Ramsell Brian (goldenageofgaia.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Ramsell Brian (goldenageofgaia.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 26.02.2015 22:05

MITEN PITKÄLLE OLEN VALMIS PÄÄSTÄMÄÄN IRTI?

Kirjoittanut Brian Ramsell (goldenageofgaia.com)
24.2.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Otin hiljattain vastaan Valkoisten taivasolentojen (kanavoinut Natalie Glasson) kutsun katsoa järkähtämättä omia ajatusmallejani, pelkojani, tapojani ja kiinnikkeitäni ja tehdä luettelo kaikesta, mistä olen valmis päästämään irti voidakseni kokea enemmän rauhaa, rakkautta ja iloa elämässäni. 1)

Menemättä mikroskooppisiin yksityiskohteisiin tällä kertaa, kerron vain, että luettelo oli pitkä.

Tuo kanavointi kutsuu meitä harkitsemaan kaikkea, mikä ei ehkä palvele meitä, vaikkemme olisikaan vielä varma, tarvitseeko meidän tai haluammeko päästää siitä irti, tietäen, että kaikki mikä on suotuisa osa polkuamme, pysyy tai palaa meille, emmekä voi menettää matkallamme mitään, millä on todellista arvoa.

Tämä näytti minulle vihreää valoa tulla hulluksi harjoituksessa ja kirjoitin kaiken, mitä voin ajatella, mikä saattaisi pidätellä rauhaani, rakkauttani ja iloani. Se antoi minulle luvan kirjoittaa myös sellaisia asioita kuin "autoni" ja "kaikki rahani" tietäen, etten voi menettää mitään, mikä oikeasti palvelee minua, ja että universumi on perimmiltään takanani.

Se on harjoitus jumalaiseen tahtoon luottamisesta, yli mielemme ajatusten siitä, mitä tarvitsemme.

Natalien eri lähteet ovat puhuneet paljon tästä "ristiinnaulitsemisenergiasta", mitä nyt planeetalla on ja mikä on auttanut meitä syvässä henkisessä puhdistumisessa. 2) 3)

Minusta sana "ristiinnaulitseminen" on mielenkiintoinen, koska se on voimakas ja tunnelatautunut.

Minulle tuon termin käyttäminen on ollut todella hyödyllistä, koska se osoittaa minua kohti sitä täydellistä antautumisasennetta, mitä tarvitsen tämäntyyppiseen puhdistumiseen.

Minua ei sinällään kasvatettu kristityksi, eli perheeni juhli joulua ja pääsiäistä maallisesti emmekä käyneet kirkossa. Sen tuloksena minulla ei ole tätä kristinuskon kuvastoa yhtä syvälle juurtuneena kuin ehkä joillain, mutta osa siitä on tihkunut sisääni silti.

Minusta ristiinnaulitseminen merkitsee periaatteessa antautumista korkeammalle tahdolle, tietämykselle että kaikki – niin julmalta ja kamalalta kuin se saattaa näyttää – johtaa takaisin rakkauteen, Kristus-tietoisuuteen.

Ymmärrykseni mukaan Kristus luovutti uhriasenteen sille korkeammalle tietämykselle, ettei ole kuolemaa, erillisyyttä, mitään pelättävää, mitään syytettävää. Hän näki ristiinnaulitsemisensa aikana kaksinaisen harhan yli, ykseyden ja rakkauden perimmäiseen todellisuuteen.

Tämä tuntuu juuri siltä suuntautumiselta, mitä tarvitsen näiden energiapuhdistusten aikana. Pintaan tulee hyvin paljon kaikkea, mitä luulin tarvinneeni – uskomuksia, tapoja, tarinoita ja ihmisiä – ja mitä en koskaan ennen kyseenalaistanut. Ja nyt minulle näytetään, etten voi jatkaa kehittymistä pitäessäni kiinni näistä asioista.

Joskus ajatus irtipäästämisestä tuntuu julmalta. Joskus se tuntuu kidutukselta. Joskus se tuntuu kuolemalta. Ristiinnaulitsemismalli antaa minulle sen asennemuutoksen, mitä tarvitsen nähdäkseni näiden 3D-havaintojen yli suurempaan kuvaan: kaikki on rakkauden ilmaisemista, koska se johtaa minua takaisin sydämeeni.

Mistä siis olen valmis päästämään irti voidakseni täydemmin ruumiillistaa sen rakkauden, mitä tiedän olevani, ja tehdä tilaa enemmälle ilolle elämässäni? Minulla rehellisin vastaus mikä tulee sydämestä, on "kaikesta".

Mikä tavoissani, peloissani ja ajatusmalleissani palvelee minua perimmiltään enemmän kuin rakkauden täydellinen ruumiillistaminen? Minulla vastaus on "ei mikään".

Viitteet:

1) Celestial White Beings: Erasing Cycles of Control, kanavoinut Natalie Glasson 20.2.2015 (http://omna.co.uk)

2) Master Djwhal Khul: The Purpose of the Crucifixion Period, kanavoinut Natalie Glasson 9.1.2015

3) Master Kuthumi: New Beginnings Continued, kanavoinut Natalie Glasson 23.1.2015

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron