Le Fay Denise (highheartlife.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

15.12.2016 JOULUKUUN PÄIVÄNSEISAUS 2012 JA 2016

ViestiKirjoittaja hammer » 18.12.2016 23:37

JOULUKUUN PÄIVÄNSEISAUS 2012 JA 2016

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
15.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ensinnäkin, älä anna yllä olevan kuvan (kuvassa näkyy teksti "sinut on erotettu") huijata itseäsi ajattelemaan, että tarkoitan itsestään selvää, koska kyse on paljon laajemmasta asiasta. Toiseksi, tämä on yksi artikkelini, jossa auttaa, jos tunnet sitä ja käytät erottelukykyä, ja tarvittaessa luet rivien välistä, erityisesti poliittisissa kohdissa. Vihaan politiikkaa, olen aina vihannut, aivan kuten olen aina vihannut tällä planeetalla kaikkea patriarkaalista, koska ei-ihmisten pimeystiimi pyörittää sitä kaikkea ja järjestelmiä jne. Niinpä tiedät, kehen ja mihin ja miksi viitataan yllä olevassa kuvassa ilman, että minun tarvitsee kertoa nimiä. Joskus yritän jakaa monimutkaista ylösnousemukseen liittyvää informaatiota sanomatta tiettyjä nimiä ja/tai sanoja, joihin minä tiedän ja sinä tiedät tiettyjen ihmisten tai ryhmien keskittyvän negatiivisin aikein. Kukaan meistä ei tarvitse sitä, joten tarvittaessa ripottelen leivänmurusia ja vinkkejä ja toivon, että lukijat tuntevat korkeammalla tietoisuudella ne monet kerrokset, joista puhun, käyttämättä tiettyjä nimiä, sanoja jne.

Nolla-alue – tuo harvinainen ja erittäin voimakas muutossiirtymäjakso, kun saatetaan loppuun tämä yhdeksän vuoden sykli ja valmistaudutaan kehittymään ja nousemaan seuraavalle porrasaskelmalle, joka alkaa 1.1.2017 tai 1-1-1.

Tämän yhdeksän vuoden syklin loppuunsaattamisvuosi (2016) on hyvin erilainen ja paljon voimakkaampi kuin kaikki edeltävät, koska tämä on sen lopussa, kun aurinko ylittää galaktisen päiväntasaajan tai galaktisen linjautumisen. Toisin sanottuna, tämä nolla-alue vapauttaa meidät paljon korkeamman taajuussyklin ja –tilan UUTEEN, uusien alkujen 1-1-1-energioiden kautta 1.1.2017. Ajan kuluessa useammat ihmiset oivaltavat, että jotain todella valtavaa ja hyvin positiivista on tapahtunut.

Vuoden 2016 loppu todistaa, että asiat ovat muuttuneet jo suurilla tavoilla, ja kyllä, puhun osittain marraskuun presidentinvaaleista ja niiden lopputuloksesta täällä USA:ssa. Tässä kaikessa tapahtuu tietysti enemmän, joten hengitä, rentoudu ja salli kaikkien joiden epätoivoisesti tarvitsee, nähdä hyvin selvästi ja tietää rehellisesti, että maailmanlaajuinen patriarkaalinen järjestelmä on korruptoitunut läpikotaisesti, umpikujassa ja tuhoaa itsensä kirjaimellisesti. "Paljastuminen" tapahtuu, muttei niin, kuin useimmat odottivat. Ei, vaan "paljastuminen" on paljon pahempaa, koska paljon enemmän totuutta tulvii parhaillaan valoon kaikkien nähtäväksi, tunnettavaksi ja tiedettäväksi henkilökohtaisesti.

(Sanoisin Lisa Reneen joulukuun 2016 artikkelia "Luonnonlakien rikkominen" hyvin täsmälliseksi tulkinnaksi, jota pitäisi pitää "paljastuksena". Ehdotan, että luet koko artikkelin siitä huolimatta, että osasta materiaalia on vaikea päästä läpi. Lisää sen osasta toisessa artikkelissani.)

Kirjoitin, miten paras fyysinen ystäväni ja ylösnousemuskumppanini, 11 ½ -vuotias kissani, alkoi yhtäkkiä kuolla vaalipäivänä 8.11.2016. Kun televisiossa annettiin yksityiskohtaisia päivityksiä siitä, kuka oli voittamassa tai voittanut presidentinvaalit, paras karvainen kaverini alkoi kuolla tuona aamuna Tyynenmeren aikaa täällä Kaliforniassa. Kissani oli ollut kunnossa vaalipäivään saakka, sitten se alkoi kuolla, kun kaikkea esitettiin yleismaailmallisissa uutisissa. Tiesin, että se ei olisi vain sairas ja paranisi muutamassa päivässä, vaan se oli todella kuolemassa. Ennen 8.11. olin tuntenut, että kissani eläisi luultavasti noin vuoden, puolitoista, joten kun se yhtäkkiä alkoi kuolla vaalipäivänä, tiesin, että olimme muuttaneet aikajanaa (luultavasti todellisuutta) tuona päivänä, ja tuolla aikajanalla kissani oli kuollut. Toisella aikajanalla jossa joku toinen voitti vaalit, kissani olisi elänyt vielä noin puolitoista vuotta.

Huomenna tulee kuukausi siitä, kun se lähti kissakehostaan, ja minulta on vienyt melkein näin kauan käydä läpi suru ja muutokset sen äkillisestä lähdöstä, ja siitä mitä tapahtui vaaleissa, koska siirryttiin toiselle aikajanalle. Kuten sanoin, tiesin 8.11. vaalipäivänä, että siirryimme toiselle aikajanalle, koska kissani alkoi yhtäkkiä tehdä kuolemaa ja vaalit menivät niin, kuin menivät, ja kehossani ja sydämessäni tuntui kamalalta. Mutta vaikka tiesin tämän korkeammassa tietoisuudessa, se ei merkitse, että tunteisiini eivät olisi vaikuttaneet nuo odottamattomat ja äkilliset kovat käännökset toiseen suuntaan/aikajanaan!

Useimmat teistä tunsivat tämän äkillisen aikajanamuutoksen repivän teitä, kehoanne ja korkeaa sydäntänne 8.11. tai sen jälkeen. Kuukauden jälkeen ei ole yhtä intensiivistä tämän positiivisen aikajanamuutoksen vuoksi, vaikka enemmistö on kauhuissaan eri syistä tulevan presidenttisirkuksen vuoksi. Tässä on kyse "paljastuksesta", kaiken näkemisestä itse – ei joistain poliittisesta ryhmästä tai ihmisestä jne. Näin massat pannaan heräämään (melkein yhtä äkkiä kuin kissani kuoli), jotta he näkevät ja tuntevat itse, että jokin on täysin UUTTA ja paljon parempaa. Ja kuka on parempi paljastamaan ja todistamaan sen ja paljon muuta kuin tämä sirkus? Luota UUDEN paljastuviin kerroksiin 2017.

Onko sinulla kovera vai kupera napa?

Käytin termejä "kovera" ja "kupera" (napa) toisessa artikkelissa jokin aikaa sitten yrittäessäni saada ihmiset tiedostamaan, onko heidän mielensä ja tunteidensa fokus jatkuvasti suunnattu ulkoiseen (kupera) vai sisäiseen (kovera). Kiitos pimeystiimin taktiikan, ihmiset on koulutettu etsimään jatkuvasti itsensä ulkopuolelta kaikkea – apu, informaatio, opastus, voima, suojelu, terveys, henkiset vastaukset, turvallisuus jne. Tämä on ollut pimeystiimin pitkä ja tarkoituksellinen prosessi ihmisten heikentämiseksi, mutta nyt ylösnousemuaevoluutioprosessin ja galaktisen linjautumisen avulla sekä siirryttäessä korkeampaan taajuuteen, tietoisuuteen ja todellisuuteen, kaikkien täytyy tutustua ja rentoutua taas siihen, että kaikkea etsitään jatkuvasti sisältä.

Ykseys tai korkeasydäntietoisuus ja viidennen ulottuvuuden todellisuus merkitsee, että jokainen yksilö on kehittynyt alemman taajuuden kaksinaisuuden ja erillisyyden yli ja yhdistyy taas vähitellen korkeampaan itseensä ja jumalaiseen Lähteeseen nykyisessä fyysisessä kehossaan ja inkarnoituneessa alemmassa itsessään. Suosittu avainsana tähän on nyt "täysivaltainen" tai "täysivaltaisuus". Sinusta, SINUSTA, jumalaisesta SINUSTA ja Lähteestä tulee taas yhtä, mutta tällä kertaa se tapahtuu eläessäsi fyysisessä kehossa fyysisessä maailmassa. Tässä sinusta tulee perimmäinen "kovera". Uskotko rehellisesti, että kehittynyt täysivaltainen ihmisolento joka on täynnä korkean sydämen valo-rakkautta, tarvitsee minkään ulkopuolisen ryhmän tai ihmisen hallintaa? Uskotko, että hän tarvitsee toisia antamaan asioita hänelle? Suojelemaan häntä? Opastamaan henkisesti? Fyysisesti tai millään tavalla parantamaan häntä? Porrasaskelmia, ja kehitymme niitä ylöspäin nyt nopeasti.

Joulukuun 2012 ja 2016 päivänseisaus

Muutaman kuukauden olen tuntenut, että korkeampi tietoisuus tönii minua muistamaan ja tarkastelemaan, mitä kävin läpi ja mitä ihmiskunta ja Maa kävivät läpi elämäntarkastelussa, joka tapahtui jokaisella elävällä ihmisellä jossain kohtaa 21.-23.12.2012. Tavallisesti kun tunnen tällaista vetoa toisista aikajaksoista tai suurista tapahtumista, se johtuu siitä, että sillä on hyvin tärkeä yhteys tämänhetkiseen aikaan. Näin on ollut päivien 21.-23.12.2012 ja tämän päivänseisauksen 21.12.2016 välillä.

Minun on usein vaikea ilmaista pätevästi näitä pallomaisen tietoisuuden kvanttisia monitapahtumia tässä hyvin lineaarisessa kirjoitusmuodossa. Jos olisimme fyysisesti yhdessä, voisin liikkua ja heilutella käsiäni ja tehdä liioiteltuja liikkeitä ilmaisemaan monia asioita kerralla. Niistä kirjoittaminen on vaikeampaa minulle, joten tämä on taas yksi alue, jossa sinun täytyy tuntea tätä informaatiota. Jotkut teistä tekivät sen jo heti nähdessään nämä kaksi tärkeää päivämäärää ja muutoskohtaa kirjoitettuna vierekkäin.

Jollain tapaa tämä on yhtä helppoa kuin pään kääntäminen eri suuntiin. Yhdessä suunnassa nähdään, tunnetaan ja tiedetään, mitä tuossa tilassa ja paikassa on. Kun kääntää pään toiseen suuntaan, näkee, tuntee ja tietää jotain hyvin erilaista tuossa tilassa ja paikassa. Onko toinen oikein ja toinen väärin? Onko toinen totta ja toinen ei? Ei, ne ovat kumpikin – ne ovat kaikki – oikeita, mahdollisia, luonnollisia, päteviä ja totta, ja tätä on moniulotteinen todellisuus, pallomainen tietoisuus ja jumalainen luovuus. Pallomainen tietoisuus kykenee havaitsemaan monia eri todellisuuspisteitä monilla eri aikajanoilla ja ulottuvuuksissa joko vaihtamalla nopeasti paikkojen välillä ja/tai kykenemällä sisältämään useita pisteitä/todellisuuksia samanaikaisesti. Kun näin tehdään, tyypillisesti kyetään näkemään ja tietämään monimutkaisia yhteyksiä ja vuorovaikutussuhteita kahden tai useamman pisteen, todellisuuden tai aikajanan välillä.

Sitä olen aistinut ja tuntenut joulukuun 2012 päivänseisauksen ja koko joulukuun ja erityisesti 21.12.2016 päivänseisauksen välillä. Näiden kahden (ja luultavasti useamman) ylösnousemukseen liittyvän pisteen välillä on suora ja tärkeä yhteys. En tiedosta täysin tässä kohtaa, mitä ne kaikki ovat, mutta tunnen niiden toimivan yhdessä meidän kaikkien ja kaiken muun kehittämiseksi UUDELLE tasolle, joka tulee 2017.

Henkilökohtaisempia ja kollektiivisempia paljastuksia

2016 on ollut jatkuvien henkilökohtaisen paljastusten vuosi ja tämä on voimistunut ja nopeutunut hullun lailla vuoden kolmen viimeisen kuukauden aikana. Minulla on ollut vielä muutama henkilökohtainen paljastus, jotka ovat mahdollistaneet nopean irtipäästämisen joistakin jäljellä olevista tunne- ja energiayhteyksistäni ja –kiinnikkeistäni perheenjäseniin, eläimiin, muihin ihmisiin jne. vanhassa evoluutiosyklissä, joka loppuu tänä vuonna. Tämä on jatkuva osa siitä, mitä koimme elämätarkastelujen aikana 21.-23.12.2012. Olemme nyt tämän vaiheen lopussa syyskuusta joulukuuhun 2016 ja päästämme irti asioista ja ihmisistä, joista meidän täytyy, tässä vanhan alemman syklin loppuunsaattamisessa. Älä analysoi sitä puhki – tee se vain ja jatka kehittymistä.

Epätavallisia UUSIA unisuojauksia

Ajattelin mainita myös tämän kummallisen jutun. Marras- ja joulukuussa minulle on tapahtunut unessa pari epätavallista asiaa. En ole koskaan ennen kokenut tätä, joten siksi mainitsen sen.

Ollessani jossain unessa, joka minun mielestäni perustuu moniin entisiin alempiin kokemuksiin, tiedostaisin, että uni oli ohjattu suuntaan, johon en koskaan menisi yksin. Aiemmin kun tätä tapahtui, se oli aina merkki siitä, että pimeystiimin ei-ihmisolennot kaappasivat minut tarkoituksella unitasolla ja työnsivät kontrolloituun uniasetelmaan, jossa he voisivat tehdä minulle, mitä aikoivat tuolla kerralla tehdä, ja tarkkailla reaktioitani ja tunteitani heidän luomiinsa kauhuihin. Tunsin tämän alkavan tapahtua kerran marraskuussa ja uudestaan joulukuussa, ja kummallakin kertaa välittömästi tapahtui jotain, joka esti sitä eskaloitumasta kovin pahoiksi ja verisiksi painajaismaisiksi tapahtumiksi. Aiemmin tämän tapahtuessa herätin itseni tarkoituksella ja pakenin pimeystiimin negatiivisesta uniansasta. Näissä äskettäisissä tapauksissa minulla toimi jokin muu ja minusta se on hyvin mielenkiintoinen muutos tällaiseen pimeystiimin astraalikidnappaamiseen ja/tai –kaappaamiseen.

Kummassakin tapauksessa oli jokin epätavallinen ääni, joka ei sopinut uneen millään tavalla ja oli niin kova, että se kiinnitti huomioni ja sai minut välittömästi irrottautumaan siitä, minkä tiesin nopeasti muuttuvan kamalaksi pimeystiimin aiheuttamaksi painajaiseksi. Ikään kuin UUSI sisäänrakennettu suojaustoimenpide estäisi pimeystiimiä kaappaamasta ketään meistä, kun olemme unessa ja poistunet fyysisestä kehostamme toisiin ulottuvuuksiin. Minulle tämä oli yksi selvä lisämerkki, että olemme korkeammalla aikajanalla, jolla pimeystiimi ei yksinkertaisesti pysty hyökkäämään ja sekaantumaan meihin, kuten se on tehnyt aina aiemmin. Tästä syystä kerron tämän oudon tapauksen, koska se on yksi merkki, miten suuresti asiat ovat muuttuneet ja parantuneet tähän mennessä.

Ei-fyysisten vierailijoiden lisääntyminen

Vaalipäivän aikajanamuutoksen paikkeilla panin merkille suuren lisääntymisen eetterin läpivuodoissa kotonani. Näin ja kuulin jatkuvasti selvänäköisesti humanoidimuotoisten olentojen liikkuvan talossani ja pitävän usein jotain ääntä, kuin haluten varmistaa, että hekin näkivät minut. Se kaikki tuntui hyvin positiiviselta ja kuin reaktiolta positiiviseen aikajanamuutokseen, joka "herätti" joitain asioita ja olentoja. En tuntenut tai aistinut mitään negatiivista tässä, vain heidän innostustaan seuraavasta suuresta muutoksesta, jonka ihmiskunta tekee siirtyessään vuoden 2017 1-energioihin UUDELLA korkeammalla tasolla ja aikajanalla.

Millään muulla ei ole merkitystä kuin ihmiskunnan vapauttamisella pimeystiimin otteesta

Lopuksi, kiitos kaikkien näiden tapahtumien, tasojen ja vaiheiden, joita olemme käyneet läpi tänä vuonna, monet meistä tuntevat vielä suurempaa halua nostaa ihmiskunta pois pimeystiimin vaikutusvallasta. "Meillä" tarkoitan edelläkävijöitä, tähtisiemeniä, sinisiä säteitä, valonsotureita, valotyöntekijöitä, tiennäyttäjiä, indigoita jne.

Millään muulla ei ole merkitystä tässä kohtaa, kuin kaiken nostaminen kosteasta ja saastaisesta pimeydestä takaisin rakkaus-valoon, jossa on todellinen vapaus. Tämä halu ja tämä herpaantumaton into voimistuu ja leviää useampiin ihmisiin ympäri maailmaa sitten, kun olemme vuoden 2017 UUSISSA korkeammissa energioissa. "Tavalliset" ihmiset eivät enää siedä hyväksikäyttöä ja julmuuksia globaalia ihmiskuntaa, eläimiä, elementaaliolentoja, Gaiaa ja kaikkia elämänmuotoja kohtaan. Korkeasydäntietoisuus tekee siitä mahdotonta, 5D-elämä ja –todellisuus tekee siitä mahdotonta, eivätkä täysivaltaiset yksilöt siedä sitä enää, joten meitä tarvitaan auttamaan sen UUDEN maamaailman tietoisessa luomisessa, jonka haluamme itsellemme. Luota prosessiin, luota itseesi ja sinuun/Sinuun/SINUUN/jumalaiseen Sinuun.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.12.2016 JOULUKUUN 2016 PÄIVÄNSEISAUKSEN MASSIIVINEN ENERG

ViestiKirjoittaja hammer » 23.12.2016 21:18

JOULUKUUN 2016 PÄIVÄNSEISAUKSEN MASSIIVINEN ENERGIA-AALTO

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
20.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Eräs ystävä lähetti minulle tänään tämän videon, jossa näkyy, että massiivinen, tavallista suurempi ja erilainen energia-aalto iskee Maahan ja meihin nyt. Kiitos Barbaralle.

Minulle videon tehnyt mies ei ole tuttu, mutta kiitos siitä, hyvä herra – ja ajattelin, että se pitäisi jakaa kaikille, joista on tuntunut ekstrakamalalta viimeiset neljä tai viisi päivää. Saattaa olla aika lukea uudelleen aiempi artikkelini energiayhteydestä vuosien 2012 ja 2016 joulukuun päivänseisauksen välillä.

Olen saanut jatkuvasti sähköiskuja (staattista sähköä) 17.12. alkaen. Olen myös itkenyt ajoittain siitä lähtien ilman mitään syytä. Vatsanalue on ollut taas turvoksissa ja tuntunut puolisairaalta, vaikken ole syönyt juuri mitään. Hiukseni ovat näyttäneet ja tuntuneet siltä, ettei niissä ole taas elinvoimaa. Minulla on ollut myös vanhoja ylösnousemusflunssan särkyjä, kipuja ja vilunväristyksiä, jatkuvaa sisäkorvan soimista, korkean sydämen rinta- ja selkä/rankakipua, suurta sisäistä kylmyyttä, superherkkyyttä melkein kaikille ja kaikelle, kummallisia tuntemuksia "elämä maan päällä loppuu nyt!", jonka tunnen sykkivän kirjaimellisesti koko maapallon ympäri toistuvasti – ja monet, monet ihmiset tuntevat tätä vaihtelevassa määrin eivätkä ymmärrä sitä tai miksi tuntevat niin. Muutaman viime päivän on tuntunut myös "väsyneeltä mutta virkeältä" päivätorkkujen kera tai ei ole saanut kunnon yöunia käytännössä ollenkaan.

"Elämä maan päällä loppuu nyt!" –tunne johtuu siitä, että olemme päässeet vuoden 2016 9-energioiden (= loppuunsaattaminen) loppuun joulukuun päivänseisausjaksolla (päivät ennen ja jälkeen 21.12.), samalla kun seilaamme ajattomuuden nolla-alueella siinä välillä, mikä loppuu ja mikä alkaa paljon korkeammalla tasolla (2017 uusien alkujen 1-energiat). Tiesimme, että kaikki tämä ja enemmän oli tulossa, ja tässä se on!

Rentoudu, huolehdi itsestäsi ja irtipäästä, irtipäästä ja irtipäästä ja pidä korkea sydämesi auki vastaanottamaan, vastaanottamaan ja vastaanottamaan enemmän suurempaa UUTTA. Helvettiin vanhat perinteet tai juhlapyhät – tämä on planeetan ja lajin tiivistynyttä evoluutiota ja lisäsiirtymistä enemmän UUTEEN tässä ja nyt. Luota siihen ja päästä irti vanhasta alemmasta ja pysy avoimena vastaanottamaan ja ruumiillistamaan UUTTA korkeampaa ja anna kehosi kulkea läpi siitä DNA-kehityksestä, jota se kokee nyt.

Ei pelkoa, vain lisää hyvin tiivistynyttä evoluutiota tämän viimeisen joulukuun päivänseisauksen ja galaktisen linjautumisen päättymisen aikana, jota emme koe enää koskaan uudestaan.

Denise

Video:
12/19/2016 Large wave of energy of unknown source hitting Earth now – Possible effects?
(https://youtu.be/fCyLWFZoAlE)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.12.2016 IRTIPÄÄSTÄMINEN KAKSINAISUUDESTA ENEMMÄN JA SIIRT

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2016 10:49

IRTIPÄÄSTÄMINEN KAKSINAISUUDESTA ENEMMÄN JA SIIRTYMINEN YKSEYTEEN ENEMMÄN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
22.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On ollut paljon kiinnostusta ja innostusta massiivisten energia-aaltojen ilmestymisestä 19.12.2016 ympäri planeettaa. Edellisessä artikkelissani oli mukana Dutchsincen video siitä, jos et ole kuullut tästä tai nähnyt hänen videotaan. Tuossa artikkelissa mainitsin joitain ylösnousemukseen liittyvän energian sivuvaikutuksia, joita minulla on ollut noin 17.12. lähtien, jolloin ne voimistuivat taas, ja tiesin, että jos minä tunnen niitä, monet muutkin tuntevat.

Tuossa artikkelissa en maininnut muita tunteita, joita minulla on ollut pari viikkoa ja joiden tiedän liittyvän suoraan juuri ilmentyneisiin energia-aaltoihin, jotka ovat ympäröineet planeettaa 19.12. lähtien. Itse asiassa kaksi eetteriaaltoa on ollut planeetan ympärillä jo vähän ennen tuota päivämäärää. Sandra Walter mainitsi artikkelissaan 6.12.2016, että hän oli hiljattain nähnyt kahden eetterivalonauhan kiertävän Maata eivätkä ne olleet paikoillaan, vaan liikkuivat vähän. Aiemmin en ollut nähnyt niitä selvänäköisesti itse, mutta sen jälkeen kun kuulin niistä Sandran artikkelista, olen nähnyt. Menin lukemisen jälkeen ulos, käännyin ympäri ja katsoin Maata avaruudesta – ja totta tosiaan, kaksi suurta ja hyvin kirkasta energia-aaltoa kumpuili (ja kumpuilee edelleen) planeetan ympärillä. Tämä on kaikki UUTTA informaatiota UUSISTA evoluutiotapahtumista, joten koeta kestää minua, kun yritän yhdistää nämä monet informaatiopalaset – ja näemme kaikki ne korkeammasta perspektiivistä.

Yksi tunne ja tietoisuus joka minulla on ollut 16.–17.12. saakka, on, että pieni kourallinen muutenkin pienestä inkarnoituneesta edelläkävijäihmisryhmästä ei ole ollut läsnä maan päällä ja samassa tilassa, kuin minä ja useimmat teistä jotka luette tätä. Tämä ei ole niin epätavallista, kuin ensin voisi kuulostaa, koska usein pieniä edelläkävijäryhmiä menee fyysisesti johonkin ylösnousemukseen liittyvään tehtävään fyysisen maailman toisiin osiin ja/tai ei-fyysisen maailman tosiin ja/tai toisille aikajanoille ja/tai toisiin ulottuvuuksiin. Näin tilanne on ollut aina, ja olen monta kertaa ollut itse yksi heistä näiden ylösnousemusvuosien aikana ja olen myös kirjoittanut useimmiten niistä. En kuitenkaan ollut tässä viimeisimmässä tehtävässä, mutta tietyt muut edelläkävijät olivat, ja tunsin voimakkaasti, kun he lähtivät ja palasivat. He kaikki eivät ole vielä palanneet, useimmat ovat, mutteivät kaikki täysin. Tämäkin on normaalia 5D-tietoisuudessa ja edelläkävijätodellisuudessa eikä läheskään niin epätavallista tai fantastista, miltä saattaa aluksi kuulostaa. Haluaisin mainita nimiä, mutten tee sitä niiden edelläkävijöiden vuoksi, jotka olivat omasta perspektiivistäni katsottuna muualla tekemässä ylösnousemustehtävää kaikkien puolesta. Olen varma, että he kirjoittavat siitä, jos ja kun he tuntevat, että heidän on aika tehdä niin. Minua on painostettu hullun lailla viimeiset kaksi vuorokautta kirjoittamaan loppuun tämä ja julkaisemaan se 22.12.2016. Artikkelien henkiset energia-aikataulut tehdään hyvin selväksi monille meistä, ja tämä on varmasti yksi niistä kerroista minulla!

Yksi niistä monista asioista jotka tiedostin joulukuun 2016 ensimmäisellä puoliskolla, olivat ne eri ihmiset, jotka puhuivat jumalaisen feminiinisyyden paluusta ja/tai vahvistumisesta, ja toiset ihmiset jotka puhuivat jumalaisen maskuliinisuuden paluusta ja/tai vahvistumisesta. Ensin ihmettelin, oliko joku sekoittanut asiat tai jotain, mutta kun joulukuun päivät kuluivat, oivalsin, ettei kyse ollut jommastakummasta – klassinen vanha kaksinaisuus – vaan kummankin tapahtumisesta samanaikaisesti joulukuussa. Sillä hetkellä kun sain tuon ajatuksen, näin sieluni silmin kahden energia-aallon kumpuilevan ylös ja alas ja toistensa läpi, kun ne yhdistyivät toistuvasti eri kohdissa ja kehittyivät automaattisesti joksikin hyvin uudeksi ja yhtenäiseksi korkeammalla taajuustasolla.

Yhden näistä joulukuuhun liittyvistä vihjeistä mainitsin aiemman artikkelin kommentissa. Siinä oli kyse ulkoisten energioiden tuntemisesta muutama päivä sitten niin korkealla tasolla, että se sai fyysisen kehoni värähtelemään hyvin nopeasti, sitä melkein kuin ravisteltiin ulkoisesti energeettisesti. Mainitsin tuossa kommentissa, ettei tämä ollut uudelleenjohdotusprosessin vanhaa tuttua sisäistä kehovärähtelyä. Tuo tunne on minulle hyvin tuttu, koska olen elänyt noin vuodesta 2001 saakka sen kanssa, että se etenee ja laajenee koko kehoni läpi.

Kun vähän aikaa sitten makasin sängyssä keskellä yötä ja tunsin ja analysoin tämän uuden ja hyvin voimistuneen ulkoisen energian saavan koko fyysisen kehoni tärisemään, tiesin, että se sovitti taajuuttaan yhteen sisäisen uudelleenjohdotustaajuuden kanssa minussa ja kehossani. Ja koska ulkoinen oli melkein samaa UUTTA ja paljon korkeampaa ja nopeampaa taajuutta kuin minun/sinun/meidän sisäinen korkeampi ja nopeampi taajuutemme, jotain todella upeaa on tapahtumassa, mikä sinkoaa meidät UUTEEN korkeampaan, yhtenäiseen, integroituun eikä enää erilliseen sisäiseen olotilaan, mikä on yhteensopiva ulkoisen todellisuuden kanssa.

Aluna Joy kirjoitti Facebook-sivullaan äskettäin yhden hyvin tärkeän, kaikkiin näihin tapahtumiin liittyvän asian itsestään ja pienistä pyhiinvaellusryhmistään (joita kutsun ylösnousemukseen liittyviksi tehtäviksi) Palenquessa15.12.2016 ja aiemmin tänä vuonna Englannissa. (https://m.facebook.com/story.php?story_ ... _tn__=%2As)

Hän mainitsi kokemuksissaan tässä Palenquen-tehtävässä, että häntä/heitä pyydettiin rakentamaan silta Englannin sateenkaarikäärme-ley-linjan ja Palenquen/Mt. Shastan/Sedonan jne. sulkakäärme-ley-linjan välille. Heidän työnsä tehtiin 15.12.2016 ja kolme (3, kolminaisuus) päivää myöhemmin Dutchsince raportoi videollaan, että kaksi massiivista energia-aaltoa oli havaittu fyysisillä instrumenteilla.

En tiedä tästä, mutta ovatko nämä kaksi pää-ley-linjaa – sateenkaarikäärme ja sulkakäärme – "kaksinaistettu" mies/maskuliini- ja nais/feminiinienergioiksi? Joka tapauksessa, kun niitä on kaksi, ne edustavat ja ylläpitävät vanhoja 3D-kaksinaisuusenergioita, ja koko tässä evoluutiossa jota olemme käyneet läpi nyt hyvin nopeutetusti syyskuusta 2016 saakka (kolmannen ja viimeisen yhdeksän vuoden loppuunsaattamisenergiasyklin vuoksi), on kyse siitä, että me, Maa ja kaikki muu päästää irti vanhoista evoluutiokiertomalleista, -koodeista, -suunnitelmista jne., joissa oli kyse kaksinaisuudesta, ja kehittyy UUTEEN evoluutiosykliin ja sen UUTEEN korkeampaan taajuuteen ja paljon monimutkaisempiin (ja hauskempiin!) malleihin, koodeihin ja suunnitelmiin jne., missä on kyse ykseydestä juuri nyt, nolla-alueen aika-avaruudettomuudessa vanhan viimeistelyn ja UUDEN alkamisen välillä. Se mikä on ollut kaksinaista, yhdistetään nyt sisäisesti jokaisessa meissä (edelläkävijät, kyse on korkeammasta ja alemmasta itsestämme ja enemmästä) ja ulkoisesti Maassa ja fyysisen maailman todellisuudessa, jossa elämme ja luomme. Mikään tästä ei ole ollut eikä ole mikään pikku juttu, ja siksi meistä tuntuu, että pyörimme, putoamme, nousemme, repeämme saumoista ja kuitenkin olemme hyvin innostunut pääsemään oikeasti liikkeelle luomaan korkeammassa UUDESSA vuoden alkaessa 1.1.2017 – 1-1-1-energioissa.

Yksi asia vielä joka muuttui hiljattain ja on iso juttu ja yksi merkki siitä, miten vanhat mallit ja energiat, myös ylösnousemusprosessienergiat, ovat johtaneet tähän pisteeseen, on, että säätila täällä asuinpaikassani Etelä-Kaliforniassa on muuttunut yhtäkkiä ja dramaattisesti lopultakin. Voi hyvä luoja, että minulla on ollut todella vaikeaa ja kurjaa tämän pitkän äärimäisen kuumuus- ja kuivuusjakson aikana. En pidä kuumista kuukausista ja kymmenen kuukautta vuodesta lämpötila on ollut täällä 27–43 astetta vuosia ja vuosia ja vuosia … eikä ole satanut yhtään täällä, missä asun! Kamalaa, todella kamalaa. Kuumia aaltoja, fotonivalo kärventänyt joka solua jatkuvasti, auringonpurkauksia, koronan massapurkauksia ja kaikkea sitä, eikä edes pilviä taivaalla antamassa kuvitteellisesti hetkellistä helpotusta korkeampien valoenergioiden tulvasta, joka korventaa sisällä ja ulkopuolella vuodesta toiseen …

Ja sitten aivan yhtäkkiä pari päivää kissani kuoltua 16.11.2016 (vaalipäivä 8.11.) täällä alkoi sataa ja tulla viileää, itse asiassa kylmää, eikä tällaista ole ollut moneen vuoteen, ja tämäkin liittyy ylösnousemukseen. Niinpä sään muuttuessa täällä vanhasta mallista UUTEEN, jossa todella viilenee ja sataa pidempään kuin kolme minuuttia, tiesin, että olimme saavuttaneet käännekohdan ja olimme nopeasti siirtymässä kaikessa UUTEEN.

Lopuksi, kun makasin sängyssä hyvin varhain tänä aamuna eikä nukuttanut, kysyin korkeammalta itseltäni ja enkeleiltä, oliko tässä kaikessa vielä muuta, mikä minun täytyy tietää ja sisällyttää tähän "täytyy julkaista 22.12.2016" –artikkeliin. Välittömästi tuli vastaus: "Feenix-lintu on noussut taas omasta evoluutiotransformaatiotuhkastaan." Jep, okei, se toimii minulla!

Tässä on nyt henkilökohtaisen ja kollektiivisen feenix-lintumme nouseminen omasta evoluutiotuhkastamme, vanhasta 3D-kaksinaisuudesta UUTEEN 5D-ykseyteen. Hyvin tehty, kaikki, hyvin tehty – ja kiitos.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.1.2017 UUDEN VUODEN SIIRTYMÄVAIVOJA

ViestiKirjoittaja hammer » 08.01.2017 11:10

UUDEN VUODEN SIIRTYMÄVAIVOJA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
5.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koko vuoden 2016 monilla ovat lisääntyneet erilaiset ilmiöt, jotka liittyvät jatkuvaan siirtymiseemme korkeamman taajuuden valoenergioihin ja niiden ruumiillistamiseen. Tässä kohtaa sillä ei ole minulle paljon merkitystä, mistä nämä korkeammat valotaajuudet tarkkaan ottaen tulevat – Linnunratagalaksin keskuksesta, muista galakseista, omasta auringostamme joko suoraan tai välitettynä muista paikoista, muista ulottuvuuksista jne. Ne kaikki aiheuttaa luonnollinen ja automaattinen evoluutio ja tässä kohtaa ylösnousemusta haluan vain liikkua kunkin vaiheen ja tason läpi parhaiten, miten pystyn, mahdollisimman vähällä kuolamäärällä. Halusin vain nähdä, kiinnititkö huomiota, vaikka kuluneiden kymmenen vuoden aikana onkin ollut toisinaan kuolaamista asioiden tullessa ekstrarankoiksi. Minulla ei ole palavaa halua tai tarvetta tietää, miltä luomakunnan kvadrantilta nämä energiat tulevat tässä ylösnousemusprosessin kohdassa – ne ovat kaikki peräisin Lähteestä ja niiden ainoa tarkoitus on työntää kaikki kehittymään. Joidenkin meistä ei tarvitse tai emme halua analysoida tätä henkisen evoluution "ostoslistaa", vaan ainoastaan elää se joka hetki niin kunnolla, kuin pystymme.

Osa tästä ilmiöstä jota monet meistä ovat kokeneet koko vuoden 2016, on kovasti lisääntynyt ja tullut vielä epätavallisemmaksi ja ylimaallisemmaksi tämän nolla-aluesiirtymän aikana vuodesta 2016 (9-energioita alemmalla taajuustasolla) vuoteen 2017 (1-energioita korkeammalla tasolla). Tiesimme, että tämä nimenomainen siirtymä olisi suuri ja tärkeä monista syistä, joita on käsitelty viime vuonna, mutta luulen, että useimmat eivät olleet oikeasti valmistautuneet siihen kummalliseen ja surrealistiseen tekijään, joka on ollut ja joka jatkuu. Tuo kuuluisa vanha repliikki tv-sarjasta Star Trek kuuluu automaattisesti päässäni noina hetkinä, kun kysyn, missä täsmälleen ottaen olen – "… mennäkseen rohkeasti sinne, minne ihminen ei ole ennen mennyt". Aivan, menemme, minne kukaan ei ole mennyt aiemmin – ei juuri niin, kuin menemme nyt – ja on ok eksyä hetkellisesti aika-avaruuteen ja saada erilaisia oireita ja sivuvaikutuksia siitä.

Siitä puheen ollen, että on ok saada sivuvaikutuksia jatkuvasta evoluutiosta. Minuun eivät tee vaikutusta ihmiset, jotka häpeävät toisia ihmisiä sen vuoksi, että näillä on ylösnousemusoireita ja –sivuvaikutuksia. Ymmärrän, miksi joillain ihmisillä ei ole ollut eikä ole ylösnousemusoireita, muttei minun tarvitse halventaa, loukata tai hävetä heitä sen vuoksi. Oikeasti? Herran tähden, on vuosi 2017. Kaiken varalta sanon sen kovempaa – arvostelukykyä, ihmiset.

Tämän jatkuvan ja elävän ylösnousemusprosessin alkemiaoireet ja sivuvaikutukset ovat olleet voimakkaita pitkän aikaa, eivätkä ne häivy ihan lähiaikoina vuonna 2017, joten hinaa särkevä ja joskus hämmentynyt ja suuntavaistonsa menettänyt takapuolesi nämä viimeiset energiaportaat ylös ja sopeudu. Tämä on homman nimi, ja kaikkien näiden vuosien ja vuosikymmenten jälkeen olemme vanhoja ammattilaisia tässä, joten vain tee se ja tee muistiinpanoja matkan varrella, jos se auttaa sinua tässä kaikessa. Vahvistuksen saaminen on aina mukavaa, mutta tehtyäsi tätä kaksi tai kolme vuosikymmentä – voi, mahtava valonmestari naamioituneena tyhmäksi ja tunaroivaksi ihmiseksi – tiedät täsmälleen, mitä tapahtuu ja miksi ja että toisinaan sattuu ja miksi. Sanottuna äärimmäisen rakkauden, kiitollisuuden ja kunnioituksen kera.

Tässä on jotain viimeaikaisimmista mieleni muistiinpanoista. Kyllä, prosessin tiedostaminen on ollut koko elämän aikainen juttu minulle ja kiinnitän erityishuomioita silloin, kun asioista tulee rankkoja, kuten on käynyt.

En edes muista, alkoiko korvien soiminen (kiertäjähermo joka värähtelee korkeammasta valoenergiasta) taas syyskuussa vai lokakuussa, mutta se on ollut eeppistä marraskuusta 2016 lähtien ja se jatkuu edelleen, eli "päivitämme" edelleen hullunlailla tammikuussa 2017.

Myös pää-, kallo-, kasvo-, leuka- ja otsachakra-alueen jutut ovat olleet hyvin intensiivisiä viime aikoina. Siinä määrin, että minulla on ollut pahoinvointikohtauksia siitä, miten kovaa kipu ja paine on pääni sisällä kruunuchakrasta aivoihin ja moniin aivorauhasiin. Taas kerran päässämme, aivoissamme ja erityisesti aivorauhasissamme tapahtuu suuria evoluutiomuutoksia ja parannuksia.

Aina kun pää ja aivot/aivorauhaset käyvät läpi näitä suuria päivityksiä, se vaikuttaa fyysisiin silmiini. Ne tuntuvat kummalliselta, niihin sattuu joskus ja ne ovat tunnottomat joskus, mikä kuulostaa oudolta, mutta siltä se usein tuntuu. Ne kuivuvat ja fyysinen näkökykyni samenee, kun korkeammasta näkökyvystäni tulee selvempi, parempi ja monimuotoisempi. Nämä kaksi kulkevat yhdessä, mikä kuulostaa myös oudolta, mutta siinä sitä mennään. Lopulta fyysiset silmät tottuvat olemaan suuremmissa valotaajuusenergioissa ja 7D-fotonivalossa ja nekin selkeytyvät eivätkä ole yhtä kuivat enää … siis, kunnes seuraava energiaporras saapuu, ja sitten käymme sen taas läpi.

Tunne, että maa jalkojen alla tärisee ja/tai ei ole enää noissa vanhoissa ja tutuissa tavoissa, on lisääntynyt myös viime aikoina. Pääsen oikeiden maanjäristysten viimeaikaiseen voimistumiseen hetken päästä, koska ne liittyvät ylösnousemusoireisiimme. Nämä kaksi kulkee yhdessä, koska olemme symbioosissa Maan kanssa ja toinen käy tietysti myös läpi sen, mitä toinen käy.

Minulla on ollut viime aikoina voimakas tunne, että maa jalkojeni alla tärisee. Minulla on ollut tämä sama tunne myös fyysisessä kehossani – kehon sisäisiä värähtelyjä – mikä on tullut niin voimakkaaksi viime aikoina, että se tuntuu usein sisäiseltä tärinältä. Voitaisiin sanoa "sisäisiä maanjäristyksiä" ulkoisten fyysisten maajäristysten lisääntyessä koko Tyynenmeren tulirenkaan ympärillä.

Joulukuun lopusta tammikuun alkuun oli pari viikkoa, jolloin oli mahdollisuus erittäin suureen maanjäristykseen monissa paikoissa Tyynenmeren tulirenkaan ympärillä. Mutta luojan kiitos, vuosikymmeniä on ollut korkeamman ulottuvuuden joukko, joka valvoo ja ohjaa ylösnousemukseen liittyviä maanjäristyksiä ja energioita Maassa. Vain ehdottomasti tarvittaessa nämä korkeamman ulottuvuuden ryhmät ohjaavat noita energioita, jotka täytyy vapauttaa, koska ylösnousemusprosessi on aiheuttanut ne, paikkoihin jotka hyötyvät asioiden romahtamisesta. Myös jotkut inkarnoituneet edelläkävijät/valotyöntekijät ovat tehneet tällaista energiatyötä, pääasiassa maanjäristysten ja myrskyjen osalta, ohjaamalla niitä tarkoituksella vähemmän asutuille alueille henkien säästämiseksi. (Jotkut sielut haluavat kuolla hyvin dramaattisten maamuutosten kautta. Toiset sielut haluavat kuolla hiljaa, mahdollisimman pienen draaman kera, ja jotkut sielut haluavat kuolla ylösnostamalla fyysisen kehonsa. Aina on paljon luovia vaihtoehtoja. Ei ole oikeaa tai väärää, vain se, mitä sielu tarvitsee kokemusten suurempaan yleistasapainoon ja henkilökohtaiseen viisauteen.)

Lisääntynyt huimaus on myös näitä muita sivuvaikutuksia, ja se on usein niin kovaa, että sekin aiheuttaa pahoinvointia. Enemmän sydämen jyskytys-, väpätys- ja muljahdustunnetta ja kipua korkean sydämen alueella keskellä rintaa. Yhdistä kaikki tämä ja lisää siihen patriarkaatin tuhoutuminen rintaansa takoen ja tuntematta mitään muuta kuin ahneuden; maan toistuva järiseminen ja vavahtelu Tyynenmeren tulirenkaan ympärillä kuin yrittäen synnyttää jotain UUTTA; ihmisten massalähtö fyysisestä kehostaan päättyneen yhdeksän vuoden syklin (2016) viimeiseen päivään saakka; voimistuneet ylösnousemuksen sivuvaikutukset ja kulkeminen nolla-alueella jalkojen alla vain siipi ja rukous – ja kuka enempää tarvitseekaan? – ja viime aikoina on ollut jotain muuta, aivan kuten tiesimme olevan.

Lupaan, että kaikilla tulee jännittävämpää pitkin vuotta 2017, korkeilla ja ihmeellisillä tavoilla ja toisiaan myös "voi hyvä luoja" –tavoilla. Tämä on vanhan kuolemaa, joka tapahtuu samanaikaisesti UUDEN rakentamisen kanssa. Etkö ole iloinen, että aloitit kaiken tuon keskushermoston uudelleenjohdotuksen monta vuotta sitten? Aivomme ampuisivat ulos nenästä nyt, jos emme olisi tehneet sitä, kaikessa tässä merkittävässä tiivistyneessä evoluutiossa, joka ilmenee lopultakin hyvin fyysisenä kaikille. Nauttikaa, kun katselette massojen heräävän, suuttukaa todella ja liittoutukaa yhteen luodaksenne tarkoituksella positiivista muutosta kaikille. Tämä on toinen vaihe 1960-luvun hippivallankumouksessa sotia ja patriarkaalista valtarakennetta vastaan, ja indigot ovat tämän vaiheen hippejä.

Joulukuun loppu toi mukanaan kokonaisen rykelmän maanjäristyksiä Tyynenmeren tulirenkaan ympärillä. Olen harvoin huolissani suurista maanjäristyksistä, koska olen nähnyt toistuvasti, että korkeammat joukot kumppaneineen ovat auttaneet niissä vuosikymmenten saatossa. Mutta minulla oli joulukuussa 2016 pari hetkeä, jolloin asioita poksahteli kaikkialla fyysisen asuinpaikkani ympärillä – kirjaimellisesti – ja asun vain muutaman mailin päässä San Andreaksen siirroslinjasta Etelä-Kaliforniassa ja huolestuin hetkellisesti, että saattaisi tulla suuri paikallinen maanjäristys. Saattaa edelleen tulla, vaikka mahdollisuus heikkenee tätä kirjoitettaessa. Siitä on kuitenkin monta vuotta, kun olen tuntenut mahdollisuuden moniin suuriin ja näin ankariin maanjäristyksiin Tyynenmeren tulirenkaan ympärillä (ja myös suoraan asuinpaikassani), joten on ollut vähän stressaavaa viime aikoina.

Tämän vuoksi olen tarkistanut USGS:n maanjäristyssivuilta muutaman päivän välein, mitä, missä ja minkä kokoisia on ollut viime aikoina. Tällä kertaa tunsin, että jotain täysin UUTTA synnytettiin Tyynenmeren tulirenkaan kautta kirjaimellisesti. Vuosia sitten kirjoitin, että olin nähnyt selvännäköisesti uuden hyvänkokoisen saaren syntyvän Tyyneen valtamereen reilusti Havaijin saarten yläpuolelle. Tämä tuntuu nyt lähemmältä, kun olemme vuodessa 2017, ja on myös toinen mahdollisuus suurien saarien ilmestymiseen Tyynenmeren alueelle. Kyse ei ole vanhan Lemurian tulemisesta pintaan, vaan jostain UUDESTA ja paljon korkeammasta taajuudesta kuin alkuperäinen Lemuria …

Toinen asia – no, itse asiassa kaksi toisiinsa liittyvää asiaa – jonka halusin muistaa sisällyttää tähän – sen miltä nämä korkeamman taajuuden valoenergiat ovat saaneet veden, nesteen fyysisessä kehossani ja/tai soluissani tuntumaan viime aikoina. Lyhyesti sanottuna se olisi sähköiskuja sisältä. Kun tätä tapahtuu (ja monet teistä lukijoista ovat kokeneet tämän aarteen monta kertaa vuosien saatossa), kehoni tuntuu äärimmäisen tulehtuneelta näistä paljon korkeamman taajuuden valoenergioista, jotka antavat sähköiskuja soluihin ja nesteeseen niiden ympärillä ns. tuodakseen kotiin tavarat, jotka kehittävät lisää DNA:ta – moniulotteista kvantti-DNA:ta.

Niinpä yksilö luultavasti tuntee taas tulehtuneensa läpikotaisin, koska "Jumala antaa sähköiskuja meille", kuten Laura Gorgo hyvin osuvasti ilmaisi muutama vuosi sitten. Tämä onnellinen sivuvaikutus liittyy fyysisen ja ei-fyysisen DNA:mme jatkuvaan evoluutioon, mikä läikkyy kvantti-nyt-hetkeen, koska kaikki tämä on moniulotteista ja sekä fyysisen todellisuuden ulkopuolella että lineaarisessa aika-avaruudessa. Sytytystulppamme ns. päivitetään, jotta voimme kulkea pidempiä matkoja monilukuisissa kvantti-nyt-hetkissä ja tiloissa räjäyttämättä moottoria tai mitään muuta. Mutta täytyy sanoa, että tämä ylösnousemukseen liittyvä sivuvaikutus ei ole kovin hauska, koska koko kehoni tuntuu tulehtuneelta ja turvonneelta päiviä tai viikkoja kerrallaan.

Tämän saman asian toinen osa on pitkän ja kamalan kuivuuden (ja kuumuuden) äkillinen loppuminen täällä, missä asun, ja myös muualla maassa. Nämä kaksi asiaa, nämä kaksi sivuvaikutusta liittyvät taas kerran yhteen. Toisen käymme me läpi ja toisen käy Maa, mutta kyse on samasta asiasta, joka tapahtuu samaan aikaan, aivan kuten maajäristykset ja sisäinen tärinä jne.

Mainitsin, että pian parhaan kissaystäväni kuoltua 8.11., kahdeksan päivää täkäläisten vaalien jälkeen, tuli sade, mikä kertoi minulle, että pitkä ja kurja jakso oli lopultakin ohi. Sade on jatkunut täällä länsirannikolla siitä lähtien, ja sitten se kulkee itään USA:n poikki muuttuen kylmemmäksi ja voimakkaammaksi mennessään. Aivan kuten korkeamman taajuuden valoenergiat antavat sähköiskuja veteen/nesteeseen soluissamme ja myös lakaisevat DNA:n lisäkehityksen, vesi sateena ja lumena lisääntyy nyt ja auttaa huuhtomaan pois, mikä tarvitsee puhdistaa tämän elementin kautta, ja ruumiillistamaan korkeamman taajuuden UUSIA valoenergioita. Tulee helpommaksi nähdä ja ymmärtää, miten myös Maa ja kaikki sen elämä käy läpi saman, mitä ihmiset käyvät läpi ylösnousemusprosessissa ja sen sivuvaikutuksissa. Muinaisihmiset tiesivät tämän ja elivät sen mukaan, mutta nykyihmiskunta vasta alkaa tietoisesti yhdistyä taas Maahan/Gaiaan ja sitten myös tietysti kaikkeen muuhun.

Lopuksi, lisään nopeasti lisääntyneet kummalliset unet, koska minun täytyy tulla vähäksi aikaa horisontaaliseksi. Kummallisten äänien kuuleminen, joista ei tiedä, ovatko ne edes fyysisiä. Olen kuullut pienten kellojen kilisevän toisiaan, lisäksi kummallisia piippauksia, kuin jokin kone tai hälytys käynnistyisi. Mitään sellaista ei kuitenkaan ole talossani, joten en ole varma, mitä kuulen tässä. Toisia ääniä en osaa edes kuvata, koska ne eivät ole fyysisiä, joten en voi verrata niitä mihinkään. Kummallisia maailmojen välisiä ääniä.

On ollut myös paljon hyvin kummallisia ja vieraita ajatuksia ja tunteita. Sisäiseen maisemaani on yhtäkkiä tullut jotain asioita, jotka järkyttivät minua siinä, miten synkkiä, välivaltaisia ja suorastaan kummallisia ne olivat. Oma alakertani on minulle melko tuttu, eikä tämä kama tule sieltä! Osaan myös katsoa ja tuntea sitä rehellisesti ja sitten päästää siitä irti, jotta se voi siirtyä roskakoriin, mihin kaikki "roskat" menevät nyt. Minun ei tarvitse tanssia sen kanssa, viettää enempää aikaa sen kanssa, rakastaa, parantaa, eritellä tai analysoida sitä – pelkästään tunnustaa ja tuntea se ja antaa sitten jumalaisen lähteen imeä se ja jatkaa liikkumista eteenpäin. Ja minun täytyy vain sanoa tämä, ja olen pahoillani, että olen näin henkilökohtainen, mutta meidän pitäisi olla jo sen kaiken yli tässä kohtaa!

Virtsaaminen ja pissalla käyminen, erityisesti yöllä, on muuttunut taas hiljattain, ja tämä liittyy veteen/nesteisiin kehossa, soluissa ja DNA:ssa, kun kaikkia täytetään lisää korkeamman taajuuden valoenergioilla, jotka käynnistävät suuremman evoluution kaikilla tavoin. Ongelmana on, että tämä tekee joskus pissaamisesta vähän vaikeaa yöllä ja täytyy todella ponnistella saadakseen sen ulos. Jessus, mitä kaikkea käymme läpi evoluution nimissä! Joka tapauksessa, ajattelin olla urhea ja myötää julkisesti tämän ylösnousemukseen liittyvän sivuvaikutuksen. Jos kuitenkin olet huolissasi siitä, että sinun täytyy työntää kovasti keskellä yötä, saadaksesi kaiken pissan ulos, käy lääkärissä. Ole muuten onnellinen tietäessäsi, että DNA:si kehittyy lisää.

Onnellista uutta vuotta kaikille, ja odottakaa odottamattoman jatkuvan ja myös lisääntyvän. Ei pelkoa, vain suuria muutoksia.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.1.2017 9, 0, 1 – MENE!

ViestiKirjoittaja hammer » 22.01.2017 11:11

9, 0, 1 – MENE!

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
19.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tiedämme kaikki, että huomenna asiat muuttuvat dramaattisesti. Huomaa, etten sanonut "hyvällä ja positiivisella tavalla" tai "huonolla ja negatiivisella tavalla" – vanhaa alempaa kaksinaisuustietoisuutta. Sanoin vain, että asiat alkavat nyt muuttua ja muuttuminen on tässä tapauksessa kehittymiskoodi. Ei ole paljon tarvetta puhua tämän likaisuudesta fyysisellä tasolla hallitusten, poliittisten puolueiden, presidenttien seurueineen ja vastaavan osalta. Se on ilmiselvää niille, joilla on korkeampi tietoisuus, moniulotteinen perspektiivi ja ensikäden tietoa ja kokemusta tästä ylösnousemusprosessista edelläkävijöinä ja tienviitoittajina, mutta se on kamala huolenaihe valtaosalle ja rehellinen usko ja suuri toive parhaimmillaan monille muille. Anna heille kaikille aikaa, koska suurin osa näistä suurista muutoksista, jotka alkavat nyt, tekee tehtävänsä suurimmalla osalla heistä riippumatta siitä, minkä uskomusjärjestelmän ja poliittisen puolueen alle he ovat tunkeneet vanhan alemman 3D-sydämensä. Huomaa, etten sanonut "heillä kaikilla". Havaitse aina korkeasta sydämestä.

Olemme saavuttaneet ylösnousemusprosessissa ajan, jolloin kaikki muut alkavat nyt oivaltaa, että asiat ovat muuttumassa tavoilla, joilla he eivät olisi koskaan kuvitelleet niiden muuttuvan – tai edes voivan muuttua. Tässä ei ole kyse yhdestä tyypistä tai puolueesta tai suuryrityksestä jne., vaan planeetan ja universumin evoluutiosta, ja tyypillisesti kun tämä piste saavutetaan fyysisellä tasolla, fyysisessä maailmassa ja todellisuudessa, ihmiset alkavat pumpata kovasti adrenaliinia monista syistä! Tämä on "siirtymä" heille sillä tavalla, miten jokainen ihminen tulkitsee sillä tasolla tai portaalla, jolla hän on tällä hetkellä.

Jotkut teistä ehkä muistavat, mitä kävin toistuvasti läpi kesäkuukausina 2016 kolmen eri yleismiehen, aitakaverin, sähköasentajan jne. kanssa. Se oli hyvin epämiellyttävää, mutta myös näiden kolmen eri miehen "käydessä kimppuun" talossani, jotka olin palkannut tekemään tiettyjä töitä (kolme eri kertaa, ajattele!), tiesin, että jotain tärkeää yritettiin paljastaa minulle silloin. Nämä kaikki kolme miestä saarnasi Trumpin saavutuksista ja siitä, miten tämä laittaisi taas asiat oikein ja kuntoon ja miten hän lähettäisi kaikki "pahat ihmiset" vankilaan jne. Koska kaikki nämä kolme miestä olivat psykopaatteja ja naistenvihaajia ja he olivat minun kodissani, yritin parhaani mukaan selviytyä heistä ja vastaanottaa lisäksi ne viestit, jotka minulle paljastettiin näiden hyvin epävakaiden ihmisten kautta. Olen väistellyt koko elämäni patriarkaalisia naistenvihaajapsykopaatteja, kuten useimmat teistäkin, mutta tämä oli erilaista, enkä täysin tajunnut noita enneviestejä kesäkuussa, heinäkuussa ja elokuussa 2016.

Oletin, että Hillary voittaisi ja hänellä olisi noita toisia voimia ja ihmisiä, jotka eivät ole tehneet kaikkea, mitä on tehty pari viime vuosikymmentä. Silloin en ymmärtänyt, että jos hän voittaisi, olisi pelkästään lisää samaa vanhaa patriarkaalista roskaa eikä se sopinut yhteen sen kanssa, missä olimme ylösnousemusprosessissa. Niinpä auttamaan kaikkia sen tiedostamisessa enemmän, miten järjettömiä ja negatiivisia asiat ovat oikeasti olleet koko ajan, tarvitsimme jonkun ja ryhmän vankkumattomia hännystelijöitä hajottamaan sen kaiken koko maailman eteen. Ihmisten täytyy saada se pahasti päin naamaa ja julkeasti kaikkien nähtäväksi, kuultavaksi ja tunnettavaksi itse, jotta he ovat viimeinkin valmiita ja halukkaita muuttumaan/kehittymään. Tarvitsemme jonkun kumppaneineen sytyttämään härskin tulen tietämättömien perseiden, huijattujen mielten ja pitkään heikennettyjen sydänten alle, jotta heidät saadaan tekemään muutoksia itsessään.

Taas kerran, tämä on massojen evoluutiota tässä fyysisessä maailmassa. Tämän ensimmäinen vaihe oli 1960-luvulla, joidenkin hippien ollessa silloin edelläkävijöitä. Tämän päivän toisessa vaiheessa kyse on indigoista ja muista. Hengitä, kaikki on ok, mutta valtaosalla massasta asioiden täytyy tulla niin huonoiksi, että he ovat häpeissään ja valmiita, ennen kuin heillä kirkastuu riittävästi, jotta he uskaltautuvat henkilökohtaiseen muutokseen sisäisesti ja ulkoisesti. Ihmiset ovat tulleet tähän pisteeseen nyt ja pian tulee vielä lisää, joten anna heidän käydä läpi, mitä heidän täytyy, samalla kun itse jatkat sen tekemistä, mitä sinä/minä/me edelläkävijät olemme tehneet koko ajan.

Tiedäthän, miten asiat eivät voi alkaa eivätkä ala, ennen kuin on täsmälleen sen aika? Miten planeettojen täytyy alkaa kulkea suoraan tai vaihtaa merkkiä tai mitä tahansa ja miten numeroenergioiden täytyy käydä läpi viimeinen 9-sarja, sitten nolla ja lopulta saavuttaa UUDET 1-energiat, ennen kuin asiat lähtevät oikeasti liikkeelle jne.? Kaikki tämä ja muuta on aktivoitu matkallamme tämän viimeisen 9-syklin läpi, sitten nolla-alueen 0-energioiden läpi 9:n ja 1:n välillä ja lopulta 1-energioihin UUDELLA korkeammalla tasolla ja UUDESSA syklissä. Olemme siinä nyt, mikä merkitsee, että asiat ovat muuttuneet taas kaikilla. Tervetuloa UUDELLE viimeisimmälle ja suurimmalle askelmalle, edelläkävijät – erittäin hyvin tehty.

Heti kun kaikki eri osat siirtyivät eteenpäin vuoden 2017 alkamisella, enkelivalo-olennot, maan ulkopuolisten olentojen ryhmät, eri galaktiset, mestariolennot ja vastaavat ovat siirtyneet tähän ylösnousemusprosessin UUTEEN vaiheeseen, ja tähän sisältyvät kovasti inkarnoituneet edelläkävijät, tähtisiemenet, tienviitoittajat ja ensimmäiset ruumiillistajat. Myös jokaisen meidän ylösnousemukseen liittyvä tehtävä on muuttunut hiljattain, joten odota, että korkeamman ulottuvuuden joukollasi, ystävilläsi ja perheelläsi Kotoa, tähtisukulaisillasi, korkeammalla itselläsi jne. on päivitettyä informaatiota ja tehtäviä sinulle nyt. Tämä kuulostaa dramaattisemmalta, mitä se oikeasti on, kun olemme käyneet läpi näitä päivityksiä satoja kertoja, mutta ole nyt vastaanottavainen UUDELLE informaatiolle heiltä ja korkeammalta itseltäsi.

Useimmilla edelläkävijöillä tämä indikoi, että olemme kehittyneet UUDELLE tasolle ja UUTEEN vaiheeseen työssämme ja jatkuvassa ylösnousemuksen evoluutioprosessissa. Saatat huomata, miten se informaatio jota sait ennen, on viime aikoina taas muuttunut. Tai saatat huomata, että informaatio, valo tulee sinulle paljon hienovaraisemmilla ja vähemmän dramaattisilla tavoilla. Olen kokenut tämän tähän saakka pääasiassa niin, että informaatio, korkeampi tietoisuus ja tietäminen on nyt niin hienovaraista, luontaista ja sisäistä, ettei se tunnu tai näytä minusta lainkaan ulkoiselta informaatiolta. Tämä on yksi monista vinkeistä, että olet kehittynyt korkeammalle olemisen ja tiedostamisen tasolle, ja tämän vuoksi olet suoraan yhteydessä korkeampaan valoinformaatioon ja saa sitä tällä "aikuisemmalla", täysivaltaisella 5D-tavalla. Tämä jatkuu edelläkävijöillä, tähtisiemenillä jne. tänä vuonna hyvin nopeasti ja voimakkaasti, joten kiinnitä nyt huomiota hienovaraiseen tietämiseen korkeassa sydämessäsi enemmän kuin koskaan. Vähemmän lineaariseen ajatteluun ja paljon enemmän kvanttitietämiseen, koska pystyt nyt ruumiillistamaan ja ylläpitämään tuon valoenergiatason, ilman mitään haitallisia sivuvaikutuksia.

Toinen UUSI asia edelläkävijöille, tähtisiemenille, ensimmäisille ruumiillistajille jne. on, että jokaisen meistä täytyy täysin tietoisesti käsittää, miten voimakkaita olemme ja että luomme tietoisesti UUTTA nyt ja myös kauas "tulevaisuuteen", ja tästäkin on tullut hyvin hienovarainen ja luonnollinen tunne. Vietettyämme niin monta vuosikymmentä vanhassa alemmassa 3D-fyysisyydessä, vaatii vähän sopeutumista siihen, mitä olimme, ennen kuin tulimme vapaaehtoisesti tänne ottamaan kiinni energiapalloja, joita Lähde heittelee. Se ei ole enää niin työlästä ja aikaa kuluttavaa eikä niin raskasta ja vaarallista kuin vielä muutama vuosi sitten.

Nyt sinä/minä/me vain ajattelemme, tunnemme ja visualisoimme, mitä olemme ja mitä haluamme elämän maan päällä ja sen ulkopuolella olevan tällä korkeammalla tasolla tässä korkeammassa evoluutiosyklissä. Termi "tietoiset luojat" merkitsee jotain hyvin erilaista kuin kaksi, kolme tai viisi vuotta sitten, koska se on niin nopeaa – ja uskallan sanoa – helppoa siihen verrattuna. Pointtina on tiedostaa, mihin keskityt, koska voit rakentaa "todellisuuden" sen ympärille hyvin nopeasti nyt. Tämä on yksi monista 5D-vastuista, jotka nyt nopeasti muistamme ollessamme ihmisvalokehossa, joka kykenee tietoiseen luomiseen.

Yksi asia josta olen saanut paremman otteen, on olemiseni Denisenä valogeneraattori, valomajakka, valovälittäjä tällä planeetalla ja tässä ulottuvuudessa. Ne olivat vain sanoja – kivoja sanoja, kyllä, mutta minusta tuntuu, ettei niillä ollut minulle sitä täyttä merkitystä, mikä niillä olisi pitänyt olla. Niillä on nyt tammikuussa 2017. Kun lähden kotoa ja menen ostoksille tai jonnekin ulos, minun/sinun/meidän edelläkävijöiden täytyy nyt täysin ymmärtää, että kun kuljemme maailmassa, läsnäolomme muuttaa ja kehittää sitä kirjaimellisesti. Meidän ei tarvitse sanoa mitään kenellekään eikä meidän tarvitse pitää itseämme pyhänä tai mitään muuta sellaista puppua. Olemme "minä olen" –inkarnoituma ihmismuodossa ja säteilemme nyt valoa ja rakkautta ja jumalaista Lähdettä täysivaltaisina yksilöinä. Ja tällä on tietysti seuraamuksia – osa miellyttäviä, osa epämiellyttäviä. Anna korkeamman tietoisuutesi ja luontaisen sisäisen tietämisesi kertoa sinulle, mitä – jos mitään – sinun täytyy tehdä tai sanoa tai olla tekemättä tai olla sanomatta joka tilanteessa. Tämäkin on yksi noista monista 5D-vastuista, joiden kanssa edelläkävijät ovat tekemisissä enemmän kuin ennen.

Tämä informaatio jonka jaan seuraavaksi, on vain ilmaisemaan, miten voimakas ja todellisuutta muuttava siirtyminen vuoteen 2017 todella on. Ymmärrä, etten kerro tätä sinulle, koska tarvitsen tai haluan osanottoasi tai sympatiaasi tai mitään vastaavaa, koska näin ei ole. Olen täysin kunnossa ja odottanut ja käynyt läpi tätä jo reilut 30 vuotta. Sisareni kuoli 16.1.2017 58-vuotiaana. Hän kuoli näin nuorena, koska hän oli kohdellut kaltoin kehoaan kammottavasti ja kaikkea muuta teinistä saakka, joten tämä ei ollut lainkaan yllätys, vaan helpotus. Taas kerran, tämä on minulle ok, ja jos tietäisit tämän taustatarinan, ymmärtäisit miksi. Se oli paljon pahempi asia, kun paras kissaystäväni kuoli 16.11.2016, koska se ei ollut huumeaddikti, sillä ei ollut bulimiaa 40 vuotta, se ei ollut hajonnut monta kertaa eikä se ollut mieleltään ja tunteiltaan sairas ja riivattu.

Tiedän, että monilla teistä on perheenjäsen ja muu rakas ihminen toisensa jälkeen kuollut näiden ylösnousemusvuosien aikana. Tiedän, että olen astunut tuohon aikaan 2017 ja aion mennä näistä tapahtumista läpi, kun niitä ja kaikkia muita evoluutiomuutoksia tapahtuu, niin suuren viisauden ja tietoisuuden kera, mihin pystyn kunakin hetkenä. UUSI tehtävä, UUDET energiat, UUDET evoluutiomuutokset – jotkut mahtavia ja jotkut tuskallisia, mutta kaikki ylösnousemusprosessin aspekteja. Astukaa viimeisimpään UUTEEN muutostyöhönne, edelläkävijät, koska ihmiskunta tarvitsee meitä ja sitä, mitä teemme, vaikkeivät he ehkä edes tiedä olemassaolostamme.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

29.1.2017 UUDET VALOKOODIT 2017

ViestiKirjoittaja hammer » 05.02.2017 10:34

UUDET VALOKOODIT 2017

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
29.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä on niitä artikkeleita, joissa tunnen tarvetta kerrata joitain asioita, joita olemme jo käsitelleet, jotta sillä missä olemme nyt, on enemmän merkitystä ja vaikutusta. Peräännytään tarkastelemaan laajempaa perspektiiviä. Anna siis anteeksi, mutta aion nopeasti käydä ensin läpi joitain perusasioita ylösnousemusprosessin ensimmäisestä vaiheesta. Lisäksi tämä on yksi artikkeleistani, joissa korkean sydämesi, korkeamman tietoisuutesi ja korkeamman näkökykysi käyttäminen lukiessa auttaa sinua paremmin näkemään, tuntemaan ja tietämään tämän informaation korkeammasta ja paljon laajemmasta perspektiivistä, kuin meillä tavallisesti on päämme ollessa alhaalla, kun olemme raskaassa henkilökohtaisessa ja ryhmätehtävässämme.

Helvetti maan päällä

Kuten tiedät jo, hyvin kauan sitten jotkut olennot saivat päähänsä, että he olivat Jumalia jumalaisen Lähteen tai Kaiken olevaisen yläpuolella ja he voivat tehdä, mitä halusivat, ja periaatteessa kaikki on siitä lähtien ollut alamäkeä. Mutta tämän universumin vapaan tahdon vuoksi, tällaiset tapahtumat sallitaan monista syistä – kaksinaisuuden kokeminen eri muodoissa listan etunenässä. Aina on kuitenkin aikaraja, päättymisaika, jokaisella suurella evoluutiosyklillä (nyt ei puhuta vain 26000 vuoden pituisesta prekessiosyklistä, vaan kaikista sellaisista, joita koimme päättymispäivinä 2011 ja 2012) ja sillä, mitä sen aikana tapahtuu, koska jumalainen Lähde ei ole tyhmä, ja emmekö olekin ikuisesti kiitollinen siitä!

Siis nämä röyhkeät ja huijatut egohullut lähtivät kauan sitten pois jumalaisesta Lähteestä tai Kaikesta olevaisesta siinä väärässä uskomuksessaan, että he olivat itse Jumalia – isolla J:llä – eivätkä pelaisi sääntöjen mukaan, koska olivat niiden yläpuolella. Tämä on kaikki ok ja loistavaa, kunnes alkaa oivaltaa, että itsensä leikkaaminen irti jumalaisesta Lähteestä tällä tavalla ei tuo ruokaa pöytään tai bensaa tankkiin tai tuulta purjeisiin tai energiamehua luoviin ponnisteluihin jne., – no, tajuat, mistä puhun. Tämän ennakoimattoman ja merkittävän sivuvaikutuksen vuoksi, nämä olennot havaitsivat irrottuaan jumalaisesta Lähteestä, että heidän täytyi korvata tuo eroaminen, tuo luonnollisen ja jatkuvan jumalaisen Lähteen energioiden sisäänvirtaaminen, muilla keinoilla. Jep, näet, mihin tämä surullinen ja synkkä tarina on menossa.

Se meni näiden olentojen syntymiseen, joita minä kutsun pimeystiimiksi ja joita toiset kutsuvat arkonteiksi, langenneiksi sieluiksi, negatiivisiksi muukalaisiksi, matelijoiksi, dragoniaaneiksi, paholaisiksi, demoneiksi, negatiivisiksi olennoiksi jne., ja tarpeeseen elättää itsensä ja saada polttoainetta vääristymilleen ja lisävarkauksilleen tulemalla parasiiteiksi ja ruokkimalla itseään ihmisillä tässä tapauksessa. 3D-ihmisillä, -eläimillä, 2D-elementtaaliolennoilla, monilla kuolleilla 4D-ihmisillä (haamuilla) ja kaikella muulla, millä he voivat keksiä ruokkia itseään ja saada lisäksi polttoainetta piraattiluomuksilleen, jotka vääristivät monia muita luonnollisia jumalaisen Lähteen järjestelmiä.

Miltä tämä kuulostaa "jumaluutena"? Täytyy tulla parasiitiksi ja varkaaksi ikuisiksi ajoiksi, koska et voi tehdä tai luoda mitään itse, koska uskoit olevasi tasavertainen jumalaisen Lähteen kanssa ja siksi irrottauduit siitä. Millainen todellisuus onkaan viettää elämänsä ei-elävänä, ei-kuolleena zombina näennäisesti ikuisuuden. Ja olet uskonut kaiken aikaa, että ihmiset olivat zombeja.

Surullinen osa tätä on se, miten nopeasti ja helposti kaikki olennot sopeutuvat pahimmista pahimpiin tilanteisiin – itse aiheutettuihin tai muihin. Pimeystiimi sopeutui tulemalla parasiiteiksi ja varkaiksi selviytyäkseen erottuaan Lähteestä, ja ihmiskunta teki sen sopeutumalla "ruokkimaan" pimeystiimiä uskoen sen loputtomat valheet ja jatkuvan sotimisen toisia ihmisiä vastaan ja pahempaa.

Mutta kiitos noiden viisaiden ennalta asetettujen päättymisaikojen, joita on jumalaisen Lähteen valtavissa kosmisissa suunnitelmissa ja evoluutiosykleissä, tämä negatiivinen järjettömyys ja hevonpaska saavutti vihdoin "lopunaikansa" , myös meidän elämässämme. Voitko uskoa sen?! Tietysti voit, koska suuri kutsu kiiri kaikille vapaaehtoisille monissa ulottuvuuksissa, eri galakseissa ja maailmoissa, aina fyysiselle 3D-maapallolle saakka, erityisesti tämän lähestyvän päättymisajankohdan myötä, että autetaan häätämään nämä syvälle kaivautuneet hirviömäiset muukalaisvampyyripuutiaiset, paholaiset, demonit ja kumppanit.

Kun tämä suuri kutsu lähti, nostin välittömästi käteni ja sanoin: "Me lähdemme" ja niin minä/me lähdimme. Mutta sen vuoksi mitä minä/me olimme, ennen kuin vapaaehtoisesti jätimme kotimaailmamme, ulottuvuutemme, valotasot, enkelitasot, tähtijärjestelmät, galaksit jne., meidän täytyi vähentää paljon luontaista valoamme ja laskeutua alaspäin kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla päästäksemme riittävälle taajuusasteikolle, inkarnoituaksemme fyysiselle 3D-maapallolle ja jatkaaksemme suuren työn tekemistä tuon fyysisen 3D-järjestelmän sisäpuolelta.

Merkittävä auts! mutta joka tapauksessa teimme sen – me vapaaehtoiset, valo-olennot, ylösnousseet mestarit, tähtisiemenet, supermuinaisihmiset. Sitten useimmat meistä unohtivat välittömästi, keitä olimme oikeasti ja miksi olimme täällä fyysisen kehon lihapuvussa, häiriintyneiden ja kamalien negatiivisten ei-fyysisten ja ei-inhimillisten olentojen jatkuvasti hakattavana ja kimppuun käytävänä JA myös paikallisten maaihmisten! Voi paska, mitä minä/me olemmekaan tehneet ja voimmeko varata välittömästi paluulipun Kotiin?

Ei – tulimme vapaaehtoisesti tekemään tämän. Ja näin teimme sen, mitä tulimme tänne tekemään, eli häädimme ja poistimme negatiiviset parasiitit ja niiden piraattivarkaat jumalaisen Lähteen valtavasta "kaapelitelevisiosarjasta" tahallaan vääristämästä ja käyttämästä, jotta ne voisivat ruokkia itseään vielä lisää sen elinvoimaenergian lisäksi, jota ne ottivat jatkuvasti ihmisiltä ja vastaavilta elämänmuodoilta tässä järjestelmässä. Ei, tulimme vapaaehtoisesti maanpäälliseen helvettiin tekemään osamme tässä fyysisessä ulottuvuudessa helvetin lopettamiseksi, ja tämän olemme tehneet – ja saanko muistuttaa, että nopeammin ja laajemmin, kuin oli alkuperäinen suunnitelma.

Näin tapahtuu, kun saamme asiat järjestykseen töissä. Sitten kun me vapaaehtoiset lakkasimme itkemästä, kitisemästä ja panikoimasta niitä kamalia 3D-fyysisiä ja 4D-astraalitilanteita, joista löysimme itsemme, olemme olleet vakavasti huomioon otettava voima. Oletteko jo täysin oivaltaneet sen, vapaaehtoiset edelläkävijä-, tähtisiemen- ja tienviitoittajatoverini? Jos ette, teidän täytyy tehdä se, koska toinen vaihe on täällä ja tehtävämme on muuttunut taas ja dramaattisesti.

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

Fotonivalon tarkoitus

Yksi suuren evoluutiosyklin loppuunsaattamisen hyvin tärkeä ja automaattinen piirre on, että kaikki (siis valmiit ja haukkaat kehittymään tuossa kohtaa) maan päällä (ja muualla) alkavat hitaasti mennä ns. 7D-valon fotonikaistaan tai fotonivyöhön, joka on avaruudessa paikka, jonka läpi kuljetaan fyysisesti.

Kun yksi suuri evoluutiosykli saavuttaa umpeutumisaikansa, kaikki entiset energeettiset karmakumuloitumat, jotka on kerätty tuon pitkän syklin aikana, täytyy muuntaa, selvittää, neutralisoida ja päästää irti tunteellisesti, fyysisesti ja energeettisesti. Henkilö, maailma, järjestelmä jne. ei voi kehittyä ja nousta seuraavaksi korkeammalle taajuusasteikolle ja seuraavaan sykliin tuoden mukanaan koko vanhan alemman taajuuden taakkansa karmana, haavoina, pelkoina, projektioina, ratkaisemattomina ongelmina ja tunteina, tasapainottomuuksina jne. Sitä ei sallita, koska alempi ei voi olla korkeammissa taajuuksissa ja järjestelmissä ja näin ollen on sisäänrakennettuja suojatoimenpiteitä kaikille kehittyvälle/ylösnousevalle näissä suurissa siirtymäkohdissa.

Yksi näitä luonnollisia suojatoimenpiteitä on pakollinen kosminen retki fotonivalon läpi, koska fotonivalo muuntaa automaattisesti kaikki alemmat taajuudet, henkilökohtaisen ja kollektiivisen karman ja energiajäämät elämisestä suuren evoluutiosyklin läpi yhdellä tasolla ja kokemusasteikolla.

Hyvin yksinkertaisin mutta oikein termein, ajattele 7D-valon fotonivyöhykettä niin, että on mentävä korkeamman ulottuvuuden valon kosmisen, vihkivän ja "pöytä puhtaaksi" –autopesun läpi, jotta poistetaan kaikki monien aionien ja aikakausien kumuloitunut ja kovettunut lika, pöly, savi, saderoiskeet, tahma, ötökät tuulilasista, linnunkakat katolta, koiranpissa renkaista ja kaikki muu kerääntynyt kama ja roska. Fotonivalo kirjaimellisesti pesee, höyrystää, hajottaa, puhdistaa, muuntaa ja poistaa kaiken (planeetat, auringot, kokonaiset aurinkokunnat jne.) ja kaikki (ihmiset ja muut), jotka menevät läpi tästä suojatoimenpideautopesusta – ja emmekö ole kaikki myös hyvin kiitollisia tästä!

Tässä on linkki artikkeliin (https://deniselefay.wordpress.com/2013/ ... ton-light/), jonka kirjoitin 2013 siitä, miten fotonivalo oli katsonut minuun siinä mainituista päivämääristä saakka. Jos et ole nähnyt tätä vanhaa artikkelia, ehdotan, että luet tai katsot sen, koska nuo kuvat olivat täsmällisiä siitä ajasta. Alla oleva monimutkainen geometrinen kuvio on niin lähellä, kuin olen pystynyt löytämään siitä, mitä näin viime viikolla tämän fotonivalon koodauksesta. Lisää tästä seuraavassa osioissa.

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

Taivas maan päällä

Me vapaaehtoiset, edelläkävijät, valotyöntekijät, tähtisiemenet jne. olemme kuulleet ja tienneet, että monia uusia valokoodeja tulee meille ja miten ruumiillistamme ne ja sitten ankkuroimme tähän fyysiseen maailmaan ja uusiin verkkojärjestelmiin jne. auttamaan Maan ja ihmisten ylösnousemusprosessia. Valokoodit tai valon koodit eivät ole uutta informaatiota useimmille teistä tätä lukevista, mutta kuten olen usein tunnustanut, on yksi asia tietää älyllisesti jostain ja jotain täysin muuta elää se alkemisena, energeettisenä ja henkisenä vihkimyksenä omassa itsessään ja kehossaan. Minulle tapahtui tämä jälleen viime viikolla ja vaikka se kesti vain noin kolme sekuntia, niin kuka tarvitsee enemmän aikaa, kun informaatiota eli valoa vastaanotetaan ja ruumiillistetaan korkeammasta tietoisuudesta ja olennosta lineaarisen ajan ja fyysisen paikan ulkopuolella? Ei tarvita.

Kun tällainen valo tai informaatio havaitaan, se tulee tyypillisesti suurina informaatioerinä, ei vain lineaarisena sanajonona tai telepaattisina sanoina korkeamman ulottuvuuden olennolta tai korkeammalta itseltä. Se on tyypillisesti kokonainen erä, "köntti" tai valodatakokoelma, eli havaitset välittömästi visuaalisen informaation, yhdistettynä samanaikaisesti vastaavaan ääni-infoon, tunneinfoon ja korkeampaan tietämiseen, ja vie vain hetken vastaanottaa ja havaita tämä valoinformaatioerä ja olla ikuisesti sen muuttama. Tämä on yksi tapa, jolla korkeampi tietoisuus toimii – sekunnin murto-osassa massiivinen määrä korkeampaa valoinformaatiota ja tunteita ja tietämistä iskee sinuun samanaikaisesti ja laajentaa sinua vähän lisää siitä, mitä olit hetki sitten.

Tämä lisääntyy nyt kaikilla edelläkävijöillä, tähtisiemenillä, vapaaehtoisilla jne., joten valmistaudu häikäisevän valon lisääntymiseen, käänny sitten ympäri ja häikäise toiset uudella päivitetyllä valollasi ja valokoodeillasi. Jumalainen Lähde heittää erilaisia palloja ja me edelläkävijät täällä fyysisellä ulkokentällä otamme kiinni nuo pallot ruumiillistamalla ne itseemme, jotta pystymme ankkuroimaan ne uuteen kehittyvään Maahan ja sen uusiin yhteensopiviin verkkoihin, ihmisrodun ja tulevien maatodellisuuksien saataville.

Tässä tulee vaikein osa minulle kuvata, mutta kuvaan niin täsmällisesti, kuin pystyn, juuri sen mitä näin, tunsin, kuulin ja tiesin siitä, mitä koin viime viikolla seisoessani parkkipaikalla Bed, Bath & Beyondin edessä ihailemassa kovaa lumisadetta ympäröivillä vuorilla. (Yhdistelin kolme tuntia turhaan eri valokuvia ja vektorikuvia netissä yrittäessäni löytää yhden kuvan, joka jokseenkin muistuttaisi, mitä näin, jotta sinulla olisi fyysinen kuva käytettävänä ja tunnettavana lukiessasi tätä artikkelia. Kaiken tuon ajan ja työn jälkeen löysin yhden kuvan, joka oli aika lähellä näkemääni – se on valkoinen geometrinen kuva yllä. Sori, etten pystynyt olevan jännittävämpi – luoja tietää, että yritin – mutta kunnes useammat ihmiset pystyvät näkemään korkeamman taajuuden energioita, olentoja, koodeja jne. ja/tai minunkaltaiseni jotka näkevät, oppivat piirtämään, tämän parempaa ei tule tällä hetkellä. Turhauttavaa.)

Viime viikolla minun täytyi päästä kahden kuukauden kovan sateen jälkeen täällä Etelä-Kaliforniassa (iso juttu monen vuoden kuivuuden ja äärimmäisen kuumuuden jälkeen) vähän ostoksille ja juokseminen Bed, Bath & Beyond:iin oli listallani. Tuona päivänä ulkona oli tahratonta kovan ja puhdistavan sateen jälkeen ja vuoret asuinlaaksoni kolmella puolella olivat raskaan lumen peitossa, mikä teki koko näkymästä melko henkeäsalpaavan, erityisesti fotonien nielaiseman auringon ja melkein tähtimäisen auringonvalon vuoksi. Kun seisoin parkkipaikalla ottaen sisääni kaikkea raikkaaksi pestyn ja kuuratun luonnon fyysistä kauneutta, kaikki muuttui yhtäkkiä ja näin miljoonia pienikokoisia geometrisiä, kristallisia fotonivalokoodiastioita kaikkialla. Näin niitä ja samanaikaisesti kuulin, tunsin ja tiesin vähän informaatiota niistä ja siitä, mitä ne ovat nyt tammikuussa 2017 suhteessa ylösnousemusprosessiin ja edelläkävijöihin, jotka ruumiillistavat nämä uusimmat valokoodit itseensä, DNA:han ja soluihin.

Tarpeetonta kai sanoa, että se oli uskomaton näky, koska nämä monet miljoonat valokoodit muistuttivat jotenkin tuota yllä olevaa kuvaa, mutta ne olivat elävää kristallia, jossa oli superterävät geometriset kulmat kaikkialla. Mikään niistä ei ollut pehmeä ja pyöreäkulmainen, oli vain veitsenteräviä kristallisirpalemaisia geometrisiä muotoja, jotka yhdistyessään kevyesti toiseen muodostivat hyvin tahrattomia ja kristallisia ääniä, jotka muistuttivat minusta vähän kiinalaisia lasituulikelloja. Ne helisivät ja soivat kuin pikkuruiset kristallikellot, kun yksi tai useampi kosketti toisiaan, mitä ne tekivät toistuvasti kaikkialla. Se oli taivaallista, jumalaista, taianomaista ja yllättävän terävää ja voimakasta, mutta kaunista hyvin erilaisella korkeamman taajuuden tavalla. Kaunista tähtimäisellä tavalla, korkeamman ulottuvuuden tavalla, mitä se juuri oli ja on tässä ja nyt fyysisessä uudessa Maassamme.

Koska niiden muodostama ääni toisiaan koskettaessaan oli niin ylimaallista, metsästin netistä myös tuulikelloja ja niiden ääniä, jotka olivat lähellä kuulemaani. Löysin yhden sivuston, joka tekee tuulikelloja ja jossa oli lyhyt tallennettu ääninäyte jokaisesta, jotta voi valita itselleen sopivan. Lisään linkin tähän (https://www.chimes.com/SoundRoom.aspx), koska monia niistä oli hauska kuunnella ja jotkut äänet saivat kolmannen silmän (aivolisäke) ja kruunun (käpylisäke) kaikumaan kuunnellessani.

Ne tuntuivat siltä, kuin useimmat korkeamman ulottuvuuden asiat ja olennot – täynnä valo-rakkautta, ei vanhaa 3D-egopohjaista rakkautta. Ei lähellekään sellaista! Tätä on vaikea kuvata pelkästään siksi, koska useimmat ihmiset ovat uskoneet, että korkeampi jumalainen rakkaus on lämmintä ja pörröistä, vaikka se itse asiassa on täysin päinvastaista. Se on voimakkaampaa ja intensiivisempää, kuin useimmat meistä voivat vielä kuvitella. Tuntuu usein, että se on niin valtavaa, niin voimakasta ja niin intensiivistä, että pelkästään se lähellä oleminen repii lihat luista ja eristyksen joka hermosta kehossa ja olemuksessa! Sitä kohtaan on suurta kunnioitusta, koska se on, mitä on, eikä jokin mitätön ja vesitetty ihmisversio. Se on rajua voimaltaan ja puhtaudeltaan, ja varhaisvaiheissa missä me edelläkävijät olemme nyt, saamme vasta tutustua jälleen tähän rakkauteen, mutta fyysisessä kehossa ollessamme, mikä muuttaa kaiken! Siksi tarvitaan joukko energeettisiä portaita, jotka meidän kaikkien täytyy käydä läpi, jottei pelkkä rakkauden intensiivisyys hävitä meitä siitä paikasta.

Missä olinkaan? Ai niin, näiden vuoden 2017 valokoodien tuntemisessa, jotka on pakattu geometriseen kristallifotonivalomuotoon ja jotka laulavat koskettaessaan toisiaan kevyesti lentäessään kaikkialla ja jokaisen meidän läpi nyt.

Kysyin, miksi nämä valokoodit oli pakattu niin teräväkulmaisiin muotoihin, joissa ei ollut mitään pehmeyttä ja pyöreitä reunoja. Sain välittömän tiedon, että tämä on laimentamatonta ja rajoittamatonta jumalaista feminiinisyyttä luonnollisessa tilassaan tässä kohtaa meitä ja fyysisistä todellisuutta varten. Kootkaa voimanne, ihmiset! Vitsi. Kehitymme ja sopeudumme siihen, että jumalainen feminiinisyys taas korkeammassa taajuudessaan, tähtimäisenä, millään tapaa vääristymättömänä tai laimentamattomana. Jumalainen feminiinisyys on niin paljon vahvempaa ja hurjempaa, kuin useimmat uskoisivat, eikä mitään sellaista, mitä pimeystiimi on aiemmin syöttänyt siitä ihmisille. Totuus soi nyt kovaa ja se tulee jatkuvasti kovemmaksi, joten sopeudu tähän uuteen puoleen ja energiaan, koska se on todella suuri, tärkeä ja kauan odotettu juttu.

Havainnoidessani tätä, tiesin myös, että nämä kuvat jotka näin, kuulin ja tunsin tässä fyysisessä maailmassa, olivat uuden syklin, vuoden 2017 1-energioiden viimeisimpiä uusia valokoodeja. Ne menevät kirjaimellisesti fyysisyyteen ja energiakehoomme ja edelläkävijät ruumiillistavat ne nyt, ja koska nämä ovat uusia korkeamman taajuuden energioita ja koodeja jne., joita meillä ei ole aiemmin ollut, monet meistä tuntevat hetkittäin äkillistä terävää, jääpiikiniskumaista kipua kehon eri osissa – luissa, nivelissä, lihaksissa ja hermoissa. Sattuu joskus vähän, kun noita superteräviä geometrisiä kristallisia fotonivalokoodeja jotka vuotavat yli eläviä jumalaisia feminiinienergioita, tulee kehoon ja hermostoon. Nämä valokoodit – useimpien muiden tapaan – leikkaavat kuonaa, kuluneen evoluutiosyklin vanhoja alempia koodeja, rakenteita ja järjestelmiä kuin kristalliveitsi, nollamyötätunnolla mitään kipua kohtaan, jota se saattaa aiheuttaa, koska tässä on kyse kehittymisestä korkeampaan valotaajuuteen ja yhteensopivista järjestelmistä ja todellisuuksista eikä mistään muusta. Toisin sanoen, vain tee se.

Hengitä, lepää, vietä joka päivän hiljaista aikaa ja kiitä siitä, että voit kokea ja ruumiillistaa niin kehittyneitä energioita ja uusia valorakenteita (koodeja) fyysisessä kehossa ja inkarnoituneessa itsessäsi, vaikka se on usein hetkellisesti tuskallista. Korkeamman ja matalamman yhdistyminen ei ainoastaan jatku yksilöinä, vaan se laajenee myös kovasti 2017.

Näin ja tiesin myös, että näitä kristallivalokoodeja lisätään pitkin vuotta 2017, luultavimmin päiväntasausten ja päiväseisausten paikkeilla. Näin koodeja lisättävän helposti näihin geometrisiin kristallimuotoihin (astioihin), niiden tällä hetkellä tyhjiin tiloihin, samalla tavalla kuin uusi ohjelma lisätään tietokoneeseen. Joka kerta kun 2017 on uusi energia-aalto, se merkitsee uusien valokoodien lisäämistä siihen, mitä meissä on ennestään. Toisin sanoen laajentumista, korkeampaa tietoisuutta ja todellisuuksia jne. ja melko suuria eriä ainakin neljä kertaa 2017, koska näin on suunniteltu tälle vuodelle tätä kirjoitettaessa. Asiat saattavat tietysti muuttua, joten pysykää joustavana, koska kaikkea voi tapahtua näiden uusien 1-energioiden myötä tällä korkeammalla tasolla.

Okei, minua alkaa väsyttää ja minun täytyy lopettaa tämä ja tulla välillä vähän horisontaaliseksi. On tärkeää, että tämä julkaistaan tänään – tammikuun 2017 viimeiset 11-1-1-energiat – ja tästä syystä pusken itseäni enkä viimeistele vasta huomenna. Korkealta kutsuttaessa vastaamme ja teemme parhaamme.

Ennen kuin unohdan, niin minut on herättänyt kirkkaat valkoisen valon valtavat välähdykset yöllä pimeässä, ja olen nähnyt myös muuten niitä yöllä. Valo niin suuri ja kirkas, että ajattelin, että sen on pakko olla fyysinen valo makuuhuoneessani. Mutta kun avasin silmäni ja näin, että oli täysin pimeää (minulla on lämpöpimennysverhot), oivalsin, että se mitä näin, olin "minä" ja enemmän ruumiillistamaani valoa. Monet meistä ovat nähneet ja Nähneet kirkkaan valkoisen valon välähdyksiä viime aikoina ja osan siitä ovat aiheuttaneet nämä uudet geometriset, kristalliset fotonivalokoodit, joita te edelläkävijät ruumiillistatte.

Ja lopuksi, jos haluat todella mahtavaa informaatiota fotonivalosta, fotonikaistasta ja Maan siirtymisestä siihen ja sen ajankohdasta jne., ehdotan ostamaan Barbara Hand Clow'n (korjattu painos 2010) kirjan Alchemy of Nine Dimensions: The 2011/2012 Prophesies and Nine Dimensions of Consciousness. Jokainen luku on jostain ulottuvuudesta ja kahdeksannessa ulottuvuudessa, 8D, on kyse: "… fotonikaistoissa 8D 'ajatusvaloaaltojen" oktaavit laskevat alemman taajuuden 7D-ääniaalloiksi …"

Tässä on osa siitä, mitä näin, tunsin, kuulin ja tiesin, kun tarkkailin näitä viimeisimpiä uusia geometrisia, kristallisia fotonivalokoodeja, joita monet meistä ruumiillistavat nyt. Tervetuloa vuoteen 2017, edelläkävijä, ja kiitos jatkuvasta upeasta työstäsi.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.2.2017 TÄHTÄÄ KORKEAMMALLE, RUUMIILLISTA ENEMMÄN VALOA JA

ViestiKirjoittaja hammer » 22.02.2017 21:37

TÄHTÄÄ KORKEAMMALLE, RUUMIILLISTA ENEMMÄN VALOA JA LENNÄ AURINGON LÄPI

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
19.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Yksi tärkein asia jota olen aina vihannut tässä maatodellisuudessa – siinä joka päättyi 21.12.2012 ja jossa sinä, minä ja koko ihmiskunta olemme eläneet koko elämämme tähän saakka – oli, että kuka tahansa voi päästä tänne! Syntiset ja pyhimykset, nerot ja idiootit, sydämettömät ja rakastavat, tervejärkiset ja mielenvikaiset, rehelliset ja epärehelliset inkarnoituvat kaikki samaan fyysiseen 3D-maailmaan yhdessä ja ovat hieroneet toisiaan tosissaan väärin aioneita. Se ei ollut reilua, koska kuilut – kehitys, tietoisuus, henkisyys, energia, karma, sielufokus jne. – ovat olleet liian suuria kaikkien ihmisten välillä, mikä on aiheuttanut melkein kaikille valtavaa ja jatkuvaa kärsimystä maan päällä.

Mahtava uutinen kuitenkin on, että nyt tapahtuvan maailmojen eroamisen vuoksi tämä tilanne loppuu, koska kaikkien ei enää sallita pakkautua yhteiseen avoimeen koulutodellisuuteen niin kuin ennen. Ihmiset jonottavat globaalisti – tiedostavat sitä tai eivät – siihen taajuuteen ja sen myötä siihen maailmaan, todellisuuteen ja aikajanaan, jonka kanssa he sopivat värähtelyltään yhteen nyt! Ei ensi viikolla, ei ensi vuonna, ei kahden tai kymmenen vuoden päästä, vaan tänään, nyt, jokaisen tunnin ja päivän joka hetki! Jos ei muuta, niin sinun pitäisi tosissaan hidastaa ja ajatella rehellisesti tätä tosiasiaa itsesi kannalta tässä ja nyt, mutta myös itsesi kannalta omassa lähitulevaisuudessasi. Ihmisten täytyy oikeasti rehellisesti ja täysin ymmärtää tämä fakta ja ylösnousemusprosessin vaihe, koska se on paljon tärkeämpi sinulle, minulle ja jokaiselle meistä, kuin useimmat tiedostavat … ja surullista kyllä, valtaosa ihmisistä ei ole lainkaan tietoinen siitä.

Toinen tärkeä asia, jota olen vihannut tässä maatodellisuudessa koko elämäni, on, että sen varastivat, valtasivat, siinä matkustivat pummilla – kuten Amy Allen kutsuu sitä, kun kuollut ihminen tai ei-fyysinen olento ottaa (tai yrittää) valtaansa elävän fyysisen ihmisen – pimeystiimin olennot (negatiiviset loismaiset muukalaiset, olennot ja muiden negatiivisten olentojen valtava hierarkia), kun Maa ja ihmiset olivat jo aivan maassa sen mullistavan globaalin tapahtuvan vuoksi noin 10500-10600 vuotta sitten, joka aiheutti 23.5 asteen kallistuman Maan akseliin ja tappoi ihmisen lähes sukupuuttoon. Kun ihmiskunta kompuroi tuon suuren planetaarisen katastrofin jälkimainingeissa ja yritti selviytyä ja sopeutua massiivisiin muutoksiin, pimeystiimi tunsi käsittämätöntä globaalia ihmistuskaa ja -kärsimystä säteilevän aika-avaruuden läpi ja näki sen suurena tilaisuutena syöksyä sisään ja ottaa hallinta, minkä ne tekivät. Ja sen kanssa ihmiskunta on ollut tekemisissä siitä lähtien – globaali katastrofi jota seurasi melko pian vallankaappaus planeetalla, jonka tekivät pimeystiimin muukalaisolennot ja valtava muiden negatiivisten olentojen hierarkia. Siis tähän saakka, ja näin ollen tapahtuu ihmisten ajankohtainen jonotus heidän taajuuteensa sopivaan maailmaan ja todellisuuteen tätä massiivista maailmojen eroamista varten. Lisa Renee kirjoitti tästä, mitä kutsun "ihmisten jonottamiseksi", helmikuun 2017 artikkelissaan Suostumus, jonka kopioin tähän kokonaisuudessaan hiljattain, mutta hän kutsuu tätä "tietoisuuskäytäviksi".

"Useiden viime viikkojen aikana olen ollut tietoinen suuren universaalin porttirakenteen tulemisesta näkyviin aurinkokunnassamme. Se vaikuttaa massiiviselta pyörältä, jossa keskeltä lähtee spiraalimaisia pinnoja. On tullut selväksi, että tämä arkkitehtuuri liittyy tietoisuuskäytäviin. Näin olennot reititetään sijoituspaikkoihinsa tai yhteensopivaan taajuuteen seuraavaa sykliä varten. Se mihin suostumme, määrittää suurelta osin käytävän, jonka läpi menemme, ja aikajanan jonka kanssa harmonisoidumme siirtyessämme seuraavaan sykliin. Ei ole parempaa asemaa kuin olla tietoinen siitä, että tapahtuu tämä liike ajan läpi, ja kyetä tietoisesti osallistumaan siihen aikomalla siirtyä positiivisimpaan ja korkeimpaan ilmaisuun itsensä ja toisten kannalta." –Lisa Renee

Olen tarkoituksella käyttänyt tiettyjä kuvia kuluneiden noin seitsemän vuoden aikana yrittäessäni auttaa lukijoita ymmärtämään tämän piirteen, tämän ylösnousemusprosessin loppuvaiheen ja maailmojen eroamisen. Aion käyttää joitain niistä taas siinä toivossa, että niissä on nyt enemmän tolkkua useammille lukijoille, kun kuvataan tätä ajankohtaista ja täysin luonnollista värähtelytaajuusjonotusta ja ihmisten harmonisoitumista näihin eri "tietoisuuskäytäviin".

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

(https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... &zw&atsh=1)

Kuten pitäisi olla ilmeistä näistä eri kuvista, annetaan ymmärtää, että on paljon eri polkuja, valintoja, taajuuksia, säteitä, "tietoisuuskäytäviä" jne. ja jokainen maan päällä elävä ihminen harmonisoituu tällä hetkellä värähteellisesti ja energeettisesti yhteen näistä poluista tai taajuuksista täysin niiden nykytaajuuksien perusteella, joita he tuottavat itse. Kukaan maan päälle nyt inkarnoitunut – tai muuallekaan totta puhuen – ei ole poikkeus tässä ylösnousemukseen liittyvässä prosessissa, jossa harmonisoidutaan tällä hetkellä taajuuteen, joka sopii lähimmin omaan taajuuteen. Tämä on maailmojen eroaminen tai maailman ja aikajanojen eroaminen, kuten myös olen kirjoittanut siitä vuosien saatossa. Se on tämä, lapset, tässä ja nyt, ja se on hyvin, hyvin tärkeä ja siksi jotkut ylösnousemusopettajat ovat toistuvasti jauhaneet tekemään parhaansa, jotta saa niin paljon korkeutta, nousua, valoa, tiedostamista, korkean sydämen tietoisuutta, kuin voi, joka päivän joka hetki, koska se vetää automaattisesti sinua, minua, meitä ja joka ihmistä maan päällä nyt sitä taajuutta kohti, joka on yhteensopiva meidän kanssamme yksilöinä.

Minäpä annan teille henkilökohtaisen esimerkin tästä ylösnousemusprosessin maailmojen eroamisvaiheesta ja siitä, miten pimeystiimi tekee nyt töitä hullun lailla siepatakseen, koukuttaakseen ja paimentaakseen mahdollisimman monia ihmisiä kaikkiin alempiin ja alimpiin taajuusjonoihin tai "tietoisuuskäytäviin" tai poluille jne. Syyn pitäisi olla selvä tässä kohtaa: ne tarvitsevat ihmisiä ruokkimaan pysyäkseen sellaisena, mitä ovat. Mutta ne ovat tehneet pitkään ja kovasti töitä tässä aspektissa myös itse, mihin menen hetken kuluttua.

Kun saavutimme edellisen suuren evoluutiosyklin (vähintään 225-250 miljoonaa vuotta pitkä) päättymispäivän 21.12.2012, me edelläkävijät astuimme uuteen ylösnousemukseen liittyvään vaiheeseen, joka alkoi tammikuussa 2013, ja olemme kohdanneet siitä lähtien uusia korkeamman värähtelyn tilanteita, suurempaa henkilökohtaista vastuuta, laajentunutta tietoisuutta, jatkuvaa korkeamman itsemme (energiamalli) ruumiillistamista, henkilökohtaisen "kellarimme" (tiedostamaton) ja sen jäämätavaran lisäkaivamista, lisääntyvää olemista lineaarisen ajan ulkopuolella ja satoja muita vastaavia asioita. Toisin sanoen meillä on ollut kiire, muttei siinä ole mitään uutta. Mutta niin on ollut pimeystiimikin, mitä en olisi halunnut joutua käsittelemään 21.12.2012 jälkeen. Mainitsinko suuremman henkilökohtaisen vastuun ja laajentuneen tietoisuuden? Mainitsin, ja tämäkin on osa sitä, pidät siitä tai et.

Voi kyllä, kolmas asia jota olen aina vihannut maatodellisuudessa tässä elämässä ja useimmissa muissa, on pimeystiimi.

Silti vuodesta 2014 saakka minulla – kuten monilla teistä tätä lukevista – on asia toisensa jälkeen tullut vaikeammaksi, pahemmaksi, hankalammaksi käsitellä jne. Samaan aikaan – kuten monilla teistä tätä lukevista – on asia toisensa jälkeen tullut positiivisemmaksi, helpommaksi, nopeammaksi, kevyemmäksi, kirkkaammaksi, tietoisemmaksi, rakastavammaksi jne. Kaksinaisuuden voimistumista hyvin merkittävästi vuosi vuoden jälkeen – kuten on tapahtunut joulukuusta 2012 saakka – ei ole ollut helppoa elää, ymmärtää tai selviytyä siitä energeettisesti ja psyykkisesti. Tämä veto näiden kahden vastakkaisen taajuuden välillä – toinen laajentuen aina vain korkeampiin valotaajuuksiin ja toinen tiivistyen vielä tiheämmäksi ja pimeämmäksi – on ollut todellinen testi ja oppimiskäyrä neutraalisuudesta ja korkean sydämen tietoisuudesta. Tämä energeettinen köydenveto ei voi tietenkään jatkua, koska se repisi meidät lopulta kappaleiksi tavalla tai toisella, ja monilla edelläkävijöillä on tuntunut juuri siltä vuodesta 2013 saakka. Päättymispäivästä lähtien ei ole ollut helppoa edelläkävijöillä tai tietämättömillä, ja tämä tuo meidät kaikki siihen varsinaiseen maailmojen eroamiseen, joka tapahtuu nyt.

Vuodesta 2014 saakka minulla on toistuvasti ollut tilanteita, jotka ovat olleet täynnä mahdollisuuksia vetää minut helposti alas, alas alemman taajuuden jonoihin tai "tietoisuuskäytäviin", ja tunnistin ne täysin tuolloin. Minulta on vienyt enemmän aikaa oppia ja saada kunnon työotteeseen se, että johtuen minun (ja sinun ja jokaisen meidän) jatkuvasta kehittymisestä tässä ylösnousemuselämässä, se minkä olen tuntenut "pimeystiiminä", laajentuu myös. Toivoin, että ne olisivat viimein vain menneet pois ja hävinneet, ja lopulta näin käykin, mutta siihen saakka minun täytyy käsitellä niitä ja niiden muuttuvia ja muuttuneita taktiikkoja, pidän siitä tai en. Se vain on, mitä on, ja lopulta olen niin kirkas ja säteilevä valo-rakkausevoluution myötä, ettei millään tästä ole merkitystä niin kuin ennen. Kuitenkin siihen saakka jokaisen meistä täytyy tietää, että pimeystiimi on valmistautunut myös tähän aikaan ylösnousemusprosessissa.

Koska olen ollut "psyykkinen" syntymästä saakka, olen aina nähnyt ja tuntenut muiden ulottuvuuksien olentoja ja asioita "perussettinä". Kiitos ylösnousemuksen evoluutioprosessin ja kaiken sen, mitä se on tehnyt meille, pystyn kuitenkin nyt havaitsemaan hyvin eri tavalla kuin 40 vuotta sitten, 10 vuotta sitten, eilen. Tämän jatkuvan kehitystilanteen lisäksi on fakta, että pimeystiimi on myös muuttanut valtaosaa taktiikoistaan edelläkävijöitä, tähtisiemeniä, indigoita, tiennäyttäjiä ja myös ihmismassoja vastaan. Muuttanut aikakausien myötä!

Menneisyydessä pystyin helposti selvänäköisesti näkemään, tuntemaan, kuulemaan jne. pimeystiimin muukalaiset, olennot ja entiteetit. Mutta tämän jatkuvan ylösnousemusprosessin vuoksi ja astrologisen aikakauden muuttuessa Kaloista (Neitsyen merkkiä vastapäätä) Vesimieheen (Leijonan merkkiä vastapäätä), pimeystiimin taktiikka ja energiat joita ne käyttävät ja joita varastavat, ovat myös muuttuneet dramaattisesti, ja minulta on vienyt jonkin aikaa selvittää, oppia, tunnistaa ja tietää se yhtä hyvin ja yhtä nopeasti kuin aiemmin.

Koska olen näkijä ja pimeystiimi tietää tämän kaikista näkijöistä (selvänäköiset), ne näkevät erityistä vaivaa ollakseen näyttäytymättä koskaan minulle. Pelottelutaktiikka ei ole toiminut minulla vuosiin, joten pimeystiimi muutti asioita hyvin nokkelasti vuoden 2014 paikkeilla ja aivan varmasti vuoteen 2015 mennessä. Ne pysyvät nyt näkymättömänä tai "verhottuna" parhaansa mukaan ja ohjaavat järeitä energialähetyksiä minua kohti (ja muita edelläkävijöitä) siinä toivossa, etten tunnista niitä ja sallin itseäni huijattavan ja vietävän toiselle, aina paljon alemmalle taajuustasolle. Ja ne ovat iskeneet todella kovaa näillä näkymättömillä, uusilla taktiikoilla ja ohjanneet erityistaajuuksia moniin meistä ja yrittäneet saada meidät keskittymään siihen, mitä heidän lähetyksissään on. Olen huomannut, että ne ovat nyt tyypillisesti hyvin paheellisia ja väkivaltaisia. Seksuaalisia, väkivaltaisia, paheellisia, sairaita ja hyvin alhaisia, ja nämä niiden lähetykset tähtäävät suoraan edelläkävijöihin ja yrittävät saada energiamme putoamaan ja meitä olemaan tekemättä, mitä olemme täällä tekemässä. Tässäkään ei ole mitään uutta – ainoastaan tekemistapa on muuttunut viime aikoina.

On yksi asia, että jokin hirviö näyttäytyy fyysisessä ja/tai ei-fyysisessä elämässä ja todellisuudessa ja yrittää vetää kunnolla turpiin tai muita vastaavia asioita. Mutta on täysin eri tarina, kun hirviöt jäävät tahallaan piiloon ja hyökkäävät sen sijaan ohjaamalla negatiivisia taajuuksia kohti, aikomuksenaan saada sinut ajattelemaan tiettyjä hyvin matalan tason perversioita ja keskittymään niihin. Kontrasti näiden lähetysten ja nykyisen luonnollisen tilani välillä on valtava, mutta se ei aina tee niiden estämistä yhtään helpommaksi.

On ollut vakavasti otettava oppimiskäyrä näiden erilaisten pimeystiimin taktiikkojen kanssa vuoden 2012 jälkeen ja pari kertaa on mielestäni tultu liian lähelle. Mutta näin jotkut edelläkävijät oppivat, taistellen henkensä, mielenterveytensä ja sielunsa puolesta! Tätä tapahtuu monista syistä, mutta yksi tärkeä syy on, että tiedämme ja tunnistamme sen ja voimme välittömästi lukea sen energiapuumerkin, kuten Lisa Renee mainitsi. Kun tämä on saavutettu, et tarvitse ketään tai mitään määrittelemään todellisuutta itsellesi, koska olet kokenut sen omakohtaisesti monta kertaa ja tiedät kaiken itse. Näin on aina ollut edelläkävijöillä, mutta vuodesta 2013 saakka olemme tehneet sen uudella korkeammalla tasolla. Tämä jatkuu, kun jatkamme kehittymistä näissä kehoissa ja inkarnaatioissa. Sanokaa kaikki se kanssani: "Kirkas ja säteilevä, kirkas ja säteilevä, kirkas ja säteilevä nyt!"

Jotkut lähtevät pois, jotkut tulevat sisään

Koko elämän ajan tietoisuudessani on korostunut tietyt asiat. Yksi niistä on varhaislapsuudestani saakka ollut aurinko, sen värit ja sen säteilemä valotyyppi. Tuo korostunut tietoisuus oli hyvin hyödyllinen, kun aurinkomme alkoi muuttaa väriään sen lähestyessä valon fotonivyötä ja lopulta siirtyessä siihen. Toinen asia on aina ollut negatiiviset maan ulkopuoliset olennot ja niiden ihmisen ja maan ulkopuolisen välinen hybridibisnes. Tässä aiheessa on aina ollut jotain paljon, paljon laajempaa, joka on nykinyt tietoisuuttani 1970-luvulta saakka. Muutama päivä sitten valtavampia tietoisuuspaloja siitä ja siihen liittyvistä asioista loksahti paikoilleen, paljon samaan tapaan miten kuvasin tietäväni enemmän pimeystiimistä, koska minä ja me (tarkoitan tässä erityisesti edelläkävijöitä) kehitymme ja olemme astuneet uuteen, korkeampaan vaiheeseen (2017) ja meidän täytyy tietää enemmän kaikesta. Ihmismassakin käy tätä läpi, mutta sillä tasolla, mihin se kykenee tällä hetkellä. Porrasaskelmia kaikille.

Joillain edelläkävijävapaaehtoisilla on kehon ulkopuolisia kokemuksia unitilassa (palvelu- tai tehtävätyötä), jolloin he menevät fyysisiin paikkoihin, jotta he voivat nähdä itse, mitä on tapahtunut salaisissa ja kätketyissä paikoissa salaa ja piilossa vuosikymmeniä. Tämä ei ole kaukokatselua, vaan todellista menemistä ei-fyysisessä kehossamme näihin paikkoihin maan päällä ja maan alla, myös muilla planeetoilla ja kuissa pinnalla ja pinnan alla sekä paikoissa ympäri aurinkokuntaamme ja sen ulkopuolella. Taas kerran, tätä tapahtuu, jotta edelläkävijät tietävät omakohtaisesti, ja tuo informaatio tallennetaan ja välitetään useista syistä välittömästi toisille valotiimin jäsenille korkeammissa ulottuvuuksissa. Edelläkävijöille riittää harvoin, että heille kerrotaan jotain – monien heistä täytyy kokea se suoraan, mitä se onkin, jotta he tietävät totuuden ja heille ovat tuttuja eri asiat, tilanteet, olennot ja niiden kaikkien energiapuumerkit.

Tiedät, miten pimeystiimi aina kääntää ympäri, nurinpäin ja ylösalaisin asioita, jotka jumalainen Lähde on luonut, siitä yksinkertaisesta syystä, ettei pimeystiimi pysty luomaan itse, koska ne päätti irrottautua Lähteestä kauan sitten. Niiden täytyy turvautua tähän jatkaakseen olemassaoloaan – jatkuvasti varastaa orgaanisia asioita, rakenteita, verkkoja, järjestelmiä, ihmisiä, ihmiskehoja, ihmisen tuottamia energioita jne. ja kääntää ja vääristää ne epäorgaanisiksi asioiksi ja rakenteiksi, jotta ne voivat elättää itsensä niillä. Ajattele viisikärkistä pentagrammisymbolia, joka edustaa ihmisolentoja. Ajattele nyt, miten pimeystiimi käänsi tuon symbolin ylösalaisin kauan sitten. Tätä se tekee selviytyäkseen – varastaa, vääristää ja turmelee.

Takaisin negatiivisiin maan ulkopuolisiin ja niiden pitkäaikaisiin hybridiprojekteihin ja muihin vastaaviin.

Muutaman vuosikymmenen minulla on ollut osittainen tietoisuus siitä, että pimeystiimi on hullunlailla valmistautunut johonkin suureen, joka olisi lähitulevaisuudessani. En nähnyt sitä selvästi, tunsin sen vain osittain, mutta se on vaivannut minua vuosikymmeniä. Yhtenä päivänä sain lopulta lisää selkeyttä tästä ja rehellisesti sanottuna se räjäytti tajuntani. Sen ei olisi pitänyt, mutta se räjäytti muutamaksi hetkeksi, ja sitten siinä kaikessa oli täysin tolkkua ja olin taas neutraalissa tilassa.

Suhteessa negatiivisten maan ulkopuolisten bisneksiin ja siihen, miten ne ovat hoputtaneet hybridejä ja muita vastaavia projekteja vuosikymmeniä, ajattelin astrologisen aikakauden muuttumista Kaloista (vesi) Vesimieheen (ilma), mitä elämme läpi näissä ylösnousemuselämissä. Tiedän, että pimeystiimi sopeutuu ja käyttää ajankohtaisen astrologisen aikakauden energioita, ja näin ne ovat vaihtaneet vanhoista Kalojen tunne- ja tunnekehoenergioista (vesi), jotka ovat olleet vallitsevia, Vesimiehen energioihin (ilma) ja sen painopisteeseen mentaalisessa, mielessä, älyssä, tietoisuudessa, mentaalikehossa jne. Tämä on valtava aihe enkä aio mennä pidemmälle siihen tässä, nostan sen vain tässä esiin, jotta ymmärrät paremmin nykytaktiikat, joita pimeystiimi käyttää ihmisiä vastaan ja miksi.

Pimeystiimi ei koskaan tavoittele astrologisen aikakauden korkeimpia piirteitä ja ominaisuuksia, vaan alimpia, ja se jatkaa tätä Vesimiehen ajan energioilla ja myös vastakkaisen Leijonan energioilla. Pointti on, että on tapahtunut siirtyminen sen vanhoista Kalojen aikakauden menetelmistä Vesimiehen ajan menetelmiin ja ne ovat teknisempiä, epäorgaanisempia, pimeämpiä ja epäinhimillisempiä, mitä en pitänyt edes mahdollisena. Typerä minä.

Yksi negatiivisten maan ulkopuolisten haara on tehnyt vuosikymmeniä hullunlailla töitä rakentaakseen fyysisiä hybridejä – puoliksi ihminen, puoliksi maan ulkopuolinen. Toiset haarat ovat keskittyneet eri kulmaan, rakentamaan niille tapoja tulla fyysiseen maatodellisuuteen fyysisen ihmisisännän kautta. Toiset haarat ovat työskennelleet yksinomaan tähän liittyvän tekoälypuolen kanssa ja useista syistä.

En kirjoita tätä, että tietyt ihmiset voivat tulla pakkomielteiseksi tai fiksoitua kaikkiin yksityiskohtiin negatiivisten maan ulkopuolisten ulottuvuuksienvälisistä suunnitelmista saada itsensä fyysiseen ulottuvuuteen ja maailmaan tavoilla, joita ne keksivät. Kirjoitan tästä nyt vain siksi, että kun sinä, minä ja kaikki muut olemme tehneet vuosikymmenten ja elämien ajan töitä ylösnoustakseen korkeampaan ulottuvuuteen, olemistilaan, kehoon, tietoisuuteen ja maatodellisuuteen, pimeystiimi on tehnyt, mitä se aina tekee, eli ottaa sen, mikä on luonnostaan (orgaanisesti Lähteen kautta) ja kääntää sen nurin ja vääristää omiin tarkoituksiinsa. Yksinkertaisesti sanottuna, kun me edelläkävijät ja muut ihmiset jatkamme ylösnousemusprosessin elämistä ja kehittymistä pois vanhasta fyysisestä 3D-maailmasta ja -todellisuudesta, pimeystiimi tekee parhaansa laskeutuakseen siihen ja muihin samanlaisiin fyysisiin Maihin tai Maan kaltaisiin maailmoihin, tämän ajankohtaisen maailmojen eroamisvaiheen aikana.

Voit tuntea tämän totuuden sisuksissasi ja se on hyvin epämiellyttävää, ja olen pahoillani, mutta tätä kohti ne ovat tehneet työtä hyvin, hyvin pitkään – päästä fyysiseen ihmiskehoon jollain konstilla ja/tai tulla fyysiseen ihmishybridiin, joka luotiin vuosikymmeniä sitten juuri tähän tarkoitukseen. Varjostaminen ei riitä niille enää, eikä riivaaminen tai portaalihmiset tai mikään muu taktiikka ja menetelmä, jota ne ovat käyttäneet kuluneella Kalojen aikakaudella tai pidempään. Ei, ne ovat tulossa sisään ja häätävät ihmisasukkaan omasta orgaanisesta fyysisestä kehostaan lukuisilla eri tavoilla, joista moniin Lisa Renee on mennyt hyvin yksityiskohtaisesti vuosien varrella.

Äskettäin eräs nuori nainen kirjoitti kommentin toiseen artikkeliin ja sanoi: "… paha on menossa pois …" Itse asiassa tosiasia on, että paha on tulossa sisään, kun monet meistä kehittyvät ja ylösnousevat pois alemmilta tasoilta ja jättävät epäorgaaniset pimeystiimin luomat aikajanat. Hengitä, ajattele tätä ja käytä erottelukykyä tähän informaatioon, ja sitten käytä sitä joka kerta, kun tiedät että sinä tai joku muu tuntemasi on joutunut jonkinlaisen pimeystiimin hyökkäyksen ja/tai vaikutuksen kohteeksi vuodesta 2012 lähtien. Hengitä, rentoudu, tule neutraaliksi, mutta ole rehellinen, koska se tekee tästä kaikesta helpompaa käsitellä.

Muutama kuukausi sitten näin jotain massiivista, joka oli ilmentynyt aurinkokuntamme ulompaan puoliskoon. Se näytti tuolloin minusta valtavalta massalta jotain, joka ei tuntunut lainkaan negatiiviselta, vaan se oli siinä hyvin tärkeästä syystä. Näin myös, että joitain ei-fyysisiä olentoja ja erilaisia korkealle kehittyneitä positiivisia maan ulkopuolisia oli tullut tuolle alueelle, koska ne olivat uteliaita siitä ja halusivat nähdä sen itse. Se mitä näin, ei ollut täsmälleen sama, mitä Lisa Renee näki äskettäin siellä myös. Kuitenkin kyse on samasta asiasta, samasta energiatyökalusta tai "arkkitehtuurista", kuten hän sitä kutsui. Sen läsnäolo on aiheuttanut melkoista hämmennystä eri maan ulkopuolisten ja muden ei-fyysisten olentojen keskuudessa, ja nyt kun tiedän, mikä se on, ja ymmärrän miksi!

Tämä asia, tämä energia-arkkitehtuuri on, mitä on, ja se auttaa kaikkia ihmisiä maan päällä heille sopivaan taajuuspaikkaan, -maailmaan ja -todellisuuteen, jossa he värähtelevät. Jokainen inkarnoitunut ihminen on jaettava sopivaan taajuusmaalimaan ja -todellisuuteen. Tämä on yksi syy, miksi hyvin monet ihmiset ovat kuolleet yhtäkkiä 21.12.2012 jälkeen – he eivät ole halunneet jäädä nykyiseen fyysiseen kehoonsa jostain syystä, vaan palaavat yhteensopivaan taajuusmaailmaan ja -todellisuuteen sitten, kun heidän korkeampi itsensä ja sielunsa uskoo olevan parasta tehdä se. Siinäpä vasta tuolileikki, jota leikitään Linnunratagalaksissa ja sen ulkopuolella! Siinäpä vasta vaihto-ohjelma! Kuka tiesi, että pimeystiimi suunnitteli laskeutumista fyysisiin kehoihin ja samaan aikaan monien meidän fyysinen todellisuus nousee pois siitä!

Samalla kun ylösnousevat ihmiset käsittelevät kaikkea, mitä olemme käsitelleet, pimeystiimi tekee kiireisenä parhaansa saadakseen sinut, minut ja jokaisen mahdollisen sivuraiteille ja imettyä alemman taajuuden tielle, polulle, jonoon jne., jottemme ylösnouse, vaan jäämme alemmille tasoille, jotta ne voivat tehdä lisää vahinkoa ja tulla fyysiseen kehoomme ja kokea paljon suoremmin sen ankaruuden ja intensiivisyyden, mitä fyysinen elämä ja todellisuus on. Tästä syystä tietyt ylösnousemusopettajat ovat toistuvasti saarnanneet huomion kiinnittämisestä siihen, mitä ajattelet, mitä tunnet, mihin panostat mentaalisesti ja tunteellisesti jne. "Suostumus", kuten Lisa Renee selitti sitä näinä harvinaisina ja kummallisina aikoina, kun suurta muutosta on kaikkialla.

Epäilemättä olen unohtanut joitain asioita, jotka aioin sisällyttää tähän artikkeliin, mutta tätä tapahtuu, kun alkaa väsyä kirjoittamiseen jonkin ajan kuluttua. Lukija, olet yli paljosta, mitä on käsitelty tässä artikkelissa, ja tiedän sen ja olen iloinen ja ylpeä sinusta sen vuoksi. Jotkut toiset eivät kuitenkaan ole ja heidän tarvitsee tietää, miten voimallista tämä aika on nyt ja miksi, ja että se voi vaikuttaa sinuun tänä päivänä ja loppuelämäsi, joten kaikkien täytyy keskittyä itseensä ja ylösnousemuksen evoluutioprosessiinsa varmistaakseen, että sinä, minä ja jokainen meistä jonottamme korkeimpaan ylösnousemustodellisuuteen ja -aikajanaan, mihin kykenemme tänään, huomenna ja joka hetki. Putoat, luiskahdat, kaadut ja kiipeät takaisin ylös uudestaan ja uudestaan. Tiedän tämän, koska olen tehnyt sitä vuodesta 2014 saakka. On vielä aikaa jäljellä saada itsesi sinne, missä haluat olla, ei sinne, missä pimeystiimi haluaa sinun olevan. Keskity ja ole sitä, mitä olet nyt, edelläkävijä, rakkausvalon ja korkeamman itsen ruumiillistaja, tähtisiemen, indigo. Tähtää joka hetki korkeammalle, ruumiillista enemmän valoa ja lennä auringon läpi.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.3.2017 KAIKEN KUMMALLISUUS – AIKAJANOJEN MUUTTUMINEN JÄLL

ViestiKirjoittaja hammer » 14.03.2017 21:02

KAIKEN KUMMALLISUUS – AIKAJANOJEN MUUTTUMINEN JÄLLEEN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
12.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Henkilökohtaisesti kuluneet 30 päivää (noin 12.2. saakka) ovat olleet ekstra

vaikeita, turhauttavia, kouluttavia, raakoja, rasittavia – ja mainitsinko jo vaikean? Tiedostin tietysti kaiken raakuuden, kun se tapahtui, mutten täysin ymmärtänyt, mitä tapahtui ja miksi. Tuntui vain kamalalta ja vaikealta, ja tässä iässä en oikeasti halua enää kamalaa ja vaikeaa. Tai ainakin haluan saada korkeamman moniulotteisen tietoisuuden siitä, mitä tapahtuu, koska pystyn silloin käsittelemään kaiken paljon paremmin ja helpommin, mutta tämä on osa näiden ylösnousemukseen liittyvien tapahtumien kouluttavaa aspektia. Siis tee viimeisin työ, kiinnitä huomiota siihen, mitä opit itsestäsi ja vanhoista 3D-tavoistasi, -uskomuksistasi, -odotuksistasi jne., jotta koko juttu ei ole yhtä vaikea ja kamala seuraavalla kerralla.

Saako tämä aikajanamuutos minut näyttämään lihavalta?

Olen aina vihannut sitä, että meidän täytyy kääntää kelloa eteenpäin tunnilla. Taaksepäin kääntäminen on upeaa, koska pidän siitä, kun tulee pimeää aikaisemmin, mutta en ole koskaan pitänyt tunnin menettämisestä, kun "hyppäämme eteenpäin", eikä viime yö ollut poikkeus. Oli pitkä, rankka ja kummallinen yö, ja olen varma, että monet tunsivat tämän myös, koska paljon asioita juoniteltiin, harmonisoitiin ja sovitettiin energeettisesti uusiin ja erilaisiin aikajanoihin/todellisuuksiin. Ja luulit, että sinä vain pyöriskelit koko yön!

Heti kun heräsin tänä aamuna (12.3.2017), tiesin välittömästi, että olin hypännyt taas aikajanalla ja tämä hyppy oli tärkeä ja suuri minulle. Kun makasin sängyssä tänä aamuna tuntien tätä viimeisintä aikajanamuutosta, tiesin sen johtuvan siitä, että olin tehnyt lisää työtä nämä vaikeat ja kamalat 30 päivää. Jep, tämä on prosessi, ja kuten kaikissa muissa, siinäkin on peräkkäiset askeleet, joita me kaikki käymme läpi toistuvasti, ja kun teemme sen, vaihdamme automaattisesti aikajanaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Se menee jotenkin näin: 1) jokin jäljellä oleva henkilökohtainen juttu käsitellään, piti siitä tai ei, vaikea ja kamala tai ei, samalla kun 2) tunnet tunteina ja näet ja tiedät tietoisesti enemmän itsestäsi ja vanhoista 3D-maailman uskomuksistasi, odotuksistasi jne., mikä johtaa automaattisesti 3) energeettiseen kurssikorjaukseen, kehittymiseen ja hyppäämiseen uudelle aikajanalle, joka sopi tällä hetkellä energeettisesti paremmin sinulle/minulle/jokaiselle meistä, koska olemme eläneet ja työstäneet läpi ensimmäisen ja toisen askeleen.

Ihmisillä on taipumusta ajatella ja uskoa, että nämä ylösnousemukseen liittyvät prosessit ovat ainutkertainen ja vain yhden tason juttu, kun ne ovat kaikkea muuta. Teemme työn yhdessä vaiheessa ja yhdellä olemistasolla, sitten asiat etenevät ja jatkamme työn tekemistä toisella olemis-, tiedostamis-, energiatasolla jne. Tämä ei lopu koskaan, vaan jatkaa laajentumista ja tulemista paljon monimutkaisemmaksi, kun me laajennumme ja tulemme monimutkaisemmaksi. Olemmehan menossa maailmasta, ulottuvuudesta, todellisuudesta, tietoisuudesta ja fyysisestä kehojärjestelmästä, joka oli tiukan lineaarinen, kaksinainen ja hyvin tiheä ja kapea taajuustasoltaan, pallomaiseen tietoisuuteen ei-lineaarisessa kvanttiaika-avaruudessa, joka tietää meidän olevan moniulotteisia olentoja, jotka toimivat niissä kaikissa samanaikaisesti.

Olemme nyt sopeutumisvaiheessa ollaksemme lisääntyvässä määrin tietoinen moniulotteisuudestamme ja olemista monissa paikoissa ja ulottuvuuksissa samanaikaisesti, samalla kun jatkamme kaiken sen heittämistä pois, mitä kunkin meistä täytyy heittää vanhasta ja alemmasta patriarkaalisesta ja lineaarisesta 3D-maailmasta. Tuskin minun tarvitsee kertoa tätä teille, mutta siinä on melkoisesti tekemistä kerralla.

Tuskin koskaan saan kenenkään ihmisen sanomaan minulle jotain minusta, joka tulee hänen nykyiseltä tietoisuus- ja kehitystasoltaan. Saan heidät sanomaan kaikenlaisia idioottimaisia asioita minulle – ja rehellisesti sanottuna toisinpäin – mutta harvoin ihmiset ovat tarpeeksi rehellisiä sanoakseen jotain sinusta, joka perustuu pelkästään siihen, mitä he näkevät ja tuntevat sinusta tuolla hetkellä. Olin viime viikolla tarpeeksi onnekas saadakseni jonkun vieraan miehen tekemään tämän minulle. Hän ei tiennyt, mitä oli tehnyt minulle kertomalla vaikutelmansa minusta, mutta olin hyvin kiitollinen, että hän kertoi, koska se oli ainutlaatuinen näkemys siitä, miltä me ruumiillistuvat edelläkävijät jotka tulemme tietoisesti lisääntyvässä määrin moniulotteiseksi, vaikutamme tavallisista, pelkän lineaarisen tietoisuuden ihmisistä.

Pitkä tarina lyhyesti, hän hahmotti minun olevan hyvin fokusoitunut, ylimentaalinen, hermostunut, hämmentynyt ja "kaikkialla" – mutta koko ajan hyvin fokusoitunut. Kuulostaa ristiriitaiselta, eikö vain? No, kun joku toimii monilta tasoilta, monista ulottuvuuksista, monista havainto-, olemis- ja tietoisuuspisteistä samanaikaisesti, luulen, että hän vaikuttaisi hyvin vahvasti olevan "kaikkialla", ollen samaan aikaan hyvin tehokas tietämättömien ihmisten mielestä. Hehkuvan valon säteileminen minusta olisi ollut kiva juttu tai ohuet eetterisiivet olisivat makeat tai kauniiden kukkien tuoksun huokuminen minusta olisi rauhoittavaa villieläimille, mutta ei, minusta tulee hyvin fokusoitunut ja olen "kaikkialla". Se niistä supersankaritunnuksistani!

Toisinaan minulle on kaiken tämän kanssa vaikeaa se, että fyysinen kehoni – enimmäkseen keskushermosto – stimuloituu liikaa näistä kaikista superkorkeataajuuksisista valoenergioista, joita tulee nyt kaikkialta. Tunnustan ensimmäisenä, että minusta tuntuu joskus vähän tavallista enemmän hermostuneelta ja kulmikkaalta, kuin monivärisiä kipinöitä ampuisi kaikista fyysisistä aukoista (niin luultavasti tapahtuu, ja eikö se ole upeaa ja hupaisaa, erityisesti niille korkeamman tason olennoille, jotka katselevat meidän tekevän tätä kaikkea?!), koska en ole täysin sopeutunut viimeisimpään ruumiillistumisvaiheeseen ja siihen totaaliseen valokuuraukseen, jota tapahtuu solu- ja DNA-tasolla. Lopulta kuitenkin sopeudun, mikä on vinkki, että kaikki on alkamassa taas alusta vielä korkeammalla tasolla, vielä voimakkaampien valoenergioiden tullessa sisään ja hetkellisesti hermostuttaessa taas keskushermostoni.

Tämä on elämäämme ja todellisuuttamme nyt, edelläkävijät – jatkuvaa suurempien ja korkeampien valoenergiataajuuksien omaksumista, samalla kun alempi yhdistyy kaikkeen tähän ja jatkamme laajentumista suurempaan moniulotteiseen tietoisuuteen ja olemiseen, ollen vähemmän ja vähemmän lineaarisessa aika-avaruustodellisuudessa.

Pääasia jonka haluan saada nyt perille, on, että olemme olleet ja olemme vielä hyvän tovin niin merkittävässä ja jatkuvassa evoluutiomuutoksessa kaikin kuviteltavissa olevin tavoin – ja monia emme osaa kuvitella – ettemme voi täysin ymmärtää kaikkea, mitä elämme nyt. Usein olen iloinen siitä, etten tiedä täysin kaikkea, mitä minä ja kehoni käymme läpi, koska se voisi olla liikaa tässä kohtaa. Korkeampi itse tietää, milloin pidätellä tiettyä informaatiota/tietoisuutta, kunnes kaikki minun/Minun/MINUN aspektini voivat turvallisesti ja oikein käsitellä viimeisimmät laajentumiset ja lisäykset jne.

Luota, pysy korkeassa sydämessäsi, päästä irti siitä, mistä täytyy vapautua nyt, näe ja tunne, mitä sinun täytyy nähdä ja tuntea itsestäsi ja/tai mistä tahansa, jatka menemistä eteenpäin uuteen ja ole piittaamatta vanhojen, alempien, globaalien patriarkaalisten 3D-dinosaurusten ajankohtaisesta sukupuuttoon kuolemisesta, koska se ei ole sinun huolesi. On 3D-purkamisjoukkoja, ja on 5D- ja korkeampia rakennusjoukkoja, jotka luovat ja rakentavat uutta, ja jokaisen ryhmän täytyy tehdä, mitä tekee, joten pysy omalla kaistallasi ja tee, minkä tekemisessä olet mahtava.

Siis kyllä, tässä tulee maaliskuun 2017 loppu uusien 1-energioidensa kanssa ja ensimmäinen päiväntasauksemme yhteensopivien uusien valokoodiensa/malliensa/suunnitelmiensa kanssa tästä uudesta olemis-, todellisuus- ja maailmojen ja aikajanojen eroamistasosta. Emme ole olleet tässä aiemmin, joten odota odottamatonta ja rullaa kosmisten iskujen ja jatkuvien äkillisten aikajanamuutosten myötä, koska niitä on runsaasti tästä eteenpäin. Minun täytyy jatkaa itseni muistuttamista näiden vaikeiden ja kamalien vaiheiden aikana siitä, että tämäkin menee ohi, joten tee vain viimeisin työ ja jatka kehittymistä lisää uuteen korkeampaan ja parempaan, jatkaessasi samalla sen oppimista, miten tullaan moniulotteiseksi nykyisessä tiukassa fyysisessä kehoasussasi. Miten ylipäätään saadaan niin paljon valoa niin pieneen fyysiseen kehojärjestelmään? Hitaasti ja huolellisesti, askel askeleelta, taso tasolta ja vaihe vaiheelta – sillä tavalla.

Pärjäät todella upeasti. Tee nyt enemmän upeaa Itselle ja kaikille kaikkialla tässä kuussa ja sen jälkeen, ja kiitos kovasti.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

26.3.2017 MAALISKUU 2017 – OLEN YHTÄ/YKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 29.03.2017 20:08

MAALISKUU 2017 – OLEN YHTÄ/YKSI

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
26.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miten intensiivistä ja hyvin erilaista aikaa helmikuu ja maaliskuu 2017 ovat olleet! Sanoin toistuvasti 2016, miten uusia ja erilaisia energiat olisivat, kun saisimme loppuun tuon vuoden mittaisen 9-syklin, joka kulminoitui pitkin vuotta 2016, ja astuisimme täysin uudelle ja paljon korkeammalle tasolle ja uuteen sykliin, vuoden 2017 uusiin 1-energioihin. Mutta kuten olen myös sanonut näiden ylösnousemusvuosien aikana, on yksi asia tietää jokin älyllisesti ja täysin toinen todella elää se fyysisyydessä. Tätä olemme tehneet hullunlailla koko maaliskuun 2017, ja joillakin ihmisillä oli myös totista ja raskasta valmistautumistyötä koko helmikuun. En ole kirjaimellisesti sama ihminen kuin kaksi kuukautta tai kaksi viikkoa sitten, ja se on hyvin positiivinen asia – eikä ole kukaan teistä tätä lukevistakaan. Mutta herra armahda, että tämä evoluutioenergiapäivitys oli suuri, erilainen ja intensiivisempi kuin mikään aiempi. Tervetuloa uuteen, valtavasti korkeammalla olemis-, elämä-, tietoisuus-, vastuullisuus- ja todellisuustasolla kuin mikään, mitä kukaan on koskaan aiemmin kokenut fyysisessä ihmiskehossa.

Koska olen aina uskonut ylösnousemusprosessin opettamiseen jakamalla henkilökohtaisia kokemuksiani, luettelen tapahtumia, testejä ja vihkimyksiä, joita olen käynyt läpi helmi-maaliskuussa, koska on usein helpompaa nähdä, tuntea ja ymmärtää monimutkaisia evoluutioenergiaprosesseja, kun tarkastelee niitä henkilökohtaisissa, fyysisissä puitteissa. Tämä vuoden 2017 – ja sen yli – uusi valoinformaatio ja -todellisuus on hyvin erilaista ja monimutkaisempaa, mitä kukaan ylösnousemusopettaja on puhunut aiemmin, ja meillä kaikilla on paljon uutta työtä, uutta materiaalia ja kasvavaa uutta tietoisuutta opittavana ja selvitettävänä siitä, miten sitä kommunikoidaan lineaarisessa muodossa. Paras tapa meille kaikille katsoa ja tuntea sitä tästä eteenpäin, on tietää, että olemme täysin uudella ja korkeammalla maaperällä nyt 2017, ja jatkuva henkinen koulutus jota saamme, sopii yhteen sen kanssa. Avaudu siis enemmän kaikelle tälle uudelle, jota virtaa nyt sisään näillä meille uusilla tavoilla.

Kuten monet teistä tietävät, äidilleni tehtiin kolme aivohalvaukseen liittyvää ohitusleikkausta vuoden 2014 puolivälissä, mikä merkitsee hyvin yksinkertaisesti, että elämä muuttui kovasti meillä kummallakin silloin, eikä kummallakaan meistä ole ollut helppoa siitä lähtien. Siinäpä vasta vanhoja alemman taajuuden pelkoja, uskomuksia, odotuksia, tapoja, hämmennystä jne., jotka kaikki räjähtivät yhtäkkiä elämään ja tunneitseen! Mutta tämä on ollut jatkuvaa vihkimystä, ja olen selvittänyt tieni jokaisen hämmentävän, turhauttavan, pelottavan ja kovan ongelman läpi vuodesta 2014 lähtien. Vaikeat, tuskalliset, pelottavat ja tuntemattomat jutut sisältävät yksilön lopullisen vapauden. En keksinyt tätä sääntöä, mutta olen taatusti oppinut vuosikymmenten aikana, että näin tilanne on ollut, joten käsittele vain asiat rehellisesti ja nopeasti, että voit jatkaa kehittymistä vähemmän paineen ja harvempien testien kera.

Minulla on ollut elämässäni monia ihmisiä, jotka ovat "kirjautuneet ulos" monilla eri tavoilla, kuten huumeiden käyttö/riippuvuus, tunnesairaus, pirstoutunut persoonallisuus, ja tämä viimeisin äidilläni – dementia ja pysyvä aivovamma halvauksen vuoksi. Näen, miten nämä tietämättömät ihmiset ovat pakottaneet minua tekemään sen sisäisen työn, joka minun tarvitsi tehdä itselleni tässä elämässä – ja tekemään sen selvin päin, jotta tunsin selvästi kaiken tuskan, turhautumisen, harhakuvitelmat ja itsepetoksen noista ihmisistä, eri pettämisistä ja yleisestä järjettömyydestä ja myös opin siitä. Se on toistuvasti pakottanut minut jokaiseen nurkkaan henkilökohtaisessa kellarissani (alempi itse, alitajunta), jossa jäljellä olevat pelon, vihan, pettymyksen, syyllisyyden, hämmennyksen jne. murut viivyttelevät.

On fakta, että ihmiset ovat laiskoja ja kierrämme kaukaa sen, mitä henkilökohtaisessa kellarissamme on vielä sellaista, mikä on kiinnittänyt meidät johonkin naurettavaan asiaan, tavallisesti selviytymiseen liittyvään. Emme halua loukkaantua tai olla minkäänlaisessa tuskassa enää, joten juoksemme karkuun juuri niitä asioita, ongelmia, tapahtumia, testejä ja vihkimyksiä, jotka ovat henkilökohtainen polkumme vapauteen, todelliseen evoluutioon, todelliseen henkiseen kasvuun ja korkeampaan tietoisuuteen. Juoksimme karkuun elämä, vuosikymmen ja vuosi toisensa jälkeen, aina vuoteen 2017 saakka, jolloin ainoa tie eteenpäin oli sisäänpäin.

Olen aina tiedostanut, mitä pelkoja kellarissani oli vielä äitiin liittyen. Se saattaa kuulostaa hyvältä asialta, ja se onkin, mutta se lisää painetta päästä sen kaiken pohjalle itsessäni ja olla lopultakin valmis sen osalta. Tiesin myös, että nämä vuoden 2017 uudet energiat tällä uudella ja korkeammalla tasolla vahvistaisivat uskomattomasti tätä ja kaikkia muita ongelmia, joita minulla ja kaikilla muilla edelleen on sisällämme. Sillä ei ole merkitystä, miten pieneltä ja merkityksettömältä tuo asia näyttää, koska tässä kohtaa valo korostaa ja vahvistaa sitä niin merkittävästi, että on sietämätöntä olla sen kanssa enää hetkeäkään.

Evoluutio on pakollista, jos haluaa pysyä tässä jatkuvasti kasvavassa valossa, joten riisuudu pelkäksi sieluksesi ja päästä irti siitä, mikä on edelleen tungettuna jonnekin, kuin energeettinen tunnepuolen salakuljetustavara. Kukaan ei pääse mistään kuin koira veräjästä tässä uudessa valossa, joten älä aiheuta itsellesi tuskaa yrittämällä salakuljettaa (tietäen tai tietämättä) jotain matalavärähteistä tunnekamaa, kuten rahaan, terveyteen, ikääntymiseen jne. liittyvä pelko. Pelko on vanhaa alempaa 3D-koulua, eikä valossa ole sitä. Ei voi mitään.

Ainoastaan näin fyysiset noviisit saavat evoluutiopääsyn 5D:hen ja korkeammalle – heidän täytyy muuntaa kaikki oma alempi värähtelynsä ja lisäksi paljon kollektiivikamaa, koska sisäistä ja ulkoista, itseä ja toisia ei ole tällä korkeammalla valo-, tietoisuus- ja olemistasolla. Se kaikki on sinä yksilönä, ja sinä olet se kaikki. Se on kaikille ainoa tie sisään, ja se on perimmäinen turvatoimi kaikille kaikkialla. Minkäänlainen salakuljetustavara ei voi selviytyä tällä valotasolla, joten tee homma vain kerta kaikkiaan ja ole valmis sen osalta. Maaliskuu 2017 turvaa selustasi, joten tee se ja saat itsesi lopultakin vapaaksi.

Suurempia ruumiillistumisoireita 2017

Koska olen elänyt fyysisen kivun kanssa suurimman osan elämääni, olen tottunut siihen, mikä ei ole välttämättä hyvä asia. Sanon vain, että olen tottunut fyysiseen kipuun ja sen vuoksi voin helpommin sopeutua lisäkipuun, kun sitä tulee. Taas kerran, ei välttämättä positiivinen ominaisuus. Mutta silloin kun uusi energia iskee minuun kovasti ja kauan, fyysisistä kivuista tulee minulle – erityisesti koska ne ovat vieraita ja tuntemattomia tuolloin – testi olla liukumatta pelkoon, huoleen, itsensä epäilemiseen, hämmennykseen jne. sen vuoksi, mitä fyysisessä kehossani tapahtuu. Koko helmikuu oli tätä, maaliskuun viedessä sen vielä 20 pykälää ylemmäs outousstratosfääriin. Tarkoitan, että viime ja tänä vuonna on ollut aikoja, jolloin on ollut melkein mahdotonta päästä ylös tietokonetuolistani ja kävellä. Usein tuntuu siltä, että luita ei ole tai ne ovat liian pehmeät tukemaan minua, ja sattuu kovasti muutaman epämiellyttävän hetken, kun nilkutan tuskallisesti ja yritän päästä taas liikkeelle.

Äkillistä terävää, pistävää kipua luissa ja nivelissä – lonkkanivelissä, olkanivelissä, varpaiden nivelissä, rystysissä, sormissa jne. Alaselän ja selkärangan kipua, joka on melko kovaa. Jalkojen turvotusta. Jalkateräkipua. Ruuansulatuskipua, "refluksitautia", närästystä jne. Kyvyttömyyttä syödä mitään, tai syö jotain, jota piti "turvallisena" tuolla energiahetkellä, mutta se sai silti olon tuntumaan tuntitolkulla siltä, kuin olisi syönyt myrkkyä. Joskus tarvetta syödä, mutta mikään ei kuulosta tai tunnu hyvältä, kun syö sitä. Ja anteeksi karkeuteni, mutta on paljon "paskantamista", siis tarkoitan paljon ja paljon – paljon enemmän, mitä on fyysisesti syönyt. Suurta ja nopeaa puhdistumista tapahtuu taas fyysisesti ja energeettisesti.

Tammi-helmikuussa heräsin joka aamu silmät umpeen muurautuneena ja itkien ja näköni oli taas erittäin samea. Ensimmäinen ajatukseni oli, että kaiken sen upean ja paljon kaivatun sateen vuoksi, jota olemme saaneet viime aikoina Etelä-Kaliforniassa, allergiakaudesta tulee eeppinen – ja luultavasti tuleekin – mutta nämä silmäoireet aiheutti viimeisimmät uudet korkeammat valoenergiat, jotka päivittivät silmiäni, näköhermoja ja näköä jne. vielä lisää.

Joka aamu herätessä myös yskin pari tuntia äkillistä tukosta keuhkoissani. Normaalisti minulla ei ole näitä silmä- ja keuhko-ongelmia, paitsi silloin kun käymme läpi hyvin intensiivisiä korkeamman tason energiamuutoksia. Siis ensimmäiset sivuvaikutukset tai oireet olivat kehon yläosassa – silmät ja keuhkot enimmäkseen tällä kertaa, mutta myös vähän korkean sydämen väpätyksen ja "tanssimisen" tunnetta ja painetta sekä pään särkyä ja painetta – mitä seurasi välittömästi muut mainitsemani oireet, jotka tapahtuivat kehon alaosassa. Olen käynyt tämän prosessin läpi kymmeniä ja kymmeniä kertoja näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta 2017 ne ovat olleet vähän erilaisia, paljon voimakkaampia ja kääntyvät ympäri uskomattoman nopeasti. Hyvä asia, koska on siivotonta sotkua, kun kaikkea tätä uutta tulee ja samaan aikaan työnnetään taas ulos vanhaa ja matalampaa!

Yhtenä päivänä katselin Lisa Transcendence Brownin kolmen minuutin videoklipin ja siinä hän puhui lyhyesti tästä ala- ja yläkehon ruumiillistamis- ja puhdistamisjutusta. On aina upeaa kuulla jonkun toisen kuvaavan asioita, joita on itse käynyt läpi melkein jo kaksi vuosikymmentä, koska se antaa enemmän selkeyttä ja helppoutta prosessin elämiseen.

Yksi kummallinen voimistuminen jota olen kokenut viime aikoina – ja tiedän että jotkut teistä ovat kokeneet myös – on ollut, että jokin pieni asia, eikä kovin tärkeä asioiden suuremmassa suunnitelmassa, käynnistää eeppisen megasekoamisraivon, siinä määrin että yllättyy, miten hurjaksi ja typeräksi tulee siitä. Minulle tapahtui tätä muutama viikko sitten, enkä voinut uskoa, miten yhtäkkiä räjähdin tästä pikkuruisesta asiasta, joka ei ollut kaiken sen kalliin energian arvoinen, jonka haaskasin siihen. Seisoin siinä katsomassa itseäni tämän räjähdyksen jälkeen ja ihmettelin: "Mitä vittua se oli, Denise, ja miksi teit sen ihan tyhjästä?" Minua nolotti tämä odottamaton raivonpuuska, joka oli hyvin äärimmäinen verrattuna sen laukaisseeseen asiaan, ja olin kiitollinen, ettei kenenkään tarvinnut todistaa minun räjähtämistäni tuolla tavalla! Mitä se ylipäätään oli ja miten olen tekemättä sitä uudestaan? Jatkan tästä vielä, koska on enemmän vastaavaa materiaalia, joten jatka lukemista ja pääsemme sen syyhyn.

Yksi vähemmän ihana uusi oire tai sivuvaikutus joka minulla on ollut tänä vuonna, on ollut, että herää joskus keskellä yötä ja/tai aamulla ja välittömästi hyvin negatiivisia ajatuksia virtaa mieleeni, kun palaan taas fyysiseen kehooni. Jotkut niistä tunnistin helposti omikseni, kun taas monet näistä negatiivisista ajatuksista olivat toisten ihmisten. Mahtavaa, joten miksi ne ovat minun päässäni ja tietoisuudessani välittömästi tullessani fyysiseen kehoon, kun ne eivät ole minun? Jatka lukemista ja yhdistämme kaikki nämä ihanuudet ja selitämme, miksi monet meistä kokevat suuremman Itsen ja kollektiivin läpivuotoja nyt.

Tämä seuraava on ollut ja on edelleen hyvin vakava iso "ongelma" käsiteltäväkseni henkilökohtaisesti, mutta se on myös lajina iso asia ihmiskunnalle ja liittyy entiseen patriarkaaliseen planeettahallintaan ja jumalaisen feminiinisyyden tukahduttamiseen ja karkottamiseen maapallolta ja ihmisistä aionien ajan. Lisätäänpä vielä, että jos olet nyt naisen kehossa näissä patriarkaalisen hallinnan "lopunajoissa" maan päällä, olet kokenut henkilökohtaisesti, miten maailmanlaajuinen patriarkaalinen tietoisuus on suhtautunut naispuolisiin ihmisiin, kohdellut heitä, ajatellut ja käsitellyt heitä. Arvaa, keiden täytyi tuntea, käsitellä ja parantaa ensin nuo epäoikeudenmukaisuudet? Naispuolisten edelläkävijöiden, tiennäyttäjien, ruumiillistajien ja muuntajien.

Hyvin lyhyesti, minulla on ollut elinikäisiä (65 vuotta, tähän äskettäiseen tärkeään muutokseen saakka) unia, että olen jonkun tuntemattoman miespuolisen sortajan (sortajien) uhri, joka jahtaa minua loputtomasti unimaisemassa ja yrittää tappaa, silpoa tai vahingoittaa jollain tavalla, johon hän pystyy. Tämä on itsestään selvää naisille, joten en mene tässä yksityiskohtiin. Minulle henkilökohtaisesti on ollut pitkä ja vaikea prosessi käsitellä omat pelkoni ja haavani tästä jatkuvasta tosiasiasta, ettei ole turvassa maailmassa, jota pyörittää toinen sukupuoli, joka on tietämätön siitä, että pimeystiimi on pyörittänyt meitä kaikkia aioneita. Kun tähän lisätään maailmanlaajuinen kollektiivinen kärsimys, tuska, epäoikeudenmukaisuus, pilkkaaminen ja tukahduttaminen aionien ajan, puhumme merkittävästä määrästä naisten tuskaa, miesten epätasapainoa ja yleistä tuskaa ja kärsimystä kaikkialla.

Kun heräsin 23.3.2017 pakollisilta iltapäivätorkuilta, kuulin selväkuuloisesti sanat: "… eeppinen kukistuminen 29. …" Yksi atomikelloni hyppäsi ajassa eteenpäin 8.1.2017 ja meni tulevaisuuteen päivämäärään 29.3.2017. Jostain syystä tämä tuntuu tärkeältä minusta sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti – "aika" tietysti näyttää, mutta tämä kuulemani torkkuviesti merkitsi päivämäärää 29.3.2017.

Vain muutama tunti myöhemmin, aamuyön tunteina 24.3.2017 näin kolmannen tärkeimmistä univiesteistä tai -oivalluksista, koska se näytti minulle edistymiseni tässä planetaarisessa negatiivisessa "uhri/sortaja"-mies/naisohjelmassa ja -tietoisuudessa. Tämä on hyvin iso juttu minulle, mikä merkitsee myös, että se on hyvin iso juttu koko ihmiskunnalle, koska se on yksi ja sama asia.

Otetaan 65 vuotta unielämän juoksemista oman naishenkensä puolesta pakoon riivattuja, pirstoutuneita, entisiä upeita miespuolisia ihmisiä, joka nyt haluavat vain kiduttaa, silpoa ja tappaa naisia – ketä tahansa naisia. Ota se kaikki, jos pystyt, ja tiedä, että se on nyt muunnettu, lopetettu ja täysin neutralisoitu valoksi 2017, ja se on melkein liikaa. Se on melkein liian upeaa. Voiko näin oikeasti olla? Jep, voi, koska se on hiljattain tehty.

Unessani 24.3. kumosin kaikki elinikäiset unielämänkokemukset, joissa yritin juosta karkuun, piiloutua ja/tai paeta negatiivista miestä, joka jahtaa minua vahingoittaakseen tai pahempaa, ja se oli hyvin ihanaa viimeinkin. Tässä unessa kukistin – kyllä, tuo sana taas – kaksi (kyllä, tämäkin on tärkeää ja merkityksellistä ja symboloi lisää vanhaa alempaa 3D-kaksinaisuutta) miespuolista ihmistä, jotka yrittivät vahingoittaa kahta minulle tuntematonta naista – toinen heistä itäintialainen ja toinen aasialainen. Tämä edusti maailman naisia, ei tiettyjä etnisiä ryhmiä.

Asemani tässä elinikäisessä ympäristössä ja ohjelmassa tai uskomusjärjestelmässä muuttui yhtäkkiä 24.3.2017 melkein kahden kuukauden hyvin vaikean sisäisen työn ja lisävalmistelujen jälkeen, suurempaa ruumiillistumista varten maaliskuussa 2017 ja sen jälkeen. Tässä unessa olin neutraali olento, joka puuttui asiaan, jottei kaksi tuntematonta miestä ei voinut vahingoittaa kahta tuntematonta naista. Olen nyt tuo neutraali olento, joka on tässä kohtaa tarpeeksi ruumiillistunut ollakseen enää vanhan alemman taajuuden kaksinaisuusohjelmissa, -tietoisuudessa, -energioissa, -aikajanoilla jne. sisäisesti tai ulkoisesti. Olen äskettäin lopettanut sen tavoilla, joihin pystyin ylösnousemusprosessissa tässä kuussa. Olen tehnyt tämän omin päin, mutta niin ovat myös monet teistä, jotka lukevat tätä.

Tämä on yksi suuri syy, miksi asiat ovat sattuneet kovasti viime aikoina. Olemme yksilöinä lopettaneet täysin osallistumisemme vanhan negatiivisen patriarkaalisen maailman ohjelmiin ja järjestelmiin. Jumalainen feminiinisyys on palannut, ja tältä se näyttää ja tuntuu tällä hetkellä, jatkuvassa yksilöllisessä ylösnousemusprosessissamme.

Uusi on täällä nyt, ja sopeudumme kaikki mahdollisimman nopeasti tähän, kun yritämme löytää omat jalkamme ja maata niiden alle. Tämä on enemmän kuin upeaa, eikä se näytä tai tunnu siltä, mitä useimmat meistä odottivat. Ihan sama! Jumalainen feminiinisyys on palannut meidän jokaisen kautta, jotka ruumiillistamme ja ylösnousemme lisää, mikä merkitsee, että olemme äskettäin ruumiillistaneet paljon enemmän, kuin vielä täysin oivallamme tai ymmärrämme.

2017-teema tähän saakka

Jatkuva kaiken sen integrointi, joka oli jakautuneena ollessamme vanhassa alemmassa 3D-kaksinaisuustodellisuudessa.

Vau …! Kirjoittaessani tuota lausetta, voimakas energiaryöppy tuli pääni yläosaan oikealle puolelle, ja se tuntui välittömästi kuin työntävän minut pois fyysisestä kehosta muutamaksi hetkeksi. Olen kokenut tämän aiemmin, mutta tällä kertaa se voi voimakkaampaa. Tämäkin liittyy siihen, että ruumiillistamme nyt yksilöinä enemmän korkeampaa itseämme tähän fyysiseen kehoon ja itseen, ja joka kerta kun teemme sitä vähän lisää, autamme myös korjaamaan Maaplaneetan vanhaa 23.5 asteen kallistumista. Kun korjaamme kaikki vanhat sisäiset "kallistuneet" juttumme – mitä ne ovatkin meillä yksilöinä – se auttaa myös Maata asettumaan pystysuoraan. Massiivisia fyysisiä maanjäristyksiä ei enää tarvita tämän tekemiseen – ihmisvalo-olennot jotka ruumiillistuvat lisää, tekevät sen ja paljon muuta.

Okei, tämä oli kiva lisäys siihen, mistä aioin kirjoittaa joka tapauksessa. On taas teema. Nämä kuluneet kaksi kuukautta minulla on henkilökohtaisesti ollut superkorostunutta, miten paljon enemmän olen kehittynyt suurempaan ruumiillistamiseen, eli sitä mikä on ollut jakautuneena aiemmin vanhassa alemmassa 3D-maailmassa, -todellisuudessa, -tietoisuudessa jne., ei ole enää minulla. Koen nyt suurempaa ja suurempaa sisäistä ykseyttä tavoilla, joita en ole voinut havaita aiemmin. Pystyin älyllisesti ajattelemaan sitä, mutta sen integroiminen kehoon ja eläminen tuolta tasolta ja tuosta taajuudesta? Ei.

Mutta tämän vuosi 2017 tekee monille edelläkävijöille henkilökohtaisessa ruumiillistumisprosessissa – suurempi tietoisuus todellisuudesta ja osallistuminen siihen tilasta, jossa sisäinen ja ulkoinen, maskuliininen ja feminiininen, valo ja pimeys, yksilöllinen ja kollektiivinen, itse ja korkeampi itse, yksilöllinen ja universaali olento on yhdistynyt, integroitu, ja se on taas luonnollisemmassa tilassa ja korkeammassa taajuudessa. "Koti" on nyt jokainen meistä, eikä jossain muualla. Olemme Koti yksilöinä, omassa kehossamme, koska teimme sisäisen työn, päästimme irti vanhasta alemmasta jakautuneesta ja pirstoutuneesta kamasta ja uskalsimme ruumiillistaa enemmän ja enemmän, siihen pisteeseen saakka, että se muuttaa kaiken korkeammalle olemassaolo-, olemis- ja tiedostamistasolle.

19 tuntia myöhemmin

Nyt on kulunut 19 tuntia, koska sen jälkeen kun päähäni iski energiapäivitys ja näytti työntyvän suoraan ulos fyysisen kehoni vasemmalta puolelta – vanhat pimeystiimitraumat ovat ensisijaisesti pääni vasemmalla puolella, mutta myös vasemman hartian ja niskan alueella – kivusta tuli liikaa ja minun täytyi lopettaa ja nukahtaa nopeasti. Olin aikonut viimeistellä tämän artikkelin ja julkaista sen eilen, mutta kuten kaikki tiedämme, me taivumme ylösnousemusprosessin vuoksi, ei toisinpäin! Ja niin minun täytyi nukahtaa muutamaksi minuutiksi sen jälkeen, kun tuo viimeisin pääenergia iski eilen, ja antaa sen tehdä sisälläni kaikki, mitä sen tarvitsi tehdä.

Tunsin ja havaitsin tästä tapahtumasta, että se oli yksi maaliskuun 2017 korkeamman valoenergian päivitys, joka tuli pään/kallon yläosan kautta oikealla puolella ja eteni diagonaalisesti valonnopeudella pään ja kehon läpi ja työnsi minut muutamaksi hetkeksi kirjaimellisesti pois kehosta vasemmalla puolella. Se oli kuin sivusta yllättävä auto, ja tuo odottamaton vaikutus työntää sinua, kehoasi, autoasi jne. samasta suunnasta, mistä vaikutus tuli. Luulin voivani jatkaa ja viimeistellä tämän artikkelin tuon päävaikutuksen tapahduttua eilen, mutta en pystynyt. Minun täytyi nukkua ja toipua.

Muutaman tunnin kuluttua kipu oli poissa ja tiesin, että merkittävä vanha energeettinen eetterivääristymä, jonka pimeystiimi oli aiheuttanut pääni vasemmalle puolelle 2010, oli välittömästi ja pysyvästi poistettu ja johdotettu uudelleen uudella, korkeamman taajuuden "energiaverkkotyöllä". Näin nopeaa ja jatkuvaa henkilökohtainen ruumiillistumisemme ja jatkuva ylösnousemuksen evoluutioprosessimme on nyt 2017 – aina muutaman tunnin ja päivän välein tapahtuu jotain, joka kehittää meitä dramaattisesti.

Takaisin vuoden 2017 teemaan edelläkävijöillä.

On kyse ennen kaikkea vielä suuremmasta integroitumisesta sisällämme. Pelkästään jumalaisen feminiinisyyden palaamisen myötä, useimmat meistä ovat dramaattisesti muuttuneet ja tulleet paremmaksi ja se jatkuu. Tuntuu upealta kehittyä vanhasta alemmasta pirstoutuneesta mies/naiserillisyydestä jne. suurempaan ja suurempaan integroitumiseen, joka saa automaattisesti aikaan enemmän ykseyttä meissä jokaisessa. Ja tämä on vasta kaiken sen alkua, joten rullaa kosmisten evoluutioiskujen myötä parhaan kykysi mukaan ja anna itsellesi paljon lepoa ja hiljaista ja yksityistä aikaa sekä torkkuja integroituaksesi ja sopeutuaksesi lisää siihen jumalaiseen päivitysristituleen, jota tapahtuu pelkästään maaliskuussa 2017! Nimittäin lisää on tulossa …

Tämän kaiken vuoksi tunnet, havaitset ja tiedostat lisääntyvässä määrin kaiken ja kaikki, suuremmasta ja suuremmasta sisäisen integroitumisen ja ykseystietoisuuden tilasta. Tulee aina vain vaikeammaksi erottaa sinua Sinusta ja SINUSTA, koska sinusta on tulossa SINÄ – ja nopeasti – ja tämä muuttaa välittömästi kaiken, mitä sinun, Sinun ja SINUN kaikki aspektit havaitsevat ja missä ne ovat – puhumattakaan siitä, mitä ne pystyvät luomaan nyt.

Puhuin aiemmin siitä, että räjähdin yhtäkkiä giganttiseen raivoon jostain merkityksettömästä asiasta enemmän kuin koskaan aiemmin. Tämän lisäksi herääminen kuulemaan ja tuntemaan negatiivisimpia ajatuksia ja/tai tunteita, joita on koskaan kokenut elämässään. Kumpikin näistä asioista liittyy meidän jokaisen ruumiillistumisprosessiin ja siihen, miten pystymme sen myötä paljon helpommin ja nopeammin havaitsemaan, kuulemaan, tuntemaan, näkemään jne., mitä ihmiskollektiivissa on tuolla hetkellä.

Korkeamman ulottuvuuden ykseystietoisuus ja suurempi tiedostaminen merkitsee, että jokainen meistä pystyy lisääntyvässä määrin havaitsemaan toiset ihmiset, toiset elämänmuodot, toiset olennot, toiset energiat, toiset valotaajuudet, toiset todellisuudet, toiset ulottuvuudet jne. Tämän alkuvaiheissa missä useimmat edelläkävijät ovat nyt, aletaan tuntea, kuulla ja aistia paljon toisten ihmisten hulluutta ja väkivaltaa maan päällä. Tiedä, että pelkästään koska sinä/Sinä/SINÄ pystyt tuntemaan, kuulemaan ja näkemään toiset ihmiset ja heidän tunne-energiansa, tunteensa, ajatuksensa jne., ei tee niistä sinulle kuuluvia. Havaitse vain, mitä havaitset, erotat ja kuulet ja jatka eteenpäin.

Tiedä myös, että paljon tästä tapahtuu lisäruumiillistumisen tuloksena, mikä saa automaattisesti aikaan kaikkien vanhojen alempien energioiden, järjestelmien, verkkotöiden, uskomusten jne. lisäpuhdistumisen. Yksi tapahtuma aiheuttaa automaattisesti toisen, joten korkeamman tason ruumiillistaminen ja vanhan alemman puhdistaminen ja työntäminen ulos ovat oikeasti yhtä ja samaa jatkuvaa prosessia. Ja vuonna 2017 peräkkäinen sisääntuleminen ja uloslähteminen on melkein välitöntä, mikä voi tehdä elämisestä ja todellisuudesta hyvin hämmentävää ja dramaattista joksikin aikaa! Tee parhaasi, ettei sinua syöstä tai heitetä pois kehostasi tämän vuoksi liian pitkäksi aikaa. Nouse taas ylös, ravista pölyt itsestäsi ja kiipeä takaisin jumalaiseen ruumiillistumisprosessiisi ja jatka eteenpäin, koska hommasta tulee aina vain loistavampaa tästä eteenpäin.

Tiedä, että tämä on vasta alkua enemmälle samanlaista, mitä helmikuu ja maaliskuu olivat, mutta tiedä myös, että siitä tulee luonnostaan helpompaa ja myös nopeampaa joka kerta, kun siirrymme ylöspäin energiaportaita suurempaan ruumiillistumiseen, ykseystietoisuuteen, luovuuteen ja siunattuun, siunattuun neutraalisuuteen.

Kyllä, tuntui siltä, että minua tosissaan "tuhottiin" (koska niin tapahtui!) suurimman osan maaliskuuta, mutta mitä sitten – se on osa tätä prosessia. Kehity ja ruumiillistu parhaasi mukaan ja tunne itsesi yhtenä, koska sinä olet, minä olen ja hän on yksilönä yhtä. Tämän on tapahduttava yksilöinä, ja se tapahtuu, koska sillä tavalla tämä toimii. Kaikki eivät tule "yhdeksi" kerralla, koska kaikki eivät ole valmiita tai kykeneviä tekemän sitä samanaikaisesti. Niinpä jokainen joka on valmis ja kykenevä ruumiillistamaan enemmän korkeamman itsensä tähän fyysiseen kehoon ja Itseen, tekee sen, ja tätä jatkuu uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, kunnes ole jotain hyvin erilaista ja kovasti parempaa – yhtä yksilönä. Kuvittele nyt, millaista on, kun monia yksiöitä jotka ovat ruumiillistuneet tasolle, jossa he ovat suurempi ykseys itsessään, elää maan päällä samaan aikaan. Tunne tätä, koska sitä teemme nyt, ja eikö se ole enemmän kuin upeaa ja hämmästyttävää.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.4.2017 VUODEN 2017 24/7-EVOLUUTIO

ViestiKirjoittaja hammer » 07.04.2017 18:07

VUODEN 2017 24/7-EVOLUUTIO

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
4.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =500&h=436)

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =500&h=444)

Tältä vuoden 2017-energiat (huhtikuu) tuntuvat tällä uudella korkeammalla tasolla: jatkuvaa, uuvuttavaa, tavallisesti tuskallista monilla tavoilla ja aina vain epätavallisempaa, mutta hyvin kouluttavaa tietoisuutemme laajentuvista moniulotteisista tasoista. Se on ok – ota torkut, ota kunnon pitkät torkut aina, kun tarvitsee. Poistuminen kehosta mihin aikaan tahnansa päivästä tai yöstä on tullut aina vain pakollisemmaksi viime ja tänä vuonna, joten tee se, koska sinun täytyy päästä pois tieltä, jotta vähän lisää uutta voidaan fyysisesti ja energeettisesti ruumiillistaa, uudelleenjohdottaa, uudelleenkalibroida ja sopeuttaa, ja sitten palataan taas "linjoille" meidän kaikkien tehdessä tätä nyt. Sohvaperunoita? Ei helvetissä, vaan sohvajumalia! Anna prosessin tapahtua näillä uusilla tavoilla, äläkä ole huolissasi "elämästä" ja "todellisuudesta", koska se mitä elät läpi sammuneena melkein joka päivä jumalaksi tulemisen sohvallesi, luo uutta elämää ja todellisuutta sinulle ja muille samanlaisille. Jos sinä rakennat sitä, he muistavat?

Tulee vaikeammaksi jatkaa asioiden – kaikkien asioiden – pitämistä irrallaan ja erossa toisistaan sisäisesti ja ulkoisesti noilla vanhoilla alemmilla kaksinaisuustavoilla, joihin olemme tottuneet 3D-tavassa ja -mallissa. Lakkaa yrittämästä ja anna uuden nostaa sinut suurempaan moniulotteiseen kvanttitietoisuuteen ja -olemiseen nopeammin ja tuskattomammin. Antautuminen jatkuu, kuten myös henkiinherääminen, ja kummankin näistä askelista pitäisi olla helppo meille, jotka olemme olleet tässä jo kaksi vuosikymmentä tai kauemmin.

Kyllä, viime aikoina on ollut intensiivistä, ja intensiivisyys jatkuu nyt (2017) melkein jatkuvasti, kun olemme tällä uudella korkeammalla tasolla ylösnousemuksen evoluutioprosessissa. Ei enää pelleilyä, arvailua, itsensä epäilemistä, hevonpaskaa, tyhmän esittämistä, pelejä, gururiippuvuutta ja sitä suurta juttua monilla, eli jonkin tai jonkun itsensä ulkopuolisen odottamista tekemään kaiken tämän meidän puolestamme. Se on vanhaa, negatiivista Kalojen ajan kollektiivista, uskonnollista heikentämishevonpaskaa, on kyse sitten mestareista tai maan ulkopuolisista olennoista. Tässä on kyse siitä, että sinä teet sen, ja jatkuvasti nyt, riippumatta siitä millä energiaportaalla olet tällä hetkellä. Ja on myös globaaliin ihmisyyteen kasvamisen aika – kaikille aika luopua enemmän ja enemmän vanhoista alemmista uskomuksistaan, tavoistaan, odotuksistaan ja tietoisuudestaan astuakseen valtavati korkeamman taajuuden maailmaan, elämään ja todellisuuteen.

Siis tämän kaiken sivuvaikutukset ovat olleet taas intensiivisiä. Mitä sitten? Teemme, mitä teemme, ja jatkamme sen tekemistä tässä, tuolla ja muualla. Tämän hauska osa on, että tulee helpommaksi säilyttää korkeampi tietoisuus tämän tekemisestä monissa ulottuvuuksissa ja ajattomassa kvanttiolemisessa samanaikaisesti. Mitä enemmän toistuvasti antaudut, päästät irti ja heräät henkiin aina vain korkeammilla tasoilla joka kerta, sitä tietoisemmaksi tulet ylösnousemuksen evoluutioprosessista kaiken kattavana kvanttitapahtumana, joka tapahtuu kaikkialla samanaikaisesti sisäisesti ja ulkoisesti.

Mikään ei vie pois fyysisesti särkevistä luista ja nivelistä, kurisevasta mahasta, pahoinvointiaalloista, äkillisestä sisäisestä vilusta/kuumuudesta ja muista runsaista poikkeavuuksista, kuin lyhyiden perspektiivien saaminen kaikesta tästä katsottuna kaukaa jostain. Se tekee tämän kaiken läpielämisen fyysisestä aspektista paljon helpompaa, kun voi astua ulos fyysisestä ja laajentua vähän katselemaan prosessia ja itseään elämässä sitä laajentuneen ei-fyysisen Itsen perspektiivistä. Tämä ei ole joko-tai, vaan perspektiivin muuttamista tarkoituksella sekunnin murto-osassa. Ja tästä on nopeasti tulossa helpompaa ja tavallisempaa nyt edelläkävijöillä, ja se johtuu jatkuvasta ruumiillistumisestamme. Se laajentaa ja muuttaa tunnetta itsestä/Itsestä/ITSESTÄ ja yhdistää paljon enemmän koko sekoitukseen sitä, mitä tapahtuu. Toisin sanoen lisää ykseys- tai korkeasydäntietoisuutta.

Siis on vähän lisää ripulia, kipuja, särkyjä ja uupumusta sinne pääsemiseksi. Entä sitten, eikö? Kukaan ei koskaan sanonut, että fyysisen "lihapukukehomme", egoitsemme ja tietoisuutemme raahaaminen suuria evoluutiotikkaita ylös olisi pelkää ilonpitoa, eikä se helvetin varmasti ole ollutkaan, mutta taaskin, kuka välittää, kun sellaisia voittoja on saatavissa? Olet käynyt riittävän monta kertaa läpi näitä energiaportaita tietääksesi, että jokaisen hyvin intensiivisen ja tiivistetyn evoluutioräjähdyksen jälkeen on … evoluutio! Nauti nykyisestä sohvajumaluustilastasi, koska lopulta siitä tulee 24/7-jumaluutta, miinus pahoinvointi, kivut, ripuli ja muut epämiellyttävät viat, ja voi, eikö se ole mahtavan hauskaa.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron