Canfield Diane (dianecanfield.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

15.4.2019NOPEUTUNEET ENERGIAT TUOVAT ENNENÄKYJÄ, MUIDEN ULOT

ViestiKirjoittaja hammer » 19.04.2019 08:29

NOPEUTUNEET ENERGIAT TUOVAT ENNENÄKYJÄ, MUIDEN ULOTTUVUUKSIEN OLENTOJA JA YLÖSNOUSSEITA MESTAREITA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
15.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakas heimo.

Rakastan sitä, kun saan ennenäkyjä, jotka toteutuvat muutamassa tunnissa, ja olentoja ilmestyy muista ulottuvuuksista. Tämä pelastaa aina päiväni. Tällä viikolla minulla on ollut monia psyykkisiä kokemuksia, jotka päätin jakaa yleisöni kanssa, jotta toiset voivat nähdä, mitä ihmisten on mahdollista kokea.

Ennenäky

Minulle näytettiin kuva pojasta, joka itki ja halusi mennä kotiin. Tämä poika oli jumissa jossain, missä ei ollut ruokaa, eikä hänellä ollut rahaa. Se oli jossain ulkona. Tämä näky yli erittäin voimakas ja vaikuttava minulle, koska tällaisissa näyissä joita tulee ja jotka ovat tärkeitä, on voimakas tunnekomponentti. Tunsin, mitä tuo poika tunsi, ja olin uskomattoman surullinen hänen puolestaan. En halunnut hänen kärsivän, ja tuntui kamalalta, että hän oli tuossa tilanteessa, erityisesti ilman ruokaa. Hänen pääfokuksensa oli, että hänellä oli nälkä eikä ollut rahaa ostaa ruokaa.

Kun tuo näky tapahtui, tyttäreni oli saman päivän aamuna viemässä poikansa erityistapahtumaan airboat-yrityksessä. Lapsenlapseni olivat saaneet erityiskutsun olla airboat-yrityksen koulutusmainoksessa, mikä tuntui hauskalta seikkailulta heille kummallekin. He olivat innoissaan, että voivat osallistua.

Näyn jälkeen laitoin viestin tyttärelleni ja kerroin, että olin nähnyt pojan jumissa ilman ruokaa ja halusin muistuttaa häntä hankkimaan ruokaa lapsille ennen lähtemistä mainospaikalle. En tiennyt, miten pitkään he olisivat siellä tai mikä ruokatilanne olisi. Tyttäreni ystävä ja tämän pojat oli myös kutsuttu, ja hän tapasi heidät paikan päällä. Tyttäreni pysähtyi ostamaan ruokaa, koska hän kuunteli, mitä olin kertonut nähneeni.

Koko päivän ajattelin tätä näkyä, koska ne merkitsevät aina jotain ja ovat oleellisia minulle. Pidän tätä hyvin tärkeänä, koska tiedän, että minun täytyy kiinnittää huomiota. Kun he pääsivät kotiin myöhemmin samana päivänä, kysyin, mitä oli tapahtunut. Halusin tietää, oliko toiselle lapsenlapselleni tai jollekin muulle tapahtunut jotain samanlaista kuin näyssäni.

Tyttäreni kertoi, ettei kummallekaan hänen pojistaan ollut tapahtunut tätä näkyä (muista, että hän pysähtyi ostamaan ruokaa), mutta hänen ystävänsä pojalle oli tapahtunut täsmälleen tämä romahdus airboat-ajelulla. Poika oli periaatteessa niin tolaltaan, että hän ei halunnut jäädä sinne ja oli hysteerinen. Hän ei ollut syönyt ennen sinne menemistä, eikä siellä ollut ruokaa ja pojalla oli kamala nälkä. Muista, ettei tyttäreni kertonut ystävälleen näystäni. Olen varma, että tyttäreni muistuttaa hänelle tästä tapahtumasta, eikä sitä tapahdu uudestaan tulevaisuudessa.

Tämän ja kaikkien näkyjeni merkitys on, että kun meillä on yhteys korkeampiin maailmoihin ja Lähde-energiaan, kaikki asiat ovat mahdollisia ja meille voidaan antaa informaatiota tapahtumista, ennen kuin ne tapahtuvat, kuten tässä tapauksessa. Tällä on kauaskantoisia ja tärkeitä seuraamuksia koko elämälle ja sille, miten näemme sen. En voi painottaa tarpeeksi, miten tärkeitä ja todellisia kokemukset ovat tämän ulottuvuuden ulkopuolella. Näin meistä tulee moniulotteinen valo-olento. Näin ylösnousemusprosessi tapahtuu – kehittämällä meitä siihen pisteeseen, että voimme kokea tällaisia asioita.

Olento toisesta ulottuvuudesta

Katselin televisiosta luonto-ohjelmaa hiljattain löydetystä tytön ruumiista, joka oli pronssikaudelta. Tämä tyttö oli 16-vuotias, ja hän oli mennyt Saksan poikki Tanskaan, ja yli kolme kertaa tiheän pensaikon läpi matkallaan. Hänen ruumiinsa oli löydetty erään maanviljelijän mailta haudattuna kumpareeseen. Hänen hautaustapansa merkitsi kuninkaallisuutta, samoin löydetyt hautatavarat ja arkun tila.

Kun katselin tätä ohjelmaa, näin television sivulle ilmestyvän valkoisen, sumean ja eloisan objektin. Se ilmestyi television taakse sivulle. Se tuntui heiluttavan ja yrittävän saada huomioni. Katsoin sitä muutaman kerran yrittäen tulkita, mikä se oli. Se kesti vain muutaman minuutin, ja sitten se oli poissa. Voisiko tämä olla sen tytön henki, josta katselin ohjelmaa? Kyllä, se on mahdollista.

Näin homma toimii, kun ollaan yhteydessä useampaan ulottuvuuteen samanaikaisesti. Voi nähdä sen ihmisen hengen, josta katselee ohjelmaa. Tästä syystä on tärkeää aina kiinnittää paikasta riippumatta huomiota siihen, mitä näkee, ja olla suhtautumatta varauksella siihen, että universumi puhuu sinulle aina – kiinnitit huomiota tai et. Ajattele sitä interaktiivisena pelinä, jossa universumi antaa sinulle vinkkejä kehittämään sinua ja katsoo, havaitsetko ne vai et.

Kirkkaita valkoisia valoja leijailee toisten ympärillä

Näin mieheni seisomassa huoneen ovella ja kirkas valo tanssi hänen päänsä ympärillä. Tuijotin sitä jonkin aikaa, kun puhuimme. Tätä tapahtuu hyvin usein minulle, ja se on voimistunut viime aikoina.

Mitä nämä kirkkaat valot ovat? Ne ovat oppaita ja ylösnousseita mestareita, jotka pystyn näkemään. Niitä ilmestyy, koska jotkut meistä näkevät muihin ulottuvuuksiin, mitä jossain oikeasti on, mutta useimmat eivät näe. Jos koet saman asian, tämä on merkki, että pystyt näkemään muihin ulottuvuuksiin. Jos koet tätä, voit kehittää tämän kokemuksen joksikin enemmäksi ja suuremmaksi tekemällä kovasti työtä itsesi kehittämiseksi.

Kaikkia näitä kokemuksia voi tapahtua, kun kolmas silmäsi on auki. Miten avaat sen? Se on monimutkainen prosessi. Ensimmäisenä askeleena voit etsiä totuutta joka asiassa, jolle annat tietoisuutesi. Älä päästä sisään muuta kuin totuus ja sivuuta kaikki muu.

Pysy kuulolla saadaksesi lisää jännittäviä psyykkisiä päivityksiä :)

Palveluksessa ja rakkaudessa,
Diane

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.4.2019 MASSIIVINEN TAAJUUSPÄIVITYS KÄYNNISSÄ – AIKA HIDAS

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2019 23:23

MASSIIVINEN TAAJUUSPÄIVITYS KÄYNNISSÄ – AIKA HIDASTUU

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
23.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakas heimo.

Kuluneet kaksi vuorokautta on tapahtunut taajuuspäivitystä. Olen tuntenut jatkuvaa autuutta, ja monet palapelinpalat jotka täytyi yhdistää, sopivat nyt palapeliin.

Hämmästyttävää, mutta muistin myös jotain, mikä tapahtui yli 40 vuotta sitten ja mitä en ole koskaan ajatellut sen tapahtumisen jälkeen. Tämä toi uusia oivalluksia tietoisuuteeni, koska nyt näen tapahtuneen eri perspektiivistä. Se valaisi tuota menneisyyden tilannetta, jota en ole koskaan ajatellut tapahtumisen jälkeen.

Tällaista on olla täysin hereillä ja moniulotteinen. Kyky yhdistää nyt kaikki, mitä on puuttunut, ja nähdä se täysin eri perspektiivistä. Tällaista on yhteys Luojaan, kun voimme ratkaista menneisyytemme tilanteita tarvitsematta tehdä muuta, kuin muistaa, mitä tapahtui ja miksi se tapahtui tuolla tavalla. Voimme parantaa minkä tahansa, kun tiedämme, miksi se tehtiin – syyn sen takana. Tieto on avain voimaantumiseen ja parantumiseen.

Tämä autuus jota olen tuntenut, on uskomatonta ja ylimaallista! Sitä on erittäin vaikeaa kuvata, paitsi sanoa, että se on tunne yhteydestä kaikkiin asioihin massiivisesti korkeammalla tietoisuustasolla! Jännittävää! Tämä on suurinta autuutta, mitä olen koskaan tuntenut.

Viime yön nukkuminen oli katkonaista, ja myös eriskummalliset unet ovat palanneet. Psyykkisyys on voimakasta … tunnetko sen? Kun se alkaa, tunnemme yhteyden kaikkiin asioihin ja tiedämme kaikkien ja kaiken sisäisen toiminnan. Ei vaadi lainkaan ponnistelua virittyä kehen tahansa tai mihin tahansa tilanteeseen. Tämä kaikki on osa korkeampia taajuuksia, joita tulee nyt …

Aika on myös hidastunut. Aika tuntuu kestävän ikuisuuksia, ja päivistä tulee pidempiä kuin koskaan. Tätä tapahtuu, koska tietoisuutemme noustessa siirrymme ajattomuusvaiheeseen.

Olen puhunut tästä monta kertaa aiemmin, kun sitä on tapahtunut. Kuitenkin pointtini tästä puhumisessa on aina kohottaa ihmisiä riittävästi, jotta hekin voivat tuntea tapahtuvat muutokset samaan aikaan kuin minä tai vähän sen jälkeen. Tällä tavalla he ovat samassa korkeassa taajuudessa kuin minä, ja muutumme yhdessä, ja näin homma toimii.

Valtavia samanmielisten taajuusolentojen ryhmiä muuttuu kerralla. Tätä on jo tapahtunut, ja se jatkuu, kunnes kaikki ovat samassa korkeammassa taajuudessa.

Olemme muuttuneet jo äärimmäisesti. On uskomatonta, miten kehittynyt kokonaistaajuus on nyt, verrattuna vain muutaman vuoden takaiseen, ja on uskomatonta palata 20 vuoden taakse, jolloin aloin muuttua tietoisesti. Sinäkin voit muuttua tietoisesti – se vaatii olemaan vain äärimmäisen tietoinen ja hereillä samanaikaisesti.

Siis tavoitteena on lukea raporttini ja katsoa, tunnetko sen, mitä minä tunnen, samaan aikaan tai lähiaikoina, koska monta kertaa minä tunnen muutoksen ensin. Tämä auttaa kaikkia olemalla samassa taajuudessa samanaikaisesti. Tämä tekee muutoksista helpompia kaikille, koska enemmän ihmisiä osallistuu kuhunkin muutokseen. Tämä tekee ylösnousemusprosessista nopeamman, koska osallistumme kaikki aktiivisesti itsemme muuttamiseen, emmekä ole prosessin yksinäinen sivustakatsoja. Ykseystietoisuus on erittäin tärkeä eteenpäin mentäessä, koska meidän täytyy liikkua yhtenäisenä yksikkönä, rakkaudessa yhdessä, korkeampiin valo- ja rakkausulottuvuuksiin.

Pysy kuulolla saadaksesi lisää energiapäivityksiä, kun niitä tulee.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Diane

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.5.2019 ENERGIAPÄIVITYS - PSYYKKISIÄ KOKEMUKSIA KOLLEKTIIVI

ViestiKirjoittaja hammer » 05.05.2019 11:30

ENERGIAPÄIVITYS - PSYYKKISIÄ KOKEMUKSIA KOLLEKTIIVILLA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
2.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakkaat.

Muutamana kuluneena viikkona energian ollessa niin intensiivistä, kuin on ollut, olen huomannut asiakaspiirilläni psyykkisten kykyjen lisääntymistä. Monet kirjoittavat minulle nyt enneunista, selvänäköisistä kokemuksista ja toisten ulottuvuuksien orbien ja kipinöiden näkemisestä. Minulle on ilo kuulla kaikista, koska vuosia olen tuntenut itseni yksinäiseksi kaikissa päivittäisissä psyykkisissä kokemuksissani. Huomaan omat kokemukseni ainutlaatuisiksi siinä, että ne ovat erilaisia kuin monilla muilla. Omat kokemukseni ovat aina muiden todellisuuksien partaalla, eivät lähelläkään tätä todellisuutta.

Mitä psyykkiset kokemukset merkitsevät? Ne merkitsevät, että henkilöstä on tulossa moniulotteinen ja hänellä on kokemuksia tämän todellisuuden aika-avaruuden ulkopuolella. Se merkitsee, että pystymme näkemään selvästi toisiin ulottuvuustiloihin ja saamaan informaatiota, johon muut eivät pääse helposti käsiksi. Kollektiivina – kun useammat ja useammat pystyvät kokemaan psyykkisiä tapahtumia – tämä merkitsee, että ihmiskunta muuttuu ja kehittyy ihmisestä galaktiseksi.

Rakastan jakaa omia psyykkisiä kokemuksiani kollektiivin kanssa – tällä tavalla muut ymmärtävät ja tietävät, mikä on mahdollista.

Selvänäköisiä kokemuksia

Olin autotallissa ja juttelin tyttäreni kanssa kolmesta suuresta televisiosta, jotka eräs muuttoa tekevä ystävä oli antanut hänelle. Hän sanoi, että yhdessä kulki raitoja toisella sivulla, yksi toimi hyvin ja yhtä hän ei ollut testannut. Myöhemmin menin autotalliin taas puhumaan hänen kanssaan, ja hän kertoi, että viimeisessä televisiossa oli sininen sävy. Kerroin tietäväni sen jo, koska hän oli jo kertonut sen minulle. Hän sanoi, ettei ollut kertonut siitä aiemmin, koska hän ei ollut testannut sitä vielä. Kuitenkin käydessäni aiemmin keskustelua hänen kanssaan kuulin hänen sanovan, että yhdessä oli sininen sävy. Tiedän tämän, koska olin kuvitellut sen mielessäni, kun olin puhunut hänen kanssaan ja kävelin pois. Tämä on esimerkki siitä, että "kuulen" jotain, mitä ei ole sanottu, ja tiedän jotain, mitä en voi tietää, ennen kuin se tapahtuu (selvätietoisuutta ja selvänäköisyyttä).

Selväkuuloinen viesti Luojalta

Minulle annettiin viesti viime viikolla, kun makasin sängyllä tekemättä mitään: "Nyt on aika mennä kotiin." Kun saan tällaisia viestejä tyhjästä, osaan kiinnittää erityishuomiota. Tämä sai huomioni sen vuoksi, "mikä koti on". Ei tarkoitettu kuolemaa niin, kuin monet ihmiset viittaavat kotiin, vaan "kotipesääni" jonne olen yrittänyt päästä kuluneet kolme vuotta. Viime vuonna tuli viivytys, kun olin juuri pääsemässä sinne ja ostamassa taloa, periaatteessa kohta allekirjoittamassa sopimusta, ja minulle tuli viesti tällä samalla äänellä (Luoja): "Et voi mennä nyt, jotain dramaattista tapahtuu tyttärellesi, jos lähdet nyt."

Voi siis nähdä, että nämä kaksi viestiä voi liittyä yhteen. Viime vuonna noudatin viestiä ja pysäytin talon ostoprosessin, ja tänä vuonna minulle näytetään vihreää valoa – vaara on ohi. Luoja on aina suojellut minua ja olen aina kuunnellut, mitä hän kertoo minulle.

Toinen viesti jonka sain muutama päivä sitten, tuli samanlaisella äänellä: "Kun se aika tulee, vapautat henkiinheräämisen." Tulkinta: ihmiskunnan henkiinherääminen tapahtuu vapauttamalla ihmiset 3D-kahleista, joita he kantavat. Ne ovat kaikki valheellisuutta, valheita, ohjelmointia ja ehdollistumista, joiden vaikutuksen alaisuudessa he ovat olleet vakuuttaen itselleen, että nämä asiat ovat totta, jotta heidän ei tarvitse kohdata itseään. Minulle tämä viesti kertoo olemaan valmis vapauttamaan heidät kahleista, kun se aika tulee. Olen jo omistanut monta artikkelituntia tähän ihmisten vapauttamiseen valheellisuuksista ja se jatkuu – tämä on osa matkaani.

Unet

Kiinnittäkää tarkkaa huomioita uniinne tällä hetkellä … tämä on portti korkeampiin maailmoihin. Te jotka olette seuranneet minua, tiedätte kokemukseni, josta puhuin hiljattain: näin unta jostain ja se ilmentyi heräämishetkellä. Olen kuullut monista muista, jotka ovat nähneet enneunia, jotka ilmentyivät samana päivänä. Tämä on selvä merkki, että kollektiivi alkaa siirtyä ylöspäin evoluutio/ylösnousemusprosessissa.

Ajankohtainen energiapäivitys

Olen juuri tullut ulos neljän päivän jatkuvasta autuudesta, josta puhuin äskettäisessä artikkelissani. Kaksi seuraavaa päivää olivat melkein täysin vastakkaisia. Olet ehkä huomannut olevasi hermostunut tai lyhytpinnainen ja tuntenut olevasi poissa kehosta. Tätä tapahtuu joko ennen autuaita jaksoja tai välittömästi niiden jälkeen. Olen huomannut trendin, ettei energia voi pysyä autuaana neljää päivää enempää ennen putoamista. Matalia energia-aaltoja tulee juuri ennen autuutta tai juuri sen jälkeen. Näin sen täytyy tapahtua, kun tällä hetkellä emme pysty ylläpitämään korkeampia taajuuksia kauan kollektiiville, joten sitten tapahtuu putoaminen. Tämä muuttuu lopulta, kun olemme kaikki riittävän vahvoja säilyttämään autuuden pidempiä aikoja. Voimme tehdä tätä yrittämällä pidentää näitä aikoja.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.5.2019 SIELUNSA KUTSUN KUUNTELEMINEN YLÖSNOUSEMUKSESSA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2019 20:05

SIELUNSA KUTSUN KUUNTELEMINEN YLÖSNOUSEMUKSESSA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
12.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun puhutaan valaistumiseen vaadittavasta kehitysprosessista, on erittäin suuri mahdollisuus, että saatat käydä läpi henkisen hätätilan tämän tapahtumiseksi. Miksi näin on?

Kun olemme eläneet 3D-maailmassa riittävän kauan, sielu alkaa haluta aidompaa kokemusta. Sielu tietää, miksi se inkarnoitui tähän elämään, ja se haluaa pysyä niissä sopimuksissa, joita tehtiin ennen inkarnoitumista tähän todellisuuteen.

Älä sekoita sielua mieleen – nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Sielu on ihmisen perusolemus, mieltä käytetään kulkemiseen tässä todellisuudessa. Tilanne ei ole sama joka todellisuudessa. Monta kertaa sielu on ohjaava voima.

Sielu lähettää kutsujaan monta kertaa tyytymättömyytenä nykytilanteeseen ja vallitsevaan tilaan. Tämä yllyttää meitä katsomaan tarkemmin elämäämme ja sitä, miksi olemme täällä. Tämä voi vaihdella lievästä täydelliseen henkiseen hätätilaan.

Kun tämä henkinen kriisi tapahtuu, haluamme katsoa tarkemmin itseämme ja elämäämme. Saatamme huomata, ettei kaikki ole niin, kuin luulimme. Saatamme sitten alkaa oivaltaa, etteivät asiat ole, miltä ne ovat aina näyttäneet. Tässä todellisuudessa on syvempi kerros, kuin oivalsimme. Meitä opastetaan menemään syvemmälle ja ottamaan selvää, mikä tämä todellisuus on.

Tämä voi singota olennon täydellisen henkiseen kriisiin, jossa hän jättää entisen elämänsä ja aloittaa täysin uuden. Se voi olla hyvin intensiivistä ja äärimmäistä – se voi olla yksi intensiivisimmistä jaksoista, jonka henkilö käy läpi tässä elämässä. Se voi tuntua tapahtuessaan maailmanlopulta, mutta oikeasti se on vain alku täysin uudelle maailmalle, täysin uudelle todellisuudelle, johon ollaan astumassa.

Hän voi lopettaa jonkin suhteen, hän voi muuttaa toiseen osaan maata, hän voi irtisanoutua työstään näennäisesti aivan yllättäen. Hänen käyttäytymisensä voi näyttää hyvin arvaamattomalta niistä, jotka eivät näe ja ymmärrä, mitä tapahtuu. Hän voi näyttää muuttuneen toiseksi henkilöksi, jota kukaan ei ymmärrä.

Henkilöstä joka kokee tätä, voi tuntua, ettei hän ymmärrä itseään eikä tiedä, mitä tapahtuu. Hän tietää, että hänen täytyy muuttaa asioita, mutta hän ei ehkä ymmärrä sitä syvyyttä, millä tuon muutoksen täytyy tapahtua.

Hänen koko elämänsä muuttuu, kun tämä henkinen hätätila syntyy, koska tässä kohtaa SIELUN täytyy olla lopultakin OHJAKSISSA. Sielu on antanut matkan varrella monta vinkkiä, joita ei huomattu tai noudatettu, ja se päättää viimeinkin ottaa ohjakset saadakseen tuon henkilön sielutarkoituksensa polulle.

Elämän jota henkilö eli, täytyy kuolla, jotta hän voi aloittaa uuden elämän. 3D-elämän täytyy kuolla, jotta hän voi löytää henkisen elämän, joka sopii yhteen hänen sielutarkoituksensa kanssa.

OLEMME KAIKKI TÄÄLLÄ ELÄMÄSSÄ HENKISTÄ ELÄMÄÄ. MAAN PÄÄLLÄ EI OLE AINUTTAKAAN OLENTOA, JOKA EI OLE TÄÄLLÄ SIITÄ SYYSTÄ.

Vaikka monet käyvät tämän läpi elämässään, erityisesti ne jotka ovat jo henkisessä yhteisössä, kaikki eivät tee sitä, koska kaikki eivät ole samalla evoluutiotasolla. Kaikki eivät kuuntele sielua. Jotkut kuuntelevat vain mieltään.

Valinta joka tehdään, voi riippua monista entisistä elämistä ja siitä, mitä saavutettiin niiden aikana. Jotkut voivat elää koko elämänsä ottamatta onkeensa sielunsa kutsua. Tästä syystä monet addiktoituvat alkoholiin, huumeisiin jne. Tuo kutsu on olemassa, mutta he eivät halua kuunnella sitä. He pelkäävät liikaa niiden muutosten tekemistä, joita he tietävät tarvittavan. Niinpä he turruttavat itsensä sielunsa kutsulle. He saattavat olla tuuliajolla, elämättä koskaan sitä elämää, jota oli tarkoitus elää.

Ei ole helppoa kuunnella sielunsa kutsua, koska se muuttaa koko elämämme täysin. Voidaan menettää perheenjäseniä, ystäviä, työpaikkoja ja asunto. Tämä prosessi voi kestää vuosia, mutta se mitä saavutetaan, on korvaamatonta, jos kuunnellaan sielun kutsua.

Ylösnousemusprosessissa tätä tapahtuu useammin ja useammin, koska universumi TYÖNTÄÄ kaikkia elämään sitä kehittynyttä henkistä elämää, jota meidän oli tarkoitus elää. Meidän ei ole tarkoitus jäädä 3D-elämäntapaan, joka pyörii epäaitouden ja kehittymättömän olemistavan ympärillä.

Olemme täällä kokemassa enemmän. Sielu tietää, miksi se on täällä ja mitä se on täällä tekemässä. Meidän täytyy vain kuunnella, kiinnittää huomiota ja sitten ryhtyä opastettuun ja inspiroituun toimeen. Vastakohtana sille joka ei ota onkeensa sielun kutsua, saatat saada henkisiä lahjoja. Näitä voidaan kehittää ja hioa haluamassamme määrin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.6.2019 ENERGIAPÄIVITYS – YLÖSNOUSEMUSOIREIDEN JATKUVAA VI

ViestiKirjoittaja hammer » 12.06.2019 20:55

ENERGIAPÄIVITYS – YLÖSNOUSEMUSOIREIDEN JATKUVAA VIRTAA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
11.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakkaat.

Olemme tällä hetkellä keskellä jatkuvien ylösnousemusoireiden virtaa. Tästä olen puhunut yhdessä artikkelissani hiljattain – että oirevirta jatkuisi pian eikä hellittäisi, tai jos hellittäisi, on muutama autuas päivä ja sitten palaamme taas takaisin oireisiin.

Muutamana viime päivänä olet ehkä tuntenut mm. näitä oireita:
* äärimmäistä väsymystä
* kiukkua tai lyhytpinnaisuutta toisten kanssa ilman syytä (tätä voi olla sinulla tai olet sen kohteena)
* aika on taas hidastunut – päivät tuntuvat laahaavan enemmän kuin koskaan (kyllä, aika tosiaan nopeutuu ja hidastuu nyt, ei vain tunnu siltä)
* päänsärkyä
* selkäkipua joka saattaa tulla ja mennä (omani ilmestyi noin kaksi kuukautta sitten ja loppuu aina välillä muutamaksi päiväksi)
* epäselvät silmät

Jos sinulla on ylösnousemusoireita, tämä merkitsee, että olet nousemasta olemassaolo- tai tietoisuustasolta toiselle. Koko kehoasi uudelleenkalibroidaan valokehoksi, joka pystyy kulkemaan muihin ulottuvuuksiin. Tämä on hyvä asia! Useammilla ja useammilla on näitä oireita, ja kun käännekohta on saavutettu, olemme saapuneet perille!

Vaikka ylösnousemusoireita on monta kertaa vaikea käsitellä, parasta on olla vastustamatta niitä. Tässä on muutama vinkki aloittelijoille ja muistinvirkistys ei-niinkään-aloittelijoille:

* Tunne ne, ja tee mitä sinun täytyy, päästäksesi niistä läpi.
* Maadoitu maahan mahdollisimman paljon (jos et tiedä oikeaa tekniikkaa maadoittumiseen, etsi YouTube-kanavaltani video nimeltään "Grounding For Ascension").
* Älä vastusta niitä.
* Kiinnitä huomioita siihen, miltä sinusta tuntuu, kun ne ilmestyvät ja kun ne loppuvat.
* Luo paljon vettä ja muita nesteitä.

Te joilla on vaikeaa oireiden kanssa, miettikää elämäntyylimuutosten tekemistä. Jos olet 3D-työpaikassa, voi olla vaikeaa käsitellä niitä ja työtä samanaikaisesti.

Ole luova ja elä uudella tavalla, jolla et ole koskaan ennen elänyt. Ota riski, ja anna universumin johdattaa sinua, muodostaen samalla yhteyden universumiin, jotta suurempi voima ulkopuolellasi opastaa sinua.

Olen elänyt korkeamman voiman kautta vuosikymmeniä, ja kun on yhdistynyt, ei koskaan ohjata pois polulta. Se on mitä uskomattomin tapa elää. Täytyy ottaa riski, tehdä asioita, joita ei koskaan uskonut tekevänsä, ja kohdata pelkonsa, mutta tämä on joka tapauksessa osa ylösnousemusprosessia! Kun elämäsi pyörii ylösnousemuksen ympärillä, se muuttuu täysin uudelle olemassaolotasolle! Pane se toimimaan hyväksesi, eikä toisinpäin. Muista, että se on hyvä asia, joka tapahtuu koko ihmiskunnalle! Elämme erityisaikaa!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.7.2019 ENERGIAPÄIVITYS – KOVAA AURINKOTUULTA JA PIMENNYSE

ViestiKirjoittaja hammer » 19.07.2019 20:36

ENERGIAPÄIVITYS – KOVAA AURINKOTUULTA JA PIMENNYSENERGIA TUKEE ELÄMÄN MASSIIVISTA UUDELLEENRAKENNUSTA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
17.7.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakkaat.

Kova aurinkotuuli

Vaikka tämä päivä on ollut minulla lopultakin läpimurto ja energia tuntuu kevyemmältä ja paremmalta, tätä olemme käyneet läpi. Aurinkotuuli on tänään taas kovaa, mikä aiheuttaa ylösnousemusongelmia. Tänään ei ole ollut aurinkogeomyrskyjä.

Joitain näistä ongelmista ovat:
* nukkumisvaikeus
* nälän lisääntyminen
* päänsärky
* kehon kuumuuden lisääntyminen
* värikkäitä ja realistisia unia, niin voimakkaita että luulemme sitä todellisuudeksemme

Tätä päivää lukuun ottamatta, tätä kaikkea on tapahtunut minulle. Minulla oli voimakasta päänsärkyä koko eilisen päivän. Minun piti tehdä energiapäivitys, mutten kyennyt siihen päänsäryn vuoksi. Lisääntynyttä nälkää on ollut viime viikon. Voimakasta kehon kuumuutta myös viime viikon.

Huomaa, että jokaiseen aaltoon jonka käymme läpi, liittyy erityisoireita. Tästä syystä se pitkä kopioitu oireluettelo, joka näkyy pyörivän netissä, ei päde mihinkään aaltoon ja siksi se sumentaa vain totuutta ja täsmällisyyttä.

Olemme juuri käyneet läpi kahdeksan päivän jakson kovaa aurinkotuulta sekä yhden päivän geomagneettimyrskyjä 10.7. Pimennysoireiden lisänä tämä on ollut ylivoimaista monille. Monilla meistä se tuntuu oireiden pyörretuulelta, joka ei koskaan lopu.

Kuten puhuin yhdessä artikkelissani hiljattain, 2019 on juuri tällainen – ei pelkästään siksi, että pimennysenergiat jatkuvat loppuvuoden, vaan koska useampien ihmisten on aika herätä. Useampien ihmisten täytyy herätä, ei ainoastaan 3D:lle, vaan myös pitkälle luettelolle ehdollistumista ja ohjelmointia, jotka ovat vaikuttaneet heihin. Tähän sisältyy syvä parantuminen, jonka täytyy tapahtua näiden puhdistusjaksojen rinnalla.

Pimennysenergia

Pimennysportaalit loppuivat eilen illalla täysikuun osittaisen kuunpimennykseen, mutta pimennysenergiat jatkuvat. Tätä jatkuu seuraavat puoli vuotta. Pimennysenergia on ollut myös voimakasta, mutta monin tavoin hienovaraisempaa ja kulissien takaista. Tämä energia on täysin uutta ja elämää muuttavaa monin tavoin.

Se aiheuttaa kaaosta suhteissa pakottamalla monet katsomaan, missä he ovat ja ovatko he onnellisia. Tämä energia määrittelee uudelleen monien tavoitteet siitä, missä he haluavat elää ja miten he haluavat elää. Tämä energia pakottaa meitä katsomaan elämäämme ja näkemään, mitä muutoksia täytyy tehdä tuomaan onnellisuus tietoisuuteen ja päivittäiseen elämään.

Tämä energia on parantavaa. Kuten havaitaan, kaikki nämä aspektit jotka juuri mainitsin, ovat intensiivistä parantumista. Tämä parantuminen tihkuu henkilön elämän joka aspektiin, penkoen jokaisen pikkuruisen kolon tekemään tietä uuden Maan energialle, jota tulee sisään. Se puhdistaa ja siivoaa jokaisen olennon tiedostamattomat aspektit tällä planeetalla.

Uusi energia työntää monet ihmiset tekemään monia äärimmäisiä muutoksia elämässään seuraavan puolen vuoden kuluessa. Se on niin intensiivistä, että heidän koko elämänsä voi muuttua.

Tämä on kohtalomme, kun he ovat sitten enemmän harmoniassa polkunsa kanssa ja seuraavat sielutarkoitustaan. He saattavat haluta yhtäkkiä muuttaa, kun nykypaikka ei enää resonoi heidän kanssaan. He voivat irtisanoutua työpaikastaan ja etsiä jotain toisten palvelemiseen liittyvää, kun he eivät voi enää työskennellä 3D-järjestelmässä. He saattavat erota kumppanistaan, kun uusi energia on ollut äärimmäisen vaikeaa monille suhteille.

Tämä kaikki on polku uuteen Maahan, jossa kaikki sisältävät täysin korkeamman itsensä ja ovat polulla valaistumiseen. Tämä voi tapahtua vain todellisen aitouden ja todellisen harmonian myötä jokaisessa valo-olennossa.

Dianen neuvo

Kuuntele sisäistä ääntäsi kaikkina aikoina ja ala seurata, mitä se kertoo sinulle. Pian pysyt erottamaan korkeamman jumalaisen opastuksen omista ajatuksistasi ja peloistasi. Tämä on avain, koska tietämättä tuota eroa et tiedä, mitä opastusta seuraat. Tiedät tämän siitä, mikä lopputulos on silloin, kun jokaista kutsua kuunnellaan ja sen mukaan toimitaan.

Jumalainen opastus johtaa sinut onnellisuuteen – pelot ovat enemmän vallitseva tila. Jumalaisen opastuksen myötä sinun tarvitsee kohdata pelkosi, mitä tahansa ne ovat.

Pääse kosketukseen jumalaisen kutsumuksesi kanssa. Jumalainen kutsumus on sielusi onnellisuutta ja se, mitä olet tällä olemassaolotasolla tekemässä ja olemassa. Älä pelkää mennä syvälle. Mitä syvemmälle menet, sitä enemmän vastauksia löydät siitä ainutlaatuisesta valo-olennosta, joka olet.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.8.2019 ENERGIAPÄIVITYS – AIDOKSI ITSEKSI TULEMINEN JA YLÖ

ViestiKirjoittaja hammer » 30.08.2019 08:53

ENERGIAPÄIVITYS – AIDOKSI ITSEKSI TULEMINEN JA YLÖSNOUSEMUSENERGIAT

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
21.8.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta rakkaat.

Ajankohtaiset energiat

Elokuun alusta lähtien meillä on ollut kaksi viikkoa kovaa aurinkotuulta ilman monia geomagneettimyrskyjä. Tämä kova aurinkotuuli on tuonut paljon ylösnousemusoireita ja laajentumista.

Joitain oireita ovat olleet
* äärimmäinen väsymys
* lisääntynyt nälkä
* äärimmäisen epäselvät silmät.

Vaikka nämä ovat tasoittuneet ja vähentyneet muutaman viime päivän, lisääntynyttä nälkää on edelleen.

Leijonaportin energia yhdistettynä kovaan aurinkotuuleen on ollut melko hurjaa kyytiä. Tämä on yksi syy, miksi olen tehnyt Facebook-videoita artikkelien sijasta. Minulla ei rehellisesti sanottuna ole ollut energiaa istua alas ja kirjoittaa täysimittaista artikkelia.

Aidoksi itseksi tuleminen

Energia jota on tullut, on ohjattu tietoisuutemme laajentamiseen, tavoitteena "aidoksi itseksi tuleminen". Tämä merkitsee, että meidän täytyy alkaa päästää irti siitä, mikä ei enää palvele, voidaksemme antaa aidon itsemme tulla läpi. Aitousmalli kantaa meidät ylösnousemusprosessin läpi.

Mitä merkitsee tulla aidoksi itseksi? Se merkitsee irtipäästämistä kaikesta, mitä et ole sielutietoisuustasolta. Kun työskentelen asiakkaiden kanssa, pyydän heitä kuvittelemaan itsensä pienenä, alle 6-vuotiaana lapsena, ennen kuin ohjelmointi tai ehdollistuminen tuli heidän elämäänsä.

Alle 6-vuotiaana olemme aidoimmillaan. Tiedämme, mistä pidämme ja mistä emme. Tiedämme, miltä meistä tuntuu, ja olemme kosketuksissa näihin tunteisiin jatkuvasti päivän aikana. Elämme täysin nyt-hetkessä ja olemme olemassa ollaksemme onnellinen ja pitääksemme hauskaa.

Vinkki. Kun meditoit, kuvittele itsesi alle 6-vuotiaaksi. Yhdisty aitoon itseesi ja siihen, miltä sinusta tuntui. Muista oma energiasi ja miltä se silloin tuntui. Kun tunnet tämän, voit yhdistyä siihen ja tulla yhdeksi sen kanssa.

Tässä iässä koululaitos ei ole vielä ohjelmoinut ja ehdollistanut meitä. Emme ole vielä antaneet korkeinta auktoriteettiamme toisille – antaneet mielemme ja kehomme kontrollia toisilla, jotka väittävät, että heillä on määräysvalta meihin. Todellisuudessa ei ole mitään korkeampaa auktoriteettia, kuin sinä ja tunteesi. Sielusi tarkoitus on korkein auktoriteetti, jonka voit saada.

Aidon korkeamman itsesi täytyy tulla esiin ylösnousemusprosessin myötä, jotta voit päästä käsiksi sielusi tarkoitukseen. Nämä kaksi on sidottu toisiinsa. Sielusi tarkoitus on syy, miksi olet täällä ja mitä sinun on määrä saavuttaa olemalla tässä todellisuudessa.

Kuluneiden viikkojen aikana on tapahtunut massiivista kerrosten riisumista aidon itsen saavuttamiseksi. Kun ajattelee kaikkia riisuttuja kerroksia, vielä lisää tulee esiin näyttämään, ettet ole vielä valmis. Meidän täytyy toivottaa tervetulleeksi koko prosessi, kun siirrymme korkeampaan tietoisuuteen. Vastustamattomuus johtaa nopeampaan yhdistymiseen korkeampiin maailmoihin.

Tasapainon saaminen takaisin

Tasapainon saavuttaminen on yksi tärkeimmistä henkisistä harjoituksista tässä prosessissa. Meidän täytyy tasapainottaa elämämme niin, ettei se kallistu liikaa mihinkään suuntaan. On tärkeää tehdä työtä, mutta aivan yhtä tärkeää pitää hauskaa. Myös henkisten harjoitusten liikatekeminen voi johtaa tasapainottomaan elämään. Energioiden ollessa korkeita, kuten ne ovat olleet, tasapainon saaminen elämään on vielä tärkeämpää.

Aikapoikkeamia

Aikapoikkeamat jatkuvat, kun energia sinkoaa meitä korkeampiin tietoisuustiloihin. Saatat ajatella, että jokin tapahtui edellispäivänä, kun se tapahtui todellisuudessa viikko sitten. Saatat sekoittaa uni- ja meditaatioviestit reaalielämään. Kun kaikki aika yhdistyy, monet voivat hämmentyä, jos he eivät tiedä, mitä todellisuudessa tapahtuu.

Ajan taipuminen

Kun kuulet asioista, sinusta saattaa tuntua, että ne ovat tapahtuneet jo aiemmin. Tämä johtuu siitä, että aika taipuu itseensä. Tietoisuudessamme ne ovat tapahtuneet aiemmin, koska olemme menossa ajattomuuden aikaan. Älä huoli! Et ole tulossa hulluksi! Monet kokevat pian tätä kaikkea ja enemmän.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.9.2019 KOSMINEN TAAJUUSMUUTOS KÄYNNISSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 20.09.2019 07:26

KOSMINEN TAAJUUSMUUTOS KÄYNNISSÄ

Kirjoittanut Diane Canfield (http://www.dianecanfield.com)
17.9.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kosminen muutos

Siunausta kaikki.

Kosminen taajuusmuutos on nyt käynnissä. Tämä on kehittynyt viime artikkelistani saakka 22.7., jolloin Youtube-videossani kerrottiin tapahtuvasta ulottuvuusmuutoksesta. Se löytyy Youtube-kanavaltani (https://www.youtube.com/channel/UCLVgBT ... YBXL6Jm36g?).

Muutaman viime päivän olen kokenut äärimmäistä autuutta. Tämä autuus on niin voimakasta, että olen ikään kuin siirtynyt toiseen ulottuvuuteen. Tämän tunteen lisäksi tuntuu erittäin kevyeltä kehossa. Tämä tulee parin viikon voimakkaiden latausten jälkeen. Jos olet vielä latausprosessissa, mene siitä läpi päästämällä irti kaikesta, mikä ei palvele sinua, ja sitten olet valmis hurmiollisiin tunteisiin, joita tulee sen jälkeen.

Kuten olen puhunut aiemmissa artikkeleissani, tätä käymme läpi ylösnousemusprosessissa. Viikkoja latauksia joiden läpi on vaikea päästä, ja sitten kun tämä pimeys on selvitetty ja siitä on päästetty irti, meidät palkitaan mahtavilla ja autuailla tunteilla monta päivää. Odotan aina innolla tuota irtipäästämistä, jotta voin sitten nauttia myöhemmin tulevista ihmeellisistä/kauniista tunteista.

Valokoodeja virtaa nyt sisään tämän kosmisen taajuusmuutoksen myötä lisäämään ihmiskunnan vauhtia. Monista asioista joita et oivaltanut aiemmin, tulee nyt selkeitä sinulle, ja saatat ihmetellä, miksi et oivaltanut sitä aiemmin, kun se tuntuu nyt kristallinkirkkaalta.

Korkeammat maailmat sisältävät informaatiota, joka on meille tuntematonta tässä kohtaa. Vasta kun saavutamme korkeammat tietoisuustilat, pystymme pääsemään käsiksi tähän informaatioon. Nämä valokoodit ovat erityisesti nostamassa tietoisuutemme korkeammille tasoille, mikä täytyy tehdä voidaksemme asua uudessa Maassa.

Monet teistä ehkä muistavat, kun kirjoitin muutama vuosi sitten artikkelin siitä, miten olin löytänyt rikkinäisen lautasen kaapistani, ja tätä tapahtuu vain ulottuvuutemme muuttuessa. Tämä ei ole vain mikä tahansa lautanen – se oli täysin ehjä kaapissa, ja kun menin hakemaan sen ja laitoin keittiön pöydälle, se halkesi kahtia. Tämä sama asia tapahtui jälleen noin viikko sitten ja taas tänään. Kuvittele stressiä kehollemme, kun käymme läpi näitä muutoksia, koska se voi halkaista lautasia ja kulhoja. Kyllä, ulottuvuusmuutokset tosiaan aiheuttavat kummallisia tapahtumia. Etsi näitä myös omasta elämästäsi.

Taajuusmuutokset voivat aiheuttaa myös äkillistä sairautta. Tulevat taajuudet voivat olla niin voimakkaita, että jos ihmisellä on jokin heikko kohta kehossa, ne voivat olla sille liikaa käsiteltäväksi. Kaikki parantumattomat traumat johtavat heikkouksiin kehossa. Tästä syystä on elintärkeää, että jokainen ihminen yrittää parantaa itseään, ja jos ei tiedä, mistä aloittaa, kannattaa etsiä joku parantaja.

Kuten puhuin Mandela-ilmiön tapahtumisesta kuluneina parina viikkona, monet saattavat huomata asioita, joita he eivät ole huomanneet aiemmin, tai että asiat tuntuvat muuttuneen. Nämä ovat kaikki merkkejä ulottuvuusmuutoksesta. Odota näkeväsi enemmän Mandela-ilmiötä muutamana seuraavana kuukautena.

Olet ehkä huomannut ajan lentävän viime aikoina. Aika on nopeutunut, ja jokainen päivä lentää ohi. Tätä tapahtuu, kun jatkamme siirtymistä ajattomuuteen tai nollapisteeseen.

Kehittynyt planeettojenvälinen valoneuvosto

Tärkeä viesti Kehittyneeltä planeettojenväliseltä valoneuvostolta tulee juuri, kun kirjoitan tätä, ja he haluavat kaikkien kiinnittävän huomiota tähän:

Älkää jumittuko negatiivisuuteen tänä aikana. Lähetämme teille valokoodeja laajentamaan tietoisuuttanne. Kun suuntaatte jotain negatiivista kohti, ette pysty näkemään, tuntemaan tai kuulemaan valokoodien virtaamista teille. Ihmiskunta on saavuttanut riittävän korkean tietoisuustason, että he voivat nyt pudottaa kaiken negatiivisuuden olemuksestaan tai tasoltaan. Fokusoitukaa nyt korkeampien valaistumistasojen saavuttamiseen ja auttakaa toisia myös saavuttamaan tämä tila. Tämä on se tila, jossa me olemme, ja tämä on juurrutettu valokoodeihin auttamaan maaplaneetan jokaista ihmistä hyppäämään uuteen Maahan.

[Kehittynyt planeettojenvälinen valoneuvosto on viiden muukalaisrodun ryhmä, jota olen tavannut henkilökohtaisesti viimeiset 20 vuotta.]

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.10.2019 ENERGIAPÄIVITYS – 3D-KEHON JÄTTÄMINEN TÄYTTÄ YLÖSN

ViestiKirjoittaja hammer » 05.10.2019 22:29

ENERGIAPÄIVITYS – 3D-KEHON JÄTTÄMINEN TÄYTTÄ YLÖSNOUSEMUSTA VARTEN

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
4.10.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta kaikki.

Se tapahtuu viimeinkin! Valokeho on nyt aktivoitumassa täysin voidaksemme siirtyä 5D:hen. Tämä oire on ilmestynyt monille ensimmäistä kertaa ylösnousemusprosessin aikana.

Monet teistä ovat tunteneet tätä ajankohtaista ylösnousemusoiretta muutaman kuluneen viikon, myös minä. Miltä se tuntuu? Se tuntuu siltä, että tietoisuus alkaa irrota kehosta. Olen puhunut tästä kokemuksesta myös videoissani muutaman viime viikon, mutta nyt myös muut tuntevat sitä. (Löydät videoni YouTube-kanavaltani (https://www.youtube.com/channel/UCLVgBT ... YBXL6Jm36g?).

Se antaa leijumistunteen ja joskus sen mukana on ahdistusta. Tämä aalto voi tuntua valtaavan kehon kokonaan. Kun tämä tapahtuu, yritä pysyä rauhallisena, koska mukana voi tulla myös ahdistusta. Se ei kestä minulla kovin kauan – noin viisi minuuttia kerralla. Jos se kestää pidempään, sinun täytyy ehkä mennä pyhään tilaasi hengittämään sen läpi, päästäksesi takaisin kosketukseen itsesi kanssa.

Koska tämä viime viikkojen oire on täysin uusi, meidän täytyy odottaa nähdäksemme, mihin tämä vie meidät. Tunnen, että se lisääntyy useammilla olennoilla seuraavien kuukausien kuluessa.

Varmista maadoittuminen tänä aikana, jotta valokeho ottaa hallinnan niin, kuin sen on tarkoitus tapahtua eikä liian aikaisin. Maadoittuminen on ollut oleellista koko prosessin ajan ja edelleen on.

Miksi tämä tapahtuu nyt? Se tapahtuu, koska riittävä määrä on tullut mukaan ylösnousemusprosessiin, jotta voidaan aloittaa seuraava vaihe. Se tapahtuu, koska monet päivitykset ja lataukset kehoon ovat onnistuneet massoilla. Se tapahtuu, koska DNA:mme on nyt saavuttanut seuraavan tason, jolloin voimme aloittaa ylösnousemuksen toisen vaiheen. Se tapahtuu, koska pimeys tuodaan nyt valoon maaplaneetalla, ja tämä jättää tilaa lisävalon ujuttautumiselle jokaiseen olentoon planeetalla.

Tämä voi merkitä, että kaikki eivät tunne tätä nyt. He voivat tuntea sen paljon myöhemmin riippuen omasta tietoisuustasostaan ja siitä työstä, mitä he ovat tehneet päästääkseen irti ehdollistumisesta, ohjelmoinnista ja harhakuvista, jotka tulevat 3D-elämän myötä. Kaikki te jotka ette tunne tätä nyt, odottakaa hetki, te vielä koette sen.

Kaikkien täytyy tuntea kaikki ylösnousemusprosessissa. Tiedämme tunteistamme ja oireistamme, että olemme tässä prosessissa – ei ole muuta tapaa. On aika olla täysin tosissaan nyt ja siirtyä eteenpäin opetuksista, jotka pitävät meidät jumissa.

Sen jälkeen kun aloin havaita energia-aaltoja 2010, olen oppinut, etteivät kaikki tunne näitä aaltoja samaan aikaan. Aallot ovat erityistä energiaa ja kantavat itselleen ainutlaatuisia valokoodeja ja DNA-aktivointeja. Jokainen ihminen tuntee tuon aallon, kun hän on valmis siihen. Kaikki eivät ole valmiita samaan aikaan.

Tämä uusin oire (kehon eroaminen valokehosta) valmistelee meitä toimimaan täysin valokehostamme käsin. Tämä merkitsee, että tietoisuudessamme 3D-maailmasta ja meissä tapahtuu jakautuminen. Tästä tulee konkreettisempaa vuoden loppua kohti.

Meille annetaan paljon varoaikaa, ennen kuin nämä muutokset vaikuttavat täysin. Tämä on ensimmäinen suora askel ihmiskehomme transformoitumisessa valokehoksi. Tämä on valmistautumista täydelliseen ylösnousemukseemme.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

29.12.2019 2020 – NOPEUTUMISEN JA MONIULOTTEISUUDEN ALKAMIS

ViestiKirjoittaja hammer » 31.12.2019 07:48

2020 – NOPEUTUMISEN JA MONIULOTTEISUUDEN ALKAMISEN VUOSI

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
29.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Siunausta kaikki.

2020

Vuosi 2020 lähestyy nopeasti, ja se on jännittävä vuosi meille – ei ainoastaan ylösnousemuksessa, vaan tapahtuu myös harvinaisia kosmisia asetelmia pitkin vuotta. Nämä asetelmat "kaappaavat" energian, jota lähetetään, ja nopeuttavat sitä, jotta se pystyy kulkemaan ihmiskehon läpi täysin. Nämä kosmiset tapahtumat kohentavat ylösnousemuksemme uudelle tietoisuustasolle.

Olen ollut valokoodien peitossa koko syksyn 2019 viitoittaakseni tietä ja valmisteluna vuoteen 2020. Saan säännöllisesti päivityksiä ennen kollektiivia, jotta voin välittää ne energeettisesti massoille. Kyky sisältää enemmän valoa ei mahdollista ainoastaan itsemme päivittämistä, vaan myös meitä ympäröivän kollektiivitietoisuuden päivittämisen.

Valon koodaajana ja vahvistajana oleminen merkitsee, että olemme hyvin virittyneitä kyetäksemme kantamaan enemmän valoa ja jakamaan sitä massojen keskuudessa. Jos tämä kuulostaa sinulta, olet enemmän kuin todennäköisesti tehnyt tätä lapsuudesta saakka, muttet ollut tietoinen siitä, mitä teit. Monilla valotyöntekijöillä oli vaikea lapsuus, ja tämä on syy. Muut, myöskään perheenjäsenet, eivät ymmärrä sisältämäämme valoa ja sitä, miten muunnamme.

Korkean taajuuden valokoodeja on tullut minulle kaikki syksykuukaudet 2019, mutta se on lisääntynyt erityisesti joulukuussa. Nämä valokoodit kantavat energiaa ja ovat Lähdevalokoodattuja, työntämään meidät kaikki seuraavaan ulottuvuuteen. Kiinnitä valotyöntekijänä huomiota, kun näitä koodeja saapuu, jotta voit tulla ekspertiksi niiden vastaanottamisessa ja jakamisessa. Joskus vaaditaan vain vähän sen tiedostamista, mitä olet tehnyt koko ajan, että se tuodaan esiin voimakkaasti!

Täysin uusi moniulotteinen olento

Minulle muutos täysin uudeksi olennoksi tulemiseen tapahtui joulukuussa. Monille se tapahtuu 2020.

Olen muuttunut dramaattisesti monin tavoin kuluneina kuukausina vastaanottamieni valokoodien vuoksi. Nämä valokoodit ovat tuoneet seuraavan askeleen evoluutiossamme ja tulemisessamme täysin moniulotteiseksi olennoksi, ja siinä 3D-säänöt eivät enää päde.

Näen nyt asioita täysin uusista perspektiiveistä, joita minulla ei ollut aiemmin. Mihin tahansa osallistun, se tapahtuu kuin ensimmäistä kertaa ja näen sen täysin uusin silmin. Menneisyys tuntuu olevan poissa, ja sitä ei ole enää, mitä oli ennen.

Julkisuudessa oli myös eräs henkilö, josta en välittänyt lainkaan ja jota perheenjäseneni rakastivat. Yhtäkkiä heräsin yhtenä päivänä pitäen tästä ihmisestä, eikä minulla ollut aavistustakaan, mikä tämän muutoksen aiheutti tuolloin.

Olen muuttunut jatkuvasti kuluneet 20 vuotta, kun olen ollut moniulotteinen ja nähnyt asioita ja olentoja tämän todellisuuden ulkopuolella, ja minulla on ollut psyykkisiä lahjoja, mutta tämä on täysin uutta ja dramaattista. Tapahtuu universaali päivitys ja valokoodeja tulee kaikille.

Tänä aikana tapahtuu kumppanien eroamisia, kun monet huomaavat, ettei aiemmin hyväksytty ole enää siedettävää. Kun heistä tulee uusi olento, vanha olento ja se, mistä he pitivät ennen, ei ole enää oleellista. Uusi valo-olento määrää tahdin, ja tämä tapahtuu paljon korkeammasta valo- ja rakkausperspektiivistä.

Tammikuun kosmisia päivämääriä

10.1. kuunpimennys Ravussa

Valmistaudu tunteidesi nousevan koville kierroksille. Tätä voi tapahtua muutamaa päivää ennen pimennystä ja viikon sen jälkeen. Tarkkaile tunnetilaasi tänä aikana ja pidä itsestäsi ekstrahuolta parantaaksesi haavat, joita saattaa tulla pintaan.

12.1. merkittävä planeettatapahtuma: Saturnuksen ja Pluton yhtymä Kauriin 22 asteessa

Tämä voi tuntua muutama päivä ennen ja jälkeen. Saturnus on vastuun ja Pluto transformaation planeetta, ja molemmat ovat Kauriissa, joka on maamerkki. Kauris tunnetaan ei-hölynpölyä -merkkinä. Tämä on harvinainen tapahtuma, jota ei ole ollut 38 vuoteen. Ole varautunut valtaviin muutoksiin tietoisuudessasi, ja ne tapahtuvat maadoittuneella tavalla, koska Kauriissa on kyse käytännöllisyydestä ja maadoittumisesta. Odota näitä muutoksia tapahtuvan aivan yhtäkkiä, ja saatat huomata olevasi täysin uusi persoona, kuten minä olen huomannut!

Lisään pian uuden artikkelin, jossa on yksityiskohtia kaikista kosmisista tapahtumista kussakin kuussa, ja kerron, mitä on kaikille varastossa koko vuonna. Transformaatio ja moniulotteisuus odottavat, että liitymme niiden seuraan. Pysy kuulolla.

Rakkautta, Diane

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron