Albers Ann (visionsofheaven.com) Enkelit

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Albers Ann (visionsofheaven.com) Enkelit

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 10.12.2013 15:49

VALINNAT

Enkeleitä kanavoinut Ann Albers (www.visionsofheaven.com)
12.2.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystäväni, rakastamme teitä hyvin paljon.

Hyvin monet teistä ahdistuvat valinnoista elämässänne. Rakkaat ystävät, elämä on vain sielun seikkailua. Valinnat joita teette sisäisistä olosuhteista, ovat aina paljon tärkeämpiä kuin valinnat, joita teette ulkoisista olosuhteista. Silloin kun kohdataan ulkoisia valintatilanteita, ihmisluontona on kysyä: "Mikä vaihtoehto tekee minusta onnellisemman? Mikä vaihtoehtoa saa oloni tuntumaan turvallisemmalta? Mikä vaihtoehto suojelee sydäntäni?" Vaikka on tosiaan hyvin inhimillistä esittää näitä kysymyksiä, meidän perspektiivistämme ulkoiset valinnat eivät saa koskaan oloanne tuntumaan onnellisemmalta, turvallisemmalta tai suojatummalta. Mikään ulkoinen ei voi koskaan oikeasti sanella sisäisiä olosuhteitanne.

On paljon parempi sanoa: "Aion olla onnellinen! Valitsen sen, mikä tekee minusta onnellisimman nyt! Aion olla turvassa. Tunnen oloni turvallisimmaksi tällä hetkellä tekemällä tämän valinnan. Aion saada sydämen täynnä rakkautta. Tämä valinta tuntuu rakastavimmilta minulle nyt." Ja rakkaat ystävät, sitten seuraavassa valintahetkessä tehkää valinnat taas perustuen onnellisuuteenne läsnä olevassa hetkessä.

Mieli on hyödyllinen valintojen tekemisessä. Voitte punnita jonkin tilanteen hyviä ja huonoja puolia. Hyvin usein kuitenkaan ei ole selkeitä vastauksia. Joskus edes taivas ei voi antaa teille ehdotonta vastausta siitä, mitkä valinnat tapahtuvat tulevaisuudessa, koska planeetallanne on seitsemän miljardia ihmistä ja jokaisella on vapaan tahdon lahja. Voimme opastaa teitä parhaaseen valintaan itsellenne nyt ja seuraavassa hetkessä ja sitä seuraavassa ja tästä syystä ehdotamme, että teette valintoja perustuen siihen, miltä teistä tuntuu "nyt" ja "nyt" ja "nyt".

Oletetaan esimerkiksi, että mietitte asunnon ostamista. Kysytte: "Tekeekö tämä asunto minusta onnellisen? Onko se turvallinen? Onko se hyvä investointi?" Voitte tutkia näitä kysymyksiä. Voitte tarkastella asuinaluetta, historiaa ja rahoitusyhtiöitä. Voitte teettää asuntotarkastuksen. Voitte tehdä sen, mitä teidän täytyy ihmisenä, ja sitten tietäen kaiken, mitä tiedätte, käsitellen faktoja toiveajattelun sijasta, voitte tarkistaa asian sydämestänne. Ottaen huomioon että tämä asunto on järkevä investointi, tarvitsee uuden katon viiden vuoden kuluessa ja vaati jonkin verran työtä nyt … ottaen huomioon, että se on tietyn hintainen tällä hetkellä - ottaen huomioon kaikki nämä faktat, miltä teistä tuntuu tämän asunnon ostaminen? Mieli kerää tietoa, jotta sydän voi tehdä selkeän päätöksen.

Vastaavasti jos mietitte menemistä suhteeseen, on viisasta käyttää mieltä, mutta sallikaa sydämen olla viimeinen auktoriteetti. Tutustukaa toiseen ihmiseen. Puhukaa hänelle. Jos haluatte suhteen, yhdistykää! Oppikaa toisesta, jotta mielellä on ymmärrys sitä, kuka tämä ihminen on ja miten hän elää elämäänsä. Sydän tietää helposti, tunnetteko rakkautta vai ette, mutta mielikin voi olla hyödyllinen sen määrittelemisessä, voitteko elää hänen kanssaan. Kaikkien faktojen ollessa edessänne, ilman toiveajattelua tai kieltämistä, sydän osaa sanoa sen perusteella, kenen tiedätte tämän ihmisen olevan, voitteko elää hänen kanssaan vai ette. Kaikki ovat rakastettavia, rakkaat ystävät! Mutta kaikkien kanssa ei voi elää!

Siis käyttäkää kaikin mokomin mieltä valintoja tehdessänne, mutta kerättyänne kaikki faktat, istukaa hiljaa ilman toiveajattelua tai kieltämistä ja kysykää sydämeltänne: "Kun otetaan huomioon kaikki, mitä tiedän nyt tällä hetkellä tästä vaihtoehdosta edessäni, miltä minusta tuntuu? Elävöittääkö tämä valinta minua nyt vai herättääkö se pelkoa? Onko se oikein tällä hetkellä? Tuntuuko se onnelliselta minulle tällä hetkellä?" Jos ei, rakkaat ystävät, kenties se ei ole oikea vaihtoehto tällä hetkellä. Olkaa lempeä itsellenne. Teille esitellään uusia vaihtoehtoja elämänne joka hetki. Jos ohitatte yhden, Jumala antaa teille toisen. Ette voi sotkea elämäänne, ellette ole piittaamatta sydämestänne. Ja silloinkin teille annetaan seuraavalla hengenvedolla uusia valintatilanteita ja uusia mahdollisuuksia.

Jumalan siunausta! Rakastamme teitä hyvin paljon.

Enkelit

Viesti Annilta

Synnyin eläinradan kahden vastakkaisimman merkin rajalla - Kalat ja Oinas. Olen sisäisesti herkkä, psyykkinen, tunteellinen ja rakastan elämän mukavuuksia. Ulkoisesti olen Oinas - seurallinen, pakottava, analyyttinen ja rakastan seikkailua. On melko haastava todellisuus elää, kun kaksi näin vastakaista voimaa asuu koko ajan sydämessäni ja mielessäni!

Vaikka olen usein vitsaillut, että Jumala teki minusta kaksiaurinkoisen, tiedän sen ilmentävän oppitunteja, joita olen tullut oppimaan ja joita minun oli tarkoitus opettaa. Jokaisen valintani myötä minua revitään sydämen ja pään välillä ja minun on tasapainotettava nämä kaksi.

Ennen ylianalysoin päätöksiä kuolemaan saakka! Kun maalasin taloni seitsemän vuotta sitten, ostin niin monta näyteväriä, että seinät näyttivät kuin tilkkutäkiltä. Lopuksi sydämeni väri halusi voittaa ja tietysti olen ollut tyytyväinen siihen. Viikonloppuna voin ahdistua helposti kahden projektin välillä - kotiin jääminen lepäämään vai patikoimaan lähteminen. Ja jos menen päähäni ja yritän selvittää, kumpi on parempi, koskaan ei tule hyvää vastausta. Minun on upottava sydämeeni ja sanottava: "Ok, Ann, miltä sinusta tuntuu?" Ja minun on luovuttava sen selvittämisestä, miten päivä menee, ja luotettava tuohon päätökseen hetkessä. Se toimii aina taianomaisesti, kun luotan sydämeen.

On hyvä saada faktoja. Kun katson jotain kodin parannusta, käytän aivoja lukeakseni selontekoja eri materiaaleista ja osista. Käytän laskinta mittaamiseen. Mutta lopulta sydän päättää annettujen faktojen pohjalta.

Luulen, että me ihmiset joudumme vaikeuksiin valintojemme kanssa siinä, kun luiskahdamme toiveajatteluun ja kiellämme asioita. Kolmissakymmenissä olin päättämässä, "pitäisikö" minun mennä suhteeseen vai ei. Elämääni oli tullut joku, joka vakuutti olevansa mieheni. Olin juuri lähtenyt suhteesta, missä mies petti kaiken kanssa, mikä liikkui, ja sydämeni oli niin tuskissaan, etten pystynyt kuulemaan sen huutamista minulle. Niinpä käytin päätä päättääkseni seurustelusta tämän edessäni olevan miehen kanssa: "Hän näyttää kivalta. Hän välittää minusta. Hän taatusti tavoittelee minua." Koko ajan sydämeni yritti saada huomioni: "EI! Älä tee sitä! Ei sinusta tunnu siltä, että seurustelisit hänen kanssaan. Ei sinusta tunnu siltä, että seurustelisit kenenkään kanssa nyt." Pääni sanoi kaikkien ohjelmiensa kera: "Mutta et halua loukata hänen tunteitaan. Hän näyttää kivalta. Anna hänelle mahdollisuus." Kysyin myös enkeleiltä: "Mitä ajattelette?" He vastasivat rehellisesti: "Olette yhdessä kolme vuotta. Autat häntä vapautumaan kaikesta lapsuuden tuskasta. Opit olemaan ottamatta asioita henkilökohtaisesti." Mieleni puhui: "Ai, Jumala haluaa minun oppivan." Taaksepäin katsoen oli helppoa nähdä, että käytin mieltä oikeuttamaan sydämen sivuuttamisen. Toivoin suhdetta ja kielsin täysin sydämeni.

Menin tuohon suhteeseen ja se oli kolme kovinta kasvuvuotta, mitä minulla on koskaan ollut. Autoin tätä miestä päästämään irti lapsuuden hyväksikäytöstä ja lopulta opin olemaan ottamatta hänen vihaansa itseeni. Tosiaankin opin, mutta sillä oli kustannuksensa. Vuosia myöhemmin menin takaisin enkeleiden luo: "Miksi kehotitte minua seurustelemaan tämän miehen kanssa?" "Emme kehottaneet", he vastasivat. "Annoimme sinulle vain faktat." Voi hyvänen aika, näin heidän olleen oikeassa. "Tarkoitatteko, että jos olisin kuunnellut itseäni ja vain käskenyt häntä jättämään minut rauhaan, olisin oppinut kaikki oppitunnit yhdessä helpossa askeleessa?", kysyin. "Kyllä", he vastasivat. "Miksi ette kertoneet minulle?!", höyrysin. "Olit päättänyt olla jonkun kanssa. Olit piittaamatta tunteistasi. Toiveajattelit, että hän osoittautuisi oikeaksi. Kielsit omat vaistosi." Se oli erittäin vaikeaa kuulla, mutta he olivat oikeassa kaikin tavoin.

Siitä lähtien olen kuunnellut nuhteettomasti sydäntäni! Teen harvoin mitään, mikä ei tunnu oikealta minulle tuolla hetkellä. Sen tuloksena olen ollut paljon onnellisempi.

Työstän edelleen ylianalysoinnin välttämistä. Menen edelleen enkelien luo hakemaan opastusta, silloin kun en ole selkeä. Mutta yhden asian olen oppinut: mitä enemmän pääsen eroon toiveajattelusta ja kieltämisestä, sitä selkeämmin voin kuulla sydämeni. Ottaen huomioon käsillä olevan tilanteen nyt, mikä tuntuu oikealta juuri nyt?

Yritä elää tällä tavalla. Yritä käsitellä edessäsi olevaa elämän todellisuutta, kun teet valintojasi. Yritä välttää toiveajattelua ja luoda mahdollisimman hyvin parastasi ottaen huomioon, mitä edessäsi on nyt. Sitten sinua opastetaan taianomaisesti paremmin ja paremmin.

Selkeää sydämessä tuntuvaa viikkoa!

Rakkautta,
Ann

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

28.12.2019 HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TAIVAISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 30.12.2019 22:28

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TAIVAISTA

Enkeleitä kanavoinut Ann Albers (www.visionsofheaven.com)
28.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävämme, rakastamme teitä hyvin paljon.

Kun vuotenne lähestyy loppuaan, niin sen sijaan että huokaatte kollektiivisesti helpotuksesta ja sanotte: "Huh, luojan kiitos se on ohi", on aika fokusoitua elämäänne kiitollisuuden ja rakkauden kera. Sielu tietää, että elämän jokainen kallisarvoinen hetki maaplaneetalla on lahja – riippumatta siitä, miten haastava tai helppo se on. Kun vuosikymmen vaihtuu, rakkaat ystävät, käyttäkää se tilaisuutena kiittää elämästänne, siunauksistanne ja ennen kaikkea itsestänne.

Teillä oli suurta rohkeutta inkarnoitua maaplaneetalle näinä myrskyisinä ja uskomattomina aikoina! Teillä on rohkeutta joka aamu, kun päätätte taas herätä taivaista ja sukeltaa takaisin maauneenne. Teillä on rohkeutta olla totuuden kantajia – että rakkaus on suurempi voima kuin viha, ystävällisyys on jaloa ja ymmärrykseen pyrkiminen on vallan/voiman korkeampi muoto kuin yritys olla oikeassa.

Monilla teistä ei ollut helppo vuosi. Äiti Maanne meni syvälle sisäänsä hoivatakseen itseään, mikä sai monet teistä prosessoimaan tunteita, joiden olemassaolosta sisällänne olitte aiemmin tietämätön. Poliittinen ja yhteiskunnallinen ilmapiirinne oli äärimmäisen jakautunut. Näytti tapahtuvan "joukkomaastapakoa", kun monet sielut lähtivät planeetalta äkkiä ja varoittamatta.

Monet teistä ovat kysyneet meiltä täällä taivaissa: "Mihin maailma on tulossa?" Rakkaat ystävät, siihen on vain yksi vastaus … rakkauteen. Maailmanne yrittää kasvaa rakkauteen.

Olette valotyöntekijöitä. Olette tämän rakkauden soihdunkantajia! Olette niitä, jotka kaipaavat ykseyttä monimuotoisuuden keskellä. Olette niitä, jotka rukoilevat ja yrittävät rakastaa valoa myös niiden sisällä, joiden persoonallisuutta ette voi sietää. Olette niitä, jotka vahvistavat Äiti Maatamme.

Riippumatta siitä, miten paljon tai vähän tunnette saaneenne aikaan tänä vuonna, miten monta päätöstä olette pitäneet tai olleet pitämättä … olette niitä, joilla on rohkeutta tuoda rakkaus pintaan täällä maan päällä.

Olette niitä, joilla on rohkeutta elää joka päivä tietoisemmin, ja kun lankeatte vanhoihin pelkoihin, vanhoihin kiukkuihin ja vanhoihin epäilyksiin, teillä on sisäistä lujuutta etsiä taas yhteytenne enkeleihin ja Jumalaan saadaksenne vahvistusta.

Kukaan teistä ei ydinolemuksessaan ole mitään vähemmän kuin se rakkaus, joka elää kaikissa asioissa ja kaikissa olennoissa. Jokainen teistä on täällä löytääkseen sen, tunteakseen sen, jakaakseen sen ja ennen kaikkea … ollakseen se.

Päätökset joita teette, ovat upeita. Tavoitteenne ovat itsenne rakastamisen tekoja. Jos kuitenkin teette vain yhden päätöksen ja teillä on vain yksi tavoite tulevana vuonna – tosiaankin loppuelämäänne varten – tehkää tämä yksinkertainen päätös:

"Kaikessa mitä ajattelen, kaikessa mitä teen, jokaisessa sanassa jonka puhun, yritän tuoda lisää rakkautta pintaan."

"Ennen kaikkea, tänä vuonna ja aina, yritän rakastaa itseäni. Yritän puhua itselleni ystävällisesti. Yritän kunnioittaa tunteitani. Yritän olla aito. Menen sitä kohti, mikä tuo minulle iloa ja "käännän toisen posken" poispäin siitä, mikä tuo minulle tuskaa. Annan arvokkuutta valolle sisälläni ja kaikissa muissa ja kieltäydyn antamasta arvokkuutta pimeydelle riippumatta siitä, miten se esittäytyy. Valitsen rakkauden."

Rakkaat ystävät, tämä on sielunne päätös – ei ainoastaan uuden vuoden ja uuden vuosikymmenen alkaessa, vaan jokaisella hengenvedollanne maaplaneetalla.

Rakastamme teitä. Kunnioitamme teitä. Todistamme valoanne, kun se tulee esiin ja vahvistuu jatkuvasti maailmassa, joka tarvitsee sitä. Olkaa lempeitä itsellenne tulevana vuonna. Kunnioittakaa sisäistä valoa. Käyttäytykää niin, kuin tietäisitte, että Jumala kokee teidän elämäänne, sillä Jumala elää toisiaankin sisällänne ja kokee jokaista teitä.

Onnellista uutta vuotta, rakkaat ystävät. Jatkakoon rakkauden valo laajentumista elämänkokemuksissanne maan päällä, ja oppikaatte näkemään harhakuvien yli ja vain tämän rakkauden.

Jumalan siunausta! Rakastamme teitä hyvin paljon.
Enkelit

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron