Haws Kathleen (crimsoncircle.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Haws Kathleen (crimsoncircle.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 18.09.2020 21:28

DREAMWALKIA POLULLA OIVALTAMISEEN

Kirjoittanut Kathleen Haws (www.crimsoncircle.com)
Syyskuun 2020 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuten niin kauniisti selitettiin "Mestarin elämää 12:ssa", Oivaltamiseen on erilaisia polkuja. Vaikka useimmat shaumbrat ovat valinneet henkisen reitin, jokainen polku on erityinen. Ketkään kaksi ihmistä eivät ole luoneet samoja kokemuksia, ja se mitä valitsemme omalle polullemme, on kuin ihmisen sormenjälki – ainutlaatuinen jokaisella yksilöllä. Minulta oli nerokas veto valita DreamWalkin tekeminen omalle polulleni!

Olen sanonut vitsaillen monta kertaa, että silloin kun minä loin energiasuunnitelman tähän elämään ja valitsin "monatryssä" nuo mahdollisuudet, jotka halusin kokea (kuten kuvattiin DreamWalker Birthissä (= unikävelijä, syntymä)), olen varmasti sisällyttänyt polulleni muistutuksia varmistamaan, etten hairahtunut ja ohittanut "tuota isoa juttua". Parasta tehdä kaikki tarpeellinen, koska valitsin tämän olevan viimeinen elämäni. Kuvittelen nuo muistutukset kuin mainostauluiksi valtatien varressa. On ollut monta merkkiä matkan varrella, mutta yhdessä suurimmissa niistä sanottiin vain: "DreamWalk!" Tunnen, että se oli kuin valtava neonkyltti, jossa valot vilkkuivat. Niin harhateillä kuin olinkin oman heräämiseni kanssa, kerron onnellisena, että se ei mennyt minulta ohi. Vein itseni ensimmäiseen DreamWalker Birth -kouluun 2006, ja loppu on historiaani, kuten sanotaan.

Vuonna 1986 oli erittäin suosittu kirja nimeltään "All I really Need to Know I Learned in Kindergarten" (= kaiken mitä minun oikeasti täytyy tietää, opin lastentarhassa). En menisi niin pitkälle, että sanoisin oppineeni DreamWalkin tekemisessä kaiken, mitä minun täytyi tietää Oivaltamiseen, mutta sanoisin, että se mitä koin polullani tehdessäni DreamWalkia, oli oleellista omalle ymmärrykselleni ja selkeydelleni. Nuo kokemukset sallivat minun mennä mentaalisten käsitteiden yli kokemiseen ja integroimiseen.

DreamWalkia tehdessäni olen kyennyt menemään syvälle seuraaviin asioihin:

LUOTTAMUS

Tehdessäni DreamWalkia synnyttäville asiakkailleni adoulana, löysin täysin uuden luottamustason sisältäni. Doulana luotamme, että voimme auttaa syntymätöntä lasta ja odottavia vanhempia yhdistymään. Miten rohkea toteamus! Kun aloitimme harjoituksemme, havaitsimme nopeasti, ettei syntymää edeltävä yhteys ole teoriaa, vaan jotain minkä jokainen doula ja hänen auttamansa vanhempansa ovat kokeneet. Luottamuksesta tuli yksi DreamWalkin kulmakivi, ja opin nopeasti arvostamaan sitä.

MONIULOTTEISUUS

DreamWalkin tekijä pystyy yhdistymään muihin ulottuvuuksiin ollessaan tässä fyysisessä todellisuudessa, kaunis esimerkki JA-tilasta. Oleminen mukavasti useammassa ulottuvuudessa on kokemus, joka meillä kaikilla on ruumiillistuneina oivaltaneina mestareina. Voin muistaa, miten epämukavalta minusta heräämiseni alkuvaiheissa tuntui, kun kohtasin tilaisuuksia olla useammassa ulottuvuudessa tai todellisuudessa. Se sattui päähän, ja pian osallistuttuani Adamuksen Interdimensional Living -työpajaan (= moniulotteinen eläminen) ilmensin päähäni kirjaimellisesti jotain, mikä olisi voinut johtaa planeetalta lähtemiseen. Selvästikin minun täytyi tulla paljon rennommaksi JA-tilan osalta! DreamWalkin tekeminen antoi minulle monta tilaisuutta tehdä juuri sen, ja se on ollut korvaamatonta polullani. Tehtyäni sen satoja kertoja, sitä on tullut helppo ja sujuva kokemus.

MYÖTÄTUNTO

Tämä on yksi DreamWalkin tekemisen kulmakivi. Ei yksinkertaisesti voi olla myötätunnoton palvellessaan oppaana toiselle. Myötätuntoa täytyy olla itseä kohtaan ensin, sitten muita kohtaan. Ihmiselle voi olla haastavaa olla tuomitsematta, mitä toiset valitsevat ja kokevat. Olen katsellut joidenkin doula-asiakkaideni tekevän valintoja, joiden tunsin saattavan johtaa "vaikeuksiin" matkan varrella. Kaikki tapahtui kauniisti, koska heidän energiansa tuki heidän valintojaan. On mahdollista pelkästään tarkkailla tuomitsematta, ja se on ollut yleistä, kun olen palvellut doulana melkein 15 vuotta. Syntymä-DreamWalkin tekeminen on antanut minulle lukemattomia tilaisuuksia kokea, miltä tuntuu olla täysin myötätuntoinen, ja myös tiedostaa, milloin olen myötätunnoton.

Kun hyvin monet meistä ovat Oivaltamisen ovella ja tulevat kasvotusten lohikäärmeen (selkeys) kanssa, on oltava täysin myötätuntoinen itseään kohtaan. Voidakseen astua tuosta ovesta, ei voi tuomita mitään, minkä on luonut tai kokenut. Syyllisyys ja häpeä eivät sovi yhteen myötätunnon kanssa.

"Minä olen" -olemus on ehdottoman myötätuntoinen, kun se antaa ihmiselle vapauden kokea, millä tahansa valitsemallaan tavalla. Yhdistyminen "minä olen" -olemukseensa on perimmäisen myötätunnon kokemista. Myötätunnon ja Oivaltamisen suhdetta ei voi liioitella.

MESTARI/VIISAUS

Ennen kuin minusta DreamWalker Birth -doula, minut oli virallistettu toisessa energiaterapiassa ja tein monia sessioita matkalla todistuksen saamiseen. Se minkä kohtasin ja miksi luovuin tuosta terapiasta pian todistukseni saamisen jälkeen, oli halu omaan viisauteeni osana noita sessioita. Tuo menetelmä oli käsikirjoitettu, ja vaikka se auttoi minua tulemaan hyvin herkäksi energialle ja sen liikkeille, sessioissa ei ollut sijaa omalle viisaudelleni. Monta kertaa halusin ilmaista jotain, mutta ei ollut sopiva tapaa tehdä sitä. Nuo sessiot oli suunnitellut joku muu, ja meidän terapeuttien oli määrä noudattaa sitä kirjaimellisesti.

Kun minusta tuli DreamWalkin tekijä, minulla oli vapaus sallia itseni avautua omalle viisaudelleni ja puhua tuosta paikasta. Alussa olin hyvin yllättynyt siitä, mitä kuulin sanovani. Tuolloin en luottanut täysin itseeni ja ihmettelin, kanavoinko jotain toista olentoa. Lopulta tuli selkeys siitä, että toimin omasta viisaudestani käsin ja kuulemani ääni oli mestari-itseni. Nyt pystyn erottamaan paremmin, milloin puhun viisaudestani käsin ja milloin se on ihmisen ääni.

TIETOINEN HENGITTÄMINEN

Tämä on yksi kulmakivi DreamWalker Birth -doulan työssä. Ei ole kovin kaukana totuudesta, kun sanon, että koin melkein kaiken, mitä minun tarvitsi tietää tietoisesta hengittämisestä, käymällä DreamWalker Birth -koulun. Tarpeetonta sanoa, että tehtyäni vuosia DreamWalkia olen kokenut tietoisen hengittämisen taikuuden ja niin ovat myös asiakkaani.

Kun olet tietoinen, että hengität tietoisesti, mikä on hyvin erilaista kuin kaikki muu hengittäminen, mitä teet tiedostamatta päivän aikana, voit sallia sen palvella siltana. Doulana autat vanhempia hengittämään tietoisesti, tehden näin sillan ulottuvuuksien välille ja yhdistyen heidän tulevaan lapseensa koko raskauden ajan. Kun he hengittivät, minä hengitin.

Tehtyäni vuosia DreamWalkia synnyttävien vanhempien kanssa, tietoisesta hengittämisestä on tullut toinen luonto. Intohimo 2020 -sarjan shoudissa 10 Adamus antaa kauniin merabhin "minä olen" -olemuksen hengityksen vastaanottamisesta. Tuossa merabhissa hän toteaa: ""Minä olen" -olemuksen hengitys on myös sinun hengitystäsi. Ne ovat sama asia." Meillä kaikilla tietoinen hengittäminen palvelee siltana yhdistyä kaikkeen, mitä olemme.

TIETOINEN VALINTA

Syntymä-DreamWalkin tekijänä voin nähdä tietoisen valinnan toiminnassa. Selitän valintoja, joita odottavat vanhemmat voivat tehdä siihen liittyen, kenelle he haluaisivat antaa elämän.

Minä voin saada "minä olen" -olemukseni hengityksen – oman hengitykseni – vain valitsemalla sen. Voin hengittää ja valita, että energiani palvelee minua.


Se että voit tietoisesti valita ja antaa energian palvella tuota valintaa, on valtava tietoisuus. Se vie yksilön kauas sen yli, että "elämä vain tapahtuu". Kun siihen lisätään, että kaikki energia on sinun ja voit tietoisesti valita antaa sen palvella sinua, se muuttaa pelin. Huomaat, että on erittäin hyödyllistä päästä irti tuosta uhriaspektista, ja kuten Adamus ja muut ovat sanoneet, "laita ison pojan housusi jalkaan" ja ota vastuu elämästäsi ja kaikesta siinä. Tietoinen valitseminen auttaa sinua tulemaan mestariksi.

PALVELU VS. ORJUUS

Adamus on usein sanonut: "Ainoastaan mestari voi olla palveluksessa, kaikki muut ovat vain palvelijoita." DreamWalkin tekeminen on antanut minulle tilaisuuden olla palveluksessa. Myötätuntoisuus, kun opastaa ja yhdistyy ulottuvuuksien läpi, on mestari-itselle täydellinen tilaisuus sallia viisauden säteillä. Doulan täytyy kyetä hallitsemaan oma energiansa, kun hän työskentelee syntymättömän lapsen ja odottavien vanhempien kanssa, koko ajan navigoiden muita ulottuvuuksia. Avautuminen mestari-itselle ja viisauden salliminen säteillä, antaa tuolle kokemukselle syvää helppouden ja sujuvuuden tunnetta. Toisin sanoen, sallit energian palvella koko kokemusta, kun olet aidossa palveluksessa.

Jos katson polkuani Oivaltamiseen lineaarisessa ajassa, voin katsoa taaksepäin ja nähdä kaiken, mikä on johtanut minut tähän kohtaan, ja pohtia oivalluksia ja viisautta, joita olen saanut luomistani kokemuksista. Kun katson polkuani, jotkut merkitsevimmät ja merkityksellisimmät kokemukset jotka ovat johtaneet minut tähän, missä olen, ovat tulleet DreamWalkin tekemisestä. Uskallan sanoa, että oli nerokas veto sisällyttää tuo iso vilkkuvalo polulleni!

*****

Kathleen on osallistunut DreamWalker Birth -toimintaan (DWB) siitä lähtien, kun tuo koulu kanavoitiin 2006. Hän on aktiivinen doula ja saanut suurta iloa asiakkaidensa kanssa työskentelemisestä. Syventävien opintojen opettajana Kathleen piti ensimmäisen DWB-kurssin koko maailmassa ja oli mentori-opettaja. Hän nauhoituksena syntymähengityksestä on nyt osa DWB-koulua. Hän on ISA:n perustajajäsen (International Society of Adoulas). Kathleen on kirjoittanut The Baby Connector –kirjan, joka selittää doulan työtä. Lisäinformaatiota löytyy hänen nettisivuiltaan (https://adoulabirth.com/).

Kathleen on äiti, isoäiti ja aviomiehensä, Jayn, rakastava kumppani. He asuvat Boisessa, Idahossa. Häneen voi ottaa yhteyttä nettisivujen kautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Marraskuu 2021 MINUN PERUSOIKEUTENI

ViestiKirjoittaja hammer » 27.11.2021 14:28

MINUN PERUSOIKEUTENI

Kirjoittanut Kathleen Haws (www.crimsoncircle.com)
Marraskuun 2021 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En usein naura merabhin aikana, mutta huomasin naureskelevani äskettäisen The Master Coden viimeisessä sessiossa. Lähellä loppua Adamus alkoi puhua oikeuksista, juuri niistä asioista joita olen kirjoittanut muistiin viime kuukauden, ja se todella huvitti minua.

Uskomaton määrä informaatiota tulee meille keahakista, kuukausittaisista shoudeista ja viimeaikaisista tapahtumista, kuten The Time of the Merlin ja The Master Code. On mielenkiintoista huomata, mikä jää mieleen kaikesta, mitä sanotaan ja kommunikoidaan sanattomasti. Muutaman viime kuukauden mielessäni on pysynyt lause "oikeutesi on …" Viitaten USA:n perustuslain 10 ensimmäiseen lisäykseen, joita kutsutaan perusoikeuksiksi, halusin kirjoittaa omat perusoikeuteni sellaisena, kuin ne liittyvät minuun ja kaikkeen, mitä olen.

Tietoisuus oikeuksistani tulee hyvin pitkän matkan ja toteutuneen unelman lopussa. Kun olen kokenut lukemattomia elämiä, luonut myriadeja kokemuksia ja viisautta matkan varrella, olen nyt paikassa, josta olen uneksinut Atlantiksen päivistämme saakka. Kulkea maan päällä ruumiillistuneena mestarina, joka ymmärtää energian ja tietoisuuden suhteen. Olla täällä yhtenä ihmiskunnan ratkaisevimmista ajoista – jos ei ratkaisevimpana.

Varhaisissa keahak-ryhmissä teimme paljon informaation ja kokemusten tiivistämistä. Se on jäänyt mieleeni, kun tunnen sen auttavan jonkin ydinolemukseen ja viisauteen pääsemisessä. Seuraavaan kohtaan oikeuteni on tiivistetty sellaisena, kuin tiedän niiden olevan.

** OLLA TÄYSIVALTAINEN

Tiedän, että olen täysivaltainen olento ja minulla on kyky kunnioittavasti vapauttaa itseni esi-isäsukulinjastani. En ole enää sidottu esi-isieni biologiaan tai ominaisuuksiin.

** OLLA INTEGROITUNUT

Tiedän, että olen luonut aspekteja tässä ja muissa elämissä. Voin myötätuntoisesti toivottaa ne tervetulleeksi minuun, kotiin.

** SAADA ENERGIA PALVELEMAAN MINUA

Tiedän, että kaikki mitä havaitsen, on energiaa, ja sallin sen todella palvella minua ilman pelkoa ja epäröintiä.

** OLLA OMASSA MERLIN-VIRRASSANI

Tiedän, että voin olla oman energiani virrassa ja ajan luonnollisessa virrassa, mikä sallii helppouden ja armollisuuden.

** OLLA OPITMAALISEN TERVE JA VAPAASSA ENERGIAKEHOSSANI

Tiedän, että minulla on kyky olla terveessä fyysisessä kehossa ja vapaassa energiakehossa.

** OLLA YLTÄKYLLÄINEN

Tiedän, että voin vapauttaa itseni kaikista rajoituksista, jotka eivät salli minun kokea kaikkea, mitä tulin tänne tekemään.

** OLLA JATKUVASSA YHTEYDESSÄ SIELUNI KANSSA

Tiedän, että tuo yhteys on aina ollut ja että voin koska tahansa tietoisesti valita kuulla oman sieluni laulun.

** KERTOA TARINANI

Tiedän, että tarinoissani on kokemuksen ja viisauden syvyyttä, ja voin jakaa niitä inspiroidessani muita.

** LOPETTAA KÄRSIMINEN

Tiedän, ettei kärsimyksellä ja millään arvottomuuden tunteilla ole sijaa ruumiillistuneen mestarin/Merlinin elämässä. Valitsen olla ilossa.

** SAADA SELKEYTTÄ

Tiedän, että minulla selkeyttä ja viisautta, joita tulee kohtaamisista lohikäärmeen ja mestari-itseni kanssa.

** OLLA LUOJA

Tiedän, että tätä olen syvällä, jumalaisella tasolla. Teen tietoisesti energialiikkeitä, jotka palvelevat minua.

Kun katson oikeuksiani, tiedän sisimmässäni, että olen ansainnut ne. En tekemällä kovasti työtä (vaikka olen varma, että olen tehnyt oman osuuteni turhaa ponnistelua), vaan avautumalla niille osilleni, jotka olin piilottanut, ja avautumalla jumaluudelleni ja mestaruudelleni.

Jokaisessa näistä oikeuksista on vielä suuria kokemuksia luomatta.

Olen tässä. Ja nämä ovat oikeuteni, jotka Itseni on minulle vapaasti antanut.

*****

Kathleen on jättänyt doula-vastaanottonsa ja useimmat ei-synnyttävät asiakkaansa, salliakseen itsensä olla täydemmin itsensä kanssa. Hän viettää mahdollisimman paljon aikaa lempipenkkipaikassaan: takapihansa patiolla, jossa hän nauttii parhaillaan upeista syksyn väreistä. Hän asuu Boisessa, Idahossa, aviomiehensä Jayn kanssa. Tapansa parantaneena suunnittelijana Kathleenin suosikkipäiviä ovat ne, jolloin hän sallii itsensä olla asioiden luonnollisessa virrassa ja nauttia siitä, mitä tulee esiin. Häneen voi ottaa yhteyttä sähköpostilla (kath_71(ät)hotmail.com) tai hänen nettisivujensa (https://www.adoulabirth.com/) kautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron