Bailey Dawn (soulsisterstruth.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Bailey Dawn (soulsisterstruth.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 02.05.2018 19:56

MITEN AUTETAAN KORKEAN ULOTTUVUUDEN LASTA

Kirjoittanut Dawn Bailey (soulsisterstruth.wordpress.com)
15.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun minulla on sessioita asiakkaiden kanssa, he saattavat pyytää minua tarkistamaan lapsensa tai perheenjäsentensä energian. Olen huomannut, että lapset joilla on diagnosoitu Downin syndrooma, autismi ja ADHD, ovat korkeammassa ulottuvuudessa kuin muu perhe. He ovat viidennen ulottuvuuden yläpuolella. Tämä tekee heistä äärimmäisen herkkiä energialle. Heidän aistinsa ovat korostuneet äänille, valoille ja hajuille. Tätä voi olla todella vaikea käsitellä lapsena, koska heillä ei ole aavistustakaan, mikä heissä on vikana.

Olin tällainen lapsi. Perheelläni ei ollut ymmärrystä tästä. Minulle sanottiin, että olin liian herkkä, dramaattinen ja tunteellinen. Minulla diagnosoitiin 14-vuotiaana kaksisuuntainen mielialahäiriö, jouduin sairaalaan ja lääkitykselle. Seuraavat 20 vuotta minulla oli paljon erilaisia psyykelääkkeitä. Joillakin hyvin pahoja sivuvaikutuksia. Olin zombi joillain lääkityksillä ja toiset lääkkeet tekivät minusta maanisen. Ollessani vähän yli 40-vuotias, löysin energialääketieteen ja lopetin lääkkeeni muutaman kuukauden kuluttua. Kävi ilmi, etten ollut koskaan bipolaarinen, vaan herkkä energialle, enkä tiennyt sitä. Olen oppinut sen jälkeen kontrolloimaan energiaa paljon paremmin ja tiedän, että mielialavaihtelu on vain läpikulkevaa energiaa. Olen oppinut odottamaan, kunnes energia muuttuu jälleen.

Psykiatrit jatkavat vain erilaisten lääkkeiden määräämistä lapsellesi. Minulle kerrottiin, että minun täytyisi ottaa bipolaarilääkkeitä loppuelämäni, mikä ei eroa insuliinin käyttämisestä diabetekseen. Tietysti nämä lääkkeet voivat olla hyvin kalliita ja niiden ottaminen loppuelämän ajan tuo paljon rahaa lääkäreille ja lääketehtaille. Näiden lääkkeiden lopettamisesta ei ole toivoa, koska ei ole hoitomenetelmää. Se on elinkautinen nuorella iällä. Perheessäni on monia energiaherkkiä. Noin puolet perheestäni on psyykelääkityksellä. Sisarukseni ovat lääkityksellä. Kuulen aina, että jollain heistä on uusia lääkkeitä ja kaikki toivovat niiden toimivan. Ne eivät koskaan toimi, koska siihen ei voi ottaa lääkettä, mikä ongelma on. He ovat herkkiä energiamuutoksille.

Korkean ulottuvuuden lapsesi on ulottuvuudessa, jonka ihmiset yrittävät saavuttaa koko elämänsä. Nuo ihmiset tekevät sen tietoisesti. Lapsellasi ei ole aavistustakaan siitä. Hän ei tiedä, mitä hänelle tapahtuu. Tämä on pelottavaa hänelle ja hyvin vaikeaa perheelle. Korkea ulottuvuus merkitsee myös, että on herkkä taivaan tapahtumille. Täysikuut, auringonpimennykset, auringonpurkaukset ja geomagneettimryskyt voivat vaikuttaa häneen.

Miten siis perheenä ja henkisenä yhteisönä autamme näitä lapsia? Koska he asuvat enimmäkseen korkeammassa ulottuvuudessa, ensimmäinen asia on auttaa heitä pysymään maadoittuneena. On monia tapoja maadoittua.

* Meditointi ja juurien kuvitteleminen juurichakrasta Maan keskipisteeseen.
* On maadoittavia ruokia. Ne ovat tiheitä ruokia. Ruoka on energiaa. Kaloreja mitataan energiayksilöillä. Liha, perunat, porkkanat, juurivihannekset ja maataloustuotteet ovat esimerkkejä maadoittavista ruuista. Tästä syystä ihmisiltä menee kiitospäivänä taju ja he ottavat torkut. Raskas ateria, jossa on tiheitä ruokia, maadoittaa.
* Myös kristallit voivat auttaa maadoittumaan. Musta turmaliini, obsidiaani ja gagaatti (jet) ovat muutamia. Mikä tahansa tummanpunainen tai musta kristalli on hyvä maadoittumiseen.
* Voi ostaa myös maadoittumismaton. Löysin useita Amazonista. On myös lakanoita tai tuolin päällysteitä. Maattuminen on suosittu aihe.
* Kun energiasta tulee liikaa ja lapsesi tarvitsee tauon, painopeitto voi auttaa. Amazonissa on useita malleja. Peukalosääntönä on 10% lapsen painosta + puolesta kilosta kiloon. Aikuisille suositellaan 10% painosta. Painopeitot voivat auttaa ahdistuksessa, levottomuudessa, stressissä ja aistiprosessoinnissa.

Pystyin lopettamaan bipolaarilääkkeeni meditoinnin, maadoittumisen ja energiaparannussessioiden avulla. Opin kontrolloimaan tuntemaani energiaa – en koko ajan, mutta paljon paremmin. Minulla on edelleen vaikeaa toisinaan, mutta osaan nyt käsitellä sen. Tiedän, että se menee ohi – poimin vain energiaa ja voin odottaa sen poistumista. Minulla on työkaluja – kuten meditointi ja maadoittuminen – jotka auttavat minua pääsemään siitä läpi. Tiedän, että voin syödä raskaan aterian ja levätä. Voin pitää myös chakrani tasapainossa ja puhtaina, jotta tämä energia menee nopeammin läpi. Energiatukokset tekevät siitä paljon vaikeampaa. Olen myös valmistautunut siihen, että täysikuu ja auringonpurkaukset vaikuttavat minuun, ja pystyn selviytymään niistä paljon helpommin. Tietämättömyys oli hyvin vaikeaa. Tiedän aikuisena, että olen edelleen herkkä koville äänille, ihmisjoukoille, lämpötilamuutoksille, kirkkaille valoille, nälälle tai janolle ja myös joillekin kankaille. Tiedän siis, miten teen olostani mukavan ja mitä vältän. Uskoin aina, että minussa oli jotain vikaa ja olisi aina. Nyt tiedän muuta. Olen vain herkkä energialle.

Rakkautta ja valoa,
Dawn Bailey

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.5.2020 PELKOPOHJAISTA ENERGIAA VALOKEHON PÄÄLLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 19.05.2020 19:24

PELKOPOHJAISTA ENERGIAA VALOKEHON PÄÄLLÄ

Kirjoittanut Dawn Bailey (soulsisterstruth.com)
1.5.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Synnyit täydellisen korkeavärähteisen valokehon kera. Sinulla oli korkea värähtely ja olit täynnä ehdotonta rakkautta. Useimmilla valotyöntekijöillä oli traumaa ja tuskaa lapsuudessa. Tämä trauma kerääntyi valokehon päälle pelkopohjaisena energiana ja painoi värähtelyäsi alas. Kundaliinimatka korkeampaan itseesi on prosessi, jossa tämä pelkopohjainen energia poistetaan kerroksittain valokehosi päältä, valokehon palauttamiseksi siihen, mitä se kerran oli.

Ensimmäinen kerros sisältää tukahdutetun tahdonvoimasi. Nämä olivat aikoja, jolloin kävit läpi traumaattisia tilanteita etkä voinut käytätä tahdonvoimaasi.

Toinen kerros sisältää tukahdutetut tunteesi traumaattisesta tilanteesta. Nämä olivat aikoja, jolloin sinun ei sallittu tai et tuntenut mukavaksi ilmaista tunteitasi.

Kolmas kerros sisältää tukahdutetut ajatuksesi traumaattisesta tilanteesta. Nämä olivat aikoja, jolloin sanoit itsellesi, että mennyt on mennyttä, etkä sallinut itsesi ajatella traumaattista tilannetta.

Neljäs kerros sisältää muistosi traumaattisesta tilanteesta. Nämä muistot ja harhakuvat traumaattisesta tilanteesta tulevat alitajunnasta.

Viides kerros on alitajuinen haava traumaattisesta tilanteesta.

Kundaliiniprosessi on jumalan lähettämää energiaa valokehoosi poistamaan nämä pelkopohjaiset energiakerrokset, jotta voit saavuttaa tuon haavan ja parantaa sen. Se käy ensin läpi ensimmäisen kerroksen ja sitten muut.

Tämä pelkopohjainen energia kerääntyi sinuun vuosien saatossa, ja nyt se poistetaan jumalan avulla.

Saatat ajatella: "No, olen ollut tällä matkalla 20 vuotta. Olen aina ollut henkinen ihminen."

Et aloita kundaliinimatkaa, ennen kuin universumi hyppää mukaan ja lähettää sinulle kundaliinienergiaa. Tämä prosessi alkoi 2012 valotyöntekijöillä ja viimeisen puolen vuoden aikana kollektiivilla.

Olet ehkä aina ollut upea, ystävällinen ja välittävä henkinen ihminen, mutta kundaliinimatka alkoi vasta 2012 tai myöhemmin. Jos katsot taaksepäin, elämäsi on alkanut muuttua tuon ajan paikkeilla.

Riippuen siitä, miten hahmotat energiasi, olet saattanut kulkea muutaman vuoden kundaliinimatkaa tietämättä, mitä sinulle tapahtui. Hahmotamme kaikki energian eri tavalla. Jotkut näkevät sen, jotkut tuntevat sen, jotkut tietävät sen ja jotkut kuulevat sen. Itse kuljin noin 2 vuotta, ennen kuin tiesin. Minulla oli kehossani kummallisia oireita, ja vietin suurimman osan ajastani lääkärillä testattavana ja minulle kerrottiin vain, että olin terve eikä mikään ollut pielessä.

Tätä alkaa tapahtua kollektiivilla. He etsivät vastauksia 3D-tavalla, ja sen jälkeen kun eivät löydä mitään, he etsivät jonkun valotyöntekijän. Valotyöntekijöillä on heidän etsimänsä vastaukset, koska olemme totuuden pitäjiä. Vetovoimanlaki vetää kollektiivin teidän ja niiden luokse, keitä he tarvitsevat ja keillä on vastauksia, joita he etsivät ja joita he eivät löydä 3D-maailmasta.

Valotyöntekijöillä on erittäin tärkeä työ siirtymässä uuteen Maahan. Älä koskaan epäile, miten tärkeä olet jumalalle.

Rakkautta ja valoa,

Dawn

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron