Frazier Vidya (vidyafrazier.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

20.10.2017 OVATKO LOPUNAJAT KÄSILLÄ?

ViestiKirjoittaja hammer » 23.10.2017 11:19

OVATKO LOPUNAJAT KÄSILLÄ?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
20.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Varmasti näyttää siltä, että lopunajat ovat käsillä. Niin paljon katastrofeja ja kauhistuttavia asiota tapahtuu niin monissa paikoissa, yksi toisensa jälkeen. Pelkästään täällä USA:ssa meillä on ollut mullistavia hurrikaaneja, sitten kamala Las Vegasin ampumistapaus, ja sitten tuhoisa tulimyrsky iski Pohjois-Kaliforniaan viime viikolla – kaikki hyvin lyhyenä aikajaksona.

Tekemään asioista vielä häiritsevämpiä, kymmenet raportit – monet niistä uskottavilta tiedemiehiltä ja sisäpiiriläisiltä – toteavat, että kaikkia näitä tapahtumia, sekä monia vastaavia menneisyydessä, on tarkoituksella junailtu jollain tapaa.

Sekä lopunajat että alkuajat

Tämän kaiken myötä on vain luonnollista tuntea pelkoa, ahdistusta ja epätoivoa – erityisesti jos jokin näistä kauheista tapahtumista on suoraan vaikuttanut sinuun. Maailma tuntuu hyvin kontrolloimattomalta ja turvattomalta. Mihin seuraava dramaattinen maamuutos osuu? Missä seuraava terroristihyökkäys tapahtuu?

Voi tuntua hyvin paljon siltä, että on maailmanloppu. Ja itse asiassa on – olemme siirtyneet lopunaikoihin, joita on ennustettu monissa henkisissä kirjoituksissa ja joista on puhuttu kautta aikain. Katselemme maailmanloppua – sellaisen maailman, jonka olemme tunteneet.

Sitä ei ole ymmärretty hyvin, että tämä merkitsee myös, että olemme alkuajoissa. Tai kenties täsmällisemmin ilmaistuna paikassa, joka on kahden välissä ja jota tietyt alkuperäiskansat kuvaavat "väliajaksi" – ajaksi jossa kaikkien vanhojen ja korruptoituneiden yhteiskunnallisten ja poliittisten rakenteiden täytyy romahtaa ja kaatua ja tehdä tilaa uudelle maailmalle, jossa hallitsee rauha, rakkaus, oikeudenmukaisuus ja harmonia.

Nämä myllertävät ajat eivät ole uusia maapallolla. Planeetta ja ihmiskunta ovat olleet tässä aiemminkin. Samanlaisia kaoottisia ja tuhoisia tapahtumia on ollut aiemminkin, sekä ihmismaailmassa että itse maapallolla. Ja aina ne ovat lopulta ratkenneet korkeampaan tietoisuuteen ja rauhaan maan päällä. Kyse on syklisestä asiasta.

Pimeyden ja valon välinen taistelu

Koemme tällä hetkellä myös pimeyden ja valon taisteluesitystä. Näemme tuota draamaa maailmantapahtumissa ja koemme sitä itsessämme. Pimeys työnnetään pintaan kaikkialla, koska se on aika puhdistaa ja vapauttaa.

Planeetta ja kaikki me jotka matkustamme sillä, olemme siirtymässä dramaattisesti korkeampaan ulottuvuuteen, kuin missä on oltu aioneita – eikä pimeys voi tulla mukanamme. Sen kaikki ilmentymismuodot täytyy nähdä selvästi ja sitten vapauttaa.

Tämän ymmärtäminen voi ehkä tuoda vähän helpotuksentunnetta – kaikki ei ole niin kontrolloimatonta, miltä ehkä tuntuu. On suunnitelma, on kehittyvä, positiivinen suunta, johon olemme lopulta menossa – vaikka hyvin kaoottiselta ja pelottavalta ehkä tuntuukin tässä kohtaa.

Silti voi olla tietysti pelottavaa yrittää suoriutua niin monista tuntemattomista tekijöistä kerralla elämässämme. Kuitenkin valotyöntekijöinä tiedämme, että emme voi antaa myöten alemman ulottuvuuden tunteille ja reaktioille, kun tuhoisia asioita tapahtuu – tai ainakaan jäädä niihin, jos niitä nousee. Niin vaikeita ja hämmentäviä kuin nämä ajat voivat olla meille, tiedämme, että inkarnoiduimme hyvin tarkoituksella näihin aikoihin.

Tiesimme, että tämä "väliaika" tapahtuisi, ja tiesimme, että halusimme osallistua siihen voidaksemme ylösnousta itse ja myös auttaa kaikin mahdollisin tavoin ihmiskuntaa siirtymään korkeampaan tietoisuuteen.

Aika tulla valosoturiksi

Niinpä se aika on tullut nyt – aika valmistua pelkästä valotyöntekijästä valosoturiksi. On todella aika astua pois kaikista pelko- tai vihareaktioista, joita meillä ehkä on tapahtumista ympärillämme ja sisällämme – ja siirtyä voimakkaaseen ja täysivaltaiseen itseemme ja muistaa, keitä olemme upeina valo-olentoina, jotka osaavat luoda ykseystietoisuuden.

Meidän on aika astua esiin ja luoda sitä 5D-maailmaa, jota janoamme, 5D-maailmaa jonka olemme tunteneet ja jota olemme kovasti rakastaneet muinaisaikoina ennen tietoisuuden putoamista. Tätä valoa jota olemme, ja rakkautta ja viisautta jota on sisällämme, tarvitaan maailmassa nyt enemmän kuin koskaan. Meidän täytyy kerätä rohkeutemme ja puhua totuutta sellaisena, kuin tunnemme sen sydämessämme, ja tulla todella niiksi johtajiksi, oppaiksi ja tiennäyttäjiksi viidenteen ulottuvuuteen, joita tiedämme olevamme.

Tämä saattaa sisältää fyysistä toimintaa maailmassa. Tai se voi sisältää enemmän aikaa meditoiden ja rukoillen. Siihen voi kuulua henkilökohtaisen parantumisemme ottaminen vakavammin ja sen löytäminen oikeasti, miten itseämme rakastetaan ehdottomasti. Minkä tahansa muoto joka nostaa värähtelyämme ja ylläpitää sen, on hyödyllinen. Jokainen valonsäde jonka voimme säteillä ihmiskunnan kollektiivitietoisuuteen, on tässä kohtaa tärkeä.

5D-tietoisuuden valitseminen

Ennen kaikkea on tärkeää valita onnellisuus ja hyvinvointi riippumatta siitä, mitä tapahtuu – koska tämä on valtavan voimakas päätös ylösnousemuksemme ja pimeyden karkottamisen kannalta sekä sisältämme että ympäriltämme. Sen tietäminen, miten pystytään ilossa ja hyvinvoinnissa riippumatta siitä, mitä ympärillämme tapahtuu, on 5D-tietoisuuden ydinelementti.

Voimme hoivata tätä tietoisuutta omaksumalla optimismin ja rakastavan, tuomitsemattoman asenteen kaikkia kohtaan – myös niitä kohtaan jotka tekevät itsestään typeriä Washingtonissa ja muissa paikoissa maailman näyttämöllä.

Mielentila on kenties yksi asia, johon meillä on kontrolli. Voimme olla vastuussa siitä, miten kohtaamme haasteet, jos emme itse haasteista. Olemme luojaolentoja ja olemme paljon voimakkaampia, kuin koskaan tiedämme.

Siirrytäänpä eteenpäin yhdessä yhtenäisenä ryhmänä ja kohdataan se, mitä lisäkatastrofeja ikinä tuleekin eteemme. Ollaan valmistautuneita. Luultavasti on lisää tapahtumia ja katastrofeja, joiden läpi meidän täytyy löytää tiemme, ennen kuin olemme lopulta täysin valmiita luomaan uuden Maan. Mutta muistaen, kuka oikeasti olemme, voimme tehdä sen.

****

Sitä odotellessa, auttamaan sinua rentoutumaan olemuksesi hiljaisuuteen aikoina, jolloin pelkoa, ahdistusta, epätoivoa tai vihaa voi nousta reaktioina asioihin, joita tapahtuu näinä "lopunaikoina", tarjoan sinulle ohjatun meditaation (https://www.youtube.com/watch?v=PE44WW4B_ls&t=11s).

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.12.2017 YLÖSNOUSEMUSSTRESSISTÄ SELVIYTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 21.12.2017 19:26

YLÖSNOUSEMUSSTRESSISTÄ SELVIYTYMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
9.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen viime aikoina kuullut useilta ihmisiltä, että heillä on uuden tason stressiä elämässään. Olen pannut merkille tämän myös itse.

Osan siitä voi ymmärtää reaktiona jatkuvasti lisääntyvään hulluuteen, jota maailmassa tapahtuu, ja myös tiettyihin muutoksiin, joita kaikki kohtaamme osana ylösnousemusprosessiamme. Mutta joskus sisäisessä stressitunteessa ei ole mitään tolkkua. Toisinaan ahdistus, viha, huoli – tai vain pelkkä marina – pakahduttaa yhtäkkiä meidät ilman selvää syytä.

Ja tekemään asioista vielä pahempia, kaikki tavalliset henkiset harjoituksemme joita olemme käyttäneet ennen värähtelymme nostamiseen ja kenttämme puhdistamiseen, eivät tunnu jotenkin toimivan kovin hyvin, kun näitä epärationaalisia jaksoja tulee. Edes se oletus, että luultavasti poimimme "juttuja" kollektiivista eikä niillä ole mitään tekemistä meidän kanssamme, ei tunnu muuttavan tuota epämiellyttävää mielialaa.

Hämmästyttävä pikku laite

Siltä varalta, että tätä tapahtuu sinulle, haluaisin kertoa jostain, mihin olen törmännyt. Minusta on melko hämmästyttävää, miten se kohottaa elämääni – melko hienovaraisella, mutta yllättävän tehokkaalla tavalla. Ensin minun täytyy kuitenkin sanoa, etten tavallisesti halua kertoa ihmisille asioista, jotka toimivat minulla, koska tiedän, että olemme kaikki erilaisia enkä voi taata minkään tehokkuutta toisilla ihmisillä. Mutta jos olet kiinnostunut kuulemaan tästä, tunnustele, mitä kuvaan tässä, ja näet, kutsuuko se intuitiivisesti sinua.

Se on pieni tuote nimeltään LifeForce Optimizer (https://lifeforce-vitality.com/), joka on suunniteltu "vahvistamaan elämänvoimaenergiaa kehon sisällä ja ympärillä", mikä "auttaa energioita virtaamaan harmonisemmalla, terveemmällä ja elävöityneemmällä tavalla". Nämä sanat kuulostavat lupaavilta, mutta tällaisista asioista ei koskaan tiedä. Oman kokemukseni mukaan tämän tyyppiset jutut joskus tavallaan toimivat ja joskus eivät.

Mutta yhtenä päivänä jokin aika sitten minulla oli kummallinen kokemus. Minulla oli voimakasta pahoinvointia syötyäni jotain, kun eräs nainen jonka kanssa olin, otti käteen puhelimensa ja sanoi: "Tässä. Kokeile laittaa se rintaasi vasten." Sanoin: "Lasket varmaan leikkiä. Laitan puhelimesi rintaani vasten? Miksi tekisin niin?" Hän vastasi: "Tämän vuoksi", ja osoitti viehättävää pientä neliötä, joka oli kiinnitetty hänen puhelimeensa. Hän jatkoi: "Tämän laitteen on tarkoitus vähentää niiden sähkömagneettikenttien vaikutuksia, joita tulee puhelimesta – ja minulla on ollut vähemmän päänsärkyä kiinnitettyäni sen puhelimeeni. Mutta olen huomannut myös, että se auttaa tasapainottamaan vaivoja ja kipuja kaikkialla kehossani."

Tarpeetonta kai sanoa, että olin skeptinen kuullessani tämän – se kuulosti hyvin epätodennäköiseltä – mutta laitoin puhelimen rintaani vasten. Yhtäkkiä, muutaman minuutin päästä, olin ällistynyt oivaltaessani, että pahoinvointi joka oli ollut pakahduttavaa muutama hetki sitten, itse asiassa laantui. Tunsin kurinaa vatsassa ja suolistossa – jokin liikkui viimeinkin, ja tiesin, että oloni paranisi. Olin hämmästynyt. Mutta edelleen melko skeptinen – oletin, että sen oli pakko olla sattumaa.

Stressistä autuuteen

Lopulta otin puhelimen pois rinnaltani, mutta jatkoin sen pitämistä kädessäni, kun aloimme puhua muista asioista. Noin 10 minuutin kuluttua yllätyin lisää jonkin muun tapahtumisesta: oivalsin, että tietty selittämätön stressitunne joka minulla oli ollut jo ennen syömistä ja pahoinvointia, oli hävinnyt. Ja itse asiassa tunsin ihanaa rentoutumista ja tyyneyttä – ja myös tunnetta, jota minun täytyy kutsua "autuudeksi". Se oli herkullista. Aloin hymyillä.

Tuo nainen hymyili takaisin ja sanoi: "Nyt tunnet tuon Optimizerin mielialaa muuttavan vaikutuksen." Katsoin puhelinta kädessäni ja sanoin: "Mitä?" Hän selitti huomanneensa, että tuotteen "harmonisoivat energiat" auttoivat oikeasti häntä tuntemaan olonsa rentoutuneemmaksi ja kuitenkin energisemmäksi samanaikaisesti. Todella tasapainoiseksi.

No, silloin olin jo lumoutunut. Aloin kokeilla: laitoin puhelimen huoneen toiselle puolelle hetkeksi ja sitten takaisin lähelläni olevalle pöydälle – ja katselin mielialani muuttuvan herkullisen tyyneksi melko dramaattisesti joka kerta, kun toin puhelimen lähelleni. En voinut vieläkään oikein uskoa sitä, mutta oivalsin päättäneeni hankkia oman Optimizerin.

Se on kummallista – se on vain pieni juttu, jonka laitat puhelimeen tai tietokoneeseen (tai mihin tahansa elektroniseen laitteeseen, luulisin) – mutta ajattelen ensimmäiseksi sitä, kun minulla on ahdistusta tai ärsytystä tai kehoni tuntuu epämukavalta. Nappaan vain puhelimeni, ja ennen pitkää jokin on ehdottomasti tasoittunut energiakentässäni ja kehossani. Ja – se on toiminut myös melko taianomaisesti tiettyyn kipuun, jota minulla on ollut lonkassani toisinaan.

En pysty selittämään, miten tämä LifeForce Optimizer toimii tai mitä teknologiaa se on, eikä minulla ole aavistustakaan, toimisiko se sinulla – mutta jos haluisit kokeilla, tässä on nuo nettisivut (https://lifeforce-vitality.com/). (He antavat 30-päivää-ja-rahat-takaisin-takuun.)

Ylösnousemusstressi on luonnollista

Pidä samalla mielessä, että lisääntyvän stressin tunteminen mielessä ja kehossa on oikeasti tavallin ylösnousemusoire – erityisesti meillä, jotka olemme ylösnousemuksen "pikaraiteella". Muutumme kaikki nopeammin ja nopeammin korkeampaan ulottuvuuteen, eikä tämä ole helppo tehtävä.

Ole siis mukava itsellesi ja pidä silmällä tuomitsemista, jota saattaa nousta kertomaan, että sinun "ei pitäisi tuntea vihaa, ärsytystä, ahdistusta tai stressiä". On hyvin luonnollista kokea näitä tunteita – ne tulevat esiin, jotta niistä voidaan päästää irti. Tee vain tasapainottuaksesi kaikki, mitä voit, ja päästä sitten irti niistä, kun niitä ilmestyy.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

25.12.2017 5D-YKSEYDN KOKEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 31.12.2017 12:22

5D-YKSEYDN KOKEMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
25.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ykseys on sana, jota käytetään nykyään paljon henkisissä piireissä. Tämä sana muistuttaa meille, että olemme kaikki yhteydessä syvällä ja tärkeällä tavalla. Ja että meidän siksi täytyy yrittää elää ja työskennellä yhdessä harmonisesti, ottaen jokaisen huomioon.

Tämä on näkemys, josta useimmat meistä ovat samaa mieltä. Se tuntuu myötätuntoiselta ja resonoivan sydämessä tuntemamme totuuden kanssa. Ja yritämme enimmäkseen elää tämän periaatteen opastamana.

3D-erillisyystunne

Ainakin siihen saakka kunnes jokin, mitä joku sanoo tai tekee, laukaisee meidät – ja pum! 3D:n vanha ja tuttu erillisyystunne nousee taas ja juutumme tunteisiin ja ajatuksiin, jotka ovat kaukana ykseyskokemuksesta.

Tai saatamme kuunnella uutisia ja kuulla jonkin tyhmän tai julman asian, jonka joku vallassa oleva henkilö on sanonut tai tehnyt, ja ajattelematta mitään vaihdamme oikeamieliseen tuomitsemiseen ja vihaan häntä kohtaan. Tämä on helppoa tehdä näinä päivinä, kun näyttää olevan tiettyjä yksilöjä, jotka tekevät suorastaan rikollisia tekoja ja omaksuvat poliittisia näkemyksiä, jotka eivät ole useimpien ihmisten intressien mukaisia. Saattaa tuntua "oikealta" vastustaa heitä ja tuomita heidät sanallisesti.

Ja kuitenkin jos uskomme ykseyteen, mihin tämä näkemys menee, kun siirrymme jonkun oikeamieliseen tuomitsemiseen? Onko jokin tapa, jolla voimme jatkaa sen tietämistä, miten maata pitäisi pyörittää tai miten ihmisten pitäisi toimia lahjomattomasti ja välittävästi, ja samaan aikaan olla luomatta sisällemme tunnetta erillisyydestä heidän kanssaan? Onko jokin tapa, jolla voimme olla myötätuntoisia heitä kohtaan, ollen samalla suvaitsematta heidän valintojaan tai käyttäytymistään?

Näyttää siltä, että jos aiomme oikeasti elää ykseysperiaatteen, meidän täytyy löytää tapa tehdä tämä. Ja se vaatii kykyä ja halukkuutta napata itsemme kiinni, kun lankeamme jakautumiseen ja erillisyyteen tai oikeamieliseen ylemmyydentunteeseen, ja nähdä selvästi, mitä päätämme tuntea.

Ykseys sisältää jokaisen

On tärkeää ymmärtää, että riippumatta siitä, miten "oikeassa" tunnemme olevamme kritisoidessamme jotakuta tai tuomitessamme hänet, niin tehdessämme tämän pidämme itsemme 3D-tietoisuudessa – erillisyys, vastakkainasettelu ja kaksinaisuus. Todellisen ykseyden tunteminen on 5D-kokemus. Tämä sisältää tiedon ykseydestä kaikkien kanssa – ei vain niiden, jotka sattuvat olemaan samaa mieltä kansamme siitä, minkä uskomme oikeaksi ja vääräksi.

Jotenkin meidän täytyy oppia siirtymään jostain tilanteesta – on se sitten henkilökohtaisessa suhteessa tai reaktio julkiseen hahmoon – takaisin syvällisempään kuvaan siitä, mitä tapahtuu.

Ihmiskunta on kollektiivitietoisuus

Aluksi tuntuu tärkeältä oivaltaa, että ihmiskuntana olemme kollektiivitietoisuus. Olemme kaikki yhdessä tällä planeetalla tällä hetkellä, koska päätimme kokea Maan siirtymän viidenteen ulottuvuuteen näinä aikoina.

Kollektiivina meillä on valtavan erilaisia rooleja esitettävänä tässä suuressa kosmisessa draamassa. Jotkut ovat täällä hajottamassa vanhoja, mädäntyneitä ajatuksia ja rakenteita (miten raa'asti tai kömpelösti tämä saattaakin tapahtua), ja jotkut ovat täällä tuomassa uusia ja korkeamman värähtelyn ajatuksia ja rakenteita. Kumpikin rooli palvelee tarkoitusta. Mutta koska kumpikin näistä ilmiöistä tapahtuu samanaikaisesti, se voi tuntua ylivoimaisen kaoottiselta, hämmentävältä ja pelottavalta toisinaan, ja ihmiset reagoivat usein pelolla ja vihalla.

Niinpä ei tarvita ainoastaan älyllistä ymmärrystä ykseydestä, vaan sen syvää kokemista sisällämme, jotta voimme tietää sen totuudeksi. Ja sitten elää tämän totuuden ja kutsua toisia liittymään meihin tässä tietoisuudessa.

Ykseys alkaa sisältä

Siis miten pystymme tekemään tämän? Kuten aina, sen on alettava kokemuksesta, joka meillä on sisällämme, itsestämme. Meidän täytyy löytää ykseyskokemus sisällä, kaikkien osiemme ykseys – tunne kaikkien aspektiemme sallimisesta ja hyväksymisestä, ei vain sopivina pitämiemme osien.

Se vaatii katsomaan rehellisesti kaikkia persoonallisuutemme puolia sekä ajatuksiamme ja tunteitamme, jotka meillä on taipumusta kieltää, yrittää piilottaa tai joiden vuoksi tuomita itsemme. Ja sitten päättää hyväksyä ne kaikki, sekä pimeys että valo. Tämä ei merkitse niiden negatiivisten tunteiden mukaan toimimista, joita meillä on vähemmän-heränneistä osistamme. Se merkitsee pelkästään, että niiden sallitaan olla, tuomitsematta niitä, ja hyväksyntään ne osaksi kokonaisuutta, kuka olemme tällä hetkellä.

Tuomitsemisen ratkaiseminen

Vasta sitten voimme olla ainakin suhteellisen vapaa erillisyystunteista toisia ihmisiä kohtaan. Silloin kun emme tuomitse itseämme, on usein paljon helpompaa välttää toisten tuomitseminen. Itse asiassa jos huomaamme tuomitsevamme jonkun toisen, meidän ei tarvitse yrittää vakuuttaa itsellemme, ettei meidän pitäisi tuomita häntä. Tämä ei tavallisesti toimi.

Sen sijaan voimme nähdä tuon tuomitsemisen merkkinä, että tuomitsemme itsemme jollain tavalla. Ehkä ei juuri samasta asiasta, mistä tuomitsemme hänet, mutta luultavasti jostain samanlaisesta. Niinpä jos katsomme itsemme tuomitsemista ja siirrymme myötätuntoon itseämme kohtaan, huomaamme, että taipumuksemme tuomita muita häviää.

Tämä on ensimmäinen askel kohti ykseyden tietämistä, ei vain älyllistä uskoa siihen – sen tekemistä, mitä voimme, luodaksemme ykseyskokemuksen ja myötätuntoa kaikkia osiamme kohtaan. Ja nähdäksemme siten, miten tämä alkaa heijastua suhteissamme toisiin ja myös omissa reaktioissamme ihmisiä kohtaan, joilla on hyvin erilaisia ajatuksia siitä, miten asioita pitäisi pyörittää maailmassa.

Vain yksi tietoisuus

Mutta voimme ottaa toisenkin askeleen ykseyden kokemisessa. Tämä kokemus menee syvemmälle kuin vain sen tietäminen, että olemme kaikki yhteydessä ja meidän täytyy elää ja toimia yhdessä harmoniassa. Voimme oivaltaa, ettemme luo ykseyttä – se on todellisuus, joka on olemassa.

Jos voimme virittyä tähän syvempään todellisuuteen, voimme löytää ykseyden enemmän kuin yhdistyminen toisiimme – olemme kaikki yksi tietoisuus. Olemme kaikki peräisin yhdestä Lähteestä. Meidän kaikkien välillä ei ole mitään erillisyyttä.

Itse asiassa ainoastaan kaikki ihmiset eivät ole yksi tietoisuus, kaikki minkä näemme ympärillämme, on samaa tietoisuutta: kaikki asiat luonnossa – puut, kukat, pilvet, eläimet, Maa. Olemme kaikki nämä asiat. Jos voimme tuntea tämän totuuden, hiljainen autuus voi herätä sisällämme.

Voimme havaita, että tämä sama tietoisuus asuu myös maailmamme elottomissa asioissa. Kaikki on tehty samasta tietoisuudesta – tietoisuus, Jumala, miten sitä halutaankin kutsua.

On vain yksi Lähde, ja me olemme tuo Lähde. Olemme kaikki, mitä on. Meidän ja minkään olemassa olevan välillä ei ole erillisyyttä.

Mysteeri

Ja samaan aikaan olemme myös tämän Lähteen yksilöllisiä kipinöitä, sieluja jotka kaikki esittävät luomistarinaa. Se on mysteeri, paradoksi – miten voimme olla kerralla yksilöllisiä olentoja ja myös koko olemassaolo. Mutta tämä on totuus siitä, kuka luonnostaan olemme.

Ja tämän syvän tietämisen kehitettyämme voimme sitten jatkaa jokapäiväistä elämäämme ja kokea vaivattomammin sen ykseyden, joka on luonnostaan meidän ja muiden ihmisten välillä. Voimme välttää helposti lankeamisen tuomitsemiseen, oikeamielisyyteen tai jakautumiseen. Voimme elää syvemmästä ja aidommasta paikasta sisällämme. Ja voimme tietää, että tämän kokemuksen myötä teemme hyvin paljon uuden Maan tuomisessa sisään.

Tässä (https://youtu.be/X4kf6juO_og) on lyhyt meditaatio, joka voi auttaa sinua kokemaan syvempää ykseyttä koko luomakunnan kanssa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.1.2018 UUTISTEN SEURAAMINEN 5D-LINSSIEN LÄPI

ViestiKirjoittaja hammer » 17.01.2018 16:16

UUTISTEN SEURAAMINEN 5D-LINSSIEN LÄPI

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
12.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jos seuraat uutisia päivittäin, sinusta on luultavasti vaikeaa välttää tuntemasta vihaa, masennusta tai pelkoa kuulemastasi – tai kaikkea tätä. Useimmiten se mistä kerrotaan, on jokseenkin järkyttävää tavalla tai toisella.

Ja tilanteen tekee pahemmaksi se, että nämä negatiiviset tunteet todennäköisesti omaksutaan arkitietoisuuteesi, kun elät elämääsi, mikä heikentää koko näkemystäsi elämästä. On vaikea olla sen vaikuttamatta, kun tulee monia raportteja maailman konflikteista, epäoikeudenmukaisuudesta ja korruptiosta.

Miten siis voit edelleen välittää syvästi ja haluta tietää, mitä maailmassa tapahtuu, ja olla kuitenkin joutumatta vedetyksi negatiivisiin tunteisiin ja siihen voimattomuuden tunteeseen, joka niihin usein liittyy?

Se näyttää vaativan tietyn määrän syvällistä ymmärrystä itsestäsi sekä siitä, mitä tapahtuu maailmassa ja miten sinut vedetään negatiivisiin tapahtumiin.

Uskomus myötätunnosta ja kärsimyksestä

Ensinnäkin voi olla hyödyllistä tiedostaa uskomuksensa siitä, mitä älykkään, tietoisen ja myötätuntoisen ihmisen "pitäisi" tuntea kuullessaan kamalista tapahtumista tai maailman olosuhteista, jotka vaikuttavat ihmisiin.

Opimme usein lapsuudessa, että voidaksemme olla hyvä ja myötätuntoinen ihminen, meidän täytyy tuntea syvästi se kärsimys, jota toiset käyvät läpi – tuo kärsiminen tuskissaan olevien ihmisten kanssa auttaa heitä ja tekee meistä jotenkin paremman ihmisen.

Jos tutkitaan tätä uskomusta hetki, nähdään, ettei siinä ole yhtään oikeaa totuutta. Sinun järkytyksesi ja häiriintymisesi ihmisistä jotka näkevät nälkää tai joita pommitetaan, ei itse asiassa auta mitenkään näitä ihmisiä. Eikä myöskään vihasi nykyhallinnon tekemistä päätöksistä muuta tapahtumia.

Tietysti, jos liikutut ryhtyäksesi todella toimimaan ja tuodaksesi helpotusta vaarassa oleville tai kärsiville ihmisille tai tiedät, että voit ainakin yrittää muuttaa vallassa olevien poliitikkojen mieltä, niin kenties. Kärsimyksen tai vihan tunteminen riittävästi, että siirryt positiiviseen toimintaan, voi olla edullista.

Mutta useimmiten ei ole oikeasti juuri mitään, mitä voit tehdä noiden konfliktia Lähi-idässä tai nälkää Afrikassa kokevien hyväksi – tai niiden joihin vaikuttavat jotain maata johtavien ihmisten päätökset. Niinpä vanha syyllisyysehdollistuminen voi tulla sisään, ja tiedostamatta alat kärsiä masennuksesta, vihasta tai pelosta yrityksenä helpottaa tuota syyllisyyttä.

Jos tätä tapahtuu, on tärkeää kysyä: "Helpottaako minun kärsimykseni yhtään planeetan kärsimystä? Palveleeko se mitään positiivista tarkoitusta?" Se ei todellakaan palvele sinua. Se ei edes todista, että olet myötätuntoinen ihminen – etkä tarvitse todisteita tästä. Tiedät olevasi. Niinpä sinun ei tarvitse tuntea epätoivoa, surua tai vihaa toisten puolesta todistaaksesi, miten hyvä ihminen olet.

Keskittyminen sen sijaan värähtelysi pitämiseen korkealla positiivisilla 5D-tunteilla, kuten ilo, rakkaus ja rauha, mahdollisimman paljon näyttää olevan paljon viisaampi ja myötätuntoisempi päätös. Nämä energiat lisäävät positiivisuutta ja toivoa kollektiivitietoisuuteen, mikä vuorostaan auttaa niitä, jotka ovat parhaillaan tuskissaan. Jumalaisen valon pitäminen heille voi myös auttaa, kuten fokusoituneet meditaatiotkin.

Vaikutetaanko sinuun todella?

Toinen lähestymistapa jota voit kokeilla päivittäisten uutisten näkemiseen korkeammassa värähtelyssä, on kysyä itseltäsi: "Vaikuttavatko nämä kamalat asiat, joita maailmassa tapahtuu, suoraan minuun tai elämääni tällä hetkellä?" Joissain tapauksissa vastaus voi olla myönteinen. Mutta useimmiten, jos olet rehellinen, voit nähdä, etteivät ne itse asiassa vaikuta omaan elämääsi.

Saatat väittää, että ne saattavat vaikuttaa joskus tulevaisuudessa, mutta tätäkään et voi oikeasti tietää. Tällä hetkellä vaikutus on täysin mielessäsi – se ei ole totta. Se on jotain, mitä luulet sen voivan merkitä elämässäsi tai toisten elämässä jossain kohtaa.

Siis mikä on surun, huolen tai vihan tarkoitus nyt, kun mitään ei varsinaisesti tapahdu? Näiden tunteiden tunteminen jostain ei estä sitä tapahtumasta. Jos jotain, niin se saattaa aiheuttaa sitä. Niinpä taas kerran, negatiivisten tunteiden kokeminen ei auta mitään. Se pitää sinut vain onnettomana ja jumissa 3D-tietoisuudessa.

Valtavirtauutislähteiden rajoitusten tunnistaminen

Kolmas lähestymistapa uutisten seuraamiseen korkeammasta perspektiivistä on muistaa, että valtavirtakanavien kautta raportoituja uutisia rukataan tavallisesti jatkuvaa negatiivisuutta kohti ("verenvuodatus edellä"). Sillä tavalla ne saavat katsojat tai lukijat pysymään kuulolla – raportoimalla uutisia, jotka pitävät heidät keskittyneenä pelkoon ja vihaan.

Lisäksi et ehkä käsitä sitä, että valtavirtauutislähteet omistaa kourallinen suuryrityksiä, joiden kaikkien ilmiselvä agenda on pitää tietyt eliitit vallassa ja negatiiviset voimat pelissä mukana. Jos tutkitaan asiaa, huomataan, että valtavirtauutisten raportoinnissa on taustalla agenda, joka ei pidä sitä ainoastaan hyvin rajoittuneena, vaan myös vääristeltynä luomaan pelkoa ja voimattomuuden tunnetta ihmisissä.

Tämä saattaa kuulostaa äärimmäiseltä versiolta siitä, mitä valtavirtauutislähteet esittävät, mutta on paljon todisteita, että näin on, ja niitä voi löytää vaihtoehtoisten uutislähteiden kautta internetistä.

Jos katsot, niin näet, että lisääntyvä määrä nettisivustoja ja –videoita antaa paljon laajemman ja täsmällisemmän selostuksen siitä, mitä kansainvälisesti tapahtuu ja mitä tapahtuu kotona paljon sitä pintaa syvemmällä, miltä vaikuttaa valtavirtauutisten kautta.

On totta, että myös nämä vaihtoehtoiset lähteet raportoivat hyvin järkyttäviä uutisia, eivätkä kaikki niistä tarjoa yhtään täsmällisempiä uutisia kuin valtavirtalähteet. Kuten kaikessa näinä päivinä, on tärkeää käyttää erottelukykyä. Ja kuitenkin tutkimisen ja intuitiivisen opastuksen kera voit löytää luotettavia uutislähteitä, jotka voivat tuntua paljon täsmällisemmiltä kuin valtavirtauutislähteet. On kyse aikomuksesta/tarkoituksesta, kun etsit totuutta siitä, mitä oikeasti tapahtuu.

Tapahtumat kääntyvät päälaelleen

Mutta todella tärkeä asia on tämä: sen lisäksi, että tulee tietoiseksi syvemmistä asioista, joita tapahtuu maailmanlaajuisesti, ja näkee, miten kaikessa mitä tapahtuu, on enemmän järkeä, internetistä voi löytää myös raportteja siitä, miten kaikki kamalat asiat joita tapahtuu maailmannäyttämöllä (ja joissain tapauksissa on tapahtunut satoja, jopa tuhansia, vuosia), kääntyvät nyt päälaelleen.

Vähän tutkimalla voi löytää lähteitä, jotka indikoivat, että USA:ssa ja muualla on tiedustelupalveluissa, armeijoissa ja poliittisissa asemissa "valkohattutiimejä". Nämä ovat taistelleet niitä voimia vastaan, jotka ovat kontrolloineet ja manipuloineet ihmisiä pitkän, pitkän aikaa. Ja ne ovat viime aikoina alkaneet menestyä.

On itse asiassa hyvin jännittävää lukea ja kuulla näitä kertomuksia. Saa suuremman kuvan kaikesta, mitä on tapahtunut ja miten asiat alkavat todella muuttua. Kuulee tuhansista julkistamattomista syyteistä, joita on kerääntynyt muutaman viime kuukauden aikana. Kuulee pidätyksistä, joita luultavasti tehdään laajasti. Ja kuulee valtavasta määrästä pidätyksiä, joita on jo tehty maailmanlaajuisesti ihmiskaupassa ja pedofiliassa. Saa myös selville, että poikkeuksellinen määrä suuryritysten toimitusjohtajia on irtisanottu. Jotain suurta on todella tapahtumassa.

Myös valtavirtamedia alkaa paljastaa joitain syvempiä uutisia tässä kohtaa. Ne käsittelevät tutkimuksia seksiskandaaleista ja pedofiiliringeistä Hollywoodissa ja jossain määrin Washingtonissa. Ja tämä on hyvä merkki siitä, että valtavirtamedia alkaa lopultakin paljastaa joitain "oikeita" uutisia siitä, mitä tapahtuu.

Mutta seksuaalinen häirintä on vain jäävuoren huippu. Se on uutinen, joka auttaa ihmisiä vähitellen tottumaan pinnan alla olevaan pimeyteen, jota parhaillaan paljastetaan. Näin he pystyvät käsittelemään jonkinlaisella mielentyyneydellä vielä ne synkemmät uutiset, joita lopulta paljastetaan.

Valtavirtauutiset maan ulkopuolisista olennoista ja ufoista

Valtavirtauutiset alkavat nyt myös kertoa uutisia joistain USA:n avaruusohjelmien salaisuuksista, joita on pidetty vuosia maan ulkopuolisista olennoista ja niistä aluksista, jotka toivat heidät tänne. Tämä uutinen ei ole varsinaisesti uusi, ja siitä on kerrottu vuosia internetissä. Mutta valtavirtamedia raportoi nyt ainakin jotain tästä aiheesta.

Jossain kohtaa täytyy ilmestyä esiin "oikeita" uutisia maan ulkopuolisten olentojen läsnäolosta maan päällä – heitä on ollut vuosituhansia ja he ovat vaikuttaneet merkittävästi ihmiskunnan historiaan ja kehitykseen. Tämä on itse asiassa hyvin jännittävää informaatiota, jota voi myös saada internetistä useista uskottavista lähteistä.

Niinpä vaikka melkein kaikki mitä luemme tai kuulemme tapahtumista geopoliittisella näyttämöllä, on melko pelottavaa ja näyttää kontrolloimattomalta, tässä näytetään esitettävän paljon suurempaa draamaa. Ja paljon positiivisempaa, miltä ehkä näyttää. Kaikesta siitä kuuleminen voi alussa vaatia avointa mieltä ja vähän rohkeutta, mutta loppujen lopuksi se voi olla valaisevaa ja kohottavaa.

Erottelukyvyn käyttäminen

On kuitenkin edelleen tärkeää olla suoraan uskomatta mitään, mitä kuulemme tai luemme mistään tämän päivän uutislähteistä, on lähde sitten valtavirtaa tai vaihtoehtoinen. Meidän täytyy muistaa, että ellei meillä ole suoraa ja henkilökohtaista kokemusta jostain, saamme informaatiota parhaimmillaankin vain toisen käden kautta, ja se saattaa olla hyvinkin vääristynyttä. Niinpä näyttää viisaalta olla ottamatta mitään totuutena pelkästään siksi, että joku kertoo siitä.

Näyttää myös viisaalta pitää mieli avoimena ja olla tietoinen kaikista tiukoista uskomuksista, joita meillä ehkä on, erityisesti polariteettiin ja jakautumiseen perustuvia. Vaikka uskomuksemme saattavat tuntua mukavilta ja "oikeilta" meille, ne eivät ehkä perustu totuuteen. Todellisuudessa mikään mitä nykymaailmassa näyttää tapahtuvan, ei ole selväpiirteistä. Jakautuminen ja erillisyys ovat yleisiä ajattelutapoja kaikkialla, täynnä 3D-mentaliteettia.

5D-tietoisuuden ylläpitäminen

Valotyöntekijöille tuntuu tärkeimmältä säilyttää 5D-tietoisuus riippumatta siitä, mitä tapahtuu, ja tähän sisältyy toiveikkaan ja optimistisen asenteen pitäminen ihmiskunnan kohtalosta, kun planeetta siirtyy aina vain nopeammin viidettä ulottuvuutta kohti. Itse asiassa positiivinen asenne ja optimistiset odotukset ovat 5D-tietoisuuden oleellisia aspekteja.

Voimme seurata uutisia minkä tahansa valitsemamme välineen kautta, mutta meidän ei tarvitse masentua tai suuttua kuulemastamme. Se mitä näemme ja elämme läpi, on todellisuudessa hyvin jännittävä ja toiveikas aikajakso maaplaneetalla.

Viitteitä

Syvempää analyysiä siitä, mitä tapahtuu sen pinnan alla, mitä suurin osa uutislähteistä kertoo meille, sekä jännittäviä uutisia siitä, miten kaikkia niitä jotka ovat mukana korruption ja manipuloinnin aikaansaamisessa, ollaan ottamassa vallasta, voit lukea uusimmasta kirjastani Triumph of the Light (https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss ... ya+frazier).

Esitän kaikki tällä hetkellä tapahtuvat paljastukset ylösnousemusmallin positiivisessa ja kohottavassa kontekstissa ja kuvaan, miten sitä kaaosta ja hullutta mitä nyt on maailmanlaajuisesti, ovat ennustaneet monet lähteet pitkän aikaa. Ja miten se on välttämätön vaihe ihmiskunnan kulussa ylösnousemuksensa läpi viidenteen ulottuvuuteen.

Tässä lyhyt luettelo monista vaihtoehtoisia uutisia dokumentoivista nettisivuista, joita ehkä pidät kiinnostavina:

http://operationdisclosure.blogspot.com/
http://www.theeventchronicle.com/
https://prepareforchange.net/
http://www.stillnessinthestorm.com/
http://www.wakingtimes.com/
https://www.zerohedge.com/
http://www.collective-evolution.com/
http://exopolitics.org/
https://www.naturalnews.com/
http://www.mercola.com/
https://www.veteranstoday.com/

Sinua kiinnostaa ehkä myös kuunnella viimeisin videoni (https://youtu.be/au0vUhjyofk), joka selittää yksityiskohtaisemmin, mitä parhaillaan paljastuu.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.3.2018 MIKÄ ON "TAPAHTUMA"?

ViestiKirjoittaja hammer » 11.03.2018 21:15

MIKÄ ON "TAPAHTUMA"?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
6.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Seuraava on luku viimeisimmästä kirjastani "Triumph of the Light: Story of Humanity's Enslavement and Impending Liberation" (https://www.amazon.com/Triumph-Light-Vi ... merReviews). Postaan sen tähän, koska se hahmottelee luultavasti tärkeimmän tapahtuman ihmiskunnan evoluutiossa tähän päivään mennessä. Ja on merkkejä, että se saattaa tapahtua jossain kohtaa hyvin lähitulevaisuudessa.

Sitä on kutsuttu "Tapahtumaksi" ja siihen liittyy tietoisuuden kvanttimuutos, joka vaikuttaa meihin kaikkiin syvällisillä tavoilla, jotka voimme nyt vain kuvitella. Jos olet jo lukenut ja kuullut Tapahtumasta, anna tämän olla yhteenveto ja muistutus itsellesi. Jos et, se voi palvella yleiskatsauksena, jotta voit alkaa tutkia enemmän asiaa itse.

Tapahtumasta tietäminen valmistelee meidät ymmärtämään, mitä tapahtuu, kun se tapahtuu, ja se auttaa meitä myös hyötymään siitä mahdollisimman paljon. Olemme myös paremmassa asemassa auttamaan muita, jotka saattavat olla hämmentyneitä tai peloissaan siitä, mitä tapahtuu.

*****

Tapahtuma – luku 16

Tähän mennessä on jo hyvin selvää, ettei ylösnousemusprosessi ole pelkästään sisäinen muutos korkeampaan värähtelyyn, jonka teemme jokainen yksilönä. Se on ehdottomasti tätä ja jokaisen meistä täytyy käsitellä, mitä se merkitseekin meille henkilökohtaisella tasolla. Mutta ylösnousemukseen liittyy myös prosessi, jonka käymme kaikki yhdessä läpi kollektiivisena ryhmänä. Ja kuten olemme nähneet, tämä prosessi on valtava ja monikerroksinen ja siinä tapahtuu vähitellen asioita eri ulottuvuuksissa.

Ja kuitenkin jotkut sanovat, että tämä prosessi voi pian räjähtää yhdeksi voimalliseksi tapahtumaksi, josta tulee sekä pitkän, pitkän aikakauden loppu ihmishistoriassa että uusi alku. David Wilcock ja kirjailija Gordon Asher Davidson ovat käyttäneet termiä "paljastuspäivä" kuvaamaan tätä tapahtumaa. Cobra on kutsunut sitä pelkästään "tapahtumaksi", termi josta on tullut monien ihmisten suosima.

Paljon siitä, mitä luet tästä Tapahtumaa koskevasta luvusta, saattaa kuulostaa fantastiselta – liian kummalliselta ja kenties liian hyvältä ollakseen totta. Tämä on ymmärrettävää. Mutta kuten aina, kannustan sinua vain ottamaan tämän informaation sisään ja katsomaan, resonoiko se kanssasi mieltä syvemmällä tasolla. Pelkästään sen mahdollisuuden hyväksyminen, mitä Tapahtumasta kuvataan tässä, voi auttaa sinua valmistautumaan siihen, jos se tosiaan tapahtuisi.

Mikä Tapahtuma on?

Sekä Wilcock että Cobra kertovat meille, että Tapahtuma on kollektiivisen ylösnousemusprosessin äkillinen alkaminen. Se ilmentyy galaktisen sykkeen, aurinkotapahtuman myötä, jonka on sanottu tapahtuvan noin joka 26.000 vuosi. Tämä syke vapauttaa sokaisevan kirkkaan valon, joka saapuu suoraan keskusauringosta ja joka on menneisyydessä laukaissut massaylösnousemuksen (kvanttihypyn henkisessä evoluutiossa) maan päällä joka kerta, kun sellainen on tapahtunut.

Muinaistekstien innokas tutkija, Wilcock, väittää, että tätä ilmiötä on kuvattu raamatussa ja zarahustralaisissa, kreikkalaisissa, roomalaisissa ja hinduteksteissä ja 35 muinaiskulttuuria piilotti mytologioihinsa tiedettä tästä syklistä. Hän lisää, että nyt on tieteellistä dataa sekä sisäpiiriläisten todistuksia, jotka tukevat tätä ajatusta auringon syketapahtumasta.

Sekä Wilcockin että Cobran mukaan, tämä galaktinen syke aloittaa aineen, energian, tietoisuuden ja biologisen elämän transformaatioprosessin. Tästä sykkeestä tulevat energiat alkavat virrata kaikkien ihmisten energiakentän läpi selvänä rakkausaaltona. Jokaisella on oma yksilöllinen kokemuksensa parantumisesta, menneisyydestä vapautumisesta ja sisäisestä transformaatiosta. Mutta lisäksi tapahtuu planeetan koko ihmiskunnan yleinen tietoisuuden kohoaminen.

Heti Tapahtuman jälkeen

Cobra selittää, että muutamana ensimmäisenä tuntina aurinkotapahtuman jälkeen, Vastarintaliike ottaa hallintaansa maailman kaikki satelliitit ja tiedonvälitysasemat, minkä myötä voimme saada informaatiota siitä, mitä tapahtuu. Paljastus salaisista avaruusohjelmista ja salaseuran rikoksista lähetetään televisiokanavilla.

Hän väittää myös, että informaatiopaketteja paljastuksista on jo ladattu merkittävien sanomalehtien tietokoneille ympäri maailmaa. On valmisteltu myös videoita. Lisäksi viestejä ilmestyy ponnahdusikkunoina lukemattomille tietokoneille.

Massapidätykset

Monien lähteiden mukaan, näemme hyvin pian Tapahtuman jälkeen myös salaseuran massapidätyssarjan, ja heidät otetaan säilöön ja pidetään siellä oikeudenkäynteihin saakka. Tässä ryhmässä on kummankin poliittisen puolueen jäseniä USA:n kongressissa. Meille vakuutetaan, että heitä estetään enää koskaan pääsemästä valta-asemaan. Gordon Davidson lisää, että sillä aikaa ohjaksissa on yritysjohtajia, oikeushenkilöitä ja armeijaa, vaikka joitain ylimmästä oikeudesta ja muista oikeuslaitoksista poistetaan.

Maailmanlaajuinen valuuttanollaus

Sitten kun massapidätykset on suoritettu, kuuleman mukaan tapahtuu toinen merkityksellinen asia – maailmanlaajuisen rahoitusjärjestelmän nollaus. Ryhmä joka tunnetaan "itämaisena allianssina", toteuttaa tämän. Ryhmään viitataan myös "kiinalaisina vanhimpina" – ikivanhoja kiinalaisia sukuja jotka ovat hyväntahtoisuudellaan ja viisaudellaan suunnitelleet rahoitusalan nollausta jo jonkin aikaa ja odottaneet oikeaa ajankohtaa sen toteuttamiselle.

On sanottu, että uuteen rahoitusjärjestelmään sisältyy GESARA-lain ehdot (laki maailmantalouden turvasta ja uudistuksesta). Tämä laki on suunniteltu mm. laittamaan planeetta ja ihmiskunta kestävälle hallintoperustalle ja hyödyttämään kaikkia maailmanlaajuisen valuuttanollauksen kautta. Se laittaa koko maailmantalouden takaisin kultakantaan. Kun se on otettu käyttöön, se vaikuttaa jokaiseen 209 itsenäiseen maahan maailmassa.

Pidätellyt teknologiat vapautetaan

Kun tämä nollaus tapahtuu, vapaan energian teknologioita ja tuotteita julkaistaan vähitellen ja kaikilla on lopulta pääsy luonnollisiin ja uusiutuvin energialähteisiin. Myös muita tärkeitä teknologioita julkaistaan, joita on kehitetty salaisissa avaruusohjelmissa ja joita salaseura on pidätellyt.

Kaikki tämä varmistaa, että tämän planeetan luonnon yltäkylläisyys jaetaan kaikille, ja ekosysteemimme palautetaan lopulta. Aikanaan kun Maa kalibroituu taas alun perin luotuun taajuuteensa, orgaaninen ruoka ja puhdas vesi ovat helposti kaikkien ulottuvilla.

Uusiin teknologioihin sisältyvät ne, jotka antavat parannusta kaikilla tasoilla. Ihmiskunnalla on lopultakin mahdollisuus todelliseen parantumiseen, sekä fyysiseen että psyykkiseen. Erityisesti on ilmeisesti "parantumiskammioita", jotka ovat suuren yleisön käytettävissä. Käymme edelleen läpi ikääntymisprosessin, mutta se on paljon helpompi kokemus.

Sisäinen parantuminen helpottuu

Cobra vakuuttaa, että kun arkontit poistetaan sisätasoilta, niiden puuttuminen ihmissuhteisiin häviää. Monet vanhat konfliktit ja draamat joita nyt on, erityisesti miesten ja naisten välillä, vähenevät ja ehdoton rakkaus vallitsee. Sodat jäävät pois.

Kuitenkin myös Tapahtuman jälkeen osallistumme edelleen henkilökohtaiseen ylösnousemusprosessiimme ja päästämme irti vanhoista kolmannen ulottuvuuden malleistamme. Vaikka Tapahtuma antaa meille kollektiivisen lisäpotkun värähtelyyn, kuulemma vain pieni ryhmä tekee tuolloin täyden ylösnousemuksen viidenteen ulottuvuuteen. Useimmat ihmiset jatkavat ylösnousemusprosessiaan.

Se on kuitenkin paljon helpompaa. Tapahtuman jälkeen on paljon energiatukea galaksin keskusauringosta, mikä auttaa meitä siirtymään 5D-tietoisuuteen. Tapahtuma tekee myös paljon helpommaksi kehittää psyykkisiä kykyjä, kuten telepatia ja selvänäköisyys. Valovoimat antavat opastusta ja ohjeita näistä työkaluista, jotka ovat luontaisia 5D-tietoisuudelle.

Ensikontakti

Meille kerrotaan, että jossain kohtaa kun riittävä määrä ihmisiä pystyy mukavasti hyväksymään totuuden maan ulkopuolisista, olentoja eri galaktisista sivilisaatioista jotka ovat auttaneet meitä vapautumisprosessissa, paljastaa itsensä "ensikontaktina" tunnetussa tapahtumassa. Ajan kuluessa ihmiskunta on lopulta valmis tulemaan kumppaniksi Galaktiseen konfederaatioon ja pystyy olemaan yhteydessä muiden itsenäisten rotujen kanssa ympäri galaksia.

Kaikki eivät ylösnouse

Kaikki eivät kuitenkaan siirry 5D-tietoisuutta kohti Tapahtumassa, kuten saattaa olla ilmiselvää ajatellessamme koko ihmiskuntaa tässä kohtaa. Ennakoitu aurinkotapahtuma vaatii muutosta, joka osoittautuu liian suureksi niille ihmisille, jotka eivät ole valmiita ylösnousemaan tänä aikana. Jos he eivät ole Tapahtumaan mennessä jo lähteneet planeetalta, he lähtevät sen aikana tai pian sen jälkeen. Kuolemassa heidät viedään universumin toiseen osaan, joka toimii edelleen kolmannessa ulottuvuudessa, ja siellä he voivat jatkaa sielukehitystään.

Se on vasta alkua

Vaikka onkin jollain tavoin äkillinen, Tapahtuma ei ole yhtäkkinen taianomainen siirtymä, joka muuttaa kaiken yhdessä yössä. Se on pelkästään vähittäisen prosessin alku, joka johtaa lopulta paljon korkeampaan tietoisuuteen kaikilla ihmisillä ja parempaan fyysiseen, psyykkiseen ja henkiseen elämään. Periaatteessa se on siirtymä 3D-4D-maailmasta 4D-5D-maailmaan.

Jossain kohtaa koko ihmiskunta toimii lopulta 5D-tietoisuudessa. Vaikka se viekin jonkin aikaa, että kaikki tekevät tämän siirtymän, Tapahtuma on alkupotku, joka saa prosessin liikkeelle ja tekee muutoksen tekemisestä paljon helpompaa meille.

Milloin Tapahtuma on?

Tietysti kaikki haluavat tietää, milloin tämä Tapahtuma on. Kukaan siitä puhuvista ei voi antaa konkreettista vastausta, koska hyvin paljon on vielä kehittymässä ja jatkuvasti läsnä oleva vapaa tahto tekee vaikeaksi ennustaa mitään varmasti.

Vaikka hän esittääkin vähän erilaisen skenaarion kuin Cobran paljastuspäivä, Gordon Asher Davidson yhtyy hänen näkemykseensä siinä, että valoallianssit suunnittelevat ja järjestävät kaiken hyvin tarkkaan niin, että muutos on yleismaailmallinen, saumaton ja helposti ihmisten hyväksyttävissä ympäri maailmaa. Hän toteaa, että monet tekijät määrittävät ajoituksen, mm. astrologiset energia-asetelmat, uusien järjestelmien loppuvalmistelu ja valmius käyttöönottoon sekä ihmisten avoimuus ja vaatimus syvälliseen ja aitoon transformaatioon maailmassa.

Näyttää myös selvältä, ettei Tapahtumaa voi olla, ennen kuin valovoimat ovat todella voittaneet – ennen kuin kaikki pimeät, maan ulkopuolisten pyörittämät voimat on täysin poistettu planeetaltamme. On myös välttämätöntä, että se verkko joka kiertää Maata ja pitää meidät karanteenissa, on purettu täysin.

Kuten olemme nähneet, tätä tapahtuu melko nopeasti tässä kohtaa, vuoden 2017 loppupuolella. Lisäksi Cobran mukaan vapautumiseen sisältyy niiden olentojen poistaminen, jotka tunnetaan sisätasoilla olevina arkontteina ja jotka ovat kontrolloineet ihmiskuntaa manipuloimalla – karmaprosessi, implantit ja muu tekoälyteknologia, jota he ovat käyttäneet hankaloittamaan ihmiskunnan henkistä kehitystä.

Yksi Wilcockin sisäpiiriläinen sanoi hänelle: "Tapahtuma jonka odotitte tapahtuvan 2012, tapahtuu todennäköisemmin 2017." Corey Goode toteaa, että hänen informaationsa indikoi sen tapahtuvan luultavammin jossain 2018–2023.

Vaikka se kestää näin kauan, se on ehdottomasti odottamisen arvoinen tapahtuma. Olemme täällä kaikki viidenteen ulottuvuuteen ylösnousemista varten. Muutama vuosi lisää vilahtaa vain ohi, aivan kuten viime vuodet ovat vilahtaneet. Ja kuka tietää? Tapahtuma voisi olla huomenna.

Tunnetko olevasi valmistautunut siihen?

Viitteet:

1. Arr, Dane. “The Event” (http://prepareforchange.net/transcript- ... uary-2013/)
2. Carty, Jonathan. “Voice Guided Video to The Event” (http://prepareforchange.net/voice-guide ... nt-432-hz/)
3. Cobra. “The Event and The Resistance”. (http://prepareforchange.net/transcript- ... uary-2013/)
4. Cobra. “Interview FAQ: The Event” (http://prepareforchange.net/cobra-inter ... tleArchive)
5. Davidson, Gordon Asher. The Transfiguration of our World. (https://www.amazon.com/Transfiguration- ... r+Davidson)
6. Sumner, Therese Zumi. “The Event Flash – the Galactic Wave of Love”. (http://www.theeventchronicle.com/the-ev ... wave-love/)
7. Wilcock, David. Ascension Mysteries (https://www.amazon.com/Ascension-Myster ... B0191ZL2EC)
8. Wilcock, David. “David Wilcock August 21 2017 – UFO Conference | Brand New Disclosure Update” (https://www.youtube.com/watch?v=NNk1lHfyCx8)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.4.2018 PÄÄNSISÄISEN "POLIISIN" KÄSITTELEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 18.04.2018 06:54

PÄÄNSISÄISEN "POLIISIN" KÄSITTELEMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
15.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Yksi 5D-tietoisuuden keskeisimpiä piirteitä on syyllisyyden, häpeän ja itse-epäilyn täydellinen puuttuminen. Voitko kuvitella kokevasi tämän? Voitko kuvitella sen upean sisäisen vapaudentunteen, jonka tämä toisi?

Kenties sinulla on ajoittain ollut tämä tunne, mutta olet havainnut vaikeaksi pitää siitä kiinni, kun olosuhteet tulevat haastaviksi. On harvinaista olla täysin vapaa näistä tunteista. Ne vaikuttavat ihmispsyyken luontaiselta osalta.

Jotkut väittäisivät jopa, että nämä tunteet ovat terveitä ja tarpeellisia. Tämä saattaa olla totta sillä hyvin pienellä prosenttiosuudella väestöstä, jolla on sosiopaattisia taipumuksia. Mutta useimmilla meistä se ei ole totta. Syyllisyys, häpeä ja itse-epäily ovat itse asiassa valtavan hyödyttömiä henkiselle heräämisellemme ja kasvullemme.

Miksi sitten näitä salakavalia tunteita jatkuvasti herää – riippumatta siitä, miten paljon henkisiä harjoituksia ja parannustyötä olemme tehneet vuosien saatossa?

"Sisäinen poliisi"

Kuten luultavasti tiedät, jokaisen sisällä on ns. superego tai sisäinen kriitikko. Se on hiljattain tunnistettu myös eräänlaiseksi tekoälyteknologiaksi, joka on käpylisäkkeen eetteritasolla ja jota kutsuaan "primaari-implantiksi". Olen kuvannut tätä laajasti muissa kirjoituksissa ja YouTubeissa.* Mutta pitääkseni homman kevyenä ja humoristisena tässä, viittaan siihen "sisäisenä poliisina".

Mikä nimi sille annetaankin, se toimii äänenä ja/tai tunteena, joka kertoo jatkuvasti, ettet ole jollain tavalla ok – ettet tee jotain oikein, tarpeeksi nopeasti tai tavalla, jolla sinun pitäisit tehdä se. Se tuomitsee aina ajatuksiasi, tunteitasi, päätöksiäsi ja tekojasi.

Joillakin ihmisillä tämä ääni on erittäin kova, toisilla hienovaraisempi. Joskus tunnereaktio voi herätä niin nopeasti, ettei edes käsitä reagoivansa johonkin.

On tärkeää ymmärtää, että tämä mekanismi saa periaatteessa tuntemaan erillisyyttä Lähteeseen – ja tuntemaan häpeää, syyllisyyttä ja itse-epäilyä. Ja ollen kaukana tietoisuuden elävästä ja oleellisesta osasta, se on vain päähän ohjelmoitu mekanismi, jonka tarkoitus on pitää heikkona ja voimattomana.

Monet ihmiset eivät edes tiedä tästä mekanismista psyykessään. Mutta ne jotka ovat tehneet itsensä parannustyötä, ovat usein hyvin tietoisia siitä ja keskittyvät vähentämään sen tuomitsevaa vaikutusta ja parantamaan sen aiheuttamia haavoja.

Tuomitseva sisäisen poliisi on nuijinut joitain ihmisiä vuosikausia, ja he yrittävät jatkuvasti parantaa arvottomuuden ja riittämättömyyden tunteita. Kun sisäinen tuomitseminen on näin vakavaa, se johtuu tavallisesti siitä kritiikistä ja tuomitsemisesta, jota he ovat saaneet lapsuudessa vanhemmilta, opettajilta ja muilta auktoriteettihahmoilta, mikä on lietsonut tätä sisäistä kritiikkimekanismia.

Suurta osaa aineiden väärinkäytöstä voidaan luultavasti pitää tuon henkilön hyvin voimakkaan sisäisen poliisin aiheuttamana. Huumeet ja alkoholi voivat väliaikaisesti hiljentää sen äänen – tai ainakin vähentää sen syyllisyys- tai häpeäreaktiota.

"Henkisen poliisin" tunnistaminen

Sisäisten poliisivoimien kenties salakavalin osasto on "henkinen poliisi". Sisäisen kriitikon tämä aspekti voi olla äärimmäisen salamyhkäinen. Tämä johtuu siitä, että henkinen poliisi sovittaa kaikki omaksumasi henkiset ajatukset, ihanteet, uskomukset ja tavoitteet hyvin ovelasti omaan agendaansa – luomaan häpeän, syyllisyyden ja itse-epäilyn tunteita silloin, kun et elä sen mukaan, mihin uskot.

Se tekee tämän vääristämällä ja vääntämällä henkiset ihanteesi ja uskomuksesi ankariksi ja pysyviksi säännöiksi siitä, mikä on hyvä, oikein tai henkistä – ja se jakaa tunnerangaistuksia, jos et tottele näitä sääntöjä. Oletko koskaan huomannut tätä?

Esimerkiksi, oletetaan, että jossain kohtaa omaksut uskomuksen, että meditointi on tärkeä harjoitus henkiselle heräämisellesi. Ja ryhdyt meditoimaan ja elät parhaasi mukaan tämän ihanteen. Mutta kenties et saa tehtyä sitä, minkä alun perin aioit. Miten kauan kestää, että tuo sisäinen ääni alkaa kalvaa sinua ja kertoa, että olet epäonnistunut, olet laiska, et ole sitoutunut omaan kasvuusi etkä koskaan saavuta valaistumista – tai jotain vastaavaa?

Tai kenties olet päättänyt, että haluat antaa anteeksi jollekin, joka on loukannut sinua. Kyky antaa anteeksi tuntuu sinusta henkiseltä – et halua pitää kiinni vihasta ja syyttelystä. Mutta niin paljon kun yritätkin, viha ja loukkaantuminen tulevat jatkuvasti esiin, ja huomaat, ettet pysty rehellisesti antamaan anteeksi tuolle ihmiselle. Taas kerran, miten kauan henkiseltä poliisilta kestää ottaa sinut hallintaansa, tuomita sinut ja vähätellä sinua, mikä aiheuttaa häpeää ja syyllisyyttä epäonnistumisesta henkisessä aikomuksessasi?

Korkeamman itsesi ja henkisen poliisin erottaminen

Saatat uskoa, että tämä ääni yrittää auttaa sinua ja pitää raiteilla henkisellä matkallasi. Haluathan olla kurinalainen henkisessä harjoituksessasi ja kokea korkeavärähteisiä tunteita ja anteeksiannon.

Tässä kohtaa on tärkeää kyetä erottamaan henkisen poliisin ja korkeamman viisautesi sisäinen ääni (johon voi sisältyä korkeamman itsen, henkioppaiden, arkkienkeleiden tai muiden opettajien ääniä). Nämä ovat hyvin erityyppisiä ääniä, mutta ne voi olla vaikea erottaa, jos et kiinnitä huomiota ja pysy tietoisena, kun kuulet jonkin sisäisen viestin.

Yksi tapa tietää, puhuuko tuo ääni totta, on viestin hyväntahtoisuuden tunne. Korkeampi itse ja oppaat eivät puhu sinulle tavalla, joka aiheuttaa syyllisyyttä, häpeää tai itse-epäilyä. Ne eivät tuomitse. Ne puhuvat rakastavasti, ystävällisesti ja ymmärtävästi. Ne tekevät ehdotuksia. Ne tarjoavat opastusta ja suojelua. Kun ne puhuvat sinulle, on syvä tunne kietomisesta ehdottomaan rakkauteen riippumatta siitä, mitä ajattelet, tunnet tai teet.

Toisaalta henkisen poliisin viestit ovat aina vähintäänkin jonkin verran negatiivisia ja kriittisiä. Välitön reagointisi häpeällä, syyllisyydellä tai itse-epäilyllä – tai masennuksella, pelolla, epätoivolla – on avain, että olet juuri kuullut henkisen poliisin äänen. Se on hyvin tuttu ääni, jonka olet kuullut suurimman osan elämääsi, joten sitä on vaikea saada kiinni.

Se on erityisen vaikeaa, koska tämä ääni puhuu auktoriteetin kera, kuin vanhempi tai pappi tai opettaja. Ja koska useimpien ihmisten tapaan sinut on ehdollistettu kunnioittamaan auktoriteetteja, otat itsestäänselvyytenä, että se puhuu totta sinusta – olet viallinen ja riittämätön ja sinun täytyy tehdä kovasti töitä, jos aiot koskaan saavuttaa henkisen vapauden tai olla "hyvä" ihminen.

Sisäisen auktoriteetin saaminen

Mitä siis voit tehdä kehittääksesi tunteen sisäisestä auktoriteetista ja saadaksesi vapauden henkisestä poliisista?

1. Nappaa se kiinni, kun se puhuu sinulle. Valppaus ja tietoisuus on avain. Tule tietoiseksi siitä, kun se antaa sanallisia tai tunneviestejä. Nämä viestit voivat olla hyvin hienovaraisia ja syvään juurtuneita. Tavallisesti silloin on taipumusta tulla tiedostamattomaksi, kun henkinen poliisi tekee työtään sinussa.

Kun saat sen kiinni, nimeä se. Oivalla selkeästi, mitä se on – jotain mikä ei ole ainoastaan hyödytöntä sinulle, vaan se myös heikentää pahasti henkistä heräämisprosessiasi. Tämä etäännyttää sinut automaattisesti siitä. Oivallat, ettei se kerro sinulle totuutta ja se on vain päähäsi ohjelmoitu mekanismi, joka on suunniteltu alentamaan värähtelyäsi.

2. Tiedosta tunnereaktiosi. Toinen askel on olla parhaansa mukaan reagoimatta ehdollistuneilla syyllisyyden, häpeän tai itse-epäilyn tunteilla. Jos nuo tunteet heräävät automaattisesti, älä tuomitse, työnnä pois tai yritä muuttaa niitä. Anna niiden vain olla. Tarkkaile niitä tuomitsematta ja oivalla, että ne ovat vain ehdollistuneita reaktioita.

3. Pidä puolesi sitä vastaan. Jos pystyt, niin vastusta sitten tätä kritiikkimekanismia – ei vihan tai katkeruuden kera, vaan maadoittuneen sisäisen auktoriteetin tunteella, sellaisena joka on oman tietoisuutensa herra. Kehota sitä tiukasti olemaan hiljaa. "Lopeta!" tai "Suu kiinni!" voivat olla hyvin tehokkaita.

Näe tuo mekanismi tukeutujana, joka on hallinnut sinua ilman todellista henkistä auktoriteettia. Ja ota energeettisesti sen "paikka" keskellä päätä. Näet, että tämän tehdessäsi sen on pakko astua alas. Se ikään kuin tietää, että se on ollut isäntäsi vilpillisin keinoin ja perimmiltään sinulla on valta siihen.

4. Tuo sisään rakkautta. Sitten on aika kutsua rakkautta olemukseesi: rakkautta sitä sisäistä lasta kohtaan, jota tämä kritiikkimekanismi on kiusannut ikuisuuden. Selitä myötätuntoisesti tälle nuoremmalle itselle, miten olet oivaltanut, että olet pitkän aikaa sallinut kritisoitavan sitä sekä tuomittavan sen ja laitettavan häpeämään – ja olet pahoillasi tästä.

Lisää sitten, että otat nyt ohjakset ja teet parhaasi, ettei sitä tapahdu enää. Selitä myös, että opettelet vielä, miten pysytään tässä roolissa, ja saatat lipsua toisinaan – mutta aikomuksesi on pysyä valppaana ja olla sallimatta tuon kiusaaja-kriitikon olla ohjaksissa enää.

Rakkaus itseäsi kohtaan laittaa sinut luonnollisesti korkeampaan värähtelyyn. Ja itse asiassa ollessasi tässä korkeammassa värähtelyssä, voit alkaa jopa rakastaa tuota henkistä poliisimekanismia. Huomaat, ettei sillä ole mitään puolustusmekanismia rakkautta, luomakunnan korkeinta taajuutta, vastaan.

Olet luonnostaan paljon voimakkaampi kuin se. Sinä olet todellinen. Sinä olet tietoisuus – se ei ole. Riittävällä rakkaudella voit alkaa vapautua täysin sen tyranniasta.

Muut sisäiset poliisivoimat

Sisäisessä poliisissa on muita osastoja, joista saatat tulla myös tietoiseksi. Sellaisia kuin "ruokapoliisi". Jos haluat kiihkeästi parantaa ruokavaliotasi, sisäisten poliisivoimien tämä osa saattaa elää ja voida hyvin sinussa. Saatat oivaltaa, että joka kerta kun syöt jotain, mikä sisältää esimerkiksi sokeria, geenimanipuloituja ruoka-aineita tai epäorgaanisia lisäaineita, ruokapoliisi tulee esiin täydellä voimalla. Saatat huomata puolustautuvasi sitä vastaan ja selittäväsi, miksi syöt sitä tai miksi et ole huono tai heikko ihminen. Voit nauraa tämän naurettavuudelle.

Tai miten olisi "hammaspoliisi"? Oletko tietoinen siitä aina, kun unohdat käyttää hammaslankaa tai et harjaa hampaita tarpeeksi kauan? Ja tietysti on aina "liikuntapoliisi", joka voi myös tehdä olostasi kurjan, kun sinua ei huvita harrastaa liikuntaa.

Taas kerran, tavoitteet joita sinulla on terveyteen liittyen, voivat olla hyvin arvokkaita ja hyödyllisiä. Mutta sisäinen poliisi tekee tiukkoja ja pysyviä sääntöjä noista tavoitteista ja rankaisee sinua tunteellisesti, jos rikot niitä. Tätä pitää etsiä ja napata se kiinni. Ajattele sitä: minkä mielivaltaisten sääntöjen sallit pyörittää elämässäsi?

Henkisyydessä ei ole tiukkoja ja pysyviä sääntöjä

Oikeasti ei ole mitään tiukkoja ja pysyviä sääntöjä, jotka koskevat henkisyyttä tai parasta tapaa elää. Henkisellä polulla on valtava valikoima opetuksia, koska ei ole yhtä tietä. Jokaisen täytyy noudattaa omaa ainutlaatuista tapaansa löytää tiensä Kotiin.

On tärkeää myös ymmärtää, että 3D-todellisuuden kaikkien luontaisten rajoitusten ja vääristymien vuoksi, kenenkään on hyvin vaikea edetä helposti täyteen heräämiseen, edes parhaissa olosuhteissa. Siksi on tärkeää olla kiltti itsellesi, kun etsit omaa tietäsi.

Kunnioita itseäsi. Pidä kiinni valinnoitasi ja päätöksistäsi. Salli itsesi tehdä virheitä. Älä anna sisäisen poliisin sanella, miten elät tai mitä tunnet itsestäsi.

Ja muista pitää hauskaa tässä sisäisen poliisin nappaamisessa, jos voit. Ota se huumorilla. Huumori on toisinaan melkein yhtä voimakasta kuin rakkaus, kun heräät siksi upeaksi ja voimakkaaksi henkiolennoksi, joka olet.

*Katso lisää primaari-implantista pdf:stä "Preparing for the Event" (http://vidyafrazier.com/wp-content/uplo ... -29-18.pdf), sivu 9. Kuvaan sitä myös Youtubessa "A Message for Starseedes" (https://www.youtube.com/watch?v=lzrk7-h2R-M), noin 13 minuutin kohdalla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.5.2018 5D-TIETOISUUDEN VALITSEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 22.05.2018 19:45

5D-TIETOISUUDEN VALITSEMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
18.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Näinä päivinä on paljon luettavaa viidennestä ulottuvuudesta ja siitä, miltä tuntuu ja näyttää, kun olemme ylösnousseet tähän korkeampaan ulottuvuuteen. Tämän korkeamman taajuuden kauneus ja rauha voi saada aikaan voimakasta kaipausta.

Kuvittele kulkevasi syvässä hyvinvoinnin tietoisuudessa kaikilla tasoilla – olet rauhallinen, onnellinen ja vapaa, avoimen ja rakastavan sydämen kera. Läsnä, utelias, innostunut ja optimistinen. Tunnet voimaa, itseluottamusta ja kyvykkyyttä.

Toisin sanoen koet sellaisen olotilan, jossa monet tunteet ovat poissa, esim. pelko, ahdistus, häpeä, syyllisyys ja puute. On periaatteessa kokemus syvästä ja laajentavasta vapaudesta ja ilosta.

Vilauksia 5D-tietoisuudesta

Kenties olet saanut vilauksia tällaisesta olotilasta – tai jopa pidempiä aikajaksoja – joissa sinulle on annettu tämä korkeavärähteinen tietoisuus. Mutta kenties olet useimpien ihmisten tapaan palannut lopulta siihen 3D/4D-oletustietoisuuteen, jossa olet aiemmin elänyt. Tämä palaaminen taaksepäin voi joskus aiheuttaa suurta ahdistusta ja hämmennystä.

Tätä ei tarvitse tapahtua, jos oivallat, että sinulle on annettu viitekohta siitä, mihin olet matkalla – olotila jossa tunne olevasi äärettömästi vapaampi ja onnellisempi kuin nyt. Se on ennakkoesitys siitä, mitä on tulossa – ja luultavasti vain hyvin himmeä versio siitä, mitä oikeasti on varastossa sinulle sitten, kun ylösnousemisesi viidenteen ulottuvuuteen on tapahtunut.

Kuitenkin on tärkeää oivaltaa, ettei sinun tarvitse odottaa passiivisesti 5D-tietoisuuden "tapahtumista" sinulle. Voit todellakin yhdistyä siihen enemmän ja enemmän ajan kuluessa, kunnes 5D:stä tulee jokapäiväinen oletustietoisuutesi.

5D-tietoisuuden kehittäminen

On sanottu, että 5D-tietoisuuteen liittyy jokaisen ajatuksen, jokaisen tunteen ja jokaisen teon hallitseminen joka hetki. Tämä vaatii tiedostamista ja valppautta, mutta siihen ei tarvitse liittyä levottomuutta ja liikavaruillaanoloa.

Siihen liittyy pelkästään sitoutuminen löytämään ne negatiiviset ja tavanomaiset ajattelu- ja tunnemallit, joita olet tiedostamatta oppinut vuosien saatossa, ja oleminen rehellinen itsellesi niiden osalta – mutta tuomitsematta yhtään sitä, mitä löydät, ja lankeamatta häpeään tai syyllisyyteen sen vuoksi. Päätät pelkästään muuttaa ne korkeammaksi taajuudeksi, jos on tarvetta.

Erityisesti siihen liittyy niiden asenteiden tai reaktioiden tiedostaminen, joihin tiedostamatta lankeat, kun tunteesi laukaistaan – esim. pelko, viha, syyttely, syyllisyys, tuomitseminen tai häpeä.

Esimerkiksi voit kysyä itseltäsi, elätkö yleisesti ottaen pessimistisellä tai pelokkaalla asenteella. Tai reagoitko automaattisesti vihalla, häpeällä tai pelolla kohdatessasi tiettyjä tilanteita. Masennutko kenties, kun juuri mitään ei tapahdu elämässäsi? Turvaudutko ruokaan, alkoholiin, huumeisiin tai seksiin saadaksesi ajatukset pois tuskastasi?

On myös tärkeää tiedostaa, mitä oletusasenteesi ihmisistä, politiikasta, suhteista ja elämästä yleisesti näyttävät olevan. Oletko usein toiset tuomitseva? Oletko ihmisten kanssa vastakkain tietyistä aiheista? Onko sinulla negatiivisia uskomuksia ja asenteita vastakkaista sukupuolta kohtaan?

Jos huomaat itselläsi tällaisia negatiivisia reaktioita ja asenteita jotain kohtaan, voit oivaltaa, etteivät ne edesauta 5D-tietoisuuden kehittymistä. Mutta ei tarvitse olla ylivoimaista ajatella niiden muuttamista. Tämä prosessi voidaan tehdä vähitellen, vaivattomasti ja muistaen pysyä myötätuntoisena itselleen.

Erityisesti on tärkeää, ettet näe itseäsi millään tavalla viallisena tai että sinun täytyy korjata itsesi. Sinussa ei ole mitään vikaa. Kyse on vain tavoista, joita olet kehittänyt – kuten kuka tahansa muu joka elää tällä 3D-planeetalla – ja jotka eivät ole hyödyllisiä sinulle.

5D-tapojen valitseminen

Miten siis ryhtyä kehittämään uusia korkeamman ulottuvuuden tapoja? Tässä on joitain valintoja, joita voit tehdä, ja se johtaa sinut helpommin ja helpommin 5D-tietoisuuteen.

1. Valitse optimismi. Jos kiinnität jatkuvasti tarkkaa huomiota kaikkiin myrskyisiin tapahtumiin tämän päivän maailmassa, voi olla vaikeaa olla optimistinen tulevaisuudesta. Useampi geopoliittinen tilanne näyttää vakavalta tässä kohtaa, ei vain tietyille ihmisryhmille tai maille, vaan maailmalle laajemmin.

Lisäksi oma elämäsi saattaa hajota, kun koet jatkuvasti lisääntyvää menetystä ja epävarmuutta. Saattaa tuntua viisaalta ja "realistiselta" olla pessimistinen, jotta voit tuntea olevasi turvassa pettymyksiltä ja valmistautunut pahimpaan, jos se tapahtuisi.

Ja kuitenkin 5D-tietoisuuden tärkeä aspekti on valontäyteinen optimismi – fokus siinä, mikä menee hyvin, ja huoleton luottamus, että kaikki selviää loppujen lopuksi. Tähän sisältyy se tietäminen, että on jokin korkeampi suunnitelma ja voit uskoa siihen.

On myös ymmärrys, että universumi vastaa ajatuksiisi ja tunteisiisi luomalla lisää sitä, mihin keskität huomiosi ja minkä tunteiden annat kulkea vapaasti sisälläsi.

Jos päätät olla optimistinen elämän suhteen ja odottaa sen antavan sinulle, mitä tarvitset, niin voit nähdä, että se aina tapahtuu. Tämä ei merkitse vain tilapäistä toiveikasta ajattelua, että jotain hyvää saattaa tapahtua. Tilapäinen toivo ei riitä. Vaaditaan johdonmukaista optimismia tietäen, että elämä ratkeaa positiivisesti – joskus eri tavalla, kuin olisit toivonut, mutta loppujen lopuksi aina positiivisesti ja suotuisasti.

2. Valitse luottamus. Voidakseen pysyä optimistisena, täytyy luottaa siihen, mitä tapahtuu. Ja uskoa, että sinusta huolehditaan ja sinulle annetaan sitä, mikä on todellisuudessa parasta sinulle, vaikkei hetkessä olisikaan selvää, miten jokin tilanne voi palvella sinua.

Jumalaan luottaminen merkitsee myös irtipäästämistä niistä asioista ja tilanteista, jotka otetaan sinulta tavalla tai toisella – ja luottamista, että menettämäsi asiat olivat lisäkehityksesi esteitä.

Luottamuksen kehittäminen ei ole aina helppoa. Se on tärkeää ottaa hitaasti askel kerrallaan, jottei se aiheuta sinulle ahdistusta. On myös oleellista muistaa sanonta Allahiin luottamisesta – sitoen myös kamelisi. Kyse on tanssista, jossa täytyy pitää toisessa kädessä 5D-todellisuutta, jota alat kokea, ja toisessa 3D/4D-todellisuutta, joka tapahtuu edelleen maailmassa tällä hetkellä.

Siis ole viisas siinä, mihin luotat – pidä huolta itsestäsi. Mutta jos pelko herää, kyseenalaista se. Kysy itseltäsi rehellisesti, onko pelolle todellinen syy tilanteessa, jossa olet. Hyvin paljon pelosta on automaattireaktio, joka perustuu entisiin traumoihin ja noissa tilanteissa tehtyihin pelokkaisiin päätöksiin, ja kun otat aikaa tutkia pelkoasi nykytilanteessa, voit usein nähdä, ettei se ole todellisuudessa oikeutettua. Se on vain tapa, jonka voit päättää muuttaa.

3. Valitse onnellisuus. Tämä voi olla haastava ehdotus, jos uskot, että onnellisuuden tuovat ulkoiset tapahtumat, olosuhteet ja suhteet – kuten useimmat ihmiset uskovat. Voit havaita, että onnellisuus on asia, jonka voit päättää kokea. Sinulla on tietämys tästä tunteesta ja olotilasta sisälläsi.

Tiedosta ja löydä se. Se on valittavanasi koska tahansa, tapahtumista riippumatta. Itse asiassa, sitoutuessasi täysin valitsemaan optimismin elämääsi voit havaita, että onnellisuus ilmestyy luonnostaan. Mutta näiden kummankin pitäminen mielessä saattaa olla hyödyllistä.

4. Valitse rakkaus ja myötätunto. Tämä on luultavasti helppo juttu – tietysti ymmärrät, että rakkaus ja myötätunto ovat korkeaa värähtelyä ja valitset tämän reaktion aina, kun voit. Ongelmana on, että toisinaan tunteet voidaan laukaista niin nopeasti, ettei tätä henkistä ymmärrystä edes herää vaikeassa tilanteessa, joka sinulla on jonkun toisen tai itsesi kanssa. Mutta taas kerran, tätä tietoisuutta voit kehittää itsessäsi, jos teet siitä tärkeän.

Aina kun tunnet siirtyväsi vihaan, syyttelyyn tai häpeään, parhaasi mukaan tiedä, etteivät rakkaus ja myötätunto ole ainoastaan korkeampaa taajuutta kuin ne ja useimmat muut tunteet, vaan myös voimakkaampia. Avoin ja rakastava sydän on yksi 5D-tietoisuuden pääaspekti.

5. Valitse kiitollisuus. Vielä yksi voimakas reaktio tilanteisiin tai elämään yleensä on kiitollisuus. Tietoinen päätös tuntea sitä voi automaattisesti nostaa värähtelyäsi. Ja se voi muuttaa koko näkemyksesi jostain tilanteesta ja auttaa näkemään asioita, joita et nähnyt aiemmin. Lisäksi keskittyminen kiitollisuuteen hälyttää universumin jatkamaan sellaisten tilanteiden ja asioiden antamista, joista olla kiitollinen.

6. Valitse pysyä nyt-hetkessä. Tietyllä tavalla voimakkain valinta, jonka voit tehdä missä tahansa hetkessä, on tuoda tietoisuutesi nyt-hetkeen, siihen mitä tapahtuu tällä hetkellä. Hyvin paljon pelosta, ahdistuksesta ja masennuksesta kumpuaa jatkuvasta fokusoitumisesta menneisyyteen ja tulevaisuuteen. Kun tuot tietoisuutesi johdonmukaisesti tähän hetkeen, voit tuntea kaikkien noiden mielen huolien häviävän pois ja koet sen selkeän, valoisan ja iloisen läsnäolon, jonka havaitset olevan luontaisena joka hetkessä.

Henkisen heräämisesi todellinen arvostaminen

Kaikki tämä voi tuntua paljolta työltä ja kenties liian vaikealta huomioitavaksi kiireisen elämän keskellä. Ja se saattaa olla totta sinulle. Se vaatii ehdottomasti vähän aikaa ja ponnistelua, eikä se ehkä tunnu kovin tärkeältä sinulle – ainakaan tällä hetkellä.

Jos kuitenkin olet elämässäsi kohdassa, jossa henkinen vapaus on tärkein halusi, ja tiedät myös, että olet tässä elämässä auttamassa toisia ulottuvuusmuutoksesta läpi, löydät itsestäsi päättäväisyyttä tehdä vaadittavan sisäisen työn ja muuttaa niitä tietoisuustapojasi, jotka alentavat jatkuvasti värähtelyäsi.

Muista, että voimakkaita valotaajuusaaltoja virtaa nyt planeetalle auttamaan sinua tekemään tämän. Kun yrität jollain tapaa nostaa tietoisuuttasi jatkuvasti, voit saada näitä aaltoja kiinni ja ratsastaa niillä. Ja mitä enemmän teet tätä, sitä helpommaksi niiden kiinnisaaminen tulee, koska olet luonut uusia korkean ulottuvuuden tapoja, jotka siirtävät sinut vähitellen 5D-tietoisuuteen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.7.2018 TURHAUTUNUT PARANTUMISPROSESSIIN? – 5D-PARANTAMINE

ViestiKirjoittaja hammer » 30.07.2018 20:23

TURHAUTUNUT PARANTUMISPROSESSIIN? – 5D-PARANTAMINEN VOI OLLA VASTAUS

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
27.7.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monilla meistä ylösnousemusprosessi vaatii erilaisten parantamismenetelmien käyttöä auttamaan vanhojen ja rajoittavien tunnetasapainottomuuskaavojen ja huonon terveyden selvittämistä. Näitä epämukavia kaavoja nousee jokseenkin kaikilla näinä päivinä, ja voi olla vaikeaa selviytyä jokapäiväisestä elämästä, jos niitä ei tunnisteta eikä niihin tartuta tietoisesti.

Saatat tosiaankin havaita, että tiettyjä terveys- ja tunneongelmia nousee jatkuvasti, uudestaan ja uudestaan, vaikka tekisit mitä. Tai kenties olet kokenut parantuvasi jossain kohtaa, mutta sitten myöhemmin huomaat "menettäneesi" sen. Ja olet turhautunut ja ihmettelet, mikä on pielessä, mikä sinulta on mennyt ohi tai parannutko koskaan aidosti ja täysin. Jos näin on, saatat olla valmis ns. 5D-parantamiseen, kuten kutsun sitä.

Uusi parantamismalli

Viimeiset vuosikymmenet olen sekä saanut itselleni että antanut toisille monenlaisia parantamismenetelmiä, ja useimmiten olen havainnut ne tietyssä määrin hyödylliseksi. Noin viimeisten kymmenen vuoden aikana olen kuitenkin havainnut, ettei mikään näistä menetelmistä, joita olen käyttänyt, ollut kovin tehokas enää.

Ihmisten taajuuden noustessa tarvitaan ikään kuin uusia korkeamman taajuuden menetelmiä ja perspektiivejä parantamiseen. Tämän ymmärtämiseksi paremmin olen keksinyt mallin, joka määrittää, pidetäänkö jotain parannusmenetelmää 3D-, 4D- vai 5D-typpisenä parantamistapana. Tässä mallissa kyse ei ole niinkään siitä, että itse parantamismenetelmä määrittää ulottuvuuden, vaan se tietoisuus ja ymmärrys, joka on läsnä sitä käytettäessä.

3D-parantaminen

Esimerkiksi lähestymistapa joka keskittyy yksinomaan kehoon tai mieleen, voi olla hyödyllinen jossain määrin. Mutta jos ei ole mitään ajatusta tai ymmärrystä siitä, kuka olet sieluna tai että kehon, mielen ja tunteiden välillä on yhteys, sen tehokkuus voi olla äärimmäisen rajoittunut. Menetelmiä joita käytetään tämän ymmärryksenpuutteen kera, määrittäisin 3D-parannusmenetelmiksi.

Kehon 3D-parantamismenetelmiin on yleisesti sisältynyt suurin osa niistä, joita käytetään länsimaisessa, allopaattisessa lääketieteessä reseptilääkkeiden rinnalla. Jos olet samanlainen, kuin monet ihmiset, olet ehkä päättänyt käyttää allopaattista lääkintää ainoastaan silloin, kun se on ehdottomasti välttämätöntä (kirurgian kaltaisissa asioissa), koska et halua ottaa lääkkeitä tai et pidä siitä, että allopaattisilta lääkäreiltä puuttuu usein kokonaisvaltainen lähestymistapa terveyteesi.

Jos olet riittävän vanha, muistat ehkä, miten 60-luvun alkupuolella esiteltiin kiropraktiikka, joka tarjosi suurempaa ymmärrystä ihmiskehosta, ruokavalion merkityksestä ja niistä aineista, joita alettiin kutsua "terveysravinnelisiksi". Tämä lähestymistapa loi suuremman ymmärryksen kehosta ja sen tarpeista. Mutta tämäkin menetelmä on osoittautunut vain osittain hyödylliseksi monille ihmisille.

Jos olet lähestynyt psykologista parantamista viimeisen 50 vuoden aikana, olet ehkä kokeillut perinteistä puheterapiaa. Siinä on luultavasti tutkittu mieltäsi ja persoonallisuuspiirteitäsi, jotka ovat edistäneet kärsimystäsi, ottamalla selville niiden haavojen syyt, joita sait lapsena.

Tai olet oppinut parempia kommunikointitaitoja ja sitä, miten kehitetään tyydyttävämpiä suhteita. Kenties tämä menetelmä on ollut jossain määrin hyödyllinen – erityisesti jos olit aluksi tutkinut vähän itseäsi.

Tärkeä aspekti tiedostaa näissä kummassakin parantamislähestymistavassa on kuitenkin, että näiden menetelmien käyttäjät hahmottavat sinut yleisesti sellaiseksi, joka on sairas tai haavoittunut. On tavallisesti uskomus, että sinussa on jotain vikaa, jokin on rikki. Ja sinut täytyy korjata. Ja kun tähän lisätään tietämättömyys mistään korkeammasta, kuten korkeampi itse tai sielu, niin se on periaatteessa syy, miksi kutsuisin niitä "3D-parantamistavoiksi".

4D-parantaminen

Olet ehkä kokeillut viime vuosisadan loppuvuosikymmeninä niitä, joita kutsuisin "4D-parantamiseksi" – menetelmiä jotka kumpuavat itämaisista henkisistä ja terveysperinteistä ja jotka on esitelty lännelle.

Nämä vaihtoehtoiset parantamismenetelmät alkoivat lisääntyä ympäri länsimaita ja niihin sisältyi sellaisia käytäntöjä, kuin akupunktio, ayurveda, homeopatia, kiinalainen lääketiede ja tietyt joogamuodot.

Kenties olet perehtynyt myös itämaisiin henkisiin perinteisiin, jotka tarjoavat meditointimuotoja, jotka saattaisivat auttaa sekä kehoa että mieltä. Kenties olet ollut tyytyväinen tuloksiin, joita olet saanut näistä parantamismenetelmistä.

On todennäköistä, että olet kokeillut myös transpersoonallisen psykoterapian uusia muotoja, joita alkoi ilmestyä 1980-luvulla ja joista monet korostavat mielen ja kehon somaattista yhdistämistä, jotta päästään käsiksi tiedostamattomaan mieleen.

Olet ehkä myös kokeillut muita kokemusperäisiä menetelmiä tietoisuuden laajentamiseen, joita on lisätty psykoterapiaan ja joissa käytetään joskus erilaisia hypnoosimuotoja – kuten sisäisen lapsen terapia, uniterapia, entisten elämien terapia, sielun hakeminen, varjotyö, uudestisyntyminen, olentojen vapautus, äänidialogi ja shamanistiset harjoitukset.

Kaikki nämä yrittävät eri tavoin siirtyä niiden perinteisten menetelmien ohi, joissa tutkitaan tiedostamatonta osaa pelkästään rationaalisella mielellä. Ja monet ihmiset – erityisesti ne joille parantaminen ja henkinen herääminen on jokseenkin uutta – saavat edelleen suurta hyötyä kaikista näistä menetelmistä ja oppivat elämään terveempää, integroidumpaa ja tyydyttävämpää elämää.

Ja kuitenkin oman kokemukseni mukaan monissa näistä parantamismenetelmistä on usein vielä se perspektiivi, että sinut täytyy korjata ja parantaa tullaksesi eheämmäksi ihmiseksi. Vaikka näiden menetelmien harjoittajat saattavat tunnustaa korkeamman itsen tai sielun läsnäolon, he näkevät usein vielä ihmiset pirstoutuneena ja haavoittuneena ja parannusta tarvitsevana.

5D-parantaminen

On tiettyjä parannusmenetelmiä, joita voitaisiin pitää 5D-parantamisena pelkästään sen vuoksi, että niissä työskennellään energiakeinoin, ei fyysisin tai mentaalisin. Ja toisinaan, koska mieli ei ymmärrä, miten tuo parantaminen toimii, sen tulokset voivat tuntua taianomaisilta tai korkeammalta ulottuvuudelta. Moniin näistä menetelmistä liittyy uskomattomien uusien teknologioiden käyttämistä. Toisiin liittyy parantaminen kvanttikentässä ja joskus niitä annetaan kaukohoitona.

On kuitenkin tiettyjä periaatteita ja tiettyä ymmärrystä, jotka ovat kenties tärkeämpiä jonkin parantamismenetelmän määrittämisessä 5D:ksi. Yksi ymmärrys on, että negatiiviset tunteet ja ydinuskomukset ovat melkein aina kaiken fyysisen sairauden ytimessä. Mieltä ja kehoa täytyy pitää kokonaisuutena.

Yksi on, että olet vastuussa omasta parantumisestasi: menet parantajalle hakemaan apua, mutta parantaminen on kumppanuusprosessi. Usein todellakin ymmärretään, että sinä teet parantamisen (tai tietoisesti sallit sen) – parantaja auttaa sinua vain pitämällä tilaa tämän tekemiselle.

Vielä yksi parantamisperiaate jota pitäisin 5D:nä, on oivallus, että sekä tunne- että fyysiset ongelmat ovat voineet alun perin kehittyä aiemmissa elämissä, ja näin karman rooli elämässäsi täytyy ymmärtää ja ottaa huomioon.

Lisäksi täytyy ymmärtää ylösnousemusprosessia ja tässä tietoisuusmuutoksessa kokemiasi oireita, jotta parantumispolkusi voi olla selkeä ja mahdollisimman kokonaisvaltainen.

Keho ja mieli ovat 3D:n navigointityökaluja

Mutta kenties tärkein sellaisen parantamismenetelmän aspekti jota kutsuisin 5D-parantamiseksi, on sekä sinun että terapeutin omaksuma perspektiivi: sinua ei nähdä haavoittuneena tai sellaisena, joka täytyy korjata.

Siinä nähdään, että todellisuudessa olet jo ehjä, koska et ole perimmiltään mieli etkä keho. Olet sielu, voimakas henkiolento, joka on inkarnoitunut ihmismuotoon, mihin sattuu kuulumaan kahden työkalun käyttö – fyysinen keho ja mieli, joita kumpaakin haittaa se kolmannen ulottuvuuden taajuus, jossa olet.

Tästä perspektiivistä voit nähdä, ettet tarvitse niinkään parantamista, vaan henkistä heräämistä. Kyllä, kehosi ja mielesi saattaa tarvita vähän apua päästäkseen suurempaan harmoniaan ja eheyteen. Tämä on erittäin tärkeää – on oleellista oppia rakastamaan täysin itseään ja myös pitämään hyvää huolta kehostaan.

Mutta on tärkeää pitää mielessä, ettei tämä ulkoinen kehon-mielikuori ei ole se, kuka perimmiltään olet. Mielesi ja kehosi ovat väliaikaisia ja epätäydellisiä työkaluja, joita käytät navigoimiseen tällä 3D-todellisuustasolla. Ne eivät ole, kuka olet.

Jos voit herätä tähän totuuteen, niin parantamisesta tulee täysin eri peliä. Ymmärrät, ettet paranna haavoittunutta ja pirstoutunutta itseäsi – se kuka olet, on jo ehjä ja täydellinen. Yrität pelkästään parantaa niiden työkalujen tehokkuutta, joiden kanssa tulet selviytyäksesi tässä 3D-maailmassa. Ja voit ymmärtää, että nämä työkalut ovat luonnostaan epätäydellisiä eikä niistä ehkä koskaan tule "ehjiä" – tai niiden ei koskaan tarvitse olla.

Parantumisprosessi ei tietenkään koskaan ole selväpiirteinen – jokainen on ainutlaatuinen siinä, miten hän kulkee tätä polkua. Ja joskus voit "päivittää" 4D- ja myös 3D-parantamismenetelmät 5D:ksi pelkästään tuomalla mukaan 5D-parantamiseen liittyvän korkeamman tietoisuustaajuuden.

Sen pitäminen mielessä, kuka todellisuudessa olet, voi oikeasti vaikuttaa parantumisprosessissa – siinä miten koet parantamistyön ja siinä, miten tehokasta ja nopeaa se on.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.11.2018 KRIISEJÄ, KATASTROFEJA JA TRAGEDIOITA – TILAISUUK

ViestiKirjoittaja hammer » 25.11.2018 19:21

KRIISEJÄ, KATASTROFEJA JA TRAGEDIOITA – TILAISUUKSIA NOPEAAN JA RADIKAALIIN EVOLUUTIOON

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
22.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

En usko, että näinä aikoina on ketään, jonka ei tarvitse käsitellä jonkinlaista kriisiä – tapahtuu se sitten hänen omassa elämässään tai hänen tuntemisensa ihmisten elämässä. Tämä on ylösnousemusprosessissa aikaa, jolloin kaikki negatiiviset kolmannen ulottuvuuden mallit, ajatukset, tunteet ja teot – tästä elämästä sekä entisistä elämistä – nousevat sisällämme tullakseen nähdyksi, ymmärretyksi ja lopultakin ratkaistuksi. Voimakkaat valoaallot joita virtaa Maahan tässä kohtaa, vaativat sitä.

Valotyöntekijä-esteradan juokseminen

Meille jotka tunnemme, että meillä on jokin henkinen tehtävä, kriisejä tuntuu toisinaan tulevan peräjälkeen. Tai tapahtuvan kaikki samaan aikaan. Voi todella tuntua siltä, että olemme valotyöntekijän esteradalla – kiiveten korkeille muureille, kantaen uskomattoman raskaita reppuja, ryömien vatsallaan ja kaikkia muita hulluja asioita, joita esterata tarjoaa.

Mitä tahansa ratkaisemattomat ongelmamme ovat, ne tulee päin naamaa. Mitä tahansa 3D-kaavamme ovat – rajoittuneet juuriuskomuksemme, matalavärähteiset tunteemme – meidän täytyy käsitellä ne. Siitä voi toisinaan tulla uskomattoman intensiivistä, ja voi tuntua siltä, ettei ole mitään tapaa ratkaista sitä, mitä tapahtuu, tai toisinaan edes jatkaa eteenpäin.

Monet meistä kokevat paljon menetystä. Jotkut ihmiset menettävät rakkaitaan ja tuntevat syvää surua. Toiset menettävät työn, terveyden, kodin, ystäviä, avioliiton ja kumppanin. Kaikki mikä ei värähtele korkeammilla rakkaus-, harmonia- ja rauhataajuuksilla, täytyy jättää taakse tällä matkalla viidenteen ulottuvuuteen.

Kaikki tämä pakottaa meidät kulkemaan rohkeasti tuntemattomalle alueelle täysin luottaen, että meidät johdatetaan turvallisesti seuraavalle tasolle henkisessä evoluutiossamme – riippumatta siitä, miltä saattaa näyttää tai tuntua tällä hetkellä. Jos emme tee tätä valintaa, jäämme yleensä kompuroimaan hämmennykseen, tuskaan ja epävarmuuteen.

Tilaisuuksia nopeaan ja radikaaliin evoluutioon

Hyvä uutinen jonka voimme löytää kaikesta tästä, on, että ainoa tapa selviytyä tästä intensiivisten ja epämukavien energioiden tulvasta, on nostaa tietoisuutta. Voimme löytää sen valtavan tilaisuuden, joka meillä on kiihdyttää nopeampaan heräämisprosessiin. Voimme alkaa ymmärtää, että meille annetaan radikaali herätys nähdä kaikki energiat, jotka eivät palvele meitä henkisessä evoluutiossamme, ja tehdä jotain niille.

Taajuuden nopea nostaminen ei ole usein kovin hauskaa. Tiestä voi tulla hyvin kuoppainen. Voi olla hyvin tolaltaan saavaa ja hämmentävää tuntea, ettei tunne itseään enää. Kaikki vanhat ja tutut viitekohdat voivat hävitä, mikä jättää eräänlaiseen tyhjiöön.

Ja kuitenkin voit löytää, että juuri tätä olet täällä tekemässä – tekemässä tämän nopean siirtymän paljon korkeampaan taajuuteen. Ja että olet luultavasti auttamassa myös toisia tekemään saman.

Kalifornian tulipalot

Tietysti tämä on helpommin sanottu kuin tehty monissa tapauksissa. Erityisesti niillä ihmisillä, jotka ovat tällä hetkellä sietämättömän intensiivisissä tilanteissa – sellaisissa kuin ne kalifornialaiset jotka on tarvinnut evakuoida hallitsemattomien tulipalojen hajottaessa heidän kotinsa ja ryöstäessä heiltä kaiken turvallisuuden ja mukavuuden tunteen ja joissain tapauksissa rakkaita ihmisiä.

Tilannetta jossa nämä ihmiset ovat olleet, ei luultavasti osaa kukaan edes kuvitella, ellei ole kokenut samanlaista tilannetta. Se järkytys, murhe ja hämmennys jonka tällainen tapahtuma aiheuttaa, on usein musertava ja aiheuttaa valtavan trauman sekä mielelle että keholle.

Ja kuitenkin on niitä henkilökohtaisesti tuntemiani ihmisiä, jotka ovat menettäneet kotinsa Paradisen nuotiossa ja käsittelevät henkilökohtaisen katastrofinsa sen voimaantuneen ja vapautuneen tietoisuuden kera, johon he ovat tietoisesti siirtyneet. He ovat päättäneet valita elämän ja voimaantumisen, epätoivon ja uhriuden sijasta. He näkevät tilaisuuden päästää täysin irti menneisyydestään ja aloittaa kokonaan uusi elämä korkeammasta ilon, vapauden ja rauhan tietoisuudesta – riippumatta siitä, mitä tapahtuu.

He ovat niitä, jotka pystyvät nyt johtamaan toisia niiden kriisien läpi, joiden tapahtuminen luultavasti jatkuu planeetalla, kun siirrymme näiden siirtymäaikojen läpi. He tuntevat tuon alueen intiimisti – miten parantua, miten nostaa värähtelyä, miten jatkaa eteenpäin riippumatta siitä, miten vaikeaksi tulee. He ovat täällä oppiakseen tämän, jotta he voivat vuorostaan auttaa maailmaa parantumaan.

Kutsun teitä kaikkia maailmassa jatkuvasti muistamaan lähettää valoa ja rakkautta kaikille näille ihmisille, jotka joutuvat käymään läpi Kalifornian tulipalot – myös sen jälkeen, kun muut uutiset vääjäämättä työntävät näiden ihmisten ahdingon taustalle.

Nämä tulipalot ovat nielaisseet koko osavaltion – ne eivät ole aiheuttaneet ainoastaan monia kuolemia ja tuhansien kotien tuhoutumista, vaan myös valtavasti epäterveellistä savua kaikille ihmisille, jotka asuvat siellä. Tilanne on vielä huolestuttavampi, jos on lukenut raportteja siitä, että tulipalot ovat ilmastonmuokkauksen (https://prepareforchange.net/2018/11/16 ... ce-videos/) aiheuttamia.

Valon pitäminen muille katastrofeille ja kriiseille

Tietysti sama uutisista häviäminen on totta kaikkien muidenkin ihmisten osalta, jotka maailmassa kärsivät samanlaisista katastrofeista, kuten hurrikaanit, tulivuorenpurkaukset ja maanjäristykset, jotka näyttävät lisääntyvän jatkuvasti ajan kuluessa. Ja tietysti ovat myös ne, jotka ovat jääneet jumiin sota-alueille.

Saatamme haukkoa henkeä ahdistuksesta tai kauhusta, kun luemme tai kuulemme tällaisista tapahtumista jossain päin maailmaa – mutta sitten tavallisesti annamme uusien uutisten peittää muistomme niistä tuhansista ihmisistä, jotka joutuvat edelleen käymään läpi valtavia haasteita elämässään näiden katastrofaalisten tapahtumien seurauksena.

Kuten tiedämme, ahdistuksen ja masennuksen tunteminen näistä katastrofeista ei hyödytä mitenkään ketään. Mutta sen voimme jatkuvasti tehdä (sen lisäksi, että tuemme mahdollisuuksien mukaan fyysisellä tasolla), että viritymme koko ihmiskuntaan ympäri maapalloa päivittäisissä meditaatioissamme ja lähetämme valoa ja rakkautta noille ihmisryhmille, jotka kärsivät edelleen kovasti tänä maailman suurena mullistusaikana. Voimme tietoisesti virittyä yhteyteen, joka meillä on kaikkiin tällä planeetalla, ja kokea sen ykseyden, jonka me kaikki jaamme.

Tämä on meille yksi tärkeä tapa alkaa luoda uutta Maata – pysyä todella tietoisena siitä, miten tietoisuutemme on yhdistynyt koko ihmiskuntaan, ja muistaa, että nämä ovat merkityksellisiä aikoja koko lajimme evoluutiolle.

Katastrofien käyttäminen polttoaineena matkallamme

Ja voimme myös tietoisesti päättää ajaa tätä tuntematonta vuoristorataa viidenteen ulottuvuuteen mahdollisimman korkeassa tietoisuudessa ja kohdata myrskyisät haasteemme rohkeasti ja luottaen. Voimme itse asiassa päättää käyttää hyödyksi kaikki ne katastrofit, joita tapahtuu elämässämme, tilaisuuksina nopeaan ja radikaaliin transformaatioon.

Niin pelottavaa kuin se voi toisiaan ollakin, tämän transformaation olemme valinneet kokea tässä elämässä. Pääsemme siitä läpi, ja autamme luomaan uuden, unelmiemme Maan. Meidän täytyy vain ottaa askel kerrallaan – vaikka toisinaan kontaten. Selviydymme siitä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.12.2018 5D-ELÄMINEN HULLUSSA 3D-MAAILMASSA

ViestiKirjoittaja hammer » 02.01.2019 16:38

5D-ELÄMINEN HULLUSSA 3D-MAAILMASSA

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
31.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

2019 lupaa olla lisääntyvän kaaoksen vuosi maailmassa. Tämä on erityisen totta, jos raportit tuhansista syytteistä, sotatuomioistuimista, lisääntyvästä maahanmuuttajamäärästä USA:n rajoilla ja Washingtonin jatkuvista taisteluista joukkojen palauttamiseen liittyen – ja kaikesta muusta – pitävät paikkansa.

Vaikkei mikään näistä tilanteista todellisuudessa ilmentyisi tai pahentuisi, geopoliittinen kuva pysyy hälyttävänä monilla rintamilla. Se riittää pitämään meidät matalan taajuuden ahdistustilassa siitä, mitä saattaa tapahtua tulevina päivinä.

Miten sitten voimme jatkaa matkaamme viidenteen ulottuvuuteen kaiken tämän kaaoksen ja epävarmuuden keskellä? Se ei ole helppoa. Mutta se on mahdollista. Meidän täytyy vain fokusoitua henkilökohtaiseen ylösnousemusprosessiimme ja jatkaa taajuutemme nostamista kaikilla tavoilla, joihin pystymme.

Ole tarkkana uutisiin uskomisen kanssa

Ensinnäkin on tärkeää oikeasti tajuta, että suurin osa hälyttävistä asioista joita näyttää tapahtuvan maailmassa, ei ehkä ole edes totta. Muista, että suurin osa raportoiduista uutisista on vain toisen käden tietoa – parhaimmillaan. Ja ne yleensä raportoidaan joko tahallaan tai tahattomasti tietyn polarisoituneen ennakkokäsityksen kera.

Jos uskot johonkin pelkästään siksi, että siitä raportoidaan uutisissa – valtavirtauutiset tai netin riippumattomat journalistit – saatat tehdä virheen. Ne päivät ovat todella ohi, että voimme luottaa saamiimme uutisiin.

Kuten tulee aina vain selvemmäksi, valeuutiset ovat yleisiä ja on vaikeaa tietää mitään varmasti, ellet ole suoraan siellä, missä jokin asia tapahtuu (etkä silloinkaan voi olla oikeasti varma siitä, mitä näet, koska kulissien takana voi tapahtua jotain, mikä ei ole selvää).

Vaikuttavatko nämä tapahtumat todellisuudessa elämääsi?

Toiseksi on tärkeää kysyä itseltään, vaikuttavatko ne asiat, joita näyttää tapahtuvan maailmassa, todellisuudessa henkilökohtaiseen elämääsi. Tavallisesti eivät vaikuta. Yleensä vain se vaikuttaa sinuun, että ajattelet noita asioita.

Saatat uskoa, että huolestuminen tai suuttuminen tai tyrmistyminen kamalista asioista, joista luet tai kuulet maailmassa, on merkki välittämisestä, eettisestä ihmisestä – ja tietysti olet oikeassa. Ja tiedät, että olet yksi näistä ihmisistä.

Välität syvästi toisten kärsimyksestä ja välität niistä moraalittomista ja itsekkäistä päätöksistä, joita valtionpäämiehet tekevät. Välität niistä, jotka yrittävät luoda parempaa maailmaa. Olet empaattinen ja henkisesti suuntautunut ihminen, joka tuntee tuskaa, kun toiset kärsivät.

Mutta kysymys on: palveleeko sinua tai noita kärsiviä ihmisiä mitenkään, kun siirryt vihaan, syyttelyyn, masennukseen tai pelkoon katsoessasi uutisia? Tietysti, jos pystyt todella tekemään jotain konkreettista helpottamaan tuota kärsimystä, on tärkeää tehdä se. Mutta suurin osa näistä hälyttävistä tilanteista on oikeasti kontrollisi ulkopuolella.

On tärkeää tunnistaa se uskomus, usein tiedostamaton, että jos järkytyt hälyttävistä uutisista maailmassa, tämä vahvistaa sitä, että olet "hyvä" ihminen. Tavallaan se vahvistaa – siinä mielessä, että reagoit terveesti empatialla, mikä on tärkeä merkki henkisestä heräämisestä. Mutta tuohon järkytystietoisuuteen jääminen ja sen ylläpitäminen vatvomalla sitä ja sen kommunikoiminen toisille, ei ole merkki korkeammasta tietoisuudesta. Kuten varmasti tiedät, kaikki järkyttyneet tunteet, kuten viha, pelko, kiukku ja polarisoituminen, ovat matalaa taajuutta. Mikään niistä ei auta sinua pääsemään 5D-tietoisuuteen.

Omaan ylösnousemusprosessiisi fokusoituminen

Siis miten voi ylläpitää korkeamman tietoisuuden maailman kaiken kaaoksen ja epävarmuuden keskellä? Fokusoitumalla omaan ylösnousemusprosessiinsa – ja pysymällä rakastavana, ystävällisenä ja iloisena omassa elämässään. Ja mikä hyvin tärkeää, pysymällä luottavaisena: luota, että on jokin korkeampi suunnitelma, jota on joskus vaikea nähdä, mutta jonka olet tunnistanut aiemmin, kun sinulla on ollut korkeamman tietoisuuden kokemuksia.

Luultavasti tiedät hyvin, mitä korkeammat tietoisuusaspektit ovat: olla keskittynyt, rauhallinen, rakastava, anteeksiantava, iloinen, tyyni, optimistinen. Tämä on periaatteessa 5D-tietoisuutta. Olet luultavasti kokenut sitä aiemmin, muttet kenties minkään tekemisesi kautta – se tavallaan vain tapahtuu aika ajoin. Tai kenties se on ollut reaktio silloin, kun jotain upeaa tapahtuu elämässäsi.

Nyt on aika luoda hyvin tietoisesti näitä korkeamman taajuuden tunteita ja mielialoja ja fokusoitua niihin – näyttää niille olevan jokin syy tai ei.

5D-energia-aallolla ratsastaminen

Nyt on paljon apua tämän tekemiseen. 5D-energian voimakkaita aaltoja virtaa Maahan tässä kohtaa – ja ne vahvistuvat. Ne tulevat enemmän ja enemmän ulottuvillemme. Ei vaadi paljoa virittyä niihin, kurkottaa niiden energioihin. Ja kun teet sen, saatat huomata, että voit ratsastaa näillä aalloilla ja kokea synkronismia, joka on ennenkuulumatonta, ja näet myös pieniä ihmeitä päivittäin.

Voit päättää tietoisesti luottaa siihen, mitä tapahtuu elämässäsi, riippumatta siitä, miten paljon muutosta, menetystä tai epävarmuutta on. Ja voit päättää odottaa näkeväsi, miten uusia, korkeamman taajuuden suhteita, tapahtumia ja olosuhteita alkaa virrata elämääsi, kun päästät tietoisesti irti siitä, mikä ei enää toimi sinulla.

Eläminen niin, kuin olisit jo 5D:ssä

Toinen tapa pysyä 5D-tietoisuudessa on alkaa elää kykyjesi mukaan niin, kuin eläisit jo 5D-maailmassa. Virity ihanne-elämääsi, josta olet uneksinut – ja jossa kuvittelet olevasi stressitön, peloton ja vapaa velvollisuudentunteesta tai liiasta vastuusta.

Kuvittele elämä, joka on kenties täynnä luovuutta, mielihyvää ja iloa. Tai elämä jossa osallistut menestyksekkäästi henkiseen tehtävääsi. Lyhyesti sanottuna, elämä jossa kuvittelet itsesi onnelliseksi, tyytyväiseksi ja vapaaksi. Miltä se näyttäisi? Mitä tekisit? Miten viettäisit päiväsi? Miltä sinusta tuntuisi?

Aluksi saattaa tuntua mahdottomalta elää tätä ihanne-elämää, kun nykyinen elämäsi on niin erilaista. Mutta katso tarkemmin. Saattaa olla jotain, mitä voisit tehdä nyt askeleena oikeaan suuntaan. Kenties se on jotain pientä, mikä saattaisi johtaa uneksimaasi tilanteeseen. Tai voit alkaa tehdä jotain, mikä voi kehittyä joksikin suuremmaksi ja paremmaksi. Kenties on erilainen tapa saavuttaa jotain, mitä et ole koskaan ennen ajatellut. Kenties et tarvitse unelmasi luomisen aloittamiseen kaikkea sitä rahaa, mitä luulit tarvitsevasi.

Avaa odotuksesi ja uskomuksesi

Tärkeintä on tulla tietoiseksi odotuksista ja uskomuksista, joita olet kehittänyt ollessasi rajoittuneessa 3D-tietoisuudessa, ja alkaa nähdä, miten olet pidätellyt itseäsi näillä vanhoilla asenteilla. Kenties olet uurastanut uskoen, ettet jostain syystä ansaitse onnellista ja vapaata elämää. Tai sinulla on jokin ohjelmointi vastuullisuudesta ja tarpeesta tehdä kovasti työtä osoittaaksesi olevasi jotain – tai että olet vastuuton, jos haluat elämän olevan helppoa ja nautittavaa.

Tiedosta, etteivät tällaiset uskomukset ole totta – ne ovat pelkästään kulttuurillisia uskomuksia, jotka sinulle on opetettu jotenkin ja jotka perustuvat puute- ja rajoittuneisuususkomukseen. Ja usein siihen uskomukseen, että ihmiset ovat luonnostaan laiskoja tai itsekkäitä ja heidän täytyy tehdä kovasti töitä osoittaakseen, etteivät ole.

Tietysti haluat olla vastuussa omista teoistasi – et halua pakottaa toisia huolehtimaan itsestäsi, koska et huolehdi itse. Sinun täytyy virittyä oikeaan toimintaan itsesi kannalta joka tilanteessa. Mutta yleisesti ottaen luultavasti havaitset, että jos seuraat sisäistä opastustasi, löydät vaihtoehtoja, joissa tarpeesi tyydytetään vastuullisella, pätevällä ja kuitenkin helpolla tavalla. Sen ei tarvitse olla vaikeaa.

Odota ihmeitä

Itse asiassa katso, voitko alkaa odottaa ihmeitä. Oivalla, että nyt on mahdollisuuksia, joita ei ole ollut aiemmin. Odota rajoitustesi putoavan pois ja saavasi sen, mitä tarvitset elääksesi halumaasi elämää – ilman stressiä, ahdistusta ja pelkoa. Ja sitten fokusoidu tunteisiin, joita sinulla olisi, jos eläisit jo 5D-elämääsi. Tunne nämä tunteet syvästi. Toimi niin, kuin kaikki se jo tapahtuisi. Luota.

Jos olet ollut henkisellä polulla jonkin aikaa, olet luultavasti kuullut kaikki nämä kannustukset aiemmin. Kenties olet kokeillut niitä vaihtelevalla menestyksellä. Mutta oivalla, että nyt, näinä aikoina kun siirrymme jatkuvasti nopeammin viidettä ulottuvuutta kohti, nämä käytännöt ovat tehokkaampia. On helpompaa saada tuloksia, ja se vaatii paljon vähemmän ponnistelua.

Kun teet tämän, sinusta tulee entistä tietoisempi vanhoista rajoittavista 3D-uskomuksista ja -kaavoista, joista pidät edelleen kiinni, ja pystyt päästämään niistä irti. Olemme nyt ylemmässä neljännessä ulottuvuudessa, jossa todellisuus on paljon nestemäisempää ja avoimempaa taianomaisille tapahtumille. Käytä tämä hyödyksesi, ja ala elää 5D-ihanne-elämääsi nyt!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron