Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

22.12.2018 KORKEIMMAN AIKAJANAN ANKKUROIMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.12.2018 08:02

KORKEIMMAN AIKAJANAN ANKKUROIMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
22.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tiimini pyysi minua jakamaan kanssanne, mitä minussa on tapahtunut, koska se saattaa valaista, mitä teissä on ehkä tapahtunut tai tulee tapahtumaan.

Istuin yhtenä iltana perheen oleskeluhuoneessa, kun aivan yhtäkkiä vasen silmä ja nenä alkoivat vuotaa runsaasti. Aivastin kovasti muutaman kerran, ja sitten koko keho alkoi täristä. Oli sisäistä värähtelyä, joka tuntui pyörimiseltä. Aloin mennä vähän paniikkiin sen pelkästä voimakkuudesta.

Mieheni katsoi minua ja kysyi: "Onko kaikki hyvin?" Katsoin häntä ja vastasin rehellisesti: "Kehoni on hyvin peloissaan tällä hetkellä. Se on kauhuissaan." Olin vähän yllättynyt vastauksestani, mutta tiesin välittömästi, että se piti paikkansa 100-prosenttisesti. Tunsin tuon pelon, kun kehollani ei ollut aavistustakaan, mitä tapahtui.

Aloin puhua keholleni, rauhoittelin sitä ja lupasin, että kaikki olisi ok. Olimme vain siirtymässä. Sitten minulle näytettiin kuva itsestäni kävelemässä kapealla tiellä, jonka kummallakin puolella oli kiviä. Merenaallot hakkasivat kumpaakin puolta ja uhkasivat peittää alleen tien.

Kysyin, mitä näin, ja kuulin, että nuo aallot edustivat aikajanoja, jotka törmäsivät ja hajosivat pääaikajanaani. En ymmärtänyt täysin sitä, mutta ymmärsin kuitenkin enemmän, miksi keho oli järkyttynyt.

Menin sänkyyn tuona iltana ja nukuin vain vähän – minulla oli hyvin monia muistoja pinnassa. Näin hetkiä, jolloin merkittäviä päätöksiä tehtiin ja miten ne vaikuttivat minuun. Yhdessä muistossa olin 17-vuotias ja puhuin erään pojan kanssa collegen edessä. Hän flirttaili ja tiesin, että hän yritti kerätä rohkeutta pyytääkseen minut ulos. Juuri silloin rakennuksesta tulee ulos poika, josta tulisi myöhemmin aviomieheni. Kävelin hänen luokseen ja siitä lähtien olin kiinnostunut vain hänestä. Tästä näkökulmasta katselin, kun aikajanoja putosi pois, ja se oli kuin kohtalonkello olisi soinut. Muisto oli niin selkeä, että muistin, mitä meillä oli päällämme.

Minut vietiin myös hetkeen 13-vuotiaana, jolloin yritin itsemurhaa, ja minulle näytettiin, että tiimini ja edesmennyt isoisäni puhuivat minulle, vaikka ihmisitseni oli tietämätön siitä. Minulle näytettiin, että sielutasolla minua autettiin ja tehtiin sopimuksia. Merkittävää kohtalonkelloa oli soitettu, mutta ihmistasolla tiesin vain, etten koskaan enää aktiivisesti yrittänyt tappaa itseäni, silloinkaan kun toivoin, etten eläisi.

Sain vähän nukuttua tuona yönä, kun minulla näytettiin muisto toisensa jälkeen. Sitten kun torkahdin, näin unta uusista muistoista. Tapahtui massiivinen integroituminen, monia todellisuuksia yhdistyi, ja minun täytyi joka hetkessä valita, mitä värähtelyä ylläpidin. Minun täytyi valita, mitä tunteita halusin pitää muodossani, kun pelkästään tarkkailin sitä kaikkea.

Seuraava päivä oli rankka. Kehoni oli hyvin stressaantunut. Nenäni ja silmäni vuotivat edelleen, kehoni värähteli ja minusta tuntui myös kuumeiselta. Pystyin kuitenkin pitämään mentaali- ja tunnetasapainoni, kunhan lepäsin. Jos yritin tehdä jotain, siitä tuli välittömästi ylikuormaa ja tunneromahdus uhkasi. Aina kun yhdistyin siihen, mitä tapahtui, näin itseni jälleen tuolla tiellä. Kävelin vakaasti eteenpäin. Jos menin siihen, mitä näin, ja projisoin valoa ulospäin kävelevästä kehostani, näin meren tyyntyvän ja polku tuntui tukevammalta. Ylläpidin tätä parhaani mukaan mahdollisimman kauan ja olin suurimman osan päivästä sängyssä.

Kun aloin tuona iltana kirjoittaa päiväkirjaa kaikesta, mitä koin, tunsin todella syvää yksinäisyyttä, koska minusta tuntui hyvin suojattomalta ja haavoittuvalta tuolla tiellä. Sitten kuulin hyvin selvästi: "Et ole yksin. Pyydä nähdä totuus kokemuksestasi, aivan kuten sinulle näytettiin totuus muistoistasi."

Katsoin uudestaan ja näin rakkaideni ja ystävieni kulkevan rinnallani, erityisesti puolisoni ja lasteni. Sitten näin ryhmittymän, jota kutsun Esi-isiksi. Kun yhdistyin heihin, he ympäröivät minut ja pitivät minua sylissään. He kuiskasivat minulle: "Et ole yksin. Jaamme taakkasi, jaamme roolisi. Sinut tehtiin tätä varten, kun meistä jokainen kaatoi sydämensä ja sielunsa sinuun ja siihen, missä olet nyt. Tiedä, että me olemme sinä ja sinä olet me." Nautiskelin heidän sylissään jonkin aikaa, ja fyysinen kehoni alkoi rauhoittua. Pyöriminen ja kauhu laantuivat.

Huomasin, että tie jolla kävelin, näytti nousevan enemmän merenpinnan yläpuolelle, eikä aalloilla ollut enää mahdollisuutta kaataa minua ja kiskaista mereen. Olin hämmästynyt nähdessäni, että satoja käveli nyt kanssani. Tunsin, että minua rakastettiin, tuettiin ja kannateltiin täysin.

Kerron tämän, koska minut en ole erityislaatuinen – meidät kaikki tehtiin tätä aikaa, paikkaa ja siirtymää varten. Esi-isäsi kaatoivat sydämensä ja sielunsa myös sinuun. Olet tuhansien vuosien oppimisen ja kasvun huipentuma. Vaikka tämä matka voi olla uskomattoman yksinäinen ihmisnäkökulmasta, käsitä, ettet ole koskaan yksin. Kuljemme joukkojen kanssa.

Olemme uskomattoman aikajanamuutoksen keskellä. Kaikki tekoaikajanat häviävät pois ja orgaaninen aikajana ankkuroituu. Tiedän, että se mitä koin äskettäin, on tätä dramaattista muutosta. Se mitä sinä koet, voi näyttää ja tuntua erilaiselta, mutta tiedä, ettet ole yksin. Meidät tehtiin tätä varten. Jos kehosi alkaa pelätä, puhu sille, anna sille rakkautta ja projisoi parhaasi mukaan valoa ulospäin, kun ankkuroidut korkeimmalle aikajanallesi. Tiedä, että lepo voi olla tällä hetkellä ainoa tapa päästä läpi. Tämä on tärkeämpää kuin mikään tehtävälista tai jouluodotus. Sinä olet tärkeämpi.

Lisää informaatiota aikajanamuutoksesta Sandra Walterin blogista. Minä resonoin syvästi hänen sanojensa kanssa ("Ydinmuutos Gaiassa ja orgaanisen aikajanan palauttaminen" 10.12.2018).

Jos tunnet kutsun, rakastaisin sitä, että liittyisit seuraani elämää muuttavaan kurssiin "Soul Illumination Mentoring Program", joka alkaa tammikuussa. Vapauta itsesi todella 2019! Klikkaa lisäinformaatiota tästä (https://jennyschiltz.com/soul-illuminat ... g-program/).

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, valtavia halauksia ja toivotan teille kaikille upeaa joulunaikaa.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.12.2018 VERSIOPARANNUKSIA KEHON SÄHKÖJÄRJESTELMÄÄN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.12.2018 08:48

VERSIOPARANNUKSIA KEHON SÄHKÖJÄRJESTELMÄÄN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
28.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Vau! Tätä sanaa olen tuntunut käyttävän paljon viime aikoina, kun navigoimme näitä muutoksia. Joka kerta ajatellessani, että minulla on ote todellisuudesta, se muuttuu. Tämä kertoo minulle, ettei mikään ole kiinteää, vaan kaikki on loputonta potentiaalia.

Emme ole ainoastaan keskellä kaikkien aspektiemme (sisäinen lapsi, entiset elämät, galaktiset elämät ja varjo) jättimäistä integrointia ja aikajanojen hajoamista, kun yhdistymme orgaaniseen aikajanaan, vaan meillä tapahtuu nyt sähköjärjestelmän parannuksia.

Joulupäivän iltana istuin sohvalla juttelemassa vanhimman lapseni kanssa. Puhuin hänen kanssaan tavoistani työskennellä (ja kamppailla :)) valokehointegroinnin kanssa, kun aloin tuntea jonkin olevan ulkona läsnä ja tuijottavan sisään ikkunasta. Kun tunnustelin sitä, tiesin, ettei se ollut mikään maaolento. Olin hiljaa ja tarkkailin vain tytärtäni.

Katselin hänen reaktiotaan energiamuutokseen, mutta yllätyin, kun hän sanoi: "Avaruusolento katselee meitä ulkoa." Hän ei ole pystynyt tavallisesti näkemään eteerisesti, mutta tuo taito on tullut hänelle viime aikoina voimakkaasti. Meidän kaikkien kyvyt ovat tulossa enemmän ja enemmän käyttöön.

Yhdistyin tuohon olentoon ja sain vähän informaatiota, joka vastasi tyttäreni kaikkiin kysymyksiin. Ei aikaakaan, kun yhdestä olennosta tuli neljä, ja näin monien olentojen aiheuttama intensiivisyys oli epämukavaa hänen keholleen. Pyysin niitä perääntymään, ja ne siirtyivät suuren pensaan taakse etupihallani. Sitten sain välähdyksen kadusta, ja sinne oli kerääntynyt ainakin 30 muuta. Olin järkyttynyt. Tyttäreni vahvisti, että hänkin pystyi näkemään/aistimaan niin monta.

Hän oli vähän shokissa ja jatkoi kertoimista silmät suurina, miten kummallista kaikki tämä oli. Sitä oli todella ilo katsella. Minä olen ollut kontaktissa eri olentojen kanssa vuosia, mutta on korvaamatonta, kun pystyy jakamaan kohtaamisen jonkun kanssa.

Tiesin, että ne olivat siinä tarkoituksella ja pysyisivät maisemissa, kunnes saisin hetken olla yksin ja ottaa yhteyden. Tuntiessaan tämän tyttäreni sanoi, että hänen oli aika lähteä. Päästyään autolleen hän lähetti tekstarin, että ne olivat virnistäneet hänelle, kun hän oli lähtiessään sanonut, ettei niillä ollut lupaa siepata häntä. Sain hyvät naurut hänen matkastaan omana lapsenani.

Menin omaan huoneeseeni, rauhoituin ja yhdistyin tiimiini ja sitten muutamaan ulkopuolisesta ryhmästä. Minulle kerrottiin, että kun aikajanoja sulautuu yhteen ja putoaa pois, siirtyessämme yhdelle korkeammalle kollektiiviaikajanallemme, meidän täytyy sisältää voimakkaampaa virtaa. Jos järjestelmämme ei pysty käsittelemään tätä versioparannusta, se alkaa mennä oikosulkuun. Ajattele hermostoa kehosi sähköjärjestelmänä.

Sitten selitettiin, että ne olivat täällä tekemässä tuota sähköpäivitystä. Lääkintätiimini suunnitteli myös auttaa. Minulle kerrottiin, että ne työskentelisivät yhdellä kvadrantilla kerrallaan ja minun täytyisi olla selväjärkinen välillä – kuitenkin oli hyvä, jos nukkuisin mahdollisimman paljon sen aikana. Kysyin, miten olen unessa ja selväjärkinen. Ne selittivät, että kissa auttaisi herättämään minut.

Nukahdin yllättävän helposti, kun olin ollut hereillä kuudesta saakka aamulla ja kello oli jo yli puoliyö. Ajassa joka tuntui silmänräpäykseltä, tunsin kissan nuolevan kasvojani ja tekevän "rakkauspuraisuja" nenääni. Sitten kuulin: "Sinun täytyy venytellä kehoasi." Nousin ylös ja aloitin perusvenytykset, ikään kuin lämmittelisin jotain varten. En ollut täysin hereillä, ja jos mieheni ei olisi kysynyt, mitä tein, olisin vannonut nähneeni vain unta.

Minun käskettiin sitten menemään takaisin sänkyyn nukkumaan. Kissa herätti minut kaksi muuta kertaa, mutta näillä kerroilla piti mennä vessaan. Tiesin, että tapahtui merkittävää myrkynpoistoa. Toisen vessareissun jälkeen tunsin olevani hyvin hereillä ja puhelias, mutta minua käskettiin kohteliaasti nukkumaan, koska se helpotti prosessia, ja ohimoilleni laitettiin sormet ja vaivuin välittömästi autuaaseen uneen.

Viimeisen kerran kissimirrin herättäessä minut piti venytellä ja testata mielen toimintaa. Puhuimme hetken siitä, mitä tapahtui. Tämän ymmärsin:

* Kaikki ovat käyneet tai käyvät läpi järjestelmänsä sähköpäivityksen. Tämä parannus sallii meidän käsitellä tulevan lisäenergian.
* Jotkut teistä ovat tietoisia päivityksestä, aivan kuten minä. Jakakaa se, jos voitte. Tämä on osa paljastumista. Meidän täytyy puhua siitä ja tehdä siitä vähemmän hullua ja vähemmän tabu.
* Päivitysmäärä on suhteessa siihen valomäärään, jonka pystymme sisältämään nyt, ja siihen tiheysmäärään, jota edelleen prosessoimme. Tämä ei ole viimeinen päivitys.
* Tämä versioparannus voi todella uuvuttaa ihmiset. Lepo on oleellista, kun uudelleenkalibroidumme.
* Ruokavalio ja tarpeet muuttuvat. On oleellista kuunnella kehoaan, ei uskomusjärjestelmiään. Jos tunnet tarvetta muuttaa ruokavaliotasi, kuuntele sitä. Vastaavasti jos tunnet tarvetta aloittaa tai lopettaa jokin kunto-ohjelma, kunnioita tätä.
* Parannukset ovat vaikeita keholle, mutta välttämättömiä muodollenne, jos aiomme kyetä käsittelemään tulevan valon. Sellaiset asiat, kuin magnesium, solusuolat ja lisämunuaisten tukeminen, voivat tehdä tästä paljon helpompaa keholle. Nämä päivitykset voivat ilmetä seuraavasti
- sydämentykytystä
- raajojen ja myös kasvojen tunnottomuutta
- rinnan tiukkuutta
- jäätymistä ja/tai kuumentumista
- selkäkipua
- päänsärkyä
- heikkojen kohtien reagoimista; itselläni päänahkaa särkee ja kutiaa, autoimmuuni- tai krooniset vaivat voivat puhjeta
- korvissa soimista, joka kuulostaa sähköisemmältä
- huimausta ja tasapainon menetystä
- muutoksia unirytmissä ja intensiivisiä unia
- ahdistusta, masennusta, tunnetta kaiken turhuudesta, halua antaa periksi
- tunne eksymisestä, ilman mitään tarkoitusta, kun kalibroidumme uuteen tilaan; pelkoja tulee pintaan
- voimakkaita tunteita – surua, vihaa, turhautumista ja myös autuutta
- Huomaa, että yllä mainittua voi olla myös merkittävissä terveysongelmissa, jotka vaativat lääkärissäkäyntiä. Jos olet huolissasi, älä epäröi mennä. On parempi kuulla, ettei mitään löydy, kuin olla hoitamatta vakavaa ongelmaa.
* Liikkuminen ja keho/energiatyö on tärkeää pitämään energiakanavat puhtaana.
* Se virta jonka lisävoimakkuus meidän täytyy sisältää muodossamme, jotta voimme toimia, on samaa energiaa, kuin joka vaikuttaa sähköverkkoihin, internetiin ja sähkölaitteisiin.
* Myös eläimet tuntevat tämän. Jotkut ovat yliaktiivisia, jotkut uupuneita ja ripustautuvia, joillakin on vatsa sekaisin. Lemmikkien aputipat ja feromonispray voivat auttaa.
* Kaikki tuntevat tämän jossain määrin. Voi näyttää siltä, että ihmiset menevät sekaisin. Kun haluaa reagoida tai hyökätä, paras vaihtoehto on pitää pieni tauko ja sitten päättää, onko se sen arvoista.
* Jotkut ovat kuvanneet, että heistä tuntuu aavemaiselta, kuin jotain olisi tulossa. Sillä tavalla ihmisyytemme yrittää ymmärtää niitä valtavia muutoksia, joita tapahtuu.

Vaikka tämä kaikki voi olla uuvuttavaa ja tuntua siltä, ettei se lopu koskaan, tiedä, että tehdään uskomattomia harppauksia. Ei ole takaisinpaluuta. Jatkamme itsemme ankkuroimista orgaaniselle aikajanalle, kun integroimme myös kaikki aspektimme. Tammikuu on mielenkiintoinen, kun siinä on kaksi pimennystä ja verikuu. Massaherääminen ja -laajentuminen on täällä. Tehtävämme on ankkuroitua valoon ja säteillä sitä kaikkiin puhtaan aikomuksen kera, että heidän heräämisensä tapahtuu mahdollisimman helposti ja sujuvasti.

Äskettäisen ryhmäpuhelun nauhoituksessa puhutaan tapahtuvista integroinneista, ja se on saatavana auttamaan tästä prosessista läpi. Saat 45 minuutin ohjatun meditaation, joka auttaa sinua integroimaan kaiken, mitä olet. Saat parantavia taajuuksia, koodeja ja morfisia kenttiä helpottamaan muotoasi. Tämä auttaa sinua myös sähköpäivityksissä. Jos olet kiinnostunut, tässä on linkki (https://jennyschiltz.com/product/integr ... have-been/) sen ostamiseen välittömästi ladattavaksi. Saat myös informaatio-osan, joka selittää, mitä tapahtuu integroidessamme kaiken tämän. Kun ymmärrämme, ahdistus voi vähentyä valtavasti.

Pidä huolta itsestäsi ja ole mukava itsellesi ja toisille. On erittäin intensiivistä aikaa. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. <3

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.1.2019 ÄÄRETÖN MAHDOLLISUUSKENTTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 14.01.2019 20:54

ÄÄRETÖN MAHDOLLISUUSKENTTÄ

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
12.1.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Toto, minusta tuntuu, ettemme ole Kansasissa enää."

Ilmassa on uudessa energiatilassa olemisen tuntua. Parhaiten voin kuvata sitä "ei ole seiniä". Energiaa ikään kuin virtaa kaikkialta, ja tämä tekee meistä todella herkän fyysisesti, tunteellisesti ja mentaalisesti. Moni tuntee kyllästyneensä kaikkeen. Se voi saada tuntumaan siltä, että haluaa pysyä sängyssä peitto korvilla ja antaa maailman vain mennä ohi.

Minusta on tuntunut toisinaan siltä, että on liikaa inputia, siinä määrin että muotoni pakahtuu ja sen täytyy sulkeutua nukkumalla tai olemalla hiljaa, jolloin voin tuijottaa seinää tuntitolkulla. Pyysin näyttämään, mitä tapahtuu, ja ymmärrys jota annettiin, auttoi valtavasti, joten jaan tämän kanssanne nyt.

Näytettiin minua kävelemässä tiheässä metsässä. Metsä oli viileä, ja auringonvalo suodattui sinne pehmeästi. Polku ei ollut leveä, mutta se näkyi selkeästi. Emme voineet mennä pois polulta, mutta oli merkkejä ja symboleja, jotka osoittivat meidät takaisin joka kerta uskaltautuessamme ulos siltä.

Sitten metsäpolku avautui jättimäiseksi pelloksi. Aurinko porotti, melkein sattuen silmiin voimakkaan kontrastin vuoksi. En nähnyt lainkaan polkua ja tunsin energiapommitusta. Se sai minut tuntemaan, että haluan livahtaa takaisin metsän pehmeyteen. Sitten minulle kerrottiin: "Tämä on elämäsi potentiaalin, kaikkien mahdollisuuksien, kenttä."

Kun oikein katsoin sitä, ääretön määrä todellisuus-, informaatio-, taajuus- ja uskomuskerroksia virtasi kenttään ja siitä pois. Kuin olisi ollut huoneessa, joka oli peitetty ylhäältä alas televisioilla, joissa kaikissa näkyi eri asema.

Vastasin: "Miten näin voi olla? Ei ole polkua. Se tuntuu olevan liikaa, kuin pelkkää melua. Se saa minut haluamaan sulkeutua. Miten voin tietää, mihin suuntaan kulkea tässä hämmennysmeressä?" Olin täysin pakahtunut. "Laskeudu sydämeesi, ja se näyttää sinulle tien."

Aloin todella tunnustella sydäntilaani ja hengittää sisään ja ulos sen kautta. Jo parissa hengenvedossa aloin tuntea oloni paremmaksi ja mieli lakkasi riehumasta. Yllätyksekseni pellolle alkoi ilmestyä polku! Mitä enemmän asetuin sydäntilaani, sitä selkeämmäksi polku tuli. Se alkoi myös luoda voimakenttää ympärilleni, joka esti kaiken melun.

Sitten selitettiin, että ainoa tapa liikkua nyt eteenpäin on olla täysin maadoittunut sydäntilaan ja määrittää tuosta tilasta, mitä haluaa. Jokaisella ihmisellä on oma polkunsa ja oma mahdollisuuskenttänsä. Sen selvittäminen, mitä haluaa ja mitä ei, on periaatteessa sen valitsemista, mitkä mahdollisuusvirrat haluaa päästää omaan muotoonsa. He varoittivat, että kaikki tuo energia voi tosiaan tuntua halvaannuttavan (istuminen tuijottamassa seinää), jos ei toimi maadoittuneesta sydäntilasta. Niinpä tuntiessasi täysin pakahtuvasi, ota muutama minuutti varmistaa, ettet päästä liikaa sisään.

Tässä energiassa nähdään ihmisten tekevän suuria muutoksia – sijaintipaikka, ura, suhteet, fyysinen terveys. Seuraa tönimistä, kun henki avustaa meitä – on todella meluisaa ja tuntuu epäselvältä, ellemme ole sydämessä. Selkeimmin voin selittää sen sanomalla: "Jos et seuraa sydäntäsi, kaikki hajoaa." Sydäntila on totuudenmukainen oppaamme.

Toivon, että se mitä minulle näytettiin, auttaa teitä navigoimaan omaa matkaanne, myös ilman liikaa pakahtumista. Olkaa lempeä itsellenne ja toisille. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta <3

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

26.1.2019 UUDEN ENERGIAN NAVIGOINTIA

ViestiKirjoittaja hammer » 27.01.2019 13:02

UUDEN ENERGIAN NAVIGOINTIA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
26.1.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tunnetko eron ilmassa? Tuntuu keväältä. Vaikka meillä oli tiistaina lumimyrsky, tuntuu silti keväältä. On uudestisyntymän, uuden kasvun ja toivon aikaa.

Pidin muutama päivä sitten session, ja oppaat kehottivat asiakasta menemään kävelylle rannalle ja tuntemaan hiekan varpaidensa välissä tietäen, ettei hän ollut koskaan ennen tuntenut tuota hiekkaa, kun hän ei ole koskaan ennen ollut tässä paikassa. He sanoivat, että meidän pitäisi katsoa kaikkea uusin silmin ja nähdä se ensimmäistä kertaa ihmetyksen kera, lapsen silmin.

He pyysivät meitä puhdistamaan linssit, jolla katsomme maailmaamme. Päivittämään havaintotapamme sopimaan yhteen uusien energioiden kanssa. Ainoa tapa tämän tekemiseen on nähdä, mitkä uskomusjärjestelmämme lukitsevat meidät edelleen vanhaan.

Pyysin näyttämään, miltä tämä uusi paikka näyttää, jossa olemme, ja minulle näytettiin viisikaistainen valtatie, jossa kuljetaan kovaa vauhtia. Minun täytyi nauraa, koska tältä tuntuu – ettei tämä hidastu koskaan ja tästä kaikesta tulee uusi normaalimme. Ajattele, kun aloit ajaa autoa, ja niitä muutamaa ensimmäistä kertaa, kun sinun täytyi mennä suurelle valtatielle. Se oli pakahduttavaa, stressaavaa ja jännittävää samanaikaisesti. Lopulta kuitenkin totuit siihen, ja siitä tuli vain yksi tie viemään, minne olet menossa. Mekin sopeudumme tähän tilaan ja tahtiin.

Kuten tiedämme, sopeutuminen vie aikaa. Joinain hetkinä tuntuu hyvin maadoittuneelta ja vakaalta, ja toisilla kerroilla on, kuin kävelisi vaahtokarkkien päällä. Monet kertovat kaiken tämän tapahtuvan huimaavan. Hengen neuvona oli olla hissukseen, laskea takapuolensa maahan ja hengittää uuteen tilaan. Tiimini suositteli minulle käymistä kraniosakraaliterapeutin luona, ja se auttoi ehdottomasti. Energia oli uuvuttanut täysin kalloluuni ja aivonestevirtauksen.

Reunalla pysyminen

Kun katsomme "tuonne ulos", asiat tuntuvat polarisoituneen vielä lisää. Draaman, tarinan ja raivon viehätys on voimakasta. Siinä on hypnoottisuutta, joka voi imaista suoraan sisäänsä. Henki pyytää meitä olemaan osallistumatta siihen, mikä on romahtamassa, ja pysymään sen sijaan sydänkeskuksessamme. Parasta on lähettää rakkautta kaikelle, erityisesti itsellemme. Kun ymmärtää oikeasti energiaa, ei paisko loukkauksia tai vihaa sellaista kohtaan, mistä ei pidä. Sen sijaan lähettää rakkautta, kun se on ainoa voima, jolla on kyky muuttaa asioita paremmaksi.

Aika monet ovat kertoneet, että he näkevät peililukuja, esimerkiksi 12.21 tai 10.01, eikä niiden tarkasteleminen enkelilukuina tunnu osuvalta. Minäkin olen nähnyt näitä numeroita. Kun konsultoin opastusta, kehotettiin näkemään ne kolikon eri puolina. Tehtävämme on pysyä rivissä keskellä. Jos näet peililukuja, katso, missä et ole neutraali ja uskot jonkin kertomuksen toisen sijasta. Toinen on hyvä, toinen on huono. Toinen on oikea, toinen on väärä. Kuitenkin ne ovat vain toistensa peilejä. Neuvottiin pysymään kolikon reunalla, jäämättä kiinni kertomukseen.

Ilmentyminen on hyvin nopeaa nyt

Tässä uudessa tilassa ilmentyminen on uskomattoman nopeaa. Tämä on tulikoe sen ymmärtämiseen, miten tehokkaita olemme oman todellisuutemme luojina. Tiedä, että jos ilmennät jotain, mitä et halua, niin se on tilaisuutesi nähdä, mikä johti sen luomiseen. Peukalosääntönä tässä on olla läsnä, tietoinen ja tarkkailla oikeasti kaikkea, mitä on. Maadoittuminen ja omassa keskuksessamme oleminen auttaa meitä ilmentämään sielutilastamme käsin.

Yksi tapa juurtua tähän uuteen tilaan on mennä luontoon. Yhdisty sen täydellisyyteen, kauneuteen ja kuvioihin. Salli sen helpottaa hermostoasi, puhdistaa sinut ja yhdistää korkeampaan aikajanaan. Etsi merkkejä, synkronismia ja vahvistusta opastustiimiltäsi, mikä auttaa sinua navigoimaan ja ilmentämään tässä todellisuudessa.

Verhojen ohentuminen

Ainoita verhoja nyt ovat ne, joita meillä on sisällämme. Kun puhdistamme uskomusjärjestelmät, oivallamme taas kerran, miten yhdistyneitä olemme kaikkeen. Tämä ei ole yhden yön prosessi, vaan sellainen jota katsomme taaksepäin kymmenen vuoden päästä, ja olemme järkyttynyt siitä, miten paljon on muuttunut.

Yksi tämän vaikutus on henkitoiminnan lisääntyminen. Yksi asiakas kertoi minulle, että hänen kotonaan oli jotain, mikä ei tuntunut hyvältä, ja hän huusi kolme kertaa: "Jos et ole Jumalasta, mene pois", ja tuo olento jäi. Tämä johtuu siitä, että Jumala on kaikki. Hyvä, huono, kaunis ja ruma. Suosittelin sanomaan: "Jos et ole Lähteen (Jumalan) korkein aspekti, sinulla ei ole lupaa olla tässä tilassa."

Usein kuitenkin suodattimemme tekevät henkiyhteydestä pelottavan. Eräs miespuolinen perheenjäsen näki jatkuvasti lähellään tytön, joka näytti siltä, kuin olisi ollut kauhuelokuvasta Kauna. Se sai hänet todella sekoamaan, mikä on ymmärrettävää. Olin hänen kotonaan, ja näin naispuolisen oppaan hänen lähellään, ja tämä kääntyi puoleeni ja sanoi: "Pyydä nyt saada nähdä minut hänen silmillään." Tein sen, ja se oli todella karmiva! Sitten työskentelin miehen kanssa sen suodattimen muuttamiseksi, jonka kauhuelokuvat olivat luoneet, ja autoin häntä näkemään oppaansa sellaisena, kuin tämä todellisuudessa oli.

Arkkienkeli Mikael kertoi minulle tärkeät sanat, joiden mukaan elän: "Sitä voidaan manipuloida, mitä näet, muttei sitä, minkä tunnet." Tunne avoimesta sydäntilasta ja luota siihen, mitä tunnet. Jos jokin tuntuu olevan pielessä, se on.

Emme voi enää kulkea kahdessa maailmassa

Kaikki naamiomme putoavat nyt. Emme voi enää lokeroida, kuka olemme. Monien jakautuminen siihen, kuka hän on henkisissä ympyröissä, ja siihen kuka hän on muulle maailmalle, oli välttämätöntä voidakseen selviytyä ja näyttääkseen kyntensä. Se aika on kuitenkin tullut loppuun. On liian tuskallista olla olematta täysin aito. Sydäntä täytyy seurata kaikissa asioissa.

Joillakin tämä merkitsee, että täytyy tehdä radikaaleja muutoksia suhteissa, urassa ja asuinpaikassa. Monilla se kuitenkin merkitsee vain, että tuodaan esiin koko itsensä ja säteillään siitä riippumatta siitä, missä on. Ei ole enää himennyskytkintä – on aika olla aidosti ja kauniisti Sinä.

Haluan teidän vain tietävän, miten paljon rakastan ja arvostan teitä kaikkia. Ei ole helppo rooli paljastua itselleen, rakastaa kyseenalaistamatta ja ankkuroitua tähän uuteen energiaan. Olkaa mukavia itsellenne ja toisille. <3

Ei ole liian myöhäistä liittyä "Soul Illumination Mentoring Programiin", kun meillä on ollut vasta esittelyjakso. Jos luulet olevasi valmis, älä epäröi lähettää minulle sähköpostia (info@jennyschiltz.com). Lisäinfoa ohjelmasta täältä (https://jennyschiltz.com/soul-illuminat ... g-program/).

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.2.2019 VIESTI ÄITI MARIALTA

ViestiKirjoittaja hammer » 07.02.2019 21:08

VIESTI ÄITI MARIALTA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
2.2.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Käydessäni läpi päiväkirjoja, löysin paikan, johon olin kirjoittanut tämän uskomattoman kokemuksen, ja haluan jakaa sen kanssanne. Tarvitsin juuri sitä tuolloin, ja tiedän, että jotkut teistä tarvitsevat sitä nyt.

Olin tosissani työstänyt tapaani puhua itselle ja sitä itserakkaudettomuutta, joka oli levinnyt koko elämääni. Menin syvälle meditaatioon aikomuksenani saada suurempaa ymmärrystä, eikä minua torjuttu.

Löysin itseni makaamasta jonkin muinaistemppelin altaassa, ja kelluin kauniisti vedessä, kun huomasin, että minua kannateltiin. Avasin silmäni, ja näin Äiti Marian, joka hymyili kauniisti katseidemme kohdatessa. Tunsin suurta rakkautta säteilevän hänestä

Kysyin häneltä: "Milloin olen riittävä?"

Hän vastasi: "Kun päätät olla riittävä." Hän piti tauon ja sanoi sitten: "Enkö minä ole riittävä?"

"Kyllä, tietysti olet!", sanoin vähän järkyttyneenä kysymyksestä.

Hän vastasi hymyllä: "Kuitenkin sinä olet minä ja minä olen sinä. Miten silloin sinä et ole riittävä?" Hän näytti allasta, jossa olimme: "Onko tämä allas riittävä?"

"On", vastasin.

"Etkö sinä ole myös tämä allas?"

"Kyllä, olen se energeettisessä ykseysmielessä", vastasin.

Hän katsoi syvälle silmiini ja sanoi: "Se on ainoa totuus. Ala nähdä kaikki asiat ja ihmiset riittävinä. Vaikka joku ihminen osaisi vain hengittää, hän on riittävä. Kun näet, että kaikki on riittävää, ymmärrät, että sinäkin olet. Sinä olet riittävä, olet aina ollut. Sinä et ole vain kyennyt näkemään sitä."

Toivottavasti tämä viesti löytää sinut ja tiedät, että olet riittävä, vaikka tänään pystyisit vain hengittämään energia-aaltojen läpi. Tiedä vain, että sinuakin kannatellaan ja rakastetaan hyvin syvästi. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny Schiltz

P.S. Syvää kiitollisuutta kaikille, jotka jakavat tämän työn. <3

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.3.2019 KYNNYKSELLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 08.03.2019 19:23

KYNNYKSELLÄ

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
4.3.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet meistä löytävät itsensä uudesta tilasta, uudesta maailmasta, jossa huomaamme, ettei mikään toimi niin kuin ennen. Meidän täytyy heittää pois kaikki, minkä tiesimme ja todella TUNTEA tiemme tämän uuden tilan läpi. Muistan sanoneeni lapsena, että maailmamme on ylösalaisin – mikään ei toiminut niin, kuin pitäisi. No, nyt maailma toimii oikeinpäin. Se on erilaista kuin mikään, minkä olemme kokeneet, mutta sielumme muistaa ja auttaa meitä navigoimaan tätä uutta tilaa. Meidän täytyy pelkästään seurata sen johdolla.

Saadakseni paremman ymmärryksen, pyysin näyttämään, missä olemme tällä hetkellä. Minulle näytettiin odotusalue, kuin jättimäinen säiliö. Aivan sen ulkopuolella oli uskomattoman värinen kynnys. Persikkaa, turkoosia, oranssia, kultaa, valkoista ja pinkkiä. Kynnyksen takana oli mahdollisuusvirtoja, luomislinjoja, joita oli yhtä paljon kuin auringonsäteitä.

Minulle kerrottiin, että tällä odotusalueella meille näytetään kaikki uskomuksemme, pelkomme ja epäilymme. Kaikki mikä pidättelee meitä tai rajoittaa potentiaaliamme, täytyy nähdä. Kysyin, onko tämä se "suuri puhdistus", josta olin lukenut, ja minulle kerrottiin:

"Ymmärrämme, miksi tätä kutsutaan puhdistukseksi. Me kuitenkin kutsumme sitä mieluummin yhdistymiseksi. Se on kaiken sen yhdistämistä, mitä olette ja olette olleet. Se sallii teidän nähdä, mikä täytyy vielä parantaa sisällä. Se sallii teidän nähdä kunnolla kaavat, käyttäytymistavat ja tukokset. Tässä paikassa voi valita, mikä pidetään ja mikä transformoidaan toiseen ilmaisumuotoon."

He selittivät minulle, että sen ulkopuolella, tuon kynnyksen ulkopuolella, on äärettömät mahdollisuudet kaikkeen, mitä haluamme luoda. Ainoa asia joka estää mahdollisuutta toteutumasta, on uskomusjärjestelmämme. Tiimini sanoi minulle: "Ota toiveesi avata parantumiskeskus lapsille", kun osoitettiin erästä mahdollisuuslinjaa, joka hehkui kirkkaasti. "Jos sinulla on kuitenkin sisälläsi uskomus, ettei sinulla ole rahaa, se purkaa tuon mahdollisuuden." Sitten katselin, miten mahdollisuuslinjoja pimeni ja hävisi rajoittavien uskomusten ja kehossa olevan ohjelmoinnin vuoksi.

Kysyin, miten meidän on tarkoitus löytää tiemme kaikkien äärettömien mahdollisuuksien seassa. Vastaus on: sydäntilamme kautta, yhdistyen samalla korkeimpaan iloomme ja innostukseemme. (Kokeile muuttaa sana "pelko" tai "ahdistus" "innostukseksi" ja vaihtaa kokemus.)

Selitettiin, ettemme ole tässä odotuspaikassa kauan ja että kaiken mitä näytetään elämässämme, on tarkoitus osoittaa meille, missä meillä on edelleen tunteita, ohjelmia ja uskomuksia, jotka eivät salli meidän elää täysintä elämäämme ja korkeinta luomistamme. Näemme kaiken, mikä ei ole SIELUTOTUUTTAMME, jotta se voidaan muuntaa tästä elämästä ja kaikista inkarnaatioistamme.

Sitten keskustelin Rebecca Dawsonin kanssa (www.rebeccadawson.com), joka on uskomaton kanava. Hän selitti lisää tätä tilaa, jossa olemme. Hän kuvasi, että kuljemme ikään kuin asteroidikentän läpi eikä mikään ole selkeää. Jos kuitenkin liikumme jotain kohti ja TOIMIMME, asteroidikenttä avautuu osittain ja luo polun.

Vanhassa todellisuudessa etsimme merkkejä, synkronismia ja jättityöntöjä universumilta. Kuitenkin nyt meidän täytyy ensin toimia – tehdä luottamushyppy, ennen kuin todellisuudet asettuvat riviin ja avautuvat. Tämä on päinvastoin, miten olemme aina toimineet.

Nyt on aika vapauttaa itsesi kaikista rajoituksista ja uskomuksista, joita on luotu tässä ja muissa elämissä. Avaudu korkeimmalle ilollesi ja ilmaisullesi. TIEDÄ syvällä sisällä, että kaikki mahdollisuudet ovat olemassa, ja luo tästä tilasta.

Toivon, että näet tämän uuden tilan taian ja löydät siinä leikkimishetkiä. Äskettäisessä sessiossa asiakkaan kanssa oppaat kehottivat häntä LEIKKIMÄÄN POIS kaiken, mikä vaivasi häntä. Se oli nerokas neuvo, koska leikin ja ilon tilassa koemme sielun täydellisimmän ilmaisun.

Lähettäen teille paljon rakkautta,
Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.5.2019 SUURI PALUU

ViestiKirjoittaja hammer » 10.05.2019 19:32

SUURI PALUU

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
6.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Muutama kulunut kuukausi ovat olleet äärimmäisen intensiivisiä ja syvästi transformoivia. Hyvin paljon muuttuu syvällä solutasolla. Parhaiten voin kuvata sitä niin, että meidän täytyy mennä syvälle sisään voidaksemme laajentua vielä enemmän, kuin olemme koskaan uneksineet mahdolliseksi. Se merkitsee vetäytymistä hyvin paljosta hiljentäen sen melun, joka pitää meidät lukittuna tiettyyn todellisuuteen.

Shamaanimatkoilla minulle on näytetty musta ovi, portaali, jonka ympärillä on kultaisia pilkkuja. Ajattelin, että kenties se johtaisi minut uuteen maailmaan. Kun lopulta tunsin olevan aika kulkea tuosta ovesta, olin yllättynyt, minne ovi johti minut.

Minulle näytettiin syvällä pidettyjä kaavoja ja uskomuksia ja se, missä todellisuus muuttui vastaamaan noita uskomuksiani. Minulle näytettiin aikajanoja, joita olin luonut toteuttamaan nuo uskomukset, ja miten vain yksinkertainen muutos ymmärryksessä purkaa tuon aikajanan. Näin, missä ihmisiä oli tullut esittämään rooleja, jotka sopivat yhteen uskomusteni kanssa. Minulle näytettiin sitten, että kun näkee mielen rajoitusten läpi, nuo roolien esittäjät joko muuttavat vuorovaikutustaan ja rooliaan tai lähtevät kentästäni. Se oli yksinkertaisesti hämmästyttävää ja erittäin silmiä avaavaa. Kaikki meistä käyvät läpi tämän jollain tasolla, eikä se ole välttämättä helppo prosessi.

Suuri paluu

Tiimini kertoi sitten minulle, että tämä on suuren paluun aikaa. Palaamme itseemme, sielumme syvään tietämiseen ja syvään aitouteen. Kaikki käy läpi tämän prosessin – Maa ja kaikki sen asukkaat kaikista lajeista, valtakunnista ja suvuista. Kukaan ei jää koskematta, kun energiat kylvettävät planeettaamme. Se miltä tämä suuri paluu näyttää ja miten kauan se kestää, on hyvin yksilöllistä.

Ratkaiseva tekijä on, että meidän täytyy omistaa kaikki – omat havaintomme, uskomuksemme ja odotuksemme. Omistaa kaikki aspektimme, myös varjomme syvimmät sopukat. Se missä meillä on ollut väärinkäsityksiä, uhriutta ja itseä sabotoivaa käyttäytymistä, tulee selvemmiksi ja selvemmiksi. Tarkkailutilassa on helpompaa nähdä, kuin ollessamme kietoutuneena tunteisiin.

Näemme myös ne kollektiiviset uskomusjärjestelmät, jotka ovat pitäneet meidät todellisuudessa, jossa heikennämme itseämme jatkuvasti. Meidän täytyy nähdä, missä olemme antaneet voimamme toisille, instituutioille, uskonnolle, uskomusjärjestelmille ja pelolle. Tämän näkeminen ja korjaaminen on osa palaamista itseemme, täysivaltaisuuteemme ja luomuksiimme.

Sen uuden tilan navigoiminen, josta löydämme itsemme

Olemme uudessa tilassa, jossa on uudet säännöt, ja meitä pyydetään vain seuraamaan sydäntämme. Silloin kun emme ole keskittyneet jumaluuteemme, voimme kulkea vanhojen ja vanhentuneiden aikajanojen ja uuden välillä. Tämä heiluminen edestakaisin on meille tuskallista mentaalisesti, fyysisesti ja tunteellisesti. Emme voi enää olla mukavasti odotuskannalla.

Hiljattain erään session aikana keskustelimme tästä heilumisesta edestakaisin todellisuuksien välillä, ja henki selitti: "Ne jotka käyttävät luomisvoimiaan, mutta eivät kulje omassa voimassaan, huomaavat kaksinaisuuden voimistuvan".

Se merkitsee, että ne jotka heräävät, heräävät luomisvoimilleen (onneksi hitaasti), mutta olematta voimaantunut tekemään sitä, mikä on parasta heille itselleen, ja kollektiivin kaksinaisuudesta tulee paljon äänekkäämpää. Joskus asioiden täytyy tulla todella vastenmielisiksi, jotta näemme sisälle haudatut mallit.

Sydäntila täysin avoimena voimme katsoa uusin silmin kaikkea ympärillämme. Sydäntilan kautta pystymme paremmin erottamaan, mikä on totta ja oikein meille, myös kaiken meitä ympäröivän melun kera. Kun annamme itsellemme luvan elää aidoimmasta tilastamme, millään kaavoillamme, uskomuksillamme ja väärinkäsityksillämme ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin näkyä ja parantua.

Kyse ei ole siitä, että sivuutamme mielen, koska se on elintärkeä kokemuksissamme maan päällä. Kyse on kuitenkin sydämen laittamisesta kuskin paikalle ja mielen laittamisesta taakse. Se on työkalu käytettäväksi, ei mitään muuta.

Säännöt ovat muuttuneet

Kun opettelemme kulkemaan tässä uudessa tilassa, ajasta tulee todella keikkuvaa. Joinain päivinä aika tuntuu menevän hyvin nopeasti ja toisina hitaasti. Huomaan kuitenkin, että jos keskityn yhteen tehtävään, aika venyy ja saan tehtyä paljon lyhyessä ajassa. Jos häiritsen itseäni tehtävän aikana maailmamme kaikilla näteillä ja kiiltävillä asioilla, aika lentää ja saan vähän tehtyä. Tämä kouluttaa meitä olemaan hyvin läsnä ja tarkoituksellinen kaikessa, mitä teemme.

Tämän uuden tilan säännöt ovat erilaiset. Se ei ole enää "parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla". Nyt päästetään irti siitä, mistä pidetään kiinni, ja hypätään oksalle, joka saa sydämen laulamaan, tietäen, että lintuja on enemmän kuin koskaan. Kun olet tehnyt päätöksen seurata sydäntäsi, universumi valaisee tuon polun kuin kiitoradan. Meidän täytyy luottaa itseemme, että teemme oikeat päätökset, vaikkei mikään näytä selvältä.

Kaiken suuri paluu

Kaikki muuttuu, kaikki on hitaasti heräämässä amnesian lumouksesta. Aurinkomme on muuttunut, ja koodit ja geometria joita virtaa sisään, muuttavat kaiken, myös DNA:mme. Kun meistä tulee heränneempiä, niin tulee myös maailmastamme.

Eräs ystävä ja minä menimme hiljattain lasten kanssa paikalliselle kuumalle lähteelle. Ajomatka on kerrassaan upea ja yksi suosikeistani. Sillä on osuus, jossa tie menee kanjonin läpi, tie seuraa jokea ja vuoret saavat kunnioittamaan Maan uskomatonta kauneutta. Oloni ei kuitenkaan ollut nyt rento, ja huomasin piteleväni sydän- ja kurkkuchakraani. Katsoin ystävääni, joka harjoittaa myös shamanismia, ja huomasin hänenkin hierovan rintaansa. Tuntui vain kummalliselta ja järkyttävältä.

Pyysin näyttämään, miksi meistä tuntui tältä, ja kolme Amerikan alkuperäiskansojen edustajaa – nainen ja kaksi miestä – tuli näkyyni. Tiesin, että he olivat maan suojelijoita. He selittivät poistavansa ne suojukset, jotka he olivat laittaneet paikoilleen. Minulle näytettiin, että vuoria oli pidetty kauniissa kultaverkossa, mutta nyt se poistettiin. En ymmärtänyt täysin sitä, mutta lineaarinen mieleni meni kivivyöryihin tai maanjäristyksiin.

Paluumatkalla menimme taas tuohon kanjoniin, ja kummastakin meistä tuntui välittömästi huonolta. Edessämme oli valtava kivenjärkäle, joka erottui kaikista muista. Katsoin ystävääni ja sanoin: "En pidä siitä, miltä tuo kivi tuntuu. Se on hyvin vihainen." Hän oli samaa mieltä ja sanoi, että häntä karmi ja hän suunnitteli kaasuttavansa kanjonin läpi. Juuri silloin hänen nuori poikansa, joka on erittäin selvänäköinen, sanoi: "Äiti, näen jatkuvasti kiviä, jotka murskaavat autoja." Kuiskasin ystävälleni, että minä näin kiviolennon, joka nousi maasta ja paiskoi kiviä autoihin. Hän oli samaa mieltä ja täysin kananlihalla.

Ajattelin edelleen, että tämä voisi johtaa maailmassa maanjäristyksiin tai kivivyöryihin. Kuitenkaan se ei istunut oikein, tiesin jotain puuttuvan. Kuten joskus tapahtuu, universumi antaa minulle täsmälleen sen, mitä tarvitsen tuomaan ymmärrystä.

Tiimini näytti minulle, että joka kerta kun maailmamme (tai meidän) taajuus alentui, oli merkittäviä maanmuutoksia. Vastakkaista tapahtuu nyt. Kun olemme suuressa paluussa, Maa muuttuu taas. Verhot jotka ovat pitäneet meidät unessa, pitivät myös Maan unessa. Nämä verhot ovat nyt poissa, ja kaikki alkaa nousta syvästä unesta.

Sitten löysin sattumalta Lucy Cavendishin kirjan "The Lost Lands", jossa selitettiin, että monet muinaisheimot ympäri maailmaa puhuivat siitä, miten esi-isistä tuli peruskalliota, riuttoja ja vuoria. Lakotat "kertovat tarinaa nousevista vesistä, maa-alueista jotka tämä tulva peittää, ja suuresta päälliköstä, joka johti soturinsa vuorille Arizonassa. "Kun tuli selväksi, että myös vuorenhuiput hukkuisivat, päällikkö kertoi intiaanisotureilleen muuttavansa nämä kiveksi sen sijaan, että antaisi heidän hukkua häpeällisesti. He vartioivat korkeita paikkoja tänäkin päivänä." Näin jälleen kultaisen verkon tulevan alas. Verkko oli vain unikerros.

Kun luin noita sanoja, menin kananlihalle. Sitten ymmärsin ja sympatisoin sitä vihaa, jota tunsin tuosta suuresta kivenjärkäleestä tien varressa. Ymmärrämme tuskan vaipumisesta niin syvään uneen, että unohdimme, kuka olemme, ja yhteytemme sieluun. Kun hieromme silmistämme lumouksen, meihin iskee oivallus, miten paljon menetimme itsestämme kunkin univerhon laskeutuessa. Joka kerta kun maailma muuttui ja sen taajuus aleni, menimme syvemmälle ja syvemmälle uneen. Meidän ei tarvitse kaivaa paljon yhdistyäksemme noihin tunteisiin – on syvää surua ja joskus vihaa.

Tiimini kertoi, että tuo suru, viha ja myös raivo on tallennettuna kehoomme. Kaikki tuska monista elämistä, tuska vaipumisesta syvemmälle ja syvemmälle yhteydettömyyteen. Meidän on aika kunnioittaa tuota tuskaa ja kertoa keholle, ettei sen tarvitse enää pitää sitä. Laske se alas.

Ulvo kuuta, juokse, kunnes ei enää henki kulje, salli itsesi raivota, itke, kunnes kyyneliä ei enää tule, rummuta ja laula … tee mitä tahansa vaaditaan sen laskemiseksi alas. Kerro kehollesi, että se on nyt turvassa, se on nyt vapaa, ja joka päivä palaat enemmän ja enemmän siihen, kuka olet kokonaisuutena. Laske se alas ja ala tuntea sinua ympäröivä taika. Meistä kaikista on tulossa elävämpiä ja elävämpiä.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja iloa, kun menemme tämän uskomattoman siirtymän läpi. Kiitos kaikille, jotka jaatte tätä työtä. Se on tärkeä tapa saada informaatiota ulos.

Jenny Schiltz

P.S. Monet tuntevat pakahtuvansa näissä energioissa. Voi tuntua siltä, että tuhat radiokanavaa soi yhtä aikaa. Kysyin arkkienkeli Mikaelilta, miksi hyvin monet meistä kokevat energioita ja ajatuksia, jotka vaikuttavat muotoon, ja hän selitti, että kun avaudumme korkeammille maailmoille, avaudumme myös alemmille maailmoille. Niin ylhäällä, kun alhaalla – ei voi olla toisin. Päätin tarjota energiaparannusryhmäsession, joka auttaa puhdistamaan sotkua energiamuodosta, sulkemaan valokehän ristiriitaisilta taajuuksilta ja suojelemaan hermostoa. Tämä sessio pidetään 16.5., mutta sinun ei tarvitse osallistua siihen, koska saat nauhoituksen. Tätä nauhoitusta voidaan käyttää uudestaan ja uudestaan puhdistamaan muotosi, kun käymme läpi tätä siirtymää. Klikkaa tästä osallistuaksesi (https://jennyschiltz.com/healing-circles/).

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.5.2019 ON JUMALAISEN TOIMINNAN AIKA

ViestiKirjoittaja hammer » 19.05.2019 22:45

ON JUMALAISEN TOIMINNAN AIKA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
17.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kollektiivinen energia on erittäin vaikeaa tällä hetkellä. Näemme suurempaa polarisoitumista, kuin olemme kokeneet koskaan ennen, ja se vaatii todella paljon kyvyltämme pysyä sydäntilassa.

Huomasin, että minut imaistiin kollektiiviin, ja kipu kehossani oli merkittävää. Se oli ytimeltään epäharmoniaa sieluni kanssa. Kuitenkin tuntui siltä, että jonkin sanominen ja tekeminen oli myös väärin. Päätin tehdä matkan ja pyytää syvempää ymmärrystä, koska tiesin, että jokin meni minulta ohi.

Kun menin tutun puuni luo, Jumalatar Morrigan tuli työskentelemään kanssani ja hän halusi puhua jumalaisesta toiminnasta. (Hän on Kolmoisjumalatar – neito, äiti ja vanha viisas nainen – ja hän edustaa myös elämänkiertoa. Jotkut kulttuurit näkevät hänet myös sodan ja taistelun Jumalattarena.)

Hän selitti, että jumalainen toiminta on välttämätön askel täysivaltaisuudessamme ja monet toimivat tuomitsemisen ja tunteiden paikasta. Tämä on saanut monet polariteettiansaan, koska he haluavat muuttaa ihmisten mieltä tai saada äänensä kuuluviin. Hän sanoi: "Tämä on narrin tehtävä. Todellisuudessanne on niitä, joilla on hyvin tiukat uskomusjärjestelmät tavalla tai toisella, ja tämä on heidän tehtävänsä, koska se lisää polariteettia. Samaan aikaan kun polariteetti on epämukavaa, se on kaunis työkalu herättämään nukkuvat massat. Pitäkää mielessä, että jokaisella ihmisellä on roolinsa."

Hän selitti, että nyt on tärkeämpää kuin koskaan työskennellä jumalaisen toiminnan tilasta. Kysyin, mitä hän tarkoitti, ja hän selitti, että silloin kun toimimme tuomitsemisen, tuskan tai pelon tilasta, syötämme elinvoimaenergiaamme siihen järjestelmään tai todellisuuteen, jonka haluamme romahtavan. Aikaansaadaksemme sen muutoksen, jota haluamme, meidän täytyy siirtyä ensin sydäntilaamme, jossa voimme päästä puolueettomuuteen.

Hän sanoi, että monet tuntevat puolueettomuuden olevan omahyväisyyttä ja tämä on kaukana totuudesta: "Puolueettomuus on tyhjiö, luomispaikka. Siellä todellinen muutos syntyy."

Silloin kun yksilö siirtyy puolueettomuuteen, hän luopuu tuomitsemisesta, tuskasta tai pelosta. Hän alkaa nähdä, että jokin vain ON ja siihen on monia perspektiivejä. Se on tila, jossa yksilö astuu etäämmälle ja näkee kaikki puolet. Tuosta tilasta hän voi sitten päättää luoda tai toimia. Tämä on jumalaisen toiminnan tila. Hän ei taistele jotain vastaan, ja tämä poistaa energian, jota annetaan vanhoille ja kuoleville rakenteille, ja kanavoi sen uuteen.

"Kun yksilö käyttää elinvoimaenergiansa taistelemiseen jotain tai jotakuta vastaan, ei ole tilaa luoda uutta. Monet tuntevat, että heidän täytyy vihata tai parjata jotain, mutta tämä pitää heidät vain vankina voimattomuuskierteessä. Sen sijaan nähkää, mistä ette pidä, poistakaa energianne siitä ja luokaa jotain, mistä pidätte."

Sitten hän toi monia esimerkkejä mieleeni – mm. henkilö joka ei pitänyt haitallisista puhdistusaineista ja päätti luoda ympäristöystävällisiä aineita, ja ihmiset jotka keräsivät rahaa maksaakseen koululounaan lapsille, joilla ei ollut rahaa.

Sitten hän näytti minulle Harriet Tubmanin, joka johdatti monet maanalaisen rautatien kautta pois orjuudesta. Mietin tätä esimerkkiä, ja hän sanoi: "Näytät hämmentyneeltä. Ymmärrä, että jos häntä olisi jäytänyt viha ja kiukku, hänellä ei olisi ollut enää energiaa siihen, mitä hän teki.

"Monet teistä pitävät kauniisti energiatilaa uudelle todellisuudellenne. Tuo tila täytyy myös täyttää luomuksilla, joita haluatte. Niiden täytyy tulla jumalaisen toiminnan tilasta, joka on sydäntilanne puhtainta ilmaisua."

Kiitin häntä ajastaan ja tiesin, että minun täytyi jakaa tuo viesti. Meidän on aika ottaa käyttöön jumalainen toiminta, joka syntyy avoimesta sydäntilastamme eikä sisällä vihaa tai tuomitsemista. Olemme uuden luojia, olemme tuon tilan pitäjiä – se on meidän ja se täytyy täyttää korkeimmalla visiollamme.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja armoa.
Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.5.2019 SUURIN LAHJA

ViestiKirjoittaja hammer » 31.05.2019 19:56

SUURIN LAHJA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
27.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tänä viikonloppuna sain upean vahvistuksen, eikä minulta jäänyt huomaamatta, että oli kaatuneiden muistoviikonloppu. Minäpä aloitan alusta.

Olen tuntenut muutaman vuoden kaverin nimeltään Lance. Hän on puolisoni ystävän ystävä. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, olin utelias hänen tarinastaan, kun näin, että hänen hermonsa olivat riekaleina ja kolme alinta chakraa oli sammunut. Sain pian selville, että hän oli vammautunut veteraani, jolla oli vakava traumaperäinen stressihäiriö, joten siinä mitä näin hänen energiajärjestelmässään, oli tolkkua. Halusin lähestyä häntä, mutta kuulin korkeimman itseni sanovan, ettei vielä – hän tulee luokseni, jos ja kun hän on valmis. Kunnioitin tätä ja loin tilan parantumisen tapahtumiselle lopulta.

Muutama kuukausi sitten hän tuli meille grillijuhliin. Vanhin tyttäreni oli myös siellä ja kamppaili todella lähestyvän Turkkiin muuttonsa ja sen kanssa, että hänen täytyi pakata elämänsä kuuteen matkalaukkuun. Hänen energiansa oli kaoottinen ja lisämunuaiset pumppasivat. Hän oli kunnon paniikkikohtauksen partaalla. Ystäväni joka on myös energiaparantaja, auttoi minua rauhoittamaan hänet ja helpottamaan hänen ylikuormittunutta järjestelmäänsä. Näin, että Lance katseli uteliaana. Kun tyttärestäni tuntui paremmalta, Lance kysyi, mitä oikein tapahtui, ja kertoi meille, että hänellä oli paniikkikohtauksia ja joskus hän ei pysty nukkumaan lainkaan painajaisten vuoksi.

Kysyimme, halusiko hän meidän auttavan, ja hän suostui epäröiden. Kun saimme hänet rentoutumaan, yhdistyin häneen ja aloin välittömästi nähdä sotanäkymiä. Tiesin, että hän oli kokenut merkittävän sielumenetyksen. Selitin, että hän tarvitsi sielun takaisinhakemista, ja hän sanoi, ettei hän ansainnut olla se ihminen, joka hän oli ollut aiemmin, kaiken tapahtuneen vuoksi. Juuri silloin näin lapsiryhmän tulevan näkyyni. Yksi poika joka oli noin 6–7-vuotias, piti sen sieluosan kädestä, jonka Lance oli menettänyt.

Kysyin Lancelta, liittyikö tuska ja itseviha mitenkään noihin lapsiin. Hän katsoi poispäin ja sanoi "kyllä", eikä kertonut minulle enempää. Lapsi joka piti Lancen 20-vuotiaan version kädestä, kertoi minulle, että tämä oli ajanut hänen ja muiden lasten yli. Kerroin Lancelle, mitä olin kuullut, ja hän näytti kovasti häpeävä ja sanoi: "Meillä oli määräys olla pysähtymättä, toisia kuoli pysähtyessään, joillain lapsilla oli pommeja. Minulla ei ollut vaihtoehtoa." Hänen äänessään oli selvää tuskaa ja syyllisyyttä.

Selitin hänelle, että silloin kun hän oli ajanut ihmisryhmän päälle, hän oli menettänyt osan itsestään. Tuo sieluosa näytti edelleen järkyttyneeltä ja hämmentyneeltä, mutta pieni poika piti hänestä silti tiukasti kiinni. Kerroin Lancelle, että vaikka hänellä saattaa olla vaikeuksia antaa anteeksi itselleen, tuo lapsi on jo antanut, ja itse asiassa tämä oli vartioinut häntä kaikki nämä vuodet. Lance toisti edelleen, ettei hän ansainnut parantua ja olla onnellinen, ja mitä enemmän hän ilmaisi, sitä enemmän ystäväni ja minä pystyimme poistamaan tahmaa hänen kentästään.

Koko ajan tuo pieni poika kieltäytyi päästämästä irti hänen kädestään. Poika kertoi meille, ettei hän päästäisi irti, ennen kuin "sotilas on takaisin kotona". Kerroin Lancelle, mitä hän sanoi ja että tuon lapsenkin on aika mennä kotiin, toiselle puolelle. Lance suostui haluttomasti siihen, että hänen menetetty aspektinsa tuotiin kotiin. Kun olin tuonut tuon sieluaspektin hänen sydänchakraansa, hänen kehonsa energiakenttä alkoi muuttua välittömästi. Kuin olisi katsellut hapenpuutteesta kärsivän ihmisen viimeinkin saavan kunnolla ilmaa.

Sitten sisään tuli nainen ja nappasi tuon pienen pojan – se oli hänen äitinsä. Oivalsin, että hän oli ollut myös siinä ryhmässä, johon törmättiin, ja oli kuollut. Hän katsoi minua ja osoitti Lancea sanoen: "Kerro hänelle, että homma on valmis, hänelle on annettu anteeksi." Sitten hän otti pienen poikansa syliin, ja katselin heidän kummankin menevän rajan taakse.

Kerroin Lancelle, mitä olin kuullut ja nähnyt, ja hän itki. Kerroin hänelle, että nyt työnä on anteeksianto itselle ja että tuo lapsi piti häntä arvokkaana välittömästi tapahtuman jälkeen. Lapsi näki hänen sielunsa ja tuskansa ja ymmärsi, että toiminnassa ei ollut pahantahtoisuutta. Nyt hänenkin oli aika nähdä itsensä arvokkaana. Paransimme hänen sammuneet chakransa ja harmonisoimme hänen kenttänsä, mikä toi rauhaa. Kehotin häntä ottamaan yhteyttä minuun, jos hän kamppaili tämän osan integroinnin kanssa, mutta tiesin, ettei niin tapahtuisi.

Kun olimme valmiita, hän meni ulos, missä kaikki miehet olivat, ja kertoi heille, että hänellä oli paljon työtä tehtävänä itsensä kanssa ollakseen itsensä arvoinen, ja lähti kotiin. Mieheni sanoi vain puoliksi leikillään, että pelottelisin kaikki hänen ystävänsä pois. Mikään ei vedä vertoja sille, että mies saadaan itkemään grillijuhlissa …

Meillä oli pieni kokoontuminen Kaatuneiden muistoviikonlopun kunniaksi, ja Lance tuli mukaan. Hän tervehti minua valtavalla halauksella. Hänen silmänsä olivat kirkkaat, hänen energiajärjestelmänsä näytti uskomattomalta, ja hän kertoi saaneensa juuri työpaikan. Hän oli valmis elämään taas. Se oli maailman paras asia nähdä.

Minusta anteeksiannon voima on uskomaton. Tuo lapsi rakasti Lancea ja oli antanut hänelle anteeksi kaikki nuo vuodet, jolloin hän ei kyennyt itse antamaan anteeksi itselleen. Äiti antoi anteeksi hänelle, ja hänen sanansa auttoivat Lancea vapautumaan. Tärkeintä kuitenkin oli anteeksianto itselle. Kun Lance sai parannusta, hänellä oli vaihtoehto: hän voisi jatkaa itsensä vihaamista tai hän voisi "olla itsensä arvoinen", kuten hän ilmaisi sen. Olen ikionnellinen, että hän valitsi jälkimmäisen.

Se on hyvin kaunis muistutus siitä, että tosiasiassa kaikki on annettu anteeksi. Suurin lahja jonka voimme antaa itselle, on antaa anteeksi itsellemme täysin ja luoda elämä, joka sanoo: "Olen arvokas!"

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta,
Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.6.2019 VIESTI SANANDALTA – TULEVA PLASMA

ViestiKirjoittaja hammer » 03.06.2019 15:17

VIESTI SANANDALTA – TULEVA PLASMA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
1.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Laitan nopean viestin, ennen kuin suuntaan metsään latautumaan.

Asiakassessiossa muutama päivä sitten Sananda (jolla oli inkarnaatio Jeesuksena) tuli puhumaan asiakkaalle siitä, mitä energioissa tapahtuu. Hän sanoi, että tulevissa energioissa on tärkeä ero.

Hän näytti minulle plasmamaista ainetta. Olemme saaneet plasmaa jonkin aikaa, mutta se minkä hän näytti, oli melkein kuin kalvo. Hän selitti, että tämä plasma on OHJELMOITAVAA.

Tämä on todella tärkeää ymmärtää. Jos se mitä tulee, on ohjelmoitavaa, voimme valita tarkkaan, miten se ohjelmoidaan. Voimme valita, millä taajuuksilla haluamme ohjelmoida sen, millä ajatuksilla, millä tunteilla, millä todellisuudella. Sillä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin totella, ja sitten toimia sen mukaan.

On myös kiehtovaa, että samaan aikaan ulkopuolinen melu on superKOVAA. Ihmiset ovat toistensa kimpussa ja etsivät vikaa toisistaan – ovat kuin juopuneita, jotka etsivät tappelua. Tämä johtuu siitä, ettemme saa ainoastaan ohjelmoitavaa plasmaa, vaan saamme myös koodeja, jotka auttavat meitä kulkemaan voimaantuneena. Kuitenkin ennen kuin yksilöstä tulee voimaantunut, hänen täytyy päästää irti kaikista asioista, jotka eivät ole harmoniassa. Tämä on erittäin epämukavaa, ja jotkut tuntevat tarvetta purkaa tuon epämukavuuden toisiin yrittäessään selvittää, miksi heistä tuntuu, miltä tuntuu. On aina helpompaa olla käärmeissään toiselle ja syyttää toista, kuin katsoa itseemme.

Meidän täytyy tehdä parhaamme, että emme jää kiinni häiriötekijöihin ja pysymme luomistilassa. Luoden sitä ja fokusoituen siihen, mitä haluamme elämäämme.

Minulle selitettiin, että kaiken sellaisen pitää lähteä, mikä sisällämme on muuttumatonta/jäykkää. Nämä ovat uskomusjärjestelmiä, jotka erottavat meidät tai pidättelevät meitä. Ne ovat pelkoja, epävarmuuksia, puutetta, arvottomuutta ja anteeksiantamattomuutta (itselle ja muille), joita meillä on vielä sisällämme. Meidän täytyy antaa niiden mennä. Kiinteät rakenteet estävät meitä kokemasta virtaavaa todellisuutta, joka sisältää yltäkylläisyyttä ja niitä yhteyksiä, joita kaipaamme matkallamme.

Tuleva plasma on kaunis lahja. Voimme ohjelmoida sen kaikella, mitä haluamme. Jätän teidät Sanandan sanojen myötä: "Teidän täytyy kysyä itseltänne joka hetki, mitä minä ohjelmoin."

Lähetän teille kaikille rakkautta ja isoja haleja. Kiitos kaikille, jotka luette ja jaatte tämän artikkelin. Sitä arvostetaan kovasti.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron