Turpin Karen (becomingconscious.com.au)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Turpin Karen (becomingconscious.com.au)

ViestiKirjoittaja hammer » 25.06.2018 19:50

MITEN ILMENNETÄÄN TODELLISTA YLTÄKYLLÄISYYTTÄ ELÄMÄÄN

Kirjoittanut Karen Turpin (www.becomingconscious.com.au)
22.6.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monien meidän tapaan katselin The Secretin, kun se julkaistiin 2006. Sen aikaisen ymmärrykseni perusteella aloin toivoa hyviä asioita elämääni. Halusin vähän aineellista hyvää, mutta enimmäkseen halusin olla toisten palveluksessa, auttaa ihmisiä.

En halunnut erityisesti rikastua – halusin vain magneettimaisesti vetää puoleeni oikean määrän asiakkaita, jotta voisin ansaita tarpeeksi rahaa ja saada leipää pöytään. En pyytänyt kuuta taivaalta, ainoastaan tarpeeksi asiakkaita tullakseni toimeen.

Uskoin täysin, että vain sanomalla tämän universumille asiakkaita ilmestyisi maagisesti ovelleni – eikä ilmestynyt. Ei runsaasti, vaan juuri riittävästi.

Julistin universumille, etten halunnut olla tunnettu tai kuuluisa. Itse asiassa muistan sanoneeni hyvin selkeästi, että halusin lentää tutkakatveessa, olla melkein näkymätön, ja sanoin sen selvästi ja kovaa.

Silloin esiinnyin henkisillä festivaaleilla ja minulla oli lukuisia tilaisuuksia esiintyä yliluonnollisia asioita käsittelevissä televisio-ohjelmissa, mutta torjuin ne kaikki, koska en halunnut näkyä. Toistin näitä toiveita, ja universumi teki yhteistyötä kanssani ja melko pian kutsuja lakkasi tulemasta. Olin tehokkaasti estänyt ne.

Lakkasin ajattelemasta koko vetovoimanlakia. En ollut huolissani siitä, koska en oikeastaan tarvinnut mitään, mutta kun yhtenä päivänä puhdistin omia energiatukoksia, sain yhtäkkiä oivalluksen … vetovoimanlaki todella toimii! Silloinkin kun et pyydä mitään, saat juuri sen!

Oivalsin, että olin pyytänyt hyvin vähän, ja siksi sain hyvin vähän! Sanoin, etten halunnut paljon rahaa, etten halunnut paljon asiakkaita, enkä halunnut olla tunnettu tai hyvin julkinen, ja sen juuri sain! Itse asiassa olin todennut tilanteeni niin hyvin, että olin tehokkaasti torjunut kaikki ne asiat, joista sanoin ja uskoin, etten halunnut niitä.

Minulta oli jotenkin mennyt ohi tämä tärkeä pointti katsellessani The Secretiä monta vuotta sitten. Tiesin, että jos keskittyisin negatiivisiin asioihin, kuten suureen määrään laskuja ja velkaa, vetäisin puoleeni juuri sitä. Vältin tuon sudenkuopan, mutta putosin suoraan toiseen! En ollut keskittynyt mihinkään, eikä mieleeni koskaan juolahtanut, että jos en keskity mihinkään, en saa mitään, vaikka se tuntuu melko itsestään selvältä minulle nyt.

On eräs teema, johon henkiset ihmiset uskovat: jos olet hyvä, palvelet muita, olet epäitsekäs etkä veloita liian paljon palveluksistasi, universumi vain antaa sinulle, mitä tarvitset. Ja jossain määrin se oli totta minulla. Minulla ei ollut koskaan nälkä, en ollut koskaan koditon, pystyin aina maksamaan laskut – mutta samaan aikaan tunsin, että elämästäni puuttui jotain. En kyennyt auttamaan niin monia ihmisiä, kuin halusin ja tiesin voivani auttaa … koska elin "vain riittävästi" -periaatteella.

Olin omaksunut uskomuksen, että tähtisiemenet eivät koskaan tee rahaa tällä planeetalla, koska kaikki on meitä vastaan! Tuossa uskomuksessa oli järkeä, kun kuulin sen, ja luulin sen selittävän, miksi en ollut menestyneempi, kuin olin.

En onnistunut näkemään, että olin auliisti laittanut nuo esteet omalle polulleni – osittain kulkemalla sanoen, etten halunnut mitään enkä tuntenut yhteyttä tai halua rahaan, ja osittain siksi, koska hyväksyin tämän rajoittavan tähtisiemenuskomuksen. En edes huomannut, että olin sulkenut täysin syntymäoikeuteni – sen yltäkylläisyyslahjan jota universumi yritti tuoda minulle ja joka on meidän kaikkien ulottuvilla.

Olin täysin jumissa kahden uskomuksen välissä – tai todellisuudessa useamman. Olin jossain näiden uskomusten välillä: 1) universumi on yltäkylläinen, minkä tunsin ytimessäni todeksi, 2) minun ei pitäisi pyytää mitään, koska en oikeastaan tarvinnut mitään, ja jos pyytäisin, se olisi ahneutta, ja 3) tähtisiemenelle oli turvatonta olla liian näkyvä tai liian julkinen ja meidän täytyi aina kamppailla menestyäksemme tällä planeetalla. Voi luoja, millainen rajoittavien uskomusten sillisalaatti minulla oli. Onneksi asioista tuli yhtäkkiä kristallinkirkkaita minulle ja pystyin kääntämään kaiken ympäri.

Aloin työskennellä ihmisryhmän kanssa, jotka lähtivät pois jostain kultista. He olivat pyytäneet apuani tiettyjen mielenkontrollointiohjelmien poistamisessa, joita he tunsivat kätketyn alitajuntaansa. Kun aloitin tämän työn heidän kanssaan, aloin huomata, että meillä oli tiettyä ajattelun samankaltaisuutta, joten "nuohosi" täysin oman alitajuntani nähdäkseni, mitä siellä tapahtui, ja silloin kaikki alkoi purkautua. Minut vietiin vetovoimanlain paljon syvemmälle tasolle, ja oivalsin, että todellisuudessa alitajuiset uskomuksemme luovat tai estävät todellisuuttamme ja se on magneettinen vetovoimapiste – koska uskomuksemme ovat hyvin tehokkaita ja laajentuvat myös kvanttikenttään.

Aarrekartat ja affirmaatiot jotka antavat meidän tuntea, että olemme jo saavuttaneet tavoitteemme, ovat ehdottomasti osa tätä universaalia lakia, mutta alitajunnan uskomukset ovat energeettisiä päätekijöitä siinä, mitä todellisuudessa saamme. Kaiken tai ei mitään.

Monet meistä estävät itseään niin hienovaraisilla tavoilla, että voisimme kysellä koko elämän ajan, miksi en pääse eteenpäin, voi olla menestynyt, löydä täydellistä kumppania – tai miksi en tule raskaaksi! Siinä on vähän totuutta, kun lääkäri sanoo meille, että "se on kaikki päässämme", mutta yleensä se saa meidät luopumaan koko ajatuksesta, ei tutkimaan, mitä päässämme on!

On todella uskomatonta, miten yletön määrä rajoittavia uskomuksia meillä on tiukasti lukittuna ja piilotettuna alitajuiseen mieleemme. Jos voisimme vain löytää ne ja päästää irti niistä, niin meistä tosiaan tulisi rajaton sillä tavalla, kuin tiedämme syvällä sisällä olevamme. Onneksi on mahdollista tehdä juuri niin.

Monet meistä jotka ovat kokeilleet käyttää vetovoimanlakia, ovat alkaneet oivaltaa, että käyttämämme affirmaatiot eivät ole aina osoittautuneet kovin hedelmällisiksi. Tämä johtuu siitä, että alitajuisella tasolla meillä on jokin ristiriitainen uskomus. Mieli ei voi toimia ristiriitaisten uskomusten mukaan samanaikaisesti – loogisesti ei voi olla myöskään valoa ja pimeyttä samanaikaisesti. Jos sanomme tietoisella tasolla, että haluamme paljon rahaa, mutta alitajuisella tasolla uskomme, että paljon rahan pyytäminen tekee meistä ahneen ja epähenkisen, niin emme saa oikeastaan mitään ja jumiudumme. Parhaimmillaan saattaisimme saada minimaalisia tuloksia, koska olemme tehneet paljon työtä tuohon aarrekarttaan ja sanoneet kaikki oikeat asiat! Voimme toistaa affirmaatioita rahan rakastamisesta, rahan haluamisesta ja avoimuudesta rahan vastaanottamiselle, mutta jos alitajuinen mieli on lukkiutunut uskomukseen, että on väärin saada rahaa, niin tuo affirmaatio ei vain toimi. Affirmaatio toimii vain silloin, kun pääsemme käsiksi tuon rahaa koskevan rajoittavan uskomuksen ydinsyyhyn – ja muutamme sen.

On kiehtovaa, miten voimme olla niin omien uskomustemme rajoittama, ja kuitenkin meillä on mahdollisuus olla todella voimaantunut kyvyssämme luoda yltäkylläinen elämä.

Aivan kuten kaikki suotuisat prosessit henkilökohtaisessa ja henkisessä kehityksessämme, vetovoimanlain soveltaminen vaatii työtä – se ei ole pelkkää taikaa, kuten monet meistä saattavat ajatella. Se voi olla itse asiassa suorastaan epämukavaa, koska tunnepuolen ja itseä rajoittavien uskomusten ydinsyyn kaivaminen ei ole miellyttävää. Se voi tuoda esiin tuskallisia muistoja tästä elämästä ja muista. Kuitenkin tehdessämme työn, se transformoi täysin, Jos nostamme värähtelymme tuohon rakkauden ja yltäkylläisyyden paikkaan, jonka haluamme kaikki kokea, niin mikään määrä yksisarvisten pussaamista ei koskaan riitä.

Kaikki voima on sisällämme. Lopeta vain taika-ajattelu, päästä yksisarviset vapaaksi, kaiva syvältä ja tee työ, ja sitten valmistaudu toivottamaan todellinen yltäkylläisyys tervetulleeksi elämääsi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron