Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinneista

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinneista

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 15.06.2015 13:00

Huomasin juuri että tällainen ketju täältä puuttui. Tähän ketjuun voi siis laittaa kommentteja kanavoinneista ;)
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

McCrae James 10 SYYTÄ HYVÄKSYÄ SISÄINEN OUTOUTENSA

ViestiKirjoittaja hammer » 08.11.2015 21:52

10 SYYTÄ HYVÄKSYÄ SISÄINEN OUTOUTENSA

Kirjoittanut James McCrae (www.shityouregosays.com)
22.7.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Ole oma itsesi – kaikki muut on jo varattu." –Oscar Wilde

High school oli vaikeaa. Ei niinkään tunnit. Tunnit olivat ainakin minun high schoolissani helppo nakki. Vaikea osa oli sosiaalisissa klikeissä navigoiminen ja kaiken tekeminen mahdolliseksi, myös suuret ponnistukset ja mielikuvitushypyt olla missään olosuhteissa sanomatta tai tekemättä mitään, mikä loisi traagisen ja järkähtämättömän leiman outoudesta. Parhaani mukaan näytin kaikilta muilta ja kaikki muut näyttivät parhaansa mukaan minulta. Olimme kaikki piilossa – toistemme kanssa ja toisiltamme.

*******

Hyvä kanavointi.
Pitäisi aina muistaa olla oma aito itsensä.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

VIESTI ARCTURUSLAISELTA RYHMÄLTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.12.2015 21:34

VIESTI ARCTURUSLAISELTA RYHMÄLTÄ

Kanavoinut Marilyn Raffaele (www.onenessofall.com)
29.11.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävät, pyrimme jälleen rakastavasti saamaan huomionne. Ongelmat ovat maaplaneetalla tulleet aina vain intensiivisemmiksi monissa suunnissa, mikä heijastaa täydellisesti kaksinaisuus- ja erillisyysenergiaa. Monet heräävät, mutta monet vastustavat edelleen. Päästäkää irti siitä pelosta, että pimeys tyrmää, sillä ylösnousemus on selviö kaikesta siitä huolimatta, mitä näette ja kuulette median kautta.

**********

Asiaa tästä hetkestä ja muutoksesta.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinne

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 15.02.2016 19:24

Olen oikeastaan vasta perehtymässä aiheeseen ja noviisitasolla kanavointien suhteen. Sen verran, minkä hallitsen niin tuntemukset ovat olleet todella voimakkaita ja näkymät todella selkeitä. On tullut myös vahva tunne, että olen ollut kahdessa paikassa yhtäaikaa.
Avatar
Ziblomax
 
Viestit: 15
Liittynyt: 15.02.2016 05:56

Re: Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinne

ViestiKirjoittaja hammer » 15.02.2016 19:49

Ziblomax kirjoitti:Olen oikeastaan vasta perehtymässä aiheeseen ja noviisitasolla kanavointien suhteen. Sen verran, minkä hallitsen niin tuntemukset ovat olleet todella voimakkaita ja näkymät todella selkeitä. On tullut myös vahva tunne, että olen ollut kahdessa paikassa yhtäaikaa.


Tervetuloa foorumille

Tärkeintä on kuunnella omaa sydäntä.
Jos jokin asia tuntuu vastenmielisiltä, niin se ei resonoi kanssasi ja siihen ei kannata tuhlata aikaasi.

Hammer
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinne

ViestiKirjoittaja hammer » 23.05.2016 09:06

90 PÄIVÄN MUISTAMINEN – JÄLLEENYHDISTYMINEN ITSEN KANSSA

Ryhmää kanavoinut Steve Rother (www.lightworker.com)
Toukokuu 2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys Kotoa teille kaikille.

Energianne on pannut liikkeelle kokonaan uuden maailman. Maailman johon vasta alatte laajentua ja jota alatte tutkia täysin uudella tavalla. Tervetuloa uudelle maaplaneetalle. Kerromme teille tämän, koska katselemme kaukaa, katselemme etäältä ja voimme nähdä suuremman kuvan kuin useimmat teistä, ja se on ehdottomasti kaunis.

--------------------------

Asiaa muistamisesta. Hyvä kanavointi.
Espavo.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinne

ViestiKirjoittaja hammer » 23.05.2016 09:15

AJANKOHTAINEN ENERGIARAPORTTI - AIKAJANAMUUTOKSIA



Kirjoittanut Diane Canfield (http://www.dianecanfield.com)

20.5.2016

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Rakas ja kaunis sieluheimo,



Muutama ilta sitten koin tunnin aikapoimun/vääristymän. Katsoin kelloa ja se oli 20.30. Seuraavaksi tiesin, että katsoin tunnin päästä kelloa täsmälleen 21.30. Minulta vei jonkin aikaa integroida, mitä oli tapahtunut. Tämä ei ollut mitenkään ensimmäinen kerta, kun minulta on hukkunut aikaa. Itse asiassa minulla alkoi olla näitä tapahtumia jo lapsuudessa. Nyt siirtymän tapahtuessa niistä tulee korostuneempia ja selviä siinä, mitä itse asiassa tapahtuu.

-----------------------------

Hyvä kanavointi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Tähän ketjuun voi kirjoittaa omia tuntemuksia kanavoinne

ViestiKirjoittaja hammer » 26.05.2016 17:55

RAPORTTI HENKILÖKOHTAISESTA JA PLANETAARISESTA MUUTOKSESTA SUOMEN UNEKSIJOIDEN KONFERENSSISTA – OSA 1

Kirjoittanut Michelle Walling
22.5.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olin 12.-15.5.16 puhujana mitä hämmästyttävimmässä konferenssissa Suomessa – Uneksijoiden konferenssissa. Muodostettiin upeita ja taianomaisia yhteyksiä ja minulle tapahtui joitain massiivisia muutoksia. Kerron tässä artikkelisarjassa oman tulkintani siitä, mitä tapahtui. Omasta "ensikontaktistani" aina kauan odotettuun täyteen ymmärrykseeni siitä, miten siirtyminen viidennen ulottuvuuden uuteen Maahan tapahtuu, kuljen nyt todella toisessa ajassa ja paikassa kuin lähtiessäni USA:sta.

-----------------------

Asiallinen kirjoitus Suomessa olleesta kansainvälisestä konferenssistä. Kannattaa lukea.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.6.2016 BREXIT

ViestiKirjoittaja hammer » 26.06.2016 10:51

BREXIT

Adamua kanavoinut Zingdad (zingdad.com)
25.6.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Merkittävä tapaus, ystäväni!

Tervehdin teitä. Olen Adamu, Plejadien sivilisaation monadiolento, joka puhuu teille Zingdadin kautta.

Tänään haluan puhua brittien äänestyspäätöksestä lähteä EU:sta. Teistä jotka tunnette minut, tämä saattaa olla kummallista, koska en ole koskaan aiemmin tuntenut tarvetta puhua ajankohtaisista tapahtumista tai poliittisista kysymyksistä. Mutta se mitä nyt tapahtuu, on erilaista ja merkillepantavaa. Minäpä selitän.

--------------------------------------

Adamun näkemys brittien erosta EU:sta. Hyvä kanavointi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.7.2016 VINKKEJÄ HEINÄKUUN HULLUUTEEN – KORKEAMPI NÄKÖKULM

ViestiKirjoittaja hammer » 22.07.2016 18:45

VINKKEJÄ HEINÄKUUN HULLUUTEEN – KORKEAMPI NÄKÖKULMA TÄYSIKUUVIIKOSTA

Kirjoittanut Selacia (earthspivotalyears.com)
19.7.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Täysikuuviikolla kannattaa pitää erottelukykyantenni hyvin valppaana. Asioilla on taipumusta voimistua ja tavallisen elämän draamoilla laajentua. Lisäksi maailman hulluus joka on vahvistettu tavallista suuremmaksi, vaikuttaa ihmisiin henkilökohtaisella tasolla, mikä lisää ihmisten tunnevoimakkuutta. Nämä voimistumiset eivät ole oikeasti kovin epätavallisia, mutta nämä ovat epätavallisia aikoja. Vanhat normit eivät juuri sovi näinä aikoina.

------------------------------

Hyvä kanavointi tästä hetkestä ja energioista.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron