Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

8.2.2023 HIDASTA SELKEYTTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 14.02.2023 18:22

HIDASTA SELKEYTTÄ

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
8.2.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Itse asiassa siitä on jo jonkin aikaa, kun postasin viimeksi. Olen ollut (kuten useimmat teistä) vähän pakahtunut kaiken tämän energian integroinnista. Ei ikinä arvaisi, miten kiire minulla on ollut katsoessani 3D-elämääni, joka näytti olleen odotuskannalla vielä muutama päivä sitten. Täysikuu 5.2. tuntui kuin kosmiselta energialaksatiivilta. Asioita alkaa yhdistyä käsittämättömillä ja silmiinpistävillä tavoilla. Tämän ajatteleminen on vasta lämmittelyä sille, mitä tulee maaliskuussa!

Näen pilkahduksia todellisesta lääkkeestäni/rohdostani – mitä tuon jakaakseni maailman kanssa. Verrattaessa tuntuu siltä, että kaikki tähän saakka on ollut sarja vakionumeroita (vieraiden viihdyttämiseen). En vielä näe sitä kaikkea täysin, mutta tiedän, että se liittyy enemmän henkilökohtaiseen energiaan kuin mihinkään, mitä varsinaisesti teen – kuten meillä kaikilla. Verhot nousevat. Voitko tuntea sen?

3D-maailma heikkenee nopeammin kuin koskaan. Ei mitään pelättävää – monet meistä ovat tehneet nonstopina työtä maadoittaakseen uuden energiaa. Ei tule valtavaa siirtymätöyssyä 3D:n ja 5D:n välillä, ainakaan niillä jotka katsovat tulevaisuuteen. Rehellisesti sanottuna, niillä voi olla melko kuoppaista, jotka roikkuvat vanhassa – vanhoissa tavoissa nähdä itsensä ja maailma. Tämä on kvanttihyppyevoluutioaikaa!

Tue kehoa enemmän kuin koskaan. Minulla on ollut etuoikeus integroida jonkin verran valokehoa ja uutta DNA:ta tietoisesti, ja se uuvuttaa minut aina. Nukkuminen ja vesi ovat parhaat ehdotukseni. Puhdas eläminen on nyt vaatimus, ei vaihtoehto ... jos haluat tämän siirtymän olevan niin tasainen, kuin se voi olla.

Intuitioni on siirtynyt mielestä kehoon. Jos jokin ei tunnu olevan ok, se epäonnistuu aina. Lisäksi jos en tunne täysillä "kyllä", vastauksen täytyy olla "ei". Tämä on ollut vaikea kohta minulle, koska yritän puhua itseni kompromissiin tasaisin väliajoin. Tein ennen kompromisseja (ei hyvällä tavalla) ja sitten olin katkera, mutta nyt se ei ole enää vaihtoehto. Tilanne joko toimii kummallakin meistä, tai sitä ei ole lainkaan. Tuntuu paremmalta jo pelkkä sen sanominen ääneen. Kokeile sitä: "Tilanne joko toimii kummallakin meistä, tai sitä ei ole lainkaan."

Anna kaiken mennä, ja katso, mitä jää. Uuden energian tullessa käyttöön, vanha häviää. Anna sen mennä. Roikkuminen vanhoissa ajatuksissa/ideoissa ja identiteeteissä vain lisää kärsimystä kaikilla osapuolilla. Olemme kaikki astumassa uusiin rooleihin, uudessa maailmassa. Oliko sinulla ajatuksia, miltä tulevaisuus näyttää? Päästä niistä irti. Sekä aikajanat että muistot ovat yhteydessä planeetan magnetismiin, joka koetaan magneettisina napoina, ja ne ovat muuttumassa nopeasti. Sanotaan, ettei mikään muutu enemmän kuin menneisyys, koska muisti on epäluotettava. Koemme kohta sen paljon voimakkaammin. Anna anteeksi menneisyys, ja päästä siitä irti. Se on helpompaa, jos aloitat prosessin tietoisesti.

Koska ensisijaista työtäni tässä kohtaa on integrointi, tässä on luettelo tasaisemmasta (ja ilmaisesta) tuesta:

The Gene Keys – viikoittainen uutiskirje ilmaisen audion kera, jotain pohdiskeltavaa (https://genekeys.com/pulse/)

Patricia Cota-Robles – viikoittainen vlogi (https://eraofpeace.org/)

Sandra Walter – viikoittainen uutiskirje (https://www.ascensionpath.com/unity)

Brenda's blog – viikoittainen blogiartikkeli (https://lifetapestrycreations.wordpress.com/)

Shelly Young – päivittäinen kanavointi (https://trinityesoterics.com/daily-message/)

Viestejä universumilta – päivittäistä huvia (https://www.tut.com/notes-from-the-universe/)

Edgar Cayce – päivittäinen kohotus (https://www.edgarcayce.org/)

(Suurin osa ylläolevista linkeistä löytyy fooorumin viestiketjuista ja niihin tuodaan uusimmat julkaisut suomennettuna. Hammer)

Sinun täytyy vain tilata heidän ilmaiset sähköpostinsa. Lisää omat suosikkisi kommenttikenttään, jotta voimme kaikki hyötyä niistä.

Hanki tarvitsemaasi tukea sieltä, mistä sinun tarvitsee saada sitä, mukaan luettuna terapia tai vieroitushoito riippuvuudesta. Tämä on suuren muutoksen aikaa, ja parantumista tuetaan kovasti, mutta sinun täytyy kuitenkin ottaa askeleet, jotta se saadaan tapahtumaan. Tue kehoasi tukemalla elämääsi. Onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.3.2023 PAVLOVIN YLÖSNOUSEMUS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.03.2023 08:39

PAVLOVIN YLÖSNOUSEMUS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
3.3.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakastan selvittää, miten asiat toimivat. Suuren osan ajasta nämä ylösnousemusjutut "ylittävät palkkaluokkani", joten olen aivan yhtä hämmentynyt kuin kaikki muut. Tosinaan saan pilkahduksen tämän kokemamme matriisin ohjelmoinnista. En usein, mutta on kivaa, silloin kun sitä tapahtuu.

Joskus kun aloitan kysymällä "mietin/ihmettelen miksi ..." asioita vaan putoaa mieleeni. Tässä tapauksessa mietin, miten "he" suunnittelevat saada ihmiset muuttamaan tapojaan. En usko, että magnetosfäärin heikentyminen tekee sen. Ihmisillä voi olla uskomaton tahdonvoima, kun pidetään kiinni tiedostamattomista tavoista. Mikään ei oikeastaan muutu, ennen kuin ihminen omistautuu tekemään paljon varjotyötä. Ellei sitten ...

Jos käännämme tuon prosessin niin, että tavasta luovutaan ensin, on vain luonnollista ihmetellä (pohtia, tehdä varjotyötä), miksi meillä ylipäätään oli tuo tapa. Ja kysyt: "Miten se tapahtuisi?" Koska keho tulee joka päivä äänekkäämmäksi. Jos asiat joista ennen nautit, tekevät sinut nyt sairaaksi, kannattaa hoksata muutos. Nerokasta! Nämä porukat ovat jokaisen pennin arvoisia, tai mitä he saavatkin!

Asiat jotka ovat epäharmoniassa korkeimman kehityskaaren kanssa, tulevat aina vain epämukavammiksi. Tämä on kaikkea, tietyistä ruuista videoihin ja netistä tilaamiseen. Olen varma, että yksityiskohdat ovat erilaisia kaikilla. Tiedän vain, että kehoni on hyvin selkeä siinä, minkä täytyy lähteä. Fyysiset reaktioni "vanhan aikajanan juttuihin" vaihtelevat pahoinvoinnista sydämen tykytykseen, uupumukseen ja mielialavaihteluihin. Heti kun tajuan tuon viestin ja lopetan sen, mitä teen, palaan onnelliseen 5D-kokemukseeni.

Tämä klassinen ehdollistaminen on hyvin tehokasta, ja se toimii myös niillä, jotka ovat joukossamme eniten unessa. Voi pojat, nämä kaverit ovat hyviä! Ei ihme, että laitoimme heidät vastuuseen tästä muutoksesta! Me jotka olemme tehneet sisäistä työtämme vuosikymmeniä, voimme vain johtaa esimerkillä ja tehdä hienovaraisia ehdotuksia. Mieleen tulee se kaveri, joka meni lääkäriin: "Käteeni sattuu, kun liikutan sitä näin." Ja lääkäri vastaa: "Älä sitten liikuta sitä niin!"

Tietysti tätä ajatusta käsitellään ajankohtaisessa astrologiassa. Saturnuksen (rakenne) siirtyessä Kaloihin (tunne), siinä on pelkästään tolkkua, että kaikkeen mitä teemme, liittyy päivänselvä tunne siitä. Astrologia on oikeastaan tiekartta. Iso kiitos Markille Changing of Gods -videon jakamisesta YouTubessa (https://www.youtube.com/watch?v=disgXVaTbYM).

Isot muutokset lisääntyvät, ikään kuin elämässä ei olisi ollut kyse muutoksesta jo pari vuotta. Halusin vain jakaa viimeisimmän löytöni. On melko jännittävää nähdä, kun suunnitelma alkaa toimia!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.3.2023 VIIMEINEN RAJA

ViestiKirjoittaja hammer » 19.03.2023 08:41

VIIMEINEN RAJA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
9.3.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun valmistaudumme seikkailemaan tuntemattomaan tulevaisuuteen, on yksi askel, joka meidän täytyy ottaa tietoisesti. Vapaa tahto on iso juttu täällä, ja riippumatta siitä, miten olemme mokanneet siinä, sitä täytyy kunnioittaa. Jos haluamme laskeutua nopeasti korkeimmalle aikajanallemme, meidän täytyy harmonisoitua tietoisesti korkeamman itsemme kanssa. Meidän täytyy aktiivisesti antautua tuolle osallemme, joka on viisaampi. Tämä ei ole hyvä uutinen egolle.

Ei ole mitään määräaikaa – voit tehdä tuon valinnan, silloin kun haluat. Todellinen kysymys on, miten kauan haluat jatkaa romahtavassa 3D-toimintamallissa. Jos nautit tuosta menosta tai haluat kokea Rooman kaatumisen sisältä käsin, niin kaikin mokomin, pysy sellaisena, kuin olet. Mielellä valitseminen johtaa yhteen kokemukseen, ja sisäisen opastuksen valitseminen johtaa toiseen. Se on täysin oma päätöksesi. Minä olen valmis nostamaan tasoa, ja olen varma, etten ole yksin.

En ehdota, että annat henkilökohtaisen voimasi pois, edes omalle korkeammalle itsellesi. Ei, vaan tämäntyyppinen antautuminen on aktiivinen ja jatkuva prosessi. Se on itseluottamuksen mestarikurssi. Tämä antautuminen vaatii egoa myöntämään, että sillä on rajalliset resurssit ja korkeampi itsesi tietää paremmin, mikä tekee sinusta oikeasti onnellisen. Tämän antautumisen jälkeen, sinun täytyy seurata niitä leivänmuruja, jotka johtavat uuteen elämääsi. Tämä on aktiivinen prosessi, joka vaatii sinua tekemään liikkeitä intuition perusteella, ei egosuunnitelmien.

Oivalluksia on putoillut tyhjästä, muuttaen näkemykseni koko elämästä. Tämä muutos on avannut ovia täysin harkitsemattomiin vaihtoehtoihin tulevaisuudestani. Aivoni kuvittelivat onnellisuuden jonkinlaisena yksilöllisenä etuoikeutena, mutta intuitioni johtaa minua täysin eri suuntaan. Juoni on tämä: minun täytyy olla valmis päästämään irti egoni ideoista JA minun täytyy seurata intuitiivista opastusta riippumatta siitä, mitä mieli sanoo. Minun täytyy osallistua aktiivisesti tähän prosessiin kokeakseni mahdollisimman tasaisen siirtymän.

Kenties olit suunnitellut olla kiropraktikko, mutta nyt sinua opastetaan kasvitiedettä kohti. Kenties ajattelit pitäväsi retriittejä, mutta intuitiosi vie sinua lastenkirjojen kirjoittamista kohti. Tosiasia on, että korkeampi itsemme tietää, mikä tekee meistä oikeasti onnellisen, ja onnellisuuteen sisältyy aina omien ainutlaatuisten lahjojemme jakaminen maailman kanssa. Ykseystietoisuus on "ihan mutkan takana" (suom. huom. voi merkitä myös mm. "hämmentynyt, hullu"), ja meitä kaikkia työnnetään jakamaan se rohto, joka vain meillä on. Et oikeasti tarvitse tätä tilannetta tai tuota työpaikkaa tai tätä ystäväryhmää, vaan rakastut siihen elämään, joka odottaa sinua.

Siis jos egosuunnitelmasi menevät yhtäkkiä pieleen, kokeile aktiivista antautumista intuitiollesi. Tämä on vain osa ruumiillistumisprosessia, ja lopulta kaikki pääsevät perille. Tämä on vain ehdotus tekemään siirtymästä 5D:hen mahdollisimman tasaista. Meillä kaikilla olisi elämässämme käyttöä vähän enemmälle helppoudelle ja huolettomuudelle/armolle, ja se on ulottuvillamme nyt. Olen käyttänyt viime aikoina tätä mantraa: "Sallin elämäni olla niin suuri ja kaunis, kuin se haluaa olla."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.4.2023 OMA PUOLIKAS

ViestiKirjoittaja hammer » 21.04.2023 22:27

OMA PUOLIKAS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
8.4.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hyvin monet meistä tuntuvat olevan huolissaan, että on jäänyt ylösnousemuslaivasta. Korkeampi itse ajaa (autoa) tässä kohtaa, joten meidän täytyy tehdä vain oma osamme prosessista – pitää ego siellä, minne se kuuluu (takapenkillä). Helpommin sanottu kuin tehty joinain päivinä, mutta yrittämisestä saa pisteitä. Aina kun pelko tai viha yrittää viedä sinua pimeämpää aikajanaa pitkin, pysähdy ja muista, että saat päättää, mitä ajatuksia vatvot. Maailma muuttuu nopeasti, ja saat valita fokuksesi. Energia virtaa sinne, minne huomio menee.

Oma puolikkaasi tässä luomisprosessissa on ottaa vastuu omista ongelmistasi, koska henkilökohtainen vastuu on portti henkilökohtaiseen voimaan. Minäpä sanon sen uudestaan – henkilökohtainen voima tulee suoraan henkilökohtaisen vastuun ottamisesta. Jos tunnet voimattomuutta, katso, missä kohtaa voit ottaa enemmän vastuuta.

Jos henkilöllä on jokin ongelma, jota hän ei käsittele, siitä tulee kaikkien muiden ongelma. Tämä pätee kaikkiin ongelmin lapsuustraumoista riippuvuuteen ja ADD:hen. Brutaalina esimerkkinä, jos alkoholisti tulee humalaan ja hakkaa vaimonsa, se on tapa heittää alkoholismiongelma muiden käsiteltäväksi sen sijaan, että ottaa vastuun oman riippuvuutensa käsittelystä. Tätä samaa henkilökohtaista vastuuttomuutta tapahtuu toistuvasti, mutta paljon hienovaraisemmilla tasoilla. Vain sinä voit päättää parantaa itsesi. Vain hän voi päättää parantaa itsensä. Se täytyy olla sisäinen valinta.

Tämä on todella huono aika vältellä henkilökohtaista vastuuta. Voima-aaltoja tulee sisään, ja vastuuttomuus on valtava energiavuoto. Rakastan tätä Will Smithin videota, joka käsittelee syytä ja vastuuta (https://www.youtube.com/watch?v=USsqkd-E9ag). Sillä ei ole merkitystä, kenen syy on, että sinulla on ongelma – on silti sinun vastuusi korjata tuo ongelma itsessäsi, jottet jatka sen levittämistä muille. Lisäksi syyttely on mahdollisesti suurinta energiavuotoa tai itsesabotointia ihmiskunnassa tällä hetkellä.

Jos sinun tyytymättömyytesi on jonkun muun syy, sinulla on töitä tehtävänä. En sano, etteivät muut ihmiset heittele ongelmiaan, etsien jotakuta kantamaan niitä. Kehotan vain ottamaan vastuun omistasi. Ole osa ratkaisua. Voi olla, että juuri kieltäytymällä kantamasta jonkun muun ongelmia astut omaan voimaasi. Tunnen itse asiassa paljon sitä. Voi olla voimaannuttavin asia lakata osallistumasta.

Omassa elämässäni tämä ongelma on ollut etualalla viime viikon. Olen kuullut ihmisistä, jotka sanovat olevansa valmiita lähtemään niiden luota, jotka ovat haluttomia ottamaan vastuun omasta psyykestään. On uuvuttavaa kantaa jotakuta toista. Meillä jokaisella on tarpeeksi käsiteltävää omissa ongelmissamme. Lisäksi, melkein täysin vieraat ihmiset ovat heittäneet ongelmiaan minulle, luultavasti vain nähdäkseen, juuttuvatko ne. Ei minun normaalini, mutta kai yritetään mitä tahansa, mikä helpottaa. Olen huomannut, että on parasta olla reagoimatta mitenkään, kun tätä tapahtuu. Kuten sanoin, on todella huono aika sivuuttaa oma vastuunsa itsensä kehittämisessä.

Oma puolikaani ajankohtaisessa prosessissa on päästää irti siitä, mikä ei palvele minua, ja fokusoitua kauniiseen määränpäähän. Tuon parhaan tulevaisuuteni nykyhetkeen joka kerta, kun päästän irti pelosta ja vihasta. Pelko tulee egosta, eikä tulevaisuuteni perustu egoon. En sano, ettei minulla ole haastavia päiviä, mutta voin todellakin valita, miten reagoin. Luo omalla valinnallasi voimaa parhaalle tulevaisuudellesi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.4.2023 SALLI

ViestiKirjoittaja hammer » 22.04.2023 23:29

SALLI

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
16.4.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Salli" soi jatkuvasti mielessäni. Joka kerta kun yritän "työntää virtaa", kuulen "salli". Joka kerta kun alan huolestua jostain, kuulen "salli". Pelkkä elämän sivusta katsominen ei ole koskaan ollut vahvuuteni. Se saa minut miettimään, sanotaanko niille jotka ovat taipuvaisia toimimattomuuteen, "toimi nyt".

Luulen, että isompi pointti on seurata opastusta, jota annetaan. Uskon, että meitä uudelleentasapainotetaan jumalaiseen luontoomme. Minulle tämä merkitsee rentoutumista elämänvirtaan, jossa ei enää "vain minun" tarvitse saada asioita tapahtumaan. Elämä tukee minua uusilla tavoilla, ja minun tehtäväni on myöntää se ja luottaa siihen. Mitä se merkitsee sinulle?

Aina kun minua kehotetaan sallimaan, suljen silmäni, toistan tuon sanan ja panen merkille muutokset kehossani. Kun teen tämän, tunnen kehoni jokaisen solun rentoutuvan, melkein kuin energiaa olisi rajoitettu tiedostamattomalla kiinnipitämiselläni. Tämä aistimus tulee äkkiä, tunnetasolla. Istun tässä tilassa ja vedän muutaman kerran henkeä. Sanon huomaavani, milloin kehoni alkaa kiristyä, jotta voin siirtyä sallimiseen, ennen kuin käsketään.

Seuraa kuitenkin omaa opastustasi. Olen eräänlainen "kanarialintu kaivoksessa" (varoitusmerkki) fyysisessä ylösnousemisyrityksessä. On aina vähän haaste, kun neurologinen rappeutumishäiriö sitoo minut pyörätuoliin, mutta tuleva energia integroituu hermostoni kautta. Paikallaan istuminen ja elämän salliminen virrata voi tasapainottaa minua psyykkisesti, mutta se näyttää myös viisaalta fyysisesti. Seuraa opastustasi!! Voi olla useampi syy, kun intuitio huutaa sinulle. Minusta tuntuu vahvemmalta fyysisesti, myös tehtyäni ylenpalttisesti tätä "ei mitään".

Olen lukenut useita artikkeleita siitä, miten pitäisi valmistautua tulevaan pimennykseen, eikä mikään siitä tunnu oikealta minulle. Uskon, että tämä pimennys (19.-20.4.) on merkittävä nollaus ihmiskunnalle, mutta valmistautuminen on erilaista jokaiselle meistä. Ainoa asia joka lievittää intensiivisyyttä minulla, on yhdistyä luontoon tai omaan kehooni. Seuraa omaa opastustasi, koska korkeampi itsesi tietää, mikä on parasta sinulle.

Perspektiivimuutokset ovat olleet valtavia kuluneen kuukauden aikana, ja pian sitä testataan käytännössä. Pysy vain fokusoituneena sisäänpäin ja kehitä suhdetta korkeampaan itseesi. Vanha hajoaa nopeasti, joten ankkuroituminen sisäänpäin mahdollistaa tasaisimman siirtymän. Uusi maailma kasvaa jo – fokusoidu vain hyviin uutisiin. Onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.4.2023 MINUSTA MEIHIN

ViestiKirjoittaja hammer » 11.05.2023 21:07

MINUSTA MEIHIN

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
21.4.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Onko tämä edes sama maailma kuin viime viikolla? Tämä pimennysviikko on tuonut monia oivalluksia ja kollektiivisia muutoksia. Tunnen, että huomattavin muutos vie meidät äärimmäisen itsenäisyyden järjettömyydestä keskinäisen yhteyden iloon. Ihmisten on tarkoitus turvautua toisiinsa. Ykseystietoisuus vaatii ykseyttä. Kukaan ei ole saari, ja olen innostunut näkemään, mihin tämä seuraava askel kehittyy.

En ole varma, miten tai milloin päätimme, että menestys vaatii äärimmäistä itsenäisyyttä, kun se on päinvastoin. Kehdosta hautaan vaaditaan kylää elättämään/ylläpitämään meidät kaikki. Vaikka sinulla olisi enemmän rahaa, kun osaat laskea, eristyminen niistä, joita rakastat, tekee siitä arvotonta. Koko covid-kokemus opetti meille paljon siitä, miten takaperoisia prioriteeteistämme on tullut. Emme ole koskaan todella onnellisia, ellemme vietä aikaa rakkaidemme kanssa. Olen yksi sisäänpäinkääntyneimmistä ihmisistä – tiedän – joten jos minä tunnen sen, tuo "imu" on voimakas.

Toinen mielenkiintoinen asia, joka putosi tajuntaani tällä viikolla, oli paikkani tässä uudessa toimintamallissa. Käy ilmi, että se tieto joka näytti niin ilmeiseltä, ettei se ollut edes mainitsemisen arvoinen, on juuri se, mitä olen täällä jakamassa. Todelliset lahjamme ovat piilossa täysin näkyvillä. Haa! Tietysti ne ovat! Tiivistän edelleen tätä informaatiota, mutta elämäni on tekemässä tiukan käännöksen. Pidän teidät ajan tasalla. Mikä sellainen on täysin ilmiselvää sinulle, mitä kukaan muu ei näytä ymmärtävän? On aika jakaa ainutlaatuiset lahjasi.

Kaiken tämän uuden toimintamallin löytämisen keskellä, tunnun kadottaneeni tavalliset egohuoleni. En ole varma, onko tämä pysyvää, mutta todellakin nautin siitä, niin kauan kuin se kestää. Tietysti kaikki järjestyy! En pysty olemaan huolissani, vaikka yrittäisin. Tämä tila on uusi minulle. En ole koskaan ollut pelkästään huolissani, vaan minulla on aina ollut myös jokin suunnitelma (ja muutama varasuunnitelma). Tässä kohtaa ei ole mitään suunnitelmaa, ja tilanne on minulle ok. Elämänvirta on pitänyt huolen asioista. Tunnen elämän kantavan (toinen uusi aistimus).

Tämän tunteen myötä, että on tuettu, fokukseni on siirtynyt minusta meihin. Kokonaisuuden palveleminen on aina ollut kiva ajatus, mutta jäänyt toiseksi selviytymiselle. Nyt tuntuu, kuin elämänvirta tukisi selviytymistä, ja voin fokusoitua kokonaan palveluksessa olemiseen. Palvelu tuntuu sisäistetyltä. Taaskaan en ole varma, miten kauan tämä kestää, mutta tuntuu, kuin palvelu olisi ottanut vanhojen egohalujen paikan. Oletko sinä huomannut merkittäviä egomuutoksia?

Tämänhetkinen kokemus on hyvin erilainen, kuin se vanha 3D-juttu, jota teimme. En ole varma, miten selviydyin tuosta vanhasta olemisesta niin kauan. Sulje silmäsi ja katso ympärille. Myös Gaia tuntuu erilaiselta. Tuntuu, kuin koko maailma olisi tuettu ja tukeva. Uutta rakennetaan nopeammin, kuin vanha häviää. Varmista, että fokusoidut uuteen ... tuolla "ulkona" on uskomatonta.

Gene Key of the Week -audio (https://genekeys.com/pulse/27-selflessness/) on täydellinen kuunneltava tällä hetkellä. Voit tilata Gene Keys Pulse -uutiskirjeen ja saada uuden audion joka viikko. Mahtava pitämään pohdiskelua yllä! Jätä kommentti omasta kokemuksestasi, jotta voimme kaikki hyötyä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.5.2023 AIKAJANAN VAIHTUMINEN!

ViestiKirjoittaja hammer » 21.05.2023 20:10

AIKAJANAN VAIHTUMINEN!

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
19.5.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kirjoitan tätä pian uuden kuun jälkeen 19./20.5.2023. Tarkoitus oli kirjoittaa aiemmin päivällä, mutta minut vedettiin täysin tämän aikajanavaihdoksen energiaan. Kuulostaa hyvältä asialta, mutta se vain muistutti minulle, miksi vältän vuoristoratoja ja alkoholia, erikseen tai yhdessä. En nauti maailman pyörimisestä ympärilläni, mutta tässä sitä ollaan. Oliko sinulla jokin fyysinen tuntemus uuden kuun aikaan?

Joka tapauksessa, kehityskaaremme on virallisesti muuttunut – henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti. Olen tuntenut tämän uuden aikajanan siintävän jo koko viikon, mutta nyt sen laskeutumisesta fyysisyyteen ei ole epäilystäkään. Juon vettä, niin kuin se olisi menossa pois muodista, ja tuntuu siltä, että huuhdon pois vanhoja koodeja. Jos kehosi pyytää ylimääräistä vettä tai liikettä, anna sitä! Ensisijainen tehtävämme on tukea kehoa, kun se tekee välttämättömiä muutoksia.

Jos vanhoja kaavoja putkahtaa esiin nyt, ne ovat luultavasti melko huomattavia, koska vanhat tarpeet täytyy puhdistaa tietoisesti. Ei syytä huoleen – pelin tässä vaiheessa pelkkä kaavan näkeminen ehkä puhdistaa sen. Jos tarvitset apua, etsi sitä. Minulla oli juuri aikajanaterapiasessio NLP:n (Neuro-Linguistic Programming (https://www.nlp.com/what-is-nlp/) avulla, ja sen vaikutukset olivat syvällisiä. Suosittelen kovasti!

Oletan, että tämä uusi aikajana on täysin maadoittunut todellisuuteen muutaman seuraavan päivän kuluessa. Toukokuun loppuun mennessä asiat alkavat todella muuttua henkilökohtaisessa elämässämme. Suunnitelmana on monia odottamattomia muutoksia työpaikkoihin, sijaintipaikkoihin ja suhteisiin. Muutos on hyvä asia, ja tämä muutos on ihmispalkkaluokan yläpuolella. Ole valmis virtaamaan sen myötä, mitä tahansa tulee esiin, koska emme voi pysäyttää virtaa ja vastavirtaan uiminen on uuvuttavaa ja turhaa. Mene sen myötä, mitä elämä antaa. Elämää vastaan taisteleminen on egon hanke.

Tunnen uuden ison päivityksen tulevan kesäkuun päivänseisauksen paikkeilla, joten integroi mahdollisimman paljon tänä viikonloppuna – sitten prosessi kiihtyy. On uskomatonta katsoa ajan nopeutumista ... kohta se tuntuu enemmän kuin poimunopeushypyltä. Tätä varten tulimme! Jeeeee!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.6.2023 LÄHDEKOODIN EDITOINTIA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.06.2023 21:21

LÄHDEKOODIN EDITOINTIA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
2.6.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Silläkin uhalla, että kuulostan tukevani ihan liikaa ajatusta tästä todellisuudesta keinotekoisena tietokonepelinä, niin olen yrittänyt murtaa lähdekoodia noin 15 vuotta. En ole tehnyt sitä, mutta se on tehty. Luulen, että se oli enemmän ajoitusasia – se galaksin osa jossa olemme, ja enemmistön vapaa tahto. Useimmat ihmiset ovat halukkaita muuttumaan tässä kohtaa, vaikka ulkoista liikettä ilmenee minimaalisesti.

Ennen kuin menemme liian pitkälle tätä tietä, on tärkeää huomata, että me ihmiskuntana saamme päättää, mihin tämä laiva menee. Kerran ihmiskunta putosi niin syvälle egon pimeyteen, että yhteys jumalaisiin juuriimme oli melkein poikki. Olemme kamppailleet siitä lähtien, ja tuo matala värähtely veti puoleensa ei-haluttua sekaantumista. Viimeiset noista ei-ihmisistä, jotka osallistuivat meidän pitämiseemme mahdollisimman matalassa värähtelyssä, lähtivät planeetalta viime vuonna. Uusi missio oli poistaa ne rakenteet, joita käytettiin ihmiskunnan rajoittamiseen. Tämä poistaminen alkoi maaliskuussa 2023, ja se on lisännyt vauhtia.

Monta vuotta olen asettanut ylösnousemuspilareita neljänteen ulottuvuuteen, vaihtoehtona kaikelle mikä haluaa lähteä. Vuonna 2021 noita pilareita käytettiin yhtäkkiä paljon. Ei-ihmisvaikuttajat olivat kuin rottia, jotka jättävät uppovan laivan. Olen laittanut myös parannussessioita ihmissydänverkkoon kaikkien saataville. Yhdisty vain ihmissydänverkkoon ja pyydä saada mitä tahansa, mikä tukee korkeinta hyvääsi. En ole ainoa, joka tallettaa upeita juttuja sinne! (Olen laittanut vain asioita, joihin pääsemiseen vaaditaan vapaa tahto. Kaikkien käytettävissä, mutta valinta on henkilökohtainen.)

Minulla on ollut kuluneen viikon kuva pyrypallosta, joka käännetään oikeinpäin. Enemmän populaarikulttuurin analogia olisi ylösalaisin-maailma Netflixin Stranger Thingsissä. Olemme eläneet ylösalaisin, yrittäen teeskennellä, että se on normaalia. Tämä on ollut erityisen vaikeaa sieluille, jotka inkarnoituivat Harmonisen yhtymisen jälkeen 1987. He eivät olleet valmistautuneet asioiden olemiseen niin takaperoisia.

Eteenpäin mentäessä asiat näyttävät enemmän normaalilta niille, jotka ovat tarpeeksi hereillä käsitelläkseen ne, ja paljon hämmentävämmältä niille, jotka ovat (pakon sanelemana) sopeutuneet tuohon ylösalaiseen maailmaan. Jotkut valitsevat herätä, toiset valitsevat kuolla. Joka tapauksessa, heidän sielunsa on valinnut sen. Ei tuomitsemista.

Henkilökohtaisesti tunnen uskomatonta rauhaa. Myös yrittäessäni olla huolissani tai tuomita tavan vuoksi, en pysty. Mieleni läpi kulkee jatkuvasti fraasi: "Hyväksy elämä sellaisena, kuin se on." Tähän huonosti sopivaa selviytymiskäyttäytymistäni tiheydessä on ollut pyrkiä ja yrittää kontrolloida elämää tahdollani. "Hyväksyminen" ei ole koskaan ollut vahva lajini, joten tämä hyväksymismantra tuo minut takaisin tasapainoon.

Tämä kesäkuun ensimmäinen viikko on erityisen voimallista aikaa päästää irti vanhoista kaavoista. Käänny vain sisäänpäin ja anna lupa vapautua kaikesta, mikä ei enää palvele korkeinta hyvääsi. Mikä tuo sinut takaisin tasapainoon? Oletko huomannut mitään tapoja, jotka ovat menettäneet vetovoimansa? Anna vanhojen tapojen mennä. Ei kauaakaan, kun meillä on uusi suunta, uutta intoa. Vanhasta kiinnipitäminen tuo vain kärsimystä. Vapaus tapahtuu ensin mielessä. Vapautukoot mielemme, ja todellisuus seuraa. Tätä varten tulimme.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.6.2023 UUDET SUHTEET

ViestiKirjoittaja hammer » 18.06.2023 07:25

UUDET SUHTEET

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
5.6.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hallelujaa! Suhteiden lähtökohta on viimeinkin muuttunut. Heräsin tänä aamuna pyörällä päästäni kuin koulutyttö, ja tiesin, että perusvuorovaikutuksemme on muuttunut läheisriippuvuudesta keskinäiseen riippuvuuteen. Tämä on valtava asia! Näin yhdistymme muihin ihmisiin sekä kaikkeen ympärillämme.

Yksilötasolla kumppani tai ystävä valittiin ennen, koska hänellä oli jonkinlaista "käyttöä" meille. Arvostimme henkilön jotain puolta, emme koko pakettia. Kenties tunsimme olevamme rakastettu tai taloudellisesti tuettu, tai voimme elää huolenpitäjätarinaamme, tai vetovoima oli karmallista (toistuva kaava). Joka tapauksessa suhde oli puolityhjä, koska vedimme tuon henkilön luoksemme täyttämään tietyn roolin. Hänkin tunsi suhteen olevan puolityhjä, koska myös hän veti sinut täyttämään jonkin roolin. Tämä on läheisriippuvuutta. Kumpikaan ei ole oikeasti onnellinen pitkässä juoksussa, mutta kumpikin suostuu jäämään rooliinsa.

Keskinäinen riippuvuus on vastakohta. Ihmiset tarvitsevat toisiaan, ja meillä kaikilla on osa jonkun muun palapeliin. Suhteet ovat elintärkeitä. Kehdosta hautaan, tarvitsemme muita selviytyäksemme ja kukoistaaksemme. Iso ero on, että haluamme nyt antaa yhtä paljon kuin saada. Keskinäisessä riippuvuudessa on kyse toistensa tukemisesta olemaan parasta, mitä voimme olla. Ajattele suhdetta sydäntasolla, ei egotasolla. Jos joku rakastaa sinua sydäntasolla (ehdotonta rakkautta), hän haluaa aina sinun kasvavan parhaimmaksi itseksesi. Liikettä, ei pysähtyneisyyttä ja kurjuutta.

Käytännön (esoteerisella) tasolla tämä merkitsee, että tunnekoukku (syyllisyys, himo, marttyyrius, velvollisuus) on poistettu. Älä ylläty, jos egoliima joka pitää suhteesi kasassa, häviää nopeasti. Se ei välttämättä merkitse suhteen loppumista – se merkitsee vain siirtymistä seuraavaan oktaaviin. Kuvittele ympärilläsi olevan ihmisiä, jotka tukevat kaikki toisiaan parhaimmaksi itsekseen ... taikaa!

Nyt todella jännittävään osaan ... elämä on fraktaali. Suhteemme kehoon, työpaikkaan ja planeettaan on muuttunut. Kuvittele kehosi tukeminen olemaan niin terve, kuin se voi olla. Ilman egon itsesabotointia, kehon terveyden tukemisesta tulee luonnollista. Sama pätee planeettaan. Jos halumme nyt tukea Gaiaa olemaan niin terve, kuin se voi olla, kuvittele paratiisi.

Kuten sanoin, todellisuus on fraktaali. Yritykset tuntevat ehdottomasti tämän muutoksen. Ihmiset alkavat tukea vain niitä yrityksiä, jotka tukevat työntekijöitään ja ympäristöä. Vanhaa vastaan taistelemisen sijasta tuemme uutta. Lähteminen pois kaikista läheisriippuvuuden versioista tulee normiksi muutamina tulevina viikkoina ja kuukausina. Tämä muutos on todella liikuttava!

Ei tarvetta paniikkiin – nämä muutokset eivät tapahdu yhdessä yössä. Ole vain tietoinen muutoksesta "tunnemehussa", joka sitoo ystävyyssuhteitasi. Jos olet ollut suhteessa egokiinnikkeiden vuoksi, tiedä vain, että on täysin ok kohota sydämeen tai lähteä pois. Kohoaminen tai lähteminen on ilmiselvää ja paljon helpompaa kuin aiemmin. Kun epäilet, vain odota, katsele ja tunne. Uusi maailma on täällä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Edellinen

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa

cron