Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 03.08.2016 21:13

LEIJONAPORTTIENERGIA – VERHOJEN NOUSEMINEN



Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)

29.7.2016

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Tällä hetkellä tapahtuu paljon energeettisesti. Uskomattoman voimakkaan Leijonaportin energiat rakentuvat. Jotkut tämä kaataa kumoon. Tarvitaan paljon unta, kun keho prosessoi näitä päivityksiä. Jotkut löytävät itsensä täysimittaisesta myrkynpoistosta ja heillä on vatsa sekaisin, pahoinvointia, päänsärkyä ja särkyjä ympäri kehoa. Jotkut – kuten minä – huomaavat olevansa "kotiarestissa", jotta olemme hiljaa paikallaan. Kaaduin pyörällä ja siitä tullut polvivamma on hidastanut minua huomattavasti. Vaikka se onkin ärsyttävää, se antaa minulle "tekosyyn" levätä ja integroida, mitä en tee riittävästi. Sitä ei voi sanoa tarpeeksi, että joskus kipu auttaa meitä maadoittumaan kehoon. Se estää meitä leijumasta liian kaukana yläpuolella pitämällä fokuksemme kehossa. Silloin kun olemme täysin maadoittunut kehoon, koodien integrointi on paljon helpompaa.



Tässä energiassa on toimintakomponentti. Astuminen omaan voimaamme. Se työntää meitä tekemään. Jollakin tämä työntö antaa rohkeutta päästää irti kaikesta kamasta, joka ei yksinkertaisesti sovi sielun värähtelyyn. Toiset huomaavat ideoiden ja inspiraation virtaavan ja avautuvan (lopultakin!). Joillakin toiminta on pelkästään halua leikkiä, nauraa ja olla puhdasta iloa.



Tämä energia räjäyttää myös ne verhot, jotka pitävät meidät tässä todellisuudessa. Kontakteja muodostetaan hyvin monilla tasoilla. Osa on hyvin selvää, mutta enimmäkseen se on hienovaraista ja meidän täytyy olla tietoinen saadaksemme viestejä. Vaikka minulla onkin kyky kuulla ja nähdä oppaita ja enkeleitä, en saa vastauksia asioihin, ellen kysy. Kaiken sen kertominen mitä haluan tietää, ilman kysymistäni, rikkoo vapaata tahtoa, ja koska en halua kuluttaa aikaani jatkuvaan kysymysten esittämiseen, ne lähettävät minulle viestejä ja vihjeitä myös muulla tavalla. Tehtäväni on olla läsnä ja riittävän tietoinen nähdäkseni ne.



Minulle on näytetty, että usein oppaista tuntuu siltä, että ne ovat vene veden pinnalla ja me olemme pinnan alla kiinni putkessa. Se mitä ne lähettävät meille, usein vääristyy ja ymmärretään väärin. Kun nousemme pintaan (puhdistamme tiheyttämme), informaatiosta tulee selvempää ja puhtaampaa. Siksi ne käyttävät monia tekniikkoja informaation lähettämiseen meille.



Enkelinumerot



Näihin viitataan heräämiskoodeina, koska ihminen alkaa nähdä numerosarjoja 111, 222 jne. Kun ihminen alkaa kiinnittää huomiota numeroihin, hauskuus alkaa. Enkelit alkavat lähettää numeroita eri sarjoina, joissa on erityisviestejä. Kuulin yhtenä yönä unessa "enkelinumeron 225" toistuvan monta kertaa, jotta varmasti muistaisin sen herätessä. Googlaa vain "enkelinumero xxx" ja viestejä antavat sivustot ponnahtavat esiin.



Eläinviestit



Eläimet antavat meille viestejä, jos olemme tarkkaavaisia. Usein edesmenneet rakkaat lähettävät lintuja ja perhosia, mutta ylösnousemustiimisi käyttää myös tätä menetelmää. Sinulla saattaa olla unia tietyistä elämistä ja vaikka ne näyttävät eriskummallisilta, se on vihje etsiä tuo eläin viestin saamiseksi. Googlaa "henkieläin xxx". Monia sivustoja tulee esiin. Suosittelen lukemaan muutamia, kun niissä on erilaisia informaatiojyväsiä. Lue, kunnes löydät sellaisen, joka saa sinut ymmärtämään viestin.



Viime lokakuussa tein töitä eikä kärpänen jättänyt minua rauhaan. Meillä ei ole paljon kärpäsiä täällä, missä olemme Coloradossa, ja työhuoneeni on kellarissa. Ensin se ärsytti, mutta sitten oivalsin, miten sinnikäs tämä pikkuveijari oli. Se laskeutui tietokoneen näytölle, näppäileville sormilleni ja myös nenäni päälle. Lopulta sanoin: "Ok! Katson sen." Kärpäsen viesti oli, että asiat muuttuivat nopeasti seuraavien kahden viikon aikana, koska niin kauan siltä vie kehittyä toukasta kärpäseksi. En tiennyt, mitä kysymyksiä esittää, koska hyvin monet asiat olisivat voineet muuttua, joten en viitsinyt pommittaa oppaitani kysymyksillä. Sen sijaan päätin olla tietoinen ja odottaa. Minun ei tarvinnut odottaa kauan. Alle vuorokaudessa minulle kerrottiin, että isoäitini oli joutunut sairaalaan. Hän kuoli 15 päivän päästä kärpäsen vierailusta luonani. Kärpänen antoi minulle varoituksen ja pystyin varaamaan lennon ja näkemään hänet viime päivinä. Oli myös mielenkiintoista, että etsittyäni informaation, kärpänen lähti pois.



Vesi



Vesi on kerrassaan hämmästyttävää. Se ei auta ainoastaan puhdistamaan auraa, vaan se auttaa meitä vastaanottamaan viestit paljon selkeämmin. Ihmisten ei ole tavatonta saada viestiä tai ideaa suihkussa. Se saattaa tuntua vain yhdeltä ajatukselta, mutta se ei ole. Suosittelen usein ottamaan kylvyn, jossa on merisuolaa ja kristalleja, kun tuntuu takkuiselta. Nämä auttavat auran puhdistamisessa ja yhteyden vahvistamisessa. Se on upea paikka meditoida ja kuulla sydämestä tarvitsemansa vastaukset.



Syvään hengittäminen



Syvään hengittäminen on todella tärkeää. Usein stressaantuessa hengitämme pinnallisesti, mikä estää kommunikointivirran. Jotkut tekevät tämän meditoimalla, mutta se voidaan saavuttaa myös liikunnalla. Keuhkojen avaaminen ja syvään hengittäminen avaa kommunikointikanavan. Tämä on yksi syy, miksi henkilö saattaa lopettaessaan liikuntaharjoituksen päästä johtopäätökseen jossain, mikä häntä vaivaa, tai tuntea rauhaa, mitä ei ennen ollut. Sait opastusta, jonka ymmärsit ja prosessoit alitajuisesti. Endorfiinejakin vapautuu, kun liikunta on upeaa.



Synkronismi



Tämä on hyvin voimakas työkalu. Tätä ilmenee asioina, jotka selviävät täydellisesti, ihmisenä joka sanoo juuri sen, mitä meidän tarvitsee kuulla (edesmenneet rakkaat käyttävät myös tätä väylää) tai kuulet jonkin idean tai ehdotuksen monta kertaa eri lähteistä. Se ei ole sattumia, kaikki on suunniteltu auttamaan meitä kasvamaan ja siirtymään eteenpäin matkallamme. Meidän täytyy vain yhdistää asiat kuin suuressa aarteenetsinnässä.



Musiikki



Ääni on vain värähtelyä, joka voi auttaa nostamaan taajuuttamme ja vetämään esiin asioita, jotka tarvitsee tunnistaa ja vapauttaa. Kuuntelemasi musiikin tyypillä ei ole merkitystä, myös instrumentaalikappaleet voivat osua oikeaan paikkaan. Huomaan, että itselläni ei yleensä ole kyse koko laulusta, vaan tietyistä sanoista. Se antaa minulle vinkkejä siitä, mistä päästän irti ja minne olen menossa. Esimerkiksi:



Rihanna esitti laulun nimeltään FourFiveSeconds. Siinä on kohta, jossa sanotaan: "koska kaikkea ystävällisyyttäni pidetään heikkoutena". Tämä oli aikana, jolloin päästin irti kaikesta tuskasta, jota oli aiheuttanut tarpeeni antaa ja antaa välittämättä sen kustannuksesta itselleni.



Juuri ennen X-aaltoa syyskuussa tuli Sean Mendes Stitchesin laulussa kohta: "Sain tunteen, että menen pinnan alle, mutta tiedän selviäväni hengissä siitä." Se kertoi minulle, että tekisin merkittävän integroinnin, puhdistumisen.



Seuraava kappale johon kiinnitin huomiota, oli X-ambassadorien Unsteady. Sanat "pidä kiinni minusta, koska olen vähän epävakaa … Jos rakastat minua, älä päästä irti" osuivat todella siihen, mitä tunsin "epävakaa, vähän epävarma" ja sanat auttoivat minua oivaltamaan, että minun täytyy olla avoin miehelleni ja selittää, mitä sisälläni tapahtui. Olen iloinen, että tein sen.



Kerran olin työskennellyt Galaktisen liiton kanssa ja nostanut värähtelyäni, jotta voisin kunnolla kanavoida heidän viestejään. Pärjäsin paremmin ja paremmin joka kerta lähestyessäni tavoitetta. Yhtenä päivänä tunsin, että energiat kaatoivat minut ja menin makuulle. Näin unta, että pääolento jonka kanssa työskentelin, pysäytti autoni paikalle, jossa seisoin, ja radio pauhasi. Soi Andy Grammerin laulu Good to Be Alive: "Luulen löytäneeni hallelujani. Olen odottanut tätä hetkeä koko elämäni. Nyt kaikki unelmani toteutuvat. Joo, olen odottanut tätä hetkeä. On hyvä elää juuri nyt." Sitten hän sammutti radion ja onnitteli minua – olin saavuttanut tavoitteeni.



Tässä on vain muutamia tapaoja, joita tiimisi käyttää ottaakseen yhteyden sinun. Mikä se onkin sinulla, se on täydellistä. Tärkeintä on olla kiitollinen viesteistä ja ilmaista se. Huuda tiimillesi: "Viesti vastaanotettu! Kiitos." Tämä kertoo niille, että menetelmä toimi ja se on hyvä väylä lähettää sinulle viestiä. Mitä enemmän teet tätä, sitä enemmän kommunikointikanavat vahvistuvat ja sinusta tulee luonnostaan tarkkaavampi.



Salli näiden energioiden auttaa sinua henkilökohtaisessa yhteydessäsi. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, siunausta ja parannusta. Kiitos, kiitos kiitos kaikille, jotka jakavat tätä työtä, erityisesti niille jotka kunnioittavat panosta pitämällä linkit mukana.



Jenny



--------

Varataksesi Jennyltä Henkiopastulkinnan tai Ylösnousemusopastussession, mene sivulle jschiltz.appointy.com


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

14.10.2016 UUDEN MAAN LUOMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 16.10.2016 09:08

UUDEN MAAN LUOMINEN

Lady Nadaa kanavoinut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
14.10.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys. Minulle on kunnia lähestyä näin monia tällä kertaa. Tulemme kera viestin, että olette hyvin tärkeässä ajassa. Se on aikaa, joka vaatii teiltä paljon fokusoitumista ja omistautumista. Olette luomisajassa. Luotte itse asiassa uutta Maata joka hetki, jokaisella ajatuksella ja jokaisella teolla. Tämän tiedon myötä kysymme teiltä: mitä luotte?

Uusi Maa on tässä nyt. Siihen voivat päästä ne, jotka ylläpitävät korkeamman värähtelytaajuuden. On monia, jotka uskovat, että yhtenä hetkenä huomaatte itsenne kuljetettavan uuteen paikkaan, jossa ei ole negatiivisuutta ja pimeyttä. Onko tämä mahdollista? Ehdottomasti, mutta te luotte uutta Maata. Niinpä kysymme teiltä taas: mitä luotte?

On ollut paljon informaatiota uudesta Maasta, eivätkä monet täysin ymmärrä sitä, että vaikka se on täysin käytettävissä, konkreettinen ja ankkuroitu nyt-hetkeen, jokainen ihminen luo henkilökohtaisen olemassaolohologramminsa. Ajatelkaa tätä valmistujaislahjananne alemman tiheyden jättämisestä – pystytte nyt luomaan ja ilmentämään sen, mitä haluatte. Olento joka kykenee poistamaan kaikki suodattimensa, uskomuksensa ja ohjelmointinsa, pystyy ilmentämään helpomman ja tasaisemman elämän – elämän joka virtaa lähteen ja kaikkien hänen luomustensa kera. Kun taas toinen olento, joka edelleen reagoi ja ajattelee ehdollistuen, luo elämän, joka heijastaa tuota ehdollistumista ja uskomuksia. Ymmärtäkää, että vain te voitte vapauttaa itsenne. Vaikka saatte kaiken avun, mikä sallitaan, on edelleen vapaa tahto – myös uudessa Maassa.

Jotkut ovat hyvin väsyneitä, ylirasittuneita ja vihaavat katkerasti elämäänsä tällä planeetalla. Kuitenkin myös nämä yksilöt luovat uutta. Jotkut ovat niin riutuneita viime hetken yrityksistä pitää ihmiset vihassa, pelossa ja petoksessa, että kaikki heidän energiansa menee sitä vastaan taistelemiseen, mitä he eivät halua, uuden luomisen sijasta. Jotkut ovat niin nääntyneet planeettanne orjuutusjärjestelmästä, että he tuntevat sisällä lannistuneensa – kuitenkin myös he luovat uutta tästä viitekohdasta. Miten on mahdollista herätä eri maailmaan ilman negatiivisuutta ja pelkoa silloin, kun sitä on vielä sisällänne?

Jokaisen teistä on otettava vastuu omasta luomisestaan. Jokaisen teistä täytyy selvittää kaikki esteet haluamanne maailman luomiseen. Ymmärtäkää, että nyt keskuudessanne on niitä, jotka ovat uudessa Maassa. Ajatteletteko, miten niin voi olla? Se on yksinkertaista – he loivat sen sisältään, he loivat elämän, joka virtaa lähteen kanssa ja on yhdistynyt siihen. Kuitenkin myös nämä olennot usein epäilevät, koska heidän ympärillään on vain toisten hologrammeja, jotka eivät sovi yhteen heidän värähtelynsä kanssa. Kun he katsovat ulospäin, he näkevät edelleen kaaosta. Tehtävänä on kuitenkin katsoa sisäänpäin ja luoda sieltä. Uusi Maa luodaan ihminen kerrallaan, ja siihen saakka kun valtaosa kollektiivista pystyy luomaan rakkaustilasta, kollektiiviluomisessa on vääristymiä.

Monet teistä ovat kuulleet, että uudessa Maassa pystytte parantamaan itsestänne kaikki vaivat. Tämä on totta. Kuitenkin jos epäilette tätä, sitä ei tapahdu. Jos ehdollistumisenne on sellainen, että ihmisten on normaalia saada syöpä ja heikentyä iän myötä, niin tätä luotte myös uuteen Maahan. Jokaisen ihmisen on nähtävä omat harhakäsityksensä ja poistettava ne todellisuudestaan. Jos epäilette sitä, että harmoninen elämä on totta, niin luotte juuri sitä, mihin uskotte.

Kutsumme teitä, mestarit ja heräävät mestarit, ymmärtämään ja oivaltamaan luomisvoimanne. Teitä kutsutaan näyttämään tietä – ei kärsimyksen, vaan havainnollistamisen kautta. Olkaa tyyni myrskyssä, sallikaa toisten löytää suoja värähtelystänne ja näyttäkää työnne ja ajattelunne kautta, että ymmärrätte sen valtavan lahjan, joka annetaan. Pystytte nyt luomaan vapaasti ulkopuolisten voimien estämättäja manipuloimatta. Luokaa viisaasti, luokaa keskuksestanne ja luokaa rakkaudesta. Kun teette näin, kaikki loksahtaa paikoilleen.

Tämä viesti toimitettiin tänään suurella ilolla.

Lady Nada

Henkilökohtaista keskustelua Lady Nadan kanssa:

Minä: Minusta tuntuu, että ilmentäminen on nopeampaa. Näen, että kun ajattelen jotain, niin hetkessä se tulee tielleni, tai ilmestyy informaatiota, miksi se ei ole hyvä idea.

Lady Nada: Tämä on tyhjän pöydän aikaa. Pystyt luomaan ja tutkimaan kaikkea, mitä haluat, ja myös kaikkea mitä et halua. Luomisen on tarkoitus olla hauskaa, nautittavaa ja toisinaan sotkuista. Kuitenkin luoja tietää, että se mitä luotiin, voidaan missä tahansa kohdassa luoda pois ja muuttaa täysin, vain ilmentämällä sydämestä.

Minä: Olen myös huomannut, että kaikki negatiiviset ajatukset, joita minulla on, näyttävät voimakkaammilta, ei ohikiitävältä. Ne näyttävät pysyvän ja sitten mikään ei virtaa.

Lady Nada: Ymmärrä, että luomis- ja ilmentämisvoimat eivät välitä, luotko negatiivista vai positiivista. Kaikki vain on. Se mitä luot, riippuu sinusta. Ilmentämistä pehmentävät suodattimet on poistettu. Tämä kaikki on nopeutunutta aikajanaa. Jokaiselle teistä on annettu enemmän vastuuta omista luomuksistanne.

Minä: Monet kärsivät kovasti fyysisesti. Hyvin moniin on iskenyt vatsatauti tai flunssa. Ihmisillä on myös keho-, pään- ja hammassärkyä.

Lady Nada: Kaikesta mikä pidättelee yksilöä, päästetään irti. Ymmärrä, että tiheys on ollut tallennettuna muotoon. Aivan kuten yksilö voi luoda ulkoisen hologramminsa ajatuksilla, hän voi luoda myös sen, mitä kehossa tapahtuu. Elämät jolloin ei ole saavutettu omaa energiapotentiaalia (Atlantis tulee mieleen) ja jolloin on tutkittu tiheyttä ja pimeyttä, ovat jättäneet solumerkkinsä. Nämä poistetaan ja traumasta vapaudutaan, kun kunkin sisäinen taajuus nousee. On myös implantteja, jotka auttoivat ihmiskunnan pitämisessä lukittuna yhteen todellisuusversioon. Ymmärrä, että kaikki mikä ei kestä korkeampia taajuuksia, lähtee.

Minä: Auttaako tämä selittämään nähtyjen uninen määrän?

Lady Nada: Kyllä, niin yksilö voi käsitellä kaikkea, mistä päästetään irti. On parasta tarkastella kaikkea, mitä tapahtuu, symbolisesti ja olla kiinnittämättä suurta merkitystä siihen, erityisesti jos unet tuovat esiin epämiellyttäviä tunteita.

Minä: Onko jotain, mitä haluat ihmisten tietävän?

Lady Nada: Ei ole mitään rajoja. Se mitä haluatte, voidaan luoda, mutta teidän täytyy olla luottamuksen ja uskon taajuudessa. Ensin uskokaa, sitten näette.

Minä: Kiitos!

Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn. Se merkitsee paljon.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.2.2017 ENERGIAT TYÖNTÄVÄT MEITÄ TUOLLE PUOLEN

ViestiKirjoittaja hammer » 16.02.2017 17:10

ENERGIAT TYÖNTÄVÄT MEITÄ TUOLLE PUOLEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
10.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Energiaa tulee oikeasti sisään. Meillä on taivaallisia tapahtumia, jotka lisäävät energiaa, mutta siinä on muutakin. Tässä energiassa on valtava työntö. Se testaa, olemmeko valmis siirtymään eteenpäin ja jättämään vanhan ohjelmoinnin taakse. Voimmeko luottaa riittävästi siihen, mihin olemme menossa, päästääksemme irti vanhasta?

Kuten kaikissa asioissa, tässä energiassa on monta puolta. Siinä on osa, joka kaivaa edelleen esiin kaikkia juttujamme. Se pyytää meitä oikeasti näkemään ne tavat, joilla emme rakasta itseämme, joilla olemme tehneet myönnytyksiä itsemme osalta ja joilla emme ole kunnioittaneet itseämme. Joillakin tämä tulee esiin negatiivisina ajatuksina itsestä, kun taas toisilla se esitetään päivittäisessä vuorovaikutuksessa. Vaaditaan tarkkailua, jotta näemme, mitä näytetään, eksymättä sen tunteisiin. Ajatustesi kirjoittaminen voi auttaa näkemään esiin kuplivat mallit.

Kaiken sen myötä mitä kollektiivissa tulee esiin parannettavaksi, jotkut tuntevat pakahtuvansa ympärillä pyöriviin tunteisiin. Ne voivat olla hyvin syviä ja tuntua kuin loputtomalta luolalta, jos sallimme itsemme vajota niihin. Taaskin on tärkeää tarkkailla, mikä laukaisee tunteemme. Ne voivat olla vihjeitä siihen, mitä tarvitsee parantaa sisällä monista inkarnaatiostasi tällä planeetalla ja muilla.

Tämä energia kysyy myös, tunnemmeko edelleen tarvetta tehdä uhrauksia toisten vuoksi, olla marttyyri. Tähän sisältyy se, ettemme salli itsemme olla ilossa. Ymmärrä, että tämä uhrautuminen on vanha toimintamalli – meidän ei tarvitse uhrata mitään kulkeaksemme omassa voimassamme. Ymmärtämällä, että olemme oman todellisuutemme luoja, ja olemalla oman todellisuutemme mestari, autamme toisia tekemään saman omassa elämässään. Meidän täytyy pitää mielessä, että jokainen ihminen kokee juuri sen, mitä hän tarvitsee sielukasvuunsa. Tämä ei tarkoita, ettei meillä ole myötätuntoa ja ettemme auta tarvittaessa, vaan että meidän ei ole tarkoitus uhrautua tehdäksemme tämän. Siihen on syynsä, että lentokoneessa kehotetaan hätätilanteessa vanhempia laittamaan ensin itselleen happinaamari. Tajunsa menettänyt vanhempi ei pysty auttamaan lapsiaan. Tämä on vielä tärkeämpää, jos elät palveluelämää.

Kaikesta tästä syvällisestä työstä huolimatta, mitä teemme, ilmassa on innostusta. Ideoita virtaa sisään, kun energiat sallivat meidän yhdistyä universaaliin virtaan. Pane merkille, mitä ajatuksia ja ideoita tulee ja miltä ne tuntuvat sinusta. Tuovatko ne sinulle innostusta? Jos tuovat, seuraa niitä. Tämä sallii meidän tarkastella myös asioita, joihin keskitymme tällä hetkellä, ja mitata, tuovatko ne samanlaista innostusta.

Vastaanotamme fyysisesti valtavia päivityksiä. Schumannin resonanssi nousee vakaasti ja kaiken on sopeuduttava. Schumannin resonanssi on Maan värähtelyä ja kun se nousee, myös kaiken elämän maan päällä täytyy nousta. Minun on täytynyt olla hyvin hiljaa viime päivät. Monilla on vilustumista, flunssamaisia oireita ja voimakasta kehosärkyä. Otin äskettäin dekongestanttia ja se yllätti kehoni ja näytti, että päivittyvä kehoni tulee jatkuvasti herkemmäksi. Se mikä toimi ennen, ei ehkä toimi enää, ja myös se miten määrittelemme asiat, voi muuttua. Tehtävämme on mennä virran mukana ja olla kiinnittymättä mihinkään.

Uupumus on tavallista, mutta lepokin voi olla kiireistä. Unet ja selväjärkiset unet ovat yleisiä. Nämä voivat olla puhdistusunia tai vierailuja. Jotkut kertovat uudesta vuorovaikutuksesta ja heille näytetään uusia paikkoja meditoidessa tai unissa. Salli itsesi yhdistyä korkeampiin ulottuvuuksiin ja tutkia. On myös täydellistä aikaa yhdistyä Maata ympäröivään korkeampaan kristalliverkkoon. Kun yhdistyt ja valat verkkoon rakkautta, se auttaa sitä ankkuroitumaan olemukseesi.

Anna itsellesi aika, jonka tarvitset levätäksesi, parantuaksesi ja integroidaksesi kaiken, mitä olet. Meitä testataan ja apupyörät on poistettu. Voimme katsoa syvälle itseemme ja nähdä, mitä tarvitsee parantaa, ja tehdä sen rakkaudella? Voimmeko rakastaa kaikkia ympärillämme silloinkin, kun hämmästymme toisten ei-tietoisista teoista? Voimmeko laittaa itsemme etusijalle ja ymmärtää, ettei meidän tarvitse luoda uudestaan vanhaa uhrautumismallia? Voimmeko murtautua vapaaksi kaikista rajoituksista, joita uskomme olevan? Puhuessani korkeimman aspektini kanssa, se kertoi hyvin selvästi, että ainoat rajat ovat omassa mielikuvituksessani. Se sai minut oivaltamaan, että silloinkin kun sallin itseni luoda ja unelmoida, mitä voi olla, se on tapahtunut rajojen sisällä. Niinpä olen päättänyt sallia itseni uskoa ja uneksia näennäisen mahdottomasta, ja toivon sinunkin tekevän niin.

Toivon, että tämä löytää sinut hyvin, ja tunnen innostusta suurista muutoksista, joita tapahtuu. Lähetän teille kaikille rakkautta.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.12.2016 UUSI MAA JA SISÄÄNTULEVAT ENERGIAT

ViestiKirjoittaja hammer » 21.02.2017 22:32

UUSI MAA JA SISÄÄNTULEVAT ENERGIAT

Kirjoittanut Jenny Schiltz (www.jennyschiltz.com)
11.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Halusin ottaa hetken jakaakseni sen todella uskomattoman informaation, joka kerrottiin minulle. Noin vuosi sitten lakkasin oppaideni ehdotuksesta lähettämästä maadoittumisköyden Maan ydinkristalliin. He kertoivat minulle, että oli tärkeämpää maadoittua syvälle kehooni ja lähettää köyden galaksin ytimeen. Yhtenä päivänä herätessäni tunsin, että jokin ryhmä halusi kommunikoida kanssani, mutten pystynyt määrittämään ketkä. Niinpä puhdistin aurani, harmonisoin chakrani ja asetin aikomukset päivälle. Kun skannasin sydänchakraa, kuulin korkeimman aspektini sanovan: "Lähetä köysi Maahan." Olin yllättynyt siitä, että kun lähetin köyteni alas, näin valtavan puun kasvavan valtavasta ruusukvartsikristallista.

Kun 2012 aloin ankkuroida köyden Maahan, näin Maan ydinkristallin mustalta hematiitilta näyttävänä kivenä. Vuonna 2013 ja 2014 katselin kristallin muuttuvan mustasta hematiitista savukvartsiksi, sitten kvartsiksi ja lopulta se muuttui kauniiksi ruusunkvartsikristalliksi. Kun näin ruusukvartsin ensimmäisen kerran vuoden 2014 lopulla, huomasin, että se sykki ja vilkkui hehkuvan lämmintä punaista. Oppaani veivät minut seikkailulle galaksin ytimeen katsomaan suurinta ruusukvartsikristallia, jonka olin koskaan nähnyt. Tämäkin sykki ja oivalsin, että ne sykkivät samaan tahtiin. Oppaani selittivät minulle, että Maa oli lopultakin taas "linjoilla" ja yhdistynyt galaksiin. Oli suurta innostusta tästä tapahtumasta. Gaialle oli suuri virstanpylväs nostaa värähtelyään riittävästi yhdistyäkseen taas galaksiin.

Nyt on joulukuu 2016 ja upea puu kasvaa ruusukvartsin päällä. Vein sitten tietoisuuteni Maan keskipisteeseen ja tapasin siellä olennot, jotka olivat työskennelleet aiemmin kanssani. He olivat hyvin innoissaan – tämä oli kuin mitä kauneimman lapsen paljastamista, esittelemistä. Sitten minulle välähti, että tämä on Gaian lapsi. Tämä puu edustaa uutta Maata.

Mieleeni muistui voimakas uni, joka minulla oli joulukuussa 2012 ja jossa monet meistä, tuhannet meistä, pitivät toisiaan kädestä piireissä tämän uskomattoman jättipuun ympärillä. Lauloimme, riemuitsimme ja yhdistyimme energeettisesti omiin heimoihimme. Silloin en oivaltanut, mutta nyt oivallan, että se oli seremonia, jossa Gaia valmistautui synnyttämään uuden Maan. Tuon jälkeen kristalli alkoi keventyä.

Tietoisuuteni ollessa Maan sisällä, tuijotin kunnioittaen tätä majesteettista nuorta puuta ja huomasin, että sen lehdet eivät olleet auenneet. Se näytti kuin paljaalta puulta talvella. Maan sisäiset olennot selittivät, että tällä hetkellä 5D on energiakerros romahtavien 3D- ja 4D-taajuuksien päällä. Näin ollen hyvin monet voivat näyttää sinkoilevan edestakaisin taajuuksien välillä. Tämä ei ole välttämättä huono asia, koska vaihdellessaan taajuuksien välillä, pystyy näkemään joka kerta tipahtaessaan alempaan taajuuteen, mitä täytyy vielä parantaa. Joka kerta saatat huomata helpommaksi ja helpommaksi tuoda itsesi takaisin keskukseen, ja se mikä kerran herätti tunteesi, ei enää herätä.

5D-taajuus on yksinkertaisesti portti, laskeutumisalusta. Kun ankkuroidut tähän verkkoon, se sallii sinun jatkaa siirtymistä ylöspäin taajuudessa, kun integroit ensin kaikki ihmiselämäsi ja sitten galaktiset elämäsi. Kun yhdistät taas koko "sinun", alat vähitellen päästä käsiksi todelliseen suurenmoisuuteesi. Kyse ei ole siitä, että saavutat 5D-taajuuden ja sitten kaikki on taianomaisesti täydellistä – 5D-taajuus on portti, josta korkeampi työ alkaa. Tästä paikasta jokainen ihminen pystyy jatkamaan eteenpäin ja muistamaan, kuka hän oikeasti on, kun hän raivaa tietään takaisin Lähteeseen.

Maan sisäiset olennot selittivät sitten, että maaliskuussa 2017 tuo puu alkaa versoa ja päästä oikeuksiinsa. Tuolloin aloitamme eroamisen alkuperäisestä Maasta. He näyttivät tämän mielessäni osana high schoolin sukupuolivalistustuntia. He näyttivät minulle, kuinka siittiö hedelmöitti munasolun, mutta pelkän hedelmöittymisen sijasta se jakautui kahdeksi täydelliseksi tsygootiksi. He selittivät, että tämä eroamisprosessi alkaa maaliskuussa, mutta eron loppuunsaattaminen kestäisi melkein puolitoista vuotta. Vaikka he näyttivät minulle fyysisen jakautumisen (jotta pystyin tajuamaan – hyvin paljon siitä, mitä minulle näytetään, on symbolista), ei tapahdu fyysistä eroamista, vaan taajuudet eroavat. Ne eivät ole enää kietoutuneet yhteen, mikä sallii meidän sinkoilla edestakaisin. Meidän täytyy olla tiukkana omassa sisäisessä värähtelyssämme ja integroinnissamme.

Tuona aikana meitä "ammutaan" jatkuvasti valolla ja kehopäivityksillä. Meidän testaamistamme jatketaan ja meille näytetään, missä meillä on toimimattomuutta. Kaiken mikä ei kestä korkeammissa taajuuksissa, täytyy lähteä tai muuttua, jotta se on yhteensopiva uuden energian kanssa. Kun asiat tai suhteet hajoavat, ota hetki ja oivalla, että vaikka se on hämmentävää ja saattaa satuttaa, se voi säästää sinut suuremmalta tuskalta tulevaisuudessa.

Tiedä vain, että joka hetki kaikki on suunniteltu auttamaan sinua sopeutumaan 5D-taajuuteen (ja sen yli) ja säilyttämään sen, jotta taajuuksien eroamisen ollessa valmis, kykenet pysymään tuossa tilassa. Jokainen testi on taas yksi tilaisuus nähdä, missä tarvitaan lisää sisäistä työtä ja miten pitkälle olet päässyt. Hyvin syvää integrointia tapahtuu ja kaikki ympärilläsi on suunniteltu auttamaan sinua tulemaan yhdeksi energioiden kanssa ja ymmärtämän kaiken, mitä olet. Sielutasolla sinä ja tiimisi oppaita, enkeleitä ja ylösnousseita mestareita järjestätte tapahtumia, jotka auttavat sinua pääsemään asian ytimeen kaikkina aikoina.

Palasimme juuri viikon matkalta Floridaan. Tämä oli matka, joka tuli parin viime kuun aikana, kun löysimme lentoliput 39 dollarilla. Tiesin vaistomaisesti, että Floridaan menemiselläni oli korkeampi tarkoitus, mutta se oli minulle täysin epäselvää, mikä se olisi. Ensimmäinen pysähdyksemme matkalla oli Sarasotassa, jossa rannat ovat 99.9%:sti kvartsikristallia, ja huhujen mukaan ne ovat jäänne Atlantiksen ajalta. Rakastin sitä ehdottomasti ja alueen energia oli hyvin rauhoittavaa. Kuitenkin oltuani rannalla vuorokauden, outo tunne valtasi minut. Se oli tunne, että halusin luopua tästä työstä, en kyennyt auttamaan toisia ja olin tehoton. Kun olin syvällä näissä tunteissa, mikä oli hyvin epämukavaa, tiesin myös, että minun oli mentävä niiden läpi. Ikään kuin osa minua tunsi näin, mutta toinen osa sanoi: "Kaikki on ok. Menet tästä läpi ja palaat itsetuntoosi." Minulla oli jatkuvaa sisäistä keskustelua, joka selitti sille osalleni, joka halusi luopua, ettei tehtäväni ollut pelastaa ketään ja oli egoa ajatella, että voisin pelastaa jonkun. Tehtäväni on pelkästään säteillä valoa erilaiseen tapaan – jokaisen sielun täytyy tehdä sisäinen työnsä ja pelastaa itsensä. Tämä hiljensi lopulta tämän epäonnistumisen ja toivottomuuden tunteen. Palattuani tasapainoon, minulle näytettiin matka, jossa olin Atlantiksen aikana tehnyt samanlaista työtä kuin nyt. Olin kuitenkin liittänyt toisten edistymisen ja kasvun omaan arvooni, mikä johti minut tuntemaan, että olin suuri luuseri, koska en pystynyt "pelastamaan" joitain. Se oli hassua, koska oletin, että saattaisin tehdä jonkin maaparannuksen tai minua kutsuttaisiin siunaamaan vettä tällä matkalla. Kuitenkin parannus tuli minulle ja oli hyvin merkittävä.

Minusta oli kiehtovaa sitten kuulla, että olin toisia, erityisesti parantajia, joilla oli ollut samanlaisia tunteita tuohon aikaan. Minulle se näyttää, että energiat tulivat osoittamaan meille, missä pelastajakompleksi on johtanut meitä harhaan ja miten ollaan toistamatta se taas. Toiset kertoivat minulle, että heihin ei iskenyt niinkään tunne, että he olivat epäonnistuneet aiemmin jollain tavalla, vaan että he epäonnistuvat tässä nyt. On toivottomuuden tunnetta ja syvää epäilyä tästä koko prosessista. Kaikki propaganda ja pelko mitä pusketaan, vaatii veronsa niin syvällä tavalla, että se johtaa jopa irtoamiseen omasta totuudestaan. Hengitä vain ja yhdisty sisällä taas sieluusi ja tiedä, että se mitä näytetään ja sanotaan, on vanhojen energioiden esittämistä. Sitä kehitystä ei pysäytetä, jossa olemme.

Meillä on tiukkaan pakattu kuukausi päivityksiä ja tähtiportteja. Joulukuu on ollut vuodesta 2012 saakka hyvin voimallinen. Kysyin, miksi erityisesti tämä kuukausi, ja minulle kerrottiin, että monet valoräjähdykset korreloivat siihen, kun ihmiset juhlivat. Monet perinteet ja uskonnot juhlivat tätä aikaa vuodesta ja silloin kun iloitaan, valoa ankkuroidaan nopeammin ja helpommin. Tämän kääntöpuolena juhlapyhät voivat olla vaikeita kireiden perhesuhteiden, taloudellisten huolien ja yksinäisyyden vuoksi. Kun tämä yhdistetään valoräjähdyksiin ja tähtiportteihin, se auttaa meitä aloittamaan tämän toimimattomuuden parantamisen, vaikka parantuminen merkitsisi lähtemistä pois kaikesta, mikä on tunnettu aiemmin.

Toivon, että tämä päivitys löytää sinut hyvin ja että olet yhtä innostunut kuin minä tästä uskomattomasta uutisesta, joka koskee uutta Maata ja edistymistämme. Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn – se merkitsee paljon.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.2.2017 TAAJUUKSIEN EROAMISEN ALKUVAIHE MAAN PÄÄLLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 21.02.2017 22:34

TAAJUUKSIEN EROAMISEN ALKUVAIHE MAAN PÄÄLLÄ

Sanandaa kanavoinut Jenny Schiltz (www.jennyschiltz.com)
20.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme kahden pimennyksen keskellä ja voimme tuntea, että jotain merkittävää on muuttumassa. Joulukuussa kerroin, että maaliskuun tullessa taajuudet (3D, 4D, 5D ja sen yli) alkaisivat erota – artikkeli "Uusi Maa ja sisääntulevat energiat". Olemme tämän alkuvaiheessa nyt. Meille näytetään aina vain selvemmin, miltä kukin taajuus tuntuu sisällä, ja meitä pyydetään valitsemaan, missä haluamme asua. Meiltä kysytään, mistä taajuudesta haluamme luoda oman todellisuutemme.

Kaikki mikä ei kestä korkeammissa taajuuksissa, näytetään meille, jos otamme vain aikaa havaita. Havaitseminen vaatii olemista läsnä itsessäsi, sallimatta itsesi jäädä kiinni ulkoisen maailman hulluuteen. Ego saattaa vaikuttaa tulevan äänekkäämmäksi sisällä, kun se anoo, ettei sitä hävitetä, vaan se integroidaan rakkaudella olemukseemme. Tämä on laadultaan energiaa, joka vaatii meitä olemaan hiljaa ja todella kuuntelemaan sisäisiä ajatuksia ja uskomuksia. Kaikki se näyttäytyy, mikä ei sovi yhteen sielusi, todellisen luontosi, kanssa.

Hyvin monet haastetaan fyysisesti. Minulla ei ole ollut näin voimakkaita fyysisiä oireita sitten vuoden 2012 ja huomaan tarpeen vetäytyä kaikesta, mihin energiaani vedetään. Käymme läpi syviä solumuutoksia, jotka kiihtyvät, mitä enemmän ruumiillistamme sielumme (mikä muuttaa meidät täysin) ja päästämme irti sisäisestä vastarinnasta. Kehomme täytyy sulkeutua voidakseen prosessoida, ja kun kysyin syytä, kuulin "homeostaasin ylläpitämiseksi". Toisin sanoen sulkeudumme näiden päivitysten aikana säilyttääksemme tasapainon kehossamme. Jos emme kunnioita tätä tarvetta levätä ja olla hiljaa paikallaan, saatamme huomata olevamme hyvin sairas. Näin käytämme viimeisetkin reservimme voidaksemme säilyttää tasapainon mielessä, kehossa ja hengessä. Vaatii kirjaimellisesti jokaisen tempun, jonka olemme oppineet vuosien saatossa, pysyäksemme läsnä ja sydän avoimena.

Tänään kävin keskustelua Sanandan kanssa saadakseni suurempaa selkeyttä taajuuksien eroamisesta. Toivon, että nämä kysymykset ja vastaukset tuovat vähän valoa siihen, mitä tapahtuu.

Jenny: Voitteko kertoa minulle, mitä maan päällä tapahtuu tällä hetkellä?

Sananda: Kyllä, olette esivaiheessa, jossa jokaisen täytyy valita sisällään, mikä taajuus on hallitsevin.

J: Kun sanotte "taajuus", onko se sama asia kuin ulottuvuus?

S: Kyllä, mutta jokaisessa ulottuvuudessa on miljoonia taajuuksia. Jokaisessa oma sävynsä, oma puumerkkinsä.

J: Kun sanotte näin, mieleeni tulee radion kanavavalitsin. Meidän täytyy virittyä taajuuteen ja meidän täytyy nostaa antenni saadaksemme korkeampia asemia.

S: Kyllä, tämä on hyvä analogia. Huomataan, että kun laajentaa asteikkoaan korkeampiin taajuuksiin, alempiin ei enää päästä.

J: On kerrottu, että 3D on romahtanut. Pitääkö tämä paikkansa?

S: Se perusta joka pitää näitä taajuuksia paikoillaan matriisissa, on romahtanut. Kuitenkin yksilöt voivat edelleen olla kiinnittyneitä näihin taajuuksiin omassa muodossaan.

J: Voitteko selittää tätä lisää minulle?

S: Kolmannen ja neljännen ulottuvuuden tunnusmerkki on kaksinaisuus. Aina kun yksilö sallii itsensä langeta tuomitsemiseen, hän kiinnittyy näihin alempiin taajuuksiin.

J: Tämä on vaikea käsite ihmisille. Meidät on koulutettu näkemään hyvä vs. paha, oikea vs. väärä, republikaani vs. demokraatti jne.

S: Kyllä, tästä syystä ihmisten on niin vaikeaa siirtyä näiden käsitteiden yli, mutta se on välttämätöntä yksilön sielun siirtymiseksi eteenpäin. Pyydämme, että jokainen ihminen tutkii sitä, mitä heille on kerrottu ja mitä todellisuusversiota heille on syötetty, ja näkee, missä kohtaa se ei ole enää täysin harmoniassa hänen sielunsa kanssa. Monet havaitsevat, että totuus ei ole selvä. Tämän oivalluksen myötä he pystyvät sitten irrottautumaan niistä uskomuksista, jotka eivät perustu henkilökohtaisiin kokemuksiin.

On kuitenkin hyvin epämukavaa, kun yksilö oivaltaa, että on tapahtunut niin suurta manipulointia. Jotkut vetäytyvät kaksinaisuusmaailmaansa ja roikkuvat siinä vielä tiukemmin kiinni, kun taas toiset alkavat nähdä, että totuusmatka löytyy vain kääntymällä sisäänpäin.

J: Onko tämä syynä siihen, että vääristymät maailmassamme näyttävät tulevan aina vain äänekkäämmiksi?

S: Kyllä, vivahteet katoavat usein maailmassanne, kun on paljon häiriötekijöitä. Siksi siitä mikä on epätäsmällistä ja vääristynyttä, täytyy tulla selvempää, jotta sen kuullaan melun yli.

J: Ok. Selittäkää siis minulle, mitä taajuuksissa tapahtuu? Miten tämä on valinta-aikaa?

S: Kaikki taajuudet ovat olleet jokaisen ihmisen ulottuvilla – yksilön täytyy harmonisoitua vallitsevan taajuuden kanssa voidakseen siirtyä tuohon todellisuuteen. Tämä on edelleen totta, tapahtuu kuitenkin eroaminen. Tällä hetkellä yksilö voi tuntea sen ykseyden, jota on kutsuttu viidenneksi ulottuvuudeksi, kun taas seuraavana hetkenä hän huomaa eksyneensä alempiin tunteisiin.

Tämä ei tarkoita, ettei surun tai vihan tunteita ole korkeammissa taajuuksissa, koska niitä on. Se kuitenkin muuttuu, miten yksilö siirtyy noiden tunteiden läpi. Syyttely ja tuhoisa hyökkääminen ovat poissa. Sen sijaan silloin un näitä tunteita on korkeammissa taajuuksissa, yksilö voi nähdä, millaisia säätöjä voidaan tehdä sisällä, jotta se vaikuttaa hänen todellisuutensa ulkoiseen luomiseen.

Taajuuksien eroamisen ja ryhmittymien välisen kuilun levenemisen myötä, yksilölle tulee paljon vaikeammaksi siirtyä saumattomasti alemmista taajuuksista korkeampiin.

J: Ok, miten siis parhaiten pysymme taajuuksissa?

S: Ymmärtäkää, että vaikka tämä prosessi alkaa, se tapahtuu hitaasti, jotta voidaan tarkkailla. Yksilön täytyy katsoa, mitä hänelle näytetään tunteilla ja vuorovaikutustilanteilla. Missä on epäharmoniaa? Missä on rajoituksia? Missä jollekin näytetään, miten hänen uskomuksensa ja se informaatio, jota hän on päästänyt sisään, on pitänyt häntä paikoillaan?

Tästä syystä jotkut tuntevat suurta sisäistä epäharmoniaa. Näin on, että he huomaavat melkein mahdottomaksi pysyä tekaistun todellisuutensa rajoissa.

J: Siis teidän näkökulmastanne kaikki maailmamme kaaos on hyvä asia?

S: Kyllä, se on erittäin hyvä asia, koska se on merkki siitä, että ihmisiä painetaan nukkumiskahleita vasten. Haasteena niillä, jotka ovat heräämisen keskellä, on löytää oma totuutensa ja olla sokeasti hyväksymättä toisen totuutta. Heräämispolku johtaa oivallukseen, ettei koskaan saa antaa voimaansa pois, koska sen tekeminen on päästää sisään pelkästään erilaisen nukkumismuodon.

J: Onko teillä toivoa ihmiskunnalle?

S: Meillä on valtavasti toivoa ihmiskunnalle. On monia, jotka tekevät uutterasti töitä ja täyttävät planeettanne ehdottomalla rakkaudella. Ehdoton rakkaus on seireenien laulua sielulle – minkään ei herätä nopeammin kuin muistutus todellisesta luonteestaan.

On aika murtautua vapaaksi niistä rooleista, joita on esitetty tässä ja muissa inkarnaatioissa. Jokaisen ihmisen on aika muistaa, keitä he olivat ennen näitä kokemuksia, mutta myös nauttia uudesta rikkaudesta, jota on saatu näistä rooleista. Voidakseen tehdä tämän on voitettava kaksinaisuus.

J: Ja tästä syystä se näyttää hallitsevammalta …

S: Juuri niin.

J: Kiitos ajastanne.

S: Se on minulle ilo. Teidän on ymmärrettävä se ilo, jota tunnemme katsellessamme hyvin monien murtautuvan vapaaksi kahleista, jotka ovat sitoneet heitä hyvin pitkään.

Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn. Se merkitsee paljon, että hyvin monet resonoivat tässä jaettujen viestien kanssa. Lähetän meille kaikille sitä rakkautta, jonka pystymme käsittelemään, kun viemme sisäisen matkamme täysin uudelle tasolle. <3

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.3.2017 UUTEEN VERKKOON YHDISTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 06.03.2017 20:46

UUTEEN VERKKOON YHDISTYMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
3.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Halusin jakaa kanssanne kokemuksen, joka minulla oli äskettäin, toivoen, että se valaisee, mitä joillekin meistä tapahtuu. Sanon "joillekin meistä", koska olemme kaikki eri vaiheessa, ja jos tämä ei tunnu soveltuvan sinuun tällä hetkellä, saatat löytää itsesi siitä tulevaisuudessa. Kysyin tiimiltä, oliko tarkoituksenmukaista jakaa tämä kokemus, ja minulle kerrottiin, että kyllä, se auttaa avaamaan mahdollisuusoven toisille. Joka päivä tulee selvemmäksi, että ainoa asia joka rajoittaa meitä, on kykymme tai kyvyttömyytemme nähdä mahdollisuuksia.

Heräsin yhtenä aamuna ja olo oli vähän huono, en ollut oikein maadoittunut enkä ollut varma, mitä seuraavat askeleeni voisivat olla tai mistä edes löytäisin seuraavan askeleen. Näiden ajatusten myötä ahdistusta kehittyi elimistööni ja tunsin "taistele tai pakene" –reaktion nousevan. Niinpä rentoutin itseni, menin meditatiiviseen tilaan, ja kuten usein tapahtuu, minun vedettiin sessioon ylösnousemustiimini kanssa. Ymmärtäkää, että se mitä näen, saattaa olla erilaista, kuin mitä joku toinen näkee, koska meidän jokaisen täytyy tulkita omien suodatintemme kautta.

Ensin minulle näytettiin Maa ja se uusi verkko, joka sen ympärillä on nyt. Minusta verkko näyttää vaaleanpunaiselta, kuin ruusukvartsikristallilta. Se säteilee rauhaa, rakkautta ja kaunista tasapainoa jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden välillä. Olen havainnut tämän verkon melko pitkään ja nähnyt sen vahvistuvan ja vahvistuvan, kun enemmän ja enemmän energioita tukee sitä ja ankkuroi sen myös tähän todellisuuteen. Olen monissa tilanteissa yhdistynyt tähän verkkoon sydän avoimena ja pakahtunut sen kauneudesta ja siitä rakkaudesta, jota saan. Pääero jonka näin tässä hetkessä, oli se, miten paljon selvemmältä ja voimakkaammalta se näytti. Se hehkui ja sykki elämää.

Jatkoin sen katselua nähdäkseni, mitä muuta oli ehkä muuttunut, kun huomioni vedettiin kehoon. Näin kehoni kokonaisuudessaan, ikään kuin olisi ollut kaksi minua – toinen tarkkaili ja toinen seisoi vieressä. Rakastan moniulotteisia kykyjämme! Kun katselin kehoani, huomasin vihreän viivan alaselän alueella. Tämä revittiin sitten pois muodostani (onneksi en tuntenut mitään). Sitten näin sinisen verkon peittävän noin 15% kehostani. Se oli epätäydellinen, ikään kuin paljon osia olisi poistettu aiemmin. Tämäkin revittiin pois muodostani. Sitten näin keltaisen verkon ja se peitti noin 25% kehostani, vyötäröltä vasempaan jalkaan. Sekin revittiin pois muodostani. Seisoin siinä vähän järkyttyneenä ja hämmentyneenä, enkä ymmärtänyt mitään. Tiimini hymyili sitten ja sanoi: "Yhdisty uuteen energiaverkkoon." Kun yhdistyin ja sallin uskomattoman rakkauden virrata sydänchakraani, näin koko olemukseni syttyvän ja vaaleanpunainen verkko oli nyt sisälläni, osa minua. Sitten aloin ymmärtää, että tehtävämme on ankkuroida se itseemme – ME OLEMME UUDEN MAAN VERKKO.

Aloin sitten kysellä, mitä muodostani oli poistettu. Vihreä viiva oli kolmannen ulottuvuuden viimeinen jäänne. Minusta oli mielenkiintoista, että se oli alaselässä, vamman kohdalla. Se sisälsi rajoittavat uskomukseni selästäni ja sen kyvystä parantua. Sininen verkko joka poistettiin kehostani, oli 4D-ajatukset ja –uskomukset, jotka viipyilivät edelleen ja pidättelivät minua. Kysyin sitten keltaisesta verkosta ja minulle kerrottiin, että se sisälsi 5D- ja korkeammat taajuudet. Tämä oli minulle hämmentävää, koska en ymmärtänyt, miksi tämä poistettaisiin ja miksi se oli vain puolikas alun alkaenkin. He selittivät, että tuo verkko muodossani sisälsi vääristyneitä uskomuksia ja mahdollisia aikajanoja, jotka eivät sopineet yhteen uuden Maan taajuuksien kanssa. He selittivät myös, että mitä enemmän laajenin ja ruumiillistin sieluni, sitä enemmän tämä verkko purkautui luonnostaan, kun en enää kantanut siihen sopivia energioita. Tämä verkko sisälsi kaiken väärän informaation, jota meille on kerrottu siitä, millainen uusi Maa olisi, miltä se näyttäisi, miten ihmiset toimisivat … Kun ajattelen, miten paljon infoa on annettu tästä ja miten monta kertaa se on muuttunut, tajusin sen täysin.

Tämä verkko sisälsi myös sen entisistä elämistä tuodun vääristymän, että meidän täytyy uhrautua saavuttaaksemme valaistumisen ja meidän täytyy menettää kaikki, mitä pidämme rakkaana, kuten jotkut meistä ovat tehneet aiemmissa inkarnaatioissa. Tämä verkko kantoi mukanaan myös ylösnousemussääntöjä, jotka ovat synnyttäneet henkisen egon ja jotka ovat pelkästään kaksinaisuuden laajentuma. Niinpä vaikka tässä verkossa oli kaunista korkeampaa värähtelyä, sitä tahrasivat alemmat taajuudet ja rajoittavat ajatukset ja uskomukset, joita jatkettiin. Tämä vääristynyt 5D-verkko ei sallinut elämän kaikkia mahdollisuuksia.

Meitä kaikkia pyydetään päästämään irti näistä rajoittavista uskomuksista, kaksinaisuudesta ja pelosta. Uusi Maa on täällä, sinne voi päästä – meidän täytyy tuoda se muotoomme ja ankkuroida sisään. Meidän täytyy päästää irti myös siitä uskomuksesta, että on jokin määränpää, kun itse asiassa kyse on värähtelystä. Meidän täytyy päästää irti siitä uskomuksesta, että joku ulkopuoleltamme pelastaa meidät ja Maan. Me pelastamme Maan pääsemällä käsiksi rajattomaan potentiaaliimme parantaa itsemme ja maailmamme, pelkästään ruumiillistammalla sielumme ja ankkuroimalla lähdevalon tähän ja nyt. Olemme saaneet tutkimuksissa – kuten tohtori Emoton vesikokeilut – vilauksia parannuspotentiaalista. Meille on kerrottu kerta toisensa jälkeen, että jos ymmärrämme oikeasti täyden potentiaalimme luojaolentona, mikään ei voi vahingoittaa meitä. On aika kulkea tuossa tiedossa ja nähdä itsemme oikeasti siksi, kuka olemme.

Puhuin tiimini kanssa ja kysyi ihmiskysymyksiäni siitä, olisiko minulla edelleen epävarmuuden ja epäilyn hetkiä. Virtaisiko kaikki aina täydellisesti? Sain hymyn ja minulle kerrottiin, että pyysin täydellisyyttä (niin kuin näen sen), eikä se salli jatkuvaa sielukasvua. Minulle selitettiin, että vaikka tiessä saattaa edelleen olla töyssyjä, minulle näytettäisiin hyvin nopeasti ja selkeästi, jos valinta ei johtaisi minua oikeaan suuntaan. Ja kaikki yritykseni jotka sisälsivät uhrautumis- tai puute-energiaa, hajoaisivat nopeasti, koska se ei kestä korkeammissa energioissa. Niin kauan kuin pysyisin tarkkaavaisena ja sydämessäni, minulle näytettäisiin asioita, jotta voisin siirtyä niiden yli ja jatkaa sielukasvuani. Se ajatus, että uusi Maa olisi täydellinen, on osa vääristymää, joka täytyi poistaa. Sen sijaan meitä pyydetään näkemään, että kaikki toimii sielukasvumme kannalta niin, kuin pitäisi. Yksinkertaisesti ilmaistuna, se että valmistuit koulusta, ei merkitse, että lakkaat kasvamasta ja oppimasta – se tapahtuu vain eri tavalla, uudella alustalla.

Meitä pyydetään uudestaan ja uudestaan rakastamaan itseämme ja toisia niin, kuin rakastamme Lähdettä. Näkemään, ettemme voi julistaa ykseyttä, jos sisällämme on edelleen me vs. he, heränneet vs. unessa olevat, valo vs. pimeys. Emme voi ankkuroida uutta maaverkkoa olemuksemme, jos pidämme edelleen kiinni näistä rajoittavista ajatuksista. Emme voi myöskään ankkuroitua uuteen maaverkkoon, jos emme rakasta itseämme täysin, mikä merkitsee, ettemme salli toisten ottaa meitä itsestäänselvyytenä tai pelaa sitä peliä, että haluamme kaikkien pitävän meistä. Täytyy olla rajat ja toisia voi rakastaa ehdottomasti etäältä, jos on tarvetta. Täytyy ymmärtää, että toisen havainto sinusta menee aina hänen suodatintensa läpi, eikä sinun tehtäväsi ole muuttaa niitä. Täytyy tietää, että kun menet sydänkeskuksesi voimaan täysin, muutat kaikkia ympärilläsi. Sen sijaan että värähtelysi alenee toisten lähellä, luot pelkästään olemalla oma itsesi oven, polun toisille – jota he voivat seurata, jos valitsevat niin.

Ihmismieli kamppailee kaksinaisuuden kanssa. Se kamppailee sen ajatuksen kanssa, että täytyy antaa kaikkien herätä omana aikanaan, erityisesti niiden joita rakastamme kovasti. Kun näitä ajatuksia ja pelkoja nousee, avaa sydämesi ja tunne totuus … kaikki toimii niin, kuin pitäisi. Rentoudu siihen ja salli. Tässä on video, joka puhuu siitä, miten siirrytään kaksinaisuuden yli.

Toivon, että kokemukseni jakaminen auttaa sinua siirtymään yli niistä rajoituksista, joita olemme luoneet sisällemme. Pyydä tiimiäsi auttamaan ja anna täysi lupa poistaa se, mikä ei enää palvele sinua. Sillä ei ole merkitystä, jos et näe, kuule tai tunne tiimiäsi – se tuntee sinut. Seuraavaan kertaan, lähetän meille kaikille sitä rakkautta, jonka pystymme käsittelemään.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.3.2017 TUHANSIEN KUOLEMIEN MATKA – IRTIPÄÄSTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 18.03.2017 09:51

TUHANSIEN KUOLEMIEN MATKA – IRTIPÄÄSTÄMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
16.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On sanottu aiemmin, että kuolemme kuin tuhat kertaa tällä matkalla. Tämä on yksi totuudenmukaisimmista asioista, jonka olen kuullut. Sillä ei ole merkitystä, missä kohtaa olet tällä matkalla, koska astuessasi sille tietoisesti tai tiedostamatta, osiasi alkaa kuolla. Jätämme taaksemme kaikki osat siitä, kuka luulimme olevamme, identiteetit jotka otimme itsellemme tai meille laitettiin, ne osamme ja ihmiset jotka eivät resonoi sen kanssa, kuka meistä on tulossa. Nämä putoavat kerroksittain, koska en ole varma, pystyisimmekö käsittelemään koko totuutta olemuksestamme kerralla. Joskus irtipäästäminen tehdään pakottamalla, ikään kuin universumi (sinä) juonittelisi sinua vastaan, ja toisilla kerroilla tuo kerros on niin syvällä, että täydellistä osallistumistasi tarvitaan. Sen on oltava tietoista irtipäästämistä, tarkoituksellista astumista uuteen.

Nyt enemmän kuin koskaan meitä ei pyydetä ainoastaan päästämään irti, vaan todella näkemään se vaikutus, joka näillä valheellisilla itsen osilla on ollut elämäämme. Missä kohtaa nämä osat ylläpitivät pelkoa ja puutetta ja miten ne samaan aikaan antoivat meille täydelliseen (maalaus)kankaan kokea juuri se, mitä tarvitsimme kasvaaksemme. Meille näytetään oma toimintahäiriömme ja miten syvälle se menee, sillä mikään siitä ei voi kestää korkeammassa valossa. Irtipäästämisen vastustaminen aiheuttaa suurta kärsimystä elämässämme.

Tiesin, että olin päässyt käsiksi itsen uuteen kerrokseen, jonka täytyi lähteä. Olin työskennellyt sen kanssa muutaman päivän, tuntenut sitä ja ymmärtänyt sen äänen ja roolin. Muutama päivä sitten olin matkalla kuumille lähteille, kun tarvitsin parantavaa kylpyä. Aloin taas yhdistyä tähän kerrokseen, todella tuntien sen vastarinnan, mitä oli, ja löysin sen alta pelkoa. Tämä kerros pelkäsi lähteä ja aiheutti todella sekasortoa tunnekehossani. Olin ahdistunut, äkäinen, epävarma … yksinkertaisesti yäk. Tien rytmi ja radion pauhaaminen antoivat minulle täydellisen pakopaikan tutkia ja todella tuntea ja kuulla, mitä ilmaistiin. Olin kiitollinen jyrkästä vuoristotiestä, joka vaati mieheni huomion, koska jos hän olisi katsonut minuun ja nähnyt kyynelten valuvan kasvoillani, minun olisi tarvinnut tunnustaa olemassaolokriisini. Silloin aloitin vilpittömän ja aktiivisen dialogin itseni kanssa.

Minä: Sinun täytyy mennä, tämän tarpeen "pelata" pientä ja tehdä itsestäni pieni toisten mukavuuden vuoksi, pelon laittaa itseni esille … se ei palvele minua enää.

Kerros: Mitä jos lähtiessäni sinäkin kuolet? Sinulla on lapsia ja aviomies.

Minä: Sitten niin on tarkoitus. Heidän korkeinta parastaan palveltaisiin myös. Luotan siihen.

Kerros: Mitä jos muutut niin paljon, ettei miehesi halua enää olla kanssasi?

Minä: Tämä aiheutti minulle tauon, ja sitten kuulin korkeamman itseni sanovan: "Hän on seissyt rinnallasi kaikkien muutosten läpi ja rakastanut nähdä, että sinä tulet pois varjoista – se sinä jonka hän oli aina tuntenut."

Kerros: Minua pelottaa.

Minä: Tiedän, mutta pärjäät kyllä. Kiitos kaikesta, mitä olet opettanut minulle. Astun nyt eteenpäin.

Tämän myötä tunsin kirjaimellisesti jotain lähtevän kehostani. Se oli valtava muutos ja vapautuminen, millaista en ollut koskaan ennen kokenut. Sitten tunsin rauhaa, kaunista ja siunattua rauhaa. Kun seuraavan kerran vilkaisin miestäni silmiin, hymyilin hänelle. Minulla olisi kaikki ok, meillä olisi kaikki ok ja tunsin suurta iloa ja innostusta siitä, mitä uutta ilmestyi elämääni nyt, kun päästin irti vanhasta.

Kun tuo keskustelu oli niin selkeä, aloin muistaa hienovaraisempia keskusteluja, joita minulla oli ollut vuosien saatossa. Mitä jos menettäisin kaikki ihmiset tällä matkalla? Mitä jos he luulisivat minun olevan hullu? Mitä jos olen hullu? Muistan näitä pelkoja riisutun pois kerros kerrokselta. Jotkut kerrokset olivat pysyneet maisemissa kuukausia aiheuttaen kärsimystä, ennen kuin lopulta pystyin luottamaan ja päästämään irti. Irtipäästäminen on nopeampaa nyt, koska luottamukseni on suurempi ja irtipäästämistä vastaan taistelemisen sijasta, ilmaisen kiitollisuutta sen roolista ja astun tietoisesti uuteen.

Selkeys sisäisessä dialogissa jota meillä kaikilla on, on todella auttanut. Hidasta ajatuksesi, todella kuule ne, äläkä epäröi puhua totuuttasi noille ajatuksille. Olen havainnut, että henkisyydessä on virheellinen uskomus, että peloilleen puhuminen ja niiden nimeäminen antaa niille voimaa tai ilmentää ne. Sanon, että se on puppua! Huomaan, että pelkojeni nimeäminen auttaa minua todella näkemään ne ja osoittamaan niille myötätuntoa. Emmekö kaikki halua sitä, kun pelkäämme? Myötätuntoa ja ymmärrystä. Osamme tuntevat, että ne kuolevat ja maailma ympärillämme murenee, kun ruumiillistamme enemmän ja enemmän sitä, kuka todella olemme. Ainoa tapa tämän armolliseen tekemiseen on tietoinen aikomus ja syvä rakkaus.

__________________________________

Kun lähestymme äärimmäisen voimakasta päiväntasausta, havaitset tarpeen antaa kaiken sen mennä, mikä on vanhaa sisälläsi. Tätä peilataan myös ulkoiseen maailmaan – siivoaminen, työpaikan vaihtuminen, muutto, suhdemuutokset ja kuolema. Myös jotkut eläinkumppanimme tekevät siirtymän, koska niiden rooli on ohi. Ne auttoivat osoittamalla sinulle todellista ehdotonta rakkautta. Nyt on aika osoittaa tuota rakkautta itse itsellesi.

Niiden valtavien muutosten vuoksi, jotka kaikki tunnemme – myös ne jotka eivät ole energiaherkkiä – huomaan, että ulkoiset pelot ovat kasvussa. Pysähdy, ole hiljaa ja näe, pelkäätkö jotain suoraan edessäsi tai kaukana. Monet irrottautuvat sosiaalisista verkostoista ja mediasta tästä syystä. Totuutta voi olla vaikea erottaa, mutta ei sitä, miten kehosi reagoi, kun keskityt näihin asioihin. Oletko ahdistunut, peloissasi, väsynyt ja pakahtunut? Älä yhtään epäile, että syötämme asioita omalla energiallamme. Voimme syöttää joko rakkautta ja iloa tai pelkoa ja kaksinaisuutta.

Taajuuksien eroamisesta tulee selvempää. Tämän täytyy tapahtua, jotta voimme helposti nähdä ja tuntea erot. Päiväntasaus merkitsee alkua ajalle, jolloin taajuudet eivät ole ainoastaan selviä, vaan ne alkavat siirtyä kauemmas toisistaan. Tästä syystä meitä kaikkia työnnetään tällä hetkellä kovasti olemaan hyvin tietoinen ajatuksistamme ja tunteistamme. Meidän täytyy valita, mitä haluamme jatkaa elämässämme. Valitse ja kirjoita tietoisesti vanhan ohjelmoinnin päälle toteamalla oma totuutesi. Syvään juurtunut ohjelmointi vaatii jatkuvaa ponnistelua, mutta se on sen arvoista. Meidän on aika omistaa anteeksi pyytelemättä täsmälleen se, kuka olemme.

Kun kirjoitamme ohjelmoinnin uudelleen, tiheys lähtee muodostamme joskus epämiellyttävällä ja räjähtävällä tavalla. Päänsärky voi olla myös tavallista. Verkon poistamisen aikana (lisäselitystä artikkelista Uuteen verkkoon yhdistyminen 3.3.17) huimaus, pahoinvointi ja maadoittumattomuus on tavallista. Asioita häviää ja tupsahtaa esiin jossain muualla. Olen ollut myös autossa ja nähnyt jonkun olevan juuri törmäämässä kylkeemme, ja kun jännitin vartaloni, auto hävisi. Voimme vain nauraa ja pudistaa päätämme.

Kaiken tämän toiminnan myötä saatat huomata, että oma intuitiosi ja omat kykysi lisääntyvät. Se on hyvin jännittävää. Olemme astumassa täysin uuteen mahdollisuusmaailmaan, kun otamme korkeammat taajuudet hallitseviksi muodossamme. Uudessa maassa ei ole verhoa – ainoat verhot jäävät meidän jokaisen sisälle ja ne määrittelee se, mitä voimme käsitellä ja mitä kokemuksia olemme valinneet jatkuvaan kasvuumme. Nyt on mahtava aika pitää päiväkirjaa, jotta voit katsoa taaksepäin ja hämmästellä, miten paljon on muuttunut ja miten paljon on näyttäytynyt sinulle.

Toivon, että jokainen teistä löytää vähän rauhaa tässä kaaoksessa. Kuten parantaja jonka kanssa työskentelen, on sanonut: "Tapahtukoon kaikki asiat helposti ja sujuvasti, helposti ja sujuvasti." Lähetän teille kaikille rakkautta ja vahvuutta.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.3.2017 TAAJUUDET OVAT ALKANEET EROTA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.04.2017 19:54

TAAJUUDET OVAT ALKANEET EROTA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
31.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Energiapäivitys ja Kwan Yinin kanavointi

Ajankohtaisia energioita kuvaava sana on "sekava", eli tämä energia voi olla hämmentävää, kiusallista ja usein turhauttavaa. Monet tuntevat olevansa "joka paikassa" – yksi hetki on täynnä aivan uskomatonta autuutta ja seuraavassa tulee epävarmuutta ja ahdistusta. Rytmin puute on tehnyt haastavaksi kirjoittaa tästä energiasta, koska se muuttuu niin nopeasti. Summaan parhaani mukaan, mitä tapahtuu.

Muistoja ja tunteita nousee

Kaikki tulee pintaan joko unina tai lyhyinä muistoina. Tämän intensiivisyys riippuu siitä, missä kohtaa olet prosessissasi. Joillekin meistä voi olla ensimmäinen kerta, kun olemme oikeasti nähneet omiin syvyyksiimme ja tunteneet surua ja raivoa. Kunnioita näitä tunteita ja anna niille ääni, vaikka ne näyttäisivät kuinka rumilta. Toisilla se sallii kuoria enemmän kerroksia ja antaa anteeksi ja rakastaa itseään enemmän ja enemmän. Itselleni ja joillekin asiakkailleni universumi on järjestänyt tapahtumia, jotka ovat näyttäneet, missä meillä on edelleen syvälle kätkettyjä haavoja kaikesta siitä sisäisestä työstä huolimatta, mitä olemme tehneet, jotta voimme lopultakin päästään irti niistä. Hyvä uutinen on, että nyt meillä on työkalut tehdä se.

Kysyin oppailtani, miten käsitellä nousevat tunteet, ja minulle kerrottiin hyvin selvästi, että minulla on vaihtoehto: voin mennä noihin tunteisiin ja elää ne uudestaan tai voin päättää katsoa korkeammasta perspektiivistä ja päästää irti kaikesta väärintekemisen tunteesta. Se ymmärrys, että pystymme näkemään suuremman kuvan (niin paljon kuin pystymme), sallii meidän siirtyä kaksinaisuudesta ja uhrina olemisesta täysin puhtaaseen henkilökohtaiseen voimaan – mikä on välttämätöntä sielumme ruumiillistumiselle.

Puhuin Kwan Yinin kanssa siitä, miten hyvin monet hukkuvat tunneaaltoihin eivätkä kykene pitämään päätään pinnalla. Hän sanoi hyvin selvästi, että "toisinaan täytyy hukkua voidakseen havaita, mikä saa hengittämään", ja hän muistutti minua kerroista, jolloin minäkin hukuin ja pidin kiinni asioista, jotka eivät palvelleet jostain syystä, ja miten paljon kasvoin päästettyäni irti niistä. Asian ydin tässä on, että jos huomaat hukkuvasi tämän maailman tunteisiin ja negatiivisuuteen, muuta fokustasi ja selvitä, mikä saa sinut hengittämään ja mikä saa sydämesi laulamaan. Voimme eksyä tällä planeetalla tapahtuvan irtipäästämisen syvyyksiin, ja tämä vie meidät tietysti pois todellisesta tehtävästämme, joka on yhteensulautuminen sielumme kanssa.

Fyysisesti ja energeettisesti

Vau, siis vau. Löydän itseni jahkailemasta inspiraatioräjähdysten ja sen väliltä, että haluan vain istua tuijottamassa seinää. Valomäärän lisääntyessä planeetalla joka hetki, meidät haastetaan monin tavoin. Monilla ylösnousemusoireet ovat lisääntyneet, kuten vatsavaivat, uupumus, unettomuus ja vanhojen vammojen ilmestyminen uudelleen. Missä tahansa heikko kohtasi onkin, se saattaa kiukutella – itselläni se on selkä. Monien ihmisten hermosto käy ylikierroksilla, kun se reagoi lisääntyneeseen valoon. Tämä samanaikainen väsymyksen ja kireyden tunne voi aiheuttaa puhdistuksia niissä, joilla on autoimmuuni- tai muita kroonisia vaivoja.

Saamme myös massiivisia päivityksiä kehojärjestelmäämme. Tätä voi tapahtua chakroissa, aivotoiminnoissa ja umpieritys- ja aineenvaihduntajärjestelmissä. Ole tietoinen, mitä kehosi tarvitsee. Suosittelen, ettet noudata kovaa linjaa missään, vaan menet kehovirtauksen mukana. Täytyy ymmärtää, että jos kehossa on niin paljon valoa, kuin nyt on mahdollista, yleensä luovutaan ihmismuodosta ja lähdetään pelkkään henkeen. Näin ei ole tarkoitus olla tällä kertaa. Jatkamme matkaamme muoto ehjänä, eikä ole käsikirjaa, mikä kertoo meille täsmälleen, mitä tarvitaan. Osa tästä on siksi, jotta ymmärrät, että SINÄ OLET AUKTORITEETTI itsellesi. Voit saada neuvoja ja näkemyksiä muilta, mutta loppujen lopuksi sinun täytyy luottaa itseesi.

Valoisana puolena meillä avautuu nyt hyvin monia kykyjä, ja tässä meidän täytyy taas ottaa vastuu kaikesta, mitä lähetämme ulos ja mitä päästämme sisään. Tämä on meidän todellisuutemme, meidän luomuksemme ja meidän täytyy ohjata sitä. Tapamme yhdistyä on tullut myös merkittävästi syvemmäksi. Mikään ei ole "tuolla jossain", kaikki on sisällämme. Yhdisty sydämesi kautta ja salli sielustasi tulla suurin oppaasi.

Aikajanat muuttuvat

Alemmat aikajanat ovat alkaneet romahtaa hyvin nopeasti. Olemme todella liikkuneet energeettisesti, ja sen kiihtyminen jatkuu huhtikuussa. Kun aikajana romahtaa, se voi olla niin yksinkertaista kuin selvä uusi suunta merkittäviin elämänmuutoksiin. Vaikka näitä voi olla vaikea ymmärtää ja hyväksyä, on tärkeää luottaa, että kaikki tapahtuu korkeimmaksi parhaaksesi pitkällä tähtäyksellä. Tämä selittää myös, miksi hyvin monien tunteita laukaistaan – nuo tunteet voidaan päästää irti ja se aikajana jolla niitä pidettiin, hävittää. Ota hetki ja näe, miten myös tuskalliset asiat ovat lahja. Lahja joka näyttää sinulle, että voit valita eri tavalla. Kiinnitä huomiota ympäristöösi ja kaikkiin tunteisiin, joita sinulla on – nämä ovat vihjeitä taajuudestasi. Nopein tapa vaihtaa taajuudesta toiseen on ilmaista kiitollisuutta kaikesta, myös tuskallisista osista.

Jotkut teistä ovat ehkä nähneet myös muuttuvia todellisuuksia. Nämä voivat näyttää verkoilta taivaalla tai aalloilta ilmassa, ikään kuin katsoisit kangastusta tai höyryä, jota nousee auringon paahtamasta tiestä. Toiset näkevät ehkä todellisuuden taipuvan, ja tämä on upeaa, koska se johtaa meidät kysymään, mikä todellisuus oikeasti on … ja nämä kysymykset johtavat oman todellisuutensa mestariksi. On todella kaunista aikaa, myös kaikkine haasteineen.

Alla on lyhyt kanavointi Kwan Yinilta. Toivon, että te kaikki pärjäätte hyvin ja näette selvästi, missä taajuudet eroavat, jotta voitte valita oman todellisuutenne ja fokuksenne. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

<3 Jenny

Tervehdys! Se olen minä, Kwan Yin. Toivon, että pystytte tuntemaan horisontissa ne muutostuulet, jotka koskettavat planeettanne joka osaa. On taianomaista aikaa – aikaa jota jokainen teistä halusi ja johon jokainen teistä halusi osallistua. Ei ole ainuttakaan aluetta, johon kaikki tapahtuva ei vaikuta. Olemme puhuneet teille aiemmin taajuuksien eroamisesta, ja se on todellakin alkanut.

Niillä jotka ovat asettuneet korkeampiin taajuuksiin, tähän aikaan liittyy henkistä helpotusta. Tämä ei merkitse, että kaikki on täydellistä ja iloista joka hetki, vaan että olette tietoisia ja teillä on työkalut selviytyä kaikesta, mitä tulee tiellenne. Ajatelkaa venettä myrskyssä. Aalto saattaa peittää keulan ja menette pinnan alle hetkeksi, mutta vene nousee aina takaisin ylös ja pitää teidät kellumassa. Teiltä jotka huomaatte, että uppoatte jatkuvasti ja aallot takovat teitä, kysymme, mikä painaa teitä alas. Mikä täytyy muuttaa ja päästää irti sisällä, jotta ette ole enää ankkuroituneena todellisuuteen, joka hukuttaa teitä vähitellen? Nimittäin se on näin yksinkertaista – kun seuraatte sydäntänne ettekä maailmanne ennakkorajoituksia, huomaatte nousevanne minkä tahansa haasteen tasalle.

Kun taajuuksien eroaminen jatkuu, se on teille jokaiselle tilaisuus selvittää, mitä haluaisitte henkilökohtaiseen todellisuuteenne. Uutta Maata rakennetaan ja ankkuroidaan mahdollisena todellisuutena jokaiselle ihmiselle – jokaisen täytyy kuitenkin päättää, miltä tämä maailma näyttää ja tuntuu heistä. Jokainen teistä on luoja – pelkästään te määritätte, mitä rajoja laitatte luomisellenne. Olemme täällä sanomassa, että ei ole mitään rajoja, paitsi ne joita edelleen on uskomusjärjestelmässänne.

Nyt on aika oivaltaa voimanne, kykynne olla vuorovaikutuksessa kaiken kanssa ja muuttaa kaikki. Ilmentäminen on nyt nopeampaa ja näyttää teille sen voiman, joka teillä jokaisella on. Jokaisen ihmisen tehtävänä on katsoa kriittisesti ajatuksiaan ja tekojaan ja sitä energiaa, jota projisoidaan ja vastaanotetaan. Nimittäin se mikä ennen oli hienovaraista, ei enää ole. Tästä syystä pyydämme teitä kaikkia tiedostamaan ne energiat, joita kaikki ulkopuoliset vaikutukset tuovat, sillä ne voivat vaikuttaa kykyynne säilyttää tasapaino ja pysyä keskuksessanne. Silloin kun ei ole oman olemuksensa keskuksessa, tulevan valon vaihtelut vaativat veron fyysisestä ja tunnepuolen hyvinvoinnista.

Pyydämme jokaista ihmistä yhdistymään uuden Maan verkkoon ja ankkuroimaan sen täysin olemukseensa, pitämällä sydämessään ehdotonta rakkautta kaikkea kohtaan. Toivomme, että tunnette innostusta, kun kaikki ympärille muuttuu, ja kaikki mitä kohti olette tehneet työtä, toteutuu.

Suuren rakkauden ja ihailun kera,

Kwan Yin

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.4.2017 PEILIKÄSITYKSEN RIKKOMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 27.04.2017 20:19

PEILIKÄSITYKSEN RIKKOMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)
20.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme syvällä aikajanaromahduksessa henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti. Monille se on ollut mielenkiintoista eksyksissäolemistunteen aikaa, kuin seisoisi hajareisin kahdessa maailmassa tai ei kuuluisi maailmaan, josta löytää itsensä. Aikajanojen romahduksen myötä löydämme itsemme siivoustehtävästä.

Olin äskettäin sosiaalisen median kautta yhteydessä ensimmäiseen poikaystävääni, parhaaseen ystävääni – millainen tuulahdus menneisyydestä ja täydellisesti ajoitettu. Se toi sisältäni esiin asioita, jotka olivat jääneet kesken. Asioita joita en ollut sallinut itseni nähdä ja sovittaa – näin aikajanan romahtaminen. Sieluni juonitteli täydellisesti tämän tuomisen ihmistajuntaani, jotta pystyin viimeistelemään asiat, joita en ollut ajatellut vuosiin. Joillakin teistä saattaa olla samankaltaisia tilanteita, tai kenties pintaan tulee vain muistoja tunnistettavaksi – näin tuon aikajanan romahtaminen. Samalla tavalla jotkut huomaavat fyysisten vaivojen tai jonkin vamman palaavan, joita heillä ei ole ollut vuosiin. Taas kerran siivoustehtävä … meidän täytyy katsoa, mitkä tunteet yhdistävät meidät tuohon todellisuuteen. Tästä syystä monet tunsivat muutama viikko sitten, että heidät upotettiin taas alempaan värähtelyyn tai "takaisin sinne". Jotkut pystyivät ponnahtamaan heti takaisin, kun taas toiset tuntevat vieläkin rämpivänsä mudassa.

Toiset ehkä huomaavat, että se ei ole enää tuttua, mikä oli aiemmin, ja asiat ovat muuttuneet. Kuin ajaisi tuttua reittiä pitkin ja näkisi jotain, mitä ei ole koskaan aiemmin nähnyt, ja täytyisi kysyä: "Olenko oikealla tiellä?" Vaikka tämä voi olla huolestuttavaa, se on upea vahvistus, että sinä todellakin muutut.

Tässä energiassa on todella mielenkiintoinen komponentti, kun se kaivaa ylös kaikki juttumme, mutta samaan aikaan se on "karjuvaa". Monet huomaavat olevansa äreitä, heillä on epämukavaa omissa nahoissaan ja he haluavat hyökätä. Jos katsot kollektiivia tai jotain läheistäsi, näet, että jotkut haluavat vain tapella, erityisesti sosiaalisessa mediassa. Kaikille on hyvä ajatus astua etäämmälle ja katsoa totuutta tämän taisteluhalun takana, koska sen mukaan toimiminen tuo vain häiriötekijän.

Katsottaessa sosiaalisessa mediassa henkistä yhteisöä, ego, tuomitseminen ja ilkeys näyttäytyvät massiivisesti nyt myös siellä. Minusta tämä oli huolestuttavaa, koska monet näistä yhteisöistä ovat antaneet turvasataman niille, jotka vasta avautuvat tai ovat saaneet aiemmin traumoja ja tuomitsemista lahjojensa käyttämisestä. Sain äskettäin oman osuuteni tästä, kun sain kritiikkiä työstäni ja myös siitä, miltä näytän videoilla. Oivalsin, että tämä energia estää ihmistä olemasta aidoin itsensä ja henkisten ihmisten heimona meillä on vastuu nostaa toisemme ylös, kannustaa toisiamme ja keskustella asioista sortumatta psyykkiseen hyökkäykseen. Meidän on aika todella ryhtyä sanoista tekoihin ja kulkea sieluna täällä maan päällä nyt.

Kun olin tämän turhautumistunteen ja supistumishalun kanssa (mikä tuntuu hyvin epäluonnolliselta), päätin tehdä shamanistisen matkan.

Löysin itseni nuotiolta henkilön kanssa, jota kutsun "isoäidiksi", kun hän kuivatti tavaroita tulen päällä. Kerroin hänelle, miltä minusta tuntui kaikki se negatiivisuus, jota olen nähnyt henkisessä yhteisössä, ja kysyin, oliko se minun peilini. "Oliko kaikkien noiden tapahtumien ilkeys ja ego sisälläni?" Hän pysähtyi ja tuijotti minua tarkkaavaisena ja sanoi:

"Ei … Jos kaikki ympärilläsi olisi peili, ei olisi sotaa eikä nälkää."

Annoin sen upota sisään ja sanoin: "Tajuan sen, mutta kun ihmiset kritisoivat työtäni ja ulkonäköäni, se toi esiin sisälläni tuon syvälle juurtuneen pelon, etten ole turvassa ollakseni todellinen minä. Eikö se ole peili?"

Hän vastasi: "Peilikäsitys on ansa, koska se jättää monet jahtaamaan omaa häntäänsä ja etsimään aina sisältään, miksi toinen toimi tietyllä tavalla. Jos toisen käyttäytyminen toi esiin syviä tunteita, niin se oli lahja nähdäksesi sen, mutta jos ei, mitä sitten? Etsitkö silloin syitä siihen, mikä sinussa on vikana? Näetkö, miten tämä saa sinut tuntemaan, että jokin on korjattava sisälläsi, ja se jättää vähän vastuuta sen harteille, joka itse asiassa heijasti sen, mitä hänen sisällään oli."

Istuin pohtimassa tätä ja sanoin: "Ok. Siis jos joku hyökkää ja se tuo tunteita esiin minussa, silloin se peilaa minua?" Hän pudisti päätään ja sanoi: "Ei, kyse on edelleen henkilöstä, joka heijastaa toiseen sen, mitä on hänen sisällään (hymyillen). Se vain sattui sopimaan yhteen sen kanssa, mikä tarvitsi nähdä sinun sisälläsi."

Sitten hän pyysi minua seuraamaan ja käveli kukkakedolle. Kaksi kaunista kukkaa kasvoi lähellä toisiaan. Hän kertoi toiselle kukalle, että tämä oli kaunis, ja se näytti kasvavan suuremmaksi ja kirkkaammaksi silmiemme edessä. Sitten hän kertoi toiselle, että tämä ei voisi koskaan saavuttaa sitä, mitä toinen kukka oli, ja siinä oli jotain vikaa. Ja kukka alkoi kuihtua, kutistua ja tehdä itsestään pienen.

Hän katsoi minua ja sanoi: "Maailmamme eivät ole erilaiset. Sillä mitä sanotaan sinun maailmassasi tai mitä energiaa annetaan, voi olla sama vaikutus. Ainoa ero on, että minun maailmassani voi nähdä tulokset välittömästi, kun taas omassasi on monia kerroksia, jotka estävät näkemästä, mitä teet. Tämä estää ihmisiä hyväksymästä vastuun, olemasta tietoinen."

Hän meni sitten toisen kukan luo ja pyysi anteeksi ja ilmaisi rakkautta ja kiitollisuutta sen roolista minun auttamisessani ymmärtämään. Katselin, kun tämä pieni kukka kasvoi taas suureksi, kun kyyneleitä juoksi poskillani.

Hän halasi minua ja selitti: "Ihmisten täytyy kasvaa. Heidän täytyy nähdä ja ottaa täysi vastuu siitä, mitä sanovat, tekevät ja heijastavat kaikkiin ympärillään. Samaan aikaan jokaisen täytyy olla vastuussa siitä energiasta, jonka he sallivat vaikuttaa itseensä. Silloin kun ihminen ei hyväksy epämiellyttävää käyttäytymistä lähellään tai on piittaamatta siitä, hän lähettää vastuun takaisin sinne, minne se kuuluu."

Kerroin hänelle, että luulin ongelman olevan siinä, että hyvin monet tällä polulla ovat hyväsydämisiä eivätkä halua loukata ketään, kuitenkin huomaavat olevansa toisten raivon kohteena. Hän hymyili ja sanoi: "Se on heränneiden ihmisten testi – rakastaa kaikkia ehdottomasti, olla kuitenkin sallimatta itseään kohdeltavan yhtään huonommin."

Kyllä, se on testimme. Voimme rakastaa ehdottomasti ja olla hyväksymättä vähempää itsellemme. Voimme rakastaa etäältä niitä, jotka ovat kyvyttömiä tekemään muuta kuin hyökkäämään. Voimme laittaa itsemme etusijalle ja luoda rajat, jotta pystymme säilyttämään harmonian itsemme kanssa. Tämä sisältää energiarajamme. Meidän täytyy oppia myös olemaan tietoisempi siitä, mitä luomme ja miten vaikutamme. Meidän kaikkien on aika kulkea sielunamme.

Lähetän meille kaikille paljon rakkautta ja tukea. <3

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.5.2017 SINULLA ON VOIMA MUUTTAA KAIKKI YMPÄRILLÄSI

ViestiKirjoittaja hammer » 05.05.2017 17:00

SINULLA ON VOIMA MUUTTAA KAIKKI YMPÄRILLÄSI

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
3.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Meissä muuttuu hyvin paljon tämän energian myötä. Se ei aiheuta ainoastaan syvällisiä ja voimakkaita puhdistuksia, vaan se pyytää meitä myös astumaan omaan voimaamme. Monet havaitsevat, että kaikkien niiden asioiden puhdistaminen, jotka eivät enää palvele, on viitoittanut tietä uusille kyvyille, suuremmalle selkeydelle ja intuitiolle. Monet löytävät itsensä myös uusista tai laajentuneista rooleista.

Menin hiljattain kuumille lähteille likoamaan parantavissa vesissä, mutta olin pettynyt, koska vesi tuntui väsyneeltä ja loppuun ajetulta. En tiennyt, oliko se siksi, että oli kevätloma ja paikka oli täynnä, vai olivatko vedet yksinkertaisesti kyllästyneet puhdistamaan paskaamme? Epäilen viimeksi mainittua. Sanoin miehelleni, että meidän täytyi palata myöhemmin illalla, kun paikka olisi rauhallisempi, koska halusin tehdä vesisiunauksen. Myöhemmin menin rauhalliseen lampeen ja yhdistyin veteen lähettäen sille rakkautta ja lähde-energiaa. Tunsin energiamuutoksen erityisesti silloin, kun lähetin kiitollisuutta sen palvelusta ja siitä, mitä se oli tehnyt monien auttamiseksi.

Juuri silloin Amerikan intiaani ilmestyi eteeni ja oletin sen olevan maasidonnainen henki, mutta energia oli erilainen. Hän kysyi minulta, mitä tein, ja kun selitin, hän halusi tietää, miten osasin tehdä sen. Puhuessamme hän kysyi minulta, olinko kuollut, ja yllättyneenä sanoin: "En. Luulin, että sinä olit kuollut." Hän näytti aivan yhtä järkyttyneeltä kuin minä, kun hän huomasi ympärillään kaksi muuta Amerikan intiaania. Kun he katselivat minua ja keskustelivat siitä, etten ollut kuollut, alue heidän takanaan avautui ja näin energiapolun kaukaiseen aikaan.

Yllätyksekseni näin, että minusta oli jotenkin tullut osa shamanistista seremoniaa, jossa osallistujat matkustivat tulevaisuuteen katsomaan, mitä niistä parantavista vesistä oli tulossa, jotka he olivat tunteet ja joita he olivat rakastaneet. He vain sattuivat yhdistymään minuun, kun yhdistyin veteen seremoniassa. Shamaani joka johti seremoniaa, teki minulle muutaman kysymyksen sitä, mitä oli tulossa ja miten vesiä parhaiten tuetaan. Oivalsin tuolla hetkellä, että minulla oli huomattava voima muuttaa kaikkea olevaista. Meillä on kyky muuttaa kaikkea ympärillämme pelkästään yhdistymällä energiaan ja muuttamalla sen. Meillä on kyky mennä ajassa eteenpäin ja taaksepäin, koska se on spiraali, ja antaa ja saada informaatiota auttamaan meitä laajentumisessa.

Ylösnousemuksen koko tarkoitus on tulla sielusi eläväksi ja hengittäväksi ruumiillistumaksi, kun olet vielä kehossa. Tämä vaatii, että voimaannut ja todella näet sen vaikutuksen, joka sinulla on kaikkeen ympärilläsi. Suuri osa maailmastamme ja järjestelmistä (koulutus, hallinto, terveydenhoito, uskonto jne.) on suunniteltu tekemään meistä voimattomia. Osa paluustamme itseen on oivaltaa tietoisesti se vaikutus, joka meillä on kaikkeen ympärillämme. Energiat ja universumi (sielusi) "juonittelevat" ja tuovat sinulle juuri oikeat olosuhteet näyttämään, missä tunnet voimattomuutta ja sitä epäharmoniaa, jota tämä luonnoton tila aiheuttaa.

Kun oivallat, että KAIKKI ovat lähteestä, ainoana erona vain kunkin olennon yhteydettömyyden määrä, alat käsittää, miten voimakasta lähde-energia on yksilön herättämisessä siihen, kuka hän todella on. Usein tämä oivallus osuu ihmiseen ja hän haluaa herättää koko maailman jakamalla totuuttaan. Valitettavasti tätä ei aina toivoteta tervetulleeksi hyväksyntänä, vaan enemmän kuin muuli, joka istuu takapuolelleen ja kieltäyy liikkumasta. Tämä sitten ruokkii lisävoimattomuutta ja sitä energiaa, ettei kuulla tai nähdä. Tarvitaan pehmeämpää lähestymistapaa ilman tuomitsemista tai kiinnittymistä.

Vaikka henkilö ei ehkä halua keskustella valaistumisesta ja ylösnousemuksesta, hän saattaa kokea muutoksen, jos aikomuksesi on, että jokainen ihminen joka on kontaktissa aurakenttäsi kanssa, tuntee lähteen ehdottoman rakkauden elämässään. Pelkästään aikomuksella ja fokuksella voit tehdä siitä totta. Vaikka on muutamia, jotka eivät reagoi hyvin sinusta huokuvaan energiaan, ymmärrä, että siemeniä kylvetään myös heidän epämukavuuteensa. Kuvittele sen vaikutus, jos ilmaisisit kaikkialle mennessäsi aikomuksen, että jokainen joka kulkee ovesta, tuntee rakkautta ja saa parannusta. Itse laitan kultaisen vesiputouksen niiden paikkojen ovelle, joihin menen, ja hämmästyn tapahtunutta energiamuutosta, kun palaan takaisin kuukausien päästä.

Emme ole voimattomia olentoja – olemme vain unohtaneet, miten voimakkaita todella olemme. Olemme unohtaneet, miten tämä maailma toimii, koska meille on kerrottu jotain muuta uudestaan ja uudestaan. Tämä universumi, sinun universumisi, voidaan transformoida rakkaudella ja aikomuksella. Kaksi yksinkertaista ja hyvin tehokasta työkalua.

Ymmärrä, että tällä hetkellä meille näytetään syvimmälle juurtuneet mallimme. Asiat joita olemme tehneet uudestaan ja uudestaan ja jotka estävät meitä olemasta niitä käveleviä mestareita, joita olemme. Kun nämä näytetään meille, se on tilaisuus tehdä ja sanoa eri tavalla ja olla erilainen kuin ennen. Sillä hetkellä kun päätämme olla kulkematta tuota suosittua samanlaisen reagoinnin polkua, alamme kirjoittaa uudestaan niitä koodeja, jotka on kätketty syvälle muotoomme. Tämä uudelleenkirjoitus käynnistää sitten vapautuksen syvältä kudoksistamme, mikä sallii meidän nähdä uudesta perspektiivistä ja parantaa ne haavat, jotka ovat alun perin aiheuttaneet tuon mallinnuksen. Tätä uudelleenkirjoitusta ei tehdä yhdessä hetkessä, koska tuo malli ei kehittynyt yhdessä hetkessä, mutta joka kerta kun päätämme toimia mukavuusalueemme ulkopuolella, luomme uutta polkua, uutta tapaa, joka avaa monia uusia ovia.

Työskentelin korkeimman aspektini kanssa konfliktin välttämisen syvään juurtuneen ohjelman parissa ja kerron sille, että kamppailin. Se sanoi: "Sinä et kamppaile. Sinä päästät irti. Olet tehnyt jo vaikeimman osan: nähnyt, mistä täytyy päästää irti." Tämä laittaa asiat perspektiiviin minulla ja jaan sen siinä toivossa, että se auttaa myös sinua.

Se vaihtelee, missä kohtaa olemme tässä prosessissa fyysisesti. Toisista tuntuu upealta ja toiset tuskin pääsevät ylös sohvalta. Osa kokemustamme on Schumannin resonanssin kohoaminen. Kun tämä taajuus nousee, kaiken planeetallamme täytyy nousta sen mukana. Tämä merkitsee, että meidän täytyy käydä läpi koko kehojärjestelmän uudelleenkalibrointi, erityisesti aivojen. Tämä merkitsee fyysisesti, että monilla on päänsärkyä, väsymystä, lihas- ja nivelsärkyä ja kroonisten sairauksien puhkeamista. Kysyin tiimiltäni, miten voin erottaa, milloin koen fyysisiä päivityksiä ja milloin tunnen vain tunteita, jotka yrittävät vapautua kehostani. Heidän vastauksensa oli yksinkertainen: se riippuu tunteista. Toisin sanoen, jos kehoasi särkee ja olet uupunut, mutta henkesi on korkealla, niin kyse on fyysisestä päivityksestä. Jos kuitenkin tunnet syvää ahdistusta, pelkoa, surua, vihaa jne. sekä kehosi särkee, tämä voi osoittaa tarpeeseen tarkastella, mihin nämä tunteet ovat asettuneet kehossa, ja tarpeeseen selvittää ne.

Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin. Olen ollut syvällä prosessissa ja huomaan transformaation ja avautuvien kykyjen herättävän kunnioitukseni. Niin paljon kuin sitä ehkä toivommekin, tämä prosessi ei hidastu pitkään aikaan. Kuitenkin kun päästämme irti ja sopeudumme fyysisesti, tuntuu paljon vakaammalta. Ole mukava itsellesi ja anna itsellesi kaikki se aika, rakkaus ja tila, mitä tarvitset mennäksesi tämän transformaation läpi. Paljon rakkautta teille kaikille. <3 <3 <3

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron