P. Stevie (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

P. Stevie (in5D.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 05.05.2015 19:53

PALJASTA ELÄMÄSI TARKOITUS ESITTÄMÄLLÄ 15 KYSYMYSTÄ

Kirjoittanut Stevie P (www.in5D.com)
29.4.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tulit tänne jostain syystä, eikö vain? Voit tuntea sen olemuksesi syvyyksissä.

Elämäsi on käsittämättömän merkityksellinen. Saavuit maapallolle tarkoituksesta. Sinun on paljastettava (ja luotava) itse, mikä tuo tarkoitus on. Se on eeppistä etsintää kehdosta hautaan ja se tekee elämästä elämisen arvoista.

Jokaisen sisällä on syvä kaipaus tuohon tarkoituksentunteeseen. Silloin kun ihmiset tietävät, mikä se on, heistä tulee pysäyttämätön voima. Ehdottomasti mikään ei voi seistä heidän ja tuon kohtalon ilmentämisen välillä.

Miten paljastat elämäsi tarkoituksen? En voi kertoa tarkkaan sitä, koska se on uskomattoman erilaista jokaisella, mutta voin antaa sinulle työkaluja itsesi opastamiseen matkan varrella. Eikä tarkoituksesi ole myöskään muuttumaton. Se voi hyvinkin muuttua ja kehittyä elämäsi ajan. Heraclitus osui naulan kantaan sanoessaan: "Kukaan ihminen ei astu samaan jokeen kahta kertaa, sillä se ei ole sama joki eikä hän ole sama ihminen."

Pyydä … ja sinulle annetaan …

Tässä on 15 kysymystä, jotka asettavat sinut elämäntarkoituksesi suuntaan.

1. Mikä antaa minulle energiaa?

Toiminta mikä on harmoniassa tarkoituksesi kanssa, energisoi. Toisaalta toiminta mikä ei resonoi ydinolemuksesi kanssa, uuvuttaa. Tiedosta ja käytä energiatasoasi oppaana.

2. Mikä innostaa minua?

Tämä on parempi kuin laimea "mistä olen intohimoinen?" Kenen tahansa on helppoa erottaa innostus. Ja hassua on, että löydät intohimosi pelkästään tiedostamalla, mikä innostaa sinua.

"Sinun ei pitäisi kysyä: "Mitä haluan?" tai "Mitä tavoitteeni ovat?", vaan "Mikä innostaisi minua?" –Tim Ferriss

3. Millaisia ideoita minulle tulee suihkussa?

Suihku on luultavasti rentouttavin osa jokapäiväistä elämäämme. Inspiraatio iskee, kun olet rentoutunut, koska silloin olet vastaanottavaisin. Tiedosta siis, millainen inspiraatio tulee raikastuessasi ja puhdistuessasi.

4. Millaisista asioista ihmiset kysyvät minulta aina?

Millaisia neuvoja toiset etsivät sinulta? Tämä on merkki siitä arvosta, minkä voit mahdollisesti antaa maailmalle laajemmin.

5. Millaisia keskusteluja käyn lähimpieni kanssa?

Mihin aiheeseen uppoudut rakkaidesi kanssa? Mitä informaatiota jaat niiden ihmisten kanssa, joista välität eniten? Mistä puhut, kun olet todellinen itsesi?

6. Mitä teen vapaa-ajallani?

Teot sanelevat, missä prioriteetti on.

7. Mistä aiheista luen säännöllisesti?

Selvä tapa säteillä valoa suurimpiin kiinnostuksiisi.

8. Mitä toistuvia unia minulla on?

Unien teemat paljastavat paljon alitajunnastasi. Etsi unien merkitystä tajutaksesi paremmin välitettävän esoteerisen viisauden.

9. Minkä elämäni kokemusten aikana olen tuntenut olevani eniten elossa?

Eri "kierre" innostuksesi seuraamiseen.

10. Mitä ainutlaatuisia kiinnostuksia tai kykyjä minulla oli pienenä lapsena?

Jos muistisi on hämärä, pyydä vanhemmiltasi lisää selkeyttä. Tämä kysymys paljastaa paljon luontaisista kyvyistäsi ja kiinnostuksistasi ennen yhteiskunnan ehdollistamista.

11. Mitä tekisin, jos raha ei olisi päämäärä?

Alan Wattsin video (noin 5 min englanniksi)
(https://www.youtube.com/watch?v=KSyHWMdH9gk)

12. Mitä tekisin, jos en ehdottoman 100%:sti välittäisi siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat?

Kuten rahaa koskevassa kysymyksessä, on tärkeää kysyä itseltäsi, mitä tekisit, jos ei olisi mitään rajoituksia. Jos olisit täysin vapaa, mitä tekisit?

13. Mitä on "teen ennen kuolemaa" –listallani?

Mikä on tärkeintä sinulle? Minkä asioiden saavuttaminen saa aikaan tuon syvän täyttymyksen tunteen sisälläsi? Nämä opastavat sinua varmasti tarkoitustasi kohti.

14. Mitä aiheita voin yhdistää luodakseni oman ainutlaatuisen paikkani?

Miten voit yhdistää eri asioita luodaksesi oman ainutlaatuisen elämänmosaiikkisi? Upea esimerkki mitä James Altucher käytti, oli sellainen, joka rakastaa koripalloa ja tilastotiedettä. Jos hän ei pääse NBA:han (eli valtava enemmistö), hän voi yhdistää kiinnostuksensa koripalloon ja tilastotieteeseen ja luoda oman mestaruusyhdistelmänsä.

15. Jos minun pitäisi kirjoittaa lyhyesti (1-2 lausetta) itsestäni ja kuvata ihanneversiotani, millainen se olisi?

Olen esittänyt itselleni näitä kysymyksiä toistuvasti jonkin aikaa. Mitä ne ovat paljastaneet tähän mennessä? No, kaikki merkit osoittavat kirjoittamisen ja runouden olevan merkittävä osa elämääni (ainakin tässä elämäni osassa). Miksi? Koska minua kiehtoo englannin kielen monisyisyys. Minulla on myös sairas pakkomielle superlyyriseen hip-hopiin ja palava halu lukea, kuten kaikki maailman kirjat Aleksandrian kirjastosta. Lisäksi itse kirjoittaminen innostaa minua. Siksi voin tehdä sitä joka päivä kipinöiden uusia ideoita ja katalysoiden jatkuvaa kehittymistä. Kun tämä yhdistetään valtavaan kirjoon muita kiinnostuksiani (mm. terveys, kunto, henkisyys, meditointi, filosofia, psykologia, itsensä kehittäminen, historia, elämän vaivattomuus, matkailu ja kokkaus), minulla ällistyttävä kasa raaka-ainetta, mistä tiivistää helposti sulavaa runoutta ja proosaa. Tajusin, että kaikki minkä "imemisestä" nautin, tukee kirjoittamistaitoa. Siksi siis teen sitä, mitä teen.

Esitä itsellesi johdonmukaisesti näitä paljastavia kysymyksiä ja löydät elämäsi tarkoituksen sekä autat sitä toteutumaan.

Suuremman voiman kera minkä mielesi tajuaa
Tulit tänne syystä
Olet parantaja, usko
Maapallo kutsuu uutta kautta
Lietso tätä taianomaista aikaa
Luo spektaakkelimainen sivu
Rakkauden ja elämän kirjaan
Nouse sydän kevyenä kamppailun yläpuolelle
Sillä olemuksesi on oleellinen
Astu todelliseen potentiaaliisi, ole hyvä

Pidä hauskaa etsinnässäsi nimeltään elämä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron