Martin Andrew (thelightedones.com) Valaistut

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Martin Andrew (thelightedones.com) Valaistut

ViestiKirjoittaja hammer » 28.08.2016 22:03

NOPEUTUNUT AIKAJANA ON VALITTU

Valaistuja kanavoinut Andrew Martin (www.thelightedones.com)
25.8.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen saanut muutaman päivän Valaistuilta viestiä nopeutuneesta ylösnousemusaikajanasta syyskuulle. Se on kummallista, koska muutaman viikon olen yrittänyt kurkistaa syyskuuhun nähdäkseni, mitä energeettisesti tapahtuu, jotta voisin valmistella energiapäivitysvideon YouTube-kanavalleni. Rakastan näiden videoiden tekemistä teille, ja kun en nähnyt syyskuun energioita, olin vähän ymmälläni.

Kun muutama päivä sitten sain viestin nopeutumisesta, olin innostunut ja utelias. Innostunut nopeutumisajatuksesta ja siitä, että lopultakin minulla oli aihe syyskuun videoon, ja myös utelias, mitä se tarkkaan ottaen merkitsi. Energioita alkoi tulla muutama päivä sitten ja ne ovat VALTAVIA! Yksityiskohtia on hitaasti alkanut tulla kuluneella viikolla.

Tänä aamuna istuin aamukahvini kanssa ja tarkistin, mitä oli agendalla. Kuulin jatkuvasti informaatiota syyskuusta ja valmistauduin nauhoittamaan videotani, vaikka syyskuu onkin vielä viikon päässä. Ajattelin, että sen tuleminen vähän etuajassa oli ok, koska he olivat joka tapauksessa puhuneet lakkaamatta nopeutumisesta.

Tavallisesti kun nauhoitan videota, teen luettelon kerrottavista pääkohdista ja onnistun aina löytämään yhteyskohdan, mistä aloittaa. Tällä kertaa sitä ei tullut selvästi. Niinpä päätin istua kirjoittamaan Amarille saadakseni vähän selkeyttä.

Teille joille työni on uutta, Valaistut ovat satojen olentojen moniulotteinen neuvosto ja korkeampi itseni Amar puhuu sen puolesta. Kutsun heitä oppaikseni, mutta he ovat enemmänkin neuvoantajaneuvosto, jonka osa minäkin olen. Tavallaan YK:n kaltainen juttu, mutta ilman pelottavaa varjovaikutusta. Yritys ymmärtää sitä vaikuttaa mieleen ja on "Inception"- ja "Interstellar"-kaltainen juttu, joten erotteluyrityksen sijasta kutsun heitä vain valotiimikseni tai oppaikseni/oppaiksi.

Joka tapauksessa, kun istuin saamaan jotain tietoa heiltä, tuli nopeasti selväksi, että tästä tulisi kirjoitettu artikkeli. Vaikka odotin tänään TODELLA innolla ensimmäisen videoni nauhoittamista ja editoimista uudella kannettavallani!

Alussa kun Valaistut ottivat yhteyden 2012/2013, ensisijainen kommunikointitapa oli kanavoitu kirjoittaminen. Se kehittyi lyhyiksi jaksoiksi tietoisia kanavointisessioita ja videoita sen jälkeen, kun Amar oli esittäytynyt vuoden 2014 lopulla tai 2015 alussa. Anteeksi, tapahtumien yksityiskohdat ovat vähän epäselviä tässä nopeassa laajentumisessa. Nyt se on kuin livestream-yhteys Amariin, joka puhuu Valaistujen puolesta, ja kun yhdistyn tekemään tulkintoja tai videoita, se on periaatteessa mielien yhteensulautumista ja informaatioon yhdistyminen on saumatonta. En erottele sitä, milloin minä puhun tai milloin Amar puhuu (sessioissa tai videoilla), koska ei ole erillisyyttä. Kerron tämän taustainformaation, koska tiedän, että monet teistä ovat tutustuneet minuun videoideni kautta ettekä ehkä koskaan ole lukeneet postausta Valaistuilta. Joka tapauksessa, ilman enempää kommentointiani tässä on viimeisin päivitys siitä, mitä on saatavilla syyskuussa!

Andrew

***

Olette parhaillaan valmistautumiskäytävässä. Kollektiivi on valinnut nopeutuneen aikajanan ja kaikki on muuttunut. Joka hetki käytettävissänne on aina monia todennäköisiä aikajanoja. Syyskuun alulle oli useita mahdollisia aikajanoja, jotka kuljettaisivat teidät loppuvuoden läpi. Sen oli aina tarkoitus olla merkittävä virstanpylväs ylösnousemusprosessissa – kyse oli vain siitä, miten nopeasti se tapahtuisi.

Tämän vuoden Leijonaportti oli ns. testimaasto. Me joiden tehtävänä on valvoa ihmiskunnan tilaa sen varmistamiseksi, että tämä prosessi kehittyy myötätuntoisimmalla tavalla, odotimme, miten planeettanne reagoisi energioihin ja mikä vaikutus sillä vuorostaan olisi Kaikkeen olevaiseen. Ajankohtaiset astrologiset aspektit tukevat myös nopeaa laajentumista ja kasvua. Ne kaksi aikajanaa jotka oli todennäköisimmät tälle jaksolle, oli kumpikin ylösnousemuksen jatkumista. Oli kuitenkin aikajana, jota voitaisiin nimittään keskitasoksi, ja aikajana jota pidettiin edistyneempänä ja nopeutuneena.

Olette valmiita nopeutuneeseen aikajanaan ja olette valinneet sen. Yllättävää kyllä, tämä ei ollut se aikajana, jolla oli suurin todennäköisyys tulla etualalle. Olemme miellyttävästi yllättyneet siitä, miten nopeasti ja sinnikkäästi pystyitte (kollektiivina) integroimaan nämä energiat. Mietitte ehkä, kuka tarkkaan ottaen valitsi tämän nopeutuneen polun? Te valitsitte. Teidän valintanne jotka tehtiin ihmiskokemustenne kautta, sekä korkeampien itsejenne ja valotiimienne valinnat päättivät yhdessä edetä tällä aikajanalla.

Me jotka työskentelemme kokemustenne kulissien takana, olemme siirtyneet nopeasti valmistelemaan edistyneen aikajanan skenaarioita, jotka tulevat jo näkyviin. Ne jotka tuomitsisitte "tummiksi hatuiksi", ovat nähneet tyrmistyksekseen valtansa ja kontrollinsa vähenevän dramaattisesti. Te joiden tehtävänä on olla tiennäyttäjiä ja oppaita ja joita voitaisiin pitää ensimmäisenä ja toisena aaltona, olette laajentuneet nopeasti ja siirtyneet kovasti aiempien odotustemme yli. Monet teistä tuntevat ja vastaanottavat jo kolmannen aallon, joka saavuttaa huippunsa syyskuussa. Tämä kolmas energia-aalto on suurelta osin nopeutumisen syy. Tämän aallon vaikutus on valtava ja se herättää niiden kolmannen aallon, jotka ovat valinneet ylösnousemuspolun.

Ajatelkaa hetki kuvaa näyttelijöistä, jotka valmistautuvat menemään näyttämölle ensi-iltaesitykseensä. Yhtäkkiä ohjaajat kutsuvat näyttelijät ja työryhmän yhteen ja sanovat, että käsikirjoitukseen on tehty joitain korjauksia, lavastusta on muutettu ja myös näyttelijöihin tulee joitain muutoksia. He sanovat, että kaikilla on tunti aikaa tehdä vaadittavat muutokset, kun ensi-ilta pidetään aikataulun mukaisesti. Voitte kuvitella sen toimintahyörinän, mikä tapahtuisi! Tämä on osuva analogia siihen, mitä parhaillaan tapahtuu.

Mitä tämä merkitsee käytännön jokapäiväiseen elämäänne? Ensinnäkin se merkitsee, että syyskuussa ja loppuvuotena nähdään vielä voimakkaampaa ja nopeampaa kasvua kaikilla alueilla. Kuten aina, se on tietysti suhteessa siihen, missä olette tietyllä hetkellä. Jatkuvasti ollaan hyvin huolellisia sen varmistamisessa, ettei teitä koskaan työnnetä sen rajan yli, mitä pystytte käsittelemään. Ajatelkaa kuitenkin sitä kuin urheilijaa, joka on yhtäkkiä päättänyt treenata vielä enemmän hyvin intensiivisessä harjoittelussaan. Hän työskentelee niissä hyväksytyissä rajoissa, joihin hän kykenee, mutta hän puskee itseään kaikilla alueilla ja laittaa taitonsa ja kykynsä testiin. Hän löytää uudet rajat ja uuden kestävyystason menemällä yli sen, mihin hänen mielensä ja kehonsa ajatteli aiemmin hänen kykenevän.

Toiseksi se merkitsee, että noin seuraavan viikon monet teistä saattavat huomata, että yhteys oppaisiin, korkeampaan itseen ja valotiimiin on erilainen tai "poissa". Teillä saattaa olla myös fyysisiä muutoksia ja oireita. Tämä ei ole huolen aihe ja se on tilapäistä. Menkää tietysti lääkäriin, jos tunnette olevan tarvetta. Nopea muutos tähän aikajanaan on nopeuttanut kaikkea, myös taajuuspäivityksiä ja energialatauksia. Se on samanlaista kuin tietokoneenne tarvitessa ohjelmistopäivityksen – sen täytyy olla pois käytöstä, kun informaatio ladataan ja päivitetään ja se käynnistetään uudelleen. Tämä merkitsee eri asioita kaikille teille siitä riippuen, missä olette.

Andrew huomaa jo torkkuvansa useammin päivän aikana, kun hänen nukkumisensa ei ole levollista, koska hän on hyvin aktiivinen unitilassa yöllä. Kuten aina, kunnioittakaa tunne-, fyysisen, energeettisen, mentaali- ja henki-itsenne tarpeita. Tarkistakaa usein nämä viisi tietoisuustasoa nähdäksenne, mitä nämä eri aspektit tarvitsevat ollakseen terveitä, tasapainossa ja kukoistuksessa. Olemme opastaneet Andrewta aloittamaan joka päivän tarkistamalla, mitä näillä itsen tasoilla on agendassa. Tarkistaminen myös pitkin päivää aina, kun hän tuntee olevansa kiinni tai jumissa tai epävarma siitä, miten edetä, antaa välittömästi selkeyttä tilanteeseen. Tämän "uudelleenkäynnistyksen" seurauksena monet teistä näkevät elokuun jälkeen nopeita muutoksia tietoisuudessa, yhdistyneisyydessä, kyvyissä ja havaitsemiskokemuksessa. Se on hyvin äkillinen ja nopea päivitys, joka yllättää monet teistä.

Kolmanneksi se merkitsee, että saatatte nähdä suunnitelmien muuttuvan nopeasti. Se mitä olitte aiemmin suunnitelleet tekevänne kenties seuraavassa kuussa, saattaa joko tapahtua paljon pikemmin, tai se ei ole enää lainkaan toteuttamiskelpoinen vaihtoehto. Saatatte huomata äkillisiä muutoksia suhteissa, elämäntilanteissa, työpaikoissa, maantieteellisessä sijainnissa jne., jotka vaativat yhtäkkiä huomionne ja tietoisuutenne. Kaikki "suunnitellaan" aina nykyenergiatilanne mukaan tietyllä hetkellä. Kun suuria hyppäyksiä tapahtuu nykyisessä aika-avaruuspaikassanne, tämän seurauksena kaikki se mitä oli määrä tulla, muuttuu myös nopeasti. Tämä merkitsee, että se millä oli aiemmin suuri todennäköisyys ilmentyä kokemukseksi, nollautuu ja tyhjenee. Paras opastus jonka voimme antaa muutamalle tulevalle kuukaudelle: menkää virran mukana!

Viimeiseksi neuvoisimme teitä menemään meditaatioon, yhdistymään korkeamman itsenne ja valotiiminne kanssa ja pyytämään, että kaikki aiemmat lataukset tai integroinnit joita ei ole vielä viimeistelty, prosessoidaan nyt. Energia-aallot joita on tullut planeetallenne ja teihin viime vuoden syyskuusta alkaen, ovat olleet joitain voimakkaimmista energioista, joihin teillä on koskaan ollut pääsy ihmismuodossa. Usein korkeampi itsenne ja valotiiminne päättää viivyttää tiettyjä päivityksiä antaakseen teille aikaa levätä ja toipua ennen seuraavaa integrointia. Haluamme teidän ymmärtävän, että on hyvin vähän, jos ollenkaan, aikaa levätä niiden energioiden välissä, joita alkaa tulla nyt, ja tämä jatkuu vuoteen 2017. Tämä ei ole huolestumisen aihe – tämä on itse asiassa hyvin jännittävää kehitystä! Olette ylittäneet kaikki aiemmat arviot siitä, mitä kykenisitte käsittelemään, ja olette hyvin kykeneviä käsittelemään tämän.

Pitäisi panna merkille, että monia sieluja lähtee planeetalta tulevina kuukausina selvitäkseen omista kokemuksistaan. Tämä on aina linjassa heidän sieluvalintojensa ja jumalaisen tahdon kanssa. Kenellekään ei koskaan "tapahdu mitään", mikä on heidän täysivaltaisen valintansa ulkopuolella. Monet sielut suostuivat elämään inkarnoituneena ja pitämään tilaa, kunnes ajankohtainen aikajana alkaisi tapahtua, ja he sallivat energioidensa palvella kollektiivin tukena. Toiset sielut tiesivät, että ne voisivat valita, ylösnousisivatko he tänä aikana vai eivät, ja he päättivät tehdä valintansa sitten, kun tämä aikajana saapuu, ja he tekevät päätöksiään nyt. Vielä toiset vain tiesivät, etteivät he tekisi ylösnousemusmatkaa tässä elämässä, ja päättivät poistua fyysisesti ennen tätä muutosta. Kaikki nämä valinnat ovat harmoniassa sen kanssa, mitä heidän sielunsa päätti, ennen kuin he aloittivat tämän fyysisen kokemusjaksonsa.

Ennen kaikkea älkää ruokkiko pelkoja. Valtaosa planeetan ihmisistä ei tällä hetkellä vielä tiedosta, mitä tapahtuu. He näkevät kaaosta ja romahtamista ympärillään ja alkavat pelätä. He etsivät edelleen suuntaa ja opastusta valtavirtainformaatiolähteistä ja uskovat sen rehelliseksi ja lahjomattomaksi. He roikkuvat edelleen kiinni siinä toivossa, että ne instituutiot jotka kertovat, että heillä on näiden ihmisten paras etu sydämessään, ovat aitoja aikomuksessaan. Pyydämme olemaan myötätuntoisia heille. Muistutamme teille, että näiden sielujen tuomitseminen ja nimeäminen kenties vähempiarvoiseksi kuin ne, jotka ovat hereillä, ei palvele mitään hyvää. Jos ette ole tajunneet sitä perusajatusta, että olemme kaikki tässä yhdessä ja että kollektiivi on ryhmä, jonka osa me kaikki olemme, niin saatte kutsun tarkastella perusopetuksianne hyväksynnästä ja ykseydestä.

Koko luomakunnassa ei ole yhtäkään sielua, joka ei palvele nykyinkarnaatiossaan sitä tarkoitusta, että siirrytään kaikkien suurempaan hyvään. Teillä ei ole oikeasti tapaa tietää, mitä toinen sielu on päättänyt kokea omaksi kasvukseen ja evoluutiokseen tällä hetkellä. Teidän asianne ei ole tuomita tai sulkea pois toisia erillisyysharhojen perusteella. Antakaa heille tila saada omat kokemuksensa, aivan kuten haluatte teille annettavan oma tilanne. Teidän ei tietenkään tarvitse osallistua heidän todellisuusversioonsa, mutta muistakaa, että he ovat yhtä täysivaltaisia kuin te.

Tästä tulee jännittävä loppu vuodelle 2016. Se sisältää uskomattomia kokemuksia teille kaikille.

Lähdemme luotanne valossa ja rakkaudessa.

Riemuitkaa!

Valaistut

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.9.2016 LOPPUUNSAATTAMISPÄIVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 12.09.2016 18:49

LOPPUUNSAATTAMISPÄIVÄ

Kirjoittanut Andrew Martin (www.thelightedones.com)
8.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Mistä on aika päästää irti? Mitä tulee esiin sisälläsi vapautettavaksi? Vanha itse haalistuu ja ottaa viime hengenvetojaan. Oletko valmis antamaan hänen mennä? Aiempi itse on tullut umpikujaan. Aiotko taata hänelle rauhan? Kaikki mitä haluat, lepää valmiudessasi luopua siitä, mikä on valmis. Vain sinä tiedät, miltä totuus tuntuu sinusta, ja vain sinä voit valita sen itsellesi.

Parannamme alkukantaisia haavoja. Ikivanhat ydinuskomukset eivät kuole helposti. Salli itsesi olla sen kanssa, mikä tarvitsee nyt rakkauttasi. Tässä ei ole kyse mistään muusta paitsi nykyhetkestä ja siitä, mitä se sisältää sinulle. Anna itsesi itkeä, huutaa ja nauraa. Tunne se kaikki niin syvästi, kuin sinun täytyy, mutta tiedä, että on aika päästää siitä irti. Älä kiinnity tai roiku. Avaa vain sormesi ja päästä irti. Salli sen haihtua. On aika luopua haamusta.

9.9.9 (2016 supistuu 9:ksi) on päivämäärä, johon Oppaat ovat viitanneet loppuunsaattamispäivänä. Lähestymme 9-vuoden 9. kuukauden 9. päivää. Sitten taas 18. päivä (1+8=9) ja 27. päivä (2+7=9) meillä on lisätilaisuus kurkottaa syvemmille tinkimättömyystasoille itsessämme. Olemme olleet kuluneet 9 vuotta monikerroksisella, moniulotteisella ja monipuolisella matkalla itsemme läpi. Energioilla joita on läsnä, ei ole muuta agendaa, kuin totuuden valaiseminen. Ne eivät valitse puolta eikä ole oikeaa tai väärää. On vain totuus.

Ajattele yhdeksän vuotta taaksepäin, vuoteen 2007. Missä olit silloin ja mihin olit ryhtymässä 1-vuoden 2008 koittaessa? Itse olin taas kerran alkamassa paeta elämääni. Olin aloittanut henkisen polkuni tajunnan räjäyttävän kokemuksen jälkeen 2005, mutta en ollut valmis sitoutumaan. Uskoin edelleen, että vastaukseni, iloni ja selkeyteni olivat jossain ulkopuolellani. En ollut valmis tai halukas kohtaamaan sen totuutta, kuka olin ja mitä valintoja olin tehnyt. En tietenkään ollut valmis sanomaan "kyllä" polulle, joka kutsui minua eteenpäin. Niinpä juoksin. Muutin San Franciscoon ja yritin teeskennellä, että halusin edelleen samaa, mitä olin ennen halunnut. Yritin helvetisti herättää henkiin elämää, joka oli kauan sitten lakannut olemasta tyydyttävä. Olin aivan liian peloissani hyväksyäkseni, että oli muutoksen aika. SUUREN muutoksen.

Niinpäs Lähde salli rakastavasti minun valita vielä yhden kierroksen kieltämisen ja itsepetoksen karusellia. Lopulta 2012 olin taas kasvotusten suuren päätöksen kanssa. Tällä kertaa sanoin "kyllä" ja seuraavat neljä vuotta tuhosivat täysin kaikki harhakuvat siitä, kuka olin luullut olevani. Se murskasi kaiken, mitä ei ollut rakennettu rakkaudesta. Ja usko minua, kun kerron, että oli PALJON, mitä ei ollut rakennettu rakkaudesta. Sitten kun olin antautunut toisten palvelemisen polulle, minun oli oltava valmis luopumaan KAIKESTA voidakseni saada sen, mikä oli oikeutetusti minun – elämän jota tulin oikeasti elämään. Ilon, tyydytyksen ja täyttymyksen elämän, joka jätti jälkeensä kirkkaasti kaiken, mitä olin kokenut aiemmin. Tämä merkitsee tuon syklin loppua. Jumaluuteni ja täysivaltaisuuteni kieltämisen loppua.

Oliko se helppoa? EI HELVETISSÄ.

Oliko se sen arvoista? Ehdottomasti, ja tekisin sen kaiken uudestaan, jos minun täytyisi.

Se mitä on tullut esiin sinulla (erityisesti elokuun lopusta lähtien), on valmis lähtemään. Se ei näyttäydy taas suistaakseen sinut raiteilta – se näyttäytyy, jotta voit lopultakin päästää siitä irti. Se ei voi enää elää. Miksi siis haluat välttämättä edelleen roikkua siinä kiinni? Tuo vanha juttu on vino, kömpelö ja nukkavieru. Anna sen kuolla. Jokainen yritys kieltää totuus tuntuu tukahduttamiselta ja ahtaanpaikankammolta. Tuo vääristymä on palvellut tarkoituksena ja nyt selkeys tulee polttopisteeseen.

Katso maailman näyttämöä. Vanhoja toimintamalleja luhistuu oikealla ja vasemmalla. Kaiken mikä on vähemmän kuin rakkautta, täytyy mennä. Se ei yksinkertaisesti kestä. Sitä ei voi enää torjua, tukahduttaa tai alistaa. Se löytää tiensä aina ulos. Ihmisen lakeja voi helposti manipuloida ja muuttaa, mutta universaalit lait ovat järkkymättömiä. Totuuden valaiseminen elämässämme heittää välittömästi valokeilan siihen, mikä ei ole totta meille nyt. On liian tuskallista ja liian tiheää tehdä asioita millään muulla tavalla. Kun taajuudet nousevat, meitä puhdistetaan ja selkeytetään.

On tietysti aina vaihtoehto. Mutta voitko oikeasti päättää palata takaisin vanhaan tapaan? Kun valo on sytytetty, et voi sammuttaa sitä.

Usko minua – tiedän, miten pelottavalta se näyttää. Mieli tarttuu kiinni ja puristaa etsiessään jotain lohduttamaan itseään. Turruttamaan, hämärtämään, pehmentämään. Se on paniikissa ilman tarinaa tai käsikirjoitusta. Tuntematon on kuolema rajoittuneelle itselle ja se tekee kaiken voitavansa vakuuttaakseen meidät jäämään turvalliseen luolaan. Vaikka se merkitsisi jäämistä sellaiseen, missä emme kukoista. Mieli ei ole huolissaan kokemustemme laadusta. Se välittää vain siitä, että kokemus on ennustettava, tuttu ja kontrolloitava. Se olemmeko onnellinen vai emme, on perimmiltään epäolennaista mielelle. Pelin tässä vaiheessa jokainen lupaus jonka mieli tekee, on valhe. Se on tyhjä ja arvoton. Olet mennyt aiemmin tuota tietä pitkin ja katso, minne se toi sinut. Takasin alkuun.

Emme voi pysyä juurtuneena menneisyyteen ja vaatia samanaikaisesti tulevaisuutta. On aika tehdä valinta. On aika päättää. Aiotko sanoa "kyllä" elämälle, joka kutsuu sinua eteenpäin? Vai aiotko tyytyä rikkinäiseen ja pilaantuneeseen?

Kun siis seisomme loppuunsaattamisen reunalla, kysyn sinulta uudestaan. Mistä on aika päästää irti? Mitä tulee esiin sisälläsi vapautettavaksi? Vanha itse haalistuu ja ottaa viime hengenvetojaan. Oletko valmis antamaan hänen mennä? Aiempi itse on tullut umpikujaan. Aiotko taata hänelle rauhan? Kaikki mitä haluat, lepää valmiudessasi luopua siitä, mikä on valmis. Vain sinä tiedät, miltä totuus tuntuu sinusta, ja vain sinä voit valita sen itsellesi.

Tehtäväni on auttaa ihmisiä muuttamaan elämänsä. Jos olet valmis päästämään irti, muttet tiedä miten, ota yhteyttä minuun (http://thelightedones.com/sessions/) ja voin auttaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron