Hutchinson Kim (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

19.12.2018 YLÖSNOUSEMUSNÄKY – SATEENKAARI- JA KUKKALAPSI

ViestiKirjoittaja hammer » 03.01.2019 17:00

YLÖSNOUSEMUSNÄKY – SATEENKAARI- JA KUKKALAPSI

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
19.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen saanut hyvin monia ylösnousemusviestejä tässä kuussa. Tähän mennessä paras tuli meditoidessani Jumalalähteen kanssa. Tuo näky joka minulle näytettiin, osoittaa, että tietoisuutemme on laajentunut riittävästi saavuttaakseen 5D-tasot. Ratkeamme saumoistamme, kun odotamme sitä siirtymätapahtumaa, joka vapauttaa meidät 3D-rajoituksistamme. Vapauduttuamme nousemme nopeasti viidenteen ulottuvuuteen. Siellä elämme täysin harmoniassa luonnon kanssa turmeltumattomalla maapallolla ja tunnemme olevamme täysin rakastettu ja turvassa. Vapautuneena pysyvästi alemman värähtelyn huolistamme, peloistamme ja traumoistamme, nautimme iloisesta lapsuusrenessanssista, joka on täynnä ihmetystä, kauneutta, taikaa ja iloa.

Ylösnousemusnäky

Kukkalapsi

Näky alkaa Stevestä, joka on sullottuna pieneen pleksilasilaatikkoon. Vaikka seinät ovat puolittain läpinäkyvät, ne ovat erittäin paksut, rajoittavat ja ääntä vaimentavat. Ne vääristävät myös hänen näkökykyään. Yhtäkkiä hänet vapautetaan vankilastaan. Steve nousee seisomaan ja alkaa venytellä käsiään ja jalkojaan. Hän alkaa myös kasvaa pidemmäksi. Hän jatkaa kasvamista, kunnes on 4.5 metriä pitkä … mutta hän näyttää pikkupojalta! Sitten hänen jalkansa muuttuvat kasvin varreksi. Varsi jatkaa kasvamista. Niin pitkä kuin onkin, Steve-kasvi on täysin sopusuhtainen ympäristössään – kaikki on korkeampaa. Pituutensa tukemiseksi Steven juuret kasvavat syvälle Maahan, jossa ne yhdistyvät sädehtivän kirkkaan veden akviferiin. Hänen yläpuolellaan Isä Aurinko säteilee kultaista valoaan, mikä saa Steven terälehdet avautumaan. Hän puhkeaa onnelliseksi ja hymyileväksi päivänkakkaraksi.

Sateenkaarilapsi

Näyn toisessa osassa minäkin olin pienen kotelon vankina. Pleksilasilaatikon sijasta olin jättimäisessä teräksisessä ruuvipuristimessa, joka muistutti paninigrilliä. Kehoani puristettiin tuskallisesti erittäin pieneksi ja tiiviiksi. Sitten tuo puristin avautui, ja minä vapauduin. Steven tapaan kasvoin nopeasti jättiversioksi itsestäni. Nousin ylöspäin ja ylöspäin, kunnes olin 5D-maassa. Kun olin lopettanut laajentumisen, olin 3.5 metriä pitkä. Katsoin ympärille ja näin, että olin koskemattomassa, reheväkasvuisessa, vihreässä ympäristössä. AIkuisitseni muuttui sitten pikkutytöksi, ja olin täynnä valtavaa ja hillitöntä iloa. Aloin hyppiä ja pomppia. Silloin huomasin, että minulla oli sateenkaarenvärinen viipperä. Kun tanssahtelin riemuissani, kurkotin ylös viipperälläni ja suureksi ilokseni se teki sateenkaaria taivaalle. Jatkoin tanssimista ja taivaan koskettamista sateenkaaritaikasauvallani.

Tulkintaa

Pleksilasilaatikko ja metallinen puristin/paninigrilli: Nämä ihmisen tekemät tavarat edustavat kolmatta ulottuvuutta, jossa on rajoittava ja tiheä atmosfääri ja runsaasti teknologiaa.

Kasvu ja pituus: Nämä symboloivat tietoisuuden laajentumista. Jättipituus sopii myös viidennen ulottuvuuden ihmisten korkeuteen.

Kukkalapsi ja päivänkakkara: Steve muuttui "kukka/kukkaislapseksi", 60-luvun idealististen teinien nimi. Hipit kylvivät ylösnousemuksen siemeniä ja me korjaamme niiden satoa. Päivänkakkara näytettiin, koska se edustaa paluutta viattomuuteen.

Juuret: Viidennessä ulottuvuudessa olemme oleellinen osa ekosysteemiä, ja elämme harmoniassa kaiken elämän kanssa. Olemme juurtuneet syvälle Gaiaan, joka elättää meitä elämän antavalla energialla.

Aurinko: Aivan kuten aurinko edesauttaa kukan kasvamista, sama pätee myös henkiseen heräämiseemme ja evoluutioomme. Aurinko on vastuussa polttoaineen antamisesta kollektiiviylösnousemuksellemme.

Viipperä: Tämän yksinkertaisen lelun symbolismi on rikasta. Se edustaa paluuta lapsenomaiseen iloon, leikkisyyteen, viattomuuteen ja huolettomaan elämään. Se merkitsee myös positiivista transformaatiota, hyvää onnea, hyvää terveyttä ja pitkäikäisyyttä – meillä on näitä kaikkia viidennessä ulottuvuudessa. Lisäksi sen pyöriminen edustaa sekä ulottuvuuksienvälistä pyörrettä että merkabaa, ylösnousemuskulkuneuvoamme.

Sateenkaaret ja sateenkaarilapsi: Sateenkaaret symboloivat sateenkaari-valokehoamme sekä sitä taianomaista paikkaa, joka 5D-maa on. Termi "sateenkaarilapsi" viittaa niiden uusien lasten aaltoon, jotka ovat täällä auttamassa ylösnousemuksessa. Jotkut ovat tähtisiemeniä hyvin kehittyneiltä planeetoilta, ja toiset ovat korkeamman ulottuvuuden sieluja.

Yhteenveto: Riippumatta siitä, miten tämän tulkitsee, se on hyvä näky! Kuvat olivat hyvin kirkkaita ja puhtaita, ja ilo oli kouriintuntuvaa.

Onnellista ylösnousemusta!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.4.2019 ATLANTIKSEN AIKASILMUKAN KORJAAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 07.04.2019 08:09

ATLANTIKSEN AIKASILMUKAN KORJAAMINEN

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
2.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Näin mielenkiintoista ylösnousemusunta, jossa autoin aikajanasilmukan korjaamisessa. Tämä liittyy Atlantiksen täydelliseen romahtamiseen. Se täytyi korjata, koska tämä muinaistrauma oli edelleen kollektiivitietoisuudessamme, painaen meitä alaspäin ja hankaloittaen ylösnousemusprosessiamme.

Kun uni alkoi, olin suuressa aluksessa nimeltään Ylösnousemus. Meillä oli erittäin pieni miehistö niin suureen alukseen. Oli kuutamoton yö, ja meitä ympäröivä synkkä pimeys tuntui painostavalta.

Minulla oli tunne, että olin ollut tällä aluksella aiemmin, ja etsin ympäriltä vinkkejä siitä miksi. Kun selailin laivan lokikirjoja, kolme merkintää erottui joukosta. Ne olivat nimiä, jotka oli kirjoitettu punaisella. Tiesin intuitiivisesti, että ne tarkoittivat Atantiksen profeettoja, jotka olivat kertoneet tulevista tsunameista, jotka tulvisivat heidän mailleen ja huuhtoisivat pois heidän sivilisaationsa. Mielenkiintoista kyllä, tässä näyssä kahdella noista kolmesta profeetasta oli minun sukunimeni. (En tietenkään usko, että sukunimeni on atlantislainen. Sitä käytettiin saamaan huomioni ja osoittamaan yhteys Altantikseen.)

Kun uni eteni, tuli selväksi, että tuo alus oli juuttunut loputtomalle matkalle erittäin synkässä yössä – mikä vastasi sielun pimeää yötä. Trauma oli niin syvään juurtunut ja kauhu niin kouriintuntuvaa, että se tuntui tämänhetkiseltä, ei historialta. Tuli selväksi, että tämä loputon pelko- ja tuhokierre oli negatiivinen aikasilmukka. Atlantiksen täydellinen tuhoutuminen aiheutti niin syvän trauman, että se heijastuu tänäkin päivänä kollektiivitietoisuuteemme. Minun ja aluskavereideni tehtävänä oli korjata tuo aikajana, päästää irti pelkokierteestä ja vapauttaa ihmiskunta.

Katsoin merta, joka oli hyvin musta ja kylmä, ja tunsin vuorovesiaallon lähestyvän meitä uhkaavasti. Pelko tuntui halvaannuttavalta. Tiesin, että minun täytyi tehdä jotain nopeasti. Suljin silmäni ja sanoin tiukalla, kovalla sisäisellä äänellä: "EI! En hyväksy tätä aikajanaa. Ei ole vapaa tahtoni kokea se."

Tunsin jonkin muuttuvan. Kun avasin silmäni, emme olleet enää merellä. Laivamme oli turvallisesti telakoituneena suuressa, trooppisessa lahdessa. Taivas oli täynnä auringonlaskun sävyjä, ja monia valoja vilkkui rannalla. Ihmiset seurustelivat keskenään. Musiikki soi. Nauru raikui illan ilmassa. Katsoin ympärille miehistötovereitani, ja he olivat pelkkää hymyä. Vaara oli ohi. Pelko oli poissa.

Kun heräsin, tiesin, ettei se ollut tavallinen uni. Se tuntui elävämmältä, ja muistin helposti kaikki yksityiskohdat. Kaikki näytti ja tuntui erilaiselta, ikään kuin olisin hypännyt aikajanalta toiselle.

Mielenkiintoinen sivuhuomautus: päiväni kului vesiongelmien hoitamisessa kodissamme. Pyykinpesuhuoneen allas meni tukkoon ja vuoti yli (tulvi), ja niin meidän täytyi kutsua putkimiehet avaamaan putkemme (aikajanat). He havaitsivat, että juuret (perhe/historia) haittasivat pesukoneen vedenpoistoa, ja se aiheutti tukoksen (silmukan) talossamme. Kaikki virtaa nyt tasaisesti. Se oli kallis rinnakkaisilmiö unelleni, mutta viesti ei mennyt ohi minulta!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.9.2019 YLÖSNOUSEMUS – KORKEAMMAN POLUN VALITSEMINEN JA 7D

ViestiKirjoittaja hammer » 28.09.2019 16:45

YLÖSNOUSEMUS – KORKEAMMAN POLUN VALITSEMINEN JA 7D-ANKKUROITUMINEN

Kirjoittanut Kim Hutchinson ja Steve Clayton (clayhuthealing.ca)
23.9.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kaipaako sydämesi harmonisempaa ja rakastavampaa kokemusta elämästä korkeammassa ulottuvuudessa, vai oletko edelleen rakastunut siihen kontrastiin, jota kolmas ulottuvuus antaa? Haluatko jäädä Maahan, kun se ylösnousee takaisin seitsemännen ulottuvuuden kotiinsa, vai oletko tähtisiemen, joka kaipaa palata kotimaailmaansa? Haluatko auttaa sydänpohjaisen 5D-maailman uneksimisessa toteutumaan, vai testaisitko mieluummin selviytymiskykyjäsi aloittaen uuden sivilisaation toisessa 3D-maailmassa? Elämme suurta muutosten ja valintojen aikaa, ylösnousemusaikaa. Kun tietoisuus laajenee jatkuvasti, niin laajenee myös kollektiiviset ilmentämisvoimamme. Lopulta pystymme muuttamaan ulkoisen maailmanne sellaiseksi, kuin haluamme. Tämän vastikään palanneen voiman myötä vaihtoehtomme lisääntyvät eksponentiaalisesti.

Uuden polun valitseminen

Tulit 3D-maahan sielusi ilmentymänä. Korkeammalla itselläsi oli mielessään suunnitelma ennen inkarnoitumistasi. Kuitenkin henkisen muistinmenetyksen, vapaan tahdon ja jatkuvan vuorovaikutuksen vuoksi miljardien muiden inkarnoituneiden sielujen kanssa, suunnitelmaasi muutettiin tai jarrutettiin usein. Nämä estetyt yritykset saavat monet meistä reinkarnoitumaan toistuvasti voidaksemme toteuttaa pyrkimyksemme. Tämä oli kuviona aioneita, mutta nyt meillä on uusia vaihtoehtoja, joista valita.

Löytääksesi uuden polkusi keskity sydämeesi ja kysy sielultasi. Käy keskustelu korkeamman itsesi kanssa vaihtoehdoistasi, toiveistasi ja unelmistasi. Sitä vastoin jos tiedät jo vastauksen, saattaa tehdä hyvää palata tähän keskusteluun. Jatkuva henkinen kehityksesi on ehkä muuttanut määränpäätäsi. Luota sydämesi tietävän, mikä polku on paras sinulle.

Jos huomat henkisen määränpääsi muuttuneen, et ole yksin. Me yllätyimme hiljattain huomatessamme, että korkeammat itsemme ovat nyt ankkuroitumassa seitsemänteen ulottuvuuteen. Vuosia oletimme, että päätyisimme viidennen ulottuvuuden/neljännen tiheyden inkarnaatioon ylösnousseessa Äiti Maassa. Kun se ei ilmentynyt, luulimme, että ylösnousemus oli pysähtynyt. Kävi ilmi, että ruumiillistimme viidennen ulottuvuuden tietoisuutta ollen samalla edelleen vuorovaikutuksessa kolmannen ulottuvuuden rakenteen kanssa. Ulkoisesti asiat vaikuttivat suhteellisen muuttumattomilta, mutta sisäisesti kaikki muuttui nopeasti. 3D-todellisuusharha antoi meille sen vakauden, jota tarvitsimme käydäksemme läpi valtavia energeettisiä ja henkisiä hyppäyksiä, joista viimeisin vei meidät 7D-tietoisuuteen.

Kärsiminen ja henkinen valaistuminen

Tämä kulunut vuosi (2019) on ollut monille meistä intensiivisin ylösnousemuspolun vaihe tähän mennessä. Tiedämme, että moniin meihin on vaikuttanut tragedia, sairaus, voimakas pelko ja merkittävä menetys. Omassa elämässämme Kim menetti kuusi perheenjäsentä ja Steve melkein siirtyi kotiin hätäleikkauksen aikana. Tämä ylösnousemusmatka ei ole ehdottomasti pelkureille. Joillekin matka on enemmän, kuin he kestävät, joten he päättävät tehdä siirtymän jättämällä fyysisen kehonsa. Heidän sielunsa on sitten vapaa valitsemaan uuden polun, kun he ovat saaneet valmiiksi parantumisensa ja sopeutumisensa toisella puolella.

Me jotka olemme päättäneet jatkaa ylösnousemusta, olemme käyneet läpi massiivisia muutoksia – kiitos karman polttamisen, sekä henkilökohtaisen että suvun. Olemme kierteenkatkaisijoita, jotka pysäyttävät trauman muuntamalla sen. Jotkut meistä ovat tähtisiemeniä, jotka tulivat korkeammalla värähtelevistä maailmoista ja/tai ulottuvuuksista voidakseen auttaa ihmiskuntaa selviytymään aikakausien vaihtumisesta. Toiset ovat maasiemeniä, ikivanhoja sieluja jotka ovat inkarnoituneet tänne elämän alusta saakka tällä planeetalla. Yhdessä autamme ihmiskuntaa murtautumaan vapaaksi reinkarnoitumispyörästä tai -ansasta ja heräämään taas jumalaiselle alkuperälleen.

Vuoden 2019 aikana olemme kokeneet ylösnousemusprosessin korkeimman ja alimman kohdan tähän mennessä. Tämä äärimmäinen energiapolariteetti on auttanut sinkoamaan meidät korkeampiin maailmoihin. Meistä on tulossa todella moniulotteisia.

Miten yhdistytään 7D-Gaiaan

Jos sinäkin tunnet kutsun harmonisoitua seitsemännen ulottuvuuden kanssa, ilmaise aikomus maadoittua 7D-Gaiaan kuin puu, ja yhdistä sitten sydämesi sen sydämeen. Lähetä sille rakkautta, ja avaudu vastaanottamaan vastavuoroisesti sen rakkautta. Voit käyttää myös seuraavaa mantraa, joka tuli Stevelle spontaanisti meditaation aikana:

Olen seitsemännen ulottuvuuden valoa.
Olen seitsemännen ulottuvuuden valoa sisällä.
Minua ympäröi seitsemännen ulottuvuuden valo.
Minua suojelee seitsemännen ulottuvuuden valo.
Säteilen seitsemännen ulottuvuuden valoa.
Olen seitsemännen ulottuvuuden valoa.
(Sovita vapaasti tätä mantraa sopivaksi näkemälläsi tavalla.)

Jos värähtelysi on yhteensopiva seitsemään ulottuvuuden tietoisuuden kanssa, huomaat välittömästi jonkin positiivisen muutoksen. Tässä on muutamia etuja, joita ehkä saat:

* mielen, kehon ja hengen rauha
* ilo ja nauru
* suuremmat parantamiskyvyt (itsen ja muiden)
* voimakas intuitio
* selkeämpi näkökyky
* parempi muisti ja selkeämpi ajattelu
* selväjärkiset unet
* vähentynyt ruokahalu
* vähempi halu tehdä työtä
* lisääntyneet ilmentämiskyvyt
* totuutesi puhuminen ja eläminen
* paljon rakkautta!

Kun ankkuroimme lisää tietoisuusulottuvuuksia, meistä tulee multiversumi. Lopulta sulaudumme kaikki yhdeksi, ja tuo multiversumi häviää, mikä palauttaa meidät taas kerran siihen puhtaaseen tietoisuuteen, joka on Lähde.

Aikakausien vaihtuminen ei ehkä ole helppo, mutta palkkiot ovat valtavia. Olemme siunattuja eläessämme tässä valtavien vaihtoehtojen ja nopeatempoisen evoluution ajassa. Mahdollisesti uskomattomat tulevaisuudet odottavat meitä. Omasi löytämiseksi kehotamme sinua nyt menemään sisääsi ja yhdistymään siihen taianomaiseen polkuun, joka odottaa sinua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.11.2019 TODISTE AIKAJANAHYPYSTÄ?

ViestiKirjoittaja hammer » 24.11.2019 09:37

TODISTE AIKAJANAHYPYSTÄ?

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
22.11.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Löysin vanhasta albumista monta vauvakuvaani, joita en ollut nähnyt aiemmin. Minulla ei ole aavistustakaan, miten ne tulivat sinne. Ne ovat erilaisia kuin kaikki muut kuvat, joita minulla on tuolta ajalta. On helppo nähdä, että nuo "uudet" kuvat on otettu eri kameralla ja kehitetty erilaiselle valokuvapaperille, kuin kaikki muut vauvakuvani.

Kysyin perheenjäseniltäni, olivatko he antaneet nuo kuvat minulle. Kaikki vastasivat kieltävästi. Seuraavaksi tarkistin tietokoneelta – muutama vuosi sitten skannasin ja latasin kaikki vauvakuvani tietokoneelle säilöön. "Uusia" kuvia ei ollut siellä.

Sitten ongelmana oli vielä kuvien sijaintipaikka. Löysin ne valokuva-albumini keskeltä. Kaikki kuvat on laitettu aikajärjestykseen. Tämä vihjaa siihen, ettei minulla ollut kyseisiä kuvia, kun tein tuon albumin. Samalla logiikalla, jos minulla olisi ollut nuo kuva skannatessani tuon albumin, miksi ne eivät olleet tietokoneella? Ja mikä tärkeintä, miksi en muista niitä?

Noissa kuvissa ei ole mikään tolkullista minusta, ja kuitenkin minulla on nyt jotenkin hallussani viisi "uutta" kuvaa lapsuudestani. Olisivatko nämä kuvat voineet tulla vaihtoehtoisesta todellisuudesta? Ovatko ne todiste aikajanahypystä? Mitä ajattelet?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.12.2019 VALOKIELEN VOIMA

ViestiKirjoittaja hammer » 20.12.2019 17:27

VALOKIELEN VOIMA

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
16.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine¨

Puhuin valokieltä, kun jotain hämmästyttävää tapahtui.

Valokieli on intuitiivinen ja moniulotteinen kommunikointimuoto, joka puhuu sydämelle ja sielulle. Siihen sisältyy ääni (puhuminen, soinnutus ja laulaminen), kirjoittaminen/piirtäminen (symbolit, geometria) ja eleet (käsiliikkeet, symbolien piirtäminen ilmaan).

Aloitin laulamalla. Sitten avasin sydämeni ja sallin valokielen virrata. Huomasin yhdistyväni viidennen ulottuvuuden plejadilaisiin juuriini. Äänet olivat hyvin tuttuja minulle, vaikka loogisilla ihmisaivollani ei ollut aavistustakaan, mitä sanottiin. Kun pohdin puhumieni sanojen merkitystä, mielessäni alkoi intuitiivinen dialogi. Sanat joita puhuin, käännettiin simultaanisti. Se oli kuin tulkitsijan kanavointia! Viesti oli hyvin kohottava ja täynnä rakkautta. Minusta tuntui todella siltä, että puhuin ja ymmärsin sieluni kieltä. Se oli suuri mielenliikutus!

Sen ilon lisäksi, että yhdistyin kotiin ja kommunikoin sieluni kielellä, tunsin myös voimakkaan energian virtaavan minuun. Se oli kirkasta valoa, jossa oli kultaista kimallusta, ja se valaisi minut päästä varpaisiin. Tunsin hehkuvani! Tuon energian sisäänvirtaaminen jatkui ja laajensi auraani. Tunsin tulevani suuremmaksi ja tulin tietoiseksi henkilökohtaisen pyörteeni pyörimisestä. Silloin tapahtui jotain todella yllättävää.

Kun olin täydessä kanavointivirrassa, nippu papereita lensi yhtäkkiä läheisestä kirjahyllystä ja leijaili huoneen toiselle puolelle. Luonnollisesti pysähdyin yllättyneenä. Yritin määrittää, mitä oli tapahtunut ja miksi, mutta en löytänyt loogista selitystä. Olin yksin kotona tuolloin. Ei ollut vetoa ja tärinää. Ikkunat olivat kiinni. Tuuletin ja lämmityslaite olivat poissa päältä. En myöskään muista kuulleeni tai tunteneeni minkään ison ajoneuvon menevän ohi. Ennen putoamista paperit olivat olleet tukevasti hyllyllä – ne eivät olleet reunalla, josta ne olisivat vahingossa pudonneet. Itse papereissa ei ollut mitään vinkkiä, koska ne olivat tyhjiä.

Päättelin sen, minkä sieluni tiesi jo: korkeammalla värähtelevän energian sisäänvirtaus oli saanut paperit lentämään huoneen toiselle puolelle. Uskon, että tämä on upea vahvistus valokielen ilmiömäisestä voimasta.

Jos valokieli ei ole tuttu sinulle, kehotan sinua kokeilemaan sitä. YouTubessa on joitain mahtavia videoita, joissa selitetään, miten se tehdään. Pidä hauskaa sen kanssa! Ei koskaan tiedä, mitä saattaa tapahtua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.4.2020 AVAIN YLÖSNOUSEMUKSEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2020 17:56

AVAIN YLÖSNOUSEMUKSEEN

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
23.4.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Yhdistyin Äiti Maahan kysyäkseni hänen perspektiivinsä ylösnousemukseemme. Hän kertoi seuraavaa:

"Ylösnousemuksenne on tulosta siitä, että olette todella sydänkeskeinen. Tässä ei ole kyse pelkästään rakkaudesta, ystävällisyydestä ja myötätunnosta, vaikka nuo piirteet ovat upeita. Siinä on kyse rauhassa olemisesta.

Kun yhdistytte rauhaan, muistatte, kuka todellisuudessa olette. Näin on, koska olette osa Lähdettä ja Lähde on rauha. Te tulitte rauhasta, te palaatte rauhaan ja te olette rauha.

Rauha asuu sydämessänne. Päästäksenne käsiksi tähän rauhaan, teidän täytyy vain yhdistyä sydämeenne. Koko ylösnousemusprosessi keskittyy sydämen ympärille tästä syystä.

Näin henkinen transformaatio tapahtuu:

* Kun siirrätte tietoisuutenne päästä sydämeen, huomaatte välittömästi, miten rauhallinen se on. Näin on, koska yhdistytte siihen ikuiseen rauhaan, joka on koko luomakunnan Lähde.

* Tämä vuorostaan saa värähtelynne kohoamaan ja perspektiivinne tulemaan yhtenäisemmäksi ja rakastavammaksi.

* Alatte vapautua rajoittuneesta identiteetistänne (keho, persoonallisuus, ajatukset, tunteet jne.), ja teistä tulee aina vain yhdistyneempi koko luomakuntaan.

* Tämä sitten transformoi ulkoisen maailmanne.

Ylösnousemusprosessi on enimmäkseen sisäinen. Lopullinen tapahtuma on ulkoinen ilmentymä sisäisestä rauhastanne."

Jos haluaisit kokea rauhaa ja edesauttaa ylösnousemusprosessiasi, tässä on yksinkertainen harjoitus:

* Sulje silmäsi. Rentoudu. Hengitä syvään. Päästä irti kaikista huolistasi.
* Laita kätesi sydämen päälle ja ajattele jotakuta, jota rakastat. Tunne sydänenergiasi.
* Sitten kun tietoisuutesi on sydänkeskeinen, salli itsesi vain olla.
* Rentoudu rauhaan mahdollisimman pitkään.
* Toista päivittäin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.2.2021 MITEN PYSYÄ YHTEYDESSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 20.02.2021 23:31

MITEN PYSYÄ YHTEYDESSÄ

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
2.2.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kulunut vuosi on ollut surrealistinen ja haastava monille meistä. Pandemia on määritellyt uudelleen tapamme toimia. Yksi asia on tullut selväksi näiden kummallisten olosuhteiden aikana: miten paljon tarvitsemme toisiamme. Tarvitsemme kaikki enemmän rakkautta, enemmän kontakteja, enemmän tukea ja enemmän keskinäistä yhteyttä. Sosiaalinen etäisyys on saattanut olla tarpeellinen varotoimi biologista uhkaa vastaan, mutta eristäytyminen vaatii raskaan veron mentaalisesta ja tunneterveydestä. Yksinäisyys voi johtaa masennukseen ja ahdistukseen tai pahentaa niitä. Tarvitsemme keskinäistä yhteyttä kukoistaaksemme. Ihmisten täytyy yhdistyä jälleen.

Sulkujen tai matkustusrajoitusten aikana voi olla vaikeaa yhdistyä perheeseen ja ystäviin, jotka elävät kauempana, ja lohduttaa heitä. Teknologia on ehdottomasti auttanut meitä ylläpitämään yhteyttä toistemme kanssa. Videokeskustelut ovat luultavasti paras tapa tuntea olevansa lähempänä rakkaitaan. Kuitenkin on edelleen tietoisuus erillisyydestä.

Yhdistyminen energiatasolla

Yksi tapa kokea tarvitsemaamme läheisyyttä on yhdistyä toisiimme energeettisesti. Ihmiset vaikuttavat olevan fyysisesti erillään toisistaan, mutta se on illuusio. Olemme yhteydessä toisiimme ihmisymmärrystä uhmaavalla tavalla. Sielutasolla olemme kaikki yhtä. Käyttämällä tuota yhteyttä nousemme sen välimatkan yläpuolelle, joka erottaa meidät muista.

Otetaan esimerkiksi joku henkilö televisiossa. Logiikka sanoisi, että tämän henkilön katseleminen on puhtaasti passiivista toimintaa, eikä tuo näyttelijä oli mitenkään tietoinen siitä, että katselet häntä. Kuitenkin sielutasolla ei ole mitään aikaa ja paikkaa. Sillä ei ole merkitystä, missä tai milloin tuo ohjelma kuvattiin – koet sen kaikkialla läsnä olevassa "tässä ja nyt". Samalla tavalla, vaikka sinä katsot kotona tuota näyttelijää televisiosta, korkeampi itsesi yhdistyy hänen sieluunsa. Tietoisuutesi on yhdistynyt hänen tietoisuuteensa. Tämä merkitsee, että näyttelijän korkeampi itse on tietoinen siitä, että katselet häntä. Sillä ei ole merkitystä, miten kauan sitten tuo ohjelma kuvattiin tai onko näyttelijä jo kuollut – voit silti yhdistyä hänen kanssaan.

Siis jos voit yhdistyä johonkin näyttelijään televisiossa, voit tietenkin yhdistyä ystäviin ja perheeseen missä tahansa maailman kolkassa. Sinun täytyy vain ajatella heitä. Jos haluat olla varma yhdistymisestäsi, siirrä fokuksesi päästä sydämeen. Sydänpohjaisten viestien lähettäminen ja vastaanottaminen on helpompaa ja paljon tehokkaampaa.

Miten lähetetään ja vastaanotetaan rakkautta matkan päästä

* Sulje silmäsi ja hengitä syvään ja rytmikkäästi, jotta rentoudut.

* Laita käsi sydämelle ja ajattele rakasta ihmistäsi. Tunne kaikki se rakkaus, jota sinulla on tätä ihmistä kohtaan.

* Näe tai tunne yhteyden muodostuminen näiden kahden sydämen välille.

* Ilmaise aikomus lähettää tuntemaasi rakkautta tälle ihmiselle. Anna rakkautesi virrata tätä sydänyhteyttä pitkin.

* Kun olet lähettänyt rakkauttasi, pysy avoimena vastaanottamaan hänen sydämensä vastaus. Saatat tuntea lämpöä tai hehkun, kun hänen rakkauttaan virtaa sinuun.

* Sitten kun tunnet yhdistymisen olevan valmis, kiitä häntä rakkaudesta, ja ilmaise sitten aikomus lopettaa tämä sessio. Muodostamasi yhteys ei katkea, jos se on aito rakkausyhteys.

* Joka kerta kun ajattelet häntä, lähetä rakkautta hänelle ja tunne hänen rakkauttaan tulevan vastavuoroisesti sinuun.

On todellinen lahja kyetä yhdistymään toiseen ihmiseen sydäntasolla. Rakkaus on paras lahja, jonka voisit koskaan lähettää tai vastaanottaa. Siis jos huomaat kaipaavasi ihmisiä, lähetä heille rakkautta ja katso, mitä tapahtuu. Älä ylläty, jos he soittavat tai lähettävät sähköpostia kertoen, että he ovat ajatelleet sinua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on viestintuojien ehto vapaalle välitykselle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.4.2021 MAAILMAN KOLME HAARAA

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2021 19:49

MAAILMAN KOLME HAARAA

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
22.4.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kulunut vuosi oli intensiivisin vaihe ylösnousemusprosessissamme. Globaali pandemia kiihdytti ihmiskollektiivin heräämistä ja nopeutti maailmojen jakautumista tavalla, jonka harva ihminen olisi voinut nähdä ennalta. Virus auttoi todella selkiyttämään ulottuvuudet, eli kolme Maata, lisäämällä joskus-vihamielistä polarisoitumista ihmisten välillä, jotka ankkuroituvat tietoisuuden 3D-, 4D- ja 5D-tasoille. Alla on kuvaus kustakin. Mihin tietoisuustasolle sinä ankkuroidut?

3D-tietoisuus – "vanha" Maa

Maa. Kolmannessa ulottuvuudessa pandemia on todellinen uhka, maskit ja fyysinen etäisyys pelastavat henkiä ja rokotukset ovat oleellinen suoja haavoittuville. Maailman hallitukset tekevät kovasti työtä pitääkseen kansalaisensa turvassa, ja tähän sisältyvät sulkutilat tarvittaessa.

Ihmiset. Ne jotka ovat tätä värähtelyä, pelkäävät kuolemista ja rakkaiden ihmisten menettämistä. He eivät voi ymmärtää ihmisiä 4D:ssä, joihin he saattavat viitata "salaliittoteoreetikkoina". He näkevät maskista ja rokottamisesta kieltäytymisen äärimmäisenä itsekkyytenä, joka hipoo vihamielisyyttä yhteiskunnan haavoittuvia jäseniä kohtaan.

Kun ollaan tekemisissä 3D-ihmisten kanssa, on tärkeää tunnistaa heidän pelkonsa ja toimia sen mukaisesti. Älä väittele heidän kanssaan – et muuta heidän mieltään. Ole kunnioittava heidän haavoittuvuuttaan kohtaan ja tee, mitä voit, auttaaksesi heitä rentoutumaan (eli pidä turvaväli, käytä maskia). He eivät yritä viedä oikeuksiasi, he yrittävät vain selviytyä. Säästä protestisi sopivaan aikaan, paikkaan ja sopiville ihmisille. He uskovat virukseen, ja se tekee heistä haavoittuvan. Tee, mitä voit, suojellaksesi heitä.

Henkinen perspektiivi. Ne jotka ovat 3D:ssä, käyvät läpi nopeutunutta heräämistä. He kohtaavat suurimmat pelkonsa: kuolevaisuus, ero rakkaista ihmisistä, taloudelliset vaarat jne. Nämä järkyttävät häiriöt ravistelevat elämän joka osaa tällä planeetalla, mikä vuorostaan auttaa hajottamaan vanhoja järjestelmiä ja tekemään tietä uusille.

4D-tietoisuus – siirtymä-Maa

Maa. Uskomukset tällä tasolla ovat erilaisia ja dystooppisia. Useimmat näkevät virustaudin puhkeamisen "plandemiana" (suom. huom. sana on sekoitus "pandemiasta" ja "suunnitelmasta"). Virus on joko huijaus, joka on suunniteltu viemään vapautemme ja rahamme, tai se suunniteltiin ihmisten vähentämiseen planeetalla. Rokotuksia katsotaan hyvin epäluuloisena. Jotkut uskovat, että ne sisältävät nanobotteja, jotka kontrolloivat meitä, kun taas toiset uskovat, että ruiskeet muuttavat DNA:ta. Useimmat pelkäävät, että tämä johtaa dragoniaaniseen uuteen maailmanjärjestykseen, joka sisältää ylösnousemuksen estämisen ja transhumanismi-tekoälyagendan.

Ihmiset. Ne jotka ovat tätä värähtelyä, pelkäävät menettävänsä vapautensa ja mahdollisesti ihmisyytensä. He eivät voi ymmärtää ihmisiä 3D:ssä, joihin he saattavat viitata "lampaina". He näkevät mukautumisen hallituksen toimenpiteisiin (eli maskit, sulkutilat, rokotukset) vaarallisena ja liukkaana maaperänä. He näkevät itsensä totuuden kertojina ja vapaustaistelijoina, joiden täytyy vastustaa globaalia salaseuraa ja itseä palvelevia Maan ulkopuolisia olentoja, jotka uhkaavat ihmiskunnan olemassaoloa.

Kun ollaan tekemisissä 4D-ihmisten kanssa, on tärkeää tunnistaa heidän pelkonsa – kuten 3D-ihmisten osalta – ja olla väittelemättä heidän kanssaan. Kunnioita heidän totuuksiaan ja ymmärrä, että he tuntevat velvollisuudekseen taistella auktoriteettia vastaan. He eivät ole hulluja ihmisiä, eivätkä he yritä vahingoittaa sinua. Itse asiassa he uskovat puolustavansa sinua ja rakkaitasi.

Henkinen perspektiivi. Ne jotka ovat 4D:ssä, käyvät läpi kollektiivista sielun pimeää yötä. He käsittelevät syvimpiä pelkojaan ja parantavat varjojaan. He saavat myös vahvuutta vaatimalla takaisin voimansa ja täysivaltaisuutensa. Tämä ylösnousemusvaihe vastaa teini-ikää (eli erkaantuminen vanhemmista, suuremman itsenäisyyden toteuttaminen jne.).

5D-tietoisuus – uusi Maa

Maa. Ei virus eivätkä rokotteet ole uhka ihmisille, jotka ovat 5D-taajuutta. Heidän energiakenttänsä on tarpeeksi voimakas muuntaakseen kaiken, mikä on alempaa värähtelyä. Sulkutilat käytetään rentoutumiseen, itsetutkiskeluun ja laatuajan viettämiseen perhekunnan jäsenten kanssa.

Ihmiset. Ne jotka ovat tätä taajuutta, ovat myötätuntoisia toisten pelkoja kohtaan, mutta he eivät pelkää henkilökohtaisesti. He näkevät globaalit tapahtumat välttämättömänä ylösnousemuskatalyyttinä. Tämä ryhmä kulkee keskitietä ja pysyy mahdollisimman neutraalina, sillä tässä tilassa on rauha. He näkevät muiden totuudet ilman ennakkoasennetta ja voivat puntaroida erilaisia perspektiivejä, tuntematta tarvetta valita toista paremmaksi kuin toinen. Kääntöpuolena he saattavat vaihdella todellisuusversioiden välillä selvittäessään, mikä polku tuo heille suurinta rauhaa.

Kun ollaan tekemisissä 5D-ihmisten kanssa. Ihmiset tällä tasolla on myötätuntoisia ja empaattisia, joten kanssakäyminen heidän kanssaan on usein positiivista. Ainoa "huono puoli" saattaa olla heidän haluttomuutensa protestoida kanssasi tai jakaa pelkoasi, mutta siitä voit olla varma, että he ymmärtävät totuutesi.

Henkinen perspektiivi. Ne jotka ovat 5D:ssä, ovat käyneet monta vuotta, jopa vuosikymmentä, läpi heräämisiä, sielun pimeitä öitä ja muita ylösnousemusprosesseja. He ovat päästäneet tarpeeksi irti pelosta voidakseen pitää rauhan tilaa muille.

Yhteenveto

Riippumatta siitä, minkä Maan kanssa olet harmoniassa, tietoisuutesi on virtaava. Se voi vaihdella kaikkien kolmen ulottuvuuden välillä. On kuitenkin yksi ulottuvuus, jossa vietät valtaosan ajastasi. Sillä tavalla määrittelet, mihin tietoisuutesi on tällä hetkellä ankkuroituneena.

Jos olet 3D:ssä tai 4D:ssä etkä oli tyytyväinen siihen, luota, että olet siirtymässä ulottuvuuksien läpi, mutta teet sen omalla tahdillasi.

Siihen saakka kunnes olemme menneet tämän kolmeen maailmaan haarautumisen läpi, on tärkeää kunnioittaa toistemme matkoja. Taisteleminen pahentaa vain vastoinkäymisiämme. Yritä parhaasi mukaan olla ystävällinen ja myötätuntoinen muita kohtaan, vaikket jakaisi heidän näkemyksiään.

Olkaa turvassa, voikaa hyvin ja rakastakaa toisianne.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.1.2022 VIESTI TOISELTA PUOLELTA

ViestiKirjoittaja hammer » 10.01.2022 18:14

VIESTI TOISELTA PUOLELTA

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
3.1.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä oli ensimmäinen jouluni ilman isää, ja olin melko alakuloinen.

Koska minua ei innostanut, päätimme rajoittaa koristelumme talon päätasolle. Surusta huolimatta minulle antoi iloa laittaa esille hurmaavia, maalattuja, puisia joulukoristeita, joita isäni oli tehnyt.

Kun saimme yläkerran koristeltua, menin alakertaan laittamaan pyykkiä. Yhtäkkiä keltainen välähdys kiinnitti huomioni. Suureksi yllätyksekseni näin yhden isän tekemistä koristeista – pieni keltainen kalastusvene, jonka pohjaan on kirjoitettu isän nimi – roikkuvan puuhellan kahvassa, lähellä sänkyä jossa isä nukkui vieraillessaan meillä.

Oletin, että Steve oli tuonut tuon koristeen alakertaan, mutta kysyessäni hän sanoi luulleensa, että minä olin laittanut sen sinne.

Olimme kumpikin hetken hämmentyneitä. Alhaalla ei ollut muita koristeita, eikä ketään muuta ole käynyt kellarissamme yli vuoteen.

Yhtäkkiä tiesin vastauksen. Se oli viesti isältä! Hän oli tullut käymään luonamme henkimuodossa ja kertomaan, että hän oli elossa ja voi hyvin.

Hän valitsi koristeen, jonka hän oli tehnyt ja jossa oli hänen nimensä, jotta tietäisimme, että hän oli ollut siellä. Viesti ei olisi voinut olla selvempi.

Tämä uskomaton oivallus täytti minut syvällä ilolla.

Jaoin tämän uutisen innoissani äidin kanssa, ja kun juttelimme puhelimessa, kaksi erillistä jouluvalonauhaa syttyi yhtäkkiä hänen olohuoneessaan. Isä antoi toisen merkin!

Jaan tämän kanssasi antamaan toivoa ja lohtua. Lähteneet rakkaamme eivät ole koskaan oikeasti poissa, eivätkä he koskaan lakkaa rakastamasta meitä. Sitten kun tulee meidän aikamme lähteä tältä tasolta, he ovat toivottamassa meidät tervetulleeksi takaisin Kotiin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.11.2022 VIISI VIIMEAIKAISTA YLÖSNOUSEMUSMERKKIÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 11.11.2022 15:17

VIISI VIIMEAIKAISTA YLÖSNOUSEMUSMERKKIÄ

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
6.11.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuluneiden kahden viikon aikana olen kokenut seuraavat viisi merkkiä siitä, että ylösnousemusmatkamme on hiljattain kiihtynyt.

Merkki 1: Välitön ilmentyminen

Viime yönä näin elävää unta, jossa ilmensin viiveettä. Se alkoi joulukuusen koristelusta. Lähdin huoneesta hetkeksi, ja kun palasin, kuusi oli poissa! Olin ällistynyt. Kun seisoin siinä ja yritin prosessoida, mitä oli tapahtunut, kuusi ilmestyi yhtäkkiä takaisin. Sitten ilmestyi uusi kuusi ja taas uusi. Mitä enemmän ajattelin sitä, sitä enemmän kuusia ilmestyi. Pian huone oli täynnä joulukuusia.

Merkitys: Heräsin tuntien innostusta. Se mitä olin kokenut tämän puoliselväjärkisen unen aikana, oli sielumuisto. Muistin, miltä tuntui ilmentää asioita välittömästi ja vaivattomasti. Tuo tunne oli hyvin todellinen. Tiesin sen olevan merkki tulevista asioista.

Merkki 2: Ilonaallot

Viime viikkoina olen kokenut yllättäen voimakkaita onnellisuuden hetkiä. Näitä odottamattomia ilonaaltoja on tapahtunut hiljaisina aikoina, jolloin olin yksin.

Merkitys: Onnen tunteminen ilman syytä on merkki korkeamman ulottuvuuden energiasta. Elämä korkeammissa maailmoissa voi tuntua positiivisen taivaalliselta.

Merkki 3: Aikajanahyppely

Viime viikolla minulla on ollut takautumia aiemmista kokemuksista elämässäni. Toisin kuin pelkät muistikuvat, ne tuntuivat tapahtuvan minulle nyt. Minusta tuntui siltä, että hyppäsin ajassa taaksepäin ja elin elämääni niin, kuin 30 tai 40 vuotta sitten. Olin nuorempi, terveempi, onnellisempi ja elävämpi. Kaikki näytti, kuulosti ja tuntui elävältä ja hyvin todelliselta.

Merkitys: Nämä takautumat osoittavat selvästi, että aika on illuusio ja kaikki tapahtuu ikuisessa nyt-hetkessä. Kun ylösnousemme, jätämme taakse 3D-käsityksen ajasta, ja voimme käsitellä menneitä, nykyisiä ja tulevia kokemuksia samanaikaisina tapahtumina.

Merkki 4: Verhon oheneminen

Eilen Steve törmäsi erääseen ystäväämme, jolla on uskomattoman voimakas yhteys Äiti Maahan. Ystävä jakoi tämän uskomattoman tarinan. Hänelle oli kerrottu etukäteen, että hän kohtaisi tontun, jolta puuttui vasen korva. Totta tosiaan, tuo mystinen, yksikorvainen elementaali ilmestyi hänelle fyysisessä muodossa. Myös ystävämme veli näki sen, kuten myös veljen ystävä ja tämän poika.

Merkitys: Ns. myyttisten olentojen näkeminen on selvä merkki ulottuvuuksien välisen verhon ohenemisesta. Kun värähtelymme muuttuu korkeammaksi taajuudeksi, voimme havaita olentoja, jotka asuvat ylemmillä olemassaolotasoilla, kuten tontut ja muut korkeampien ulottuvuuksien olennot.

Merkki 5: Nopea parantuminen

Vaikka minulla on ollut uskomattoman voimallisia ja positiivisia kokemuksia tässä kuussa, minulla on ollut myös kaksi merkittävää fyysistä koettelemusta. Toisessa alaselkäni kouristeli ja lukkiutui. Minulla oli niin paljon kipua, etten pystynyt liikkumaan. Tätä on tapahtunut minulle aiemminkin, ja joka kerta olen ollut työkyvytön viikkoja. Tällä kertaa kuitenkin toivuin uskomattoman nopeasti. Olin täysin liikkuva ja kivuton alle vuorokaudessa, mieheni suureksi hämmästykseksi.

Toiseen episodiin sisältyi yö sairaalassa käsivarren kovan kivun vuoksi. Ensiavun lääkäri lähetti minut ortopediseen leikkaukseen, koska hän oli huolissaan röntgenkuvien perusteella. Päätin, etten halunnut kokea mitään vakavaa, ja aivan oikein, kivun syy osoittautui asiaksi, jonka pystyin parantamaan fysioterapeutin avulla. Olen nyt jo kivuton.

Merkitys: Kun siirrymme kevyempiin ulottuvuuksiin, itsensä parantamisesta tulee luonnollista ja vaivatonta. Meidän ei tarvitse elää kivun tai minkäänlaisten rajoitusten kanssa. Voimme nauttia optimaalisesta terveydestä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Edellinen

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron