Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

25.1.2022 5D-SILTA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.02.2022 16:08

5D-SILTA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
25.1.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä on varmaan se kohta, jolloin aikajanajakautuminen on kiistämätöntä, ainakin minulle. Kun illuusio romahtaa, minut valtaa autuus ja ilo. Tiedän, että jotkut ovat ohittaneet tämän kohdan, ja monet vielä kärsivät kovasti illuusiossa, mutta tämä tila on uusi minulle. Haluan vain jakaa joitain kokemuksiani, jotta tiedät, että se on outoa. Elämä muuttuu energeettisesti, sekä syyulottuvuuksissa että henkilökohtaisessa kokemuksessa.

Olen kirjoittanut vuosia egon häviämisestä. Tämä on erilaista. Sen sijaan että tuntuisi kevyemmältä, kun käsittelee esiin putkahtelevia egotarinoita, tämä on enemmän kuin tuoksi keveydeksi/valoksi tulemista, eikä enää välitä egotarinoista. Jumalaista apatiaa. En yksinkertaisesti välitä. Tiedän ehdottomasti ydintasolla, että kaikki selviää täydellisesti. Sen sijaan, että huolta kajastaisi katsoessani maailmaa, olen nyt vain huvittunut. Eivätkö ihmiset olekin luovia? On hyvin monia tapoja nähdä maailma!

Tämä kokemus on avoin kaikille, kun heidän vapaan tahdon valintansa yhtyvät heidän sielusuunnitelmaansa. Yksilöjen täytyy valita harmonisoitua korkeamman/sisäisen Itsensä kanssa, ja silloin sielu voi auttaa uskomattomilla tavoilla. Jos olemme oppineet jotain vuoden 2020 jälkeen, se on mielen voima. Uskotko yhteen poliittiseen puolueeseen? Niin se on! Uskotko tieteeseen? Niin se on! Uskotko, että jokin joko tappaa tai pelastaa sinut? Niin se on! Narratiivit jokseenkin kaikesta muuttuvat tänä vuonna, mutta ainoa paikka jossa tällä muutoksella on merkitystä, on oma pääsi. Anna vakaumustesi muuttua uuden informaation myötä.

Yksi kirjoittaja jota seuraan, laittoi tämän henkilöhistoriaansa: "Oxfordin pilkku = kukkula, jolla olen valmis kuolemaan." (Suom. huom. "Oxfordin pilkku" on englannin kielessä sanaluettelon viimeinen pilkku, joka on ennen konjunktiota/sidesanaa, esimerkiksi ,ja ,tai.) Hah-hah! Samalla kun tämä huvittaa minua loputtomasti, minusta se on hyödyllinen työkalu muutaman seuraavan kuukauden. Riippumatta siitä, mitä tulee valoon, kannattaako sinun jumittaa jääräpäisesti omissa uskomuksissasi? Onko "oikeassa oleminen" se kukkula, jolla olet valmis kuolemaan? Joillakin se on. Kyllä, tarkoitan fyysistä kuolemaa. Silloin kun annetaan väärä syöpädiagnoosi, jotkut ihmiset kuolevat, koska he uskovat kuolevansa. Älä sekoita sitä, mitä sinulle kerrotaan, varsinaiseen totuuteen, vaikka luottaisit kuinka paljon sen lähteeseen. Ainoa lähde joka antaa täsmällistä informaatiota tässä kohtaa, on sisäinen Lähteesi.

Mielen voima voi muuttaa fyysistä kehoasi, joko paremmaksi tai huonommaksi. Sekä keholla että sielulla on oma viisautensa. Ainoa tehtäväsi on saada myös mieli luottamaan siihen. Harmonisoidu sieluusi (korkeampi itse, moniulotteinen itse, henki) ja rakastavasti tue kehon terveyttä. Laita kaikki ajatuksesi noihin tavoitteisiin. Anna maailman tehdä, mitä sen täytyy, ja fokusoidu omaan harmoniaasi.

Sitten kun pääset kaiken sen läpi, tehtävänä on maadoittaa tuo energia ja tehdä näin polusta helpompi seuraavalle ryhmälle. Ihmiset kysyvät, mitä olen puuhaillut, ja voin sanoa vain: "tuntenut oloni upeaksi!" Tunnen todella, että tämä on tehtäväni tällä hetkellä – tuoda mahdollisimman paljon lohtua, iloa ja kauneutta omaan maailmaani, koska se kylvää siemeniä ihmissydänverkkoon. Energiainsinööri, joka rakentaa siltoja. 5D on tarttuvin asia tällä planeetalla nyt.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.2.2022 VÄLITILASSA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.02.2022 23:06

VÄLITILASSA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
20.2.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen työskennellyt aikajanojen kanssa lapsesta saakka. Oivalsin vasta vuosikymmenten päästä, mitä tein – se oli vaistomaista. Ihmettelin kolmikymppisenä paljon, miksi ihmiset tekivät niitä valintoja, joita tekivät. Eivätkö he nähneet, mihin tuo valinta vie? Ei, he eivät "nähneet". Minulla oli Sherlock Holmesin kyky "nähdä" sellaista, mitä muut eivät koskaan edes huomanneet. Ei enää.

Sekä tiedeyhteisö että intuitiivinen yhteisö ovat yhtä mieltä siitä, että Maan magnetosfääri heikkenee. Tämä muuttaa gravitaatiota, ja se muuttaa muistia. Tämän magnetismimuutoksen voi havaita katsomalla napojen liikettä. Tämä kaikki on tiedejuttua, joten sen voi aina etsiä, jos kiinnostaa. Ainoa ero tieteellisen näkemyksen ja intuitiivisen näkemyksen välillä on tarinan loppu. Tiede suunnittelee maailman loppua, kun taas henkisyyteen kallellaan oleva porukka juhlii uuden maailman alkua.

Aikajanat ovat yhteydessä gravitaatioon ja geomagneettikenttään. Kun magnetosfääri heikkenee, sama tapahtuu myös muistoillemme (karman aiheuttajat) ja kyvylle "nähdä" tulevaisuus. Meidät kaikki pakotetaan nyt-hetkeen, koska siinä kaikki on, ilman että Maan magnetismi pitää lineaarisen ajan paikoillaan. Vuosia olen sanonut, että tämä on evoluutiokysymys, ei mitään "hyväksi tai huonoksi" tuomittavaa. Vain olemalla täällä nyt olemme kaikki seuraavan askeleen arvoisia. Valintana on vain, virtaako sen myötä tai vastustaa sitä. Tässä sitä ollaan vuodessa 2022, juuri oikeaan aikaan tätä nollausta varten. (Artikkeli "2022 – suuri nollaus" 2.12.2021)

Ensi kuussa pidän kurssin merkabasta, ja siihen sisältyy osio aikajanoista ja aikamatkustuksesta. Suurin osa siitä ei ole enää relevanttia. Nykytilanteessa on enemmän kyse kvanttikentän "kyllästämisestä/saturoimisesta" kuin aikajanojen valitsemisesta. Tarkoitan tällä sitä, että lähetetään tarkoituksella jokin tunne henkilökohtaiseen kenttään ja sitten annetaan elämän vetää magneettisesti asioita siihen. Ei enää yksityiskohtien kontrollointia. Ei enää aarrekarttoja. Ei enää kaukaisia tavoitteita. Vain oma sydän joka vetää magneettisesti elämäsi. Paljon vähemmän työtä, sitten kun pääsee siitä jyvälle.

Löydämme itsemme tästä välitilasta. Elämäni tulee vaikeaksi vain, jos yritän "saada asioita tapahtumaan", kuten minulla oli ennen tapana. Henkilökohtainen draivi on out, ja henkilökohtainen omistautuminen omalle energialleen on in. Kun fokusoin energiani kiitollisuuteen ja arvostukseen, asiat virtaavat. Korkeammalla itselläni on joka tapauksessa paljon parempi idea siitä, mitä haluan, joten minun tehtäväni on harmonisoida energiani tuon aspektini kanssa. Tämä on kokopäivätyötä.

Olen ehdottomasti intuitiivisessa yhteisössä, joka juhlii uutta … mutta tiedän myös, että vanha romahtaa. Nämä muutokset magnetosfäärissämme (taajuus) saavat vanhan toimintamallin romahtamaan. Kun ihmiset takertuvat tuttuihin egotapoihin (perustuuhan ego muistiin), elämästä tulee aina vain sekasortoisempaa. Ole ystävällinen itsellesi ja muille. 2022 on vasta lämmittelyä. Helpointa meno on, kun yhdistyy joka päivä kiitollisuuteen. Tästä syystä tulimme tänne … onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.3.2022 LENTOHIEKKAA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.03.2022 11:57

LENTOHIEKKAA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
11.3.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Maaliskuu on ollut hullun nopea ja hyvin epävakaa. Minusta todellisuus tuntuu sopivan siihen, mitä minulle opetettiin Coloradon säästä: "Etkö pidä säästä? Anna sille 15 minuuttia." Osun johonkin vaikeaan paikkaan maailmassani, ja menen pitkäkseni tunniksi, ja se muuttuu. Ennen pystyin herätessäni sanomaan, mihin päivä oli menossa, mutta nyt on täysin uusi maailma joka kolmas tunti tai nopeammin.

Toipuvana kontrollifriikkinä määritelmäni helvetistä oli ennen lentohiekka – jonka päällä parhaillaan seisomme. Kummallista kyllä, nykyinen tilanne saa minut innostumaan eikä sekoamaan. Asiat etenevät ehdottomasti, ja tätä varten tulin. Tehtävä suoritettu! Nyt menen vain muiden mukana. Riemastuttavaa!

Oletan sanovani sen, minkä jo tiedät ajankohtaisista tapahtumista: kaikki on ok, älä harhaudu. Sielutasolla, ihmiset suostuivat esittämään tiettyjä rooleja. Sielutasolla, jokainen lähtö fyysisen kuoleman kautta ajoitettiin ennen syntymää. Kuolema ei ole pahis. Edes pahikset eivät ole pahiksia. Kaikki menee vielä paremmin, kuin suunniteltiin. 5D-ihmissydänverkko on tukevasti paikoillaan. 3D-matriisia ei tueta enää energeettisesti, ja sitä pitää kasassa nyt vain muutama ego. Nuo egot taipuvat illuusion painon alla. Pian.

Hetken mestaruutta on mennä virran mukana. Kun energia liikkuu, liiku sen mukana. Kun energia hidastaa, hidasta sen mukana. On aikoja, jolloin mieleni on valmis toimintaan, mutta kehoni ei tee sitä. Keho voittaa. Nautin tästä seikkailusta vain fyysisen astiani ansiosta. Kehomme käy läpi merkittävää kohotusta, kun siirrymme kristallirakenteeseen. Ole ystävällinen itsellesi. Vesi ja lepo on tärkeämpää kuin koskaan. Voit käyttää mieltä levätessäsi – kuvittele vapaa ja yltäkylläinen maailma. Uuden maailman kuvitteleminen on varsinainen työ nyt. Taas kerran, päiväunelmointi kannattaa.

Henkilökohtainen ego muuttuu myös nopeasti. DNA:n tullessa kristalliseksi (solumuistihäiriöt) ja magneettinapamuutoksen häiritessä muistia, meiltä kaikilta on melko lailla otettu pois se, kuka ennen olimme. Tämä on uusi normaali. Anna ihmisten muuttua, itsesi mukaan luettuna. Olen ryöminyt takaisin luonnolliseen perusolemukseeni vuodesta 2017 saakka, mutta nyt (maaliskuu 2022) se etenee nopeasti. Ihmettelen, kuka olen ensi kuussa … ensi viikolla … kolmen tunnin päästä. Miten uskomatonta aikaa elää!

Jos sinusta tuntuu uskomattomalta, maadoita tuo energia arvostamalla sitä tietoisesti. Jos sinusta ei tunnu uskomattomalta, tunne se täysin ja tarkista, jumittaako jokin psyykessäsi. Joskus tarvitsen asennemuutosta, joskus minun tarvitsee vain rakastaa itseäni, kun se menee ohi. Vain sinä tiedät, mitä sinä tarvitset. Ellei jokin ole todellinen ongelma, se menee ohi nopeasti. On itsetuntemusta ja henkilökohtaista mestaruutta tietää, mitä tapahtuu sisälläsi, ja toimia sitten tarkoituksenmukaisesti.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.4.2022 KYSYMYS

ViestiKirjoittaja hammer » 06.04.2022 18:47

KYSYMYS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
4.4.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Meille kaikille on tuttu se kysymys, keitä olemme. Olemmeko ihmisiä, joilla on henkinen kokemus, vai henkisiä olentoja joilla on ihmiskokemus? Tämä perspektiivimuutos voi muuttaa kaiken maailmassasi. Sen muuttaminen, miten näet itsesi, muuttaa jokaista vuorovaikutustilannetta ja kaikkia ajatuksiasi jostain tilanteesta. Nyt on aika esittää syvempiä kysymyksiä siitä, miten näemme itsemme.

Mitä jos olemme luojajumalia koulutuksessa? Mitä jos meitä on vain yksi, ja kaikki ympärillämme on koulutushologrammia?

Mysteerikoulut opettavat, että olemassaolo on ympyrä, jossa keksipiste on kaikkialla eikä kehää ole missään. Jos olemme jokainen oman tarinamme keskipiste, voiko jokainen muu ihminen jonka kanssa olemme tekemisissä, olla heijastus siitä, mitä uskomme alitajuisesti? Miten paljon vaikutusvaltaa sinulla on henkilökohtaisesti omaan kokemukseesi? Maailmaan?

Tämä on syventävä opetus, joten jos se tuntuu naurettavalta, lopeta vapaasti lukeminen. Kirjoitan usein enemmän "egohallintatasolle". Tämä viesti tulee jatkuvasti läpi, joten täytyy olla aika siirtyä egon ohi, ainakin joillain. Omassa kokemuksessani ihmiset ovat juuri niin voimakkaita, kuin he ajattelevat olevansa. Ihmiset ovat itseä rajoittavia olentoja. Kasvamme vain niin pitkälle, kuin mielen aita sallii, vaikka tuo aita on alitajuinen. Sitten kun alitajunta on siivottu, katso, oletko valmis siirtämään tuota aitaa vähän.

Ammattilaisvinkki. Jos yrität hypätä tähän vaiheeseen ennen alitajunnan siivoustyön tekemistä, sitä kutsutaan henkiseksi ohitukseksi. Työsi tällä tasolla ei ole ainoastaan tehotonta, vaan sinut myös haastetaan sisäisen valmistautumisen puutteesta. Tee alitajuisten haavojesi ja ohjelmiesi sotkuinen puhdistustyö, ennen kuin yrität edistyneempää työtä.

Sitten kun olet siirtynyt henkilökohtaisen vallan ja esoteerisen vallan ohi, on aika leikkiä luomisen kanssa. Ei huolta tämän informaation joutumisesta vääriin käsiin. Henkilö ei voi edes päästä näille tasoille egoperspektiivistä. Pelissä on tasoja, etkä voi vaikuttaa korkeammalle tasolle, ennen kuin jätät egotason. Se on hyvin samanlaista kuin yrittää kytkeytyä ihmissydänverkkoon, ennen kuin on palvelemisen paikassa – se ei toimi kovin hyvin.

Ensimmäinen askeleesi tulemisessa siksi, kuka oikeasti olet, on harmonisoitua omien korkeampien ulottuvuuksiesi kanssa. Tämä on hyvin yksinkertaista paperilla – keskity hengitykseen, hiljennä mieli, tunne keho täysin ja anna energian virrata lävitsesi. Käytännön sovelluksena, mieli ei ehkä halua hiljentyä tarpeeksi antamaan muun tapahtua. Suosittelen noina aikoina toistamaan mielessä suosikkimantraasi. Itse käytän lausetta: "Anna minun olla avoin sille mahdollisuudelle, että asiat ratkeavat paremmin, kuin olin suunnitellut." Löydä jotain, mikä rentouttaa ja avaa sinua, ja jatka toistamista, kunnes mielesi ymmärtää, että sen tehtävä on vain fokusoitua siihen. Itsemestaruus on mentaalista mestaruutta.

Ainoa aikomus on henkilökohtainen harmonia. Tässä vaiheessa se on oikeasti kaikki. Korkeammalla itselläsi on suurempi suunnitelma, kuin ihmisegomielesi olisi voinut edes kuvitella, joten harmonia on tavoite. Ammattilaisvinkki. Jos haluat leikkiä matriisin kanssa muuttaaksesi säätä tai lopettaaksesi sodan, toimit edelleen egotasolla. Harmonia korkeampien ulottuvuuksiesi kanssa tuo automaattisesti sisään rauha- ja yhtenäisyysenergiaa. Kiinnijääminen ulkoiseen maailmaan on vain häiriötekijä. Kyllä, se on häiriötekijä myös niille, joita pommitetaan. He ovat tietysti mestarikurssissa ja kohtaavat suurempia haasteita, kuin vain mielen hiljentäminen.

Luojatasolla jokainen on pätevä ja kykenevä. Meillä kaikilla on haasteita, jotka kykenemme voittamaan. Jotkut pystyvät voittamaan olosuhteet, joita me voimme tuskin ajatella vaipumatta epätoivoon, kun taas toiset näyttävät kamppailevan pienimpienkin ongelmien kanssa. Meillä kaikilla on haastetaso, jonka pystymme hallitsemaan. Uskossa on oikeasti kyse luottamuksesta polkuun. Sitä paitsi, pelin "luojajumalatasoa" voi pelata vain sisältä.

Harmonisoituminen korkeamman itsesi kanssa on hengen ruumiillistamista. Tämä sallii korkeampien ulottuvuuksiesi olla enemmän läsnä fyysisessä muodossa. Rauha maan päälle? Yltäkylläisyyttä kaikille? Luulen olevan kyse siitä, miten pitkälle voimme viedä sen, tai miten isosti voimme ajatella. Jos olemme henkisiä olentoja, joilla on ihmiskokemus, niin fyysinen kuolema on selviö. Jos olemme luojajumalia koulutuksessa, mahdollisuuksia on runsaasti. Egoperspektiivistä katsottuna, minulla ei ole halua elää fyysisessä kehossa yhtään pidempään, kuin on pakko. Luojajumalaperspektiivistä katsottuna, haluan leikkiä noiden mahdollisuuksien kanssa.

Siis kuka olet, ja oletko valmis nostamaan tasoa? Toivottavasti näen valosi pelilaudalla. Vai onko se minun valoani? Loppujen lopuksi, meitähän on täällä vain yksi …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.4.2022 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 20.04.2022 16:43

ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
19.4.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tuntuuko siltä, että olet vähän kaukana todellisuudesta? Minusta tuntuu. "Vähän" on vähättelyä. Kuluneella viikolla olen välillä ollut täysin keskittynyt omiin tarpeisiini ja välillä ihmetellyt, olenko edelleen olemassa tällä tasolla. Olen kuullut ihmisistä, jotka eivät tiedostaneet kuolleensa ja vain jatkoivat matkaansa … On ollut noin kummallista. Ihmiset ovat edelleen tekemisissä kanssani, joten oletan olevani edelleen elossa, mutta tyhjennän ylimääräisen omaisuuteni ja päivitän testamenttini, kaiken varalta.

Viime yönä tein unitilassa töitä koko ajan. Siitä on tovi, kun minulla on ollut kiirettä koko yön. Autoin tasapainottamaan sekä kollektiivia että muutamaa yksilöä, kun merkittäviä arkkityyppejä muutettiin tai poistettiin. Muistan sanoneeni jollekin: "Se on ok. Kollektiivista poistetaan vain pelkoa. Se et ole sinä, sinulla on kaikki hyvin." Koko yö meni tyynnyttäessä energiaa, kun ohjelmointikerroksia poistettiin, kuin peittoja sängystä. Kun peitto poistetaan, alemmat kerrokset täytyy oikoa. Tehtäväni oli tuo oikominen. Oli paljon oikomista.

Maaliskuun päivätasauksesta saakka on tuntunut paljon siltä, kuin olisin karusellin keskikappale, joka ankkuroi sen maahan, ja kaikki pyörii ympärilläni. Minun täytyy toisinaan ottaa inkivääriä matkapahoinvointiin. Tänään on yksi noista päivistä. Olen uupunut ja huonovointinen. Sen lisäksi nykyiset ylösnousemusoireet vaikuttavat minulla näkökykyyn, maksaan, muistiin (ja yleensä minulla on erinomainen muisti) ja lonkkiin. Paastoan periaatteessa joka toinen päivä pahoinvoinnin tai ruuansulatuksen hitauden vuoksi. Et ole yksin.

Aika ulkona, jo pelkkä puun katseleminen, auttaa valtavasti maadoittumisessa (helpottaa matkapahoinvointia). Epson-suolakylvyt helpottavat lonkkakipua. Yleisesti ottaen, juo paljon vettä ja mene energiavirran mukana. Mene, kun se tuntuu oikealta, ja lepää, kun se tuntuu oikealta. Kun olet lepotilassa, pidät tilaa Gaialle. Lepääminen on elintärkeää, monista syistä.

Saan tunteen, että olemme siirtymässä yhtä yhtenäistä aikajanaa kohti, mikä merkitsee, että monia ihmisiä on työnnetty paikasta toiseen, kun monet aikajanat yhdistyvät. He menevät nykyisestä (loppuvasta) todellisuudestaan lähimmälle kestävälle aikajanalle … kunnes se on valmis romahtamaan. Sitten heidät siirretään taas kerran. Jos elämäsi ei liiku paljon, olet jo jollain viimeisistä aikajanoista, jotka yhdistyvät yhden ykseysjanan kanssa. Joillekin tämä merkitsee muuttoa, työpaikan vaihtumista tai muutoksia suhteissa. Toisilla (kuten minulla) kyse on enemmän sen parantelemisesta, mitä jo on (uusi maali, kaappien siivoaminen). Tällä erää. Vuosi 2022 on vasta lämmittelyä.

Priorisoi itsehoito ja mene virran mukana. Kun matriisiohjelmoinnin (ehdollistumisen) kerroksia poistetaan, uusi todellisuus voi näyttää sekä vapauttavalta että kauhistuttavalta. Asiat eivät ole niin, kuin ne myytiin meille. Unohda, mitä luulit tietäväsi, ja ole valmis käsittelemään täysin uutta informaatiota, sekä henkilökohtaista että kollektiivista. Voimme oikeasti avata vain mielemme ja nauttia matkasta. Onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.5.2022 NO, TÄMÄ ON HAUSKAA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.05.2022 08:50

NO, TÄMÄ ON HAUSKAA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
9.5.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tarvitsemme oikeasti oman fontin sarkasmille. Tunnen, että Skorpionihuumorini pimeä ja sarkastinen puoli hukkuu kirjoitetussa tekstissä. Luultavasti niin on parasta.

Minulla ei ole lainkaan hauskaa. Aikajanoja purkautuu niin nopeasti, että olen huonovointinen ja peloissani. Minua ei koskaan pelota. Pelolla ja minulla ei tavallisesti ole suhdetta, tilapäistä nyökkäystä lukuun ottamatta. Sää osallistuu tähän sirkukseen niin kovalla tuulella, että se voisi repiä pois kokonaisen todellisuuden. Itse asiassa luulen, että niin tapahtuu. Gaia on siirtymässä eri aikajanalle, ja koko elementaalikunta tekee tietä. Fanfaareja ja pelkoa. Ihanaa.

Minulla on kuitenkin voimakas tunne, että tämä menee pian ohi, ja kuljemme kaikki vähän (tai paljon) erilaista polkua. Tiedän, että tämä on vain kehityksen välivaihe. Olen mennyt tästä osasta läpi useita kertoja henkilökohtaisella matkallani, mutta se on paljon vaikuttavampi kollektiivina … ja planeettana. Epäilen, että teemme tämän taas uudestaan seuraavassa pimennyskäytävässä syksyllä.

Tämä viesti on vain kertomaan, ettet ole yksin. Meilläkin jotka teemme tätä ankkurointia säännöllisesti, on kuoppaista menoa tällä hetkellä. Tuleva energia on intensiivistä ja hellittämätöntä. Asioita ei voi enää sivuuttaa. Herätyskello alkoi soida vuosia sitten, ja niille jotka halusivat välttämättä pysyä unessa, kaadetaan nyt ämpärillinen kylmää vettä päälle. Ne jotka ankkuroivat tätä energiaa, saavat tietysti tuntea sen.

Siinä on sisäänrakennettuja taukoja. Eilen leijuin monta tuntia autuudessa, ennen kuin nuijiminen alkoi taas. Fyysisesti tunnen paljon parantumista ja monia muutoksia. Minulla on paljon lonkkakipua ja sellaista, mikä tuntuu kuin uusilta rauhasilta lonkkien, kylkiluiden ja lantion ympärillä. Hermostoni pärjää hämmästyttävän hyvin, ja tunnen toisen (eetteri)sydämen, mikä on ollut ajoittaista vuodesta 2017. Aivosumu ja selkeys tulevat ja menevät. Tämänhetkinen selviytymismekanismini ovat äänikirjat. On hyvin rauhoittavaa, kun minulle luetaan. Sandra Walterilla (https://www.youtube.com/watch?v=DxE7rEjwOFw) on mahtava YouTube-video, miten tästä energiasta selviydytään.

Nautin noista tauoista, ihmetellen fyysisiä muutoksia ja enimmäkseen valmistautuen vaikutukseen, joka tulee kunkin aallon iskiessä. Kuvittelisin, että henkilökohtaiset koettelemukseni ovat ohi niihin aikoihin, kun tämä todella alkaa vaikuttaa maailmassa yleisesti. On luultavasti hyvä kesä pysyä kaukana uutisista ja olla ulkona. Tuntea Maa. Tuntuu, kuin se vapautuisi pitkästä horroksesta. Tätä varten tulimme (vaikka minun täytyy kyseenalaistaa mielenterveytemme). Tuntuu "saa nähdä, miten käy …" -tyyppiseltä hetkeltä. Mutta kuitenkin olen hyvin varma, että onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.5.2022 ENERGIAPÄIVITYS 27.5.2022

ViestiKirjoittaja hammer » 29.05.2022 17:38

ENERGIAPÄIVITYS 27.5.2022

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
27.5.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Teemme suunnitelmia, ja jumalat nauravat. Tavallaan elämäni tarina, mutta se on korostunut maaliskuun päiväntasauksen jälkeen. Joka kerta kun luulen, että minulla on jokin polku, lisää aikajanoja purkautuu ja suunnitelmani romuttuvat. Vaikka tiedän, että tämä tuo meidät kaikki vain korkeimmalle aikajanalle, se on turhauttavaa. Minulla oli tapana mennä vähän kiertoteille ja pitää itseni touhukkaana, kun odotin kollektiivia, mutta se ei ole enää vaihtoehto. Ei enää kiertoteitä. En tarkoita bilettämistä viikonloppuna – tarkoitan uuden todistuksen saamista jossain. Käytin paljon aikaa siihen, että pidin itseni vain touhukkaana. Ei enää kiertoteitä, on show-aika.

Fyysiset oireet ovat myös mielenkiintoisia. Pernaan sattuu, ja syön paljon vähemmän. Olen niitä, joiden paino putoaa yleensä nopeasti, mutta painoni ei ole muuttunut. Näen myös kimallusta ja geometrioita. Ei sisäisillä silmillä, vaan fyysisillä. Häiritsevää. Verenpaine on alentunut huomattavasti viime viikolla, mikä on hyvä asia, mutten tee mitään aiheuttamaan sen. Kehoni tuntuu mahtavalta sisäisesti, mutta olen väsynyt. Nukun mahtavasti, mikä on tervetullut muutos. Muista, että olen vähän aallon edellä ja olemme kaikki ainutlaatuisia, joten jos sinun kokemuksesi on erilainen, se on täydellinen sinulle.

Tunnepuolella olen yleisesti ottaen onnellinen, vihan kipunoidessa vähän välillä. Viha oli oletusasetukseni monta vuotta, joten luulen sen olevan vain huuhtoutumassa pois järjestelmästäni. Älä ylläty, jos oma oletustunteesi putkahtelee esiin ilman syytä. Älä anna sille asuinpaikkaa liittämällä tarinaa – anna sen virrata vain suoraan läpi. Se tuntuu kuin tunnepuolen autopesulta. Likakokkareita joista et edes tiennyt, lentää ulos raoista ennen häviämistään vaahtoon.

Tiedätkö, mikä muu on outoa? Yhteyteni astrologiaan tuntuu muuttuvan. Pystyin ennen tuntemaan, kun planeetat tekivät juttujaan, ja nyt tuota yhteyttä ei ole. Selkeyden vuoksi, en seuraa astrologiaa ja sitten ajattele tuntevani jonkin muutoksen. Tunnen muutoksen, ja sitten täytyy katsoa miksi. Se näyttää tältä: "Jokin muuttui, tuntuu Jupiterilta. (Kaivan internetiä.) Jep, Jupiter on vaihtanut merkkiä." Tunnen edelleen Jupiterin sekä aurinkojutut, mutta en juuri muuta. Tämä mennyt pimennysportti ei ole vielä oikein päättynyt minulla. Koko aurinkosysteemi on muuttumassa tai ainakin yhteytemme siihen.

Olen leikkinyt ilmentämisen kanssa tässä uudessa energiassa. Tuntuu siltä, että olemme jättäneet sekä ilmentämisen (pannen asioita tapahtumaan henkilökohtaista tahtoa käyttäen) että magnetisoimisen (vetäen kokemuksia itsellemme sydänyhtenäisyyttä käyttäen). Tuntuu, että olemme pääsemässä lähemmäs todellista luomista, mikä käyttää fokusoitunutta mieltä, sydänyhtenäisyyttä ja ääntä. Harjoittelen edelleen tuota ääniosuutta. Tällä erää yhdistyn sydämeeni, ja sitten fokusoin energiani johonkin paikkaan kehossa. Muutos on melkein välitön. Jos "tein" jotain alentamaan verenpainettani, se oli tämä tekniikka. Fokusoiduin aivorunkoon. Kokeile itse.

Oivallukset ovat olleet iso juttu, mutta jos en toimi niiden perusteella välittömästi, ne häviävät. Pelkkä niiden kirjoittaminen säilyttää ne vähän. Asioiden maadoittaminen vaatii nyt ponnistelua. Tämä ei ole normaalia minulle. Aika on sotkua, kuten kaikki tiedämme. Jos puhelimeni ei näyttäisi viikonpäivää ja päivämäärää, olisin hukassa.

Meditointi on pakahduttavaa, eikä rentouttavaa. Pelkkä informaatiomäärä jota tulee, on uuvuttava. Annan tavallisesti periksi muutaman minuutin jälkeen ylistimuloitumisen vuoksi. Meditointi tuntuu enemmän bileiltä. Niin paljon tapahtuu, etten voi sisäistää sitä kaikkea. Kuvia, värejä ja sanoja. Valaistumista paloletkun kautta. Olen varma, että tämä on ainakin osittainen syy, että olen uupunut ja nukun hyvin sikeästi tällä hetkellä. Minun (egoitse) täytyy olla pois tieltä vastaanottaakseni kaikki nämä muistiot.

Jos sinulla on selviytymistyökaluja johonkin yllä olevasta, tai haluat lisätä jotain tähän luetteloon, tee se kommenttiosiossa. Olemme kaikki pala toistemme palapelissä. Löydän muistamispaloja kaikkialta. Suosikkini tällä viikolla tulee Rob Brezsnyn Free Will Astrologystä (https://newsletter.freewillastrology.co ... GlvbiJ9.5Y) = vapaan tahdon astrologia): "Universumi antaa sinulle aina, mitä tarvitset, silloin kun tarvitset sitä. Mutta sinun täytyy olla valmis antamaan universumille, mitä se tarvitsee, silloin kun se tarvitsee sitä." Jaa se taikuus, jota vain sinä kannat.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.6.2022 JA OLEMME LIIKKEELLÄ!

ViestiKirjoittaja hammer » 19.06.2022 21:35

JA OLEMME LIIKKEELLÄ!

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
17.6.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tyhjästä kaikkeen silmänräpäyksessä. Olen maannut sohvalla suurimman osan kesäkuuta 2022, mutta kehoni tuntuu viimeinkin integroineen fyysiset päivitykset. Hankaluudet, viivytykset ja kiertotiet ovat kiusanneet melkein kaikkia, jotka tunnen. Se saa minut ajattelemaan sanoja, jotka ensimmäisen luokkani opettaja sanoi minulle usein: "Odota luokkaa." Olen odottanut suuren osan elämästäni, että maailma saa kiinni, joten tiesin, mitä tapahtui, mutta on silti vaikeaa. Ei huolta, odotus on ohi! Ainakin tällä erää.

Näyttää siltä, että seuraavat kaksi kuukautta lentää ohi. Silmänräpäyksessä on elokuun loppu. Heille jotka ovat odottaneet, se tulee helpotuksena. Heillä joista tuntuu jo nyt, että he ovat hiuskarvan varassa, tämä nopeutuminen toivottavasti ohjaa huomion sisäänpäin ja itsehoitoon. Ole ystävällinen kaikille. Tunnemme jokainen nämä nopeat ja rajut muutokset.

Jos et tunne tätä vauhtia vielä, se tulee kesäkuun päivänseisaukseen mennessä. Nauti lepoajan viime hetkistä. Sitten tuntuu kuin vesiliukumäeltä – hauskaa, mutta nopeaa. Uusi energia huuhtoutuu meidän kaikkien yli. Riippuu havaintotavastasi, näetkö sen vesipuistona vai paloletkuna.

Minusta tuntuu, että minulle näytetään viimeinkin seuraava askeleeni. Aikajanan muuttuessa joka kolmas päivä, on ollut mahdotonta valita suuntaa. Odota luokkaa. Mutta nyt tuntuu vakaalta kokemukselta, ainakin muutaman kuukauden.

Te jotka olette huolissanne maailman tilasta, kysykää, mistä saatte opastuksenne. Ainoa lähde jota teidän pitäisi kuunnella, on sisäinen Lähde. Kun hiljennyn ja meditoin, voin tuntea Gaian ilon, ihmissydänverkon vahvuuden ja näkymättömän tiimini tuen. Jos saat jotain muuta, pyydä egoasi astumaan sivuun, jotta voit yhdistyä suoraan Lähteeseen. En puhu kieltämisestä. Maailma on sekasorrossa, varmasti. Puhun erottelukyvystä. Saa informaatiosi sieltä, missä sillä on merkitystä, tai muuten stressi on ylivoimaista.

Kaksi selviytymiskeinoa erottuu tässä vaiheessa: muista levätä ja ole tarkkana, mitä toivot.

Kaiken tämä odottamisen jälkeen voi olla vapauttavaa mennä täyttä höyryä eteenpäin. Kehosi integroi ja päivittää edelleen. Varmista, että kuuntelet kehoasi, ja anna sille, mitä se tarvitsee. Pidä taukoja. Ole kärsivällinen. Olemme ruumiillistunut ainoastaan kehomme kutsusta. Kuolema ei ole vihollinen, mutta elämän saa vain isäntäkehon kautta. Ole hyvä vieras.

Ole tarkkana, mitä toivot, koska luultavasti saat sen. Ole valmis muuttamaan tavoitteita heti, kun hoksaat, ettet todellisuudessa halua tätä. Oppitunteja on runsaasti, mutta ne jäävät vain niin pitkäksi aikaa, kun tarvitset niitä. Jos olet välittömästi tietoinen jostain harha-askeleesta, muuta vain suuntaa. Heille jotka ovat harjoitelleet virran mukana menemistä, tämä on helppoa. Heille jotka ovat kovapäisempiä, tämä voi olla rankkaa. Oppitunnit kiihtyvät, kunnes tajuaa viestin. Tämä ei ole henkilökohtaista – sen tarkoitus on vain siirtää meidät nopeasti korkeammalle aikajanalle. Kuten oppaideni on täytynyt muistuttaa minulle aivan liian monta kertaa: "Tässä ei ole kyse sinusta."

Nauti tästä matkasta. Minusta tuntuu, että elämä palaa kohtuulliseen tahtiin syyskuussa. Sen näemme sitten. Maaplaneetalla on aina seikkailua!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.6.2022 VANKKUMATON

ViestiKirjoittaja hammer » 29.06.2022 20:21

VANKKUMATON

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
27.6.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Maailma on hullu, ja hullummaksi tulee. Miksi? Osa todellisuudestamme vain hajoaa, mutta vallassa olevat tekevät myös kokeita ihmistunteilla, erityisesti pysyäkseen vallassa. Älä lankea siihen. Ihmisiä voi helposti johtaa, jos heidät voi pitää pelossa. Viha on askel ylöspäin pelosta, mutta se kaukana rakkausvärähtelystä.

Kuten tiedämme, tämä ylösnousemusjuttu tapahtuu joka tapauksessa. Ainoa valinta nyt on, miten vaikeaksi haluamme tehdä sen. Haluammeko sen tuskan, jonka pelkovärähtelyn ja rakkausvärähtelyn välinen ristiriita tuo mukanaan? Vai haluammeko tehdä tuosta siirtymästä helpomman viemällä itseämme aktiivisesti rakkaustaajuutta kohti? Rehellisesti sanottuna, ihmiskeho ei pysty sisältämään molempia taajuuksia. Jos suunnittelet elää tämän vuosikymmenen läpi (monet eivät elä), pidä fokuksesi korkeammassa rakkaustaajuudessa. Siihen olemme menossa.

Jos varjotyö on sinulle uutta, tämä voi kuulostaa kieltämiseltä. Autuushömpältä. Itse asiassa päinvastoin. Vaatii todellista henkistä soturia katsoa otsikoita ja silti pitää sydämen avoimena. Myötätunto on oikeasti vain tarkkailemista, rakkaudella ja etäältä. Jos näen, että lankeat kohta, ja voin edelleen rakastaa sinua tietäen, että sinulla on vahvuutta päästä läpi siitä, se on myötätuntoa. Kokeile sitä maailman kanssa. Se ei ole helppo homma.

Sanotaanpa esimerkiksi, että jotkut roistot alkavat aiheuttaa ongelmia asuinalueellasi. Automaattireaktio voisi olla jakaa vartiovuorot naapureidesi kanssa. Nyt on joukko vihaisia tai pelokkaita ihmisiä, jotka yrittävät puolustaa jotain tilaa. (Saan jatkuvasti kuvan ihmisestä, jolla on kattila kypäränä ja roskapöntön kansi kilpenä.) Toinen vaihtoehto olisi opettaa naapurustossa jotain taistelulajia. Jos ryhmä mustan vyön tyyppejä kävelee kaduilla, roistot siirtyvät eteenpäin. En kannata kieltämistä – pyydän sinua tulemaan mustan vyön haltijaksi.

En sano, ettet edelleen tunne aaltoja kollektiivista. Viha-aalto eilen oli kuin ristiaallokkoa. Tunne se ja mene sen läpi – älä tule imetyksi siihen ja huku. Myös ihmissydänverkko lepatti vähän. Nyt tehtävämme on vahvistaa tuota sydänverkkoa taas. Teemme sen. En ole huolissani, olen tehnyt tätä jonkin aikaa. Mikä tärkeintä, oma kokemuksesi riippuu siitä, miten nopeasti pystyt ohjaamaan itsesi jokaisen levottoman kohdan läpi.

Luulisin, että muutokset sekä aborttioikeuteen että asekontrolliin USA:ssa oli tarkkaan ajoitettu yrittäen saada mahdollisimman monet (kummastakin puolueesta) pelkäämään. Tämä ajankohta luultavasti valittiin, koska huomenna (28.6.2022) aloitamme noin kuuden viikon intensiivisen karmapuhdistuksen. Karma vain toistaa jotain taajuuteen perustuvaa käyttäytymistapaa. Ne jotka yrittävät edelleen pyörittää kontrollimatriisia, rakastaisivat sitä, että pidämme oman taajuutemme tarpeeksi alhaalla, jotta vanha karma (pelko ja sortaminen) pidetään pelissä mukana. Jos sallit itsesi olla avoin, edes vähän, karma lähtee järjestelmästäsi nopeasti. Sinun täytyy vain pysyä poissa pelosta. Pelko sulkee ne soluovet, joista kaikki vanhat jutut yrittävät lähteä.

Tässä on joitain lyhyitä kirjoituksia, joista saattaa olla hyötyä:

Tunnusta ja muuta uhrimentaliteetti, (https://walkinginbothworlds.com/awakeni ... mentality/).
Tarkastele henkilökohtaista voimaa, (https://walkinginbothworlds.com/awakeni ... nal-power/).
Tsekkaa esoteerinen voima, (https://walkinginbothworlds.com/mystery ... ric-power/).
Tule Ninjaksi, (https://walkinginbothworlds.com/mystery ... ntability/).

Nettisivuillani on monia vastaavanlaisia artikkeleita, jotka ovat ilmaisia ja kaikkien käytössä. Jaa, mitä haluat. Jos se tönäisee jonkun muistia siitä polusta, jota hän tuli kulkemaan, niin aikani on käytetty hyvin.

Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja voimme aina parantua, joten aloita vain siitä, missä olet. Jokainen ponnistus itsemestaruutta kohti palkitaan suuresti tulevina viikkoina. Meitä tuetaan tällä matkalla enemmän kuin koskaan. Kuten olen sanonut monta kertaa, ylösnousemus (evoluutio) tapahtuu joka tapauksessa – sen voisi myös hyödyntää mahdollisimman hyvin. Katsotaan, miten pitkälle pääsemme!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.7.2022 TINKIMÄTTÖMYYDEN LÖYTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 11.07.2022 12:26

TINKIMÄTTÖMYYDEN LÖYTÄMINEN

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
6.7.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On ollut voimakasta oivallusaikaa. Luultavasti toin niistä osan itselleni meditoimalla, mitä minun tarvitsee muuttaa päästäkseni elämäni korkeimmalle aikajanalle. Käy ilmi, että minun tarvitsee käyttää sanojani. Voi, tuota ironiaa. Opin paljon katselemalla muita ihmisiä, joten haluan jakaa tämän osan matkastani siinä toivossa, että se sytyttää jotain sinussa.

Määritelmäni tinkimättömyydestä/rehellisyydestä on, että ajatukset, sanat ja teot ovat linjassa. Monilla ihmisillä sanat ja teot eivät kohtaa – paljon puhetta, eikä yhtään tekoja. Olen hyvä siinä: jos sanon, se tapahtuu. Yhteensopimattomia olivat ajatukseni ja sanani. Toimin olettaen, että ajatukseni olivat vain päässäni ja näin täysin kontrollissani. Tosiasiassa ajatukseni olivat opastamassa minua, ja näin ne täytyi ottaa vakavasti.

Esimerkiksi, minua on syytetty (todellisuudessa vain yksi henkilö, nyt kun ajattelen sitä) siitä, että olen liian joustamaton ja kontrolloiva. Yrityksessäni tulla rennommaksi, olen alkanut sanoa: "Ei se mitään", kun oikeasti tarkoitan: "Pääsen yli siitä, mutta älä ota sitä tavaksesi." Jos ihmiset saavat sen vaikutelman, etten välitä tietystä käyttäytymisestä, tietysti he ottavat sen tavaksi.

Tästä heidän uudesta tavastaan, josta en pidä, mutta jota en ole vastustanut ääneen, tulee rasittava ja kestämätön. Lopulta vain lähden tuosta tilanteesta. Olen yksin (jälleen), mikä on henkilökohtainen versioni itsesabotoinnista. Itsesabotointini aiheutuu suoraan kommunikoinninpuutteestani. Jälleen kerran, ironista!

Tämän palapelin toinen pala tulee tarpeideni projisoimisesta. Kukoistan, silloin kun tunnen turvaa suhteissani, joten pyrin saamaan muut tuntemaan turvaa. Minulle turva merkitsee jatkuvuutta, luotettavuutta ja tunnevastuuta (olla heittämättä omaa taakkaansa minulle). Turvallisuus ei ehkä ole ongelma muille ihmisille elämässäni, ja sen antaminen ei ehdottomasti takaa, että sitä saa takaisin.

Lisäksi turvallisen ympäristön antaminen muille, ilman rajoja ja odotuksia, johtaa tavallisesti kasvunpuutteeseen. Kasvamme kaikki nopeammin, kun meillä on vähemmän mukavaa, tai ainakin meidät haastetaan toteuttamaan tavoite. Olemalla sanomatta ääneen tarpeitani loukkaan periaatteessa ihmisiä ympärilläni. Olen nähnyt ihmisten tulevan tuhoavammiksi etsiessään jotain rajaa. Minun olisi todella pitänyt oppia tämä läksy jo aiemmin. Suurin osa tästä on informaatiota, joka minulla jo oli, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun se tuli suoraa päätä omaan itsesabotointiini. Ihmispsyyken kerrokset ovat kiehtovia!

Tämän oivalluksen ensimmäisenä päivänä olin vähän pökerryksissä, ilman ajatusta siitä, miten edetään. Nyt on kulunut 48 tuntia, ja tuntuu täysin luonnolliselta sanoa, mitä todellisuudessa tarkoitan. Luulen, että tiedostaminen oli tärkeä osa, ei toimeenpano. Pointin ollessa, että ole oivallustesi kanssa vähän aikaa ja ne raivaavat tiensä todellisuuteesi. Vaaditaan ponnistelua vain, jos vastustat. Kaikki nämä muutokset tuovat meitä vain henkilökohtaiseen tinkimättömyyteen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa

cron