Lines Lori (readingsbylori.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Lines Lori (readingsbylori.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 15.07.2016 17:44

KORVAT SOIVAT? TAAJUUDET VAHVISTUVAT! – MITÄ SE MERKITSEE?

Kirjoittanut Lori Lines (www.readingsbylori.com)
8.7.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Oletko kuullut viime aikoina soimista korvissasi? Tiesitkö, että se on selväkuuloisuutta? Teille jotka ette tiedä, mitä sana "selväkuuloisuus" merkitsee, niin se on kyky havaita kuulemalla sellaista, mikä on kuulumatonta.

Kun monet teistä siirtyvät ylösnousemustikkailla 3D-todellisuudesta 4D- ja 5D-todellisuuteen, valovoimat ja pimeät voimat käyttävät maailmassamme psyykkistä soinnutusta joko auttamaan tai estämään sielumme valaistumista totuuteen. Meidän kannatta todella tiedostaa psyykkinen soinnutus ja kiinnittää huomiota siihen. Jos olet ollut henkisellä polulla ja päästänyt irti vääristä uskomuksista ja kaikista synkistä tunteista, jotka painavat sinua alas, ja astunut oman totuutesi valoon, saatat huomata eri ääniä, hyvin korkeista mataliin. Jotkut äänet ovat korkeita ja jotkut eivät. Soiminen voi kestää pitkiä aikoja tai se voi olla lyhytkestoista.

Ne jotka eivät ole henkisesti heränneitä, eivät joko huomaa tätä ilmiötä tai he huomaavat vain matalat värähtelytaajuudet.

Tärkeää on huomata, miltä ne saavat olon TUNTUMAAN. Soinnutuksen huomaaminen ja tunnistaminen on erittäin tärkeää. Miksi? Koska se pyytää sinua kiinnittämään huomiota tunteisiisi – miltä sinusta tuntuu silloin, kun huomaat nuo soinnit ja niiden muuttuvat taajuudet. Jotkut äänet voivat saada tuntemaan onnellisuutta ja jotkut hermostuneisuutta, vihaa ja surua (sisäisen pimeyden tunteita).

Jokin kilpailee huomiostasi. Älä pelkää tätä. Sinulla on kontrolli siitä, haluatko kuulla niitä lainkaan. Jos pidät niistä, niin ok. Jos et, sekin on ok. Mutta jos kuulet niitä ja huomaat mielialojesi vaihtelevan liikaa tai äänien olevan liian voimakkaita, pyydä enkeleitäsi, oppaitasi tai korkeampaa itseäsi heikentämään niitä, korkeimman järjestyksen mukaisesti korkeimmaksi hyväksi. Kerro niille, ovatko äänet liian kovia tai voimakkaita. Alat huomata eron, kun rukoukseesi vastataan.

Oma kokemukseni on, että korkeammat äänet saavat oloni usein tuntumaan paremmalta. Opastukseni kertoo, että kun tätä tapahtuu, vastaanotan päivityksiä taajuuteeni, valokoodeihini ja DNA:hani. Siksi hyväksyn ne kiitollisena enkeleille, oppaille ja mestareille.

Kun kuulen hyvin korkeita äänitaajuuksia, joku sanoo tai ajattelee jotain hyvin positiivista minusta. Sitä vastoin kuullessani matalia ääniä, äänien voimakkuus kertoo, miten kovaa joku puhuu minusta. Jos siis joku on todella vihainen minulle tai järkyttynyt minusta jollain tavalla, kuulen sen matalana äänenä, ja hänen olemuksensa tulee tietooni. Jos hän todella oikeasti projisoi vihaa minuun, äänitaajuudesta tulee niin voimakas, että tiedän, että minun on suojauduttava henkisesti psyykkiseltä hyökkäykseltä.

Olen oppinut näiden negatiivisten kokemusten kautta, että voin kontrolloida tätä eikä minun tarvitse tietää, kuka reagoi minuun negatiivisesti. Ei ole minun asiani, mitä toiset ajattelevat. Muistaen, että maailmamme on vapaan tahdon aluetta, minulle annetaan ennakkovaroitus valinnan tekemisestä: joko pysyä positiivisessa mielentilassa tai reagoida negatiivisesti. Kun reagoimme positiivisesti ja keskittyneesti neutraalissa rakkaudessa, pysymme korkeammassa taajuudessa (4D- ja 5D-todellisuus). Kun tunteemme reagoivat negatiivisesti, pimeät voivat syövät tuon tunteen negatiivista energiaa ja sitä levitetään keskuuteemme. Saamme valita.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron