajan kysymys, ennen kuin hekin pehmenevät heräämisaaltoon, joka pyyhkii nyt maailman yli.

Seuraavaan kertaan,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Elokuu 2015 UUSIA SEIKKAILUJA

ViestiKirjoittaja hammer » 09.08.2015 20:24

UUSIA SEIKKAILUJA

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Elokuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ystäväni,

Olen hyvin innostunut yhdistymään taas kanssasi tällä tavalla. Meillä on paljon päivitettävää, joten mennään suoraan asiaan!

Pyhä portti

Heinäkuun viime päivistä noin 23.8. saakka tapahtuu monia muutoksia, jotka pitävät asiat hyvin kiinnostavina ja kovatahtisessa liikkeessä.

Parhaillaan on energia-aukko, joka auttaa meitä ilmentämään ne syvät toiveet, jotka olemme halunneet täyttää. Jos olemme päättäneet harmonisoitua aitoon sydänkeskeiseen polkuun ja tiedämme selvästi, mitä haluamme luoda lisää, niin tänä aikana monia miellyttäviä siunauksia alkaa ilmestyä elämäämme.

Jos voimme nopeasti katsoa taaksepäin tammikuusta tähän saakka, on selvää, että kuluneena vuotena elämäämme tulleet muutokset ovat tehneet tästä erilaisen kuin mikään vuosi, jonka muistamme. Niiden muutosten määrä joita on tapahtunut sisällämme ja ympärillämme, on muuttanut elämää – lievästi sanottuna.

Ja elokuu peittää meidät superkorkeilla energia-aalloilla, jotka vaikuttavat meihin monilla tasoilla. Riippuen siitä valinnasta, mitä päätämme tehdä tällä energialla, meidät joko singotaan korkeimman visiomme suuntaan tai viedään kiertotielle oppimaan lisää kontrastista.

Tapahtumista riippumatta kaikki luo muutosta!

Varmistamaan, että olemme harmoniassa aidon sydänkeskeisen polun kanssa, jotta meitä työnnetään korkeimman visiomme suuntaan, tämä yksinkertainen tarkistuslista voi auttaa:

Olemmeko niin ystävällinen itsellemme ja toisille, kuin voimme olla?

Meditoimmeko usein?

Teemmekö sattumanvaraisia ystävällisiä tekoja?

Puhdistammeko mielemme rakastavilla ja voimaannuttavilla ajatuksilla?

Hoivaammeko kehoamme ruuilla, jotka rikastavat sitä?

Liikutammeko kehoamme liikunnalla?

Harjoitammeko anteeksiantoa?

Kunnioitammeko luontoa ja vietämme aikaa siellä?

Ajattelemmeko vähemmän ja tunnemme enemmän?

Kommunikoimmeko avoimesti rehellisellä ja rakastavalla tavalla?

Kiinnitämmekö huomiota kaikkiin siunauksiin, joita on jo elämässämme, ja arvostamme niitä?

Uusia seikkailuja!

Tämä on aikaa sallia tuon tulen syvällä sisällämme tukea niitä hämmästyttäviä muutoksia, joita elämä tuo meille! Tämä on aikamme herätä ja elää elämäämme täysillä. Tämä on aikaa laskea puolustuksemme, riisua energiakenkämme ja aloittaa uudet seikkailumme!

Yksi asia joka estää useimpia ihmisiä elämästä täysillä, on tuntemattoman pelko. Totuus on, ettei ole mitään tuntematonta, koska se osamme joka tunnetaan Henkenä, tietää jo kaiken.

Kyllä, Henkemme tietää kaiken tavalla, millä ei ole ehdottomasti mitään tekemistä egon kanssa. Nautitaan siitä tosiasiasta, että Henkemme tietää täsmälleen, mitä sen täytyy tehdä huolehtiakseen parhaiten meistä, ja että ainoa tehtävämme on kunnioittaa sitä opastusta, mitä se antaa meille.

Kuvittele ne poikkeukselliset mahdollisuudet, joille avaudumme välittömästi, kun päästämme irti tuntemattoman pelosta!

Juuri nyt on aika päästää irti tuntemattoman pelostamme, koska auringon energioiden ollessa Leijonassa, ne energisoivat meidät menemään yli aiempien rajoitusten, joita olemme asettaneet itsellemme.

Tämä on aikaa huomata ne hämmästyttävät tilaisuudet, joita alkaa esittäytyä meille rikastuttamaan elämäämme. Ja silloin kun jokin tuntuu hyvältä, annetaan mennä!

On kyse sitten suhteista, ympäristöstä, urasta, terveydestä, hyvinvoinnista, luovuudesta jne., tämä on aikaa avautua odotetuille ja odottamattomille siunauksille, joita tulee eteemme!

Kun aloitamme uudet seikkailumme, on tärkeää olla joustava ja sopeutuva. Sallitaan Henkemme/elämämme opastaa matkalle, mille se haluaa viedä meidät.

Tämä voi olla joskus vähän haastavaa mielelle. Kuitenkin nyt jos koskaan, on täydellinen aika antaa itsemme juosta vapaasti!

Tämä ei ole talviunien aikaa. Tämä on aikaa mennä maailmaan ja osallistua ja jakaa siinä rakkaudessa, iloisessa naurussa ja korkeammissa energioissa, joita on käytettävissämme!

Vakaus

Elokuun puolivälissä uusi vakaudentuntu alkaa nousta tietoisuuteemme ja kollektiivissa.

Tässä uudessa vakaudessa on kyse itsemme ankkuroimisesta todellisuuteen, missä emme enää hikoile pikkujutuista. Elämä on vain liian kaunis keskittymiseksi asioihin, jotka aiheuttavat meille tarpeetonta stressiä.

On harvinaista, että vakauden kaltaista, maanläheistä energiaa ilmestyy auringon ollessa tulisessa Leijonassa – tämä vuosi on kuitenkin poikkeus. Meillä on tilaisuus löytää vakautta yksinkertaisista elämän asioista ja muistaa, miten todella maadoittunut voimme olla niissä.

Sellaiset asiat kuin kiitollisuus siunauksistamme ja oleminen ystävällinen itsellemme, toisille ja luonnolle sen sijaan, että keskitymme siihen, mitä luulemme, ettei meillä ole, auttaa meitä vakautumaan kaikkialla ympärillämme tapahtuvien kiivastahtisten muutosten keskellä.

Tämä on aikaamme lentää, leikkiä ja nauttia elämästä täysillä! Tehdäänpä se siis yhdessä, ja odotan innolla asioiden päivittämistä kanssasi taas pian!

Seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Syyskuu 2015 UUSI AIKA VARMISTETTU

ViestiKirjoittaja hammer » 04.09.2015 15:44

UUSI AIKA VARMISTETTU

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (http://www.magnifiedmanifesting.com)
Syyskuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Suuria uutisia! Ennusteet on saatavilla nyt myös YouTubessa!
(https://www.youtube.com/watch?v=ZiGRtI2CsI8)


Ystäväni,

Kiitos, että olet niin suuri siunaus maailmalle. Läsnäolosi (riippumatta siitä, tietääkö mielesi sitä vai ei) nostaa planeetan tietoisuutta valtavasti ja universumi "syytää" sen tuloksena paljon lisää valoa koko ihmiskunnalle.

Tulen luoksesi tänään hyvin innostuneena ja iloisena siitä, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä.

Valaisemisen maailmankongressi

Minulla oli suuri kunnia esiintyä 29. Valaisemisen vuosittaisessa maailmankongressissa ystäväni Patricia Cota-Roblesin kanssa elokuussa ja se mitä yhdessä (mukaan luettuna sinä) loimme ja näimme, oli aikakausien muutos.

Tämän eeppisen muutoksen pääpanos tuli SINULTA ja jatkuvasta omistautumisestasi ja halukkuudestasi tehdä sitä sisäistä henkityötä, jota tarvittiin meidän pääsemiseksi tähän.

Sen vaikutuksen ymmärtämiseksi, mitä on tapahtunut muutamana viime viikkona, haluaisin aloittaa jollain, minkä monet meistä ovat tienneet pitkään.

Mielen matka

Alussa, kun ensi kerran synnyimme fyysiseen elämään, meillä oli täysi tietoisuus jumalaisesta ja ikuisesta täysivaltaisesta itsestämme. Ymmärsimme, että olimme yhtä kaiken elämän kanssa ja olimme Lähde/Jumalaenergian fyysinen ruumiillistuma, sen kaikenkattavan energian joka on kaikkien universumien keskipiste.

Ymmärsimme, että tämä energia joka eli ja hengitti kauttamme, ei ollut rajattu mihinkään sukupuoleen, väriin tai muuhun piirteeseen, joka voi rajoittaa itseään jollain tapaa, vaan se pystyi täysin tunnistamaan itsensä kaikkina meinä ja kaikkena elämänä.

Kun meillä oli tämä täysi tietoisuus siitä, kuka ja mitä oikeasti olimme fyysisessä elämässämme, rauha vallitsi, rakkaus kukoisti ja ykseys hallitsi.

Kaikki virtasi ja oli rinnakkain täydellisesti. Ikääntymistä ei tapahtunut, kun kehotemppelimme pysyi nuorekkaana, elinvoimaisena ja kevyenä … turmeltumattomana ja ehjänä.

Matkan varrella mieli alkoi hitaasti unohtaa jumalaisen luontonsa, ikään kuin se päälle olisi laitettu verho. Näihin verhoihin sisältyi sellaisia asioita kuin epäily, huolestuminen, pelko, stressi, usko puutteeseen ja kaikki muu, joka vahvisti ajatusta erillisyydestä.

Nämä verhot alkoivat yksinkertaisesti tuloksena siitä, että mieli uskoi olevansa maailmasta, joka oli vain aineellisessa ulottuvuudessa, ja se unohti, että sen oli itse asiassa tarkoitus olla ikuinen ja vapaa. Unohdusjakson perusta oli pelkästään luottamuksen puute universumiin, joten itsensä suojelemisesta tuli opastava voima. Seurauksena oli pitkä unohdusjakso.

Koko tämän unohduksen ajan valo-olentoja materialisoitui jatkuvasti fyysiseen muotoon opettajiksi ja viisaiksi, jotka kylvivät korkeamman tietoisuuden siemeniä ihmiskuntaan.

Vaikka ulkoisesti suuri osa siitä viisaudesta, mitä nämä olennot jakoivat, on esitetty väärin kautta aikain, jumalaisen muistamisen siemeniä kylvettiin silti ihmiskunnan tietoisuuteen aktivoitavaksi oikeaan aikaan.

Sitten jotain ihmeellistä alkoi tapahtua. 1900-luvulla siemenet jotka oli kerran kylvetty ihmiskunnan tietoisuuteen, alkoivat aktivoitua.

Ihmiset ympäri maailmaa alkoivat samanaikaisesti vastaanottaa korkeampaa opastusta. Uusi teknologia ja uudet saavutukset alkoivat siirtää meitä eteenpäin sivilisaationa vauhdilla, josta emme olleet tienneet vuosituhansiin.

Kun ihmiskunta alkoi herätä, ihmiskunnan kollektiivinen ego-mieli alkoi myös toimia herpaantumatta, koska se tunsi ikään kuin "elantonsa" olevan panoksena.

Se alkoi tehdä kaikkea, mitä se saattoi ajatella, kaikilla mahdollisilla keinoilla, pysyäkseen siinä lohdullisessa erillisyysharhassa, johon se oli tottunut.

Niinpä nähdessämme kaaosta maailmassa, se on selvä vahvistus siitä, että kollektiiviego-mieli pitää kiinni henkensä edestä, koska se tietää suuren läpimurron olevan hyvin lähihorisontissa.

Puuttuva pala

Kerron tämän sanoakseni, että se mitä tapahtui elokuun loppupuolella 2015, miljoonien ihmisten maailmanlaajuisten, valoa ankkuroivien ponnistelujen tuloksena – tapahtuman aikana joka on synkronisesti vuosittain niinä päivinä, jolloin jumalainen harmoninen yhdentyminen tapahtui 1987 – varmisti ikuisiksi ajoiksi ykseyden, rakkauden ja tasavertaisuuden uuden ajan kaikille.

Näin se tapahtui:

Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa tekivät 15.-20.8.2015 tietoisen (ja jotkut tiedostamattoman) määräyksen ja tehtiin sarja valoaktivointeja, jotka vahvistivat, että se tapahtuu välittömästi, mitä tarvitaan, jotta ihmiskunta saa läpimurron siirtyäkseen korkeampiin olemistapoihin.

Tapahtui massiivinen aktivointi sen voiman kautta, kun miljoonat ihmiset kokoontuivat intuitiivisesti ja tekivät saman määräyksen. Läpimurto oli tämä:

Sen sijaan, että yritämme hankkiutua eroon ego-mielestä, kuten monet opetukset, uskonnot ja rakenteet ovat vakuuttaneet meidän tarvitsevan tehdä, mitä jos yksinkertaisesti hyväksyisimme sen?

Mitä jos voisimme ymmärtää, että ego-mieli tekee vain parhaansa pitääkseen itsensä/meidät turvassa?

Mitä jos voisimme rakastaa ego-mieltä ja kiittää sitä yrityksestä suojella meitä tällä tavalla?

Mitä jos meidän ei enää tarvitsisi tuomita sitä tai olla ankara sille, kun se yrittää ilmestyä tietyllä tavalla meille?

No, hämmästyttävä ystäväni, tuo läpimurto tapahtui. Sanon innoissani, että miljoonien ihmisten ponnistelujen avulla – ja tietysti myös hämmästyttävien taivaallisten perheidemme jotka eetterissä ovat harmoniassa puhtaan rakkauden/Lähteen kanssa – ensimmäistä kertaa sen hetken jälkeen, kun mieli alkoi unohtaa todellisen jumalaisen luontonsa (puhumme miljoonista vuosista), mieli on vapautettu kerta kaikkiaan.

Se on vapautettu saamasta lohtua tuhon ja hävityksen skenaarioista ja avattu vastaanottamaan korkeinta viisautta, lahjoja, oivalluksia ja siunauksia, joita Henkemme haluaa meidän kokevan.

Jos haluat vahvistaa tätä pyhää läpimurtoa, affirmoi ääneen itsellesi ja universumille:

"Rakas mieli, rakastan sinua ja hyväksyn sinut koko sydämestäni tästä hetkestä eteenpäin. Olen pahoillani, että olen ollut niin ankara sinulle ja saanut sinut ajattelemaan, että yritin päästä eroon sinusta. Esität hyvin tärkeää roolia universumissa eikä sinun tarvitse enää pelätä identiteettisi menettämistä millään tavalla.

Lupaan olla nyt tässä sinua varten. Rakastaa, ravita ja opastaa sinua aina ja yhdistää sinut Henkemme kanssa. Sinä ja Henkemme olitte kerran parhaita ystäviä ja Henkemme odottaa syli avoimena syleilläkseen sinua taas kerran.

Sinä olet vapaa, minä olen vapaa. Sinä olet vapaa, me olemme vapaita.

Ja niin se on!"

Integrointi

Jokaista parantumista tai aktivointia seuraa tavallisesti integrointijakso. Jos huomaat olevasi vähän tunteellisempi tai enemmän mielessäsi kuin tavallisesti tai jos sinulla on edelleen malleja, jotka vahvistavat pelkoa tai erillisyyttä, tiedä, että nämä eivät ole enää "sinä".

Ne ovat vain mielen tapa prosessoida ja sulattaa uusia läpimurtoja, jotka olemme kanssaluoneet omaan tietoisuuteemme ja ihmiskunnan tietoisuuteen.

Näemme myös edelleen jatkuvasti paljon asioita tulevan pintaan muutaman seuraavan kuukauden aikana, päästettäväksi irti kollektiivipsyykestämme.

Tässä on avaimena pysyä päättäväisesti siinä tiedossa, että tämä kaikki tapahtuu, koska hyvin paljon valoa on ankkuroitunut ja ankkuroituu edelleen maailmaan ja siirtää meitä kauniiseen korkeamman tietoisuuden suuntaan.

Riippuen siitä, missä kukin ihminen on omalla tietoisuustasollaan, kaikki integroivat täydellisellä tavalla itselleen ja omana aikanaan.

Ollen lempeä itsellemme ja kunnioittaen myös toisten matkaa, missä tahansa he ovatkin (vaikkei se olisikaan sitä, missä meidän mielestämme heidän "pitäisi" olla), auttaa suuresti nopeuttamaan niitä mieltä parantavia läpimurtoja, jotka olemme tuoneet todellisuuteemme.

Työ on tehty. Se on sinetöity ja täysin aktivoitu.

Toinen asia jonka voimme tehdä integroidaksemme nyt mielen parantavat läpimurrot nopeasti, on esittää seuraavanlaisia kysymyksiä:

Kuka olen pelon, puutteen ja erillisyyden ulkopuolella?

Kuka olen, kun päätän hyväksyä ego-mieleni Henki-itseni laajentumaksi?

Kuka olen, kun olen vapaa rakastamaan ja olemaan minä kokonaisuudessaan?

Kuka olen, kun päästän irti tarpeesta tuomita?

Kuka olen, kun tiedän täysin ja luotan, että Henkeni pitää minut aina turvassa?

Kuka olen, kun muistan jumaluuteni?

Sitten kun kaikki nämä muutokset uppoavat täysin sisään, läpimurtoja jotka tapahtuivat tässä elokuussa, katsotaan taaksepäin monta tulevaa vuotta merkittävänä käännekohtana ihmiskunnan siirtymisessä korkeampaan tietoisuuteen.

Jos et ole vielä tuntenut tuota eroa, tunnet pian.

Nöyrän armollisesti seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Lokakuu 2015 JUMALAISIA VALMISTELUJA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.10.2015 16:25

JUMALAISIA VALMISTELUJA

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (http://www.magnifiedmanifesting.com)
Lokakuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Suuria uutisia! Ennusteet on saatavilla nyt myös YouTubessa! (https://youtu.be/D7AyF7i5T8Q)

Ystäväni,

On kunnia yhdistyä kanssasi taas tällä tavalla. Meillä on paljon päivitettävää, joten mennäänpä suoraan siihen.

Syyskuun taivaalliset tapahtumat ovat muuttaneet ihmiskunnalla kaikkea. Hyvin latautuneet energiat alkoivat rakentua osittaisen auringonpimennyksen aikana, joka oli 12./13.9., ja ne saavuttivat huippunsa 27./28.9. superkuupimennyksen aikana.

Kahden pimennyksen välinen energiaportaali oli niin voimakas, että se sai paljon puhetta aiheuttaneet vuoden 2012 talvipäivänseisausenergiat tuntumaan lasten leikiltä.

Taivaallinen ilotulitus

Syyskuu toi meille luultavasti voimakkaimpia energioita, mitä olemme koskaan kokeneet tässä elämässä. Niille jotka ovat herkkiä energialle, voin sanoa vain: luojan kiitos se on takanamme ja olemme nyt päässeet sen läpi.

Kuten aiemmin mainittiin, se alkoi osittaisesta auringonpimennyksestä. Pimennykset kuuluvat voimakkaimpiin astrologisiin tapahtumiin, joita voimme kokea, koska ne ohjaavat usein sisään merkittäviä uusia alkuja ja sulkevat aiempia syklejä.

Pimennyksen aikana meitä "päivitetään" aina energeettisesti, joten on helppoa tuntea olonsa hyvin latautuneeksi ja joskus pakahduttavaksi.

Pimennykset ovat myös upeaa parantumisaikaa. Hyvin monia meistä pyydettiin katsomaan syvälle monia tunne-, mentaali- ja fyysisiä tasapainottomuuksia, joita meillä vielä on, ja selvittämään ne.

Osittaisen auringonpimennyksen meille korostama yleisteema oli päästää irti erillisyysharhasta ja muistaa, että olemme aina olleet yhtä universumin ja toistemme kanssa.

Meitä opastettiin tekemään se luopumalla itsemme ja toisten kritisoinnista, harmonisoituen samalla enemmän sydämen ohjaamaan olotilaan.

Jos sinulla oli tunteita, jotka matkivat ahdistusta sydämessä ja ylävatsan alueella, tiedä, että karistit elämien aikaista tiheyttä, joka ei enää palvele sinua tietoisena ja heränneenä ihmisenä, joka sinusta on tullut.

Sitten siirryimme päiväntasaukseen 23.9. Tämä on aikaa, jolloin planeettamme pohjoisella pallonpuoliskolla elävät alkavat valmistautua syksyyn, kun taas ystävillämme eteläisellä pallopuoliskolla alkoi kevään tulon.

Äskettäinen päivätasaus antoi meille tilaisuuden moninkertaistaa sen tapahtuvan parantumisen vaikutukset, joka oli tulosta ensimmäisestä pimennyksestä 12./13.9., erityisesti suuremman tasapainon luominen elämäämme.

Hyvin latautuneiden syyskuun energioiden aikana tapahtui jotain hyvin merkillepantavaa. Pluto joka on perääntynyt huhtikuusta 2015 saakka, alkoi lopultakin kulkea suoraan!

Tämä nopeutti viime hetken oppimista, joka liittyi niihin oppitunteihin, jotka meidän oli tarkoitus oppia Pluton perääntymisestä. Se on kuin opiskelija, joka odottaa viime hetkeen lukeakseen suureen kokeeseen.

Kun Pluto kääntyi suoraan, tunsimme paljon raskautta nousevan pois. Asiat jotka elämässämme tuntuivat olevan jumissa tai estettynä, alkoivat liikkua taas eteenpäin, erityisesti suhteiden, uran, työn, henkilökohtaisten projektien ja henkilökohtaisen onnellisuutemme alueella.

Tämä sai aikaan syvällisen tunteen valmiudesta uuteen alkuun ja antoi meille energiapotkun, jota tarvittiin jalansijamme löytämiseksi taas kerran.

Tämä äskettäinen kuunpimennys edustaa energeettistä huippua, joka palvelee ankkurina edesauttamaan suurempaa henkilökohtaista ja maailmanlaajuista muutosta. Olet ehkä huomannut, että asiat liikkuvat erittäin nopeasti ympärilläsi tällä hetkellä ja joskus on vähän haasteellista pysyä kaikessa mukana.

Syyskuun taivaallisen ilotulituksen grande finale tuli superkuun täydellisenä pimentymisenä. Tämä pimennys merkitsi viimeistä täyden kuun pimennystä ennen vuotta 2018!

Olet ehkä huomannut, että tunteesi olivat valtoimenaan tuona aikana, mistä syystä on tärkeää pysyä nesteytettynä aina täydenkuun aikaan, koska vesielementti symboloi tunteita ja meissä on yli 70% vettä.

Tämän kuunpimennyksen myötä meitä opastettiin harmonisoitumaan aidoimman osamme kanssa.

Meitä pyydettiin myös saattamaan loppuun kaikki, mikä liittyi nykysykliimme ja mistä olemme valmis kasvamaan yli, jotta voimme aloittaa uuden todellisuuden harmonisoituneena korkeimpaan visioomme.

Valo mitä virtasi sydämeemme ja mieleemme viime viikkojen aikana, on ollut voimakkainta, mitä olemme koskaan voineet vastaanottaa "suuren lankeamisen" jälkeen, joka tapahtui tuhansia vuosia sitten ja joka sai mielemme unohtamaan, kuka oikeasti olemme ikuisena henkiolentona.

Jos et vastaanota näitä valoenergioita kovin hyvin, anna itsellesi vähän aikaa integroida. Kaikki on hyvin – jatkuvasti.

Yksinkertaista valmistautumiseksi

Seuraavina viikkoina meitä pyydetään yksinkertaistamaan elämäämme ja tekemään tilaa uusien siunausten tulemiselle.

Ajan kuluessa useimmat meistä keräävät ylimääräistä tiheyttä, fyysistä tai tunteellista.

Useimmat ihmiset joilla on jatkuvia epäterveitä suhteita, huono taloustilanne, matala energiataso ja muita toistuvia haasteita elämässään, ovat usein keränneet paljon tunnepuolen ja aineellista tiheyttä. Tälle on yleismaailmallinen ydinsyy.

Ihmiset usein jatkavat kiinnipitämistä tiheydestä kahdesta syystä:

1. Tiheys on tavallaan haarniska, jonka he ovat rakentaneet ympärilleen itsensä suojelemiseksi.

On helppoa nähdä, miksi ihmisten täytyy rakentaa tavallaan energiahaarniska ympärilleen ja suojautua maailmalta.

Elämme yhteiskunnassa, joka opettaa meitä keskittymään asioihin, joista emme pidä itsessämme, niiden väärien kuvien ja standardien kautta, joita luovat televisio, elokuvat, aikakauslehdet ja muu media.

Tämän perfektionististandardin lisäksi monet ihmiset kasvoivat kodissa, jossa vanhemmat jatkuvasti kritisoivat siitä, ettei perhestandardeja täytetä – ei oltu riittävän fiksu, lahjakas, laiha tai ei ollut sellaisia kiinnostuksia tai sellaista persoonallisuutta, joita vanhemmat halusivat heiltä.

Tuo paine luo hyvin varovaisen ja hämmentyneen lapsen, josta sitten kasvaa hyvin pidättyväinen ja katkera aikuinen, jos noita ongelmia ei käsitellä.

2. He ovat samaistuneet tuohon tiheyteen niin kauan, että he ovat unohtaneet, kuka ovat ilman sitä.

Useimmat meistä käyttävät haarniskaansa riittävän kauan alkaakseen sallia sen määritellä, millaisena näyttäydymme maailmassa. Meitä estetään siten huomaamasta ja täysin vastaanottamasta siunauksia kaikkialla ympärillämme, koska emme ole avoin ja tietoinen aito itsemme.

Voimme alkaa päästää haarniskasta irti ja purkaa tiheyttä, mitä olemme kantaneet monta vuotta. Yksi tehokkaimmista asioista joita voimme tehdä tunne- ja aineellisesta tiheydestämme irtipäästämiseksi, on yksinkertaistaa elämäämme ja tilaa ympärillämme.

Olen huomannut, että se ympäristö jonka luomme itsellemme ulkoisesti, on suora heijastus sisälle luomastamme ympäristöstä.

Fyysisen ympäristömme yksinkertaistaminen ainakin puolen vuoden välein tekee tilaa lisäsiunausten tulemiselle elämäämme. On upea aika tehdä se, erityisesti kaikkien niiden intensiivisten energioiden jälkeen, joita on kulkenut lävitsemme viime viikkoina.

Jos et ole käyttänyt jotain tavaraa yli vuoteen – vaatteita, kirjoja, paperityötä tai muuta, joka kerää vain pölyä – on aika lahjoittaa, myydä tai hankkiutua eroon niistä!

Jos on muutamia esineitä, joilla on erityismerkitys meille, tietysti voimme löytää paikan niille. Kuitenkin mitä harvempiin esineisiin kiinnitymme, sitä enemmän tilaa luomme uusien ihmeiden tulemiselle elämäämme.

Joidenkin ihmisten on helppoa alkaa yksinkertaistaa ja karsia tilaansa, kun taas toisista se on vaikein asia, mitä he ovat koskaan tehneet.

Jos pidät tilasi yksinkertaistamista haasteena, ole lempeä itsellesi ja ota pikkuaskelia.

Esitä itsellesi sellaisia kysymyksiä kuin "Kuka voin olla, kun vapaudun kaikesta tästä taakasta?" tai "Miten paljon tilaa voin luoda siivoamalla tilani uusien siunausten tulemiseksi elämääni?"

Pohdi oikeasti vastauksia, joita sinulle tulee. Nämä kysymykset auttavat luomaan uusia hermoratoja aivoihin, jotka alkavat tuoda sisään korkeampia ajatuksia. Nämä auttavat sinua voimaantumaan ja hajottamaan ne vanhat kuviot, jotka ovat rajoittaneet sinua ja estäneet sinua elämästä suurinta elämääsi.

Terve ympäristö johtaa lopulta terveeseen mieleen. Yksinkertaistamalla elintilamme luomme mielelle tilaisuuden päästää irti tyhjästä pulinastaan.

Annamme sille sen tilan, minkä se tarvitsee tietääkseen, miten rentoutua ja olla riittävän hiljaa paikoillaan ollakseen läsnäolevassa hetkessä.

Kun mieli osaa täysin toimia ja elää läsnäolevassa hetkessä, siirrymme lineaarisesta ajasta epälineaariseen aikaan, joka tunnetaan myös "flow'na".

Ollessamme flow'ssa avaudumme niille valtaville siunauksille, joita universumilla on tarjottavana.

Flow'ssa oleminen merkitsee, että olemme päättäneet pitää elämän yksinkertaisena – ja silloin taikaa ja ihmeitä voi tapahtua.

Seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun

Emmanuel

P.S. Olen hyvin innoissani yhteistyöstä rakkaan ystävän ja energiaennustekaverin, Lee Harrisin, kanssa 7.11. Los Angelesissa, uppoutuen koko päiväksi vaurausparantumiseen.

Jos olet alueelta tai tunnet opastusta osallistua siihen voimakkaaseen vaurauspyörteeseen, jonka luomme tuona päivänä, kaikki yksityiskohdat löytävät täältä (http://www.leeharrisenergy.com/events/r ... prosperity)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Marraskuu 2015 TUNNEPUHDISTUSTA

ViestiKirjoittaja hammer » 07.11.2015 07:37

ENERGIAENNUSTE MARRASKUU 2015
TUNNEPUHDISTUSTA

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Marraskuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystäväni,

On kunnia yhdistyä kanssasi taas tällä tavalla. Meillä on paljon päivitettävää, joten mennään suoraan asiaan.

Olitko tunteellinen joka paikassa suurimman osan lokakuuta? Jos olit, et ole yksin!

Auringosta tuli taas superaktiivinen viime kuussa ja se lähetti aurinkoaaltoja, jotka toivat geomagneettisia myrskyjä Maan ilmakehään ja henkilökohtaiseen aurakenttäämme.

Miten nämä aurinkoaallot vaikuttavat meihin?

Huomasitko, miten nopeasti lokakuu lensi ohi? Monille meistä se näytti tulevan ja menevän silmänräpäyksessä.

Tuntemamme lineaarinen aika nopeutuu nyt ehdottoman konkreettisesti.

Henkilökohtaisella tasolla puhdistimme uuden kerroksen syvään juurtuneita tunnemalleja, jotka eivät enää palvele meitä. Puhdistuminen tapahtuu tavallisesti kerroksittain, jotta kehollemme ja mielellemme on helpompaa sopeutua siihen valomäärän, joka tulee energiakenttäämme.

Olemme ehkä panneet merkille, että myös Maa puhdistuu, koska sekin sopeutuu toimimaan korkeammissa olemassaolotiloissa.

Maa valmistautuu tukemaan kaikkien niiden elävien olentojen nopeasti kehittyvää tietoisuutta, jotka kutsuvat sitä Kodikseen.

Valmisteluissa joita Maa käy läpi, ei ehkä aina ole tolkkua ihmismielestä ja ne näyttävät useimmiten haasteellisilta. Kaikki tämä on kuitenkin osa jumalaista suunnitelmaa, joka jatkaa koko elämän laadun kohottamista.

Jos olemme tarpeeksi hiljaa paikallamme, voimme itse asiassa tuntea uuden ja tietoisemman toimintamallin ilmestyvän esiin.

Tunnepuhdistus

Tällä hetkellä on tärkeä tilaisuus päästää irti vanhoista rajoittavista tarinoista, joita olemme luoneet itsellemme ja jotka ovat estäneet meitä olemasta valtava ja ikuinen itsemme.

Joitain näitä tarinoita ovat:

* ajatus, että meidän täytyy toimia pelosta ja uhritietoisuudesta
* ajatus, että meillä on vain yksi sielukumppani
* ajatus, että tarvitsemme jonkun ulkopuolisen hyväksynnän
* ajatus, että vain toiset voivat olla siunattuja
* ajatus, että raha ja henkisyys ovat erillisiä tai meiltä puuttuu jollain tavoin näillä alueilla
* ajatus, että meidän pitää pysyä piilossa ja olla pieni
* ajatus, että meidän täytyy kilpailla toisten kanssa
* ajatus, että olemme erillään jollain tavalla ja jostain syystä jostakusta tai jostain.

Kaikki nämä tarinat jotka mieli loi (itsesuojeluksi), tuodaan puhdistettavaksi, jotta saamme selkeyttä siitä, mistä tarinoista olemme lopultakin valmis luopumaan.

Kuten kaikissa puhdistuksissa, nämä ajatukset näyttävät olevan enemmän läsnä kuin aiemmin. Anna itsellesi lupa tuntea niitä tuomitsematta itseäsi.

Tiedä samaan aikaan mielesi taustalla, etteivät ne ole todellinen ydinolemuksesi. Ne ovat vain eräänlainen suojakilpi, jonka mieli on luonut itselleen tunteakseen olevansa kontrollissa.

Pelkästään tämän tiedostaminen luo mentaali- ja tunnekenttämme aukon, joka sallii korkeampien tuntemis- ja tietämistilojen tulla esiin niin, että tulee helpommaksi irrottautua niistä tarinoista, joita mieli mielellään luo.

Maadoittuminen

Tämän hetken energiat auttavat meitä tuntemaan maadottuneisuutta ja vakautta, erityisesti suhteessa itseemme, toisiin ja fyysiseen ympäristöömme.

Maadoittuessa harmonisoidumme välittömästi läsnä olevan hetken kanssa. Ja laajentunein ja voimaantunein itsemme toimii läsnä olevassa hetkessä.

Läsnäoleminen sallii meidän ylittää aikaharhan. Tästä ajattomuuden tilasta (kiintymättömyyden tilasta) suurimmat ja toivotuimmat aikomuksemme voivat ilmentyä kokemukseksemme.

Tässä on muutamia yksinkertaisia asioita, joita voimme tehdä tunteaksemme olevamme maadoittuneempi:

* vietä enemmän aikaa tutkien luontoa ja nauttien siitä
* kiitä joka päivä kaikesta, mitä meillä on
* kävele tai seiso maassa paljain jaloin (ruohikolla, hiekalla tai mullassa)
* keskitä täysin ajatuksesi ja tietoisuutesi läsnä olevaan hetkeen
* anna itsesi tuntea täysin viidellä aistillasi ja vietä hiljaisia hetkiä pannen merkille ääniä, muotoja, värejä, makuja, koostumuksia ja hajuja kaikkialla ympärillämme
* ota joka päivä aikaa nauttiaksesi iloisesta naurusta
* katso silmiin kaikkia, jotka kohtaat, ja muista, että he ovat heijastus universumista.

Ensin maadoittumisajatus voi tuntua vähän rajoittavalta. Tämä juontuu tavallisesti siitä ajatuksesta, että sana "maadoittuminen" vihjaa kiinteään tai muuttumattomaan.

Mutta oikeasti tilanne on täysin päinvastoin. Olemalla maadoittunut tuomme itsemme välittömästi läsnä olevan hetken virtaan, missä olemme voimakkain.

Nykyhetkessä koetaan suurin osa vapaudestamme, koska emme ole enää sidottu menneisyyteen tai tulevaisuuteen.

Tietoinen valinta maadoittua läsnä olevaan hetkeen johtaa elämiseen armon ja virtaavuuden tilasta.

Virtaavat energiat

Tällä hetkellä avautuu myös energiaovi, joka tekee helpommaksi virrassa olemisen. Tuntuu ikään kuin siltä, että olemme päässeet hyvin tuurin virtaan. Tämä on kuitenkin vahvistus siitä, että siirrymme pois tarpeesta olla aina kontrollissa.

Saatamme myös huomata, että meille alkaa paljastua muutamien päivien ja viikkojen kuluessa uusia ideoita, tilaisuuksia ja kokemuksia, jotka tuntuvat vastaukselta rukouksiimme.

Kun tätä tapahtuu, ilmaistaanpa kiitollisuutta siitä, että näitä siunauksia ilmestyy. Kiitollisuus on kuin siunausmagneetti ja se avaa meidät vastaanottamaan monia muita siunauksia.

Henkilökohtainen viesti

Suloinen ystäväni, haluaisin muistuttaa sinulle, että olet sädehtivä valolahja maailmalle.

Ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule ketään täsmälleen kaltaistasi tälle planeetalle.

Kunnioita näitä sanoja ja vastaanota ne lahjana, ystäväni, kun ne ovat pieni vilaus siitä, mitä universumi on aina tuntenut sinusta. Minulle on yksi nöyrimmäksi tekevistä kokemuksista saada tilaisuus muistuttaa sinua siitä suurenmoisuudesta, joka asuu olemuksesi jokaisessa solussa ja kudoksessa.

Siis minun sydämestäni sinun sydämeesi, kiitos.

Seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Joulukuu 2015 JUMALAINEN VAPAUS JA OIKEUDENMUKAISUUS KAIKILL

ViestiKirjoittaja hammer » 08.12.2015 21:52

ENERGIAENNUSTE JOULUKUU 2015
JUMALAINEN VAPAUS JA OIKEUDENMUKAISUUS KAIKILLE

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Joulukuu 2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ystäväni,

Jotain hyvin voimallista tapahtuu tällä hetkellä planeetan tietoisuudessa.

Syvällekäyvä muutos

Viimeisten kolmen vuoden aikana olemme kulkeneet läpi taivaallisesta tapahtumasta, joka tunnetaan Pluton ja Uranuksen neliönä. Tähän neliöön liittyvät energiat käynnistivät meissä innokkuuden tehdä suuria muutoksia henkilökohtaisessa elämässämme ja maailmassa.

Näiden kolmen vuoden aikana, joulukuusta 2012 saakka, uusi teema on otettu keskiöön miljardeilla ihmisillä ympäri planeettaa: motivaatio ryhtyä todellisiin toimiin ihmiskunnan parantumiseksi kokonaisuudessa.

Vaikka valtavirtauutiset yrittävät vakuuttaa meille muuta, niitä kontrollointi- ja manipulointimalleja jotka ovat hallinneet tuhansia vuosia, puretaan nyt kovasti.

Tästä syystä asiat näyttävät kovasti voimistuneilta tällä hetkellä – sillä tavalla, jolla uutiskanavat jakavat pelkopohjaista sisältöään.

Kuitenkin Maan asukkaiden valtaosa näkee suoraan pelkopohjaisen propagandan läpi eikä enää salli tämän taktiikan vaikuttaa siihen tapaan, jolla he elävät elämäänsä.

Siirryomme hiljattain pois Pluton ja Uranuksen neliöstä ja astuimme uuteen taivaalliseen tapahtumaan, joka tunnetaan Saturnuksen ja Neptunuksen neliönä. Tämä asetelma aktivoi ja käynnistää ihmisissä innokkuuden kokea merkittävä tietoisuusherääminen.

Tämä on erityisen totta itsemme tunnistamisessa henkiolennoiksi yhteydessä universumiin.

On erittäin selvää, että elämme tällä hetkellä radikaalia muutosaikaa.

Ja tietysti mieli pelkää usein muutosta, koska se pelkää menettävänsä oman roolinsa ja identiteettinsä.

Yksi henkemme merkittävä rooli suhteessa mieleen on taata mielelle oikeus olla juuri sellainen kuin se on – myös ne tarinat joita se on luonut itselleen – ja kunnioittaa sen kaikkien kokemusten arvokkuutta.

Mieli haluaa vain rakkautta, hyväksyntää ja hoivaa. Ajattele mieltä 3-vuotiaana lapsena. Silloin kun mieli tuntee, ettei se saa näitä asioita, se katsoo usein itsensä ulkopuolelle näiden halujen tyydyttämiseksi. Mieli käyttää silloin sellaisia selviytymismekanismeja itsensä suojelemiseen kuin pelko, tuomitseminen, syyttely, puute, huoli, syyllisyys ja häpeä.

Mutta tämän uuden tiedostamisen myötä, mielen ei tarvitse enää olla niin ankara itselleen.

Kun voimme pysähtyä hetkeksi ja pyytää henkeämme antamaan mielelle sen haluamaa rakkautta, hyväksyntää ja ravintoa, mielessä voi tapahtua toimintatapamuutos. Tämä muutos sallii sen omana aikanaan siirtyä mallista, jossa se elää erillään korkeammasta itsestä, uuteen olemistapaan, joka sallii sen olla iloisesti rinnakkain henkemme kanssa.

Se mitä näemme maailmassa, erityisesti niissä tiedostamattomissa teoissa, joita on tapahtunut hiljattain Libanonissa, Ranskassa ja muissa maailman osissa, on erittäin selvä avunhuuto kollektiivimieleltä vastaanottaa sitä rakkautta, hyväksyntää ja ravintoa, jota se on aina halunnut tunteakseen turvaa.

Tällaisten asioiden tapahtuessa, ensireaktiomme on tietysti usein alkaa pelätä tai syytellä. Mutta itse asiassa tämä johtuu siitä, että kun mieli sulattaa ja käsittelee informaatiota, joka tuntuu turvattomalta, se menee välittömästi niihin selviytymismalleihin, joita se on tottunut käyttämään.

Vaikka on tärkeä kunnioittaa tätä prosessia, on tärkeää myös ymmärtää, että jos jäämme pelkoon, lisäämme itse asiassa paniikkia maailmaan, joka kokee jo pelko- ja erillisyysaaltoja.

Pelkomatriisista poissiirtymisen ensimmäinen askel on muistaa, että olemme henkiolentoja, joilla on fyysinen kokemus – ei toisinpäin.

Tämä sallii ajatuksiimme ja tunteisiimme syntyä energia-aukon, mikä siirtää meidät reagoinnista Luojaosaamme.

Siitä voimme rakastaa jokaista aspektiamme, niitäkin osia joiden mieli yrittää vakuuttaa olevan ei-rakastettavia. Henki ei tuomitse! Se rakastaa meitä ehdottomasti.

Sitten kun kykenemme tekemään tämän itsellemme, voimme alkaa opetella, miten se tehdään toisille. Kyllä, myös niille, jotka ovat unohtaneet itsensä siinä määrin, että he syyttävät, loukkaavat ja vahingoittavat toisia ajatellen, että heidän on tehtävä se suojellakseen itseään.

Vuodenajan taika

Kuulen monien ihmisten henkisissä ja new age –yhteisöissä sanovan, miten joulu ja hanukka eivät ole henkisiä juhlapyhiä tai valosta.

Vaikka kunnioitan heidän perspektiiviään, tiedän myös, että sukeutuminen näiltä ja muilta perinteiltä jättää meidät ilman upeita tilaisuuksia antaa lahjojamme maailmalle.

Vaikka näiden juhlapyhien kehittämisen alkuperäinen syy ei ehkä ole ollut korkeinta värähtelyä, niin mitä jos vuosien saatossa ne ovat silti saaneet aikaan ainutlaatuisen ajankohdan joka vuosi, jolloin ihmiset laittavat syrjään erimielisyytensä ja uskovat taas taikaan?

Mitä jos tämän tekeminen on sallinut ihmisille tunteen lapsenomaisesta ihmeestä edes lyhyeksi hetkeksi, mikä on itse asiassa auttanut planeetan tietoisuuden nostamisessa?

Mitä jos nämä juhlapyhät auttaisivat meitä saavuttamaan kollektiivisen tietoisuusheräämisen, mikä siirtää meidät erillisyyden maailmasta rauhan, ykseyden ja kaiken elämän kunnioittamisen maailmaan?

Jos olet sulkeutunut ekstrataialta, joka on ulottuvillamme tähän aikaan vuodesta, älä ole liian ankara itsellesi.

Tänä jouluna kutsun sinua rakastamaan tuota 3-vuotiasta lasta sisälläsi – ja jokaisen kohtaamasi ihmisen sisällä – ja tekemään rauhan sen kanssa. Tämä on osamme, joka haluaa vain olla rakastettu, hyväksytty ja hoivattu.

Ihmeitä seuraa pian.

Seuraavaan kertaa, taianomaisesti sinun,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Helmikuu 2016 KEVEYS PALAA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.02.2016 09:20

ENERGIAENNUSTE HELMIKUU 2016
KEVEYS PALAA

Kirjoittanut Emmanuel Dagher (www.magnifiedmanifesting.com)
Helmikuu 2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystäväni,

Jos vuoden 2016 alku on ollut paljon kiihkeämpi, kuin odotit, et ole yksin. Itse asiassa monet ihmiset huomasivat, että tammikuun neljä ensimmäistä viikkoa olivat rankimmat, mitä he olivat kokeneet vuosiin.

Miksi näin tapahtuu? Ihmisosastamme voi tuntua turhauttavalta yrittää selvittää, miksi asiat tapahtuvat niin, kuin tapahtuvat.

Päätökseen saaminen

Vaikka kaikilla on oma ainutlaatuinen ja yksilöllinen kykynsä muokata omaa todellisuuttaan, joskus on yleisvaikutus, joka tuntuu monilla meistä samaan aikaan. Tässä tapauksessa neljän ensimmäisen viikon yleisvaikutus on ollut päätökseen saaminen.

Kun tätä tapahtuu, yhdistelmä asioita voi tulla etualalle isosti. Tähän yhdistelmään voi sisältyä:

* keskeneräisten asioiden viimeistely
* prioriteettiemme uudelleenarviointi
* kaikkien velkojemme maksaminen
* vanhan energian puhdistaminen, joka ei ole enää harmoniassa suurimman visiomme kanssa (mikä voidaan kokea fyysisenä tai tunnepuhdistuksena, jos emme tietoisesti siivoa pois energioita, joista olemme kasvaneet yli)
* mielen uskominen jonkin menettämiseen (ihminen, paikka, kokemus tai asia, johon sillä on ollut jonkinlainen kiinnike)

Vuoden 2016 ensimmäisessä kuukaudessa oli kyse edellisvuoden jakson sulkemisesta. Jos 2015 oli rankka sinulle – ja olen ymmärtänyt puhuttuani monien ihmisten kanssa, että se näyttää olevan yhteisymmärrys – niin vuoden päätökseen saaminen voimistuu moninkertaiseksi niin, että kaikesta mikä täytyy vielä ratkaista, huolehditaan ajoissa uuden jakson alkamiseksi.

Jos sinulla oli tasainen, helppo ja nautinnollinen vuosi 2015, niin olisit kokenut voimistuneen version siitä vuoden 2016 ensimmäisenä kuukautena, ja mikä siunaus se onkaan.

Suuri uutinen on, että vuoden 2015 yleinen päätökseen saaminen tulee loppuunsa ja pian energiat kohoavat.

Keveys palaa

Olemme jo alkaneet saada vilauksia keveyden, ilon ja helppouden palaamisesta. Kuitenkin helmikuun toisella viikolla monet meistä alkavat selvästi huomata näiden energioiden suuremman tulvan, kun ne kotiutuvat enemmän jokapäiväiseen elämäämme.

Kuten mainitsin viime energiaennusteessani, 2016 on vuosi, jolloin meillä on tilaisuus hyväksyä itsemme ja rakastaa itseämme enemmän, kuin olemme koskaan ennen rakastaneet. Tämän syvän itsemme arvostamisen ja kunnioittamisen avulla alkaa tapahtua mitä suurimpia ihmeitä.

Jos sinun on haasteellista todella hyväksyä itsesi, rakastaa ja kunnioittaa itseäsi täysin, tiedä taaskin, ettet ole yksin. Kuitenkin ne päivät hupenevat nopeasti, jolloin voimme syyttää vanhempiamme, opettajiamme, yhteiskuntaa, hallitusta ja mediaa siitä, miten kohtelemme itseämme. Se valo jota saamme päivittäin universumin ytimestä, ei salli meidän olla enää mukavasti syyttelyenergioissa. Itse asiassa meitä on usein tönitty tekemään rauha menneisyytemme kanssa, oppimaan siitä ja hyväksymään, että meillä on voima käyttää aiempia kokemuksiamme parantamaan oman henkilökohtaisen todellisuutemme lisäksi myös maailmaa.

Tämä on vuosi sen tekemiseen.

Helmikuu on paljon nautinnollisempi kuukausi, erityisesti sen yleisen keveyden myötä, joka on kaikkien niiden ulottuvilla, jotka haluavat saada sen.

Tässä on yksinkertaisia ehdotuksia yhdistymiseksi tähän helppouteen ja keveyteen, joka on käytettävissämme tällä hetkellä:

1. Ota usein aikaa itsesi hoivaamiseen ja hellittelyyn.
2. Tee itsestäsi prioriteetti numero yksi elämässäsi.
3. Jaa lahjojasi ja taitojasi hauskasti ja luovasti.
4. Ole valmis olemaan kiinnittymättä tarinoihin, joita mieli mielellään luo.
5. Lisää enemmän leikkiaikaa jokapäiväiseen aikatauluusi.
6. Ilmaise kiitollisuutta ja arvostusta usein.
7. Syö ruokaa, joka tuntuu parantavan elämää ja ravitsee kehoasi ja mieltäsi.
8. Leiki omien tai ystäviesi/perheesi lemmikkien kanssa.
9. Nauti syvemmistä vatsanauruista.

On paljon muitakin asioita, joita voimme tehdä yhdistyäksemme helppouden ja keveyden energiaan, joten se on täydellistä, mikä saattaa sinut virtaamistilaan.

Niin haastava kuin vuoden 2016 alku on ollutkin, se ei ole heijastusta siitä, mitä meille on tulossa lähihorisontissa. Mitä suurin rauhan, ilon ja rakkauden aika on lähempänä ja lähempänä joka päivä ja meitä pyydetään vain olemaan avoin ja valmis ankkuroimaan se hyvin todelliseen, läsnäolevaan todellisuuteemme.

Olemme kaikki tässä yhdessä.

Rakkaudella, taianomaisesti sinun,

Emmanuel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: iofezcmohevul, Majestic-12 [Bot], mumemoseju ja 10 vierailijaa

cron