Mitel Daniel (spiritofmaat.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Mitel Daniel (spiritofmaat.com)

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 06.09.2015 16:59

MATKA TULEVAISUUTEEN



Kirjoittanut Daniel Mitel (spiritofmaat.com)

Spirit of Ma'at –verkkolehti syyskuu 2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Muutaman viime viikon aikana olen saanut monia kysymyksiä siitä, mitä tapahtuu syyskuun 2015 lopussa. Tämä johtuu niistä huhuista, että energia-aalto osuu planeettamme 28.9. ja tuo energia laittaa monet meistä viidenteen ulottuvuuteen. Jotkut "gurut" sanovat myös, että 2.3 miljardia ihmistä siirtyy viidenteen ulottuvuuteen.



Olin yllättynyt, miten moni ihminen kysyy minulta, ovatko he tällä matkalla. Jotkut kysyvät, olenko minä yksi "ryhmänjohtaja" tällä matkalla, henkinen johtaja joka auttaa muita ylösnousemaan viidenteen ulottuvuuteen. Jotkut kysyvät, mitä tapahtuu täällä noille melkein 5 miljardille ihmiselle.



No, puhutaanpa vähän siitä. Ymmärretäänpä ensin, miten ennusteet toimivat. Tiedän, että se kuulostaa hassulta, mutta yksi muistettava perusasia on, että ennusteella ei ole mitään tekemistä tulevaisuuden kanssa. Se liittyy menneisyyteen. Tämä johtuu siitä, että elämme kuin robotit, kuin mekaaniset koneet, ja toistemme ajatuksiamme ja tekojamme jatkuvasti – tämä tekee tulevaisuuden ennustamisesta mahdollista.



Pidän siitä, mitä Osho sanoi: "Jos tunnet ihmisen menneisyyden, pystyt ennustamaan hänen tulevaisuutensa – ellei hän ole buddha tai mestari – koska hän toistaa menneisyyttään." "Sydänkuvastomestarit" kertoivat minulle saman: "Ihmiset jotka ovat "unessa", toistavat menneisyyttään uudestaan ja uudestaan." Se on kuin pyörä – he toistavat kaikkia tekojaan, he eivät voi tehdä läpimurtoa. Kun elät tiedostamattomana, toistat tekojasi kerta toisensa jälkeen.



Kuitenkin mestari on vapaa menneisyydestä ja hän on niin tyhjä läsnä olevassa hetkessä, ettei ole mitään ennustettavaa. Näet kuin kristallinkirkkaan järven – läpinäkyvän, selkeän ja puhtaan. Sinne ei ole mitään kätkettynä – on vain tyhjyys ja äärettömästi vettä!



Vuoden 2012 jälkeen joka oli virallinen vuosi, jolloin siirryimme feminiinienergiaan, vaihdoimme täysin eri todellisuuteen. Muistatko Nostradamuksen ja hänen kuuluisat 942 nelisäettään tulevaisuudesta? Ilmeisesti Espanjan inkvisitio ei ollut kovin tyytyväinen siitä, että hän kokosi henkiä ja muinaistekstejä katsoakseen tulevaisuuteen, joten hän kryptasi sanansa eri kielillä sekä vaihtoi kunkin nelisäkeen rivejä sattumanvaraisesti. Kun Nostradamus puhui ajasta vuoden 2012 jälkeen, hänen piirroksensa olivat tyhjiä ja vapaita. Monet ihmiset ajattelivat sen merkitsevän maailmanloppua, mutta itse asiassa Nostradamus antoi meille vihjeen: tulevaisuus on meidän käsissämme.



Me kirjoitamme sen näille tyhjille sivuille. Todellisuus on tässä ja nyt! Tämä on feminiinienergian selkeä ominaisuus: kaikki virtaa, mikään ei ole pysähtynyt paikoilleen ja kaikki muuttuu. Tästä syystä monet henkiset opettajat ovat pystyneet näkemään jotain planeettamme tulevaisuuden energioissa, mutta he unohtivat oleellisen asian: mitä tahansa he näkivätkin, se muuttuu. Tämä ei ole elämän vika, se on omaa väärinymmärrystämme.



Minulta kysytään energia-aallosta, joka osuu planeettamme 28.9. ja joka voisi viedä monet meistä viidenteen ulottuvuuteen. Tämä on mahdollista, mutta se voi tapahtua 30.9. tai 6.12. tai 16.3. ensi vuonna. Kirjoitin nämä päivämäärät ajattelematta mitään.



Se voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä, minä aikana hyvänsä, missä paikassa hyvänsä.



Se mitä jotkut ihmiset ovat nähneet meditaatioissaan, on vain vilaus tulevaisuudesta, jota muutamme jatkuvasti. Ilmaistaanpa tämä toisin: matka huomisen jälkeen on nyt, läsnä olevassa hetkessä. Se sama läsnäoleva hetki joka antaa sinulle tilaisuuden sukeltaa syvälle elämän veteen tai lentää korkealle elämän taivaalle.



Onko se vaarallista? On se.



Mutta minäpä esitän sinulle kysymyksen. Eläisitkö koko elämäsi menneisyyden ja tulevaisuuden välissä kuin kone vai olisitko mieluummin nykyhetken "saastuttama" ja elät todellista hetkeä niin, kuin ei olisi huomista eikä millään muulla olisi merkitystä? Raahautuisitko kehosta hautaan elämättä lainkaan? Onko sillä merkitystä, iskeekö energia-aalto 28.9. planeettaamme? Onko sillä merkitystä, tiedänkö, mikä guru ennustaa maailmamme loppuvan tiettynä päivänä? Entä nyt-hetki? Mitä teet tässä hetkessä? Tunnetko elämänvirran kulkevan suonissasi? Vai oletko vain tässä hetkessä, tässä valtavassa hiljaisuudessa, universumin liikkumattomassa hiljaisuudessa? Voitko tuntea sen? Hyvä!



Juo läsnäolevan hetken mehua, rakas ystäväni, purista se täysin, koska se ei tule takaisin. Kun se on poissa, se on poissa iäksi.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron