Strychaz Nicole (nicolestrychaz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Strychaz Nicole (nicolestrychaz.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 06.08.2017 19:41

TIENTUKKEIDEN TODELLINEN SYY HENKISELLÄ MATKALLA

Kirjoittanut Nicole Strychaz (nicolestrychaz.com)
11.7.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Näen sitä erittäin usein. Innostusta heräämisestä. Halua tehdä jotain merkityksellistä elämällämme ja usein parannusta. Sitten kaikki hajoaa. Sairaus tai vammat pysäyttävät kasvumme. Perheenjäsenet sekaantuvat tai puuttuvat asiaan. Työpaikka menee. Tämä ajatus tehdä jotain SUURTA on kalvaa kovasti, mutta resursseja ei näytä ilmestyvän.

Kuulemme kutsun, vastaamme ja sitten saatamme osua pohjaan. Tuo pohja voi olla ulkoinen tai sisäinen eikä kukaan muu ehkä ymmärrä sitä pimeyttä, mitä käyt läpi.

Sinusta saattaa tuntua, että menetät järkesi! Saatat miettiä, tuntevatko muutkin näin. Ja mikä pahinta, saatat olla itsellesi ankara siitä, ettet saa sitä järjestykseen nopeammin etkä pysty tekemään sitä, mitä tunnet tulleesi tekemään. Tästä syystä kirjoitan tämän teille. Tästä syystä haluan teidän tietävän sen, mitä minä tiedän nyt ja minkä tiesin kenties aina, mutten oikeasti luottanut siihen.

On kerroksia!

Matkamme kehittyy ymmärryskerroksina, jotta saamme kerättyä ne työkalut, joita tarvitsemme edistyäksemme. Tämä on hyvin tärkeää. Tästä ei voi hypätä yli. Ja uskokaa minua, tiedämme sen, kun hyppäämme yli näitä askelia! Asiat voivat todella hajota.

Alamme henkisellä matkallamme ottaa vastuun hyvästä ja pahasta elämässämme. Se merkitsee, että voimme olla ankara itsellemme tuplasti sen, mitä olimme ennen.

Olen alkanut ymmärtää, että puskiessani lopputulosta, todella sättien itseäni kyvyttömyydestä saavuttaa sitä, opettelin itsen asiassa ohjaamaan energiaa. Nimittäin olen intuitiivinen kanava. Tarkemmin sanottuna, kirjoittaessani yhdistyn kollektiivitietoisuuteen, joka on suurempi kuin minä. Mutten tiennyt sitä.

Kirjoitin aamulla ja energiani ole korkealla, ja sitten romahdin täysin iltapäivällä uupumuksesta. Käytin paljon aikaa yrittäen selvittää, mikä minussa oli vikana fyysisesti, koska en tiennyt, että käsittelin tätä henkistä energiaa, joka voi viedä todella ylös – ja sitten kuten sanotaan, sen mikä menee ylös, täytyy tulla alas.

Lisäksi ollessani intuitiivinen kanava, se on kuin radioaseman virittämistä ja sitä haluaa selvemmän signaalin. Vie aikaa tulla selkeäksi kanavaksi ja oppia luottamaan kuulemaansa. Se vaatii sitoutumista.

Energian lisäksi

Energian lisäksi voi olla vielä suurempi syy, että miettii, onko menossa jonkinlainen itsensä sabotointi. Mitä tärkeintä, meissä on eri osia, joille ei ehkä ole mukavaa se, mitä teemme.

Olen alkanut kuvata sitä "isona minuna" ja "pienenä minuna". Iso minä haluaa vain kirjoittaa. Minusta tuntuu hyvin turvalliselta, tuetulta ja tyytyväiseltä, kun teen sitä. Sitten pieni minä sanoo: "Mitä helvettiä sinä teet?" "Kuka sinä olet kirjoittamaan siitä?" "Voi hyvä luoja, joku saattaisi lukea sen! Sinun on parempi poistaa se heti paikalla!!!!" "Aaaa …" Sitten hän tarvitsee tietysti torkut.

Se on monimutkaista. Lapsi-itsemme voi nousta sabotoimaan meitä, murrosikäisellämme voi olla jotain sanottavaa ja egomme saattaa seota. Kaikkien saaminen ehjäksi ja mukaan veneeseen vaatii aikaa. Se vaatii kärsivällisyyttä. Se vaatii todella sen kuuntelemista, mitä kaikki osasi haluavat sinun tietävän ja parantavan.

Mainitsinko jo varjot? Yäk! Nekin täytyy parantaa. Siitä syystä monien meistä tarvitsee ottaa pikkuaskelia kutsumukseemme. Kerätä tukityökaluja matkan varrella. Saattaa olla aika meditoida ja kuunnella pelkojamme. Saattaa olla aika oppia energiarajoista ja siitä, miten vaadimme oman tilamme. Saattaa olla aika tanssia olohuoneessa energian vapauttamiseksi ja ilon tuomiseksi sisään!

Mainitsinko jo, että kun luulin olevani tietoisuusvirta, joka kirjoitti, itse asiassa se oli automaattikirjoitusta ja talossani alkoi kummitella? Seinät alkoivat paukkua yöllä ja valot lepattaa. Sepä vasta pelottavaa. Kun olin tietoinen yhteydestä, löysin resursseja auttamaan minua, mutta aiemmin minulla ei ollut aavistustakaan. Niinpä sisäinen lapseni ja egoni heittivät kapuloita rattaisiin estääkseen minua kirjoittamasta, ja täytyy sanoa, että olen kiitollinen siitä, koska minun täytyi hidastaa ja opetella henkistä suojautumista.

Jos huomaat vastustusta, epäröintiä ja tientukkeita, haluan kertoa sinulle, että on ok hidastaa. Kuunnella itseään. Paljastaa, onko kyse tyypillisestä pelosta vai kurkotatko korkeammalle ja tarvitset uusia työkaluja ja taitoja jatkaaksesi.

Minulle henkinen matka on sellainen, jolla opimme aina. En ole vielä tavannut henkistä ihmistä, joka ei olisi lukenut useita kirjoja tai olisi hyvin kiinnostunut ennakkoluulottomasta, korkean energian keskustelusta. Mutta opettelemme ohjaamaan energiaa tässä prosessissa. Opettelemme pitämään rajat ja roskasakin poissa kentästämme. Meistä tulee herkempi ja tarvitsemme enemmän työkaluja ja ystävä- tai valmentajatukitiimin.

Tarvitsemme aikaa pohtia, sisäistää ja kuunnella itseämme ja oppaitamme. Tarvitsemme aikaa oppia, mitkä tietoisuuteen laitetut ideat on tarkoitettu meille ja mitkä meidän pitäisi antaa mennä jonkun toisen otettavaksi. Sitä kaikkea ei voi kiirehtiä. Sitä kaikkea ei pitäisi kiirehtiä.

Sinulla on aikaa. Voit toteuttaa kutsumuksesi olemalla juuri siinä, missä olet tänään. Läsnä ja eläen elämääsi niin harmoniassa todellisen itsesi kanssa, kuin voit tällä hetkellä.

Tientukkeiden todellinen syy henkisellä matkalla

Minulla oli affirmaatioita joka paikassa ja sitten muutin sen yhdeksi kaikenkattavaksi ja voimakkaaksi affirmaatioksi: "Olen täysin harmoniassa elämäntarkoitukseni kanssa." Oivalsin, että ollakseni täysin harmoniassa, minulla täytyisi olla ystäviä, jotka sopivat siihen, kuka olen tänään, perhe joka tukee, hyvä terveys jne. Se kattoi kaiken.

Huomaan nyt, että olen täysin harmoniassa, vaikka elämäni saattaa pinnalta näyttää samalta. Mutta kun menen illalla nukkumaan, ajattelen: "Olin uskollinen itselleni tänään ja se tuntui upealta" sen sijaan, että tunnen, että minulta menee jotain tärkeää ohi ja minulta loppuu aika.

Vei vuosia päästä tähän. Tähän kohtaan, jossa olen vain minä ja puhun omaa totuuttani. Toivoin, etten olisi ollut niin ankara itselleni siitä, etten ollut tässä aiemmin. Jos voit oppia yhden asian minun virheistäni, toivon sen olevan, että rakastat itseäsi palavasti siinä, missä tahansa oletkin tänään.

Tarvitset työkaluja ja resursseja kasvaaksesi, ja niiden kerääminen vie aikaa. Se riittää, että edes yrität jakaa valoasi! Riittää, että säteilet valoasi mukavasti kotonasi tai työpaikallasi.

Pääset sinne, minne olet menossa. Se vie sen ajan, mikä se on tarkoitus viedä, joten sopeudu. Rentoudu. Nauti kirjoista ja ideoista. Opettele nostamaan, puhdistamaan ja selkeyttämään energiasi. Se palvelee sinua hyvin. Kasva ja sitten omaksu. Anna sen asettua, ennen kuin kurotat lisää. Saattaa olla hyvä syy tientukkeisiisi – niin turhauttavia kuin ne saattavat ollakin!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: apamekihusaqs ja 7 vierailijaa

cron