Stewart Sharon (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Stewart Sharon (in5D.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 19.04.2020 01:04

TÄHTISIEMENSYNDROOMAN OMINAISPIIRTEITÄ

Kirjoittanut Sharon Stewart (www.in5D.com)
14.3.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tähtisiemenet ja valotyöntekijät ovat tulleet tänne Maahan auttamaan ylösnousemuksessa. He eivät ole uusi keksintö, sillä heitä on inkarnoitunut Maahan hyvin pitkän aikaa, ohjaten tämän planeetan ihmisiä korkeampaa tietoisuutta kohti.

Kaksinaisuudessa tähtisiemenenä ja valotyöntekijänä olemisessa on positiivinen ja negatiivinen puoli. Negatiivinen puoli on, että voi tuntua erilaiselta kuin muut tällä planeetalla, kuin sivulliselta. Tämä voi johtaa koko joukkoon vaikeuksia, kun kulkee tämän elämän läpi itsensä tiedostamista kohti.

Opit torjumaan itsesi, koska tunnet olevasi erilainen kuin kaikki muut. Se alkaa hyvin nuorena, ennen kuin pystyt kehittämään mitään tietoista ymmärrystä siitä, mitä teet. Jos tulet toimintahäiriöisestä perheestä, tämä tapa torjua itsensä voi tulla suhteettomaksi ongelmaksi, joka pitää sinut epäharmoniassa sielusi kanssa.

Tähtisiemensyndrooman ominaispiirteitä

* Sinulla on läpitunkeva tunne, että sinussa on jotain vikaa.

* Miksi et sovi joukkoon, miksi olet erilainen?

* Miksi näet asiat eri tavalla, miksi sinusta tuntuu erilaiselta?

* Mikä vika kaikissa muissa on? Miksi he eivät näe sinun tavallasi?

* Miksi ihmiset rakastavat kaikkea, ja sinulla on ongelmia sen kanssa?

* Miksi ikävystyt toisten seurassa?

* Miksi ihmiset tekevät noin? Eivätkö he ole viisaampia?

* Mikset et voi käyttäytyä muiden ihmisten tavoin?

* Tämä johtaa alemmuuskompleksiin.

* Empaatit jotka ovat tiedostamattomia, ovat erityisesti vaarassa tuntea erilaisuutta, koska he tuntevat niiden tunteet, jotka naamioivat ne pintatasolla. Usein kokemukset elämästä ovat ristiriitaisia – sisäpuoli ei sovi yhteen ulkopuolen kanssa, ja ihmiset ovat hämmentäviä sinulle.

* Syntyminen toimintahäiriöiseen perheeseen vain vahvistaa erilaisuuden tunnetta – todellisuudessa sen merkitys muuttuu "erilaisesta" paremminkin "vialliseksi".

* Ihmiset sanovat, että olet kummallinen tai erilainen, ei koskaan ihailtava.

* Sinulla on taipumusta olla mieluummin yksin kuin toisten kanssa, ja sinut leimataan epäsosiaaliseksi.

* Ikävystyt paljon.

* Opit pelkäämään ihmisiä, jotka tuovat esiin tämän epänormaaliuden tunteen (väittelijät, yllyttäjät, pahantekijät). Pelkäät heidän reaktiotaan sinuun, koska näet sen lisätodisteena kummallisuudestasi ja kyvyttömyydestäsi selviytyä tai sopia joukkoon.

* Toisten torjumiskokemukset lietsovat itsetorjuntakompleksiasi. Ajattelet: "Kaikki nämä ihmiset eivät voi olla väärässä minun suhteeni!", koska saat jatkuvasti samoja reaktioita eri ihmisiltä. Et ymmärrä, että nämä reaktiot ovat yllytyksiä muutokseen, joita universaali laki tuo, eivät todiste siitä kiistattomasta totuudesta, että olet viallinen.

* Sinulle tulee ristiriitainen tilanne, kun tunnet tarvetta sopia joukkoon ja koko ajan samalla taistelet sitä halua vastaan, että et halua sopia joukkoon. Tämä voi saada sinut vaikuttamaan päättämättömältä, mikä aiheuttaa lisää negatiivisia reaktioita sinua kohtaan, joten sinusta tulee pidättyväinen ja vieraannut muista.

* Sinusta tulee erittäin ankara itsellesi ja yrität koko ajan sopia johonkin standardiin, josta et ole kuitenkaan kiinnostunut.

* Sinusta tulee hämmentynyt. Elämä hämmentää sinua, koska sinun täytyy ymmärtää itseäsi voidaksesi ymmärtää tapaasi nähdä se.

* Ulkoinen olemuksesi on naamio peittämään sisäinen kokemuksesi.

Ymmärtämättä, kuka oikeasti olet ja mistä olet tullut, saatat löytää kaikenlaisia muita selityksiä sille, miksi sinusta tuntuu erilaiselta. Lapsena minä järkeilin, että näin oli, koska olin pitkä. Myöhemmin minusta tuntui erilaiselta, koska olin ylipainoinen. Myös jokseenkin suuri nenäni antoi tekosyyn, että siitä se varmaan johtui. Ajatellessasi itseäsi ensisijaisesti fyysisenä olentona sinulla on taipumusta syyttää fyysistä muotoasi siitä, että tunnet olevasi erilainen, sekä itsesi torjumisesta. Tästä voi olla myöhemmin lisäseuraamuksia, kun kehität huonon kehokuvan ja mahdollisia syömishäiriöitä.

Tai kenties se johtui siitä, että muut lapset olivat hyviä voimistelutunnilla, ja suoraan sanottuna itse en voinut sietää sitä? En pitänyt lentopallosta. Joukkuetta muodostettaessa minua ei myöskään valittu vasta kuin viimeisten joukossa. Tällaiset tapahtumat vain lisäsivät itsetorjuntaa. Otat jokaisen loukkauksen lisätodisteena kummallisuudestasi. Järkeilet jokaisen lisätodisteeksi tukemaan syytettä itseäsi vastaan. Sätit itseäsi, koska et näytä kykenevän sopimaan standardiin – et ole urheilullinen, tai et ole älykäs, tai et ole kaunis tai komea, tai sinulla ei ole musiikillisia taipumuksia. Kaikessa missä et onnistu olemaan edes kohtalainen, egosi vainoaa sinua epäonnistumisesta.

Se että alamme kehittyä telepaattisesti, alamme ymmärtää näkevämme asioita, joita toiset eivät näe, tai alamme ymmärtää, että elämme maailmassa, jota muut eivät ymmärrä – tai pahempaa, jota he pitävät mielikuvituksena tai typeränä – voi lisätä itsetorjuntaamme. Kun minulle tuli teini-iässä selväksi, että minulla oli psyykkisiä kykyjä, se oli taas uusi asia, joka sai minut tuntemaan erilaisuutta ja torjumaan itseni lisää. Teininä halusin epätoivoisesti sopia joukkoon, mutta vietin aikaa ulkopuolelle suljettujen kanssa, koska siltä minusta tuntui – ulkopuoliselta.

Ymmärrä, että yrityksesi sopia joukkoon usein tukahduttaa nupullaan olevat moniulotteiset kykysi ja hidastaa heräämistäsi. Sen hyväksymättömyys, mihin kykenet, estää näitä kykyjä. Olet kirjaimellisesti taistelussa, haluten sopia joukkoon maaelämässäsi ja kehkeytyen siksi tähtisiemeneksi ja valotyöntekijäksi, joka synnyit olemaan.

Minä tunsin, ettei erilaisuus auttaisi minua tulevaisuudessa. Pelkäsin erilaisuuttani, mutta pelkäsin todellisuudessa kohtaloani. Näin, kun pojat valitsivat koulussa tytön toisensa jälkeen, kun minä seisoin siinä ja odotin, että olisin kerrankin tanssiaisten kaunotar. Olin hyvin ujo ihminen kasvuiässä.

Etsin jatkuvasti sopeutumattomien ihmisten paikkoja ja halusin seurustella itseni kaltaisten kanssa. Näin oli, kunnes löysin alkoholin. Estot lähtivät, kun paljastin lisää keinotekoisen naamioni. Minusta tuli vilkas ja seurallinen. Nyt olen ollut 20 vuotta raittiina.

Opiskeltuani henkisyyttä myöhemmin, pari-kolmekymppisenä, sain huomiota ollessani vähän asiantuntija. Minut toivotettiin tälle alueelle tervetulleeksi tietoni vuoksi. Se oli helpotus, koska ketään ei näyttänyt kiinnostavan, mitä olin tehnyt ennen. Minun oli kuitenkin aina taivuttava heidän tahtoonsa ja tehtävä niin, kuin he tekivät, ja samalla kadotin vähäisen itsetunnon, joka minulla oli. Kohtaloni oli joko taipua heidän tahtoonsa vaikuttaakseni normaalilta tai lähteä omille teilleni osallistuakseni spiritualistikirkkoihin, astraalimatkustajien luennoille ja eläinkommunikoijien seminaareihin. Olin yksin. Kukaan tuntemani ihminen ei halunnut puhua kissalleen.

Tähtisiemensyndrooma muuntuu kaikenlaisiksi vääriksi käsityksiksi itsestäsi, koska et ymmärrä, miksi sinusta tuntuu erilaiselta. Tämä itsesi torjuminen tulee aina esiin, kun olet ristiriidassa maaelämän kanssa, ja se nousee lentoon kuin heliumpallo tuntiessasi jonkun torjuvan. Se voi muuntua itsevihaksi monista syistä – ydinsyyn ollessa se, että olet selittämättömän erilainen kuin muut maan päällä.

Tee siitä nyt loppu hetki alkuunsa. Ymmärrä itseäsi ja rakasta itseäsi kaikkien niiden upeiden asioiden vuoksi, joita olet päättänyt tulla tekemään tänne. Luettele ne, jos sinun täytyy. Katso taaksepäin kaikkia niitä kertoja, kun autoit sokean naisen kadun yli, autoit sokeaa miestä metrossa ja pelastit kissan. Kirjoita ne kaikki ylös. Lue muista valotyöntekijöistä, jotka tekevät mahtavaa työtä, ja ymmärrä, että olet heidän kaltaisensa.

Tämä tuo minut viimeiseen kohtaan, joka minun täytyy mainita tähtisiemensyndroomasta. Siihen saakka kunnes opit myötätuntoa sitä kirkasta valonkipinää kohtaan, joka syntyi vapaaehtoisesti tänne maan päälle auttamaan koko ihmisrotua selviytymään sukupuuttoon kuolemisesta, kunnes tunnet sydämessäsi myötätuntoa tuota kaunista elämänkipinää kohtaan, jatkat itsesi hyväksymättömyyttä joka kerta, kun sinulla on riitaa toisen Maan asukkaan kanssa. Kaikki nuo vanhat äänet: "Olet outo" "Mikä sinussa on vikana?" "Miksi et tule toimeen kenenkään kanssa?" "Ihmiset vihaavat sinua" jatkavat sinun vainoamistasi. Ja pimeys jatkaa käskyläistensä lähettämistä tiellesi – pelkästään muistuttamaan sinua.

Tähtisiemensyndrooma täytyy parantaa. Tämä itsensä hyväksymättömyys täytyy kohdata myötätunnolla muutosta kohtaan. Olet kaunis olento, joka on uhrannut paljon tullakseen Maahan auttamaan niitä, jotka ovat ilkeitä sinulle. Se on uskomaton rakastava ja rohkea teko.

Jatka totuuden kertomista itsellesi siitä, kuka olet, joka kerta kun pimeys lähettää käskyläisensä suututtamaan sinut, järkyttämään elämääsi, aloittamaan taistelun kanssasi. Kieltäydy tappelemasta näitä pieniä kiistoja. On tärkeämpääkin tekemistä.

Sinä olet erilainen, jotta tämä maailma alkaa kukoistaa taas. Olet erilainen, jotta valo säteilee tähän maailmaan taas kerran. Kun opit hyväksymään positiiviset asiat itsessäsi ja ymmärtämään, että negatiiviset asiat ovat käsityksiä, jotka otaksuit tietämättömyyden vuoksi aikana, jolloin kehityit etkä ollut viisaampi, niin voit päästää niistä irti.

Ymmärrä, mitä olet tullut tänne tekemään, ole myötätuntoinen itseäsi kohtaan ja opi "laillistamaan" itsesi ja moniulotteiset kokemuksesi maailmassa, jossa harvat tekevät sen. Monet meistä valitsivat polun valoon negatiivisuuden kautta siitä syystä, että se täytyy parantaa kollektiivissa. Tämän ymmärtäminen itsestäsi auttaa itsesi ja muiden parantamisessa.

Sharon Stewart

Elämänkulku: Olen indigo ja syntynyt 1960. Yksi niistä jotka tulivat Maahan muuntamaan raskasta negatiivisuutta, joka ympäröi planeettaa sukulinjoissani ja ihmisen kollektiivitietoisuudessa. Olen hyvin herkkä empaatti, jonka synnytti kaksi narsistista vanhempaa. Tämä kaikki oli suunnitelman mukaista. Olen hyväksynyt, että niin täytyi olla, jotta voisin täyttää lupaukseni Gaialle ja Jumalalle.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron