Nemesis (rumormillnews.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Nemesis (rumormillnews.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 26.01.2017 20:33

TIEDÄT JO … OLET TÄÄLLÄ KOKEMASSA TIETÄMÄTTÖMYYTTÄ, TÄHTILAPSI

Kirjoittanut Nemesis (www.rumormillnews.com)
24.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Se ilmestyi eteeni, pieni säteilevä valo joka tanssi sinisellä taivaalla. Ihmettelin, mikä se oli. Melkein välittömästi vastaus tuli mieleeni: "Olen tähtilapsi, kuten sinäkin, mutten ole verhottu."

Ihmettelin ajatustani.

"Ei ole mitään tarvetta ihmetellä. Minä lähetän ajatuksia sinulle. Olen Rom."

"Mikä olet?" kysyin.

"Olen tähtilapsi, itsenäinen ja vapaa älykkyys, mieli. Olen verhoamaton ja organisoitu ajatteleva energiaolento. Olen se, mikä on kaikkien itsetietoisten olentojen ydin: ajatteleva energia. Toimiiko mikään näistä sinulla?"

"Näytät kuin miniauringolta tai tähdeltä", sanoin.

"Tiedän. Siksi kutsumme itseämme tähtilapsiksi. Olemme kaikki ydinolemukseltamme tähtilapsia. Sinä olet tähtilapsi. Olet verhottu tähti. Olet ihmisviitassa. Se on minulle tuttu juttu. Saattaisin tehdä sen uudestaan."

"Miksi olet täällä puhumassa minulle?" kysyin.

"Olen leikkinyt ajatusvirrassa ja valitsin sinut."

"Mikä on todennäköisyys" kysyin odottamatta vastausta.

"Todennäköisyys on hyvä, kun hienovirtät itsesi. Ajatukset eivät ole ainoastaan pirstoutuneet. Ne värähtelevät tietyillä taajuuksilla. On liikaa roskaa olla hienovirittymättä. Kuin etsisi internetistä, muttei ole ponnahdusikkunoita ja tekaistuja sivustoja."

"Mitä ajattelin, että tulit uteliaaksi?" kysyin.

"Enemmän kuin uteliaaksi … Kiinnitän huomiota vain, kun aikomus on aito. Ja meillä on historia. Ajattelit elämän alkuperää ennen matriiseja. Haluat tietää tietoisuuden tai älykkyyden perusrakenteen. Olen seurannut ajatusvirtaasi jonkin aikaa. Keksit omituisia johtopäätöksiä. Jotkut eivät ole huonoja, mutta enimmäkseen ne ovat keskeneräisiä."

"En ole koskaan yllättynyt siitä, että tajuan väärin, ottaen huomioon tämän verhon. Olen yllättynyt siitä, että mikään tulee tämän kehon läpi", sanoin.

"No, ehkä et ollut kovin saastunut. Et voi nähdä valon koko voimaa sameassa vedessä. Ja valo jonka näet, vääristyy kaikesta roskasta sinussa. Jos lakkaat tupakoimasta ja juomasta limsaa ja syöt vähemmän ja parempaa, sinua huijataan vähemmän. Muistatko tuon 11 vuorokauden paaston, jolla olit vuosia sitten? Silloin sait joitain asioita oikein. Kenties sinun pitäisi lakata syömästä."

"Koska tiedät tuosta paastosta, tiedätkö kolmen päivän paastosta ilman ruokaa ja vettä, ja se kaveri jonka kanssa olin, tuli erämaasta pois moniavioisena ja minä tulin janoisena ja nälkäisenä. Ei puhtia mihinkään muuhun", sanoin.

"Kolme päivää ei riitä. Se auttaa, mutta et saa kunnon juttuja siinä ajassa. Vähän ponnistelua, vähän saavutusta."

"Eräs sukulainen oli ilman ruokaa 41 vuorokautta. Hänen aikomuksensa oli raha. Hän havaitsi vain, että hän voisi olla 41 vuorokautta syömättä eikä kuolisi", sanoin.

"Aikomus … se on iso juttu. Et ole rahan perässä – haluat oikeasti tietää, mitä on kulissien takana, mistä elämän ytimessä on kyse. Ja tästä syystä olen tässä. Aloitetaanko?"

"Aloitatko siitä, missä olen nyt ihmisenä, ja palaat takaisin alkuun", pyysin.

"Et ole ihminen. Olet pukeutunut ihmiseksi. Käytät ihmiskehoa kuin viittaa. Heti kun tähtilapsi tulee kehoon, mihin tahansa muotoon, se unohtaa olevansa tähtilapsi. Se unohtaa, että se on kaikki tietävää, älykästä energiaa (ei ole täsmällistä tapaa sanoa sitä). Ajattelevaa energiavärähtelyä (me ajattelemme toisinaan … ei usein … ei ole tarvetta … tiedämme jo kaiken), tähtilapsi, tietoisuus, älykkyys. Nämä sanat vihjaavat, mitä olet."

"Miksi meistä tuli ihmisiä? Miksi sinusta tuli ihminen?" kysyin.

"Minä – kuten sinä, kuten kaikki maan päällä – tiedän jo kaiken. Meistä tulee ihmisiä kokeaksemme tietämättömyyden. Olen ollut maisemissa jonkin aikaa. Olen ollut ihminen monta kertaa. Teen sen seikkailun ja haasteiden vuoksi. Meillä kaikilla on sama syy tehdä se.

"Universumi ei ole niin monimutkainen, millaisen tiedemiehet ja filosofiat tekevät siitä. Perhe on erinomainen synonyymi kaiken olevaisen ykseydestä, yhtenäisyydestä ja yhteydestä.

"On vain yksi tietoisuus, mutta se ei ole kuin yksisoluinen ameba. Se on yksi keho, joka on tehty lukemattomista soluista, ja kuten mitoosi yhdessä ihmisessä johtaa toiseen ihmiseen, mitoosi yhdessä tietoisuudessa johtaa toiseen tietoisuuteen tai tässä tapauksessa tähtilapsiin (tämä selitys ei tee sille oikeutusta … sanoilla on rajoituksia).

"Yksittäinen tietoisuus tai energia (kun se ei ole luodussa muodossa) on todellinen sinä. Kun alat oivaltaa, että et ole ihminen ja olet tietoisuus, joka tanssii ihmiskehossa, se muuttaa tapaasi katsoa elämää maan päällä ja käsitellä jokapäiväistä elämääsi.

"Kun heräät tähtisiementilallesi, et voi olla huutamatta ilosta. Tunnet ehdotonta iloa. Ja tiedät myös, että ne jotka eivät ole vielä hereillä, eivät jaa perspektiiviäsi ja eivät usein pidä siitä, miten katsot elämää ja käsittelet jokapäiväistä elämääsi. Useimmilla ihmisillä ei ole aavistustakaan siitä ilosta, mitä ihmiseksi verhoutunut herännyt tähtisiemen tuntee, ja useimmat heränneet tähtisiemenet ovat varovaisia sen jakamisessa. En tietenkään puhu sinusta, koska olet lörpöttelijä."

"Kun olin nuori saksalaispoika, äiti nimitti minua aquatschkophiksi (pää joka puhuu liikaa), mutta lörpöttely toimii", sanoin.

"Heränneellä tähtilapsella on erinomainen huumorintaju eikä hän loukkaannu koskaan, vaikka hänestä sanottaisiin mitä. Hän ei välitä. Heränneet tähtilapset näkevät maailman eri silmin kuin nukkuvat. Heidän arvonsa ovat erilaiset. Heidän asenteensa ja perspektiivinsä ovat erilaiset. He elävät huolettomasti, pelkäämättä vammautumista tai kuolemaa (etsimättä kuitenkaan kumpaakaan) ja heillä on "en välitä" –asenne. He osallistuvat, mihin haluavat, ja astuvat sivuun, kun eivät halua. He eivät ole huolissaan siitä, mitä ihmiset ajattelevat – he ovat kuin vanhoja ihmisiä siinä mielessä. Vaikka heillä on ihmisego, he hallitsevat sen.

"Heränneet tähtilapset ottavat jokaisen päivän sellaisena, kuin se tulee – huolehtimatta. Jos he syövät, hienoa, jos eivät, yhtä hienoa – mikään ei vaivaa heitä. Jos he eivät pidä jostain ihmisestä tai tilanteesta, ne lähtevät pois. Monista tulee erakkoja, koska heränneelle tähtilapselle on hedelmätöntä olla tekemisissä nukkuvien kanssa. Jos hän voi auttaa jotain tähtilasta heräämään, hän auttaa, mutta jos tähtilapsi ei ole valmis heräämään, hän jättää tämän omalle matkalleen. Herännyt tähtilapsi ei tuomitse tai vähättele. Hän saattaa kritisoida, mutta vain tietäessään, että siitä on hyötyä. Heränneet tähtilapset eivät valita.

"Tähtilapsi joka herää, kyseenalaistaa kaiken eikä usko mihinkään (hän uskoo kaikkiin asioihin tai on avoin kaikille asioille, mutta toimii vain sen mukaan, joka osoittautuu todeksi).

"Kaikki tähtilapset palvelevat toisiaan. Palvelua ei voi välttää, koska vuorovaikutusta jollain tasolla ei voi välttää. Sankari tai pelkuri, kumpikin palvelee. Pelastaja tai tappaja, kumpikin palvelee. Useimmat ihmiset arvostavat turvallisuutta, rauhaa ja mukavuutta eivätkä arvosta vaaraa, sotaa ja vaikeuttamista. Herännyt tähtilapsi arvostaa heitä kaikkia, koska hänen ymmärryksensä heidän arvostaan on suurempi.

"Nukkuvilla tähtilapsilla on monia draamoja elämässään. He välittävät, he ovat huolissaan, he murehtivat, he hermoilevat, he ahdistuvat, he stressaavat, he pelkäävät. Joskus heidän tuskansa herättää heidät.

"Heränneet tähtilapset tarvitsevat ja haluavat edelleen asioita – he eivät vain välitä, saavatko niitä, tai sujuvatko asiat heidän odottamallaan tavalla. Heille elämä on sitä, mitä on hetkestä toiseen – syy ja seuraus – ja jos se sujuu heidän haluamallaan tavalla, erinomaista, ja jos ei, yhtä erinomaista.

"Jos heidän maahansa tunkeudutaan, he saattavat lähteä puolustamaan sitä seikkailun vuoksi, tai he saattavat mennä kalaan. He eivät ota mitään vakavasti. Jos herännyt tähtilapsi makaa kranaatin kuopassa, kuolee verenvuotoon, kuolee janoon, kuolee nälkään, aurinko kärventää hänet eikä hän tiedä, selviytyivätkö hänen vaimonsa ja lapsensa pois kaupungista ennen rakettien osumista ja ovatko he loukkaantuneita tai elossa, päivä on silti hyvä. Tähtilapsilla ei ole huonoja päiviä. Heränneet tähtilapset ovat asenteeltaan kuin pieniä ihmislapsia – he temmeltävät ja hyppivät elämän läpi odottaen iloisena, mitä ikinä elämällä on tarjottavana.

"Heränneet tähtilapset tietävät, että he ovat yhtä kaikkien asioiden kanssa, eivät erillisiä. He tietävät, että he ovat osa kokonaisuutta. He ovat kokeneet ykseyden. He tietävät oikeasti, mitä ykseys merkitsee: ajattelematonta, kaiken täydellistä tietämistä", Rom sanoi.

"No sitten, ei ole mikään ihme, että nukkuvat tähtilapset eivät pidä siitä, miten heränneet tähtilapset katsovat elämää", sanoin. "Eikä ole mikään ihme, että heränneet tähtilapset ovat varovaisia perspektiivinsä jakamisessa nukkuvien kanssa. Toinen kysymys: miten kauan ihmistoimintamalli kestää? Ja mitä on sen jälkeen nukkuvalle ja heränneelle tähtilapselle?"

"Ihmistoimintamalli on yhtä ajaton kuin mielikuvitus", Rom sanoi. "Herääminen tai nukkuminen (ihminen) on verhottu tila, eikä tuota tilaa ole kehosta lähtemisen jälkeen tai ennen kehoon tulemista. Sitä ei ole verhottomassa tähtilapsessa (ruumiillistumaton), vaikkakin silloin kun ihminen kuolee ja karistaa ihmiskehonsa, hän ei ehkä jätä vähemmän tiheää kehoaan (ns. henkikeho), ja jos näin on, hän voi olla edelleen melko tiheä … ja hän voi saada vähemmän tiheitä kokemuksia.

"Verhoton tähtilapsi ei ole näyttelijä, se ei esitä mitään hahmoa. Se on verhoton älykkyys, tietoisuus. Se on tarkkailija. Sen tila ei muutu, ennen kuin se ottaa taas viitan, astuu johonkin hahmoon ja tulee näytelmään mukaan."

"Elämä on näytelmä. Olet näyttelijä. Maa on näyttämö", Rom sanoi. "Eikö ole jännittävää tulla uuteen näytelmään? Elämässä on kyse näyttelemisestä. Voitko kuvitella sen olevan yhtään parempi toisenlaisena?

"Ruumiillistumien väli on riemun, ilon ja autuuden ajaton tila, lomaa koulusta ja kaksinaisuusseikkailuista, hillitöntä elämää ilman rajoja tai rajoituksia. Se on mielikuvituksen kokemuksia ilman rajoja (jos niin valitset). Useimmat tähtilapset eivät ajattele (eivät rajoita itseään ajattelemalla) ja vain nauttivat kaiken tietämisen rauhallisesta tilasta.

"Se on ajaton ilon tila ilman surua, nautintoa ilman tuskaa ja rauhaa ilman sotaa. Se on ikuisia kuvitelmia kaikesta upeasta. Se on koti.

"Sinä tiedät jo. Olet täällä kokemassa tietämättömyyttä.

"Kun heräät näytelmässä, kuten monet tekevät tällä hetkellä, näytelmä menettää otteensa sinuun. Kun oivallat, että olet ollut näyttelijä – tähtilapsi verhottuna – harhaverho revitään ja lepäät loppupäiviesi ajan kevyesti sielullasi. Olet vapaa, vaikkakin vielä verhottu.

"Koet surun iloa, sodan rauhaa ja tuskan nautintoa, mutta mikä tärkeintä, tunnet niiden surun, sotimisen ja tuskan, jotka nukkuvat vielä. Näin myötätuntosi ja ystävällisyytesi herää eikä se tunne rajoja. Tuot nyt iloa, ei surua, rauhaa, ei sotaa, nautintoa, ei tuskaa, naurua, ei kyyneliä.

"Loput päiväsi kuluvat rakentaen ja repien. Rakastat, et vihaa ja tästä tiedät, että olet hereillä. Harhaverhosi on revitty. Näyttelijää ei ole enää. Tähtilapsi on paljastunut.

"Ja nyt näet kanssaolentosi eri tavalla. Näet ja tunnet itse asiassa heidät todellisena. Ne jotka ovat pelkästään kehossa eivätkä tiedä kovin paljon, mutta sinä tiedät, että nuo kehot ovat tähtilapsia, jotka sinun tapaasi tietävät kaiken silloin, kun eivät ole verhottuja (sinä ja he olette yhtä, kun ette ole verhottuja), ja näin katsot heidän ihmiskehoaan ja yrität olla nauramatta. Katsot heidän tekemisiään ja temppujaan niin, kuin katselet lapsia … mutta enimmäkseen tunnet myötätuntoa … mutta … sekoitettuna todellisuuteen, koska ymmärrät (vaikkeivät he ehkä ymmärrä), että he ovat pelaajia ja näyttelijöitä ja tulivat kokemaan maaelämän seikkailua, lyhytkestoisen rajoittuneen todellisuuden, kokemuksen poissa kotoa ja poissa siitä, kuka ja mitä he oikeasti ovat – eli kaikki tietäviä tähtilapsia, joka tulivat kokemaan tietämättömyyden.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron