Scott Joe (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Scott Joe (in5D.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 30.12.2018 08:50

VUODEN 2018 POHDISKELUA

Kirjoittanut Joe Scott (www.in5D.com)
29.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Elämäni vaikein vuosi oli parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut. 2018 oli heräämiseni vuosi. Nämä sanat voivat loihtia kuvia matkasta uuteen kauneuden, rakkauden ja valon ulottuvuuteen. Vaikka oli tietysti myös näitä hetkiä ja ne olivat todella ylimaalisia, matka oli paljon enemmän hyvin haastava, tuskallinen ja heikentävä. Päästäkseni tämän vuoden läpi, melkein joka osani täytyi hakata, murtaa ja kaivaa ulos minusta, mikä jätti jälkeensä melko mustelmaisen ja pahoinpidellyn astian. Mutta nämä jäänteet ovat aidosti ja syvästi minä, ja olen valmis aloittamaan avautumisen tähän uuteen aikaan ja kokemaan, mitä tällä uudella todellisuusulottuvuudella on varastossa meille.

Haluan käyttää tämän hetken puhuakseni tuskasta, haasteista ja katarsiksesta. Mitä merkitsee kokea ylösnousemus henkilökohtaisella ja tunnetasolla. Aloitin tämän vuoden hyvin epähenkisenä ihmisenä. Elin kehossa ja mielessä, mutten koskaan hengessä. Osa minua tuntui olevan sulkeutunut, ja se pysyi äänettömänä ja poissa kokiessani maailmaa. Olin usein hyvin yksinäinen ja onneton ihminen, jonka pääasiallinen tunne elämästä oli eristäytyminen.

Uudenvuodenaattona 2017 aloin käydä läpi heräämistäni, ja uskon, että tämän vuoden samana päivänä se tulee jonkinlaiseen päätökseen. 2018 on ollut erittäin haastava minulle ja ympärilläni oleville ihmisille, joiden on täytynyt katsella, kun käyn läpi sitä. Tämän vuoden kuluessa universumi on avautunut minulle, ja se näyttää nyt olevansa elävä ja täynnä rakastavaa tarkoitusta ja taianomaista kauneutta. Se mitä uskoin ennen luonnehtivan poissaolo ja yksinäisyys, näytti minulle, että minua – kaikkien muiden rinnalla – rakastetaan yli ymmärryksen ja synnyn hyväntahtoisuuden kera.

Tämän uuden todellisuuden kokemisen ja ymmärtämisen paikkaan ei ollut helppoa päästä. Tuntuu siltä, että minun täytyi menettää järkeni, jotta löysin henkeni. Mitä enemmän aloin siirtyä tähän uuteen ulottuvuuteen, sitä enemmän aloin kamppailla ja hajota. Vaikka olemme astumassa tähän kauniiseen uuteen hetkeen, jota luonnehtii rakkaus, rauha ja myötätunto, se ei merkitse, että kulkumme vanhasta uuteen on helppoa.

On tuntunut siltä, että jokainen persoonallisuuteni osa, jokainen muodostamani uskomus ja jokainen mieleni muisto oli jauhettava perustekijöihin – ollen valmiina muodostumaan joksikin uudeksi. En pysty pätevästi kuvaamaan, miten vaikea tämä prosessi on ollut. Astuakseen tähän uuteen Maahan, hyvin monia asioita täytyy purkaa, vapauttaa ja sivuuttaa. Vanhan elämämme jäänteet eivät ole laatikoita ja matkalaukkuja, vaan ajatuksia, käyttäytymismalleja ja uskomuksia, jotka muodostivat kokemuksemme kolmannen ulottuvuuden todellisuudesta.

Osana tätä täydellistä tuhoamista päädyin psykiatriseen sairaalaan. Koin hyvin selvän ja syvän siirtymisen kolmannesta ulottuvuudesta viidenteen ja sen aikana menetin täysin otteeni todellisuudesta. Minua autettiin ja kohdeltiin ystävällisesti ja myötätuntoisesti ja lopulta pääsin pois ja olen pysynyt poissa, mutta tämä ei merkitse, ettei ole ollut taistelua pysyä kasassa. Minut revittiin hajalle fyysisesti, mentaalisesti ja henkisesti ja koottiin täysin uuteen muotoon. Mutta siinä missä minua ennen vaivasi ahdistus, masennus ja yksinäisyys, minusta tuntuu nyt laajentuneelta, levolliselta ja hyvin yhdistyneeltä.

Haluan olla avoin siitä, miten myrskyisä kokemukseni on ollut, koska luulen sen merkitsevän sitä tapaa, jolla meidän täytyy kohdata haasteet, joita on edessämme. Siirtyminen tähän uuteen maailmaan on erilainen ja ainutlaatuinen matka jokaiselle, mutta luulen, että kollektiivikokemukselle on luonteenomaista kamppailu, kukistuminen ja uudistuminen.

Yksi äskettäisistä opetuksista jonka oppaani antoivat minulle ja joka on päätös tälle vuodelle, oli kokemus kosmisen identiteettimme todellisesta luonteesta. He saattoivat minut paikkaan, jossa voisin ymmärtää ja kokea sen, että olemme tosiasiassa universumin osia ja kokonaisuuden elementtejä. Olemme hahmoja eräänlaisessa jumalaisessa näytelmässä, jossa näytämme tulevan maailmaan yksin ja koettelemusten, traumojen ja vaikeuksien kautta palaamme takaisin paikkaan, jossa heräämme kollektiiviseen olemassaoloomme – kuin meren aallot, kokonaisuuden osa joka on puhtainta ja aidointa rakkautta. Olemme universumi, joka kokee itseään. Ja tämän ymmärtäessämme voimme tietää, ettei kukaan ole koskaan todellisuudessa yksin.

Herääminen on ollut vaikein asia, joka minun on täytynyt koskaan käydä läpi. Mutta myös kaunein, valaisevin ja arvokkain. Samalla kun alamme valmistautua, meidän pitäisi ajatella myös muita ja sitä, miten voimme liittyä yhteen auttaaksemme toisiamme. Tämä ei ole helppo prosessi, ja sen intensiivisimpinä ja haastavimpina hetkinä meidän täytyy auttaa toisiamme pääsemään läpi näistä myrskyisistä ajoista.

Vaikka voi olla helppoa katsoa ympärilleen ja nähdä maailma kaaoksessa, minusta sen voi yhtä lailla nähdä kokevan monia katarsiksen hetkiä. #Metoo- ja keltatakkiliikkeet voisi helposti tulkita maailmaksi myllerryksessä sekä järjestelmämme aataminaikuisuudeksi ja rikkinäisyydeksi, mutta minä päätän tulkinta ne todisteena massaylösnousemuksesta. Samaan aikaan kun tämän muutoksen eturintama käy läpi heräämismatkaansa, niin tapahtuu myös globaalissa yhteisössä rinnakkaisissa liikkeissä. Nämä ryhmät kieltäytyvät hyväksymästä historiallisia epäoikeudenmukaisuuksia ja ilmaisevat tämän tavalla, joka voidaan tulkita traumaksi, mutta samanaikaisesti katarsikseksi. Nämä ovat koettelemuksia, jotka meidän täytyy kestää, ja osiamme, jotka täytyy kaivaa esiin, kohdata ja karkottaa, jos meidän on tarkoitus muuttua kollektiivisesti yhdessä.

Astuminen johonkin uuteen, upeaan ja merkittävään vaatii niiden siteiden katkaisemista, jotka kiinnittävät meidät vanhaan, aataminaikuiseen ja käyttökelvottomaan. Uskon, että nämä monet erilaiset heräämiset voidaan nähdä kollektiivisena kokonaisuutena. 2018 oli valaisemisen ja entisten traumojen työstämisen vuosi. Hyvin paljon siitä, mitä tarkastelemme nyt, näyttää olevan rikki, mutta näin on ehkä vain tekemään tilaa jonkin uuden ja upean syöksymiselle täyttämään tuon tyhjiön. Uskon, että tämä on polkumme 2019. Alkaa saada tietoa, viisautta, rakkautta ja valoa, joka sinkoaa meidät yksittäin ja kollektiivina viidennen ulottuvuuden uuteen maailmaan. Olemme kaikki tässä yhdessä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: anviheriyiyim, etocoxeyajodo, onawuno ja 7 vierailijaa

cron