Cota-Robles Patricia Diane (eraofpeace.org)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Cota-Robles Patricia Diane (eraofpeace.org)

ViestiKirjoittaja hammer » 23.01.2014 21:20

ON UUSI PÄIVÄ

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
14.11.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Viime vuosien aikana valo-olennot Valistuneen totuuden valtakunnista ovat kertoneet, että vuoden 2008 presidentinvaalit USA:ssa olisivat tärkeimmät koskaan kokemamme vaalit. He sanoivat olevan näin hetken kiireellisyyden ja niiden uskomattomien asioiden vuoksi, mitä tulee tapahtumaan maan päällä muutaman seuraavan vuoden aikana. Valo-olennot paljastivat, että näihin vaaleihin liittyi voimallisen Jumalan suunnitelman paljastuminen ja että lopputulos heijastaisi ihmisten tahtoa uuden päivän koittamisesta maaplaneetalla.

Jumalan sanansaattajat eivät koskaan sekaannu ihmisten vapaaseen tahtoon, joten he eivät sanoisi, kuka valittaisiin USA:n presidentiksi. He kuitenkin pyysivät meitä kutsumaan minä olen -olemustamme opastajaksi ja kuuntelemaan sydäntämme. Hämmästyttävässä toivon ja luottamuksen tulvassa kirjaimellisesti miljardit ihmiset kaikkialta maailmasta pitivät yllä pyhää tilaa tämän jumalaisen suunnitelman toteuttamiselle ja kaikkien niiden korkeimmalle parhaalle, jotka olivat mukana näissä vaaleissa.

Nyt päätös on tehty. Barack Obama on uusi presidenttimme. Hänen tehtävänsä on monumentaalinen ja hän tarvitsee jokaisen meidän avun saattaakseen päätökseen voitokkaasti sen parantamisen ja muodonmuutoksen, minkä keskellä olemme tässä maassa ja ympäri maailmaa.

Totuus on, että perustavaa laatua oleva muutos ei koskaan ala huipulta. Se alkaa ihmisistä, jotka liittyvät yhteen ruohonjuuritason liikehdinnässä. Mutta huipulla olevien ihmisten tuella muutokset tapahtuvat äärettömästi nopeammin.

Koko kampanjansa ajan Barack Obama totesi, ettei hän pysty saavuttamaan ihmisten haluamia tavoitteita yksin. Hän sanoi uudestaan ja uudestaan tarvitsevansa kaikkien meidän avun voidakseen käynnistää ne muutokset, jotka siirtävät tätä maata positiiviseen suuntaan. Yhdessä voimme todella tehdä tästä "meidän ihmisten" hallituksen. Miten uudenlainen käsitys.

Uuden maapallon täydellisyysmallit on varmasti ankkuroitu fyysiselle tasolle. Koemme nyt näiden mallien nopeaa laajentumista jokaisen ihmisen, paikan, olosuhteen ja asian kautta. Tämä prosessi näyttää tapahtuvan valoa nopeammin. Ahneuden, itsekkyyden, korruption ja vallan väärinkäytön vanhentuneet mallit murenevat pois. Ihmiset jotka ovat mukana näissä tuhoavissa toimintamalleissa, taistelevat viimeiseen asti pitääkseen kiinni rahoistaan ja vallastaan, mutta heidän ponnistelunsa ovat turhia. Mitään mikä ei perustu elämän kunnioittamiseen ja kaikkien osallisten korkeimpaan hyvään, ei voida ylläpitää eikä ylläpidetä uuden maapallon taajuuksissa. Näin yksinkertaista se on.

USA:n presidentinvaalit ovat ohjanneet uuteen päivään maaplaneetalla. Riippumatta siitä ketä äänestitte, nyt meidän on aika tulla yhteen. Meillä on ennenkuulumaton tilaisuus vaikuttaa positiivisesti, mikä lisää maailman valoa. Tämä on todella jumalaisen hallinnon alkuimpulssi: ihmisten minä olen -olemuksen hallinto, ihmisten minä olen -olemuksen avulla, ihmisten minä olen -olemusta varten - hallinto joka on omistautunut koko elämän ykseyteen ja taivaan ilmentämiseen maan päälle.

Toteuttaaksesi henkilökohtaisen osasi tässä kehittyvässä Jumalan suunnitelmassa, mene sisääsi, sydämesi syvimpiin sopukoihin ja kysy minä olen -olemukseltasi, miten voit olla suurin valon voima juuri tässä ja nyt. Miten voit henkilökohtaisesti lisätä maailmaan valoa? Mitä voit tehdä tuodaksesi lisää rakkautta, valoa, yltäkylläisyyttä ja rauhaa omaan elämääsi ja niiden elämään, jotka ovat vaikutuspiirissäsi? Hämmästyt saamistasi vastauksista. Tämä on hetkesi. Nyt on se aika. Muista ja TIEDÄ, että tämä on tarkoituksesi ja syysi olla maan päällä tällä kertaa.

Olet valmistautunut tähän tehtävään aioneita ja kaikki mitä tarvitset tavoitteesi suorittamiseen Jumalan voitokkaasti, on jo sisälläsi. Luota itseesi ja pane töpinäksi.

Yhdessä kanssaluomme sydänkeskeisen maailman, missä ihmiset nauttivat kaiken elämän ykseydessä ja iloitsevat monimuotoisuudessamme. Kanssaluomme maailman, joka ymmärtää ja hyväksyy, että Jumalan yltäkylläisyys on ihmisten jumalainen syntymäoikeus ja että ikuinen rauha, ilo, rakkaus, onnellisuus ja kaikki muut Isä-Äiti Jumalamme ominaisuudet ovat uuden päivän järjestys tällä siunatulla planeetalla.

Kun luet seuraavia sanoja, anna niiden resonoida sydämesi ytimessä ja muista, kuka olet:

TOTUUS MINUSTA

Kun hengitän sisään Isä-Äiti Jumalan rakkautta, alan käsittää totuuden minusta. Tulin tähän maailmaan hyvin erityisen tarkoituksen kanssa. Tulin toteuttamaan tehtävän. Tulin rakastamaan elämää vapaasti ja käsittämään totuuden minusta. Tulin antamaan lisäarvon tämän suloisen maapallon pelastamiseen.

Olen Jumalan osa ja Isä-Äiti Jumalani täyteys säilyy minussa. Jumalan mielessä kukaan ei ole hyödytön tai merkityksetön. Jokainen henkilö on arvokas ja kriittisen tärkeä maailmankaikkeuden tasapainolle ja järjestykselle. Ilman minua Jumala ei olisi täydellinen. Ilman minua maailmankaikkeus menettäisi tasapainonsa.

Teen kaiken sen, mitä minua kutsutaan tekemään, tyytyväisenä ja innostuneena, sillä mikään ei ole liian vähäpätöistä.

Minua syleillään nyt Isä-Äiti Jumalan rakkaudessa eikä elämässäni ole enää koskaan turhuuden tuntua.

Ylitsevuodan kiitollisuutta tilaisuudesta olla maan päällä tänä aikana. Olen hyvin kiitollinen siitä, missä olen juuri nyt, ja palvelen kaikkia, jotka tulevat tielleni rakastaen, iloiten, ymmärtäen ja anteeksiantaen.

Menen nyt täyttämään jumalaisen tehtäväni tunnistaen todellisen arvoni. Sisäisen näkökykyni avulla näen minä olen -olemukseni rakastavaa ja kaikenkattavaa valoa virtaavan vapaasti lävitseni. Fyysisen näkökykyni avulla näen ylenpalttisesti runsautta joka paikassa.

Minä olen rauhallinen, voimakas ja täynnä Jumalan rakkautta, sillä muistan, kuka minä olen.

Minä olen Jumalan rakastettu lapsi ja kaikki se on minun, mitä Isä-Äiti Jumalallani on.

Ja niin se on.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.12.2008 TÄMÄN ON AINUTLAATUINEN PÄIVÄNSEISAUS

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:10

TÄMÄN ON AINUTLAATUINEN PÄIVÄNSEISAUS

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
21.12.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Monet maailman kulttuurit pitävät talvipäivänseisausta yhtenä voimakkaimpana ajankohtana vuodessa. Pohjoisella pallonpuoliskolla tämä juhlatapahtuma on tavallisesti 21.12. Päivänseisauksen ajankohta tänä vuonna on klo 14.04 (Suomen aikaa).

Talvipäivänseisauksessa yö on pisimmillään ja se enteilee alkuimpulssia auringon, valon palaamisesta maan päälle. Tänä vuonna seisauksen henkiset vaikutukset ovat voimakkaammat kuin koskaan ennen. Tämä johtuu siitä uskomattomasta valotulvasta, mikä planeetalle virtaa ihmisten vilpittömien vetoomusten vuoksi.

Ihmiskunta kokee mitä intensiivisintä puhdistusta talousjärjestelmässä ja muissa yhteiskunnallisissa järjestelmissä, jotka eivät toimi kaikkien korkeinta parasta tarkoittavan tietoisuuden kanssa ja joita olemme sietäneet ikuisuuksia. Tämä on välttämätön puhdistuminen, mikä viitoittaa tietä uuden maapallon täydellisyysmallien fyysiselle ilmentymiselle. Tämän prosessin vaikeutena on se, ettei ihmismassa näe suurempaa kuvaa. Miljoonat ihmiset näkevät vain ne tuskalliset tilanteet, joita heillä on elämässään. Tämän rajoittuneen havaintotavan tuloksena heistä tuntuu ylivoimaiselle ja toivottamalle. Tätä on erittäin vaikeaa katsoa, mutta tilanne ei ole ollenkaan paha.

Langettuamme aioneita sitten armosta, meistä tuli niin tunnottomia epäharmonialle elämässämme, että me vain rämmimme maallisten kokemusten läpi hyväksyen keskinkertaisuuden asioiden luonnolliseksi tilaksi. Lankesimme kamalaan tapaan käyttää tuskaa motivoijanamme. Ellemme kiemurrelleet ahdistuksessa, meistä ei tuntunut siltä, että kannattaisi ryhtyä toimeen tai pyytää apua Isä/Äiti Jumalaltamme. Miljoonat maapallon ihmiset rukoilevat ja kutsuvat valoa Jumalvanhemmiltamme vain silloin, jos heidän elämäntilanteensa saa heidät polvilleen. Tätä juuri tapahtuu nyt miljoonille ihmisille ympäri maailmaa.

Taivaan komppania paljastaa meille nyt, että useammat ihmiset kuin koskaan ennen saavuttavat kriittisen hetken elämänsä kokemuksissa. Sen seurauksena miljoonat ihmiset pyytävät Jumalan puuttumista asiaan. Monet rukoilevat aivan ensimmäistä kertaa. Tämä voimakas tapahtuma yhdessä niiden miljoonien valotyöntekijöiden kanssa, jotka kutsuvat päivittäin Jumalan valoa, on saanut aikaan suurimman valotulvan maan päälle, mitä on koskaan koettu talvipäivänseisauksessa. Tämä taivaallinen apu voimaannuttaa merkittävästi uuden maapallon täydellisyysmalleja, ja tämä nopeuttaa hyppäyksinä yksilöllisiä toiveitamme ja unelmiamme.

Alkaen nyt ja jatkuen seuraavat 72 tuntia, keskittykää tarkoituksella siihen visioon, minkä haluatte ilmentää omaan elämäänne ja rakkaidenne elämään. Keskittykää visioihinne uudesta maapallosta ja siitä harmoniasta ja tasapainosta, mitä toivotte koko ihmiskunnalle. Tämä on harvinainen tilaisuus ja Jumalitsemme - MINÄ OLEN -olemuksemme - ja Taivaan komppania kutsuvat meitä toimiin. Varmistakaa, että visionne ja aikomuksenne heijastavat aina ykseyttämme ja kunnioitusta kaikkea elämää kohtaan.

Tämä tapahtuma viitoittaa tietä Jumalanvoitokkaalle uudelle vuodelle. Vuodesta 2009 tulee taianomaisten muutosten vuosi. Nämä muutokset ovat olleet tekeillä melko pitkään ja nyt koemme niitä konkreettisesti muodon maailmassa. Nämä muutokset eivät tapahdu sattumalta. Ne tapahtuvat koko maailman valotyöntekijöiden ja Taivaan komppanian yhteisponnistuksista.

Tiedän, että on paljon ankeita ennusteita liittyen maailmantalouteen ja ihmiskunnan läpikäymiin haasteisiin, mutta emme ole olosuhteiden uhreja. Olemme maallisten kokemustemme kanssaluojia. Jos emme pidä siitä, miten asiat menevät elämässämme, meillä on kyky muuttaa olosuhteitamme. Tähän olemme valmistautuneet aionien ajan - ja nyt on se aika.

Kuten Hopi-profetia sanoo: "Olemme niitä, joita olemme odottaneet."

Numerologisesti vuosi 2009 on 11. Se on mestariluku, joka heijastaa fyysisen transformoitumista jumalaiseksi. Uuden maapallon täydellisyysmallit ankkuroitiin varmasti fyysiselle tasolle elokuussa 2008. Vuonna 2009 laajennamme nämä mallit päivittäisiin kokemuksiimme luovien ajattelu- ja tuntemistaitojen avulla.

Niiden vanhentuneiden käyttäytymismallien puhdistaminen ja siivoaminen jatkuu, jotka ovat aiheuttaneet ongelmia ihmisten elämään. Mutta upea uutinen on se, että kun nämä vanhat arkkityypit murenevat pois, uuden maapallon täydellisyysmallien laajentuminen alkaa ilmentyä tavoilla, mitkä tuovat iloa, täyttymystä ja suurta odotusta ihmisten mieliin ja sydämiin kaikkialla.

Ihmisten sydämien läpi tulvii uusi toivon tunne ympäri maailmaa. Ihmisten toivo vetää Valojoukkoja täydellisistä ulottuvuuksista maan ilmakehään ennen kokemattomalla tavalla. Näiden Jumalan sanansaattajien tarkoituksena on auttaa ihmiskuntaa siirtymään nopeasti tämän puhdistamisprosessin läpi, jotta uuden maapallon autuus ilmentyy silmänräpäyksessä.

Vuodesta 2009 tulee sitä, mitä luomme yhdessä. Älkää antako tämän tilaisuuden mennä ohi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

26.1.2009 NÄMÄ OVAT ERITTÄIN VOIMALLISIA PIMENNYKSIÄ

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:10

NÄMÄ OVAT ERITTÄIN VOIMALLISIA PIMENNYKSIÄ

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
26.1.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Uusikuu ja auringonpimennys 25.-26.1.09, täysikuu ja kuunpimennys 9.2.09 sekä kaksi viikkoa näiden taivaallisten tapahtumien väillä antavat ainutlaatuisen tilaisuusikkunan, minkä läpi virtaa Jumalvaloa antamaan kovasti voimaa sille, mihin keskitämme huomioimme. Ponnistelkaamme kaikki keskittyäksemme vain niihin positiivisiin asioihin, joita haluamme ilmentää elämäämme ja kaiken elämän korkeimmaksi parhaaksi maan päällä.

Vaikuttaa siltä, että meitä työnnetään näiden myrskyisten aikojen läpi valoa nopeammin. Näin dramaattisten muutosten aikoina on usein vaikeaa keskittyä niihin positiivisiin asioihin, joita haluamme kanssaluoda elämäämme. On kuitenkin mahdollista kulkea tämän välttämättömän puhdistumisprosessin läpi suhteellisen harmonisena. Meidän on vain muistettava, että vapauden hinta on ikuinen valppaus. Keskittyneiden ponnistelujemme avulla voimme estää itseämme pakahtumasta niihin äärimmäisiin tilanteisiin, mitä tulee pintaan ympärillämme, ja voimme muuttaa positiivisesti sitä, mitä elämässämme tapahtuu!

Riippumatta siitä miten stressaavaa elämäsi on tällä hetkellä, tiedä, että sinulla on kaikki taito, tieto, rohkeus, viisaus ja voima, mitä tarvitset siirtyäksesi Jumalan voitokkaasti tämän ennenkuulumattoman ajan läpi. Riippumatta siitä miten avuttomalta tai toivottomalta sinusta tuntuu niiden vaikeuksien noustessa pintaan, mitä on parannettava tällä planeetalla, olet voimakkaampi kuin tiedätkään. Sinun on aika muistaa tämä syvällinen totuus NYT!

Yksi tärkeimmistä oppitunneista, mitä opettelemme kulkiessamme tämän puhdistumisprosessin läpi, on se, että KAIKKI elämä on toisistaan riippuvaista ja keskenään yhteydessä. Se mikä vaikuttaa yhteen elämän osaa, vaikuttaa koko elämään. Lause "olemme yhtä" heijastaa selvästi tätä totuutta.

Valo-olennot Valaistun totuuden ulottuvuuksista ovat todenneet kerta toisensa jälkeen, että voimakkain mahti maan päällä on ihmiskunnan kollektiivitietoisuus. Tämän monumentaalisen muutoshetken aikana saamme apua korkeammalta, kuin olemme koskaan kokeneet. Jumalaisen suunnitelman paljastumissynkronismi saattaa näyttää sattumalta, mutta mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.

Juuri ennen presidentti Barack Obaman virkaanastujaisia lentokone syöksyi Hudson-jokeen New York Cityssä. Kaikki koneessa olleet 155 matkustajaa pelastuivat. Kaikki jotka näkivät pelastukseen osallistuneiden yhteisponnistelut, pitivät tätä ihmeenä. Useiden päivien aikana tapahtuma kiinnosti ihmisiä kaikkialla maailmassa. Koko tuon ajan ihmiskunnan kollektiivitietoisuus kylvetti maapalloa toivolla, ilolla, onnellisuudella, ihmeellä, hämmästyksellä ja kiitollisuudella. Tämä positiivinen valotulva viitoitti tietä Barack Obaman historiallisiin virkaanastujaisiin.

Raportoitiin, että Obaman virkaanastujaisia katseli suurempi määrä ihmisiä kuin mitään toista tapahtumaa televisiohistoriassa. Tämä ihmiskunnan tietoisuuden kollektiivikuppi vuoti yli ihmeellisiä odotuksia, toivoa, kiitollisuutta, sitoutumista, ykseyttä, rukouksia rauhasta ja rukouksia toimivista ratkaisuista maailmantalouden sekä toisten elämän osa-alueiden puutteisiin maan päällä.

Kun nämä positiiviset valotaajuudet keräävät vauhtia, meille tarjotaan toinen tilaisuus. Tulevien auringon- ja kuunpimennyksen ja niiden välisen kahden viikon aikana voimme laajentaa täydellisyysmalleja uutta maapalloa varten ja voimaannuttaa niitä toiveita ja unelmia, mitä meillä on omaa elämäämme varten.

Taivaan komppania on paljastanut, että vastaanottavin valotaajuus tähän käyttöön on jumalainen rakkaus. Liittykää minuun ja tuhansiin valotyöntekijöihin ympäri maailmaa keskittymällä seuraavaan "loitsuun" tämän harvinaisen tilaisuuden aikana. Yhdessä voimaannutamme visioitamme, toiveitamme, tavoitteitamme ja unelmiamme.

Olen vain rakkautta

Oi, Ylin Jumalolemus kaiken elämän sisällä, upotan itseni ja koko elämän tällä suloisella maapallolla ikuisen rakkautesi sydämeen. Luovun tietoisesti kulkuneuvostani, sen yhdistymiseksi olemuksesi rakkausluontoon, kunnes olen puhdasta rakkautta - elävä jalokivi ihailtavassa kruunussasi.

Polku jota kuljen elämässä, johtaa vain rakkauteen. Fyysisestä kehostani joka on täynnä rakkautta, tulee säteilevä ja voittamaton. Eteerinen kulkuneuvoni joka säteilee rakkautta, muuntaa menneisyyden. Rakkaus mielessäni varmistaa jumalaisten ajatustesi ilmaisemisen. Rakkaus tunteissani vahvistaa sitä, että Jumala on ainoa toimiva voima.

Kun ajattelen, tunnen ja muistan vain rakkautta, tiedän, että "minä olen" -olemukseni toimii kauttani ja säteilee kaikkitietävän, kaikkialla läsnä olevan ja kaikkivoivan Isä/Äiti Jumalani, Kaikkeuden, täydellisyyttä ihmisille ja koko elämälle, mitkä olen luvannut rakastaa vapaiksi.

Tässä jumalaisen rakkauden heränneessä tietoisuudessa hengestäni tulee Pyhä Henki ja minä olen Jumalan rakkaus, joka kurkottaa ottamaan tämän maapallon.

Rakkaudessa vedän Jumalan kaikkia siunauksia puoleeni ja rakkaudessa säteilen näitä siunauksia kaikelle elämälle ympärilläni. Olen rakkauden Henki, joka tunkeutuu muotoon, kunnes kaikki on vedetty takaisin näkymättömään kokonaisuuteen.

Tunnen rakkauden sykkeen kaikessa elämässä ja rakkauden jatkuvuuden kaikissa kokemuksissa, joista olen koskaan tiennyt. Kaikki se on rakkautta.

Synnyin rakkaudesta, kehityn rakkauden kautta ja ylösnousen takaisin rakkauteen.

Olen vain rakkautta ja olen kiitollinen.

Ja niin se on, rakas "minä olen".

("Loitsu" Cota-Roblesin kirjasta "I AM cocreating the New Earth - A Book of Invocations")

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Maaliskuu 2009 ELÄMÄ KUOLEMAN JÄLKEEN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:12

ELÄMÄ KUOLEMAN JÄLKEEN

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
Maaliskuu 2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Jim McAndrew, rakas ystäväni, lähti valon sisäisiin ulottuvuuksiin 20.2.2009. Päivä hänen kuolemansa jälkeen sain kauniin sähköpostin, joka kuvasi toisen henkilön kuoleman lähikokemusta. Tämä informaatio on syvällistä, hyvin innoittavaa ja lohduttavaa. Haluaisin jakaa sen nyt teidän kanssanne.

Kun luette näitä sanoja, menkää sisällenne, sydämenne jumaluuteen. Pyytäkää minä olen -olemustanne auttamaan tämän kuoleman lähikokemuksen seuraamisessa, ikään kuin olisitte itse tällä pyhällä matkalla. Tämä on todella mieltä laajentava ja tietoisuutta kohottava tilaisuus meille kaikille.

Laajentamalla tämän pyhän kokemuksen sydänliekkinne kautta ankkuroitte tämän syvällisen totuuden maan kristalliverkkojärjestelmään ja laajennatte sen planeetan ajatus- ja tunnekerroksen läpi. Tämä viisaus on sitten konkreettisesti ihmismassojen käytettävissä ja se kohottaa kaiken elämän energiaa, värähtelyä ja tietoisuutta ylöspäin.

Sen kaaoksen ja hämmennyksen keskellä, mikä tulee pintaan parannettavaksi tänä aikana, tämä informaatio on voimakas ja parantava lahja koko elämälle tällä planeetalla.

MATKA VALON LÄPI JA TAKAISIN
Mellen-Thomas Benedictin kuoleman lähikokemustarina

Mellen-Thomas Benedict puhuu:

Vuonna 1982 kuolin parantumattomaan syöpään. Tilaani ei voinut leikata ja kaikenlainen sytostaattihoito olisi tehnyt minusta vain enemmänkin vihanneksen. Minulle annettiin kuudesta kahdeksaan kuukautta elinaikaa.

Olin informaatiofriikki 1970-luvulla ja olin tullut epätoivoisemmaksi ydinkriisin, ekologisen kriisin jne. osalta. Koska minulla ei ollut henkistä perustaa, aloin uskoa, että luonto oli tehnyt virheen ja että olimme luultavasti planeetan syöpäorganismi. En nähnyt mitään tapaa, miten voisimme päästä ulos kaikista ongelmista, mitä olimme saaneet aikaan itsellemme ja planeetalle. Pidin kaikkia ihmisiä syöpänä - ja sen sitten sain itse.

Se tappoi minut. Varokaa omaa maailmankuvaanne. Se voi antaa teille palautetta, erityisesti jos se on negatiivinen maailmankuva. Minulla oli hyvin negatiivinen kuva. Tämä johti minut kuolemaan. Yritin kaikenlaisia vaihtoehtoisia parannusmenetelmiä, mutta mikään ei auttanut.

Niinpä päätin, että tämä oli oikeastaan vain Jumalan ja minun välinen asia. En ollut koskaan aiemmin todella kohdannut Jumalaa tai edes ollut tekemisissä hänen kanssaan. En ollut minkäänlaisen henkisyyden kannattaja tuolloin, mutta aloitin matkan henkisyyden ja vaihtoehtoisen parannuksen oppimiseksi. Aloin lukea ja päntätä kaikkea mahdollista tästä aiheesta, koska en halunnut yllättyä toisella puolella. Niinpä aloin lukea eri uskonnoista ja filosofioista. Ne olivat kaikki hyvin mielenkiintoisia ja antoivat toivoa siitä, että toisella puolella oli jotain. Päädyin saattohoitoon.

Muistan heränneeni eräänä aamuna kotona noin klo 4.30 ja vain tiesin, että tässä se sitten oli. Tänään kuolisin. Niinpä soitin muutamille ystäville sanoakseni hyvästi. Herätin saattohoitajani ja kerroin hänelle. Minulla oli hänen kanssaan yksityinen sopimus siitä, että hän jättäisi kuolleen kehoni yksin kuudeksi tunniksi, koska olin lukenut, että kaikkea kiinnostavaa tapahtuu kuollessa. Vaivuin taas uneen.

Se mitä seuraavaksi muistan, oli tyypillisen kuoleman lähikokemuksen alku. Yhtäkkiä olin täysin tietoinen - ja minä seisoin, mutta kehoni oli sängyssä. Ympärilläni oli pimeää. Kehoni ulkopuolella oleminen oli elävämpi kokemus kuin mikään tavallinen kokemus. Se oli niin elävä, että saatoin nähdä kaikki talon huoneet. Saatoin nähdä talon yläosan, talon ympäri ja talon alle.

Valo säteili. Käännyin Valoa kohti. Valo oli hyvin samanlainen, kuin mitä monet ihmiset ovat kuvanneet omassa kuoleman lähikokemuksessaan. Se oli todella upea. Se oli konkreettinen, sen saattoi tuntea. Se oli puoleensavetävä. Siihen haluaa mennä samalla tavalla, kuin haluaisi mennä ihanneäidin tai -isän syliin.

Kun aloin liikkua Valoa kohti, tiesin intuitiivisesti, että jos menisin Valoon, olisin kuollut. Niinpä kulkiessani sitä kohti sanoin: "Odota, pysytään hetki tässä. Haluan ajatella tätä. Haluaisin puhua sinulle, ennen kuin menen." Yllätyksekseni koko kokemus pysähtyi siihen paikkaan. Olemme kuoleman jälkeisen elämän hallinnassa. Emme ole millään vuoristorata-ajelulla.

Pyyntöäni siis kunnioitettiin ja keskustelin vähän Valon kanssa. Valon hahmo muutti jatkuvasti - tuli sellaisia kuin Jeesus, Buddha, Krishna, mandaloita, arkkityyppisiä kuvia ja merkkejä. Kysyin Valolta: "Mitä täällä tapahtuu? Valo, ole kiltti ja selvitä itseäsi minulle. Haluan todella tietää tilanteen todellisuuden." En voi sanoa tarkkoja sanoja, koska se oli jonkinlaista telepatiaa.

Valo vastasi. Minulle siirrettiin informaationa, että kuoleman jälkeisessä elämänkokemuksessamme omat uskomuksemme muotoilevat sen, millaista palautetta saamme ennen Valoa. Jos on buddhalainen, katolinen tai fundamentalisti, saa omanlaistaan palautetta. On mahdollisuus tarkastella ja tutkia tilannetta, mutta useimmat ihmiset eivät tee sitä. Kun Valo paljastui minulle, tulin tietoiseksi siitä, että todellisuudessa näin korkeamman itseni matriisin.

Meillä kaikilla on korkeampi itse tai olemuksemme ylisieluosa. Se paljastui minulle aidoimmassa energiamuodossaan. Voin kuvailla sitä oikeastaan vain niin, että korkeamman itsen olemus on enemmänkin kuin kanava. Se ei näyttänyt siltä, mutta se on suorassa yhteydessä Lähteeseen, joka meillä jokaisella on. Olemme suoraan yhteydessä lähteeseen. Valo siis näytti minulle korkeamman itsen matriisin. En ollut sitoutunut mihinkään uskontoon. Niinpä se oli palautetta minulle kuoleman jälkeisen kokemukseni aikana.

Kun pyysin Valoa edelleen selittämään, ymmärsin, mikä korkeamman itsen matriisi on. Meillä on planeetan ympärillä verkko, mihin kaikki korkeammat itset ovat yhteydessä.

Tämä on kuin suuri seurue, seuraava hienoenergiataso ympärillämme, henkitaso - voitaisiin sanoa. Sitten muutamien minuuttien jälkeen pyysin lisää selitystä. Halusin todella tietää, mistä maailmankaikkeudessa oli kyse, ja olin valmis lähtemään tuolloin. Sanoin: "Olen valmis, ota minut."

Sitten Valo muuttui kauneimmaksi asiaksi, mitä olen koskaan nähnyt: mandalaksi ihmissieluista tällä planeetalla. Tullessani tähän minulla oli siis negatiivisen näkemys planeetan tapahtumista. Kun pyysin Valoa jatkamaan selittämistä, näin tässä upeassa mandalassa, miten kauniita olemme kaikki ydinolemukseltamme. Olemme mitä kauneimpia luomuksia.

Ihmissielu, ihmismatriisi jonka kaikki teemme yhdessä, on ehdottomasti fantastinen, elegantti, eksoottinen - kaikkea. En voi alkuunkaan sanoa, miten se muutti mielipidettäni ihmisolennoista välittömästi. Sanoin: "Voi, Jumala, en tiennyt, miten kauniita olemme." Kaikilla tasoilla - korkealla tai matalalla, missä tahansa muodossa - olet mitä kaunein luomus.

Valosta tulevat paljastukset näyttivät jatkuvan ja jatkuvan. Sitten kysyin Valolta: "Merkitseekö tämä sitä, että ihmiskunta pelastuu?" Silloin kuin trumpetilla töräytetyn spiraalivalosuihkun kera Suuri Valo sanoi: "Muista tämä, älä koskaan unohda sitä. Pelastatte, säästätte ja parannatte itsenne. Olette aina tehneet sen. Tulette aina tekemään sen. Teidät luotiin tämän voiman kera ennen maailman alkua."

Tuolla hetkellä oivalsin vielä lisää. Oivalsin, että MEIDÄT OLI JO PELASTETTU, ja pelastimme itsemme, koska meidät on suunniteltu korjaamaan itsemme - kuten muukin Jumalan maailmankaikkeus. Tästä toisessa tulemisessa on kyse. Kiitin Jumalan valoa kaikesta sydämestäni. Parasta mitä saatoin keksiä, olivat nämä yksinkertaiset, täydellisen kiitollisuuden sanat: "Voi rakas Jumala, rakas maailmankaikkeus, rakas Suuri itse, rakastan elämääni."

Valo tuntui hengittävän minut sisäänsä vieläkin syvemmälle. Valo ikään kuin imi minut täysin itseensä. Rakkausvalo on - tänäkin päivänä - kuvaamatonta. Astuin toiseen ulottuvuuteen, syvällisempään kuin edellinen ja tulin tietoiseksi jostain enemmästä, paljon enemmästä. Se oli valtava valovirta, valtava ja täyteläinen, syvällä elämän sydämessä. Kysyin, mitä se oli.

Valo vastasi: "Tämä on ELÄMÄNVIRTA. Juo tätä mannavettä sydämesi kyllyydestä." Niinpä join. Otin yhden suuren siemauksen ja sitten toisen. Juoda nyt itse elämää! Olin hurmiossa.

Sitten Valo sanoi: "Sinulla on eräs halu." Valo tiesi kaiken minusta, kaiken menneisyydestä, nykyisyydestä ja tulevaisuudesta. "Kyllä!" kuiskasin.

Pyysin nähdä muun maailmankaikkeuden - aurinkokuntamme tuolla puolen, kaikkien ihmisen harhakuvien tuolla puolen. Valo kertoi sitten minulle, että voisin mennä virran mukana. Menin ja minut kuljetettiin Valon läpi tunnelin päähän. Tunsin ja kuulin hyvin pehmeä-äänistä jylinää. Mikä syöksy!

Yhtäkkiä minut näytettiin ammuttavan planeetalta tällä elämänvirralla. Näin maapallon lentävän pois. Aurinkokunta koko komeudessaan vihelsi ylitse ja hävisi. Valoa nopeammin lensin galaksin keskuksen läpi ja imin lisää tietoa mennessäni. Opin, että tämä galaksi ja koko maailmankaikkeus pursuaa monia eri elämänmuotoja. Näin monia maailmoja. Hyvä uutinen on se, että emme ole yksin tässä maailmankaikkeudessa!

Kun kuljin tällä tietoisuusvirralla galaksin keskuksen läpi, virta laajeni upeiksi energian fraktaaliaalloiksi. Galaksien superryhmittymät, kaiken muinaisen viisautensa kera lensivät ohi. Ensin ajattelin, että olin matkalla jonnekin, todella matkustin. Mutta sitten käsitin, että kun virta laajentui, myös oma tietoisuuteni laajentui ottamaan sisään kaiken maailmankaikkeudessa! Koko luomakunta meni ohitseni. Se oli kuvaamattoman ihmeellistä! Olin todella ihmelapsi, pienokainen Ihmemaassa!

Tässä kohtaa huomasin olevani syvässä pysähtyneisyydessä, kaiken hiljaisuudenkin tuolla puolen. Saatoin nähdä tai havaita ikuisesti, äärettömyyden tuolle puolen.

Olin tyhjiössä.

Olin luomista edeltävässä tilassa, olin ennen Suurta alkuräjähdystä. Olin ylittänyt ajan/ensimmäisen maailman/ensimmäisen värähtelyn alun. Olin luomisen silmässä. Tunsin ikään kuin koskettavani Jumalan kasvoja. Se ei ollut uskonnollinen kokemus. Yksinkertaisesti olin yhtä ehdottoman elämän ja tietoisuuden kanssa.

Kun sanon, että saatoin nähdä tai havaita ikuisesti, tarkoitan sitä, että saatoin kokea kaiken luomisen generoivan itseään. Se oli ilman alkua ja loppua. Tämä on mieltä laajentava ajatus, eikö vain?

Tiedemiehet näkevät Suuren alkuräjähdyksen yksittäisenä tapahtumana, mikä loi maailmankaikkeuden. Näin kuoleman jälkeisen elämänkokemukseni aikana, että Suuri alkuräjähdys on vain yksi äärettömästä räjähdysmäärästä, mitkä luovat maailmankaikkeuksia loputtomasti ja samanaikaisesti. Ainoat kuvat jotka ihmisterminologiassa tulevat edes lähelle tätä, ovat ne, joita supertietokoneet luovat käyttäen fraktaaligeometriayhtälöitä.

Muinaiset ihmiset tiesivät tämän. He sanoivat, että Jumala oli jaksoittain luonut uusia maailmankaikkeuksia hengittämällä ulos ja luonut uudestaan toisia maailmankaikkeuksia hengittämällä sisään. Näitä aikakautta kutsuttiin nimellä juga. Moderni tiede kutsuu tätä Suureksi alkuräjähdykseksi. Olin ehdottomassa, puhtaassa tietoisuudessa. Saatoin nähdä tai havaita kaikkien Suurten alkuräjähdysten tai jugojen luovan itsensä ja uudelleen luovan itsensä. Välittömästi astuin niihin kaikkiin samanaikaisesti. Näin, että jokaisella pienellä luomakunnan osalla oli voima luoda. On erittäin vaikeaa yrittää selittää tätä. Olen edelleen sanaton tämän osalta.

Minulta kesti vuosia kuoleman lähikokemuksesta palaamiseni jälkeen saada mitään sanoja tyhjiökokemukselle. Voin kertoa teille tämän nyt: tyhjiö on vähemmän kuin ei mitään ja kuitenkin enemmän kuin kaikki olevainen! Tyhjiö on ehdoton nolla, kaaos joka muodostaa kaikki mahdollisuudet. Se on ehdoton tietoisuus, paljon enemmän kuin edes universaali älykkyys.

Tyhjiö on tyhjä tila tai tyhjyys kaikkien fyysisten ilmentymien välillä. Se on TILA atomin ja sen osasten välillä. Moderni tiede on alkanut tutkia tätä tilaa kaiken välissä. Sitä kutsutaan nollapisteeksi. Aina kuin sitä yritetään mitata, instrumentit hyppäävät pois asteikolta tai ns. äärettömyyteen. Ei ole tällä hetkellä mitään tapaa mitata äärettömyyttä tarkkaan. Kehossanne ja maailmankaikkeudessa on tätä nollatilaa enemmän kuin mitään muuta!

Se mitä mystikot kutsuvat tyhjiöksi, ei ole tyhjiö. Se on niin täynnä energiaa, erilaista energiaa, että se on luonut kaiken, mitä olemme. Kaikki sitten Suuren alkuräjähdyksen on värähtelyä - ensimmäisen sanan värähtelyä, mikä on ensimmäinen värähtely. Raamatun "minä olen" -ilmaisussa on oikeastaan kysymysmerkki perässä. "Minä olen - mitä minä olen?" Luominen on siis Jumala tutkimassa itseään kaikin kuviteltavissa olevin tavoin - jatkuvaa, ääretöntä tutkimista jokaisen meidän kauttamme.

Aloin nähdä kuoleman lähikokemukseni aikana, että kaikki se mitä on, on itse - kirjaimellisesti sinä itse, minä itse. Kaikki on suuri itse. Tästä syystä Jumala tietää, milloin lehti putoaa. Tämä on mahdollista, koska se missä olet, on maailmankaikkeuden keskus. Se missä jokin atomi on, on maailmankaikkeuden keskus. Siinä on Jumala ja Jumala tyhjiössä.

Kun tutkin tyhjiötä kuoleman jälkeisen elämänkokemukseni aikana - ja kaikkia jugoja tai luomuksia - olin täysin ajan ja avaruuden ulkopuolella, kuten nyt tiedämme. Tässä laajentuneessa tilassa havaitsin, että luomisessa on kyse ehdottoman, puhtaan tietoisuuden tai Jumalan tulemisesta elämänkokemukseen, sellaisen kuin me sen tunnemme. Itse tyhjiö on vailla kokemusta. Se edeltää elämää, ensimmäistä värähtelyä. Jumalassa on kyse enemmästä kuin elämästä ja kuolemasta. Siksi maailmankaikkeudessa on vielä enemmän koettavaa kuin elämä ja kuolema.

Kun oivalsin tämän, olin valmis tyhjiön osalta ja halusin palata tähän luomukseen tai jugaan. Se vain näytti luonnolliselta asialta tehdä. Sitten yhtäkkiä tulin takaisin toisen valon tai Suuren alkuräjähdyksen läpi ja kuulin paljon "samettijylinää". Ajoin tietoisuusvirralla takaisin kaiken luodun läpi - ja millainen ajelu se olikaan! Galaksien superryhmittymät tulivat lävitseni taas lisäoivallusten kera. Kuljin galaksimme keskuksen läpi, mikä oli musta aukko. Mustat aukot ovat maailmankaikkeuden suuria prosessoreita tai kierrättäjiä.

Tiedättekö, mitä on mustan aukon toisella puolella? Me, galaksimme, mikä on prosessoitu uudestaan toisesta maailmankaikkeudesta. Koko energiamuodostelmassaan galaksi näytti kuin upeilta kaupunginvaloilta. Kaikki energia Suuren alkuräjähdyksen tällä puolella on valoa. Jokainen aliatomi, atomi, tähti, planeetta, myös itse tietoisuus on tehty valosta ja sillä on taajuus ja/tai hiukkanen. Valo on elävää ainesta. Kaikki on tehty valosta, myös kivet. Kaikki on siis elävää. Kaikki on tehty Jumalan valosta, kaikki on erittäin älykästä.

Kun kuljin virralla eteenpäin ja eteenpäin, saatoin lopulta nähdä suuren Valon tulevan. Tiesin, että se oli ensimmäinen Valo, aurinkokuntamme korkeamman itsen valomatriisi. Sitten koko aurinkokunta ilmestyi valossa, tuon "samettijylinän" saattamana.

Saatoin nähdä kaiken energian, mitä tämä aurinkokunta generoi, ja se on uskomaton valoshow! Saatoin kuulla sfäärien musiikkia. Aurinkokuntamme ja kaikki taivaankappaleet generoivat ainutlaatuisen äänen, valon ja energiavärähtelyn matriisin. Kehittyneet sivilisaatiot muista tähtijärjestelmistä voivat värähtely- tai energiamatriisijäljestä nähdä maailmankaikkeuden elämän sellaisena, kuin me tunnemme sen. Se on lasten leikkiä. Maapallon ihmelapsi (ihmisolennot) saa aikaan paljon ääntä tällä hetkellä, aivan kuin lapset leikkimässä maailmankaikkeuden takapihalla.

Valo selitti minulle, ettei ole mitään kuolemaa - olemme kuolemattomia olentoja. Olemme jo olleet elossa ikuisesti! Käsitin, että olemme osa luonnollista elävää järjestelmää, mikä kierrättää itseään loputtomasti. Minulle ei koskaan sanottu, että minun piti palata takaisin. Tiesin vain, että palaisin. Se oli vain luonnollista sen perusteella, mitä olin nähdyt kuoleman jälkeisen elämänkokemukseni aikana.

En tiedä, miten kauan ihmisaikaa olin Valossa. Mutta tuli hetki, jolloin käsitin, että kaikkiin kysymyksiini oli vastattu ja paluuni oli lähellä. Kun sanon, että kaikkiin kysymyksiini vastattiin toisella puolella, tarkoitan juuri sitä. Kaikkiin kysymyksiini vastattiin. Jokaisella ihmisellä on erilainen elämä ja erilaisia kysymyksiä tutkittavana. Jotkut kysymyksistämme ovat universaaleja, mutta jokainen meistä tutkii tätä juttua, mitä kutsumme elämäksi, omalla ainutlaatuisella tavallaan. Niin tekevät kaikki muutkin elämänmuodot - vuorista jokaiseen puun lehteen saakka.

Se on erittäin tärkeää meille kaikille muille maailmankaikkeudessa, koska se kaikki antaa lisänsä suureen kuvaan, elämän täyteyteen. Olemme kaikki kirjaimellisesti Jumala tutkimassa itseään äärettömässä elämän tanssissa. Ainutlaatuisuutesi tekee paremmaksi koko elämän.

Kun aloitin paluuni elämänkiertoon, koskaan ei juolahtanut mieleeni - eikä minulle kerrottu - että palaisin samaan kehoon. Sillä ei vain ollut merkitystä. Minulla oli täydellinen luottamus Valoon ja elämänprosessiin. Kun virta alkoi yhdistyä Suureen Valoon, pyysin, etten koskaan unohtaisi niitä paljastuksia ja tunteita, mitä olin oppinut toisella puolella.

Tuli "kyllä". Se tuntui kuin sieluni suudelmalta.

Sitten minut vietiin Valon kautta taas takaisin värähtelyulottuvuuteen. Koko prosessi peruutettiin ja minulle annettiin vielä lisää informaatiota. Tulin takaisin kotiin ja minulle annettiin kuoleman lähikokemuksessani oppitunteja reinkarnaation mekanismista. Minulle annettiin vastaukset kaikkiin niihin pikkukysymyksiin, joita minulla oli: "Miten tämä toimii? Miten tuo toimii?" Tiesin, että reinkarnoituisin.

Maapallo on suuri energiaprosessori ja yksittäinen tietoisuus kehittyy siitä jokaiseksi meistä. Ajattelin itseäni ihmisenä ensimmäisen kerran ja olin onnellinen siitä. Sen perusteella mitä olin nähnyt, olisin mielelläni atomi tässä maailmankaikkeudessa. Atomi. Siis Jumalan ihmisosana oleminen on fantastisin siunaus. Tämä siunaus ylittää hurjimmat arvioimme siitä, mitä siunaus voi olla. Meille jokaiselle oleminen tämän kaiken ihmisosana on upea ja hämmästyttävä kokemus. Jokainen meistä - riippumatta siitä, missä olemme, olemmeko sekaisin vai emme - on siunaus tälle planeetalla juuri siinä kohdassa, missä olemme.

Kävin läpi reinkarnoitumisen olettaen olevani vauvana jossain. Mutta minulle annettiin oppitunti siitä, miten yksittäinen identiteetti ja tietoisuus kehittyy. Olin todella hämmästynyt, kun avasin silmäni. En tiedä, miksi, koska ymmärsin sen, mutta oli silti yllätys olla taas tässä kehossa, taas huoneessani jonkun pitäessä minua silmällä ja itkiessä silmänsä punaisiksi. Se oli saattohoitajani. Hän oli luovuttanut 1.5 tunnin päästä siitä, kun havaitsi minun kuolleen. Kehoni oli jäykkä ja joustamaton. Hän meni toiseen huoneeseen. Sitten heräsin ja näin valoa ulkopuolella. Yritin nousta ylös ja mennä sinne, mutta putosin sängystä. Hän kuuli kovan kolahduksen, juoksi sisään ja löysi minut lattialta.

Kun toivuin, olin hyvin yllättynyt ja kuitenkin kunnioitin hämmästellen kovasti sitä, mitä oli tapahtunut minulle kuoleman lähikokemukseni aikana. Aluksi kaikkia niitä muistikuvia, joita minulla on nyt, ei ollut. Luiskahdin jatkuvasti pois tästä maailmasta ja kysyin: "Olenko elossa?" Tämä maailma näytti enemmän unelta kuin tuo toinen. Kolmessa päivässä minusta tuntui taas normaalilta, selkeämmältä, mutta kuitenkin erilaiselta kuin koskaan ennen elämässäni. Muistikuvat kuoleman lähikokemuksestani tulivat myöhemmin. En voinut nähdä mitään vikaa yhdessäkään ihmisessä. Ennen olin ollut todella tuomitseva. Ajattelin, että monet ihmiset olivat todella pihalla. Itse asiassa ajattelin, että kaikki muut olivat pihalla paitsi minä. Mutta sain selkeyttä siihen.

Noin kolme kuukautta myöhemmin eräs ystäväni sanoi, että minut pitäisi testata. Niinpä menin tutkimuksiin. Minusta tuntui todella hyvältä, joten pelkäsin huonojen uutisten saamista. Muistan klinikan lääkärin katsoneen aikaisempia ja uusia kuvia ja sanoneen: "No, tässä ei ole nyt mitään." Sanoin: "Todellako, sen täytyy olla ihme." Hän sanoi: "Ei, näitä asioita tapahtuu. Niitä kutsutaan spontaaniksi elpymiseksi." Hän ei ollut ollenkaan vaikuttunut. Mutta tässä tapahtui ihme ja minä olin vaikuttunut, vaikkei kukaan muu ollutkaan.

Kuoleman lähikokemukseni aikana laskeuduin paikkaan, mitä voitaisiin kutsua helvetiksi, ja se oli yllättävää. En nähnyt Saatanaa tai paholaista. Laskeutuminen helvettiin oli laskeutumista jokaisen ihmisen totunnaiseen ihmiskärsimykseen, tietämättömyyteen ja sen pimeyteen. Se tuntui kuin kurjalta ikuisuudelta. Mutta kaikilla miljoonilla sieluilla oli pieni valotähti aina ulottuvillaan. Mutta kukaan ei näyttänyt kiinnittävän huomioita siihen. He olivat niin oman murheensa, traumansa ja kurjuutensa kuluttamia. Mutta tämän jälkeen - mikä tuntui ikuisuudelta - aloin huutaa tuota Valoa kuin lapsi vanhempaansa apuun.

Sitten Valo avautui ja muodosti tunnelin, joka tuli suoraan minuun ja eristi minut kaikesta pelosta ja tuskasta, mitä helvetti todellisuudessa on. Opettelemme siis pitämään kädestä, yhdistymään. Helvetin ovet ovat nyt auki. Yhdistymme, pidämme kädestä ja kuljemme yhdessä pois helvetistä. Valo tuli luokseni ja muuttui valtavaksi kultaiseksi enkeliksi. Sanoin: "Oletko kuoleman enkeli?" Se ilmaisi minulle, että se oli ylisieluni, korkeamman itseni matriisi, supermuinainen osani. Sitten minut vietiin Valoon.

Pian tieteemme mittaa henkeä. Eikö se olekin upeaa? Keksimme nyt laitteita, jotka ovat herkkiä hienojakoiselle energialle tai henkienergialle. Fyysikot käyttävät näitä hiukkaskiihdyttimiä murskatakseen atomeja ja katsoakseen, mistä ne on tehty. He ovat keksineet kvarkit, niiden "maut" ja vastaavaa. No, eräänä päivänä päästään siihen pikkuasiaan, joka pitää kaiken koossa, ja sitä on kutsuttava Jumalaksi. Alamme juuri ymmärtää, että mekin luomme kulkiessamme. Kun näin ikuisuuden, tulin kuoleman lähikokemuksessani ulottuvuuteen, missä ohitamme kaiken tietämisen ja alamme luoda uutta fraktaalia, seuraavaa tasoa. Meillä on tuo luomisvoima tutkiessamme. Ja näin Jumala laajentuu kauttamme.

Paluustani saakka olen kokenut Valon spontaanisti ja olen oppinut, miten päästään tuohon tilaan lähes joka kerta meditoidessani. Jokainen teistä voi tehdä tämän. Teidän ei tarvitse kuolla tai saada kuoleman lähikokemusta tämän kokemiseksi. Se on varusteissanne - teidät on jo johdotettu sitä varten. Keho on upein valo-olento, mitä on. Keho on uskomaton valomaailmailmankaikkeus. Henki ei työnnä meitä hajottamaan tätä kehoa. Niin ei tapahdu. Lakatkaa yrittämästä tulla Jumalaksi - Jumala tulee teiksi. Täällä.

Kysyin Jumalalta: "Mikä on planeetan paras uskonto? Mikä on oikeassa?" Ja Jumala sanoi suurella rakkaudella: "En välitä siitä." Se oli uskomaton armo. Silloin kun Jumala sanoi: "En välitä siitä", ymmärsin välittömästi, että meidän tehtävämme on välittää. Se on tärkeää, koska olemme välittäviä olentoja. Sillä on merkitystä meille. Henkisyydessä on energiatasa-arvo. Perimmäinen Jumala ei välitä siitä, oletko protestantti, buddhalainen vai mikä. Kaikki ovat kokonaisuuden osia. Toivon, että kaikki uskonnot käsittäisivät tämän ja antaisivat toistensa olla. Kyse ei ole eri uskontojen loppumisesta, vaan siitä, että puhumme samasta Jumalasta. Eläkää ja antakaa toisten elää. Jokaisella on erilainen näkökulma. Ja kaikki tämä tuo lisänsä suureen kuvaan - kaikki on tärkeää.

Menin kuoleman lähikokemukseni aikana toiselle puolelle monien pelkojen kera, jotka koskivat jätteitä, ydinpäästöjä, väestömäärän räjähtämistä ja sademetsiä. Tulin takaisin rakastaen jokaista ongelmaa. Rakasta ydinjätteitä. Rakastan sienenmuotoista pilveä - se on pyhin mandala, jonka olemme ilmentäneet tähän päivään mennessä arkkityypiksi. Se toi meidät yhtäkkiä yhdessä uudelle tietoisuustasolle, enemmän kuin mikään uskonto tai filosofia maan päällä. Tietäessämme, että voimme räjäyttää planeetan 50 tai 500 kertaa, lopulta käsitimme, että kenties olemmekin täällä kaikki nyt yhdessä.

Jonkin aikaa oli lähetettävä pommeja viestin saamiseksi perille meille. Sitten aloimme sanoa: "Emme tarvitse tätä enää". Nyt olemme itse asiassa turvallisemmassa maailmassa kuin koskaan ennen ja se tulee turvallisemmaksi. Niinpä palasin kuoleman lähikokemuksestani rakastaen myrkyllistä jätettä, koska se saattoi meidät yhteen. Nämä asiat ovat hyvin suuria. Kuten Peter Russell ehkä sanoisi, nämä ongelmat ovat nyt "sielunkokoisia". Onko meillä sielunkokoisia vastauksia? KYLLÄ!

Sademetsien hakkaaminen hidastuu ja 50 vuodessa planeetalla on enemmän puita kuin pitkään aikaan. Jos olet kiinnostunut ekologiasta, anna palaa - olet osa järjestelmää, joka on tulossa tietoiseksi. Anna palaa kaikin voimin, mutta älä masennu. Se on osa suurempaa suunnitelmaa.

Maapallo on kesyyntymisprosessissa. Siitä ei enää koskaan tule yhtä villiä paikkaa, mitä se kerran oli. On suuria koskemattomia paikkoja, "reservaatteja", missä luonto kukoistaa. Puutarhanhoito ja "reservaatit" ovat tulevaisuuden juttu. Väestönkasvu on hyvin lähellä optimaalista energiatasoa tietoisuusmuutoksen aikaansaamiseksi. Tämä tietoisuusmuutos vaikuttaa politiikkaan, rahaan, energiaan.

Kuoltuani, saatuani kuoleman lähikokemuksen ja palattuani, olen todella kunnioittanut elämää ja kuolemaa. DNA-kokeiluissamme emme ehkä ole avanneet ovea suureen salaisuuteen. Pian pystymme elämään tässä kehossa niin kauan, kuin haluamme.

Noin 150 vuoden elämisen jälkeen tulee intuitiivinen sieluaistimus, että haluaa vaihtaa kanavaa. Yhdessä kehossa eläminen ei ole yhtä luovaa kuin reinkarnoituminen energian siirtämiseen tässä fantastisessa energiapyörteessä, missä olemme. Tulemme itse asiassa ymmärtämään elämän ja kuoleman viisauden ja nautimme siitä. Olemme olleet elossa jo ikuisuuden.

Tämä keho jossa olet, on ollut elossa ikuisuuden. Se tulee päättymättömästä elämänvirrasta ja palaa Suureen alkuräjähdykseen ja sen tuolle puolen. Tämä keho antaa elämän seuraavaan elämään tiheässä ja hienojakoisessa energiassa. Tämä keho on ollut elossa jo ikuisuuden.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Toukokuu 2009 - MITEN KÄSITELLÄÄN KAIKKI TÄMÄ ENERGIA

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:13

MITEN KÄSITELLÄÄN KAIKKI TÄMÄ ENERGIA

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
Toukokuu 2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Ihmiskunta on keskellä ennenkuulumatonta energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutosta. Planetaariset ja taivaalliset tapahtumat saavat värähtelytaajuuden nopeutumaan kovasti jokaisessa atomisessa ja aliatomisessa elämän hiukkasessa ja aallossa maan päällä. Tämä värähtelymuutos vaikuttaa konkreettisesti jokaiseen mieheen, naiseen ja lapseen solutasolla. Vaikka ihmiset eivät tarkkaan tiedäkään, mitä heille tapahtuu, jokainen tuntuu olevan tietoinen siitä, että jotain hyvin epätavallista on käynnissä heidän fyysisessä kehossaan, tunteissaan ja ajatteluprosessissaan.

Ihmiset ympäri maailmaa kokevat kaikenlaisia epätavallisia asioita tämän nopeutuneen värähtelyn vuoksi. Miljoonat ihmiset tuntevat olevansa ikään kuin sekoittimessa tai ajavansa tunnevuoristoradassa, kun he tekevät päivittäisiä toimiaan. Ihmisillä on dramaattisia mielialavaihteluita, mitkä ovat hyvin epäluonteenomaisia heidän normaalille käyttäytymismallilleen. Toisilla ihmisillä on epänormaaleja pelko-, ahdistus-, stressi- ja myös paniikkikohtauksia. Tiedän, että ihmisten elämässä tapahtuu paljon stressaavia asioita, mitkä johtuvat talouden romahtamisesta, asuntotilannefiaskosta, työpaikan menetyksistä jne., mutta jollain tasolla tämä ilmiö tapahtuu jokaiselle riippumatta siitä, vaikuttavatko häneen henkilökohtaisesti ulkoisen maailman olosuhteet.

Ihmisillä on kaikenlaisia epätavallisia fyysisiä oireita, joista he eivät ole kärsineet menneisyydessä. Monilla on ensimmäistä kertaa sydänkohtaus tai tuskallisia selkäongelmia. Toiset eivät ehkä pysty keskittymään tai heidän lyhytaikainen muistinsa tuntuu pettävän. Ihmisillä on selittämättömiä flunssaa muistuttavia oireita, allergioita, kohtuutonta väsymystä, unettomuutta tai uneliaisuutta, nivel- ja lihaskipuja, ruuansulatusongelmia, huimausta ja kaikkia muita fyysisiä, mentaalisia ja tunnevaivoja auringon alla.

Meille kaikille on tärkeää käsittää, että se nopeutumisprosessi mitä käymme läpi, on välttämätön osa sitä puhdistumista ja uudestisyntymistä, mitä tarvitaan ilmentääksemme fyysisesti uuden maapallon täydellisyysmallit. Onneksi Taivaan komppania on paljastanut tärkeää informaatiota ja antanut hyvin voimakkaita työkaluja, jotka auttavat meitä saattamaan nopeasti loppuun tämän prosessin ja vähemmän tuskallisten oireiden kera.

On muutamia hyvin helppoja asioita, joita voimme tehdä niiden työkalujen ja tekniikkojen käyttämisen lisäksi, joita ovat antaneet meille Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania. Voimme kohottaa värähtelyämme syömällä enemmän orgaanisia, kypsentämättömiä hedelmiä ja vihanneksia ja juomalla puhdasta vettä. Voimme myös kohottaa värähtelyämme kuuntelemalla kohottavaa musiikkia, ajattelemalla positiivisia ajatuksia, kulkemalla luonnossa, rentoutumalla vedessä, lukemalla innoittavia kirjoja, leikkimällä ja pelaamalla, nauramalla, rakastamalla ja kaikella muulla, mikä avaa sydämemme ja täyttää meidät ilolla.

Kun siirrymme tämän ylösnousemusprosessin läpi, meidän on TIEDETTÄVÄ, ettei Isä-Äiti Jumalan tarkoitus ole, että jäämme jumiin siihen tuskaan ja kärsimyksen, mitä on työnnetty pintaan valoksi muuntamista varten. Aivan päinvastoin. Heidän toiveensa on, että käytämme niitä arvokkaita työkaluja ja tekniikoita, joita he ovat antaneet meille, jotta voimme nousta nopeasti viidennen ulottuvuuden harmonisiin ja tasapainoisiin taajuuksiin. Niissä korkeammissa taajuuksissa, joihin nousemme, koemme kiitollisena energistä terveyttä, ikuista nuoruutta, yltäkylläisyyttä, rauhaa, rakkautta ja lisääntyvää iloa, mitkä odottavat meitä kaikkia.

Eräässä aiemmassa uutiskirjeessä kuvasin tärkeää maailmanlaajuista tapahtumaa, joka on 15.-20.8.2009. Jos et ole lukenut tätä artikkelia, lue tuo informaatio huolellisesti. Meidän kaikkien on tärkeää osallistua tähän harvinaiseen tilaisuuteen sillä tavalla, mihin Jumalitsemme opastaa meitä. Tämän jumalaisen tehtävän tarkoitus on auttaa ihmiskuntaa ja kaikkea maan päällä kehittyvää elämää muuntamaan nopeasti kaikki pintaan tuleva negatiivisuus, mikä aiheuttaa paljon tuskaa ja kärsimystä ihmisten elämään ympäri planeettaa.

Jotta tämä Jumalan suunnitelman kriittinen ja mahtava osa suoritettaisiin Jumalan voitokkaasti ja täysin harmoniassa koko elämän korkeimman parhaan kanssa, niin ihmisten on värähdeltävä jumalaisen valon korkeinta taajuutta, mitä pystymme vastaanottamaan. Tästä syystä Taivaan komppania on pyytänyt meitä tuplaamaan ponnistelumme seuraavien kuukausien aikana.

Tuohon elokuussa tapahtuvaan maailmanlaajuiseen valotulvaan saakka ihmisillä on lukuisia tilaisuuksia liittyä yhteen maailmanlaajuisiin meditaatioihin lisäämään valoa. Kuitenkin se mitä sinä ja minä teemme PÄIVITTÄIN liittymällä tietoisuudessa valotyöntekijöihin ympäri maailmaa, lisää valoa maan päälle eksponentiaalisesti.

Yhdistetyt ponnistelumme kohottavat maallisen kehomme energiaa, värähtelyä ja tietoisuutta valotaajuuksiin, jotka ylittävät kaiken ennen kokemamme. Tämä sinkoaa meidät kaikki kohti energistä terveyttä, ikuista nuoruutta ja fyysisen, eteerisen, mentaalisen ja tunnesolaarivalokehomme ääretöntä täydellisyyttä. Tämä vuorostaan voimaannuttaa suuresti kykyämme olla Jumalan tehokkaita instrumentteja tänä verrattomana aikana, kun maapallo ylösnousee valoon. Laajennamme äärettömästi kykyämme olla valomalja, jonka kautta Jumalan valo virtaa muuttamaan tätä planeettaa ja kaikkea sen elämää uuden maapallon täydellisyysmalleihin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

13.7.2009 - JUMALAN SUUNNITELMA PALJASTUU ASKEL ASKELEELTA

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:14

JUMALAN SUUNNITELMA PALJASTUU ASKEL ASKELEELTA

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
13.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Taivaalliset ja planetaariset tapahtumat kehittyvät täysin synkronisesti. Tämä on valmistautumista ennenkuulumattomaan valotulvaan, joka tapahtuu viikolla 15.-20.8.09. Suunnitelman tämä osa on hyvin monimutkainen ja joskus hämmentävä, mutta kaikki on jumalaisessa järjestyksessä. On tärkeää panna merkille, että se minkä näemme pinnalla, on minimaalinen osuus todellisista tapahtumista.

Päiväseisauksessa 21.6.09 Keskusaurinkomme, fyysinen aurinkomme ja koko aurinkokuntamme teki kvanttihypyn, mikä johti jokaisen tässä järjestelmässä kehittyvän valohiukkasen ja valoaallon energian, värähtelyn ja tietoisuuden kohoamiseen. Tämä viidennen ulottuvuuden solaarivalon lisääntynyt taajuus aktivoi ennalta koodattuja muistikuvia ihmisen RNA- ja DNA-rakenteissa. Nämä vasta aktivoidut koodit heijastavat jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden täyttä potentiaalia jokaisessa ihmisolennossa.

On mielenkiintoista havaita, että aina kun ihmismassojen on tarpeellista olla mukana Jumalan suunnitelmassa tietoisemmalla tasolla, jotain tapahtuu kiinnittämään ihmisten huomion ympäri planeettaa. Ulkoinen tapahtuma antaa voimaa aina sille, mitä tuolloin tarvitaan. Ihmisten keskittynyt huomio luo kollektiivitietoisuuskupin, jonka kautta Jumalan valoa voi virrata nopeuttamaan tietyn Jumalan suunnitelmaosan toteuttamista.

Kesäkuun 25. päivänä tapahtui asioita, jotka kiinnittivät ihmisten huomion ympäri maailmaa kahteen julkkikseen. Ensin oli Farrah Fawcettin kuolema - rohkea nainen jonka urhea taistelu syöpää vastaan oli innoittanut ja kohottanut ihmisten mieliä ja sydämiä kaikkialla. Vastoinkäymisen kohdatessa hän oli vahva, päättäväinen ja voimakas. Kun ihmistietoisuuden kollektiivikuppi keskittyi näihin ominaisuuksiin, mitkä ovat jumalaisen feminiinisyyden usein tukahdutettuja piirteitä, jokaisessa ihmisessä tapahtui voimakasta parantumista.

Muutama tunti myöhemmin kuulimme Michael Jacksonin järkyttävästä kuolemasta. Tämä tapahtuma oli paljon monimutkaisempi ja veti maailman huomion puoleensa erittäin polarisoituneella tavalla. Jotkut keskittyivät pelkästään niihin turmiollisiin asioihin, joista Michaelia oli syytetty elämässään. Toiset keskittyivät pelkästään hänen ikoniasemaansa popin kuninkaana.

Todellisuudessa Michaelin elämä heijasti parasta ja pahinta kummastakin maailmasta. Negatiiviset asiat joista häntä syytettiin, heijastavat langenneen maskuliinisuuden rappiota, ja positiiviset asiat joita hän teki, heijastavat jumalaisen maskuliinisuuden korkeampia puolia ihmisessä. Vastaavasti tässä tapauksessa ihmistietoisuuden kollektiivikuppi piti sisällään maskuliinienergioiden koko kirjon - sekä langenneen että jumalaisen.

Heinäkuun 4. päivänä joka on omistettu vapaudelle ja itsenäisyydelle USA:ssa, violetin liekin voimakas tulva kylvetti maapalloa. Saint Germainin ja maailman valotyöntekijöiden yhteisponnistusten kautta violetti liekki roihusi ihmistietoisuuden kollektiivikupin läpi ja muunsi pintaan tulevaa, langenneeseen maskuliinisuuteen liittyvää energiaa niin paljon, kuin kosminen laki salli. "Minä olen" -olemuksen kautta tapahtui maksimipuhdistuminen jokaisen ihmisen sydämessä ja mielessä. Tämä selvitti tietä jumalaisten maskuliinipuolien vahvistumiselle.

Heinäkuun 7. päivä meillä oli täysikuu/kuunpimennys. Tämä oli ensimmäisen kolmen pimennyksen sarjasta. Toinen on uusikuu/auringonpimennys 22.7. ja kolmas on täysikuu/kuunpimennys 6.8. Henkiset astrologit sanovat, että näiden pimennysten vaikutus on syvällinen ja elämää muuttava sekä ihmiskunnalle että planeetalle.

Planeetta-asetelmat yhdessä pimennyksen 7.7. kanssa antoivat voimaa jumalaisen maskuliinisuuden ilmentymiselle ja paransivat kovasti jumalaisen rakkauden maskuliiniliikettä. Tämä jumalaisen maskuliinisuuden puoli on ollut hyvin pitkään tukahdutettuna. Tuo päivä oli merkittävä ja voimallinen Michael Jacksonin muistopalveluksen pitämiselle Los Angelesissa, Kaliforniassa.

Olin perheeni kanssa Los Angelesissa 7.7. Osallistuimme siellä Marie-tädin 100-vuotisjuhliin. Matkamme oli suunniteltu kuukausia etukäteen, mutta mikään ei tapahdu sattumalta. Kun katselimme Michael Jacksonin muistopalvelusta televisiosta, liityimme tietoisuudessa niihin yli miljardiin ihmiseen ympäri maailmaa, jotka myös katselivat tätä tapahtumaa. Muistopalvelus keskittyi niihin jumalaisen maskuliinisuuden puoliin, joita Michael Jackson edusti miljoonille ihmisille.

Lapsesta saakka Michaelin musiikki ja ainutlaatuinen tanssitaito innostivat ja kohottivat ihmisten sydämiä kaikkialla maailmassa. Hänen albuminsa rikkoivat kaikki ennätykset ja myivät maailmanlaajuisesti eniten kautta aikain. Hänen myötätuntonsa ja aito rakkautensa ihmisiä kohtaan oli selvää hänen monissa hyvissä töissään. Hän on Guinnessin ennätysten kirjassa mukana julkkiksena, joka on lahjoittanut eniten rahaa hyväntekeväisyyteen. Vuonna 1992 hän teki maailmankiertueen, jonka nimi oli levyn mukaisesti "Dangerous" (= vaarallinen). Tähän kiertueeseen sisältyi 89 esitystä ja kaikki tulot lahjoitettiin hyväntekeväisyyteen. Michaelin syvä rakkaus ja myötätunto maailman kärsiviä ihmisiä kohtaan heijastui sekä hänen teoissaan että musiikissaan. Hänen kappaleensa "We Are the World" (= olemme maailma) ja "Heal the World" (= parantakaa maailma) heijastavat tätä totuutta.

Heinäkuun 7. päivänä, kun arviolta miljardi ihmistä keskittyi siihen, mitä he rakastivat Michael Jacksonissa, muodostui ihmistietoisuuden kollektiivikuppi, joka käsitti koko maailman. Ruumiillistuneiden valotyöntekijöiden ja koko Taivaan komppanian yhteisponnistelujen kautta Jumalan valo levisi kaikkien ihmisten sydänliekin kautta. Tämän maailmanlaajuisen tapahtuman aikana jumalaisen maskuliinisuuden rakkaus ja jumalaisen feminiinisyyden voima palautettiin elämän joka osaan.

Jumalainen maskuliinisuus on aina liitetty voimaan ja jumalainen feminiinisyys rakkauteen. Nyt näemme, että jumalainen maskuliinivoima tasapainottuu jumalaisen maskuliinirakkauden kanssa ja jumalainen feminiinirakkaus jumalaisen feminiinivoiman kanssa. Tämä viimeistelee valmistautumisen täydelliseen yhdistymiseen "minä olen" -olemuksen kanssa jokaisen ihmisen sydänliekissä. Tätä hetkeä varten olemme tehneet töitä aionien ajan.

Heinäkuun 22. päivä meillä on erittäin voimakas uusikuu/auringonpimennys. Tätä päivää juhlitaan myös Maria Magdaleenan päivänä. Maria Magdaleena edustaa Kristus-tietoisuuden rakkausluontoa ja hän on pitänyt pyhää paikkaa vuosituhansien ajan jumalaisen feminiinisyyden tasapainon palauttamiselle. Tuona päivänä jokaisen miehen, naisen ja lapsen uusi voimaantunut jumalainen maskuliinisuus ja feminiinisyys kohotetaan viidennen ulottuvuuden solaari/auringonvalon korkeimpaan taajuuteen, minkä voimme kestää. Tämä on alkuimpulssi ihmismassojen muuntamiselle neljännen ulottuvuuden hiilipohjaisesta ihmisestä viidennen ulottuvuuden kristallipohjaiseksi solaarivalo-olennoksi.

Tuosta hetkestä eteenpäin ihmisten luova ajattelu- ja tuntemiskyy parantuu merkittävästi. Kykymme kanssaluoda uuden maapallon täydellisyysmalleja vahvistuu tuhatkertaisesti. Tämä kriittinen tapahtuma on täysin jumalaisessa järjestyksessä Jumalan suunnitelman seuraavaa vaihetta varten.

Valotyöntekijät ja Taivaan komppania järjestävät tunnin maailmanlaajuisen valotyön 28.7.2009, klo 19.19 Rio De Janeiron aikaa (29.7. klo 00.19 Suomen aikaa). Tämä on voimakkaan "Sytytä verkko" -tapahtuman toinen vaihe. Yksityiskohtaista tietoa tästä tapahtumasta on osoitteessa www.firethegrid.com/fin09/FTGII-fin.htm (suomeksi). Annan teille muutaman lyhyen otteen tuosta informaatiosta:

""Sytytä verkko" -tapahtumassa on kyse ihmisten herättämisestä niin, että meistä tulee tietoisia, yksilöllisiä valosoluja. Jokainen valosolu säteilee itsessään, mutta myös toisten puolesta. Tapahtuman toisessa vaiheessa on kyse "minän" voiman käyttämisestä, jotta taas kerran yhdistytään "meiksi".

"Taas kerran vedämme tämän päivän energiaa lävitsemme ja välitämme sitä eteenpäin luomakuntaan. Tämä on puhtaan potentiaalin, puhtaan rakkauden, puhtaan yltäkylläisyyden ja puhtaan luomiskyvyn energiaa. Tämä on miljoonien ihmisten yhteisenergiaa, joka keskittyy yhtenä mielenä yhteen tarkoituksen yhden tunnin ajan. Istumme mietiskelemään tulevaa maailmaa. Tämä on tunti maallista luomista, jossa on korkeinta puhdasta tahdonilmaisua.

"Käytä meditointia, rukousta, ajattelua, musiikkia, tahdonilmaisua tai mitä tahansa valitsemaasi työkalua ilmentääksesi maailman, minkä haluamme toteuttaa. Kuvittele miljoonien ihmisten istuvan ottamassa kantaa jonkin paremman puolesta - tasa-arvoisuuden, tasapainon, harmonian ja ilon maailman puolesta. Kokoonnumme yhdeksi tunniksi pitämään yllä kuvaa maailmasta, jossa on ruokaa kaikille, yltäkylläisyyttä kaikille ja iloisia kokemuksia kaikille.

"Tässä maailmassa kaikilla ihmisillä on puhdas potentiaali. Kuvittele tämän mielessä pitäen, miltä se maailma näyttää. Näe vihreitä niittyjä, kauniita kirkkaita jokia ja puhdasta ilmaa. Näe yltäkylläisyyttä kaikille, näe ihmisten hymyilevän, olevan onnellisia, vatsa täynnä ja hyvin hoidettuja. Näe ihmisten jakavan ja tekevän yhteistyötä. Kysyt, miltä se näyttää. Vain kuvittele se. Näe se oikeasti mielessäsi. Mielikuvitus on luomissiveltimemme. Näe tämä täällä tänä hyvin erityisenä energia-ajankohtana. Näe se täällä ja uneksi se toteutumaan. Näemme sen kollektiivisesti ja uneksimme sen toteutumaan.

"Muista, ettet ole yksin. Meitä on tuhansia tahtomassa tämän uuden maailman toteutumista. Laita nyt yksityiskohdat unelmaasi, näe kaikkea haluamaasi kauneutta. Lisää väriä ja iloa. Mitä yksityiskohtaisempi unelmasi on, sitä konkreettisemman teemme tahdonilmaisustamme. Näe maailman ihmisten elävän harmoniassa - ei vain toistensa kanssa, vaan myös itse planeetan kanssa. Näe insinööritaito työskentelemässä luonnon kanssa paremman ihmiskunnan ja maapallon hyväksi, kaiken paremmaksi tulemisen hyväksi.

"Näe ihmisillä olevan yhteisenä suunnitelmana vanhojen ajatusten haastaminen ja uusiin, parempiin ja terveempiin ajatuksiin yhdistyminen. Muutostuulia voidaan ohjata ja tämä on tilaisuutemme valita tietoisesti tuo suunta. On suuren kokoontumisen aika, aika yhdistää mielet paremman tavan luomiseksi, tavan joka ei sulje ketään pois. Voimme muuttaa maailman. Se alkaa omasta sydämestämme ja mielestämme."

Elokuun 6. päivänä meillä on tämän sarjan viimeinen pimennys. Tämä on täysikuu/kuunpimennys. Tämä pimennys voimistaa kaikkia valotoimintoja, joita on ollut päivänseisauksesta saakka, ja se voimaannuttaa kovasti uuden maapallon täydellisyysmalleja, joita ihmiset luovat yhdessä "sytytä tuli" -tapahtuman aikana. Tämä pimennys viitoittaa tietä siihen monumentaaliseen valotulvaan, mikä tapahtuu 15.-20.8.2009, Harmonisen yhdentymisen 22. vuosipäivän aikaan.

TÄRKEINTA TÄLLÄ HETKELLÄ

Taivaan komppania on vakuuttanut meille, että maailmantalouden romahtaminen on välttämätön osa ihmiskunnan puhdistumisprosessia. Aionien ajan rahajärjestelmäämme on käytetty maailman ihmisten manipuloimiseen, kontrolloimiseen, hallitsemiseen ja hyväksikäyttöön. Nyt kun Jumalan äärettömän yltäkylläisyyden ja ikuisen rauhan arkkityypit on ankkuroitu fyysiselle tasolle, kaikki mikä on ristiriidassa niiden kanssa, on työnnettävä pintaan parannettavaksi ja muunnettavaksi valoksi.

Ympäri maailmaa on valta-asemassa ihmisiä, jotka yrittävät pitää kiinni vanhasta, silmiemme edessä hajoavasta rahajärjestelmästä. Tämä vanhentunut järjestelmä perustui ahneuteen, itsekkyyteen, korruptioon ja vallan väärinkäyttöön. Nämä käyttäytymismallit eivät voi elää uuden maapallon viidennen ulottuvuuden taajuuksissa. Liian monet ihmiset ovat heränneet ja tämän monumentaalisen tietoisuusmuutoksen tuloksena Jumalan valo on saanut takaisin tämän maapallon.

Onneksi valta-asemassa on myös ihmisiä, jotka ovat hyvin tietoisia tämän tapahtumisesta. Nämä valaistuneet sielut kanssaluovat uutta rahajärjestelmää. Tämä järjestelmä perustuu vilpittömyyteen, anteliaisuuteen, reiluuteen, myötätuntoon ja kaikkien asianosaisten korkeimpaan hyvään. Se nousee vanhentuneen rahajärjestelmämme tuhkasta kuin mahtava Feenix-lintu.

Jotta vanhan rahajärjestelmän romahtamisesta aiheutuva tuska ja kärsimys voidaan puhdistaa ja muuntaa mahdollisimman nopeasti, valotyöntekijöitä kutsutaan toimimaan. Yhteisponnistelumme sallivat tämän puhdistusprosessin tapahtumisen paljon nopeammin, kuin mikä näyttää mahdolliselle ulkoisen vaikutelman perusteella. Monet asiantuntijat uskovat, että maailmanlaajuisen taloutemme puhdistamisen tuskallisten vaikutusten voittaminen kestää vuosia. Mutta Taivaan komppania on vakuuttanut meille, että valotyöntekijöiden yhteisponnistelut voivat viimeistellä tämän prosessin "silmänräpäyksessä".

Rakkaat ystävät, tämän mahtavan urotyön tekeminen on tärkeintä tällä hetkellä.

Kun tämä Jumalan suunnitelman osa on valmis, uuden maapallon täydelliset mallit leviävät helposti kaikkien ihmisten sydämien ja mielien kautta. Tämä tekee mahdolliseksi jumalaisen syntymäoikeutemme palauttamisen. Tämä syntymäoikeus on Jumalan äärettömän yltäkylläisyyden ja ikuisen rauhan jatkuva virtaaminen.

Jumalan suunnitelma on pantu liikkeeseen tämän hyvin tärkeän tehtävän suorittamiseksi. Taivaan komppania kutsuu valotyöntekijöitä ympäri maailmaa yhdistymään sekä fyysisesti että tietoisuudessa toteuttamaan tätä suunnitelmaa. Jos luet näitä sanoja, "minä olen" -olemuksesi paljastaa, että sinulla on osa esitettävänä tämän Jumalan suunnitelman kehittymisessä.

Kuuntele sydäntäsi. "Minä olen" -olemuksesi opastaa sinua erehtymättömästi. Osasi suunnitelmassa paljastuu sinulle. Tiedät sydämesi ytimessä, miten voit parhaiten lisätä maailman valoa tämän kosmisen tilaisuuden aikana. Kun vastaat sydämesi kutsuun, olet mukana Jumala toiminnassa ja täytät oman osasi suunnitelmasta muuntaa nopeasti pintaan nousevaa negatiivisuutta.

JUMALAN SUUNNITELMA

Jumalan suunnitelman tämän osan suorittamiseksi Isä/Äiti Jumalamme ja valo-olennot Valaistuneen totuuden ulottuvuuksista lähettävät kutsuhuudon kaikille ruumiillistuneille valotyöntekijöille. Meitä pyydetään kokoontumaan näiden voimakkaiden viidennen ulottuvuuden parantamis- ja muuntamistaajuuksien portaalissa. Tämä valoportaali Tucsonissa, Arizonassa, on planeetalla paikka, missä äärettömän muuntamisvoiman parantamisliekki heijastetaan luomisen ytimestä maan keskukseen. Äiti Maan sydämestä tämä pyhä tuli laajenee kristallijärjestelmään siunaamaan kaikkea elämää.

Äärettömän muuntamisvoiman parantamisliekki on upea smaragdinvihreä liekki, jossa on violettia säteilyä. Se on voimakkain parantamis- ja muuntamistaajuus maan päällä ja se on instrumentti, jonka kautta ihmisten pintaan nousevat väärinluomukset muunnetaan valoksi kovasti nopeutetulla tahdilla.

Taivaan komppania pyytää valotyöntekijöitä ympäri maailmaa kokoontumaan tähän valoportaaliin yhdistämään sydänliekkimme. Yhdessä muodostamme mahtavan muuntimen, jonka kautta Jumalan valo virtaa tekemään voimakkaimman ihmiskunnan väärinluomusten parantamisen ja muuntamisen, mitä on koskaan ilmennetty ajan historiassa.

On kriittistä, että valotyöntekijöitä ympäri maailman ovat fyysisesti läsnä tämän muuntimen muodostamiseksi. Kaikki ne valotyöntekijät, joita on valmisteltu palvelemaan tällä upealla tavalla ihmiskunnan ja koko elämän puolesta tällä suloisella maapallolla, tietävät tämän sydämensä sisäisistä yllykkeistä. Kuunnelkaa sydäntänne ja luottakaa sisäiseen opastuksenne. Valoanne tarvitaan kiireisesti.

Niiden lisäksi joita innostetaan olemaan fyysisesti läsnä, on valotyöntekijöitä, jotka liittyvät mukaan tietoisuudessa valopisteistä ympäri maailmaa. Nämä valotyöntekijät heijastavat valoa, joka virtaa heidän sydänliekkinsä läpi siihen valoportaaliin, missä valotyöntekijöitä kokoontuu fyysisesti. Näin yhteisponnistelumme lisääntyvät tuhat kertaa tuhatkertaisesti.

Jokainen valotyöntekijä on oikeassa ja täydellisessä paikassaan. Tämän Jumalan suunnitelman mikään puoli ei ole tärkeämpi kuin toinen. Se on tärkeää, että vastaamme siihen, mitä "minä olen" -olemuksemme opastaa meitä tekemään. Meidän on luotettava ja TIEDETTÄVÄ, että jos meitä opastetaan olemaan fyysisesti läsnä äärettömän muuntamisvoiman parantamisportaalissa, niin "minä olen" -olemuksemme ja Taivaan komppania auttavat meitä viitoittamaan tietä. Tämä on totta, riippumatta siitä tarvitsemmeko apua ajan, energian tai rahan osalta tämän jumalaisen tehtävämme suorittamisessa.

Kulkuneuvo, mitä käytetään tähän valotyöntekijäkokoontumiseen, on 23. vuosittainen Valaistumisen maailmankongressi. Tämä on 15.-20.8.2009 Harmonisen yhdentymisen 22. vuosipäivän aikana. Kokoonnumme kauniille Loews Ventana -kanjonialueelle Tucsonissa, Arizonassa. Tämä upea alue on äärettömän muuntamisvoiman parantamisportaalin sydämessä. Kaikki tähän kosmiseen tilaisuuteen osallistumista varten tarvittava informaatio on nettisivuillamme eraofpeace.org.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

11.9.2009 - KAIKEN IHMEELLISYYS - OSA 1/2

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:15

KAIKEN IHMEELLISYYS - OSA 1/2

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
11.9.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Tämä on vaikein artikkeli, minkä olen koskaan kirjoittanut, yksinkertaisesti siksi, että sanat eivät voi riittävästi ilmaista kaiken sen ihmeellisyyttä, mitä on tapahtunut. Vuoden alusta saakka Valaistun totuuden valo-olennot ovat sanoneet, että vuosi 2009 on käännekohta. He sanoivat, että tähän vuoteen viitattaisiin kautta aikain kosmisena hetkenä, jolloin ihmiskunnan kollektiivimassa muutti suuntaamme ja vaati takaisin jumalaisen syntymäoikeutemme Jumalan rakkaina poikina ja tyttärinä. Vaikka valotyöntekijät ympäri maailman kuulivat nuo sanat, en usko, että kukaan tajusi täysin sen suuruutta, mitä he tarkoittivat.

Se mitä aion nyt kertoa teille, tiedetään "minä olen" -olemuksenne kautta ja se on tallennettuna sydämenne syvimpiin sopukoihin. Ette opi mitään uuttaa tämän artikkelin avulla. Tämä on jotain sellaista, minkä koitte henkilökohtaisesti sydänliekissänne sykkivän Jumalolemuksen kautta. Pyytäkää "minä olen" -olemustanne auttamaan teitä muistamaan tietoisella tasolla tämän tapahtuman loistokkuus. Sallikaa totuuden liekin sydämessänne paljastaa teille se ihme, mikä on tullut ilmi.

Selkeyden vuoksi Taivaan komppania pyysi minua kertaamaan vähän sitä informaatiota, mitä he ovat jakaneet ihmiskunnan kanssa menneisyydessä. Heidän aikomuksensa on auttaa meitä kaikkia ymmärtämään sitä pohjatyötä, mitä tehtiin tämän hetken valmistelussa. Kun luette näitä sanoja, pyytäkää "minä olen" -olemustanne auttamaan teitä "näkemään uusin silmin ja kuulemaan uusin korvin". Tämä upea tapahtuma on ollut tekeillä vuosituhansia.

Kalojen ajan alussa, vähän yli 2000 vuotta sitten, Isä-Äiti Jumalamme tarkkaili maan päällä kehittyvien tyttäriensä ja poikiensa edistymistä. Tämä arviointi salli heidän päättää, mikä oli ajankohdan suurin tarve henkisen kasvumme kannalta ja mikä seuraava oppimiskokemuksemme pitäisi olla tuon tavoitteen saavuttamiseksi. Tällaista arviointia tapahtuu jokaisen uuden aikakauden koittaessa. Se on luonnollinen osa evoluutioprosessia tässä maallisessa oppikoulussa.

Jumalvanhempamme tiesivät, että heidän kallisarvoiset lapsensa, jotka sinnittelivät maan päällä, olivat todella eksyneet. Olimme hautautuneet erillisyyden harhaan ja unohtaneet, että olimme Jumalan poikia ja tyttäriä. Emme enää tiedostaneet sitä todellisuutta, että kaikki mikä on Isä-Äiti Jumalamme, on myös meidän.

Ihmiskunta oli kestämättömän tuskan ja kärsimyksen ahdistavassa otteessa. Tämän olivat aiheuttaneet vapaan tahtomme valinnat ja luovien ajatus- ja tunnetaitojemme väärinkäyttö, mitä tapahtui langettuamme Armosta aioneita sitten. Kurjuutemme kourissa tulimme siihen virheelliseen johtopäätökseen, että olimme arvottomia syntisiä ja maan matosia. Koska meistä tuli sitä, mitä uskoimme olevamme, tämä itsetuhoisa uskomus sinkosi meidät pimeyden ja epätoivon syvyyksiin. Oli selvää, että jotta ihmiskunnan syöksykierre unohdukseen voitaisiin kääntää, meidän täytyi muistaa totuus siitä, kuka olemme, ja vaatia takaisin jumalainen potentiaalimme.

Jumalan suunnitelmaa alettiin toteuttaa ja Jumalan rakas pois kutsuttiin Suuresta hiljaisuudesta. Tämän kallisarvoisen olennon tunnemme Jeesus Kristuksena. Jeesus ruumiillistui vapaaehtoisesti maaplaneetalle havainnollistamaan täällä kehittyville Jumalan lapsille totuuden heidän omasta jumaluudestaan. Hänet valittiin ankkuroimaan esimerkin kautta arkkityyppi, ihmiskunnan palaamiseksi Kristus-tietoisuuteen. Hänen jumalaisen tehtävänsä kriittinen osa oli mallintaa se ykseyden ja jumalaisen rakkauden polku, mikä on ainoa tie Kotiin Jumalan sydämeen.

Sinä aikana mihin viitataan "18 kadotettuna vuotena", Jeesus opiskeli Intian, Tiibetin ja Egyptin mysteerikouluissa. 30-vuotiaana, jolloin hänen oli aika aloittaa tuon arkkityypin ankkuroiminen, hän havainnollisti koko maailman nähtäväksi pakollisen ensiaskeleen - jumalaisen feminiinisyyden, Äiti Jumalamme, Pyhän Hengen paluun.

Jumalainen älykkyys johon viittaamme Jumalana, on puhtaan valon säteilevä voimakenttä, mikä käsittää koko luomakunnan jokaisen elämänhiukkasen ja -aallon. Jumala on kaikkivoiva, kaikkitietävä ja kaikkialla läsnä oleva. Jumala on alfa (minä) ja omega (olen), alku ja loppu, kosminen minä olen. Jumala on kaikki, mitä on.

Tämä jumalainen älykkyys sykkii maskuliinista ja feminiinistä polariteettia. Maskuliinipolariteetti on Isä Jumalamme. Jumalan tämä puoli säteilee valon safiirinsinistä taajuutta, mikä valelee koko luomakuntaa Jumalan tahdolla, voimalla ja auktoriteetilla. Feminiinipolariteetti on Äiti Jumalamme. Tämä Jumalan puoli säteilee kristallinvaaleanpunaista taajuutta, mikä valelee koko luomakuntaa Jumalan rakkaudella, ihailulla ja kunnioituksella kaikkea elämää kohtaan. Isä Jumalamme toiminta on luomisen uloshengitystä. Äiti Jumalamme toiminta on luomisen sisäänhengitystä.

Silloin kun ne ovat täysin tasapainossa, Isä Jumalamme safiirinsininen taajuus ja Äiti Jumalamme kristallinvaaleanpunainen taajuus yhdistyvät Jumalvalon käsittämättömäksi taajuudeksi. Tämä Isä-Äiti Jumalamme tasapainoinen syke on pyhä tuli, joka tunnetaan koko luomakunnassa Jumalan äärettömän täydellisyyden violettina liekkinä.

Alussa Isä Jumalamme safiirinsininen liekki aktivoi vasemman aivopuoliskomme ja voimakeskuksen kurkkuchakrassamme. Äiti Jumalamme kristallivaaleanpunainen liekki aktiovoi oikean aivopuoliskomme ja rakkauskeskuksen sydänchakrassamme. Silloin kun nämä kaksi pyhää tulta yhdistyvät meissä täysin tasapainossa, tuloksena oleva violetti liekki aktivoi henkisen aivokeskuksemme.

Nämä keskukset koostuvat aivolisäkkeestä, käpylisäkkeestä, hypotalamuksesta ja hermosolukeskuksista aivojemme pohjassa. Silloin kun nämä henkiset keskukset ovat täysin aktiivisia, valaistumisen kruunuchakramme avautuu täyteen leveyteen. Pyhä tuli joka liittyy kruunuchakraan, on viisauden tai Kristus-tietoisuuden kelta-kultainen liekki. Vasta kun Isä-Äiti Jumalamme maskuliini- ja feminiinipolariteetit ovat tasapainossa sisällämme ja kruunuchakramme täysin auki, voimme päästä jumalaiseen potentiaaliimme Jumalan poikina ja tyttärinä.

Nämä kolme liekkiä - voiman sininen liekki, rakkauden vaaleanpunainen liekki ja viisauden kultainen liekki - ovat turvassa jokaisen ihmisen sydämen jumaluudessa. Ne muodostavat kuolemattoman ja voitokkaan kolminkertaisen liekin. Näiden liekkien nähtiin tietysti sykkivän Jeesuksen sydämessä. Tästä syystä Jeesuksen pyhää sydäntä kuvattaessa liekki roihuaa sen keskellä.

Kuolematon ja voitokas kolminkertainen liekkimme edustaa pyhän kolminaisuuden todellista merkitystä: Isä Jumalamme voiman sininen liekki, Äiti Jumalamme rakkauden vaaleanpunainen liekki (Pyhä Henki) ja Jumalan pojan tai tyttären viisauden kultainen liekki (Kristus).

Traagisinta ihmiskunnan lankeamisessa Armosta oli se, että kun aloimme käyttää ajatuksiamme, sanojamme, tunteitamme ja tekojamme luomaan niitä epätäydellisiä malleja, jotka johtivat tuskaan ja kärsimykseen, suljimme sydänchakramme, jotta emme tuntisi tuskaa niin voimakkaana. Tämä kamala tapahtuma tukki sen portin, minkä kautta Äiti Jumalamme, Pyhän Hengen, jumalainen rakkaus tuli fyysiselle tasolle.

Tämä tapahtuma pakotti Äiti Jumalamme vähentämään rakkautensa pelkäksi noroksi alkuperäisestä vaikutuksestaan elämässämme. Tämä tasapainottomuus sai oikean aivopuolemme surkastumaan, mikä vuorostaan sai henkiset aivokeskuksemme ja kruunuchakramme sulkeutumaan. Menetimme Kristus-tietoisuuden ja tietoisuuden siitä, että olemme Jumalan poikia ja tyttäriä. Menetimme myös tietoisuuden Äiti Jumalastamme.

Epätoivoisina roikuimme kiinni vääristyneessä havainnossa Pyhästä Hengestä. Tiesimme, että se oli pyhä lohduttaja ja Jumalan rakkausluonne, mutta koska emme enää tienneet totuutta Äiti Jumalamme olemassaolosta, ajattelimme Pyhän Hengen Isä Jumalamme maskuliiniseksi puoleksi. Ensimmäistä kertaa aloimme käyttää maskuliinivoimaamme ilman feminiinisen rakkautemme tasapainotusta. Tämä teki meistä aggressiivisia, sotaisia ja hallitsevia, kun olimme mieskehossa, ja sai meidät tukahduttamaan voimamme ja sallimaan itsemme sortamisen ja hallitsemisen, kun olimme naiskehossa. Olemme voineet havaita suoria tuloksia tästä äärimmäisestä epätasapainosta tähän päivään saakka.

Tämän traagisen tilanteen peruuttaminen, mihin liittyi Äiti Jumalamme paluun arkkityypin ankkuroiminen, oli Jeesuksen jumalaisen tehtävän pakollinen ensiaskel. 30-vuotiaana rakas Jeesus tuli Jordan-joen rannalle ja upottautui pyhään vesielementtiin. Vesi edustaa maapallon vesikerrosta sekä ihmiskunnan tunnekehoa.

Ollessaan vedessä Jeesus osallistui jumalaiseen seremoniaan, minkä kautta hän ankkuroi Äiti Jumalan paluun arkkityypin koko ihmiskunnan puolesta. Tuossa seremoniassa Johannes Kastaja pesi symbolisesti pois maailman synnit kastamalla Jeesuksen Äiti Jumalamme/Pyhän Hengen rakkaudella.

Olemme kaikki nähneet kuvia Jeesuksesta seisomassa Jordan-joessa Pyhän Hengen kyyhkysen laskeutuessa hänen kruunuchakraansa. Tuolla hetkellä Jeesuksen oikea aivopuolisko tuotiin täydelliseen tasapainoon hänen vasemman aivopuoliskonsa kanssa. Hänen henkiset aivokeskuksensa aktivoitiin ja hänen kruunuchakransa avautui täyteen leveyteensä. Kun tämä tapahtui, Jeesuksesta tuli täyteen mittaan kasvanut Kristus ja hänen tehtävänsä mallintaa ihmisten jumalaista potentiaalia Jumalan rakkaina lapsina alkoi toden teolla.

Seuraavien kolmen vuoden ajan Jeesus mallinsi ykseyden ja jumalaisen rakkauden polkua, mitä meidän jokaisen on seurattava ottaaksemme takaisin jumalaisen syntymäoikeutemme Jumalan poikina ja tyttärinä. Ykseyden ja jumalaisen rakkauden polku on ainoa tie, mitä pitkin Jumalan lapset palaavat Isämme ja Äitimme sydämeen. Jeesus havainnollisti jumalaisen potentiaalimme niiden lukuisien ihmeiden avulla, joita hän teki, ja hän paljasti selvästi elämän ykseyden kunnioittamalla kaikkea elämää ja omistautumalla sille.

Suuri osa Jeesuksen tehtävästä on ymmärretty väärin. Hän ei tullut perustamaan uutta uskontoa. Hän tuli muistuttamaan jokaista naista, miestä ja lasta siitä, että olemme Jumalan lapsia. Hänen tehtävänsä oli havainnollistaa tämä totuus omalla elintavallaan. Monet uskovat, että Jeesus yksin on Jumalan ainoa lapsi. He uskovat, että Jeesus tuli tekemään kaiken puolestamme, koska olemme niin kadotettuja ja turmeltuneita sieluja. He ovat käsittäneet väärin, että jos vain puhumme sanoja, jotka vahvistavat, että hyväksymme Jeesuksen henkilökohtaiseksi pelastajaksemme, hän pelastaa meidät. Tämä vääristynyt uskomus perustuu ihmiskunnan syvälle juurtuneeseen tunteeseen arvottomuudesta, mutta ei tietenkään ollut sitä, mitä rakas Jeesus opetti meille.

Jeesuksen viesti oli, että jumaluus meissä jokaisessa - Kristus - on Jumalan aito lapsi, hänen ainoa poikansa tai tyttärensä. Hän sanoi koko opetusaikansa: "Näitä asioita joita teen, ja vielä suurempia asioita tulette te tekemään."

Tässä on muutamia muita toteamuksia Raamatussa, jotka myös heijastavat tätä totuutta:

Ja Jeesus vastasi heille: "Eikö ole kirjoitettu lakiinne, sanoin, "te olette jumalia"?"

"Te olette jumalia ja te kaikki olette Kaikkivaltiaan lapsia."

Ja sitten Room. 8: 14-17: "Kaikki joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia… Henki itse todistaa yhdessä meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia… Jos olemme lapsia, olemme myös perillisiä, Jumalan perillisiä yhdessä Kristuksen kanssa…"

33-vuotaana Jeesus suoritti jumalaisen tehtävänsä viimeisen osan. 33 on mestariluku, mikä heijastaa ilmennettyä Kristusta. Tällä hetkellä keskustellaan paljon siitä, ristiinnaulittiinko Jeesus todella ja heräsikö hänen ruumiinsa henkiin. Taivaan komppania on vahvistanut, että kumpikin näistä tapahtumista oli äärimmäisen tärkeitä Jeesuksen jumalaisen suunnitelman täyttämisessä.

Vastoin niitä syyllisyyttä aiheuttavia asioita, joita meille usein kerrotaan, Jeesusta ei kidutettu ja ristiinnaulittu sovituksena ihmiskunnan synneistä. Tämä käsitys tulee uskomuksesta, että olemme arvottomia syntisiä ja niin alhaisia, että jonkun ulkopuolisen on pelastettava meidät. Tämä uskomus vahvistaa sitä käsitystä, että emme pysty pelastamaan itseämme, mutta mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Itse asiassa Isä-Äiti Jumalamme antoi jokaiselle meille vapaan tahdon lahjan eikä kenenkään sallita tehdä sitä puolestamme.

Kadotimme tietoisuuden omasta jumaluudestamme vapaan tahdon valinnoilla ja käyttämällä väärin ajattelun ja tuntemisen luovia taitojamme. Sen seurauksena ainoa tapa palata Kristus-tietoisuuteen on ponnistella itse ja seurata sitä ykseyden ja jumalaisen rakkauden polkua, minkä Jeesus havainnollisti meille.

Jeesus suostui ristiinnaulittavaksi osoittaakseen maailmalle, ettei langennut ihmisego voisi tehdä mitään sellaista, mikä tuhoaa jumaluuden sisällämme. Hänen ristiinnaulitsemisensa ja kuolleista nousemisensa osoittivat, että vaikka fyysistä kehoa pahoinpideltäisiin, kidutettaisiin ja se ristiinnaulittaisiin, sisäinen Kristus on ikuinen ja elää valokehossamme.

On sanottu, että Jeesus antoi anteeksi maailman synnit ja tavallaan hän antoikin. Silloin kun Jeesus roikkui ristillä, sadanpäämies lävisti miekallaan hänen kylkensä. Hänen tarkoituksensa oli nopeuttaa Jeesuksen kuolemaa ja päästää hänen kärsimyksistään. Kun hänen verensä ja elämänvoimansa virtasivat maahan, Jeesus sanoi: "Anna anteeksi heille, Isä, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät." Tuolla hetkellä Isä-Äiti Jumalamme salli Jumalan armon kautta anteeksiannonlain tulla voimaan ensimmäistä kertaa uudeksi päiväjärjestykseksi maan päälle.

Ennen tuota hetkeä Jumalan lapset olivat yksinomaan karmanlain tai syyn ja seurauksen lain kohteena. Sen jälkeen kun anteeksiannonlaki oli voimassa maan päällä, meillä oli toinenkin vaihtoehto. Ihmiset voisivat pyytää anteeksiantoa elämän kallisarvoisen lahjan väärinkäytöstä ja heille annettiin anteeksi. Olemme edelleen syyn ja seurauksen lain alaisuudessa, mutta nyt silloin kun tunnustamme omat virheelliset tapamme, voimme pyytää anteeksiantoa. Tämä sallii meidän saada anteeksi ilman tarvetta henkilökohtaisesti kokea kaikkea sitä, mitä olemme tarkoituksella tai tahattomasti luoneet ajatustemme, sanojemme, tunteidemme ja tekojemme väärinkäytöllä.

Meidän on tärkeää ymmärtää, että meille ei anneta anteeksi siksi, että Jeesus oli täällä, kuten jotkut uskovat. Meille annetaan anteeksi, jos tunnustamme virheemme, pyydämme anteeksiantoa ja muutamme käyttäytymismallejamme.

Ristiinnaulitsemisen ja valokehoon ylösnousemuksen jälkeen Jeesuksella oli vielä yksi hyvin tärkeä totuus paljastettavana ihmiskunnalle. Oli selvää, että Jumalan lapset oli piiskattu arvottomuuden tietoisuuteen. Jeesus käsitti, että koska meillä oli tämä alhainen käsitys itsestämme, oli suuri mahdollisuus, että ymmärtäisimme väärin hänen mallintamansa esimerkin - esimerkin mitä meidän kaikkien olisi seurattava, jos meidän on tarkoitus palata Kristus-tietoisuuteen. Jeesus tiesi, että itseluottamuksen puute oli ylivoimainen. Oli suuri mahdollisuus, että tulkitsisimme väärin hänen tehtävänsä uskomalla, että hän oli pelastanut meidät ja että hän oli tehnyt puolestamme ne asiat, joita hän tuli havainnollistamaan meidän itsemme tehtäviksi.

Rakkaan Jeesuksen tehtävän viimeinen osa oli selvästi paljastaa ihmisille, että hän ei voi tehdä sitä puolestamme ja ettemme pelastu pelkästään sen vuoksi, että hän oli täällä. Jeesus jätti esimerkin todistaakseen, että riippumatta siitä miten omistautuneita olimme hänelle ja hänen opetuksilleen, olemme jokainen vastuussa omasta paluustamme Kristus-tietoisuuteen. Tämän tehtäväosan suorittamiseksi Jeesus kutsui rakkaita opetuslapsiaan apuun.

Kuolleista nousemisensa jälkeen Jeesus jäi 40 päiväksi maan päälle. Tuona aikana hän havainnollisti opetuslapsille, millaista oli kokea Kristus-tietoisuus. Jeesus laajensi valokehoaan ja nosti opetuslapset ylös tietoisuudessa, jotta he voisivat tietää, millaista oli tulla Kristukseksi.

Tässä kohotetussa tilassa opetuslapset muistivat jumalaisen perintönsä Jumalan rakkaina lapsina ja pystyivät tekemään kaikkia Jeesuksen tekemiä ihmeitä. He oppivat pian oppitunnit, jotka mahdollistivat heille sen tehtävän jatkamisen, minkä heidän rakas veljensä oli aloittanut. He valmistautuivat levittämään totuutta ihmisen jumaluudesta ja opettamaan ykseyden ja jumalaisen rakkauden polkua, mikä johtaisi Kristus-tietoisuuteen jokaisella kehittyvällä sielulla.

40 päivän lopussa Jeesuksen oli aika ylösnousta tehtävänsä seuraavaan vaiheeseen. Kun taivas aukeni ja Jeesus nousi Valaistun totuuden ulottuvuuksiin, hänen ei ollut enää mahdollista ylläpitää opetuslapsia Kristus-tietoisuuden kohotetussa taajuudessa.

Koska opetuslapset eivät olleet saavuttaneet Kristus-tietoisuutta omien ponnistelujensa kautta, Jeesuksen vedettyä valokehonsa pois he alkoivat horjua ja pelätä. Opetuslapset käsittivät, että huolimatta suuresta rakkaudestaan Jeesusta kohtaan ja omistautumisestaan hänelle ja hänen tehtävälleen, hän ei voisi pelastaa heitä tai pitää heitä Kristus-tietoisuudessa. Tämä heidän jokaisen oli saavutettava itse. Jeesus saattoi vain ankkuroida arkkityypit ihmiskunnan palaamiseksi Kristus-tietoisuuteen ja havainnollistaa sen ykseyden ja jumalaisen rakkauden polun, mitä meidän jokaisen on seurattava.

Kymmenen päivää opetuslapset kamppailivat ahdingossaan. Viidentenäkymmenentenä päivänä Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen - päivänä mitä kutsumme nyt helluntaiksi - opetuslapset käsittivät, mitä heidän täytyi tehdä saavuttaakseen Kristus-tietoisuuden ja ylläpitääkseen sen.

Tuona päivänä opetuslapset astuivat "ylempään huoneeseen", kuten sitä kutsuttiin. Itse asiassa tämä oli korkeampi tietoisuustila, minkä he kukin saavuttivat pyhittämällä elämänsä ykseyden ja jumalaisen rakkauden polulle. Tässä kohonneessa tietoisuustilassa kukin opetuslapsi avasi sydämensä ja rukoili olemuksena syvyyksistä Äiti Jumalamme paluuta Pyhän Hengen kasteen kautta. Tuolloin kaste tehtiin pyhällä tulella veden sijasta.

Tuolla hetkellä opetuslasten oikea aivopuolisko tuotiin täydelliseen tasapainoon vasemman aivopuoliskon kanssa. Heidän henkiset aivokeskuksensa aktivoitiin ja kruunuchakransa avattiin täyteen laajuuteen. Olemme kaikki nähneet kuvauksia opetuslapsista Pyhän Hengen kasteen jälkeen helluntaina. Heidät esitetään liekin sykkiessä kruunuchakrasta, mikä heijastaa sitä, että he olivat saavuttaneet Kristus-tietoisuuden ja heidän tehtävänsä levittää Jeesuksen opetuksia oli käsillä.

Helluntaipäivänä opetuslapsille annettiin "kielillä puhumisen lahja". Tämä on toinen Kalojen aikakauden piirre, mikä on usein ymmärretty väärin. Kielillä puhumisen lahja ei merkinnyt sitä, että Pyhä Henki puhuisi opetuslasten kautta käsittämättömiä tavuja ja ääniä, joita joku yrittää tulkita. Kielillä puhumisen lahja antoi opetuslapsille kyvyn kulkea maan päällä opettamassa totuutta ihmisen jumaluudesta sekä ykseyden ja jumalaisen rakkauden polusta maailman kansoille heidän omalla kielellään. Tämä poisti kielimuuriongelman ja varmisti Jeesuksen viestin selkeyden.

Jeesus tiesi, että kaikesta siitä pohjatyöstä huolimatta, mitä tehtiin huolellisesti Kalojen aikakaudella, kestäisi vuosituhansia, ennen kuin ihmiset todella ymmärtäisivät hänen viestinsä ja vaatisivat jumalaisen syntymäoikeutensa Jumalan rakkaina lapsina. Hän vahvisti tämän tiedon Ilmestyskirjassa sanoessaan: "Kun tulee seitsemännen enkelin päivä ja hän puhaltaa torveensa, Jumalan salattu suunnitelma on saatettu päätökseensä eikä aikaa ole enää." Hän sanoi tämän liittyvän Kristuksen toiseen tulemiseen.

Vallitseva vaikutus mitä tulvi planeetalle Kalojen aikakauden 2000 vuoden aikana, oli jumaluuden kuudes solaaripuoli. Tämä pyhä tuli on rubiini-kultainen ja se heijastaa seuraavia jumalaisia ominaisuuksia: rauha, parantuminen, omistautunut palveleminen, toimiva armo, persoonan kautta toimiva Kristus ja Jumalan kuva ruumiillistuneena lihaan. Nämä vaikutukset olivat sitä täydellistä tukea, mitä Jeesus tarvitsi suorittaakseen jumalaisen tehtävänsä.

Kalojen aikakausi oli kuudennen enkelin päivä. Jeesus tunnetaan rauhan prinssinä näiden vaikutusten vuoksi ja hänen symbolinsa on kala, koska hän oli Kalojen aikakauden avataara.

Nyt pikakelaamme seitsemännen enkelin päivään, joka on aloittamassa torveen puhaltamisen. Tämä enkeli ennustaa Vesimiehen aikakauden koittamista.

On paljon väärää informaatiota termistä uusi aika (new age). Minäpä kerron teille lyhyesti, mistä uudessa ajassa oikeasti on kyse. Kyse ei ole uudesta uskonnosta, liikkeestä, filosofiasta tai paholaisen työstä, kuten jotkut väittävät. Uuden ajan koittaminen ei ole muuta kuin uusi ajanjakso.

Kun maapallomme pyörähtää akselillaan joka 24. tunti, meillä on uusi päivä. Kun se kiertää auringon 365 ja 1/4 vuorokaudessa, meillä on uusi vuosi. Tällä kiertoradallaan auringon ympäri maapallo kulkee niiden 12 luonnollisen tähtijärjestelmävoimakentän poikki, mitkä muodostavat eläinratamme. Tämän vuosittaisen kierron aikana maapalloa ja sen pinnalla kehittyvä elämää pidetään näiden tähdistöjen valossa ja vaikutuksessa 28-31 vuorokautta. Nämä ovat tuttuja aurinkomerkkejämme - Kauris, Vesimies, Kalat jne.

Näiden hyvin ilmeisten aikakehysten lisäksi maapallo on osa paljon suurempaa taivaallista tapahtumaa, mitä kutsutaan prekessioksi (presessio). Tämä maapallon akselin pyöriminen saa aikaan liikettä vastapäivään aurinkokuntamme 12 tähdistön läpi. Tätä maan akselin hidasta pyörimistä mitataan pisteestä, missä aurinko ohittaa päiväntasaajan kevätpäiväntasauksessa. Tämä piste siirtyy noin 52 sekuntia vuodessa, joten maapallolta kestää noin 70 vuotta siirtyä yhden asteen. Tämän pyörimisen aikana maapalloa pidetään kussakin tähdistössä noin 30 asteen ajan tai reilut 2000 vuotta. Näihin 2000 vuoden jaksoihin viittaamme eri aikakausina.

Uuden ajan koittaminen on ajanjakso, mikä kestää 150-300 vuotta. Se on tilaisuusikkuna prekession aikana, jolloin jätettävän aikakauden energiat alkavat laskea eivätkä uuden tähdistön energiat ole vielä saaneet otetta. Tämän pysähtyneen energian aikana Isä-Äiti Jumalamme arvioi lastensa edistymistä ja määrittelee henkisen kasvumme suurimman tarpeen tuolla hetkellä.

1800-luvun toiselta puoliskolta saakka olemme kokeneet uuden Vesimiehen aikakauden koittamista. Vallitseva vaikutus koko elämälle maan päällä tämän 2000 vuoden jakson aikana on jumaluuden seitsemäs solaaripuoli. Tämä pyhä tuli on violetti liekki, mikä heijastaa Isä-Äiti Jumalamme polariteettien täydellistä tasapainoa. Se myös "kaikuu" seuraavia jumalaisia ominaisuuksia: Jumalan ääretön täydellisyys, armo, myötätunto, anteeksianto, muuntuminen, vapautuminen, oikeudenmukaisuus, rukouksen voima, jumalainen seremonia ja voitto.

Sen astronomisen voiman ja mahdin vuoksi, mikä sisältyy violetin liekin taajuuksiin, rakas Jeesus tiesi, että seitsemännen enkelin päivänä ihmiskunta saisi pysyvästi takaisin Kristus-tietoisuuden. Tähän Jeesus viittasi puhuessaan Kristuksen toisesta tulemisesta ja Jumalan salatun suunnitelman loppuunsaattamisesta.

Hän paljasti ajankohdan, jolloin maan päällä kehittyvät Jumalan pojat ja tyttäret peruuttaisivat Armosta lankeamisen epäsuotuisat vaikutukset. Tämä olisi aikaa, jolloin ihmiset omistaisivat elämänsä ykseyden ja jumalaisen rakkauden polulle avaamalla sydänchakransa, rukoilemalla Äiti Jumalamme paluuta ja vastaanottamalla Pyhän Hengen kasteen pyhällä tulella. Tämä olisi aikaa, jolloin Jumalan pojat ja tyttäret ottaisivat takaisin jumalaisen potentiaalinsa ja tulisivat täysimittaiseksi Kristukseksi - aikaa jolloin hyväksyisimme oikean todellisuutemme Jumalan ainoina poikina ja tyttärinä.

Ihmisen arvottomuustunteiden vuoksi monet ihmiset uskovat, että on rienaavaa ajatella, että kukaan muu kuin Jeesus voisi tulla Kristukseksi, mutta todellisuudessa Jeesus tuli paljastamaan meille, että Jumalan jokaisella lapsella on jumalainen potentiaali tulla Kristukseksi. Tämä ei merkitse sitä, että kaikista tulee aivan kuin Jeesus. Jokainen Jumalan lapsi on ainutlaatuinen. Meillä jokaisella on oma yksilöllinen tapamme elää ja ilmaista jumalaista potentiaaliamme Kristuksena.

Yli 100 vuoden ajan violetti liekki on kerännyt vauhtia tällä planeetalla. Tämä on aiheuttanut asteittaista heräämistä henkisesti suuntautuneiden ihmisten sydämissä ja mielissä ympäri maailmaa. Sitten 15.-17.8.1987 meillä oli maailmanlaajuinen ilmiö, mihin viitattiin Harmonisena yhdentymisenä. Tähän tapahtumaan liittyi Jumalan valon tulva, mikä aiheutti energian, värähtelyn ja tietoisuuden kvanttimuutoksen jokaisessa elämänhiukkasessa, mikä kehittyy tällä suloisella maapallolla.

Tuosta kosmisesta tapahtumasta lähtien maapallo on liikkunut ylöspäin evoluutiospiraalia valoa nopeammin. Tämä on innostanut myriadeihin valotöihin, joihin on sisältynyt ruumiillistuneiden valotyöntekijöiden ja koko Taivaan komppanian yhteisponnisteluja. Nämä tapahtumat ovat nopeuttaneet niiden ihmisten heräämistä, jotka etsivät totuutta ja vastauksia, jotka paljastavat heidän todellisen tarkoituksensa ja olemisensa syyn. Nämä valotyöt ovat johtaneet ihmeisiin, jotka ovat ylittäneet taivaan suurimmat odotukset, ja ne ovat singonneet ihmiskunnan jumalaisen kohtalonsa täyttämistä kohti.

Nyt on seuraavan askeleen aika. Ihmiskunnan on aika herätä massana totuuteen siitä, keitä olemme ja miksi olemme täällä. Jokaisen Jumalan lapsen on aika vaatia takaisin jumalainen syntymäoikeutemme ja saada takaisin Kristus-tietoisuus. On Kristuksen toisen tulemisen aika.

Vuonna 2008 saavutimme kriittisen valomassan tällä planeetalla, mikä salli uuden maapallon täydellisten mallien ankkuroimisen fyysiselle tasolle. Tämä tapahtuma oli Harmonisen yhdentymisen 21. vuosipäivän aikana. Kun täydelliset mallit oli turvallisesti ankkuroitu, Isä-Äiti Jumalamme antoi jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemukselle maan päällä luvan laajentaa kuolematonta ja voitokasta kolminkertaista liekkiään.

Kun jumaluuden laajentuminen jokaisessa sydämessä oli suoritettu Jumalan voitokkaasti, Isä-Äiti Jumalamme antoi kosmisen erityisvapauden, minkä oli määrä auttaa niskottelevimpiakin sieluja muistamaan jumaluutensa ja ykseyden ja jumalaisen rakkauden polun, mikä johtaisi Kristus-tietoisuuteen. Tämä äärimmäisen harvinainen erityisvapaus antoi jokaisen ihmisen "minä olen" -olemukselle luvan puuttua heräämisprosessiimme ennenkuulumattomalla tavalla.

Jumalvanhempamme päättivät, että ajankohdan tärkein tarve Jumalan lapsille oli muistaa jumaluutemme ja kaiken elämän ykseys. Meidän auttamiseksemme tässä heräämisprosessimme kriittisessä vaiheessa alettiin toteuttaa erästä suunnitelmaa. Isä-Äiti Jumalamme antoi jumalaisen mahtikäskyn, mikä vaati, että Ensimmäisen vihkimyksen temppeli taivaallisissa valtakunnissa avattaisiin kaikille ihmisille 12 kuukauden jaksoksi, valaistumisemme nopeuttamiseksi. Elokuusta 2008 alkaen ja jatkuen Harmonisen yhdentymisen 22. vuosipäivään saakka elokuussa 2009, "minä olen" olemuksemme sallittiin saattaa meidät hienokehossamme Ensimmäisen vihkimyksen temppeliin, kun nukuimme yöllä.

Ei ole sieluolennon tiedottomuutta, joten jätämme aina kehomme nukkuessamme. Mutta tämä kerta oli erilainen. Tällä kertaa jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemuksella oli erityistehtävä. 12 kuukauden ajan meidät kaikki saatettiin Ensimmäisen vihkimyksen temppeliin, missä meille opetettiin Kristus-tietoisuuteen palaamisprosessia. Ensimmäinen vihkimys on vihkimys kaiken elämän ykseyteen ja kunnioittamiseen. Sen polun Jeesus mallinsi meille Kalojen aikakaudella. Hän teki sen valmisteluna juuri tätä hetkeä varten.

Isä-Äiti Jumalamme antoi tämän harvinaisen erityisvapauden ajankohdan kiireisyyden vuoksi. Viimeisten kahden vuosikymmenen aikana tapahtuneiden ihmeiden vuoksi, jokainen maan päällä kehittyvä Jumalan lapsi on sisäisillä tasoilla päättänyt tehdä sen, mitä vaaditaan siirtymiseksi viidenteen ulottuvuuteen. Ongelmana on, että on monia ihmisiä, jotka eivät käsitä tietoisella tasolla, että he ovat tehneet tämän valinnan. Sen seurauksena he pelkäävät ja pakahtuvat, koska ne väärinluomukset joita he ovat tarkoituksella tai tahattomasti luoneet maallisten matkojensa aikana, työnnetään pintaan muunnettavaksi valoksi.

Isä-Äiti Jumalamme antaman kosmisen erityisvapauden tarkoituksena on auttaa tässä tilanteessa. Silloin kun saavutamme Kristus-tietoisuuden, "näemme uusin silmin ja kuulemme uusin korvin". Tästä korkeammasta näkökulmasta pystymme tunnistamaan uusia ratkaisuja niihin sairaisiin asioihin, joita on kaikkialla ympärillämme, ja ymmärrämme, että elämän haasteet on tärkeää käsitellä tiedostaen kaiken elämän ykseyden ja kunnioittaen sitä. Isä-Äiti Jumalamme tiesi niistä mahdollisuuksista, joita annettaisiin ihmiskunnalle vuonna 2009, ja he sallivat tämän valmistautumisen viime askeleen auttaakseen ihmismassoja tekemään kvanttihyppäyksen valoon.

Jatkuu…

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

12.9.2009 - KAIKEN IHMEELLISYYS - OSA 2/2

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:16

KAIKEN IHMEELLISYYS - OSA 2/2

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
12.9.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Numerologisesti vuosi 2009 on yksitoista. Se on mestariluku, joka heijastaa fyysisen muuntumista jumaluudeksi. Tähän vuoteen on liittynyt suurin valotulva, minkä ihmiskunta on kokenut sitten Armosta lankeamisen.

Helmikuussa, auringon ollessa Vesimiehessä, meillä oli merkittäviä taivaallisia tapahtumia, joiden kerrottiin olevan enne "virallisesta" astumisestamme Vesimiehen aikaan. Henkiset astrologit vahvistivat, että tämä tietty helmikuun asetelma oli tapahtunut 1000 vuotta aiemmin ja tapahtuisi uudestaan vasta 1000 vuotta myöhemmin. Tämä tapahtuma avasi portaalin, mikä salli suurimman Violetin liekin viidennen ulottuvuuden taajuuksien tulvan, mitä ihmiskunta oli koskaan pystynyt vastaanottamaan. Seitsemäs enkeli puhaltaa nyt kosmiseen torveensa ympäri universumia ja Jumalan salattu suunnitelma saatetaan loppuun.

Kesän 2009 aikana tapahtui monia asioita viitoittamaan tietä niihin ihmeisiin, joiden oli määrä tapahtua elokuussa. Kesäpäivänseisauksessa 21.6.2009 Keskusaurinkomme, fyysinen aurinkomme ja koko aurinkokuntamme koki kvanttimuutoksen. Tämä muutos johti jokaisen tässä järjestelmässä kehittyvän valohiukkasen ja -aallon energian, värähtelyn ja tietoisuuden kohoamiseen. Tämä lisääntynyt viidennen ulottuvuuden solaarivalotaajuus aktivoi ennalta koodattuja muistoja ihmisten RNA- ja DNA-rakenteessa. Nämä aktivoidut koodit heijastavat jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden täyttä potentiaalia jokaisessa ihmisessä.

7.7.2009 meillä oli täysikuu ja kuunpimennys. Tämä oli ensimmäinen kolmen pimennyksen sarjassa. Henkiset astrologit tunnistivat, että näiden pimennysten vaikutukset olisivat syvällisiä ja elämää muuttavia sekä ihmiskunnalle että maaplaneetalle. Pimennykseen liittyvät planeetta-asetelmat vahvistivat jumalaisen maskuliinisuuden ilmentymistä ja paransivat kovasti jumalaisen rakkauden maskuliiniliikettä. Tämä jumalaisen maskuliinisuuden puoli on ollut tukahdutettuna hyvin pitkään.

22.7. oli hyvin voimakas uusikuu ja auringonpimennys. Tätä päivää juhlittiin myös Maria Magdaleenan juhlapäivänä. Maria Magdaleena edustaa Kristus-tietoisuuden rakkausluonnetta ja hän on pitänyt vuosituhansia pyhää tilaa jumalaisen feminiinisyyden palaamiselle ja tasapainolle. Tuona päivänä jokaisen naisen, miehen ja lapsen juuri voimaantunut jumalainen maskuliinisuus ja feminiinisyys kohotettiin viidennen ulottuvuuden solaarivalon korkeimpiin taajuuksiin, minkä pystyimme kestämään. Tämä oli alkuimpulssi ihmismassojen muuttumiselle neljännen ulottuvuuden hiilipohjaisesta ihmisolennosta viidennen ulottuvuuden kristallipohjaiseksi solaarivalo-olennoksi.

Tuon valotoiminnan myötä ihmisten luovat ajattelu- ja tuntemiskyvyt paranivat kovasti. Tämä tärkeä tapahtuma oli täysin synkronissa Jumalan suunnitelman seuraavan vaiheen kanssa, mihin liittyi seuraava maailmanlaajuinen valotoiminta nimeltään "valoverkko". Tuolloin sadattuhannet ihmiset ympäri maailmaa liittyivät yhteen tunniksi tietoisuudessa voimaannuttamaan uuden maapallon täydellisiä malleja sillä tavalla, kuin oma "minä olen" -olemuksemme opasti meitä tekemään.

6.8. meillä on sarjan viimeinen täysikuu ja kuunpimennys. Tämä pimennys vahvisti kaikkea sitä uskomatonta valotoimintaa, mitä oli tapahtunut vuoden 2009 alkuimpulssista saakka, ja se viitoitti tietä sille monumentaaliselle valotulvalle, mikä tapahtui Harmonisen yhdentymisen 22. vuosipäivän aikana.

Kaksikymmentäkaksi on mestariluku, mikä heijastaa voimaa kaikilla tasoilla ja kykyä muuttaa historian kulkua. Jumalan paljastuvan suunnitelman moninaiset, moniulotteiset puolet olivat kaikki paikoillaan ja ihmiskunta ja Taivaan komppania seisoivat valmiina odottaen tapahtumia, jotka muuttaisivat elämämme iäksi.

15.8. - Äiti Marialle omistettuna päivänä - alkoi 23. Vuosittaisen Valaistumisen maailmankongressin avausseremonia. Tämä tapahtuma pidettiin Tucsonissa, Arizonassa, planeetan voimakkaimmassa parantumisvoimakentässä. Tämä on portaali, minkä kautta parantumisen Smaragdinvihreä ja Violetti liekki heijastetaan äärettömän muuntamisvoiman avulla luomakunnan ytimestä Äiti Maan sydämeen. Noin 700 ihmisen ollessa fyysisesti läsnä ja satojentuhansien liittyessä meihin tietoisuudessa ympäri maailman ihmiskunnalle myönnettiin rakkauslahja Äiti Jumalaltamme.

Näiden jumalaisten seremonioiden aikana Äiti Jumalamme ja feminiiniset jumaluuspiirteet kautta Äärettömyyden heijastivat sädehtivän olemuksensa maan ilmakehään. Äiti Jumalamme rakkauden yhtenäisvoima täytti valomaljamme, minkä valotyöntekijät ympäri maailman loivat sydänliekkinsä yhdistämällä. Tämä valomalja sykkii kristallilootuskukkaa, mikä kietoo koko planeetan ja sen elämän tuudittavaan syleilyynsä.

Kun jumalaisen rakkauden yhtenäisvoima täytti maljamme, jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemus otti käskyvallan. Tämän oman jumaluutemme osan avulla jokainen ihminen kohotettiin ylimmän rakkaustietoisuuden syvälliseen heräämiseen.

Tämä jumalainen väliintulo kohotti jokaisen ihmisen maan päällä jumalaisen palvelun korkeampaan oktaaviin. Jokaiselle ihmiselle myönnettiin jumalaisen rakkauden kosminen voimakenttä. Tämä vihki jokaisen meistä valon palvelemisen korkeampaan järjestykseen. Tämä saattoi loppuun ne ensimmäisen vihkimyksen oppitunnit, joita jokainen oli opetellut hienokehossaan viimeisten 12 kuukauden ajan. Tämä oli valmistumishetkemme. Se oli Jumalan voitokas vihkimyksemme kaiken elämän ykseyteen ja kunnioittamiseen. Kaikki mitä opimme ykseydestä ja kaiken elämän kunnioittamisesta on tallennettuna eetterikehoomme. Tämä pyhä tieto tulee tietoiseen mieleen ja kokemuksiin, kun yhdistämme nämä totuudet fyysiselle tasolle.

Joskus kun yritämme tajuta näiden tapahtumien suuruutta, pakahdumme havaitsemaamme fyysisen tason todellisuuteen. Katsomme kaikkien ihmisten puutteellista käyttäytymistä ja inhimillisiä heikkouksiamme ja näyttää mahdottomalta, että nämä ihmeelliset asiat voisivat tapahtua jokaiselle ihmiselle. Niinpä selkeyden vuoksi haluaisin lyhyesti taas kerrata sen, mitä Taivaan komppania on paljastanut meille.

Olemme kaikki moniulotteisia olentoja ja tietoisuutemme eri tasoja on monissa valotaajuuksissa samanaikaisesti. Taivaan komppania on sanonut, että kaikista ulottuvuuksista joissa olemme, fyysinen taso on vähiten todellinen. Se on myös ulottuvuus, joka viimeisenä heijastaa yhdessä luomiamme muutoksia.

Riippumatta siitä miten muistamaton ihminen on omasta jumaluudestaan, jokainen on Jumalan rakas lapsi, mikä merkitsee sitä, että kaikki mikä Isä-Äiti Jumalamme on, on myös meidän. Olemme yhtä. Olemme tosiimme yhteydessä ja tosistamme riippuvaisia. Se mikä vaikuttaa yhteen, vaikuttaa meihin kaikkiin. Universaali laki on: kun minä kohoan, koko elämä kohoaa kanssani.

Näiden totuuksien lisäksi on tapahtunut massiivista heräämistä Harmonisesta yhdentymisestä saakka ja olemme saavuttaneet kriittisen valotyöntekijämassan tällä planeetalla. Tämä on saanut energian, värähtelyn ja tietoisuuden syöksymään ylöspäin, mikä sisältää jokaisen elämänhiukkasen maan päällä. Tämä värähtelymme lisääntyminen on sallinut jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen puuttua hänen elämäänsä tavoilla, joita emme ole kokeneet sitten Armosta lankeamisen.

Jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen jumalainen väliintulo saa aikaan pysäyttämättömän muutoksen, mikä nopeuttaa ylösnousuamme viidenteen ulottuvuuteen. Tämä prosessi sisältää jokaisen valoaallon ja -hiukkasen, mikä kehittyy tällä planeetalla - tähän tietysti sisältyy jokainen mies, nainen ja lapsi.

Kaikki mitä maan päällä ilmentyy, on tulosta ihmisten ajatuksista, sanoista, tunteista ja teoista. Kaikki asiat luotiin ensin Syyn ulottuvuuksissa. Sitten kun ihmiset keskittivät huomionsa näihin ajatusmuotoihin ja tunteisiin, ne vedettiin fyysiselle tasolle - seurauksien maailmaan.

Ne ihmeelliset tapahtumat joista kerron teille, on voitokkaasti suoritettu Syyn ulottuvuuksissa. Nyt meidän vastuullamme on vetää näiden ihmeiden tulokset fyysiselle tasolle.

Hyvä uutinen on, että kun jokin on onnistuneesti suoritettu Syyn ulottuvuuksissa, mikään ei voi estää sitä ilmentymästä maan päälle. Ainoa muuttuja on se, miten kauan se kestää. Tämä riippuu tiukasti sinusta ja minusta ja jokaisesta muusta kehittyvästä sielusta tällä planeetalla. Se vauhti millä alamme konkreettisesti kokea uuden maapallon täydellisiä malleja ja millä ihmiskunta transformoituu Kristus-tietoisuuteen, riippuu siitä, miten omistautuneesti keskitymme noihin malleihin ja niihin jumalaisen väliintulon upeisiin tekoihin, jotka "minä olen" -olemuksemme ovat suorittaneet.

No niin, jatketaan. Mielenkiintoisesti muutamia vuosia sitten Drunvalo Melchizedek kertoi ihmisille profetian, minkä hänelle oli paljastanut eräs Waitaha-vanhempi Uudessa Seelannissa. Tuo profetia ennusti, että historiassa olisi ratkaiseva hetki, joka muuttaisi ihmiskunnan kulkusuunnan. Sanottiin, että tuo hetki olisi 15.8.2009. Profetia toteaa, että tuota tapahtumaa ei ehkä tunneta yleisesti, mutta se olisi uuden ihmisunen alku. Uni olisi melkein identtinen sen Maya-uskomuksen kanssa, että taivas aukeaa ja universumin veljemme ja sisaremme paljastuvat.

16.8.2009 ihmiskunta sai toisen hyvin voimallisen lahjan maaplaneetan Hiljaiselta tarkkailijalta. Tämä voimakas olento tunnetaan nimellä Immaculata. Hiljaiset tarkkailijat ovat suurenmoisia feminiiniolentoja, jotka palvelevat elämää Elohimin, muodon rakentajien, ohjauksessa. Heidän tarkoituksensa on ylläpitää tahratonta käsitystä - Jumalan suunnitelmaa - kaikista elämän puolista, joita heidän on pyydetty auttamaan. Tänä erityispäivänä Immaculata toteutti Elohimin ohjeet asettamalla yhden Hiljaisen tarkkailijan kuninkaallisesta hovistaan jokaisen maan päällä kehittyvän ihmisolennon auraan. Nämä epäitsekkäät Isä-Äiti Jumalamme palvelijat pysyvät vapaaehtoisesti aurassamme ja ylläpitävät tahratonta konseptia muuntumisellemme kristallipohjaiseksi solaarivalokehoksemme, kunnes tämä prosessi on valmis.

Kun Hiljaiset tarkkailijat olivat ottaneet strategisen asemansa jokaisen ihmisen aurassa, ihmiset kokivat voimakkaan parantumisen solujen atomitasolla. Tämä parantuminen nopeutti muuntumista hiilipohjaisista soluista viidennen ulottuvuuden solaarivalokehon kristallipohjaisiksi soluiksi. Tämä auttoi meitä jokaista pidemmälle evoluutiospiraalissa. Tämä parantuminen salli "minä olen" -olemuksemme yhdistyä syvemmälle fyysiseen, eteeriseen, mentaaliseen ja tunnekehoon ja valmisteli meitä niihin ihmeisiin, jotka tapahtuisivat seuraavana päivänä.

17.8.2009 oli Harmonisen yhdentymisen 22. vuosipäivä. Se monumentaalinen valotulva, mikä sinkosi ihmisiä eteenpäin heräämisprosessissamme vuonna 1987, oli kerännyt vauhtia 22 vuotta. Taas kerran, 22 on mestariluku, mikä heijastaa voimaa kaikilla tasoilla ja kykyä muuttaa historian kurssia. Vuoden 2009 alusta saakka toteutettujen uskomattomien värähtelymuutosten ja aiempien kahden päivän aikana annettujen pyhien lahjojen myötä jokainen nainen, mies ja lapsi oli täydellisessä asemassa kutsuttavaksi Ylempään huoneeseen, jumaltietoisuuden korkeampaan tilaan.

Jumalaisessa valoseremoniassa jokaisen maan päällä kehittyvän ihmisen "minä olen" -olemus astui esiin ja otti täyden hallinnan maallisesta kehosta. Lahjat jotka oli annettu ihmiskunnalle kahden päivän aikana, oli sisäistetty, parantuminen oli tapahtunut ja kaikki oli valmista.

Ylemmän huoneen kohotetussa tietoisuudessa ja "minä olen" -olemuksensa kautta jokainen ihminen pyhitti elämänsä ykseyden ja jumalaisen rakkauden polulle, mikä on ainoa tie takaisin Isä-Äiti Jumalamme sydämeen. Tuossa korkeammassa tietoisuustilassa jokainen ihminen avasi sydämensä ja rukoili olemuksensa syvyyksistä Pyhän Hengen kastetta - Äiti Jumalamme pyhän tulen kastetta.

Tuolla hetkellä ihmismassat kokivat "minä olen" -olemuksensa kautta sen transformoitumisen, minkä opetuslapset kokivat helluntaina. Syyn ulottuvuuksissa ihmisten oikea aivopuolisko saatettiin täydelliseen tasapainoon vasemman aivopuoliskon kanssa, henkiset aivokeskuksemme aktivoitiin ja kruunuchakramme avattiin täyteen laajuuteensa.

Tuolla taianomaisella hetkellä ihmismassat peruuttivat Armosta lankeamisen epäsuotuisat vaikutukset. Vaadimme takaisin jumalaisen syntymäoikeutemme Jumalan poikina ja tyttärinä. Syyn ulottuvuuksissa koemme nyt Kristus-tietoisuutta - olemme täyteen mittaan kasvanut Kristus. Olemme ainoita Jumalan poikia ja tyttäriä. Tämä on ollut jumalainen potentiaalimme siitä hetkestä lähtien, kun ensimmäisen kerran hengitimme Isä-Äiti Jumalamme sydämestä.

18.8.2009 Valaistumisen maailmankongressiin kokoontuneet valotyöntekijät omaksuivat edellisen päivän ihmettä ja kunniaa, kun meitä siunattiin yhdellä ihmeellä.

Kun ihmismassojen Kristus alkoi heijastaa itseään Syyn ulottuvuuksista jokaisen sielun mieleen ja sydämeen, Isä-Äiti Jumalamme myönsi meille jumalaisen rakkauden lahjan, mikä ylittää ymmärryksemme. Sisään- ja uloshengityksensä kosmisella äänellä Jumalvanhempamme lähettivät kutsuhuudon rakkaalle pojalleen, Jeesukselle tulla Suuresta, suuresta hiljaisuudesta.

Sellaisen loistokkuuden kera, mitä en pysty kommunikoimaan sanoin, rakas Jeesus laskeutui maan ilmakehään. Vastauksena juuri kastetun ja kristityn ihmiskunnan "minä olen" -olemuksien yhteissydämen kutsuun, Jeesus heijasti loistavaa olemustaan Äiti Maan sydämeen. Sitten valoräjähdyksessä hän laajensi loistavaa olemustaan, kunnes maapalloa ja kaikkea sen päällä kehittyvää elämää tuuditettiin hänen pyhän sydämensä Jumalliekissä.

Nyt kun ihmismassat ovat omien ponnistelujensa ja "minä olen" -olemuksensa jumalaisen väliintulon avulla ottaneet takaisin täyden potentiaalimme Jumalan poikina ja tyttärinä, Jeesus pysyy auttamaan meitä sisäiseen Kristukseen yhdistymisessä. Hän ei voi tehdä tätä puolestamme, mutta hän ylläpitää vapaaehtoisesti maapalloa ja kaikkia ihmisiä sydänliekkinsä pyhässä tilassa, kunnes meistä tulee täyteen mittaansa kasvanut Kristus myös fyysisessä muodon maailmassa. Pitäminen tässä pyhässä tilassa on meille jokaiselle verraton Jumalan armoteko. Se on jumalaisen anteeksiannon ilmaisua, mikä ylittää sen, mitä olemme ansainneet tällä hetkellä.

19.8.2009 Taivaan komppania pyysi meitä liittämään voimat yhteen heidän kanssaan Äärettömän muuntamisvoiman avulla tapahtuvaan voimakkaimpaan Parantamisen Smaragdinvihreän ja Violetin liekin puhdistukseen, mitä maapallo ja ihmiskunta pystyy kestämään.

Saint Germain on uskomaton valo-olento, joka opastaa ihmiskuntaa Vesimiehen ajan evoluutioaskelten läpi seuraavat 2000 vuotta. Tuona päivänä hän kutsui arkkienkeli Zadkielin ja Smaragdinvihreän ja Violetin liekin joukot auttamaan Jumalan lapsia tässä valotyössä. Nämä upea enkelit kulkivat maapallolla pohjoiseen, etelään, itään ja lähteen, kun he ottivat asemansa planeetan joka kolkassa.

Sitten rakas Jeesus hengitti Pyhää Henkeä pyhän sydämensä kautta ja ulotti sen jokaisen maanpäällisen ihmisen pyhään sydämeen. Tämä avasi sydänchakramme uuteen laajuuteen ja nopeutti Kristus-olemukseemme yhdistymistä. Ulottuessaan sydäntemme läpi Pyhä Henki työnsi pintaan ne asiat sekä henkilökohtaisessa että kollektiivisessa elämässä, jotka tukkivat solaarivalokehoomme yhdistymisen ja jotka estivät uuden maapallon täydellisten mallien ilmentymisen.

Kun näitä epätäydellisiä malleja tuli pintaan ympäri maailmaa, Smaragdinvihreän ja Violetin liekin joukot muunsivat ne tuhannen auringon voimalla ja mahdilla takaisin niiden alkuperäiseen täydellisyyteen. Taivaan komppania vahvisti, että tämä puhdistaminen johti syvällisimpään parantumiseen, mitä maapallo ja ihmiskunta ovat koskaan kokeneet. Tämä ennenkuulumaton puhdistuminen selvitti tietä siihen viimeiseen valotoimintaan Jumalan suunnitelman tässä osassa, mikä tapahtui seuraavana päivänä.

20.8.2009 meillä oli tämän pyhän viikon päätösseremonia. Tämä valotyö johti maksiminopeutumiseen, minkä kosmiset lait sallisivat tapahtua ihmisten hiilipohjaisen maakehon muuntamisessa kristallipohjaiseksi solaarivalokehoksi. Tämä nopeutuminen tapahtui myös Äiti Maan fyysisessä, eteerisessä, mentaalisessa ja tunnekerroksessa.

Ensin Voiman ja suojelun lordit Suuresta, suuresta keskusauringosta laskeutuivat maan ilmakehään. He heijastivat loistavan olemuksensa kaikille Äiti Maan kehon haavoittuville alueille, estääkseen kaiken tämän kristallivalonopeutuksen aiheuttamat mullistavat takaiskut. Nämä majesteettiset olennot astuivat kaikkiin murtumiin ja halkeamiin ja kaikille mannerlaatoille maan päällä. He heijastivat myös loistavaa olemustaan kaikkiin haavoihin, joita maan kehoon on saatu aikaan louhimisella, öljynporaamisella ja ydintestaamisella.

Kun Äiti maan haavoittuvat alueet oli turvattu, Elementtien johtajat ottivat asemansa pääpaikoissa. Ilmaelementin johtajat olivat pohjoisessa, vesielementin johtajat idässä, maaelementin johtajat etelässä, tulielementin johtajat lännessä ja eetterielementin johtajat olivat "tasaisen paineen auringossa" maan keskuksessa. Nämä valo-olennot kietoivat ilmaan, veteen, maahan, tuleen ja eetteriin liittyvät elementaaliolennot vankkumattomaan suojavoimakenttään.

Sitten rakas Jeesus kutsui Kristus-olemusta jokaisen naisen, miehen ja lapsen sydänliekissä ja kietoi ne suojelevan rakkautensa voimistuneeseen voimakenttään. Tämä valmisteli meidät turvallisesti kestämään sen viidennen ulottuvuuden kristallivalotulvan, mikä valettaisiin elämän jokaisen osan hiilipohjaisiin atomi- ja aliatomihiukkasiin ja -aaltoihin.

Kun kaikki oli valmista, viidennen ulottuvuuden kristallisolaarivalotulva alkoi. Tämä valo kaikkitietävän, kaikkivoivan ja kaikkialla läsnä olevan Isä-Äiti Jumalamme, kosmisen "minä olen" -olemuksen, Kaikkeuden, sydämestä virtasi jumaluuden läpi sykkien jokaisen ihmisen sydämessä ja tunkeutui syvälle puhtaaseen ytimeen, kallisarvoisen elämänenergian jokaiseen elektroniin maan päällä. Tämä valotulva ja sen seurauksena oleva energian, värähtelyn ja tietoisuuden nopeutuminen siirsivät maapalloa ja sen kaikkea elämää kvanttihyppäyksen ylöspäin evoluutiospiraalissa.

Nyt ymmärsimme, mitä Valaistun totuuden ulottuvuuksien valo-olennot tarkoittivat sanoessaan, että vuosi 2009 olisi käännekohta. Nyt tiedämme, miksi siihen kautta aikain tullaan viittaamaan kosmisena hetkenä, jolloin ihmismassat muuttivat kulkusuuntaa ja ottivat takaisin jumalaisen syntymäoikeutensa Jumalan rakkaina tyttärinä ja poikina.

Näiden tapahtumien voiton myötä on ihmiskunnan maallisen kokemuksen seuraavan tason aika. Ihmiskunta on ottanut takaisin Kristus-tietoisuuden ja nyt meillä on velvollisuus ilmaista tuota jumaluutemme piirrettä jokaisella ajatuksellamme, sanallamme, tunteellamme ja teollamme. Aloitetaanpa tunnistamalla jumaluus jokaisessa ihmisessä, jonka kanssa olemme tekemisissä. Reagoidaanpa jumalaisella rakkaudella ja kaiken elämän kunnioittamisella jokaiseen ihmiseen, paikkaan, olosuhteeseen ja asiaan, mikä esittäytyy meille tässä oppikoulussa. Lopultahan jokainen elämämme hetki on pelkää heijastusta aiemmista ajatuksistamme, sanoistamme, tunteistamme ja teoistamme. Kanssaluomme todellisuutemme tälle fyysiselle tasolle. Kanssaluodaanpa sillä Kristus-tietoisuudella, mikä nyt sykkii meissä kaikissa.

Namaste - jumaluus minussa tunnistaa jumaluuden sinussa. Ja niin se on.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

2.11.2009 - OTTAKAA VASTUU ELÄMÄSTÄNNE

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:18

OTTAKAA VASTUU ELÄMÄSTÄNNE

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
2.11.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Teillä on kyky vaikuttaa positiivisesti maailmassa. Tämä on ollut ihmeiden ja haasteiden vuoristorataa. Näitä äärimmäisiä kokemuksia käytetään ikään kuin herättämään ihmisiä valoa nopeammin. Vaikka ihmiset yrittäisivät kuinka kovasti, heidän "minä olen" -olemuksensa ei salli heidän painaa torkkuherätystä vaipuakseen takaisin uneen.

Ihmisten on kaikkialla aika muistaa, keitä he ovat ja miksi he ovat maan päällä tällä merkittävällä hetkellä. Tärkeitä muutoksia tapahtuu ja ulkoisen maailman vaikutelmista huolimatta alamme nähdä todisteita siitä, että ihmiset kaikilla elämänalueilla pyrkivät vaikuttamaan positiivisesti.

Vuosi 2009 on numerologisesti 11. Yksitoista on mestariluku, mikä heijastaa fyysisen transformoitumista jumaluudeksi. Ne monet valotoimet joita on tapahtunut tänä vuonna, ovat antaneet meille upeita tilaisuuksia siirtyä tietoisuuden korkeimmalle tasolle, minkä olemme kokeneet sitten armosta lankeamisemme aioneita sitten.

Marraskuu on vuoden 2009 yhdestoista kuukausi, joten meitä siunataan voimakkaalla 11:11-numerotaajuudella koko kuukauden ajan. Marraskuun 11. päivä meitä siunataan 11:11:11-numerotaajuudella, mikä on uskomattoman voimallista aikaa meille kaikille.

Riippumatta siitä, muistammeko sen tietoisesti, jokainen meistä on hyvin pitkään valmistautunut auttamaan tänä ennenkuulumattomana aikana. Meillä on kaikilla ainutlaatuisia taitoja ja kykyjä, joita kenelläkään toisella ei ole tällä planeetalla aivan samalla tavalla. Olemme tulleet vapaaehtoisesti auttamaan niiden vanhojen ja vanhentuneiden käyttäytymismallien muuttamisessa, jotka ovat vastuussa ihmisten tuskasta ja kärsimyksestä. Tämän tuo huomiomme piiriin "minä olen" -olemuksemme, Jumalitsemme, koska on aika aloittaa jumalaisen tehtävämme täyttäminen NYT!

Ainoa syy siihen, ettemme ole kanssaluoneet elämään iloa, onnellisuutta, hyvinvointia, rakastavia ihmissuhteita, taloudellisesti ja luovasti palkitsevaa työtä, energistä terveyttä, täyttymystä, valaistumista ja kaikkia muita positiivisia kokemuksia, on se, että olemme unohtaneet, että voimme tehdä sen.

Emme ainoastaan pysty luomaan unelmiemme elämää - se on myös olemisemme tarkoitus ja syy. Olemme Jumalan lapsia ja meille on annettu vapaan tahdon lahja. Ajatuksemme ja tunteemme luovat. Tuomme fyysiseen muotoon sen, mihin keskitämme ajatuksemme, sanamme, tekomme ja tunteemme. Meidän on aika muistaa tämä jumalainen totuus ja tietoisesti päättää luoda se elämä, minkä haluamme, sen sijaan että tahattomasti ilmennämme pelkojemme kautta niitä kokemuksia, joita emme halua.

Meidän on aika vaatia takaisin jumalaiset syntymäoikeutemme ja toteuttaa jumalainen potentiaalimme. Kun otamme vastuun elämästämme, olemme tehokkaita esimerkkejä rakkaillemme ja ystävillemme. Olemme positiivisia katalyyttejä ja ponnistelujemme tulokset ovat eksponentiaalisia. Olemme kaikki yhtä ja universaali laki sanoo: "Kun minua nostetaan ylöspäin, KAIKKEA elämää nostetaan ylöspäin kanssani." Voimme jokainen vaikuttaa positiivisesti. Kun otamme vastuun elämästämme, muutamme ihmiskunnan ja kaiken tällä planeetalla kehittyvän elämän suuntaa. Älkää koskaan aliarvioiko kykyänne olla voimakas hyvä voima tällä planeetalla.

Olette hyvin kauan valmistautuneet sen tehtävän toteuttamiseen, minkä suostuitte suorittamaan tässä elämässä. Teillä ei ainoastaan ole taitoa, kykyä, viisautta, rohkeutta ja vahvuutta tehtävänne suorittamiseen, vaan myös Äiti-Isä Jumala ja koko Taivaan komppania ovat valmiina ja innokkaasti odottavat tilaisuutta auttaa teitä. Nämä epäitsekkäät valo-olennot ovat nyt kanssanne. Sisäisiltä tasoilta he opastavat ja suojelevat teitä ja he tulevat apuun joka kerta, kun pyydätte. Ette ole koskaan yksin. Jos koskaan tunnette epäilevänne sitä, että teillä on voima vaikuttaa positiivisesti maailmassa, vain muistakaa, että koko Taivaan komppania on auttamassa teitä joka kerta pyytäessänne.

Sitten kun alatte suunnitella positiivisten muutosten tekemistä elämässänne, ensimmäisenä askeleena on tarkastella elämää sellaisena, kuin se on tällä hetkellä. Muuttaaksenne elämäänne teidän on ensin tiedettävä, missä olette tällä hetkellä. Ottakaa siis vähän aikaa ja arvioikaa elämäänne objektiivisena tarkkailijana. Tämä ei ole aikaa sättiä, kritisoida tai tuomita itseänne menneistä virheistä. Se vain lisää negatiivista energiaa tilanteeseen. Tämän arvioinnin tarkoituksena on auttaa teitä näkemään, mistä pidätte elämässänne ja mitä haluaisitte muuttaa. Tavallisesti ihmiset tietävät, ettei heidän elämänsä ole sitä, mitä he haluavat sen olevan, ja he saattavat olla tietoisia joistain suurista ongelmista, kuten talous tai terveys, mutta he eivät ole ottaneet aikaa arvioida elämäänsä kokonaisuutena. Tämä on kriittinen askel kohti positiivisen muutoksen tekemistä, joten panostakaa aikaa inventaarion tekemiseen elämässänne.

Onnistuaksenne elämänne muuttamisessa, tarvitsette suunnitelman siitä, minne olette menossa. Tarvitsette tavoitteita ja päämääriä. Useimmat ihmiset käyttävät niin paljon aikaa huolehtien ja hautoen niitä asioita, joita he eivät halua elämäänsä, etteivät he ole ottaneet aikaa sen selvittämiseen, mitä he oikeastaan haluavat. Muistakaa, että vedätte sitä elämäänne, mitä ajattelette, mitä pidätte mielessänne ja mihin kohdistatte huomionne ja energianne. On siis aika lopettaa huolehtiminen niistä asioista, joita ette halua, ja alkaa keskittyä asioihin, joita haluatte.

Ajattelumallit ja tunnereaktiot ovat tavallisesti tapoja, joita olette antaneet itsenne kehittää ilman suurtakaan asian tietoista tajuamista. Nyt kun olette päättäneet ottaa vastuun elämästänne, teidän ei enää tarvitse vain rämpiä päivästä toiseen. Sen sijaan voitte tarkoituksellisesti kontrolloida ajatuksianne, sanojanne, tekojanne ja tunteitanne. Koska on luonnon laki, että vedätte elämäänne sitä, mihin kohdistatte huomionne ja energianne, on vain loogista, että otatte tarvittavia askelia päästääksenne irti tuhoavasta ohjelmoinnista ja näin alatte luoda itsellenne tyydyttävää, onnellista, harmonista, yltäkylläistä ja rauhalista elämää.

Useimmat ihmiset tuntevat harvoin olevansa negatiivisia. Niinpä kehotan heitä pitämään lukua koko viikon ajan jokaisesta negatiivisesta ajatuksesta tai tunteesta, mitä heillä on. Huomatkaa, että sanon JOKAISESTA negatiivisesta ajatuksesta tai tunteesta. Tähän sisältyvät kaikki pienet, yksinkertaiset ja mitättömät asiat, joita annatte juolahtaa mieleenne - kuten ihminen joka kiilaa autonne eteen ja jota pidätte typeryksenä tai saamanne palvelu mitä pidätte huonona tai supermarketin nainen jota pidätte vetelyksenä tai inho mitä teillä on itseänne kohtaan ylisyönnistä tai kiukku mitä tunnette jos autonne hajoaa jne., jne.

Kokemukseni mukaan viikon lopussa myös nk. positiivisilla ihmisillä on paljon merkintöjä ja he ovat hämmästyneitä siitä, miten usein he ovat olleet negatiivisia ja miten tietämättömiä he ovat olleet negatiivisesta ajattelustaan. Niinpä seuraava askel päätöksessänne vaikuttaa positiivisesti maailmaan, on tarkkailla päivittäisiä reaktioitanne koko viikon ajan. Kiinnittäkää erittäin tarkkaa huomiota ajatuksiinne ja tunteisiinne ja pitäkää lukua jokaisesta negatiivisesta ajatuksestanne tai tunteestanne. Älkää antako voimaa negatiiviselle ajatukselle kirjoittamalla se muistiin - vain pankaa se merkille.

Tämä on erittäin arvokas harjoitus, koska se selvittää, miten monta kertaa joka päivä "kohtelette väärin" energiaa edes käsittämättä sitä.

Monet ihmiset kieriskelevät "voi minua" -syndroomassa. He tuntevat olevansa todella hyviä ihmisiä, mutta kaikkia kamalia asioita vaan jatkuvasti tapahtuu heille. Tämä harjoitus paljastaa sen, että emme ehkä tee katastrofaalisen negatiivisia asioita, kuten hakkaa ihmisiä tai ryöstä pankkia, mutta käsittelemme usein negatiivisia pikkuasioita.

Kun saatte tehtyä tämän harjoituksen ja tunnistatte ehkä, että te ette hallitse ajatuksianne tai tunteitanne, vaan annatte niiden vain tapahtua, voitte siirtyä seuraavaan askeleeseen ja alkaa muuttaa noita huonoja tapoja - alatte ottaa hallinnan ajatuksistanne, sanoistanne ja teoistanne.

Joka kerta kun panostatte siihen, että tarkoituksellisesti ohjelmoitte itseänne rakentavaan ajatteluun, tulette voimakkaammaksi ja positiivisesta reagoinnistanne tulee luonnollisempaa. Ennen kuin tiedättekään, ajattelumallinne on automaattisesti positiivinen negatiivisen sijasta ja olette muodostaneet uuden rakentavan tavan.

Kun käytte läpi tätä prosessia ajatustenne ja tunteidenne hallitsemiseksi, teidän on oltava suvaitseva ja anteeksiantava itsellenne. Jos huomaatte negatiivisen ajatuksen tai tunteen hiipivän tietoisuuteenne, teidän on pysähdyttävä, tyhjennettävä mielenne, vedettävä syvään henkeä ja sitten etsittävä positiivinen puoli siitä tilanteesta, mitä käsittelette. Älkää antako yhtään lisää voimaa negatiiviselle ajatukselle sättimällä tai tuomitsemalla itseänne "rikkomuksesta". Vain päästäkää irti, "huuhdelkaa" sitä anteeksiannon violetilla liekillä ja keskittykää tilanteen positiiviseen puoleen - vaikka kuinka pieneen.

Aloittakaa uusi ajattelutapanne etsimällä positiivinen puoli jokaisesta ihmisestä, paikasta, olosuhteesta tai asiasta, minkä kohtaatte. Yleissääntönä on, että pystymme helposti paikallistamaan vikoja toisissa ihmisissä, mutta ellei joku oli nero tai näytä kuin kreikkalaiselta Jumalalta tai Jumalattarelta, niin harvoin pystymme huomaamaan positiivisia ominaisuuksia. Tässä harjoituksessa teidän on mentävä pois itsenne tieltä etsimään jotain hyvää joka ihmisestä, paikasta, olosuhteesta ja asiasta, minkä kanssa olette tekemisissä. Joskus tämä on varsinainen haaste. Jotkut ihmiset voivat olla niin vastenmielisiä, että voitte arvostaa vain hänen sukkiensa väriä, mutta teidän on löydettävä jotain hyvää jokaisesta tapauksesta.

Harjoiteltuanne tätä jonkin aikaa oivallatte, että riippumatta sitä, miten pahalta asiat näyttävät tai miten turmeltuneelta joku henkilö vaikuttaa, jokaisessa tilanteessa on toivonkipinä ja jokaisessa henkilössä on valonkipinä. Kiinnittämällä tietoisesti huomiota positiiviseen laatuun sen sijaan, että annamme vauhtia ja voimaa negatiivisuudelle, voimme muuttaa tuhoavan tilanteen positiiviseksi kokemukseksi ja usein annetaan tuolle negatiiviselle henkilölle kannustimen siihen, että hänen on löydettävä parempi käyttäytymistapa. Tämä voi kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, mutta vakuutan teille, että tämä on vetovoimanlain luonne - ja se on yhtä tarkka ja toimiva kuin matematiikan, musiikin, fysiikan tai minkä tahansa tieteenalan lait.

Seuraava harjoitus jonka haluan jakaa kanssanne, on suunniteltu auttamaan ajattelunne uudelleenohjelmointia positiivisten affirmaatioiden avulla. Ihmiset jotka ovat käyttäneet positiivisia affirmaatioita, ovat aina tienneet niiden toimivan, mutta he ovat harvoin tarkasti ymmärtäneet miksi. Lisätutkimusten myötä olemme oppineet, miten tämä prosessi toimii.

Positiivisten affirmaatioiden kautta voimme tarkoituksellisesti lähettää rakentavia ajatusmuotoja, jotka kumuloivat lisää positiivista energiaa ja palaavat luoksemme tuoden sitä, mitä vahvistamme. Ero rukouksen ja affirmaation välillä on se, että rukouksessa tavallisesti nöyrästi pyydämme jotain ja affirmaatiossa kutsumme Jumalaa ja "minä olen" -olemuksemme käskee universaalia valosubstanssia virtaamaan lävitsemme rakentavasti ja luomaan sen täydellisyyden, mitä vahvistamme.

On toinenkin hyvin tärkeä syy affirmaatioiden toimimiseen. Silloin kun teemme positiivisen vahvistuksen, aloitamme usein sanoilla "minä olen". Nämä kaksi sanaa kutsuvat "minä olen" -olemustamme ja yhdistävät meidät suoraan kaikkitietävään, kaikkivoivaan ja kaikkialla läsnä olevaan Isä-Äiti Jumalaamme, Kaikkeuteen. Tämä kaikenkattava Jumalaolemus on kaiken elämän universaali lähde.

Kaikki maailmankaikkeudessa koostuu sähköisestä valosubstanssista, mikä värähtelee eri taajuuksilla ja eri tiheyksissä. Sanat "minä olen" heijastavat koko elämän kaikenkattavaa ykseyttä. "Minä" edustaa alfaa, alkua ja "olen" edustaa omegaa tai loppua eli Isä-Äiti Jumalamme, kaiken elämän universaali lähde on kaiken olevaisen alku ja loppu.

Silloin kun kutsumme Jumalan valoa käyttämällä sanoja "minä olen", valo reagoi automaattisesti. Se virtaa ajatustemme, sanojemme, tekojemme ja tunteidemme läpi ja tottelee affirmaatioitamme.

Affirmaatiot on suunniteltu auttamaan negatiivisen ajattelumme uudelleenohjelmoinnissa positiiviseksi. Mitä pidempään energia on tottunut virtaamaan aivojen läpi samalla mallilla, sitä helpompaa sen on edelleen virrata tuossa samassa mallissa. Esim. jos olemme tottuneet kritisoimaan tai tuomitsemaan toisia, olemme kehittäneet tuon mallin ja energia virtaa hyvin helposti sitä aivouraa pitkin. Jos haluamme muuttaa tuota tapaa, meidän on tietoisesti alettava kehittää uutta uraa, mitä pitkin tämä energia voi virrata. Mitä enemmän pidätämme energiaa negatiivisesta, kriittisestä mallista ja lähetämme sen uuden rakentavan mallin läpi, sitä pikemmin olemme muuttaneet huonon tavan.

Kun alamme tarkkailla käyttäytymisreaktioitamme, tavallisesti ensin järkytymme ja vähän pakahdumme siitä, miten juurtuneita mitättömät ja merkityksettömät mallimme ovat, ja näyttää siltä, että on valtava tehtävä voittaa niitä. Kuitenkin kun alatte tietoisesti ottaa hallintaan ajatuksianne, sanojanne, tekojanne ja tunteitanne, muutoksia tapahtuu paljon nopeammin, kuin voitte tällä hetkellä kuvitella. Kun olette oikeasti kehittäneet positiivisen ajattelutavan, ne kriittiset, mitättömät ja vähäpätöiset asiat joita nyt niin helposti juolahtaa mieleenne, eivät ole enää osa tietoisuuttanne.

Positiivisten affirmaatioiden myötä muodostamme uusia rakentavia uria ajattelumalleihimme. Tästä syystä on tärkeää lukea affirmaationne ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla ennen nukkumaan menoa. Harjoitus aamulla aloittaa rakentavan energiavirran aivojen läpi ja antaa teille asenteen uudelle päivälle.

Iltaharjoitus auttaa vetämällä positiivisia affirmaatioita alitajuiseen mieleenne, jolloin voitte ohjelmoida itseänne unessa. Tutkimukset osoittavat, että se mitä ajattelemme illalla ennen nukahtamista, viedään alitajuiseen mieleen, joten on hyvä ajatus kiinnittää huomiota johonkin rakentavaan. Älkää herran tähden katsoko uutisia juuri ennen nukkumaanmenoa!

OLEN JUMALAN INSTRUMENTTI

Kudon lahjani, taitoni, kykyni, tietoni, vahvuuteni, rohkeuteni, myötätuntoni ja rakkauteni Jumalan suunnitelman kudokseen uutta maapalloa varten.

Vastaan sydämeni kutsuun ja minä olen Jumala toiminnassa.

Keskitän ajatukseni, sanani, tunteeni ja tekoni ollakseni tällä planeetalla suurin hyvän voima, mihin kykenen.

Vaikutan positiivisesti joka päivä.

Keskittämällä huomioni ilmaisen seuraavia jumalaisia totuuksia:
Minä olen yhtä kaiken elämän kanssa. Minä olen jumalaista rakkautta. Minä olen ääretöntä yltäkylläisyyttä. Minä olen aidon olemukseni harmoniaa. Minä olen energisen terve ja ikuisesti nuorekas. Minä olen rauhaan komentava olemus.

Teot joita teen joka päivä, parantavat perhettäni, työtäni, yhteisöäni, kaupunkiani, maatani ja maailmaa.

Minulla on parantava kosketus. Kommunikoin joka päivä Isä-Äiti Jumalani ja Taivaan komppanian kanssa.

Ajatuksillani, sanoillani, teoillani ja tunteillani muutan tätä planeettaa uudeksi maapalloksi.

Ja niin se on.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

28.12.2009 - 2010 - VOIMALLINEN UUSI VUOSI!

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:19

2010 - VOIMALLINEN UUSI VUOSI!

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles ( www.eraofpeace.org)
28.12.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

On vaikeaa uskoa, että olemme jo uuden vuosituhannen ensimmäisen vuosikymmenen lopussa. En usko, että kukaan voi kiistää sitä tosiasiaa, että aika nopeutuu. Ihmiskunnan ennenkuulumaton herääminen tämän ensimmäisen vuosikymmenen aikana oli ihmeellistä, mutta sitä ei voi verrata siihen tietoisuusmuutokseen, mikä tapahtuu toisen vuosikymmenen aikana. Tämä tietoisuusmuutos johtaa miljoonien valotyöntekijöiden yhdistymiseen, joiden omistautunut ihmiskunnan ja valon palveleminen muuttaa historian kurssia. Tämä toteamus näyttää ehkä liian hyvältä ollakseen totta, mutta todellisuudessa se ei alkuunkaan kuvaa niitä ihmeitä, joita on varastossa tämän planeetan ihmiskuntaa ja kaikkea elämää varten. Nämä monumentaaliset muutokset alkavat vuonna 2010 ja ne kehittyvät päivästä toiseen, kunnes uuden maapallon täydellisyysmallit on fyysisesti ilmennetty. Jos sinulla on epäilyksiä tästä, meditoi seuraavaa totuutta: "Jumalan valo on AINA voitokas ja ME olemme tuo valo!"

Uuden vuosituhannen koittamisesta saakka valotyöntekijät ympäri maailmaa ovat kutsuneet jumalaista väliintuloa auttamaan ihmiskunnan heräämisessä ja maapallon ylösnousemisessa viidenteen ulottuvuuteen. Viimeisten 10 vuoden ajan maapallo on käynyt läpi intensiivistä puhdistumisprosessia, mikä on työntänyt pintaan parannettavaksi kaiken, mikä on ristiriidassa maanpäällisen taivaan kanssa. Tämä prosessi ei ole vielä valmis, mutta riittävästi ihmisten väärinluomuksia on puhdistettu uuden maapallon täydellisyysmallien ilmentämisen aloittamiseksi. Tämä on Jumalan suunnitelman seuraava aihe, mikä syntyy uuden vuoden 2010 kera.

Vuoden 2010 syntymään liittyy monia taivaallisia tapahtumia. Valotyöntekijöiden ja koko Taivaan komppanian yhteisponnistelujen avulla tämä voimakas uusi vuosi singotaan korkeimpiin värähtelytaajuuksiin, minkä kosmiset lait sallivat. Vuosi 2009 on yksitoista. Yksitoista on mestariluku, mikä kuvastaa fyysisen transformoitumista jumaluudeksi. Nämä energiat ovat valmistelleet maanpäällisen elämän jokaista atomi- ja aliatomihiukkasta ja -aaltoa vuonna 2010 tapahtuvaan muutokseen.

Joulukuun 12., 2009 Äiti Jumalamme ja jumaluuden feminiiniset puolet koko maailmankaikkeudessa laajensivat kirkastavan jumalaisen rakkauden portaalia. Tämän laajennetun portaalin kautta maapalloa ja kaikkea sen elämää kylvetetään korkeimmilla transformaatioenergioilla, mitä olemme koskaan kokeneet. Nämä jumalaiset rakkaustaajuudet keräävät päivittäin ja hetkittäin vauhtia 12.12.2010 saakka. Tämän 12 kuukauden jakson aikana ihmiskunnalla on verraton mahdollisuus päästää irti kaikista käyttäytymismalleista, jotka estävät meitä konkreettisesti ilmentämästä uuden maapallon täydellisyysmalleja. Tämä on jumalainen armolahja. Meidän on aikaa keskittyä jumalaisiin aikomuksiimme.

Joulukuun 16., 2009 kirkastavan jumalaisen rakkauden portti vahvistui hyvin voimakkaan uudenkuun aikana. Tämä paransi sitä valotulvaa, mikä kylvetti maapalloa päivänseisauksessa, 21.12.2009. Joulukuun 31., 2009 meillä on SINISEN KUUN PIMENNYS. Valo-olennot ovat paljastaneet, että tämä on merkittävin uusi vuosi, jonka olemme kokeneet sitten armosta lankeamisemme miljoonia vuosia sitten. Tämä on erittäin tärkeää aikaa meille kaikille voimaannuttaa sitä, mitä haluamme yhdessä luoda omassa elämässämme ja tällä planeetalla. Ainoastaan Taivaan komppania ei laajenna tuhat kertaa tuhatkertaisesti toiveitamme, unelmiamme, visioitamme ja jumalaisia aikomuksiamme, vaan niitä laajentaa myös se valtava valotulva, minkä koemme tuona pyhänä päivänä.

Nämä jumalaisen väliintulon lahjat laajentuvat voimaltaan 14.1.2010 saakka. Tuolloin meillä on uskomattoman voimakas uusikuu ja auringonpimennys. Sen aikana ne täydellisyysmallit joita olemme voimaannuttaneet, sinetöidään pysyvästi korkeimpiin mahdollisuusvärähtelytaajuuksiin. Tuosta hetkestä eteenpäin ne lisäävät vauhtia päivittäin ja hetkittäin. Sitten kun visiomme saavuttavat kriittisen massan, tapahtuu pysäyttämätön muutos, mikä ilmentää yhteisluomuksemme.

Meidän kaikkien on tärkeää kääntyä sydämeemme nähdäksemme, mitä "minä olen" -olemuksemme opastaa meitä voimaannuttamaan omassa elämässämme. Voimme myös kokoontua yhteen kutsumaan valoa ihmiskunnan ja kaiken elämän puolesta tällä planeetalla. Taivaan komppania on antanut meille upeita ja hyvin voimakkaita työkaluja auttamaan itsemme uudelleenohjelmoinnissa. Haluaisin jakaa yhden niistä kanssanne. Tämä harjoitus auttaa meitä päästämään irti alemman ihmisegomme pirstoutuneista ja pelkopohjaisista ajattelumalleista. Se auttaa meitä antamaan "minä olen" -olemuksellemme täyden hallinnan elämässämme.

VIOLETIN LIEKIN UUSI TEKNOLOGIA

Violetin liekin viidennen ulottuvuuden taajuudet sallivat meidän helposti ladata sellaisia täydellisyysohjelmia tai -malleja Isä-Äiti Jumalan kausaalikehosta, joita haluaisimme ilmentää elämässämme. Aloitamme rukouksella, sitten päätämme, mitä ohjelmia haluamme ladata ja pyydämme "minä olen" -olemustamme auttamaan. Lataus tapahtuu välittömästi ja automaattisesti, hyvin samalla tavalla kuin laittaessamme uuden ohjelmalevykkeen tietokoneeseemme.

Kun ohjelma on ladattu, "minä olen" -olemuksemme käyttää violetin liekin teknologiaa kaikkein tietueiden, muistojen, uskomusjärjestelmien, pelkojen, tukkeiden jne. läpikäymiseen kaikista aikakehyksistä ja ulottuvuuksista - tunnetuista ja tuntemattomista. Jokainen ajatus, sana, teko tai tunne mistä tahansa elämästä, mikä on ristiriidassa uuden ohjelman kanssa, tunnistetaan, muunnetaan ja tuhotaan.

Meillä on myös kyky ladata ohjelmia perhettämme, ystäviämme ja koko ihmiskuntaa varten. Meidän täytyy vain kutsua heidän "minä olen" -olemustaan ja pyytää, että ohjelma ladataan heidän jumalaisen suunnitelmansa mukaisesti.

Yhteistarkoituksiamme varten Valo-olennot ovat ryhmitelleet ohjelmat aiheen mukaisesti. Rukoilemme myös perhettämme, ystäviämme ja koko ihmisperhettä varten.

Ensimmäiseksi kutsumme Isä-Äiti Jumalaamme, "minä olen" -olemustamme ja koko ihmiskunnan "minä olen" -olemusta.

OHJELMIEN LATAAMINEN JUMALAN KAUSAALIKEHOSTA

Jumalan, "minä olen" -olemukseni kautta rukoilen:

Isä-Äiti Jumalani, "minä olen" -olemukseni, koko ihmiskunnan "minä olen" -olemus ja koko Taivaan komppania, rukoilen viidennen ulottuvuuden violetin liekin koko liikevoimaa.

Pyydän perheeni, ystävieni ja koko ihmisperheen "minä olen" -olemusta lataamaan nämä ohjelmat jokaiselle ihmisille hänen korkeimman parhaansa ja oman jumalaisen suunnitelmansa mukaisesti. Ja aloitan…

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta Jumalan yltäkylläisyyden, vaurauden, taloudellisen vapauden ja kaikkien hyvien asioiden ääretöntä virtaa varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta ikuista nuoruutta, hyvää terveyttä, sädehtivää kauneutta ja hoikkaa, kiinteää ja virheetöntä muotoa varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta täydellisiä terveystapoja varten, mukaan luettuna syömis- ja juomistavat, liikuntatavat, työtavat, rentoutumis- ja lisääntymistavat, henkisen omistautumisen, meditoinnin ja mietiskelyn tavat. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta jumalaista perhe-elämää, rakastavia suhteita, ihailua, jumalaista rakkautta, jumalaista seksuaalisuutta, todellista ymmärrystä, selkeää ja tehokasta kommunikointia, avointa sydämen jakamista, ykseyttä ja ihmisperheen yhdistymistä varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta ikuista rauhaa, harmoniaa, tasapainoa ja kaiken elämän kunnioitusta varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta itsensä voimaannuttamista, menestymistä, täyttymystä, jumalaista tarkoitusta, palkitsevaa ammattia, itsetuntoa, henkistä kehittymistä, valaistumista, jumalaista tietoisuutta ja jumalaista havaintotapaa varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta havaintoa, avointa sydämen ja mielen telepaattista kommunikointia varten, Taivaan komppanian sekä enkeli- ja elementaalikunnan kanssa. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta inspiroitunutta luovuutta varten, musiikin, laulamisen, äänen, soinnutuksen, tanssin, liikkeen, taiteen ja koulutuksen avulla. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta iloa, naurua, leikkisyyttä, hauskuutta, itsensä ilmaisemista, riemua, innostusta, autuutta, hurmiota, ihmetystä ja kunnioitusta varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Rakas "minä olen" -olemus, lataa nyt ohjelmat Jumalan kausaalikehosta maanpäällisen taivaan fyysistä ilmentämistä varten. (Tauko)

Ohjelmat on onnistuneesti ladattu ja "minä olen" -olemukseni käy nyt läpi olemukseni kaikki osat ja muuntaa ja tuhoaa kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa. (Tauko)

Nyt HYVÄKSYN ja TIEDÄN jokaisella olemukseni solulla, että nämä ohjelmat Jumalan kausaalikehosta on onnistuneesti ladattu. HYVÄKSYN ja TIEDÄN myös, että "minä olen" -olemukseni päivittää nämä ohjelmat joka päivä ja tuhoaa jatkuvasti olemuksessani kaiken, mikä on ristiriidassa näiden ohjelmien kanssa.

Syvässä nöyryydessä, jumalaisessa rakkaudessa ja kiitollisuudessa julistan: se on tehty. Ja niin se on. Olen rakastettu, olen rakastettu, olen rakastettu.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron