Silver Tosha (toshasilver.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Silver Tosha (toshasilver.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 24.12.2014 11:25

ANNA JUMALAN YLLÄTTÄÄ ITSESI

Kirjoittanut Tosha Silver (www.toshasilver.com)
23.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En rehellisesti sanottuna yritä ilmentää mitään. Niiden temppujen oppiminen, joilla saa enemmän sitä, mitä pieni itse haluaa, tuntuu tyhjältä, koska haluan syvästi, että jumaluus ottaa hallinnan. Minulle se, että rakkaus voidaan kutsua käyttämään meitä ja täyttämään meidät enemmän ja enemmän joka päivä, on naurettavan jännittävää. Muu on pelkää kakun kuorrutusta.

Myös hulluina aikoina (ja voi hyvä luoja, minulla on ollut niitä paljon), on varma rukous: "Okei, Jumala, en tiedä, miksi tämä tapahtuu, mutta ota vain hallinta ja näytä tietä. Näytä minulle teot. Tee minusta avoin, tee minusta omasi. Olen yksin sinun."

Itse asiassa monet vanhat sielut (iästä riippumatta) alkavat tuntea tällä tavalla. Se on mielenkiintoista, mitä tapahtuu, sitten kun pääset pois tieltä. Ihme toisensa jälkeen, myös pikkuruisia ihmeitä. Usein eriskummallisimpiin ja pienimpiin tarvitsee tarttua.

Opit tanssimaan virran mukana.

Eilen poikkesin leipomokahvilaan kokeilemaan heidän kaakaotaan. Kysyin, voisinko saada ensin pienen maistiaisen, koska pidän kitkerästä. Teini-ikäinen tyttö hymyili, mutta sanoi, ettei voinut antaa maistiaisia.

Sanoin "ok" ja valmistauduin lähtemään.

Tuolla hetkellä humalainen kaveri kompuroi sisään ja vaati kuumaa kaakaota ja kaksi churroa (meksikolainen leivonnainen). Tytön tuodessa juoman mies alkoi huutaa: "Hei, en pyytänyt tätä, senkin idiootti! Pyysin vain churroja!"

Tämä tarjoilija oli uskomaton, hän hymyili kaiken aikaa. Hän ei viitsinyt edes väitellä, hilliten itsensä täysin. Olin inspiroitunut ollessani hänen lähellään. Kaveri heitti ison tukon rahaa tiskille, nappasi leivonnaisensa ja puski ulos ovesta, kiroten koko ajan.

Ja jätti taakseen kuuman, koskemattoman juomansa.

Tyttö ja minä katsoimme toisiamme. "Hei, rouva, ettekö pyytänyt maistiaista tästä? No, hän taisi juuri ostaa teille sellaisen."

"Jep, täydellistä", sanoin.

Nauroimme molemmat.

Ja se oli.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.12.2014 VÄHÄN ASTROLOGIAA

ViestiKirjoittaja hammer » 24.12.2014 11:29

VÄHÄN ASTROLOGIAA

Kirjoittanut Tosha Silver (www.toshasilver.com)
15.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Juuri nyt Saturnus, maineikas Karman herra, lopettelee viimeisiä asteita Skorpionissa 23.12. saakka. Viimeistä kolmea astetta tarkkaan sanottuna. Mitä se siis merkitsee?

Kyse on valtavasta kolmen viime vuoden oppituntien loppuunsaattamisesta.

Siis ei ei ei, et ole hullu, jos sinusta tuntuu, että kuljet ehdottoman pilkkopimeässä ja tunnustelet tietäsi pelkällä käsikopelolla. On vain asioita, joita emme voi nähdä, eikä meidän ole tarkoituskaan, kun Skorpionin, syntymän ja kuoleman merkin, viime asteet saadaan loppuun. Sitten Saturnus tulee Jousimieheen 23.12. ensimmäistä kertaa 30 vuoteen ja tietyt palapelin palat ovat valmiita näkymään. Sopivasti ajoitettuna pian päivänseisauksen jälkeen.

Näin tämä vain toimii. Juuri nyt on muuten upea aika kutsua jumaluus auttamaan sinua päästämään irti kaikesta, mitä et tarvitse. Oma elämäni näyttää hakatulta metsältä … Mutta kuten eräs hyvä ystävä sanoi eilen: jotkut metsät poltetaan hallitusti, jotta kasvu palaa uudella ja ajankohtaisella tavalla. Siis Kali on nauttinut olostaan helvetillisen tikkuaskin kanssa :))

"Muuta minut, rakas jumaluus, sellaiseksi, joka antaa kaiken sinulle. Anna minun luottaa siihen, minne johdat minua, myös hyvin syvällisen siirtymän keskellä. Opasta minut syliisi, anna minun levätä mysteerissä. Päästän irti iloisesti kaikesta, mikä on jäänyt pieneksi tai tarpeettomaksi. Minä olen sinun. Sinä olet minun. Olemme yhtä. Kaikki on hyvin."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron