Klassen Jessica (howtoexitthematrix.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Klassen Jessica (howtoexitthematrix.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 25.11.2016 16:04

VIISI TÄRKEÄÄ OPPIA LASTEN KASVATTAMISESTA UUSISSA ENERGIOISSA

Kirjoittanut Jessica Klassen (www.howtoexitthematrix.com)
23.11.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tiedämme, että ajat ovat muuttumassa ja sielut joita nyt syntyy maailmaan, ovat erilaisia kuin heitä edeltäneet sukupolvet, mutta mitä se merkitsee meille vanhempina, kun kasvatamme heitä?

Säännöt ovat muuttuneet ja vanhat tavat eivät sovellu näihin tähtisieluihin tai valotyöntekijöihin – tai miten haluaakin kutsua tätä uutta sukupolvea. Vanhat tavat saavat järkyttävän usein nämä herkät lapset masentumaan, hämmentymään, pelkäämään ja epävarmaksi omasta paikastaan tässä maailmassa. Näiden lahjakkaiden lasten etuoikeutettuina vanhempina meidän on äärimmäisen tärkeää opastaa heitä tämän kokemuksen läpi rakkauden ja ymmärryksen kera. Kolmen herkän lapsen äitinä jotka ovat kaikki alle 11-vuotiaita ja ollen empaattinen henkilö itse, olen saanut viisi avainoppia.

1. Kuuntele heitä

Lapset ovat edelleen hyvin lähellä jumaluuttaan, koska eivät ole olleet poissa siitä yhtä kauan kuin me. Heidän on luonnollista ja helppoa muistaa, keitä he ovat ja miksi he ovat täällä. Vuosien ehdollistaminen ei ole vielä sulkenut heitä. On tärkeää muistaa, että he ovat täällä yhtä lailla opettamassa meitä kuin oppimassa meiltä.

Kaksi ja puoli vuotta sitten tyttäreni Summer, joka oli silloin 8-vuotias, totesi, ettei hän halunnut enää syödä lihaa, koska se saa hänet voimaan pahoin. Tuin hänen päätöstään tulla kasvissyöjäksi, vaikka meidän olosuhteissamme se näytti kummalliselta päätökseltä. Olen nautakarjan kasvattaja, joka kasvattaa myös omat kanansa ja sikansa ja myös teurastaa ne. Maatilalla käsitellään elämän- ja kuolemankiertoa päivittäin, ja lihaa syötiin melkein joka aterialla. Minulle oli yllätys, että vuoden päästä liha alkoi saada minutkin voimaan pahoin. Lakkasin syömästä sitä enkä ole syönyt yhtään lihaa yli vuoteen. Minusta ei ole koskaan tuntunut paremmalta, useat terveysongelmat ovat hävinneet ja myös psyykkiset kykyni ovat lisääntyneet dramaattisesti. Summer vaihtoi värähtelynsä ja minä seurasin perässä.

Toinen esimerkki lastemme kuuntelemisesta tulee yhdeltä läheltä ystävältäni. Pari vuotta sitten hän oli metsässä perheensä kanssa hakemassa joulukuusta. Hänelle tämä tapa ei ollut koskaan ollut kovin mukava, mutta hän meni mukaan, jottei suututtanut poikiaan ja heidän vaimojaan. Mutta kun hänen poikansa alkoi kaataa kuusta, ystäväni 5-vuotias lapsenlapsi alkoi huutaa hysteerisesti: "Ei! Lopeta! Älä kaada sitä! Sinä satutat sitä!" Pienen tytön isä torui häntä typeryydestä, kun ystäväni yritti lohduttaa lapsenlastaan.

Aikuisina olemme niin turtuneet ja ohjelmoituneet vanhoihin tapoihin ja perinteisiin, että olemme unohtaneet kykymme kuulla ja tuntea luonnon. Lapset eivät ole vielä kadottaneet sitä. Mutta kun tarpeeksi torutaan, he unohtavat. Emme voi sulkea tätä heiltä – Maa on riippuvainen siitä, että kuulemme sitä. Ylösnousemuksemme riippuu siitä, että yhdistymme taas Äiti Maahamme ja tunnemme sen.

Surullista kyllä, tämä sama pikkutyttö on halunnut myös lakata syömästä lihaa, mutta hänen vanhempansa ovat vakuuttaneet, että hänen täytyy syödä sitä. Olen huomannut, että vegetarismista ja veganismista tulee aina vain yleisempää, ja mietin, miten moni lapsi hyväksyisi sen luonnostaan, jos heidän vanhempansa eivät vakuuttaisi, että he tarvitsevat lihaa kasvaakseen vahvaksi. Käytössämme on nyt monia vaihtoehtoja. Liha on liian tiheää värähtelyä monille näistä sieluista.

Kenties silloin kun lapsemme keksivät jonkun typerältä näyttävän idean, meidän täytyy ennen vastaamista kysyä itseltämme: "Onko vastaukseni tulosta omasta ehdollistumisestani, vai onko se totta?"

Puoli vuotta sitten 9-vuotias poikani Shep tunsi myös tarvetta lopettaa lihansyönnin. Hänen mielialansa muuttui dramaattisesti vakavasta, alakuloisesta, ahdistuneesta ja hermostuneesta, paljon rennommaksi ja huolettomammaksi. Muutama päivä sitten kun oli peittelemässä häntä sänkyyn, hän kertoi minulle, että hän oli nyt onnellinen lakattuaan syömästä lihaa eikä hän aiemmin ollut ikinä, koska hän oli aina huolissaan, muttei tiennyt miksi. Hän on luonnostaan empaattinen parantaja, ja näen nyt, että hän nappasi pelkovärähtelyn tapettujen eläinten lihasta. Kaikista lapsistani eniten muutosta on tapahtunut Shepissä, ja olen hyvin kiitollinen, koska hän oli aiemmin hyvin altis erittäin synkille ja vihaisille mielialavaihteluille. Toinen tärkeä tekijä hänen transformaatiossaan johtaa minut toiseen opetukseen …

2. "Rakastan itseäni"

Se on ehdottomasti uskomaton muutos, minkä nämä kolme pientä sanaa ovat saaneet aikaan kotonani. Lapsena meille opetettiin, että "rakastan sinua" on tärkeä ilmaisu, ja niin onkin, mutta sitä meille ei opeteta, että ennen kun voimme rakastaa täysin toisia, ensin meidän täytyy rakastaa itseämme täysin. Meidän täytyy rakastaa itseämme voidaksemme säteillä aidosti jumalaista valoamme. Maailma ei olisi tässä jamassa, jos ihmiset rakastaisivat oikeasti itseään, koska ihminen joka rakastaa oikeasti, ei voi satuttaa toista olentoa.

Joka kerta kun peittelen lapseni nukkumaan, kehotan heitä sanomaan: "Rakastan itseäni." Voin myös pyytää heitä luettelemaan useita syitä tehdessään sen. Shep käyttää "rakastan itseäni" affirmaationa nukahtaakseen illalla, mikä on kaunista, koska hänen oli aiemmin vaikeaa nukahtaa ja hän näki usein häiritseviä unia ja painajaisia. Tällaiset herkät lapset ovat usein vanhoja sieluja ja ovat tulleet mukanaan paljon karmaa. "Rakastan itseäni" on heille tehokas tapa nostaa värähtelyään ja selvittää tuota karmaa lempeästi.

Shep voi olla edelleen hermostunut kokeillessaan uusia asioita, joten nyt laitan hänet sanomaan sellaisia asioita kuin "rakastan tavata uusia ihmisiä ja saada uusia ystäviä", tai "olen todella fiksu ja pärjään hienosti fysiikankokeessa", tai "pelaan mahtavasti tämän jääkiekko-ottelun (asumme Kanadassa :D). Se on hyvin tehokasta, ja ystävällisyys ja rakkaus itseä kohtaan on auttanut Shepiä mm. kouluarvosanoissa ja luistelussa.

Jatkuvan muistuttamisen myötä tästä harjoituksesta tulee pian luonnollista lapsillesi (ja toivottavasti myös sinulle!). Se muuttaa lapset avuttomuudentunteesta voimakkuudentunteeseen. Ja silloin kun asiat eivät mene ihan heidän haluamallaan tavalla, he tuntevat edelleen kontrolloivansa sitä, miten reagoivat, mikä on kontrollia omaan onnellisuuteensa.

Olen huomannut, että kaikki lapseni ovat olleet ystävällisempiä ja kohteliaampia myös toisilleen ja vieraille ihmisille. He luottavat itseensä, mikä muuttuu luottamukseksi elämään yleisesti. He ovat muuttuneet ujoista ja sulkeutuneista osallistuvammiksi ja avoimemmiksi kokemuksille.

3. Yhteys luontoon

Lasten kannustaminen käyttämään luontaista kykyään kommunikoida kasvien ja eläinten kanssa, on palkitseva kokemus kaikille. Muista, että meillä kaikilla on tämä kyky – olemme vain unohtaneet sen. Lapset ovat vielä hyvin lähellä sitä.

Sano vain: "Istu tämän puun alle. Puhu sille. Mitä sillä on sanottavana sinulle?" Kehota heitä käyttämään mielikuvitustaan – ei ole väärää vastausta. Tämä vapauttaa heidän intuitionsa. Pidä hauskaa ja kokeile sitä heidän kanssaan. Yllätyt, miten helppoa se on heille ja miten nopeasti he valmentavat jo sinua. Tämän kyvyn kanssa me kaikki synnymme – heille tarvitsee vain antaa lupa.

He voivat kokeilla myös telepaattista kommunikointia omien lemmikkien tai puistolintujen kanssa. He voivat puhua niiden kanssa ääneen tai mielessään. Eläimet vastaavat hyvin näyttämällä kuvia mielellä, joten opeta lapsillesi, että eläinten kanssa puhuminen saattaa näyttää enemmänkin mielessä pyörivältä elokuvalta. Opeta heille, että tämä on taikaa, johon meillä on pääsy koko ajan. Maailma on todellakin taianomainen paikka, enkä puhu nyt ihmisen tekemästä taiasta, kuten joulupukki, pääsiäispupu tai hammaspeikko.

Havaitsin kahden vanhemman lapseni kanssa, että näihin fiktiivisiin hahmoihin uskominen johtaa pettymykseen myöhemmin ja myös epäluottamukseen aikuisia kohtaan. Nuorimmaiseni, Huckleberry, ei itse asiassa välitä joulupukista tai pääsiäispupusta, ja hän kertoi minulle hetki sitten, etteivät ne ole oikeita. En väittänyt vastaan. Hän tietää, että on oikeaa taikaa. Näitä uusia sieluja ei ole helppo huijata, eivätkä arvosta sitä, että heille valehdellaan. He eivät ymmärrä, miksi tekisimme niin. He ovat täällä kyseenalaistamassa maailmamme, ja se on hyvä juttu. On paljon asioita, jotka pitäisi kyseenalaistaa, ja kovasti kaivattu muutos syntyy tämän kriittisen silmän kautta.

Kannustan lapsiani myös kommunikoimaan suosikkieläintensä kanssa ympäri maailmaa. Monena iltana nukahtaessaan, he ovat kaukaisissa viidakoissa, juoksevat tiikerien kanssa tai elävät elefanttien kanssa Afrikassa. Avautumalla näille eläimille yksilöinä, he ovat avoimia myös niiden kollektiivitietoisuudelle, joten älä ylläty, jos lapsesi menee tolaltaan näiden eläinten väärästä kohtelusta. Kerro heille, että he voivat auttaa. Aivan äskettäin kaikki lapseni lahjoittivat osan syntymäpäivärahoistaan uhanalaisten eläinten adoptoimiseen Maailman luonnonsäätiön kautta. Niin järkyttävää kuin voi ollakin tiedostaa maailmamme julmuus eläimiä kohtaan, tietämällä paremmin teemme paremmin. He voivat myös lähettää rakkautta eläimille ja Äiti Maalle, mikä tuntuu heistä hyvin rauhoittavalta.

Meidän ei tarvitse koskaan tuntea avuttomuutta. Voit tehdä jotain niin pientä, kuin poimia roskan ajaessasi tai kävellessäsi, tai kertoa puulle, miten paljon arvostat sitä. Luonto tuntee kaiken, mitä teemme, vaikka ele olisi kuinka pieni – sen takana oleva rakkaus tuntuu 100%:sti. Joka kerta kun kierrät ötökän, poimit roskan, kerrot linnulle, miten ihanaa sen laulu on, tai lähetät rakkautta mehiläiselle, kaikki nämä pienet eleet auttavat kauniin Maamme värähtelyn nostamisessa sekä myös oman värähtelymme. Talossamme hämähäkkien tai ötököiden tappaminen on kiellettyä, ja lapseni ovat näyttäneet koulussaan muille saman lempeän tavan poistaa ne, mitä käytämme kotona.

Maa on kotimme ja olemme kaikki tässä yhdessä. Sen opettaminen lapsille, miten paljon tarvitsemme luontoa ja yhteyttämme kaikkiin eläviin asioihin, on nopein tapa opettaa heille myötätuntoa.

4. Hyväksy itsesi

Herkkänä karjatilalla kasvaneena lapsena suljin tietämättäni pienestä saakka luontaisia kykyjäni, enimmäkseen itsesuojeluna. Nyt heräävänä aikuisena minulla on ollut monia kokemuksia, pelkoja, ehdollistumisia ja olosuhteita, joiden kanssa minun on täytynyt tehdä rauha. En ole vielä "valmis", vaan jatkan työstämistä joka päivä. Kun kunnioitan sisäistä lastani ja hyväksyn sen, omat lapseni ovat avanneet minua ja hyväksyneet minut myös. Heidän sielunsa ovat mukavasti omani kanssa. On hyvin tärkeää sallia tämän tapahtua. Anna sisäisen lapsesi leikkiä! Kuuntele sitä. Kunnioita sitä. Se on sielusi puhtain ääni.

Niin paljon kuin vihaankin myöntää tämän, vain muutama lyhyt vuosi sitten olisin kannustanut/työntänyt lapsiani jonain päivänä karjatalouteen, koska sitä minä teen – ja miksi he eivät olisi onnellisia tehdessään sitä? Ja nyt näen, että halusin heidän tekevän sitä, koska se olisi antanut vahvistuksen sille, miksi minä tein sitä. Syvällä sisimmässäni en ole kovin onnellinen tai tyytyväinen. Karja on antanut minulle kauniin elämän ja opettanut monia asioita, ja olen ikuisesti kiitollinen siitä, mutta se ei ole ikuisesti elantoni. Siitä on tullut liian tuskallista. Tiedän liikaa. Olen siirtymässä pois siitä, ja vaikka tulevaisuuteni on epävarma, olen paljon onnellisempi. Aina kun tunnemme tarvetta painostaa jotakuta tekemään jotain, se johtuu itse, ettemme ole vakuuttunut omasta onnellisuudestamme.

Shep oli vasta 7-vuotias, kun hän tuli itkien luokseni ja sanoi, ettei hän halunnut viljellä maata. Hän itki, koska hän luuli, että lakkaisin rakastamasta häntä. Äitinä olin kauhuissani hänen sanoistaan. Miten hän voisi koskaan epäillä rakkauttani häntä kohtaan? En selvästi ollut ilmaissut kunnolla rakkauttani ja tukeani häntä kohtaan kaikesta riippumatta – koska en itse asiassa rakastanut ja tukenut häntä kunnolla. Vaikken oivaltanut sitä tuolloin, rakkauteeni oli kiinnitetty lankoja. Kun opin, kuka olen, ja muistan, keneksi tulin tänne, en enää tunne sellaista tarvetta kontrolloida toisia.

Lapsemme ovat omia sielujaan, jotka tulevat kauttamme, eivät meistä. He ovat meillä rakastettavana ja huolehdittavana, ei kontrolloitavana. He ovat tulleet tänne oman jumalaisen tarkoituksensa ja elämäntehtävänsä kanssa, joita on kunnioitettava. Heidän vanhempinaan olemme päättäneet olla täällä heitä varten ja ohjata heidän kokemuksiaan täällä. Jaamme heidän kanssaan tasavertaisen oppimis- ja opettamiskokemuksen, ja olemme esimerkki itserakkaudesta, mitä he seuraavat. Anna siis anteeksi itsellesi kaikki kokemukset tai päätökset, joihin et ole täysin tyytyväinen, anna itsellesi rakkautta ja siirry eteenpäin tietäen, että nyt kuin tiedät paremmin, teet paremmin.

(Muista, että kaikki rakkaus, anteeksianto ja ystävällisyys jota ilmaiset itseäsi kohtaan, virtaa myös perheellesi ja maailmaan … joten älä ole saita!)

5. Pyydä apua

Seitsemän vuotta sitten huomasin käyväni läpi merkittävää elämänmuutosta. Siitä huolimatta, että olin tehnyt oikeina pitämiäni valintoja ja mennyt naimisiin täydellisenä pitämäni miehen kanssa, maailman romahti. Minulla oli liikaa töitä, olin ahdistunut, kärsin unettomuudesta ja Herra Täydellinen petti minua. Kun aloitin elämääni alusta, tiesin, että jonkin oli muututtava ja tuo jokin olin minä. Olin kyllästynyt tuntemaan, että olin eksynyt ja kyvytön sietämään omaa seuraani. Pyysin universumilta opastusta: "Auttakaa minua parantamaan itseni. Auttakaa minua olemaan se vanhempi, jota lapseni tarvitsevat."

Menin Reiki-kurssille. Yritin muistaa, millainen olin lapsena. Ne olivat pikkuaskelia, mutta yritin. Ja vastauksia alkoi tulla. Aikomukseni oli mukana, ja se oikeasti vain tarvitaan. Vilpitön aikomus kasvaa ja olla parempi versio itsestään.

Melko pian saatuani ensimmäisen tason Reiki-koulutuksen, silloin 4-vuotias tyttäreni Summer sanoi jotain, mikä oli hyvin outoa, enkä koskaan unohda sitä. Hän sanoi: "Äiti, en ennen pitänyt sinusta kovin paljon, mutta nyt oikeasti pidän sinusta." Minusta tuli rauhallisempi ja aidompi itseni, ja hän tunsi sen. Useimmilta ihmisiltä ulkopuolella se on saattanut mennä ohi, mutta lapseni tunsivat sen. Minusta oli tulossa parempi. Olen oppinut, ettei koskaan tiedä, missä muodossa etsimäsi vastaus tai opastus ilmestyy. Joskus ihmisenä, lauluna radiossa, unena tai eläimenä, joka ylittää polkusi. Ole avoin. Jos olet kysynyt, vastaus tulee.

Uskon, että jokainen sielu tulee tänne yhtä tärkeän tarkoituksen kanssa ja syy siihen, miksi hyvin monet ihmiset ovat tyytymättömiä elämänsä eri osiin, on, että heidän tarkoituksensa ei toteudu. On äärimmäisen tärkeää, että annamme tukea lapsillemme. Ei vain heidän oman onnellisuutensa vuoksi, vaan koko ihmiskunnan ja planeetan vuoksi. En tunne, että meidän pitäisi suojella heitä kaikilta elämän sydänsuruilta, vaan pelkästään varustaa kunnon työkaluilla käsitellä se, mitä tulee esiin, ja antaa esimerkki heidän seurattavakseen. Kunnioita itseäsi ja ole ylpeä itsestäsi ja juhli elämääsi hämmästyttävien lastesi kanssa!

Kiitollisuudessa,

Jessica

Toivon vilpittömästi, että tästä on ollut hyötyä. Kerro, miltä sinusta tuntuu, tai jaa kokemuksiasi. Sähköpostiosoitteeni on (spiritwindfamilyfarm@yahoo.ca)

Kirjoittajasta: Jessica Klassen on siirtymässä karjatilallisesta kirjoittajaksi matkallaan itsensä löytämiseen ja tietoisuuden laajentumiseen. Hän on myös Reiki Master, joka on hyvin yhdistynyt luontoon. Kolmen herkän lapsen äitinä hän on kiinnostunut elämään rauhallisempaa elämää. Jessica julkaisee 2017 Amazonissa lastenkirjan The Sapling. Se on tarina pienestä puuntaimesta, joka viisaan ja vanhan puun avulla voittaa pelkonsa kasvaa suureksi ja tulla siksi puuksi, joka hänen on tarkoitus olla! Osa tuotosta lahjoitetaan the TreeSisterseille ja Kanadan luonnonsuojelulle.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.5.2017 12 YKSINKERTAISTA ASKELTA LASTEMME OPASTAMISESSA K

ViestiKirjoittaja hammer » 02.06.2017 23:12

12 YKSINKERTAISTA ASKELTA LASTEMME OPASTAMISESSA KORKEIMPAAN ILMAISUUNSA

Kirjoittanut Jessica Klassen (www.howtoexitthematrix.com)
31.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jatkoa artikkelilleni Viisi tärkeää oppia lasten kasvattamisesta uusissa energioissa, 23.11.2016.

Olemme vanhempina hyväksyneet ja/tai valinneet näinä intensiivisinä ja jännittävinä aikoina äärimmäisen tärkeän tehtävän. Opastamme Maan ja ihmiskunnan evoluution seuraavia "holhoojia".

Lapsemme kasvavat maailmassa, jossa heitä kohtaavat erilaiset haasteet, kuin olemme koskaan kokeneet. Maailma on kirjaimellisesti heidän hyppysissään, ja vaikka tässä on suuri tilaisuus oikein käytettynä, se tuo myös jatkuvia häiriötekijöitä ja stimulointia ja siksi vetää heidät pois yhdistymisestä luontoon, katsomisesta sisäänpäin ja sen tietämisestä, keitä he ovat.

Eikä vain tämä, vaan ilmastomuutoksen, pilaantuneen ruokaketjun, myrkyllisen veden, kyseenalaisten rokotusten ja vanhentuneiden koulujärjestelmien myötä ei ole ollut koskaan tärkeämpää, että me vanhemmat olemme "hereillä". Koska totuus on, että voimme kukoistaa täällä, jos elämme sydänkeskeisten päätösten mukaan, joita johtaa intuitio, eikä ne valheet ja propaganda, joita meille on kerrottu.

Ja kyllä, saattaa näyttää mahdottomalta olla jäämättä ansoihin, mutta kun opetamme lapsillemme tiedostamista ja sallimme heidän "heränneen itsensä" säteillä läpi, he tiedostavat ansat ja näkevät, mitä ne ovat. Kun olemme tietoinen, meitä on mahdotonta saada ansaan. Ja periaatteessa luomme sitä rauhallista ja iloista Maata, jota tulimme kaikki luomaan tänne.

Väärinkäsitys jonka olen huomannut liittyen niihin lapsiin, jotka tunnetaan yleisesti indigoina, tähtisiemeninä jne., on, että he ovat automaattisesti "virittyneitä" ja ystävällisiä tai etteivät he koskaan tee tai sano mitään töykeää tai kyseenalaista.

Mutta olen kokenut vanhimman poikani Shepin kanssa, että kyllä, hän on uskomattoman herkkä ja "virittynyt", mutta hän myös puhdistaa niin paljon vanhaa karmaa ja tasapainottuu takaisin korkeimpaan ilmaisuunsa tässä elämässä, että hän on ollut altis kaikenlaiselle häiritsemiselle ja kyseenalaiselle käyttäytymiselle.

Shep on jumalaiselta luonteeltaan kullanmuru. Hän rakastaa halaamista ja käpertymistä kainaloon, mutta hänellä on myös voimakkaita ja arvaamattomia mielialavaihteluja. Ei koskaan tiedä, millainen päivä hänen kanssaan on. Hänen huippunsa ovat korkeita – rakastava, vitsaileva ja luova. Ja hänen alhonsa ovat matalia – alakuloinen, vihainen, murjottava ja vetäytyvä. Ei koskaan ilkeä, mutta jatkuvasti ennustamaton.

Vanhemman sydämen voi särkeä nähdä lapsensa tänä onnettomana pikkupoikana ja tietää, että lapsi on siellä sisällä, mutta miten pääset hänen luokseen? On myös sydäntä särkevää ja pettymystä aiheuttavaa, kun kuulemme hänen tehneen jotain itselleen täysin epätyypillistä, koska tietää, ettei se ollut oikeasti hän. Ja jälkeenpäin hänestä tuntuu aina kamalalta, mutta hän tuskin muistaa tehneensä sitä. Hänellä ei ikään kuin ole kontrollia itseensä. Hän yrittää kommunikoida ja antaa selityksen, eikä oikeasti ole mitään syytä, minkä hän tietää. Hän ei oikeasti tiedä, koska kyse ei ollut "todellisesta" Shepistä. Hänen energiakehoonsa vaikuttivat niin voimakkaasti menneiden elämien ja ulkoisen stimuloinnin (ja asumme syrjäisellä maatilalla) energiajohdot, että oikea Shep ei pysty säteilemään läpi ja olemaan kontrollissa koko ajan.

Miten siis opastamme lapsiamme korkeimpaan ilmaisuunsa?

Energiajohtojen puhdistaminen

Tämä yksinkertainen harjoitus on tehnyt ihmeitä vanhemmille lapsilleni, kun he ovat näyttäneet tulleen tähän elämään puhdistamaan suuren vanhan taakan. Artikkelini An Empowering Cord Cutting Excercise for Children (http://in5d.com/cord-cutting-exercise-for-children/) antaa helpon tekniikan tämän tekemiseen, tai voitte käydä jonkun energiatyöntekijän tai parantajan luona, joka voi auttaa.

Olen havainnut, että sen selittäminen lapsilleni, miten energia toimii, on ollut äärimmäisen voimaannuttavaa, koska energiatoiminnan ymmärtäminen on sem ymmärtämistä, miten kaikki toimii. Että periaatteessa kaikki mitä lähetät, palaa takaisin, ja kaiken mitä teet toisille, teet itsellesi. Että energia vetää aina puoleensa saman taajuuden tai värähtelyn energiaa, ja kun meillä on korkea värähtely, vedämme puoleemme muita ihmisiä ja kokemuksia, joissa on myös korkea värähtely. Sitä on mm. rakkaus, ilo, ystävällisyys, myötätunto ja elinvoima.

Kysyn usein lapsiltani: "Mitä ruokit? Mihin energiapolkuun keskityt ja mille annat energiaa?" Vahvistamme sitä, mihin keskitymme. Sen tietäminen, miten energia toimii, herättää lapsemme siihen totuuteen, että olemme voimakkaita olentoja ja heillä on aina kontrolli omaan energiaansa.

Ja kun asiat eivät aina mene heidän mielensä mukaan?

"Se on kaikki hyväksesi."

Nämä neljä sanaa helpottavat paljon painetta, koska kokemuksen oli joka tapauksessa tarkoitus opettaa sinulle jotain ja auttaa sinua kasvamaan siksi, joka sinusta on tarkoitus tulla. Kysyn usein lapsiltani jonkin tapahtumisen jälkeen jotain sellaista kuin: "Mitä opit?" Oppitunnin etsimisen merkitys on elämää muuttava. Alamme luottaa elämään, koska tiedämme, että se etsii aina parasta etuamme. Ja kun tunnustamme ja etsimme tuon oppitunnin, elämän ei tarvitse toistaa sitä.

"Olet jo hyvä."

Vähän aikaa sitten kun kävimme läpi merkittävää muutosta ja puhdistusta, Shepin käyttäytymisen ennustamattomuus teki uuden ennätyksen. Hänestä tuli tuolloin se, kuka sattui olemaan hänen lähellään. Hän meni aina mukaan eikä hänellä näyttänyt olevan itsekontrollia.

Tietyn tapahtuman jälkeen koulussa hän tuli kotiin itkien: "Auta minua olemaan hyvä! Haluan olla hyvä! En tiedä miten!" Halasin häntä, eikä mieleeni tullut muita sanoja hänelle kuin: "Olet hyvä. Olet aina ollut hyvä. Sinun täytyy vain uskoa se. Autan sinua, mutta en voi tehdä sitä puolestasi. Sinun täytyy uskoa itseesi."

Shep teki tuona päivänä päätöksen olla uskollinen itselleen, ja hänen tahdonvoimansa muutti koko hänen energiakenttänsä. Vaikka olimme puhdistaneet jatkuvasti, hänen täytyi päästä kypsyys- ja tiedostamistasolle, jolla hän voi päästää siitä irti ja seistä vahvana itsessään. Hän vaihtoi kavereita koulussa, koska hän tunnisti heidän vaikutuksensa. Kerroin hänelle: "Voit edelleen leikkiä heidän kanssaan, kunhan he käyttäytyvät tavalla, joka on totta sinulle. Ja silloin kun he eivät, lähde pois. Sinun ei tarvitse mennä mukaan."

Täytyy sanoa, että Shepin vanhempi sisko, Summer, on ollut upea opettaja tässä oppitunnissa. Hänellä on 10-vuotiaana kyky olla aina harmoniassa sen kanssa, kuka hän on. Hän pystyy tarkkailemaan puolueettomana eikä hän koskaan horju eikä mene mukaan.

Affirmaatiot

Olemme tehneet paljon niitä. Hienoviritimme ne heijastamaan, mitä Shep halusi eniten – että hän luottaa itseensä ja että hänen perheensäkin voi luottaa häneen. Shep kirjoitti ne ja laitoimme ne paikkaan, missä hän näki ne joka päivä muistutuksena auttamaan uusien uskomusten vakiinnuttamisessa hänen olemukseensa. Niitä olivat: "Olen hyvä. Olen voimakas. Rakastan itseäni. Voin luottaa, että teen aina sen, mikä on totta minulle. Perheeni voi luottaa minuun myös." Muistutin häntä aina, kun hän astui ovesta mennäkseen kouluun: "Ole vahva siinä, kuka olet" tai "Sinä muistat, kuka olet."

Puhtaan ja korkeavärähteisen ruuan syöminen

Sen mitä laitamme kehoomme, täytyy sopia yhteen värähtelyn kanssa, jota suosimme. Siksi mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa, paljon luomuhedelmiä ja -vihanneksia, jos mahdollista, ja paljon vettä. Lapseni ovat aina olleet poikkeuksellisen janoisia näiden muutosten aikana. Kun liikutamme paljon energiaa ja koostumme suurelta osin vedestä, nesteytys on oleellista. Shep haluaa toisinaan edelleen lihaa, mutta sanon aina lapsilleni: "Kuunnelkaa kehoanne", joten varmistamme, että liha on eettisesti kasvatettua, mikä Shepin kohdalla sattuu olemaan suoraan omalta maatilaltamme.

Yhdisty Maahan

Istuta puutarha tai kukkalaatikko lapsesi kanssa. Kehitä suhde luontoon. Äiti Maa on täällä meitä varten, kuten me olemme sitä varten. Muodostamme yhteyden ja vuorovaikutuksen osoittamalla kunnioitusta ja ystävällisyyttä kaikille olennoille. Näytä esimerkkiä olemalla tallaamatta ötököitä, halaamalla puita ja kiittämällä Äiti Maata ruuasta, mitä syöt tai kodista, jossa asut.

Kysyn mielelläni: "Mitä luonnolla on opettavana minulle tänään?" Huomaa pian luonnon vastaavan sinulle ja "etsivän sinut käsiinsä", koska kun muutamme tapaa katsoa asioita, katsomamme asiat muuttuvat.

Yksi suurimmista asioista jonka voimme opettaa lapsillemme, on, että taika on totta ja sitä on ympärillämme koko ajan. Kannusta lastasi auttamaan luontoa jollain niin yksinkertaisella tavalla kuin laittamalla ulos värikäs vesikulho, jossa on kiviä ja joille mehiläiset ja perhoset voivat laskeutua juomaan.

Keräämme lasteni kanssa usein roskia ollessamme ulkona kiertelemässä. Sanon aina heille: "Älkää odottako jonkun muun tekevän sitä. Jos kaikki poimisivat roskia aina nähdessään niitä, miten erilainen maailma olisi. Olkaa ystävällinen Äiti Maalle. Hän tuntee kaiken, mitä teette, ja kiittää teitä monin tavoin." Tämä yksinkertainen oppitunti iskostaa vastuuta ympäröivästä maailmasta ja toivottavasti ennaltaehkäisevää lähestymistapaa elämään, kun he kasvavat. Hyvin monilla ihmisillä on asenne: "Ei ole minun roskani, miksi minun pitäisi poimia se?" No, ei se ole Äiti Maankaan roska, joten poimi se! Lajitoverisi heittivät sen siihen, joten ota vastuu siitä.

Tee itserakkaudesta päivittäinen rutiini

Lastemme täytyy tuntea rakkautta itseään kohtaan, jos heidän on tarkoitus parantua ja säteillä korkeinta ilmaisuaan. Joka ilta sängyssä ja joka aamu herätessä laitan lapseni katsomaan peiliin sanoen: "Rakastan sinua." Laitan heidät katsomaan suoraan silmiinsä. Kannustan heitä menemään pidemmälle ja antamaan itselleen kohteliaisuuksia, kuten: "Rakastan sitä, miten ainutlaatuinen olet", tai "Olet niin ystävällinen toisille, että teet oikeasti tästä maailmasta paremman paikan", tai "Olet tärkeä ja tuot valoa tähän maailmaan." Kohdataanpa se – päivät kuluvat joka tapauksessa, joten voimme yhtä hyvin rakastaa itseämme ja päättää olla tyytyväinen itseemme.

Kiitollisuus

Tähän mennessä yksi nopeimmista tunteista energian muuttamisessa korkeammaksi värähtelyksi. Aamulla he voivat kiittää sängyssä hyvästä yöunesta tai lemmikkiä rakkaudesta ja lohdusta. Kaikkialla minne katsomme, on tilaisuuksia kiitollisuuteen. Ja kun olemme kiitollisia siitä, mitä meillä on, avaamme energiakäytävän useammille asioille, joista olla kiitollinen. Nämä ovat perusasioita, jotka sytyttävät heräämisen ja vaalivat täyttymystä ja tyytyväisyyttä.

"Omista kummallisuutesi."

Pelätessään kiusaamista Shep kätki kiinnostuksensa ja ainutlaatuiset ominaisuutensa, jotka tekivät hänestä erityislaatuisen. Sanoin hänelle: "Asiat jotka tekevät sinusta kummallisen, ovat lahjojasi maailmalle. Näistä asioista sinun täytyy olla kaikkein ylpein."

Tulemme tähän maailmaan lahjojen kera, ja meidän on tarkoitus jakaa niitä. Mutta tämä voi olla vaikeaa, kun elämme mukautumisen ja tuomitsemisen maailmassa, jossa pelkkä itsenään oleminen vaatii suurta rohkeutta. Tämä kolahtaa henkilökohtaisesti minuun, koska olen vasta äskettäin oppinut tämän itse. Voin puhua nyt kokemuksesta, että kaikki minkä kätkin, koska pelkäsin, ettei minua hyväksytä, oli itse asiassa erityislaatuisimpia ja hyödyllisimpiä lahjoja maailmalle.

Kannusta lastasi päivittäin ja kerro hänelle, että kaikki uskomattomat asiat tässä maailmassa olivat kerran kummallisia.

Anteeksianto

Kiusataanko Shepiä edelleen? Tietysti, kun hän käy kunnallista koulua. Shep oppii, että ihmisillä on aina jotain sanottavaa niille, jotka erottuvat. Mutta nyt hän tietää, että hän voi valita, antaako hän sen haitata itseään. Hän tietää myös, että epävarmimmat lapset kiusoittelevat ja kiusaavat toisia, joten hän tuntee itse asiassa myötätuntoa tietäessään, että nämä lapset tarvitsevat rakkautta eniten eivätkä tunne sitä. Eikä kyse ole siitäkään, että kaikki nämä lapset tulevat "ongelmaperheistä". He eivät vain ymmärrä energiaperusteita, koska jos he tietäisivät paremmin, he toimisivat paremmin. Silloin kun olemme todella rakastava ja ystävällinen itsellemme, emme voi loukata toisia, koska se ei yksinkertaisesti sovi värähtelyymme. Jos he ymmärtäisivät, mitä he ruokkivat ja tuovat takaisin itselleen, kun energia vetää aina samavärähteistä energiaa puoleensa, he käyttäytyisivät täysin eri tavalla.

Katkaisen myös Shepin kanssa energiajohdot sellaisiin, jotka saavat hänet tolaltaan, sekä teen anteeksiantoharjoituksen. Laitan hänet kuvittelemaan tuon henkilön eteensä seisomaan. Sitten panen hänet sanomaan tälle kaiken, mitä hän haluaisi sanoa. Antaa tuon henkilön todella kuulla kunniansa ja päästää sen ulos. Sitten hän antaa anteeksi tälle ja kiittää oppitunnista. Sitten pyydämme henkiopasta katkaisemaan kaikki energiajohdot, joita on vielä jäljellä. Tällä tavalla heidän välillään ei ole enää latausta, ja Shepistä tuntuu voimakkaalta.

Shep katsoi minua, kuin olisin ollut hullu, kun ensimmäisen kerran kehotin häntä kiittämään tuota ihmistä, joka oli ollut töykeä hänelle. Mutta sitten keskustelimme siitä, miten hän oli nyt oppinut, miltä tuntuu olla tuomittu, ja hän olisi myötätuntoisempi toisia kohtaan, koska hän tietää, miltä se tuntuu.

Kiusaajat ovat opettajia. "Huonot" kokemukset ovat opettajia. Laita lapsesi kysymään: "Mitä minun pitäisi oppia tästä?"

On tärkeää korostaa, ettei meidän tarvitse anteeksiantaaksemme olla samaa mieltä sitä, mitä joku teki. Itse asiassa autamme itseämme ja otamme takaisin oman voimamme, kun annamme anteeksi. Lastemme täytyy muistaa voimansa ja vahvuutensa. Ja taas kerran, kun asiat eivät mene niin, kuin ajattelemme, voimme päättää oppia jotain siitä ja siirtyä eteenpäin.

Jos lapsesi on tyytymätön aiempaan käyttäytymiseensä, laita hänet tekemään anteeksiantoharjoitus itselleen. Hän voi laittaa eteensä myös ihmisen, jolta hän haluaisi pyytää anteeksi. Tämä puhdistaa ja muuttaa energiaa ja sallii lapsesi siirtyä eteenpäin vahvempana omassa olemuksessaan.


"Binauraaliset sykkeet" (binaural beats)

Viisaan, psyykkisen ystäväni neuvosta laiton Shepin myös kuuntelemaan binauraalisia sykkeitä, jotka auttavat kehittämään ratoja aivoihin ja tasapainottamaan energiaa. YouTubessa on paljon valikoimaa, ja annoin Shepin kuunnella niitä ja valita mieleisensä. Noin kuukauden ajan putkeen hän nukahti niihin ja kuunteli niitä myös heti, kun palasi kotiin koulusta. Hänen "petonsa" (suom. huom. beat = syke ja beast = peto), kuten hän niitä kutsui, auttoivat häntä tuntemaan olonsa tyyneksi ja onnelliseksi. Ne olivat myös puhdistumiskatalyytti, ja Shep saavutti uniennätyksen tuona aikana. Paljon unista oli entisten elämien muistoja, joita tuli esiin puhdistettavaksi, eivätkä ne olleet aina miellyttäviä. Mutta käytyään ne läpi, hän on nyt paljon kevyempi/valoisampi. Lohduta lastasi näinä aikoina, kuuntele häntä, äläkä sano, että se on vain hänen mielikuvitustaan, vaan kerro, ettei hänen tarvitse pelätä ja etteivät ne voi satuttaa häntä.

Olen aina ollut hyvin rehellinen lasteni kanssa siitä, mitä tapahtuu, eikä se heille ole oikeastaan yllätys. Itse asiassa siinä on täysin tolkkua. He tietävät, ettei heidän tarvitse kiinnittyä siihen, mikä puhdistuu – he voivat katsella sen lähtevän. Se ei ole aina kaunista, mutta se on lähdössä heistä.

Tuona aikana Shepillä oli myös paljon kipua kolmannen silmän ja kruunuchakran alueella. Saman ystäväni neuvon mukaisesti, pisara vetiver-eteeristä öljyä noihin paikkoihin auttoi todella. Mutta maaläheiset eteeriset öljyt auttavat myös muuhun maadoittumiseen ja on monia, joista valita – mm. frankinsensi, patsuli, santelipuu, laventeli, muutamia mainitakseni – joten mene sen mukaan, mikä tuntuu parhaimmalta sinulle.

Toisella ystävällä oli samoja ongelmia lastensa kanssa, ja hän huomasi, että teelusikallinen Himalajan suolaa ja tilkka sitruunamehua lasilliseen vettä auttoi myös kivun helpottamiseen (tämä on myös mahtava myrkynpoistoresepti).

Rajoita laitteita

Vaikka lastemme on välttämätöntä tuntea teknologia ja pystyä käyttämään sitä, sitä täytyy rajoittaa. Tunnen heidän energiansa tulevan tasapainottomaksi, kun he ovat olleet ruudun edessä liian pitkään.

Muistata lapsillesi, että maailma heidän ympärillään on totta – luonto, ihmiset, eläimet, perhe. Saa heidät tiedostamaan, että heidät imetään sellaiseen, mikä ei ole totta. Kannusta heitä osallistumaan ympäröivään maailmaan. Pelaamaan peliä. Menemään kävelylle. Huomaamaan, mitä kuulee, näkee ja haistaa ympärillään. Käyttämään aistejaan. Kutsu heidät keittiöön ja kokatkaa terveellinen ateria yhdessä. Keskustelkaa ainesoista, joita käytät.

Rajoita aikaasi sosiaalisessa mediassa, kun olet heidän lähellään. Istu vain mukavasti hiljaisuudessa, kun odotatte. Meidän ei tarvitse aina tarkistaa puhelintamme. Kannusta keskusteluun vieraiden kanssa ollessanne odotushuoneessa tai kassajonossa. Tämä on elämääsi. Osallistu siihen. Hyväksy se. Ilmesty paikalle sitä varten.

Viimeinen tarina

Minulla on vielä viimeinen tarina, jonka haluaisin jakaa ja joka kertoo siitä kasvusta ja edistymisestä, joka Shepillä on tapahtunut, sekä näiden harjoitusten tehokkuudesta.

Viime vuonna Shep alkoi käyttää "leikkilaseja", ei siksi, että hän tarvitsi niitä nähdäkseen, vaan koska hän piti siitä, miltä hänestä tuntui käyttäessään niitä. Ne olivat raskaat, mustasankaiset clark-kent-tyyliset lasit, joita hän käytti lukiessaan, piirtäessään ja kirjoittaessaan tarinoita. Ne näyttivät sallivan hänen tuntea luovuutensa ja periaatteessa todellisen itsensä. Annoimme hänen käyttää niitä, mutta varoitin häntä: "Jos todella haluat lasit ja jatkuvasti toistat sitä, lopulta sinun täytyy käyttää niitä."

Vuoden päästä olemme silmälääkärissä, koska Shepillä on vaikeuksia lukemisessa ja hänellä on koulusta tullessa silmät kipeät ja päätä särkee. Jep, Shep tarvitsee lasit oikeasti, ei enää leikisti.

Kun hän tutki onnellisena kehysvalikoimaa, eräs malli kiinnitti hänen huomionsa. Niissä oli tietysti paksut sangat ja ne olivat clark-kent-mäiset. Hän kokeili niitä innoissaan ja huudahti: "Haluan nämä!"

Avulias nainen joka oli töissä siellä, hymyili minulle ja sanoi: "Ai jaa, mutta on niin monia, joista valita. Miksi et kokeile näitä?" ojentaessaan hyvin modernit ja ohuet kehykset Shepille.

Shep katsoi laseja hänen kädessään pettyneenä, mutta otti ne kohteliaasti ja kokeili niitä. "No, ne näyttävät kivoilta sinulla", nainen kannusti. Näin Shepin masentuvan siitä innostuneesta pikkupojasta, joka hän oli ollut hetki aiemmin.

Katsoen Shepiä silmiin sanoin: "Shep, sinä pidät näitä laseja, joten vain sillä on merkitystä, että sinä olet tyytyväinen niihin. Kerro minulle, mitä sydämesi sanoo." Shepin silmät syttyivät ja hymy nousi hänen kasvoilleen. Hän pyyhkäisi modernit kehykset kasvoiltaan ja laittoi niiden tilalle clark-kentit. "Nämä!"

Helpottuneena nähtyäni hänen kipinänsä palaavan, sanoin: "Mahtavaa. Sitten ne ovat ne. Älä edes vaivaudu katsomaan muita. Se vain hämmentää sinua." Järkyttyneenä, mutta ei töykeänä, avulias myyjä mittasi clark-kent-kehykset ja vakuutti Shepille, että ne toimisivat oikein hyvin.

Oppitunti minulle? Luottaa, että lapseni tekee omat päätöksensä. Lasit ovat henkilökohtaiset ja Shepille luova tapa ilmaista itseään. Miten voisin puuttua siihen? Olemme täällä opastamassa ja suojelemassa, muttemme kontrolloimassa lapsiamme.

Menimme jälkeenpäin ruokakauppaan, ja Shep huomasi kassajonossa takanamme vanhahkon naisen, joka oli ostamassa pari isoa pussia kissanruokaa. Shep kuiskasi minulle: "Äiti, autan häntä nostamaan nuo hänen autoonsa." "Se on mahtava idea, Shep. Anna palaa."

Niinpä Shep ja Summer tarjosivat apuaan ja nainen hyväksyi sen ilomielin, vaikkakin järkyttyneenä, mutta miellyttävästi yllättyneenä. Kun Shep kääntyi, hän säteili: "Se tuntui tosi hyvältä! Rakastan ihmisten auttamista!"

Minäkin säteilin, mutten ylpeydestä tai egosta, vaan ilosta Shepin puolesta, sillä hän tunsi, kuka hän todella on – tuo Shep josta olin saanut aina vilauksia, ennen kuin hän hävisi. Tätä me kaikki olemme ja näin luomme rauhallista maailmaa.

Shep kertoi minulle jokin aika sitten: "Äiti, lopultakin minusta tuntuu, että ihmiset voivat nähdä minut. Ennen minusta tuntui aina, että olin "kulissien takana", eikä se jonka kaikki näkivät, ollut oikeasti minä." Voitte kuvitella helpotukseni ja onnellisuuteni äitinä, kun kuulin hänen sanovan sen.

Vaikka Shepillä on ollut "synkät" aikansa, hänestä on tullut uskollinen sille, kuka hän on. Hänen on tarvinnut oppia, että onnellisuus tulee sisältä eikä se ole jotain ulkoista, joka tapahtuu meille. Se on valinta, jonka teemme joka päivän joka hetki. Hänen täytyi oppia luottamaan elämään, jotta hän voi luottaa itseensä. Hän oppii, että suurimmat haasteemme ovat suurimpia opettajiamme. Paljastumme ja kasvamme joka päivä kaikki enemmän omaksi itseksemme.

Pyydän joka päivä: "Auttakaa minua opastamaan lapsiani korkeimpaan ilmaisuunsa." Olen kirjoittanut myös monia affirmaatioita, joissa sanotaan, että lapseni ovat vahvoja omassa olemuksessaan ja harmoniassa sielutarkoituksensa värähtelyn kanssa. Oivallan, että aina on uusia haasteita, mutta olen nähnyt riittävästi kasvua tietääkseni, että käytettävissämme on aina työkaluja ja vastauksia, jos olemme avoin niille. Olen oivaltanut vanhempana, että lapseni ovat suurimpia opettajiani ja ovat auttaneet minua paljastumaan korkeimmaksi ilmaisukseni. (Ai niin, olen maininnut Shepille myös, että sitten kun hän on kyllästynyt käyttämään laseja, hän voi päättää, ettei hänen tarvitse käyttää niitä enää.)

Toivon vilpittömästi, että tästä on ollut sinulle hyötyä, ja toivotan sinulle iloa matkallasi. Rakastaisin kuulla sinusta! Minuun voi ottaa yhteyden nettisivuillani (http://www.jessieklassen.com/). Voit tilata sieltä viikoittaisen sähköpostini, jossa on hyödyllisiä neuvoja, oppitunteja luonnosta, blogi-päivityksiä ja viimeisimmät artikkelit. Sähköpostini on hello@jessieklassen.com.

Rakkautta ja siunausta,
Jessie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.9.2017 TIENRAIVAAJIEN KUNNIOITTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.09.2017 14:59

TIENRAIVAAJIEN KUNNIOITTAMINEN

Kirjoittanut Jessica Klassen (www.in5D.com)
21.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun olemme massiivisen tietoisuusmuutoksen keskellä, joka pyyhkii suloisen pikkuplaneettamme yli, miksemme kunnioittaisi hetkeä kaikkia niitä urheita sieluja, "unohdettuja sankareita", jotka tulivat tänne ennen meitä auttamaan tässä muutoksessa ja sen toteuttamisessa?

Empaattisia ja herkkiä ihmisiä, valotyöntekijöitä, tiennäyttäjiä, kaikkia niitä jotka pitivät valoa ja muunsivat tiheitä energioita, jotta toiset voisivat myös herätä. Nämä olivat niitä, jotka olivat "hereillä", ennen kuin tällä sanalla oli syvempää ja syvällisempää merkitystä.

Monta vuotta he ovat olleet sieluja tämä heräämisen etulinjassa. Jotkut olivat hyvin tietoisia roolistaan, käyttivät rohkeasti ääntään ja sanoivat hevonpaskaksi toisten epäoikeudenmukaisuutta ja epärehellisyyttä, kun he näkivät kaiken sen läpi kristallinkirkkaalla näkökyvyllään. Nämä olivat usein aktivisteja ja yhteiskunnallisten liikkeiden johtajia. He olivat edellä aikaansa ja aloittivat uutiskirjeitä, joiden tarkoituksena oli herättää massat. Ja monet pysyivät poissa valokeilasta ja maailmannäyttämöltä ja päättivät opastaa henkilökohtaisesti lähimpiään.

Monet heistä raivasivat, tiedostaen sen tai ei, tietä hienovaraisemmalla tavalla ja päättivät näyttää tietä toisille pelkästään elämällä esimerkkinä. Nimittäin ne jotka söivät luomua, ennen kuin luomun syöminen oli siistiä tai trendikästä tai ennen kuin oli lukemattomia tutkimuksia todistamassa, että se on tosiaan terveellisempää meille.

He seurasivat intuitiotaan. He olivat niitä, jotka kaikesta loogisesta järkeilystä huolimatta myivät kaiken, mitä heillä oli, ja muuttivat maapallon toiselle puolelle, koska heidän sielunsa kutsui heitä sinne, ja löysivät sitten paljon synkronismia ja syitä tälle valinnalle.

Nämä olivat niitä, jotka eivät olleet tyytyväisiä yhdenmukaisuuteen ja vallitsevaan tilaan – hankkia työpaikka, joka ei tuonut täyttymystä, maksoi ainoastaan laskut, ja ostaa asioita, joita he eivät tarvitse, ja sitten toivottavasti jäädä joku päivä eläkkeelle nauttimaan elämästä, jos sitä oli enää jäljellä.

He salakuljettivat koiranpentuja hoitokoteihin nähdäkseen vain asukkaiden kasvojen syttyvän ilosta.

He usein välttelivät järjestäytyneitä uskontoja tai ne olivat hyvin epämukavia heille.

Heidät tuomittiin usein laiskoiksi tai omituisiksi, koska heiltä puuttui kunnianhimoa tai draivia rahallisiin tavoitteisiin.

He olivat puunhalaajia, paljasjaloin kävelijöitä ja eläinrakkaita.

He ovat niitä, jotka kysyvät huolissaan, miten menee, ei sosiaalisen etiketin vuoksi, ja odottavat kärsivällisesti ja kiinnostuneena vastaustasi.

Perhe usein hyljeksi heitä erilaisten elämäntyylivalintojen vuoksi.

He ymmärsivät luonnon merkityksen ja "edistyksen" haitalliset tavat teollistuneissa kulttuureissamme.

He etsivät mieluummin luonnollista parannusta, kuin antautuivat reseptilääkkeiden maailmalle.

Heidän kehonsa oli ensimmäisten joukossa paljastamassa myrkyttyneen ruokaketjumme ja rokotusten vaikutukset, kuten vuotava suoli, gluteiini-intoleranssi, diabetes, kilpirauhasongelmat, syöpä ja Alzheimerin tauti.

He olivat niitä, jotka kieltäytyivät hyväksymästä sairautta kohtalokseen ja pelkästään vanhenemisen sivuvaikutukseksi.

He olivat uneksijoita, jotka tiesivät unelmiensa olevan tärkeitä. He ymmärsivät, että rauha ja vapaus ovat oikeus, ei etuoikeus.

He altistuivat usein traumoilla, hyväksikäytölle ja muille haastaville elämäntilanteille.

He olivat niitä, jotka kieltäytyivät olemasta uhri ja sen sijaan hyväksyivät vastuun omasta elämästään ja niiden oppituntien oppimisesta, jotka heidän oli tarkoitus oppia.

He eivät kovettaneet sydäntään, vaan päättivät auttaa toisia kokemuksillaan.

Heillä on aitoa rakkautta ja kiintymystä kaikkia ihmisiä kohtaan, kulttuurista tai ihonväristä riippumatta.

Todennäköisesti tunnistat monia näistä esimerkeistä joko itsessäsi tai toisissa, joita tunnet. Minua on siunattu tienraivaajilla elämässäni ja saan kutsua heitä ystävikseni. En rehellisesti sanottuna tiedä, mitä tekisin ilman heidän viisauttaan ja tukeaan. Heillä on vahvuutta ja horjumatonta rohkeutta, jota tulee kokemuksen myötä. He tietävät täsmälleen, mihin kykenevät, eikä juuri mikään voi yllättää heitä.

On oikeasti arvostettava niitä, jotka tekivät tätä upeaa työtä aikana, jolloin energiat olivat hyvin tiheitä. He työskentelivät rajallisten työkalujen, mahdollisuuksien ja rajallisen tiedon kanssa. Voitaisiin sanoa, että heidän täytyi oppia vaikean kautta. Omalla äidilläni oli terveysongelmia monta vuotta, kunnes – kiitos internetin valtavan informaatiomäärän – hän lopulta havaitsi, että hänen kaikki terveysongelmansa olivat oireita, jotka laukaisi amalgaamipaikat hänen suussaan.

Käsitän 32-vuotiaana, etten puhu vuosikymmenten kokemuksella, mutta voin tuntea ja nähdä tämän muutoksen vaikutukset. Hyväksytään paljon paremmin muut ajatukset ja käsitykset, jotka olivat tabu vain vähän aikaa sitten, jopa vielä saadessani ensimmäisen tason Reiki-koulutuksen 2010. Nyt ei ole mikään juttu kuulla ihmisten puhuvan energiatyöstä ja mindfulnessista arkipäiväisinä aiheina.

Olen syvän kiitollinen kaikille niille, jotka valaisivat tietä, jotta voisin astua siihen, kuka oikeasti olen. Ja vaikka tienraivaajilla oli varmasti mojova osansa haasteista, tietysti myös oma sukupolveni kohtaa niitä. Opettelemme pelaamaan uudella alueella. Energiat muuttuvat nopeasti ja herkkyytemme ja kehomme yrittää pysyä perässä. Elämme korkeammassa ulottuvuudessa, mutta olemme edelleen tekemisissä ihmisten ja kolmannen ulottuvuuden rajoittuneiden käsitysten kanssa.

Nämä ovat aikoja, jolloin voimme väsyä tai kyllästyä maailmaan, jolloin laajentuneesta tietoisuudestamme uhkaa tulla liikaa herkkyytemme käsiteltäväksi. Ymmärrämme, miten saattaisi olla kivaa elää tietämättömänä, olematta niin tietoinen ja vastuullinen. Ja nämä ovat aikoja, jolloin tienraivaajia syöksyy elämäämme, noita vaatimattomia enkeleitämme, lohduttamaan ja muistuttamaan meille, miten uskomattomia olemme ja miten mahtavaa työtä teemme. He palauttavat energiamme ja kertovat meille: "Älä anna periksi, olet päässyt näin pitkälle. Edessäsi on suurempia asioita, jos pusket mukavuusalueesi ulkopuolelle."

Tienraivaajat ovat opettaneet minulle myötätuntoa, kärsivällisyyttä, nöyryyttä ja tarvittaessa kovaa rakkautta. He ovat olleet vakuuttamassa minulle: "Et ole hullu" tai "Tämä ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista." He ovat muistuttaneet minulle, että muutos on välttämätöntä ja että epävarmuudessa odottaa valtava potentiaali.

Joskus he ovat tulleet elämääni jäädäkseen, toiset ovat kulkeneet läpi tai olleet siinä vain vähän aikaa silloin, kun todella tarvitsin heitä. Toisinaan kyse oli vain sattumanvaraisesta kohtaamisesta tai keskustelusta ruokakaupan jonossa.

Ja kun luet tätä, riippumatta iästäsi tai siitä, missä tunnet olevasi tällä polulla, kunnioita hetki itseäsi, koska totuus on, että olemme kaikki tienraivaajia omalla ainutlaatuisella tavallamme. Meillä kaikilla on lahjoja jaettavana maailman kanssa. Ja joka hetki kun elämme totuudessamme tai ilmaisemme aitoa itseämme, valaisemme tietä ja autamme seuraavaa ihmistä tekemään saman. Riippumatta siitä, mitä "hattua" käytämme tässä elämässä, kaikella mitä teemme, on vaikutusta. Ja joka kerta kun olemme uskollinen sille, kuka olemme, ja ilmaisemme aitoa itseämme, valaisemme tietä toiselle sielulle saman tekemiseen. Ei ole missään nimessä vahinko, että olet täällä tänä aikana.

Ja jokainen tienraivaaja kertoo sinulle, että teet enemmän, kuin voit mitenkään tietää tällä hetkellä, mutta jonain päivänä sinun on helppoa nähdä se.

Haluaisin lähteä luotasi muutaman viisaus- ja neuvojyväsen kera tätä aikaa varten, jossa olemme nyt. Ne on hiljattain jakanut kanssani ystäväni "tienraivaajat".

Tällä hetkellä on äärimmäisen tärkeää kuunnella kehoaan. Nämä energiat ovat intensiivisiä. Itse asiassa intensiivisimpiä, miltä ne ovat koskaan tuntuneet. Teemme valtavaa työtä, ja jos et saa paljon kaivattua lepoa, jota kehosi vaatii, palat loppuun ja tarvitset lopulta paljon palautumisaikaa. Jos siis tunne tarvitsevasi enemmän unta, niin vaikka mielesi kertoo, ettei sinun pitäisi nukkua, käske sitä hyvin lempeästi painumaan vi**uun! Kaikki mitä tunnet, ei ole sinun. Muunnat tiheitä energioita hyvin monien muidenkin sielujen puolesta, joten kunnioita sen merkitystä kuuntelemalla kehoasi.

Tee, mitä tarvitsee, pysyäksesi maadoittuneena ja tasapainossa – kävele säännöllisesti luonnossa, vietä aikaa rakkaiden kanssa, meditoi, jaa parantavaa aikaa lemmikin kanssa silittämällä sen turkkia, mene uimaan tai katsele auringonlaskua. Kuuntele sieluasi ja kiinnitä huomiota siihen, mikä täyttää sinut rauhan ja tyytyväisyyden tunteella.

Yhtenä iltana istuin verannalla ja katselin auringonlaskua. Pihalleni lankesi taianomainen loiste, ja kun istuin siinä, sallin silmieni rentoutua ja näin pelkästään valon, joka näytti hehkuvan kaikesta ympärilläni. Silloin kuulin lempeän äänen sanovan: "Nyt näet sen rakkauden, jota on kaikissa asioissa." Tarpeetonta kai sanoa, että olin täynnä rauhaa, jota minulla ei olisi ollut, jos en olisi istuutunut nauttimaan muutamaksi hetkeksi auringonlaskusta. Luonto on täällä meitä varten, aina. Ajan viettäminen puiden kanssa on myös hyvin tehokasta. Ne ymmärtävät, mitä käymme läpi tällä hetkellä, ja tunnet energiasi keventyvän huomattavasti niiden seurassa. Halaan mielelläni niitä tai kiipeän niiden oksille ja kiedon käsivarteni ympärillä täyden vaikutuksen saamiseksi.

Syö terveellisesti ja juo paljon vettä. Taaskin tässä on kyse kehomme kunnioittamisesta kunnon polttoaineella.

Jos sinulla on pelkoa, opi siitä ja integroi se, mutta älä anna sen pysäyttää itseäsi. Olemme täällä itsemme toteuttamista varten. On viisasta olla varovainen ja käyttää erottelukykyä, mutta yritä olla elämättä pelossa. Silloin värähtelymme tippuu ja meistä tuntuu voimattomalta. Pelko on opettamassa meille jotain, joten keskity siihen, mikä tuo oppitunti voi olla, älä itse pelkoon.

Tarkista tilanne itseltäsi usein. Tee sellainen yksinkertainen kysymys kuin: "Olenko oikeilla raiteilla?" Se on pelkästään vahvistamaan, että tiedät, miksi teet, mitä teet.

Seuraa sydämesi opastusta, kun aivot eivät pysy tämän muutoksen mukana. Niiden täytyy aina tietää, mitä tapahtuu ja mikä lopputulos on. Emme toimi niin tällä tasolla.

Kuten minulle on kerrottu: "Olemme uudella alueella. Säännöt muuttuvat." Tajuntaani tupsahti samankaltainen ajatus nauttiessani iltapyöräilystä: "En ole tästä maailmasta. En pelaa näiden sääntöjen mukaan." Minusta tuntui, että se oli muistutus korkeammalta itseltäni olla jäämättä kiinni kolmannen ulottuvuuden draamaan ja ahdistukseen ja kaikkiin pitäisi-asioihin, joihin tunnemme pakkoa antautua onnellisuuden ja menestyksen tuntemiseksi.

Pysy nöyränä. Silloin kun luulet tajunneesi kaiken, tietoisuutesi laajenee ja oivallat, miten paljon et tiennyt. Voimme kasvaa vain tietyn määrän kerralla, koska jos yrittäisimme vain jatkaa ja jatkaa, kehomme ei pystysi koskaan käsittelemään sitä. Tässä kohtaa tulee burnout. Muista siis, että jos sinusta tuntuu, että olet tasanteella, se on pelkästään seuraavan tietoisuusvaiheen tähystyspaikka. Niin kauan kun olet halukas siihen, jatkat kasvua, mutta luota, ettei se voi tapahtua liian nopeasti.

Ja ennen kaikkea, pystyt tekemään tämän. Luota itseesi. Apua on aina saatavilla, ja sinulla on monia oppaita, jotka työskentelevät kanssasi. Puhumattakaan siitä, että universumi on puolellasi. Ajattele vain hetki sen laajuutta. Koko universumi joka kykenee kaikkiin asioihin, on puolellamme. Mene universumia puolitiehen vastaan ja odota apua taianomaisilla tavoilla, jota et osaisi koskaan odottaa.

Viimeksi haluaisin esittää syvän kiitollisuuteni kaikille maailman tienraivaajille – niille jotka minulla on ollut ilo tavata ja joiden kanssa olen voinut keskustella kilometrien yli, ja niille lukemattomille sieluille, joita en ole tavannut. Kiitos. Tämä maailma on parempi paikka teidän vuoksenne.

Toivon, että olet pitänyt tätä hyödyllisenä. Rakastaisin kuulla sinusta! Voit lähestyä minua nettisivujeni (http://www.jessieklassen.com/) kautta. Ollessasi siellä tilaa ilmainen viikkouutiskirjeeni, jossa jaan kokemuksiani, neuvoja, viisautta ja oppitunteja siitä, miten ollaan yhteydessä luontoon ja parannetaan elämääsi.

Rakkautta ja lämpimiä siunauksia,
Jessie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron