Flaherty Judith Dagley (judithdagley.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Flaherty Judith Dagley (judithdagley.wordpress.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 05.02.2017 10:45

TYÖKOMENNUKSELLA – MAAPLANEETTA 2017

Kirjoittanut Judith Dagley Flaherty (judithdagley.wordpress.com)
2.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olet ehkä huomannut, että olen ollut poissa jonkin aikaa. Olet ehkä myös huomannut, että hävisin aivan yhtäkkiä pian marraskuun 2016 pyörteen alkamisen jälkeen. Kuitenkin jos ajattelet, että tämän lukemisen täytyy merkitä, että olen "takaisin", olet erehtynyt. Miten niin voi olla?

Mitä tästä sanot?
Mitä jos se merkitsee, että sinäkään et ole takaisin siinä, missä olimme ennen marraskuun pyörrettä?

Miltä tuntui lukea tämä?
Naurettavalta? Ajattele uudestaan.
Pelottavalta? Kenties jonkin aikaa.
Mahdottomalta, koska kaikki näyttää samalta? Katso uudestaan!
Helpottavalta, koska kaikki mikä näyttää samalta, ei tunnu samalta, ja näin luulit, että olet ehkä tulossa hulluksi? Ei, et ole.

Tai vahvistavalta, koska koko elämäsi on joko pyyhitty pois tai muuttunut niin dramaattisesti, ettet oikeasti tiedä, missä tai kuka olet? Tiedän. Kaikki tulee olemaan ok.

Muistatko, että tulkintani vuoden 2016 energioista oli "transformaatiovuosi"? Huomasitko, etten ole sanonut vielä tulkintaani vuodesta 2017? Tämä johtuu siitä, että rehellisin tulkinta jonka voin keksiä, olisi "mullistuksen vuosi". Se ei kuulostanut hyvältä. Tästä syystä en kertonut sitä heti. EI ole hyvä mennä sellaiseen, joka ei kuulosta hyvältä. Vaikka tajusinkin, että se merkitsi "YLÖSPÄIN kohoamisen vuotta" … mutta se kuulostaa liikaa oksentamiselta (suom. huom. sama sana on mm. "kohota" ja "yökätä"). Niinpä odotin. Olen myös iloinen, että odotin. Se olisi ollut ennenaikaista.

Olen havainnut, ettei tämä vuosi ole yhtään sen "sopeutettavampi" kuin mekään nyt. Gregoriaaninen kalenterijärjestelmä on täysin vanhentunut. Onhan se sellainen, jonka paavi Gregorius otti käyttöön 1582! Emme ole todellisuudessa olleet tuolla vanhalla raiteella pitkään aikaan ja sen teeskentely on vain hidastanut meitä. Tämä on yksi asia, joka on ollut hyvin selvä minulle tässä pyörteessä.

Olen havainnut, että vuodessa 2017 on kaksi selvää vaihetta (ja tietysti siinä välillä niin monia alivaiheita, kuin jokainen meistä tarvitsee). Ensimmäinen vaihe on tosiaan "mullistus". Olen saanut tähän mennessä toisesta vaiheesta, että se on "rakkaudellinen salliminen".

Missä siis olemme NYT? En ole varma – tarkoitan, en vanhan toimintamallin tavalla, joka vaatii "todisteita". Se missä olen ja kuka olen, on täysin UUSI. Ainoa "todiste" jonka kukaan meistä saa koskaan enää mistään, saadaan oman kokemuksemme ja erottelukykymme kautta. Sitä paitsi, voin puhua vain omasta puolestani. Niinpä katso, resonoiko minun kokemukseni omaasi. Jos resonoi, käytä sitä. Jos ei, unohda se. Voit tuntea oman totuutesi vain sisälläsi, ja jos minun totuuteni ei resonoi sisälläsi, se ei ole sinun. Piste.

Minä olen itse asiassa edelleen tuossa pyörteessä. Minulle se on monivaiheinen kokemus ja olen myös varma, että se tapahtuu kokonaan kerralla. Kiitos Jumalan meissä, että meillä on edelleen lineaarinen 3D-aikasovellus käytettävissämme. Tämä on ERITTÄIN hyvä aika pysyä lineaarisessa ajassa voidaksemme tietoisesti kokea oman pääsemisemme ulos siitä.

Juuri se on itse asiassa koko lineaarisen aikarakenteen tarkoitus – antaa meille aikaa tehdä se kaikki oman taajuutemme sallimassa tahdissa, ja käytän sen niin paljon kuin mahdollista nyt!

Olen käynyt läpi alkumullistuksen.
Minua nostetaan edelleen YLÖSPÄIN ja tarkkailen itseäni (Judith) omana projektionani.
Kuitenkin tunnen myös MULLISTUKSEN omana (Judith) ahdistavana ihmiskokemuksenani.
MIKSI? Tehdäkseni sen, mitä tulimme tekemään.

Koe, integroi, muunna, TRANSFORMOIDU.

Noin 99% siitä, mitä olemme tehneet ja edelleen teemme marraskuun 2016 pyörteen tuloksena, muuntaa traumoja KAIKISSA elämissä, taaksepäin ja eteenpäin.

Jos se resonoi, KÄYTÄ sitä! Jos ei resonoi, unohda se, koska se ei ole sinun totuutesi. Tästedes ainoa tapa tietää, mikä on se todellisuus, jonka SINÄ olet valinnut, on resonointi ja erottelukyvyn käyttö.

En tiedä, millainen kokemuksesi pyörteestä oli. Se oli erilainen kaikilla. Mutta meille kaikille on yhteistä, että alamme oivaltaa, ettei ole mitään "takaisin", minne mennä.
Tajuan myös, että tässä on riittävästi sanottavaa tällä hetkellä. Paremminkin riittävästi sulateltavaa.

Muista vain, että pyörteen tarkoitus oli HYVÄ.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron