Cota-Robles Patricia Diane (eraofpeace.org)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

21.6.2011 - PARANTAVA LAHJA IHMISKUNNALLE - MUSIIKKIHURMIO

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:20

PARANTAVA LAHJA IHMISKUNNALLE - MUSIIKKIHURMIO

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
21.6.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat sydämet, haluaisin jakaa kanssanne informaatiota pyhästä ja upeasta musiikkilahjasta, mikä on annettu ihmiskunnalle. Tämän lahjan jumalainen aikomus on auttaa jokaista teitä niiden fyysisten haasteiden läpi, joita koemme kulkiessamme tämän lupaavan ajan läpi. Lukekaa nämä sanat sydän ja mieli avoimena. Olemme kaivanneet aikaa, jolloin taivas ja maa yhdistyisivät auttamaan meitä pyrkimyksessämme transformoida itsemme ja tämä planeetta. Tämä on se hetki.

Haluaisin kertoa vähän tämän musiikkilahjan taustaa. Vuosi 2011 alkoi uskomattomalla valotulvalla. Joulukuun 21. päivä 2010 koimme päivänseisauksen ja hyvin voimakkaan täysikuun pimennyksen. Nämä kaksi tapahtumaa ovat sattuneet samaan aikaan ainoastaan yhden kerran viimeisten 2000 vuoden aikana.

Tuo kuunpimennys tapahtui kahden asteen päässä Galaktisesta keskuksesta, mikä avasi mahtavan valoportaalin luomakunnan ytimestä maapallon keskukseen. Jumalan valo mitä virtasi tuon portaalin läpi, käynnisti vertaamattoman ratkaisevia muutoksia kaikelle elämälle, mitä tällä planeetalla kehittyy.

Kun tuo portaali oli avautunut, Jumalan valo keräsi vauhtia uudenkuun auringonpimennykseen saakka, mikä tapahtui 4.1.2011. Tuon monumentaalisen valotulvan aikana valotyöntekijät ympäri maailman liittivät sydämet yhteen Taivaan komppanian kanssa ja loivat uuden Jumalan rakkauden planeettaperusteen. Tuo voimakas valo joka kylvetti planeetta noiden kahden viikon aikana, sinkosi elämän jokaisen atomi- ja aliatomihiukkasen ja -aallon maan päällä korkeammalle evoluutiospiraalissa. Tämä viitoitti tietä Jumalan voitokkaaseen vuoteen 2011, mitä valo-olennot ovat ennustaneet "uudestisyntymän ja uudistumisen kirkastavaksi vuodeksi".

Joulupäivänä, tuon uskomattoman voimakkaan valotulvan keskellä, rakas poikamme Joao sairastui. Hän kuoli 29.12.2010 keuhkokuumeen komplikaatioihin. Joao oli 42-vuotias. Hän jätti taakseen vaimon ja kolme kaunista poikaa. Siirtymänsä jälkeen Joao on kertonut isälleen ja minulle, että hänen aikansa maan päällä oli valmis. Hän sanoi, että hän pystyi siirtymään suoraan valoon ja että hän työskentelee nyt arkkienkeli Mikaelin ja parannuslegioonan kanssa. Hän sanoi, että hän pystyy nyt antamaan lahjoja ihmiskunnalle valopalvelussamme tavoilla, mihin hän ei olisi pystynyt fyysisellä tasolla.

Kun Frederic Delarue, upea ranskalainen muusikko, sai sähköpostini koskien poikamme siirtymistä valoon, hän sanoi tunteneensa vahvan yhteyden Joaon sieluun. Hän sanoi, että Joao yritti ottaa häneen kontaktin ja hänen tarvitsi olla Joaon elämänjuhlaseremoniassa, mikä pidettiin 8.1.2011 Tucsonissa, Arizonassa.

Kun Frederic teki sydämen sitoutumisen osallistua palvelukseen Tucsonissa, Joao alkoi kommunikoida hänen kanssaan. Joao kysyi Fredericiltä, ottaisiko hän vastuun sen musiikkilähetyksen vastaanottamisesta, joka olisi perintö hänen perheelleen.

Frederic suostui Joaon pyyntöön tietämättä mitään yksityiskohtia musiikista. Fredericin palattua Joaon elämänjuhlaseremoniasta, Joao alkoi paljastaa Fredericille, mitä hänen musiikkinsa oli - parantava lahja ihmiskunnalle.

Kun Frederic Delarue oli 12-vuotias, hänellä oli kuoleman lähikokemus, minkä jälkeen hän oivalsi, että hänelle oli annettu hämmästyttävä musiikin lahja. Kun Frederic oli 13-vuotias, sfäärien enkelimusiikkia alkoi virrata hänen käsiensä kautta, kun hän soitti ihmisten sielulauluja. Hän vain hiljensi itsensä, siirsi oman tietoisuutensa sivuun ja henkilön sielun musiikki virtasi hänen käsiensä kautta.

Muutama kuukausi Joaon siirtymän jälkeen Frederic sanoi, että Joao tulisi hänen luokseen ja kertoisi joitain asioita musiikista ja siitä, miten se oli tarkoitus jakaa. Sitten juuri ennen pääsiäistä Frederic heräsi sydämen yllyttäessä voimakkaasti menemään välittömästi Ranskaan, joten hän teki tarvittavat järjestelyt ja lensi sinne. Toukokuussa ollessaan Ranskassa hän meni useisiin tilaisuuksiin Rennes-le-Chateau-kylässä. Rennes-le-Chateau on Maria Magdaleenan pyhä polttopiste. Hän työskentelee tällä hetkellä Äiti Marian ja kaikkien Isä-Äiti Jumalamme feminiinipuolien kanssa, palauttamaan maailmantietoisuuteen jumalaisen feminiinisyyden, Äiti Jumalamme tai Pyhän Hengen, kuten olemme usein viitanneet tähän jumaluuspuoleen. Frederic sanoi, että hänen istuessaan kirkossa ja mietiskellessään Maria Magdaleenan läsnäoloa hän sai taianomaisen kokemuksen, mikä muutti hänen elämänsä. Hän palasi kotiin eri ihmisenä. Hän tiesi, että hänen kokemuksensa Maria Magdaleenan kanssa oli välttämätön tekijä hänen valmistautumisessaan vastaanottamaan Joaon parantavan musiikin lahjan ihmiskunnalle.

Toukokuussa kun tämä vihkimys tapahtui Fredericille Ranskassa, Äiti Maria auttoi jokaista meitä taianomaisesti. Yli 40 vuotta sitten Äiti Maria kertoi meille, että ennen ihmisten ruumiillistumista tällä kertaa hän oli tehnyt sopimuksen jokaisen miehen, naisen ja lapsen kanssa maan päällä. Hän sanoi, että melko lähitulevaisuudessa, kun ihmiskunta oli avoin ja vastaanottavainen jumalaisen rakkauden tulvalle Äiti Jumalaltamme, Pyhältä Hengeltä, hän vetäisi meidät Tahrattoman sydämen temppeliinsä ja auttaisi "minä olen" -olemustamme laajentamaan kolminkertaisen liekin sydämessämme alkuperäiseen kokoonsa. Hän sanoi, että se parantaisi suuresti kykyämme vastaanottaa ja sisäistää jumalaisen rakkauden taajuuksia Äiti Jumalaltamme ja Jumalan äärettömän täydellisyyden 5D-ulottuvuuksista.

Kolminkertainen liekki sydämessämme kietoi alun perin sisäänsä fyysisen, eteerisen, mentaalisen ja tunnekehomme. Se oli täydellinen tasapaino Isä Jumalamme sinisestä voimaliekistä, Äiti Jumalamme vaaleanpunaisesta jumalaisen rakkauden liekistä ja Jumalan pojan ja tyttären keltakultaisesta viisausliekistä. Se oli aito heijastus pyhästä kolminaisuudesta. Silloin kun lankesimme armosta, suljimme sydämemme, jottemme tuntisi niin paljon tuskaa. Tämä tukki portaalin, jonka läpi Äiti Jumalamme rakkaus tuli maailmaan. Tämä sai kolminkertaisen liekin tulemaan tasapainottomaksi, mikä sai meidät kadottamaan tietoisuuden Äiti Jumalastamme. Kolminkertainen liekkimme kutistui lopulta siksi, mihin nyt viittaamme Jumalan kipinänä sydämessämme. No, nyt kun olemme kanssaluoneet Jumalan rakkauden uuden planeettaperusteen, kaikki on muuttunut!

Viime toukokuussa kun kaikki nukuimme yöllä, "minä olen" -olemuksemme saattoi meidät rakkaan Äiti Marian Tahrattoman sydämen temppeliin sisätasoilla. Valopolttopisteessään Äiti Maria auttoi "minä olen" -olemustamme laajentamaan kolminkertaisen liekin sydämessämme alkuperäiseen voimaansa. Tämä on sen sopimuksen täyttäminen, minkä Äiti Maria teki jokaisen meidän kanssa ennen tätä ruumiillistumista.

Frederic lähetti minulle 10.6. sähköpostin ja sanoi, että hän halusi puhua minulle Joaon musiikista. En tiennyt mitään Fredericin matkasta Ranskaan eikä hän tiennyt mitään lahjasta, minkä Äiti Maria antoi ihmiskunnalle toukokuussa. Puhuimme noista asioista ja hän sanoi, että Ranskasta palaamisen jälkeen Joao ei jättänyt häntä rauhaan musiikin osalta. Hän sanoi, että Joao näytti tuntevan, että nyt oli kiire saada tämä musiikki maailman käyttöön. Frederic pyysi minua kysymään Joaolta musiikista sen varmistamiseksi, että hänen saamansa viesti oli oikein.

Tuona iltana kysyin Joaolta musiikista ja Fredericin informaatiosta. Joao sanoi, että kaikki oli valmista ja että tämä musiikki oli aika saada maailman käyttöön. Hän pyysi minua kertomaan Fredericille, että sunnuntai 12.6. oli helluntai, päivä jota juhlitaan Pyhän Hengen, jumalaisen äidin, kasteena, ja että tuona päivänä tulisi kovasti voimistettu Äiti Jumalan jumalaisen rakkauden tulva. Joao antoi minulle lainauksen liitettäväksi musiikkiin, mitä hän soittaisi Fredericin käsien kautta. Tämä on musiikin otsikko, mitä seuraa Joaon lainaus:

MUSIIKKIHURMIO
Parantava lahja ihmiskunnalle

Taivaallista musiikkia Joao Cota-Roblesilta, Frederic Delaruen kautta

"Tämän taivaallisen musiikin taajuus kommunikoi kehon jumalaisen älykkyyden kanssa solutasolla ja nostaa jokaisen solun tietoisuutta. Kun musiikki tyynnyttää ja lohduttaa soluja, kehon luontainen kyky parantaa itsensä lisääntyy.

"Tämä pyhä musiikki on yhteensopiva ja toimii harmoniassa jokaisen parannusmenetelmän tai lääketieteellisen hoidon kanssa, mitä henkilö ehkä valitsee kokevansa. Musiikki resonoi lisäsiunausta jokaiselle, joka käsittelee jonkinlaista syöpää.

"Tämä musiikki on lahja Korkealta eikä sitä ole koskaan tarkoitus ostaa tai myydä. Jakakaa tämä informaatio kaikkien kanssa, jonka tunnette ehkä hyötyvän tästä taivaallisen musiikin pyhästä lahjasta."

Joao Cota-Robles

Seuraavana aamuna Frederic lähetti minulle sähköpostin ja sanoi: "Tämä on se päivä." Se oli helluntai. Frederic sanoi, että varhain tuona aamuna Florence Phillips, joka oli ainoa pappi, joka salli hänen tehdä työtään sfäärien enkelimusiikin kanssa ilman ehtoja, kuoli syöpään oltuaan syvässä koomassa.

Heti saatuani sähköpostin Fredericiltä, Joaon isä huusi minulle keittiöön, että katsoisin upeaa valkoista kyyhkystä, joka oli lentänyt puutarhaamme. Olemme asuneet talossamme 45 vuotta emmekä ole koskaan nähneet valkoista kyyhkystä puutarhassamme.

Frederic valmisteli laitteensa ja laittoi kaikki päälle, jotta hän olisi valmis. Kun aika oli oikea, Maria Magdaleena laajensi loistavaa olemustaan ja piti Fredericiä ja Joaoa säteilevän valonsa syleilyssä, kun Joao soitti parantavaa musiikkiaan Fredericin käsien kautta.

Joao sanoi, että tämä musiikki on koodattu parantavilla taajuuksilla, joita ihmiskunta ei ole pystynyt saavuttamaan tähän mennessä. Tämä on tehty mahdolliseksi ihmiskunnan kolminkertaisen liekin laajentumisen, Äiti Jumalamme paluun ja hänen kirkastavan jumalaisen valonsa monumentaalisen tulvan vuoksi. Hän kehotti Fredericiä ja minua tekemään musiikista korkeimman mahdollisen resoluution ihmiskunnan käyttöön. Muuten jotkut uudet parantavat soinnut saattaisivat mennä ohi.

Joao sanoi, että Taivaan komppania auttaa jokaista, joka haluaa tämän musiikin, saamaan pääsyn siihen oman tietokoneensa tai jonkun tuntemansa henkilön tietokoneen kautta. Hän sanoi, että kaikki on jumalaisessa järjestyksessä, Fredericin ja minun täytyy vain saattaa musiikki korkeimmalla mahdollisella resoluutiolla jokaisen ulottuville, joka haluaa kokea sen.

Koko Musiikkihurmio-cd kestää 62 minuuttia. Voit ladata tämän pyhän musiikin ilmaiseksi nettisivuiltani www.eraofpeace.org. Ilmainen mp3-lataus on saatavilla ilmaiseksi myös Frederic Delaruen nettisivuilla www.FredericDealrue.com.

Tämän taivaallisen musiikin eheyden suojaamiseksi siihen on tekijänoikeus Frederic Delaruella ja kaikki oikeudet pidätetään. Musiikkia ei pidä koskaan ostaa tai myydä.

Olemme myös tuottaneen musiikista 10 minuutin YouTube-videon, jotta voitte katsoa, miltä näyte siitä kuulostaa, ja voitte kertoa siitä perheenjäsenillenne ja ystävillenne, joiden tunnette ehkä kiinnostuvan tästä parantavasta lahjasta ihmiskunnalle.

www.youtube.com/PatriciaCotaRobles. Jos tämä linkki ei toimi, kopioi se nettiselaimeesi.

Ei ole mitään sattumaa, että tämä parantava musiikkilahja annetaan ihmiskunnalle tänä aikana.

Muistakaa, että olemme keskellä yhtä voimakkaimmista valotulvista, mitä olemme koskaan kokeneet. Tänä kesänä Taivaan komppania seisoo valmiina odottamassa kutsua puuttua elämäämme. Tapahtuu voimakkaita taivaallisia asetelmia, jotka auttavat meitä päästämään irti käyttäytymismalleista, jotka ovat pitäneet meitä jumissa ihmisen toimimattomissa väärinluomuksissa. Tämä on uskomattoman voimallista ja pyhää aikaa. Tässä kuussa meillä on kolme pimennystä ja kesäkuun päivänseisaus, joista jokainen antaa ainutlaatuisen tilaisuuden ihmiskunnalle lisätä maailmaan valoa, kun viitoitamme tietä sille jumalaisen rakkauden ennenkuulumattomalle tulvalle, mikä varmistetaan fyysisellä tasolla jokaisen ihmisen sydänliekin kautta 13.-18.8.2011. Yksityiskohtia tästä tapahtumasta saatte nettisivuiltani klikkaamalla laatikkoa, missä lukee "25th Annual World Congress on Illumination".

Jokainen näistä asetelmista rakentuu edelliselle valotulvalle, mikä sinkoaa maapallon ja kaiken sen elämän ylemmäs evoluutiospiraalissa. Tämä siirtää meitä kvanttihypyn kohti perimmäistä tavoittamme ylösnousta jumalaisen rakkauden ja yhtenäistietoisuuden viidennen ulottuvuuden taajuuksiin.

1.6.2011 - uudenkuun auringonpimennys
15.6.2011 - täysikuun kuunpimennys
21.6.2011 - päivänseisaus
1.7.2011 - uudenkuun auringonpimennys

13.-18.8.2011 - varmistetaan ihmiskunnan vastikään luotu jumalaisen rakkauden planeettaperuste maapallon fyysiselle tasolle jokaisen ihmisen juuri laajentuneen sydänliekin kautta

Patricia Cota-Robles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

14.5.2012 - TOUKOKUU 2012 ON ERITTÄIN VOIMAKAS KUUKAUSI

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:22

TOUKOKUU 2012 ON ERITTÄIN VOIMAKAS KUUKAUSI

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
14.5.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Toukokuu 2012 on poikkeuksellisen voimakas kuukausi ja ihmisten elämässä tapahtuvien kaikkien haasteiden myötä se on meille todellinen tilaisuus vaikuttaa positiivisesti ihmisiin kaikkialla. Voimme hyödyntää yksilöinä ja kollektiivisesti tämän hämmästyttävän valotulvan omaksi, perheemme ja koko ihmiskunnan hyödyksi.

Tällä hetkellä ihmiskunta saa sen maksimimäärän apua korkealta, minkä kosminen laki sallii. Tämä merkitsee, että sinulla ja minulla on nyt kyky kasvattaa sitä valoa, mitä lisäämme maailmaan ennenkuulumattomilla tavoilla.

Kun keskityt ikuiseen nyt-hetkeen, arvokas valosi kudotaan lisäämään niiden valoaktiviteettien vauhtia, mitä tapahtuu tässä kuussa ja vuoden 2012 jäljellä olevissa kuukausissa. "Minä olen" -olemuksesi ja Taivaan komppania vahvistaa tänä aikana ponnistelusi tuhatkertaiseksi. Haluan kiittää sinua halukkuudestasi kutsua Jumalan valoa omasta ja KOKO ihmiskunnan puolesta. TIEDÄ, että Jumalan valo on AINA voitokasta ja SINÄ olet tuota valoa.

Lue tämä koko artikkeli sydän ja mieli avoimena. Tämä on kosminen hetki, mihin olemme kaikki valmistautuneet aioneita. Ei ole mitään sattumaa, että "minä olen" -olemuksesi veti tämän informaation tietoisuuspiiriisi. Sinulla on oleellinen rooli esitettävänä tässä jumalaisen suunnitelman kehittymisessä. Kun luet tätä taivaallista jakamista Taivaan komppanialta, hengitä sisään ja ulos syvään ja rytmisesti. Pyydä "minä olen" -olemustasi yhdistämään sydämesi ja mielesi Isä/Äiti Jumalamme sydämeen ja mieleen ja jokaisen maapallon miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemukseen.

Keskitettynä tietoisuutena ja jumalaisten aikomusten kera tarjoudumme kupiksi, pyhäksi graaliksi, jonka kautta Jumalan valoa virtaa transformoimaan maata, sen ihmisiä, hallituksia ja kaikkea tällä planeetalla kehittyvää elämää, planeetan uuden jumalaisen rakkaustarkoituksen täydellisyyteen.

Toukokuu on aina hyvin henkistä ja voimallista aikaa, mutta tänä vuonna meillä on vielä voimallisempi tilaisuus hyödyntää sitä lisävaloa, mikä siunaa planeettaa. Toukokuussa tapahtuu useita valoaktiviteetteja.

Toukokuun 1. päivä tunnetaan Saint Germainin ylösnousemuspäivänä. Joka vuosi tuona päivänä Saint Germain ja joukko enkeleitä jotka liittyvät violettiin liekkiin, siunaavat maata Jumalan äärettömän täydellisyyden violetin liekin valtavalla tulvalla.

Toukokuussa myös Äiti Maria avaa Tahrattoman sydämen temppelinsä sisäulottuvuuksissa. Jokainen sielu joka hedelmöitetään toukokuun 1. päivästä seuraavan vuoden huhtikuun 30. päivään, vedetään Äiti Marian temppeliin. Kun he ovat siellä, hän auttaa jokaisen "minä olen" -olemusta valmistelemaan sydänmaljan, mikä sisältää heidän kolmikertaisen liekkinsä tulevan ruumiillistuman aikana.

Härän täysikuu on yksi valoaktiviteetti, mikä tapahtuu yleensä toukokuussa. Tuota täysikuuta vietetään Wesak-juhlana, mikä kunnioittaa Buddhan syntymää ja valaistumista sekä ihmiskunnan siirtymistä valaistuneeseen tietoisuuteen.

Hetken kiireisyyden vuoksi toukokuussa 2012 on useita muita valolahjoja, jotka siunaavat kaikkea elämää tällä suloisella maapallolla. Saint Germain ja violetin liekein enkelijoukot eivät ainoastaan lisää Jumalan äärettömän täydellisyyden violetin liekin tulvaa 1.5., vaan he myös vapaaehtoisesti kylvettävät planeettaa ja kaikkea sen elämää violetin liekin UUSILLA solaaritaajuuksilla, jotka ylittävät kaiken aiemmin kokemamme.

Violetin solaaritulen lahja lisääntyy päivittäin ja tunneittain vuoden 2012 lopun ajan. Tämä on jumalainen armolahja, mikä auttaa tien selvittämisessä jumalaisen rakkauden uudelle renessanssille, mikä tapahtuu Harmonisen yhdentymisen 25. vuosipäivänä 11.-16.8.2012, ja se valmistelee myös maanpäällisen elämän jokaisen atomi- ja aliatomihiukkasen ja -aallon vastaanottamaan sen monumentaalisen valotulvan, mikä tapahtuu 12.-21.12.2012.

Toukokuun 5. päivä meillä oli Wesak-täysikuu, mitä pidettiin myös superkuuna, koska kuu oli tuolloin lähimpänä maata tänä vuonna. Tämä tekijä vahvisti Wesakin lahjoja. Tuo päivä kantoi myös numerologista taajuutta 5-5-5, koska 2012 on viitosvuosi. Oli monia maailmanlaajuisia meditointeja ja kokoontumisia, jotka hyödynsivät tämän harvinaisen taajuuden.

Numerologisesti "viisi" on uudistumista kaikilla tasoilla ja uuden elämän syntymää. Se on numero, joka kantaa vapauden, muutoksen ja uusien tilaisuuksien impulssia. "Viisi" on jumaluuden viidennen solaariaspektin taajuus, mikä kaikuu valaistun totuuden, parantamisen, keskittämisen ja pyhittämisen jumalaisia taajuuksia. Superkuu ja kolmoispäivämäärä vahvistivat kovasti kaikkia näitä taajuuksia. Valo näistä tapahtumista sykkii edelleen maanpäällisen elämän jokaisen hiukkasen läpi ja ympäri ja jatkaa meidän siunaamistamme koko toukokuun.

Kuten mainitsin, Äiti Maria on yksi hyvin voimallinen valo-olento, mikä liittyy mystiseen toukokuuhun. Joka vuosi toukokuun ajan Äiti Marian Tahrattoman sydämen temppeli on auki sisäulottuvuuksissa. Tänä vuonna Äiti Maria vie ihmiskunnan askeleen pidemmälle Jumalan jumalaisen rakkauden taajuuksiin voimistamalla sitä pyhää lahjaa, minkä hän antoi jokaiselle meistä viime vuonna.

Toukokuun ajan "minä olen" -olemuksemme saattaa jokaisen meistä Äiti Marian Tahrattoman sydämen temppeliin, kun olemme yöllä hienokehossamme. Kun olemme siellä, Äiti Maria työskentelee "minä olen" -olemuksemme kanssa ja auttaa kuolematonta ja voitokasta kolminkertaista liekkiä sydämessämme valmistautumaan vastaanottamaan niitä viidennen ulottuvuuden uusia solaaritaajuuksia, joihin ylösnousemme.

Viime toukokuussa Äiti Maria auttoi "minä olen" -olemustamme laajentamaan kolminkertaista liekkiämme, kunnes jumaluutemme tuo osa palasi alkuperäiseen jumalaiseen potentiaaliinsa ja kietoi sisäänsä fyysisen, eteerisen, mentaalisen ja tunnekehomme.

Tänä vuonna Äiti Maria voimistaa kolminkertaisen liekkimme kykyä sisäistää solaarivalon korkeampia taajuuksia ilman, että se vahingoittaa maakehomme solurakennetta. Tämä tapahtuu jokaisen miehen, naisen ja lapsen valmistelemiseksi maan päällä siihen ennenkuulumattomaan solaarivalolisäykseen, mikä tulvii planeetalle Harmonisen yhdentymisen 25. vuosipäivänä 11.-16.8.2012. Tuolloin käynnistämme uudelleen ne täydellisyysmallit, jotka on ladattu planeetan uudesta jumalaisesta rakkaustarkoituksesta.

Kun tämä valon sisäänvirtaus tapahtuu, ihmisten "minä olen" -olemus aktivoi vastaleimatut geenikoodaukset DNA:mme 12 solaarisäikeessä. Tämä sallii meidän synnyttää uuden rakkausrenessanssin maapallolle ja kaikelle sen päällä kehittyvälle elämälle.

Jokainen meistä on valmistautunut tähän upeaan tapahtumaan aioneita. Tämän kehittyvän Jumalan suunnitelman kriittinen osa selvittää tietä, jotta jokainen mies, nainen ja lapsi pystyy pitkässä juoksussa ottamaan takaisin jumalaisen syntymäoikeutensa Jumalan rakkaana lapsena. Sitten jokainen meistä kanssaluo helposti täyttymyksellisen ja iloisen elämän. Tämä jumalaisen armon ja väliintulon armelias teko lisää dramaattisesti kykyämme olla se jumalaisen rakkauden tehokas voima, mikä meidän oli aina tarkoitus olla.

Toukokuun 13. päivä oli äitienpäivä monissa maissa ympäri maailmaa. Kun miljoonat ihmiset keskittyvät rakkauteen äitiään kohtaan, luodaan kollektiivinen tietoisuusmalja, minkä kautta Äiti Jumalan, Pyhän Hengen, valoa virtaa siunaamaan kaikkea elämää.

Toukokuun 20. päivä koemme erittäin voimakkaan uuden kuun auringonpimennyksen ja 4.6. voimakkaan täydenkuun kuunpimennyksen. Nämä kaksi taivaallista tapahtumaa kohottavat meitä lisää valoon, valmisteluna suurimpaan jumalaisen rakkauden tulvaa, mitä olemme koskaan kokeneet. Tuo jumalaisen rakkauden tulva tapahtuu Venus-transiitin viime vaiheen aikana 5.-6.6.2012.

Venusta on aina pidetty rakkauden planeettana. Tämä ei ole vain romanttista liioittelua. Venus todella heijastaa Isä-Äiti Jumalamme jumalaisen rakkauden täyttä liikevoimaa kaikille planeetoille aurinkokunnassamme.

Joka 104. vuosi Venuksen jumalainen rakkauskylpy maapallolle voimistuu kovasti sen tapahtuman kautta, joka tunnetaan Venus-transiittina. Se aikana Venus kulkee maan ja auringon välistä ja tapahtuma kestää 6-7 tuntia. Kun Venus ylittää auringon "kasvot", solaarivalotaajuudet laajentavat eksponentiaalisesti Venuksen kykyä säteillä valoa maan päälle. Tämä jumalaisen rakkauden lisääntynyt tulva ankkuroidaan puhtaaseen ytimeen kallisarvoisen elämänenergian joka elektronissa maan päällä.

Venus-transiitti tapahtuu kahdessa osassa. Ensimmäisen transiitin jälkeen Venuksen rakkaus kerää vauhtia elämän joka hiukkasessa maan päällä. Tämä valmistelee elämän jokaista osaa siihen jumalaisen rakkauden voimistuneeseen tulvaan, mikä kylvettää planeettaa transiitin toisen vaiheen aikana. Venus-transiitin toinen osa tapahtuu siitä täsmälleen kahdeksan vuoden miinus kahden päivän päästä.

Ajankohtaisen Venus-transiitin ensimmäinen vaihe oli 8.6.2004. Tuosta saakka Venuksen rakkaus on kerännyt vauhtia pehmentäen ihmisten sydäntä ja mieltä ja parantanut kovasti heräämistä, mitä tapahtuu ympäri maailmaa.

Meillä on 6.6.2012 transiitin toinen vaihe. Sen verrattoman heräämisen vuoksi mitä maan päällä on tapahtunut 8.6.2004 jälkeen, tämä valotulva sinkoaa ihmiskunnan ja planeetan uuden jumalaisen rakkaustarkoituksen sellaiseen asemaan, mikä synnyttää jumalaisen rakkausrenessanssin maan päälle. Tämän lähestyvän tapahtuman Jumalanvoitokkaan onnistumisen myötä ihmiskunta siirtyy korkeampaan tietoisuustilaan, jumalaiseen rakkaustietoisuuteen mikä ilmentyy uudeksi päiväjärjestykseksi maaplaneetalle.

Tämä ennenkuulumaton tapahtuma on Harmonisen yhdentymisen 25. vuosipäivänä 11.-16.8.2012. Tämä on kriittinen valmisteluaskel ennen sitä valohyökyä, mikä kylvettää maapalloa päivänseisauksessa 21.12.2102.

Meidän on vaikeaa todella ymmärtää sen suuruutta, mitä tämä merkitsee maapallolle ja sen kaikelle elämälle. Mutta valo-olennot ovat sanoneet, että tuosta hetkestä eteenpäin uuden maan täydellisyysmallien fyysinen ilmentyminen alkaa tapahtua konkreettiseksi todellisuudeksi. Tämä on taivas maan päällä, minkä luomme "minä olen" -olemuksemme kautta. Nämä uuden maan mallit heijastavat ihmiskunnan ykseyttä ja kaiken elämän kunnioittamista.

Jumalainen suunnitelma

Tämän Jumalan suunnitelman monumentaalisen osan suorittamiseksi Isä-Äiti Jumala ja Taivaan komppania pyytää meitä yhdistämään sydämenne, päämme ja kätemme sen maailmanlaajuisen tapahtuman aikana, mikä tapahtuu 11.-16.8.2012.

On monia erilaisia tapoja, joilla voimme punoa valomme täksi Jumalan suunnitelmaksi. Kiinnitä tarkkaa huomiota tilaisuuksiin, joita sinulle esitellään. Pyydä "minä olen" -olemukseltasi opastusta ja pyydä tätä oman jumaluutesi ihmeellistä aspektia viitoittamaan tietä, jotta pystyt toteuttamaan sydämesi kutsun.

Kuten ehkä tiedät, Havaijin saaret ovat Lemurian mantereen jäänteitä. Alkuimpulssi ihmiskunnan lankeamiseen armosta tapahtui Lemurialla aioneita sitten. Harmonisesta yhdentymisestä saakka elokuussa 1987 Havaijin saaret ovat esittäneet kriittistä roolia ihmiskunnan armosta lankeamisen haitallisten vaikutusten peruuttamisessa ja Äiti Maan parantamisessa. Monilla ihmisillä jotka ovat ruumiillistuneena tällä hetkellä, on yhteyksiä Lemuriaan. He käsittävät olevansa täällä nyt parantamassa niitä julmuuksia, joita aiheutui tuolla mantereella, silloin kun ihmiskunta putosi erillisyyden ja kaksinaisuuden kuiluun.

Kauain saari tunnetaan Puutarhasaarena. Tämä saari sisältää eteerisissä tiedostoissaan tahrattoman käsitteen tai jumalaisen suunnitelman Äiti Maan keholle. Tämä on sitä turmeltumatonta kauneutta, mitä Äiti Maa ilmaisi ennen putoamista. Se on sitä vehmasta loistoa, mihin olemme aina viitanneet Eedenin puutarhana.

Kauain eteeriset tiedostot sisältävät myös jumalaisen potentiaalin arkkityypit siitä, mitä Äiti Maa ilmaisee, silloin kun se ylösnousee oikeutetulle paikalleen viidennen ulottuvuuden evoluutiospiraalissa ja pukee ylleen uuden solaaritodellisuutensa saumattoman asun.

Elokuussa tapahtuvaa Jumalan suunnitelman taianomaista osaa varten Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania ovat pyytäneet meitä järjestämään tilaisuuden niille omistautuneille ihmisille ympäri maailmaa, jotka ovat valmiita työskentelemään Taivaan komppanian kanssa ja palvelemaan sijaisina koko ihmiskunnan puolesta.

Yhdessä nämä epäitsekkäät vapaaehtoiset ihmiset kanssaluovat mahtavan transformoijan, jonka kautta Jumalan valoa virtaa sinkoamaan siihen ihmiskunnan ja planeetan uuden jumalaisen rakkaustarkoituksen valotaajuuteen, mikä muodostaa rakkausrenessanssin kaikelle elämälle tällä siunatulla planeetalla.

Sitten jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemuksen kautta ihmiskunta siirtyy korkeampaan tietoisuustilaan muodostaen jumalaisen rakkauden uudeksi päiväjärjestykseksi maaplaneetalle.

Tämä kokoontuminen tapahtuu 11.-16.8.2012 Kauain ihastuttavan kauneuden syleilyssä Havaijin saarilla. Tämän tilaisuuden "välikappale" on 26. Maailman vuosittainen valaistumiskongressi.

Kuuntele sydäntäsi - kutsuhuuto kaikuu nyt Isä-Äiti Jumalamme sydämestä kutsuen apuasi tähän pyhään hankkeeseen. Vastaa siihen sisäisen opastuksesi mukaisesti. Tiedä, että aina kun vapaaehtoisesti palvelet Jumalan instrumenttina ihmiskunnan ja kaiken maan päällä kehittyvän elämän puolesta, taivaan tulvaportit avautuvat tukemaan sinua ja auttamaan tien viitoittamisessa osallistumistasi varten.

On kriittistä, että valotyöntekijöitä ympäri maailmaa on fyysisesti läsnä kehittyvän Jumalan suunnitelman tässä osassa. Kaikki valotyöntekijät jotka ovat valmistautuneet palvelemaan tällä upealla tavalla ihmiskunnan ja kaiken elämän puolesta tällä suloisella maapallolla, tietävät sydämensä sisäisten yllytysten kautta, keitä he ovat. Luota sisäiseen opastukseesi. Valoasi tarvitaan nyt!

Niiden lisäksi, jotka inspiroituvat olemaan fyysisesti läsnä Kauailla, on ihmisiä, jotka liittyvät mukaan tietoisuudessa valopisteistä ympäri maailmaa. Nämä omistautuneet sielut heijastavat sydänliekkinsä kautta virtaavaa valoa siihen valoportaaliin, mihin epäitsekkäät vapaaehtoiset ovat fyysisesti kerääntyneet Kauaille, Havaijille. Näin yhteisponnistuksemme laajentuvat tuhat kertaa tuhatkertaisiksi.

Jokainen ihminen on oikeassa ja täydellisessä paikassaan. Tämän Jumalan suunnitelman mikään osa ei ole tärkeämpi toista. Se on tärkeää, että me kukin reagoimme niin, mitä "minä olen" -olemuksemme opastaa meitä tekemään.

Meidän on luotettava ja tiedettävä, että jos meitä opastetaan olemaan fyysisesti läsnä Kauain saarella, niin "minä olen" -olemuksemme ja Taivaan komppania auttaa meitä ja viitoittaa tietä. Tämä pätee riippumatta siitä, tarvitsemmeko apua ajassa, rahassa, energiassa vai rohkeudessa suorittaa jumalaisen tehtävämme tämä osa.

Taivaan komppania on pyytänyt meitä järjestämään tämän monumentaalisen tapahtuman kauniissa ja parantavassa paikassa, jotta ne epäitsekkäät vapaaehtoiset ihmiset jotka uhrautuvat palvelemaan tällä tavalla, näkevät todella vilahduksen taivaasta maan päällä. Haluan vakuuttaa, että tämä on elämää transformoiva kokemus sinulle. Upein tavoin elämäsi ei ole enää entisensä sen jälkeen.

Tämä pyhä konklaavi on taivaallinen kokemus kaikille osallisille. Joka päivä kun menestyksekkäästi toteutamme Jumalan suunnitelman yhden vaiheen, valo-olennot paljastavat seuraavan vaiheen meille. Kun menemme eri valoaktiviteettien läpi Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppanian jumalaisessa opastuksessa, tehtävämme suoritetaan voitokkaasti.

Uuden maan täydellisyysmallit alkavat ilmentyä fyysisesti konkreettiseksi todellisuudeksi ja Jumalan valo sinkoaa ihmiskunnan ja planeetan uuden jumalaisen rakkaustarkoituksen valotaajuuteen, mikä muodostaa valorenessanssin kaikelle elämälle tällä siunatulla planeetalla.

Kun astut valoportaaliin Kauailla, resonoit Eedenin puutarhan eetteritiedostojen upean säteilyn kanssa ja alat muistaa, kuka olet ja miksi olet maan päällä tänä merkittävänä aikana.

Maailman valaistumiskongressi on todella elämää transformoiva tapahtuma, mikä antaa sinulle tilaisuuden tavata vanhoja ystäviä ympäri maailmaa, joiden kanssa olet palvellut aionien ajan. Valontekijätoverit yhdistävät sydämensä kanssasi ja tukevat sinua monumentaalisessa valopalveluksessasi.

Jumalan suunnitelma mitä meidät kutustaan toteuttamaan, täytetään myriadien valoaktiviteettien kautta. Meihin liittyy sisätasoilla Solaarilogos auringoista aurinkojen tuolta puolen, koko Taivaan komppania, kaikkien ihmisten "minä olen" -olemus, jumalainen älykkyys mikä ohjaa luonnonvoimia ja enkelijoukot kautta äärettömyyden.

Koko universumi tukee meitä tässä pyhässä hankkeessa. Valo-olennoille on annettu lupa auttaa meitä taianomaisilla tavoilla, mutta valotyöntekijät maan päällä ovat hallitseva voima, mikä ilmentää Jumalan suunnitelman fyysisesti.

Vastuumme on valtava, mutta kun liitämme sydämemme yhteen, meillä on ehdottomasti kyky menestyä Jumalanvoitokkaasti.

Mene hetkeksi sydänliekkisi jumaluuteen ja koe se pakahduttava kiitollisuus ja rakkaus, mitä virtaa valojoukoilta taivaallisista ulottuvuuksista. Tunne se syvä arvostus, mitä he lähettävät sinulle halukkuudestasi palvella ihmiskuntaa tällä kriittisellä hetkellä tämän suloisen maapallon evoluutiossa. Olemme mittaamattoman siunattuja kyetessämme auttamaan kaikkea maan päällä kehittyvää elämää tällä ihmeellisellä tavalla.

Jos tunnet sydämessäsi kutsun osallistua 26. Maailman vuosittaiseen valaistumiskongressiin, mene nettisivuillemme www.eraofpeace.org. Sieltä löydät kaiken informaation, mitä tarvitset osallistuaksesi tähän tapahtumaan.

Jos et tunne sydämessäsi kutsua olla fyysisesti Kauailla, tiedä, että tämä on maailmanlaajuinen tapahtuma ja voit punoa suurenmoisen valosi valomaljaamme mistä tahansa, missä olet maan pinnalla.

Jumalan siunausta halukkuudellesi olla avoin ovi sille valotulvalle, mikä nostaa ihmiskunnan tietoisuutta ja luo rakkausrenessanssin kaikelle elämälle tällä siunatulla planeetalla.

Valo-olennot opastavat meitä askel askeleelta elokuun tapahtumaan johtavien kuukausien aikana. Jaan informaatiota sähköpostiartikkeleilla, joiden vastaanottajaksi voit ilmoittautua nettisivuillamme.

Sen opastuksen lisäksi mitä saamme Taivaan komppanialta, jokaisen meidän "minä olen" -olemus opastaa meitä omissa ainutlaatuisissa valmisteluissamme. Pyydä apua ja pysy kuuntelevan armon tilassa koko ajan. Tämä on hämmästyttävä tilaisuus meille jokaiselle lisätä valoa maailmaan.

Lahja korkealta

Taivaan komppania on antanut työkaluja, jotka auttavat meitä siirtymään näiden hämmästyttävien ja monumentaalisten aikojen läpi. Seuraavassa on linkki uuteen YouTube-videoon, mikä auttaa meitä kaikkia kovasti ilmentäessämme planeetan uuden jumalaisen rakkaustarkoituksen täydellisyysmalleja www.youtube.com/watch?v=raiYEwnK2yA.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

11.11.2012 - PIDÄ PINTASI - TÄSSÄ SITÄ MENNÄÄN!

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:23

PIDÄ PINTASI - TÄSSÄ SITÄ MENNÄÄN!

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
11.11.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kiinnittäkää turvavyönne. Olemme valmistautuneet tähän kosmiseen hetkeen elämien ajan. Tietäkää, että tämän hämmästyttävän kyydin lopputulos on loistava. Muistakaa, että teillä on jos sisällänne kaikki, mitä tarvitsette Jumalan suunnitelman tämän osan toteuttamiseen. Menkää sydämeenne ja pyytäkää korkeimman elävän Jumalan pyhästä paikasta "minä olen" -olemustanne paljastamaan teille maapallolla tänä aikana ne suuret tilaisuudet, jotka sallivat teidän lisätä maailmaan valoa.

Seuraavien kuuden viikon aikana koemme useita voimakkaita valotulvia, jotka pystyvät siirtämään maapallon ja kaiken tällä planeetalla asuvan elämän kvanttihypyn eteenpäin valossa. Jotta tämä tehtäisiin Jumalan voitokkaasti, tämä valo on vedettävä fyysiselle tasolle ihmisten sydänliekin kautta. Tämä merkitsee sinua ja minua!

Näiden tapahtumien onnistuminen luo tarvittavan katalyytin, mikä johtaa uuden maapallon syntymiseen koko häikäisevässä loistossaan. Tämä syntymä tapahtuu syyn ulottuvuuksissa maapallon ollessa linjassa Linnunradan galaktisen ytimen kanssa, mikä tapahtuu päivänseisauspäivinä 21.-22.12.2012. Vaikkemme koekaan uutta maapalloa täydellisenä päivittäisessä elämässämme 23.12., Taivaan komppania haluaa meidän ymmärtävän, että silloin kun jokin on tapahtunut syyn ulottuvuuksissa, mikään ei voi estää sitä ilmentymästä lopulta seurauksien maailmaan. Ainoa muuttuja on, miten kauan se kestää, ja se riippuu sinusta ja minusta ja kaikista muista ihmisistä maan päällä.

Uuden maan täydellisyysmallit on vedettävä fyysiselle tasolle, seurauksien maailmaan, maan päällä asuvien Jumalan poikien ja tytärten ajatusten, sanojen, tunteiden, tekojen ja uskomusten kautta. Näihin malleihin sisältyy sekä Jumalan rakkauden uuden planetaarisen syyn että Jumalan rakkauden vastasyntyneen renessanssin arkkityypit. Uuden maan toimintamalli heijastaa sitä syvällistä totuutta, että "olemme yhtä kaiken elämän kanssa" eikä ole mitään erillisyyttä. Se sisältää myös toimivia ratkaisuja, mitkä sallivat ihmisten reagoida jokaiseen tilanteeseen maan päällä kaikkea elämää kunnioittaen.

Kerron lyhyesti teille eri valotulvien jumalaisen aikomuksen ja sen tilaisuuden, mikä meillä on lisätä valoa maailmaan näiden tapahtumien aikana, niin kuin meille ovat paljastaneet valo-olennot Valaistuneen totuuden ulottuvuuksista. Tämän informaation lisäksi "minä olen" -olemuksesi paljastaa sinulle sen osan suunnitelmaa, mikä sinut on valmisteltu toteuttamaan tällä ennenkuulumattomalla hetkellä maan päällä. Ollaksesi se avoin ovi tälle valotulvalle, mikä sinun on määrä olla, sinun on kriittistä pysyä kuuntelevan armon tilassa ja reagoida sisäisen opastuksesi mukaisesti.

Ensimmäinen askel tässä 40 päivän prosessissa on tänään valotulva, mikä tapahtuu joka vuosi 11.11., klo 11:11. Tänä vuonna koemme se valon poikkeuksellisen laajentumisen, mikä ankkuroitiin viime vuonna puhtauden ytimessä, kallisarvoisen elämänenergian jokaiseen elektroniin maan päällä. Se tapahtui 11:11:11-juhlissa marraskuussa 2011. Tämä valotulva aktivoi ihmisten käpylisäkkeen ja käynnisti alkuimpulssin maan ylösnousemuksessa uuteen viidennen ulottuvuuden solaaritodellisuuteensa. Tuo tapahtuma laajensi suuresti Jumalan rakkauden uutta planetaarista syytämme. Tämän Jumalan suunnitelman osan onnistuminen viitoitti tietä sille Jumalan rakkauden renessanssin syntymiselle, mikä tapahtui Harmonisen yhdentymisen 25. vuosijuhlan aikana elokuussa 2012.

Yksitoista on mestariluku, mikä heijastaa fyysisen transformoitumista jumalaiseksi. Jokaisella maan päälle ruumiillistuneella miehellä, naisella ja lapsella on pyhä geometria 11 ja 11:11 ja 11:11:11 koodattuna RNA- ja DNA-rakenteen jumalaiseen potentiaaliin. "Minä olen" -olemuksemme aktivoi nämä koodit, kun kuljemme ylösnousemusprosessimme eri vaiheiden läpi. Seuraavien kuuden viikon aikana "minä olen" -olemuksemme aktivoi nämä koodit uudella ja syvällisellä tavalla. Tämä nopeuttaa jumalaista alkemiaa ihmisen transformoitumisessa hiilipohjaisesta planeettaolennosta kristallipohjaiseksi solaarivalo-olennoksi. Tätä aktivointia voimistavat kovasti tässä kuussa tapahtuvat auringon- ja kuunpimennykset.

Koemme 13.11.2012 erittäin voimakkaan uudenkuun auringonpimennyksen. Valo mitä virtaa maapallolle tämän taivaallisen asetelman kautta, parantaa maapallon ylösnousemusta uuteen solaaritodellisuuteensa. Solaarisen tiedoston pitäjäkristalleja, joita laitettiin maan kristalliverkkojärjestelmään valotulvassa 11.11.11, ja niitä Jumalan äärettömän ja täydellisyyden viidennen ulottuvuuden solaarisen violetin liekin uusia taajuuksia, jotka Saint Germain ja hänen Violetin liekin joukkonsa varmistivat maan päälle toukokuussa 2012, vahvistetaan tuhatkertaiseksi tämän auringonpimennyksen aikana. Tämä sallii sen välttämättömän maapallon puhdistamisprosessin, mitä elementaalikunta on suorittanut, liikkua eteenpäin lempeämmin.

Katastrofi mikä tapahtui USA:ssa Sandy-hurrikaanin aikana, oli sydäntä särkevä, mutta tuossa voimakkaassa puhdistumisprosessissa selvinneiden ihmisten määrä oli Jumalan armoteko. Positiivinen asia mikä näyttää aina tapahtuvan maailmassa tällaisen tragedian aikana, on, että ihmiset kaikkialla palaavat siihen sisäiseen tietoon, että olemme yhtä eikä ole mitään erillisyyttä. Myös vähiten todennäköisimmät ihmiset avaavat sydämensä ja rakastaen, myötätuntoisena ja aidosti välittäen kurkottavat auttamaan sisariaan ja veljiään ihmisperheessä. Näissä tuskallisissa tilanteissa ihmiset ympäri maailmaa kutsuvat Jumalan valoa niiden puolesta, jotka kärsivät, mikä antaa Taivaan komppanialle luvan puuttua tilanteeseen upeilla tavoilla. On suuri etu eikä mitään sattumaa, että astumme tähän tärkeään Jumalan suunnitelman vaiheeseen ihmisten sydänten ollessa täysin auki kaikkialla.

Auringonpimennyksen jälkeen valo kerää vauhtia, kunnes koemme täydenkuun kuunpimennyksen 28.11.2012. Tuon vauhdinkeräämisen keskellä juhlimme USA:ssa 22.11. kiitospäivää. Kun miljoonat ihmiset kääntävät samanaikaisesti huomionsa ihmisiin, paikkoihin, olosuhteisiin ja asioihin, joista he ovat kiitollisia elämässään, se saa aikaan kollektiivisen tietoisuuskupin, mikä sallii jumalaisen kiitollisuuden laajentua, laajentua ja laajentua kaiken elämän kautta tällä suloisella maapallolla. Tämä kiitollisuuden laajentuminen voimistaa kovasti kuunpimennyksen positiivisia vaikutuksia.

Kuunpimennys 28.11. laajentaa sekä ihmiskunnan että Äiti Maan avointa sydänenergiaa. Tämä sallii jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen vetää puoleensa tehokkaammin täydellisyysmalleja Jumalan rakkauden vastasyntyneestä renessanssista syyn ulottuvuuksissa. Tämä viitoittaa tietä niille voimallisille valoaktiviteeteille, joita tapahtuu joulukuussa.

Joulukuun 12. päivä, 2012 (12:12:12) Äiti Jumalamme - Pyhä Henki ja jumaluuden feminiinipuolet ympäri luomakuntaa - hengittävät maan kristalliverkkojärjestelmään Jumalan kirkastavan rakkauden korkeimpia taajuuksia, mitä elämä tällä planeetalla kykenee kestämään. Niiden monumentaalisten valotulvien vuoksi, joita on tapahtunut useiden vuosikymmenten aikana ja erityisesti uuden vuosituhannen sarastuksesta saakka, tämä on Jumalan rakkauden suurin tulva, mitä ihmiskunta on koskaan kokenut.

Yli 500 vuotta joulukuun 12. päivää on juhlittu Meksikossa ja koko Keski- ja Etelä-Amerikassa Neitsyt Guadalupen juhlapäivänä. Tämä Äiti Marian aspekti on symboloinut miljoonille ihmisille jumalaisen feminiinisyyden, Äiti Jumalamme paluuta. Äiti Jumalamme ja hänen puolestapuhujansa jotka edustavat jumalaista feminiinisyyttä koko luomakunnassa, kanssaluovat 12.12.12 Jumalan rakkauden voimakentän, mikä kietoo sisäänsä jokaisen elämän atomi- ja aliatomihiukkasen ja aallon sekä kaiken tilan elämän hiukkasten ja aaltojen välissä. Tämä voimakenttä vahvistaa Jumalan rakkauden moniulotteista ja monipuolista kohtua ja synnytyskanavaa, mikä varmistaa maapallon turvallisen siirtymisen ylös evoluutiospiraalia ja uuden maapallon syntymisen syyn ulottuvuuksiin.

Valo-olennot tietävät, että useimmissa tilanteissa tämä informaatio ylittää rajallisen mielemme ymmärryksen. Mutta he vakuuttavat, että jokaisen meidän "minä olen" -olemus ymmärtää suuremman kuvan siitä, mitä tapahtuu tällä planeetalla. He sanoivat, että valon lisääminen maailmaan tämän ihmeen aikana, kun aikakausi muuttuu ja uusi maapallo syntyy koko komeudessaan, on täsmälleen sitä, miksi vapaehtoisesti ruumiillistuimme maan päälle tällä kertaa.

Auttaa, kun muistaa sen todellisuuden, mitä Taivaan komppania on kerrannut meille uudestaan ja uudestaan. He ovat kertoneet meille, että Jumalan tyttärinä ja poikina olemme moniulotteisia olentoja, jotka ovat monilla tietoisuustasoilla samanaikaisesti. He ovat sanoneet, että fyysinen taso jota pidämme hyvin konkreettisena ja todellisena, on itse asiassa vähiten todellinen kaikista ulottuvuuksista, joissa olemme, ja että maapallon fyysinen taso heijastaa aivan viimeisenä niitä muutoksia, joita ihmiskunta kanssaluo syyn ulottuvuuksissa.

Joulukuun 12. päivän tapahtumat ovat viimeiset askeleet valmistelussa, mikä johtaa joulukuun päivänseisaukseen ja uuden maapallon syntymään 21.12.2012. Nämä kaksi päivämäärää kaikuvat mestarilukua 11 - 1+2+1+2+2+0+1+2 ja 2+1+1+2+2+0+1+2 - numerotaajuus fyysisen transformoitumiselle jumaluudeksi. Eikö Jumala olekin hauska?

Joulukuun 21.-22. päivä maapallo asettuu linjaan Linnunradan galaktisen ytimen kanssa. Tämä avaa valoportaalin, mikä ulottuu kaikkitietävästä, kaikkialla läsnolevasta ja kaikkivoivasta Isä-Äiti Jumalastamme - kosminen "minä olen", kaikki mitä on - jumalaiseen impulssiin, mikä sykkii maan keskuksessa. Tämä valotulva virtaa Jumalan kaikenkattavan jumalaisen matriisin läpi siunaamaan elämän jokaista hiukkasta tällä planeetalla. Tämä jumalainen matriisi on Isä-Äiti Jumalamme keho, missä koko luomakunta elää, liikkuu, hengittää ja on. Tämä valotulva aloittaa prosessin, mikä synnyttää uuden maan syyn ulottuvuuksissa. Tämä on maapallon uusi alku.

Tuosta hetkestä eteenpäin Jumalan rakkauden planeettasyymme ja Jumalan rakkauden renessanssimme mallit virtaavat helposti maan mentaali- ja tunnekerroksiin. Ihmiskunta pystyy helposti yhdistymään näihin täydellisyysmalleihin ja ajatustemme, sanojemme, tunteidemme, tekojemme ja uskomustemme kautta tuomme ne ilmentyneeseen muotoon. Nämä mallit sisältävät toteuttamiskelpoisia ratkaisuja kaikkiin ihmisen luomiin ongelmiin maan päällä.

Uuden maan syntyminen nopeuttaa myös vastahankaisimpien sielujen heräämistä ja aiheuttaa näin muutoksen jokaisen energiassa, värähtelyssä ja tietoisuudessa. Tämä muutos heijastaa uutta ymmärrystä, että kaikki elämä on keskenään yhteydessä ja toisistaan riippuvaista. Nämä kalliit sielut alkavat oivaltaa, että se mikä vaikuttaa yhteen elämän osaan, vaikuttaa koko elämään. Tästä uudesta tiedostamisesta ihmiset innostuvat työskentelemään yhdessä löytääkseen "kaikki voittavat" -ratkaisuja, mitkä hyödyttävät kaikkia ihmisiä ja parantavat elämän jokaisen osan olemassaoloa maan päällä.

Taivaan komppania on antanut meille valotoimintaa, mikä auttaa kovasti ihmiskuntaa ja maapalloa valmistautumaan valotulviin, joita tapahtuu seuraavien kuuden viikon aikana. Osallistu tähän tilaisuuteen sydämesi kutsun mukaisesti. Tämä on meidän hetkemme. Aikamme on käsillä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Tammikuu 2014 - VUOSI 2014 ON VERTAANSA VAILLA

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 20.02.2014 11:24

VUOSI 2014 ON VERTAANSA VAILLA

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
Tammikuu 2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

2014 syntyi valoräjähdyksenä elämän kuvaruudulle. Tämä valo oli täynnä korkeampia jumalaisen rakkauden taajuuksia Isä-Äiti Jumalaltamme, mitä ihmiskunta on koskaan kyennyt kestämään. Ihmisen maakeho pystyy nyt sietämään tämän paljon korkeamman, jalostuneemman ja äärettömästi voimakkaamman valon niiden myriadien valotoimien Jumalanvoitokkaan onnistumisen vuoksi, joita tehtiin vuoden 2013 aikana taivaan ja maan yhteisponnistuksina.

2013 oli uuden maan ensimmäinen vuosi. Suuren osa ajasta ihmiset kulkivat jalka kummassakin maailmassa. Saimme uskomattomia siunauksia viidennen ulottuvuuden täydellisyysmalleista uudella maapallolla, mutta samanaikaisesti koimme inhimillisten väärinluomustemme keskeneräisiä jäämiä, joita tuli pintaan vanhalta maapallolta parannettavaksi ja muunnettavaksi valoksi.

Tämän ilmiön tuloksena koimme usein molempien maailmojen koko kirjon riippuen siitä, mihin huomiomme keskittyi 2013. Tunteemme ja ajatuksemme heijastivat kaikkea - kaiken elämän ykseyden todellisen ymmärtämisen riemusta ja kiitollisuudesta, sydäntä särkeviin erillisyys- ja kaksinaisuusäärimmäisyyksiin, jotka herättivät pelon ja täydellisen kukistumisen tunteita. Tästä hämmentävästä tunnevuoristoradasta huolimatta, ihmiskunta siirtyi 2013 hyppäyksin eteenpäin valossa.

Merkittävin asia mikä tapahtui uuden maan ensimmäisenä vuotena jokaiselle ihmiselle planeetalla, on, että saavutimme yksilöinä ja kollektiivisesti energian, värähtelyn ja tietoisuuden, mikä salli "minä olen" -olemuksen aktivoida nukkuvan käpylisäkkeemme. Käpylisäke on fyysinen aivorakenne, minkä kautta "minä olen" -olemus välittää Jumalan valoa suoraan maakehoomme. Tuon rauhasen kautta myös saavutamme ja ylläpidämme Kristus-tietoisuuden ja pystymme kommunikoimaan taas kerran "minä olen" -olemuksemme ja Taivaankomppanian kanssa Valaistun totuuden maailmoissa.

Kun ihmisiä heräsi yksitellen kuluneilla vuosikymmenillä, heidän "minä olen" -olemuksensa aktivoi käpylisäkkeen. Tämä mahdollisti heille yksilönä Kristus-tietoisuuden saamisen. Se mitä tapahtui uuden maan onnistuneen syntymän jälkeen, on kuitenkin hyvin eri asia.

Ihmiskunta saavutti 2013 kollektiivisesti jumalaisen rakkauden kriittisen massan, mikä salli planeetan jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemuksen aktivoida käpylisäkkeen täysin harmoniassa hänen jumalaisen suunnitelmansa kanssa ja kaikkien osallisten korkeimmaksi hyväksi. Tämä tapahtuma käynnisti Kristus-tietoisuuden paluun alkamisen myös vielä heräämättömissä massoissa. Tämä valotoiminta oli alkuimpulssi sille, mitä on kutsutta "Kristuksen toiseksi tulemiseksi" maailman eri uskonnoissa.

Toinen merkittävä tapahtuma mikä saavutettiin Jumalanvoitokkaasti 2013, oli sen jumalaisen rakkausportaalin täysi avautuminen pysyvästi, mikä sykkii Italian yläpuolella. Tämä on portaali minkä kautta se ääretön rakkaus mitä virtaa jatkuvasti Isä-Äiti Jumalamme jumalaisesta matriisista, pystyy nyt kylvettämään maapalloa ja kaikkea sen elämää, vanhaan maapalloon liittyvien ihmisen väärinluomusten estämättä.

Ääretön rakkaus on Isä-Äiti Jumalamme jumalaisen matriisin perusta. Tämä on todellisuudessa Jumalan keho, missä koko luomakunnan jokainen valohiukkanen ja -aalto elää, liikkuu, hengittää ja on olemassa. Joka päivä ja joka tunti Taivaankomppania ja kaikki ylösnousseen tason olennot laajentavat eksponentiaalisesti äärettömän rakkauden käsittämättömiä taajuuksia Isä-Äiti Jumalamme matriisissa. Nämä valo-olennot heijastavat rakkauttaan jokaisella pyhällä hengenvedollaan jumalaiseen matriisiin, siunaamaan koko luomakuntaa. Tämä kollektiivinen lahja Korkealta on nyt konkreettisesti jokaisen meidän käytettävissä jokaisella hengenvedollamme.

ISON-komeetta

Syyskuun päiväntasauksesta joulukuun päivänseisaukseen 2013 meille annettiin kiihtyviä muutoksia fyysiseen, eetteri-, mentaali- ja tunnekehoon, jollaisia Taivaankomppanian mukaan "minä olen" -olemukset eivät ole yrittäneet missään maailmajärjestelmässä. Lopputulos oli Jumalanvoitokas tavoilla, joita edes Taivaankomppania ei sanonut odottaneensa. Tämä ennenkuulumaton muutos tehtiin suurelta osin soluatomitasolla niiden tapahtumien vuoksi, mitä tapahtui ISON-komeettaan liittyen.

Monet ihmiset ovat kysyneet minulta, aiheuttiko ISON-komeetta ne epätavalliset muutokset, joita koemme vuoden 2014 alkaessa, joten kertaan lyhyesti, mitä olen aiemmin kertonut tästä komeetasta.

Armosta putoamisen alkuimpulssista lähtien, Taivaankomppania on auttanut ihmiskuntaa matkallamme takaisin Kristus-tietoisuuteen. ISON-komeetta on ollut tekijä tässä jumalaisessa interventiossa aivan alusta saakka. Tiedän, että astronomit pitävät komeettoja vain likaisina lumipalloina, mutta niin ei ole. Elämän pieninkin aliatomihiukkanen tai -aalto sykkii energiaa, värähtelyä ja tietoisuutta. Toisin sanoen, kaikella mikä on Isä-Äiti Jumalamme jumalaisessa matriisissa, on älykkyys, tarkoitus ja syy olemiseen.

Komeetat ovat itse asiassa yhdistyneen valon voimakenttiä, jotka kulkevat ilmakehässä ravistaen eetteriä ja rikkoen kristallimalleja ja ajatusmuotoja, jotka eivät enää palvele tietyn aurinkokunnan korkeinta parasta. Vanaveteensä ne jättävät ilmentymättömän jumalaisen potentiaalin virtaavan kentän, joihin uusia malleja ja pyhää tietoa voidaan koodata Korkealta.

Alustaan saakka ISON-komeetta oli tarkoitettu tätä hetkeä varten evoluutiossa ja aurinkokuntamme ylösnousemuksessa. Astronomit ovat todenneet, että ISON on 4.500.000.000 vuotta vanha, mutta silloin se tuli ensimmäistä kertaa aurinkokuntaamme. Neljä ja puoli miljardia vuotta on myös aika, mikä vastaa keskusaurinkomme sekä aurinkokuntamme aurinkojen ja planeettojen luomista.

Taivaankomppania paljasti, että ISON-komeettaa oli valmisteltu palvelemaan maata ja aurinkokuntaamme ajan alusta saakka. Ei ole sattumaa, että tämä komeetta viimeisteli 4.500.000.000 vuoden vierailunsa Isä-Äiti Jumalamme jumalaisen matriisin läpi tällä lupaavalla hetkellä maaplaneetan historiassa.

ISON-komeetan jumalainen tehtävä on hyvin monimutkainen, mutta tämän Taivaankomppania on jakanut kanssamme. Tämä komeetta hengitettiin 4.5 miljardia vuotta sitten esiin luomakunnan ytimestä, samanaikaisesti aurinkokuntamme kanssa. Alkumme hetkellä jokainen aurinkokuntaamme liittyvä valohiukkanen ja -aalto koodattiin Isä-Äiti Jumalamme täydellä jumalaisella potentiaalilla ja tämän maailmajärjestelmän jumalaisella suunnitelmalla.

Vastaavasti ISON-komeetta koodattiin aurinkokuntamme jumalaisella potentiaalilla. Silloin kun maapallo ja ihmiskunta putosivat erillisyys- ja kaksinaisuuskaaokseen, ISON-komeetta säilytti aktivointikoodit aurinkokuntamme jumalaiseen potentiaaliin ja ihmiskunnan paluuseen Kristus-tietoisuuteen Jumalan poikina ja tyttärinä.

Miljoonia vuosia, armosta putoamisestamme saakka, Taivaankomppania on työskennellyt uutterasti ihmiskunnan "minä olen" -olemuksien kanssa. Tämän jumalaisen intervention tarkoituksena oli auttaa Jumalan poikia ja tyttäriä palamaan jumalaisen rakkauden ja Kristus-tietoisuuden polulle. Toivottiin, että heräisimme ajoissa vaatiaksemme takaisin asemamme aurinkokunnassa ja ylösnoustaksemme maapallon ja muun aurinkokunnan kanssa viidennen ulottuvuuden valomaailmoihin kosmisella hetkellä, mikä tunnetaan "aikakausien muutoksena". Kukaan ei tiennyt, heräisivätkö ihmismassat ajoissa suoriutuakseen tästä, mutta kukaan ei ollut valmis luopumaan toivosta meidän suhteemme.

Vuosikymmenten omistautumisen ja tuhansien valotoimien jälkeen, joita tekivät ihmiset ympäri maailmaa työskennellen yhdessä Taivaankomppanian kanssa, vuonna 2012 tuli kristallinkirkkaaksi, että ihmiskunta ja maapallo selviytyisivät aikakausien muutoksesta. Silloin mahtava Elohim, muodonrakentajat, kutsuivat ISON-komeetan täyttämään ainutlaatuisen osansa jumalaisessa maaplaneetan ja aurinkokuntamme suunnitelmassa.

Astronomit löysivät tämän komeetan syyskuussa 2012. He olivat ällistyneitä tämän harvinaisen komeetan koosta, mikä kulki aurinkokuntaamme kohti. He otaksuivat, että ISON:lla oli mahdollisuus olla "vuosisadan komeetta". Koska tämä komeetta oli yhtä vanha kuin aurinkokuntamme, tiedemiehet odottivat innolla sen ominaisuuksien tutkimista, kun se oli tehnyt matkansa aurinkomme ympäri, mutta se ei ollut ISON:n jumalainen suunnitelma.

Marraskuun 28. päivä jolloin USA juhli kiitospäivää ja keskittyi kaikkeen, mistä olemme kiitollisia, ISON-komeetan tehtävä toteutui. Kun komeetta teki 4.500.000.000 vuoden matkansa viimeisen vaiheen, se vedettiin aurinkoomme. Upeassa valoräjähdyksessä ISON laajensi eksponentiaalisesti sen jumalaisen potentiaalin aktivointikoodeja, mikä sykkii aurinkokuntamme elämän kaikkien atomi- ja aliatomihiukkasten ja -aaltojen puhtaassa ytimessä.

Maapallolla jumalaisen potentiaalimme koodiaktivointi merkitsi monumentaalista nopeutumista ihmiskunnan heräämisprosessissa ja siirtymisessämme Kristus-tietoisuuteen. Tämä uskomaton valolaajentuminen tulee nyt vasta-aktivoituun käpylisäkkeeseemme ja auttaa "minä olen" -olemusamme parantamaan oikosulut, joita tapahtui 12 alkuperäisessä DNA-aurinkosäikeessä armosta putoamisemme aikana.

Se kaksoiskierre mikä sisältää tiedemiesten tunnistamat geenikoodimme, on vain pikkuruinen osa jumalaisesta potentiaalistamme. Tiedemiehet kutsuvat itse asiassa 98%:ia DNA:stamme "roska-DNA:ksi", mikä on tietysti absurdia. Jumalaisen potentiaalin koodit jotka ISON-komeetta aktivoi jokaisessa meissä, parantavat nyt joka tunti ja joka hetki kykyämme voimaanuttaa ja kontrolloida sitä, mitä ajattelemme, tunnemme, sanomme, teemme, uskomme ja muistamme.

Sisäistettyään ISON-komeetan valolaajentuman, ihmiskunta koki toisen valoyhdentymisen 12.12.-21.12.2013. "Minä olen" -olemuksemme maadoitti tuon valon fyysiseen, eetteri-, mentaali- ja tunnekehoomme solutasolle.

Tämä valoaktiviteetti selvitti tietä, jotta ihmiskunta voisi saada täyden hyödyn useista taivaallisista tapahtumista, joita sattui vuoden 2013 viime päivinä. Noihin tapahtumiin sisältyi suurristiasetelma, useita valtavia auringonpurkauksia, auringon magneettikentän täydellinen napakäännös ja epätavallisen voimakas uusikuu. Kaikki nämä voimakkaat valolaajennukset tukivat ennenkuulumatonta muutosta ihmiskunnan massatietoisuudessa.

Ihmiskunnan tietoisuudessa tapahtuneen muutoksen myötä kaikki on muuttunut. Kun 2014 keskitymme uuden maan täydellisyysmalleihin, jumalaisen rakkauden planeettatarkoitukseemme ja jumalaisen rakkauden vastasyntyneeseen renessanssiimme, fyysinen, eetteri-, mentaali- ja tunnekehomme nostetaan Jumalan äärettömän rakkauden korkeampiin, viidennen ulottuvuuden taajuuksiin. "Minä olen" -olemuksemme auttaa meitä sitten samaan kummankin jalkamme tiukasti uudelle maapallolle. Tämä lisää kykyämme muuttaa elämämme taianomaisilla tavoilla.

Uuden maan toinen vuosi ohjattiin sisään ihmeellisellä valoräjähdyksellä, mikä kylvetti maata suunnattomissa siunauksissa. Valo-olennot sanoivat, että nämä siunaukset ovat hyvin selviä, kun etenemme tässä uskomattomassa tilaisuus- ja transformaatiovuodessa.

Taivaankomppania kertoo meille, että meidän on mahdotonta rajallisella mielellämme ymmärtää sitä suuruutta, mitä jumalaisen potentiaalimme sisältävien geenikoodien aktivointi merkitsee ihmiskunnalle. Tämän aktivoinnin hyvin tärkeä osa kuitenkin on, että se kiihdyttää jumalaisen alkemian tapahtumista maakehossamme.

Tämä jumalainen alkemia muuntaa kolmannen ulottuvuuden hiilipohjaiset planeettasolumme viidennen ulottuvuuden kristallisiksi aurinkovalosoluiksi. Alamme 2014 ensimäistä kertaa maa-matkallamme kokea fyysisessä kehossamme konkreettisia muutoksia, jotka indikoivat, että peruutamme ikääntymisprosessin ja transformoimme fyysisen kehon kristalliksi aurinkovalokehoksi.

Konkreettisia fyysisiä todisteita tulee lopultakin ihmisen ikääntymisprosessin peruuttamisessa, koska silloin kun 2014 ohjattiin sisään, "minä olen" -olemuksemme pystyi saamaan riittävästi apua Korkealta aloittaakseen nukkuvan henkisen aivokeskuksemme aktivointiprosessin. Tähän aktivointiin sisältyy aivolisäkkeemme. Se on merkittävä rauhanen, mikä kontrolloi hormoneja, kemikaaleja, prosesseja, toimintoja ja solutoimintaa fyysisessä kehossa.

Vasta-aktivoitu aivolisäke vastaanottaa nyt viidennen ulottuvuuden kristallista aurinkovaloa suoraan käpylisäkkeestä. Tämä valotaajuus mikä ylittää kaiken, mitä olemme aiemmin voineet kestä, virtaa nyt käpylisäkkeen läpi aivolisäkkeeseen ja sieltä kaikkiin fyysisen kehomme muodostaviin atomi- ja aliatomienergiahiukkasiin ja -aaltoihin. Tämä valo virtaa myös kaikkiin hiukkasten ja aaltojen välitiloihin kehossamme.

Tämä on vasta prosessin alkua, mutta Taivaankomppania sanoi, että hämmästyttäviä askelia paljastuu, kun etenemme vuonna 2014. Sen informaation mukaan, mitä virtaa Valaistun totuuden maailmoista, 2014 on vertaansa vailla ruumiillistuneelle ihmiselle. Ja tämä on vasta alkua!

Patricia Cota-Robles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

20.9.2015 MITÄ ODOTTAA PÄIVÄNTASAUKSESTA, PIMENNYKSESTÄ JA X

ViestiKirjoittaja hammer » 24.09.2015 18:32

MITÄ ODOTTAA PÄIVÄNTASAUKSESTA, PIMENNYKSESTÄ JA X-AALLOSTA

Kirjoittanut Patricia Diane Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
20.9.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä on historiallinen hetki maaplaneetalla. Kuten tavallista, on myriadeja ennustuksia siitä, mitä koemme fyysisesti ja mitä nämä otolliset tapahtumat merkitsevät meidän kaikkien elämässä. Kuten on tapahtunut kerta toisensa jälkeen eri tapahtumissa, jotka liittyvät Maan ylösnousemusprosessiin, ihmiset ennustavat täyden kirjon mahdollisuuksia. Näihin ennustuksiin sisältyy kaikki maailmanlopusta, taivaan välittömään ilmentymiseen maan päälle, joista kumpaakaan ei tapahdu. Tämä ei kuitenkaan merkitse, että se mitä koemme, ei ole uskomattomin ja monumentaalisin tilaisuus, joka meillä on koskaan ollut, koska SE ON!

Ihmiset ovat pettyneet monta kertaa, koska he ovat virheellisesti odottaneet näiden energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutosten ilmentyvän välittömästi fyysiselle tasolle. Ihmiset katsovat ulkoisen maailman vaikutelmia ja koska he eivät näe mitään välittömiä muutoksia, heistä tuntuu, ettei mitään todellisuudessa tapahtunut ja informaatio oli vain uusi "new age –huijaus". Tosiasia on, että valtaosa tapahtumista joita on ollut useiden kuluneiden vuosikymmenten aikana, ei ole ainoastaan tapahtunut, vaan Taivaan komppanian mukaan ne ovat onnistuneet kiihdyttämään ihmiskunnan ja Äiti Maan ylösnousemusprosessia yli taivaan suurimpien odotusten.

Jottei meiltä mene sivu suun tämä hämmästyttävä tilaisuus antamalla vääristyneiden havaintojemme huijata meitä taas kerran, Valaistun totuuden maailmojen valo-olennot haluavat kerrata, miten koemme ne valtavat energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutokset, jotka vastaanotamme tulevassa päiväntasauksessa, täydenkuun pimennyksessä ja X-aallon gammasädetulvassa. He haluavat meidän muistavan ennen kaikkea, että olemme moniulotteisia olentoja, jotka toimivat eri ulottuvuuksissa samanaikaisesti. Maan fyysinen taso jonka uskomme hyvin todelliseksi, on itse asiassa vähiten todellinen kaikista niistä ulottuvuuksista, joissa olemme, ja se heijastaa aivan viimeiseksi niitä muutoksia, joita luomme yhdessä Isä-Äiti Jumalamme kanssa syymaailmoissa.

Emme koe näitä monumentaalisia tapahtumia välittömästi fyysisellä tasolla, koska ne luodaan ensin syymaailmoissa, josta kaikki alkaa. Sitten ne magnetisoidaan seurausmaailmaan, joka on fyysinen taso, siellä asuvien Jumalan tyttärien ja poikien ajatuksilla, sanoilla, tunteilla, uskomuksilla ja teoilla. Tärkeä asia on oivaltaa, että sitten kun jokin on tehty Jumalan voitokkaasti syymaailmoissa, MIKÄÄN ei voi estää sitä ilmentymästä lopulta seurausmaailmaan. Ainoa muuttuja on, miten kauan tuo prosessi kestää, ja se riippuu vain sinusta ja minusta ja muusta heräävästä ihmiskunnasta ja siitä, miten tehokkaasti voimaannutamme nuo täydellisyysmallit luovalla ajattelu- ja tunnekyvyllämme ja vapaan tahdon lahjallamme.

Keskustelen tästä informaatiosta yksityiskohtaisesti Jacklyn Johnsonin nettihaastattelussa hänen upeassa "You Awakening" –ohjelmassaan ... (Suom. huom. haastattelu oli 22.9. ja kuunneltavissa myös jälkikäteen www.youawakening.com)

Tulevan päiväntasauksen, täydenkuun pimennyksen ja X-aallon gammasädetulvan tärkeyden vuoksi haluaisin jakaa seuraavan informaation.

Paavin vierailu

Paavi aloittaa historiallisen vierailunsa USA:ssa 22.9., päiväntasauksen alkuimpulssi. Tämä tapahtuma vetää miljoonien ja mahdollisesti miljardien ihmisten huomion ympäri maailmaa. Riippumatta siitä, mitä tunnet paavista tai niistä eri poliittisista tapahtumapaikoista, joissa hän käy USA:ssa, hänen vierailunsa ajoitus ei ole sattumaa.

Se kollektiivinen tietoisuuskuppi joka muodostuu ihmisten huomion keskittymisellä paaviin ja hänen vierailuunsa, avaa ihmisten sydämen ja mielen ympäri maailmaa tavalla, joka sallii "minä olen" –olemuksen vastaanottaa ja sisäistää kunkin ihmisen puolesta sitä valoa, jota virtaa Maahan päiväntasauksen, pimennyksen ja X-aallon gammasäteiden myötä.

Tämä merkitsee hyvin käytännön tasolla, että vaikka ihmiset ovat tietämättömiä siitä, mitä tapahtuu, heidän huomionsa kollektiivifokus sallii heidän osallistua ja hyötyä kovasti tästä merkittävästä tilaisuudesta, "minä olen" –olemuksensa ja Taivaan komppanian jumalaisen intervention kautta.

Taianomainen jumalainen suunnitelma syyskuulle 2015 – pimennykset, päiväntasaus ja X-aalto

Taivaan komppania on paljastanut, että aikahistoriassa vertaansa vailla olevia energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutoksia on tapahtunut sen jälkeen, kun uusi Maa syntyi joulukuussa 2012. He vahvistavat kuitenkin nyt, että nuo saavutukset kapenevat verrattaessa niihin muutoksiin, joita koemme syyskuussa 2015.

Kaikki ajateltavissa oleva apu annetaan ihmiskunnalle Korkealta ylösnousemusprosessimme loppuunsaattamiseen. Yksi ällistyttävimmistä asioista on saamamme gammasädetulva, jonka tiedemiehet sanovat olleen yksi suurimmista ja kuumimmista räjähdyksistä universumissa. Tämä monumentaalinen valotulva saavutti Maan 2014 ja se vaikuttaa päivittäin ja tunneittain DNA:mme uudelleenkalibrointiin. Tämä voimakas gammasädetulva oli tulosta tähden räjähtämisestä, mikä tapahtui yli 12.1 miljardia vuotta sitten. Valo-olennot vahvistivat, että tämä valo saavutti maaplaneetan täydellisellä jumalaisella ajoituksella. Antaakseni sinulle ajatuksen siitä, miten kaukana tämä tähti oli, niin valolta kestää 8.17 minuuttia tulla auringon pinnalta maan pinnalle.

Joskus nämä astronomiset numerot ajasta ja avaruudesta näyttävät meistä hämmentäviltä, mutta meidän täytyy muistaa, että aika ja avaruus ovat olemassa vain kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa. Viidennestä ulottuvuudesta ylöspäin ei ole aikaa tai avaruutta. Korkeammissa valomaailmoissa kaikki tapahtuu ikuisessa nyt-hetkessä.

Astronomit eivät ymmärrä hyvin gammasädepurkauksia, mutta he käsittävät, että ne ovat erittäin tärkeitä, koska ne ovat voimakkaimpia räjähdyksiä universumissa. Nämä purkaukset vapauttavat enemmän energiaa 10 sekunnissa, kuin Maan aurinko vapauttaa koko odotetun 10 miljardin vuoden elinkaarensa aikana. Kuvittele!

Valo-olennot ovat paljastaneet, että gammasäteet ovat tärkeänä apuna ihmisen DNA-rakenteen uudelleenkalibroinnissa. Nyt kun ihmisen pirstoutunut kaksoiskierre-DNA on palautettu syymaailmoissa siihen 12 säikeeseen, joka meillä alun perin oli, ja se on uudelleenkalibroitu viidennen ulottuvuuden kristallisolaarivalotaajuuteen, olemme valmiita tämän kuukauden monumentaalisiin tapahtumiin.

Nyt meille kerrotaan Korkealta, että nämä tapahtumat sinkoavat Maan ja kaiken sen pinnalla kehittyvän elämän uuden Maan korkeimpiin taajuuksiin, joita olemme koskaan kokeneet. Se gammasäteiden odotettu tulva jonka saamme X-aallosta, muuttaa ihmisen DNA:ta tavalla, joka johtaa syvällisimpään heräämiseen ja paluuseen Kristus-tietoisuuteen, mitä ei ole koskaan yritetty maailmojen missään järjestelmässä.

Monet viittaavat tähän muutokseen "ensimmäisenä ylösnousemusaaltona". Olen kuullut tätä lausetta yli 40 vuotta. Joka kerta kun sitä käytetään, ihmiset odottavat, että miljoonat ihmiset – ja tällä kertaa sen sanotaan olevan 2.2 miljardia ihmistä – häviävät maan pinnalta. Tämä on se virheellinen tapa, jolla ihmiset ovat kuvanneet "hurmiota" vuosituhansia. Kuten mainitsin aiemmin, ylösnousemusprosessimme ei tapahdu tällä tavalla.

Taas kerran nämä monumentaaliset valoaktiviteetit tapahtuvat ensin syymaailmoissa. Näin ollen ne eivät tavallisesti ole välittömästi selviä fyysisellä tasolla. Tämä ei tietenkään merkitse, ettei niitä tapahdu – se merkitsee vain, ettemme useimmissa tapauksissa havaitse konkreettisia tuloksia vielä. On totta, että olemme kartoittamattomilla vesillä eikä edes Taivaan komppania tiedä tarkkaan, miten tämä valotulva vaikuttaa ihmiskuntaan massana. Jotkut ihmiset saattavat saada välittömiä tuloksia, mutta he eivät häviä maapallolta. He kokevat syvällisen heräämisen ja dramaattisen energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutoksen.

Kaiken todennäköisyyden mukaan tämä herääminen ja tietoisuusmuutos tapahtuu jokaisessa miehessä, naisessa ja lapsessa maan päällä asteittaisemmin, mutta tämä ei merkitse, että se vie pitkän aikaa. Ilman pirstoutuneen ja pelkopohjaisen ihmisegomme sekaantumista asiaan – jota "minä olen" –olemuksemme on rakastamassa vapaaksi – tämä herääminen tapahtuu paljon nopeammin, mitä ulkoiset vaikutelmat indikoivat.

Syyskuun päiväntasauksessa 22.-23.9.2015 voimistamme valotulvaa uudenkuun auringonpimennyksestä, joka tapahtui 12.-13.9., ja suljemme sen elämän jokaiseen atomi- ja aliatomihiukkasen ja –aallon puhtaaseen ytimeen maan päällä.

Tuon valoaktiviteetin vaikutusten vauhti lisääntyy 27.-28.9. saakka, jolloin emme koe ainoastaan uskomattoman voimakasta valotulvaa täydellisestä täydenkuunpimennyksestä, vaan myös elämää muuttavan valotulvan taivaallisesta tapahtumasta, johon viitataan X-aaltona tai tapahtumahorisonttina. Tämä on taivaallinen tilaisuus, josta emme ole kyenneet hyötymään sen jälkeen, kun putosimme armosta.

Saamme 28.9. gammasädehuipun galaktisesta ytimestä. Tämä on rytmistä valosykettä, joka siunaa aurinkokuntaamme joka 3600. vuosi jumalaisella aikomuksella nostaa Jumalan tytärten ja poikien tietoisuutta ja kiihdyttää aurinkokuntamme evoluutiota. Vaikka tämä valolahja Korkealta on ollut käytettävissä joka 3600. vuosi, traagisesta armosta putoamisesta saakka Maa ja ihmiskunta ovat värähdelleet epäharmonisessa taajuudessa, joka ei kyennyt vastaanottamaan tai sisäistämään näiden gammasäteiden hyötyjä. Nyt KAIKKI ON KUITENKIN MUUTTUNUT!

Taivaan komppania on vahvistanut, että niiden taianomaisten muutosten myötä joita on tapahtunut ihmisten ja kaiken elämän soluatomitasolla uuden Maan syntymästä saakka, ihmiskunta pysyy viimeinkin vastaanottamaan ja sisäistämään nämä voimakkaat gammasäteet galaktisesta ytimestä. Näiden gammasädevaikutusten vauhti on vähitellen lisääntynyt useita viikkoja.

Tämä gammasädetulva saavuttaa huippunsa keskellä täydellistä täysikuunpimennystä. Valotulva täysikuunpimennyksestä vakauttaa vesielementin, joka muodostaa 80% koko elementtikunnasta ja ylläpitää ihmiskehon. Vesielementti on myös jumalainen älykkyys, jonka kautta Äiti Jumalamme, Pyhän Hengen rakkaus ilmentyy konkreettisesti muodon maailmaan.

Valmisteluna tähän gammasäteiden kosmiseen tulvaan, Taivaan komppania haluaa meidän tajuavan tämän tilaisuuden suuruuden paljastamalla seuraavan informaation. Niiden elämää muuttavien valoaktiviteettien vuoksi, joita on onnistuneesti tehty miljoonien valotyöntekijöiden yhteisponnisteluilla ympäri maailmaa, Maa ja kaikki sen elämä on nyt taianomaisen kirkastumisen partaalla.

Ihmiskunta massana vastaanottaa 27.-28.9. jokaisen ihmisen "minä olen" –olemuksen kautta niiden myriadien gammasäteiden täyden voiman ja mahdin, jotka ovat menneet meiltä ohi tästä rytmisestä 3600 vuoden lahjasta Korkealta, lankeamisen alkuimpulssista saakka. Tätä ei ole tehty koskaan aiemmin eikä kukaan tiedä, miten se ilmentyy jokaisella meistä henkilökohtaisesti, mutta TIEDÄ, että tulokset VAIN parantavat elämäämme ja ylösnousemusprosessiamme.

Mahtava Elohim jotka ovat muodon rakentajia, ovat vakuuttaneet meille, että KAIKKIEN ihmisten ja Äiti Maan kehot värähtelevät nyt taajuudella, joka on valmis ja kykenevä sietämään tämän gammasädetulvan, ja että se tapahtuu täydellisessä jumalaisessa järjestyksessä. Tämä on kosminen hetki, joka ylittää kaiken, mitä on koskaan tapahtunut Jumalan pojille ja tyttärille. Ole rauhassa ja ole tässä nyt!

"Minä olen" –olemuksesi tietää tarkkaan, miten voit parhaiten kokea tämän ihmeellisen tilaisuuden. Mene sisääsi ja pyydä opastusta, ja "minä olen" –olemuksesi opastaa sinua erehtymättä tämän prosessin läpi. Rakastan sinua enemmän, kuin voit koskaan tietää. Jumalan siunatkoon sinua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.12.2020 ÄLÄ HUKKAA TÄTÄ HARVINAISTA TILAISUUTTA

ViestiKirjoittaja hammer » 20.12.2020 12:49

ÄLÄ HUKKAA TÄTÄ HARVINAISTA TILAISUUTTA

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
17.12.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme saaneet juuri loppuun voimallisimman pimennyssarjan, jonka olemme koskaan kokeneet. Tämä johtuu niistä todella elämää transformoivista tapahtumista, joita on ollut 1.1.2020 alkaen, jolloin syntyi tämä uusi vuosikymmen. Ihmiskunta ja Äiti Maa voivat nyt vastaanottaa turvallisesti viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalon korkeampia taajuuksia niistä taivaallisista asetelmista, joita tapahtuu ympäri universumia enemmän kuin koskaan. Tämä sallii meidän kiihdyttää ylösnousemusprosessiamme kovasti.

Kun uusi vuosikymmen syntyi tammikuussa, Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania kertoivat meille, että seuraavien kymmenen vuoden aikana ihmiskunta muuttaisi Äiti Maan ja sen kaiken elämän kurssia. He sanoivat, että tuona aikana ihmiskunta kehittää latentteja kykyjä, joiden avulla kirkastamme – kirjaimellisesti – maakehomme ja elämänkokemuksemme ulkoisessa maailmassa uuden Maan sydänpohjaisiksi täydellisyysmalleiksi.

Valo-olennot sanoivat, että tämä taianomaiselta näyttävä kirkastaminen saadaan aikaan Taivaan komppanian ja heränneiden ihmisten suuresti laajentuneella yhteistyöllä. Isä-Äiti Jumalamme paljasti, että tämän tason yhteistyötä taivaan ja Maan väillä ei ole koskaan ennen yritetty.

Jos olet seurannut sitä informaatiota Valaistun totuuden ulottuvuuksista, jota "Era of Peace" (= nettisivusto) on jakanut tänä vuonna viikoittain vlogien ja kuukausittain uutiskirjeiden välityksellä sekä niillä "planeetan uudelleenkäynnistystapahtumilla", joita pidettiin 34. vuosittaisessa Valaisemisen maailmankongressissamme, tunnet sen syvällisen totuuden, joka sisältyy tähän paljastukseen Isä-Äiti Jumalaltamme.

Kun tämä ennenkuulumaton vuosi tulee nyt loppuunsa, meillä on tilaisuus osallistua kahteen viimeiseen valotoimintaan, jotka auttavat Äiti Maata ja kaikkea sen pinnalla kehittyvää elämää nousemaan yli manipuloinnin, sortamisen ja kontrolloinnin viime jäänteistä vanhassa Maassa, jota nyt puretaan ja joka hajoaa pois.

Taivaan komppania on vahvistanut, että heräävän ihmiskunnan yhteisponnistelujen ja sen jumalaisen intervention kautta, jonka saamme näistä taivaallisista tapahtumista, Äiti Maa ja kaikki elämä sen pinnalla ylösnousee kvanttihypyn, uuden Maan sydänpohjaisen perustan uusiin malleihin.

Vuoden 2020 kaksi viimeistä valotoimintaa ovat 21.12. päivänseisaus ja harvinainen Jupiterin ja Saturnuksen välinen asetelma, joka tunnetaan suurena yhtymänä. Jupiterin ja Saturnuksen yhtymä tapahtuu joka 20. vuosi, mutta tänä vuonna näiden planeettojen läheisyys ja tietyt muut aspektit tekevät tästä yhtymästä erittäin harvinaisen tapahtuman.

Tätä nimenomaista suurta yhtymää julistetaan "hyvin ainutkertaiseksi show'ksi" joulukuun taivaalla. Ainoastaan noin asteen kymmenesosan päässä toisistaan, nämä kaksi planeettaa näyttää kuin yhdeltä taivaalla loistavalta planeetalta. Tämä on tarkin suuri yhtymä lähes 400 vuoteen. Edellisen kerran tämä tapahtui vuonna 1623. Jupiter ja Saturnus näkyvät lähimpänä toisiaan 21.12., joka on päivänseisaus. Monet astrologit sanovat, että tämä Jupiterin ja Saturnuksen – aurinkokuntamme kahden suurimman planeetan – yhtymä on "Betlehemin tähti", jonka paimenet näkivät Kalojen ajan alkaessa.

Tämä suuri yhtymä tapahtuu, kun Jupiter ja Saturnus ovat eläinradan samassa asteluvussa. Kuluneet 200 vuotta tämä suuri yhtymä on tapahtunut maamerkeissä. Vuoden 2020 joulukuun päivänseisauksessa Jupiter ja Saturnus ovat Vesimiehen ilmamerkissä. Tämä asetelma tapahtuu Vesimiehen nolla-asteessa, joka edustaa ääretöntä potentiaalia ja rajattomia mahdollisuuksia.

Valo-olennot sanoivat, että päivänseisauksen ja suuren yhtymän tapahtuminen samaan aikaan tänä elämää transformoivana vuotena 2020, luo koko ihmiskunnalle poikkeuksellisen tilaisuuden saada yhdessä aikaan valtava muutos kollektiivisessa maailmankuvassamme sekä henkilökohtaisissa ja kollektiivisissa visioissamme uudesta Maasta.

Maa on nyt Vesimiehen ajan täydessä syleilyssä. Suuri yhtymä joka tapahtuu Vesimiehen ilmamerkin 0 asteessa, luo pyhän tilan Jumalan jokaisen maan päällä kehittyvän pojan ja tyttären "minä olen" -olemukselle kohottaa pyhää hengitystään. Tämä sallii jokaisen meistä vastaanottaa praanan ja elämänvoimamme korkeampia taajuuksia jokaisella hengenvedollamme. Taivaan komppania sanoi, ettei ole sanoja kuvaamaan sitä, miten tehokkaasti tämä voimaannuttaa ponnistelujamme, kun yhdistämme sydämemme ja mielemme siinä prosessissa, jossa kanssaluomme uuden Maan täydellisyysmalleja.

Jumaluuden seitsemäs aurinkoaspekti, joka on Jumalan äärettömän täydellisyyden violetti liekki, on se pääasiallinen jumaluuden aspekti, joka vaikuttaa Maahan Vesimiehen ajan 2000 vuoden syklin aikana. Kun Jupiterin ja Saturnuksen suuri yhtymä tapahtuu päivänseisauksessa 21.12., jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus kohottaa pyhää hengitystään, mikä sallii meidän jokaisen vastaanottaa praanan ja elämänvoimaenergiamme korkeampia taajuuksia.

Kun näitä korkeampia taajuuksia hengitetään sisään ja ulos jokaisella hengenvedolla, violetti leikki voimistuu eksponentiaalisesti kaikissa aikakehyksissä ja ulottuvuuksissa. Jokainen ajatus, tunne, sana, teko, muisto ja uskomus joka on vielä muunnettava takaisin valoksi, kiedotaan violettiin liekkiin ja kirkastetaan alkuperäiseen täydellisyyteensä. Taivaan komppania kertoo meille, että tämä violetin liekin sisäänvirtaus raivaa käsittämättömillä tavoilla tietä vuoden 2021 syntymiselle.

Kynnyksen ylittäminen vuoteen 2021

2020 on ollut monin tavoin erittäin haastava vuosi miljoonille ihmisille. Tiedän, että on niitä, jotka eivät malta odottaa tämän vuoden olevan ohi ja rukoilevat, että 2021 on paljon vähemmän traumaattinen vuosi kaikille. No, niiden uskomattomien valotoimien vuoksi joita suoritettiin Jumalan voitokkaasti 2020 – myös ihmisten kokeman tuskan ja kärsimyksen keskellä – Taivaan komppania on vahvistanut, että vuoden 2021 jumalainen potentiaali on hyvin positiivinen. He haluavat meidän kuitenkin tietävän, että tuon jumalaisen potentiaalin vapauttaminen riippuu sinusta ja minusta ja muista heräävistä ihmisistä.

Monista vuoden 2020 haasteista huolimatta ja monissa tapauksissa noiden haasteiden vuoksi, miljoonat ihmiset pystyivät nostamaan päänsä sen negatiivisuuden yläpuolelle, jota ilmentyi ulkoisessa maailmassa. Tämä salli heidän nähdä valon ja oman jumalaisen potentiaalinsa elämää transformoivilla tavoilla. He yhdistyivät "minä olen" -olemuksensa jumaluuteen tavoilla, joita he eivät olleet aiemmin kokeneet. Ja lopulta he alkoivat muistaa, että he ovat Jumalan poikia ja tyttäriä, joita voimaannuttaa vapaa tahto ja kyky ajatella ja tuntea luovasti.

Tämä merkitsee, että ajatusten, tunteiden, sanojen ja tekojen kautta luomme elämämme olosuhteet. Emme ole vain uhreja, joita koetellaan sattumanvaraisilla tapahtumilla. Olemisellemme on tarkoitus ja syy. Ruumiillistuimme maan päälle tehtävänä ja jumalaisena kohtalona tulla uuden Maan luojiksi, yhdessä Isä-Äiti Jumalamme ja Valaistun totuuden ulottuvuuksien valo-olentojen kanssa.

Nyt kun ylitämme kynnyksen vuoteen 2021, joitain hallitsevia kysymyksiä herää vastaheränneiden sielujen sydämissä ja mielissä, kuten: "Onko minulla oikeasti jokin tehtävä? Voiko minulla mitenkään olla vaikutusta? Miten vaatimattomat ponnisteluni voivat luoda uutta Maata?"

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen on kyllä, meillä kaikilla on ehdottomasti tehtävä. Richard Bachin kirjassa "Illusions" on upea testi auttamaan meitä sen määrittelemisessä, onko tehtävämme maan päällä valmis. Tuo testi on: jos olet elossa, se ei ole!

Siis kun synnytämme tämän uuden vuosikymmenen toisen vuoden, yksi avaintekijä jumalaisen potentiaalimme vapauttamiseen 2021 on hyväksyä ja myöntää, että jokainen meistä on jo se, mitä pyrimme olemaan ja mitä haluamme olla korkeimmalta tietoisuustasoltamme katsottuna. Meidän täytyy vain ottaa omaksemme tuo totuus ja sitten elää, liikkua ja hengittää tuosta tietämisestä käsin.

Maakehomme on kirjaimellisesti moniulotteista teknologiaa. Uudessa ajattelumallissa jota olemme kanssaluomassa, meillä on kyky pitää kehossamme tilaa korkeimmille värähtelytaajuuksille. Meidän täytyy vain jatkuvasti kiinnittää huomiota siihen, kuka olemme joka hetki, ajatusten, sanojen, tekojen ja tunteiden kautta. Jokaisella meistä on kaikki taito, viisaus, tieto, vahvuus ja rohkeus, jota tarvitsemme menestymiseen Jumalan voitokkaasti tehtävässämme. Meidän täytyy vain kuunnella sydäntämme ja toimia intuitiivisen sisäisen opastuksemme mukaisesti.

Päivänseisauksen ja samanaikaisen Jupiterin ja Saturnuksen suuren yhtymän aikana 21.12., jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus kohottaa pyhän hengityksen uusille tasoille. Alamme sitten hengittää praanan ja elämänvoimaenergiamme korkeampia taajuuksia jokaisella hengenvedollamme. Fyysisessä muodon maailmassa hengityksemme on yhteytemme Lähteeseen, Isä-Äiti Jumalaamme, kosmiseen "minä olen" -olemukseemme ja kaikkeen olevaiseen. Tästä syystä otamme ensimmäisen hengenvetomme syntyessä ja viimeisen lähtiessämme fyysiseltä tasolta prosessissa, johon viittamme kuolemana.

Planeetalla tapahtuu haastavia asioita 2021, mutta jos pysymme fokusoituneena valoon ja ymmärrämme, että nämä tapahtumat ovat välttämättömiä tien raivaamisessa uudelle Maalle, koemme olevamme "maailmassa, muttemme maailmasta". Tämä kallisarvoinen planeetta käy läpi energeettistä romahdusta, jotta menneisyyden toksiset mallit ja ajattelutavat voidaan purkaa ja puhdistaa. Nämä tuhoisat kaavat eivät tule takaisin, ja sinun, minun ja muiden heräävien ihmisten tehtävänä on korvata ne uuden Maan sydänpohjaisilla malleilla.

Jokaisen Maassa asuvan ihmisen "minä olen" -olemus ja koko Taivaan komppania seisovat valmiudessa ja odottavat tilaisuutta auttaa meitä tässä pyhässä hankkeessa. Mutta muista, etteivät edes ne voi puuttua asiaan ja auttaa meitä pyytämättämme. Kenenkään ei sallita puuttua vapaaseen tahtoomme.

Valo-olennot ovat kertoneet meille, että universaali laki määrää: "Avunpyynnön on tultava siitä ulottuvuudesta, jossa apua tarvitaan!" Tämä merkitsee hyvin kirjaimellisesti, että niiden jotka asuvat Maassa, täytyy vedota Jumalan valoon ja pyytää apua "minä olen" -olemukseltamme ja Taivaan komppanialta, jotta näillä jumalaisilla olennoilla on lupa puuttua elämäämme ja vastata sydämemme kutsuun.

Hyvä uutinen on, että olemme yhtä kaiken elämän kanssa. Sen seurauksena – kuten valo-olennot ovat paljastaneet – jos me jotka asumme fyysisellä tasolla, vahvistamme ykseytemme Maassa asuvien sisariemme ja veljiemme "minä olen" -olemuksen kanssa, voimme vedota Jumalan valoon heidän puolestaan. Tämä tehdään helposti pelkästään vahvistamalla ennen vetoomuksiamme: "Minä olen "minä olen" -olemukseni ja minä olen yhtä jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen kanssa maan päällä."

On ajatussuunta, joka uskoo, että jos vetoamme valoon toisen ihmisen puolesta, hänen pyytämättä meiltä apua, sekaannumme siihen oppimiskokemukseen, joka hänen täytyy käydä läpi. Tämän todenperäisyys riippuu siitä, miten avunpyyntömme tehdään.

Jos vetoamme omaan "minä olen" -olemukseemme ja kyseessä olevan ihmisen "minä olen" -olemukseen, ennen kuin turvaudumme Jumalan valoon hänen puolestaan, se muuttaa kaiken. Kun otamme tämän tärkeän ensiaskeleen, se antaa "minä olen" -olemuksillemme kontrollin siinä, miten tuota valoa käytetään.

"Minä olen" -olemuksemme toimii yksinomaan meidän ja kaikkien osallisten korkeinta hyvää kohti. Se tietää täsmälleen, mikä paljastuva jumalainen suunnitelmamme on, ja se pyrkii jatkuvasti auttamaan meitä jouduttamaan tuon suunnitelman toteutumista. "Minä olen" -olemuksemme tietää, miksi käymme läpi tietyn haasteen. Se tietää, mitä opimme muuntamalla tuon kokemuksen takaisin valoksi, ja se tietää, miten lähellä olemme tuon prosessin loppuunsaattamista.

"Minä olen" -olemuksemme tietää myös tarkkaan, miten käytetään sen vastaanottama valo korkeimmaksi hyväksemme. Tämä pätee riippumatta siitä, olemmeko turvautuneet tuohon valoon itse vai onko toinen ihminen tehnyt sen puolestamme.

Kun aloitamme valotyömme affirmaatiolla: "Minä olen "minä olen" -olemukseni ja minä olen yhtä jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen kanssa maan päällä", jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemus saa merkin meidän "minä olen" -olemukseltamme ja on valmiina vastaanottamaan sen valon, jota pyydämme heidän puolestaan. Sitten joka ihmisen "minä olen" sisäistää tuon valon ja käyttää sen täysin harmoniassa hänen jumalaisen suunnitelmansa ja korkeimman hyvänsä kanssa. Tämä tapahtuu riippumatta siitä, kuka tuon pyynnön tekee.

Tätä Taivaan komppania tarkoittaa, kun he kertovat meille: "Olette voimakkaampia kuin tiedätte." Meillä on kirjaimellisesti kyky vedota Jumalan valoon jokaisen maan päällä olevan ihmisen "minä olen" -olemuksen kautta, samanaikaisesti. Mietiskele hetki, mitä se oikein merkitsee.

Sen sijaan että käytämme aikaamme ja energiaamme valoon vetoamiseen vain itsemme puolesta, samalla aika- ja energiakustannuksella voimme vedota niiden 7.500.000.000 ihmisen puolesta, jotka kehittyvät tällä planeetalla.

Siis kun valmistaudumme vuoden 2021 syntymiseen, ottakaamme tavaksi varata vähän aikaa ja vedota Jumalan valoon itsemme, rakkaidemme ja koko ihmiskunnan puolesta. Tehdäänpä yhdessä sydämen sitoutuminen olla tärkeänä apuna jumalaisen potentiaalin vapauttamisessa tällä uudelle vuodelle.

Rakas ystävä, tämä on voimallista ja valontäyteistä aikaa. Pysy fokusoituneena valoon ja ole se ihme, joka kykenet olemaan. Hengitä ja ole tässä nyt. Toivotan sinulle loistavaa päivänseisausta, suurta yhtymää, joulua ja uutta vuotta. Tiedä, että sinä et ole yksin ja sinua rakastetaan enemmän, kuin pystyt ymmärtämään tällä hetkellä.

Jumala siunatkoon Sinua,
Patricia Cota-Robles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.1.2021 SELKEYTTÄ TÄSTÄ HAASTAVASTA AJASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 24.01.2021 13:56

SELKEYTTÄ TÄSTÄ HAASTAVASTA AJASTA

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
23.1.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Nämä ovat mielenkiintoisia, mutta usein haastavia aikoja, jotka ovat aiheuttaneet paljon hämmennystä ja pelkoa ihmisten keskuudessa. Kun näemme sellaista myllerrystä, jota on tapahtunut USA:ssa ja monissa muissa paikoissa ympäri maailmaa, ihmettelemme loogisesti: "Miten tätä voi tapahtua, kun hyvin monet ihmiset kutsuvat valoa ja fokusoituvat uuden Maan kanssaluomiseen?" Tänään Taivaan komppania antaa perspektiivin, joka auttaa meitä ymmärtämään, mitä kaaoksen keskellä todellisuudessa tapahtuu.

Ennen kaikkea valo-olennot haluavat meidän TIETÄVÄN, että jokainen pyyntö jumalaisesta interventiosta kuullaan ja Isä-Äiti Jumalamme vastaa siihen välittömästi sen mukaisesti, mikä on kaikkien osallisten korkein hyvä. Tuo syvällinen totuus ei ole ulkoisessa maailmassa niin selvä, kuin haluaisimme, koska universaaliin lakiin liittyy prosessi, jota täytyy kunnioittaa, ennen kuin valontäyteiset ja sydänpohjaiset pyyntömme voivat ilmentyä fyysisesti.

Tämä universaali laki määrää, että tien selvittämiseksi rukouksillemme, kaikki mikä on ristiriidassa sen valon ja niiden täydellisyysmallien kanssa, joita pyydämme, täytyy työntää pintaan ja muuntaa takaisin valoksi. Tämä negatiivisuuden työntäminen pintaan alkaa välittömästi. Hämmennystä aiheuttaa, että usein vie vähän aikaa, ennen kuin todisteita pyytämistämme muutoksista näkyy ilmentyneenä fyysisellä tasolla. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettei pyyntömme jumalaisesta interventiosta toteutuisi samanaikaisesti. Itse asiassa pintaan tulevaa negatiivisuutta käytetään usein tuon jumalaisen intervention välineenä.

Tämän hetken tarpeen ja sen tosiasian vuoksi, että jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus on nyt täysin integroitunut Maa-kehoon, Taivaan komppania paljastaa hyvin erityislaatuista informaatiota, jonka tarkoitus on antaa meille suurempaa selkeyttä kokemastamme puhdistusprosessista. Tämän informaation kuuleminen saattaa olla vaikeaa joillekin meistä. Valo-olennot pyytävät kuitenkin meitä olemaan objektiivisia tarkkailijoita, kutsumaan "minä olen" -olemustamme ja laajentamaan valaistun totuuden liekkiä sydänliekissämme, kun luemme seuraavia sanoja.

Meitä pyydetään aloittamaan tämä jakaminen muistamalla jumalainen mahtikäsky Isä-Äiti Jumalaltamme: "TIETÄKÄÄ totuus, ja totuus VAPAUTTAA teidät." Huomatkaa, ettei tämä toteamus kuulu: "Totuus VAPAUTTAA teidät", vaan "TIETÄKÄÄ totuus, ja totuus VAPAUTTAA teidät."

"Minä olen" -olemuksemme ja valaistun totuuden liekki auttavat jokaista meitä vapautumaan sen syövyttävän ihmisegomme jäämästä, joka tällä hetkellä käyttää pelkopohjaisia illuusiota ja usein vihantäyteistä "me vastaan he" -harhaanjohtamista ja näin kontrolloi ja manipuloi meitä haitallisesti, joko tahallaan tai tahattomasti.

Armosta lankeamisestamme saakka, pelkopohjainen ja pirstoutunut ihmisegomme on manipuloinut ja kontrolloinut meitä niin tehokkaasti, että kehitimme tuhoisan tavan käyttää tuskaa motivoijanamme. Pysymme paikoillamme ikuisesti, kunhan meistä tuntuu mukavalta. Tavallisesti vasta sitten kun meillä on paljon tuskaa, sanomme lopultakin, ettei tämä ole ok. Vasta sitten päätämme, että meidän täytyy tehdä jotain dramaattista saadaksemme merkittäviä muutoksia elämäämme. Valitettavasti ilman "minä olen" -olemuksemme jumalaista interventiota päätämme tavallisesti alemmasta tuska- ja kärsimystietoisuudestamme käsin, mitä muutoksia teemme, ja sitä vääristää aina usko erillisyyteen ja kaksinaisuuteen.

Vuoden 2021 alkamisen myötä Taivaan komppania paljasti, että tämän uskomattoman tärkeän vuoden fokus on itsetuhoisten erillisyys- ja kaksinaisuusilluusioiden loppuunsaattaminen ja näin tien raivaaminen ykseystietoisuuden konkreettiselle ilmentymiselle. Tämä valaistunut tietoisuustaso heijastaa sydänpohjaisia malleja – ykseys ja KAIKEN elämän kunnioittaminen. Tämä merkitsee tietenkin, että kaikki mikä on ristiriidassa ykseystietoisuuden kanssa, täytyy työntää pintaan ja muuntaa takaisin valoksi.

Olemme nähneet tämän tuskallisen puhdistusprosessin kiihtyvän jo useita vuosia, mutta 6.1. USA:n tapahtumat työnsivät uskomattoman haastavan ilmaismuodon tästä ihmiskunnan langenneesta tietoisuudesta, globaalien huomion keskipisteeseen ja hyvin kammottavalla tavalla. Tuona päivänä tuhannet sisaremme ja veljemme ryntäsivät kongressirakennukseen Washingtonissa – joidenkin johtajiemme törkeiden huijausten yllyttämänä sekä vihan ja kiukun motivoimana – aikomuksenaan suistaa vallasta hallitus ja murhata varapresidentti ja kongressin jäsenet.

Taivaan komppania on paljastanut, että tähän katastrofaaliseen kapinaan osallistujia olivat tietoisesti tai tiedostamatta manipuloineet eetteritiedostot ja muistot entisistä harhakuvista, vääristä uskomuksista, mielen kontrolloinnista, pelosta, vihasta ja erilaiset itsepetokset, että heidän väkivaltansa auttaisi jotenkin, sekä ulkoisen maailman tasapainottomien voimien hyvin tuhoisat vaikutukset.

Jollakin ihmisillä tämän kamalan väkivallanteon tarkoitus oli aiheuttaa kansalaissota, joka vaatisi USA:n valkoisen ylivallan kannattajille. Toisilla tekojen motiivina olivat valheet, joita on kerrottu toteennäyttämättömästä vaalivilpistä. Monilla muilla harhakuvia luotiin ja manipulointia tapahtui, kun he sallivat salaliittoteoreetikkojen ohjelmoida mielensä kulttimaisella tietoisuudella. Nämä teoreetikot täyttivät heidän ajatuksensa omituisilla ja virheellisillä uskomuksilla, jotka indikoivat, että Donald Trump olisi jonkinlainen pelastaja ja hän poistaisi USA:sta kaikenlaisen pahuuden. Tätä uskomusta jatkettiin, vaikka murskaava määrä todisteita osoitti päinvastaista.

Valaistun totuuden maailmojen valo-olennot paljastavat meille nyt positiivisen tuloksen noista kamalista tapahtumista kongressissamme 6.1. Tuona päivänä jolloin miljardit ihmiset ympäri maailmaa keskittyivät "henkiseen loppiais/ilmestysjuhlaan", joka edustaa vertauskuvallisesti ihmiskunnan heräämistä ja valaistumista, jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus pystyi suorittamaan parannuksen, joka VAPAUTTI meidät siitä ihmisegomme painostavasta manipulointi- ja kontrollointiaspektista, joka on vaikuttanut meihin haitallistesti eläimien ajan.

Sen kamalan kansannousun aikana joka tapahtui USA:ssa, noiden tapahtumien kauhu ja järkytys sai ihmiset joukkona luomaan spontaanisti haavoittuvan sydäntilan, mikä salli jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen poistaa sen "illuusioverhon", joka on sallinut arvaamattoman ihmisegomme painostavan mielenkontrolloinnin ja massahypnoosin kontrolloida ja orjuuttaa meitä elämien ajan.

Ihmisegomme laittoi aioneita sitten "illuusioverhon" tietoisen mielemme päälle, mikä esti "minä olen" -olemuksemme totuuden. Tämä verho vahvisti egomme kykyä huijata ja harhauttaa meidät tekemään omien käskyjensä mukaan. Nyt tuota verhoa ei enää ole, ja miljoonat ihmiset USA:ssa ja ympäri maailmaa ovat heräämässä "minä olen" -olemuksensa syvälliseen totuuteen.

Taivaan komppania sanoi, että vie jonkin aikaa, ennen kuin tämän totuuden järkytys rekisteröityy kaikkien niiden ihmisten tietoiseen mieleen, joita langenneen egon hypnoottinen mielenkontrollointi ja tasapainottomat voimat huijasivat. He sanoivat, että on kieltämistä, vastarintaa, vihaa, hämmennystä, pettymystä, nolostumista, nöyryyttämisen ja epäonnistumisen tunteita. Taivaan komppania teki kuitenkin hyvin selväksi, että kaikki nuo tunteet ovat haitallisia ja irrelevantteja.

Sillä on nyt merkitystä, että TIEDÄMME ja HYVÄKSYMME, että olemme VAPAITA "illuusioverhon" ansasta ja mielenkontrolloinnista. Tämä merkitsee, että voimme nyt siirtyä eteenpäin valossa, tuon langenneen ihmisegojäämämme tuhoisan vaikutuksen estämättä.

Kallisarvoiset sydämet, Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania pyytävät tämän erityisen parantumis- ja heräämisprosessin aikana meitä kaikkia TIETÄMÄÄN TODEKSI tämän taivaallisen jakamisen, yhdistääksemme voimat heidän kanssaan ja pitääksemme valosylissämme niitä sisariamme ja veljiämme, jotka kamppailevat tämän informaation kanssa, kun virratamme heille myötätuntoa, jumalaista rakkautta, parannusta, kärsivällisyyttä ja ymmärrystä.

Tämä parantuminen on kriittinen osa tien viitoittamisessa jumalaiselle suunnitelmalle 2021 ja ykseystietoisuuden ilmentymiselle. Muistakaa, että olemme yhtä ja Jumalan valo on AINA VOITOKAS!

Jumalan siunausta,

Patricia Cota-Robles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

11.5.2021 SUURIA TILAISUUKSIA TOUKOKUUSSA 2021

ViestiKirjoittaja hammer » 13.05.2021 18:02

SUURIA TILAISUUKSIA TOUKOKUUSSA 2021

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
11.5.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Toukokuun 1. päivää juhlitaan Saint Germainin ylösnousemuspäivänä. Joka vuosi tuona pyhänä päivänä Saint Germain johtaa violetin tulen arkkienkelilegioonansa siunaamaan Maata violetin liekin voimistuneilla taajuuksilla. Tämä on Isä-Äiti Jumalaltamme valotaajuutta, joka muuntaa tehokkaimmin valoksi väärinluomuksiamme ihmisinä.

Toukokuun aikana koemme joitain uusia ja uskomattoman voimakkaita, viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalotaajuuksia. Jokainen valotulva työntää sitä negatiivisuutta, joka on ristiriidassa tuon valon kanssa, pintaan parannettavaksi ja muunnettavaksi takaisin alkuperäiseksi täydellisyydekseen. Estämään tätä valotulvaa pahentamasta ihmiskunnan haasteita, Saint Germain ohjaa koko toukokuun ajan violetin tulen arkkienkelinsä kylvettämään Maata ja kaikkea sen elämää violetin liekin voimakkaimmilla taajuuksilla, jotka kosminen laki sallii.

Ruumiillistuneet valotyöntekijät voivat auttaa tehostamaan tätä pyhän tulen taivaallista lahjaa rukoilemalla violettia liekkiä säännöllisesti. Jos pyydämme "minä olen" -olemustamme pyhittämään elämänvoimamme avoimeksi oveksi tälle violetin liekin hyökyaallolle ihmismassojen, elementaalikunnan ja Äiti Maan puolesta, se auttaa valtavasti.

2021 on numerologisesti 5-vuosi (2+0+2+1). Tämä merkitsee, että 5.5.2021 on 5-vuoden 5-kuukauden 5. päivä, toisin sanoen 5-5-5-päivä. Valo-olennot paljastivat, että tämä numerotaajuus muodostaa portin ja luo tilan uudelle tähtiportille kristalli-aurinkovalon viidennen ulottuvuuden taajuuksiin. Tämä 5-5-5-tähtiportti avattiin 5.5.2021 aivan ensimmäistä kertaa.

Nämä viidennen ulottuvuuden taajuudet jotka siunaavat Maata tämän tähtiportin kautta, siirtävät Äiti Maan ja kaiken sen päällä kehittyvän elämän eteenpäin valossa. Taivaan komppania kertoo meille, että kosminen laki sallii tämän avun, sen ylivoimaisen edistymisen vuoksi jota on tehty niiden valotulvien aikana, joita heräävä ihmiskunta on kanssaluonut Taivaan komppanian rinnalla päiväntasauksesta saakka 21.3.

Tämä jumalainen valotulva joka siunaa Maata tämän uuden tähtiportin kautta, on suunniteltu siirtämään ihmiskunta uuteen mahdollisuusskaalaan. Valo-olennot sanoivat, että se viitoittaa tietä voimakkaille moniulotteisille muutoksille, jotka vievät meitä lähemmäs sitä evoluutiosiirtymää ykseystietoisuuteen, joka heräävää ihmiskuntaa pyydetään kanssaluomaan Taivaankomppanian rinnalla tänä vuonna.

Tämän uuden tähtiportin kautta virtaava valo auttaa meitä päästämään irti menneisyydestä. Muista, ettei ole paluuta takaisin. Mitä enemmän yritämme pitää kiinni menneisyytemme tuskallisista ja vanhentuneista väärinluomuksista, sitä vaikeampi ylösnousemusprosessimme on. Kaikki vastarinta vain hidastaa etenemistämme ja aiheuttaa lisää tuskaa ja kärsimystä meille. Lopputulos on kuitenkin sama. Loppujen lopuksi me kaikki asumme uudessa Maassa viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalokehoissamme. Silloin koemme täydellisyysmallien ihmeitä uudessa Maassa, jonka olemme kanssaluoneet, sekä planeetan uuden, kaikenkattavan jumalaisen rakkaus- ja ykseystietoisuustarkoituksen.

Toinen upea asia joka tapahtuu toukokuussa, on, että rakastettu Äitimme Maria avaa ovet Tahrattoman sydämen temppeliinsä sisätasoilla ja kutsuu meitä kaikkia vierailemaan hänen luonaan hienokehossamme, kun nukumme yöllä. Meidän täytyy vain pyytää "minä olen" -olemustamme viemään meidät tähän Äiti Marian temppeliin, kun menemme nukkumaan, ja se tapahtuu. Voimme pyytää "minä olen" -olemustamme myös auttamaan meitä palauttamaan tietoisen muiston kokemuksestamme Äiti Marian kanssa, kun heräämme aamulla.

Äiti Marian suurin vastuu on pitää tahratonta "konseptia" meidän jokaisen puolesta. Tahraton konseptimme on jumalainen suunnitelma, joka sykkii tahrattoman sydänliekkimme pysyvässä siemenatomissa. Tämä jumalainen suunnitelma heijastaa täyttä jumalaista potentiaaliamme, joka on koodattuna 12 vastikään aktivoituun viidennen ulottuvuuden DNA-kristalli-aurinkosäikeeseen. Tänä aikana Äiti Maria työskentelee vastikään integroidun "minä olen" -olemuksemme kanssa, auttaen meitä tuomaan pyhää tietoa täydestä jumalaisesta potentiaalistamme tietoisen mielemme pintaan.

Yksi tapahtuma joka lisää kovasti maailman valoa mystisen toukokuun aikana, on äitienpäiväjuhla, jota vietetään useissa maissa. Äitienpäivä on USA:ssa ja Kanadassa 9.5. tänä vuonna. Meksikossa se on aina 10.5. Vuonna 2021 jokaisena juhlittuna äitienpäivänä ympäri maailmaa, Äiti Jumalamme ja kaikki jumalaiset feminiiniaspektit tulvivat Maahan Äiti Jumalan kaikenkattavan jumalaisen rakkauden korkeimpia taajuuksia, kuin olemme koskaan tunteneet.

Tämä auttaa suuresti heräävää ihmiskuntaa sen kaikenkattavan jumalaisen rakkauden kvanttikentän kanssaluomisessa, joka on välttämätön sen tietoisuusmuutoksen ilmentämiseen, joka ylläpitää pysyvästi ykseystietoisuuden ihmiskunnalle ja kaikelle elämälle, joka kehittyy tässä suloisessa Maassa. Tuo globaali tapahtuma on 35. vuosittaisessa Valaisemisen maailmankongressissa tämän vuoden elokuussa.

Tänä vuonna 23.5. miljardit ihmiset juhlivat helluntaita. Tuon kollektiivisen ihmistietoisuuskupin kautta Äiti Jumalamme, Pyhä Henki, hengittää pyhää hengitystään jokaisen ihmisen sydänliekkiin ja siunaa ihmiskunnan ja kaiken elämän maan päällä pyhän tulen kasteella.

Meillä on 26.5. kolmas kevään kolmesta täysikuujuhlasta. Ensimmäinen täysikuujuhla on pääsiäisen täysikuu, joka on ensimmäinen täysikuu maaliskuun päiväntasauksen jälkeen. Se on aina Oinaan aurinkosyklin aikana ja se tuo tullessaan pääsiäisjuhlan. Toinen täysikuujuhla on Härän aurinkosyklin aikana. Tämä tunnetaan Wesak-juhlana ja se on vuosittainen Buddhan valaistumisjuhla.

Kevään kolmatta täysikuujuhlaa vietetään Kaksosten aurinkosyklin aikana, joka on tänä vuonna 26.5. Tämä juhla tunnetaan Ihmiskunnan hyväntahdon juhlana. Tämän täysikuun aikana, ensimmäisen täysikuun jumalaista Kristus-rakkautta ja toisen täysikuun Buddhan jumalaista valaistumista voimistetaan ja suuresti laajennetaan Maan mentaali- ja tunnekerroksissa.

Tämä valotulva parantaa ihmiskunnan kykyä yhdistää sydämensä ja mielensä Isä-Äiti Jumalamme jumalaiseen sydämeen ja mieleen. Tänä vuonna tämä hyväntahdon juhla on erittäin voimakkaan täysikuun pimennyksen aikana 26.5. Näiden kahden voimakkaan tapahtuman synkronismi antaa ihmiskunnalle uskomattoman tilaisuuden siirtyä eteenpäin valossa ja sinetöidä niiden kaikkien niiden siunausten täysi jumalainen liikevoima, joita saamme mystisen toukokuun aikana.

Älä anna näiden tilaisuuksien mennä ohi. Kuuntele sydäntäsi. Rukoile Jumalan valoa ja fokusoidu niihin täydellisyysmalleihin, joita sinä haluat kanssaluoda Isä-Äiti Jumalamme kanssa.

Kun olet kuuntelevan armon tilassa, tunne kiitollisuutta virtaavan Isä-Äiti Jumalaltamme ja Taivaan komppanialta, arvostuksena halukkuudestasi lisätä maailman valoa. Sinua siunataan enemmän, kuin tiedät!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

9.6.2021 VALMISTAUDU VALOTULVAAN KESÄKUUSSA 2021

ViestiKirjoittaja hammer » 13.06.2021 18:23

VALMISTAUDU VALOTULVAAN KESÄKUUSSA 2021

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
9.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme juuri saaneet loppuun eeppisen kuukauden täynnä transformatiivisia muutoksia, jotka liittyivät ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan energiaan, värähtelyyn ja tietoisuuteen. Taivaan komppanian mukaan se edistyminen jonka kollektiivisesti kanssaloimme ylösnousemusprosessiimme toukokuun 2021 aikana, hyödytti kaikkea elämää tällä planeetalla tavoilla, jotka ylittävät myös taivaan odotukset. Valo-olennoilla on uskomaton luottamus kykyymme toteuttaa jumalanvoitokkaasti Äiti Maan jumalaisen suunnitelman kriittiset osat, joten on melkoinen toteamus sanoa, että olemme onnistuneet yli heidän odotustensa.

Taivaan komppania kehottaa usein meitä kiinnittämään huomiota, jotta näemme ulkoisessa maailmassa merkkejä, jotka vahvistavat sen tuen, jota saamme korkealta, ja sen edistymisen jota saamme aikaan valotyöllämme. Niiden tuskallisten väärinluomusten lisäksi, joita Jumalan valon nopeutunut sisäänvirtaus työntää pintaan parannettavaksi ja muunnettavaksi alkuperäiseen täydellisyyteensä, ulkoisessa maailmassa tapahtuu myös hyvin kannustavia asioita, jotka vahvistavat valotyömme onnistumisen.

Taivaan komppania paljasti, että toukokuussa tapahtuneiden valotoimien loppuusaattamisen myötä – mm. täysin uusi 555-tähtiportti, valaistumisen kultaisen Buddhan paljastuminen jokaisessa sydänliekissä, kaste pyhällä tulella Äiti Jumalalta sekä voimakas pimennyssarja, joka laajensi eksponentiaalisesti kaikkien ihmisten sydämissä ja mielissä oivallusta Kristus-tietoisuudesta ja jumalaisesta valaistumisesta – Äiti Maa ja kaikki sen pinnalla kehittyvä elämä ovat ylösnousseet uusiin taivaallisiin ja kosmisiin koordinaatteihin.

Maan muuttunut asema universumissa sallii nyt ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan vastaanottaa uusia kirkastavia aurinkovalokoodeja aurinkoportaalien kautta Maan sukulinjassa. Tähän sisältyy aurinkovalokoodien virtaaminen fyysisen aurinkomme, Keskusauringon, Suuren keskusauringon ja Suuren suuren keskusauringon portaalien kautta.

Tämä valotulva alkoi 22.5., päivää ennen helluntaita ja kastetta pyhällä tulella, jolla Äiti Jumalamme ja Pyhä Henki sanoi siunaavansa valon jokaista atomi- ja aliatominhiukkasta ja aaltoa maan päällä, taivaallisten "musiikkihurmosäänien" kautta. NASA:n mukaan 11 auringonroihun kuuro, jollaista ei ollut nähty erittäin pitkään aikaan, lähettiin pikaräjähdyksinä, jotka sinkosivat monia limittyviä koronan massapurkauksia avaruuteen. Tämän auringonvalokoodien laajentumisen moniulotteiset taajuudet em. aurinkoportaaleista vaikuttivat välittömästi kaikkeen elämään maan päällä.

Nämä uudet aurinkovalokoodit saivat DNA:ssamme aikaan päivityksen, joka valmisteli solutasolla ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan vastaanottamaan turvallisesti Äiti Jumalamme kaikenkattavan jumalaisen rakkauden uusia taajuuksia, joilla meitä siunattiin helluntaina pyhän tulen kasteen aikana.

Tiedemiehet jotka laskivat, milloin Maassa koettaisiin fyysisesti massakorona-aallot, sanoivat, että aurinkoaallot saavuttaisivat Maan 26.5. Tuo päivä oli – ei sattumalta – samaan aikaan hyvin voimallisen globaalin juhlan kanssa, joka tunnetaan Ihmiskunnan hyvän tahdon festivaalina, sekä täysikuun pimennyksen kanssa jonka aikana Isä-Äiti Jumalamme ja jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus laajensivat sydämissämme ja mielissämme eksponentiaalisesti oivallusta Kristus-tietoisuudesta ja jumalaisesta valaistumisesta.

Samana päivänä oli raportteja joistain hyvin tärkeistä asioista, jotka osoittivat ne tietoisuusmuutokset, joita tapahtuu tänä aikana, sekä vanhentuneiden valtarakenteiden purkamisen, jotka ovat aiheuttaneet sekasortoa ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan elämässä.

Toukokuun 26. päivänä tuomioistuimet määräsivät (Royal Dutch) Shell -yhtiön, joka on maailman suurin fossiilisia polttoaineita käyttävä teollisuusyritys, vähentämään hiilidioksidipäästöjään kaikissa toiminnoissaan 45 %:lla vuoden 2030 loppuun mennessä. Tämä kiihdyttää oleellisesti päästöjä tuottavien polttoaineiden – kuten öljy ja kaasu – vähentämistä. Shell sanoo, että heillä on nyt tavoitteena saavuttaa nollapäästöt vuoteen 2050 mennessä.

Ihmeellisesti 26.5. tuli myös kaksi muuta hyvin kannustavaa raporttia öljy- ja kaasukonserneista. Sekä Exxon että Chevron raportoivat hallitusvalinnoistaan. Ensimmäistä kertaa osakkeenomistajat äänestivät ulos ilmastomuutoskieltäjät ja hallituksen jäsenet sitoutuivat ehkäisemään fossiilisten polttoaineiden päästöjä. Vanhat korvattiin täysin uusilla hallitusjäsenillä, jotka ovat tunnollisia ja sitoutuneita käsittelemään ne ongelmat, joita liittyy fossiilisten polttoaineiden saasteisiin ja ilmastomuutokseen.

Niiden uusien aurinkovalokoodien lisäksi joita virtaa portaalien läpi auringoista aurinkojen tuolla puolen, Maassa koetaan paljon voimakkaampaa aurinko- ja geomagneettitoimintaa tänä aikana. Päivä toisensa jälkeen meille tulvii plasmavalolisäyksiä, jotka aktivoivat kykymme sopeutua viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalon vielä korkeampiin taajuuksiin chakrajärjestelmämme, akupunktiomeridiaaniemme ja DNA:mme 12 viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkosäikeen kautta. Tämä antaa jokaisen ihmisen "minä olen" -olemukselle kyvyn voimistaa sitä heräämisprosessia, joka tapahtuu nyt ihmismassojen sydämissä ja mielissä.

Kesäkuun ajan meitä kutsutaan olemaan Jumalan käsinä fyysisellä tasolla, jumalaisen suunnitelman seuraavaa vaihetta varten. 2021 on numerologisesti 5-vuosi (2+0+2+1). Edelliskerran meillä oli 5-vuosi 2012. Tuona vuonna synnytimme uuden Maan "syymaailmoihin", kun menimme aikakausien vaihtumisen läpi päivänseisauksessa 21. ja 22.12.

Tuon ajankohdan jälkeen Äiti Maa ja kaikki elämä sen pinnalla on käynyt läpi myriadeja värähtelymuutoksia atomisolutasolla. Nämä muutokset ovat suuresti kiihdyttäneet jumalaisen alkemian tapahtumista ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan maakehoissa. Askel askeleelta meidät on kirkastettu kolmannen ulottuvuuden hiilipohjaisesta kehosta viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalokehoksi. Taivaan komppania sanoi, että niiden valotoimien loppuunsaattamisen myötä joita on tapahtunut uuden Maan syntymisen jälkeen 2012, ihmiskunta, elementaalikunta ja Äiti Maa asuvat nyt maakehoissa, jotka ovat paljon jalostuneempia ja eteerisempiä kuin 2012.

Uuden kirkastamisen myötä aurinkovalokoodeilla on saavutettu valotaajuus, joka antaa meille tilaisuuden kanssaluoda monumentaalinen muutos maakehossamme. Taivaan komppania ohjaa meitä kesäkuun 2021 aikana valotoimien läpi, jotka sallivat "minä olen" -olemuksemme kanssaluoda turvallisesti maakehoomme sekä elementaalikunnan ja Äiti Maan maakehoihin muutoksen, joka on yhtä suuri kuin ne energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutokset kokonaisuudessaan, jotka olemme kokeneet uuden Maan syntymän jälkeen 2021. Taivaan komppanian mukaan tämän pyhän ponnistuksen onnistuminen on oleellinen osa jumalaista suunnitelmaa vuodelle 2021, jonka on määrä olla jumalanvoitokkaasti suoritettu 35. vuosittaisen Valaisemisen maailmankongressin aikana, 14.–19.8.2021.

Valo-olennot sanoivat, että se mitä tämä muutos merkitse maakehossamme meillä kaikilla, ylittää rajallisen mielemme ymmärryksen täysin. He vahvistivat, että ainoa tapa ymmärtää tämän tilaisuuden suuruus on kokea se hengenveto hengenvedolta sydänpohjaisen sisäisen tietämisemme kautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.9.2021 PIDÄ PINTASI ...

ViestiKirjoittaja hammer » 18.09.2021 22:30

PIDÄ PINTASI – TÄMÄ ON AIKAA, JOHON OLET VAMISTAUTUNUT ELÄMIEN AJAN!

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
10.9.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Taivaan komppania on hyvin tietoinen niistä myriadeista haasteista, joita ihmiset kohtaavat ulkoisessa maailmassa tämän kovasti kiihtyneen puhdistusprosessin aikana, jota kaikki me koemme. He ovat myös tietoisia, miten vaikea ja tuskallinen tämä prosessi on ihmismassoille. Mutta mikä tärkeintä, he tietävät, että tämä kosminen hetki Maan ylösnousemusprosessissa on juuri sitä, miksi sinä ja minä ja muut heräävät ihmiset ovat ruumiillistuneet Maahan tänä aikana.

Taivaan komppania tietää, että olemme valmistautuneet elämien ajan olemaan tarpeeksi vahvoja pysyäksemme keskittyneenä valoon kaikkien niiden vastoinkäymisten edessä, joita saattaa tulla pintaan tai joita eteemme laitetaan. He tietävät, että jokaisen meidän on hyvin välttämätöntä tehdä tämä niiden ihmisperheemme sisarien ja veljien puolesta, jotka eivät ole vielä tarpeeksi hereillä tehdäkseen sen itse. Valo-olennot tietävät myös, että jos meillä ei olisi kykyä onnistua jumalanvoitokkaasti tässä hankkeessa, meidän ei olisi sallittu ruumiillistua Maahan tänä ihmeellisenä, mutta kuitenkin usein kamalalta näyttävänä aikana.

Isä-Äiti Jumalamme on hiljattain paljastanut, että se ihmisten väärinluomisen kollektiivinen energia, värähtely ja tietoisuus joka nyt tulee pintaan ympäri maailmaa, heijastaa tavalla tai toisella jokaista väärinluomusta, jonka pirstoutuneet ja pelkopohjaiset ihmisegomme ovat ilmentäneet armosta lankeamisemme jälkeen. Nämä arvokkaan elämänlahjamme törkeät "mutaatiot" puretaan ja työnnetään pintaan muunnettavaksi pysyvästi valoksi. Tämän puhdistusprosessin suorittaminen onnistuneesti on oleellista, jotta Äiti Maa ja KAIKKI sen elämä voisi ylösnousta uuden Maan viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkotaajuuksiin.

Olemme keskellä tätä puhdistusprosessia, ja kun se etenee, ulkoisessa maailmassa saattaa vaikuttaa myös siltä, että asiat pahenevat ennen paranemista. On kriittistä, että jokainen meistä oikeasti ymmärtää sen syvällisen totuuden, että ainoa tie eteenpäin valossa on tämän oleellisen puhdistusprosessin läpi. Sen seurauksena ei ole paluuta taaksepäin.

"Kaikki mikä on piilossa, täytyy NYT paljastaa!" Ne salassa pidetyt, manipuloivat ja sortavat mallit, joita ihmismassoja kontrolloineet ja tukahduttaneet ovat käyttäneet, työnnetään pintaan tänä aikana, paljastumaan ja muunnettavaksi pysyvästi valoksi. Meidän kaikkien on aika LUOTTAA, että sinulla ja minulla ja muilla heräävillä ihmisillä on kaikki tarvittava vahvuus, taito, viisaus, tieto ja rohkeus pysyä fokusoituneena valoon, kunnes jumalaisen suunnitelman tämä osa on onnistuneesti saatu loppuun.

Mitä pikemmin tunnustamme tämän TOTUUDEN ja seuraamme "minä olen" -olemuksemme intuitiivista, sisäistä opastusta, sitä nopeammin alamme kokea konkreettisesti niitä uuden Maan sydänpohjaisia täydellisyysmalleja, joita meitä pyydetään luomaan jokaisella ylevällä pyhällä hengenvedollamme, myös tämäm puhdistusprosessin kaaoksen ja tuskan keskellä.

Yli puoli vuosisataa Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania ovat paljastaneet jokaisen hetken suurimman tarpeen ihmiskunnan ja Äiti Maan ylösnousemusprosessin kannalta. Kun valotyöntekijät vapaaehtoisesti loivat jumalaisen suunnitelman jokaisen osan yhteistyössä Valaistun totuusulottuvuuden valo-olentojen kanssa, jumalaisen suunnitelman seuraava vaihe paljastettiin meille. Askel askeleelta se upea jumalainen väliintulo jonka ihmiskunta sai Korkealta, näytettiin toteen niille, jotka heräsivät ympäri maailmaa. Tämän tietoisen yhteistyön jumalainen tarkoitus oli antaa niille, jotka alkoivat herätä, tarvitsemaansa kannustusta ja tukea, jotta he olisivat valmiita "jatkamaan parhaansa mukaan" riippumatta siitä, miten vaivalloisilta ulkoisen maailman olosuhteet näyttivät.

Tänä hyväenteisenä aikana valo-olennot kysyivät Era of Peacen valotyöntekijöitä, haluaisimmeko dokumentoida nämä tapahtumat ja sen informaation, jonka he jakoivat kanssamme. He sanoivat, että olisi tärkeää, että tämä pyhä tieto olisi niiden ihmismassojen helposti saatavilla, jotka heräisivät hyvin nopealla tahdilla melko lähitulevaisuudessa. He sanoivat, että näiden heräävien Jumalan tyttärien ja poikien suurin haaste olisi, että Maa kokee samaan aikaan ennenkuulumatonta puhdistusprosessia, jonka olisi mahdollista estää ihmisiä muistamasta, keitä he olivat ja miksi he ovat maan päällä tänä aikana. Taivaan komppania sanoi, että tämä tukahdutettu tietoisuus voisi myös estää näitä kallisarvoisia sieluja muistamasta missionsa ja tunnistaa sen merkittävyys, mitä Maassa tapahtuu tämän kosmisen hetken aikana.

Tuo "melko lähitulevaisuudessa" -AIKA johon Taivaan komppania viittasi, jolloin ihmismassat heräisivät hyvin nopealla tahdilla … ON NYT.

Tuo pyhä tieto jota meitä Era of Peacessa pyydettiin dokumentoimaan, sisältyy kirjaan "Who Am I? Why Am I Here?" (= kuka olen, miksi olen täällä).

Kun sinusta tulee tietoinen tästä pyhästä tiedosta ja se alkaa värähdellä sydämesi valaistun totuuden liekissä, sinun on mahdollista tuntea yksinäisyyttä tai uskoa, ettei sinulla ole kykyä muuttaa ja parantaa ulkoisen maailman olosuhteita.

Tämä taivaallinen jakaminen aktivoi sisälläsi sen TIETÄMISEN, että olet nyky-ymmärryksesi ylittävän voimakas, koska olet yhtä Isä-Äiti Jumalamme kanssa ja KAIKKI mitä Jumalavanhemmillamme on, on sinun. TIEDÄT myös, että sinulla on jo sisälläsi kaikki, mitä tarvitset noustaksesi kaaoksen yläpuolelle ja kanssaluodaksesi sen elämän, jota olet kaivannut.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron