Walling Michelle (in5D.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

11.9.2016 ONKO SINULLA KEHITTYNEITÄ ENERGIAMUUTOSOIREITA?

ViestiKirjoittaja hammer » 12.09.2016 18:47

ONKO SINULLA KEHITTYNEITÄ ENERGIAMUUTOSOIREITA?

Kirjoittanut Michelle Walling (www.in5D.com)
11.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Energiamuutosoireet ovat monilla ihmisillä muuttuneet viime vuodesta. Kun käymme läpi alkuvaihetta energia-aallossa, jollaista emme ole koskaan ennen tunteneet, kehon täytyy sopeutua kyetäkseen resonoimaan sen taajuuden kanssa, jota Maa vastaanottaa. Niillä jotka ovat olleet heräämispolulla jo jonkin aikaa, on uusia oireita tämän uuden energia-aallon myötä.

Perusenergiamuutosoireisiin (ylösnousemus) sisältyi sellaisia asioita kuin korvien soiminen, voimakas hikoilu, huimaus, unohtelu, ylösnousemusflunssa, masennus ja pahoinvointiaallot. Näyttää siltä, että useimmilla ihmisillä jotka aloittavat siirtymisen korkeampaan taajuuteen, on näitä samoja oireita fyysisesti, kun heidän "tiiminsä" auttaa heitä aloittamaan "taajuusnappulan" vääntämisen vähitellen ylöspäin.

Viime aikoina monet ihmiset ovat kertoneet samanlaisista kehittyneistä oireista, eli ne jotka ovat jo palvelleet oman aikansa niiden perusoireiden kanssa, joiden he eivät uskoneet koskaan loppuvan, kokevat nyt täysin uutta vaihetta.

Joitain oireita tässä uudessa erässä ovat:
* äärimmäinen uneliaisuus (kuin olisi huumattu)
* vatsakipu ja suolistoräjähdykset
* pahantuulisuus, kun pitäisi olla "onnellinen"
* sudennälkä tai täydellinen ruokahaluttomuus (ei mitään normaaliruokahalua)
* ei motivaatiota tehdä mitään muuta kuin maata paikoillaan
* vaihtelevasti joko unettomuus tai jatkuva nukkuminen (ei keskimääräistä 8 tuntia) – joskus 3-4 tuntia riittää, kuitenkin seuraavalla viikolla tuntee tarvitsevansa 12 tuntia
* kurkkukipu
* ihon kutina tai nokkosrokko.

Näetkö, miten tämän ylösnousemuksen täytyi kehittyä sen myötä, minkä tunnemme lineaariseksi ajaksi? Kun suostuimme tähän tehtävään, tiesimme, ettemme pystyisi käsittelemään kaikkia energiamuutoksia kerralla. Se olisi tappanut fyysisen kehon. Jos olet kaltaiseni, sinusta tuntuu, että olet kuollut jo monta kertaa tässä elämässä. Tämä näyttää kestävän ikuisuuden, mutta kun katsomme taaksepäin omaa etenemistämme, voimme nähdä, miten pitkälle olemme päässeet.

Nyt kun perusenergiamuutosoireeni ovat laantuneet neljän vuoden jälkeen, minulla ei ole vakavia kehittyneitä oireita. Toisin sanoen, valitsin neljän vuoden vaihtelevan sopeutumisen verrattuna niihin ihmisiin, joihin iskettiin joka päivä muutaman kuukauden. Minulla on tuskin koskaan ollut päänsärkyä elämässäni, mutta kuukauden tai parin aikana minulla on ollut hyvin lievää pääkipua. Joillakin ihmisillä on migreeniä. Se voi viedä heikkoon kuntoon, ja ehdotan pyytämään opastustiimiäsi säätämään sen ankaruutta, jotta pystyt ainakin toimimaan. Useimmiten kehosta puuttuu tiettyä vitamiinia tai hivenainetta, joka vähentäisi tämän oireen ankaruutta.

Minulla oli aiemmin kamalaa yöhikoilua ja kuumia aaltoja. Nämä eivät ole vaihdevuosioireita – monilla miehilläkin on tämä vaihe. Minulla sitä kesti vaihtelevasti muutaman vuoden. Kehoni poisti myrkkyjä lisääntyneen keholämmön ja hikoilun avulla, ja minulla täytyi olla ilmanviilennin, jotta oloni olisi ollut mukavampi. Nyt minusta tuntuu viileämmältä ja minulla on harvoin näitä kohtauksia.

Minulla on ollut pari kuukautta valtavaa uneliaisuutta, ja aina pariin viikkoon saakka tunne, ettei minulla ole motivaatiota tehdä mitään. On hyvin merkillepantavaa, kun tämä loppuu, koska aivan yhtäkkiä minulla on enemmän ideoita artikkeleihin, kuin pystyn kirjoittamaan, ja enemmän energiaa tehdä asioita.

Suolistoräjähdykset joita joillain on, alkavat kovilla vatsakouristuksilla ja sitten muuttuvat suureksi vapautukseksi vessassa. Vaikka tämän voi laukaista tietty ruoka-aine, se vapauttaa kuitenkin jumiutunutta energiaa useammalla tavalla. Myrkkyjä kumuloituu suoliston seinämiin eivätkä ne sovi uusiin energioihin. Vihaa ja negatiivisia tunteita varastoidaan myös sinne. Tämä alue on myös sidoksissa solar plexukseen, johon vaikutetaan todella tänä aikana. Vaikka siis yhdistät sen johonkin, mitä söit, jossain alitajunnassa tunsit luultavasti vetoa laittaa tuon ruuan suuhusi, jotta voisit liikuttaa paljon tavaraa ulos.

Minulla on ollut myös sudennälkää. Minulla on ollut tiettyjen ruokien himao ja olen tuntenut vetoa maadoittaviin ruokiin, kuten luomuperunat. Minun on ollut heitettävä pois se informaatio, jonka mukaan tärkkelys muuttuu suoraan sokeriksi kehossa, mikä aiheuttaa painonnousua. Luotan, että kehoni tietää, mitä se tarvitsee voidakseen siirtyä tämän vaiheen läpi. Luomumunat ovat olleet myös monta kuukautta hyvä proteiinilähde – en kyllästy niihin. Kävin läpi kahden viikon jakson, jolloin söin aamiaiseksi avokadoöljyssä paistettuja perunoita, munakokkelia ja puolikkaan avokadon. Jotkut ihmiset kirkuisivat tästä rasvamäärää ateriassa, mutta kaiken kaikkiaan olen ollut hyvin tyytyväinen syödessäni outoja ruoka-aineyhdistelmiä, joita on juolahtanut mieleeni viime aikoina.

Jos tutkisimme kaikkia niitä eri vitamiineja, joita himoitsemissamme ruuissa on, oivaltaisimme, miksi kiinnostumme yhdestä asiasta ja siirrymme sitten toiseen pakkomielteeseen. On tärkeää hajottaa ohjelmointi siitä, mitkä ruokavaliot ovat hyviä sinulle, silloin kun kehosi kehottaa sinua suoraan syömään tätä tai tuota. Olen kokenut, että minusta tuntuu itse asiassa pahemmalta jollain tiukalla dieetillä, kun käyn läpi energiamuutosoireita. Olen huomannut, että jos antaa keholle, mitä se tarvitsee, ylösnousemusoireet voivat vähentyä ajan kuluessa. Joitain niistä saattaa vielä olla, mutta ne olisivat voineet olla paljon pahempia.

Kaikilla ihmisillä on erilaisia oireita. Sinulla saattaa olla näitä oireyhdistelmiä tällä hetkellä tai sitten ei. Jos sinulla on, tiedä, että toisetkin käyvät niitä läpi. Jos sinulla ei ole tällaisia oireita, älä ajattele, ettet ole aikataulussa! Olet ehkä siirtynyt ohi niiden tarpeesta. Tai kenties olet huolehtinut kehostasi niin hyvin, ettei sinun tarvitse kokea lainkaan monia näistä oireista.

Olen huomannut, että monilla ihmisillä jotka kasvoivat pikaruokaa syöden, on enemmän ongelmia kuin toisilla, kun keho poistaa myrkkyjä vuosien huonosta ruuasta. On tärkeää tietää, että kaikki tapahtuu juuri niin, kuin pitäisi. Jos et kohtele kehoasi kunnioittaen ja kuuntele tuomitsematta, mitä se haluaa, niin joistakin oireistasi saattaa tulla äärimmäisempiä, kun se huutaa, jotta kuuntelisit.

Loppujen lopuksi kaikessa on kyse värähtelystä. Olemme nyt kuukaudessa, jossa energia-aallot ovat voimakkaampia, mitä olemme koskaan ennen tunteneet. Kaikki oireet joita sinulla on ollut aiemmin, ovat valmistelleet sinua tähän aikaan. Olemme kirjaimellisesti tehneet jotain, mitä ei ole koskaan ennen tehty ylösnousemuksessa, kun siirrymme fyysisen, tunnepuolen, henkisen ja mentaalisen myrkynpoiston läpi, pysyen samalla kehossa. Tietoisuustasomme lisääntyy ja DNA:mme järjestäytyy uudelleen, kiitos niiden lähdekenttäaaltojen, joita saamme. Kun katsot, mitä suoraan nenämme edessä tapahtuu, energiamuutosoireet näyttävät hyvinkin tuon epämukavuuden arvoisilta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.9.2016 UUDET IHMISET EIVÄT OLE INTROVERTTEJÄ!

ViestiKirjoittaja hammer » 13.09.2016 19:14

UUDET IHMISET EIVÄT OLE INTROVERTTEJÄ!

Kirjoittanut Michelle Walling (www.woowoomedia.com)
11.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet ihmiset kutsuvat ylpeänä itseään introvertiksi. Olin yksi heistä, kunnes oivalsin, miksi olin introvertti. Paljastin itsessäni syviä pelkoa siitä, mitä muut ihmiset ajattelisivat minusta, ja pelkäsin, etten kykenisi sanomaan oikeita asioita. Kyvyttömyys puhua siitä, mitä ajattelin, piti minut kaapissa, missä minun ei tarvinnut kohdata tuomitsemista. On hyvin vapauttavaa tulla pois kaapista, ja tämän värähtelyn voi tuntea koko kehossa.

Olen tullut hyvin tärkeään johtopäätökseen sisäänpäinkääntyneisyydestä. Mary Rodwell on kuvannut uutta ihmistä sellaiseksi, joka on ylittänyt kolmannen ulottuvuuden pelot ja värähtelyt ja alkaa elää uutta todellisuutta korkeammassa värähtelyssä. Voidaksesi nostaa värähtelysi viidenteen ulottuvuuteen tai korkeammalle, et voi kantaa pelkoja mukanasi. Pelot eivät ole värähtelyltään yhteensopivia, koska ne ovat hitaita ja tiheitä.

Miten uuden Maan värähtelyssä voi jatkaa introverttina? Mielestäni se ei ole mahdollista, etkä haluaisikaan sitä, koska kaikki ovat korkeampaa värähtelyä. Ei ole mitään, miltä täytyy piiloutua, eikä ole tarvetta olla huolissaan tuomitsemisesta. Kaikki kohtelevat toisia niin, kuin haluavat tulla kohdelluksi, ja jos he lipsuvat, kumpikin osapuoli tuntee sen. Uutena ihmisenä uudella maapallolla ei ole salaisuuksia. Uuden Maan kauneutta on, ettei ole mitään syytä salaisuuksiin, koska ei ole pelkoa tuomitsemisesta.

Oletko huomannut, että useimmat lapset ovat huolettomia, pelottomia ja rakastavia? He tulivat vasta äskettäin korkeammasta värähtelystä inkarnoituessaan ja he puhuvat tavallisesti omaa totuuttaan. Vasta kun heidät on ohjelmoitu ja iskostettu, he alkavat vetäytyä yhteiskunnasta pelkojensa vuoksi. Tämä saa minut uskomaan, että sen todellinen merkitys, että olemme taas lapsenomaisia, on päästä takaisin siihen värähtelyyn, kun olit peloton ja huoleton lapsi, täynnä itseluottamusta ja rakkautta. Jos tämä on totta, niin meidän täytyy poistaa se jumiutunut energia, jota on kertynyt auraamme.

New age –petos on harhaanjohtanut monet ihmiset uskomaan, että siirtyminen uuteen Maahan tapahtuu heille taianomaisesti. Totuus on, että kaikessa on kyse värähtely-yhteensopivuudesta ja sinun on itse värähdeltävä uuden Maan taajuudessa, joka on jo olemassa 3D-maan tilassa. Uusi ihminen on avannut kaikki chakransa valokehon aktivoitumispisteeseen saakka. Tämä aiheuttaa nopeampaa värähtelyä kehossa ja se saavutetaan poistamalla tukokset ja juoksuttamalla Lähde-energiaa chakrojen läpi siihen pisteeseen saakka, että ne yhdistyvät yhdeksi Lähde-energiavirraksi, joka virtaa kuin torus. Kaikki chakravärit ovat kirkkaanvalkoisen Lähdevalon fraktaaleja ja uusi ihminen on yhdistänyt kaikki värit takaisin yhdeksi harmoniseksi taajuudeksi.

Jos yksilö piiloutuu suljettujen ovien taakse siitä pelosta, että hänet kuullaan, tuomitaan, löydetään tai nähdään sellaisena, kuin hän on, hänen chakransa rajoittuvat tai sulkeutuvat tuosta pelosta. Hän ei seiso sen todellisessa voimassa, kuka hän on, eikä hän puhu avoimen kurkkuchakran kautta. Hän ei ehkä ole auki solar plexuksessaan ja saattaa pelätä tunteita. Hänen sydämensä ei ehkä ole täysin toipunut entisistä traumoista ja hänestä tuntuu mukavammalta olla yksin. Hän saattaa elää selviytymismoodissa juurichakran kautta tai ehkä hän ei ole selvittänyt seksuaalitraumaansa. Kolmas silmä ei ehkä ole täysin auki siitä pelosta, mitä hän voi nähdä. Hän ei ehkä pysty tekemään päätöksiä väärässä olemisen pelosta. Aito todellisuus sanoo, että on vain yksi värähtely eikä oikeaa tai väärää ole.

Jotkut tähtisiemenet olivat luonnostaan introvertteja monista syistä. Kenties he eivät halunneet tulla nähdyksi tähtisiemenenä, koska heidän valonsa veti luonnostaan puoleensa pimeitä voimia, jotka halusivat varastaa heidän energiaansa. Tai ehkä heidät oli tapettu entisessä elämässä kykyjensä tai totuutensa puhumisen vuoksi. Monet tähtisiemenet eivät ole sietäneet olemista matalan värähtelyn ihmisten lähellä. Kaikki tämä on ollut täysin ymmärrettävää – tähän saakka. Nyt on turvallista olla, kuka oikeasti on, sallia muistojen toisista todellisuuksista virrata lävitseen ja jakaa toisten kanssa, jotta hekin voivat muistaa, keitä he oikeasti ovat. Jos emme ilmesty sen totuuteen ja läpinäkyvyyteen, kuka olemme ja mitä ilmaisemme, hidastamme siirtymää uuteen todellisuuteen.

Vaikka jollekin saattaa olla mukavampaa olla sisäänpäinkääntynyt, hän ei ole oikeasti onnellinen sulkeutuessaan. Ihminen on suunniteltu vuorovaikutukseen toisten ihmisten kanssa, jakamaan rakkautta ja luomista. Sisäänpäinkääntynyt ihminen on unohtanut, että olemme kaikki yhteydessä ja kun teet jonkin itsellesi, teet sen kaikille. Vetovoimanlaki romuttaisi sen, mikä on värähtelyn nostamisen ja toisten kanssa jakamisen todellinen tavoite.

Sisäänpäinkääntyneisyys osoittaa, että meillä on edelleen työtä tehtävänä. Se ei ole mikään ylpeilyn aihe eikä sitä pitäisi käyttää tekosyynä olla tekemättä sitä työtä, mitä tarvitaan peloista irtipäästämiseksi. Käymme tällä hetkellä nyt läpi vaihetta, jossa parannumme ja astumme korkeisiin värähtelyihin eläessämme edelleen tiheässä todellisuudessa. Se on ollut asteittainen muutos, mutta koemme nopeutumista. Pelot näytetään meille lahjana, jotta meillä on tilaisuus puhdistaa tuo energia. Joistakin ihmisistä on tullut henkisesti laiskoja ja heidän täytyy nähdä pelkojensa tulevan oikeasti esiin, jotta he voivat kurkottaa syvälle sisään nähdäkseen, miksi he tuntevat tätä pelkoa. Lähteen aspektina sinulla ei ole mitään pelättävää. Kun useammat ihmiset oivaltavat tämän, muutamme todellisuutemme sellaiseksi, jossa pelkoa ei voi olla olemassa. Sisäänpäinkääntyneisyys pelon aiheuttamana saattaa olla yksi suurimpia esteitä, joita meillä on tällä hetkellä todellisuutemme muuttamisessa.

Uusi ihminen ei ehkä ole ekstrovertti, vaan ambivertti. Yhteisöön liittyminen on tärkeää, mutta niin on myös henkilökohtainen tila. Totuutesi etsiminen nostaa värähtelyäsi, vaikka se olisi telepaattista. Kun jatkamme pelkojen vapauttamistyötä, tarvitaan tasapainoa, mikä tuo enemmän ihmisiä nähdyksi ja kuulluksi. Uusi ihminen kykenee vetäytymään, kun hän tarvitsee lepoa, mutta hän liittyy takaisin mukaan, kun on valmis nostamaan värähtelyään kanssaluomalla ja nauttimalla ihmisenä olemisesta taas kerran. Kenties ylösnousemus on paluu aikaan, jolloin olit lähempänä Lähdettä, ennen kuin sinua loukattiin, sinua kontrolloitiin ja sinut tuomittiin. Miten näetkin sen, käytä tätä selitystä työkaluna oivaltaaksesi todellisen itsesi, jotta voimme kaikki yhdessä siirtyä ohi tästä 3D-pelkoelämästä. Tämä informaatio ei tule introverttien tuomitsemisesta, vaan havaintona siitä työstä, mitä olen henkilökohtaisesti tehnyt ja minkä tekemistä jatkan oivaltaakseni totuuden siitä, kuka olen.

Tässä on haastatteluni, jossa Mary Rodwell puhuu uudesta ihmisestä (https://youtu.be/g_xXzi9EVXc)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.9.2016 KORKEAMPI ITSE ON VALMIS LIITTYMÄÄN SINUUN

ViestiKirjoittaja hammer » 18.09.2016 08:49

KORKEAMPI ITSE ON VALMIS LIITTYMÄÄN SINUUN

Kirjoittanut Michelle Walling (www.in5D.com)
16.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet meistä ovat täällä palvelemassa ja maadoittamassa energioita siirryttäessä korkeampiin taajuuksiin. Jotta tämä voidaan tehdä, osan moniulotteisesta itsestä täytyy olla maadoittuneena tänne maan päälle, ollen samalla edelleen yhdistyneenä korkeampiin maailmoihin.

Osa sitä työtä jota teen, on yhdistyä tietoisesti korkeamman itseni kanssa tai suurempaan osaan itseäni tämän matriisin ulkopuolella. Pyydän, että kehoni parantuu ja puhdistuu, jotta voin majoittaa enemmän korkeamman itseni energioita tähän kehoon. Tämä korkeampi itse ei voi yhdistyä matalalla värähtelevään kehoon, eikä se voi jäädä, jos siinä on tukoksia.

Pyydän usein korkeampaa itseäni liittymään minuun mahdollisimman paljon meditoidessani. Pyydän opastusta erityisesti tehdessäni elämänvalmennussessioita, eikä se koskaan petä minua. Olen oppinut luottamaan korkeampaan itseeni ja suurimman osan ajasta se ajaa "kulkuneuvoani" ilman, että käsitän eroa, paitsi että asiat näyttävät sujuvan tasaisemmin silloin, kun korkeampi itseni on enemmän kehossa.

On aikoja, jolloin korkeampi itse vetäytyy joksikin aikaa. Alemman tiheyden tunteet voivat saada tämän aikaan. Kuitenkin tavallisesti se tapahtuu, jotta voi puhdistua lisää, jotta korkeampi itse voi tuoda enemmän olemustaan sisään. Olen huomannut, että näinä aikoina monet ihmiset In5D-yhteisössä ilmaisevat enemmän korkeampaa itseään kuin vanhaa 3D-itseään.

3D-itseä johtaa ego ja se on pelkomoodissa. Tämä johtuu siitä, että 3D-matriisitodellisuus käyttää pelkoa ja erillisyyttä ensisijaisena tapana pitää värähtelyt matalana. Ego ei välttämättä lähde pois korkeamman itsen yhdistyessä. Ego johtaa persoonallisuutta, mutta kun korkeampi itse tarttuu rattiin, ego menee takapenkille.

Kun Maa muuttuu, se tarvitsee pinnalleen olentoja, jotka pysyvät yhdistyneenä korkeampiin maailmoihin. Tämä estää sitä tarvitsemasta liian monia maanjäristyksiä tai tulivuorenpurkauksia. Se sallii sen myös värähdellä jatkuvasti korkeammalla siirtyessään lopulta 3D:stä 4D:hen ja sitten 5D:hen. Sillä on jo muuttuneet ja erottuneet todellisuudet yhdellä tasolla. Matalammissa tiheyksissä otamme edelleen tätä kiinni, mutta se nopeutuu.

Jos sinulla tapahtuu äkillinen muutos persoonallisuudessa, mieltymyksissä tai suhteissa, korkeampi itsesi on saattanut tulla sisään. Tavallisesti tästä seuraisi positiivisia muutoksia elämässäsi. Joskus kuitenkin korkeamman itsen täytyy tulla sisään ja ravistella asioita vähän. Se pistäytyy myös mielellään korjaamaan jotain, kuten suhteen, erityisesti jos tuo suhde on tarpeellinen henkisessä kehityksessäsi. Jotkut ihmiset eivät ole tietoisia korkeamman itsensä pistäytymisestä, ja sekin on ok.

Jos et ole koskaan ajatellut korkeamman itsesi pyytämistä liittymään sinuun, voit ottaa vain vähän aikaa itseksesi ja yhdistyä sisäiseen tilaasi. On monia tapoja tehdä tämä, mutta minä pidän siitä, että kuvittelen siirtäväni tietoisuuteni (ajatukseni ja tajuntani) sydämeen. Hengitän muutaman kerran syvään ja pyydän yhteyttä. Yhteys on aina ollut olemassa, mutta olemme vain unohtaneet sen. Mitä enemmän teet tätä, sitä voimakkaammaksi yhteys tulee.

Lopulta ne jotka päättävät ylösnousta korkeampaan värähtelytaajuuteen, ovat korkeampi itsensä koko ajan. Heidän ylisielunsa korkeammalla värähtelevä olemus on sijoittunut kehoon, ja tämä jatkaa todellisuutemme muuttamista. Kaikki on energiaa, joka värähtelee tietyllä taajuudella, ja se taajuus millä värähtelet tahdonalaisesti, määrää, mihin todellisuuteen virityt. Maan korkeampi itse sulautuu siihen, ja Maa tukee niitä, jotka haluavat värähdellä pelon ja erillisyyden ulkopuolella. Nyt tapahtuu jälleenyhdistyminen kaikkeen, mitä olet, ja kaikki mikä estää sitä, näytetään sinulle, jotta voit puhdistaa sen.

Ne jotka integroivat moniulotteisia aspektejaan, tuovat taivaan maan päälle. He rakentavat vahvempia yhteyssiltoja, ja kun yksi ihminen saa tämän tehtyä, se auttaa kollektiivia. Muutos on vääjäämätön todellisuudessasi, kun muutat värähtelyäsi. Jos sinulla on vaikeaa tällä hetkellä, älä unohda, että sinulla on aina rinnallasi oppaita, joihin voit luottaa. Hyödynnä niitä pyytämällä, että muutokset tapahtuvat tasaisesti ja tuskattomasti.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.9.2016 NELJÄ SYYTÄ, ETTÄ UHRAUTUMINEN JOUKKUEEN PUOLESTA

ViestiKirjoittaja hammer » 30.09.2016 17:07

NELJÄ SYYTÄ, ETTÄ UHRAUTUMINEN JOUKKUEEN PUOLESTA LOPPUU KOHTA

Kirjoittanut Michelle Walling (www.in5D.com)
27.9.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tähtisiemenet jotka ovat ylösnousemuksen edelläkävijöitä, nousevat pystyyn taas kerran tuloksena niistä energioista, joita tuli syyskuussa valtavina aaltoina. Ne jotka "uhrautuvat joukkueen puolesta", ihmettelevät, milloin helvetissä saamme valmiiksi tämän empaattisen muuntamisen kollektiivin puolesta. Ne joilla on tunnedraamaa ja väsymystä, heräävät nyt siihen, miksi he näyttävät ottaneen yhden askeleen taaksepäin, kun itse asiassa he valmistautuvat nyt hyppäämään uuteen todellisuuteen.

Yhdistynyt kollektiivi nimeltään ihmiskunta

Olemme kaikki yhdistyneet hopeisilla energiasäikeillä, jotka kutovat taianomaista ruumiillistumisverkkoa kollektiivina. Kaikki planeetan ihmiset ovat yhteydessä – oivaltavat he sen tai eivät. Kun kuljemme ylösnousemusenergioiden läpi, kaikki mikä täytyy muuntaa, on tullut esiin elämässämme, jotta se voidaan alkemisoida.

Ongelmana on, että osa tästä paskasta ei ole meidän! Kyllä, olemme kaikki yhteydessä, mutta olemme myös yksilöllisiä persoonallisuuksia, joiden pitäisi olla vastuussa omista ajatuksistaan ja teoistaan. Lisäksi kaikki joilla on ollut aiempia elämiä maan päällä, on matalammalla värähteleviä energioita kentässään. Jos tuo henkilö haluaisi jäädä maan päälle, hänen täytyy muuntaa nuo energiat, tai jonkun muun täytyy auttaa häntä tekemään se.

Tähtisiemenet alkemiaspesialisteja

On tähtisiemeniä, jotka ovat ilmoittautuneet tuohon tehtävään. He ovat alkemiaspesialisteja, jotka ovat empaattisia ja voimakkaita. He imevät energioita ja kuljettavat ne tunne-, henki-, mentaali- ja fyysisen kehonsa läpi, peilaten kollektiivia tuplakehona. Heillä on opastusta, joka auttaa heitä ottamaan vain sen, mitä pystyvät käsittelemään, vaikka tuo määrä näyttää eroavan siitä, minkä heidän opastustiiminsä toimittaa. Olen yksi noista ihmisistä ja kerron sinulle, että työni on melkein ohi.

Nämä spesialistit ovat saattaneet olla kapinallisia koko elämänsä, eivätkä he tavallisesti pidä määräyksistä. He ovat järjestelmien tuhoajia eivätkä pelkää puhua, mitä ajattelevat. He eivät ota paskaa vastaan ihmisiltä, mutta ovat kypsyneet riittävästi tietääkseen olla aloittamatta sitä. Heidän tehtävänsä on ollut hypätä suurempien esteiden yli, mitä useimmat ihmiset pystyisivät käsittelemään. Heillä on tietämys, että jokin muuttuu kohta planeetalla ja heidän työnsä muuttuu dramaattisesti joksikin rauhallisemmaksi ja nautinnollisemmaksi.

Tähtisiemenalkemistityö on melkein ohi neljästä syystä

1. Pääsemme lähemmäs monien ihmisten aikajanan jakautumispistettä.

Ihmiset huomaavat liikkuvansa ja kerääntyvänsä kaaosaikoina. Ihmiset vetävät energeettisesti puoleensa niitä, joilla on samanlaisia toimia ja ajatuksia sekä kunnioitusta. Veto liikkua tai yhdistyä samanmielisiin ihmisiin on vääjäämätön. Muut planeetan ihmiset eivät ehkä edes näe korkeamman värähtelyn ihmisiä. Jonkin aikaa he asuvat samassa kaupungissa, osavaltiossa tai maassa, mutta eivät ehkä koskaan näe toisiaan tässä todellisuudessa. Lopulta matalammalla värähtelevät ihmiset unohtavat täysin ne, joiden värähtely ja tietoisuus on noussut. Tämän vuoksi yhteyttä ei enää tunneta eronneiden ryhmien välillä.

2. Yksi ihminen voi tehdä vain tietyn määrän työtä, ennen kuin hän palaa loppuu tai ylösnousee (tai kumpaakin).

Jotkut ihmiset ovat tulleet juuri siihen pisteeseen, jossa he eivät välitä enää paskaakaan, mitä kollektiiville tapahtuu, koska he katsovat ympärilleen ja näkevät hyvin paljon kaaosta ja typeryyttä. Toiset ovat ottaneet vastaan iskun toisensa jälkeen kohtaan, josta heidän fyysinen kehonsa on juuri pettänyt. Jotkut tähtisiemenet ovat osuneet tunteellisesti maksimiin ja tuntevat syyllisyyttä viha- ja turhautumispurkauksistaan. Vahvimmat ja harjaantuneimmat kokoavat itseään ja juoksevat auttamaan haavoittuneita.

Näistä ihmisistä saattaa tuntua, että he ovat ottaneet valtavia askelia taaksepäin, mutta itse asiassa jos he ovat tiedostavat, mitä tapahtuu, on todennäköistä, että he ovat tulossa joka hetki lähemmäs ja lähemmäs jakaantumispistettä. Käsittelemällä kollektiivienergioita he auttavat ihmisiä saavuttamaan käännekohdan. Nämä tähtisiemenet tulivat kaukaa tekemään tätä työtä, ja he ovat todella hyviä siinä, vaikkei näyttäisikään siltä, että heillä on paljon armoa tällä hetkellä.

3. Sanomme, että sen on aika loppua.

Kun etenemme informaation ja kokemuksen myötä, opimme, miten siirrymme tilanteiden läpi nopeasti, jottemme juurru tiheisiin energioihin. Opimme, miten käsitellään tilanteita loukkaamatta toisia ja seisomaan siinä omassa voimassamme, keitä olemme. Emme anna enää ihmisten varastaa energiaamme. Siksi emme enää vedä näitä alemman energian tilanteita puoleemme. Huomaamme, ettei ole enää syytä suojautua, koska olemme nousseet pelkoenergian yli. Tavallaan meistä tulee superihminen, kunhan tiedostamme ja tiedämme, milloin reagoida ja milloin antaa asioiden mennä.

4. Maa nostaa värähtelynsä alempien energioiden yli.

Maa-mamma auttaa myös joka päivä! Kun se nostaa värähtelytaajuuttaan, energioita nousee pintaan ja värisee irti. Energioista kiinnipitäminen kehossa ilmentyy fyysisinä ongelmina ihmisellä, aivan kuten se ilmentyy maanjäristyksinä, myrskyinä ja tulivuorenpurkauksina Maan kehossa. Sitten kun energiat liikkuvat, homma on tehty. Maanjäristykset eivät kestä päiväkausia.

Tunteminen on alkemian avain

Useimmat ihmiset eivät halua tuntea. He pelkäävät ja pelko pitää heidän chakransa suljettuna, erityisesti sydämen. Tähtisiemenmuuntajien ensiapujoukkue osallistuu usein "työtovereidensa" kanssa suhdeongelmiin, joita tulee sydäntä raastavissa loukkaantumis-, hämmennys- ja uhritilanteissa. Kun kumpikin on selviytynyt siitä, he pyyhkivät kyyneliä ja aloittavat uuden päivän. Heillä ei ole aavistustakaan, miten paljon he ovat juuri auttaneet muuntamaan samanlaisia energioita miljoonien tiedostamattomien ihmisten puolesta.

Nuo ihmiset vapautetaan pian tehtävästään. Ei siksi, että he antoivat itsensä lipsua, vaan koska he tekivät erittäin hyvää työtä. Seuraava vapaaehtoisaalto jätetään poimimaan rikkinäiset palat ja laittamaan ne taas yhteen. Kaikki energiat värähtelevät irralleen ja kerääntyvät uudelleen ryhmiin. Näin ollen kamppailua tulla toimeen kaikkien kanssa ei enää ole. Olemme ikään kuin heittäneet keilapallon ja kaataneet koko rivin täydellisellä osumalla. Kaikki keilat heitetään sinne, missä niiden täytyy olla värähtelypainon perusteella.

Jos olet yksi näistä alkemiajoukkueen pelaajista, älä tuomitse itseäsi siitä, miten olet käsitellyt kollektiivienergiaa. Vaikka se olisi näyttänyt sinun energialtasi, varmasti joku muukin planeetalla käsitteli samaa energiaa. Kun muunsit sen, autoit ainakin yhtä ihmistä.

Kenties et ole sellainen, joka on uhrautunut joukkueen puolesta. Varmasti olet nähnyt toisten taistelun tai kenties aloitit osana taistelua, mutta päätit olla käymättä käsiksi siihen. Se on ok. Tähtisiemenspesialistit tiesivät, että antaisit tilaisuuden tai pelkästään näkisit sen joukkueen puolesta, ja kiitämme sinua. Voit kuitenkin vielä antaa apua tähtisiemenjoukkueelle. Lähetä heille anteeksiantoa, kiitollisuutta ja ehdotonta rakkautta heidän palveluksestaan ihmiskunnalle. Tämä auttaa heitä toipumaan nopeammin, jotta he voivat valmistautua seuraavaan nuoleen, joka ammutaan heitä kohti, tuhoutumatta lopullisesti.

Kun luovumme tehtävistämme, meillä saattaa olla vielä muutama episodi käsiteltävänä. Ota varmasti aikaa levätä energia-aaltojen välillä, jotka luovat tilanteita. Anna itsellesi ja toisille anteeksi typeriltä näyttävien tunnedraamojen esittäminen. Valitse taistelusi viisaasti ja jätä merkityksettömät jutut seuraavan joukon hoidettavaksi. Olet valmistunut "valvojaksi" tai oikeammin sanottuna "tilanhoitajaksi", ja nyt on aika paistatella hyvin tehdyssä työssä. Pian ymmärrät tätä uutta roolia enemmän, ja jos löydät itsesi istumasta jalat pöydällä polttamassa sikaria, varmista, että se on paras sikari, jonka löydät, koska ansaitset sen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.10.2016 UUSI MATRIISI ANTAA UUDEN HOLOGRAMMIN MAAPALLOLLE

ViestiKirjoittaja hammer » 25.10.2016 15:54

UUSI MATRIISI ANTAA UUDEN HOLOGRAMMIN MAAPALLOLLE

Kirjoittanut Michelle Walling (www.howtoexitthematrix.com)
23.10.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Matriisi on verkkojärjestelmä, joka antaa sitä valoa, jota tarvitaan ihmiskehon luomiseen tietoisuudelle. Maan matriisin kaappasivat ne, jotka ovat hallinneet ja kontrolloineet meitä vuosituhansia taajuusteknologialla ja ihmiskehoperustan muutoksilla. Uusi matriisi johon viritymme, sallii meidän pitää valoa täynnä olevan fyysisen kehon, kun tietoisuutemme ylösnousee.

Verkkotyöntekijät ympäri planeettaa ovat tuoneet uutta verkkoa käyttöön, kun vanha matriisi purkautuu hitaasti. Ne jotka ovat ylösnousemuspolulla, ovat vähitellen virittyneet uuteen verkkoon tai matriisiin.

Kaikella luomisella on valosta, äänestä ja geometrisista kuvioista muodostuva perusta. Uusi matriisi saattaa olla alkuperäinen maamalli tai kopio tuosta mallista, johon on tehnyt joitain merkittäviä parannuksia. Uudessa matriisissa on paremmat "palomuurit", jotka eivät salli kaappaamista.

Tehdessäni tulkintaa/sessiota In5D:n psyykkisessä konferenssissa (15.10.16), tapasin yhden alkuperäisen ohjelmoijan aspektin. Tuossa sessiossa paljastui, että kun vanha matriisi luotiin, hyvin pieni yksityiskohta jäi pois eikä sen luonut ryhmä oivaltanut tätä. He käyttivät tuota mallia planeetan luomiseen ja antoivat sen kasvaa ja kehittyä keskittyessään muihin projekteihin.

Yhtenä päivänä he kuulivat, että heidän projektinsa oli kaapattu. Vei kauan aikaa nähdä, miten se oli otettu haltuun, koska he pystyivät näkemään vain, että ihmiset olivat vuorovaikutuksessa ohjelman kanssa vapaasta tahdostaan. Ohjelmoijina he pystyivät katsomaan myös tulevaisuuteen ja näkemään mahdolliset lopputulokset vapaan tahdon kanssaluomisesta heidän alkuperäisen matriisinsa kanssa. He pelästyivät, kun melkein joka todennäköisyys loppui heidän luomuksensa tuhoutumiseen.

Alkuperäiset matriisin ohjelmoijat tutkivat asiaa lähettämällä matriisiin inkarnaatioita, jotka raportoisivat takaisin, mitä lineaarisessa ajassa tapahtuu. He havaitsivat, että mustaa magiaa oli käytetty vaikuttamaan ihmisten päätöksiin ärsytyskynnyksen alittavalla ohjelmoinnilla ja pelolla. He havaitsivat myös, että fyysiseen kehoon tehdyt muutokset estivät ihmisiä etenemästä rotuna ja ne oli suunnattu enemmän orjuuteen. Oli reinkarnaatiosilmukka eivätkä ihmiset muistaneet enää entisiä elämiään tai että he olivat yhteydessä toisiinsa ja Lähteeseensä.

Jotkut näistä alkuperäisistä ohjelmoijista on nyt inkarnoituneena verkkotyöntekijöiksi ja valotyöntekijöiksi. Heidän tarkoituksenaan on herätä ja nostaa värähtelytaajuutensa pois vanhasta matriisista. Näin tehdessään he voivat auttaa luomaan uuden matriisin, johon koko ihmiskunta voi virittyä. Koska kaikki ihmiset ovat yhteydessä, silloin kun yksi tekee tämän "ylösnousemuksen", se rakentaa siltaa toisten seuraamiselle.

Monet verkkotyöntekijät suorittavat tehtäviään oivaltamatta täysin, mitä he ovat täällä tekemässä. He kantavat sisällään uuden matriisin koodeja ja saavat halun matkustaa tietylle maailman alueelle tai asua sillä. He jättävät energiakoodejaan tai –jälkiään kaikkialle, minne he menevät. Energiat joita välitetään planeetalle silloin, kun ollaan linjassa galaksin keskuksen kanssa, aktivoivat nämä koodit. Heränneet ihmiset tekevät tietoisen päätöksen värähdellä rakkaustaajuudessa pelon sijasta.

Tietoiset verkkotyöntekijät ilmaisevat aikomuksen, että kaikki koodit yhdistetään ympäri planeettaa. Kehomme DNA sisältää alkuperäiset koodit kaikesta, mitä olemme koskaan olleet ja mitä koskaan tulemme olemaan. Taajuuden avulla myös nämä "kytketään päälle", jotta keho virittyy uuteen matriisiin. Vanha ohjelma menee rikki ja purkautuu pian, kuten käy toteen todellisuudessamme tällä hetkellä!

On sanottu, ettei sitä ole tehty koskaan aiemmin, mitä me teemme. Siirtymistä hologrammista toiseen pysyen ihmiskehossa testattiin edeltävässä ohjelmistossa ja se havaittiin mahdolliseksi. Joka kerta kun ohjelmoijat menneisyydessä halusivat tehdä jonkin muutoksen, he noudattivat sitä sääntöä, että sallittiin syklin loppua ja päätettiin, mikä luonnonmullistus parhaiten pyyhkisi pois ihmiset, säilyttäen parhaat malliesimerkit uusien muutosten tekemiseksi. Tällä kertaa ylösnousemme ihmismuodossa ja lopulta päätämme pitää sen tai muuttua valokehomuotoomme (tai käyttää molempien yhdistelmää).

Jos sinulta on äskettäin kadonnut psyykkisiä kykyjä, se johtuu siitä, että matriisitaajuus on muutettu uuteen verkkoon. Sinun täytyy vain ilmaista aikomus virittyä uuteen matriisiin ja tehdä elämässäsi tarvittavat muutokset pysyäksesi tuossa taajuudessa. Useimmilla ihmisillä on fyysisiä "ylösnousemusoireita" virittyessään uuteen matriisiin. Näihin sisältyy kuume, vilunväristykset, huimaus, ihottuma, sydämen tykytys ja monet muut ainutlaatuiset ja oudot oireet, joihin lääkäreillä ei ole vastauksia.

Monet meistä ovat yhdistyneet uuteen matriisiin tietoisuustasolla ja yhdistymme uuteen verkkoon nukkuessa. Kun heräämme aamulla, tuomme näitä geometrisia koodeja tähän todellisuuteen. Fyysinen keho ottaa nyt kiinni henkikehoa, ja muutumme solutasolla. Tätä on tapahtunut vähitellen monta vuotta, mutta kaappaajien kiihtyneen toiminnan vuoksi ylösnousemuksemme on nopeutunut.

Planeettataajuuteen maadoittuminen on tällä hetkellä tärkeintä transformaatiossamme. Yhdistyminen korkeampaan itseesi ja virittyminen moniulotteiseen itseesi on myös osa tietoista verkkotyötä ja valotyötä. Alkemiaa tarvitaan ruokamme ja vetemme taajuuden nostamiseen, jotta kehomme voi pysyä korkeammassa taajuudessa. Informaatio on oleellista pitämään tietoisuutemme laajentumassa, ja aikomus ja mielikuvitus ovat työkaluja uuden matriisin luomiseen.

Virittyminen uuteen taajuuteen sallii meidän kokea uuden hologrammiprojektion todellisuudesta. Lopulta pystymme kulkemaan edestakaisin fyysisyydestä valoon ja takaisin. Pystymme ilmentämään tahdonalaisesti fyysisyyteen sen, mitä tarvitsemme, ja myös hävittämään sen, mm. jätteet ja vanhan matriisin osat, jotka eivät enää palvele meitä, kuten sähkölinjat ja liikenneyhteydet. Ilmainen/vapaa energia täyttää elämistarpeemme ja matkustamisesta tulee helpompaa. Sota loppuu ja rahayrityksistä tulee entisajan juttu. Lopulta uudella ihmisellä on superihmisen kykyjä, kuten kuvattiin luennossani (https://youtu.be/RlnTNxTYxag) helmikuussa 2016 In5D-konferenssissa. Se miten pian voimme saavuttaa tämän yksilöinä ja sitten kollektiivina, riippuu meistä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.8.2017 MITÄ KANNATTAA VÄLTTÄÄ AIKAJANAHYPPELYSSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 10.08.2017 23:08

MITÄ KANNATTAA VÄLTTÄÄ AIKAJANAHYPPELYSSÄ

Kirjoittanut Michelle Walling (in5d.com)
9.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun jatkamme kiihdyttämistä aikajanajakautumista kohti, ohjaamme kollektiivitietoisuutta korkeimpaan ja parhaimpaan lopputulokseen. Aikajanahyppelijän rooli on äärimmäisen tärkeä tänä aikana, mutta on vältettäviä karikkoja, mikä täytyy ymmärtää.

Valheellista matriisijärjestelmäkerrosta pyörittää tekoälytietokone. Tähän keinotekoiseen matriisiin on lisätty keinotekoisia muistia aukkoja, jotka voivat vetää kaaos- ja pelkopyörteeseen. Sharon Elizabeth James Henkisen valon kosmisesta keskuksesta kutsuu tätä "putkeksi". Veda- ja muissa kirjoituksissa tätä putkea on kuvattu käärmeenä.

Ihminen imetään putkeen, kun hän alentaa värähtelyään. Tämä voi tapahtua monesta syystä. Väittelyt, väärinymmärrykset, mustasukkaisuus, riippuvuudet, huumeet, alkoholi, tunnetraumat ja sairaus ovat vain esimerkkejä, jotka voivat eskaloitua vetämään tähän putkeen. Vuorovaikutus toisten kanssa pelosta, ahdistuksesta tai egosta voi vetää käärmeen suuta kohti. Kun olet putkessa, todellisuutesi muuttuu aallolla ratsastamisesta pohjavirtaan juuttumiseksi.

Henkilökohtaisessa elämässä on asioita, jotka näyttävät tulevan taas esiin puhdistettavaksi. Ihmisiä saattaa näyttää hyökkäävän kimppuun eri suunnista samanaikaisesti. On kamppailua ja kaaosta sen sijaan, että elämä tulee esiin saumattomasti. Mikään ei näytä menevän oikein, kun on putkessa.

Kun putoamme tähän putkeen, vaistomaisesti haluamme piiloutua luolaamme ajattelemaan, mitä on tapahtunut ja miksi. Muistamme, että meditointi, maadoittuminen ja keskittyminen, nukkuminen, luonto ja yksinäisyys ovat auttaneet aiemmin olomme tekemisessä paremmaksi. Kun alamme ryömiä putkesta nostamalla värähtelytaajuuttamme, näemme, että todellisuutemme muuttuu takaisin siihen, missä kaikki näyttää taas menevän tasaisesti.

Vuoristorata-ajelu putkeen ja takaisin on näyttänyt olevan normaalia useimmille meistä tässä elämässä. Kun alamme tulla tietoisemmaksi teoista ja ajatuksista, jotka vievät meidät tähän putkeen, opimme muuttamaan elämäämme pitääksemme asiat totuudenmukaisena. Kun kosmiset energiat kylvettävät planeettaa, olemme myös huomanneet, että ne kerrat jolloin meidät imetään putkeen, ovat vähentyneet, kuten myös se aikamäärä, jolloin pysymme siellä pudotessamme.

Luomme kirjaimellisesti todellisuutemme, ja se on sidottu kollektiiviin. Tiennäyttäjät vetävät muita mukana, kun he palvelevat esimerkkeinä. Mitä enemmän hyppäämme putkien yli, sitä enemmän osaamme pitää tilaa kollektiiville ja pysyä keskuksessamme ja tasapainossa. Silloin voimme saada hauskinta aikajanahyppelyä tai vetää korkeimpia ja parhaimpia aikajanoja itsellemme ja kollektiiville.

Meidän täytyy oppia antamaan anteeksi itsellemme joka kerta, kun putoamme putkeen. Muista, että joskus hyppäämme sinne auttamaan jonkun ulos. Sen sijaan että olet liikaa huolissasi putkesta tai siitä, teetkö asiat oikein, yritä pärjätä joka päivä paremmin oivaltamalla, missä värähtelysi on verrattuna siihen, miten todellisuutesi kehittyy.

Valinnat joita teet joka päivä, vetävät sinua tietylle tulevalle aikajanalle. Voit oppia aikajanahyppelemään pidemmälle kuin useimmat, kun pysyt korkeimmassa tinkimättömyydessä ja värähtelyssä. Kun teet tämän, matriisin mustien aukkojen ansat alkavat hävitä todellisuudestamme ja lopulta valheellinen matriisikerros haarautuu pois täysin. Tämä on mahtava esimerkki siitä työstä, jota teet kollektiivin hyväksi, vaikket oivaltaisikaan sitä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.8.2017 ONKO AURINGONPIMENNYSKRAPULAA?

ViestiKirjoittaja hammer » 27.08.2017 22:03

ONKO AURINGONPIMENNYSKRAPULAA?

Kirjoittanut Michelle Walling (in5d.com)
27.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miltä tuntuu auringonpimennyksen jälkeen? Jos olet vähän huonovointinen, et ole yksin. Tässä on joitain oireita, joista ihmiset ovat kertoneet päiviä auringonpimennyksen jälkeen, sekä ehdotuksia, mitä tehdä niille.

Vaikka suuri tapahtuma on ohi, auringonpimennysenergiat ovat kanssamme vielä jonkin aikaa. Jotkut ihmiset kertovat vähemmän toivotuista oireista: äärimmäinen väsymys, ripuli, huimaus, hengenahdistus, sydämentykytys, nälkä, masennus, päänsärky ja sumea ajattelu.

Sinusta saattaa tuntua, että olet "odotuskierrossa" (= kone kiertää odottaen laskeutumislupaa) etkä ehkä pysty ajattelemaan selkeästi. Suolistosi voi puhdistautua eikä sinulla tunnu olevan kerrassaan yhtään energiaa eikä halua tehdä mitään. Tämä voi aiheuttaa masennusta ja olet huolissasi, että värähtelysi alenee tai putoat takaisin 3D:hen.

Vaikka emme ole koskaan tehneet tämän tyyppistä laajaa energiamuutosta fyysisessä kehossa, tuntuu normaalilta, että tällaisia oireita ja ajatuksia on, kun monet ihmiset kokevat samoja ongelmia.

Jotkut ihmiset ovat myös kokeneet aikapoikkeamia pimennystä ennen tai sen jälkeen. Aikapoikkeamat voivat kääntää sisäisen kellomme täysin nurin, aiheuttaa hämmennystä ja epänormaalia nukkumisrytmiä. Tässä on Facebook live -video, jonka tein omasta poikkeamastani pimennystä edeltävänä iltana (https://youtu.be/sQyQYg4KYZI).

Kun kehomme jatkaa energia- ja koodiaaltojen vastaanottamista suuresta keskusauringosta, meidän täytyy hidastaa ja sallia muutosten vaikuttaa. Jotkut ihmiset ovat transsimaisessa theta-tilassa, kun tuomme uusia taajuuksia toimintaan fyysisessä kehossa. Se on samanlaista kuin tietokoneen käynnistäminen uudelleen uuden ohjelmiston käyttämiseksi.

On melko normaalia pudota korkealta alas taajuusmuutoksen jälkeen, ja tämän sanotaan olevan yksi vaikuttavimmista muutoksista Harmonisen yhdentymisen jälkeen 1987.

Tässä on ehdotuksiani auttamaan kehoa sopeutumisessa:
* Antaudu – Päästä irti ohjelmoinnista, että sinun pitäisi tai ei pitäisi tehdä jotain. Kuuntele ennen kaikkea kehoasi.
* Lepää – Seuraa kehosi tarvetta nukkua tai olla tekemättä mitään.
* Ota Himalajan-suolakylpy.
* Maadoittuminen on välttämätöntä. Vietä aikaa luonnossa ja/tai meditoi.
* Juo paljon puhdasta vettä.
* Haistele eteeristä piparminttuöljyä.
* Lue jotain, josta nautit, ja ota rennosti!

Kuten aina, tätä vaihtoehtoista informaatiota ei ole tarkoitettu korvaamaan lääkärin ohjeita.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.10.2017 TÄHTISIEMENMISSIO ON MELKEIN VALMIS!

ViestiKirjoittaja hammer » 23.10.2017 11:23

TÄHTISIEMENMISSIO ON MELKEIN VALMIS!

Kirjoittanut Michelle Walling (www.howtoexitthematrix.com)
21.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tähtisiemenet ovat olentoja, jotka kuulivat kutsun Maalta ja sitä valvovalta neuvostolta tulla estämään alempaa tietoisuutta tuhoamasta itsensä ja kaikki sen ainutlaatuiset luomukset. Tämä tietoisuus luotiin vallalla, ahneudella, himolla ja kontrollilla. Monia oppitunteja on opittu ja paljon kokemusta ja viisautta kerätty tämän tietoisuustason loppuun mennessä.

Tähtisiemenet sijoittivat itsensä niiden suurten tarinoiden aikajanoille, joita meille on kerrottu jumalista. Heistä tuli niiden perheenjäseniä, joilla oli ns. psykopaattisia ja itsekeskeisiä käyttäytymistapoja. Koska tämä on vapaan tahdon universumi, kaikkea sallittiin tapahtua, kunhan niitä muutamia luomislakeja ei rikottu, jotka lopulta vaikuttaisivat koko universumiin.

Maa sellaisena, kuin tunnemme sen, ei ole, mitä luulemme sen olevan. Se on rakenne, joka on tietoisuuden peilikuva. Kun tuon tietoisuuden värähtely putosi, se muuttui peiliksi itsestään, jotta ne jotka aiheuttivat putoamisen, voisivat oppia, miksi luomislakeja ei voi rikkoa. Kutsun tätä rakennetta "matriisiksi". Se on tavallaan kopio alkuperäisestä ja se on pettämätön tapa korjata jokin, mikä ei ole tasapainossa. Muutosta ja tasapainoa tarvittiin, jotta tietoisuus voisi liittyä taas alkuperäiseen itseensä, vaikka se ei olisi pelkästään sama, vaan kokemuksilla laajentunut. Koska aika on harhaa, sen voisi tehdä yhdessä syklissä tai monissa sykleissä (helpolla tai vaikealla tavalla). Kaikilla sykleillä oli kuitenkin loppu. Nyt löydämme itsemme kaikkien syklien lopusta ja voimme nähdä, että ihmiskunta valitsi vaikean tavan.

Tähtisiementen jotka inkarnoituivat tähän alempaan tietoisuusrakenteeseen kaikkien niiden olentojen ja ajatusmuotojen kanssa, joita oli luotu, tehtävänä oli sukeltaa alimmista ulottuvuuksista korkeimpiin ulottuvuuksiin ja levittää rakkautta ja peilata tietämättömille sen, mitä he loivat. Olemalla sitä, mitä he olivat jo ylösnousseina mestareina, he näyttäisivät toisille myötätuntoa, empatiaa, anteeksiantoa, täysivaltaisuutta ja ehdotonta rakkautta. Vaikka jotkut vielä ilmaisivat alemman tietoisuuden piirteitä osallistumalla siihen, heillä oli kuitenkin sisällään se kokemus ja värähtely, keitä he oikeasti olivat. Se ei ollut helppoa työtä, erityisesti niillä jotka sukelsivat helvetin syvyyksiin. Joka kerta kun vaikea tilanne esitettiin heille, he selvisivät myrskystä ja valitsivat lopulta korkean tien.

Tämä tietoisuus täytyi nostaa pohjalta asti, kunnes se oli siivottu ja pakattu riittävän siististi mahtuakseen takaisin "neulansilmän" läpi. Luulen, että tähtisiemeniä voisi kutsua myös "talonmiehiksi", ja pahin osa heidän työtään oli vessan siivoaminen, kun monia niistä joita he auttoivat, ei voinut vähempää kiinnostaa, oliko vessa puhdas vai ei.

Tähtisiemenille annettiin paljon apua heräämiseksi sen unohtamisesta, keitä he olivat. Tätä ei kuitenkaan tapahtunut joillekin, jotta he pysyivät putoamaan syvemmälle ja syvemmälle voidakseen tuoda pohjan ylös. Jotkut tähtisiemenet odottivat viime hetkeen saakka käynnistääkseen heräämisensä. He tunsivat, etteivät olleet ikään kuin tarpeeksi hyviä heräämään aiemmin, eikä tilanne ole se. Joillakin jotka olivat heränneet jo syntyessä tai jotka olivat olleet hereillä yli 20 vuotta muutosaikana, oli todella, todella pitkä odotus. Kaikilla oli erityismissio.

Vapaaehtoisia oli aaltoina. Herääminen tapahtui aaltoina. DNA:n viimeisiä koodeja aktivoidaan kolmessa aallossa. Koska aikaa ei ole, ei ole ollut oleellista, "milloin" poistutaan matriisirakenteesta. Useimmilla ihmisillä (edes tähtisiemenillä) ei ole aavistustakaan siitä, miten monta kertaa tähtisiemenet hyppäsivät tulevaisuuteen korkeimpaan ja parhaaseen lopputulokseen ja vetivät kaiken ja kaikki takaisin ajoissa nykyisyyteen. Sitä mitä kaikkea tapahtui, voi tarkastella sitten, kun he ovat toisella puolella, ja se on ehdottomasti kiehtovaa.

TAPAHTUMAT indikoivat parhaiten, miten pian asiat tapahtuvat sekä milloin tämä on loppu (vs. päivämäärät). Profetiat tästä ajasta kirjoittivat ne mestarit, jotka sukelsivat vapaaehtoisesti sisään, katsoivat tulevaisuuteen ja dokumentoivat näkemänsä, jotta heränneet meidän ajassamme tietäisivät, milloin valitaan jotain erilaista, mikä johtaisi vähemmän suotavalle aikajanalle. Tietyt tapahtumat yleisaikajanan solmukohdissa, palvelisivat aina merkkeinä eikä niitä muutettaisi. Nämä merkit kerrottiin tarkoituksella monissa gnostilaisissa teksteissä, jotta tähtisiemenet tietäisivät, milloin tuo aika oli lähellä.

Monet tähtisiemenet matkustivat yöllä romuttamaan omia todennäköisyyksiään ja mahdollisuuksiaan, joita tiedostamattomat ajatukset, sanat ja teot olivat luoneet. He auttoivat myös maasidonnaisia sieluja nostamaan värähtelyään korkeampaan paikkaan, jossa he voisivat odottaa rauhallisesti poistumistaan tästä rakenteesta. Tähän transformaatioon neljännen ulottuvuuden astraalimaailmoissa kuului kouluja, parannuskeskuksia ja asuntoloita. Toiset tähtisiemenet romuttivat matriisiverkkoja ja yhdistivät uusia tietoisuusverkkoja ihmisen ja luonnon kollektiiveihin. Monet tähtisiemenet osallistuivat neuvostotapaamisiin maan sisällä tai planeetan ulkopuolella ja keskustelivat vaikeuksista sekä onnistumisista. Reinkarnaatiokone tuhottiin, ja monet tähtisiemenet tietävät, etteivät he palaa enää koskaan tänne.

Tapahtumamerkkejä on ollut lukumäärällisesti nopeammin kuin koskaan ennen. Monet epäsuotuisat todennäköisyydet ja mahdolliset aikajanat, joita luotiin tiedostamatta, puristettiin ja kerrostettiin, alkoivat romahtaa nopeaa tahtia. Kun tähtisiemenet auttoivat nostamaan rakenteen kollektiivitietoisuutta ja värähtelyä, ne joita he tulivat auttamaan, oppivat myös monia oppitunteja ja alkoivat olla vastuullisempia tietoisesta luomisestaan. Mitä enemmän tätä tapahtui, sitä nopeammin kollektiivi kulki peliä loppuun.

Ihmiskunta löytää nyt itsensä niiden äärimmäisestä erillisyydestä, jotka palvelevat itseä tai jotka palvelevat toisia. Kummillakin on vaikeuksia olla toistensa kanssa. Jotkut tähtisiemenet ovat löytäneet "tyhjiön" tai nollapisteen, jossa he voivat nostaa taajuuttaan siihen pisteeseen, että he voivat nähdä, mutta heitä ei voi nähdä. Tämä on tietysti auttanut empaattisia ja myötätuntoisia olentoja, jotka ovat saaneet tarpeekseen kollektiivin ja kärsimyksen tuntemisesta. Itse asiassa, mitä enemmän he ovat tuossa nollapisteessä, sitä enemmän heidän henkilökohtainen todellisuutensa muuttuu joksikin positiiviseksi, mikä vaikuttaa myös kokonaisuuteen.

Siinä hetkessä tai tapahtuma-aikajanassa, jossa olemme nyt, koemme viimeistä "näytä minulle" -kokemusta. Niille jotka kokevat "huonoja" asioita, näytetään, mitä he luovat toimillaan, ajatuksillaan ja sanoillaan. Se on kuin viimeinen peilausaalto, jotta he voivat nähdä, mikä alun alkaen loi tämän rakenteen. Kun tähtisiemenet ovat "maailmassa, mutteivät maailmasta", he jatkavat sen tietoisuuden tuntemista ja muuntamista, jossa he ovat, mutta he tietävät, etteivät he luoneet tuota tietoisuutta. Kuitenkin ollessaan luojia itse, he ovat opastaneet ihmisiä luomaan oman todellisuuskuplansa, joka tuntuu matriisista poistumiselta, kunnes lopullinen poistuminen tästä tietoisuudesta tapahtuu.

Suuntaviitat osoittavat uuteen määritelmään, mitä "pian" on. Valtava takapakki tapahtui 2011–2012 CERN:n vuoksi. Kun tähtisiemenet matkustivat tulevaisuuteen, he selvittivät tiensä lopulta takaisin tuohon aikaan, ennen kuin CERN lähetti ihmiskunnan rinnakkaistodellisuuteen. Samaan aikaan tuossa rinnakkaistodellisuudessa tähtisiemenet ja ihmiskunta työskentelivät rinta rinnan nostaakseen toistensa tietoisuuden tasolle, joka avaisi latentit DNA-koodit.

Olemme nyt valmiita viimeisiin valoaaltoihin DNA:mme transformoimisessa, mikä sallii poistumisen "neulansilmän" läpi. Koodit ovat täällä, kaikki pelaajat ovat olleet läsnä ja ovi on valmis avattavaksi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.11.2017 UUDET YLÖSNOUSEMUSOIREET TUOVAT OMITUISIA KIPUJA J

ViestiKirjoittaja hammer » 03.11.2017 18:32

UUDET YLÖSNOUSEMUSOIREET TUOVAT OMITUISIA KIPUJA JA MUISTINMENETYSTÄ

Kirjoittanut Michelle Walling (www.in5D.com)
2.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun kiihdytämme valoa nopeammin viidennen ulottuvuuden taajuuksia kohti ja korkeammalle, uusia chakroja avautuu, mikä voi aiheuttaa paniikkia siitä johtuvien ylösnousemusoireiden ilmestyessä. Voidaksemme tunnistaa, milloin omituiset kivut ja muistinmenetys voivat liittyä ylösnousemukseen, on upeaa, kun ihmiset jakavat omia kokemuksiaan, jotta voimme verrata ja saada vahvistusta.

Pienempiä chakroja aktivoidaan, ja jos energia ei pysty kulkemaan chakran läpi, keho antaa vinkin kipuna tai epämukavuutena. Muutama päivä sitten herätessä minulla oli kovaa kipua oikeassa päkiässä, mikä teki kävelemisestä vaikeaa. Se tuntui kuin kovalta metatarslagialta tai kihdiltä – teille, jotka tiedätte, millaista se on. Tiesin sen liittyvän niihin valtaviin energia-aaltoihin, joita olemme saaneet, joten otin kuuman kylvyn ja hieroin tuota aluetta. Oletan sen olevan tilapäinen juttu löytämäni vahvistuksen vuoksi.

Vavistusta siihen, että vaiva liittyi energiaan, tuli heti seuraavana päivänä ystäväni Maria Bethencourtin (https://www.facebook.com/maria.bethenco ... 7611501915) Facebook-postauksessa:

"Sydänkollektiivin massiivinen kvanttihyppy tapahtui viime yönä, kun tuntuu siltä, että menimme kaksi taajuustasoa ylöspäin. Tämä saa olon tuntumaan hyvin hämmentyneeltä ja kyvyttömältä ankkuroitumaan verkkoihin, kuin leijuisi avaruudessa. Pökerryttävää …

Taas kerran laajentuessamme, käpylisäke, unien lähde ja hypotalamus alkavat myös laajentua, kun näitä energioita ohjataan ankkuroimaan uusi neon-chakrajärjestelmä 5D+-edelläkävijöiden aivoihin. Tähän liittyen voi tuntua kipua tai voimakasta särkyä pään takana ja sivulla. Päänsärky voi olla kovaa. Unet voivat olla hyvin selkeitä ja/tai omituisia.

Pyydä lääkintäjoukkoasi auttamaan (kyllä, sinulla on upea sellainen), jos kivusta tulee liian kovaa. Voit pyytää korkeamman ulottuvuuden itseäsi "vetämään avatarasi", jotta voit nukahtaa nopeasti.

Kaikki yliaistilliset havaintolahjamme tulevat käyttöön, jotta voimme auttaa tässä massiivisessa aikakauden muutoksessa. Laajentuminen voi olla tuskallista, mutta se menee ohi nopeasti. Tunnemme äärimmäisimmät fyysiset kivut, jottei heräävän kollektiivin tarvitse tehdä sitä. Tämä on sielusopimus, johon suostuimme edelläkävijöinä. On suuri kunnia olla ruumiillistumisen eturintamassa.

Nenä-, korva, kurkku- ja rauhaschakramme tulevat käyttöön. Meistä tulee erittäin herkkä äänille ja voimme kuulla kaikki pienet asiat. Myös nenächakramme, sillä kaikki taajuudet korreloivat johonkin hajuun. Jos haistat jotain vastenmielistä, olet laskevalla 3/4D-aikajanalla. Ole tietoinen. Lisäksi nenä voi alkaa vuotaa mitä eriskummallisimpiin aikoihin … hakkaava yskä kurkusta on myös tavallista. Kuin kissa … karvapallo … köh, köh. köh.

Kaikkia näitä uusia chakroja aktivoivat tulevat galaktiset lähde-energiat, synergiassa oman aurinkomme kanssa. Kaikki on jumalaisen täydellistä. Kun sydänchakramme laajenee uuteen 5D-neon-chakrajärjestelmään, voi olla väpätystä ja joskus terävää kipua. Hengitä ja kerro kehollesi, että kaikki on hyvin, sillä tosiaankin on.

Myös käsi- ja jalkachakramme aktivoituvat. Kun kätemme aktivoituvat, on hikoilua ja poltetta. Lopulta ne tuntuvat siltä, kuin sinulla olisi kultainen toinen iho tai kultaiset hansikkaat. Myös jalkachakramme aktivoituvat, jotta voimme ankkuroitua planeetan korkeammalla värähteleviin verkkoihin. Taaskin on hikoilua ja poltetta.

Tämä alkaa tuoda myös esiin jumalaisia lahjoja – tutka, kaikuluotain ja lidar sekä telepatia ja laajentuvat kolmannen silmän näyt. Lisäksi, koska värähtelemme korkeammalla, meitä ei usein nähdä."

Tämä vahvistaa myös ne unet, joita näin olemisesta luokassa valmistautumassa telepatian käyttöön. Minulle näytettiin, millaista oli kuulla kaikkien ajatukset (se oli hyvin äänekästä), ja sitten opettaja "sulki luokkahuoneen ikkunan" ja hiljensi kaiken tuon melun. Opettelimme avaamaan ja sulkemaan sen sekä käsittelemään negatiivisia ajatuksia, joita lähettivät tietämättömät ihmiset.

Sitä edeltävässä unessa olin siirtänyt ihmisten tavaralaatikoita aluksesta toiseen, kuin satamassa. Siinä yhdessä laatikossa joka minun täytyi saada, oli tietoa ja opittuja asioita, joita ihminen ei tarvinnut enää, ja unessani se oli hedelmä- ja vihanneslaatikko. Sen päällä oli iso punainen ja mehukas omena, ja haukkasin siitä.

Toinen ystävä, Tiffany Stiles, (https://www.facebook.com/tiffany.stiles.7) meni hiljattain ystävänsä kanssa syömään. Kun ystävä meni vessaan, jotkut ihmiset istuivat umpimähkään hänen pöytäänsä. Hän tervehti heitä, eivätkä he piitanneet hänestä. Muutaman minuutin kuluttua hän oivalsi, etteivät he nähneet häntä!

"Kun olemme käyneet läpi tämän viime muutoksen ja taajuutemme on noussut lisää, meistä tulee näkymättömiä (siirtyen korkeampaan ulottuvuustaajuuteen) niille, jotka värähtelevät paljon alemmassa taajuudessa.

Olin erään ystävän kanssa ulkona vaihtamassa kuulumisia. Hän nousi pöydästä mennäkseen vessaan. Sillä välin kaksi ihmistä istui vain pöytääni. Minulla ei ollut aavistustakaan, keitä he olivat. Sanoin "hyvää iltaa, mitä kuuluu tänä iltana?" He eivät vastanneet ja katsoivat ikään kuin suoraan lävitseni. Katselen heitä, eivätkä he näe tai kuule minua. Ystäväni palasi vessasta ja kysyin: "Tunnetko näitä ihmisiä?" Hänen vastauksensa oli "en"! Nämä kaksi ihmistä näkivät minut nyt aivan yhtäkkiä, koska ystäväni toi heidät minun todellisuuteeni puhumalla minulle. He katsoivat minua ja sanoivat: "Milloin sinä istuit tähän?" Haa! On pakko rakastaa tätä! Tulee joka päivä mielenkiintoisemmaksi!"

Tiennäyttäjillä voi olla monia oireita ja energia-aaltoja toisten puolesta, kuten Maria mainitsi. Tiedosta kuitenkin, että monia muita omituisia asioita tapahtuu, kun aikajanat muuttuvat nopeasti maailmojen jakautumista tai eroamista kohti.

Eräällä ystävälläni oli asiakas, joka sanoi, että hänellä oli ollut juuri sessio minun kanssani, vaikkei minulla ollut ollut sessioita kahteen viikkoon. Toinen ystäväni joutui pieneen riitaan äitinsä kanssa Facebook-postauksesta, jonka äiti sanoi hänen tehneen, vaikka hän oli poistanut käytöstä tilinsä ja tiesi, ettei ollut tehnyt mitään postauksia.

Lisäksi jotkut ihmiset siirretään pois todellisuudestasi ja toiset menettävät muistinsa osana myötätuntoista uudelleensijoitusta aikajanoilla. Jotkut ihmiset eivät pystyisi fyysisesti ja psyykkisesti käsittelemään täyttä ymmärrystä tästä muutoksesta, ja heidät valmistellaan aikajanaan, jolla heillä on mukavinta. Siitä huolehditaan, ja tässä on Facebook-postaus Janice Tulley Wilmotilta:

"En ole varma, mitä ajatella tästä, ja mietin, onko kenelläkään näkemystä … Eilen noin klo 18 EST paras ystäväni (noin 30 vuoden ajalta) sanoi yhtäkkiä tunteneensa "irrottautuvansa ajasta ja paikasta".

Hän sanoi, että hänestä tuntui hyvin kummalliselta ja hän katseli olohuonettani, kuin ei olisi koskaan ennen ollut siellä. Hän tunnisti kuitenkin minut ja kissani, mutta ei tiennyt, mikä viikonpäivä tai päivämäärä oli. Hän kysyi sitä minulta toistuvasti. Jokseenkin pelästyneenä ja huolissani aivohalvauksesta tai ohimenevästä aivoverenkiertohäiriöstä (TIA), vein hänet sairaalaan. Hänet otettiin sisään ja hänelle tehtiin CT-kuvaus ja magneettikuvaus. Mikään ei ollut pielessä.

Hänelle kerrottiin, että se saattoi olla "ohimenevä täydellinen muistinmenetys (TGA)". Koko episodi kesti vain 10 tai 15 minuuttia … Kummallista kyllä, toinen ystävä kertoi, että erään tutun mies oli otettu toiseen sairaalaan eilen illalla saman vaivan kanssa … Ajatuksia? Voisin lisätä, että huoleni mahdollisesta aivohalvauksesta johtui siitä, että ystävälläni on diabetes, joten halusin olla varovainen."

"Ohimenevä täydellinen muistinmenetys" on hyvin mielenkiintoinen diagnoosi, jonka lääketiede on luonut kuvaamaan aikajanamuutoksesta ja energia-aalloista johtuvaa muistinmenetystä. Mayo Clinicillä on määritelmä sille:

"Ohimenevä täydellinen muistinmenetys" on äkillinen ja tilapäinen muistinmenetysjakso, jota ei voi pitää minkään yleisemmän neurologisen sairauden aiheuttamana, kuten epilepsia tai aivohalvaus.

Tämän muistimenetysvaiheen aikana muistikuva tuoreista tapahtumista yksinkertaisesti häviää, joten ei muista, missä on tai miten pääsi sinne. Lisäksi ei ehkä muista mitään, mitä tapahtuu tässä ja nyt. Sen seurauksena voi jatkuvasti toistaa samoja kysymyksiä, koska ei muista vastauksia, joita on juuri annettu. Saattaa myös epäonnistua, kun pyydetään muistamaan asioita, joita tapahtui päivä, kuukausi tai jopa vuosi sitten.

Ohimenevässä täydellisessä muistinmenetyksessä muistaa, kuka on, ja tunnistaa ihmiset, jotka tuntee hyvin, mutta se ei tee muistinmenetyksestä vähemmän häiritsevää. Onneksi tämä muistinmenetys on harvinainen, näennäisen harmiton eikä sitä luultavasti tapahdu uudestaan. Vaihe on tavallisesti lyhytaikainen ja sen jälkeen muisti pelaa hyvin."

Minusta määritelmän viimeinen lause oli vähän kummallinen. En ole varma a) palaavatko ihmiset aikajanalle ja saavat takaisin muistinsa, vai b) laitettiinko se siihen estämään tavallista kansaa sekoamasta vai c) antavatko enkeli- ja galaktiset ryhmät jonkinlaista apua muistin palauttamiseen niille, joiden täytyy kyetä toimiaan todellisuuksissa, kunnes ne jakautuvat.

Tämän informaation jakamisen tarkoitus on vakuuttaa, että uusia asioita tulee esiin nopeasti, mikä voi saada meidät pois keskuksestamme, jos alamme pelätä. Se voi säästää sinulta matkan sairaalaan tai ensiapuun, jos sinulle tulee oireita, ja pystyt kääntymään sisäänpäin ja kysymään, liittyykö se energiaan ja menee ohi. Jos olet vastuussa toisesta ihmisestä, kuten Janice oli, ja erityisesti jos siihen liittyy muistinmenetys, on vaikea päätös, mitä tehdä, mutta tuntuu aina turvallisemmalta, kun etsii ammattimaista apua. Meitä muita auttaa myös, kun kerrot, mitä tuloksia oireista saatiin, ja informaatio jaetaan.

In5D-liite
Kirjoittanut Gregg Prescott, In5D.comin perustaja

Näiden ylösnousemusoireiden lisäksi viime aikoina on tapahtunut paljon kummallisia asioita. Kannustan kovasti sinua kiinnittämään huomiota ympäristöösi, kun matriisi romahtaa ja aikajanat yhtyvät.

Monilla ihmisillä on edelleen huimausta, minä mukaan luettuna. Siitä on tullut melkein elämäntapa. Ei ole tavatonta kokea dramaattisia mielialavaihteluja ja halua itkeä, joskus ilman mitään syytä. Ennen kaikkea, monet ihmiset ovat täysin loppuunkuluneita ja väsyneitä ja heidän täytyy mennä nukkumaan tavallista aikaisemmin.

Facebook-päivitys/Prescott 30.10.2017:

"Nopea energiapäivitys: 30.10.2017 – loppuunkulunut!!! Muutaman viime päivän olen tarvinnut paljon unta, plus torkkuja! Kun olen hereillä, tuntuu mahtavalta, mutta nukkumisvaatimus kumoaa tuon tunteen.

Meillä on täysikuu 4.11. ja monet energiaherkät ja empaattiset alkavat tuntea tämän muutama päivä etukäteen. Unissa meistä tulee moniulotteisia ja toteutamme monia eri tehtäviä nukkuessa.

Lisäksi sinulla voi olla dramaattisia mielialavaihteluja, ja ilman mitään syytä saatat huomata itkeväsi tai tunnet halua itkeä. Kuuntele kehoasi … se tietää, mikä on parasta sinulle monilla eri tasoilla."

Saatat myös huomata kummallisia asioita tapahtuvan kaikelle elektroniikalle ympärilläsi.

Facebook-päivitys/Prescott 1.11.2017:

"Kiinnitä huomiota, mitä ympärilläsi tapahtuu. Tämän päivän "mitä vittua" -hetki alkoi itse asiassa eilen illalla. Tietokoneeni sammui ilman mitään syytä. En pystynyt buuttaamaan sitä, vaikka olisin yrittänyt mitä. Ainoastaan virtakytkimen valo syttyi ja adapterin valo vilkkui. Tutkin suuren määrän korjausohjeita netissä, mutta mikään ei toiminut. Suunnittelin vieväni tietokoneen paikalliseen tietokonekorjaamoon aamulla klo 9. Tänä aamuna klo 8.48 se käynnistyi itsestään. "Aikomukseni" oli tuolloin viedä läppäri korjattavaksi, ja se korjasi itsensä. Välitöntä ilmentämistä!

Tänään on 1.11.2017 = 22

Energiaan liittyvää? On todella mielenkiintoista, että toisillakin ihmisillä on samanlaisia ongelmia kännykän, pöytäkoneen tai läppärin kanssa. Tämä, yhdessä suuren nukkumistarpeemme kanssa viime aikoina, peilaa energiakehoamme. Elektroniikkamme menee periaatteessa nukkumaan, aivan kuten me.

Luot todellisuuden ympärilläsi! Joskus se näyttää niin omituiselta, että sanoo itselleen: "En voi tehdä tätä paskaa!" … mutta se tapahtuu reaaliajassa. Taas kerran, ole varovainen siinä, minne laitat ajatuksesi ja aikomuksesi, kun ne ilmentyvät nopeammin kuin koskaan."

Muutama yö sitten näin unta, että valvoin romahtavia aikajanoja. Ilmeisesti toiset ihmiset tekivät likaisen työn siinä ja he tarvitsivat hyväksyntäni, ennen kuin ne romahtivat täysin ja/tai sulautettiin yhteen uusien aikajanojen kanssa. Tehtäväni oli mennä jälkikäteen varmistamaan, että vanhat ja uudet aikajanat olivat ihmisten parhaan intressin mukaisia.

Luot todellisuuden ympärilläsi. On äärimmäisen tärkeää olla varma, mihin asetat ajatuksesi ja aikomuksesi, kun ne ilmentyvät nopeammin kuin koskaan!

Muista nämä viisi asiaa:
1. rakasta
2. anna anteeksi
3. ilmaise kiitollisuutta
4. ylläpidä korkea värähtely
5. maadoitu.

Lähetän sinulle roppakaupalla rakkautta ja valoa!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.11.2017 MITEN VALMISTAUTUA KOSMISEN VALON TSUNAMIAALTOON

ViestiKirjoittaja hammer » 21.11.2017 18:11

MITEN VALMISTAUTUA KOSMISEN VALON TSUNAMIAALTOON

Kirjoittanut Michelle Walling (www.howtoexitthematrix.com)
18.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet ihmiset ovat puhuneet tähän asti suurimmasta energia-aallosta, jolla on päivänselvä vaikutus ihmisten tietoisuuteen ja värähtelyyn. Sitä on kutsuttu mm. kolmeksi aalloksi, aurinkoaivastukseksi ja galaktiseksi superaalloksi. On myös sanottu, että tämä aalto tulee pian, ja tänään kerron teille, mitä olen saanut opastuksena, miten parhaiten valmistaudutaan siihen.

Kaksi pitkää vuotta sitten toin syyskuussa 2015 viestejä X-aallosta yhdessä Simon Atkinsin kanssa. Vaikka se oli erittäin voimakas aalto, olemme sen jälkeen kokeneet suurempia ja suurempia transformoivia valo- ja äänienergia-aaltoja. Monilla ihmisillä on ollut unia tsunamista, joka tulee heidän talonsa läpi, tai olemisesta ulkona katsomassa valtavan tsunamin tulemista. Monet eivät pelänneet, kun tämä aalto tuli heidän ylitseen. Itse istuin olohuoneen sohvalla, kun tsunami iski, eikä ollut pelkoa, ja tuo aalto näytti vain huuhtovan ylitseni eikä minulla ollut vaikeuksia hengittää vedessä.

Myös muutosta on kuvattu monilla tavoilla. Sitä on kutsuttu ylösnousemukseksi, uudeksi Maaksi jne., mutta tosiasiassa on monia maapalloja tai todellisuuksia, joihin ihmiset voivat mennä. Minulle on kerrottu uudestaan ja uudestaan, että omien tekojen perusteella tehdään valinta siitä, mitä tapahtuu, ja valinnan tekemättömyys on kuitenkin valinta mennä sinne, minne oma värähtelytaajuus vie silloin, kun tämä aalto iskee. Yhdessä maaskenaariossa kaikkia järjestelmiä rukataan hitaasti ja esitellään vapaa energiateknologia. Yhdessä skenaariossa planeetalla on jo ihmisiä ja avaruusaluksia ja kaikilla on "replikaattoreita" ja korkean teknologian laitteita, jotka auttavat heitä laajentamaan ja kasvattamaan tietoisuuttaan. Yhdessä skenaariossa jumalat ja jumalattaret muistavat, miten luodaan kaikki tarvittava taustaenergiasta. On myös paikka niille, jotka eivät halua laajentua tai olla valossa, ja jotkut sielut saavat palata takaisin Lähteeseen sopeutettavaksi. On sopiva paikka kaikille.

Isoa kahunaa (= aalto) varten on samanlaisia valmisteluja, mutta muutama merkittävä kohta täytyy kattaa sillä valinnalla, joka kunkin ihmisen on tehtävä. Jokainen ihminen on suunnitellut valinnan sielutasolla, mutta kaikki inkarnoituneet sielut eivät ole heränneet ja kyenneet tekemään tietoista valintaa. Parhaillaan nostetaan verhoa, jotta ihmisillä voisi olla parempi mahdollisuus tehdä tietoinen valinta. Tämä tulee aikajanojen ja todellisuuksien romahtamisena, kaaoksena ja tunnetraumojen tulemisena pintaan elämässä, fyysisinä ylösnousemusoireina jotka varoittavat, että jotain tapahtuu, ja kuoleman lähikokemuksina. Ihmiset ovat yhteydessä korkeampaan itseen, oppaisiin, maan ulkopuolisiin olentoihin ja Lähteeseen meditoinnin, vaikutelmien, kanavointien ja näkyjen kautta. Monia työkaluja käytetään, ja useammat ja useammat ihmiset siirtyvät kaiken tämän ohi ja ottavat vastaan moniulotteisen itsensä nyt-hetkessä ja lähettävät signaalin Maalle ja Lähteelle, että valmistaudumme suureen tapahtumaan.

Kaikki eivät saa kutsua, mutta aikaa on pidennetty varmistamaan, että mahdollisimman monilla ihmisillä joiden oli tarkoitus herätä, on tilaisuus oivaltaa, mitä tapahtuu. Ensimmäinen suunnitelma oli saada tämä suuri aalto tapahtumaan 2012, mutta kollektiivina päätimme odottaa monista syistä, koska ihmisten oli vaikea murtautua ulos mielenkontrollointimatriisista.

Ison kahunan kokemista on kuvattu monilla tavoilla, koska kaikki kokevat sen vähän eri lailla, vaikka sielut ovat myös sopineet kokevansa sen ryhmissä. Kun tämä aalto tulee, ihmisillä on muutama vaihtoehto:

1. Kääntyä ympäri ja juosta pakoon peloissaan. Tämä vie heidät toiseen 3D/4D-todellisuuteen jatkamaan oppimista, kunnes he ovat yhteydessä luojansa kanssa.

2. Kääntyä sisäänpäin. Sallia aallon huuhtoutua ylitseen. Transformoida DNA ja siirtyä uuteen Maahan tai korkeammalla värähtelevään paikkaan. Tämä on korkein ja paras aikajanavalinta.

3. Seistä paikallaan ja ottaa isku kehoon, taistella aaltoa vastaan tai juosta sitä kohti taisteluhuutojen kera. Sinut kaadetaan ja syöksyt pohjavirtauksessa, kunnes olet taas pystyssä. Kun saat jalansijan, löydät itsesi uudesta todellisuudesta, joka on tehty sinua varten. Matkasi uuteen Maahan ei ole yhtä nopea kuin niillä, jotka lakkaavat taistelemasta, mutta ei niin pitkä kuin niillä, jotka juoksevat karkuun. On kuiteinkin myös mahdollista, että luovut kehosta täällä ja heräät uudessa Maassa.

Asioita joita voit tehdä valmistautumiseksi suureen aaltoon

* Kohtaa pelkosi

Tässä on ote postauksestani 17.11. henkilökohtaisella Facebook-sivullani:

"Viime valmisteluja tehdään verhon lopullista putoamista varten! Kadotin ääneni tiistaina toisen hypnoterapiasessioni jälkeen Alba Weinmanin johdolla Sedonan retriitissä. Meillä oli upea viikko yhdessä muiden mahtavien puhujien kanssa, ja teemana oli parantuminen, tunnetraumoista irtipäästäminen, yhdistyminen korkeampaan itseen ja uuteen Maahan ja pelkojensa kohtaaminen.

Viimeksi mainittu asia, pelkojensa kohtaaminen, on ollut varsinainen henkinen kliseeaihe, josta kaikki ovat puhuneet. Mutta olen tässä kertomassa teille nyt tänään, mitä se oikeasti merkitsee, miten tärkeää se on ja miten se oli edessäni eilen illalla (ja miten käsitellä se).

Alban toisessa hypnoterapiasessiossa oli informaatiota verhon nostamisesta. Saimme sen version, mitä tapahtuu, kun verho nousee etkä ole kohdannut tai muuntanut pelkojasi.

Asiakkaan korkeampi itse kuvasi Harmagedonin tyyppistä näkymää, kamalinta myrskyä jonka asiakas voisi kuvitella. Ensin tuulta, sitten kaatosadetta. Hurrikaaneja, rakeita, maan repeäminen kahtia. Se oli pelottavaa.

Seuraava selitys oli: jos sillä hetkellä kun verho nousee, on pelkoajatuksia ja kohtaa hallitsevimman pelkonsa, mitä tehdään? Jos kohtaat sen, käännyt sisäänpäin ja menet siitä läpi, niin "ylösnouset". Jos kääntyy poispäin siitä ja juoksee karkuun, nuo ihmiset jäävät 3D-maapallolle tuohon todellisuuteen. Siellä he oppivat selviytymään tai lähtevät kehosta luonnonmullistuksessa, mikä on sielujen tapa siirtyä toiselle 3D/4D-maapallolle.

Korkeampi itse sanoi, että tämä kamala skenaario luotiin kollektiivisesti, ja ensimmäisenä ajattelin raamattua ja kaikkia tuomiopäivän julistajia ja uskonnollisia kiihkoilijoita. Mutta itse asiassa he saattavat olla asian jäljillä!!!!!! Se on ohjelma, jonka moni on oppinut raamatusta! Maailmanloppu, apokalypsi.

Jos menit pelkojesi läpi tässä verhonnostoskenaariossa, värähtelet Lähde-valon/energian kanssa seuraavaan taajuuteen, uuteen Maahan (tai sieluvärähtelysi korkeampaan paikkaan, kuten olen aiemmin maininnut).

Tässä Sedonan retriitissä oli noin 30 ihmistä ja useimmat heistä olivat jättäneet paljon peloistaan taakse, ja se oli kaunista katsottavaa. Itse luulin muuntaneeni omat pelkoni. Mutta olen ollut myös tietoinen, että minulla on vain kaksi pelkoa jäljellä ja ne liittyivät kahteen ihmiseen, joita olen rakastanut suurimman osan elämääni. (Nämä pelot kehittyivät elämässäni puolen tunnin välein.)

Sitten tajusin sen. Se on peliä. Vaikka se on tosipeliä, kohtaamme nyt suurimmat pelkomme "skenaariossa", mutta lopputulos ei ole pahin tilanne. Loppujen lopuksi kaikki selviää ilman katastrofaalisia seuraamuksia … jotta saamme harjoituskierroksen verhon putoamisesta ja ajatustemme välittömästä ilmentymisestä.

Ensin ajattelin, että se tulee ehkä esiin sen energiatyön vuoksi, jota tein tällä viikolla, ja koska olin edelleen Sedonassa Bell Rock -pyörteen lähellä. Sitä tapahtuu, kun menee näihin korkean energian paikkoihin. Mutta sitten minulle näytettiin, ettei kyse ollut vain minusta – muutkin ihmiset käsittelivät asioita.

Tämä on valtava viesti. Olen huomannut, että joskus asioita tapahtuu minulle ensin, jotta tiedän, miten autetaan toisia, kun he käyvät läpi saman. Jos se tapahtuu sinulle, pysy tyynenä, tasapainossa ja maltillisena. Päästä se ulos itsellesi mahdollisella tavalla rakkauden ja totuuden kautta, olematta vahingollinen tai projisoimatta. Yhdisty Lähteeseen ja rukoile korkeinta ja suurinta lopputulosta. Jos voit pysyä maadoittuneena, keskittyneenä kehoosi ja rauhoittaen hengityksen, se on optimaalista. Ole sitten kiitollinen, että sait testiajon ennen suurta kahunaa, ja tiedä, että se on tulossa!!!!!!! Tue sitten toisia, kun he käyvät sitä läpi!!!

Kun tarkkailet sitä sen ollessa ohi, näet harhan ja pelaajien kauneuden tässä pelissä ja miten olette vuorovaikutuksessa toistenne kanssa antaen skenaarioita, jotta voitte muuttua tämän todellisuuden läpi poistumistietä kohti. Se ei ole hauskaa, mutta meidän täytyy muistaa olla tietoinen ajatuksistamme ja siitä, että jos niitä oleskelee jossain päin aivojamme, ne ilmentävät, kun verho putoaa.

Sama asia tapahtuu ihmisille, kun he kuolevat – ne jotka ovat matalassa värähtelyssä, joka on yhteensopiva astraalimaailman kanssa, päätyvät "helvettiin". Se on kuin elokuvassa Taivaan tuolla puolen, jossa näytteli Robin Williams.

Pidä mielessä, että olen saanut paljon parannusta ja koulutusta ja opetan toisille, miten pysytään poissa pelosta ja miten päästetään irti tunnetaakasta, mutta useimmat ihmiset eivät tiedä, mitä heille tapahtuu, ja se tapahtuu ryhmäkaaoksena muille!!

Tiedän, miltä se tuntui, ja keho on ohjelmoitu reagoimaan taistelemalla tai pakenemalla! Rakkaus, anteeksianto ja Lähde-energia ovat ainoa asia, joka voittaa pelon! Meillä on kyky kumota kollektiivista tämä apokalyptinen näkymä menemällä peloistamme läpi ja kuvittelemalla jotain erilaista. Menen tähän enemmän myöhemmin, ja meidän täytyy tehdä meditaatio sen saamiseksi paikoilleen.

Pidän tässä tilaa tukemaan teitä kaikkia, ja rakastan teitä kaikkia hyvin paljon! Tajusimme tämän!! Meidät on koulutettu tähän! Muistakaa!"

* Yhdisty korkeampaan itseesi ja luojaasi

Tämä on ehkä yksi tärkeimmistä tekemistäsi asioista, joka sanoo jo: "Olen tehnyt tietoisen valinnan nousta pois pelkomatriisista. Neuvo minua seuraavaksi korkeimmalle saavutettavissa olevalle tasolle, jossa supervoimani aktivoidaan." Sen miten yhdistyt sisäiseen luojaasi, täytyy olla täysin oma luomuksesi. Kukaan ei voi tehdä tätä puolestasi.

* Nosta värähtelyäsi

Ihan totta, on todella kyse värähtelystä. Jos olet poissa pelosta ja olet ollut yhteydessä sisäiseen Luojaasi/Jumalaan/Lähteeseen, olet kuorinut pois ne energiakerrokset, jotka ovat tukkineet sisäisen valosi, mikä sallii kehosi värähdellä korkeammalla. Eikä vain tämä, vaan kuin olet kohottanut värähtelysi pelkoa kuhisevan matriisin yläpuolelle, se ei vaikuta enää tunteisiisi, ja todellisuutesi etenee tasaisesti. Avain on leijailla siellä odottaessasi aaltoa.

* Juo paljon puhdasta vettä ja ole vedessä

Tässä on Candace Craw-Goldmanin postaus, jossa Dolores Cannon ja Masuru Emoto kertoivat hänelle unessa veden tärkeydestä ja että se on muutosaaltojen "neste".

"Unen alussa löysin itseni kävelemästä lähellä merta – kaunista aavaa ja hyvin tuttua merta. Vesi oli hyvin pehmeää, kutsuvaa ja säkenöivää. Näin edessä paviljongin. Se oli erittäin suuri, hyvin massiivinen. Kun pääsin lähemmäs, näin yhden ihmisen lähimmässä nurkassa ja hän käveli jonkinlaisen suuren ja matalan rakenteen ympärillä, joka oli paviljongin lattialla. Tämä rakenne peitti suurimman osan lattiasta, mutten oikein osannut sanoa, mikä se oli, sieltä missä kävelin. Kun tulin lähemmäs, näin, että tuo ihminen oli nainen ja hän katseli minua ja odotti minun tulevan lähemmäs.

Kun pääsin riittävän lähelle tervehtiäkseni, näin, että se oli ystäväni ja opettajani Dolores Cannon! Olin hyvin innostunut nähdessäni hänet. Hän näytti itseltään, mutta nuoremmalta ja vähän hoikemmalta ja energisemmältä. Hän hymyili, kun kävelin portaita ylös.

"Hei, Candace. Minulla on jotain näytettävää sinulle tänään ja myös viesti, jonka haluan sinun jakavan." Hän käveli lattialla olevan rakenteen reunassa ja seurasin häntä. Hän katsoi alas, kuten minäkin, ja katselin yksityiskohtia. Tuo rakenne näytti tehdyn vahasta tai jonkinlaisesta läpikuultavasta materiaalista, se oli täysin geometrinen ja säännöllinen muodoltaan, ja laajemmin katsoessani näin, että se oli kuin jättimäinen hunajakenno, jonka kennot olivat auki.

Kun katsoin noita yksittäisiä kennoja, ne hehkuivat ja näin valokuvioita pyörivän ja liikkuvan jokaisessa niistä. Valokuvio alkoi kuusiterälehtisenä kukkana, joka oli väriltään lämpimän punainen, mutta sitten tuo yksinkertainen muoto tuli monimutkaisemmaksi – se muistutti hyvin paljon liikkuvaa elämänkukkaa. Valo muuttui useammiksi väreiksi ja sitten koko lattia alkoi liikkua ja muuttua jonkinlaiseksi liikkuvaksi veistokseksi tai hologrammiksi. Kennot ja valokukat liikkuivat sisään ja ulos. Kaikki kennot olivat yhdistyneet kaikkiin valokukkiin, jotka olivat yhdistyneet kokonaisuuteen, ja taas takaisin.

Huomasin, että joissain kennoissa oli enemmän valoa ja ne hehkuivat kirkkaammin kuin toiset. Juuri kun olin kysymässä Doloresilta siitä, hän katsoi minua sivuttain, hymyili ja nyökkäsi. "Sen halusin sinun huomaavan ja siksi toin sinut tänne tänään." "Toit minut tänne?" kysyin. "No, niin voitaisiin sanoa, kyllä."

"Okei, voitko siis kertoa minulle eroista yksittäisten kennojen valossa?" kysyin. "Siihen liittyy monta tekijää, mutta katsotaanpa tarkemmin", Dolores sanoi.

Kun kävelimme lähemmäs ja katsoimme kahta kennoa, jotka olivat lähimpänä jalkojamme, kumpikin kenno oli hyvin suuri ja melko syvä ja näytti ulottuvan paviljongin lattian alle. Kumpikin kenno oli riittävän suuri, että ihminen voisi seistä suorassa sen sisällä. Kun minulla oli näitä ajatuksia, katsoin Doloresta, ja hän nyökkäsi taas – koska hän luki ilmeisesti ajatukseni! "Jokaista kennoa voidaan ajatella ihmisenä, kyllä."

Ne kaksi kennoa joihin keskityimme, olivat erilaisia valoltaan ja liikkeeltään. Vasemmalla oleva oli kukoistava, energinen, virtaava ja liikkui helposti ja sujuvasti. Oikealla oleva ei ollut yhtä täynnä valoa ja se näytti hitaammalta tai "kankeammalta" tai jotain. Se ei liikkunut aivan yhtä hyvin.

Sitten Dolores kääntyi ympäri ja jostain takaansa hän otti suuren kristallinkirkkaan vesiämpärin, jossa oli suuri kauha. Hän kauhaisi vähän vettä ja sanoi: "Katso!" kaataessaan vettä oikealla olevaan kennoon.

Välittömästi kennosta tuli kirkkaampi ja liikkeistä virtaavampia. Hän lisäsi vettä, ja kennosta tuli taas "elävämpi". Olin sitten myös tietoinen, miten tuon solun valokuviot siirtyvät välittömästi koko rakenteeseen. Hyvin samaan tapaan kuin elämänkukka.

"Tämän halusin sinun näkevän. Jokaista kennoa voidaan ajatella ihmisenä, joka on yhteydessä toisiin ihmisiin, mutta jokaista kennoa voitaisiin ajatella myös soluna ihmisen kehossa." Käännyin kuuntelemaan. "Välitä tätä viestiä eteenpäin: vesi on tärkeää. Se ei pidä sinua vain elossa, vaan myös yhteydessä. Olet vähän kuin akku – tarvitset vettä yhdistyäksesi korkeampiin tietoisuustiloihin. Tarvitset vettä kyetäksesi yhdistymään toisiin. Tarvitset vettä yhdistyäksesi toisiin osiisi! On siis erittäin tärkeää pysyä nesteytettynä. Vesi auttaa informaatiovirtaa. Vesi auttaa yhdistymisessä informaatioon. Vesi auttaa sinua olemaan yhteydessä korkeampaan tietoisuuteen."

Hymyilin ja sanoin: "Työskentelet edelleen Emoton kanssa, eikö niin?" Dolores nauroi ja laittoi kätensä yhteen: "Tosiaankin." Ja sitten Masuru Emoto ilmestyi esiin ja astui paviljongille ja hieman kumartaen sanoi: "Jokaisella vesilasillisella jonka juot, on mahdollisuus tuoda sinulle parannusta vaivaan, joka sinulla on. Jokainen kylpy jonka otat, voi tehdä saman. Jokainen askel mereen, jokainen kävely joen varrella, jokainen lepohetki puron varrella, on parantumistilaisuus. Ja tämän parannuksen voit saada sinä tai siitä voidaan ilmaista aikomus toisille tai planeetalle tai kummallekin."

Sanoin: "Hyvin monet ihmiset rakastavat vettä, erityisesti merta, sekä kauniita, kirkkaita järviä ja ihania puhtaita puroja, mutta monia meitä ei ole siunattu tällaisilla vesillä kotimme lähellä."

"Se on totta", Emoto sanoi. "Mutta voitte silti luoda omat parantavat vetenne. Juomaveden ja kylpy- tai suihkuveden lisäksi voitte laittaa vain yksinkertaisia vesimaljoja elintilaanne vahvistamaan parantumisfokustanne ja -aikomuksianne."

Sitten Dolores alkoi puhua. "Sinulla on asiakas, joka on pyytänyt yhtä audiomeditaatiotasi. Jos teillä olisi meri Kansasissa, ehdottaisin, että menet sinne kirjoittamaan tai nauhoittamaan sen hänelle." Nauroin tietäen, että olin unessa enkä Kansasissa. Osavaltiossa jossa asun, ei ole todellakaan meriä.

Dolores sanoi: "Nimittäin Kansasin peitti ennen kaunis ja hyvin voimakas meri. Voit edelleen ilmaista aikomuksen yhdistyä tuohon muinaiseen, massiiviseen energiaan käyttäen jotain vettä, johon pääset käsiksi."

"En ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä, Dolores. Löysin nimittäin hiljattain itseni lukemasta uudestaan lukuja kirjasta Prairy Erth, jossa puhutaan laajasti niistä muinaisista vesistä, jotka loivat Kansasin preeriat ja ainutlaatuisen Flint Hillsin."

Dolores katsoi taianomaista vettä takanaan ja käänsi sitten katseensa taas minuun leveästi hymyillen: "Miksi luulet, että tämä vesi tuntuu hyvin tutulta sinusta?" Minut valtasi ilo, kun muistot muinaisista vesistä ja preeriasta ja entisistä elämistä ja nykyisistä kokemuksista maan kanssa yhdistyivät kaikki kauniiksi värähtely- ja valosinfoniaksi, joka kaikui ja toisti paviljongin lattian kuvioita.

"Käytä tuota energiaa ja tuota kuvastoa meditaatioidesi tekemiseen", Emoto heitti väliin leveästi hymyillen.

Dolores näytti hyvin tyytyväiseltä ja huvittuneelta. Hän luultavasti hymyili kasvojeni ilmeelle ajatellessani Kansasin meriä. "Voi, Candace, kun heräät, katso tämänhetkisen asiakkaasi nimen merkitystä." "Tarkoitatko Sanjaa? Olin aikonut uneksia merestä hänen parannusmeditaatiotaan varten." "Kyllä, Sanjaa. Ja kerro hänelle terveisiä". Hän katsahti Emotoon ja sanoi: "Kerro hänelle terveisiä meiltä molemmilta!"

Kun heräsin unestani, menin välittömästi tietokoneelle etsimään Sanja-nimen merkitystä ja alkuperää. Tämän löysin: Sanja – peräisin kroatialaisesta ja serbialaisesta sanasta "sanjati", joka merkitsee unta."

Kiitos, Dolores ja Masuru."

* Luota itseesi, rakasta itseäsi ja salli korkeamman itsesi ajaa kulkuneuvoa (keho)

Tämä sallii kehon kertoa sinulle, mitä se haluaa syödä, milloin se haluaa liikkua ja miten paljon, miten vähennetään ylösnousemusoireita, miten paljon nukutaan ja miten paljon aikaa vietetään itseään hemmotellen. Intuition "kierrokset" nousevat ja löydät itsesi oikeasta paikasta oikeaan aikaan. Synkronismi on ehdottomasti hauskinta, mitä sinulla on ollut koko vuonna.

* MJT

Uusi meemini: "Mitä Jumala tekisi?" Jos olemme Jumalia, käyttäydy kuin Jumala.

* Maadoitu

Maadoitu kehoon. Siihen sisältyy mentaali-, henki-, tunne- ja eetterikehon keskittäminen fyysiseen kehoon. Ilmaise aikomus ja käytä mielikuvitustasi. Tämä sallii energian virrata chakrojen läpi ja kaiken olla tasapainossa. Maahan maadoittuminen voi auttaa sinua nostamaan taajuuttasi ainakin Gaian tasolle, mutta jotkut ihmiset ovat tuon taajuuden yli ja liian empaattisia. Vedessä oleminen ja maasta olevien ruokien syöminen voi auttaa myös maadoittumaan ja harmonisoitumaan fyysisessä kehossa ollaksesi täysin läsnä nyt-hetkessä. Yllättyisit, miten monella ihmisellä on suuria osia energiastaan fyysisen kehon ulkopuolella. Kannattaa ehdottomasti vetää kaikki energiansa takaisin kehoon valmisteluna suureen aaltoon.

* Ole rakkaus ja rakkaudessa ja anna anteeksi

Nämä ovat korkeimmalla värähteleviä asioita sinulle.

Muista, että kaikki valmistautuvat nyt isoon kahunaan. Olemme melko kauan saaneet jatkuvasti pienempiä aaltoja auringosta ja suuresta keskusauringosta sekä galaktiselta perheeltä ja fotonivyöstä. Monet huomaavat olevansa valmiita, istuvat vain mukavasti syöden popcornia (luomua tietysti) ja tarkkailevat. Toiset saavat viestin: "Kyllä, kaikilla tulee olemaan ok … mutta menen siihen maaversioon, joka sopii parhaiten värähtelyyni. Miksei metsästäisi korkeinta ja parasta lopputulosta?" He tekevät kaikkensa voidakseen nostaa värähtelyään ja ollakseen vastuussa ajatuksistaan ja teoistaan. Olet tehnyt jo niin kovasti töitä, että voit viedä tämän myös loppuun saakka!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron