Le Fay Denise (highheartlife.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

23.4.2017 VUODEN 2017 VALTAVAT VALOLAAJENTUMISET

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2017 21:22

VUODEN 2017 VALTAVAT VALOLAAJENTUMISET

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
23.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Enemmän ruumiillistaminen on taatusti tuntunut juuri siltä tänä vuonna – tulemiselta vielä suuremmaksi kuin oli ennen helmikuun, maaliskuun ja erityisesti huhtikuun sisäisiä laajentumisia! Pystyn tuskin ilmaisemaan sanoina, miten kummallisia, kuitenkin upeita nämä vuoden 2017 alkukuukaudet ovat olleet minulle. En ole sama ihminen kuin tämän vuoden tammikuussa, ja pääsen vasta alkuun tällä tasolla ja tässä vaiheessa jatkuvaa ruumiillistumisprosessia 2017.

Tämä on ollut intensiivistä ja jatkuvaa tässä uudella, korkeammalla tasolla helmikuusta lähtien, mutta varsinkin koko huhtikuu on tosissaan laajentanut minua ja epäilemättä monia teitä, jotka luette tätä. Minulle on vaikeampaa ilmaista tätä tasoa ja vaihetta sanoin, koska se ylittää suuren osan ajasta sanat.

Joskus lineaariset sanat eivät riitä minulle ja kaipaan ylemmän 5D:n täydellistä telepaattista vapautta, helppoutta, välittömyyttä ja täsmällisyyttä kommunikoinnissa, niiden yhteensopivien tunne-energioiden ja korkeamman tiedostamisen kera, jotka kulkevat viidennen ja ylempien ulottuvuuksien kommunikoinnin mukana. Olen tietoisesti muistanut tämän luonnollisemman kommunikointimuodon koko elämäni, joten on ollut todellinen oppis- tai poisoppimiskokemus selvittää, miten kommunikoidaan tällaisessa lineaarisessa kirjoitetussa muodossa, ollen vielä vähän lukihäiriöinen.

Hyvä uutinen on, että kehitymme nopeasti takaisin tähän korkeamman tason välittömään telepaattiseen ja/tai vielä parempi, suoraan ja välittömästi tietävään kommunikointiin samankaltaisten ihmisten kanssa. Ylösnousevien yksilöjen kanssa jotka kykenevät lisääntyvässä määrin tahdonalaisesti kommunikoimaan saman taajuusasteikon yksilöjen kanssa, mikä luo suuremman viidennen ja korkeampien ulottuvuuksien ihmisten ryhmän, jotka pystyvät kommunikoimaan toistensa kanssa ilman fyysisiä, lineaarisia puhuttuja tai kirjoitettuja sanoja. Enemmän Kotia meissä jokaisessa tuo enemmän Kotia uuteen kotiimme tässä ja nyt.

Kun tunnen sanat – kirjoitetut tai muut – liian rajoittaviksi, vietän enemmän aikaa kuvamateriaalin ja tunteiden kanssa, koska niihin sisältyy paljon enemmän. On kuva, sen näkijässä aiheuttamat tunteet, on värit, muodot, kulmat, pinnat jne. Olen tarvinnut enemmän kuvallista materiaalia ja tunteita kuin sanoja huhtikuussa, mistä syystä olen ollut "kadoksissa" suuren osan kuukautta. Kuvamateriaalilla tarkoitan sekä fyysisiä että ei-fyysisiä kuvia. Olemme lisääntyvässä määrin tietoisempia moniulotteisuudestamme, mikä merkitsee, että tarvitsemme enemmän kuin vain lineaarisia sanoja tai fyysisiä kuvia jne.

Laajennumme niiden yli, eli monet edelläkävijät (ja käyttäessäni sanaa "edelläkävijä" tarkoitan verkkotyöntekijöitä/verkonpitäjiä, porttityöntekijöitä/portinpitäjä, mestarimuuntajia, tiennäyttäjiä, ruumiillistajia jne.) tarvitsevat suurempia, laajempia ja luovempia tapoja ilmaista itseään, kommunikoida toistensa kanssa, elää, olla ja jatkaa ruumiillistumista jne. Toisin ilmaistuna, olemme kaikki hyvin uudessa ja erilaisessa paikassa, tilassa, tasossa ja vaiheessa koko vuoden 2017, ja monet edelläkävijät tekevät parhaansa sopeutuakseen näihin tunnista toiseen tapahtuviin muutoksiin, joita käymme jatkuvasti läpi, ja tiedämme vähän enemmän jokaisella askeleella.

Joka kerta kun on ekstraintensiivinen valoenergiaupotus, minulla on melko epämiellyttävä tunne, että minusta on tullut yhtäkkiä todella valtava fyysisessä kehossani sisältä ulos. Minusta tuntuu yhtäkkiä, että minusta on tullut massiivisen valtava fyysisellä tasolla, ja jollain tavalla fyysinen kokoni oikeasti lisääntyy näiden porrasvaiheiden aikana. Tämän aiheuttaa se, että ruumiillistan suuremman määrän rakkaus- ja valoenergioita, Lähdettä, jumalaista kosmista äitiä, korkeampaa itseäni jne. fyysiseen kehooni.

Ja tuosta perspektiivistä tuntuu usein melko epämiellyttävältä jonkin aikaa sisäisen laajentumisen vuoksi, koska juuri on tullut enemmän korkeamman taajuuden kamaa mukaan pysyvästi. Toisin sanoen enemmän vanhaa alempaa ulos ja enemmän uutta korkeampaa sisään ja tämä ruumiillistamisprosessi remontoi kirjaimellisesti sisukset energiatasolta solutasolle, laajentaa DNA:ta vähän lisää ja tietysti järjestää koko fyysisen kehon uudelleen. Kaiken tämän vuoksi, erityisesti nyt kun tulemme ulos tästä 26000 vuoden galaktisesta asetelmasta ja monista muista siihen liittyvistä syklistä, joskus sanat eivät vain tee oikeutta sille ja hiljennymme hetkeksi, kun tuijotamme hämmästyneenä jumaluuden työstävän sisä- ja ulkopuoltamme, korkeampaa ja alempaa puoltamme ja hämmästelemme sitä kaikkea.

Kukaan ei koskaan kertonut, että lisääntyvän määrän vastaanottaminen upeaa jumaluutta saisi toisinaan pullistumaan kuin pallokala, niin paljon että syvään hengittäminen on joskus mahdotonta. Eikä kukaan myöskään kertonut meille, että se saisi joskus tuntumaan sairaalta, hurjan kiihottuneelta, ärsyyntyneeltä, koti-ikävältä, turhautuneelta, hämmentyneeltä, ei-ihmiseltä, voimakkaalta, valon ja rakkauden täyttämältä siinä määrin, että pieni fyysinen keho tuntuu räjähtävän sen kaiken suuruudesta. Tästä syystä tämä juttu tapahtuu vähitellen portaina, jollaisia olemme käyneet läpi 1980-luvulta lähtien ja paljon enemmän vuodesta 1999 lähtien.

Annetaan oman ällistyttävän henkilökohtaisen ylösnousemus-ruumiillistamisprosessimme viihdyttää ja kouluttaa meitä.

"Paino on muuttunut, ja nyt kehomme muuttuu myös tämän tiheysmuutoksen myötä. Jotkut lihovat noiden soluohjelmien ilmestymiseksi esiin, toiset laihtuvat keventyessään, toiset suurenevat keventyessään, kuitenkin heillä on enemmän tilaa sisällään … kehot laajenevat ja supistuvat, solut laajenevat ja supistuvat, muuttavat fyysistä muotoa sopiakseen nykyiseen hologrammiin ja nykyisen fyysisen tason tiheyteen. Fyysinen muotomme sopeutuu jatkuvasti siihen vaiheeseen, jossa olemme. Jokaisella vaiheella on erilainen fyysinen tiheys, niin myös jokaisella ulottuvuustasolla …" Lisa Transcendence Brown, huhtikuu 2017

Olen kokenut kaikki ne asiat, jotka mainitaan yllä olevassa Lisa T. Brownin sitaatissa. Olen tullut suuremmaksi, koska olen ottanut vastaan enemmän valoa, ja sen tekeminen vaati luomaan enemmän tilaa ensin sisälle, joten lisää vanhaa alempaa heitettiin ulos. Myös fyysinen painoni on lisääntynyt paljon kaiken tämän alkamisen jälkeen – laihtuen vähän, lihoen takaisin, laihtuen vähän taas jne. – mutta riippumatta siitä, mitä muuta on ollut tekeillä, minusta on tuntunut aina kaikin tavoin suuremmalta, mitä enemmän ruumiillistan. Se on odotettua, kun tämä prosessi transformoi toistuvasti alkemisesti fyysistä "lihapukua".

Sain 18.4.2017 korkeamman tietoisuuden näyn ja näin valtavan (noin aurinkomme kokoisen), läpinäkyvän, valonnopeudella lähestyvän pallonmuotoisen energian tulevan kohti ihmiskuntaa ja Maata. En sano, että tämä läpinäkyvä energiapallo on vain Maata ja ihmiskuntaa varten ja tulee suoraan meitä kohti eikä mitään muuta, koska tilanne ei ole näin. Se osuu moniin muihin järjestelmiin ja tähtiin ja aktivoi ne paljon ennen, kuin se saavuttaa meidät ja Maan. Se on hyvin positiivista ja pelkästään yksi monista erityyppisistä lisäkehityksistä, lajeista jotka työntävät hyvin korkean tason energioita kiitämään Linnunradan läpi ja käynnistämään kaikenlaisia upeita asioita, olemisia ja mahdollisuuksia.

Kun näin tämän läpinäkyvän pallonmuotoisen energian, havaitsin, että sen vaikutus meihin ja Maahan alkaisi nyt, huhtikuun viime viikolla ja sen voima huipentuisi toukokuun puolivälissä 2017, mutta kestäisi pitkään sen jälkeen. Kuten sanoin, tämä on vain yksi monista erityyppisistä, paljon korkeamman taajuuden valoenergioista, joita tulee nyt jatkuvasti nostamaan meitä vielä korkeammalle, uudelle tasolle. Monia tämäntyyppisiä kehitystyöntöjä on tulossa, joten älä ymmärrä minua väärin ja ajattele, että tämä on se yksi ja ainoa ja näin fiksoidu siihen, koska se ei ole.

Tuntuu – ainakin tällä hetkellä – melko naurettavalta toistaa tämän kaiken monia kummallisia sivuvaikutuksia, joita edelläkävijät ovat käyneet ja tulevat käymään läpi. Tiedätte jo, mitä ne ovat, ja vain se on oikeasti tärkeää tässä kohtaa. Anna itsellesi vain kunnia siitä, missä se on paikallaan – kyvystä ja halukkuudesta tulla toistuvasti käännetyksi ylösalaisin ja takaisin, joka kerta uusien suurempien lahjojen kera. Osa siitä, mitä olemme käyneet läpi 2017, on melko tajunnan räjäyttävää, joten älä unohda sitä tullessasi joksikin uudeksi ja erilaiseksi. Olemme uudella alueella, mikä merkitsee, että paljon siitä, mitä koemme, on hyvin uutta myös.

On aikoja, jolloin en pysty oikeasti sanomaan, olenko täällä vai en. Olenko kuollut vai elävä. Yksilöllinen vai jumalainen, tai täsmällisemmin sanottuna, nopeasti tulossa kummaksikin, tässä hämmästyttävässä alkemisessa evoluutioprosessissa, jota tulin tänne vapaaehtoisesti tekemään, elämään, olemaan ja ankkuroimaan. Se on kaikki, millä on merkitystä tässä kohtaa – että teet nyt sitä, mitä tulit tänne tekemään. Ole rauhassa sen kanssa. Ole ylpeä siitä. Ole se ja kaikessa lopussa on luonnostaan enemmän tolkkua, kun sinä/minä/me jatkamme lähes sanoinkuvaamattoman kokemuksen elämistä.

Kiitos sinulle osastasi kaikessa kaiken puolesta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13.6.2017 KESÄKUUN 2017 ALUN RÄJÄHDYS

ViestiKirjoittaja hammer » 15.06.2017 22:28

KESÄKUUN 2017 ALUN RÄJÄHDYS

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
13.6.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kesäkuun 2017 ensimmäisellä viikolla oli energiaräjähdys (eli portti), joka sinkosi välittömästi monet meistä olemisen ja tiedostamisen uusille, korkeammille tasoille. Olen kokenut näitä välittömiä energiaräjähdyksiä ennenkin, mutten mitään vastaavaa kuin noin viikko sitten tapahtunut. Tämä energiaräjähdys oli erilainen ja hyvin konkreettinen fyysisesti – ei ole epäilystäkään siitä, että asiat ovat siirtyneet ylöspäin eri tavalla, kuin ne ovat siirtyneet tai voineet siirtyä ennen viime viikkoa, ja tämä tuntuu poikkeuksellisen hyvältä. Lisää siitä hetken kuluttua.

Minulla on mielestäni ollut vaikeuksia täsmällisesti ymmärtää, mitä jotkut ylösnousemusopettajat ovat tarkoittaneet käyttäessään termiä "portti". Tiesin, mitä he tarkoittivat sillä, mutta en niin syvällisesti ja suoraan, kuin halusin. Ajan kuluessa ja kohdattuani niitä toistuvasti, olen kuitenkin alkanut ymmärtää ne omalla tavallani, mikä on tyypillisesti visuaalinen. Minulla on ollut koko elämäni vaikeuksia sanojen kanssa, koska tulen paikasta – kuten me kaikki – missä sanoja ei käytetä, koska niitä ei tarvita. Visuaaliset kuvat, geometriset muodot, koodatut valomallit, hämmästyttävät värit ja monimutkaiset eriväriset valokuviot ovat sanoja (tavallisesti sivukaupalla) monille korkeamman tietoisuuden porukoille.

Yksi suosikkileluni lapsena oli pieni, halpa kaleidoskooppi, jonka sain lahjaksi yhtenä jouluna. Tuijotin tuohon kapistukseen ja hämmästelin jokaista uutta ja monimutkaista värikästä kuviota, joka ilmestyi, kun laitetta väänsi hieman toisesta päästä. Se oli minulle kaunista taikaa ja nuo kaleidoskoopin kuvat muistuttivat minua lapsena jostain hyvin tärkeästä ja ylimaallisesta.

Pari vuotta sitten pyysin korkeampaa itseäni auttamaan minua ymmärtämään täsmällisesti, mitä portit olivat, ja sain monimutkaisia ja kauniita kuvia erilaisista kaleidoskooppimaisista koodatuista valokuvioista – jokainen väreiltään ja kuvioiltaan hurjan erilainen kuin edellinen kuva. Kun katselin näitä monia kaleidoskooppimaisia kuvioita ja värejä korkeammalla näkökyvylläni ja tietoisuudellani, minulle näytettiin samanaikaisesti tavallisia fyysisiä yhdistelmälukkoja kunkin kaleidoskooppimaisen kuvan kanssa. Nämä kaksi visuaalista viestiä kertoivat minulle, että jotkut kutsuivat näitä kaleidoskooppimaisia kuvia porteiksi ja jokainen niistä oli hyvin erilainen ja aktivoi eri asioita, DNA:ta jne. edelläkävijöissä, portinvartijoissa, verkonpitäjissä, tiennäyttäjissä, uuden energian ruumiillistajissa jne. Nämä aktivoinnit tapahtuisivat, ja sitten meidän täytyisi harmonisoitua näiden uusien energioiden kanssa fyysisen kehomme kautta.

Nämä portit eivät ole samanlaisia kuin kuluneiden vuosien energia-aallot, jotka tulivat sisään, iskivät lujaa ja sitten antoivat meille lineaarista aikaa sopeutua siihen, mitä oli juuri tapahtunut. Portaita, energiaportaita. Nämä kaleidoskooppimaiset portit (noin kuluneet kolme vuotta) ovat nyt jatkuvia energia-asetelmia, jotka meidän täytyy ottaa käyttöön, koska ne eivät ole portaita kuten ennen. Ne ovat täällä, kohtaamme ne yksi toisensa jälkeen ja meidän täytyy harmonisoida kehomme jokaiseen niistä (jatkuvaa ruumiillistumista ja enemmän), ja tätä tapahtuu 2017 nopeammin kuin koskaan ennen. Jokainen kaleidoskooppimainen portti jonka koemme, asettaa riviin uuden numerosarjan ylösnousemuksen evoluutioprosessin valtavassa yhdistelmälukossa, mikä tuo kaikki askeleen lähemmäs ihmisen globaalia massakollektiivimuutosta.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =162&h=162)
(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =196&h=137)
(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =162&h=162)
(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =164&h=164)

Katso näitä kaleidoskooppikuvia, mutta ajattele/tunne jokainen niistä eri energiaporttina, jonka me edelläkävijät kohtaamme, johon harmonisoidumme ja joka muuttaa meitä yksilönä. Kun riittävä määrä meitä tekee tämän, niin myös kaikki ihmiset (tarkoitan, valmiit tekemään sen) siirtyvät automaattisesti uuteen korkeamman taajuuden Maahan ja uudelle olemistasolle ja uuteen todellisuuteen. Ajattele näitä kuvia evoluutioyhdistelmälukon numeroina, ja kun edelläkävijät kulkevat kustakin portista läpi, uusi numerosarja tässä suuressa lukossa kääntyy paikoilleen täysin fyysisellä tasolla, koska he ovat harmonisoituneet enempään ja ruumiillistuneet enemmän fyysisessä kehossaan.

Ajattele myös jokaista kaleidoskooppimaista porttia uutena isona askeleena uuteen maatodellisuuteen ja kaikkeen, mikä tulee sen mukana, ja samalla yhtenä loppuna vanhalle, alemmalle, patriarkaaliselle, negatiiviselle maailmalle ja kaikelle, mikä lähtee sen mukana. Nämä kaksi aspektia on itse asiassa yksi, ja mitä enemmän edelläkävijät tekevät itsessään, sitä enemmän ja sitä nopeammin vanha, alempi, negatiivinen maailma hajoaa.

Noin 6.-7.6. aloin tuntea energiaräjähdyksen, joka sinkosi minut korkeammalle tasolle ja korkeampaan tilaan, mikä on kaikkien näiden kaleidoskoopilta näyttävien porttien pointti. Mutta kuten sanoin aiemmin, tämä oli erilainen ja paljon voimakkaampi kuin kaikki aiemmat, ja se räjäytti minut välittömästi entisestä paikastani korkeampaan värähtelytilaan. Tämä toistunut prosessi vain lisääntyy ja nopeutuu koko vuoden 2017, joten tiedä, että muutut välittömästi jokaisen jumalaisen muutosportin myötä ja harmonisoidut siihen. Se aika, että yritämme olla tai jäädä tai teeskennellä tai vakuuttaa itsellemme (tarkoitan erityisesti edelläkävijöitä), että olemme ihminen ja voimme tehdä, mitä muut ihmiset tekevät, on mennyt kauan sitten, joten lakkaa yrittämästä ja sukella koko sydämelläsi ja sielullasi siihen, mitä tapahtuu nyt.

Jokainen portti nostaa meitä yhdestä tiheys- ja erillisyyskerroksesta enempään valoon ja ykseyteen

Jokainen portti 2017 ja sen sisäinen harmonisointi poistaa aina vain suurempia ja suurempia kerroksia vanhaa alemman taajuuden kamaa, mikä tuntuu välittömästi siltä, että elämästä tuli paljon helpompaa, parempaa, vapaampaa, täysvaltaisempaa, viiveetöntä ja valtavasti luovempaa yksilötasolla. Olen kokenut tätä toistuvasti, minkä olen tiedostanut vuodesta 2015 saakka. Olen yhtäkkiä tiedostanut, että elämä ja todellisuus on taas parantunut vähän lisää, ja joka kerta tämä on tuntunut siltä, että vanhaa, alempaa, patriarkaalista negatiivisuutta, rajoituksia ja vääristymiä poistettiin kerros kerrokselta, kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta. Nyt 2017 jokainen portti- ja harmonisointiräjähdys sinkoaa meidät paikkaan, joka tuntuu enemmän uudelta ja korkeammalta olemisen ja todellisuuden valokooditasolta, jolla ei ole vanhaa, alempaa mitään enää todellisuudessani. Voisin itkeä. Miten kovasti ja kauan olemme tehneet työtä siihen, mitä tapahtuu tänä vuonna, tällä tasolla, fyysisesti, täysin ja lopultakin.

Monta vuosikymmentä tässä elämässä on ollut kyse lentämisestä pimeystiimin, globaalin patriarkaalisen tutkan katveessa riittävän kauan selviytyäkseni ja toteuttaakseni sieluni sopiman vapaaehtoistyön – minkä olen tehnyt, kuten myös jotkut teistä tätä lukevista. Sitten oli käsittämättömät ylösnousemusprosessivuodet, joista tuli vuosikymmeniä tässä elämässä, ja se miten minä, sinä, me selviydyimme tästä ylösnousemusprosessityön vaiheesta, on melkein käsittämätöntä minulle tässä kohdassa, vaikka olen elänyt sen ensimmäisen aallon vanhempana edelläkävijänä. Tämäkin muisto haalistuu tänä päivänä, mikä on luultavasti siunaus, koska se oli enemmän kuin kauheaa kaikin tavoin.

Sen jälkeen siirryimme ylösnousemusprosessin toiseen vaiheeseen, jossa on ollut kyse ankkuroitumisesta seuraavan suuren evoluutiosyklin uusiin korkeampiin valokoodeihin/suunnitelmiin/malleihin, ja samaan aikaan veimme ulos roskat edellisestä kuolevasta syklistä. Päässäni alkaa pyöriä, kun vain ajattelenkin uudestaan sitä kaikkea nyt. Olen katsonut ja odottanut sitä taianomaista, mystistä, salaperäistä ja kauan odotettua kohtaa, jossa tiedostaisin, että olen saavuttanut tämän kaiken puolivälin. Jossa tietäisin, että elämä ja todellisuus oli edelleen puoliksi täynnä vanhoja, negatiivisia, patriarkaalisia pimeystiimijäämiä, ja puoliksi uuden maan ja uuden "minun" uutta, korkeampaa valoa ja valokoodattua elämää ja todellisuutta.

Tämä puolivälikohta saavutettiin vuoden 2012 paikkeilla. Siitä lähtien on ollut jatkuvaa nopeutumista enemmän ja enemmän uuden ruumiillistamisessa, samalla heittäen pois enemmän ja enemmän vanhaa, alempaa kaikkea. Toisin sanottuna, on ollut jatkuvan ja nopeutuvan maailmojen ja aikajanojen eromaisprosessin elämistä vuoden 2013 alusta saakka, ja nyt 2017 minun korkeampi, uusi paikkani ja olemiseni eroaa niin paljon, että vanha, alempi, negatiivinen maailma ja todellisuus on vain vastenmielinen, paha muisto elämisestä pimeässä ajassa, pimeiden tyrannien alaisuudessa monta aikakautta.

Ihmismassan potentiaali kokea fyysisesti suuri, perimmäinen, aito muutos on erittäin todellinen mahdollisuus 2017. Se miten nopeasti tämä tapahtuu, riippuu paljon edelläkävijöistä ja siitä, miten paljon ja miten nopeasti he pystyvät kokemaan ja kokevat, elävät ja ruumiillistavat kunkin portin ja sitä seuraavan sisäisen harmonisoinnin. Ei paineita, edelläkävijätoverini, koska näin on aina ollut – menemme, teemme, elämme ja ankkuroimme ensimmäisenä, jotta on fyysinen uusi, johon jokainen siirtyy myöhemmin.

Kysyin viime vuonna – luullakseni – miten monta ruumiillistunutta edelläkävijää tarvitaan, että uusi valolamppu saadaan ruuvattua paikoilleen (tai jotain tällaista). Miten monta "kristallilla kulkevaa", fyysisesti inkarnoitunutta ylösnousemuksen Kristus-edelläkävijää tarvitaan, että koko lajin muutos aktivoidaan fyysisyyteen? Vastaus: vain niin monta, kuin tarvitaan työn saamiseksi tehtyä, ja olemme siinä nyt. Hyvin tehty, ja kiitos poikkeuksellisesta palvelustanne. Tottukaa nyt siihen, että elämänne ja todellisuutenne on hyvin paljon parempaa ja helpompaa kuin mikään, mitä olette koskaan kokeneet maan päällä aiemmin. Seuraava, globaali ihmiskunta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.8.2017 ON OK, JOS ELOKUU 2017 ON VAIKEA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.08.2017 23:29

ON OK, JOS ELOKUU 2017 ON VAIKEA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
12.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Lyhyt viesti kaikille, kuten minä, joilla on ollut vaikeampaa siitä lähtien, kun tämä erityisvaihe aktivoitui 3.8.2017. On ok, jos sattuu, jos tuntuu, ettet tee kovin hyvää työtä tässä kaikessa, ja tunnet olevasi yksin siinä, mitä sinä ja vain sinä parhaillaan koet. Meillä kaikilla on omat ainutlaatuiset tapamme ja haluan kaikkien oivaltavan, että on ok, ettei näytä, tunne, kuulosta ja toisinaan käyttäydy kuin kultainen-elokuvatähti-supermalli-rokkitähti-jumala, jolla on kaikki hanskassa tällä hetkellä. Se on vanhaa, alemman taajuuden vääristynyttä hevonpaskatietoisuutta, joten karista se pois ja jatka kehittymistä ja ruumiillistumista.

Se mitä teemme, se mitä käymme läpi, on ihmeidentyötä joka olemisen tasolla ja aspektissa, mikä merkitsee, että on täysin ok kokea, tuntea ja kohdata kaiken tämän jokainen eriskummallinen, pöyristyttävä, tuskallinen, järkyttävä ja koskaan-ennen-kokematon hetki ja olla hämmentynyt, turhautunut, äärimmäisen kohonnut ja loukkaantunut siitä ja rakastaa sitä. On ok vain jatkaa kulkemista siitä läpi. Äläkä ajattele huonompaa itsestäsi tai kenestäkään muusta siksi, kun on vaikeuksia ja tuskaa ja siihen liittyviä kummallisuuksia sen vuoksi, mitä tapahtuu nyt kullekin meistä. Kun jaat rehellisesti sen, mitä koet ja että se on usein tuskallista ja/tai vaikeaa jne., alemman egotietoisuuden ihmiset uskovat välittömästi, että teet jotain väärin, ja siksi sinulla on kipuja ja vaikeuksia. Ainoastaan sen tiedostamiseen matala egotietoisuus kykenee, joten tietysti he löytävät vikaa toisista suuremman tietoisuuden ja ymmärryksen puutteessa. Nämä ihmiset kokevat kuitenkin myös nämä elokuun 2017 megamuutokset, mutta sillä kehitystasolla (portaalla), jolla he tällä hetkellä värähtelevät sisäisesti ja ulkoisesti.

Elokuun 3. päivästä lähtien minulla on ollut melko pöyristyttäviä fyysisiä kokemuksia ja kohtaamisia ihmisten kanssa, moniulotteisia näkyjä, tunteita, taas vaihtelevasti kyyneliä, vaihtelevasti masennusta, alemman taajuuden ja tietoisuuden maailman hetkittäisiä puuttumisjaksoja ja tiettyä yhteensopivaa taajuutta sen portaali-ihmisiin, nopeiden ei-haluttujen ajatusten nuijimista, kehokipuja, erityisesti rakenteissa (luut, nivelet, selkäranka jne.) ja muuta. Voisin kirjoittaa pienen kirjan siitä, mitä olen kokenut, nähnyt ja paremmin ymmärtänyt 3.8. lähtien, emmekä ole vielä saavuttaneet edes elokuun suurta auringonpimennystä! Ja tiedän, että jos minua vaikeudet ja "testit" ovat työntäneet ja painostaneet suurempaan irtipäästämiseen vanhasta alemmasta maailmasta ja aikajanasta ja siitä edelleen syntyviin alemman taajuuden juttuihin, niin monia muitakin on. Lisäksi ei ole enää lepoaikaa, vapaata ja luisumista takaisin niihin alemman taajuuden loismaisiin tapoihin, että saa tai odottaa jonkun muun tekemään sen puolestaan. Täysivaltaiseksi tuleminen merkitsee juuri sitä – lähdeitsen sisältämistä jatkuvasti. Aika laittaa jalkaan ison pojan jumalaiset housut ja astua yksilönä uuteen luovuuteen.

Minulla on ollut myös nopeita ja kristallinkirkkaita, hyvin lähellä kasvoja olevia näkyjä 3.8. lähtien. Olen kokenut tätä monta kertaa aiemmin todella suurten muutosten aikana, jollaista koemme nyt. Ikään kuin pommi räjähtäisi vanhoilla alemmilla tasoilla, mikä heittää paljon tavallisesti näkymättömiä olentoja ja muita olentoja ja rakenteita jne. esiin, ja kun ne kaikki lentävät valossa, näet ne ja ne näkevät sinut, kun lentävät ohi supervihaisena (ja jotkut täysin yllättyneinä) häätämisestä pois pitkäaikaisista piilopaikoistaan monissa ulottuvuuksissa ja monilla aikajanoilla.

No, kymmenen vuotta sitten minulla oli monia tällaisia lähinäkyjä sielun silmillä muutamista ei-fyysisistä matelijaolennoista. Silloin ne halusivat ottaa yhteyden minuun tällä tavalla, ja tarkoituksella paljastivat itsensä lähellä olevan, silmästä-silmään-tyyppisen pienen eetteri-ikkunan läpi. Ne halusivat minun näkevän itsensä silloin, ja taatusti näin! Minusta on mielenkiintoista näissä viimeaikaisissa lähinäyissä, että tilanne on nyt toisin päin ja nämä ovat negatiivisia muinaisolentoja, maan ulkopuolisia, paholaisia ja demoneja, jotka poistetaan ja/tai jotka häviävät monissa tapauksissa. Tämä aspekti ei ole henkilökohtaista tehtävääni tällä hetkellä, mutta on ollut kuluneina vuosina. Nyt kuitenkin näen jotkut heistä lähdössä pois iäksi.

Älä roiku kiinni "onko se minun vai sinun vai heidän" -tyyppisessä ajattelussa tästä tilanteesta tai mistään muusta. Onko se minun henkilökohtaisesti? On. Onko se heidän? On. Onko se meidän? On. Onko se toisten? On. Onko se meidän kaikkien kaikkialla? On. Ja tämä on sen "lopunaika" ja sen maailmojen ja aikajanojen eroaminen siitä, mitä on ollut hyvin kauan, ja jotkut meistä saavat nähdä sen, ja meitä tarvitaan näkemään se henkilökohtaisesti ja tallentamaan energeettisesti nämä tapahtumat toisia varten useammasta syystä, kuin tiedän tai haluan ajatella tässä kohtaa. Ajattele eteerisiä kirjureita, ajattele eteerisiä videoita ajasta, joka on vietetty vieraissa maissa, eri ulottuvuuksissa ja aikajanoilla, ajattele sielutiedosto-osastoja ja vastaavaa. Sillä ei ole kovin paljon merkitystä tässä kohtaa, vain sillä, että se tapahtuu, ja jos saat nähdä tämän maailmojen eroamisen joitain aspekteja ja se lisätään yhtenä asiana suureen jumalaiseen ansioluetteloosi, niin sitten olkoon.

Hei sitten, pimeystiimi, älkää antako jumalaisen evoluutio-oven osua ikivanhoihin, erivärisiin, sitkeisiin ja/tai suomuisiin takapuoliinne matkallanne ulos.

Olen suurimman osan tätä vuotta nähnyt jatkuvasti sieluni silmin kuvan ihmisenjalkojen alaosasta hitaasti kävelemässä ylöspäin muutaman askelman kerrallaan. Lukuun ottamatta kahta edellistä porrasta sen alapuolella, jolla hänen jalkansa parhaillaan ovat, kaikki portaat ovat hajonneet tyhjyyteen ja tilalla on vain tyhjää tilaa. Joka kerta kun ihminen ottaa yhden, kaksi tai kolme askelta ylöspäin portaita, yksi, kaksi tai kolme porrasta sen portaan alapuolella, jolla hän seisoo, hajoaa tyhjyyteen.

Symboliikka on täydellistä ja kertoo meille, että kun siirrymme jatkuvasti ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin portaita ylöspäin, ruumiillistaen enemmän, kehittyen enemmän, ylösnousten enemmän jne., lisää korkeampia portaita ilmestyy eteemme. Kun menemme ylöspäin näitä energiaportaita, kaikki mikä oli vanhan alemman taajuuden portaita – fyysinen 3D-maailma ja yhteensopiva todellisuus, tietoisuus, rakenteet, lait, uskomukset jne. – hajoaa kirjaimellisesti tyhjyyteen. Nuo vanhat alemmat portaat ovat myös aikajanoja, jotka häviävät, koska niitä ei enää tarvita. Ne ovat palvelleet tarkoituksensa ja ihmiskunta kehittyy niiden ja kaiken sen yli, mitä niihin liittyi, kuten globaali kaksinaisuus, uskomukset, tavat, tietoisuus, järjestelmät jne.

Toisin ilmaistuna, kaikki alemmat portaat hajoavat ja häviävät täysin, koska ruumiillistamme enemmän ja kehitymme enemmän siirtymällä yksilöinä ylöspäin energiataajuusvaloportaita. Kun siirrymme enemmän ja enemmän korkeampaan uuteen taajuuteen, enemmän ja enemmän vanhaa alempaa kaikkea sekä sisältämme että ulkoisesta maailmasta, ajasta, aikajanasta, paikasta jne. hajoaa ja häviää pysyvästi. Meillä on nyt keikkumistilaa vain noin kaksi porrasta ja pian nekin ovat poissa. Maailmat ja niiden taajuuteen sopivat aikajanat häviävät nyt nopeasti kuin tuolileikissä …

On paljon enemmän sanottavaa ja jaettavaa, mutta en pysty tekemään sitä nyt. On mentävä taas pitkälleen ja vietettävä aikaa laajentuneessa korkeassa sydämessä, jotta kaikki tämä tapahtuu helpommin minulle ja sinulle ja kaikille. Halusin vain muistuttaa lukijoille, että on ok tuntea olonsa kuin "uudelleenpaistetuksi kakaksi", kun elät ja näet kaikkea kehittyessäsi ja ruumiillistaessasi enemmän, kuin on koskaan ennen ollut mahdollista. Usein ylösnousemusopettajat/kirjoittajat ovat niin keskittyneitä siihen, mitä tapahtuu, ja kaikkiin monimutkaisiin yksityiskohtiin, että he unohtavat myöntää tai päättävät olla julkisesti myöntämättä, miten vaikeita ja tuskallisia monet näistä valtavista ylösnousemus- ja evoluutiovaiheista itse asiassa ovat. Ei pelkoa, ei tuomitsemista, vain tiivistettyä evoluutiota jatkuvasti laajentuvaan uuteen, sisäisesti ja ulkoisesti. Käytä tämä harvinainen kaikki tästä auringonpimennykseen ja sen yli, koska kiipeämme lisää portaita ja samanaikaisesti lisää niitä häviää jalkojemme alta. Hyvin tehty, kaikki, ja kiitos jatkuvasta Lähteen, Itsen ja kaiken jumalaisesta palvelemisesta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.9.2017 TULIPALOJA, TULVIA, HURRIKAANEJA JA X-LUOKAN AURING

ViestiKirjoittaja hammer » 07.09.2017 22:00

TULIPALOJA, TULVIA, HURRIKAANEJA JA X-LUOKAN AURINGONPURKAUS

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
6.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jos on tuntunut ekstrakurjalta fyysisesti, on särkenyt kovasti, heikottanut, hermostuttanut, olet ollut jonkinlaisessa vapaassa pudotuksessa ja kehosi jokainen solu on ollut turvoksissa, kuuma ja ärsyyntynyt noin viimeiset kolme päivää, se on johtunut vain tapahtumista.

Puhdistettuasi eeppisen elokuun aikana enemmän, mitä se olikin sinulla henkilökohtaisesti, tässä tulee lisää uusia korkeampia energioita surrealistisen syyskuun alussa. Viimeiset kaksi tai kolme päivää on ollut fyysisesti ekstratuskallisia kehollemme, kun se ruumiillistaa lisää uutta korkeampaa valoa, koodeja, DNA:ta ja muuta aina muutaman päivän välein. Eräs lukijaystävä kirjoitti minulle hiljattain, että hänestä tuntui kuin "jokaista solua olisi piiskattu!", mikä nauratti minua, koska se oli hyvin osuva kuvaus. Nyt voimme lisätä ärsytyksen tähän piiskaamiseen, kiitos auringon joka syöksi massiivisen purkauksen – 9.3 X-luokan purkauksen.

"Tämä on vuosikymmenen purkaus." Ja juuri siltä se tuntuu – eeppiseltä eikä se muistuta mitään, mitä olemme kokeneet aiemmin, koska emme ole, emme tällä tasolla. Tätä tuntuu olevan nyt ilmassa – Irma-hurrikaanistakin kehkeytyy ennätyksen rikkoja. Enemmän tämäntyyppisiä asioita tapahtuu nyt ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin tässä kohtaa. Ei pelkoa, ainoastaan suurempia muutoksia kaikille.

Kehoni ei pysty istumaan tietokoneella paljon tätä pidempään tänään, koska minua ärsytetään, piiskataan ja räjäytetään uusilla valosoluilla, mikä sattuu ja laajentaa hullunlailla. Antaudu prosessille ja jatka kehittymistä vähän lisää siksi, joka sinusta/minusta/meistä on nopeasti tulossa nyt. Tämä on lisää valmistelutyötä tulevaan "kruunaukseemme" myöhemmin tässä kuussa ja loppuvuotena ja myös vuonna 2018. Emme ole koskaan ennen olleet tässä ja se kertoo paljon siitä, miten paljon olemme edenneet ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa tähän saakka, joten älä ole huolissasi näiden sisäisten ja ulkoisten hyvin voimistuneiden korkeamman taajuuden ja korkeamman värähtelyn tapahtumien uutuudesta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.9.2017 VÄHÄN YLEISTÄ YHTEENVETOA VUODESTA 2017

ViestiKirjoittaja hammer » 04.10.2017 18:52

VÄHÄN YLEISTÄ YHTEENVETOA VUODESTA 2017

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
30.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Muutaman tunnin kuluttua on lokakuu! Miten se tapahtui? Voi, se tapahtui kaikkien niiden hauskojen, voimistuneiden ja kiihtyneiden ylösnousemusprosessijuttujen välissä, joita on tapahtunut koko vuoden. Tiedätkö kuitenkaan, mitä se merkitsee? Se merkitsee, että noin 20 minuutin kuluttua on joulukuu, tämän uskomattoman vuoden loppu, ja lähdemme täysin uudelle ajelulle täysin uudessa tilassa, paikassa, aikajanassa, taajuudessa ja kaikkea muuta. Tarkoitan sitä kirjaimellisesti, ja siihen sisältyvät lopultakin myös kaikki muut.

Kvanttitietoisuudesta puheen ollen … onko kenelläkään muulla ollut tähän mennessä ehdottomasti kummallisin lauantai 23.9.2017? Minulla on muistikuva muutamasta tunnista aamulla ja sitten ei kerrassaan mitään koko päivästä – ei liikettä, ei muutoksia, ei lineaarista ajankulua, ei mitään – ja sitten tietoisuus varhaisillan tunneista. Suurinta osaa tuosta päivästä ei kirjaimellisesti ollut minulla. Se ei hävinnyt, en nukahtanut, en mennyt tajuttomasti tai lähtenyt kehostani, en ollut "sekaisin" tai meditoinut koko päivää – sitä ei yksinkertaisesti ollut minulla. Aikajanamuutos tuona päivänä oli niin voimakas, ettei ollut paljon, mihin osallistua tai kiinnittää huomiota. Olin "täällä" ja sitten en ollut suurimman osan päivästä, mikä on oikeasti vain astumista kaiken ulkopuolelle joksikin aikaa, kun asiat muuttuvat täydemmin ylösnousemusprosessin viimeisimmällä tasolla.

Olen tarkoituksella ja tahattomasti hyppinyt ajassa (tulevaisuus/menneisyys) ja Maan eri ylösnousemus- ja laskeutumisaikajanoilla toistuvasti noin viimeisten 18 vuoden aikana, mutta tämä oli jotain erilaista ja "kvanttijakso", joka minusta tuntui vain pariltakymmeneltä lineaariselta minuutilta. Sitten tulin taas lineaariseen aikaan tuon päivän alkuillasta. Parhaiten voin kuvata sitä niin, että astuin ulos. Minä, Denise, en osallistunut. Poistuin yhdeltä todellisuuden taajuustasolta ja lineaarisesta aika-avaruudesta ja siirryin neutraaliin olemiseen kvanttitaajuudessa, jossa minusta tuntui tärkeältä olla tekemättä mitään, olla vain tuossa tilassa tämän aikajanamuutoksen tapahtuessa. Asiat muuttuivat ja kehittyivät tuona päivänä hyvin isosti.

Olen maininnut kuukausien kuluessa monta kertaa ne seitsemän Saturnuksen auringonpurkausosumaa, jotka tapahtuivat huhtikuussa, koska tuo tapahtuma oli minulle tärkeä merkki siitä, miten dramaattisesti kaikki on muuttumassa, ylösnousemassa ja kehittymässä kaikilla, ei vain edelläkävijöillä. Asiat muuttuivat edelläkävijöillä yli vuosikymmen sitten, mutta nyt vuoden 2017 lopussa nuo muutokset ovat maailmanlaajuisia ja jokainen ihminen ylösnousevalla polulla (ei laskevalla polulla) elää uusissa korkeammissa taajuuksissa ja ylösnousseessa maamaailmassa, tiedostaa hän sen tai ei. Toisin sanoen, tervetuloa uuteen ylösnousseeseen maamaailmaamme ja korkean sydämen globaaliin, tuonpuoleiseen todellisuuteen, ihmiskunta!

Huhtikuussa Saturnusta takoi seitsemän auringonpurkausta peräjälkeen. Sillä hetkellä kun kuulin tämän, tiesin, mitä se merkitsi suhteessa ylösnousemusprosessiin. Seitsemän auringonpurkauksen "toimittaminen" Saturnukseen merkitsi minulle, että Saturnus sai jumalaisen intervention – vapautuksen pimeystiimistä, joka loi vääristymiä sen peitoksi, ja kosmisen evoluutionollauksen uudelle korkeammalle taajuustasolle. Se merkitsi myös, että kaikki ne tarkoitukselliset pahat teot jotka pimeystiimi oli tehnyt Saturnukselle aionien kuluessa auttaessaan itseään kontrolloimaan helpommin kolmannen ulottuvuuden fyysistä Maata, ihmiskuntaa, ihmistietoisuutta, elämää ja fyysistä todellisuutta täällä, poistettiin ja lopetettiin täysin ja pysyvästi.

Huhtikuussa 2017 Saturnuksen "manaus" poistamaan ja vapauttamaan kaapattu Saturnus ja sen energiat, jotka pitivät luonnostaan ainetta muodossa fyysisessä kolmannessa ulottuvuudessa, oli suuri vinkki, että koko fyysinen todellisuus muuttuisi ja parantuisi pian isosti, vaikkei siltä ensin näytä tai tunnu useimmista ihmisistä. Ihmiskunnan vapauttaminen paikasta, joka on ollut vankilaplaneetta aioneita, ei merkitse, että juuri vapautetut vangit tunnistavat sen tai arvostavat sitä, että heidät on vapautettu. Jotkut kyllä, mutta useimmat eivät, ja nuo ihmiset tekevät parhaansa palatakseen siihen, mikä heille on tuttua – eli vangiksi pimeystiimin luomaan globaaliin vankilaan, jota pyörittävät korruptoituneet ja järjettömät ihmisjohtajat. Mutta kuten me edelläkävijät, ruumiillistajat ja tiennäyttäjät tiedämme, tuo vanha patriarkaalinen 3D-maamaailma on päättynyt, ja kiitos seitsemän auringonpurkauksen toimittamisen Saturnukseen aiemmin tänä vuonna, sitä ei enää ole. Sitä ei ole niille jotka laskeutuvat alas, eikä sitä ole enää niille, jotka ylösnousevat.

Muistatko äskettäisen artikkelini elokuun auringonpimennysnäystäni, jossa käsi piti suurta liitutaulusientä ja hitaasti poisti kaiken Pohjois-Amerikassa länsirannikolta itään pimennysreittiä pitkin? Tuo korkeamman tietoisuuden tietäminen ja jotkut muut ovat auttaneet minua ymmärtämään paremmin, missä määrin olemme globaalissa fyysisen tason poistamisprosessissa – vanha alempi 3D-maa, ihmisen ja pimeystiimin luomukset/vääristymät jne. Useimmille edelläkävijöille on tutumpaa tämän prosessin tapahtuminen eteerisesti, astraalisti ja korkeammissa ulottuvuuksissa, mutta ei fyysisellä tasolla tässä määrin. Mutta on upeaa, että se tapahtuu lopultakin.

Tämä poistamisprosessi on tapahtunut ja tapahtuu edelleen kaikilla planeetoilla, auringossa ja Maassa aurinkokunnassamme, mutta keskityn Saturnukseen sen vuoksi, miten se on ollut planeettaenergia, joka on pitänyt fyysisen 3D-todellisuuden muodossa ja antanut ihmiskunnalle kiinteän ja tiheän fyysisen 3D-maamaailman olemassaolon kuluneen suuren evoluutiosyklin ajan. Kaikki tämä on kuitenkin muuttunut, ja transitoiva Saturnus siirtyy 19.12.2017 kotimerkkiinsä Kauriiseen, viimeiseen maamerkkiin, juuri ennen päiväntasausta (21.12. klo 20.48 PST) ja vuoden 2017 loppua. Toinen suuri vinkki, miten ihmiskunnan fyysinen maatodellisuus on muuttumassa dramaattisesti.

Saturnuksen siirtyminen Kauriiseen merkitsee niin paljon enemmän, kuin se, mitä entiset astrologiset 3D-energiat tuottaisivat ja mitä astrologit hahmottaisivat tuolta alemmalta tasolta. Olemme uudella, paljon korkeamman taajuuden alueella nyt, ja vielä enemmän joulukuussa Saturnuksen siirtyessä Kauriiseen. Anna menneisyyden mennä ja astu uuteen, kun nuo vanhat alemman taajuuden energiat, uskomusjärjestelmät sekä pimeystiimien negatiiviset vääristyvät ja sekaantumiset planeettaan ja ihmislajiin eivät päde enää. Tässä uudessa ylösnousseessa tasossa, tilassa, paikassa Saturnusta ei enää tarvita pitämään fyysistä tilaa ja paikkaa ihmiskunnalle, joten päästä noista vanhoista astrologisista uskomuksista irti, niiden kaikkien muiden uskomusten rinnalla, joista sinä, minä, me olemme kehittyneet yli. Elokuun auringonpimennys poisti menneisyyden vanhat 3D-jäämäenergiat USA:sta ensin ja muusta planeetasta sen jälkeen. Saturnus joka on ollut planeetta, joka piti fyysisen todellisuuden paikoillaan 3D-maassa, on myös poistettu seitsemällä auringonpurkauksella, jotka tähdättiin suoraan pimeystiimin Saturnus-vääristymiin. Nämä kaksi äskettäistä energiatapahtumaa (ja on paljon muita) ovat aikaansaaneet dramaattisempaa evoluutiomuutosta ja vapautta, kuin useimmat vielä tiedostavat.

Niin mielenkiintoista kuin tämä kaikki onkin, tärkeämpi kysymys on: miksi nämä asiat tapahtuvat 2017 ja kiihtyvät tämän vuoden muutamanaviime kuukautena? Yksi pääsyy on, että edelläkävijät, ruumiillistajat, tiennäyttäjät ovat koko vuoden tarkoituksella ja tietoisesti luoneet ylösnousemuksen nopeutumista korkeammille ja korkeimmille aikajanoille. Ja niin se on.

Miten monilla teistä on ollut oudoimpia, surrealistisimpia, ylenpalttisimman kummallisia unia tänä vuonna? Entä kesäkuusta lähtien? Entä elokuun auringonpimennyksestä lähtien? Näetkö uuden kaavan henkilökohtaisemman vanhan 3D-kaman massiivisessa poistamisessa, plus monien muiden aikajanojesi ja itsejesi tai "sivuhaarojesi" monilla muilla aikajanoilla toisissa maailmoissa? Se on poistamista, mutta täsmällisemmin keräämis- ja yhdistämisprosessi. Se on menemistä korkeampaa kotimatkaa kohti, jossa keräämme kaikki muut aspektimme ja itsemme, jotka ovat pirstoutuneet eri aikajanoille ja/tai ulottuvuuksiin ja jotka meidän on tarkoitus ruumiillistaa nyt.

Monien teidän tätä lukevien tapaan, minullakin on ollut todella kummallisia unia tänä vuonna, mutta ne ovat olleet erilaisia, mikä sai minut miettimään, mitä täsmälleen ottaen on tapahtunut tällä muiden aikajanojen unielämätasolla. Olen melko hyvä unien kanssa, näen unta tietoisesti ja teen ylösnousemukseen liittyvää työtä nukkuessa sekä selväjärkisessä että ns. unitilassa. Minut koulutettiin tässä lapsena, joten minusta on tullut melko hyvä toimimaan tietoisesti tällä ja muilla tasoilla. Nämä hyvin kummalliset unet joita minulla on ollut lisääntyvästi tänä vuonna, ovat kuitenkin olleet erilaisia, joten olen ollut utelias tästä ja kaivanut viime aikoina syvältä, mitä näiden kummallisten unien takana on.

Oivalsin kuluneiden kolmen vuoden, ja erityisesti tämän vuoden, epänormaalin kummallisista unistani, että valtaosa niistä on koskenut muita aspektejani, ei Denise-aspektia, vaan muita aspekteja, muita itsejä ja persoonallisuuksia – monet niistä mieskehossa muilla aikajanolla ja jotkut muissa ulottuvuuksissa. Minusta on tuntunut tarkkailijalta monissa näissä kummallisissa unissa, enkä pystynyt Denisenä oikein samaistumaan näihin toisiin ihmisiin toisilla aikajanoilla. Tarkoitan, että rehellisesti sanottuna jotkut niistä olivat sekaisin ja melko eksyneitä ja hämmentyneitä kaikesta, mitä tapahtui ylösnousemusprosessin vuoksi. Kaikki aspektimme eivät ole edelläkävijä-, tiennäyttäjä-, portin- ja verkonvartijaprikaatia, joka johtaa ylösnousemusprosessia, ja se on normaalia. Pointtina on, että lopulta oivalsin, että useimmissa näissä todella eriskummallisissa unissa 2017 on ollut myös kyse niiden muiden aikajanojen poistamisesta, joilla oli MINUN aspektejani (ei Denisen, vaan MINUN).

Näissä unissa minä olen – kuten monet teistä tätä lukevista – tarkoituksella kerännyt, integroinut, yhdistänyt ja ruumiillistanut näitä monia muita aspektejamme, jotka ovat olleet eri taajuus-, kehitys-, ilmaisu- ja tietoisuustasolla toisilla aikajanoilla ja toisissa maailmoissa tämän kuluneen suuren evoluutiosyklin aikana, joka päättyi 21.12.2012. Yksilölliset luomiskokemusverkkomme heitettiin pitkälle "rappeutumisemme" alussa, ja olemme keränneet ja ruumiillistaneet näitä muita aspektejamme, jotka pirstoutuivat eri aikajanoille ja eri paikkoihin, kun kehityimme täysin uudelle ja korkeammalle olemisen, luomisen ja jatkuvan oppimisen universaalille tasolle. Toisin sanottuna, telttaretki on ohi ja on aika siivota monet eri leiripaikat, joilla olemme ilmaisseet, ennen kuin lähdemme pysyvästi ja siirrymme uuteen suureen evoluutiosykliin.

Poista tämä, poista tuo, poista hänet, heidät, se ja ruumiillista se kaikki ja astu uuteen täysin, laajentuneena valo-olentona ja enemmän. Tämä monien itsejemme aspektien integrointi toisilla aikajanoilla on yksi yleisen ruumiillistumisprosessimme osa, joten rentoudu noiden superkummallisten unien osalta, jossa on muita omituisia ihmisiä kuin ne, joiden kanssa sinun täytyy olla tekemissä nyt.

Perjantaina 29.9. minuun iski taas tuo ylösnousemusprosessin uskomattoman raju sivuvaikutus: sydämeni hakkasi ja korkean sydämen alue laajeni hullunlailla tuntitolkulla ollessani täysin lepotilassa tekemättä mitään fyysisesti. Makasin vain tunteja sydämen hakatessa niin kovaa, että koko kehoni liikahti hieman jokaisen lyönnin voimasta. Joka kerta kun käyn läpi tätä laajentuvan korkean sydämen ruumiillistamisprosessia, makaan pitkänäni ja pysyn parhaani mukaan kaikin tavoin avoimena jumalaiselle äidille tai feminiinisyydelle, jota tulee minuun, fyysiseen kehooni ja korkeaan sydämeeni, ja ankkuroin sen. Eikö kuulostakin upealta ja helpolta, mutta tämä on usein yhtä pelottavaa kuin lähitaistelut pimeystiimin kanssa aiemmin! Kun jumalainen äiti tai feminiinisyys koputtaa korkean sydämen etuovelle, sitä päästää parhaansa mukaan sen sisään helposti ja armollisesti ja ilman pelkoa, pystyykö fyysinen keho ruumiillistamaan jotain niin voimakasta ja mahtavaa. Tämä on taas yksi henkilökohtaisen, jatkuvan ruumiillistumisprosessin aspekti.

Jokaisen uuden jumalaisen äidin tai feminiinisyyden ruumiillistumisprosessin jälkeen joka laajentaa korkeaa sydäntäni, fyysinen kehoni tuntuu sydämeen, rintaan, kylkiluihin, olkaniveliin, lihaksiin, ruokatorveen, selkään, selkärankaan ja selkänikamiin liittyvillä alueella siltä, kuin olisin ollut auto-onnettomuudessa. Olen fyysisesti kipeä ja mustelmilla päivien ajan näiden voimakkaiden ruumiillistumissessioiden jälkeen. Kylkiluut ovat kipeät, lihakset arat kuin olisin urheillut koko päivän ja selkänikamiin niskasta lapaluiden alle sattuu ja alueen lihakset ovat tavallisesti jumissa, ja niiden avaaminen vaatii venyttelyä ja "värähtelyhierontaa". Fyysinen sydämeni on kunnossa, koska tässä ei ole kyse siitä, vaan voimakkaista evoluutiopäivityksistä korkeassa sydämessä.

Kun tätä voimakasta sydämen hakkaamista tapahtui eilen, avauduin sille ja näin korkeammalla näkökyvyllä, että geometristä valorakennetta fyysisen kehoni sisällä ja ympärillä päivitettiin samanaikaisesti. Se oli kaunis geometrinen valorakenne, joka kehittyi nopeasti paljon monimutkaisemmaksi geometriseksi valorakenteeksi, joka pystyi paremmin sisältämään ja ruumiillistamaan nämä viimeisemmät korkeamman taajuuden valoenergiat, jumalaisen äidin tai feminiinisyyden energiat ja kvanttikristalli-DNA-päivitykset, sekä tukemaan ja pyörittämään niitä. Kun makasin siinä sydämen hakatessa, kuin se ravistelisi irti sisäiset perusasiani, katselin selvänäköisesti tämän korkean sydämen alueen kehittyvän dramaattisesti uudeksi monimutkaisemmaksi korkeamman taajuuden geometriseksi valorakenteeksi, joka pystyisi mukavasti ja turvallisesti ruumiillistamaan enemmän jumalaisen äidin sekä muut vastaavat päivitykset fyysisen kehoni sisällä ja ympärillä.

Olen nähnyt tämän saman prosessin tapahtuvan kehoni eri alueilla näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta kaikki tämä on niin voimistunutta, laajentunutta ja nopeutunutta 2017, että joskus saan suuren lahjan katsoa sitä myös monissa ulottuvuuksissa samanaikaisesti, en vain elää sitä. Se on paljon helpompaa tällä tavalla, koska näkee ja tietää jumalaisen valon ja rakkauden, jumalaisen äidin ja isän ja jumalaisen luojalähteen takovan minua uudeksi muodoksi ja energiakuvioksi. Aah, ylösnousemus …

Eilisten evoluutiojuhlamenojen vuoksi olen melko piesty ja kipeä tänään ja minun täytyy viettää muutama päivä laajentuneessa itsehoitomoodissa, kun kaikki rauhoittuu, vakautuu ja alkaa toimia tässä korkeammassa taajuudessa ja tasolla. On 900 muuta tärkeää asiaa puhuttavana, mutta minusta tuntuu, että tämän on kaivattu yhteenveto siitä, mitä useimmat teistä tätä lukevista ovat käyneet läpi tänä vuonna tähän mennessä. Lisää on tietysti tulossa, joten käsittele se, mitä on edessäsi, lineaarisesta hetkestä kvanttiseen ei-hetkeen. Kaikki megamuutokset sisäisesti ja ulkoisesti tänä vuonna ovat suuria indikaattoreita, että massiivisia fyysisen tason muutoksia tapahtuu tässä ja nyt, ja lopultakin kaikille, ei vain edelläkävijöille. Kaikki ylösnousemuspolulla astuu uuteen maamaailmaan loppuvuoden aikana, joulukuussa vielä paljon enemmän ja tietysti astuessamme vuoteen 2018. Kaikki ylösnouseva siirtyy uuteen maamaailmaan muutaman tulevan kuukauden aikana. Odota odotettua ja odottamatonta tämän vuoksi, ja kirjoitan pian lisää tästä kauan odotetusta megamuutoksesta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.11.2017 SAMANAIKAISTA MUUNTAMISTA JA RUUMIILLISTAMISTA SE

ViestiKirjoittaja hammer » 27.11.2017 13:39

SAMANAIKAISTA MUUNTAMISTA JA RUUMIILLISTAMISTA SEKÄ LISÄÄ UUSIA VALOJA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
25.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

[Sivuhuomautus. Viime viikolla aloin selvänäköisesti nähdä lisää uusia valoja ja värejä, monet valtavina aaltoina jotka pyörivät eri alueilla. Nämä viimeisimmät uudet ja paljon korkeammat valotaajuudet ovat erilaisia kuin mikään, mitä olen nähnyt tai tuntenut ennen tätä, ja niiden energiat tuntuvat siltä, miltä olen aina tietoisesti muistanut korkeampien ulottuvuustasojen ja muiden olotilojen tuntuvan. Hämmästyttävää saada tuo taso lopultakin tänne fyysiseen ulottuvuuteen, aivan kuin "taivas maan päälle".

Koska näin ja tunsin nämä viimeisimmät uudet valot, värit ja aallot, muutin HighHeartLife-sivustoni taustakuvaa muutama päivä sitten osoitukseksi tästä ja jakaakseni tämän parhaan kykyni mukaan. Ei tietenkään ole mitään kuvia, jotka tekevät oikeutta näille uusille valoille, väreille ja aalloille, mutta yritämme silti.

Aloin kirjoittaa tätä artikkelia eilen 24.11. ja sain sen puolittain valmiiksi, kun minun täytyi maalata uusi kerros johonkin. Toinen kerros tänään! Myöhemmin eilen illalla kävin sähköpostissani ja siellä oli ilmoitus Sanrda Walterin viimeisimmästä informaatiosta näitä uusia valoja ja värejä koskien. Tämä on upeaa, koska se osoittaa, miten monet ihmiset näkevät ja tuntevat nämä viimeisimmät uudet valot ja energiat, jotka ovat hyvin korkeaa taajuutta ja visuaalisesti tietysti sanoinkuvaamattomia.]

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =250&h=167)

Olen koko tämän vuoden nähnyt suuren, eteerisen ja tasasakaraisen ristin tai plus-merkin asetettuna kehoni päälle. Tämän ristin yläosa on lähellä päälakea, alaosa vanhan alemman sydämen kohdalla ja sivut oikean ja vasemman olkapään kohdalla.

Koko vuoden toisen tai molempien olkapäideni niveliin on sattunut kuin pyhä helvetti. Tarkoitan siis epänormaalisti. Minulla on ollut vasemmassa olkapäässäni kipua varhaisteinistä saakka, mutta se mitä tänä vuonna on tapahtunut ja jatkuu edelleen, on vähän erilaista. Kehon vasemman puolen pitäisi olla vinkki jostain vanhoista 3D:n kivuista, implanteista, vääristymistä, rajoituksista, pimeystiimin jäljityslaitteista, varkauksista jne. Olen tiennyt vuosikymmeniä, että kehoni ja pääni vasen puoli on ammuttu seulaksi pimeystiimin kajoavilla toimilla ja laitteilla. En ole ainutlaatuinen näiden eteeristen hyökkäysten ja implanttien osalta, koska melkein kaikilla ihmisillä jotka elävät nyt, on ollut tai on edelleen näitä.

Kun vasemman olkaniveleni kipu hyppäsi ensimmäistä kertaa elämässäni vasempaan olkapäähän vuoden 2017 alussa, ensimmäinen ajatukseni oli, että olin nukkunut huonosti tai tarvitsin uusia tyynyjä tai minä vain vanhenen, joten "opi elämään kipujen kanssa". Kaikki nuo asiat ovat melko totta, mutta koska olen nähnyt tämän eteerisen ristin tai plus-merkin koko vuoden, oivalsin, että pelissä oli muutakin kuin vanheneminen ja nivelsärky sen vuoksi. Tämä kipu on ollut superankaraa ja äkillistä ja sitten taianomaisesti se on kokonaan poissa, ja sitten se palaa muutaman päivän päästä takaisin – ja tätä on jatkunut koko vuoden.

Kun kysyin vuoden alussa, mikä tämä eteerinen risti on, havaitsin, että pimeystiimi oli laittanut sen ihmisiin rajoittaakseen heitä ja ristiinnaulitakseen heidät energeettisesti tietylle alemmalle taajuusasteikolle, mikä merkitsee myös yhteensopivaa tietoisuusasteikkoa. Huomasin, että tämän ristin keskus oli lähellä vanhaa alempaa 3D-kurkkuchakraa ja ymmärsin, että nämä vanhat, negatiiviset päällysteet, joita pimeystiimi on laittanut ihmisiin, eivät ole ainoastaan pitäneet heitä ja heidän tietoisuuttaan hyvin matalalla taajuusasteikolla, vaan myös hiljaa kaikista julmuuksista, erityisesti naiset. Maailmanlaajuisesti naisten ääni on hiljennetty patriarkaatin alusta saakka, tuhansia vuosia sitten, kun miessydämet estettiin tarkoituksella tuntemasta juuri mitään. Miehet eivät ole kyenneet tuntemaan, olemaan empaattinen, tuntemaan myötätuntoa tai korkeampaa rakkautta jne. ja naiset eivät ole pystyneet tai heidän ei ole sallittu sanoa mitään, puhua omaa totuuttaan, antaa ääntä millekään tai vastustaa mitään, minkä globaali patriarkaatti on luonut, vaikka se olisi ollut kuinka synkkää ja pahaa.

Kuitenkin, kuten on ollut päivittäin selvempää ja selvempää vuonna 2017, kaikki tämä ja paljon muuta on kirjoitettu luonnostaan yli uudella valolla ja uusilla yhteensopivilla koodeilla, jotka liittyvät uuteen Maahan ja uuteen evoluutiosykliin uudessa korkeammassa universumissa. Kaikkien näiden vanhojen ja uusien asioiden ja muutosten vuoksi, monet edelläkävijät, muuntajat, ruumiillistajat, tiennäyttäjät ja tienviitoittajat ovat tehneet, mitä he aina tekevät ylösnousemusprosessissa: muunnamme vanhaa alempaa negatiivisuutta ja samaan aikaan ruumiillistamme suurempia määriä ja korkeampia tasoja uutta valoa ja uusia koodeja.

Koska monilla edelläkävijöillä tapahtuu näitä asioita itsessään sekä fyysisessä ja energeettisessä kehossaan aina samanaikaisesti, on usein helppoa olla täysin käsittämättä, missä laajuudessa näitä prosesseja on itse asiassa tapahtunut sinussa, kehossasi, fyysisessä todellisuudessasi ja myös monilla aikajanoilla ja monissa ulottuvuuksissa. Alempi vanha kaksinaisuustietoisuus ajattelee polarisoituneesti joko/tai, kun taas pallomainen ja kvanttinen yhtenäistietoisuus havaitsee monia asioita, tasoja, ulottuvuuksia, maailmoja, aikajanoja jne. samanaikaisesti eikä sitä saa tolaltaan mikään tästä. Multitaskausta parhaimmillaan! Mutta koska me edelläkävijät olemme eläneet vanhassa maailmassa ja vääristymissä kehittyessämme uuteen ja tehdessämme energiatyötä sekä itsemme että fyysisen kehomme kautta, joiltakin meistä vie jonkin aikaa, jotta pöly laskeutuu ja oivallamme selvästi, miten paljon olemme itse asiassa edistyneet viimeisimmän evoluutiomuutoskierroksen aikana. Tunnen, että näin on ollut toistuvasti koko vuoden 2017.

Siis paljon positiivista muutosta ja edistystä on tapahtunut tänä vuonna ja se jatkuu, mutta sitä on joskus vaikea nähdä, kun jokin ankara fyysinen kehokipu pitää samanaikaisesti kuristusotteessaan. Katson alemmalla tietoisuudella ja on ankaraa fyysistä kipua. Katson korkeammalla tietoisuudella ja on transformaatiota ja vanhojen alempien negatiivisten tukosten, vääristymien ja epäorgaanisen sekaantumisen täydellistä poistamista. Katson kummallakin ja kaikessa on paljon enemmän tolkkua, ja se antaa minulle lisää päättäväisyyttä jatkaa tämän tekemistä ja enemmän. Edelläkävijöiden uskontunnustus: ylösnousta kaikki, nyt!

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =260&h=187)
(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =190&h=190)
(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =256&h=200)

Noin viime viikolla näin selvänäköisesti uusia korkeamman tason jumalaisen isän/maskuliinisuuden ja jumalaisen äidin/feminiinisyyden energia-aaltoja tulevan sisään. Nämä uudet korkeammat valoaallot pyörivät hitaasti ja kimalsivat kuin kirkkaat ja puhtaat timanttivalot. Kuitenkin se miltä ne tuntuvat, on kauniimpaa, kuin miltä ne näyttävät. Ne ovat niin korkeaa taajuutta, että voi helposti tuntea rakkauden niissä, ja kun autuaasti kylpee näiden uusien korkeampien valoaaltojen energiassa, ruumiillistaa sitä myös.

On usein vaikeaa ilmaista uusien energioiden merkittäviä huippuja verrattuna vanhaan, matalaan ja negatiiviseen kaikkeen. Tästä syystä yritän löytää kuvia useimpiin artikkeleihin, koska kuvat sanovat kaiken kauniisti ja puhtaasti. Voi selvästi nähdä ja tuntea, miten erilaisia energiat ovat ensimmäisessä kuvassa, jossa on erivärisiä tasasakaraisia ristejä tai plus-merkkejä, ja kolmessa aaltokuvassa. Ensimmäinen kuva tuntuu rajoittavalta ja liikkumattomalta, kun taas muut kolme tuntuvat avoimilta, laajentuvilta, joustavilta ja täynnä rauhaa olevilta. Kun kaikki tämä ja enemmän juoksutetaan kirjaimellisesti fyysisen kehosi, tietoisuutesi, elämäsi ja monien todellisuuksiesi läpi, se on joskus vähän liian suuri kontrasti. Torkut kuitenkin auttavat siinä valtavasti.

Takaisin vaihtelevaan oikean olkapääni kipuun, joka joinain päivinä vaihtaa lyhyesti vasemmalle puolelle. Tähän liittyy myös lonkkanivelet ja osa selkärankaa/nikamia ja lihasryhmiä jne. Koko vuoden olen käsitellyt tätä ankaraa fyysistä kipua, jota on seurannut päivien tai tuntien tunne, että kasvojeni (enimmäkseen, mutta myös muualla) molekyylit ja atomit laajentuvat Linnunradan ulkopuolelle ja olen jotain muuta, jotain uutta ja paljon parempaa. Sitten myöhemmin tiskaan, pesen pyykkiä, vien äidin vessaan, syötän hänet jne. jne. jne. Emme olisi uskoneet mitään tästä, jos meille olisi kerrottu aiemmin – miten skitsofreniselta tämä ylösnousemusprosessi itse asiassa tuntuisi elää läpi kehossamme ja itsessämme!

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =250&h=200)

Koska vanhoja, alempia, päälle-liimattuja rajoituksiani joita osittain edustaa kuva erivärisistä tasasakaraisista risteistä, kylvetetään samanaikaisesti noissa kolmessa (on useampia kuin vain nämä kolme uutta valoa) viimeisimmässä uudessa ja korkeammassa valotaajuudessa, nuo vanhat ristit ovat räjähtäneet tämän viimeisen kuvan kaltaisiksi. Tuskalista, autuasta, taas tuskallista, taas autuasta – loputtomasti, kun kehitymme ja ruumiillistumme enemmän, korkeammalle ja laajemmalle.

Näen ja tunnen jotain hyvin suurta ja hyvin upeaa tulevan joulukuun 2017 energioiden myötä. Ensinnäkin transitoiva Saturnus siirtyy Kauriiseen 19.12., ja koska syntymäkartallani aurinko on Kauriin 1 asteessa, tästä tulee yksi ruumiillistumisprosessin virstanpylväs minulle henkilökohtaisesti.

Toiseksi, joka kerta kun transitoiva Saturnus on ollut joko Kauriissa tai vastamerkissään Ravussa viimeisten noin 30 vuoden aikana, pimeystiimin valtavaa toimintaa on tapahtunut elämässäni hyvin epämiellyttävästi. En sano, että tämä tapahtuu taas, kun Saturnus siirtyy Kauriiseen noin kolmen viikon kuluttua – ei minulla eikä sinulla. Sanon, että näin todellisuus ja elämä menivät aiemmin alemmilla tasoilla, kun Saturnus transitoi Kaurista tai Rapua. En kiinnittänyt edes tietoisesti huomiota tähän, kun se tapahtui minulle ensimmäistä kertaa yli 30 vuotta sitten, mutta panin tietysti merkille, kun 15 vuotta myöhemmin (puolivälissä Saturnuksen kierrosta 12 merkin läpi) samat negatiiviset teemat aktivoituivat yhtäkkiä taas elämässäni, talossani, naapurustossani jne.

Mutta muista, että seitsemän auringonleimahdusta ampui tarkoituksella Saturnusta huhtikuussa 2017, mikä vapautti, ylösnosti ja kehitti sen ulos epäorgaanisista implanteista ja vääristymistä, jotka pimeystiimi laittoi siihen tahallisesti kauan sitten. Niinpä aivan kuin kaikki nuo vanhat energeettiset eetteri-implantit, jotka ovat muodoltaan tasasakaraisia ristejä, räjäytetään unholaan monien meidän fyysisestä kehosta nyt, sama on tapahtunut ja tapahtuu edelleen niille planeetoille koko aurinkokunnassamme ja sen ulkopuolella, jotka täytyy vapauttaa negatiivisista vääristymistä, jotka pimeystiimi on aiheuttanut kuluneen suuren syklin aikana. Tämä merkitsee – ja se on supertärkeää monilla tasoilla – että kun Saturnus siirtyy Kauriiseen 19.12.2017, se tekee sen ensimmäistä kertaa vapaana pimeystiimin kaikista negatiivisista implanteista, vääristymistä, sekaantumisesta ja suunnanvaihtokuvioista! Fyysinen todellisuus parantuu tämän (ja myös paljon muun) vuoksi hyvin dramaattisesti ja nopeammin, kuin useimmat uskovat.

Tämä on valtava ja täysin uusi juttu sekä useimpien ihmisten vielä tunnistamaton ylösnoussut vapaus. Vuosi 2018 heijastaa näitä Saturnuksen positiivisia evoluutiomuutoksia äärimmäisesti. Saturnuksen ollessa lisäksi Kauriissa transitoivan Pluton kanssa, patriarkaaliset päät tulevat pyörimään yksi toisensa jälkeen julkisesti, kunnes ei ole enää patriarkaalisia päitä, joiden täytyy pyöriä. Evoluutioroskan poistamista.

Joulukuun päivänseisaus – ja sitten syntymäpäiväni – on myös energeettisesti ekstraspesiaali tänä vuonna. Lisää kruunataan, lisää lähtee, lisää tulee edelläkävijätietoisuuteemme ja -kehoomme, ja useammat ihmiset yhtäkkiä elävät, havaitsevat ja toimivat ilman pimeystiimin vanhoja implantteja ja sekaantumista, mikä merkitsee, että heidän korkea sydämensä tulee joka päivä aina vain enemmän käyttöön. Tässä kohtaa kaikesta tästä ylösnousemusjutusta tulee paljon helpompaa jokseenkin kaikille, riippumatta siitä millä porrasaskelmalla he ovat nyt.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.12.2017 JOULUKUU 2017 – PITKÄÄN TULOSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.12.2017 21:19

JOULUKUU 2017 – PITKÄÄN TULOSSA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
10.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

[Siinä mitä ensin sanon, ei ole paljon tolkkua välittömästi, mutta toivottavasti on jatkaessasi lukemista, yhdistäessäsi pisteet ja oivaltaessasi täysin, missä olemme nyt.]

Kun olin nuori teini 1960-luvun alussa, ymmärsin hyvin niukat perusasiat eläkkeelle jäämisestä 65-vuotiaana. Silloin eläkeikä oli 65, toisin kuin nyt eri ikäryhmillä. En ole koskaan unohtanut, miten tuolla hetkellä kun ymmärsin, mitä "eläkkeelle jääminen 65-vuotiaana" oli kaikki nuo vuosikymmenet sitten, tiesin välittömästi, että kun täyttäisin 65 tai 66, ikäryhmälläni ei olisi täysiä eläke-etuja. Olin lapsi ja tiesin, ettei eläkejärjestelmää olisi minua varten, kun saavuttaisin vaaditun iän. Ja olin vihainen tuosta tietämisestä, jota olen tietoisesti kantanut mukanani siitä saakka. Olen tietoisesti kantanut monia vastaavia tietoisuuksia varhaislapsuudesta ja teini-iästä saakka, ja se on ollut usein taakka minulle, mutta pidin parempana tiettyjen asioiden tietämistä, kuin niistä tietämättömyyttä. Oma valintani, ja olen käsitellyt noita tiedostamisia koko elämäni.

Syntymäpäiväni on 23.12. ja täytin 65 vuotta 2016, ja joulukuussa 2017 täytän 66. Jossain kohtaa vuonna 2018 suunnittelen anoa sosiaaliturvaeläkettäni, vaikkei se riitä läheskään elämiseen kuukaudesta toiseen. Tuokin toteamus on koodattu muulla informaatiolla. Tunne kaikkea tätä, koska puhun sekä vanhasta alemmasta 3D-maailmasta ja uuden 5D-maan taajuuksista ja tietoisuudesta. Moniulotteisuus – edelläkävijät ovat eläneet sitä vuosikymmeniä.

Jotkut ihmiset – muttei riittävän monet mielestäni – ymmärtävät, mitä joulukuu 2017 rehellisesti sanottuna on, mitä se merkitsee ylösnousemusprosessissa ja jatkuvassa ruumiillistumisprosessissa. Useimmat eivät, ja se on valitettavaa meille kaikille. Joulukuu on se kohta kummassakin prosessissa, jossa edelläkävijät ja tiennäyttäjät ja ruumiillistajat pystyvät lopultakin olemaan jatkuvasti fyysisesti uudessa ylösnousseessa 5D-maassa ja kristalli/Kristus/ykseystaajuudessa ja kantamaan sitä mukanaan kaikkialle, minne menevät, koska he ovat ruumiillistaneet sitä riittävästi tässä kohtaa.

Olen usein kertonut kamppailuistani ja koulutuksestani toistuvassa edestakaisin sahaamisessa korkeamman ja alemman, uuden ja vanhan maailman ja aikajanojen välillä 21.–23.12.2012 saakka. Olen tehnyt sen, koska uskon koko sydämestäni, että niiden tiettyjen asioiden rehellinen jakaminen, joita olen käynyt läpi näissä prosesseissa, auttaa toisia ymmärtämään paremmin, mitä hekin ovat käyneet läpi. Kukaan ei hyödy, jos edelläkävijät eivät ole rehellisiä siitä, mitä he ovat eläneet ja oppineet. Kaiken sen hyvien, pahojen ja rumien jakaminen on positiivista kaikille, myös niille ihmisille jotka eivät ole valmiita tuohon informaatioon silloin, kun kirjoitamme sitä. Lopulta he ovat, ja se arkistoidaan heitä varten.

Tiedän, että on usein vaikeaa ja/tai hämmentävää tuntea, että olisi tyydyttävästi upottanut hampaansa monimutkaisiin käsitteisiin toimimisesta moniulotteisena inkarnoituneena fyysisenä ihmisenä ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin aikana. Nuo sanat ovat hienoja ja vaikuttavia, mutta useimmille ihmisille eivät juuri muuta – vain hienoja ja vaikuttavia. Jos kuitenkin olet elänyt tätä edelläkävijänä, tiedät, että se on kuin teininä opetellessa ensimmäistä kertaa ajamaan keppivaihteista autoa – toistuvasti nostaa kytkimen liian nopeasti ja sammuttaa auton, jarruttaa liikaa, ajaa liian hitaasti, ajaa liian nopeasti, panikoi, kun täytyy pysäyttää mäkeen ja lähtiessä vapauttaa kytkin vierimättä taaksepäin tai sammuttamatta autoa jne. Se ei ole helppo tai nopea oppimisprosessi ja vaatii aikaa ja harjoittelua osata ajaa keppivaihteista autoa … hyvin. Sama on pätenyt edelläkävijään, joka opettelee, miten toistuvasti astutaan vanhaan alempaan patriarkaaliseen 3D-maailmaan ja poistutaan siitä, astutaan siihen taas ja poistutaan siitä uuteen ylösnousseeseen 5D-maahan sitä vastaavien taajuuksien myötä.

Tässä moniulotteisessa tangossa edestakaisin ei ole ollut kyse fyysisestä matkustamisesta, pitkistä matkoista tai aikajanoilla hyppimisestä, vaan eri taajuuksista. Alemmat ja korkeammat taajuudet merkitsevät alempaa ja korkeampaa tietoisuutta, energiaa, tiedostamista, kykyjä, kokemuksia, todellisuuksia, ajatuksia, tunteita jne. Ylösnousemusprosessin alusta saakka (minulla biologisesti vuoden 1999 alussa) olen ollut korkeammassa taajuudessa ja tilassa, kuten kaikki edelläkävijät, tienraivaajat, ruumiillistajat jne. Kun minun täytyi lähteä korkeamman taajuuden fyysisestä talostani ja tilastani ja mennä vanhan alemman Maan ruokakauppaan ja hoitaa muita vanhoja alemman 3D-maailman velvollisuuksia, tein juuri sen: astuin takaisin vanhaan alempaan maailmaan ja parhaani mukaan selviydyin siitä valtavasta fyysisestä ja tunnepaineesta ja -tuskasta, jota meneminen tiheyteen, negatiivisuuteen ja patriarkaaliseen kaksinaistietoisuuteen aiheutti. Sen tekeminen oli kuin murskautumista kuoliaaksi tarpeesta pudota värähtelyssä takaisin alas ja toimia fyysisesti raskaassa tiheydessä ja siihen yhteensopivan tietoisuuden ja ihmisten kanssa, jotka ovat olleet ja edelleen ovat siellä. Hädin tuskin pääsin takaisin korkeamman taajuuden talooni ostosten jälkeen ja minulla oli niin paljon tuskaa käymisestä tuolla matalammalla tiheys- ja pimeystasolla, että minulta vei päiviä toipua fyysisesti ja psyykkisesti (joka kerta) siitä. Ainoastaan ne jotka ovat itse eläneet tämän, tietävät, miten vaikeaa, tuskallista ja turhauttavaa monissa tapauksissa sen tekeminen on ollut ja joskus myös vaarallista.

Jaoin tuon ihanan kävelyn Ylösnousemuksen muistokujaa pitkin edelläkävijätovereiden kanssa, koska joulukuu 2017 on meille tämän loppu, koska se alkoi monilla heistä monta vaikeaa vuotta sitten. Oikeasti? Kyllä. Oletko valmis? Oikeasti? Hyvä, koska tässä se viimein tulee – kyky siirtyä vanhan alemman ja uuden korkeamman maailman välillä niin, ettei tarvitse lähes musertua ja vahingoittua niin syvästi, ettemme pysty tekemään mitään viikkoon tai kuukauteen. Muistatko, miten olen aina puhunut noista energiaportaista, joita olemme kiivenneet hitaasti kaikki nämä ylösnousemusvuodet? No, joulukuussa 2017 saavutamme lopulta tuon siunatun tason, jossa olemme ruumiillistuneet riittävästi fyysiseen kehoomme, saadaksemme uuden korkeamman Maan taajuudet ns. pysyviksi uusiksi "vaatteiksemme" riippumatta siitä, minne menemme tai milloin astumme taas vanhan alemman maataajuuden tiheyteen. Kidutus on tässä mielessä lopultakin ohi.

Rehellisesti sanottuna en pysty vielä täysin tuntemaan tätä, koska olen sopeutunut siihen, että vanha alempi maatiheys on potkaissut minua perseelle melkein joka kerta, kun minun on täytynyt astua tuohon paikkaan ja tilaan vuodesta 1999 lähtien. Sopeudun kuitenkin nopeasti uudestaan, kuten me kaikki, tähän uuteen ja paljon parempaan tilanteeseen, jonka joulukuu 2017 tuo meille uupuneille edelläkävijöille.

Siltä varalta, että on vielä viipyilevää hämmennystä tästä asiasta, tiedä, että me edelläkävijät olemme saavuttaneet tuon kovalla työllä ansaitun portaan, jossa olemme ruumiillistaneet niin riittävästi uutta itseemme ja fyysiseen kehoomme, että se suojaa meitä alemman taajuuden tiheydeltä, negatiivisuudelta, kaaokselta, epätasapainolta, vääristymiltä, egoilta ja muilta tuon maataajuuden asukkailta. Sanonko, että edelläkävijöillä on koko ajan juhlaa? Tuskin, mutta työstämme tuli paljon helpompaa, koska se ei satu niin kuin aina ennen.

Takaisin nuoreen teiniin ja sen tietämiseen, että kaukana tulevaisuudessa kun täytän 66 vuotta 23.12.2017, minua ei odottaisi täydet eläke-edut …

Suurimman osan elämää on tuntunut siltä, että elän sitä takaperin, mikä on totuudenmukaisempaa, kuin useimmat arvaisivat. Inkarnoituessani minulla oli tietoinen muistikuva siitä, mitä 5D ja ylemmät ulottuvuudet olivat/ovat, ja toimin vanhassa alemmassa patriarkaalisessa 3D-maailmassa sen ja muiden tietoisuuksien kera. Kuten sanoin aiemmin, vaadin tätä tässä ylösnousemuselämässä, mutta sillä oli hintana tietyt vaikeudet, vaarat, vastuut ja eristäytyminen. Jos tulee fyysiseen inkarnaatioon tarkoituksellisen tietoisuuden kera korkeammista ulottuvuuksista ja niiden korkeammista taajuuksista, niin periaatteessa kulkee värähtelyssä taaksepäin suurempaan tiheyteen, tässä tapauksessa 3D-maatiheyteen, ns. tulevaisuudesta joka on oikeasti vain korkeamman värähtelyn taajuuskaista.

Menemisessä eteenpäin tai taaksepäin lineaarisessa ajassa on kyse joko taajuutensa lisäämisestä tai vähentämisestä. Hidasta ja palaat ajassa taaksepäin alemman taajuuden maailmoihin jne. – nopeuta ja menet ajassa eteenpäin, mikä merkitsee astumista korkeampaan taajuuteen ja tilaan tai ulottuvuuteen. Useimmat vapaaehtoiset kulkivat taaksepäin nykyiseen ylösnousemuselämäänsä ja fyysiseen kehoonsa paljon korkeammista taajuuksista ja ulottuvuuksista jne. Niinpä meidän perspektiivistämme tuntuu usein siltä, että olemme kulkeneet taaksepäin fyysisen maamaailman tiheyteen, korkeammilta ei-fyysisiltä taajuustasoilta. Pieni sivuraide.

Miksi siis tiesin välittömästi nuorena teininä, että joulukuussa 2017 täyttäessäni 66 vuotta, minulle ei olisi sosiaaliturvan eläkettä? Mitä itua oli tietää ja kantaa tuota huolestuttavaa taakkaa kanssani kaikki nämä vuosikymmenet, olematta kovin onnellinen siitä, etten saisi samaa, mitä minua edeltävällä sukupolvella oli? Jotta voisin olla tässä tänään, kaksi viikkoa ennen 66-vuotispäivääni ja kertoa sinulle, että vanha patriarkaalinen 3D-tiheysmaailma kuolee sukupuuttoon tälläkin hetkellä ja että minulla ja kaikilla edelläkävijöillä, ruumiillistajilla ja tiennäyttäjillä olisi paljon helpompaa saada uudet korkeammat ylösnousseen Maan taajuudet sisällemme ja ympärillemme pysyvästi riippumatta siitä, minne menemme tai mitä teemme. Minulle maksetaan vähän eläke-etuja 2018, mutta enimmäkseen minä, kuten kaikki edelläkävijät, luomme tietoisesti oman uuden tapamme elää, luoda ja olla uusilla korkeammilla olemis- ja todellisuustasoilla. Ulos vanhaa alempaa ja sisään uutta korkeampaa.

Syntymäpäiväni 23.12. ja täyttämiseni 66 vuotta 2017 ei ole mikään kummallinen sattuma, vaan nerokkaasti sommiteltu elämän mittainen taival ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin läpi, saadakseni kaiken tulemaan esiin fyysisen tason maailmoissa – ensisijaisessa ja toissijaisessa – juuri tähän aikaan, monista syistä. Hätkähdyttää mieltä ja kaikuu korkeassa sydämessä ymmärtää, miten itsemme korkeammilla tasoilla on hahmotellut tämän kaiken täydellisesti. Kuulostaa mahtavalta kommentilta lopettaa tämä.

Vielä yksi asia kuitenkin ei-edelläkävijöille.

On järkyttävä joulukuu 2017, ja fyysinen todellisuus hajoaa kohta, jakautuu pysyvästi, loppuu, alkaa, muuttuu ja muuttuu vielä lisää joka hetki tämän kuukauden ja koko vuoden 2018 (ja sen yli), joten ehdotan vahvasti, että selvität prioriteettisi välittömästi ja omistaudut sille, mitä tapahtuu ja mitä tulee kaikille maailmanlaajuisesti viikkojen kuluessa. Voit suuttua ja pelata negatiivisia hevonpaskapelejä itsesi ja toisten kanssa, jos haluat haaskata sen arvokkaimman inkarnaation, joka sinulla on koskaan ollut, vähäisiin negatiivisiin asioihin, tekoihin ja/tai itsepetokseen, jotka kaikki perustuvat alempiin taajuuksiin ja rajoittuneisiin egokeskeisiin ongelmiin, ynnä muuta. Päätös on sinun, mutta on tullut lopultakin se kohta, jossa pelleilyaika on loppunut, eli saatat löytää itsesi jostain, missä et mieluummin olisi, ja kaikki sen vuoksi, että keskityit käyttämään ja hyväksikäyttämään ihmisiä ja vanhoja mädäntyneitä järjestelmiä ja kutsuit itseäsi yleviltä kuulostavilta henkisen ylösnousemuksen nimillä, mutta teit todellisuudessa täysin päinvastoin. Valossa pelien pelaaminen on nolla, piste. Tik-tak, tik-tak. Lopullinen umpeutumisaika osuu syntymäpäivääni tänä vuonna, ja se on paras syntymäpäivälahja, jonka olen koskaan saanut.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.12.2017 MONIA AJANKOHTAISIA YHTYMÄKOHTIA

ViestiKirjoittaja hammer » 18.12.2017 17:16

MONIA AJANKOHTAISIA YHTYMÄKOHTIA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
16.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koko 2000-luvun vuosikymmenen muistan kokeneeni uskomattomia ja toistuvia aistimuksia joka kerta, kun uusi suuri energia-aalto lähestyi kaukaa, ja matkustaakseen sillä minun/meidän täytyi yhtäkkiä meloa todella nopeasti ja kovasti, jotta saimme riittävästi vauhtia ja tuon aallon kiinni – kuten surffaajat tekevät – ja ratsastimme sillä niin pitkään, kuin sitä kesti. Monet meistä tunsivat tuon aistimuksen taas hyvin voimakkaasti sunnuntaina 10.12.2017, ja meloimme kovasti, saimme tuon energia-aallon kiinni ja ratsastimme sillä koko matkan 11.–12.12., jolloin se asetti meidät taas uudelle, korkeammalle tasolle, uuteen tilaan ja paikkaan, sisäisesti ja ulkoisesti, henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti.

Mainitsin myös hiljattain, miten minusta on aina tuntunut siltä, että olen kulkenut korkeammasta taajuudesta taaksepäin tähän elämään. Tämä koko artikkeli käsittelee sitä, miten monet teistä tätä lukevista tekevät sitä nyt, sekä muutamia syitä siihen. Älä mene liikaa päähän tämän informaation kanssa, koska se ei toimi sinulla niin, kuin sen tunteminen korkeassa sydämessäsi ja sen ulkopuolella. Vasen aivopuolisko ei pysty koskaan melomaan riittävän kovasti tai nopeasti saadakseen kiinni nämä aallot, joten älä haaskaa energiaa tai aikaa yrittämällä. Päästä irti, laajennu ja tunne kaikella muulla, paitsi järjellä.

Sivuhuomautus. Joulukuun 1. päivästä 2017 lähtien Linnunradan galaktinen keskus on ollut nykyperspektiivistämme katsottuna Jousimiehen 27.06 asteessa. Huomenna, sunnuntaina 17.12. (maanantaiaamu Suomessa) on uusi kuu Jousimiehen 26.31 asteessa, ja se on yhtymässä galaksin keskuksen kanssa. Lisää asioita loppuu ja alkaa huomenna tämän vuoksi, ja tapahtuu monia muita siihen liittyviä asioita.

Kirjoitin Transitions-sivustolla 29.12.2012 artikkelin kolmen päivän elämäntarkastelusta, jonka kaikki ihmiset kävivät läpi jossain kohtaa 21.–23.12.2012 – muistettiin se tietoisesti tai ei. Pystyin yöllä nukkuessani ja ollessani poissa kehosta muistamaan tietoisesti osia henkilökohtaisesta elämäntarkastelustani, joka tapahtui 22.12.2012. Muita asioita tapahtui edeltävänä ja seuraavana päivänä, mutta kokemukset nukkuessani olivat syvällisiä ja informatiivisia. Tämä oli kvanttitapahtuma tuolloin joulukuussa 2012, ja se on sitä edelleen nyt, kun lähestymme sen viiden vuoden merkkipaalua. Tämä elämäntarkastelu jonka jokainen kävi läpi noiden kolmen päivän aikana, liittyy suoraan nykyhetkeemme joulukuussa 2017. Kuten on tyypillistä tällaisille ekstratärkeille "monipisteille" ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, ymmärsin/ymmärrän, kun se tapahtuu, mutta en täysin, koska en ole vielä elänyt sitä kaikkea. Tässä on linkki (https://deniselefay.wordpress.com/2012/ ... ift-point/) tuohon vanhaan artikkeliin.

Tuossa elämäntarkastelussa 21.–23.12.2012 jokainen maan päällä tuolloin elänyt ihminen koki sellaista, mikä koetaan tavallisesti poistuttuamme fyysisestä kehosta kuolemassa. Koska olimme saavuttaneet suuren "erääntymispäivän" 21.12.2012 ylösnousemusprosessissa, kaikille annettiin tämä elämäntarkastelu auttamaan tarkastelemisessa, uudelleenarvioinnissa ja niissä kurssikorjauksissa tai muissa muutoksissa, joiden me ja jumala tunsimme auttavan meitä parhaiten nykyelämämme jatkuvassa ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa. Muistan keskustelleeni 22.12.2012 kasvotusten joidenkin jumala-aspektien kanssa omasta henkilökohtaisesta polustani sellaisena, joka oli tullut vapaaehtoisesti nyt Maahan ruumiillistamaan ja ankkuroimaan uutta korkeampaa valoa ja koodeja jne. ja auttamaan ihmiskuntaa ja kaikkea muuta. Muistan keskustelleeni joistain asioista Denise-itsessäni, joita halusin työstää lisää, mikä auttaisi automaattisesti myös muuta ylösnousemusprosessiin liittyvää työtäni. Se oli kvanttikeskustelu jumalan kanssa siitä, mikä auttaisi minua ja omaa jatkuvaa henkistä ja energeettistä kasvuani sekä työtäni edelläkävijänä, ensimmäisen aallon edustajana, ensiruumiillistajana jne. Nämä kaksi oli/on oikeasti yksi asia, ja tämän elämäntarkastelun vuoksi viisi vuotta sitten, minulle ja kaikille tätä lukeville annettiin jatkoa siihen, mitä kunkin meistä piti saada tehtyä ja minkä tekemiseen tarvitsimme lisää lineaarista aikaa, kaikkien hyödyksi kaikkialla tämän ylösnousemusprosessin kautta.

Kuluneet viisi vuotta 21.–23.12.2012 lähtien on ollut jatkoaikaa meille kaikille. Tässä tulevat nyt ne fyysiset tulokset fyysisessä ulottuvuudessa ja ylösnousevalla maapallolla, jotka johtuvat tuosta elämäntarkastelusta ja viiden vuoden jatkoajasta. Sanon tämän, koska se on yksi monista tärkeistä kvanttiyhdistymispisteistä ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, jota olemme työstäneet jatkuvasti – muistamme tai oivallamme sen tietoisesti tai emme. Voit kuitenkin tuntea tämän totuuden syvällä korkeassa sydämessäsi kasvavana innostuneisuutena/jännityksenä ja päättäväisyytenä katsoa tämä juttu läpi monissa ulottuvuuksissa. Onneksi olkoon sen henkilökohtaisen sopimuksesi täyttämisestä, joka teit jumalan kanssa elämäntarkastelussasi viisi vuotta sitten.

Seuraava asia jonka halusin mainita tässä artikkelissa, on, miten erilaiselta, kummalliselta, vieraalta, oudolta, laajentuneelta, eristyneeltä, joskus kylmältä ja valtavavalta suuri osa vuodesta 2017 on tuntunut monista edelläkävijöistä, ensiruumiillistajista, tiennäyttäjistä jne. Mikään mitä olen kokenut tänä vuonna – tai totta puhuen kuluneina viitenä vuotena – ei ole ollut mitenkään sellaista, mitä olin odottanut tai olettanut sen olevan tässä kohtaa ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessia. Ei mikään – ja sanon tämän muistaen tietoisesti osan olemisestani kasvotusten jumalan kanssa viisi vuotta sitten – mitä halusin työstää lisää sisälläni saadakseni paremmin tämän ylösnousemusprosessin suoritettua. Voi tietää tiettyjä asioita jostain ja kuitenkin olla tietämättä, ennen kuin elää sen sydämenlyönti sydämenlyönniltä, kyynel kyyneleeltä, turhautuminen turhautumiselta ja laajentaen jatkuvasti sitä iloa ja vapautta, jollaista ei ole koskaan ennen kokenut kehossa. Tämä on alkeminen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessi fyysisen itsen ja olemuksen joka soluun, hermoon ja kudokseen, ja se transformoi sinua toistuvasti jokaisella porrasaskelmalla.

Olen ikääntynyt vuoden 2017 aikana enemmän kuin koko kuluneena vuosikymmenenä, tai ainakin on tuntunut siltä. Minua on sattunut hullunlailla vaihtelevasti tämän vuoden, ja se on lisääntynyt hurjasti toisella puoliskolla. On ollut aikoja, jolloin olen kirjaimellisesti rampaantunut siinä määrin, etten ole pystynyt nousemaan ylös tai kävelemään, nostamaan kättä tai kääntämään päätä. Tänä vuonna on ollut aikoja, jolloin olen rehellisesti sanottuna miettinyt, jäisinkö tähän Denise-kehoon enää paljon pidemmäksi aikaa, koska on tuntunut usein siltä, etten pystynyt ruumiillistamaan yhtään enempää valoa selviytyen siitä fyysisesti. Taas kerran, siltä on usein tuntunut niinä hetkinä, kun kaikesta tulee vähän liikaa. Kuitenkin seuraavana hetkenä se kova fyysinen kipu, jonka kanssa olen kamppaillut päiviä, viikkoja tai kuukausia, hävisi taianomaisesti.

Tänä vuonna (itse asiassa vuodesta 2015 saakka) on ollut jaksoja, jotka ovat tuntuneet niin suunnattomilta, laajentavilta, vapauttavilta ja kuitenkin pimeiltä ja kylmiltä ja niin valtavilta ja tyhjiltä, että se voisi saada itkemään. Jumalainen äiti/feminiinisyys ei ole lämmin ja pörröinen, vaan valtava, suunnaton, pimeä, loistava ja voimakkaampi, uskaliaampi, tyhjempi ja syvällisemmin luova, kuin useimmat koskaan odottaisivat. Tarpeetonta kai sanoa, ettei ole ollut helppoa ruumiillistaa sitä lisääntyvästi kerros kerrokselta nämä kuluneet viisi vuotta.

Halusin myös käsitellä sitä, miten olen tuntenut usein itseni eristyneemmäksi tänä vuonna, en yhdistyneemmäksi toisiin ihmisiin. Yhdellä tasolla olen, mutta toisella olen tuntenut oloni yksinäisemmäksi, ja ilmeisesti siksi, että se on "normaalia" tälle ruumiillistumisvaiheelle. Mainitsen tämän vain, koska se on yksi noista kummallisista ristiriidoista, kun tuntee enemmän yhtenäisyyttä ja yhteyttä kuin koskaan ennen ja samanaikaisesti enemmän yksinäisyyttä ja riippumattomuutta henkilökohtaisella ruumiillistumisen muodonmuutosmatkallaan. "Alempi itse, tässä on korkeampi itse – korkeampi itse, tässä on alempi itse. Sulautukaa yhteen ja tanssikaa nyt niin, kuin kukaan ei katselisi! Paljon uutta täytyy tehdä ja luoda, kun teillä kahdella on ollut tuo jumalainen jälleentapaaminen."

Halusin myös mainita, että minulla on ollut synkimpiä ja alhaisimpia yäk-tyyppisiä ajatuksia ja tunteita tänä vuonna siinä määrin, että olen inhonnut itseäni. Jos en olisi tiennyt paremmin, minulla olisi ollut enemmän alhaisia ajatuksia siitä, että minulla oli alhaisia ajatuksia! Ja ympäri käydään ja yhteen tullaan, pohdiskellen viemärissä pyörimistä, kun ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessi työntää jatkuvasti eteenpäin. Jaan kaikki nämä vähemmän yleviltä ja loistavilta näyttävät edelläkävijätyyppiset kokemukset, koska tiedän, että monilla muillakin on ollut niitä tänä vuonna ja enemmän. Olemme kaikki odottaneet, että ylösnousemusprosessi ja erityisesti ruumiillistumisprosessi tuntuu ja näyttää hyvin erilaiselta, mitä olemme kokeneet suuren osan ajasta. Toisina aikoina se on täyttänyt hurjimmat unelmamme ja korkeimmat odotuksemme ja sitten nopeasti sitä on seurannut järkyttävän synkkien ajatusten ja näkyjen, eristäytymisen, hämmennyksen ja hyvin voimistuneiden fyysisten kipujen jaksoja. Sano se kanssani silloin, kun sinun tarvitsee: "Korkeampi, tutustu alempaan – alempi, tutustu korkeampaan." Se auttaa minua ajattelemaan tämän tyyppisiä asioita, kun nämä kaksi äärimmäisen poikkeavaa olemis-, tietoisuus-, elämä- ja todellisuustasoa tulee niin lähelle toisiaan, että se aiheuttaa hetkellistä kitkaa ja epämukavuutta nykyperspektiivistämme katsottuna.

Yhdistä kaikki tämä "eräpäivään" ja elämäntarkasteluun 21.–23.12.2012, ja nämä viimeiset viisi vuotta tulkitaan vähän eri tavalla. Anna itsellesi kunnia kaikesta, mitä olet käynyt läpi, muuttanut, päästänyt irti, oivaltanut, ankkuroinut ja ruumiillistanut siitä lähtien. Olemme tehneet kaiken, mistä keskusteltiin silloin yksilöinä, mikä merkitsee, että asiat muuttuvat dramaattisesti fyysisellä tasolla tästä eteenpäin. Voi tuntea auringon muuttuvan taas tällä hetkellä uusilla ja suuremmilla tavoilla, ja se tapahtuu myös jokaisen meidän sisällä. Siihen ei ole ohjeita, mitä käymme ensiruumiillistajina läpi prosessin tässä kohtaa, joten älä tunne huonoa, kun asiat eivät ole pelkkää säteilyä ja kimallusta, kuten olisit toivonut. Ne tulevat olemaan taas ja uusilla ja erilaisilla tavoilla, mitä olet jo kokenut, joten anna sen kaiken vain tapahtua, äläkä rajoita itseäsi vanhalla, alemmalla tietoisuudella ja odotuksilla sanoinkuvaamattomasta. Olemme kaikki uudella alueella ja käymme läpi uusia kokemuksia ja vahvistuksia.

Joulukuun 23. päivä 2017 on "kosminen alkusysäys" käyttääkseni Sandra Walterin termiä, ja siitä tulee erilainen kuin kaikki aiemmat, joita olemme käyneet läpi tähän mennessä, kaiken sen lisätyön vuoksi, jota olemme tehneet nämä viisi vuotta joulukuun 2012 jälkeen. Jatkakaa ruumiillistumisprosessia, ensiruumiillistajat, älkääkä soimatko itseänne, kun asiat eivät ole pelkästään yleviä ja loistavia – ne palaavat siihen, kun olet tehnyt sen, mitä sinun tarvitsi saada tehtyä tai nähdä tai oivaltaa jne. noilla ei-ylevillä ja ei-loistavilla tasoilla. Hyödynnä tämä hyvin erityinen tuleva viikko (ja sen yli), äläkä ole huolissasi siitä, miltä se näyttää tai tuntuu tai on näyttämättä tai tuntumatta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.12.2017 MAAILMOJEN EROAMINEN JA ELÄMÄÄ 11-ENERGIOISSA

ViestiKirjoittaja hammer » 04.01.2018 16:19

MAAILMOJEN EROAMINEN JA ELÄMÄÄ 11-ENERGIOISSA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
31.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Oli tarkoitus saada tämä artikkeli kirjoitettua aiemmin, mutta en ole valmis sen elämisen osalta itse, joten, kuten tavallista ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, työskentelen sen kautta, mitä koen hetkestä toiseen, päivästä toiseen. Ja mitä hetkiä ne ovatkaan olleet 2017, eskaloituen hullunlailla vuoden toisen puoliskon ajan. Tässä sitä ollaan tänään, vuoden 2017 viimeisessä päivässä, ja kohta siirtymässä vuoteen 2018 ja kaikkeen, mitä se tuo kaikille – on valmis tai ei. Älkää pelätkö, koska olemme tehneet hyvin pitkään ja kovasti työtä saavuttaaksemme lopulta tämän suuren kosmisen risteyksen.

Ensin kuitenkin joitain vuoden lopun ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin sivuvaikutuksia, jotka ovat olleet melko ankaria marras- ja joulukuussa.

Kummalliset unet – Paljon unia kaikenlaisista asioista, ihmisistä ja tilanteista, ja suurimmassa osassa niistä ei ole paljon tolkkua. Alitajunta on ikään kuin nopeassa puhdistusmoodissa, koska näiden vanhan ja alemman maailman ongelmien aikaraja on saavutettu.

Jäätävä sisäinen kylmyys – Voimakkaan sisäisen kylmyyden lisääntyneet jaksot. Tämä fyysisen kehon sisäinen jäätävä kylmyys liittyy siihen, että pudotat nopeasti lisää tiheyttä, mikä merkitsee, että siirryt ja ylösnouset vähän lisää energeettisesti ja värähteellisesti ja ruumiillistat enemmän uusia valoenergioita fyysisesti. Otan sisäisen jäätävän kylmyyden koska tahansa mieluummin kuin sisäiset kuumat aallot!

Pyöriminen eli huimaus – Pään sisäisten pyörimisjaksojen lisääntyminen. Kaikki on ok niin kauan, kun ei käänny liian nopeasti tai toistuvasti. Käänny hitaasti, kun sinulla on tätä sivuvaikutusta tai päädyt naama edellä seinään tai lattiaan!

Ylenpalttinen … jätteenpoisto – Minulla ei ole koskaan ollut rohkeutta jakaa julkisesti tätä viehättävää sivuvaikutusta, mutta rohkaistuin kiitos Lisa Reneen, joka oli rohkea ja teki sen joulukuun 2017 artikkelissaan Energialoiset, joka on hyvin sopiva vuodelle 2017.

"Kaikki energiatyöntekijät saattavat huomata, miten paljon enemmän sisältöä prosessoidaan ulostettaessa, ja oivaltaa, että koko jätemäärä ei tule siitä, mitä syödään. Monet meistä prosessoivat luonnostaan vanhentunutta tai negatiivista energiaa, joka poistetaan suoliston kautta, ja tämä on totta monilla verkkotyöläisillä."

Siunausta, Lisa Renee, rohkeudestasi kertoa avoimesti tästä muuntamistaidosta, joka monilla meillä on, minä mukaan luettuna. Joku lähetti minulle hiljattain sähköpostia ja sanoi toivoneensa, että olisi ostanut varastoon vessapaperia vuosia sitten. Ihan oikeasti! Meillä on ollut humoristista sähköpostikeskustelua muutamien ihmisten kanssa tästä kyvystä ylenpalttiseen kakkaamiseen – päivittäin paljon enemmän, mitä on fyysisesti laitettu kurkusta alas, Lisan mainitsemista syistä. Ja monet teistä eivät ole täysin uskoneet, että negatiivisuuden ja tiheyden muuntamisprosessi tehdään itse asiassa fyysisen kehomme kautta.

Korkean sydämen laajentuminen – Enemmän voimakkaita jysäyksiä, tömäyksiä ja laajentumista koko korkean sydämen (kateenkorva) alueella ylärinnassa. Tätä seuraa usein, vaan ei aina, muutama päivä yli-itkuisuutta mitä yksinkertaisimmista asioista. Korkean sydämen laajentuminen on yleinen sivuoire, kun on ruumiillistanut enemmän korkeampaa itseä/jumalaista lähdettä jne. Ei pelkoa, tältä usein tuntuu tilan tekeminen fyysiseen kehon uuden majoittumiseksi.

Lisääntynyt paine ja kipu päässä – Jatkuvaa intensiteettiä päässä/kallossa joka kerta, kun ruumiillistat lisää uusia korkeamman taajuuden valoenergioita. Näen tämän enemmän korkeampien energioiden virtaamisena päälaen kautta korkeaan sydämeen ylärinnassa, mikä aiheuttaa usein myös painetta selkärangan tietyille alueille näissä paikoissa ja/tai muissa elimissä siinä lähellä. Rentoudu siihen, päästä irti ja avaudu ruumiillistaaksesi enemmän. Huuhtele ja toista – uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Näkyjen lisääntyminen – Lisäliikkeiden näkeminen (selvänäköisesti, korkeammalla näkökyvyllä jne.) muista olennoista, energioista, entiteeteistä ja vastaavasta. Paljon liikettä ja muutosta tapahtuu ja on tapahtunut jonkin aikaa, mutta koska maailmojen fyysinen eroaminen on tapahtunut joulukuussa 2017, on luonnollista nähdä lisääntynyttä liikettä ja muita siihen liittyviä "poikkeamia". Taaskaan ei pelkoa, tapahtuu pelkästään massiivisia muutoksia, ja se jatkuu pitkin vuotta 2018.

Sisäkorvan soiminen – Tästä on tullut melkein tavallista tässä kohtaa. Kun kuulet tuota jatkuvaa sisäkorvan soimista, se indikoi, että olet enemmän uusissa energioissa ja sinua muutetaan ja kehitetään monilla tavoilla niiden vuoksi.

Näiden lisäksi on tietysti muita sivuvaikutuksia, mutta nämä ovat olleet joitain yleisimmistä vuoden 2017 toisella puoliskolla.

Kuten useimmat teistä jo tietävät, 2018 on numerologisesti 11-vuosi. Pohdi sitä hetki korkeasta sydämestä käsin. Maailmojen eroaminen on tapahtunut fyysisellä tasolla, ja ihmiskunta kulkee seuraavaksi uuden vuoden 11-pylväistä läpi, jotka tässä tapauksessa ovat kaksi ylösnousevaa maailmaa: uusi ensisijainen Maa ja toissijainen ylösnouseva Maa. Ne ovat ns. tärkeät ja isot 11-pylväät.

Valitettavasti tuskin muistan marraskuuta, joten pysyttelen pelkästään joulukuussa, ennen kuin unohdan senkin. Koko joulukuun havaitsin toistuvasti, miten hyvin tärkeää minun (ja kaikkien teidän tätä lukevien) oli ja on laittaa päivittäin koko hetkestä-toiseen-fokukseni, aikomukseni, tietoisuuteni, korkea sydämeni ja luovuuteni uuteen ensisijaiseen ylösnousevaan Maahan, eikä vanhaan alempaan Maahan. Jos lipsuu ja fokusoituu takaisin vanhaan, tuttuun, negatiiviseen maailmaan, johon inkarnoiduimme vuosikymmeniä sitten, on välittömästi vaarana, että itseen vaikutetaan tuon maailman energioilla, tietoisuudella, todellisuudella jne. sekä sillä, mitä se ja sen asukkaat kokevat hetkestä toiseen.

Kuulostaa niin helpolta lakata vain ajattelemasta tai keskittymästä vanhaan alempaan maailmaan ja sen tapoihin, lakeihin, lainmukaisiin vaatimuksiin, odotuksiin, rahaan, raha-asioihin, pankkeihin, lääkkeisiin ja ns. terveydenhoitojärjestelmään, järjestelmiin, rakenteisiin, hallituksiin jne., mutta etkö ole pitkään yrittänyt tehdä sen? Ei ole kovin helppoa yhtäkkiä ohjata koko fokuksensa hetkestä toiseen ja päivät pitkät uuteen, ensisijaiseen ylösnousseeseen/ylösnousevaan maailmaan. Mutta juuri tämä meidän täytyy tehdä nyt ja jatkaa sitä pysyäksemme tuossa taajuudessa ja tilassa. Tämä on verrattavissa siihen, että käsketään lopettamaan tupakointi ja samanaikaisesti opettelemaan jotain täysin uutta, jota et ole koskaan ennen tehnyt tai edes nähnyt. Tarve päästää täysin irti kaikesta vanhasta ja samanaikaisesti keskittyä kaikkeen uuteen, vaikket ole oikein varma, mitä tai miten tai missä jne. jne. Pääsi ei tiedä, miten tämä tehdään, mutta korkea sydämesi tietää, joten aloita siitä, ja aloita sieltä aina uudestaan joka kerta, kun on tarvetta.

Maailmojen eroaminen tapahtui loppuun, fyysiselle tasolle asti, lopultakin tässä kuussa ja melkein välittömästi astumme vuoden 2018 mestarilukuenergioihin. Tammikuu on täynnä monia 11-energioita, joten käsittelemme kaikki näitä uusia muutoksia aivan uuden vuoden alusta saakka. Tunne tätä nyt ensisijaisessa ja toissijaisessa ylösnousseessa/ylösnousevassa maailmassa. Toinen on todella hämmästyttävä, ja toinen on myös hämmästyttävä, mutta hyvin eri tavalla ja hyvin eri syistä. Kummassa maailmassa ja kummalla olemis- ja todellisuustasolla haluat olla nyt? Keskitä sitten koko olemuksesi tuohon maailmaan äläkä toiseen. Vaatii vähän harjoittelua ja työtä osaltamme opettaa itsellemme, miten eletään uudessa ensisijaisessa ylösnousseessa/ylösnousevassa maailmassa jatkuvasti ja ollaan putoamatta alemman taajuuden toissijaiseen maailmaan, joka on meille paljon tutumpi pelkästään siksi, että olemme viettäneet koko nykyelämämme siinä. Tämä vaatii suurta vanhasta irtipäästämistä ja jatkuvaa omistautumista uuteen.

Koko joulukuun – pidempään itse asiassa, mutta kovasti voimistuen joulukuussa – olen päästänyt irti kaikista asioista, joista en pidä, joita en halua, joita en halua koskaan enää elää tai käsitellä uudestaan. On kummallista, miten kiinnitymme juuri niihin asioihin, joista emme ollenkaan pidä. Kiinnikkeet ovat juuri sitä, kiinnikkeitä, ja tämä on mahtava paikka muistuttaa meitä kaikkia säilyttämään neutraalisuus (joka on ykseystaajuutta ja -tietoisuutta, joka ylittää paljon vanhan alemman kaksinaisuustaajuuden ja -tietoisuuden) näiden asioiden osalta. Uudenvuoden lupauksesta puheen ollen! Olla sallimatta itsemme koskaan pudota rattailta ja liukua takaisin vanhaan alemman taajuuden maailmaan ja sitä vastaavaan tietoisuuteen. Vau! Mutta 11-energiat ja paljon muu auttaa meitä tässä ja vastaavissa asioissa, joita alamme kokea yksilöinä ja uutena ylösnousseena/ylösnousevana 5D-kollektiivina muutaman lyhyen hetken kuluttua. Tämä on tietysti käynnissä oleva prosessi, kuten ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin kaikki muut tasot ja vaiheet ovat olleet alusta saakka.

Mikään ei opeta ja inspiroi meitä samalla tavalla omistamaan fokuksemme täysin uuteen,
kuin muutama lyhyt kompurointi takaisin alempaan toissijaiseen ylösnousevaan maailmaan. Minulla oli yksi noista "koulutuksista" muutama päivä sitten, ja kerron sen teille ensisijaisesti viihdytystarkoituksesta, mutta myös havainnollistamaan tämän. Se oli osa joulukuun oppituntejani siitä, että sitä saa, mihin fokusoituu.

Olen halunnut leikkauttaa hiukseni melkein kaksi kuukautta, mutta eri syistä minun oli vaikeaa saada sitä tapahtumaan. Menin aiemmin tässä kuussa kampaamoon, jossa olin käynyt muutama kuukausi sitten, mutta se oli lopettanut toimintansa. Nyt minun täytyy etsiä toinen kampaaja, jossa voin saada hiukseni leikkautettua parin kuukauden välein. Mainitsinko, etteivät kampaamot ole suosikkipaikkojani? (Vinkki 1: jotain mistä en pidä). Noin viikko sen jälkeen tapasin postia laatikosta hakiessani 72-vuotiaan naisen, joka asuu kadun toisella puolella, ja hän sattui mainitsemaan, että hänellä oli vuosia sitten ollut kampaamo. Hemmetin mukava tietää! Kysyin, osasiko hän leikata hiukset, ja hänen vastatessaan myöntävästi kysyin, voisiko hän leikata hiukseni maksua vastaan. Hän sanoi tekevänsä sen ilmaiseksi (mutta maksoin kuitenkin taatakseni irtipääsemisen) ja jatkoi muista asioista puhumista. Olen tiennyt tämän talon ostamisesta saakka, että tuo nainen oli älykääpiö, mutta halusin todella saada hiukseni leikattua, joten vastoin parempaa tietoani sovin leikkausajan hänen kanssaan viime viikolle. Lykkäsin hänelle soittamista peruakseni ajan – peruakseni, koska se ei tuntunut oikealta ja tiesin, ettei se olisi kovin mukavaa – mutta oli jouluviikko enkä tiennyt, minne muualle menisin nopeasti. Tekosyitä, tekosyitä.

Pitkä tarina lyhyesti. Hän turmeli hiukseni leikkaamalla ne 10 senttiä lyhyemmiksi, mitä toistuvasti kerroin haluavani (vain muutaman sentin tasaus). Ja ikään kuin se ei olisi riittänyt, hän leikkasi toisen puolen vähän lyhyemmäksi ja tuli onnettomaksi siitä, kun kerroin sen hänelle. Onneksi hiukseni kasvavat nopeasti, ja pääsen korjausleikkaukseen muualle parin kuukauden kuluttua, mutta minusta oli itse asiassa hyvin mielenkiintoista, miten tämä kaikki tapahtui. Se oli minulle unenomaista. Siinä oli sama tuntu kuin joissain kummallisissa, vanhoissa 4D-astraalitason unissa – surrealistista, nestemäistä, valheellista, tasapainotonta, epäluotettavaa, manipuloivaa, pettävää, loismaista jne.

Istuin hänen kotonaan (vinkki 2 tässä) ja katselin hänen silppuavan hiuksiani puhuen samalla taukoamatta asioista, ihmisistä ja kaikesta roskasta, missä oli hädin tuskin tolkkua. Omasta perspektiivistäni katsottuna hän on henkisesti ja tunteellisesti kamalan tasapainoton. Kuitenkin hyvin monet ihmiset ovat. Joka tapauksessa, katselin kuin täysin fiksoitunut sivustakatsoja kohtalokasta auto-onnettomuutta, kun hän silppusi holtittomasti hiuksiani ja höpötti samaan aikaan vetämättä henkeä (syy miksi en ole koskaan pitänyt kampaamoista). En voinut katsoa poispäin ja tunsin, kun häneen kiinnittyneet negatiiviset energiat ja entiteetit yrittivät päästä käsiksi minuun kaikin tavoin. [Yksi yritti erittäin kovasti päästä sisään pään vasemmalta puolelta hänen turmellessaan sitä, ja seuraavana päivänä minulle ilmestyi kivulias finnityyppinen patti/kysta lähelle korvanipukkaa ja leukaa sen edellispäivän pureskelusta.]

Mutta tässä kaikessa oli minusta mielenkiintoista, että tiesin mahdollisuuden kaiken tämän tapahtumisesta jo, ennen kuin kysyin, osasiko hän leikata hiuksia. Tiesin, mutta menin sinne joka tapauksessa, koska tämä oli selvästi suuri omakohtainen koulutus minulle tahallisesta astumisesta takaisin alempaan, hulluun toissijaiseen ylösnousevaan maailmaan. Kiinnitä huomioita, jottei sinun tarvitse kasvaa huonosta hiustenleikkuusta tai paljon pahemmasta!

Olin hereillä ja tietoinen hänen astraalistason elämästään: loputonta kaaosta, tasapainottomuutta, melua, haukkuvia koiria, jatkuvaa puhumista merkityksettömästä roskasta, mentaalista ja tunnesairautta, koko elämän mittaista henkilökohtaista selvittämätöntä tuskaa ja ongelmia, jotka olivat aiheuttaneet noita tunnehaavoja. Minusta tuntui ja näytti siltä, että olin auliisti mennyt mielisairaalaan, jossa potilaiden annettiin pitää saksia ja leikata toisten ihmisten hiuksia. Se oli tiukka paikka, mutta pärjäsin hyvin ottaen huomioon kaikki asiat. Kaiken tuon järjettömyyden jälkeen, kun olin pakenemassa hänen takaovestaan, hän tuli vielä halaamaan ja antamaan suukon. Jotkut ihmiset ovat vakavasti haavoittuneita. Se sai minut pakenemaan takaisin omaan talooni, joka on ensisijaisessa ylösnousseessa/ylösnousevassa maailmassa ainoastaan muutaman metrin päässä kadun toisella puolella, ja kävin läpi, mitä kaikkea oli tapahtunut ja mitä olin oppinut, oivaltanut ja kokenut omakohtaisesti. Suuri motiivi oppia taas elämään jatkuvasti korkeamman taajuuden uudessa maailmassa riippumatta siitä, minne menen fyysisesti ja mitä tai keitä kohtaan muissa paikoissa. Pääasiassa tätä edelläkävijät, tiennäyttäjät, ensiruumiillistajat opettelevat koko vuoden 2018 ja sen yli. Älä koskaan lähde kotoa ilman kotia sisälläsi ja ympärilläsi ja olematta jatkuvasti kotona riippumatta siitä, missä olet.

Kiitos kovasti kaikille ystävällisistä syntymäpäivätoivotuksistanne. Astutaanpa nyt vuoteen 2018 ja sen uusiin 11-energioihin suurimman luovuuden kera, mitä meillä on tällä hetkellä. Rukoilkaa hiusteni puolesta. Vitsi, vitsi.

Korkean sydämen kiitollisuus-ryhmähalien kera,
Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.1.2018 TERVETULOA YLÖSNOUSEMUS-EVOLUUTIOPROSESSIN MAAILMA

ViestiKirjoittaja hammer » 22.01.2018 21:08

TERVETULOA YLÖSNOUSEMUS-EVOLUUTIOPROSESSIN MAAILMAAN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
20.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =288&h=346)

Hiljattain Courtland kysyi minulta, miksi hyvin monet opettajat ja kanavat henkisissä ylösnousemusyhteisöissä ovat sanoneet, että USA:n nykyinen presidentti – T-otus, kuten viittaan häneen – on niin mahtava, niin positiivinen ja se, joka saa aikaan hyvin paljon positiivista muutosta tässä maassa. Tässä kohtaa viittaan yllä olevaan kuvaan, jonka valitsin tähän artikkeliin. Se on muistuttamassa kaikille, että jokainen meistä seisoo eri energiaportaalla kehityksessään, tietoisuudessaan, tiedostamisessaan, fokuksessaan, kyvyissään, kasvussaan, ylösnousemusprosessissaan jne. Näin on ollut aina, mutta vuoden 2012 lopusta saakka kuilu eri ihmisten tietoisuus- ja tiedostamistasolla on suurentunut valtavasti joka vuosi. Tästä syystä tapahtuu maailmojen eroaminen tai jakautuminen. Eikä tämä suuri kuilu eri ihmisryhmien välillä yhtäkkiä vain häviä niin, että kaikilla on yhtäkkiä sama tiedostamis-, kehitys-, fokus- ja tietoisuustaso ja he elävät ylösnousemusprosessia samalla tavalla. Homma ei ole toiminut eikä edelleenkään toimi näin, vaikka ylösnousemusprosessi kehittää vihdoinkin kaikkia eri portailla nyt, kun olemme saavuttaneet vuoden 2018.

Vanhassa alemmassa patriarkaalisessa 3D-maailmassa ei ole mitään tai ketään, joka korjaa taianomaisesti kaiken tai tekee asioista oikeita tai tasa-arvoisia tässä maassa tai missään toisessa. Se on vanhaa alemman taajuuden kaksinaisuustietoisuutta, voimatonta tietoisuutta, joka projisoi jatkuvasti itsensä ulkopuolelle melkein kaiken. T-otus tekee tietämättään erittäin hyvää työtä pakottaessaan ihmiset maailmanlaajuisesti näkemään, miten kaksinaisuus on toiminut maamme hallituksessa ja tietoisuudessa ja miten korruptoitunut se on kokonaisuudessaan ollut ja edelleen on. Elefantit ja aasit, aasit ja elefantit, sininen ja punainen, republikaanit ja demokraatit – se kaikki on ollut kaksinaisuutta, mutta kaksinaisuutta siinä harhakuvassa, että oli suuria eroja ja suuria vaihtoehtoja ihmisillä, äänestäjillä, mutta oikeasti ei koskaan ollut. Kyse oli vain harhasta, että tämän maan kansalla on vaihtoehtoja, ja kyse oli vain kaksinaisuudesta, jota pelattiin alemmalla patriarkaalisella tasolla. Tämä on kaiken sen "lopunaikaa" – ei alku noiden vanhojen järjestelmien korjaamiselle tuolla alhaisella tasolla, vaan kehittymiselle pitkälle kaiken sen yli.

Ihmiset jotka edelleen uskovat entiseen ja kykenevät hahmottamaan vallan, vastaukset, pelastuksen, oikeuden jne. ainoastaan itsensä ulkopuolella jossakussa muussa, kuten poliitikot, hallitsijat, uskonnolliset johtajat, ryhmät, uskomukset jne., toimivat edelleen globaalin patriarkaalisen kaksinaisuustietoisuuden vanhassa ja erittäin matalassa taajuudessa. Ongelmana tässä on, että tuo koko järjestelmä on aikansa elänyt eikä sillä ole enää ylläpitäviä energioita, eikä tuon kuolleen hevosen hakkaaminen tuo sitä takaisin henkiin ja valtaan. Tuo energia, aika, tietoisuus, elämä ja todellisuus on loppunut energeettisesti, ja ihmiskunta on parhaillaan kehittymässä kaiken sen yli. Näin ollen kaikki tämä kaaos, hulluus ja suuri draama.

Maapallolla elää tällä hetkellä 7.5 miljardia ihmistä, mikä merkitsee, että 7.5 miljardia henkilökohtaista uskomusjärjestelmää ja todellisuusversiota tapahtuu nyt. Joulukuussa 2012 vanha globaali patriarkaalinen taajuus, koodit ja mallit päättyivät täysin, vaikka edelleen miljardit ihmiset maailmassa jatkavat arkensa elämistä tuon vanhan tietoisuuden ja vanhojen uskomusten mukaan. Suuri ja todella mahtava uutinen tästä on, että vuoden 2018 alusta saakka maailman 7.5 miljardia ihmistä – pitävät siitä tai eivät, tietävät siitä tietoisesti tai eivät, eivätkä useimmat tiedä lainkaan ylösnousemusprosessista – ovat nyt ylösnousemus-evoluutioprosessin uusien energiavaikutusten alaisena – uusi valo, uudet energiat, uudet koodit, mallit, suunnitelmat, tunteet ja kehittyvä globaali tietoisuus.

Kaikki 7.5 miljardia ihmistä maan päällä elävät planeetan, aurinkokunnan, galaksin ja universumin ylösnousemusaikaa, tietävät he siitä tietoisesti tai eivät. Vuosi 2018 aktivoi uuden 7.5 miljardille, joten vaikka valtaosa ihmisistä ympäri maailmaa elää ja toimii edelleen vanhassa, alemman taajuuden patriarkaalisessa tietoisuudessa ja uskomuksissa kaikista asioista, he elävät kaikki ylösnousemusprosessia ja ovat jatkuvasti lisäntyvien uusien valoenergioiden, koodien ja nopeasti kehittyvän tietoisuuden kohteena. He, heidän tietoisuutensa, kehonsa ja kaikki muu on vuoden alusta saakka elänyt tiivistettyä ylösnousemus-evoluutioprosessia ja heitä muutetaan positiivisesti sen vuoksi, eikä valtaosa edes tiedä tätä. Heidän ei ole pakko tietää, mutta kaikkien on pakko elää sitä vuonna 2018 ja sen jälkeen. Jos he eivät halua tehdä tätä, he poistuvat fyysisen kuoleman kautta.

Monta vuotta sitten mietin, miten ihmeessä tämä ylösnousemusprosessi vaikuttaisi tietämättömiin ihmismassoihin globaalisti ja muuttaisi ja kehittäisi heitä. Mietin tätä ja monia siihen liittyviä asioita, koska 1) vapaa tahto on olemassa edelleen ja 2) ihmiset ovat aina olleet 3D-maapallolla laajassa kirjossa erilaisia tietoisuus- ja kehitystasoja. Henkilökohtaisia kehitys-, fokus- ja tietoisuuskuiluja on ollut aina maan päällä, mutta tämä on ollut äärimmäistä tuhansia vuosia. Näiden kahden pääasian vuoksi ihmettelin, miten ylösnousemusprosessi vaikuttaisi tietämättömiin ihmisiin käyttämättä väärin heidän henkilökohtaista jumalaista vapaata tahtoaan.

Ensisijainen vastaus tähän kysymykseen on, että kaikki 7.5 miljardia sielua, jotka elävät nyt tämän ylösnousemusprosessin ja aikakauden vaihtumisen aikana, ovat nyt inkarnoituneena, koska he halusivat olla täällä kaikkea tätä varten. He halusivat elää sen, todistaa sen, auttaa siinä tai vastustaa sitä. Nämä 7.5 miljardia sielua ovat täällä nyt, koska he ovat ansainneet harvinaisen ja erityislaatuisen inkarnaation näinä hyvin tiivistetyn ylösnousemus-evoluutioprosessin vaikeina, myrskyisinä, tuskallisina ja kaoottisina aikoina. Muistavatko he tietoisesti tämän? Useimmat eivät muista, mutta se ei muuta mitään kenellekään heistä. He ovat täällä elääkseen universaalin ylösnousemusprosessin ja osallistuakseen siihen, tietäen ja/tai tietämättä.

Vuoden 2018 alusta saakka uutta ylösnousemus-evoluutioprosessin valoa ja uusia koodeja ja uutta energiaa jne. on ollut lopultakin täällä fyysisyydessä. Uusi on täällä, ja se on uusi normaali toissijaisessa ylösnousevassa maailmassa ja sen noin 7.5 miljardilla asukkaalla, joilla kaikilla on eri tietoisuustaso, uskomukset, odotukset, pelot, aikomukset jne. He ovat kaikki nyt toissijaisessa ylösnousevassa maailmassa, eli he kaikki elävät uusien koodien, uusien valoenergioiden, uusien sääntöjen jne. alaisuudessa, vaikkeivät he tiedä tätä tietoisesti.

1970-luvulta saakka olen ollut eetteriopas monille ihmisille, minun (ja heidän) ollessa unessa ja pois fyysisestä kehosta. En päättänyt tehdä tätä kaksikymppisenä, vaan se oli yksi monista sielusopimuksista, joita minulla oli tässä ylösnousemusprosessielämässä. Monilla edelläkävijöillä, tähtisiemenillä, ensiruumiillistajilla ja tiennäyttäjillä on ollut tällainen sielusopimus tässä elämässä, ja he ovat olleet oppaana unitilassa tietyille ihmisille, jotka olivat valmiita tämän tyyppiseen kahdenkeskiseen henkiseen, energeettiseen ja tietoisuuskoulutukseemme. Portaita tämänkin kera, koska useimmat ihmiset eivät heräämisensä varhaisvaiheissa pystyneet psyykkisesti käsittelemään sitä, että joku maan ulkopuolinen ilmestyisi opettamaan heille tiettyjä asioita. Toiset eivät hyötyisi tai tuntisi oloaan mukavaksi oppaan lähellä, joka näyttäisi – sanotaan vaikka – enkeliltä tai valo-olennolta, joten monien ihmisten oppaiden täytyy näyttää ihmiseltä, jotta he voivat helpommin keskittyä siihen, mitä heille opetetaan, ja olla fiksoitumatta tai järkyttymättä tai pelästymättä toisen ulottuvuuden ei-ihmisolennoista, joita ilmestyy heidän elämäänsä henkilökohtaiseksi oppaaksi.

Varhaislapsuudesta ensimmäiseen Saturnuksen paluuseeni 29-vuotaana, minun eteerinen pääoppaani oli miespuolinen olento, joka ilmestyi hupullisessa ruskeassa munkin kaavussa, mutta hänen kasvojensa kohta oli tarkoituksella musta juuri tästä syystä. Kun hän tarkoituksella ei näyttänyt minulla kasvojaan, hän esti minua fiksoitumasta häneen, mahdollisesti ihastumasta ja joutumasta sivuraiteille hänen ulkonäkönsä vuoksi tai tilapäistä suhdettamme tulemasta tunneriippuvuudeksi jne. ja näin hukkaamasta arvokkaita ja rajallisia vuosiamme yhdessä.

Tiettyjen ihmisten eetterioppaana olemisessa on monia eri tasoja. Aivan kuten tämän artikkelin ensimmäisessä kuvassa, kaikki oppaat – ihmiset ja ei-ihmiset – kehittyvät ja siirtyvät ajan kuluessa uusiin oppialaisiin, erityisesti ylösnousemusprosessin aikana, koska kaikki jatkuvasti oppivat lisää, kasvavat lisää ja kaikkien täytyy muuttua ja siirtyä monimutkaisemmille porrastasoille. Tämä liittyy suoraan kahteen yllä olevaan aiheeseen – 2018 on 7.5 miljardille ihmiselle astumista toissijaiseen ylösnousevaan maailmaan, ja se merkitsee, että he ovat siirtyneet uuteen henkisen, energeettisen, tietoisuus- ja todellisuuskasvun vaiheeseen. Tämä merkitsee myös, että uusia oppaita on lisätty, heitä on muutettu, ja sitä tapahtuu uudestaan näillä ihmisillä, auttaman heitä oppimaan unitilassa näistä ylösnousemus-evoluutioprosessin muutoksista, jotka vaikuttavat tietoisuuteen ja ulkoiseen todellisuuteen jne. Miksi unitilassa? Koska hyvin paljon enemmän voidaan saada aikaan hyvin nopeasti, vähemmän trauman ja draaman kera kaikille osapuolille. Tämän vuoksi joillain edelläkävijöillä, ensiruumiillistajilla ja tähtisiemenillä on elämässään luultavasti nyt lisää muutoksia tässä ja vastaavassa missiotyössä. Vain varoitus, työtoverit.

Näiden monien uusien muutosten aktivoituessa ihmismassoilla 2018, myös edelläkävijät, ensiruumiillistajat, tiennäyttäjät jne. löytävät yhtäkkiä itsensä uudelta alueelta uusien eteeristen tehtävien kera, on se sitten tiettyjen ihmisten opastamista tai jotain uusia missiotyötehtäviä. Toisin sanoen, ensiruumiillistajat, edelläkävijät jne., odottakaa uutta eetteritason asiakaskuntaa, jos jatkatte oppaana ja konsultoitte tiettyjä eläviä ihmisiä ylösnousemusprosessissa.

Paljastus on ensiksi henkistä ja energeettistä

Useimmat ihmiset ajattelevat, että "paljastus" liittyy ufoihin, maan ulkopuolisiin ja hallituksiin, jotka salaavat tietonsa ja tekemisensä tiettyjen maan ulkopuolisten ryhmien kanssa, eikä se liity mihinkään muuhun. Kuitenkin parin kuluneen kuukauden aikana massiivinen ja uskomattoman tärkeä asia näytettiin yhtäkkiä paljastettavan massoille: se oli paljastus, joka koski naisia ja sitä maailmanlaajuista eriarvoisuutta ja seksuaalista hyväksikäyttöä jne., jonka kanssa he ovat eläneet tuhansien vuosien ajan maailmanlaajuisessa patriarkaalisessa hallinnossa ja tietoisuudessa vanhalla 3D-maapallolla. Tämä ja kaikki muut vanhat patriarkaaliset ongelmat, jotka hyväksyttiin normaaleiksi maailmanlaajuisesti, on tullut niin normaaliksi, niin hyväksytyksi, että monille miehille, mutta myös monille naisille, on tapahtunut tämä ensimmäinen tarpeellinen paljastus – ja se jatkuu – koska 2017 jumalaiset äiti/feminiinienergiat alkoivat palata uuteen toissijaiseen ylösnousevaan maailmaan.

Ollaanpa rehellisiä. Jos suurin osa maailman miehistä ja valitettavasti myös monet naiset eivät vielä pysty ajattelemaan tai rehellisesti harkitsemaan sitä mahdollisuutta, että naiset eivät ole tasavertaisia miesten kanssa ja että naisia on käytetty ja hyväksikäytetty maailmanlaajuisesti jokseenkin kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla koko patriarkaalisen hallinnon ajan vanhalla 3D-maapallolla, niin useimmat miehet eivät ole läheskään valmiita olemaan avoimesti tekemisissä maan ulkopuolisten olentojen kanssa. Ensimmäiset asiat ensin, ja ylösnousemusprosessissa ensimmäinen asia on jumalaisen äiti/feminiinienergian ja -tietoisuuden paluu maailmanlaajuisesti toissijaiseen ylösnousevaan maailmaan. Jumalaista äitiä/feminiinisyyttä on pidetty tukahdutettuna, rajoitettuna ja merkittävästi heikennettynä maan päällä ja ihmisen massatietoisuudessa, elämässä, luovuudessa ja todellisuudessa, ja tämän vuoksi ensimmäisenä asiana globaalissa ihmistietoisuudessa ja ulkoisessa todellisuudessa esitellään kaikille uudestaan jumalainen äiti/feminiinienergia ja -tietoisuus.

Paljastus tapahtuu parhaillaan – ei vain sillä tavalla, jolla useimmat ihmiset, useimmat miespuoliset ihmiset, odottivat sitä, koska kyse on henkisestä ja energeettisestä paljastuksesta. Jos halutaan tietää maan ulkopuolisista ja muiden ulottuvuuksien olennoista ja asioista jne., ensin täytyy integroida ihmisväestön toinen puolikas – naiset – ihmisen massatietoisuuteen, elämään, todellisuuteen ja kaikkeen muuhun ylösnousevalla maapallolla!

Luultavasti tasapainottomat ihmiset eivät koskaan pysty suoraan kohtaamaan korkeamman ulottuvuuden maan ulkopuolisia olentoja tai ketään muuta, kun he eivät ole itse kehittyneet integroituneeksi ihmiseksi riippumatta siitä, mitä sukupuolta fyysinen keho parhaillaan on. Sitten kun tämä on energeettisesti suoritettu ylösnousemus-evoluutioprosessin ja uusien valokoodien ja valoenergioiden kautta, yksilöt ovat luonnostaan ja automaattisesti riittävän turvassa ja järjissään, jotta he alkavat havaita suoraan suurimman osan maan ulkopuolisista ja muista olennoista ja korkeamman ulottuvuuden olennoista. Sillä tarpeella, vaatimuksella ja loputtomalla odotuksella, että korruptoituneet vanhat patriarkaaliset hallitukset ja ihmiset lopultakin paljastavat, että he myivät ihmissielut negatiivisille muukalaisille kauan sitten, jotta heillä olisi ylivoimaisia aseita käytettävänä kehen tahansa, jopa omaa maataan ja kansansa vastaan, ei ole vähääkään merkitystä ihmisille, jotka ovat saaneet kyvyn havaita suoraan itse toiset maan ulkopuoliset olennot ja olla (aluksi) telepaattisesti ja eteerisesti vuorovaikutuksessa heidän kanssaan. Haluatko paljastuksen maan ulkopuolisista ja niihin liittyvästä informaatiosta? Ensin sinun täytyy kehittyä itse, ja ensimmäisenä on sen integrointi, minkä negatiiviset muukalaiset ovat tahallaan poistaneet Maan ihmistietoisuudesta, elämästä ja todellisuudesta hyvin kauan sitten.

Informaatio on tallennettu kiveen ja luuhun

Noin 21 vuotta sitten luin jotain, minkä Barbara Marciniakin Plejadilainen ryhmä oli kanavoinut: "Informaatio on tallennettu kiveen ja luuhun". Tuo lause sai minussa välittömästi aikaan tunteen, että Maa ruumiillistaa koodit, mallit, piirustukset ja DNA-tasot kivien (ja myös muiden elementtien) kautta ja ihmiset ruumiillistavat ne luiden kautta. Koska olen Kauris, kivet ja luut ovat aina olleet merkittäviä elämässäni ja tietoisuudessani. Olen aina tuntenut niihin leimattujen energioiden sisältävän noita vanhoja koodeja ja muita energiarakenteita.

Vuoden 2017 alussa kun Saturnukseen osui seitsemän auringonpurkausta, innostuin kovasti noista tapahtumista, koska tiesin, että hyvin korkeat evoluutiovoimat tuhosivat ja poistivat energeettisesti ne vanhat koodit ja negatiiviset vääristymät, joita oli aiheuttanut negatiiviset muukalaisolennot. Fyysisen tason pöytä pyyhittiin puhtaaksi energeettisesti ja vanhat koodit ja vääristymät poistettiin täysin, koska uudet koodit ja energiat korvasivat ne kaikki vuoden 2017 aikana. Nyt 2018 ne ovat kaikkea uutta ihmismassalle, mikä merkitsee, että on ollut (ja se jatkuu) merkittäviä evoluutiopäivitysmuutoksia sekä fyysisessä Maassa että kivissä, rakenteissa, fyysisessä todellisuudessa jne. ja jokaisen ihmisen fyysisissä luustorakenteissa ja luissa. Miksi? Koska kaikki vanha informaatio joka niihin on tallennettuna – vanhat energeettiset koodit, mallit, piirustukset, DNA-taso jne. – ovat käyneet läpi intensiivisen ja suhteellisen nopean prosessin ja pudottanut ne pois, ja samanaikaisesti ruumiillistanut enemmän ja enemmän uusia korkeamman taajuuden koodeja, malleja, piirustuksia, energioita, DNA:ta jne.

Ja aivan korkeamman taajuuden ylösnousemusprosessin aikataulun mukaisesti, transitoiva Saturnus ylitti Linnunradan galaktisen keskuksen Jousimiehen 27 asteessa vuoden 2017 loppupuolella viimeistä kertaa tuolla tietoisuustasolla ja siirtyi joululuussa luonnolliseen kotiinsa Kauriiseen, jossa se pysyy joulukuuhun 2020 saakka.

Tämä on yksi niistä monista aspekteista, miten vanhat koodit ja energiat häviävät nopeasti ja ne korvataan uusilla koodeilla ja energioilla fyysisissä rakenteissa ja Maan sisällä ja pinnalla sekä myös ihmisissä ja ihmiskehossa. Maata ja luitasi on särkenyt ja sattunut näiden valtavien evoluutio- ja DNA-muutosten vuoksi.

Ensiruumiillistajat opettelevat henkilökohtaista energiaitsenäisyyttä

Muutamana viime vuotena ole käyttänyt usein termiä "pieni päivittäinen osuutemme Lähdepolttoainetta" – ja miten monet meistä ensiruumiillistajista ovat oppineet, miten tämä toimii ja ei toimi kullakin meistä. Olen verrannut tätä uutta korkeampaa ei-loismaista 5D-olemistapaa, -tietoisuutta, -elämää ja -todellisuutta siihen, että tankissa on vain 1/8 bensaa joka aamu, kun heräämme, ja meidän täytyy oppia säästämään sitä päästäksemme läpi joka päivästä. Päivän lopussa "pyörität" kehoasi ja elämääsi pelkällä höyryllä ja olet superuupunut. Seuraavana aamuna nouset ylös ja aloitat päiväsi taas pelkällä 1/8 tankilla. Kun päivän annos itsenäisyyspolttoainetta on loppu, ennen kuin päivä on päättynyt, oivaltaa nopeasti, että täytyy muuttaa sitä, miten käyttää arvokasta energiapolttoainettaan joka päivä.

Tämän ylösnousemus-evoluutioprosessin varhaisvaiheissa, kun siirrytään jatkuvasta loismaisesta toisilla "ruokailusta" – ja toisin päin – sen oppimiseen, miten ollaan yksilönä energeettisesti itsenäinen joka päivä ja säästetään päivittäistä oman Lähteen generoimaa pientä aloittelijaenergiavarastoa, meillä kaikilla tapahtuu jonkin verran polttoaineen loppumista ennen päivän loppua.

Minulla oli tapana katsella itseäni vanhempia ihmisiä ja hämmästellä, miten täynnä energiaa he olivat ja miten tuskattomia ja miten he juoksentelivat tekemässä asioita, kuin se ei olisi ollut mikään juttu heille. Useimmiten itse pystyin fyysisesti tekemään vain muutaman normaalin päivittäisen askareen joka päivä ja laahustin uupuneena ja fyysisesti kipeänä suurimman osan ajasta. En ymmärtänyt tätä uutta tuskallista epäjohdonmukaisuutta ensin, mutta lopulta oivalsin, että he toimivat silloin ja toimivat edelleen vanhassa alemmassa loismaisessa taajuudessa ja tietoisuudessa ja ottivat muiden ihmisten energiaa ja saivat itselleen polttoainetta joka puolelta ja toisin päin. Minä olin uupunut ja minulta loppui polttoaine ennen pitkää joka päivä, koska en ollut loismainen enkä ollut vielä oppinut, miten tärkeää oli säästää itsenäisen energiani/polttoaineeni aloittelijamäärää.

Opin nopeasti, mitä voi tehdä ja mitä ei, kun päivittäistä energiapolttoainetta generoi ainoastaan oma Lähde, eikä sitä oteta loismaisesti muilta ihmisiltä jatkuvasti. Tämän vuoksi havaitsee myös, että pienen aloittelijapolttoainemäärän haaskaaminen typerään roskaan, loismaisiin ihmisiin, hevonpaskaan, valheisiin, manipulointiin ja kaikkeen muuhun tuollaiseen negatiivisuuteen on jotain sellaista, mihin ei ole enää varaa, minkä läpi ei voi laittaa itseään tai mitä ei ole halukas kestämään lainkaan. Ei ole polttoainetta haaskattavana mihinkään tämän tyyppisiin alempiin juttuihin, joten sen leikkaa pois elämästään ja todellisuudestaan ja lisää hitaasti oman Lähteen generoimaa päivittäistä energiaosuuttaan.

Monet teistä tätä lukevista ovat eläneet tällä tavalla jo monta vuotta, mutta vuoden 2018 alkaessa on tullut hyvin tärkeäksi, että olemme kaikki tietoisia tästä jatkuvasti. Itsenäisyys merkitsee, että on oma polttoainelähteensä, hallitsee tuon prosessin ja tehostaa sitä ajan kuluessa. Loismaisuus on myös päättynyt, ja monien ihmisten on vaikeaa oppia tämä tärkeä evoluutiomuutos.

On paljon muutakin, mutta tämä on sopiva alku niissä monissa valtavissa vuoden 2018 muutoksissa, joita tapahtuu jatkuvasti ja lopultakin koko ihmiskunnalle, ei ainoastaan edelläkävijöille ja indigoille ja tienraivaajille jne. Enemmän tulee, kun Uranus siirtyy Härkään toukokuussa 2018 – paljon enemmän – mutta säästän sen omaan artikkeliinsa, koska se on hyvin tärkeä ja siitä tulee valtava todellisuutta ja tietoisuutta muuttava tapahtuma. Tervetuloa vuoteen 2018 ja ylösnousemusprosessimaailmaan!

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron