Andrews Terry (terryandrews.org)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Andrews Terry (terryandrews.org)

ViestiKirjoittaja hammer » 19.12.2016 10:17

JOULUKUUN PORTAALI JA SYDÄMEN SALAINEN KAMMIO

Kirjoittanut Terry Andrews (terryandrews.org)
16.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme siirtymässä uuteen tapaan olla ja yhdistyä. Se on näkynyt siellä täällä satunnaisina päivinä, jotka antavat meille maistiaisen siitä, mitä on tulossa, kun siirrymme siihen täysin. Nämä vilaukset tuntuvat laajentuneelta ulottuvuudelta, selkeältä ja fokusoituneelta, hyvin tyyneltä ja rauhalliselta ja ovat täynnä sydämellistä yhteyttä. Parin viime viikon aikana olen kokenut kaksi tällaista ulottuvuudeltaan laajentunutta päivää, ja ne ovat huomionarvoisia. Joka kerta tiesin olevani uudessa tilassa, mutten ollut varma, miten pääsin sinne.

Panin merkille, että tunne täytti tuon kokemuksen: rauhallisuus, tyyneys ja rakkaus. Vanhat asiat olivat vain poissa. Niillä ei ollut vaikutusta. Vuorovaikutukseni noina päivinä perustuivat rakkauteen. Oli avoin sydän, ja avoin sydän säteili jumalaista valoa. Tuomitseminen oli poissa.

Kaikki vuorovaikutus noina aikoina tapahtui rakkaustilassa. Kun harmonisoidumme oman totuutemme kanssa ja siirrymme jumaluuteemme, pystymme kokemaan taajuuksia, jotka on luotu tästä. Tästä alamme saada maistiaisia, kun valmistaudumme siirtymään täysin tähän uuteen tapaan olla nyt-itse. Olemme täysin läsnä ja avoin ja säteilemme tai olemme uutta valoa.

Voimme tarkoituksella siirtyä näin tiloihin päästämällä irti fiksoituneista ajatuksistamme, miten asiat ovat, ja avautumalla mahdollisuudelle. Voimme tuntea tiemme sinne. Aion elää sydän avoimena, luoda avosydämisiä yhteyksiä toisiin ja ankkuroitua tähän tilaan. Olen valmis tähän kokemukseen. Olen halukas päästämään irti siitä, mitä olen ollut, voidakseni olla, kuka olen nyt.

Täysivaltaisina olentoina jotka ovat integroineet jumaluutensa, olemme valmiita.

Kuun alussa oli kävelyllä, kun näin yksinäisen villiruusun kukkivan paljaalla oksalla. Täällä on melkein talvi, enkä ole koskaan nähnyt villiruusun kukkivan tähän aikaan. Sen herkkä kauneus teki vaikutuksen minuun. Se levisi olemukseeni syvällä tasolla.

Muutaman tunnin kuluttua sain viestin, että olin avannut sydämen salaisen kammion. Näin avaimen, joka avasi kammion ulottuvuustilassa fyysisen sydämen yläpuolella. En tiennyt tästä kammiosta, joten minun oli katsottava sitä. Ensimmäisenä löysin valokuvan, joka oli melkein identtinen villiruusun kanssa. Ja sitten oivalsin, mitä tuo villiruusu edusti.

Salainen kammio on paikka, jossa jumalaitsemme asuu. Siellä jumalainen kipinä palaa, ja tuo kipinä on nyt liekki, joka palaa kaunista jumaluuttamme. Olemme yhdistyneet jumaluuteemme. Kaikki luominen ilmestyy esiin tästä salaisesta kammiosta. Tämän kammion avautuminen tuntuu siltä, että olemme kotona. Olemme kotona, koska olemme tuoneet korkeimmat aspektimme sisään, myös jumalaitsemme, ja tehneet niistä osan meitä. Meistä on nyt tullut täysin itsemme, Kristus-itsemme, jumalainen itsemme. Jokainen meistä on luojaolento ihmiskehossa. Olemme päässeet käsiksi uuteen perustaan/malliin. Luomme kaiken alusta – kehomme, itsemme ja maailmamme.

Tämä on kosminen integroituminen, jossa tuomme fyysisyyteen sen osamme, joka tuli tänne tekemään tätä työtä. Nyt tiedämme, kuka olemme ja miksi olemme täällä. Päästämme irti vanhasta maailmasta, joka ei enää toimi meillä, ja otamme uuden maailmamme käyttöön.

Me kaikki teemme tätä yhdessä, vaikkemme ole tietoisia toisistamme vielä. Tiedä siis, että esittämäsi osa on tärkeä. Ei ole enää tarvetta vähätellä sitä. Luojaolentoina yhdistymme luomaan – jokainen meistä – uusia rauhan, rakkauden ja sydänyhteyden maailmoja. Näen sinut ja yhdistyn kanssasi siellä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.11.2021 POLKUNSA LÖYTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.11.2021 22:29

POLKUNSA LÖYTÄMINEN

Kirjoittanut Terry Andrews (terryandrews.org)
27.11.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakastan kuulla ihmisten tarinoita, miten he pääsivät siihen, missä ovat. Minua ovat aina kiehtoneet ne kiemurat, käänteet ja sykronismit, jotka johtavat meitä, minne olemme menossa. Kun katson omassa elämässäni taaksepäin, näen ne leivänmurut, joita oli pudotettu ja joissa ei usein ollut tolkkua tai ne näyttivät sattumanvaraisilta tuolloin.

Kerron yhden tarinan, joka vasta äskettäin selkeni minulle. Monta vuotta sitten, ennen kuin olin kirjoittanut kirjani, äitini antoi minulle puisen lautasliinarenkaan, johon oli kaiverrettu jaguaari. Hän antoi minulle vain yhden, joten en käyttänyt sitä, koska minulla ei ollut muita. Muutama päivä sitten otin sen laatikosta, ja lopultakin minulle valkeni: jaguaari. Se oli ensimmäisen kirjani otsikko Jaguaarin tanssi. Hän kuoli muutama vuosi ennen tuon kirjan kirjoittamista, mutta olen aina toivonut, että hän olisi voinut lukea sen, ja hän ikään kuin kertoi minulle, että hän tiesi. Hän uskoi minuun aina, ja jossain syvällä hänen sisällään oli tuo pyhä ja laaja tietäminen siitä, mitä tekisin.

Tuo sama tietäminen on meidän kaikkien sisällä, ja tämä tuo synkronismia polullemme. Ja koska olemme kaikki yhteydessä, ajattele kaikkea sitä taikuutta, mitä tapahtuu koko ajan ja kaikkialla. Mutta monta kertaa emme vain näe sitä. Näkeminen voi tapahtua hetkessä, tai se voi viedä vuosia. Ja kun havaintotapamme muuttuu, pum! – voimme nähdä uudella tavalla. Kuin meillä olisi uudet silmät.

Käymme tätä prosessia läpi nyt nopeutetusti avaamaan sydämemme, koska silloin kun sydän on auki, kykenemme näkemään kaikenlaisia asioita ja teemme luonnostaan valintoja, jotka tukevat meitä. Sydämemme avautuu nyt, ja yhdistymme jumaluuteemme. Löydämme, että olemme Kristus. Kannamme tuota kuvaa. Tämä on rakkausenergiaa sisällämme, ja se muuttuu toimimattomasta aktiiviseksi. Näemme sen uskomattoman ja valtavan rakkausmäärän, joka on ympärillämme. Tämä muuttaa maailmamme isosti, ikuisiksi ajoiksi. Saatat tuntea, että tämä energia haluaa ilmaista, kun päästät irti kaunasta, kun päästät irti negatiivisuudesta, kun sinulla on ystävällisiä ajatuksia, kun puhut ystävällisiä sanoja. Tätä tapahtuu nyt.

Oletko valmis päästämään irti siitä, mikä ei tue sinua? Se on valita, ja saamme valita. Kun avaamme sydämen, voimme nähdä valintamme selvemmin. On tärkeää, ettei valitse vanhojen kaavojen ja ohjelmointien perspektiivistä, vaan valitsee sisäisestä viisaudesta ja siitä massiivisesta valomäärästä käsin, jonka ruumiillistamme luodaksemme uuden ympäristömme.

Tämä prosessi on planetaarinen, mutta se on myös henkilökohtainen. Jokainen ihminen auttaa luomaan kokonaisuuden. Jokainen ihminen seuraa omaa polkuaan, ja polkumme limittyvät. Jokainen meistä löytää oman polkunsa ja sen taikuuden, jota sille on laitettu meitä varten. Löydämme tuon taikuuden, kun olemme valmis. Se on lahja, joka auttaa meitä näkemään tämän suuren palapelin palasten tulevan yhteen ja löytämään vastauksia kysymyksiimme. Se on lahja, joka auttaa meitä oivaltamaan, miten voimallista oma tietämisemme ja opastuksemme on.

Olkoon voima meidän jokaisen kanssa tässä prosessissa, kun raivaamme tietämme. Olkoon voima kanssamme, kun meistä tulee tuo voima.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron