Spears David Rananda (towardchakra8.com) Rananda Kumara

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Spears David Rananda (towardchakra8.com) Rananda Kumara

ViestiKirjoittaja hammer » 27.09.2016 18:34

YLÖSNOUSEMUS FYYSISYYDESSÄ

Rananda Kumaraa kanavoinut David Rananda Spears (towardchakra8.com)
24.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime vuosina on spekuloitu paljon, miten ylösnousemus fyysisessä kehossa tapahtuisi. Nyt syyskuussa 2016 se tapahtuu. Voidakseen ylösnousta täytyy ensin liittyä suurempaan sieluosaansa. Tuota osaa kutsutaan usein "korkeammaksi itseksi".

Korkeampi itse on korkeammassa 5D+ -ulottuvuustaajuudessa ja voidakseen liittyä taas siihen on nostettava fyysisen kehonsa värähtelytaajuutta riittävän lähelle 5D-taajuutta, jotta korkeampi itse voi resonoida sen kanssa. Viime vuosina muutama ihminen siellä täällä on onnistunut tässä ja liittynyt taas korkeampaan itseensä, jotta se pystyy toimimaan heidän fyysisen kehonsa kautta.

Syyspäiväntasauksen 22.9. ja talvipäivänseisauksen 21.12.2016 välisenä aikana suuri määrä – varsinainen tulva – henkisiä tavoittelijoita saavuttaa taajuuden, joka sallii heidän korkeamman itsensä liittyä taas fyysiseen olemukseen. Näin suurimittainen yhdistyminen synnyttää suuren transformaation 3D-maailmassa – kovasti kaivattu ehdottoman rakkauden aalto pyyhkäisee planeetan yli. Se tuo myös kaaosta joksikin aikaa, kun pimeiden sielujen viimeiset linnakkeet kaatuvat, mutta rakkaus vallitsee lopulta.

Yksilötasolla saatetaan tiedostaa korkeamman itsen tulevan tietoisuuteen ja puhuvan unissa tai meditaatioissa. Korkeampi itse on 5D+ -olento ja tietämätön 3D-maailmassa elämisen käytännön asioista. Egoitsen täytyy opastaa sitä jossain määrin niissä. Korkeampi itse on kuitenkin opas henkisissä asioissa ja se perustaa kaikki yksilön ajatukset ja teot ehdottomaan rakkauteen. Korkeamman itsen näkökulmasta katsottuna, se on hankkinut fyysisen kulkuneuvon, mutta sen täytyy opetella ajamaan sitä. Sen ajo-opettaja on egoitse. Egoitsen näkökulmasta katsottuna, se on kuin vanhempana sateenkaarilapselle, joka opastaa Hengen korkeammissa tavoissa, mutta joka tarvitsee opastusta 3D-maailmassa elämisen käytännön asioissa. Vähitellen korkeampi itse ottaa egoitseltä aineellisen kulkuneuvon hallinnan.

Korkeampi itse pystyy parantamaan aineellisen kulkuneuvonsa henkisesti, tunteellisesti ja fyysisesti ja saattaa tehdä sen, koska se kykenee toimimaan tehokkaammin terveen kulkuneuvon kautta.

Syyspäiväntasauksessa 22.9.2016 pidettiin suuri seremonia ja juhla plejadilaisten suurella "Valkoiset tuulet" –emäaluksella merkiksi tästä suuresta tapahtumasta. Kaikki jotka osallistuivat, tunnistettiin Yhdeksi, joka on ruumiillistunut maan päälle korkeimpina itseinään. (Kaikki korkeammat itset ovat yhtä Hengessä.)

Jokainen lapsi joka syntyy maan päälle talvipäivänseisauksen 21.12.2016 jälkeen, syntyy korkeamman itsensä inkarnaationa. Tämä ei johdu siitä, että he ovat erityisen kehittyneitä sieluja, vaan siitä, että he leimaantuvat akaasisten tiedostojen uuden ihmiskunnan kollektiivitietoisuuteen ennen syntymää. Nämä uuden ajan lapset transformoivat maailman.

Rakkautta ja valoa Rananda Kumaralta. Adonai.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron