Ferrari Alex (crimsoncircle.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Ferrari Alex (crimsoncircle.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 02.03.2023 18:36

INTOHIMOINEN ELÄMINEN

Alex Ferrarin haastattelu (www.crimsoncircle.com)
Helmikuun 2023 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Keskustelua Alex Ferrarin kanssa

SHAUMBRA-LEHTI: Kun katsotaan nettisivustojasi, olet selvästi mahtava luoja, ja yhteinen nimittäjä näyttää olevan ihmisten auttaminen kertomaan tarinoitaan ja yhdistymään sielunsa kanssa. Mikä iso kuva on?

ALEX: Olen kiinnostunut jakamaan laatuinformaatiota yleisöille, joiden polulle tuo informaatio ei normaalisti tulisi. Next Level Soul -ohjelmassa (= seuraavan tason sielu) yritän ampua suoraan keskelle, koska jos menee liian kauas laitapuolelle ja tulee vähän liian huuhaaksi, menettää paljon ihmisiä. On paljon huuhaakanavia – tahatonta sanaleikkiä! – mutta minä yritän pitää tämän niin maadoittuneena kuin inhimillisesti mahdollista.

Siis meillä on todella aitoja keskusteluja kanavoinnista, meedioista, selvänäkökyvyistä, simulaatioteoriasta, kvanttifysiikasta, henkisyyden neurotieteestä ja kaikista tällaisista asioista. Yritän tuoda kaiken tämän informaation yhteen, jotta joku tulee ohjelmaan esimerkiksi sienien terveysvaikutusten vuoksi ja sitten sanoo: "Mikä tämä kanavointijuttu on?" koska ohjelmassa käsitellään hyvin monia aiheita. Voin puhua ultraurheilijan kanssa biohakkeroinnista ja siitä, miten hän aloitti 40-vuotiaana, ja voin puhua myös rokkitähtien, elokuvatähtien ja vastaavien kanssa ja tuoda kaikki yhteen. Kun yleisöä tulee, toivon, että ihmiset jotka etsivät, löytävät jonkin haastattelun, kuten Geoffin kanssa tehty, ja transformoituvat siitä. Luen kaikki kommentit ja viestit siitä, miten se todella vaikuttaa ja auttaa monia ihmisiä, ja se on koko jutun päätavoite.

En nähnyt mitään tehdyn sillä tavalla, minkä tiesin voivani tuoda tuohon tilaan, kuten elokuvantekopodcastini. Kukaan ei kertonut totuutta tuossa elokuvantekemis- ja käsikirjoittamistilassa, ja sitten muutaman kuukauden kuluttua olin ensimmäinen siellä. Mutta tämä tila on vähän suurempi (naureskelleen). Se on periaatteessa maailma.

Kuka tahansa joka haluaa tietää, mitä tapahtuu kuoleman jälkeen, tai elämän merkityksen, tai miten päästään traumasta, tai miten vapaudutaan vihasta tai tuskasta, tai miten muutetaan ajattelutapaa – kaikkia näitä asioita sisältyy ohjelmaan. Yritän vain olla kanava vieraille, kuten Geoff ja muut, tulla levittämään totuuttaan ja tietoaan yleisölle, joka ei ehkä löytäisi heitä muuten. Jos olet ollut katolilainen koko elämäsi, mahdollisuutesi löytää joku kanava/kanavoija ovat pienet. Mutta jos löydät muita aiheita, joista olet kiinnostanut, ja sitten näet jotain kanavoinnista, sanot: "No, mitä tämä on?" ja sillä tavalla tutkiminen alkaa.

SL: Näen sinut tavallaan yhdyspisteenä, joka luo kaiken tämän materiaalin verkoston.

ALEX: Juuri niin tavallaan näen itseni. Näen ohjelman enimmäkseen kanavana/välittäjänä, yhdistäjänä.

Ennen tämän vuoden loppua julkaisemme Next Level Soul Españolin, jossa dubbaamme kaikki ohjelmamme espanjaksi. Sen jälkeen menemme luultavasti saksaan ja sitten arabiaan ja venäjään ja muihin kieliin. Haluamme kasvattaa verkostoa siitä, mitä teemme, ja saada tämän viestin maailmalle. Tällä hetkellä teemme tekstityksen automaattisesti 12 kielelle, ja sen datan perusteella arabia on numero yksi meillä.

SL: Miten kiinnostuit tästä vaihtoehtoisesta henkisyydestä?

ALEX: Olen toipuva katolilainen. Tunnen edelleen suurta syyllisyyttä siitä (nauraen). Mutta suuressa osassa niitä jutuista, joita opetettiin ollessani ensimmäisellä ja toisella luokalla, ei ollut tolkkua minulle, joten aloin kyseenalaistaa asioita. Lähdin kirkosta etsimään toista henkistä polkua, mutta se ei ole ollut aina etualalla. Sitten hitaasti, mutta varmasti ystävät antoivat minulle kirjan siellä, toisen täällä. Aloin oppia ja ymmärtää reinkarnaation. Aloin ymmärtää karman. Sain kirjan nimeltään Vesimiehen aika, joka kertoo periaatteessa uskonnosta ja siitä, miten se luotiin. Pää räjähtää, kun lukee sellaista kirjaa.

Niinpä aloitin tuon polun. Ja kun vanhenee, alkaa ajatella asioita vähän eri tavalla. Aloin meditoida paljon kuusi vuotta sitten, tunti tai pari päivässä, ja se alkoi avata ovia. Luin erään joogin omaelämäkerran, ja se avasi massiivisen määrän ovia elämässäni, ja jatkoin vain eteenpäin tuota tietä. Ja sitten kun eräs henkinen ystäväni sanoi minulle: "Sinun täytyy aloittaa henkinen podcast", sanoin: "Olet järjiltäsi. Mistä oikein puhut? Miksi?" En ole kanava. En ole selvänäkijä. En ole meedio. En ole guru. En ole mitään. Olen vain elokuvantekijä. Ja hän sanoi: "Kyllä, sinun täytyy tehdä se. On sinun aikasi, ja lisäksi, sinulla on kolme viikkoa." Sanoin: "Se on järjetöntä." Hän sanoi: "Joo, se on järjetöntä useimmille, muttei sinulle."

Kolmen viikon päästä minulla oli ohjelma. Minulla oli podcast, nettisivut tehtynä, vieraita jo jonossa, ja tehtiin yksi jakso viikossa. Sitten pelästyin. kovasti. Aloin perääntyä, koska pelkäsin, mitä ihmiset sanoisivat henkisyydestä, ja tavallaan: "Voi luoja, Alex on tullut hulluksi." Olin rakentanut tämän toisen yrityksen elokuvanteko- ja käsikirjoitusalustalle, ja olin kauhuissani, että menettäisin kaiken, mitä olin rakentanut.

Siis aloin vetäytyä, kunnes lopulta joulukuussa 2021 minulla oli "tule Jeesuksen luo" -keskustelu ja sanoin: "Jumala, okei, jos haluat minut mukaan, sitoudun täysillä tähän. Uskon, että ohjaat minua tämän prosessin läpi, mutta aion nyt hypätä." Ja muodostin tämän pienen ryhmän ja aloin puhua siitä vakavasti, tehden kaksi jaksoa viikossa, mikä muuttui kolmeksi jaksoksi viikossa, ja se on nyt neljä jaksoa viikossa, tai enemmän.

Sillä siunaamalla kun tein sen, ovet heilahtivat auki. Aloin saada vieraita, jotka olivat aiemmin saavuttamattomia minulle, ja homma alkoi saada vauhtia. Koko ohjelma räjähti siihen mittaan, että tässä kuussa voimme saada kaksi miljoonaa latausta. Meillä on keskimäärin 1.5–2 miljoonaa latausta kuussa, ja se kasvaa joka kuukausi. En oikein ymmärrä sitä.

Ihmiset janoavat tätä informaatiota. Luulen, että ihmisiä herää nyt enemmän kuin koskaan ennen, sen vuoksi millainen maailma on. Nimittäin pandemia herätti ehdottomasti monet ihmiset esittämään kysymyksiä. Olen ymmärtänyt jonkin aikaa, että tämä on paljon laajempi asia kuin minä. Olen ratas tässä koneistossa, ja minun täytyy toimia sellaisena ja tehdä oma työni. Kyse ei ole egosta, kyse on ohjelmasta.

SL: Kuulostaa siltä, että olet täällä tekemässä sitä. Kun todella sitouduit siihen ja sanoit: "Okei, teen tämän", se saattoi lähteä lentoon.

ALEX: Juuri niin. Nyt olen siinä pisteessä, että esittelin viime viikolla tämän ohjelman, Next Level Soul, elokuvanteko-ohjelmassani, ja tämän kertomisesta oli kauhuissani! Mutta esittelin sen heille, koska minulla oli Ghostin kirjoittaja, Bruce Joel Rubin. Hän oli täydellinen välittäjä, täydellinen henkilö sekoittamaan nämä kaksi maailmaa. Puhun edelleen Oscar-voittajien ja isojen ihmisten kanssa toisessa tilassa, mutta minut saa todella innostumaan keskustelut aidan tällä puolella. Älä käsitä väärin – sitten kun Steven Spielberg ilmestyy joka päivä, käyn helvetinmoisen keskustelun hänen kanssaan. Mutta siihen saakka näiden metafyysisten ihmisten kanssa keskusteleminen tässä ohjelmassa on hyvin innostavaa ja tyydyttävää omalle sielulleni.

Olen käynyt 180 tuntia kahdenkeskisiä keskusteluja henkisten mestareiden, toiselle puolelle yhteydessä olevien ihmisten, kanavien, meedioiden, selvänäkijöiden, kvanttifyysikoiden – kaikkien näiden ihmisten kanssa – ja kysynyt heiltä, mitä haluan. Elän unelmaani joka päivä. Useimmat ihmiset joita lähestyn, sanovat nykyään kyllä, ja minusta tuntuu, että se kasvaa ja kasvaa, koska mitä isompia ihmisiä saan ohjelmaan elämän eri alueilta, sitä parempi kaikille osallisille. Sain henkiseen ohjelmaan haastatteluja Oliver Stonelta, joka on hyvin uskottava ihminen, ja isoilta rokkistaroilta, kuten Moby ja Bruce Dickinson, Iron Maidenin laulaja, ja Bruce sanoi: "Kanavoin toista energiaa, kun laulan lavalla 90.000 ihmiselle." Hänen faninsa sekosivat, kun hän tuli ohjelmaan! Kukaan ei ollut koskaan ennen esittänyt hänelle henkisiä kysymyksiä, ja hän oli yksi mielenkiintoisimmista ihmisistä, joita olen koskaan tavannut.

SL: Nettisivuillasi puhut ihmisten auttamisesta yhdistymään sieluintohimoonsa. Tiedämme paljon ihmisiä, jotka ovat kadottaneet intohimonsa tai eivät löydä sitä. Minkä neuvon antaisit sellaiselle, joka haluaa ilmaista, olla luova ja kertoa tarinansa, muttei tiedä, mistä aloittaa?

ALEX: Puhut ihmiselle, joka jahtasi tuota unelmaa 25 vuotta ja oli hyvin vihainen suuren osan noista vuosista. Sain paljon traumoja noiden vuosien aikana – tein melkein elokuvan gangsterista, puhuin maailman suurimmille elokuvatähdille, tapasin Batmanin. Mutta kysyin jatkuvasti itseltäni: "Miksi pääsen hyvin lähelle unelmaani, mutta se ei toteudu?" Olin tarpeeksi hyvä päästäkseni puhumaan näiden isojen elokuvatähtien kanssa, isoille miljardin dollarin tuottajille ja Oscar-voittajille ja vastaaville, ja yritin saada projektini lentoon vuosien saatossa, ja tavallaan ajattelin: "Mikä estää minua? Miksi minua piinataan tällä tavalla?"

Taaksepäin katsoessa oivalsin, että kaikki mitä olen käynyt läpi, valmisteli minua tähän. Kaikki mitä kävin läpi, on suunniteltu täydellisesti. Tuolloin näin sen kidutuksena, koska en saanut, mitä egoni halusi. Ja kiinnityin myös kaikkeen, joten jos tein joitain, se johtui siitä, että juuri "tämän" oli tarkoitus tapahtua.

Siis kun lopulta päästin irti siitä ja tein ensimmäisen pitkän elokuvani ystäväjoukon kanssa, en kiinnittynyt lopputulokseen. Tein sen vain, koska halusin. Kuvasimme sen kahdeksassa päivässä 5.000 dollarilla, sitten myimme sen Hululle ja kansanvälisesti.

Siis vastauksena kysymykseesi, ehdottaisin muutamaa asiaa. Ensinnäkin tee jotain, mitä rakastat , pelkästään sen tekemisen vuoksi, kiinnittymättä lopputulokseen. Se, että haluat laulaa, ei merkitse, että ansaitset elantosi laulaen, ja se on ok. Kysymys on: "Haluatko laulaa? vai "Haluatko olla kuuluisa laulamisesta?" Vai "Haluan laulaa vain, jos ansaitsen elantoni laulamalla?" Sinun täytyy kysyä itseltäsi: "Mikä tavoittelemani unelman tarkoitus on?"

Kun lanseerasin tämän koko podcastjutun, tein edelleen muita juttuja. Tämä oli sivuhomma, kunnes se kasvoi siihen pisteeseen, jossa voin sanoa: "Voin jäädä eläkkeelle, ja tehdä tätä kokopäiväisesti", ja se vaati äärimmäisen kovaa touhuamista monta vuotta. Minulla ei ollut sinällään mitään lopputulosta, kun aloitin tämän. Minulla oli unelmia siitä, mitä halusin, mutta tein vain jatkuvasti työtä pitkän aikaa. Kun aloittaa jotain, ei voi odottaa tuloksia välittömästi.

SL: Siis summa summarum, teet "leipätyötä", mutta tavoittelet myös sitä, mikä piristää sinua?

ALEX: Ehdottomasti. On hyvin monia ihmisiä, jotka ajattelevat, että se on kaikki tai ei mitään, eikä niin tarvitse olla. Sinun täytyy vain jatkaa sen tekemistä, jotta noita maagisia hetkiä tapahtuu. Kun Oliver Stone tuli ohjelmaani, se oli jakso 425. Siis 424 jaksossa minulla ei ollut ketään oliverstonea tai edes lähellä sitä. Kun Oliver ilmestyi, monia ovia avautui, koska ihmiset alkavat ottaa ohjelman paljon vakavammin. Mutta niin tapahtui vain, koska jatkoin yrittämistä, ja jatkoin ja jatkoin ja jatkoin, koska rakastan tehdä sitä, eikä minulla ollut mitään vaadittua lopputulosta.

Oliko matkan varrella turhautumista? Tietysti. Olen ihminen. Haluan suurempia numeroita. Haluan enemmän latauksia. Haluan enemmän tätä. Haluan enemmän tuota. Mutta koko tämä Next Level Soul -kokemus on osoittanut minulle, että mitä enemmän päästät irti ja teet vain tuota työtä, koska rakastat sitä, niin asioita tapahtuu, jos näin on tarkoitus. Ja voin luvata, ettei se tapahdu sinun aikataulullasi. Se ei koskaan tapahdu sinun aikataulullasi. Ei koskaan. Koska se voima joka ohjaa sinua elämäsi matkalla, tietää paljon enemmän kuin sinä ja paremmin kuin sinä. Siis voit olla turhautunut, koska et saa, mitä egosi haluaa, mutta kaikki toimii juuri niin, kuin tarvitsee toimia. Ja jos luotat siihen, nuo ovet avautuvat paljon nopeammin.

Lisäksi, intohimosi löytämiseksi kysy, mitä tekisit ilmaiseksi. Jos haluat laulaa, laula. Jos haluat kirjoittaa, kirjoita. Jos haluat olla taitelija, maalaa. Mikä todella yhdistyy kanssasi tunnepuolella ja mitä voisit tehdä tuntitolkulla ilmaiseksi, edes ajattelematta rahaa, se on intohimosi.

***

Alex Ferrari on bestsellerkirjailija, puhuja, tietoinen yrittäjä, palkointoja voittanut elokuvantekijä ja podcasteri. Hän yrittää auttaa ihmisiä toteuttamaan tavoitteensa ja kehittymään, ei vain ihmisinä, vaan mikä tärkeämpää, sieluina. Koko matkansa ajan Alex on esittänyt isoja kysymyksiä. Miksi olemme täällä? Onko tässä kaikki, mitä on? Mikä on sieluni missio tässä elämässä? Alex kehitti "Next Level Soulin" auttamaan ihmisiä ympäri maailmaa pääsemään lähemmäs omaa korkeampaa voimaansa, katsomaan sisäänpäin saadakseen vastauksia, joita etsii.

Nettisivuja:
NextLevelSoul (https://nextlevelsoul.com/)

IndieFilmHustle (https://indiefilmhustle.com/)

AlexFerrari.com (http://alexferrari.com/)

NextLevelSoul YouTubessa (https://www.youtube.com/@nextlevelsoul)

Käy katsomassa YouTubessa Alex Ferrarin nopeatempoinen Geoffrey Hoppen haastattelu (https://youtu.be/IU0rWdg51Nk), jossa he käsittelevät monia ajankohtaisia aiheita, kuten metafysiikka, Taivaan risti, millaista on kanavoida Adamusta ja mitä maailmassa tapahtuu tänä päivänä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron