Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

29.7.2022 BAZINGA!

ViestiKirjoittaja hammer » 02.08.2022 17:47

BAZINGA!

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
29.7.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tiedätkö, mikä todella kiehtoo minua Mandela-ilmiössä? Se että jokin osa tietoisuuttamme muistaa muita aikajanoja. Se on hurjaa! Jokin osani muistaa eri todellisuuden, melkein kuin todellisuudet olisivat vaihtokelpoisia … Miksi eivät olisi? Lineaarinen aika ja yksinäinen ja yksittäinen todellisuus ovat kumpikin vain mielikuvitusta. Hetkinen! Se voi olla juonipaljastus jollekin. Jotain pohdittavaa.

Katselen uudestaan Rillit huurussa -sarjaa, ja kulunut kuukausi on tuntunut hyvin paljon kohtaukselta, jossa univajeinen Sheldon pallomeressä (https://www.youtube.com/watch?v=qH1VOy7HKRs) putkahtaa esiin sanomaan "Bazinga!" humoristisessa "et saa minua kiinni" -kohdassa. Tämä tunne jatkuu ja luultavasti voimistuu elokuun puoliväliin saakka. Suosittelen vahvasti, että suhtaudut siihen pelinä, etkä turhauttavana yrityksenä saada kiinni jostain muuttuvasta aikajanasta. Joinain päivinä todellisuus muuttuu niin nopeasti, että tuntuu, kuin hyppäisin narua aikajanoilla. Tähän liittyy paljon nukkumista. No, lyhyitä torkkuja joka tapauksessa.

Se mitä kuulin kasvuiässä paikallissäästä, tuntuu sopivan tähän: "Etkö pidä säästä? Anna sille vartti, ja se muuttuu." Jos tämänhetkinen todellisuutesi on epämukava, ole avoin sille mahdollisuudelle, että se on pian erilainen. Mieli haluaa asioiden olevan vakaita ja ennustettavia, mutta tällä hetkellä on erittäin vaikeaa pitää asioita paikallaan. Päästä siitä irti, ja anna sen virrata. Elämä liikkuu, ja kiinnipitäminen johtaa vain raahattavana olemiseen.

Nähdäksesi selvästi uskomattomia aikajanahyppyjä, katso tiede- ja teknologiamaailmaa. Kuuntelen parhaillaan Robert Templen A New Science of Heaven -kirjaa (https://www.amazon.com/New-Science-Heav ... 285&sr=8-1). Se yhdistää periaatteessa tieteen ja mystiikan. Plasmatutkimusta on tehty vuodesta 1887, mutta aivan yhtäkkiä palat ovat loksahtaneet paikoilleen täysin uudeksi näkemykseksi. Tällaista muutosta tapahtuu paljon. Katso poispäin uusinnoista maailmannäyttämöllä nähdäksesi jännittäviä, uusia juttuja.

Toinen hauska juttu on Quantum Gravity Researchin lyhytelokuva What is Reality? (https://www.youtube.com/watch?v=w0ztlIAYTCU) Näitä juttuja tajutakseni minun täytyi opiskella merkaba-opetuksia kymmenen vuotta, ja nyt tiede selittää sen puolessa tunnissa. Miten siistiä se on?!?

Lisäksi herään jo ennen, kuin koira haukkuu jotain ääntä, ja otan puhelimen käteeni juuri, kun tekstiviesti tulee. Koin ennen näitä juttuja vaihtelevasti, mutta nyt niitä tuntuu olevan jatkuvasti. Tapahtuu paljon asioita. Elämme ajassa, jota hallitsevat oivallus ja synkronismi. Valmistaudu yhdistymään omiin korkeampiin ulottuvuuksiisi … ikään kuin sellaiseen voisi valmistautua. Rakasta vain itseäsi ja mene virran mukana. Onnistut tässä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.8.2022 AJATUSKOE

ViestiKirjoittaja hammer » 23.08.2022 19:52

AJATUSKOE

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
16.8.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Etkö rakastakin sitä, miten synkronismi tuo ideoita kenttääsi, ja ne yhdistyvät muodostamaan kaikkia uusia malleja? Uusia ainakin minulle. Ei vain uutta informaatiota, ainoastaan erilainen näkökulma asioihin, uusi ymmärrys. Tästä syystä rakastan henkilökohtaista kehittymistä – henkilökohtaisessa kasvussa ei ole koskaan tylsää hetkeä! Minut on vaikea haastaa, mutta ihmispsyyken kerrokset ovat loputtoman uskomattomia.

Minun täytyy aloittaa vähän puitteista. Mysteerikoulut (ja nyt tiede (https://www.youtube.com/watch?v=w0ztlIAYTCU) kertovat meille, että maailma on vain hologrammi. Fyysinen todellisuus kumpuaa tietoisuudesta, ei toisinpäin. Mysteerikoulut sanovat: "Elämä on ympyrä, jossa keskipiste on kaikkialla eikä kehää ole missään", kun taas tiede sanoo, että koko todellisuus on subjektiivinen (https://www.popularmechanics.com/scienc ... not-exist/). Jos olemme kaikki oman subjektiivisen todellisuutemme keskipiste, kuka sitten ajaa tätä hullua junaa? Ainoa mahdollinen vastaus: me. Olet täysin ja kokonaan vastuussa henkilökohtaisesta kokemuksestasi. Lopulta, ja muutamin poikkeuksin.

Tuossa "lopulta"-osassa on kyse sisäisestä työstä tai varjotyöstä. Vaatii suunnattua ponnistelua painia itsensä ulos siitä uhrimentaliteetista, johon synnyit. Nuo poikkeukset ovat häiriöitä fyysisissä aivoissa – todelliset fyysiset ajattelun esteet, kuten Alzheimer tai skitsofrenia.

Tavallisesti meidät johdatetaan henkisen kehittymisen pariin, koska elämän tuskasta tulee liian raskasta. Menemme yleensä siihen kuin uskontoon, raskaiden toiveidentäyttymis- (taivas) ja kostohalujen (helvetti/karma) kera. Pian huomaamme, että "hyvyys" ei paranna omaa osaamme, eikä muiden tuomitseminen pahaksi/huonoksi anna meidän vahingoniloisesti katsella heidän karmallisia seuraamuksiaan. Jossain kohtaa päätämme, että haluamme olla paras versio itsestämme – pelkästään siksi, että se haluamme olla. Silloin kerrokset irtoavat nopeammin. Jos olet valmis henkilökohtaiseen syväsukellukseen, suosittelen The Gene Keysiä (https://genekeys.com/). Tuo materiaali on puhdasta taikuutta.

Tältä todellisuustasolta voimme muuttaa fyysistä maailmaa. Miksi? Koska meillä on ylimääräistä tilaa mielessämme. Sen sijaan että haaskaamme aivokapasiteettia pelkoon ja tuomitsemiseen, voimme käyttää tuon lisäfokuksen energian ohjaamiseen fyysiseen ulottuvuuteen. Muista, että jokainen taso on pätevä paikka olla, joten on täysin ok ajatella: "No, tuo kaikki on hienoa ja loistavaa, mutta minun olosuhteeni ovat erityislaatuiset!" Tuomaan perspektiiviä, olen itse pyörätuolissa neurologisen häiriön vuoksi, ja suunnittelen käyttää itseäni koekaniinia. Jokainen saavuttaa uuden tason omana aikanaan … vaikka haluaisimme sen tapahtuvan nopeammin.

Tässä on hauska osuus: mitä jos kaikki tämä sisäinen työ on vain puhdistamaan tarpeeksi tilaa aivojen fokusoimiseen? Mitä jos koskaan ei ollut kyse jonkin korjaamisesta tai olemisesta tarpeeksi hyvä? Mitä jos se kärsimys joka laittoi meidät tälle polulle, oli vain muistutus lähteä tästä kotelosta? En sano millään muotoa, että joku voi ohittaa sotkuisen vaiheen ja mennä suoraan mielen fokusoimiseen. Rakas Jumalatar, älä tee henkistä ohitusta. Sanon vain, että todellinen syy "tämän työn tekemiseen" voi olla paljon merkittävämpi, kuin vain parempi tunne psyykkisesti. Ei silti, ettei olonsa tunteminen paremmaksi omissa nahoissaan on mahtava syy – haluan vain työntää rajoja. Täytyy olla jokin harrastus.

Meillä on paljon häiriötekijöitä, ja yksin jätettynä ajatuksemme palaavat tavallisesti jossain määrin vähemmän optimaalisiin kaavoihin. Luulen, että tuomitseminen (itsen tai muiden) ja pelko ovat kaksi yleisintä. Mielenkiintoista, että sosiaalinen media ja uutiset painavat kumpaakin näistä nappuloista. Silloin kun onnistumme hallitsemaan apinamielen höpinän, voimme ohjelmoida jotain uutta. Kun sanon "hallita apinamielen", tarkoitan oikeasti sen kouluttamista ajattelemaan tuottoisampia ajatuksia. Se merkitsee, että ajatuksia keskeytetään paljon ja ohjataan uudelleen. Pystyt siihen. Minulla on uskoa siihen.

Siis tämä vie meidät askeleen pidemmällä, kuin tavallinen "valvo mieltäsi" -alustani. Ehdotan, että fokusoitunut ajattelu voi muuttaa fyysistä ainetta. Tiedän, ettei tämä ajatus ole uusi, mutta uskon, että se on nyt laajemmin ulottuvilla kuin koskaan aiemmin. Uskon myös, että fyysisen todellisuuden muuttaminen fokusoituneella mielellä on mahtavaa harjoitusta meidän kaltaisille luojaolennoille. Työskentelemme suoraan sen plasman (https://www.amazon.com/New-Science-Heav ... 285&sr=8-1) kanssa, joka luo fyysisen todellisuuden. Kenties aurinko lähettää uusia koodeja. Kenties energia on vain tarpeeksi kevyttä sallimaan tämän tapahtua. Kenties tämä kaikki on ajatuskoe. Kenties olemme nostaneet tasoa pelissä, jota pelaamme. Mikä syy onkin, haluan vain nähdä, mihin kykenemme. Muistakaa pitää hauskaa siellä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.9.2022 ARVO JA ARVOISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 04.09.2022 21:43

ARVO JA ARVOISUUS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
1.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Keskustelin eilen omanarvontunnosta ja arvon määrittelemisestä maailmassa. Ne ovat hyvin eri asioita, ja tutkimalla asiaa luulen löytäneeni, mikä aiheuttaa hämmennystä. Ensinnäkin, irrota sana "arvo(isuus)" kaikesta ulkoisesta (raha, suosio, muiden ihmisten mielipiteet jne.) tai etsi toinen sana, jota voit käyttää edustamaan sisäistä energiaa.

Arvoisuus on luontaista. Sielusi on aina kaiken ulkoisen arvoinen pelkästään olemalla. Sinun ei tarvitse koskaan ansaita arvoisuutta, etkä voi tehdä kovasti työtä saadaksesi sitä enemmän. Se vain on. Jokainen hengenveto täyttää meitä kaikkia tasavertaisesti olemassaolon rakastavalla energialla.

Toisaalta taas arvossa on kyse ulkoisesta vuorovaikutuksesta. Voit käyttää vapaata tahtoasi itsesi parantamiseen tai muiden hajottamiseen. Voit valita olla terveysintoilija tai hedonisti. Saat päättää, mitä energiaa tuot maailmaan. Tuotko rakkautta vai pelkoa? Tuotko vihaa vai rauhaa? Saatko ihmiset tuntemaan toiveikkuutta vai synkkyyttä? Mikä tärkeintä, oletko tietoinen energiasta, jota levität?

Luulen, että tässä kohtaa syntyy tuo kiperä kohta: jollain tasolla haluamme elää oman potentiaalimme, joten silloin kun valitsemme alemman arvon, omanarvontuntomme kärsii. Unohdamme, että arvoisuus on riippumaton valinnoistamme ja virheistämme. Unohdamme, että voimme valita eri tavalla, tuoda arvomme lähemmäs potentiaaliamme. Unohdamme, että voimme aina tehdä eri valintoja, eikä se vaikuta arvoisuuteemme.

Koska useimmat maailmassa tuntevat nämä kaksi ihmistä, niin tarkastellaanpa Barack Obamaa ja Donald Trumpia. Voin tuntea nousevan ärsytystä. Sinun täytyy astua pois politiikasta, menettelytavoista ja puoluelinjoista. Käytän näitä ihmisiä vain esimerkkeinä, koska useimmat meistä tuntevat heidän persoonallisuutensa tai julkisen energiailmaisunsa. En välitä siitä, ketä äänestit. Toisaalta, pelkkä Trumpin ajatteleminen luultavasti aiheutti tunnetason reaktion, puolesta tai vastaan. Trumpin energia on hyvin tunteet laukaisevaa. Obama (ei välttämättä hänen politiikkansa) on luonnostaan rauhoittavampi.

Kummankaan olematta oikeassa tai väärässä, voitko tuntea, miten täysin erilaisia heidän energiansa ovat? Kokeile tätä ihmisiin omassa piirissäsi. Tunne, miten jotkut ihmiset saavat olosi tuntumaan virkistyneeltä, kun taas muut uuvuttavat sinua. Saatat rakastaa heitä kaikkia, mutta he tuovat eri energiaa seurueeseen. Se on arvo. He ovat kaikki (sisäisesti) sen arvoisia, mitä parasta rakkaudella ja elämällä on tarjottavana, mutta heidän arvonsa (ulkoisesti) on siinä energiassa, jota he levittävät.

Älä ymmärrä minua väärin – meillä kaikilla on huonoja päiviä. Sinun on täysin sallittua tuntea, mitä tunnet. Arvo on siinä, miten ilmaiset tuon tunteen. Sanotko: "Olen vihainen tänään. Minun täytyy olla yksin", vai sanotko: "Saat minut suuttumaan!" Oman painolastinsa heittäminen jonkun niskaan on aina valinta. Jos olet toksisessa suhteessa, on sinun vastuusi lähteä, ei syyttää.

Pane vain merkille taajuus – samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa. On vaikea tietää, millaista energiaa levitämme, koska olemme aina itsemme kanssa. Joskus on parasta katsoa piiriämme nähdäkseen, missä olemme. Onko ympärilläsi narsisteja tai addikteja? Se ei merkitse, että olet itse sellainen, vaan että jokin mitä sinussa on, resonoi tuon olemassaolotason kanssa. Vedin ennen puoleeni kaikenlaisia addikteja, kunnes puhdistin uhrimentaliteetin kentästäni. Rakastan edelleen addiktiystäviäni, mutta emme ole enää yhtä läheisiä (ilman uusien rajojen laittamista).

Silloin kun minulla alemman arvon päivä, arvoisuuteni on edelleen koskematon. Pohdi vähän aikaa tuota eroa. Jos ymmärtäisit, että arvoisuutesi on selviö, kuka olisit? Millaista energiaa levittäisit maailmaan? Mitä tapoja pitäisit, ja mitä muuttaisit? Teemme jokainen kaikenlaisia valintoja siitä, miten arvomme vaikuttaa maailmaan, mutta olemme aina arvokkaita/(jonkin) arvoisia.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.9.2022 TULEMINEN EI-MIKSIKÄÄN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.09.2022 14:29

TULEMINEN EI-MIKSIKÄÄN

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
24.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuka olen ilman tarinoitani? Ilman siteitäni? Ilman haavojani? Luulen, että saan kohta sen selville, niin kuin me kaikki. Syyskuu 2022 on ollut kummallinen, ja se tulee aina vain kummallisemmaksi. Yritän jatkuvasti olla tarpeeksi fokusoitunut voidakseni kirjoittaa postauksen – päättääkseni sitten vain, ettei sillä ole oikeastaan merkitystä.

Tämä ei ole apatiaa tai vetäytymistä – se on enemmän tarkkailija-läsnäoloa. Kuin katsoisin käsikirjoitettua elokuvaa, joten sillä ei ole merkitystä, mitä varoituksia huudan ruudulle. Olemme, missä olemme, ja henkilökohtainen valinta vaikuttaa vain vähän tässä kohtaa. Meillä voi olla vähän vaikutusta omaan matkaamme, ja olemme edelleen vastuussa energiasta, jota laitamme maailmaan, mutta pääjuoni tapahtuu jo.

En sano lainkaan sitä, että olemme voimattomia omassa elämässämme. Kehon rakastaminen ja tukeminen on kriittistä tässä kohtaa. Kysyn keholtani useita kertoja päivässä, mitä se tarvitsee. Haluan muodostaa tukevan kumppanuuden, ja ykseystietoisuus alkaa sisältä. Niin sisällä, kuin ulkona. Siis valintamme vaikuttavat edelleen kovasti oman matkamme laatuun … mutta ei paljon muuhun.

Kun kuningatar kuoli, ensimmäinen ajatukseni oli: "Nyt ei ole paluuta taaksepäin." Hän oli keskeinen tekijä pitämässä vanhan toimintamallin kasassa. Tiedän, että on kaikenlaisia teorioita tuon monarkian "pahuudesta", mutta en puhu lainkaan siitä. Yksi nainen piti koko planeetan kurssia yli 70 vuotta. Se on melko vaikuttavaa. Nyt olemme kehittymässä vanhan toimintamallin yli, ja pääpelureiden täytyy muuttua. Tämä tapahtuu nopeammin, kuin uskomme, kun kuningatar Elisabet II oli liima, joka piti sen kaiken yhdessä. Olemme kaikki näin voimakkaita, jos vain pysyisimme fokusoituneena.

Kuningattaren kuolema oli myös monien 3D-tarinoiden symbolinen kuolema. Monet vanhanaikaiset arkkityypit ovat myös jättämässä tanssiparketin. Ongelmani on (ja olen varma, etten ole yksin), että uudet arkkityypit eivät ole vielä saapuneet. Ainoat käsitteet joiden kanssa todella resonoin, ovat vapaus, vapautus, ilo ja samanarvoisuus. Minulla ei ole aavistustakaan, miltä se näyttää, mutta parhaani mukaan ruumiillistan nuo ihanteet. Taas kerran, tämä kaikki on sisäistä, kehoni ja korkeamman itseni välistä. Tuo symbioottinen inkarnaatiosuhde.

Minulla ei ole paljon muuta sanottavaa. Jos tunnet tuon kummallisuuden, tiedä vain, ettet ole yksin. Pidä huolta kehostasi kuin pelästyneestä eläimestä, joka se on. Ole valmis antamaan anteeksi ja päästämään irti menneisyydestä täysin uudella tasolla. Tätä varten tulimme pitämään tilaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.10.2022 PILKAHDUKSIA TULEVAISUUDESTA

ViestiKirjoittaja hammer » 16.10.2022 21:48

PILKAHDUKSIA TULEVAISUUDESTA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
16.10.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En edes tiedä, mistä aloittaa. Kulunut viikko on tuntunut vuosien informaatiolta tungettuna muutamaan päivään. Unia, oivalluksia, synkronismia ja latauksia, voi hyvänen aika! Luulen, että ainoa pointtini tämän kirjoittamiseen on sanoa, ettet ole yksin, ja olla vielä yksi ääni vakuuttamassa, että olemme hyvin kirkkaalla polulla.

Ennen kuin tulin tähän kohtaan, oli pari kuukautta kasvavaa "ei mitään", jossa ego väheni asteittain, mutta mitään ei tullut sen tilalle. Se oli järkyttävää, sitten hämmentävää, ja sitten vain tyhjää. Jos olet nyt tuossa egon hitaassa kuolemassa, tiedä vain, että se on normaalia, ja jotain todellakin seuraa sitä. Tämä on täysin luonnollinen kehitysvaihe. Anna sen vain tapahtua.

On hyvin kevyttä ja ihanaa tämä käytävän jälkeen! Tämä on lähinnä "kotia", mitä olen tähän mennessä tuntenut. Odotin jatkuvasti sitä omien lahjojeni muistamista, mistä ihmiset jatkuvasti puhuvat, mutta näyttää siltä, että olen yrittänyt käyttää näitä lahjoja kaiken aikaa – nyt se on vain helpompaa. Olen aina vetänyt puoleeni tilanteita energiakentälläni, tietoisesti viimeiset pari vuosikymmentä, mutta voin tuntea vetovoimakenttäni laajentuvan, eikä se vaadi enää niin paljon ponnistelua. Tunsin ennen kuin rämpiväni mudassa, mutta nyt lennän rajoittamatta.

Havaintotapaani ja intuitiooni on tullut muutoksia parin viime viikon aikana. Aistihavaintoni korostuvat – kuulo, hajuaisti ja näkö ovat tarkempia. Lisäksi näen ja kuulen jatkuvasti asioita, joista en tiedä, ovatko ne sisä- vai ulkotasolla. Kuulen toisinaan jonkin äänen, ja sitten minun täytyy katsoa koiraani, kuuliko sekin sen. Tavallisesti se ei hievahdakaan, mikä merkitsee, että se tapahtui pääni sisällä. Tämä kokemus tuntuu mielisairaudelta, ja ihmettelin oikeasti, olinko lopulta pudonnut tuolta jyrkänteeltä, mutta olen puhunut muiden kanssa, jotka kokevat samaa.

Intuitiostani on tullut paljon herkempi, ja sen sivuuttaminen aiheuttaa paljon suuremman sisäisen reaktion. Saan jonkin ohikiitävän vilahduksen siitä, mitä tarvitsee tapahtua, ja jos sivuutan tuon opastuksen, asioiden mennessä pieleen minuun tulvahtaa vihaa. Nuo nuhteet eivät voi mennä ohi minulta. Olen varma, että tämä on koulutusta hienovaraisen opastuksen seuraamiseen. Tuo viha on vaikuttavaa – kuin koskisi kuumaan hellaan. Ja olen täysin tietoinen tuolla hetkellä, että kaikki tämä olisi voitu välttää, jos olisin seurannut annettua opastusta.

Telepatia on täysin käytössä, ainakin eläinten kanssa. Koirani opettaa minulle telepatiaa. Kyllä, luit oikein. Miksi eläimet, eikä ihmiset? Koska telepatia tapahtuu avoimen sydämen kautta. Heti kun ihminen antautuu pelkoon tai vihaan, hänen sydämensä sulkeutuu hetkessä. Eläimillä ei ole sitä ongelmaa, että tunteesta tulee pakkomielteinen ajatus ja se tukkii virtauksen. On helpotus tietää, että kuulemme ainoastaan avosydämisten ajatukset.

Kuuntelin Nikool McIndoen Soulogy-haastattelua (https://www.youtube.com/watch?v=gLSE2QgOynU), ja kun hän mainitsi kvanttirahoituksen, kaikki rahaan liittyvä loksahti paikoilleen. Hän puhuu kaukana 3D-laatikon ulkopuolella, missä hyvä aikomus palkitaan ja ahneutta ei yksinkertaisesti tueta. Lopultakin rahoitusjärjestelmä, jonka ymmärrän! Kuten aina, ole ystävällinen ja antelias, ja raha virtaa esteettä. Varallisuus on ankkuri, ja kukoistus/hyvinvointi on virtausta. Antaminen vapaasti on upea tapa aloittaa tuo virtaus.

Meistä on tulossa moniulotteisia olentoja paljon nopeammin, kuin uskoimme koskaan mahdolliseksi. Tämä merkitsee, että meidän täytyy unohtaa kaikki, mitä meille on opetettu evoluutiosta ja DNA:sta. Saamme kokea evoluution omassa kehossamme jokaisella hengenvedolla, riippumatta iästä. Emme enää liiku ajan läpi – aika liikkuu meidän lävitsemme. Selvitän edelleen, miten se käsitellään, mutta teen postauksen siitä, kun olen saanut vähän harjoitusta. Kommentoikaa, mitä opastusta teillä on epälineaariseen aikaan liittyen, kiitos.

Koko tämä prosessi on melko rankka keholle. Ole ystävällinen itsellesi, erityisesti maksalle. Useimpina öinä herään klo 2 aamulla, juuri maksa-aikaan kiinalaisen lääketieteen kellon mukaan. Niin puhdas kuin järjestelmäni onkin (sekä tunnepuoli että ruokavalio), jos maksani kamppailee, on aika todella kuunnella kehoa. Ainoa syy miksi olemme fyysisessä muodossa, on isäntäkehomme armollisuus. Ole hyvä vieras.

Viimeisenä haluan mainita "auringonvälähdyksen", josta henkinen yhteisö on puhunut koko vuoden. En ole itse saanut mitään infoa siitä, mutta se voi olla "palkkaluokkani" yläpuolella. Voi myös olla, että olemme saaneet pienempiä päivityksiä koko vuoden, yhden erityistapahtuman sijasta. Nyt on hyvä aika lukea uudelleen vuoden 2022 ennuste ("2022 – suuri nollaus" 2.12.2021).

Voi hyvin, ja tiedä, että teemme kaikki tätä yhdessä. Tulevaisuus on tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.10.2022 JUMALAISEN LAPSEN PALUU

ViestiKirjoittaja hammer » 27.10.2022 10:00

JUMALAISEN LAPSEN PALUU

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
24.10.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Oma jumalainen lapsesi on valmis tulemaan taas elämääsi. Muutama viime päivä on ollut täynnä oivalluksia, jotka ovat näyttäneet yhteyksiä lapsuuteeni. Muistatko itsesi lapsena? Muistatko, millä sinulle oli merkitystä? Miten selviytymisen ja sydänsurujen vuodet muuttivat tuota viestiä? Katso elämääsi kokonaisuutena. Näetkö yhtäkkiä tuon kuvion? Ei varjokuviota, joka on opittu tässä 3D-olemassaolossa, vaan jumalaisen viestikuvion?

Koska jokainen on hyvin erilainen ja jokaisella on täysin ainutlaatuinen viesti, voin kertoa vain oman kokemukseni ja pyytää sinua seuraamaan leivänmuruja, joita jätit itsellesi.

Olin outo lapsi (monista syistä, mutta pitäydymme ruokavaliossa). Rakastin raakoja vihanneksia, keitettyä pinaattia ja parsakaalia sekä lihaa, mutten pitänyt maidosta, viljasta ja sokerista. Nautin "karkki vai kepponen" -rituaalista, mutten koskaan syönyt noita karkkeja. Ne heitettiin pois seuraavana vuonna, jotta kurpitsalyhtyämpäriä voi käyttää uudestaan. Kun olin 8-vuotias, muistan saaneeni ensimmäistä kertaa limsaa serkkujeni kanssa. Olin hyvin innoissani siitä, koska he oivat hyvin innoissaan. Yäk! Hiilihappoista sokerivettä – hyi!

Olen edelleen tällainen. Aikuisena limsa antoi tietä oluelle. Hiilihappoista myrkkyvettä. Kyllästyin odottamaan, että ystäväni lakkaavat juomasta, joten nyt minulla on "raitis koti" – alkoholia ei sallita. Yksi vakio elämässäni on kehon kunnioittaminen. Lapsenakaan en pitänyt kehon vahingoittamisesta. Emme puhu teinivuosistani. On paljon sanottavaa "prefrontaalisen aivokuoren" kehittymisestä.

Eräs ystävä lähetti minulle viime viikolla videon, joka laukaisi elämässäni synkronismin kehoon liittyen. Haastateltiin Mark Hymania (https://www.youtube.com/watch?v=McjeOAqkkJk), ja hän mainitsi, että mieli-kehoyhteys kulkee myös toiseen suuntaan – keho-mieliyhteys. Viimeinkin minulla oli sanoja sisäiselle tietämiselleni! Koko kummallinen polkuni näyttäytyy nyt täysin uudessa valossa. "Jos sinulla ei ole terveyttäsi, sinulla ei ole mitään!" Totta!

Mystisellä tasolla, keho on samaa kuin Maa, jonka pinnalla asumme, feminiinienergiaa joka ylläpitää fyysisen maailman. Kuten olen maininnut lukemattomia kertoja, olemme inkarnoituneet vain isäntäkehomme kutsusta, ja velvollisuutemme on olla hyvä vieras. Kun seuraavan kerran olet huolissasi planeettamme terveydestä, tarkista, miten paljon saasteita tunget omaan kehoosi. Koko fyysinen todellisuus on yksi ja sama asia – keho ja planeetta. Tämä ei ole symbolista – ajattele kietoutumisteoriaa.

Mikään tästä ei ole uutta informaatiota, enkä luule, että minun versioni yhtäkkiä ravistelee ihmiset hereille, mutta se muuttaa sitä, miten näen oman elämäni. Tiedätkö, mitä muuta? Tämä on tila, jonka voin pitää. Tilan pitäminen on ensimmäinen askel uuden todellisuuden luomisessa. Pidän tilaa fyysisen kehon kunnioittamiselle ja arvostamiselle. Nyt teen tämän tietoisesti, kollektiivin hyväksi.

En ole varma, mihin tämä johtaa minut, mutta olen helpottunut, etten ole eksynyt liian kauas alkuperäisestä sisäisestä tietämisestäni. Tämä oivallus antaa minun myös nähdä kehoni ja polkuni suuremman rakkauden ja ihmetyksen kera. Se tuntuu kuin pehmeältä ilolta, lämpimältä peitolta. Rentouttavalta. Ennen minusta tuntui hyvin yksinäiseltä ja tuettomalta. Nyt voin vetää puoleeni samanmielisiä, koska nyt tämä ajatus on tietoinen ja kasvaa sisälläni.

Mikä on sinun ainutlaatuinen viestisi? Miten se on kovettunut tässä maailmassa? Sitten kun näet sen, se tuo pehmeyttä ja lämpöä. Jaa viestisi ympärilläsi olevien kanssa, myös kommenteissa meidän nautinnoksemme. Tervetuloa kotiin, pienet valo-olennot!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.11.2022 VUOSI 2023 – KOHOTA

ViestiKirjoittaja hammer » 03.12.2022 19:12

VUOSI 2023 – KOHOTA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
19.11.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jos et lue pidemmälle, niin vuoden 2023 avain on kohottaa energiaasi. Kevenny/piristy. Ajattele sitä egyptiläisten mytologiaa, että kuollessa sydän punnitaan ja sitä verrataan höyheneen sen määrittelemiseksi, onko sydämesi tarpeeksi kevyt, jotta voit siirtyä olemassaolon seuraavalle tasolle. Vuosi 2023 on intensiivikurssi omalla energiallamme luomisessa. Jos sinulla on ongelmia, ja useimmilla meistä on, ole halukas nauramaan se pois, ja aloita alusta: "Käytin tuota vanhaa uskomusta? Miten somaa! Olet hurmaava, pikku ihmisegoni, mutta nyt muutamme tuota narratiivia." Aivan kuten pientä lasta ojennettaessa, saat uudelleenohjaamalla suurempaa kehitystä, kuin pettymällä ja tuomitsemalla itsesi. Tässä tulee jyrkkä oppimiskäyrä. Ole valmis soljumaan ja antamaan mennä.

Olemme jättäneet lineaarisen ajan, joten tämä ennuste koskee vain niitä, jotka ovat samanlaisessa paikassa polulla. Tämä vuosi on ehdottomasti kirkas niille, jotka ovat pidemmällä, ja ristiriitainen ja kaoottinen niille, jotka vasta heräävät. Mielenkiintoinen asia epälineaarisessa ajassa on, että voimme liikkua vapaasti tasojen välillä. Arvelen, että voimme muuttaa myös fyysistä ikäämme, mutta etsin vielä tuota ovea.

Ajatus energiasta valuuttana voi tuntua täysin vieraalta, tai se voi tuoda mieleesi kodin, jonka jätit taaksesi ennen inkarnoitumista Maahan. On tärkeää huomata, että energiaa ei voi erottaa ulkoisista teoista. Esimerkiksi, tunsin erään miehen, joka ompeli suihkuverhoja peitoiksi ja antoi niitä kodittomille, jotta he saivat säänkestävän suojan. Kerroin hänelle, miten vaikuttunut olin tästä toiminnasta, ja hän vastasi: "En vain halua mennä helvettiin." Hänen todellinen motiivinsa oli helvetinpelko, ei rakkaus kanssaihmisiään kohtaan. Olemme ohi siitä kohdasta, jossa lopputulos oikeuttaa keinot. Olemme astumassa aikaan, jossa lopputulos heijastaa keinoja.

"Lopputulos heijastaa keinoja" tuo suurempaa reiluuden ja oikeudenmukaisuuden tunnetta maailmaan. En sano, että kaikki on erilaista yhden vuoden kuluessa, mutta tämä on aikaa, jolloin nämä siemenet kylvetään. On niitä, jotka kunnostautuvat tässä uudessa taidossa, ja niitä joiden täytyy epäonnistua toistuvasti tajutakseen, mitä tapahtuu. Anna ihmisten epäonnistua. Johda esimerkillä. Silmiinpistävä epäonnistuminen on yksi nopeimmista tavoista oppia. On vaikea katsella, kun ne joita rakastamme, juoksevat päistikkaa seinään, mutta pitkässä juoksussa se on nopeampaa kasvua vähemmän kärsimyksen kera. Tiedän, että empaatti minussa haluaa auttaa ihmisiä välttämään tuskaa, mutta puutun heidän matkaansa, jos annan opastusta pyytämättä. Jos he pyytävät, annan mielelläni omia havaintojani, mutta pysyminen hiljaa, kunnes kysytään, on itsessään harjoitus

Omaisuuksia (mukaan luettuna odottamaton saavutus terveydessä ja suhteissa) tehdään ja menetetään silmänräpäyksessä. Muista, että tämä ei ole rangaistusjärjestelmä. Kukaan ei jaa rangaistuksia tai palkkioita. Se mitä nyt tapahtuu, perustuu yksinomaan sydäntaajuuteen. Ihmiset jotka näyttivät olevan oikeilla raiteilla, voivat kaatua, koska heidän todellinen motivaationsa (sydäntaajuutensa) oli pelko tai ahneus tai valta-asema. Jos sinut kaadetaan, mieti, mikä sinua motivoi oikeasti. Jos egoidentiteettisi kietoutuu siihen, että olet parantaja tai olet aina avulias, toimitko sydän avoimena vai palvelet pelkästään tuota egorakennetta? Onko tarpeesi olla oikeassa voimakkaampi, kuin halusi yhtenäisyyteen? Vaatiiko identiteettisi, että muut ”tarvitsevat” sinua? Vaatiiko voittaminen häviäjän? Vain sinä tiedät, mikä sinua oikeasti motivoi.

Vuosi 2023 vaatii ehdotonta vastuuta omasta kasvustamme. Luomisvoimamme hallitsemiseksi/osaamiseksi meidän tarvitsee olla tarkkaavainen ja täysin rehellinen itsellemme. Jos vedämme jatkuvasti puoleemme sellaista, mitä emme halua, siihen on syy. Tätä tapahtuu myös maailmannäyttämöllä, mutta se kaikki liittyy suoraan sisäiseen tilaamme. Olemme valta kulissien takana. Jos maailmannäyttämö on häiritsevä sinulle, sulje uutiset ja sosiaalinen media. Takaan, että maailmanrauha asuu henkilökohtaisessa rauhassa. Miten paljon tilaa sinulla on päivittäisessä elämässäsi rauhalle, vapaudelle, ilolle ja yltäkylläisyydelle? Meidän tehtävämme on ankkuroida nuo värähtelyt.

Kuulostaa upealta muuttaa valtadynamiikkoja ja oivaltaa ykseys ja yltäkylläisyys, mutta kääntöpuolena täytyy kohdata köyhyystietoisuuden ja uhrimentaliteetin varjot. Monet meistä ovat eläneet niukkuudessa ja kaksinaisuudessa niin pitkään, että muutos voi olla kuoppainen. Emme ole nähneet yltäkylläisyyttä tai ykseyttä tällä planeetalla tuhansiin vuosiin. Ole lempeä itsellesi näissä kysymyksissä, ja tiedosta, miten ne yrittävät sabotoida ajatteluasi. Itsesabotoinnin kaksi punaista lippua ovat syyttely ja tekosyyt. Riippumatta asiasta, aina on vaihtoehtoja. Hyväksy se tai muuta sitä. Ei valitusta.

Koko vuosi on, kuin ”voit saada vain niin paljon rakkautta, kuin sinulla on itseäsi kohtaan” -ajatus lisäkierroksilla. Se mikä ei toimi ulkoisessa maailmassasi, täytyy korjata sisällä. Halutako syvempiä suhteita? Syvennä suhdetta itseesi. Haluatko lisää rahaa? Panosta omanarvontuntoosi ja henkilökohtaiseen arvoosi. Se mitä ilmenee ulkopuolellasi, on aina ollut heijastusta sisäisestä maailmastasi, mutta tänä vuonna se on räikeän ilmiselvää.

Kun sinulla on vaikeaa – ja meillä kaikilla on – rakasta itsesi sen läpi. Se menee ohi paljon nopeammin kunnon itkujen ja keksipaketin kera, kuin soimaamalla itseäsi. Älä ole sodassa itsesi kanssa! Kohtele itseäsi, mieltä ja kehoa, lapsena, joka tarvitsee lohdutusta. Jos sinulla on vaikeuksia tehdä tämä itsellesi, selvitä jokin tukirakenne ja käytä sitä. Jos olet jumissa pidemmän aikaa, etsi ammattiapua. Pienellä konsultoinnilla voi päästä pitkälle.

Mikään tästä ei ole uutta informaatiota. Iso ero on siinä, että ”vankilaplaneettakokemuksen” energiarakenne on purettu. Vanhaa pitää paikoillaan vain ihmisego, joka on myös muuttumassa nopeasti. Lyhyesti sanottuna, on aika. Eliittien maailmanhallintatavoitteesta … kyllä, se oli totta, ja ei, se ei toimi. Tuolla agendalla ei ole enää yhtään voimaa, eikä ei-ihmisapua. Voimme kaikki päästää siitä irti. Ne jotka ovat panostaneet tunneperäisesti tuohon narratiiviin (kummallakin puolella), ovat melko hukassa ja hämmentyneitä tänä vuonna. Tässä kohtaa olemme kaikki vain ihmisiä, jotka yrittävät saada itsestään selvää. Ne jotka ovat tottuneet tähän sisäiseen työhön, huomaavat tämän vuoden hyvin voimaannuttavaksi, vapauttavaksi ja haastavaksi jännittävällä tavalla.

Tunnen, että tänä vuonna on paljon kuolemaa, mutta en osaa sanoa, onko se fyysistä vai egon kuolemaa. Olen varma, että monet valotyöntekijät lähtevät planeetalta, yksinkertaisesti koska tehtävä on suoritettu. Kaksi tärkeää asiaa muistettavaksi fyysisestä kuolemasta: maailmassa kuolee 55–60 miljoonaa ihmistä joka vuosi ­­­­­­(koska kuolevaisuus yksinkertaisesti toimii niin), ja kuolema on vain uusi alku jossain muualla. Sureminen on toinen juttu. Jos menetät jonkun, ota aikaa surra. Sureminen on oma prosessinsa, ja sinun täytyy rakastaa itseäsi sen läpi. Sureminen on rankkaa, mutta se repii sydämen täysin auki ja sallii uuden kasvun.

Vuodet 2022 ja 2023 ovat yhdessä tulevaisuuden käännekohta. Taistelu on jo voitettu, joten nyt saamme selvittää, mitä kanssaluominen oikeasti tarkoittaa. Nauti tästä osasta … se tuntuu minusta tanssimiselta. Valssia? Tangoa? Se on sinun päätöksesi. Tee sitä, mikä on harmoniassa sielusi kanssa. Ole tietoinen, mutta älä kriittinen. Tämä on juhlan aikaa. Tim Robbinsin sanoin (https://www.amazon.com/Jitterbug-Perfum ... 263&sr=8-1) Jitterbug Perfumessa ”Piristy!”

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.12.2022 HENGITÄ KUIN JUMALA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.12.2022 11:58

HENGITÄ KUIN JUMALA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
6.12.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen leikkinyt eri tavoilla, miten säilytetään tämä autuas energia, etteivät vaihtelut keikuta niin kovasti. Luulen lopultakin selvittäneeni sen! Ainakin se toimii minulla, tällä erää.

Sen täytyy alkaa "hyvänä päivänä", kun tuntee iloa ja kiitollisuutta, pakottamatta sitä. Ole elämän ja rakkauden virrassa, ja hengitä tietoisesti tuota tunnetta kehoosi. Tämän täytyy olla tietoista toimintaa, jotta sen voi muistaa myöhemmin. Vedä muutaman kerran tietoisesti henkeä joka kerta, kun sinusta tuntuu uskomattomalta, ja tallenna se kehoosi. Visualisoin, että tätä energiaa tulee sisään hengitykseni myötä ja se täyttää jokaisen solun taikuudellaan. Tämä saa kehoni tuntumaan energiseltä ja tyydyttyneeltä.

Sitten kun ulkoinen energia taas laskee, soluni ovat edelleen täynnä tuota hyvää juttua – minun täytyy vain muistuttaa itseäni siitä. Olen keksinyt lauseen, joka muistuttaa minua tuosta valosta: "Piristy/kevenny, leinikki/söpöliini!" (Suom. huom. sana merkitsee mm. leinikkiä, mutta sitä voidaan käyttää myös hellittelysanana.) Kun ajattelen tätä lausetta, voin tuntea koko kehoni siirtyvän tähän korkeampaan tilaan. Minusta ei ainoastaan tunnu paremmalta, vaan hermostoni reagoi myös. Kehoni itse asiassa toimii paremmin!

Meitä on kehotettu vuosia "maadoittamaan energia". Meitä on kehotettu tuhat vuotta "hengittämään tietoisesti". Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen onnistunut maadoittamaan energiaa omaan kehooni tietoisesti hengittämällä. Kenties olen vain hidas. Tai kenties – vain kenties – on lopultakin aika. Voimme kaikki tuntea muutoksen, ja meidän on tarkoitus esittää aktiivista roolia. Miten paljon aktiivisempi voimme olla, kuin valaisemalla solumme ja muistamalla tuon valon tarkoituksella?

Niitä varten, jotka pitävät luetteloista:

* Odota, kunnes tunnet iloa virtaavan.

* Hengitä tietoisesti tuota tunnetta kehoosi.

* Tee tämä aina, kun sinusta tuntuu hyvältä.

* Valitse jokin sana tai lause, jonka voit liittää tähän kokemukseen.

* Silloin kun ulkoinen energia on vähemmän kannustavaa, käytä sanaasi tai lausettasi muistuttamaan, että sytytät sisäisen valosi.

Tämä vaatii harjoittelua, kuten kaikki uudet taidot. Jatka tämän prosessin rukkaamista sopimaan omaan tyyliisi. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa, ja olemme kaikki erilaisia. Minulla tämä käytännönläheinen tapa muuttaa sisäistä taajuutta. Olen työskennellyt tämän kanssa noin viikon, ja siitä tulee helpompaa joka kerta, kun teen sen.

Kun minulla on seuraava haaste, suunnitellen ohjata tätä valoa kehoni alueille, jotka tarvitsevat pikkuparannusta. Pidän teidät ajan tasalla. Jakakaa myös omia kokemuksianne tähän hengitystekniikkaan liittyen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.12.2022 LEMPEITÄ TÖNÄISYJÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 03.01.2023 00:08

LEMPEITÄ TÖNÄISYJÄ

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
23.12.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Intuitioni on muuttunut viimeiset kaksi vuotta. Se oli ennen melko äänekäs, kuin keskustelua päässäni. Nyt se on ohikiitävä kuiskaus tai vain fyysinen tunne kehossani, hyvin hienovarainen. Voin ainoastaan arvailla, että tämä muutos on normaali osa ruumiillistumisvaihetta. Korkeamman itsen laskeutuessa kehoon, intuitio ei ole enää keskustelua, vaan fyysinen aistimus.

Tämä on valtava muutos lähes 50 vuoden keskusteluun "oppaideni" kanssa – tai mitä kieltä korkeammasta opastuksesta halutaankin käyttää. Kiva osa on, ainakin tällä erää, että korkeampi itseni pyörittää show'ta. Myös sivuuttaessani nykyisen hienovaraisen opastukseni, asiat vain … järjestyvät itsestään. Viime kuussa virheeni osoitettiin harmittomasti. Kuten tilatessani netistä jotain (käyttäen mieltä intuition sijasta), tilaus hävisi mystisesti ja rahat palautettiin. Puh! Ja nyt olemme taas raiteilla.

Täytyy sanoa, että nautin todella tästä osasta. On hyvin rentouttavaa tietää, ette minua tuetaan. Minulla on taipumusta olla ylisuorittaja jokseenkin kaikilla alueilla, joten tuntuu palkinnolta antaa jonkun muun "ajaa" vähän. Itse asiassa vuosi 2023 tuntuu minusta laajentavalta ja turvalliselta. Minun täytyy vain pitää silmällä egoani, ja universumi tekee loput.

Teen oman puolikkaani tästä kanssaluomisenergiasta syventämällä suhdettani kehoon, maadoittamalla tätä uutta energiaa hengitykselläni, ja penkomalla egomalleja Gene Keysin nettikurssien avulla (https://genekeys.com/ref/1761/). Koskaan ei ole tylsää hetkeä egomalleja purkaessa, mutta kaikki yksilötyömme auttaa kollektiivia. Aloitan ja lopetan myös jokaisen päivän kiitollisuudella ja uudella mantralla: "Olen valmis, halukas ja kykenevä vastaanottamaan yhtä paljon tukea, kuin annan muille."

Nyt on aika löytää oma mantrasi ja omat harjoituksesi. Muista olla täysin tietoinen, kun tunnet ilonaallon tulevan läpi, jotta voit kätkeä tuon tunteen soluihisi. Vuosi 2023 antaa meille tilaisuuden kohota, yksilöinä ja kollektiivina. Miten korkealle olet halukas menemään?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

14.1.2023 TIKAPUIDEN KIIPEÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 21.01.2023 22:19

TIKAPUIDEN KIIPEÄMINEN

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
14.1.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Blogissani "Hengitä kuin Jumala" (6.12.2022) puhun korkeampien värähtelyjen tallentamisesta kehooni. No, olen jatkanut sitä, ja olen tehnyt uusia löytöjä. Minun täytyi ennen yhdistyä tietoisesti tuohon talletettuun valoon kohottamaan mielialaani, kun oli tarvetta, mutta nyt kehoni tekee sen automattisesti. Aina kun tunnen vähän alakuloa, kehoni "astuu sisään" ja vapauttaa tuota tallennettua hyvyyttä, mikä tuo minut takaisin korkeampaan värähtelyyn. Lisäksi kehoni vastaa nyt minulle, kun puhun sille. Jep, siitä tulee totta täällä.

Koska fyysinen keho on osa Gaiaa, tämä palvelee henkilökohtaisena todisteenani, että Maa herää. Olen nähnyt pari vuotta muutoksia Maan energiassa. Olen puhunut keholleni ainakin seitsemän vuotta, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun se on vastannut. Alkakoon DNA-muutokset! Ainakin minulla. Tiedän, että muut ovat kokeneet näitä fyysisisä muutoksia jonkin aikaa, mutta meillä kaikilla on oma ajoituksemme, eikö niin?

Leikin tuon valon tallentamisen ja DNA:n herättämisen kanssa, kun yhtäkkiä ajattelin, ettei minun pitäisi työntää virtaa. Kenties minun pitäisi vain antaa sen tapahtua luonnostaan. Heti kun minulla oli tuo ajatus, sisäinen valo himmeni ja jotkut paikat pimenivät taas. Kun vaihdoin ajatuksiani tuosta aiheesta, pimeät alueet syttyivät jälleen. Tiedätkö, mitä se merkitsee? Minun sallitaan taas olla aktiivinen toimija!!! Olen ollut odotuskannalla fyysisessä maailmassa kaksi vuosikymmentä, ja vaikka olen oppinut paljon laajentumalla vain sisäänpäin, on kiistatta vapauttavaa tietää, että minut kutsutaan takaisin peliin. Jännittävää!

Mikä tärkeämpää, tämä merkitsee, että voimme valita tuoda horroksessa olevan DNA:mme käyttöön nopeammin, kuin standardievoluutio. Evoluutio tapahtuu kaikille, mutta olen melko varma, että meillä on vähemmän kasvukipuja tekemällä muutoksesta tietoisen valinnan. Se ei vaadi paljon, vain vähän tietoista hengittämistä joka päivä. Suosittelen hengittämään kolme kertaa syvään, ennen kuin nousee sängystä, uudet kolme kertaa, pari kertaa päivän aikana, ja vielä kerran kun kömpii nukkumaan. Hengitä sisään kiitollisuutta ja valoa.

Yksi evoluutiotekniikka jolla olen leikkinyt, on nostaa värähtelyni mahdollisimman korkeaksi juuri ennen nukahtamista. Nukkuminen tuo parantumista, ja nukkuminen korkeammassa värähtelyssä näyttää nopeuttavan parantumista. Kokeile sitä. Aloita kiitollisuusluettelosta, ja tunne sitten valon laajentuvan ja värähtelevän kehossasi. Vähintäänkin se on kaunis tapa nukahtaa.

Viikon päästä (21.1.2023) menemme täyttä vauhtia eteenpäin, joten muodosta tällä viikolla joitain hyviä tapoja kantamaan sinut kaaoksen läpi. Tässä tulee uusi todellisuus! Onnistumme tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron