Dittmar Julie (truedivinenature.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Dittmar Julie (truedivinenature.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 17.09.2017 08:58

RAKKAUTTA NÄKEE JA TUNTEE KAIKKIALLA, KUN SITÄ ON SYDÄMESSÄ

Kirjoittanut Julie Dittmar (www.truedivinenature.com)
31.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Luotan elämään. Luotan universumin ajoitukseen ja viisauteen.

Sydämeni on täynnä rakkautta. Löydän rakkaan kaikesta ympärilläni. Vierailulla Sauvie-saarelle viikonloppuna syvennyin rakkaudeksi, kun katselin auringonkukkaa kirkkaansinistä taivasta vasten. Rakastuin jokaiseen suloiseen mehiläiseen, päärynään, koiraan, lehmään, lapseen, sekä naiseen jolla oli kipsi jalassa. Eräs ystävä lauloi pyhän rukouksen puhelimeeni, jotta voin kuunnella sen myöhemmin, ja tuolla hetkellä rakastuin häneen ja hänen ääneensä. Rakastuin Frank Sinatraan autoradiossa. Rakkaus näkyy ja tuntuu kaikkialla, kun sitä on sydämessäni. Jokainen ilmentymä edessäni on rakkastettuni.

Tietysti "Jumala" tietää sydämeni toiveen saada tuo rakastettu ilmestymään myös elämääni sielukumppanina – saada rakkaus ilmestymään elämääni tuossa muodossa. Minulla on ollut näkyjä hänestä. Tunnen hänen taajuutensa. Jumala on tiennyt tuon toiveen viimeiset kahdeksan vuotta, eikä edes vilausta siitä ole ilmestynyt eteeni vielä. Olenko turhautunut, surullinen tai vihainen tästä? Kirjoitanko epätoivon ja uhriuden puuskassa? Olenko luovuttanut? Ei, koska Jumala ei ole idiootti. Luotan elämän täydellisyyteen. Luotan universumin ajoitukseen ja viisauteen. Kaikki on täydellistä matkani kannalta.

Tuossa ajassa on asioita, jotka minun täytyy parantaa, päästää irti, joita täytyy jalostaa ja hoivata. On hyvin monia asioita, jotka oivallan nyt ja jotka ovat avanneet minut ollakseni valmis täysin tunnistamaan ja vastaanottamaan tuon lahjan, kun se tulee. En tarvitse sitä enää tekemään minusta kokonaista tai tyydyttämään minua tavoilla, joissa roikuin kiinni ennen. Minulla oli tapana samaistua parina olemiseen, ja se vaikutti kovasti siihen, miten liikuin maailmassa, ja kadotin hyvin paljon itsestäni ja totuudestani. Sitä ei enää ole. Sen sijaan on kypsää tilaa, mutta ei epätoivon henkeä tai kiirettä täyttää sitä.

Olen vanhempi, viisaampi, enemmän hereillä ja tietoisempi kuin koskaan ennen ja terävän tietoinen siitä, mitä minulla on tarjottavana kaikille rakkaille elämässäni. Olen nyt avoin ja pehmeän sydämellinen, mutta ilman romanttisen ihannekumppanin paineita tai tiukkoja odotuksia kohdistettavaksi johonkin pahaa-aavistamattomaan henkilöön kumppaniroolin täyttämisessä. Katselen tätä elokuvaa viimeiseen hetkeen saakka haltioituneena. Tunnen innostusta, ihmetystä ja kunnioitusta juonen ajoituksesta ja täydellisestä kehittymisestä.

Joka päivä herään kohtelemaan itseäni niin, kuin haluaisin rakastajan kohtelevan minua. Puhun itselleni rakkaana, jonka näen ja tunnen ympärilläni. Ja kun tuo rakas ilmestyy sielukumppanina, jonka olen tuntenut ja jolle olen puhunut eetterissä vuosia, kiitän häntä täydellisestä ajoituksesta ja samaan aikaan kunnioitan sitä kärsivällisyyttä, mitä se on jalostanut minussa.

Kun hän syöksyy sisään ja vie jalat altani kaiken sen yli, mitä olen koskaan pystynyt kuvittelemaan elämälleni, kumarran syvään Jumalalle hänessä tietävästi hymyillen … ja tanssimme yhdessä elämän tanssia … koska elämä on täydellistä.

Ja jos elämä on täydellistä minulla, jotenkin sydämessäni tiedän, että se on sinullakin. Olemme tässä rakkaudessa yhdessä, joka hengenvedolla.

Om shanti. Kiitollisin sydämin, Julie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.9.2017 KUN KIRKAS VALOSI LAUKAISEE TOISET

ViestiKirjoittaja hammer » 12.10.2017 20:43

KUN KIRKAS VALOSI LAUKAISEE TOISET

Kirjoittanut Julie Dittmar (www.truedivinenature.com)
18.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Suurimmassa ja kosmisimmassa mielessä, universumissa ei ole oikeaa tai väärää, on vain tehtäviä valintoja tietyllä hetkellä. Mitä teet, kun kirkas valosi laukaisee selvittämättömän varjon toisissa ja se nousee pintaan?

No, voit yrittää himmentää valoasi ja säätää sitä alemmas, jotta se on miellyttävämpi ja mukavampi toisille. Voit sammuttaa sen ja laittaa pois. TAI voit jatkaa säteilemistä ja palvella korkeinta ja suurinta olemistarkoitusta tällä planeetalla tänä aikana ja olla säkenöivä valoparantaja olemalla vain sitä, mitä hyvin luonnostaan olet. Ytimessäsi TIEDÄT, kuka olet ja miksi olet täällä. Vain äänekkäitä ja sinnikkäitä epäilyjä ja epävarmuuksia kuplii esiin väittämään muuta.

Palvelemme kaikki toisiamme erittäin hyvin ja täydellisesti valollamme ja energiakentillämme, jotka ovat vuorovaikutuksessa. Jokainen suhde ja vuorovaikutustilanne – on se sitten vain lyhyt vilkaisu ja tervehdys tai elämän mittainen hyvin herkullinen sekoittuminen – on hyvin rikas tilaisuus oppia, kasvaa, laajentaa kaikkia aspektejamme ja tietää, mitä on oikeasti rakastaa.

Nyt on aika hyväksyä se, missä olemme onnellinen, itsevarma ja intuitiivisesti vahva. On aika uskoa itseemme ja siihen, ettemme voisi mitenkään olla millään muulla polulla – vain omalla täydellisellä polullamme. On aika tuntea juurtumisemme ja maadoittumisemme ja muuttaa oma puheemme "Olen kummallinen, huono, väärässä tai arvoton" muotoon "Olen tervejärkinen, olen upea ja ansaitsen parasta elämässä. Ansaitsen tulla kunnioitetuksi ja rakastetuksi enemmän kuin koskaan!" Starttaan tämän juhlajunan rakastamalla itseäni tässä ja nyt.

Tänään päätän jatkaa valoni säteilemistä Maan kaikkiin kolkkiin juuri sellaisena, kuin olen, ja uskon itseeni Jumalan ainutlaatuisena kipinänä kaikkien eduksi!

Ja niin se on.

Rauhaa, rauhaa, rauhaa kaikkiin sydämiin,
Julie Dittmar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.7.2018 KUN ASIOITA RAVISTELLAAN JA HÄMMENNETÄÄN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.07.2018 20:25

KUN ASIOITA RAVISTELLAAN JA HÄMMENNETÄÄN

Kirjoittanut Julie Dittmar (www.truedivinenature.com)
4.7.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Elämä antaa meille usein kokemuksia, jotka vaikuttavat vastakkaisilta. Nämä avaavat meitä uusilla, jännittävillä ja sanotaanko "virkistävillä ja elävöittävillä" tavoilla. Ne voivat olla heräämisavaimia, jotka ravistelevat mukavaa, rutiininomaista ja pysähtynyttä energiaperustaa.

Joskus elämä näyttäytyy meille suruna, jotta tiedämme enemmän siitä, miltä onnellisuus tuntuu.

Joskus elämä näyttäytyy meille hulluna, jotta tiedämme enemmän mielenterveydestä.

Joskus se on täynnä kaaosta, jotta tiedämme enemmän rauhasta.

Joskus koemme pimeyttä ja raskautta itsessämme ja toisissa, jotta paremmin tunnistamme, otamme takaisin ja ankkuroimme valon.

Joskus tarvitsemme hiljaisuutta arvostaaksemme ääntä ja ääntä arvostaaksemme hiljaisuutta.

Joskus jonkin näyttää lähtevän elämästämme näyttämään meille, että emme tarvinneetkaan sitä tai ansaitsemme jotain parempaa, tai yhtäkkiä oivallamme, miten arvokasta se oikeasti on meille.

Joskus ilmestyy pettymystä, jotta näemme, mihin olemme kohdistaneet odotuksia.

Joskus kiinnitymme, jotta näemme, mistä päästää irti.

Joskus taistelemme saadaksemme kontrollin, kun elämä tarjoaa meille antautumisen lahjan.

Nämä elämänkokemukset voivat olla valtavia tilaisuuksia nollata ja tasapainottua. Näitä kontrastimeriä navigoidessamme meistä tulee fiksumpia ja vahvempia purjehtijoita – viisaita säämalleista, virittyneitä aaltoihin, aurinkoon ja kuuhun. Kaikki tämä auttaa meitä ymmärtämään enemmän koko universumista ympärillämme ja sisällämme.

Nauttikaamme tasaisesta purjehduksesta merillä,
Julie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron