Kusel Judith (judithkusel.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

18.9.2022 YLÖSNOUSEMUS JA SYDÄNTEN JOUKKOAVAUTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 18.09.2022 22:01

YLÖSNOUSEMUS JA SYDÄNTEN JOUKKOAVAUTUMINEN

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
18.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuluneiden kahden vuorokauden ja muutaman seuraavan viikon aikana tapahtuu ihmisten sydänkeskusten voimakasta joukkoavautumista, jollaista ei ole koskaan ennen nähty!

Se tulee jumalaisen valon, jumalaisen rakkauden ja Pyhän Hengen, Shekinan täyden vapautumisen myötä, ja ruusulinja kuljettaa tätä, kun valaisevat ja puhdistavat tulet lakaisevat tämän linjan täysin puhtaaksi, ja sitten se yhdistetään uuden Maan ylösnousseeseen selkärankaan ikuisesti.

Minulle näytettiin massiivinen torusmainen energia, joka tulee jumalaisesta Lähteestä, ja se on niin täynnä jumalaista valoa, rakkautta ja voimaa ja Shekinan syvällekäyviä tulia sekä valaisemisen ja puhdistamisen tulia, että se "halkaisee" sydänkeskuksen auki.

Tietä on valmisteltu muutaman viime päivän joukkosuremisella, joka on vapauttanut koko ihmiskunnan tukahdutettuja tunteita ennenkuulumattomalla tavalla. Se pyyhkäisi esi-isälinjojen, DNA:n tuska- ja kärsimyskoodauksen sekä usein tukahdutetun trauman läpi, ja se jatkuu edelleen.

Se mitä on omassa sydämessäsi ja sielussasi ja omassa esi-isälinjassasi ja syvimmässä alitajunnassasi, vapautuu nyt. Älä tyrehdytä kyyneliä, älä yritä pitää sydäntä suljettuna tuomitsemisella, erillisyydellä ja leimoilla/nimikkeillä. Avaudu ja salli surun tulla pintaan, kaikissa ilmaisumuodoissaan, kun kaikki vapautetaan, muunnetaan ja kirkastetaan nyt korkeimmaksi hyväksemme.

Myötätuntoisen jumalaisen äidin sydämen avautuminen ja kaikenkattava rakkaus tuo voimakasta parantumista kaikin tavoin. Se on rakkautta ilman minkäänlaista tuomitsemista, sillä se näkee vain sielun puhtauden totuudenmukaisessa muodossaan.

Salli kaiken tulla pintaan niin, kuin sen tarvitsee.

Salli syvällekäyvien valaisevien ja puhdistavien tulien tuoda esiin se, mikä täytyy vielä vapauttaa ja parantaa.

Sillä näet omien kasvojesi ja kaikkien esi-isiesi ja kaikkien niiden persoonien ja roolien kasvojen, joita sielusi on koskaan ottanut ilmaistakseen kaikissa elämissä maan päällä – pyhimykset ja syntiset – tulevan pintaan, parannettavaksi ja irtipäästettäväksi nyt rakkaudenvoiman avulla.

Näissä sanoissa on niin suuri voima, kun ne välitetään kauttani, että ne "halkaisevat" sydämesi ja sielusi auki ytimeen saakka, kun rakkauden torusenergia avaa sydänkeskuksesi ja "halkaisee" sen avoimeksi sielusi ydintotuudelle, ja sitten muodostaa tuon puhdistavan ja valaisevan toruksen sisällesi ja ympärillesi.

Ylösnousemusprosessi nopeutuu nyt.

Rakkaudenvoima on suurempi kuin minkään sellaisen yhteissumma, mitä ihmisten on koskaan sallittu luoda, mikä ei ole korkeimmassa harmoniassa jumalaisen ykseydenlain kanssa.

Kun sydämet avautuvat, jakautuminen ja erillisyys jäävät pois.

On vain rakkautta.

Sillä todellisuudessa olemme kaikki yhtä.

Rakkaudenvoima tietää ja ilmaisee vain jumalaisen rakkauden puhtautta.

Se ei voi olla muuta – ja todellisuudessa sielusi tietää tämän syvimmässä ytimessä.

Tämä on suurin parantava voima, joka on koskaan pyyhkäissyt ihmiskunnan läpi ja näin ollen suurin herääminen suurimmassa määrässä sieluja, sekä ylösnousemuksen nopeutuminen tavoilla, joita ei ole koskaan ennen nähty!

Jumalainen voima lakaisee Maata.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.9.2022 KUTSU PALVELUKSEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 20.09.2022 15:46

KUTSU PALVELUKSEEN

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
19.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Valotyöntekijöinä monia meistä, jotka olemme indigo- ja kristallilapsia, jotka olivat edelläkävijöitä ja tienviitoittajia, pyydetään nyt jatkamaan tämän työn saattamista päätökseen, kun ylösnousemusprosessi on nyt saavuttanut puolivälinsä, johtaen vuoteen 2032.

Kyllä, uuvumme ja heikennymme. Tarvitsemme aikamme yksin, aikamme levätä ja aikamme mennä syvälle sisään, pyytääksemme kristallinkirkasta opastusta, etsiäksemme vastauksia ja elääksemme korkeimman totuutemme. Se on osa sitä kutsumusta, tarkoitusta, miksi inkarnoiduimme vapaaehtoisiksi viitoittamaan tietä sateenkaarilapsille, joita on syntynyt vuodesta 1994 saakka, ja aurinko-, timantti- ja platina-aurinkolapsille, joita on inkarnoitunut vuodesta 2012 saakka

Meitä pyydetään nyt ottamaan roolimme vanhimpina – niinä jotka johtavat sateenkaariheimoja – ja astumaan johtajuusrooleihimme. Lisäksi tuomaan luontainen viisaus, oivallukset ja tietäminen, mitä olemme saavuttaneet – ei vain tässä inkarnaatiossa, vaan myös muissa – ja nousemaan tilanteen tasalle nyt.

Tämä vuosi on ollut haastava monin tavoin, kun vanha hajoaa ja uutta muodostuu elämän kaikissa puolissa, ja sen kera on suunnattoman voimakkaita energiapäivityksiä, jotka jatkuvat herpaantumatta. Kuitenkin meitä kannetaan sen rakkaudenvoiman siivillä, joka on kaiken kestävä, koskaan loppumaton ja kaikkialla läsnä oleva.

Huomaan, että suurta osaa vanhoista tavoistani ja vanhasta elämästäni ei yksinkertaisesti ole enää. Myös se mitä ilmensin muutamana viime vuotena, on nyt suuressa muutoksessa, kun uusi asettuu sisään.

Kun kirjoitan tätä, viesti on kuuluva ja selkeä: tämä on täysin uusi alku, ei vain itselleni, vaan teille kaikille ja koko ihmiskunnalle riippumatta siitä, valitsevatko he jäädä vanhaan Maahan vai ylösnousta uuteen.

Sitä ei ole enää, mitä oli.

Hyvin usein vanhojen rakenteiden hajotessa, kaaos näyttää hallitsevan. Kuitenkin kaaoksen keskellä on kätketty järjestys, uusia rakenteita muodostuu korvaamaan vanhat. Tämä ilmentyy kaikessa elämässä ja sen ilmaisumuodoissa.

Ne jotka edelleen kylvävät kaksinaisuuden siemeniä, huomaavat, etteivät he pysty enää pitämään kiinni jaotteluista, sillä kaikki pyrkii nyt yhtenäisyyttä ja ykseyttä kohti, myös itsen sisällä. Ego haastetaan nyt lopultakin päästämään irti ja sallimaan korkeamman sieluitsen ja Yhden ottaa hallinta, ja näin elämään ja näkemään elämä universaalista perspektiivistä, päästäen irti kaikesta pienuudesta tai kaikesta, mikä jakaa, kaikesta mikä edelleen tuomitsee ja erottaa, sisällä ja ulkona.

Se on täydellinen transfiguraatio/muodonmuutos ja transformaatio.

Näin ollen, otetaanpa nyt vaari tästä kutsusta astua korkeimpaan rakkauspalveluun ja ottaa rooli erinomaisuuden vanhimpina – niiden jotka syntyivät 1950-luvulta lähtien indigolapsina, ja niiden jotka syntyivät 1974–1994 kristallilapsina.

Olemme niitä, joita maailma odotti, kahden maailmansodan tuhon ja kaaoksen jälkeen. Lupasimme tuoda yhtenäisyyden ja läpinäkyvyyden sekä korkeammat tavat takaisin ihmiskunnalle ja johtaa ylösnousemusprosessia.

Ota kutsusta vaari!

MINUN täytyy nyt tehdä tietä MEILLE.

Kun johdamme erinomaisuuden vanhimpina, voimme jatkaa tien viitoittamista, kuten lupasimme ennen inkarnoitumistamme.

Se hetki on nyt!

Mikä tärkeintä, ehdottoman rakkauden ja rakastavan armon kera.

Olemme niitä visionäärejä, tiennäyttäjiä, viisauden pitäjiä, joita pyydetään nyt astumaan täysin siihen perimmäiseen rooliin, johon suostuimme – erinomaisuuden vanhimmat.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.9.2022 TODELTA NÄYTTÄVÄ ON ILLUSIO

ViestiKirjoittaja hammer » 22.09.2022 21:28

TODELTA NÄYTTÄVÄ ON ILLUSIO

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
22.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Valtavan voimakasta energiaa vapautetaan Lyyrasta ja Siriuksesta, ja uuden Maan valoverkko ja kristallienergiaverkot sykkivät viidennestä seitsemännen ulottuvuuden maanenergiaa, Maan uuden selkärangan, uudelleenaktivoitujen kristallipyramidien ja vapautettujen "arkkien" ja aurinkokiekkojen myötä.

Meillä on odotettavissa dramaattisia muutoksia kaikilla rintamilla, kun kaikkea nostetaan korkeamman ulottuvuuden tilaan.

Pysy keskittyneenä sydänkeskukseen ja ehdottomaan rakkauteen.

Jumalaisesti ohjattu taivaan komppania auttaa ja tukee meitä näiden valtavien muutosten läpi.

Katso näkyvältä ja ilmeiseltä näyttävän ohi näkymättömään, sillä todelliselta näyttävä on illuusio.

Täällä Etelä-Afrikassa meillä on valtavana haasteena laajat sähkökatkot, kun vanhat voimalat romahtavat.

Nyt on valtava tilaisuus päästä irti verkoista ja alkaa hyödyntää Maan luonnollisia maakenttiä, joista Tesla tiesi ja joita hän keksi uudelleen.

Nämä energiakentät on jo aktivoitu. Nyt on etevien valotyöntekijä-insinöörien tehtävänä alkaa käyttää sielunerouttaan kanssaluovilla tavoilla.

Olemme pioneeri-ihmisiä.

Mikään ei ole mahdotonta.

Siellä missä on tahtoa, on tapa, ja tuo tapa on päästä irti vanhasta sähköjakelusta, uuteen elämäntapaan uudessa Maassa.

Meitä pyydetään myös nousemaan sen täyteyteen ja totuuteen, kuka ja mitä tosiasiassa olemme, ja käyttämään luontaista sielunerouttamme ja -kykyjämme korkeimmilla ja parhaimmilla tavoilla, kaikkien osallisten hyväksi.

Egolla ei ole paikkaa uudessa kultaisessa ajassa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

29.10.2022 MINUN MATKANI

ViestiKirjoittaja hammer » 31.10.2022 16:19

MINUN MATKANI

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
29.10.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Vanhojen aikajanojen, järjestysten, vallitsevan tilan ja 3D-matriisin romahtaminen – siunauksia tulee esiin.

Tapahtuu valtavaa vanhan 3D-matriisin, vanhojen aikajanojen, vanhan järjestyksen, vanhan vallitsevan tilan jne. romahtamista, kun ylösnousemusprosessi etenee. Vanha Maa hajoaa äärettömän nopeasti nyt, ja niin myös kaikki mitä siinä on.

Minulle näytetään tämä hyvin monin tavoin, ja tosiaankin, mitä enemmän ihminen yrittää pitää kasassa kaiken, mitä on ollut aiemmin, ja lisää näennäisesti turvaa omaan elämäänsä, sitä enemmän kaikki vain romahtaa. Sillä turva on todellakin illuusio.

Muistan, kun koko elämäni romahti 2004, ja lopulta minulla oli sisua irtisanoutua silloisesta työpaikastani, sen jälkeen kun minut oli haastettu niin merkittävästi kaikilla rintamilla, ettei minulla ollut enää aavistustakaan, mihin elämäni oli menossa ja miten kykenisin selviytymään. Ymmärrän nyt, että korkeammassa mielessä minut työnnettiin äärirajoille, jotta voisin karistaa vanhan itseni ja vanhan elämäni ikuisiksi ajoiksi, sillä se ei enää palvellut korkeinta sielukasvuani ja hyvääni. Tämä on hyvin totta erityisesti tänä aikana!

Jatkamiseen minulla oli vain visio, joka minulle oli annettu tuolloin. Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä minulle tapahtui ja miksi.

Korkeammat oppaani veivät minut valtavalle jyrkänteelle, ja sitten minulle näytettiin tuhansia ihmisiä laaksoissa alapuolella. "Miten kauan aiot seistä tällä jyrkänteenreunalla, ilman sisua hypätä alas ja tehdä lopulta sitä työtä, jota sielusi on inkarnoitunut tekemään? Näet kaikki nuo ihmiset tuolla alhaalla – he odottavat sinun tekevän sitä työtä, jota sinun on nyt tarkoitus tehdä." Minulle näytettiin sitten kotkanpesä, jossa oli poikasia, ja sitten miten kotkaemo potkaisi ne ulos pesästä, jotta niiden täytyi löytää siipensä ja lentää! Seuraavana päivänä irtisanouduin.

Ei vastaa totuutta, jos sanon, että elämäni on ollut helppoa purjehtimista tuosta päivästä lähtien. Minulla oli tosiaankin vakavia haasteita. Minun täytyi purkaa se tunnelataus, jota minulla oli koko siihen tilanteeseen liittyen, joka oli aiheuttanut irtisanoutumiseni. Ja sitten vain tiesin, että minun täytyi lähteä sille löytämismatkalle, jolle minua kutsuttiin, kun tuohon ajankohtaan mennessä koko psyykkinen/selvänäköinen keskukseni oli avautunut. Näin energialinjoja maassa ja latasin informaatiota ja tein energiatyötä, mikä johti minut kirjoittamaan nämä kokemukset kirjaani: Why I was born in Africa: the previously unrecorded history of Elysium and the Lion Kingdom (= miksi synnyin Afrikkaan; Elysiumin/onnelan ja Leijonavaltakunnan aiemmin tallentamaton historia). Kaikki tämä pelkän luottamuksen ja uskon varassa, sillä minulla ei ollut aavistustakaan, mihin kaikki tämä johti minua. Tiesin vain, että tämä oli kutsumukseni, ja seurasin sitä!

Kuitenkin siihen mennessä rahani olivat loppuneet ja minun oli pakko etsiä jokin tapa selviytyä. Päätin opettaa Lähi-idässä vuoden – ja se osoittautui yhdeksi vaikeimmista jaksoista elämässäni, vihkimys itsessään, ja se opetti minulle vapauden arvon, erityisesti naisena. Se palveli itse ansaitusti.

Kun tulin takaisin, minulla ei ollut kirjaimellisesti senttiäkään rahaa ja päädyin perheeni luo. Yritin saada työpaikan, mutta turhaan. Niinpä tein hanttihommia, kaikkea mitä tuli vastaan ja päädyin myös lemmikkivahdiksi ja kotivahdiksi. Silloin oivalsin, että minun täytyi todella yrittää saada elämäni takaisin raiteilleen, ja aloin kartoittaa, mitä haluaisin oikeasti tehdä ja olla ja mitä haluaisin antaa elämälle, korkeimmassa rakkauspalvelussa.

Kun asuu perheensä kanssa, katkeruus kasvaa. He alkoivat olla katkeria siitä, että heidän täytyi elättää joku ylimääräinen, ja minä olin katkera tarpeesta pyytää rahaa. Oivalsin myös, etten seissyt omassa voimassani, ja minun täytyi työstää sitä.

Oivalsin, että minun täytyi tehdä paljon parannustyötä yltäkylläisyystietoisuuteen liittyen ja purkaa köyhyystietoisuus sekä purkaa kaikki ne tunnelataukset, jotka liittyivät rahan ENERGIAAN vaihdonvälineenä. Rahan energia on NEUTRAALI, ja mitä tahansa heijastat siihen, sitä vedät enemmän elämääsi, sillä ilmennät oman todellisuutesi. Oivalsin myös, että se liittyi kovasti itsearvostukseen. Jos uskot ansaitsevasi vain todella vähän, sitä saat enemmän. Jos uskot olevasi paljon saamisen arvoinen, sitä vedät elämääsi.

Lisäksi perheenikään ei ymmärtänyt, mitä minulle tapahtui, ja vielä vähemmän koska en yhtäkkiä resonoinut enää hyvin monen asian kanssa ja tiesin, että minun täytyi etsiä korkein totuus sisältäni. En etääntynyt jumalasta – koin jumalan nyt korkeimmilla tavoilla, kuin pystyin edes ilmaisemaan sanoin. Mutta kukaan ei ymmärtänyt. Kuitenkin jumalaiset tiimit tukivat minua aina, ja vaikka olin yksin, en ollut koskaan yksinäinen.

Tuolloin lupasin, että jos en voinut inspiroida itseäni, inspiroisin muita ja kannustaisin heitä ja olisin johtava valo heille – ja sen tehdessäni myös inspiroiduin. Hartain rukoukseni oli kyetä palvelemaan rakastavasti sydämestäni, sielustani ja olemukseni syvyyksistä, korkeimmassa rakkauspalvelussa, kaiken korkeimmaksi hyväksi.

Siitä tuli luottamusvihkimys, ja nuo luottamushypyt tuntemattomaan. Heti kun aloin purkaa tunnelatauksia ja painolastia, yhtäkkiä avautui ovia, joita ei ollut ennen ollut. Tosiaankin, siihen vastattiin, mitä pyysin, kun lähdin tuolle luottamusmatkalle kirjaani varten. Päädyin 2009 siihen, mitä pyysin!

Minulle tarjottiin osa-aikatyötä hallintotehtävissä, ja palkka riitti juuri vuokran maksamiseen.

Vapaa-ajalla aloin tehdä, mitä rakastin, ja tein omat nettisivut, ja sitten aloin tehdä sielutulkintoja ja jakaa kirjoituksiani maailmanlaajuisesti. Lisää ja lisää luottamushyppyjä, mutta nyt kuitenkin koin, millaista oli tulla autetuksi selviytymään, kulkea aina taivaiden seurassa. Ja mitä enemmän tätä tapahtui, sitä enemmän minusta tuli yhtä jumalan kanssa, sisälläni – ja tämä oli suurin kaikista lahjoista, ja se kasvaa ja kehittyy edelleen enemmäksi ja enemmäksi!

Kuitenkin myös tämän kera, kaiken romahtaessa, löydän sen, mitä minulle kerrottiin vuosi sitten: minun täytyi tulla ei-miksikään voidakseni tulla kaikeksi ja kokea kaikki asiat. Niinpä lisää puretaan päivittäin, ja riemuitsen tästä, sillä mitä enemmän puretaan ja jätetään taakse, sitä vapaammaksi ja kevyemmäksi tulen. Näin tietoisuus tosiaan kasvaa ja ylösnousemus tapahtuu. Yksilö vapautetaan kaikilla olemassaolotasoilla ja hän on nyt valmis kiipeämään vielä korkeammalle, kun noustaan luomisspiraalin monia tasoja ja kerroksia.

Kerron tämän, koska minulta usein kysytään: "Miten teet tämän? Miten pysyt fokusoituneena?"

Silloin kun on täynnä sisäistä jumaluutta, jokaisesta eletystä hetkestä tulee rakkausteko ja korkeinta rakkauspalvelua. Elän korkeinta sielutarkoitustani ja kutsumustani, kaiken kera mitä olen. Se antaa minulle iloa, hämmästystä ja ihmetystä, ja täyttää minut mitä syvimmällä kiitollisuudella ja pitää minut nöyränä. Sillä oivallan, että valtavassa jumalaisessa luomisessa on niin paljon löydättävää, niin paljon tutkittavaa, niin paljon hämmästeltävää ja ihmeteltävää, niin paljon inspiroivaa, että vanha Maa ja kaikki sen kiukunpuuskat eivät vaivaa minua enää.

Sillä tiedän ja olen kokenut, että jokaisen näennäisen romahduksen myötä, syntyy uutta!

Pelko jossain muodossa on pidätellyt ihmiskuntaa – enemmän kuin mikään muu – sillä pelokkaita ihmisiä on helppoa kontrolloida ja vielä helpompi manipuloida ja johtaa harhaan. Niin kauan kun roikuin jossain asiassa tai ihmisessä tai "ostin" pelon, pidättelin koko ylösnousemusprosessia ja aiheutin oman kärsimykseni. Sitten kun päästin täysin irti, minulle annettiin hyvin paljon ja sellaisissa muodoissa, joita en olisi voinut koskaan ennen kuvitella! Löysin jumalaisen tuulen siipieni alta, ja se nosti minut korkeammalle kuin koskaan ennen.

Ja nyt on paljon korkeamman, uuden luomisen aika ja paljon korkeamman ulottuvuustilan aika, jossa kaikki on yhtä ja jossa ykseystietoisuus ja rakkaudenvoima vallitsevat. Ja tässä on suurin haaste ja kuitenkin suurimmat siunaukset: emme voi luoda ykseystietoisuutta, jos emme ole yhtenäinen/ykseydessä SISÄLLÄMME! Vasta sitten kun YKSI on täysin läsnä sisällä, YKSI voi ilmentyä ulkopuolelle.

Sillä kaikki polut johtavat sisään – Itseen, ja ITSESSÄ lepää KOKONAISUUS!

Jumala on sisällä. Kuitenkin mitä enemmän jumala löydetään, koetaan ja eletään sisällä, sitä enemmän se löytyy kaikkialta, ja kaikista kohtaamisista, kokemuksista ja ilmaisumuodoista.

On vain rakkaus – kaikki muu on illuusio!

Ylösnousemus on nyt nousemista ehdottoman rakkauden ja ykseyden korkeimpiin tiloihin, sisällä ja ulkona.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.11.2022 ALEMMAN KEHON LIITTYMINEN YHTEEN KORKEAMMAN KEHON

ViestiKirjoittaja hammer » 10.11.2022 16:47

ALEMMAN KEHON LIITTYMINEN YHTEEN KORKEAMMAN KEHON KANSSA

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
8.11.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Minua pyydettiin välittämään tämä mitä tärkein viesti teille kaikille. Koko ihmiskunta on käynyt läpi voimakkaita vihkimyksiä muutaman kuluneen vuoden ja erityisesti nämä viime kuukaudet. Tänään, kun 8.11.2022 valkenee, astumme äärettömyyteen, kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti.

Tämä merkitsee, että alempi keho, alemmat chakrat, alempi itse, kolmannen ulottuvuustilan pelkopohjaiset selviytymis- ja "taistele ja pakene" -väärinluomukset kohotetaan nyt, ja meille kaikille annetaan yksilöinä tilaisuus liittää alemman itsen keho yhteen korkeamman itsen kehon, mahtavan "minä olen mitä olen" -olemuksen, valokehomuodon kanssa.

Tämä on ennenkuulumatonta, eikä sitä ole tapahtunut koskaan ennen näin laajamittaisesti.

Kun olet valmis vastaanottamaan tämän siunauksen siunausten päälle, se annetaan sinulle. Sillä nyt on tosiaankin vanhasta Aatamista, vanhasta Eevasta, vanhasta Lilithistä vapautuminen ja täysin uuden luomuksen esiintuleminen, ja huomattavin elementti tässä on vesi.

Tämä ei ole sattuma, vaan suuren suunnitelman mukaista, koska viime tuhoutuminen tapahtui suurella tulvalla/vedenpaisumuksella. Kyllä, meidät on laitettu puhdistavien tulien läpi, mutta nyt olemme lapsivesivaiheessa – hetkessä jolloin synnytys alkaa tapahtua, kun vauva on valmis tulemaan esiin kohdusta. Merkityksellistä!

Jumalaisen rakkauden voima voitelee meidät.

Jumalaisen rakkauden voima synnyttää meidät täysin uuteen muotoon – ei vain fyysinen ja kaikki kehot, vaan myös täysin uusi elämä, koska korkeammat ulottuvuustilat 9–12 avautuvat nyt, kun palaamme universaaliin kansalaisuuteen ja palaamme oikeutettuun paikkaamme universaaleissa neuvostoissa sekä galaksienvälisissä neuvostoissa. Sinne todellisuudessa kuulumme.

Nyt sisään virtaavien energioiden voima tuo tasapainoa ja harmoniaa korkeimmassa muodossa. Kun nämä kaksi kehoa liittyy yhteen, on vain valoa, puhdasta jumalaista valoa, ja kokonaisuus täytyy jumalaisella rakkaudella ja jumalaisella viisaudella, kun nyt lopulta liitymme taas yhteen pyhän Sofian ja pyhän Shekinan kanssa.

Tämä on ennenkuulumatonta.

Tämä on hämmästyttävä jumalainen armolahja.

Levitä käsivartesi tänään, ja pyydä jumalaista feminiinisyyttä kaatamaan rakkauttaan sinuun, kuin seisoisit vesiputouksen alla, ja anna tämän rakkauden puhdistaa sinut syvimmässä mielessä, mutta myös valmistella sinut siunauksiin siunauksien päälle, joita annetaan nyt meille kaikille.

Tämä merkitsee, että kaikki vanhat pelkopohjaiset mallit, vanha ohjelmointi ja vanhat uskomusjärjestelmät, jotka pitivät meitä vankina alemmassa kehossa, vapautetaan liittämällä alempi ja korkeampi keho yhteen.

Taas kerran, tämä tapahtuu, kun olet valmis vastaanottamaan tämän siunauksen.

Avain tässä on rakastava armo.

Minulla on kiitollisuuden, ihmetyksen ja kunnioituksen kyyneliä, kun tämä välitetään kauttani ja minuun ja se säteilee edelleen sinuun.

Ihmeitä tapahtuu!

Jumalaisen rakkauden voima virtaa sisään.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.11.2022 UUDEN MAAN INTEGROINTIA

ViestiKirjoittaja hammer » 19.11.2022 23:54

UUDEN MAAN INTEGROINTIA

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
18.11.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Minut tehtiin eilen illalla tietoiseksi niistä valtavan voimakkaista energioista, jotka vapautetaan vanhan Maan ja uuden Maan kristallipyramidien ja kristallienergiakenttien, sekä Maan selkärankojen ja kaikkien sen pyhien energiapaikkojen täydellisellä yhteensulautumisella.

Tätä voimistaa kosmisten energioiden sisäänvirtaus, ja näin ollen kaikkea nostetaan korkeampiin seitsemännen ja yhdeksännen ulottuvuuden tiloihin, samaan aikaan kun viidennen ulottuvuuden uusi Maa on kiihtyneessä ylösnousemuksessa takaisin seitsemänteen ulottuvuuteen.

Tämä merkitsee, että olemme jo uudessa Maassa täysin, kun vanha Maa hajoaa ja se mikä ei hajoa, yhdistetään uuteen Maahan yhteensulautumisen avulla ja muunnetaan näin ollen paljon korkeamman ulottuvuuden energiatilaan.

Alamme tuntea tämän nyt kaikilla tasoilla, kun uusi kristallikehomme käy saman läpi, ja näin ollen meistä tuntuu usein siltä, kuin olisimme voimakkaassa linkouksessa.

Se mitä lingotaan ulos, on vanhaa. Kirjaimellisesti. Niin kuin pyykkikone linkoaa pois likaa.

Samaan aikaan kun tämä linkousliike kiihtyy, käymme läpi kiihtynyttä muuttumis- ja kirkastumisvaihetta.

Ainoa tapa navigoida tätä on käyttää enemmän valkoista liekkiä ja violettia liekkiä laajentuneessa muodossa, yhdistäen mukaan myös kulta-sateenkaaritulet.

Minua kehotettiin kolme viikkoa sitten integroimaan ja täysin aktivoimaan korkeammat viidennen ulottuvuuden chakrat, ja kerrottiin, että kaikki nämä chakrat sisältyvät nyt selkärankaan eivätkä ole enää sen ulkopuolella, kun selkärankaamme venytetään ja fyysisestä kehostamme tulee paljon pidempi kuin aiemmin ja kallostamme taas pidempi.

Ainoa tapa navigoida on sydänkeskuksen kautta, yhdistämällä alempi ja korkeampi keho, ja sitten menemällä syvemmälle sisään.

Sovitus merkitsee kirjaimellisesti jumaluutta sisällä, ja kun hyväksyt tämän, on vain yksi.

Olet kaikki – kaikki asiat ja ihmiset.

Alfa ja omega.

Minä olen mitä olen.

Joka on valmis kuulemaan, kuulee.

Joka on valmis tietämään, tietää.

Joka voi nähdä, näkee.

Joka voi kuulla, kuulee.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.11.2022 RASKAUS

ViestiKirjoittaja hammer » 25.11.2022 09:46

RASKAUS

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
24.11.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme suunnattomassa raskausajassa, jossa uusi kristallikehomme muodostuu nyt nopeammin, kun sielumme on intensiivisessä raskausjaksossa. Kyllä, "raskaus", sillä niin korkeampi opastukseni kuvasi sitä.

Muutaman seuraavan viikon aikana näemme intensiivistä transformaatiota sisällä ja ulkona.

Siirtymä muodosta toiseen. Muodonmuutos.

Kun siemenestä tulee kasvi, joka nyt venyttää/kurkottaa itsensä maakerrosten läpi auringonvaloon, se käy läpi voimakkaan transformaation voidakseen nähdä päivänvalon, ja sitten se kasvaa vielä nopeammin ja korkeammaksi kuin koskaan ennen. Tätä tapahtuu meille nyt.

Solut siemenessä ja kasvissa tietävät, mitä tehdään ja miten venytään, ja kun meillä on nyt enemmän DNA-säikeitä ja olemme uudistuneet myös solutasolla, uusi luontainen solutietomme ja DNA-ohjelmointimme ovat nyt toimintakunnossa, uuden kristallikehon myötä.

Rakastan tätä valtavaa alkemiaprosessia, kirkastumista korkeimmassa mielessä.

Meidän tarvitsee vain sallia kaiken tapahtua/kehittyä sisällämme, ollen kuitenkin aina keskittynyt sydämeen ja sieluun ja sallien jumaluuden opastaa meitä tämän läpi.

Kasvi itse ei vastusta transformaatiota ja kirkastamista – se vain sallii chin, praanan, elämänvoiman virrata lävitseen, silloinkin kun sitä venytetään pitkälle yli sen, mitä tuo siemen on koskaan ennen ollut!

Miten hämmästyttävää/upeaa tämä on?!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.12.2022 VANHAN JÄRJESTYKSEN MUUTTUMINEN/ROMAHTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 19.12.2022 18:11

VANHAN JÄRJESTYKSEN MUUTTUMINEN/ROMAHTAMINEN

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
15.12.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme vanhan järjestyksen ja vanhan kaartin, vanhojen rakenteiden ja muotojen voimakkaan romahtamisen keskellä, ja näin ollen mullistuksia tapahtuu kaikkialla. Tämän myötä tapahtuu myös voimakkaita ilmastollisia muutoksia.

Täällä Etelä-Afrikassa meillä on vuolasta sadetta paikoitellen, ja minulle on näytetty sen olevan mitä syvintä puhdistumista – aivan kuten tulivuorenpurkaukset ja tulipalot muuttavat, maanjäristykset ovat painekohdan venttiileitä, mikä vapauttaa vanhaa, ja lisäksi myrskyt puhdistavat vanhaa puhaltamalla sen kirjaimellisesti pois. Valmistaudu siihen, että tätä on lisää!

Tämän myötä Afrikan manner on jo ylösnousemassa uuteen Maahan, kun se on selkäranka. Ja kaikki sen valtavan voimakkaat pyhät paikat, kristallipyramidit ja kristallipyramidiverkot on nyt integroitu täysin uuteen Maahan, kun uusi Maa on muodostunut vanhan Maan ympärille, ja Afrikka on vanhin manner. Geologit viittaavat siihen supermantereena, ensimmäisenä.

Tiedosta, että ylösnousemus kiihtyy, ja olen hiljattain kuunnellut ja käynyt keskusteluja lääkäreiden kanssa, jotka ovat hyvin tietoisia ylösnousemusprosessista ja niistä vaikutuksista, joita sillä on fyysiseen kehoon. Fysiologiamme on täyttymässä valosta, ja ennen kaikkea kehomme solut. Mitä enemmän valoa tulee soluihin, sitä valaistumpi/kirkkaampi meistä tulee. Kuolleessa solussa (kuten syöpäsolu) ei ole enää valoa. Se on kuollut.

Minulle kerrottiin vuosi sitten, että on elintärkeää saada korkeimmat lähetinkanavamme auki (erityisesti nyt, kun chakrat ovat selkärangassa ensimmäistä kertaa sitten kultaisen Atlantiksen – kaikki 15). Tämän myötä meidän täytyy muistaa, että meillä on 12 kehoa, ei vain yksi.

Nyt on elintärkeää puhdistaa fyysinen, tunne-, mentaali-, henkinen keho, ja kaikki 12 kehoa. Tunnekehomme linkittyy suoraan alempiin chakroihin ja häntäluuhun, ja tällä hetkellä kun kaikkea mullistusta tapahtuu, alitajuiset selviytymispelot tulevat pintaan, sekä alitajuiset muistipankit Atlantiksen tuhoutumisesta ja romahtamisesta. Kun kaikki atlantislaiset sielut ovat inkarnoituneet jälleen, täytyy tapahtua kaikkien niiden negatiivisten mallien syvä irtipäästäminen, joita ihmiset loivat Atlantiksella, ja tähän sisältyy sota, tuhoaminen ja vallan väärinkäyttö.

Mentaalikeho sisältää alitajuiset pelot, mentaalitukokset ja väärän ohjelmoinnin, ja jos emme pysty nousemaan alemman mielen yli, emme voi päästä käsiksi korkeimpaan mieleen. Tämän voi tehdä vasta, kun sydänchakra on täysin auki yhdistyäkseen nyt kurkkuun ja alta majoriin – ja sitten kolmanteen silmään ja korkeammalle. Tämä on tärkeä oivaltaa, sillä jos on vielä jotain jäänteitä niistä kontrollilaatikoista, joita istutettiin Atlantiksen ihmisiin kallon alueelle (jos niitä ei ole koskaan poistettu, ne tukkivat edelleen), korkeampaan mieleen ei voi päästä, ja lisäksi "ärsyttävät laitteet", johdotus, negatiiviset entiteetit ja sen myötä erillisyydentunne itsestä ja muista pysyvät.

Meillä on odotettavissa syvällekäyviä/laajamittaisia muutoksia kaikissa muodoissa ja ilmaisuissa, ja se kiihtyy vuoteen 2032 (?).

2023 on tosiaankin kirkastumisvuosi suurimmassa määrin.

Sana "romahdus" tulee jatkuvasti korkeammalta opastukseltani. Ja sitä todellakin tapahtuu kaikilla rintamilla.

Sydän sisältää sielun – ja sielu on kosmisesti linkittynyt, kun sielu on ikuinen. Tosiasiassa sinä olet ikuinen.

Fyysisyys ei sido sinua – riippumatta siitä, miten se näyttää ilmentyvän muotoon ja olemaan sinussa ja ympärilläsi.

Ylösnousemuksen polttoaine on rakkauden voima ja vielä enemmän paluu viattomuuteen. Puhtauteen korkeimmassa muodossaan. Ja näin uudestisynnymme uuteen elämään, joka ylittää ymmärryksemme tällä hetkellä, mutta joka on jo tässä ja ilmentyy muotoon ja olemaan meissä ja ympärillämme!

Odota odottamatonta!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.12.2022 VALTAVA KOSMINEN LÄPIMURTO TAPAHTUU

ViestiKirjoittaja hammer » 21.12.2022 11:48

VALTAVA KOSMINEN LÄPIMURTO TAPAHTUU

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
18.12.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Valtava kosminen läpimurto tapahtuu …

Olemme ennenkuulumattomassa kosmisessa hetkessä, ja sydämeni ja sieluni on täynnä iloa, kunnioitusta ja ihmetystä, kun minulle näytetään tämä.

Uusi Maa on nyt täysin ankkuroitu, ja se sykkii niin paljon kanista valko-kultaista energiaa, että kaikki pursuaa nyt uutta elämää, uusia elämänmuotoja ja uutta ihmiskuntaa/ihmisyyttä.

Olemme valtavien superkvanttimuutosten keskellä, ja vanha Maa on totaalisessa hajoamistilassa, ja napamuutos lähestyy – en tiedä, missä muodossa tai millä tavalla, mutta koemme nyt enemmän ja enemmän säämuutoksia globaalisti, tulivuorten purkautumista (myös nukkuvien), maanjäristyksiä, tsunameita jne. Kaikki tämä on pelkästään läpimurtohetki, jolloin uusi Maa ottaa valtaansa elämän kaikki aspektit ja elämänmuodot.

En löydä sanoja kuvaamaan sitä, mutta tätä kaunista kultaista energiaa, valko-kultaista energiaa virtaa nyt ihmiskuntaan laajasti. Se tuo suurempaa heräämistä kaikilla tasoilla, ja näin ollen kaikkea aletaan myllätä esiin, sokaisevan kohdevalon valaistessa kaikkea sisällämme ja ympärillämme, ja kaikki mikä oli piilossa, tulee pintaan, myös syvimmälle kätketyt varjoitsemme ja koko maailman varjot.

Kuitenkin kaiken tämän läpi on paljon iloa, kun uudestisyntymä nopeutuu – ylösnousemusprosessi ja kaikki mitä on nyt, avautuu ennenkuulumattomilla tavoilla.

Korkeamman sydämen avauduttua täysin muutamana seuraavana päivänä, korkeampi mieli aktivoituu myös, ja näin voimme päästä käsiksi siihen, mihin emme ole voineet päästä tai mitä emme ole voineet kokea emmekä käyttää aiemmin, yksinkertaisesti siksi että värähtelytaajuutemme oli liian matala ja fyysinen kehomme liian tiheä/tiivis käsittelemään niin korkeataajuista informaatiota ja tietoa.

Vanha Maa tosiaankin lähtee, romahtaa, hajoaa, kutistuu enemmän ja enemmän, ja valtava uusi Maa valtaa alaa. Näen tämän, ja olen kunnioituksen ja ihmetyksen tilassa. Ihmeitä tapahtuu.

Vanha Maa heittää nyt ikään kuin viimeiset "kuoleman heittonsa" meitä kohti, kuten myös vanhat rakenteet, muodot ja vanhat elämistavat. Kuitenkin vanha Maa on täyttänyt oman sielusopimuksensa, ja se tietää tämän. Sen on aika tehdä tietä uudelle.

Nyt on viisasta mennä vain syvemmälle sisäänpäin ja olla ykseydessä oman sielusi ja sisäisen jumaluuden kanssa. Pidä sydänkeskus avoimena, kaikesta riippumatta, ja salli sen avautua vielä enemmän. Puhdista jatkuvasti energiakenttäsi ja tule tietoiseksi, mikä siellä herättää huomiosi, ja tuo sitten itsesi välittömästi takaisin tasapainoon ja harmoniaan.

Tänä aikana on tärkeää, että me, valotyöntekijät, fokusoidumme todella itsemme sallimiseen olla kirkastettu ja käydä läpi vielä syvempiä ja syvällisempiä puhdistumisprosesseja, jotta voimme johtaa esimerkillä. Jos et voi tehdä omaa sisäistä työtäsi ja sallia itsesi kirkastua, et pysty auttamaan ketään muuta.

Jokaisella sielulla on oma ainutlaatuinen kirkastumisprosessinsa, kun sielutiedostomme ja sielukutsumuksemme ja -tarkoituksemme eivät ole samoja. Sielumestaruusoppitunnit ja se, mihin sielun tarvitsee kiinnittää huomiota, ovat ainutlaatuisia. Tässä tukijärjestelmämme jumalalta ja taivaan komppanialta voivat auttaa, missä kukaan ihminen ei voi. Pääasiassa siksi, että kenelläkään ihmisellä joka elää planeetalla tänä aikana, ei ole mitään aavistusta, mitä tapahtuu, milloin ja miten.

Olemme astumassa nyt täysin tuntemattomaan ja tutkimattomaan, ja tästä syystä galaksienvälisten neuvostojen ja laivueiden läsnäolo laajenne ja he tekevät itsensä näkyväksi meille. He ovat aina olleet täällä – emme ole voineet vain nähdä heitä, koska väärä informaatio sitoi silmämme.

Lisäksi universaaleja mestareita tulee nyt auttamaan sielua – niin korkealle kehittyneitä sieluja, että mielemme ei voi edes tajuta sitä, mutta sydämemme ja sielumme tietää.

Olemme menossa suurimpaan kosmiseen läpimurtoon ja muutokseen, joka on koskaan tapahtunut maan päällä ja sen tuolla puolen, koska Linnunrata kirkastuu myös, kuten koko tämä universumi.

Meidän täytyy olla joustava ja taipua, virrata kuin vesi ja sallia kaiken jäykkyyden hävitä. Pelot selviytymisestä ja kaikesta muusta myllätään esiin.

Vanha ei toimi enää. Se ei voi, sillä toimimme nyt ulottuvuuden ja taajuuden eri kaistanleveydellä, kun moniulotteisuus on täällä ja yhdeksännen ulottuvuuden tila on nyt avautunut, mikä ylittää seitsemännen.

Ylösnousemuksen nopeutuminen on sellaista, että fyysisellä kehollamme on usein suuria vaikeuksia pysyä korkeamman taajuuden perässä, ja näin se tarvitsee huomiotamme, mutta kaikki on valtavassa kirkastumis/muodonmuutostilassa. Anna itsellesi aikaa ja tilaa levätä, sulje kännykkä ja kaikki elektroniikkalaitteet, ja ole vain hiljaa paikallaan.

Kosminen läpimurto kiihdyttää kaikkea muutamana seuraavana päivänä ennen joulua, kun valtavia kosmisia super-kvanttimuutoksia tapahtuu kaikilla tasoilla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.1.2023 SYDÄMEN AVAUTUMINEN JA KIITOLLISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 08.01.2023 22:04

SYDÄMEN AVAUTUMINEN JA KIITOLLISUUS

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
8.1.2023
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime päivät ovat avanneet niin kovasti sydäntäni, että sieluni on täynnä kiitollisuutta. Vuodesta 2008 jolloin uusi elämäni alkoi, minua on taivutettu täysin uuteen elämäntapaan, kun näin ja koin nyt elämän eri tavalla, ja olen työskennellyt energian, energiakenttien ja Maan selkärangan kanssa, avannut muinaisia kristallipyramideja, kristallienergiaverkkoja jne. ja sen kaiken kera minulla on ollut kyky tehdä sielutulkintoja ja ladata kosmista informaatiota.

Kuitenkin se on ollut yksinäinen tie, kun perhe ei ymmärtänyt, menetin ystäviä, ei ollut kotia – ei ollut muuta kuin se, mitä minua kutsuttiin tekemään ja olemaan. Ja seurasin tuota kutsua ja sisäistä opastusta, vaikken aina ymmärtänyt, mihin tämä johti minua.

En voinut helposti jakaa kenenkään kanssa, kun harva oli avoin sille.

Joulusta saakka minulla on ollut revennyt jänne polvessa, ja kun tilanne paheni, minua kehotettiin lepäämään. Tosiaankin olin yliväsynyt, ja oivalsin vasta, miten paljon, kun sallin itseni levätä.

Lopputulos on, etten pysty ajamaan autoa – minä joka olen ollut hyvin itsenäinen ja joka on hyvin tottunut tekemään kaiken itse!

Sitten ihmisenkeleitä ilmestyi ystävinä, jotka eivät tulleet vain käymään, vaan tarjoutuivat myös viemään minut kaupunkiin, jotta voisin käydä tarpeellisilla ostoksilla, lääkärissä jne., ja tarkistivat aina myös, olenko ok. Seinänaapurin kampaaja lähetti miehensä hakemaan minua. Ja myös kyyti maanantain ultraan on jo järjestetty.

Ja kaikkialla on ystäviä, jotka olivat kanssani hengessä.

Se kulminoitui eilen hetkenä, jolloin kolme meitä halasi yhdessä – ykseyden, kunnioituksen ja yhtenäisyyden hali.

Kaikki tämä on valtava oppitunti minulle – ettei aina vain anna, anna, anna, vaan on myös halukas ja avoin vastaanottamaan armollisesti ja suopeasti.

Tänä merkityksellisenä aikana meitä vedetään yhteen valotyöntekijöinä, jotta voimme työskennellä yhdessä yhtenä.

Tukijärjestelmiä loksahtaa nyt paikoilleen, jotta voimme kanssaluoda uutta kultaista aikaa yhdessä, suuren rakkauden kera.

Täällä Etelä-Afrikassa meillä kaikilla on ollut suuria haasteita jatkuvien sähkökatkojen vuoksi. Silti näen ihmisiä vedettävän yhteen enemmän kuin koskaan.

Jaan tämän, sillä kun asiat etenevät tänä vuonna ja haasteita tulee, muistakaamme tämä: olemme kaikki ihmisenkeleitä, joilla on vain yksi siipi – voimme lentää vain auttamalla toisiamme.

Ja jatkan lepäämistä, kun korkeampi opastukseni jatkuvasti kertoo, että minua valmistellaan suurempiin asioihin. Kuitenkin ennen kaikkea, teen niin taivaankomppaniassa ja sen kanssa, ja minua kannetaan jumalaisen rakkauden siivillä.

Minut on viety nyt muutaman kerran pyhimmistä pyhimpään Luxorin temppelissä, katsomaan uuden ajan ja Liitonarkin ihmeitä.

Siivekkäät aurinkokiekot ovat palanneet.

Meillä on odotettavissa dramaattisia ja totaalisia muutoksia.

Kaikki on vain rakkautta, kun siirrymme syvemmälle sydämeen ja löydämme toisemme sielutasolla ja valoyhteisöissä, kanssaluoden uutta kultaista aikaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron