Thomas Deane (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Thomas Deane (in5D.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 08.01.2018 10:16

SISÄINEN VAHVUUS VS. ULKOINEN VAIKUTUSVALTA

Kirjoittanut Deane Thomas (www.in5D.com)
7.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miten uskomaton energiaviikko, ja minne menemme kaiken tämän ollessa ilmassa? Tätä olen kysellyt muutaman päivän, ja voin nähdä niistä, joiden kanssa olen ollut läheisessä kontaktissa, että hekin kokevat samanlaisia trendejä. Vaikuttaa siltä, että prosessoimme taas kerran kaikkea, mitä olemme tehneet, missä olemme olleet ja minne olemme menossa. Tutkimme uudestaan niitä osia, jotka olemme parantaneet, etsimme syvemmältä ajatteluprosessistamme ja harkitsemme oikeasti koko uutta tasantetta edessämme.

Olen usein sanonut, että olen valmis matkan seuraavaan vaiheeseen (mitä se ikinä onkin), ja uskon, että monet ovat saapuneet tälle uudelle tasanteelle pelkästään ihaillakseen näkymää koko luomiseen. Tunnettu jonka olemme eläneet, ja näkymä uudesta joka meidän täytyy luoda – ja kyllä, meidän täytyy luoda se käyttäen kaikkea, mitä tiedämme.

Tämä on erittäin mielenkiintoinen paikka, kun tasapainotumme, mikä on periaatteessa avain kaikkeen tähän. Psyykessämme ja kehossamme tapahtuu diagnostista työtä sopeutuaksemme siihen, missä olemme nyt. Olemme ikään kuin transit-alueella ja odotamme vain maihinnousukorttia – odotammeko ohjeita vai lepäämme jotain niin uutta varten, että olemme ällistyneitä tapahtumista, joita tulee esiin. Monet meistä tuntevat kaipausta, työntöä ja vetoa, etäisyyttä ja halua, että tämä on vain ohi – navigoimme kaikki tästä läpi.

Pysy maadoittuneena!

On tärkeää, ettei meitä vedetä 3D-matriisiin – monia asioita tapahtuu kansainvälisesti tällä hetkellä ja se laittaa tietysti ihmisrodun maksimaalisen puolustusmoodiin. Egot lentävät korkealla, ja nämä tapahtumat laukaisevat monet – ja he reagoivat. Jos huomaat itseäsi vedettävän tähän sotkuun, ota askel taaksepäin ja salli itsesi maadoittua.

Vahvuutemme tulee sisältä, ja tämän myötä meidän täytyy nähdä harhaverhojen yli! Kun heräämme enemmän ja enemmän, alamme nähdä nämä verhot hyvin helposti. Ne muuttuvat jokaisen ohikulkevan päivän myötä, ja niitä ilmestyy kaikkialle. Mitä kotonasi tapahtuu? Mitä omassa piirissäsi tapahtuu? Mitä elämässäsi tapahtuu? Mihin energioitasi ohjataan?

Vaikka saattaa tuntua siltä, että olet ollut tässä aiemmin, sinulla on nyt tietoa ja viisautta, joka antaa oikeat vastaukset. Uskon vahvasti, että tämä pelkästään testaa valmiuttamme ja sitoutumistamme sielupolkuumme – ja lisää merkkejä ja synkronismia kaikkeen, mitä tapahtuu ympärillämme. Minusta itse asiassa tuntuu siltä, että teemme nyt jotain sellaista, mikä on ilmentynyt aiemmin, ja meitä pyydetään elämään se täysin rakkaudessa!

Ihmettelen oikeasti, miten monta kertaa nämä heräämispaketit on pudotettu käsiimme – ja olen melko varma, että sinulla on ollut monta kertaa samanlaisia elämänkokemuksia, jotka päätyivät tutkimiseen. Voin tuoda yhden havainnon kaikkien mielen etualalle: meillä ei ole oikeasti koskaan ollut tilaisuutta tarkkaan miettiä ja tasapainottaa kaikkea, mitä tapahtuu, koska emme tienneet, mitä meille oikeasti tapahtui.

Tietoisuus!

Nyt kun olemme tietoisia tästä matkasta takaisin aitoon itseemme, epäilemättä on oleellista, että mietimme oikeasti kaikkea, mitä olemme omaksuneet ja päästäneet irti. Olemme kaikki risteyksessä (taas kerran), mutta olemme kirjaimellisesti hyvin mietteliäs siitä suunnasta, mihin menemme. Tästä tulee selvä luonteenlaadun muutos monille meistä (sitä se on ollut taatusti minulle).

Nämä ajatusprosessit nyt ovat varma merkki siitä, että olemme oikealla polulla. Työnnetään pois egoajatukset ja sallitaan pelkästään omien ajatustemme kasvaa.

Tunnen, että merkittävä muutos lähestyy. Minusta on tuntunut erittäin epämukavalta tällä viikolla, ikään kuin karistan lisää kerroksia. Tiedän, että minun on tehtävä tiettyjä asioita tulevina viikkoina, ja ne tarvitsevat täyden huomioni – tähän energioita ohjataan. Omien energioiden siirtäminen suoraan itseen, parantaa kovasti ilmentämisvoimiamme sekä yhteyttämme lähteeseen.

Näitä energioita tarvitaan meidän sallimiseksi harmonisoitua täysin ylösnousemusprosessin kanssa. Ei ole mitään sääntökirjaa tai ohjeita. On meitä, jotka jatkamme oppimista ja kokemista joka päivä, ja jaamme omia kokemuksiamme teidän kanssanne, jotta se voi auttaa toisia, joilla on samanlaisia ajatuksia ja tunteita.

Pysy vahvana ja muista se rakkaus, jota olet!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron