Le Fay Denise (highheartlife.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

25.3.2018 RUUMIILLISTUMISEN SIVUVAIKUTUKSIA MAALISKUUSSA 201

ViestiKirjoittaja hammer » 27.03.2018 07:39

RUUMIILLISTUMISEN SIVUVAIKUTUKSIA MAALISKUUSSA 2018

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
25.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Nämä helmikuun ja maaliskuun energiat 2018 ovat paljon suurempia taajuudeltaan ja määrältään, tulevat nyt suoraan ja ovat enemmän aiemmin kohtaamatonta fotonivaloa. Tästä syystä monilla edelläkävijöillä, tienraivaajilla, ensiruumiillistajilla ja ensi-kaikilla on ollut epätavallisia sivuvaikutuksia, joita heillä ei ole koskaan ennen ollut koko ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin aikana tähän mennessä.

Kun kuljemme, ylösnousemme ja kehitymme syvemmälle uudelle energeettiselle valoalueelle, nuo energiat aktivoivat meidät luonnostaan lisää, ja yhtäkkiä huomaamme, että meillä on täysin uusia sivuvaikutuksia melkein kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla – fyysinen, tunteellinen, mentaalinen, eteerinen, psyykkinen, korkeampi tiedostaminen jne. Nämä oireet ja sivuvaikutukset ovat paljon enemmän kuin vain tiettyjä fyysisen kehon särkyjä, kipuja, paineita ja vastaavia poikkeamia. Kuten monet teistä jo tietävät, tähän sisältyy myös merkittäviä ja jatkuvia evoluutiomuutoksia DNA:han, psyykeen, nykyiseen tietoisuustasoon, tunteeseen egoitsestä ja korkeammasta itsestä, moniulotteisiin kokemuksiin, henkilökohtaiseen elämään ja todellisuuteen sekä fyysiseen ja energeettiseen vuorovaikutukseemme ulkoisen maailman kanssa ja kauas sen yli.

Juuri ennen näiden uusien helmikuun ja maaliskuun energioiden tulemista, huomasin tekeväni jotain, mitä tuskin koskaan teen: lähestyin paria ihmistä netin kautta. Olen aina kyennyt säilyttämään erottelukyvyn ja kyseenalaistamaan rehellisesti itseni ja toimintani, myös ollessani kurkkua myöten jossain kummallisessa, hämmentävässä ja intensiivisessä ylösnousemus- ja ruumiillistumisjutussa. Tehdessäni tämän olin samaan aikaan tietoinen, että jokin osani tiesi, että epätavallisia ja suuria itseä kehittäviä energioita ja kokemuksia oli tulossa pian ja vanha ihmisosani halusi säilyttää alemman tuttuustason toisten ihmisten kanssa. En osaa kertoa, miten äärimmäisen epätavallista tämä oli minulle, ja olen siitä rehellinen näyttääkseni, miten voimme tiedostaa kehittyvämme nopeasti yli sen, mitä olemme olleet koko fyysisen 3D-inkarnaatiomme, ja kuitenkin toisinaan tässä prosessissa haluamme olla "normaali" ja saada samanmielisen kaverin taas elämäämme … kun ei ole 27 vuoteen ollut ainuttakaan.

Koska tämä oli vanhan alemman itseni halu, lähestyminen epäonnistui, kuten olisi pitänytkin noista syistä. Lopultahan en ole täällä maan päällä nyt saadakseni paljon alempaa itseä rauhoittavia kamuja, joiden kanssa rupatella. Olen täällä nyt – kuten jokainen teistä tätä lukevista – kehittymässä, ylösnousemassa korkeammalle olemis- ja tietoisuustasolle, viitoittamassa tietä muille ihmisille ja rakentamassa uutta maailmaa kaikille jne. jne. Jossain kohtaa tuota rupattelua saattaa tapahtua, mutta tällä hetkellä on paljon tärkeämpiä asioita tehtäväksi kauttamme. Silloin kun sinulla on hetkellinen vanhan "normaalin" kaipaus – ei silti, että tietäisin, mitä se on – muistuta vain itsellesi, että inkarnoiduit nyt vapaaehtoisesti maan päälle osallistuaksesi ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessiin kaikkien vuoksi kaikkialla.

Lyhyt luettelo maaliskuun sivuvaikutuksista

Kehon sisäinen värähtely – Tämä on saavuttanut täysin uuden voimakkuustason vuoden 2018 alussa, ja olemme vasta pääsemässä alkuun! Odota enemmän, paljon enemmän, ja paljon korkeampaa taajuutta ja voimakkuutta. Älä hermostu, että sinua ravistetaan sisäisesti enemmän, kuin olet kokenut aiemmin. Koko maaliskuun minusta on usein tuntunut, että fyysisessä kehossani tapahtuu kovia sisäisiä maanjäristyksiä. Olen tarkkaillut tietoisesti sisäisiä kehovärähtelyjä ensimmäisestä kerrasta, kun minulla oli niitä 2001, ja joka kerta olen luullut, ettei niistä tulisi suurempia tai voimakkaampia, mutta niistä tuli ja se jatkuu edelleen. Tässä kuussa ne ovat rikkoneet ennätyksiä ja tiedän, että lisää on tulossa. Ei pelkoa – se saa meidät vain enemmän korkeamman valonopeuden tasalle.

Valovälähtely fyysisessä kehossa – Olen nähnyt auringon välähtelevän taivaalla muutaman kerran stroboskooppimaisesti, ja olen nähnyt myös sen räjähtävän valtavia valosykkeitä muutaman minuutin välein. Olen maaliskuussa nähnyt tämän saman auringonvalon välkkyvän toistuvasti omassa fyysisessä ja energiakehossani. Minä ja aurinko olemme yhtä – olemme synkronissa ja eläviä toistemme aspekteja. Se mitä aurinko tekee ja välittää energeettisesti nyt, on sama asia, joka tapahtuu monilla meistä ruumiillistumisprosessissa. Älä ajattele sitä liikaa – tunne vain sitä ja hyväksy totuus siitä ja tee tarvittavia muutoksia prioriteetteihisi. On se, mikä on tärkeää, ja sitten on se, mikä on tärkeää.

Hyvin täysiä ja epätavallisia unia jälleen – Käymme läpi jaksoja, jolloin näemme melko kummallisia unia viikkojen ajan, ja tämä on yksi vinkki, että olemme ylösnousseet, kulkeneet ja kehittyneet taas itsellemme uudelle energia-alueelle. Työskentelemme kaikkien näiden muutosten kanssa jatkuvasti – hereillä ja unessa, tietoisena kehossa ja ollessamme sen ulkopuolella. Ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa ei ole enää lepoaikaa – on pelkästään se, ja elämme sen ja olemme se kehittyessämme ja yhdistäessämme monet itsemme ja suuremmat itsemme. Näe unia, äläkä mieti tätäkään liikaa, koska suuri osa siitä kuljettaa vain vanhoja juttuja, jotka eivät tarvitse huomiotasi.

Kovasti lisääntynyt korvien soiminen – Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa, mutta tuo korvien jatkuva kimeä soiminen on viime aikoina tullut paljon kovemmaksi ja myös korkeammaksi taajuudeksi. Minusta tämä viimeaikaisin sisäinen äänikakofonia on ollut liikaa. Meillä on ollut tätä lisääntymistä korvien sisäisissä äänissä, soimisessa ja surinassa ylösnousemusvuosien saatossa, aivan kuten meillä on ollut eritasoista ei-fyysisten hajujen haistamista ja/tai ei-fyysisten äänien kuulemista ja ei-fyysisten valojen ja muiden vastaavien asioiden, kuvioiden, koodityyppisten geometrioiden näkemistä.

Toisinaan tämä viimeisin korvien sisäinen melu joka on sekä korvien sisällä että 60–90 senttiä pään ulkopuolella, on ollut niin kovaa ja kimeää, että se saa minut kuulemaan myös muita kummallisia ei-fyysisiä ääniä tyypillisellä selväkuuloisella tavalla. Kuulemme ikään kuin, että universumi liikkuu hitaasti sykleinä ympäri kosmosta. Se on sekä mielenkiintoista että ärsyttävää tosinaan, mutta tämä on vain yksi monista uusista tilanteista ja tasoista jatkuvassa ruumiillistumisessamme, joten taas kerran: ei pelkoa, äläkä ajattele asioita liikaa. Kiinnitä huomiota, kyllä, mutta älä viipyile liian kauan missään uudessa sivuvaikutuksessa, koska paljon enemmän tapahtuu ja on tulossa.

Luiden tai nivelten äkillinen kipu – Minulla on ollut tätä täydellisestä auringonpimennyksestä saakka elokuussa 2017. Tiettyjä niveliä jotka ovat olleet terveitä, alkaa sattua yhtäkkiä helvetisti, ja sitten taas yhtäkkiä ne ovat ok. Viime vuonna tätä tapahtui oikeassa kyynär- ja olkanivelessäni. Tänä vuonna kyse on ollut yhdestä kantaluusta ja nyt jalkaholvista siinä määrin, että on vaikea kävellä. Kun keho-osiin sattuu yhtäkkiä kovasti pidempiä jaksoja, miettii ajoittain mahdotonta – lääkäriin menemistä! Ei, kaikkea muuta, kuin se! Kun epäilet, käänny sisäänpäin ja havaitse se itse. Jos et luota itseesi vielä tässä kyvyssä ja uskot, että lääkärillä käynti ratkaisee tilanteen, niin mene lääkäriin. Mutta tiedä, ettei hän luultavasti löydä minkään olevan pielessä tai mikä pahempaa, hän antaa sinulle jotain lääkettä, jota et tarvitse. Erottelukyky.

Saturnus joka liittyy rakenteisiin, kuten fyysinen ranka, luut, nivelet jne., siirtyi Kauriiseen, hallitsijaansa, joulukuussa 2017, mutta se teki tämän vapaana ja puhtaana 5D-olentona, eikä siinä ole enää vanhoja pimeystiimin vääristymiä, jotka pakotettiin siihen. Tämän ja monien muiden jatkuvien energioiden ja muutosten vuoksi, minua ei yllätä lainkaan, että fyysinen rankamme käy läpi enemmän uusia DNA-päivityksiä ja muita parannuksia. Tiedä, että kipu iskee kovasti tiettyihin niveliin ja nikamiin jne. ja on hyvin fokusoitunutta nyt, mutta se ei kestä ikuisesti, joten pidä itsestäsi huolta, äläkä ala pelätä näitä ja muita prosessiin liittyviä muutoksia.

Pissaamisvaikeus – Tämä on yksi ylösnousemusprosessin sivuvaikutus, jonka jakamisessa maailman kanssa useimmat meistä eivät pidä kiirettä. Minulla on ollut tämä sivuvaikutus noin vuodesta 2000 saakka, ja ensin luulin sen sekä äkillisten ja toistuvien virtsarakkokouristusten johtuvan vaihdevuosista, kunnes reilu 30-vuotias nuori nainen, jolla oli kaksi lasta, mainitsi, että hänellä ja hänen lapsillaan (tyttö ja poika) oli vaikeuksia työntää ulos kaikkea pissaa vessassa käydessään. Silloin tiesin, että tämä ihana oire liittyi ylösnousemukseen eikä ainoastaan vaihdevuosien hormonimuutoksiin.

Tyypillisesti tämä on huomattavampaa yöllä (mutta olen kokenut sitä muutaman kerran myös päivällä), ja täytyy toistuvasti työntää ja työntää ja työntää saadakseen rakon tyhjentymään. Tämä sivuvaikutus liittyy moniin ylösnousemukseen liittyviin asioihin, kuten hormonimuutokset, DNA-muutokset, patriarkaalisuuden aiheuttamien vanhojen 3D-myrkkyjen toistuva puhdistaminen, sekä sisäiset että ulkoiset tiheysmuutoksen jne. Mutta taas kerran, käytä erottelukykyä tässä ja kaikissa muissa oireissa ja sivuvaikutuksissa päättääksesi, mikä tuntuu oikealta tällä hetkellä sinulle ja kehollesi tai lastesi keholle.

Tämä on hyvin henkilökohtaista – Ei henkilökohtaista fyysisesti, vaan psyykkisesti, tunteellisesti, henkisesti ja energeettisesti. Tämä sivuvaikutus tulee jatkuvasta ruumiillistumisprosessista ja liittyy siihen, että tunne itsestä muuttuu toistuvasti yhdistyttäessä vähitellen korkeampaan itseen. Se liittyy myös jatkuvaan 5D-yhdistymiseen jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden kanssa itsessämme, kehossamme ja tietoisuudessamme. Eikö tuo lause kuulostanutkin hyvin helpolta ja kivalta? No, jos olet elänyt ja elät tätä olemuksesi ja fyysisen kehosi joka soluun ja kudokseen saakka, niin tiedät, että se on kaikkea muuta! Se on hemmetin kovaa työtä, joka tavallisesti sattuu melkoisesti fyysisesti, tunteellisesti ja psyykkisesti. Pikku itse, avaudu ja tee tilaa suuremman itsen, korkeamman itsen, jumalaisen isän, jumalaisen äidin ja paljon muun tulemiselle ja lakkaa sekoamasta ja juoksemasta ympyrää sen kaiken vuoksi, kuin hiuksesi olisivat tulessa! Taas kerran, kaikki näyttää upealta ja helpolta paperilla, mutta on täysin eri tilanne tapahtuessaan sinulle ja sinussa! Hengitä. "Housut joustavat" täällä enemmän kuin riittävästi suuren Jumalan päivityksiä varten sinussa ja fyysisessä kehossasi.

Lasken leikkiä, koska monille meistä tapahtuu nyt vakavia asioita. Upeaa, jumalaista, uskomattoman harvinaista ja taianomaista, mutta myös fyysisesti niin totta, että se sattuu usein monin tavoin. Jokainen joka on valmis tekemään työn ja ruumiillistamaan 5D- ja korkeammat ykseystaajuudet itsessään ja fyysisessä kehossaan, tietää, miten syvällinen ja hyvin henkilökohtainen tämä ruumiillistumisprosessin vaihe ja taso on jokaiselle meistä. Teemme kaikki samaa asiaa – ruumiillistumme – mutta se on hyvin ainutlaatuinen, pyhä ja yksilöllinen prosessi. Sinä muutut, minä muutun ja me muutumme dramaattisesti ja niin upeilla tavoilla, että minun on vaikea edes ajatella sitä repeämättä kappaleiksi. Ole hyvä ja jatka.

Aika on ja aika ei ole – Lineaarinen aika ja kvanttiajattomuus sekä meidän tutustumisemme uudestaan elämiseen ikuisessa nyt-hetkessä on hauskaa, viihdyttävää, jännittävää, luovaa, hämmentävää, uuvuttavaa, turhauttavaa ja kummallisen ihanaa. Muutaman viime vuoden aikana sen opetteleminen, miten toimitaan sekä lineaarisessa ajassa että sen ulkopuolella, on ollut vähintäänkin mielenkiintoista. Mutta 2017 ja vielä enemmän 2018 tämä on kehittynyt siihen, että meille on paljon mukavampaa elää nyt-hetkessä hetkestä toiseen. Tästä on tullut jo uusi normaali monilla ensiruumiillistajilla, ja meistä tulee tietoisempi siitä, miten taivutetaan, pidätellään, työnnetään, venytetään ja supistetaan aikaa tai vain kellutaan ajattomassa nyt-kvanttihetkessä. On helpompaa kuin uskoisi elää ja liikkua päivin tai öin lineaarisen ajan syömättä sinua ja energioitasi minuutista toiseen. Tämä ei ole älyllinen asia, vaan tarkoituksellinen ja tietoinen luomisasia, joka tapahtuu korkeasta sydämestä. Jos haluat ajan nopeutuvan, pane se tapahtumaan. Jos haluat sen hidastuvan tai lähtevän pois sinulta, pane se tapahtumaan. Jotkut uudet kynät uudessa värikynälaatikossamme ovat todella innostavia ensi-kaikille! Paljon lisää on myös tulossa.

Nuku tarvittaessa ja unohda päivä- ja yöaika – Vuosia minun täytyi lähteä kehosta päivän aikana ottamalla torkut sopeutuakseni viimeisimpiin uusiin valoenergioihin. En ole koskaan tehnyt tätä tarkoituksellisesti, vaan se tapahtuu minulle yhtäkkiä, mikä kertoo, että olen kohta ruumiillistamassa itselleni uusia valoenergioita, ja se on paljon helpompaa tehdä ollessaan poissa fyysisestä kehosta.

Yksi uusi sivuvaikutus minulla tänä vuonna on ollut äkillinen kyvyttömyys nukkua yöllä. Nyt on öitä, jolloin en halua mennä sänkyyn nukkumaan, mikä on ennenkuulumatonta minulle! Yö, sänky ja uni ovat aina olleet pyhä tila ja aika minulle, joten tämän koko elämän mittaisen tavan äkillinen täyskäännös on ollut kummallista. Silti tämä on vain yksi uusi muutos, jota monet huomaavat käsittelevänsä, ja se myös osoittaa meille, missä meillä on edelleen vanhoja, tuttuja uskomuksia tietyistä asioista, kuten "on yö, joten se merkitsee nukkumisaikaa". Ei enää, aivan kuten syömisessä, ruuissa ja muissa vanhoissa 3D-tavoissa, joita meitä kaikilla on. Tämä nukkumisjuttu liittyy aikaan ja ajattomuuteen, joten anna itsellesi lupa nukkua ja torkahdella aina, kun sinä, kehosi ja keskushermostosi tarvitsee sitä ruumiillistumisprosessin ja jatkuvien valoenergialisäysten vuoksi. Päästä irti vanhoista tavoista ja uskomuksista ja laajennu uuteen useammilla ja useammilla tavoilla. Olemme mahtavia omaksumaan.

Näitä maaliskuun ajankohtaisia ja uusia sivuvaikutuksia on enemmän, mutta nämä ovat huomattavimpia, joita pystyn ajattelemaan nyt. Kuten tavallista, painettuani julkaise-nappulaa mieleeni tulee kolme tärkeää kohtaa lisää, jotka unohdin, mutta jos näin käy, palaamme niihin tämän artikkelin kommenteissa. Pitäkää pintanne, tienraivaajat, kun kaikki tämä ei lopu elämämme aikana, joten syvään henkeä, täysin avoin korkea sydän ja hymy Lähteelle kaikesta, ja olkaa kilttejä, jatkakaa eteenpäin.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.5.2018 YLÖSNOUSEMUKSEN RISTEYSKOHTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2018 17:30

YLÖSNOUSEMUKSEN RISTEYSKOHTA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
11.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... .jpg?w=768)

Vuoden 2017 lopulta saakka olen nähnyt valtavan ja läpinäkyvän symbolisen kristallisateenkaarisillan avaruudessa, vähän kuin Thor-elokuvissa, mutta Maa ja me kaikki sen pinnalla ylösnousemme vakaasti sen poikki. En tiedä, miten kirjaimellinen tämä sateenkaarisilta on, mutta tiedän kuitenkin, että se edustaa sitä, mitä ja missä me ja Maa olemme nyt 2018 tässä ylösnousemusprosessissa – olemme siirtymässä planeettatasolla, emme vain muutama edelläkävijä- ja tiennäyttäjäyksilö, kuten ennen.

Minun ei pitäisi tarvita sanoa, miten iso juttu tämä vuoden 2018 ylösnousemusprosessin vaihe on, koska monet teistä ovat tunteneet sen syvästi ja intiimisti yksilöinä ja myös sinä uutena 5D-ryhmäkollektiivina, joka yksittäisistä edelläkävijöistä, tiennäyttäjistä, tienraivaajista ja "ensi-kaikista" on tullut. Kovin moni asia ei tunnu enää normaalilta tai tutulta, ei edes meille "ensi-kaikille" jotka ovat olleet tässä vuosikymmeniä, mikä on todella suuri merkki, että suuria ylösnousemusmuutoksia tapahtuu lopultakin fyysisellä planeettatasolla, ja kuten sanoin, ei vain pienelle määrälle edelläkävijöitä, vaan kaikille maan päällä. Tästä syystä tiedostamaton ja alempi tietoisuus ja energeettisesti valmistautumattomat ihmiset käyttäytyvät vielä tasapainottomammin kuin aiemmin. Nämä evoluutioenergiamuutokset ovat kovia, tuskallisia ja joskus vaikeita meille, jotka tiedostamme, mitä tapahtuu ja miksi, joten kuvitelkaa, miten kaikki tämä vaikuttaa ihmisiin, jotka eivät tiedä eivätkä ole tehneet mitään aiempaa ylösnousemusprosessin sisäistä työtä, kuten me olemme tehneet vuosikymmeniä.

Tämä sateenkaarisillan ylittäminen planeettatasolla aiheuttaa seuraamuksia Maassa, kuten myös meissä jotka elämme sen pinnalla. Gaian fyysinen keho ja meidän fyysiset kehomme elävät ylösnousemusprosessia ja kehittyvät paljon korkeamman taajuuden olemassaolotasolle nyt. Tämä ei tapahdu yhdessä yössä, joten rentoutukaa siihen. On koko joukko askelia, jotka meidän täytyy ottaa ylittääksemme täysin tämän energiasillan vanhan alemman maailman ja uusien korkeampien maailmojen välillä.

Toukokuun 8. päivä oli kaksi pientä 4.5-luokan maanjäristystä hyvin lähellä asuinpaikkaani Etelä-Kaliforniassa, mitä seurasi muutama jälkijäristys. Olen tuntenut pieniä maanjäristyksiä tapahtuvan siitä lähtien, mikä ei ole mitään uutta minulle. Kaikki jotka ovat herkkiä Maalle, tuntevat tämän pinnan alla muodostuvan paineen paljon aiemmin, kun se aiheuttaa fyysisen maanjäristyksen tai tulivuorenpurkauksen. Minulla oli tapana kuulla ukkosmaista ääntä taivaalta, kun laava liikkui maanpinnan alla. Se mitä tapahtuu tänä vuonna erityisesti Havaijilla ja koko Tyynenmeren Tulirenkaassa, liittyy ajankohtaiseen sillanylitykseen, ja sen vuoksi pyydän, että te ette puutu näihin ihmiskunnan ja planeetan ylösnousemusprosessin sivuvaikutuksiin. Tiedän, että uskotte auttavanne aikomalla ja visualisoimalla, että tulivuoret eivät purkaannu, maanjäristyksiä tapahdu, tulvia tai hurrikaaneja jne. ei tapahdu, mutta teidän täytyy ymmärtää, että siinä missä olemme planeettatason ylösnousemusprosessissa, joitakin näitä asioita tapahtuu ja täytyy tapahtua. Älkää siis yrittäkö tehdä mitään hidastaaksenne tätä luonnollista evoluutioprosessia. Siitä on huolehdittu jo korkeammilla tasoilla, ja jos kaikki rentoutuvat ja toimivat korkeasta sydämestään, nähdään, tunnetaan ja tiedetään, ettei kukaan kuole missään näissä ajankohtaisissa sillanylitykseen liittyvissä maamuutoksissa, ellei hän halua tai hänen tarvitse sitä korkeammalla sielutasolla.

Kuluneina vuosikymmeninä olen nähnyt valtavien valo-olentojen tarkoituksella ohjaavan pinnanalaisia maanjäristysenergioita toisiin fyysisiin paikkoihin, jotta olisi paljon vähemmän kuolemaa ja tuhoa. Mt. Saint Helens -vuoren purkaus 1980 oli yksi sellainen tapahtuma, jonka oli alun perin tarkoitus tapahtua massiivisena ja tuhoisana maanjäristyksenä Los Angelesissa Kalifornian syvänteessä. Toisaalta se mitä tapahtuu nyt, on erilaista siinä mielessä, että nämä maamuutostapahtumat – tulivuorenpurkaukset, maanjäristykset, tulvat, maastopalot jne. – ovat sivuvaikutuksia, kun Maa/Gaia ylittää sillan vanhoista alemmista maataajuuksista, yhteensopivien verkkoenergioiden ja vastaavan kera, uuteen ylösnousseeseen Maahan, jossa uudet, yhteensopivat korkeamman taajuuden verkot kuljettavat uusia valoenergioita.

Vuoden 2018 sateenkaarisillan ylityksen toinen aspekti liittyy vanhan alkuperäisen äidin, sydämen ja oikean aivopuoliskon Lemurian sekä myöhemmän isän, älykkyyden, vasemman aivopuoliskon Atlantiksen jakautumiseen syväksi globaaliksi erillisyydeksi ja kaksinaisuudeksi maan päällä, ihmisen oikean ja vasemman aivopuoliskon tietoisuudessa, ulkoisessa elämässä ja todellisuudessa. Nuo muinaiset Lemurian ja Atlantiksen koodit, mallit ja kaksinaisuusjäämäenergiat globaalissa ihmiskunnassa ja vanhassa Maassa hajoavat tällä hetkellä, koska uudet ja paljon korkeamman taajuuden koodit korvaavat ne kaikki. Voitteko ymmärtää korkeampaa kuin Lemuria? Korkeampaa kuin Atlantis korkeimmillaan ja parhaimmillaan? Teidän täytyy, koska olemme matkalla siihen ja enempään, kun jatkamme tämän energeettisen sateenkaarisillan ylittämistä Maan rinnalla. Päästäkää irti vanhoista uskomuksista ja tähdätkää korkeammalle, paljon korkeammalle, koska se on tulossa: ykseys, ykseystietoisuus yksilöinä ja kollektiivisesti ja ykseyselämä ja -todellisuus kaikille uudella ylösnousseella maapallolla.

Tänään on 11.5. ja ensi viikolla uusi kuu Härässä – maamerkki – tekee transiitin Uranukseen Härässä – maamerkki – ja kaikki mistä olemme puhuneet tässä, voimistuu ja kiihtyy. Miksi? Koska 2018 Maa ja me ja ihmiskunta ylittämme tämän kristallisen sateenkaarenvärisen energiasilta-alueen avaruudessa ja saavumme lopulta uuteen korkeampaan maakohtaloomme. Älkää ajatelko kuollaksenne tätä tai paljon mitään muutakaan tutulla vanhalla vasemman aivopuoliskon älykkyydellä, koska tuo alempi taajuus ei toimi uusissa korkeammissa valoenergioissa ja tietoisuudessa. Korkean sydämen tunne ja tunteenne toimivat, ja ne ovat paljon pätevämpiä tekemään korkeampaa työtä nyt, joten olkaa parhaanne mukaan ajattelematta ja tuntekaa, aistikaa ja havaitkaa käyttäen muita työkaluja, kuin vanhaa vasemman aivopuoliskon älykkyyttä. Pääsette paljon pidemmälle paljon nopeammin, jos teette näin, paljon vähemmän turhautumisen, hämmennyksen ja harvempien häiriötekijöiden kera.

Maamuutoksia tapahtuu tämän vuoden, aiemmin mainittujen syiden ja paljon muun vuoksi. Tehtävämme on elää tämä, ruumiillistaa tämä ja luottaa tähän koskaan-ennen-kokemattomaan siirtymäprosessiin vanhasta alemmasta Maasta, johon inkarnoiduimme, sateenkaarisiltaa pitkin uuteen ylösnousseeseen Maahan, jossa 5D ja korkeampi ykseys on normi yksilöille ja kollektiivisesti.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=255)

Huhtikuun alussa 2018 näin selvänäköisesti ensimmäistä kertaa suuren muutoksen valokehoni energioissa, taajuuksissa ja toiminnassa. Missään ei ole kuvia, jotka ovat lähelläkään sitä, minkä olen toistuvasti nähnyt, joten käytän tätä vanhaa kuvaa, joka minulla on ollut jonkin aikaa. Sen aaltoilevat muodot ovat oikein, mutta värit eivät. Se mitä olen nähnyt, on väriltään vaalean kellanruskeaa ja liikkuu jyrkästi ja hyvin nopeasti, tavallaan kuin nuo vanhat projektorikuvat 1960-luvun "LSD-valoshow'sta". Tämä kuva jonka näen valokehoni nykytilasta, kun minä ja me ylitämme sateenkaarisiltaa, aaltoilee ja välkkyy nopeasti kuin stroboskooppivalo, joka liikkuu jatkuvasti. Tiedän, että tämä on yhteensopiva, melkein peilimäinen kuva siitä, mitä aurinko lähettää jatkuvasti nyt. Ruumiillistamme sen, mitä aurinko lähettää, ja sitten kun riittävä määrä tätä on ruumiillistettu, mikä on tapahtunut, niin meidät ja kaikki muu vedetään energeettisesti mukana, kun ylitämme sateenkaarisillan uuteen Maahan.

Kerroin tämän vain, koska meidän kaikkien täytyy olla valmistautunut useampiin fyysisen kehon ja valokehon sisäisiin ja ulkoisiin evoluutiomuutoksiin näiden uusien kokemusten vuoksi, joita käymme kaikki läpi tänä vuonna. Muutokset valokehossamme lisääntyvät, kun etenemme, ja tästä syystä monilla meistä on ollut ylimääräistä kipua, särkyä ja painetta uusilla ja/tai vanhoilla ylösnousemusprosessin tavoilla ja keho-osissa. Odottakaa mitä tahansa, älkääkä alkako pelätä, on kyse sitten fyysisestä kehostanne, valokehostanne, Maan fyysisestä planeettakehosta tai mistä tahansa muusta. Olemme ylösnousemustiellä uusilla tavoilla ja uusilla tasoilla tänä vuonna, joten älkää viitsikö yrittää sovittaa toisten kokemuksiin sitä, mitä henkilökohtaisesti koette. Tähän vaiheeseen ei liity väärää tapaa, paitsi yritys pysäyttää se siitä pelosta, että jonkun talo palaa laavavirrasta tai romahtaa maanjäristyksistä. Evoluutioaallokko on taas korkea, mutta tällä kertaa täysin uusin tavoin meillä kaikilla, joten pysykää korkeassa sydämessänne, koska se on paras ja pätevin paikka talossa.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.5.2018 SIIRTYMÄKIPUJA, LAAJEMPI KORKEAMPI TIETOISUUS JA T

ViestiKirjoittaja hammer » 22.05.2018 19:47

SIIRTYMÄKIPUJA, LAAJEMPI KORKEAMPI TIETOISUUS JA TÄYSIVALTAISUUS

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
20.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet ovat tunteneet 2018 joitain erilaisia ylösnousemuksen ruumiillistumisprosessiin liittyviä kipuja, minä mukaan luettuna. Enimmäkseen ne ovat olleet äkillisiä ja kovia, mikä on saanut monet arvailemaan, onko jokin yhtäkkiä mennyt sekaisin fyysisen kehon alemmassa puoliskossa. Monilla on ollut kovaa kipua luissa ja/tai nivelissä toisessa tai kummassakin jalkaterässä, kantapäässä, nilkassa, sääressä, lonkassa ja joskus häntäluuhun ja selkärangan alanikamiin saakka, mikä on aiheuttanut iskiassärkyä. Minulla on ollut tätä huhtikuun muutamasta ensimmäisestä päivästä saakka, ja se on jatkunut toukokuussa. Tämä pääasiassa kantapää-, jalkaterä- ja nilkkakipu väheni minulla noin kolmeksi päiväksi aiemmin tässä kuussa ja juhlin sitä, mutta sitä kesti vain vähän aikaa, koska kipu palasi voimakkaampana muutama päivä myöhemmin.

On tavallista tuntea ne voimakkaat magneettimuutokset, joita tapahtuu Maassa, auringossa ja fyysisessä kehossamme, äkillisinä ja tavallisesti lyhytaikaisina pahoinvointiaaltoina. Minulla on tavallisesti tätä aamuisin, mutta sitä voi olla koska tahansa päivän tai yön aikana. Ajattele sitä ylösnousemukseen liittyvänä energeettisten magneettimuutosten "aamupahoinvointina" kummallakin sukupuolella.

Näiden jatkuvien magneettimuutosten toinen tavallinen oire tai sivuvaikutus on äkilliset itkemisjaksot – itkua ei-minkään vuoksi, itkua suuren kauneuden vuoksi, itkua järkyttävien kauheuksien vuoksi ja itkua pelkästään, koska tämä siunattu ylösnousemusprosessi tapahtuu. Nämä massiiviset magneettimuutokset vaikuttavat joihinkin ihmisiin paljon voimakkaammin kuin toisiin, joten älä soimaa itseäsi, jos huomaat yhtäkkiä itkeväsi tyhjästä.

Muita magneettimuutosten sivuvaikutuksia ovat huimaus, tunne hitaasta pyörimisestä, äkillisestä putoamisesta, nousemisesta tai kaatumisesta, muuttuva tunne itsestä yksittäisenä olentona ja identiteettinä, pää- ja kehokipu ja -paine ja myös sydämen ja korkean sydämen tuntemukset. Koska magneettikentät pitivät aiemman evoluutiosyklin koodeja paikoillaan, ne tekivät saman myös jokaiselle meistä – keho, yksilöllinen tunne itsestä ja henkilökohtaisesta identiteetistä jne. Niinpä kun vanhat magneettienergiat ja -kentät ovat hajonneet ja hävinneet, niin on tapahtunut myös vanhalle 3D-tunteellemme vain-fyysisestä-itsestä, vanhasta alemman taajuuden identiteetistä, vanhasta 3D-paikasta lineaarisessa ajassa ja vanhasta paikasta ja fokuksesta elämässä maan päällä.

Nämä planeetan, auringon ja ihmiskehon magneettikentät pitävät koodeja ja malleja paikoillaan koko evoluutiosyklin ajan. Ne ovat energiakoodien magneettiliima, joten siirtyessämme evoluutiosyklin loppuunsaattamisvaiheeseen, sellaiseen jota olemme eläneet tässä inkarnaatiossa, nämä magneettimuutokset alkavat, koska vanhan evoluutiosyklin energiat ja niitä vastaavat koodit ovat saavuttaneet umpeutumispäivänsä ja alkavat vähentyä, ja lopulta ne häviävät kokonaan. Tätä on tapahtunut vuodesta 1998–1999 saakka, koska olemme olleet siirtymän rajakohdassa, poistuen vanhasta evoluutiosyklistä ja samaan aikaan kehittyen ja ylösnousten uuteen evoluutiosykliin ja sen uusiin korkeamman taajuuden energioihin ja koodeihin, korkeamman universaalin oktaavin tai tason korkeammassa ulottuvuudessa.

Kaikki vanha ja alempi on hiipunut näiden työläiden ylösnousemusvuosikymmenten ajan, kun edelläkävijät ovat auttaneet muuntamaan ja puhdistamaan runsaan määrän vanhan syklin negatiivisuus- ja tiheysjäämää monista ulottuvuuksista ja samalla ruumiillistanut lisääntyvän määrän uuden evoluutiosyklin uusia energioita ja yhteensopivia koodeja fyysiseen kehoonsa ja itseensä.

Kaiken tämän ja enemmän tapahtumiseksi, vanhojen 3D-magneettikenttien ja -koodien täytyi umpeutua ja vähentyä ajan kuluessa ja lopulta tulla täysin korvatuksi uusilla ja monimutkaisemmilla korkeamman taajuuden magneettienergioilla ja -kentillä. Tämä lause kuulostaa hyvin yksinkertaiselta ja helpolta, mutta kuten monet meistä tietävät, sen eläminen fyysisessä kehossa ensimmäisenä on ollut kaikkea muuta! Vanhojen magneettikenttien häviämisen myötä ovat hävinnyt myös vanha fyysinen identiteettimme, itsetuntomme, paikka jota olemme kutsuneet kodiksi nykyinkarnaatiossa maan päällä ja tietoisuus itsestämme ja todellisuudestamme lineaarisessa 3D-ajassa.

Vanhan korvaamisen uudella ovat tunteneet helposti 2018 ne, jotka ovat osallistuneet ylösnousemusprosessiin kaiken aikaa, mutta tietämättömille se on varmaan tuntunut siltä, että heidän ainoa todellisuutensa, itsetuntonsa ja elämänsä on nopeasti häviämässä jalkojen alta. Ja koska nämä muutokset ovat olleet 2018 selvempiä tietämättömille ihmisille, heidän alemmat egopohjaiset pelkonsa ovat olleet huomattavia ja suoraan tähdättynä kaikkiin, jotka voivat mahdollisesti aiheuttaa heille enemmän pelkoa mistä tahansa – työ, huoli, stressi, ponnistelu, aika, kustannus, fokus, energia jne. – kuin heillä jo on.

Pimeydellä kaikissa muodoissaan ei ole enää piilopaikkaa, koska on vain valoa ja joka päivä sitä tulee lisää korkeampana ja korkeampana taajuutena. Tämä kauan odotettu muutos aiheuttaa sen, että useammat ja useammat ihmiset näkevät, tuntevat ja tunnistavat helposti ja välittömästi kaikki ihmisten pelot – pienet ja suuret. Sinun/minun/meidän peloillamme ja pimeydellämme ei ole enää mitään piilopaikka, niin kuin aiemman syklin huonoina vanhoina päivinä. Tätä tapahtuu nyt 2018 monta kertaa joka päivä useimmille ihmisille – rehellinen, selvä ja suoraan-päin-naamaa tietoisuus muiden ihmisten (ja omista) jäljellä olevista peloista ja kaikista muista alemman taajuuden jutuista, joihin edelleen tartumme ja joita raahaamme kaikessa tässä uudessa valossa. Sen tekeminen sattuu, on raskasta, vastenmielistä, noloa eikä se sovi lainkaan asuun …

Ihmiset ovat peloissaan, kireitä ja valmiita hyökkäämään pienimmästäkin asiasta, koska ne uudet magneettienergiat, jotka sisältävät uusia koodeja ja malleja, ovat vieraita heille, ja se että kaikki vanhat ja tutut patriarkaaliset 3D-jutut eivät ole käytettävissä – vaikka ovatkin totaalisen negatiivisia – on pelottavaa tietämättömille ihmisille, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä tapahtuu ja miksi. Nyt 2018 on kaksi selvästi ja helposti näkyvää ja tuntuvaa ihmisryhmää: ne joiden sydän on aktivoitu (tai sitä aktivoidaan) kehittymään, mikä tuottaa myötätuntoa, rehellisyyttä, avoimuutta, tinkimättömyyttä, lisääntyvää sisäistä vahvuutta, vakautta ja yksilöllistä täysivaltaisuutta, ja ne jotka ovat edelleen vanhassa alemmassa taajuudessa ja tietoisuudessa, jossa ego oli jumala, pelko oli ruokaa ja toisten kontrollointi oli pakollista. Mikä juttu elettäväksi tällä erää: kulkea silmät täysin avoimena ja korkea sydän virtaavana alemman taajuuden ihmisten ja heidän pelkopohjaisen tietoisuutensa joukossa ja olla sen vahingoittamatta tai heittämättä epätasapainoon, ja sitten palata takaisin uuteen.

Tämä artikkeli ei ole yhtään sellainen, kuin tarkoitin, mutta antaa sen kuitenkin olla, koska kuka tietää. Ponttina on, että suuri muutos jatkuu kaikin tavoin kaikilla tasoilla ja kaikissa ulottuvuuksissa sekä sisäisesti että ulkoisesti. Kun uusi tunne itsestä jatkaa laajentumista ja kehittymistä vielä enemmän uudeksi muutaman päivän välein, ole iloinen ja ylpeä ja pysy avoimena vielä enemmälle uudelle sinussa ja Sinussa ja SINUSSA, kun kaikki sekin jatkaa asettumista joksikin uudeksi.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.5.2018 NOPEUTUNUT YLÖSNOUSEMUS – ELÄMÄ KOSMISELLA TIELLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 04.06.2018 16:47

NOPEUTUNUT YLÖSNOUSEMUS – ELÄMÄ KOSMISELLA TIELLÄ

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
31.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ei silti, että sitä tarvitsee toistaa, mutta huhtikuu ja toukokuu 2018 – vau! Onko sinulla vielä hiukset? Iho? Mitä kuuluu jatkuvasti päivittyvälle keskushermostollesi? Tiedätkö, missä olet – ei silti, että sillä on paljon merkitystä tässä kohtaa? Otitko näiden kahden kuukauden aikana päiväaikaan tavallista enemmän uudelleenkäynnistystorkkuja, erityisesti toukokuun puolivälistä lähtien? Olen maininnut muutamana kuluneena vuotena, ettei ole tarvetta taistella noita pakollisia torkkuja vastaan tai tuntea syyllisyyttä niistä, mutta toukokuu 2018 teki tässä ylösnousemusprosessiennätyksen tähän saakka! Ja luojan kiitos, koska näillä korkeammilla uusilla tasoilla on tapahtunut hyvin paljon, minkä vuoksi tarvitsemme noita pakollisia torkkuja nyt melkein joka päivä. Tee se vain, koska on pakko ja se tekee tästä jatkuvasta ruumiillistumisesta paljon nopeampaa ja helpompaa – uskot tai et.

Kipujen voimistuminen, uudelleenkäynnistystorkkujen lisääntyminen, enemmän henkilökohtaista energiaa ja tunne seksuaalienergioiden voimistumisesta

"En tunne mitään entisenlaista kommunikointia korkeampaan itseen tai oppaisiin tai saa mitään "taianomaisia" kokemuksia. Itse asiassa tunnen olevani maadoittuneempi ja kykenevämpi 3D:ssä kuin koskaan. Olen itse asiassa mennyt takaisin töihin ensimmäistä kertaa 12 vuoteen ja pärjään mahtavasti. Kokeeko kukaan muu tällaista?" –Debbie

Odotin tarkoituksella Debbien kysymyksen tähän osaan vastaamista tähän artikkeliin saakka, enkä vastannut siihen edellisessä, koska olin suunnitellut puhuvani siitä, miten monet meistä ovat lopultakin tunteneet suuria ja vaikuttavia positiivisen energian lisäyksiä fyysisessä kehossamme. Aloin tuntea tätä huhtikuun puolenvälin paikkeilla, mutta se on voimistunut valtavasti siitä lähtien, toukokuun oltua melko äärimmäinen, ja siitä syystä meidän on tarvinnut ottaa melkein päivittäin pakolliset torkut.

Tiedän, että monet tulkitsevat väärin, mitä juuri sanoin, joten minäpä selkeytän sitä. Kuten kaikissa ylösnousemusprosessin aspektissa ja kerroksissa, monia asioita tapahtuu samanaikaisesi myös tässä. Mainitsin huhtikuussa, että minulla oli yhtäkkiä melko voimakkaita fyysisiä kipuja toisessa kantaluussa, jalkaterän osissa ja varpaissa, nilkoissa, säärissä, aina selkärangan alaosaan, lantioon, lonkkaniveliin ja häntäluuhun saakka. Tämä kipu on ollut jatkuvaa huhtikuusta saakka, mutta samanaikaisesti kaikkien noiden uusien kipujen kanssa on tapahtunut vaikuttava lisäys sisäisissä energioissani. Olen saanut fyysisesti enemmän aikaan huhti-toukokuussa kuin kahtena viime vuotena, näistä uusista kivuista huolimatta, jotka ovat toisinaan tehneet vaikeaksi laitaa painoa jaloille ja kävellä. Miten tämä näennäinen ristiriita voi olla?

Uudet korkeamman taajuuden valoenergiat aiheuttavat usein fyysistä kipua kehoomme, koska niiden ruumiillistaminen alemman taajuuden kehoon aiheuttaa reaktioita, kunnes sopeudumme, integroimme, mukaudumme ja ruumiillistamme ne täysin. Tätä alkemiaprosessia teemme uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, koska se on ylösnousemuksen evoluutioaskelmien kiipeämistä kehossa ja joka kerta vähän korkeammille, laajemmille, voimakkaammille ja jalostuneemmille taajuustasoille kuin edelliskerralla. Korkeamman taajuuden valoenergiat aiheuttavat tyypillisesti vähän kipua, kun niitä kohdataan ja ruumiillistetaan, mutta meitä päivitetään samaan aikaan energeettisesti ja fyysisesti. Tämä jatkuva ylösnousemusprosessi on saavuttanut tason, jolla monet ensimmäisenä kaikkea tekevät lopultakin panevat merkille melko vaikuttavia parannuksia fyysisessä kehossaan energiamielessä sekä laajentuneessa ja korkeammassa tietoisuudessaan useammista ja useammista asioista, tilanteista, ihmisistä, tapahtumista jne. Yksinkertaisesti sanottuna, myös meille on tulossa viimeinkin selväksi, että olemme paljon enemmän kuin ennen ja tiedämme, että paljon enemmän tätä on tulossa jokaiselle meistä ja siksi myös ihmiskunnalle joukkona.

Yksi tavallinen, mutta hieman kummallinen tai nolo sivuvaikutus nykyisestä ruumiillistumistasostamme ja/tai suurempien ja korkeampien taajuuksien ruumiillistamisesta on voimistunut fyysinen kehoenergia. Me ja fyysinen kehomme usein ja tyypillisesti tunnemme ja tulkitsemme tämän lisääntyneeksi ja voimistuneeksi seksuaalienergiaksi. Kun ne energiat lisääntyvät, jotka pystymme ruumiillistamaan, ja ne ovat paljon korkeampia taajuudeltaan, ne tunnetaan ensin seksuaalisina, vaikkeivät ne lainkaan ole sitä. Energia on energiaa, mutta taas kerran puhumme siitä, että fyysinen kehomme ruumiillistaa enemmän ja enemmän korkeamman ja korkeamman taajuuden valoenergioita.

Siitä lähtien kun tämä alkoi minulla 2015, olen usein herännyt näiltä pakollisilta päivätorkuilta fyysisen kehon hyvin vahvistuneiden energioiden kera, mikä tuntuu siltä, että värähtelen joka päivä sisäisesti nopeammin ja voimakkaammin, mutta sen sivuvaikutuksena on myös voimistuneiden seksuaalienergioiden tunteminen. Näin tapahtuu, kun yhtäkkiä menee päivällä taju, koska on ruumiillistamassa lisää uusia korkeamman taajuuden valoenergioita ja koodeja erittäin nopeasti, ja se on helpompaa ja nopeampaa tehdä, kun ei ole fyysisessä kehossa. Tämä aiheuttaa fyysisiä kipuja joka tapauksessa, mutta lyijy kullaksi ja kaikkea sitä. Sitten herää ja tuntuu välittömästi kuin superlatautuneelta seksikoneelta! Mitä?!

Miksi näitä superlatautuneita voimistuneita seksuaalituntemuksia on fyysisessä kehossa? Koska ihmiset ovat toimineet hyvin, hyvin matalalla, jumalan antamalla elinvoimatasolla vanhassa 3D-maaelämässä ja -todellisuudessa, ja pimeystiimi ja ihmisloiset ovat imeneet niin paljon, kuin ovat voineet täysin tappamatta meitä. Kun he äkkiä ruumiillistavat enemmän ja korkeamman taajuuden energioita, mihin he ovat tottuneet, se usein tunnetaan ja tulkitaan seksuaalienergiaksi, vaikka se on pelkästään suurempaa energiaa. Tätä voidaan verrata siihen, että ihmiselle joka on nähnyt nälkää suurimman osan elämäänsä, annetaan massiivinen ja loputon "syö niin paljon kuin haluat" -noutopöytä! Hänestä tulee vähän hullu päästessään yhtäkkiä käsiksi niin suureen määrään ruokapolttoainetta, ja hänen fyysisen kehonsa täytyy oppia, miten käsitellään ja hyödynnetään kaikki tuo uusi energia. Koemme sitä samaa, ja tämä vain lisääntyy ja voimistuu pitkin vuotta 2018 ja sen yli.

Valon fotonivyö on kuin pitkähkö kosminen "autopesu"

Jos sinulle ovat kirjoitukseni tuttuja, tiedät, että hahmotan usein monimutkaisen korkeamman informaation pelkistettyinä kuvina, jotka sanovat hyvin täsmällisesti kaiken. Tämä kuva jonka kerron seuraavaksi, on yksi niistä. Saan usein myös suosittuja lauluja, jotka sopivat siihen, mitä olen nähnyt ja ymmärtänyt visuaalisesti korkeammilla tiedostamistasoilla, joten joskus päässäni on kuin symboliset sarjakuva- ja musiikkibileet. Ja luulit, että mestaruus on pelkkää vanhanaikaista "höttöä" hurskastelua. Tuskin, ja eikö se ole paras uutinen ikinä! Niinpä tämän korkeassa sydämessäsi pitäen, paina mielen play-nappulaa ja soita tuo suosittu vanha laulu Car Wash (= autopesu), kun luet ja visualisoit tämän seuraavan osan.

Ajattele seitsemännen ulottuvuuden valon fotonivyötä energeettisenä, karmaa puhdistavana ja alempaa taajuutta poistavana "autopesuna" kokonaisille planeetoille ja planeettajärjestelmille ja kaikille elämänmuodoille, joita on niissä, kuten ihmiskunta ylösnousevalla maapallolla. Visualisoi valon fotonivyö valtavana ja pitkähkönä kosmisena "autopesuna", johon Maa, ihmiskunta ja kaikki elämä sen päällä on hitaasti mennyt syvemmälle ja syvemmälle noin 1980-luvun paikkeilta saakka. Ajattele olemista tässä fotonivaloautopesussa vuonna 2018, mikä merkitsee, että olemme siinä nyt syvällä ja riittävä määrä jatkuvan ylösnousemusautomatkamme pinttynyttä likaa on pesty pois, jotta on paljastanut osia uudesta kulkuneuvostamme, jossa on uusi maali ja uusi kori.

Tiedät, miten joissain fyysisissä autopesuissa jotka vetävät autoa automaattisesti läpi, on eri osia, jotka tekevät eri asioita autolle. On osia, jotka vain suihkuttavat vettä auton päälle, osia jotka suihkuttavat pesuainetta, osia jotka hankaavat, pyörittävät ja huiskivat likaa pois. Sitten auto siirtyy toisiin osiin, joissa siihen suihkutetaan lisää vettä pesuaineen ja lian irrottamiseksi valmisteluna seuraavaan osaan, jossa suihkutetaan vahaa. Sitten sen jälkeen auto siirtyy alueelle, jossa voimakkaat ilmapuhaltimet työntävät jäljellä olevan veden pois autosta, jotta ihmiselle jää vähemmän viimeisteltävää käsin.

Muuta nyt tuo kuva autosta maaplaneetaksi ja aurinkokunnaksi ja pitkän autopesun eri osat transformoivan 7D-fotonivalon eri askeliksi, vaiheiksi ja kerroksiksi, jotka pesevät hyvin tehokkaasti Maan, ihmiskunnan, kaiken elämän maan päällä ja koko aurinkokunnan ja sen yli. Eikä tämä 7D-fotonivalo ole ainoastaan kosminen "autopesu", vaan se myös pesee, huuhtelee, pesee uudestaan, huuhtelee uudestaan, suihkuttaa vahaa, suihkuttaa kiiltoa, puhaltaa kuivaksi ja viimeistelee jokaisen hitusen meistä jokaisesta ja kaikista planeetoista ja kaikesta muusta, mikä kulkee sen läpi. Valon fotonivyö tekee tätä automaattisesti, ja vie jonkin aikaa saada puhdasta ja kirkasta, jotta voidaan tulla joksikin uudeksi ja paljon paremmaksi.

Kun matkaamme syvemmälle tähän fotonivaloon, joka on symbolinen kosminen "autopesumme", sen jokainen osa tekee eri asioita kaikelle, mikä siihen astuu. Valon fotonivyön jokainen eri osa laukaisee eri transformoivia asioita ihmisissä ja planeetoissa jne. ja sen myötä tulee luonnostaan jatkuvia muutoksia jokaiseen meihin – fyysiseen kehoomme mutta myös tietoisuuteemme – ja kaikkeen muuhun, mukaan luettuna ulkoinen todellisuus ja Maa. Tämä liittyy paljon siihen, miksi useammat ja useammat ihmiset ovat nähneet, tunteneet, kuulleet, haistaneet ja tienneet enemmän asioita korkeammalta ja laajemmalta havaintotasolta. Jokainen näistä kosmisen "autopesun" osista saa meidät havaitsemaan ja olemaan vähän eri todellisuustasoilla, kokonaan eri todellisuuksissa, eri ulottuvuuksissa, eri aikajanoilla, eri energioissa jne.

Tämän ylösnousemusprosessin valtavan nopeutumisen ja voimistumisen sekä pakollisten uudelleenkäynnistyspäivätorkkujen lisääntymisen vuoksi, paljon useammat edelläkävijät ovat havainneet vaihtelevassa määrin, että todellisuus/todellisuudet häviävät, lineaarista aikaa ei enää ole tai jos se on, se on vain lyhyitä jaksoja, ja he näkevät fyysisesti ja selvänäköisesti lisää poikkeamia ympäröivässä tilassa, omassa kehossa ja energiakentässä. Olen nähnyt, kuullut, tuntenut ja tiennyt huhtikuussa ja toukokuussa 2018 joitain asioita, jotka ovat olleet niin erilaisia ja voimistuneita, että tiedän, että etenemme paljon enemmän ja paljon nopeammin ylösnousemuksessa, kuin useimmat oivaltavat vielä.

Kyllä, on enemmän fyysisiä kipuja, mutta on samanaikaisesti myös enemmän sisäistä energiaa, jonka olemme ruumiillistaneet pelkästään huhtikuussa ja toukokuussa, mikä on iso vinkki siihen, mitä kesäkuu ja kesä (/talvi) tuo! Jokainen osa tekee, mitä tekee, ja valmistelee myös meidät siirtymään seuraavaan osaan tai seuraavalle energiaportaalle tässä kosmisessa "autopesussa". Odota ihmeitä, ilmaise aikomus ihmeistä ja luo tietoisesti enemmän ihmeitä itselle ja kaikille. Olemme riittävän syvällä fotonivalon "autopesussa", jossa tämä on seuraava taso ja vaihe kaikille edelläkävijöille.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.9.2018 EVOLUUTIO ON ILMAISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 11.09.2018 19:35

EVOLUUTIO ON ILMAISTA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
9.9.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei Denise. Kiitos kaikista kirjoituksistasi. Lähestyn sinua kysyäkseni, voisitko kirjoittaa artikkelin siitä, miten aktivoidaan, integroidaan ja maadoitetaan nämä DNA-koodit. Kotimaassani Tanskassa internetissä leijuu tarjouksia sen maksullisesta tekemisestä – parannukset/meditaatio lähetetään usein netin kautta, joskus livenä. Olen osallistunut melko moniin, mutta alan kyllästyä kaikkiin mainoksiin ja maksuihin.

En ole selvänäköinen ja joskus epäilen, tapahtuuko riittävästi (niin kuin nyt). Olen herkkä ja olen tiennyt näkymättömistä maailmoista lapsuudestani saakka. Tiedän myös, että minulle on tapahtunut paljon, erityisesti kuluneina kolmena vuotena. Minusta tuntuu hyvin erilaiselta kuin kolme vuotta sitten, mutten pysty näkemään koodeja, geometrioita, numeroita jne., kuten jotkut näkevät. Minulla ei ole ongelmia nähdä meditoidessa ja nautin myös henkisen piirin jäsenenä olemisesta. Mutta en ole koskaan nähnyt koodeja missään muodossa, ja silloin kun minulle tulee fyysisiä ongelmia, kuten nyt, kun olen juuri muuttanut uuteen kotiin ja olen hyvin väsynyt, alan epäillä. Toivottavasti voit auttaa minua selkeyttämään tilannetta.

Toivottaen sinulle kaikkea parasta, P.

Sain tämän sähköpostin hiljattain P:ltä, joka on suopeasti sallinut minun lainata kirjettään tässä. Kiitos, P.

Kun työstin julkista vastausartikkeliani P:n kysymykseen, Lisa Renee kirjoitti muutama päivä sitten blogissaan jotain ns. henkisestä kulutusmyönteisyydestä. Tässä linkki siihen (https://energeticsynthesis.com/index.ph ... onsumerism), koska se kattaa tämän aiheen erittäin hyvin (englanniksi).

Ennen pääsemistämme P:n kysymykseen, haluan kuitenkin puhua ensin muista asioista, koska muutama kuluneet viikot ovat olleet epätavallisen intensiivisiä, erilaisia ja transformoivia tavoilla, joihin useimmat meistä eivät olleet valmistautuneet. Luulemme olevamme, mutta sitten tulee sellaisia kuukausia kuin kesäkuu, heinäkuu, elokuu ja syyskuu 2018, ja havaitsemme nopeasti, että olemme saavuttaneet jatkuvan ruumiillistumisprosessin korkeamman tason – tässä tapauksessa uusien DNA-siltayhteyksien aktivoinnin – joka nopeasti kehittää meitä, fyysistä kehoamme, tietoisuuttamme, elämäämme, todellisuuksia ja sitä, miten havaitsemme ne ja olemme vuorovaikutuksessa niiden ja kaiken muun kanssa. Joku voi älyllisesti tietää, että jotain tulee tapahtumaan, mutta sitä ei voi mitenkään verrata sen varsinaiseen elämiseen ja sen ruumiillistamisen aiheuttamaan transformoitumiseen.

Toisin sanottuna, yksilölliset evoluutiotransformaatiomme jatkuvat, ja jokainen vaihe ja taso muuttaa automaattisesti kaikkea vähän lisää. Miten valmistautunut oikeasti voit olla fyysisen todellisuuden muuttumiseen dramaattisemmin, kuin se on jo muuttunut? Tietoisuutemme ja todellisuutemme ei voi pysyä eikä pysy samana, kun uusia DNA-siltayhteyksiä muodostetaan. Se on mahdotonta. Tiedämme kaikki tämän, mutta on eri asia, kun se tapahtuu sinulle, sinussa ja kauttasi tavalla, mitä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin. Luojalle kiitos vähittäin etenevistä portaista!

Vuoden 2018 intensiiviset ja monitahoisemmat korkeamman taajuuden evoluutioenergiat ovat olleet yhtäjaksoisia, mikä tekee usein vaikeaksi selkeästi erottaa (ei erillisyyttä enää, vaan lisääntyvää henkilökohtaista yhdistymistä omassa kvantti-nyt-hetkessä) uutta ylösnousemusenergiapläjäystä edellisestä jne. Koko 2018 on ollut jatkuvaa joksikin erilaiseksi tulemisen nyt-hetkeä. Tämä tuo mieleeni ne vanhat kuvakirjaset, joita nopeasti selatessa muodostuu liikkuva kuva monien yksittäisten liikkumattomien piirrosten sijasta. Hetkestä tulee seuraava, ja toisesta näkökulmasta se nähdään jatkuvasti liikkuvana kuvana, joka transformoituu ruudusta toiseen.

Elokuun 2018 viimeinen viikko oli minulle hurjan intensiivinen, ja tuntui jokseenkin samalta silloin, kun minulla alkoi vaihdevuodet yhtä aikaa fyysisen tason biologisen ylösnousemusprosessini kanssa helmikuussa 1999, ja samaan aikaan lopetin myös tupakanpolton, koska korkeampi itseni on aina halunnut niputtaa todella suuria ja vaikeita transformaatioprosessejani yhdeksi valtavaksi, höyryäväksi ja intensiiviseksi kasaksi. Itse asiassa koko 2018 on ollut minulle tällaista, ja olen varma, että monet teistä voivat samaistua siihen.

Äkillisiä kuumia aaltoja, tunne menemisestä shokkiin, Buddha-vatsan suureneva vararengas naurettavassa ja tuskallisessa määrin, hikisyyttä ja nihkeyttä, pahoinvointiaaltoja, todellisuusmuutoksia, tietoisuusmuutoksia, tunnevuoristorataa, tunneneutraliutta, valtavaa unennäköä joka kerta nukahtaessa, useampien asioiden ja valojen näkemistä selvänäköisesti. Näen lisää uusia valoja, joita säteilen. Näen valoja, joita säteilee muista paikoista, energioista ja olennoista. Näen jatkuvasti eri tasojen ei-fyysisten olentojen, ihmisten ja energioiden massiivista moniulotteista muuttoa. Kaiken tämän näkeminen kuulostaa tavallaan hauskalta, eikö vain? Minäpä kerron sinulle, että useimmiten tilanne on ollut täysin päinvastoin.

Kuvittele rehellisesti näkeväsi fyysisesti ja selvänäköisesti (mutta kaikki näyttää hyvin fyysiseltä), plus kuulevasi ja tuntevasi niin paljon ei-fyysistä ja energeettistä toimintaa talossasi, makuuhuoneessasi ja kaikkialla, että joskus siitä tulee häiritsevää, puhumattakaan valtavasta yksityisyyden ja hiljaisen ajan puutteesta kotonasi. Oletko koskaan nähnyt fyysisten lintujen muuttoa taivaalla? Kuvittele samantyyppistä muuttoa, mutta monissa ulottuvuuksissa, tapahtuvan kuukausia ja vuosia, ja lintujen tilalla on energioita, olentoja, todellisuuksia, ajatusmuotoja, ikivanhaa negatiivisuutta ja uusia sisään virtaavia energioita korvaamaan ne jne. jne.

Joskus haluaisi vain tuijottaa kattoa näkemättä mitään muuta, kuin fyysisen katon! Niin ei ole kuitenkaan ollut viime aikoina johtuen maailmojen eroamisesta, jatkuvista DNA-siltayhdistymisistä, jatkuvasta ruumiillistumisprosessistamme, ja vanhan alemman patriarkaalisen 3D-maailman ja kaiken siihen liittyvän juostessa hulluna globaaleilla kaduilla kaikkien – no, melkein kaikkien – nähtävänä ja tunteellisesti käsiteltävänä. Olemme moniulotteisessa ja kollektiivisessa Lähteen "ajamassa" maapallon ihmisten ja kaiken muun yhteensitomisessa. Kuulostaa tavallaan hauskalta ja jännittävältä, eikö vain? Ja se varmasti on sitä, ja se jatkuu. Vetäkää syvään kiitollista henkeä, hymyilkää korkeaan sydämeenne ja muistakaa, mikä oikeasti olette, ja sitten jatkakaa, kiitos.

Halusin myös mainita, että siirtyminen elokuusta syyskuun 2018 oli epätavallisen vilkasta eetteri- ja fyysistä negatiivisuutta sekä negatiivisia ihmisiä, jotka tekivät tarkoituksella negatiivisia asioita vahingoittaakseen toisia. Tuo jakson energiat olivat melko armottomia muutaman päivän, ja ne tunnettiin pimeyden tiheinä taskuina ja hyökkäyksinä kaikkialla, tiettyjen matalan tietoisuuden ihmisten tehdessä negatiivisia asioita toisille. Näin noiden ihmisten reagoivan ylösnousemusprosessin korkean taajuuden valoenergioihin, koska he eivät ole tehneet yhtään sisäistä puhdistustyötä itsessään.

Muutaman kuluneen kuukauden aikana olen lisääntyvässä määrin tiedostanut, että olemme saavuttaneet kohdan, jossa "normaalit ihmiset" eli tiedostamattomat ihmiset, globaalit ihmislampaat jne. heräävät sille, että maan päällä ja ihmisille on tapahtumassa jotain valtavaa, mitä ei ole tapahtunut koskaan ennen. Paljon tästä on aiheuttanut Amerikan Oranssi Uhka ja kumppanit, mikä oli suuri osa sitä jumalaista evoluutiosuunnitelmaa, miksi hän ja he ovat nyt, missä ovat.

Paskasta täytyy usein tulla todella rankkaa ja osua päin naamaa, ennen kuin useimmat ihmiset järkytetään hereille ja he oivaltavat lopulta, että heidän ja kaiken muun täytyy muuttua paremmaksi välittömästi. Useimmat ihmiset ovat siinä nyt, mutta monet eivät ole eivätkä tule koskaan olemaan tässä inkarnaatiossa, ja se on ok, paitsi etteivät he voi jäädä maailmaan, joka kehittyy, ja olla henkilökohtaisesti kehittämättä itseään ja tietoisuuttaan. Näin ollen lisääntynyttä hulluutta, kaaosta, valehtelemista, vihaa, päälle käymistä ja useimpien ehdottomasti epätoivoisia yrityksiä roikkua kiinni vanhoissa patriarkaalisissa tavoissa, koska se on kaikki, minkä he tietävät ja mitä he haluavat.

Olen tuntenut muutaman kuluneen kuukauden, että ylösnousemusprosessin netti-informaatiosta on tulossa lisääntyvässä määrin valtavirtaa. Koska tämä maa ja muut maat ovat nopeasti romahtamassa monilla tavoin ja on maapallon lämpenemisuskomus ja kymmeniä muita asioita, useammat ja useammat tietämättömät ihmiset etsivät informaatiota siitä, miksi kaikkia näitä kummallisia ja koskaan ennen kokemattomia asioita tapahtuu nyt. Ne jotka olivat kovan linjan epäuskojia ylösnousemusprosessin osalta ja hyökkäsivät meidän kimppuumme ylösnousemusyhteisössä ja loukkasivat meitä alussa tämän aiheen tultua internettiin, saattavat ajatella 2018 uudelleen uskomuksiaan ja negatiivisia toimiaan.

Kaikki nämä ihmiset ja tapahtumat pakottavat nyt ne kysymään, jotka ovat olleet unessa ja tietämättömiä mistään vanhan patriarkaalisen 3D-kontrollitodellisuuslaatikon ulkopuolisesta, mitä tapahtuu ja miksi. Tämän vuoksi ihmiset jotka eivät ole koskaan tehneet google-hakua ylösnousemuksesta, evoluutiosta, henkisestä kehittymisestä, kummallisten asioiden tuntemisesta kehossaan jne., tekevät sen, mikä johtaa heidät monien vuosien netti-informaatioon ja kirjoihin siitä, mitä edelläkävijät ovat käyneet jo vuosikymmeniä läpi ja miksi.

Tämä on hyvä ja mahtava asia, koska kaikkea tuota paljon kaivattua informaatiota on netissä niiden ihmisten luettavana, jotka heräävät tänään, huomenna ja sen jälkeen, ja he löytävät ylösnousemusprosessin ja sen monet kummalliset oireet ja sivuvaikutukset ja paljon vastaavaa informaatiota. Mutta tällä, kuten kaikella muullakin vanhassa alemman 3D-maailman tietoisuudessa, on valitettavasti myös negatiivinen puoli, mikä tuo minut takaisin P:n kysymykseen ja Lisa Reneen mahtavaan blogiartikkeliin "Henkinen kulutusmyönteisyys".

Ensikohtaamiseni ihmisten kanssa jotka panevat tarkoituksella rahoiksi henkisillä etsijöillä, oli 1970-luvun puolivälissä. Minua inhottivat sekä ne ihmiset, jotka tekivät rahaa toisilla, sekä ne tietämättömät, joka olivat innokkaita kuulemaan tarkkaan, mitä tehdä, ja maksamaan suuria summia rahaa siitä. Omasta perspektiivistäni se oli suuri loukkaus ja rahan ja ajan haaskausta, mutta en ole ollut koskaan ihmislammaslaumaa. Nettilukijakuntani on ollut lähin asia johonkin ryhmään osallistumistani fyysisyydessä, ja olen hyvin kiitollinen siitä, koska se on harvinaista edelläkävijöille. Näin ei ole kuitenkaan muissa ulottuvuuksissa, vaan fyysisyydessä tänä ylösnousemusaikana.

Koska olen ollut tietoinen monien aspektieni vapaaehtoisuudesta inkarnoitua fyysisesti maan päälle elämään, ruumiillistamaan ja ankkuroimaan ylösnousemusprosessin ja lopulta opettamaan siitä, en ole koskaan osallistunut noihin ensimmäisiin new-agen "höttöisiin" ryhmiin, gurujen opetuksiin, luentoihin jne. Se tuntui aina negatiivisen Kalojen ajan uskonnollisen hevonpaskan ja taktiikan dippaamiselta new-agen hevonpaskaan ja taktiikkaan, mojovan hintalapun kera. Tarpeetonta kai sanoa, että olen aina viitoittanut tietä soolo-edelläkävijänä näiden ja muiden asioiden vuoksi, kuten lentäminen parhaani mukaan pimeystiimin tutkakatveessa alkuvuosikymmeninä, jotta eläisin riittävän pitkään ruumiillistaakseni ylösnousemusprosessin ja sitten ruumiillistuakseni maan päälle.

Se oli joskus vuoden 2005 paikkeilla, kun joku otti minuun yhteyttä yhden netin henkisen foorumin kautta ja halusi tietää, miten paljon veloitin elämänvalmentajana olemisesta. En ollut koskaan ennen kuullut tuota termiä ja minun oli tehtävä google-haku saadakseni selville, mitä se edes oli. Löydettyäni sen kirjoitin tuolle henkilölle, etten ollut enkä koskaan olisi kenenkään elämänvalmentaja. Taaskin minua inhotti koko ajatus, että ihmisille syötetään yksityisesti valmiiksi pureskeltua henkistä informaatiota, kannustetaan heitä egokeskeisen elämän ja tietoisuuden avulla ja kehdataan velottaa heiltä sievoinen summa siitä. Vain alempi tietoisuus ja ihmisego haluaa saada "elämänvalmentajan" ja kertoa toisille ihmisegoille, että hänellä on sellainen ja/tai joku muun tyyppinen ulkoinen henkinen "käsittelijä".

Kuitenkin kun ylösnousemusprosessista ja monista siihen liittyvistä kummallisista oireista ja miellyttävistä ja epämiellyttävistä tapahtumista tulee enemmän valtavirtaa, on jo runsaasti alhaisia 3D-tietoisuusegoja valmiina opastamaan sinua ylösnousemusevoluutioprosessin ja siihen liittyvien asioiden läpi – tarpeet ja kysymykset, kivut ja säryt, painajaiset ja hämmennys, negatiiviset kiinnikkeet ja muut eetteriongelmat, korkeampien chakrojen avautuminen jne. – sievoisesta summasta rahaa, ja tavallisesti tämä on prosessi, jossa on monta tapahtumaa, joista velotetaan joka kerta.

Pidän lyhyenä puhumisen näistä loismaisista henkisistä huijareista ja käärmeöljyihmisistä, ja menen suoraan asiaan. Miksi maksaisit kenellekään kehittymisestä? Miksi sinun pitäisi maksaa kenellekään mielesi laajentamisesta? Korkeampien chakrojesi aktivoimisesta? Negatiivisen sisäisen roskan poistamisesta? Miksi maksaisit kenellekään mistään näistä tai muista ylösnousemusprosessiin liittyvistä "korjauksista" tai "aktivoinneista" jne., kun ne kaikki tapahtuvat automaattisesti, kun ylösnousemusprosessin luo ja sitä levittää ilmaiseksi kaiken olevaisen jumalainen Lähdejumala? Lisään tähän, että maksaminen noille loishuijareille vain vahvistaa tuota 3D-menneisyyden vanhaa negatiivisuutta ja matalaa tietoisuutta. Lakkaa tekemästä siitä mahdollista olemalla riippuvainen sitä ja noista loisihmisistä ja sukella ilmaiseen Lähdeaktivoituun ylösnousemuksen evoluutioprosessiisi.

"Aktivoit, integroit ja maadoitat uudet DNA-koodit" jatkamalla elämäsi elämistä. Ota torkut, ilmaise aikomus, kuvittele, pyydä korkeampaa itseäsi auttamaan ja opastamaan, mene sydämeesi, makaa auringossa, kuuntele tuulta, tunne Maata, kiinnitä huomiota intuitiivisesti, käytä jatkuvasti erottelukykyä, tunne ja säteile niin paljon kiitollisuutta korkeasta sydämestäsi, kuin voit saada aikaan, istu yksityisessä hiljaisuudessa ja tiedä, että ylösnousemusprosessi kehittää sinua luonnostaan eikä millään muulla ole merkitystä. Unohda näyttävä itsekeskeisyysroska, egoa pullistavat jutut, henkinen kilpailu, vanhat egopohjaiset new-agen ja ylösnousemuksen 3D-nimikkeet ja unohda tarve tai halu nähdä selvänäköisesti uusia geometrioita tai maan ulkopuolisia tai mitä tahansa.

Mitä enemmän elät ylösnousemusprosessia, sitä enemmän kaikkia näitä asioita ja paljon enemmän alkaa tapahtua sinulle automaattisesti. Se on todella tärkeää, että elät ylösnousemusprosessia silloinkin, kun et tiedä, mitä teet, tapahtuuko se oikeasti tai onko se edes totta. Älä koskaan vertaa henkilökohtaista ja ainutlaatuista ylösnousemusprosessiasi kenenkään toisen prosessiin. Olemme kaikki erilaisia, eli se mitä ja miten kukin meistä kokee ylösnousemusprosessin ja ruumiillistumisprosessin, on vähän erilaista, minkä vuoksi sanon usein kirjoittaessani ylösnousemusprosessista, että "sinun kokemuksesi saattaa poiketa".

Kerron teille kaikille, että jos hengität, elät luonnollista ylösnousemuksen evoluutioprosessia ja siihen liittyvää ulottuvuusmuutosta tai maailmojen eroamista. Sinun ei tarvitse maksaa jollekin, joka yrittää huijata sinulta kasapäin rahaa, tämän tekemisestä puolestasi tai opastamisesta sen läpi tai energeettisten korjausten tekemisestä sinuun jne. Sinun täytyy vain elää se, koska tämän tekeminen transformoi automaattisesti, alkemisesti sinut, tietoisuutesi, fyysisen kehosi, energiakehosi, DNA:si, keskushermostosi, aivosi, sydämesi ja paljon muuta.

Ylösnousemusprosessi on tee-se-itse-juttu, koska ainoa tapa jolla me ja tietoisuutemme, DNA:mme ja todellisuutemme muuttuu, on näiden uusien korkeampien valoenergioiden ruumiillistaminen kehoomme ja itseemme. Tämä ei ole ulkoinen asia eikä toinen henkilö, guru, saarnaaja tai mestariopettaja voi tehdä sitä puolestasi – sinun täytyy elää se itse, jotta se transformoi alkemisesti sinut energeettisesti, värähteellisesti ja fyysisesti. Älä joudu sivuraiteille mistään muusta, kuten vertaamalla, miten monta geometristä muotoa näit tai et nähnyt. Se ei ole pointti, ei lainkaan – ei ole koskaan ollut. Minä olen ollut näkijä syntymästä saakka, ja selvänäköisyyteni ja kaikki muu on kehittynyt jatkuvasti hyvin erilaiseksi, uudeksi havaintotyökaluksi sen jälkeen, kun aloitin ylösnousemusprosessin. Odota jatkuvaa evoluution aiheuttamaa muutosta sinussa kaikin tavoin.

Ylösnousemusprosessi – ja ruumiillistumisprosessi, jos teet sitä – ovat sinun, Sinun ja jumalaisen Lähteen välinen asia, eikä kenelläkään ja millään muulla sen ulkopuolella ole merkitystä. Älä anna ihmisten, jotka yrittävät saada rahasi, huijata, että he voivat tehdä tämän puolestasi tai auttaa sinua siinä tai opastaa sinut sen läpi. Erottelukykyä, ihmiset, koska on tulossa seuraava taso ihmishuijaripaskiaisia, jotka haluavat niin paljon rahojasi, kuin voivat saada, auttaakseen sinua ylösnousemusprosessin jonkin tai kaikkien aspektien läpi. Jessus, jos haluat antaa rahaasi pois, arvostaisin ajoittaista lahjoitusenergiavaihtoa, jos se mitä olen kirjoittanut, on rehellisesti sanottuna auttanut sinua jollain tavalla.

Pari artikkelia sitten sanoin jotain, minkä tiesin tarpeelliseksi sanoa ja mikä minun olisi pitänyt sanoa aiemmin. Se oli, ettet epäonnistu ylösnousemusprosessissasi, vaikka sinusta saattaa tuntua tai näyttää siltä aika ajoin. Ajattele jokaista maailman mestaria, josta olet koskaan lukenut tai josta nähnyt kuvauksia elokuvissa jne. ja sitä, miten kaikilla heistä oli valtavia jaksoja sisäistä ja ulkoista kamppailua, itsensä epäilemistä, hämmennystä, tuskaa, heikkoutta ja halua lopettaa ylösnousemusprosessinsa, kun he kävivät sitä läpi tuolla tasolla. Jos he epäilivät itseään, mitä he tekivät toisinaan, niin älä soimaa itseäsi, kehittyvä ylösnousijatoveri, samojen asioiden kokemisesta, mutta voimistuneilla tavoilla, jotka ovat hyvin erilaisia ja valtavampia. Perspektiivi. Rehellisyys. Armo. Anteeksianto. Päättäväisyys. Omistautuminen. Valo. Rakkaus. Sinä ja Lähde. Lähden ja sinä. Sinä Lähdeinkarnaationa. Ole hiljaa paikallasi, tunne, laajennu ja tiedä.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.9.2018 VUODEN 2018 NOPEUTUNUT MAAILMOJEN EROAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 19.09.2018 05:46

VUODEN 2018 NOPEUTUNUT MAAILMOJEN EROAMINEN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
16.9.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Olen käyttänyt paljon rahaa vuosien saatossa ihmisiin, jotka väittävät kykenevänsä auttamaan henkisissä ongelmissa. Tiedän nyt, että teemme sen itse, mutta minua ärsyttää, että haaskasin rahaa näihin tyyppeihin. En pysty näkemään, niin kuin sinä, mutta tunnen asioita intuitiivisesti. Kuitenkin viime viikolla tunsin, että olen tulossa hulluksi! Minuun on iskenyt kaikki ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin oireet kerralla. Päässäni on sykkinyt, ja luulin, että pää räjähtää, on ollut kuumia aaltoja, pahoinvointia, flunssan kaltaisia oireita ja sydämentykytystä, olen itkenyt yhtenä hetkenä ja sitten seuraavana ollut niin vihainen, että voisin huutaa, mutten tiedä syytä. En halua olla kenenkään kanssa, ja sitten tunne yksinäisyyttä. Tunnen vainoharhaa ja ajattelen, että kaikki ovat minua vastaan – sitten kaikki muuttuu normaaliksi seuraavassa hetkessä! En ole koskaan ennen tuntenut tätä kaikkea tällä tavalla, ja yritän mennä virran mukana ja selviytyä siitä. Onko sinulla muuta vastausta tähän, kuin meneminen korkeaan sydämeen jne.? –Linda P."

Tämä sitaatti tuli kommentista, jonka Linda P. kirjoitti toiseen artikkeliin muutama päivä sitten. Koska se heijastaa ylösnousemusprosessin nopeutumista ja voimistumista, sen sivuvaikutuksia ja maailmojen eroamista 2018, halusin ottaa sen mukaan tähän artikkeliin. Olen varma, että monet voivat samaistua Lindan mainitsemiin sivuvaikutuksiin. Syyskuu on tähän mennessä aiheuttanut epätavallisen voimakasta päänsärkyä ja painetta, jota tulee päälaen yläpuolelta; on myös muita ylösnousemuksen sivuvaikutuksia, mutta pää- ja ruuansulatusongelmat ovat olleet erittäin ankaria taas viime aikoina. Tämä pääkipu oli niin voimakasta tänään (16.9.), että sitä voi verrata migreeniin, ja minun täytyi maata koko päivä jääpusseja pään päällä ja niskan takana yrittäen päästä siitä läpi. Sitten noin klo 18 PDT tänä iltana tämä kova pääkipu loppui yhtäkkiä. Älkää kuitenkaan menkö ansaan, koska lisää on tulossa, joten levätkää ja nukkukaa, kun voitte.

Sain yhtenä päivänä myös sähköpostin joltain muulta, joka kertoi kamalasta kokemuksestaan muutama päivä sitten ajaessaan kotiin. Kutsumme häntä S:ksi. Kun hän ajoi kotiin, jokin pieni syöksyi yhtäkkiä tielle hänen eteensä. Hän ei tiennyt, mikä se oli, ja pysähtyi katsomaan. Hän löysi kuolleen kissanpennun, johon hän oli tahattomasti osunut, ja koska hän rakastaa eläimiä ja hänellä itsellään on monta kissaa, sen tajuaminen että oli vahingossa tappanut kissapennun, oli hänelle järkytys, kuten olisi ollut useimmille meistä.

Ensisilmäyksellä tämä kokemus tuntui todella kamalalta "onnettomuudelta", mutta kun S käsitteli tuskansa, syyllisyytensä ja nopeasti lisääntyvän masennuksensa, yleisen tunne- ja ajatustasapainottomuuden ja myös itsemurha-ajatukset, joita aiheutui kissanpennun tappamisesta vahingossa, parin päivän kuluessa hän alkoi oivaltaa, että hän oli ollut todellisuudessa pimeystiimin hyökkäyksen kohteena. S yritti saada apua eri ihmisiltä - välitöntä apua kissanpennulle, tunnetukea tyttäreltään kaikessa siinä, mitä S tunsi, jne., mutta ehdottomasti kukaan ei pystynyt auttamaan häntä mitenkään. Tämä koko tapahtuma oli pimeystiimin suunnittelema S:lle, eikä keneltäkään tulisi yhtään tukea, mikä jätti hänet yksin elämään kaiken tämän läpi.

Koska olen itse käynyt tämän läpi monia kertoja ja kirjoitin yhdestä tapauksesta eläinsuojasta adoptoimaani kissapentuun liittyen vuoden 2003 paikkeilla artikkelissa "A Lightworker's Mission: The Journey Through Polarity Resolution", tiesin tarkkaan, mitä S kävi läpi. Riuduttava sydänsuru, tunnetuska, herpaantumaton syyllisyys ja lopulta viha, kun oivalsin, että olin ollut hyökkäyksen kohteena ja adoptoimaani kissanpentua oli siihen, olivat melkein liikaa. Jos elää ylösnousemusprosessia edelläkävijänä, valotyöntekijänä, verkkotyöntekijänä, ruumiillistajana jne., näiden ei-fyysisen pimeystiimin ei-ihmisolentojen – mukaan luettuna tiheät ja tietämättömät fyysiset ihmiset – hyökkäyksistä tulee valitettavasti normi.

Pimeystiimi – negatiiviset muukalaiset, demonit, entiteetit ja negatiiviset ihmiset – saavat meidät kiinni siellä, missä asumme, missä tunnemme, haavoitumme ja pelkäämme eniten. Ne käyttävät sitä, mitä rakastamme ja minkä pelkäämme vahingoittavan meitä, saadakseen meidät masentumaan ja miettimään itsemurhaa, ja ne yrittävät estää meitä elämästä ylösnousemusprosessia, joka kohottaa automaattisesti fyysisiä ja ei-fyysisiä maailmoja ja todellisuuksia. Ne tekevät kaikkensa jarruttaakseen ylösnousemusprosessia ja meitä, jotka ankkuroimme sitä, tai parhaimmillaan saadakseen mahdollisimman paljon ihmisten generoimaa tunnepolttoainetta. Ne ovat aiheuttaneet tarkoituksella tuskallisia "onnettomuuksia", millaisen S koko kissanpennun kanssa, sekä muita negatiivisia ja tuskaa tuovia tapahtumia näiden ylösnousemusvuosien aikana.

Pimeystiimi aiheuttaa tarkoituksella negatiivisia ja tuskantäyteisiä tapahtumia ja ohjaa niitä tietyille yksilöille, koska heidän on helppoa manipuloida tiheitä, matalan tietoisuuden ihmisiä, eläimiä ja hyönteisiä hyökkäämään ja vahingoittamaan fyysisesti, tunteellisesti ja mentaalisesti ja haavoittamaan, horjuttamaan ja suistamaan raiteiltaan ihmisiä. He käyttävät sinua vastaan ihmisiä, lemmikkejä ja asioita, joita rakastat, asioita ja ihmisiä joita vihaat, ja asioita ja ihmisiä joita pelkäät, ja muuta. Ratkaisu? Kehitä itsesi matalavärähteisen ja egopohjaisen "tarvitsevan" rakkauden, pelon ja vihan yli.

Koska S on ollut yksi lukijoistani vuoden ja hän lähettää sähköpostia käydessään läpi vakavia tilanteita, kuten tämä ja muut, tiedän melko hyvin, missä kohtaa hän on henkilökohtaisessa ylösnousemusprosessissaan. Kun hän kirjoitti minulle muutama päivä sitten tästä kokemuksestaan, olin vaikuttunut, että hän oli itse löytänyt, että koko tämä tapahtuma – sen joka aspekti – oli ei-fyysisen pimeystiimin suunnittelema ja aiheuttama ja sitä käytettiin hänen kimppuunsa hyökkäämiseen, yrittäen vetää hänet takaisin tiheään pimeyteen. Se ei toiminut, ja S selvisi tästä brutaalista negatiivisesta hyökkäyksestä itse ja on voimaantuneempi ja valontäyteisempi kuin ennen. Sellaista on edelläkävijöiden elämä, jotka elävät ylösnousemusprosessia, ruumiillistumisprosessia ja maailmojen eroamista. Hyvin tehty, S – tosiaankin hyvin tehty, jatka samaan malliin.

Jaoin näiden kahden naisen sanat ja kokemukset osoittamaan kehon voimistuneet ja nopeutuneet seuraavan tason fyysiset sivuvaikutukset, joita käymme läpi 2018, ei-fyysisen ja fyysisen pimeystiimin negatiivisten hyökkäysten lisääntymisen ja voimistumisen sen vuoksi ja maailmojen eroamisen. Nämä energiat ja henkilökohtaiset kokemukset, jatkuvat vihkimystestit – sekä positiiviset että negatiiviset, sekä hetkellisesti kohottavat että hetkellisesti murskaavat – ovat olleet hemmetin ylösnousemusprosessin käyrien yläpuolella koko vuoden 2018, mikä tuo meidät tämän artikkelin ytimeen.

Muutaman kuluneen vuoden päässäni on elänyt yksi korkeamman tietoisuuteni symbolisista, sarjakuvamaisista kuvista. Osaisinpa vain piirtää paremmin! Siinä viisi ensiruumiillistajaa tms. (muista, kaikki tämä yksinkertaisessa sarjakuvamuodossa) työnsivät puutuolia, jolle he kaikki yrittävät päästä ruuvatakseen hehkulampun. Jep, se on henkinen vitsi: miten monta ensiruumiillistajaa vaaditaan uuden hehkulampun ruuvaamiseen? Vastaus? Vähemmän kuin arvaisi. Siis, symbolisen sarjakuvan myötä sieluni silmissä ja korkeassa sydämessäni, pääsemme tämän kaiken seuraavaan kerrokseen.

Olen tiennyt vuoden 2012 jälkeen, että mitä lähemmäs ensiruumiillistajat tms. pääsevät tuota maagista alkemista käännekohtaa, jossa he ruumiillistavat riittävästi kristallista Kristus-taajuutta henkilökohtaisessa ruumiillistumisprosessissaan, sitä lähemmäs "Tapahtumaa" – kutsutaan sitä niin – tuo ryhmä tuo kaikki muut. Lisäksi, mitä enemmän jokainen ruumiillistaja ruumiillistaa kristallista Kristus-taajuutta itseensä, sitä enemmän kristalli-DNA aktivoituu automaattisesti heissä. Hyvin yksinkertaisesti sanottuna, mitä enemmän kristallista Kristus-taajuutta yksilö on ruumiillistanut, sitä enemmän kristallisia DNA-koodeja yhdistetään ja aktivoidaan, ja tämän ja muun vuoksi ulkoinen todellisuus seuraa automaattisesti perässä. Mitä enemmän yksittäiset ruumiillistajat ruumiillistavat, sitä nopeammin ulkoinen fyysinen ja ei-fyysinen todellisuus heijastaa tätä evoluutiota, jota tämä ryhmä tarkoituksella ruumiillistaa, kylvää ja ankkuroi fyysiseen Maahan fyysisen kehonsa ja tekojensa kautta.

Siinä on tolkkua, miksi pimeystiimille tulee vaikeaksi pysäyttää ensiruumiillistajia. Siinäkin pitäisi olla tolkkua, miksi "Tapahtuma" on tulossa. Siinäkin pitäisi olla tolkkua, että sarjakuvamaisessa hehkulamppusymbolismissani on enemmän tolkkua. Olemme tänä päivänä lähempänä kuin koskaan sitä riittävää määrää ruumiillistuneita yksilöjä, joilla on kristallista Kristus-taajuutta ja riittävästi yhteensopivaa uutta aktivoitua kristalli-DNA:ta käynnistämään ne luonnolliset ulkoiset muutokset, joita jotkut kutsuvat "Tapahtumaksi".

Miten monta ruumiillistunutta ensiruumiillistajaa tarvitaan ruuvaamaan uusi hehkulamppu? Niin monta, kuin on tänä päivänä. Valmiina vuoden 2018 viimeisen neljänneksen kuukausiin ja ekstravoimakkaisiin ruumiillistumistoimintoihin, vapaudentuojatoverit? Joka ylösnousemusvuosi syyskuun 9. päivästä seuraavan vuoden tammikuun 1. päivään – syyskuu, lokakuu, marraskuu ja joulukuu – on tullut aina vain intensiivisempi ja monimutkaisempi energeettisesti.

Mutta koska 2018 on ollut 2018, tämän vuoden viimeisen neljänneksen kuukaudet ja jatkuvan ylösnousemus- ja ruumiillistumisenergian tehtävät ovat muuta, mitä on tapahtunut aiemmin. Ne jotka ovat valmiita ruumiillistumaan, jatkavat sen tekemistä, mikä tuo jatkuvasti "Tapahtumaa" lähemmäs fyysistä ilmentymistä. Vapaaehtoisessa inkarnoitumisessasi fyysiseen 3D-tiheyteen ja kaiken sen tekemisessä, mitä olet tehnyt, on toivottavasti vielä enemmän tolkkua sinulle, ja myös siinä, miksi pimeystiimi on roikkunut fyysisessä ja eteerisessä perseessäsi pahimmalla tavalla ensimmäisestä hetkestä saakka.

Kyse on teistä, on aina ollut, ensiruumiillistajat, edelläkävijöiden edelläkävijät ja edelläkävijät, minkä vuoksi on ollut hyvin rankkaa, tuskallista, vaarallista, herpaantumatonta, kiitoksetonta, eristävää ja hyvin vaikeaa. Tulimme vapaaehtoisesti tiheään, negatiiviseen, fyysiseen helvettiin maan päälle, tarkoituksena vapauttaa se ja sen asukkaat niistä pimeystiimin muukalaisista, demoneista ja ihmissätkynukkien negatiivisista kontrolloijista, joita ihmiset eivät ole tienneet edes olevan pitämässä heitä vankina. Olemme eläneet ja toteuttaneet suurimman jumalaisen soluttautumis- ja elpymisvallankaappauksen ikinä, ja meitä on vihattu täällä ja melkein kaikki ovat hyökänneet kimppuumme toistuvasti sen vuoksi. Se on, mitä se on, tai pitäisi sanoa "mitä se on ollut", koska tämä negatiivisuus on tulossa loppuun näiden monien yhdistyneiden asioiden vuoksi. Ylösnousemusprosessi, ruumiillistumisprosessi, maailmojen eroaminen ja pieni ensiruumiillistujaryhmä, joka on lopultakin nyt hyvin lähellä tuon evolutionäärisen yhdistymistason saavuttamista itsessään, kääntää automaattisesti katkaisimesta auringossa ja muissa paikoissa ja saa aikaan välittömän ulkoisen massaevoluutioTapahtuman kaikille.

Mutta ensimmäiset edelläkävijät, meidän täytyy elää ja ruumiillistaa vuoden 2018 loppuosa ja antaa sen jatkuvasti muuttaa kehoamme ja olemustamme dramaattisesti. Tavalliseen tapaan, toisin sanoen, se on vain saavuttanut tämän seuraavan tason ja tunnemme kukin sen enemmän kuin koskaan. Teemme saman nyt lähestyvien päiväntasausenergioiden kanssa 22.9.2018. Älä fiksoidu tai sekoa tai tunne painetta olemisesta yksi ensimmäisistä, jotka ruuvaavat tuon uuden hehkulampun. Tiesimme, mihin ilmoittauduimme, ja olemme hyvin lähellä sitä nyt, mutta on vielä henkilökohtaista sisäistä työtä ja transformaatiota, joka meidän täytyy käydä läpi ensin. Kyllä, tämä seuraava taso sattuu pahemmin, mitä olemme jo käyneet läpi, mutta mitä on pieni lisäpaine ja -tuska ja kehomme jatkuva valojen välähteleminen ja vilkkuminen siitä, että saamme vähän enemmän Lähdettä itseemme sen vetämiseksi tänne? Pysy fokusoituneena siihen, mitä käyt läpi ja miksi, äläkä ole huolissasi mistään muusta. Elä se, ole se, säteile sitä ja auta jatkuvasti sen tuomisessa.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.10.2018 EVOLUUTIOSILTOJEN RAKENTAMINEN JA YLITTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 14.10.2018 21:52

EVOLUUTIOSILTOJEN RAKENTAMINEN JA YLITTÄMINEN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
6.10.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen yrittänyt kirjoittaa tätä artikkelia elokuun 2018 loppupuolelta saakka. Elän edelleen sitä, mistä yritän kirjoittaa, ja lisäksi pääkipu ja -paine ja muu on ollut vähintäänkin melko äärimmäistä tämän alkamisesta saakka. Tiettyjen ekstrasuurien ja voimakkaiden ylösnousemuksen kehomuutosten ja kaiken niiden kanssa tulevan myötä, tarvitaan usein vähän aikaa elää, ruumiillistaa ja käsitellä se ja mukautua jatkuviin muutoksiin, joita se aiheuttaa, ennen kuin pystyy asiaankuuluvasti puhumaan siitä. Näin tilanne on ollut minulla tämän tietyn sivuvaikutuksen osalta. Se on ollut fyysisesti tuskallista, mutta melkein 20 vuoden jälkeen ylösnousemusprosessin kipuja, mitä on enää pieni lisä uuden moniulotteisen DNA:n aktivoinnin vuoksi?

Liitän mukaan pätkiä vanhasta kokemuksestani, josta kirjoitin kirjassa "A Lightworker's Mission", koska se liittyy suoraan niihin "kristalli-sateenkaarisilta-DNA" -yhteyksiin ja -aktivointeihin, joita monet meistä ruumiillistavat 2018. Tämä tapahtui vuoden 1982 loppupuolesta vuoden 1983 loppuun. Kirjoitin siitä 2009, ja tuo kirja tuli myyntiin tammikuussa 2010. Kolmekymmentäkuusi vuotta myöhemmin monet meistä elävät ja ruumiillistavat henkilökohtaisesti tämän 2018. Osittaiset lainaukset ovat sivuilta 60–65 kirjasta "A Lightworker's Mission: The Journey Through Polarity Resolution."

"Yksi ensimmäisistä asioista joita muistan tapahtuneen tässä uudessa yläkerta-asunnossa, oli epätavallisten, selväjärkisten unitapaamisten alkaminen miehen kanssa, joka oli hullu kaksoisveljeni. Hän ei näyttänyt lainkaan minulta, koska hänellä oli hyvin ruskea iho ja minä olen valkoihoinen. Ensimmäinen vaikutelmani hänestä oli, että hän oli Maya. En kuitenkaan tiennyt mitään Mayoista tai Maya-kalenterista tuolloin vuoden 1982 alussa …

" … Eteerinen hullu kaksoisveljeni kertoi minulle tässä ensimmäisessä unessa, että hän tarvitsi epätoivoisesti apuani. Hän väitti tarvitsevansa minua auttamaan sillan rakentamisessa. Hän sanoi rakentavansa sitä omalta puoleltaan, mutta hän tarvitsi apuani sen toisen pään rakentamisessa minun puoleltani. Toisin sanoen, hän pyysi minua auttamaan energiasillan rakentamisessa, joka yhdistäisi hänen korkeamman ulottuvuuden maailmansa siihen fyysiseen kolmanteen ulottuvuuteen ja aikajanaan, jossa minä elin.

Jostain syystä hänen unipyyntönsä kuulosti minusta normaaleimmalta asialta, jonka olin kuullut pitkään aikaan. Ehdotetussa ei-fyysisen sillan rakennusprojektissa oli minusta tolkkua sillä sekunnilla, kun nuo sanat tipahtivat hänen huuliltaan tässä ensimmäisessä unitapaamisessa. Tiesin jotenkin välittömästi täsmälleen, mitä hän tarkoitti ja miksi tämä energiasilta oli niin elintärkeä tuolloin vuoden 1982 lopulla. Tiesin, ja kuitenkaan en tiennyt kaikkia monimutkaisia syitä siihen.

Kerroin hänelle, etten tiennyt, mitä voisin tehdä täällä fyysisyydessä, mutta tekisin mielelläni kaiken voitavani auttamaan hänen ulottuvuuksienvälisen energiasiltansa rakentamisessa omalta puoleltani verhoa. Hän oli haltioitunut. Hän oli niin onnellinen, niin helpottunut ja niin innostunut siitä, että olin välittömästi suostunut auttamaan häntä tämän sillan rakentamisessa, että hän alkoi juosta ympyrää, hyppiä ja ulvoa kuin hullu …

" … Kolme tai neljä kuukautta myöhemmin tuli toinen selväjärkinen unitapaaminen hullun Maya-kaksoisveljeni kanssa. Tässä toisessa unessa hänessä oli ylitsevuotavaa korkeampaa energiaa, iloa, jännitystä ja puhdasta innostusta. Hänen ei myöskään näyttänyt tarvitsevan tehdä mitään ollakseen tällainen. Hänen lävitseen näytti juoksevan paljon korkeampaa energiaa …

Hän kertoi minulle, että energiasillan rakentaminen sujui paremmin ja nopeammin, kuin hän oli koskaan kuvitellut olevan mahdollista. Hän oli sekaisin innostuksesta ja ilosta sen vuoksi, mitä hän ja minä teimme ja miten helposti me kumpikin rakensimme tätä ei-fyysistä, ulottuvuuksienvälistä siltaa omista ulottuvuuksistamme. Kerroin hänelle, etten rehellisesti sanottuna tuntenut tekeväni paljon mitään verhon fyysiseltä puoleltani. Hän informoi välittömästi, että olin hyvin väärässä ja kumpikin meistä todellakin rakensi energiasiltaa omista ulottuvuuksistaan. Hän oli erittäin onnellinen ja kiitollinen, että olin tehnyt kaiken, mitä olin tehnyt, täällä 3D-fyysisyydessä, koska se sai koko tämän sillanrakentamisen tapahtumaan paljon nopeammin …

" … Seuraava uni tuli muutaman kuukauden päästä, ja hän juoksi paljon ympyrää, hyppi, pyörähteli ja lauloi kuin hullu typerys – ja nautin todella joka sekunnista. Tässä unitapaamisessa hänellä oli pitkissä mustissa hiuksissaan monia kirkkaanvärisiä trooppisen linnun sulkia. Hänellä oli yllään niukka lannevaate, mutta hänen punaiset, siniset, keltaiset, violetit ja sinivihreät sulkansa näyttivät tekevän hänet villiksi ilosta. Muistan vain, että katselin tuota show'ta ja rakastin hullua kaksoisveljeäni enemmän kuin koskaan ennen. Hän ulvoi, hyppi, tanssi ja kääntyili täysin huolettomasti, ja nautin jokaisesta iloisesta eleestä, jonka hän teki, ja onnentunteesta jota hän säteili. Hän tuntui juhlivan jotain, mikä oli erityistä kummallekin meistä. Meidän välillämme ei käyty dialogia tässä unitapaamisessa – oli vain nämä Maya-juhlabileet tai mitä ikinä se olikin. Hän ilakoi, minä katselin ja rakastuin häneen totaalisesti …

" … Kun katselin häntä, oivalsin hitaasti, että ulottuvuuksienvälinen sillanrakennusprojektimme oli lähes valmis. Tuo oivallus oli kamalan suloisenkatkera. Olin äärettömän onnellinen, että olimme saaneet valmiiksi moniulotteisen projektimme, mutta olin myös hyvin surullinen siitä, että rakas ja hullu Maya-kaksoisveljeni jättäisi minut taas yksin maan päälle. Tunsin, että kun tämä sillanrakennusprojekti olisi valmis, emme näkisi toisiamme tällaisissa uniaikatapaamisissa enää koskaan …

" … Tämä oli viimeinen unitapaaminen hänen kanssaan vuoden 1983 lopulla, mikä kertoi minulle, että näkymätön moniulotteinen energiasiltamme oli tosiaankin valmis. Olin hyvin onnellinen ja ylpeä siitä, mutta kaipasin häntä kamalasti melko kauan. Mietin, olivatko jotkut hänen tekonsa noissa kahdessa viimeisessä unessa hänen tapansa yrittää tehdä tulevasta yhteydettömyydestämme vähän helpompaa minulle tunteellisesti ja fyysisesti. Uskon, että niin oli jossain määrin."

On todella mielenkiintoista tämän tyyppisissä moniulotteisissa ylösnousemusprosessimissioissa ja -tehtävissä, joita elämässäni on ollut, että luulin tietäväni, mikä kaikkea tapahtui tuolloin, kun minulla oli noita kokemuksia. Kyllä, nauretaanpa kaikki kunnolla ja rehellisesti vatsan pohjasta sille! Juuri kun luulet ymmärtäväsi jonkin aspektin ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessista, saavutat korkeamman porrasaskelman ja tuon perspektiivin myötä pystyt yhtäkkiä tietämään enemmän kuin ennen. Näin on ollut tämän 36 vuoden takaisen moniulotteisen eetterisillan rakentamisprosessin osalta hullun Maya-kaksoisveljeni kanssa. Vaikka hän esittäytyi minulle näissä selväjärkisissä unissa sellaisena, että hän oli fyysisestä, muinaisesta "Maya-maasta" maan päällä, hän oli itse asiassa Maialta (suom. huom. kirjoitetaan englanniksi Maya), yhdeltä Plejadien tähdistön seitsemästä sisaresta: Alcyone, Merope, Maia, Electra, Taygete, Celaeno ja Atlas.

Syyskuun 2018 puolenvälin paikkeilla, luettuani mitä Sandra Walter oli kirjoittanut "kristalli-sateenkaarisilta-DNA" -kodoneista ja miltä ne näyttivät hänestä, tajusin katsoa sisääni ja nähdä itse. Näin tuolloin jotain, mikä näytti kirkkailta jalokivensävyisiltä sulilta. Rubiininpunainen, smaragdinvihreä, safiirinsininen, violetti ametisti, kirkas sinivihreä ja säteilevä kulta. Katsoessani oli hieman hämmentynyt, miksi nämä uudet DNA-kodonit muistuttivat vähän kirkkaanvärisiä kristallimaisia sulkia.

Sitten muisto selväjärkisistä unistani hullusta Maya-kaksoisveljestäni 1982–83 tupasahti tietoisuuteeni. Tuolla hetkellä kaikissa hänen "hulluilta" näyttäneissä teoissaan ja kummallisessa käyttäytymisessään oli paljon enemmän tolkkua. Kerran hän esittäytyi tarkoituksella mustaa taustaa vasten yllään ainoastaan ihonvärinen lannevaate, jotta huomioni kiinnittyisi kirkkaanvärisiin sulkiin hänen hiuksissaan, ja niiden muistamisessa oli yhtäkkiä korkeampaa tolkkua. Näin usein kommunikoimme muiden ulottuvuuksien itsejemme, kosmisen perheemme, muiden mestareiden ja vastaavien kanssa. Opettele lukemaan ja tuntemaan moniulotteisten rivien välistä, koska monet korkeammat viestit on tavallisesti koodattu, symboleja monista asioista ja tarkkaan aikakoodattuja meitä vapaaehtoisia varten, jotka olemme fyysisyydessä ja työskentelemme asioiden tältä puolelta.

Syyskuussa 2018 ymmärsin yhtäkkiä paljon paremmin, mistä tässä 36 vuoden takaisessa moniulotteisen sillan rakennusprojektissa oli kyse. Sitä työstivät moniulotteisesti tuo viidennen ulottuvuuden Maya ja minä kolmannessa ulottuvuudessa – ja luultavimmin myös jotkut teistä tätä lukevista – jotta voisimme ylittää tuon sillan vuosikymmeniä myöhemmin, fyysisen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessimme aikana nyt 2018. Nuo kirkkaanväriset, vähän sulilta näyttävät DNA-kodonit, joita näin viime kuussa, ovat korkeamman taajuuden moniulotteisia energiasiltoja, joita useammat ja useammat tiennäyttäjät, edelläkävijät jne. ruumiillistavat 2018. Ne ovat uusia DNA-siltoja, joita yhdistetään joissain meissä, ja kun jatkamme niiden ruumiillistamista, ylitämme automaattisesti nuo sillat, jotka vievät meitä aina vain lähemmäs uutta ylösnoussutta Maata kohti, sekä kiihdyttävät kovasti maailmojen eroamista.

Vuonna 2018 tapahtuu samanaikaisesti monia evoluutioasioita, jotka kiihdyttävät ylösnousemusprosessia, ruumiillistumisprosessia, uuden DNA:n aktivoitumista, maailmojen eroamista, lopunaikoja – ei ainoastaan globaalissa patriarkaatissa ja pimeystiimin avaruusolennoissa, ei-ihmisolennoissa yms., vaan kaikessa mikä on entistä evoluutiosykliä. Sen voi tuntea – entisen syklin globaalin historian hajoavan jalkojensa alla, soluissaan, sydämessään ja tietoisuudessaan. Vuoden 2009 alussa huomasin, että minun täytyi kirjoittaa nopeasti toinen kirja, joka kattoi paljon yliluonnollisesta ja moniulotteisesta elämästäni, koska "alkaisin pian unohtaa muistot menneistä tapahtumista". Tuo lause ja mitä se indikoi, on valtava merkki, että olemme kehittymässä yli kaikesta menneisyydessämme.

Koska tämä DNA-sillan ylittäminen on aiheuttanut erittäin voimakasta pääkipua ja -painetta ja muita sivuvaikutuksia, luettelen tärkeimmät, joita minulla on ollut tällä uudella, intensiivisemmällä tasolla. Taas kerran, sinulla on ehkä eri kilometrimäärä, joten käytä tätä luetteloa vain oppaana. Ajankohtaiset uudet DNA-yhteydet ja -aktivoinnit aiheuttavat kaikki nämä sivuvaikutukset, joten saatamme jokainen kokea ne vähän eri tavalla.

* Kova pääkipu ja -paine – Minulla kuten sinullakin, on ollut tätä vaihdellen kaikki nämä ylösnousemusvuodet, mutta elokuun 2018 viimeisellä viikolla se alkoi kovempana ja intensiivisempänä, kuin olen aiemmin kokenut. Silloin päähäni alkoi yhtäkkiä sattua, ei "päänsärystä", vaan paljon korkeamman taajuuden valoenergioiden ruumiillistamisesta, ja tässä tapauksessa kyse on ollut uudesta DNA:sta. Pää, aivot, käpylisäke, aivolisäke, hypotalamus, kallo ja muu on käynyt läpi paljon korkeamman tason uudelleenjohdotusta näiden viimeisimpien uusien DNA-siltaylitysyhteyksien ja -aktivointien vuoksi. Usein tuntuu siltä, että pystysuorat valoputket poraavat reikiä päähän ja kalloon ja kaatavat lisää korkeamman taajuuden valoenergioita päähän ja koko yläkehoon. Nämä kivut ovat kovia ja täsmällisiä, ja voi sanoa tarkkaan, mihin niitä tulee päässä ja kallossa. Ja ne siirtyvät joka kertaa hieman eri paikkaan päässä ja aivoissa työstämään energeettisesti. Tämä on kuin jumalaista, kosmista evoluutiovaloenergiakirurgiaa!

* Pään, kallon ja kasvoluiden kipu ja paine – Jaksoittain hyvin voimistunutta kipua ja painetta kasvoluissa, nenänselässä, kulmakarvoissa, leukanivelissä, onteloalueilla ja joskus aina muutamissa hampaissa saakka. Tätä seuraa joskus miellyttävä tunne kasvojen pinnan puutumisesta.

* Kuivat silmät, epätarkka näkö, silmät tuntuvat ruhjotuilta ja aroilta – Jaksoittain silmien arkutta kaikesta uuden DNA:n korkeammasta valopaineesta, kuivat silmät ja kyvyttömyys nähdä selkeästi.

* Ankara myrkynpoisto – Toistuvaa kovaa kuuma-aaltomaista hikoilua, koska poistat eeppisiä määriä myrkkyä, vanhoja negatiivisia jäämiä maa-ajalta ja galaktisesta ajasta ja muuta. Jatkuvaa kaiken vanhasta syklistä olevan poisheittämistä tapahtuu samanaikaisesti, kun ruumiillistamme uutta DNA:ta korkeammilla tasoilla. On ylösnousemukseen liittyviä kuumia aaltoja, ja on superankaraa puhdistavaa myrkynpoistohikoamista – tahmeaa astraalityyppistä, ja tuntuu kun menisi shokkiin. Tätä on ollut paljon koko vuoden, kun olemme ylittäneet sateenkaari-DNA-siltoja. Se on intensiivistä, massiivista laajuudeltaan ja uuvuttavaa, minkä vuoksi meidän täytyy hoitaa enemmän itseä, kun ruumiillistamme tätä uutta DNA:ta ja sitä yhdistetään. Paljon moniulotteista toimintaa tapahtuu meidän jokaisen sisällä ja ympärillä, koska ruumiillistamme tätä uutta "silta-DNA:ta".

* Välkkyvien ja liikkuvien valojen näkeminen fyysisesti ja selvänäköisesti – Jokseenkin tähän aikaan viime vuonna aloin nähdä valojen välähtelevän, vilkkuvan, sykkivän ja liikkuvan jatkuvasti, kun silmäni ovat auki tai kiinni. Nämä valot tulevat minusta, eivät ulkopuolelta auringosta tai muualta. Minä ja aurinko olemme yhtä, kuten sinäkin, ja kun ruumiillistamme lisää uutta korkeampaa, moniulotteista DNA:ta, se vain lisää energiataajuusyhteensopivuutta niiden muutosten kanssa, joita tapahtuu myös auringossa.

Tiedätkö, miten pyörivä kattotuuletin jossa on valot, näyttää siltä, kuin valo pilkkoutuisi tai vilkkuisi? Sisältämäsi ja säteilemäsi valo näyttää tavallaan siltä, paitsi ettei se ole täsmällistä ja mekaanista, vaan orgaanista ja jatkuvasti liikkuvaa. Näen välkkyviä ja liikkuvia valoja monen jalan päässä pääni yläpuolella ja ympärilläni kaikissa suunnissa. On hämmästyttävä nähdä sen valon, jonka on ruumiillistanut tähän mennessä, säteilevän fyysiseen ympäristöön meidän kaikkien ympärillä. Tämäkin vain lisääntyy ja laajenee, mitä enemmän valoa ruumiillistamme, joten uusi ihmisvalo-olento, tiedä, että sinulla on lisääntyvä vaikutus kaikkeen ja kaikkiin.

Voimakkaita huimausjaksoja – Tätä ylösnousemusprosessin sivuvaikutusta minulla ei ole ollut kovin usein, luojan kiitos, mutta elokuun 2018 lopusta saakka on iskenyt äkillisiä huimausaaltoja, ja ne voivat pyöräyttää kehoa 180 astetta tai enemmän ja lennättää päin huonekaluja tai lattialle, jos ei ole varovainen. Monet näistä uusista DNA-sivuvaikutuksista ovat vähentyneet hitaasti muutaman kuukauden aikana, mutta niitä on edelleen.

* Vakavia vatsa- ja ruuansulatusongelmia – Tämä on yksi ylösnousemuksen sivuvaikutus, jota useimmilla meistä on ollut vaihtelevasti kaikki nämä vuodet, mutta tänä vuonna sitä on ollut taatusti uudella tasolla! Ei pysty syömään juuri mitään. Vatsahapot ovat sekaisin. Puhdistavaa ripulia. Helvetisti "happorefluksia" ja närästystä. Kaikki tämä ja muu on ollut yleistä suuren osan tätä vuotta. Kuitenkin tämä menee kuitenkin ohi, kuten kaikki muukin.

* Päivällä nukkuminen on hyvin erilaista nyt – En muista tarkkaan, milloin tämä alkoi minulla, mutta se on lisääntynyt koko vuoden. Kun nyt nukahdan päiväsaikaan, se mitä koen, on paljon intensiivisempää, selväjärkisempää, suorempaa ja yhdistyneempää??? kuin nukkuessani yöllä, ja olin jo melko hyvä siinä! Tunnen, että tämä ero johtuu siitä, että nukkuminen päivällä, kun aurinko on ylhäällä, on energeettisesti hyvin erilaista, kuin nukkuminen yöllä, kun aurinko ei paista suoraan meihin.

Kun torkun päiväsaikaan, olen selväjärkinen koko ajan ja teen muissa ulottuvuuksissa asioita toisten ihmisten ja eläinten kanssa. Toisaalta usein nukahtaessa olen selväjärkinen ja pysyn fyysisessä kehossa fyysisessä talossa ja tarkkailen tuosta näkökulmasta menemättä minnekään muualle. Olen unessa, mutta tarkoituksella jään fyysiseen kehoon tarkkailemaan valoenergioitani ja muita asioita. Mikään tästä ei ole tietoisesti suunnittelemaani, ja se kaikki tuntuu hyvin luonnolliselta ja helpolta. Olen nyt, missä olen, ja niin olet sinäkin, joten kiinnitä huomiota ja havaitse, mitä teet, tarkkailet, aiot, löydät, luot, työstät ja kenen kanssa työskentelet. Tämä kaikki on kiehtovaa ja hyvin erilaista kuin viime vuonna.

* Todella kummallisia sivuvaikutuksia – Näistä on vaikeinta puhua pelkästään siksi, että ne ovat hyvin henkilökohtaisia ja ainutlaatuisia jokaiselle meistä ja sille, miten hahmotamme asiat tänä päivänä. Olen vuodesta 2015 saakka käsitellyt "todellisuuden" muuttumista joksikin hyvin uudeksi ja erilaiseksi, ja tiedämme kaikki tätä seuraavan ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessista, ulottuvuusmuutoksesta ja maailmojen eroamisesta. Mutta taas kerran, jonkin tietäminen ei vastaa mitenkään sen elämistä hetkestä toiseen ja kvantti-nyt-hetkessä.

Näen, kuulen, tunnen, tiedän ja aistin asioita, joista minun on melkein mahdotonta kertoa. Luulen, että paras ja oikein tapa kuvata kaikkea tätä on sanoa vain, että olemme aina olleet moniulotteisia olentoja, mutta nyt meistä on tulossa lisääntyvässä määrin tietoinen siitä. Ja kuten pitäisi olla odotettua tullessasi lisääntyvässä määrin tietoiseksi omasta moniulotteisesta itsestäsi, itseistäsi ja monista, monista muista monissa paikoissa, se muuttaa sinua kaikin kuviteltavissa olevin tavoin. Ja olemme vasta päässeet alkuun tässä!

Uuden DNA:n aktivoituessa ja ruumiillistuessa useammissa ja useammissa meissä, näiden ns. poikkeamien ja ilmiöiden pitäisi odottaa olevan uusi "normaalimme". Tähän kaikkeen sisältyvät uudet ja epätavalliset säämuutokset ja muut maamuutokset kaikkialla. Vanha maamaailma ja -todellisuus, vanha galaktinen todellisuus ja vanha universaali todellisuus, mukaan luettuna me kaikki, on ollut syvällisessä transformaatiomuutoksessa tänä vuonna, ja lisää on tulossa. Lepää ja hoida itseäsi, koska se mitä käymme läpi fyysisessä kehossamme ja psyykessämme, on melkein enemmän, kuin voimme edes käsittää tällä hetkellä.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.10.2018 KORKEAMPIEN ENERGIOIDEN TULEMISEN KIIHTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 31.10.2018 22:10

KORKEAMPIEN ENERGIOIDEN TULEMISEN KIIHTYMINEN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
28.10.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme tehneet työtä, katselleet ja odottaneet hyvin pitkään ollaksemme vihdonkin tässä, missä koemme nyt täysin uusia energioita ja koodeja tulevan ja kumoavan kaikkea, mikä on edellisestä evoluutiosyklistä. Olen odottanut tulevani hulluksi onnesta saavutettuamme tämän kohdan lopultakin, kaiken tähän pääsemiseen liittyneen pimeyden ja julmuuden jälkeen, mutta taidan olla liian puhki tällä hetkellä antaakseni tälle ansaittuja fanfaareja. Ole sinä piittaamatta tämänhetkisestä monotonisesta tilastani tähän kosmiseen, henkiseen ja energeettiseen virstanpylvääseen liittyen, jonka olemme saavuttaneet, ja juhli kaikin tavoin, millä haluat. Tällä hetkellä minusta tuntuu kuin muinaisjumalalta, joka on uupunut suuresta työstä – muinaisista taisteluista, kaaoksesta ja loputtomasta transformaatiosta jota minun on täytynyt käydä läpi päästäkseni tähän pisteeseen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa henkilökohtaisesti ja kollektiiviseksi. Kesäkuusta 2018 saakka on ollut megaintensiivistä ja järkyttävän positiivista ja progressiivista, ja lisää on tietysti tulossa.

Keskiviikkona 24.10.2018 oli täysikuu, joka oli osa kiinteää suurneliötä, mistä minua juuri informoitiin. Mitä kaikkea onkin tapahtunut tällä viikolla, intensiivisesti täysikuun päivästä saakka, se on ollut syvällistä ja aiheuttanut lisää fyysisen kehon energiamuutoksia joka päivä. Keskiviikkoaamuna olin suunnitellut meneväni ruokakauppaan, mutta valmistauduttuani siihen minuun iskettiin yhtäkkiä energioita ja tiesin, etten menisi minnekään tuona päivä, paitsi nukkumaan melkein välittömästi! Tunsin tuon tutun työnnön mennä nukkumaan nopeasti (noin klo 10) ja pois fyysisestä kehostani, koska lisää evoluutiopäivityksiä oli tulossa taas. Niinpä laitoin mukavat ja nuhjuiset vaatteeni taas päälle ja sammuin joutuisasti tuona aamuna ponnistelematta yhtään.

Tämä äkilliset myöhäisaamun lähde-ulos-kehosta -pakkotorkut olivat mukavin, hoivaavin, kohottavin ja hiljaisin korkean taajuuden tila, jonka olen koskaan tuntenut torkkuessani päiväsaikaan. Se oli autuasta hiljaisuudessaan, lisääntyneessä eristäytyneisyydessään, rauhassaan ja levollisessa sielusyvyisessä mukavuudessaan. Se oli energeettisesti herkullista, eikä se olisi voinut olla enemmän vastakohta sille, mitä tavallisesti tunnen, näen, kuulen ja koen noina uniaikoina, jolloin minut työnnetään yhtäkkiä ulos fyysisestä kehostani myöhäisaamun tunteina.

Monta vuotta tässä on ollut kyse äkillisestä sysäämisestä pois kehosta energeettisesti, pääasiassa aamuisin muttei aina, koska lisäruumiillistuminen oli alkamassa. Olen oppinut kovan kautta olemaan taistelematta tätä prosessia vastaan silloin, kun olen tehnyt suunnitelmia muista asioista, kuten kaupassa käynti, keittiön lattian moppaaminen, lehtien puhaltaminen pihaltani jne. Jumalainen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessi viis veisaa pienistä maallisista suunnitelmistani ja askareistani. Kun on aika ruumiillistaa jotain, kuten lisää uutta DNA:ta tai lisää kristalli/Kristus-taajuutta korkeaan sydämeen, minut viedään sekunneissa pitkälleen sen tekemiseksi. Se on tarinan loppu, mitättömien ihmissuunnitelmien loppu. Lisää ruumiillistumista vai auton peseminen? Arvaa, mikä voittaa joka kerta, ja eikö se ole hyvä juttu?

Täysikuun keskiviikkona 24.10. tunsin yhtäkkiä tämän taas tulevan ja menin nojatuoliini sammumaan ja ruumiillistumaan vähän lisää. Monta vuotta tämä on tullut aina vain intensiivisemmäksi, äänekkäämmäksi ja melkein väkivaltaiseksi toisinaan, kun olen selväjärkisessä unessa ja todistan valokehoni ja fyysisen kehoni hivuttautuvan energeettisesti lähemmäs ja lähemmäs täyttä harmoniaa ja yhdistymistä. Mitä lähemmäs harmoniaa tämä prosessi on tuonut minua, sitä äänekkäämmäksi ja intensiivisemmäksi kehon sisäiset värähtelyt ja joskus väkivaltainen tärinä ovat tulleet silloin, kun olin poissa kehosta ja pystyin kokemaan ja havaitsemaan sen tuosta näkökulmasta. Alemman itsemme perspektiivistä tämä pitkähkö harmonisoitumisprosessi on näyttänyt, tuntunut ja kuulostanut siltä, kuin olisimme raivoavan tornadon keskellä. Korkeamman itsen perspektiivistä se on enemmänkin, kuin kahden radikaalisti erilaisen energiataajuuden asettamista tarpeeksi lähekkäin, jotta ne lopulta harmonisoituvat ja yhdistyvät täysin fyysisessä kehossa.

Koettuani tätä pitkähköä ruumiillistumisprosessia monta vuotta, täydellisen vastakohdan kokeminen keskiviikkona, leijuen vain hiljaiseen ja rauhalliseen hiljaisuuteen, kertoi minulle, että olin saavuttanut jonkin erittäin tärkeän uuden tason. Ja jos minä koen tätä nyt, se merkitsee, että jotkut muutkin kokevat sitä, ja lisää seuraa pian.

Kun heräsin näistä ihanista pakkotorkuista keskiviikkona, istuin vain hymy huulilla ajatellen, miten upeaa se oli ja miten se vain potkaisi persuuksille ruokakauppaan menemistä! Paistatellessani tässä rauhallisessa tilassa, huomasin näkeväni vaaleita pastellinvärisiä laikkuja valkoisessa katossa. En ajatellut sitä paljonkaan ensin, mutta kun minuutteja kului, oivalsin näiden laikkujen näkemisen katossa ja muualla olevan uusi sivuvaikutus ja vinkki siitä, miten muutumme taas. Niissä ei ollut sateenkaarenvärejä, mutta sen myötä, mitä marraskuussa 2018 on tulossa, odotan, että monet muut asiat, mukaan luettuna jokainen meistä, muuttuu kovasti ja tulee lisääntyvässä määrin sateenkaarenväriseksi.

Torstaina 25.10. oli muiden ihmisten huolimatonta ja typerää tunarointia, mikä testasi, annanko heidän vaikuttaa tunteisiini vai en. Puhun toisessa artikkelissa vähän lisää niiden tiedostamattomien ihmisten kokemisesta enemmän ja enemmän, jotka eivät selviydy hyvin valoenergioista ja valokoodeista, joita tulee ja joita me ruumiillistamme, koska tämä ansaitsee oman tilansa ja huomionsa.

Perjantaiaamuna 26.10. riensin ruokakauppaan, koska oli tarvetta, ja päästyäni kotiin ja laittaessani tavaroita kaappiin, minua iskettiin taas yhtäkkiä energioilla ja pääsin tuoliini juuri ajoissa nukahtaakseni ja lähteäkseni kehosta. Tunsin, että tämä oli tulossa, ja olin kiitollinen, että sain ruokaostokset tehtyä, ennen kuin tämän viikon jatkuva ruumiillistumishomma alkoi taas. Minut poistettiin nopeasti fyysisestä kehostani ja oli unessa puolitoista tuntia selväjärkisessä tilassa ja katselin ja tunsin, kun sydämeni jyskytti niin kovaa, että hampaani tuntuivat kalisevan ja jokainen sydämenlyönti liikutti kehoani hieman. Olen kokenut tämän monta kertaa ylösnousemusvuosien saatossa, koska se on tavallinen sivuvaikutus fyysisen sydämemme ja korkean energiasydämemme kehittymisessä ja laajentumisessa ruumiillistamaan suurempia ja korkeampia valotaajuuksia ja/tai kristalli/Kristus-taajuuksia. Mutta kuten kaikki muu, tämänkin voimakkuus on lisääntynyt siihen pisteeseen, että jos ei tietäisiä, mitä tapahtui tässä voimakkaassa sydämen jyskyttämisessä, kun on täysin levossa, luulisi mahdollisesti saavansa sydänkohtauksen. Sydänkohtausta ei tule, vaan kokee taas kerran sydämensä ja korkean sydämensä laajentumista ja kohoamista.

Kuulostaa hyvin jännittävältä ja kiehtovalta, ja se on sitä, kunnes herää viimeisimmästä kosmisesta ja henkisestä ruumiillistumiskäsittelystä ja löytää fyysisen kehonsa äärimmäisen uupuneena, heikkona, arkana sisältä ja ulkoa ja päivien itsehoidon, levon ja toipumisen tarpeessa tuollaisten energialaajentumisten jälkeen. Ja tätä on ollut keskiviikosta saakka, ja lisää on tulossa, kuten tavallista.

* Pluto on ylittänyt äskettäin ekliptikan, minkä vuoksi postasin uudestaan astrologisen artikkelini huhtikuulta 2018, jossa mainitaan siitä. Olin unohtanut sen kokonaan, kuten myös monet teistä.
* Marraskuu 2018 on puolivälivaalien aikaa täällä romahtavassa USA:ssa. Älä pelkää muutoksia.
* Enemmän tietämättömiä ihmisiä tulee huomattavan tasapainottomaksi näistä korkeamman taajuuden energioista, joita monet meistä nyt ruumiillistavat.
* Lisääntynyt määrä säämuutoksia ja maamuutoksia samoista syistä.

Marraskuun 11-energiat ovat aina olleet tärkeitä energiakynnyksen ylityskohtia jatkuvassa ylösnousemusprosessissa. Kuitenkin ottaen huomioon, miten voimistunut 2018 (2+0+1+8=11) on ollut, marraskuun energiat eivät taatusti tuota pettymystä.

Kesäkuusta 2018 saakka olen havainnut, että joukko massiivisia, koskaan-ennen-kokemattomia energia-aaltoja tulee enkeleiltä ja enkelimaailmasta ja ne saapuvat perille marraskuussa 2018. Tuo kesäkuun tiedostaminen sai minut piristymään ja miettimään, mitä ihmettä oli tulossa enkeleiltä tämän vuoden marraskuussa?! Minulla on ollut vuorovaikutusta muutamien enkelivalo-olentojen kanssa näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta tämä on erilaista ja valtavasti intensiivisempää henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti, sekä tietoisuutta, elämää ja todellisuutta muuttavaa jokaiselle meistä ja myös kaikille muille.

Melkein välittömästi tämän kesäkuun enkelioivalluksen jälkeen, alkoi tyypillisen tuskallinen mutta tarpeellinen energeettinen valmistelutyö tätä tulevaa tapahtumaa varten. Monien teidän lukijoiden tapaan, olen käynyt jatkuvasti läpi kerros kerroksen jälkeen sisäistä laajentumista ja nopeaa evoluutiota päässä, aivoissa, aivoumpirauhasissa – käpylisäke, aivolisäke ja hypotalamus – kallossa, selkärangassa, silmissä, sydämessä ja muualla, ja se on sattunut kovasti toisinaan. Elokuun viimeisen viikon ja suuren osan syyskuuta luulin, että pääni räjähtäisi näistä valolaajentumisista, joita siellä tapahtuu.

Olen kokenut aiemminkin tällaisia intensiivisiä "hyökkäyksiä", mutta tämän 11-mestarivuoden energiat ovat olleet ehdottomasti seuraavaa tasoa. [Edellinen artikkelini puhui jostain niistä.] Valokruunun käyttäminen vaatii paljon henkilökohtaista valmistelutyötä. Oletko viime aikoina nähnyt selvänäköisesti ja/tai unta koristellusta kruunusta tai kolmoiskruunusta? Minä olen, ja se (yksittäinen kruunu) oli eniten kirkkailla, valkoisilla timanteilla ja helmillä koristeltu luomus, jonka olen koskaan nähnyt. Ei mikään ihme, että päähämme on sattunut kovasti tänä vuonna! Nyt on aika laittaa päähän uusi valokruunumme ja luoda tietoisesti sen mukaisesti.

Tämän toinen piirre joka on kiehtonut minua, on ollut se, miten henkilökohtaisen perspektiivini ja kokemukseni mukaan kehon sisäiset värähtelyt ovat vakaasti kehittyneet vuosien saatossa. Kaikki nämä asiat ovat tietysti yhteydessä, mutta kuten tavallista, on usein osia, aspekteja ja tiettyjä energeettisiä ruumiillistumistapahtumia, jotka pidetään useista syistä piilossa meiltä/minulta. Usein tämän vuosien ja vuosikymmenten mittaisen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin loppuhuipentuma pidetään tarkoituksella piilossa meiltä, jottemme heilu tai keskity peläten ja huolestuen siihen, mitä on tulossa, sen sijaan, että elämme ja ruumiillistamme tässä hetkessä, jotta pystymme ruumiillistamaan jokaisen kerroksen kosmisella evoluutiotiellä.

Melkoinen määrä fyysistä tuskaa ja painetta päässä, sydämessä ja/tai tietyissä muissa keho-osissa tepsii minulla tähän. Nämä pääkivut ja paineet 2018 – kaiken sen muun lisäksi, mitä tapahtuu maailmassa ja henkilökohtaisessa elämässämme – ovat pitäneet minut fokusoituneena lähes pelkästään siihen, mitä minun on täytynyt käsitellä. Muutamaan tuskantäyteiseen kuukauteen en ollut edes ajatellut tai muistanut enkelienergia-aaltoja, joita tulisi marraskuussa, koska olen ollut sielua myöten siinä, mitä tapahtuu valmisteluna siihen. Suurin osa teistä tätä lukevista on myös ollut. Uusia enkelienergioita ja koodeja tulee marraskuussa, hienoa, mutta sitä ennen minun on täytynyt käydä läpi se, mitä tapahtuu päässä, sydämessä, kehossa, korkeassa sydämessä ja Itsessä. Yksi evoluutioenergiaporras kerrallaan, vaikka hypimmekin niitä ylöspäin nopeammin kuin koskaan.

Kun kehon sisäiset värähtelyt alkoivat minussa noin 2001, ne jatkuivat monta vuotta hitaasti mutta vakaasti sähkön kaltaisina värähtelyinä fyysisessä kehossani. Olen kiinnittänyt alusta saakka tarkkaa huomiota tähän ylösnousemusprosessin sivuvaikutukseen sekä hereillä että kehon ulkopuolella ollessani, ja värähtelyt ovat vakaasti laajentuneet kehossani, viimeksi päässä, ja tulleet jatkuvaksi ja nopeammaksi koko kehon sisäiseksi värähtelyksi. Tämän värähtelyn nopeus, koko ja voimakkuus on lisääntynyt valtavasti vuosien saatossa, muuttuen alun lievästä sisäisestä värähtelystä intensiiviseksi, äärimmäiseksi ja melkein väkivaltaiseksi sisäiseksi tärinäksi vuoteen 2017 mennessä. Tämä kehittyi vuoden 2017 loppupuolella sisäisiksi valovälähdyksiksi, mikä on voimistunut vuoden 2018 aikana. [Olen kirjoittanut tästä toisessa artikkelissa hiljattain, jos kiinnostaa.]

Olen tuntenut, kuullut ja katsellut tämän sisäisen värähtelyn laajentuvan ja nopeutuvan vuodesta 2001 saakka niin paljon, että äskettäin se muuttui sisäisiksi valoiksi, jotka jatkuvasti välkkyvät, liikkuvat ja sykkivät minun/meidän ruumiillistuvassa kehossamme ja Itsessämme. Toisin sanottuna, valokehomme ja fyysinen kehomme ovat lopultakin harmonisoituneet, synkronoituneet, värähtelyltään yhdistyneet ja kovasti laajentuneet vuoden 2018 aikana. Tämä ilmentyy niin, että näemme itsemme kirjaimellisesti fyysisenä valo-olentona, joka ruumiillistaa jatkuvasti korkeamman, korkeamman ja korkeamman taajuuden valoenergioita ja uusia koodeja. Marraskuun enkelienergia-aallot jotka kohta alkavat ja joita ruumiillistaa siihen kykenevät, ovat yksi erittäin suuri ja tärkeä kerros tätä jatkuvaa ylösnousemusprosessia ja siihen liittyviä ulkoisia muutoksia, joita ne automaattisesti laukaisevat.

Uninäky 1990-luvun puolivälistä

1990-luvun puolivälissä näin unen, jonka tiesin silloin olevan hyvin merkityksellinen, mutta en täysin ymmärtänyt, mitä kaikkea se paljasti minulle tuolloin. Tässä unessa näin ällistyttävän kauniin ja tietoisen energiajutun tulevan ylhäältä ja hitaasti ja lempeästi taittuvan edestakaisin kuin lämmin toffee. Se liikkui ja virtasi kuin paksu nestemäinen valo ja taittui tavalla, joka tuntui yhtä merkitykselliseltä kuin sen yleinen ulkomuoto. Se hohti pastellisateenkaarenvärejä – vaaleaa pinkkiä, vaaleaa sinistä, mintunvihreää, laventelia ja vaaleankeltaista nestemäistä valoa. Se tuntui hyvin rakastavalta ja feminiiniseltä, mutta oli kaksinaisuuden alemman maskuliini-feminiinitaajuuden yläpuolella. Se oli hitaasti liikkuva, lempeä, nestemäinen valoenergia-aalto, joka oli tietoinen ja hyvin kaunis kaikin tavoin.

Tässä vanhassa unessa se pääasiassa muodosti vain ensimmäisen tietoisen yhteyden kanssani, paljastamalla itsensä tällä tavalla ja antamalla minulle runsaasti aikaa katsella ja tuntea se. Monta vuotta myöhemmin fyysisen tason ylösnousemusprosessissani aloin ymmärtää, että se oli energia-aspekti enkelimaailmasta. Monissa unissa ja ulottuvuuskokemuksissa joita sinulla ja minulla on ollut nykyelämämme aikana, on ollut kyse universaalista ylösnousemusprosessista. Kun työskentelee lineaarisessa aika-avaruudessa ja samanaikaisesti sen ulkopuolella, siitä tulee toisinaan vähän kummallista ja mystisen upeaa! Sellainen on tämä evoluutiojuttu, joka on käsillä.

Suurempi ruumiillistuminen saa aikaan suurempaa vanhan, negatiivisen maailman romahtamista

Olen yrittänyt monta kertaa välittää sitä vaikeaa ajatusta, että positiivisia evoluutiomuutoksia tapahtuu samanaikaisesti lisääntyvien vanhan, negatiivisen, patriarkaalisen maailman "lopunajan" tapahtumien kanssa. Tätä on vaikea käsittää, kunnes muistaa, että alemmat ja korkeammat taajuudet eivät voi olla rinnakkain samassa paikassa. Silloin tässä vähän taajuus-, tietoisuus- ja todellisuuskummallisuudessa on täysin tolkkua.

Yksi osa kesäkuun oivalluksiani marraskuun 11-energioista liittyi tähän samanaikaiseen "parempi ja huonompi" -maailmojen eroamisjuttuun. Marraskuun 11-energiat ovat aina tuntuneet minusta henkiseltä energiakynnykseltä, jonka ylitämme tuona kuukautena. Marraskuun 2018 11-kynnys jonka ylitämme riippumatta siitä, missä maailmassa tai porrasaskelmalla kukin ihminen parhaillaan on, saa aikaan suurimman kollektiivimuutoksen kaikille ryhmille ja tasoille. Jos tämä hämmentää sinua, ajattele viime viikkoa tai kuukautta tai neljän tai viiden kuukauden taakse ja muista, mitä sinä ja kehosi olette käyneet läpi tällä paljon voimistuneella ja nopeutuneella korkeammalla tasolla.

On ollut tärkeä syy kaikille noille fyysisille pää- ja kehokivuille, paineille, Itsen syvemmälle työstämiselle ja suuremmalle kristalli/Kristus-taajuuden ruumiillistamiselle, plus uusille DNA-aktivoinneille: jotta kykenet ylittämään tämän marraskuun 2018 kynnyksen ja ruumiillistamaan nämä uudet enkelivalokoodit. Joulukuussa 2018 pitäisi nähdä joidenkin meidän ruumiillistajien menevän enemmän valoon, kuin olemme kyenneet aiemmin, sekä lisää valokruunuja ilmentyvän useammille meistä. Mutta ensin meidän täytyy elää ja ruumiillistaa marraskuussa saapuvat enkelikoodit.

* Kehon sisäiset värähtelyt ovat lisääntyneet ja laajentuneet sisäisiksi valovälähdyksiksi.
* Sisäiset valovälähdykset ovat eläviä aurinkoyhteyksiä meidän ja sen välillä, sen ja meidän välillä. Olemme yhdistyneet.
* Sisäiset valovälähdykset ovat laukaisseet uuden kristalli-sateenkaari-DNA:n aktivoitumisen ja ruumiillistumisen joissakin meissä tänä vuonna.
* Tämä aktivoituminen ja ruumiillistuminen on valmistellut jotkut meistä kykeneväksi ruumiillistamaan uusia enkelimaailmakoodeja marraskuussa 2018.
* Ruumiillistettuna nämä uudet enkelikoodit lisäävät valokruunun ruumiillistamista ja aktivoitumista joulukuussa 2018 ja vuonna 2019.

On ällistyttävää, miten paljon edistystä on tapahtunut vuoden 2018 aikana, ja kun katselee, mitä ruumiillistajat ovat saavuttaneet yksilöinä ja kollektiivisesti, on selvää, että kiihtynyt muutos on normi. Valmistaudu saamaan lisää marraskuussa ja joulukuussa 2018, kun sinä, minä ja me jatkamme kehittymistä ja ruumiillistumista enemmän ja enemmän. Ei pitäisi olla lainkaan yllätys, että myös vuodesta 2019 tulee poikkeuksellinen. Hyvin tehty, kaikki. Valmistautukaa nyt ruumiillistamaan marraskuun enkelienergiat.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.11.2018 KASVAVAA EPÄVAKAUTTA KORKEAMMISTA VALOENERGIOISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 06.11.2018 18:27

KASVAVAA EPÄVAKAUTTA KORKEAMMISTA VALOENERGIOISTA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
2.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen epäröinyt kirjoittaa tästä viimeisimmästä epämiellyttävästä sivuvaikutuksesta nyt, kun meillä on käsillä hyvin positiiviset marraskuun 11-kolmoisenergiat ja tulee uusi enkelikooditaso niiden ruumiillistettavaksi, jotka kykenevät siihen. Kuitenkin nämä positiiviset energiat työntävät vielä lisää muita ihmisiä suurempaan mentaaliseen, tunteelliseen ja fyysiseen epävakauteen, jos he eivät ole valmistautuneet selviytymään näistä viimeisimmistä uusista energioista. Niille jotka elävät ruumiillistumisprosessia nyt, nämä energiat ovat vain yksi kerros ja aspekti siitä kaikesta, mutta kun ruumiillistamme nämä marraskuun 2018 ja sen jälkeiset uudet koodit, sekin työntää joitain ihmisiä vielä lisää suurempaan epävakauteen.

Siis kun jatkamme ruumiillistumisprosessia ja käymme läpi lisää evoluutiomuutoksia itsessämme, kehossamme, tietoisuudessamme ja kaikessa muussa, myös ihmismassa pakotetaan kehittymään enemmän ja nopeasti, kun näitä uusia koodeja ja valoenergioita tulee tähän ulottuvuuteen ja ylösnousevaan Maahan. Ja ikään kuin se ei riittäisi, marraskuussa 2018 on välivaalit täällä, ja sekin lisää mullistusta, kaaosta, vihaa, negatiivisuutta ja vanhan negatiivisen patriarkaatin ja globaalin patriarkaalisen tietoisuuden kuolemaa. Maailmojen eroaminen eskaloituu kovasti tässä kuussa. Ylläpidä tuota korkeampaa itsessäsi ja jatka kehittymistä ruumiillistamalla enemmän ja enemmän sitä joka kuukausi, joka vuosi ja joka vuosikymmen.

Kuluneen puolen vuoden aikana olen nähnyt enemmän ja enemmän ihmisten ympärilläni tulevan eri tavoin lisääntyvässä määrin epävakaisi. Muutaman kerran olen katsellut, kun postinkantaja pysähtyy postilaatikolleni ja laittaa esiin punaisen lipun (mikä kertoo hänelle, että siinä on lähtevää postia, joka hänen täytyy kerätä) ja ajaa nopeasti pois. Hän ei edes avannut postilaatikkoani saadakseen lähtevän postini eikä hän jakanut mitään postia – hän vain laittoi punaisen lipun esiin ja ajoi nopeasti pois. Eri postinkantajat ovat toimittaneet väärää postia minulle ja muille ihmisille, ja on ollut muuta vastaavaa sotkua tänä vuonna. Eri UPSin ja FedExin ajajat ovat toimittaneet minulle suuria paketteja, joiden kuljetuksesta olen maksanut paljon, ja he ovat vain heittäneet ne kulmalleen sen sijaan, että olisivat nostaneet ja kantaneet ne. Olen seissyt siinä katselemassa, kun nämä tyypit pahoinpitelevät pakettejani, ja osa on ollut rikki, kolhiintunut, repeytynyt tai pirstoutunut avatessani ne – ja minun on tarvinnut pakata ne uudestaan ja palauttaa. Maksoinko muhkean kuljetushinnan tästä?! Tyypillistä alemman taajuuden paskaa, ja olen niin valmis sen ja tuon tietoisuustason osalta.

Ihmiset jotka tekevät palkkakuittini, ovat tehneet virheitä viime aikoina. Jotkut työmiehet ovat sählänneet hommia, kuin he eivät kiinnittäisi lainkaan huomiota, mitä tekevät. Jotkut kassat ovat tehneet virheitä takaisinmaksussa. Jotkut puhelinpalautusihmiset ovat myös tehneet virheitä palautuksissa/hyvityksissä ja veloituksen poistamisessa luottokortiltani jne. Merkurius ei ole perääntynyt viime aikoina – ihmisillä on vain rankempaa elää, tehdä työtä ja toimia näissä aina vain intensiivisimmissä korkeamman taajuuden valoenergioissa, ja lisäruumiillistajat vain kiihdyttävät koko ylösnousemusprosessia. Tämä on ollut hyvin merkillepantavaa tänä vuonna useammissa ihmisissä. Me jotka olemme käyneet läpi tällaisia muutoksia tänä vuonna ja aiempina vuosikymmeninä, tiedämme erittäin hyvin, miten vaikeaa on yhtäkkiä huomata, ettei mieli kykene keskittymään ja pysymään keskittyneenä johonkin, yhtään mihinkään, ja miten vaikeaa fyysinen maallinen elämä voi olla sen vuoksi. Me tiedämme, mutta he eivät, ja kun marraskuu 2018 (11-11-11-energiat ja enkelioodit) saapuvat, näemme tässä ja muissa maissa lisää heitä, jotka eivät selviydy kovin hyvin näistä uusista energioista ja niihin liittyvistä muutoksista.

Tee vain, mitä olet tehnyt koko ajan, eli elä ylösnousemusprosessia ja ruumiillistumisprosessia, ruumiillista uutta valoa ja koodeja, luo tietoisesti uutta Maata, ylläpidä näitä korkeamman taajuuden energioita ja jatka muuttumista, mikä lisää automaattisesti muutoksia ulkoisessa maailmassa. Kyllä, kaaos lisääntyy, mutta näin tapahtuu, koska sinä ja minä olemme jatkaneet ruumiillistumista ja maailmojen eroaminen kiihtyy kovasti. Monet uskovat, että RAKKAUS (isoilla kirjaimilla, tarkoitan) on lämmintä ja pehmeää, kun todellisuudessa se on usein niin intensiivistä, että se näyttää tietämättömistä julmalta ja sydämettömältä. RAKKAUS on jumalaista luovuutta, jumalaista luomista, ja olemme hyvin paljon tässä nyt-hetkessä. Kulje marraskuun 11-11-11-energioista läpi, ruumiillista marraskuun uudet enkelikoodit, anna välivaalien ja niiden jälkeisen draaman ja hevonpaskan tapahtua ja jatka korkeamman ylläpitämistä koko ajan. Ole valo, säteile valoa, näytä tietä jatkuvasti laajentuvalla uudella valollasi, ja anna kaiken muun pudota, minne putoaa.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13.11.2018 LOKA-, MARRAS- JA JOULUKUU 2018 – LOPPUVUODEN KOL

ViestiKirjoittaja hammer » 15.11.2018 22:27

LOKA-, MARRAS- JA JOULUKUU 2018 – LOPPUVUODEN KOLMOISKRUUNUN TAVOITTELUA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
13.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Oletko viime aikoina nähnyt selvänäköisesti ja/tai unessa koristeellista kruunua tai kolmoiskruunua? Minä olen, ja se (yksi kruunu) oli enemmän koristeltu kirkkaanvalkoisilla timanteilla ja helmillä, mitä olen koskaan nähnyt. Ei mikään ihme, että päähämme on sattunut kovasti tänä vuonna! Nyt on aika laittaa päähän uusi valokruunumme ja luoda tietoisesti sitä vastaavasti."

Tämä lainaus oli kommentti artikkeliini "Korkeampien energioiden tulemisen kiihtyminen" 28.10.2018. Olin nähnyt tämän yhden eteerisen timantti- ja helmikruunun unessa lokakuun puolenvälin paikkeilla, ja olin ällistynyt sen koristeellisuudesta ja siitä, miten paljon valoa se säteili. Tiesin, että se oli minun – ensimmäinen ruumiillistumisprosessini energiakruunu kolmen kruunun sarjasta, jos pystyisin saavuttamaan ne kaikki – ja että kumpikin myöhempi kruunu olisi paljon korkeampaa taajuutta.

Toinen energiakruununi saapui 11-11-11-portaalissa marraskuun 11. päivä, melkein tasan kuukausi siitä, kun olin saanut lokakuun kruunun, mutta tällä kertaa olin hereillä. Olin asettautunut yhdistymään globaaliin 11-11-11-meditaatioon ja korkeampaan tietoiseen luomiseen, kun välittömästi ilmestyi sarja kolmannen silmän kuvia. (Tein parhaani mukaan nämä kolme kuvaa, jotka näin 11.11., mutta mikään ei tietysti vedä vertoja "aidolle tavaralle".) Kuten tavallista, oli välitön tietäminen kaikista näistä kolmesta kuvasta, mitä ne merkitsevät, edustavat jne.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=236)

Ensimmäinen kuva näytti tältä ja siinä oli nämä värit. Tiesin, että tämä kolmois-11 edusti päivämäärää 11.11.2018, mutta tässä kohtaa kyllä ihmettelin, miksi ne olivat vähän kaarella eivätkä suora viiva, kuten normaalisti kirjoittaisimme ne.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=236)

Toinen kuva näytti tältä, ja tiesin, että tämä kolmois-11 edustaisi samaa päivämäärää. Jälleen ihmettelin, miksi kumpikin kuva oli vähän tällä tavalla kaareva – ensimmäinen kaareva ylöspäin ja toinen alaspäin.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=236)

Kolmas kuva näytti tältä ja oli enemmän yleiskuva kuin kaksi ensimmäistä, ja viimein tiesin, miksi kaksi ensimmäistä oli siinä muodossa. Tämä kolmas kuva joka yhdisti kaksi kolmois-11-kuvaa, merkitsi, että ne jotka olivat eläneet jatkuvaa ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessia 11.11.2011–11.11.2018, ovat nyt yhdistäneet ja ruumiillistaneet nuo energiat ja ylösnousemusvuodet sekä korkean ensisijaisen ylösnousemusaikajanan itsessään. Tämä salli näiden yksilöiden kulkea tästä pyöreästä 11-kruunuportaalista 11.11.2018 ja päästä käsiksi eteerisen ruumiillistumiskruunun uuteen korkeampaan taajuuteen. Tämä kolmas kuva oli sekä portaali että kruunu – yksi ja sama asia itse asiassa – mutta uudella, paljon korkeammalla tasolla, kuin olimme kyenneet saavuttamaan ja ruumiillistamaan tähän mennessä.

Seuraavaksi oivalsin nähtyäni ja tiedettyäni nämä kolme kuvaa ("kolme" edustaa yleisesti ykseystaajuuksia), että joulukuu 2018 tuo uuden, vielä korkeamman tason tästä prosessista ruumiillistajille, ja muille ihmisille ulkoisen todellisuuden ja maailmojen eroamisen. Jossain kohtaa joulukuuta meillä jotka ruumiillistumme ensimmäisenä ja näytämme tietä, on ruumiillistumisemme kolmannen henkilökohtaisen kolmoiskruunun kruunajaiset. Näen jatkuvasti paljon kirkkaanväristä eteeristä kultavaloa, mutta näemme astuessamme tammikuuhun 2019, miltä tarkkaan ottaen henkilökohtaiset eteeriset ruumiillistumiskruunumme näyttävät. Olen nähnyt fyysisten silmieni ollessa suljettuna myös kirkkaita sateenkaari-pastellivärisiä kuvioita, joiden tunnen olevan uuden kristallisen Kristus-taajuisen DNA:mme yhdistymistä lisää sekä uusia enkeliulottuvuuskoodeja, joita saapuu tässä kuussa ja sen jälkeen.

Mitä enemmän sinä/minä/me ruumiillistumme ja "ylösnousemme" värähteellisesti, energeettisesti, sitä enemmän autamme myös kaikkia muita kehittymään nopeasti ja nousemaan korkeammalle ja korkeammalle. Tämä viimeisin energeettinen evoluutiohyppy joka tapahtui 11.11.2018, oli suurempi ja todellisuutta muuttavampi, kuin useimmat meistä ovat vielä käsittäneet. Se oli vasta kaksi päivää sitten, ja kuitenkaan hädin tuskin pystyn hahmottamaan asioita ennen sitä! Tämä itsessään on valtava vihje siitä, miten suuri tämä viimeisin muutos tosiasiassa oli. Astuimme kahden tripla-11-portaalin kruunusta läpi, eikä mikään ole entisensä sen vuoksi. Ja joulukuun 2018 kolmoiskruunu odottaa meitä.

Tiedä, että jos et nähnyt tai uneksinut tai sinulla ei ole mitään muistikuvaa kruunuista tai mistään muusta 11-11-11-portaaliin liittyvästä, se ei merkitse, ettet kokenut näitä asioita omalla tavallasi ja ettet saanut ensimmäistä tai toista tai mahdollisesti kolmatta eteeristä ruumiillistumisprosessikruunuasi. Sait – et ehkä ole vain saanut nähdä jatkuvia ruumiillistumiskruunajaisiasi, mutta tiedän, että olet tuntenut valtavia positiivisia muutoksia 11.11.2018 saakka. Pitäkää viimeisintä kruunuanne hyvin, valonkantajatoverit ja uuden Maan ajajat, meillä on vielä joulukuu 2018 elettävänä ja ruumiillistettavana ja kolmas eetterikruunumme saatavana, mikä saa aikaan vielä suurempia positiivisia ylösnousemusmuutoksia muille. Erittäin hyvin tehty, kaikki, tosiaankin erittäin hyvin tehty.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron