Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

6.6.2021 VALINTAKOHTA

ViestiKirjoittaja hammer » 17.06.2021 16:58

VALINTAKOHTA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
6.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet ihmiset puhuvat aikajanajakautumisesta ja sanovat sen olevan henkilökohtainen valinta, mutteivät anna konkreettista opastusta, miten tuo valinta tehdään. On myös paljon varoituksia, ettei muiden polkua pidä tuomita. Tehtävämme ei ole tuomita, mutta erottelukyvyn käyttö on ratkaisevaa. Persoonallisuuteni Vulkanus-puoli haluaa vakaita askelia tai ainakin kartan suuresta kuvasta. Pidän enemmän käytännön opastuksesta.

Siis, miten valitset korkeimman aikajanasi? Valitsemalla olla parempi ihminen. Kehittämällä itseä psyykkisellä tasolla. Ei tekemällä enemmän tai saamalla enemmän, vaan olemalla enemmän sisäisellä tasolla. Kun olet ryhtynyt parantamaan psyykettäsi, muutos virtaa luonnostaan maailmaasi. Tämä muutos voidaan tehdä missä tahansa olosuhteissa. Sillä ei ole merkitystä, oletko rikas vai köyhä, naimisissa vai sinkku, uskonnollinen vai ateisti. Se on valinta, joka tehdään oman mielesi täydessä vapaudessa, minkä vuoksi se on tärkein muutos, jonka voimme tehdä.

"Parempi" ei ole "tee ja älä tee" -asia – ne ovat vain oppeja. "Paremmassa" on kyse oman käyttäytymisesi kyseenalaistamisesta ja sen muuttamisesta, mistä et pidä. "Parempi" kysyy aina miksi. Miksi reagoin tiettyihin tilanteisiin? Miksi käyttäydyn näin? Miksi pukeudun näin? Ota itsestäsi selvää. Jotkut asiat joita opimme, ovat selviytymistaitoja, jotka eivät enää auta meitä. Jotkut ovat ehdollistumista, joka ei ole harmoniassa sielumme kanssa. Ennen kuin muutoksia voi tehdä, ongelmien täytyy tulla valoon.

Käytännön tasolla, parantuneet ihmiset parantavat ihmisiä, ja loukatut ihmiset loukkaavat ihmisiä. Emme voi parantaa yhteiskuntaa ja Maata, ellemme ole itse parantuneet. Tässä kohtaa karma on toinen sana tiedostamattomuudelle. Jos meillä on alitajuisia haavoja, rasitamme niillä tahattomasti muita. Näin alitajunta toimii. Tuo nuo haavat tietoisuuden valoon, ja yhtäkkiä ne voivat parantua. Muutos etenee nyt täyttä vauhtia, joten parantuminen tapahtuu melkein välittömästi tiedostamisen jälkeen.

Tämä on jatkuvaa evoluutiota, joten aina on tilaa kasvulle. Kukaan ei ole koskaan "perillä" – kyse on matkasta. Emme voi epäonnistua, niin kauan kuin se on tavoite. Älä koskaan sekoita uupumusta epäonnistumiseen. On päiviä, jolloin voin vain lukea kirjaa ja ottaa torkkuja. Lepo on integrointia. Tiedän, että muutamassa päivässä olen taas toipunut. Ajattelen omaa evoluutiotani enemmän harrastuksena – näen itseni ja luon itseäni. En halua muuttua siksi, etten tunne olevani tarpeeksi hyvä sellaisena, kuin olen – haluan vain nähdä, miten pitkälle voin mennä. Nautin työntää ihmisenä olemisen rajoja. Haluan jättää tietoisen merkkini tähän maailmaan, en tiedostamattomia juttuja jotka opin lapsena. Aina seikkailua – ihmispsyyke.

Itsehavainnointi ei ole kaikki varten – näin ollen on aikajanajakautuminen. Jos luet tätä, sinulla täytyy olla taipumusta itsehavainnointiin. Yllättävä osa on nähdä, kumman aikajanan ystäväsi ja perheesi valitsevat. Jotkut ihmiset jotka ovat läheisiä sinulle, saattavat olla vain samaa mieltä opinkappaleistasi (uskonto, politiikka, ruokavalio), tekemättä yhtään sisäistä työtä. Ihmiset jotka näet uskomustesi vastaisina, saattavat kehittyä sisäisesti kovaa vauhtia. Saan tunteen, että tämä on osa sitä suurta ravistelua, joka meille on tulossa. Voimme vain katsella ihmetyksen kera ja pitää fokuksemme sisällä.

Uudessa Maassa on suuri valikoima ihmisiä, erilaisia näkökulmia ja uskomuksia. Punainen lanka on itsensä kehittäminen. Itsensä tunteminen syvästi vaatii uteliasta ja joustavaa mieltä. Muutosten tekeminen omassa käyttäytymisessään vaatii fokusoitumista, tiedostamista ja uutteruutta. Kaikki tämä palaa takaisin tuohon yhteen valintaan: valitsen olla parempi ihminen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

15.6.2021 TAUKO

ViestiKirjoittaja hammer » 24.06.2021 06:54

TAUKO

15.6.2021

Tuntuu siltä, kuin minut olisi laitettu tauolle. Ei siksi, että on ollut tuhma, vaan enemmänkin odottamaan. En nauti siitä. Haluan mennä eteenpäin täyttä vauhtia, mikä on ongelma. Salliaksemme sujuvamman massaheräämisen, meidän täytyy hidastaa vähän. Tässä kohtaa oppaani aina sanovat: "Kyse ei ole vain sinusta." Ei tosiaankaan ole.

Kulunut viikko on ollut vuoristorataa. Yhtenä päivänä leijun autuudessa, ja seuraavana en ole varma, miksi olen vielä elossa, koska työni tuntuu tehdyltä. Sitä on ollut joka toinen päivä, kellon tarkkuudella. Mukaan sekoitettuna uupumusta ja hämmennystä. En ole varma, mitä haluan tai tarvitsen tai miksi edes olen vielä täällä. Sitten tulee autuuspäivä, ja käytän kaiken ajan keskittyen tuon värähtelyn maadoittamiseen kehooni ja ihmissydänverkkoon. Ylös ja alas. Taas kerran, en nauti siitä.

Hämmennys täällä olemisesta on osa egon massakuolemaa, joka on tapahtumassa. Ego kiinnittää meidät ihmismaailmaan, se on käyttöliittymämme. Kun joka toinen päivä ollaan autuudessa, uskaltautuisin arvaamaan, että uusi liittymämme on rakkaus. Kiinnittymisen ja rakkauden välillä on melko suuri kuilu – näin ollen odottamisjakso. Jos sinun on vaikea innostua asioiden tekemisestä (intohimon puute), kyse on vain egokiinnikkeen häviämisestä. Et tee mitään väärin, ja tilanne muuttuu.

Autuuspäivinä fokusoidu kiitollisuuteen ja maadoittumiseen. Alakulopäivinä yritä vain siirtää fokuksesi pois itsestä. Kuuntelin hiljattain Beautiful Chorusin musiikkia (https://www.youtube.com/watch?v=4gUY9QshcVQ), joka todella muuttaa energiani. Luonnossa oleminen auttaa. Kokeile jotain ohjattua meditaatiota esim. Sandra Walterilta (https://www.youtube.com/watch?v=Bqlsl30S1_U). Piirrä tai väritä tai tee jotain luovaa. Jos mikään muu ei onnistu, katsele Downton Abbeyä. Vältä kaikkea syyllisyyttä ja negatiivista puhetta itselle. Ota aikaa levätä, vaikka olisi asioita tehtävänä. Muutamme aktiivisesti ihmissydänverkkoa, joten tällä epämukavuudella on suurempi tarkoitus.

Tulimme tätä varten. Meidät on rakennettu tätä varten. Meitä rakastetaan ja tuetaan. Kiitos palveluksestasi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

30.6.2021 HENKINEN ADD

ViestiKirjoittaja hammer » 14.07.2021 10:43

HENKINEN ADD

30.6.2021

Olen yrittänyt kirjoittaa postausta jo viikon. Olen normaalisti fokusoitunut, mutten ole ollut pimennyksestä saakka 10.6.2021. Sen jälkeen minulla oli viikko tunnemyllerrystä, jota seurasi viikko täydellistä yhteydettömyyttä. Jatkoin elämän normaalien asioiden tekemistä, mutta minusta tuntui enemmän siltä, kuin olisin katsellut elokuvaa. Ja sen myötä minulla on merkittäviä keskittymisvaikeuksia. Haluan vain istua verannalla ja katsella elukoita … lintuja ja kauriita ja oravia.

Tämä on varmaan se kohta, jolloin siirrymme päästä sydämeen. Ei mikään helppo muutos sisäiselle Vulkaanilleni. Tavallisesti saan näiden postausten ytimen korkeammista ulottuvuuksista, ja ne tulevat aivojeni läpi. Tai ainakin pystyn tulkitsemaan ne aivoillani. Nyt tuntuu valtavaa yhteydettömyyttä kieleen. Haluan vain olla.

Ainoa kuva jonka saan siihen, mitä on seuraavaksi, on vuoteen sijaaminen. Tiedät, miten vaihtaessasi lakanat heität lakanan ilmaan, jotta se laskeutuu suurin piirtein oikeaan paikkaan. Sen näen. Kuin koko todellisuutta heiteltäisiin, jotta se saadaan oikein. Hyvä puoli kai on, että saamme juuri tehdyn todellisuuden, sitten kun se on valmis.

Hyödyllisinä vinkkeinä, yritä vain pitää värähtelysi korkealla ja tue kehoa. Jos puhdistat kehosi ja kohtelet sitä temppelinä, kaunis suhde kukoistaa. Fyysinen puoli tekee kaiken raskaan työn tässä ylösnousemusprosessissa. Anna kehollesi lepoa ja tukea, jota se ansaitsee.

Kun siirrymme päästä sydämeen, luonto on maadoittumispaikka. Kehosi – luonnon osana – opastaa sinua, jos pyydät. Kuvittelisin, että tämä fokusoitumaton epäselvyys on väliaikaista. Jos ei ole, maailmasta tulee mielenkiintoinen … Joka tapauksessa et ole yksin, mitä ikinä tulevaisuuden energia tuokin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.7.2021 ANTEEKSIANTO JA KIITOLLISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 20.07.2021 15:43

ANTEEKSIANTO JA KIITOLLISUUS

9.7.2021

Kun astumme tämän kiemurtelevan polun seuraavaan mutkaan, on aika vapauttaa vielä lisää vanhaa. On helpompaa kulkea tätä matkaa ilman kaikkea painolastia. Saan selvän tunteen, että olemme hyvin matkassa tullaksemme joksikin täysin erilaiseksi. Erilaiseksi, mitä olimme, erilaiseksi millaiseksi odotimme tulevamme. Tuntematon ei ole ego-mielelle mukava asia, emme kuitenkaan voi palata takaisin. Kun aloittaa vesiliukumäen, on pakko hyväksyä tuo kyyti ja luottaa, että pääsee perille turvallisesti.

Elämään luottaminen on liukas aihe. Olen havainnut, että läsnä olevassa hetkessä eläminen on oleellista. Läsnäolon käytännön puoli on anteeksianto ja kiitollisuus. Anteeksiantaminen muille on aina hyvä harjoitus, mutta itsellensä anteeksiantaminen on kultaa. Itsellensä anteeksiantaminen johtaa luonnostaan kiitollisuuteen, jos ei enää tunne vain omaa rangaistustaan.

Suosittelen lämpimästi kirjoittamaan päiväkirjaan luettelon itselleen anteeksiantamisesta. Joitain esimerkkejä …

Annan anteeksi itselleni odotukset, joita minulla on ollut itsestäni, elämästäni.

Annan anteeksi itselleni itseni ja muiden tuomitsemisen.

Annan anteeksi itselleni sen ylimielisen ajattelun, että tiesin paremmin kuin elämänpolkuni.

Annan anteeksi itselleni, etten arvostanut tai ymmärtänyt menneisyyttäni, kun elin sitä.

Annan anteeksi itselleni omien valintojeni tuomitsemisen.

Annan anteeksi itselleni ajat, jolloin elin pelkästään selviytyäkseni.

Katso, miten syvälle voit mennä. Kun annat anteeksi itsellesi, sumu hälvenee ja polku näkyy selvästi. Anna anteeksi itsellesi ja myös elämällesi. Näe, miten erilaiselta kehosi tuntuu tässä prosessissa. Keho on liittolaisesi tässä hurjassa kyydissä. Kohtele sitä hyvin, ja se opastaa sinua. Se rakastaa ja tukee sinua, aivan kuten näkymätön tiimisi. Annettuasi anteeksi itsellesi, kokeile ehkä itsesi rakastamista … niin kuin universumi rakastaa sinua.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.7.2021 KULMAN YMPÄRI KIERTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.07.2021 19:46

KULMAN YMPÄRI KIERTÄMINEN

22.7.2021

Minusta tuntuu, kuin heräisin unesta. Ei kovin hyvästä unesta. Illuusiomaailma häviää ja oikea todellisuutemme tulee näkyviin, joskin se on vielä kaukana. On täysin uutta ja vähän hämmentävää, kuin heräisi hotellihuoneesta tietämättä hetkeen, missä on. Olen innostunut ja ällistynyt, joskin vähän varovainen optimismistani. Tuntuu siltä, että on ollut niin monia askelia, jotka sekoitin oikeaan todellisuuteen, että minulla on luottamusongelmia itseni kanssa.

Luottamusongelmia lukuun ottamatta, tämä tuntuu rehellisesti erilaiselta. Tämä todellisuusversio tuntuu enemmän kodilta, jonka jätin taakse inkarnoituessani. On vain hyvin hienoinen ero … kehoni ja sydämeni tuntuvat vain rennommilta. Myös kivistä näyttää tulevan hehkua – hehkua joka ennen näkyi vain sisäisellä näkökyvylläni. Tunnen olevani myös lähempänä elementaalikuntaa ja muita näkymättömiä olentoja. Tässä maailmassa kommunikoin paremmin eläinten ja hyönteisten kanssa. Ymmärsin täysin hämähäkkiä, jonka löysin kylpyhuoneestani. Hyvin paljon muuttuu.

Sandra Walterin (https://sandrawalter.com/solar-expansio ... uly-23-29/) mukaan (suomennos Auringon laajentuminen, 22.7.2021) äkillinen tarpeeni siivota kaappeja ja suunnitella muuttoa on vain vapauskoodien ruumiillistamista. Vain. Ruumiillistuminen on kummallisempaa, kuin ajattelin sen olevan, ja olen kanarialintu kaivoksessa etsimässä kummallista. Jos tämä ei ole vielä iskenyt sinuun, ole kärsivällinen. Olen aina vähän edellä. Ja minun pitäisi antaa teille vähän kontekstia tähän muutokseen …

Vuosi 2021 oli minulla upeaa maaliskuun päiväntasaukseen saakka – sitten alkoi hidas laskeutuminen helvettiin. Murtunut varvas piti minut sohvalla koko huhtikuun, ja toukokuun ja kesäkuun pimennykset aloittivat egon kuolemaprosessin (taas). Olin kerrassaan turta 15.6. saakka, ja minulta vei kuukauden toipua. Tunnepuolen toipumisen aikana minulta meni ääni. Se oli täysin poissa viikon, ja hädin tuskin pystyin puhumaan seuraavat kolme viikkoa. Ei muita oireita. Se on lopultakin nyt parantumassa. Siis pointtina on, että on ollut kuoppaista.

Rehellisesti sanottuna ajattelen, että kaksi asiaa oli tässä pelissä mukana. Ensinnäkin, minulla on taipumusta pinkoa ylösnousemuksen maaliviivaa kohti, ja minua täytyy pakolla hillitä. Opettelen edelleen "odottamaan luokkaa", kuten ensimmäisen luokan opettajani jatkuvasti sanoi minulle. Toiseksi, päivitykset eivät ole aina mukavia. Olen varma, että ääniongelmat olivat kurkkuchakran uudelleenkalibrointia. Kurkku on silta pään ja sydämen välillä. Jos sinulla on kurkku- tai niskaongelmia, keskity pään ja sydämen välisen sillan rakentamiseen. Se auttaa.

Jos et ole osunut tähän kuoppaiseen paikkaan vielä tai olet siinä juuri nyt, tiedä vain, että sen yli pääsee. On tämän myllerryksen arvoista saada etuoikeus maadoittaa näitä uusia energioita. Ja tämän paikan toisella puolella tuntuu uskomattomalta. Kun tunnustelen vuotta 2022, siinä on kyse tästä. Lempeästä rakkaudesta … helppoudesta ja vaivattomuudesta. Taas yksi syy, miksi tiedän olevani vähän edellä.

Vielä yksi asia … Tunnen, että uusi sieluperhe on tulossa. Olen tuntenut, että vanha perhe häviää elämästäni, koska paremmin yhteensopiva odottaa. Kyse voi olla vain minusta. Minua on pidetty aina vähän mielenterveyden/järkevyyden reunalla olevana, myös henkisessä porukassa. Tuntuu siltä, ettei tämä uusi ryhmä pidä minua lainkaan outona. Pidän teidät ajan tasalla tästä.

Joka tapauksessa, tunnelin päässä on valoa, vaikka miten pimeältä näyttäisi. Omistautumistasi tähän prosessiin arvostetaan maailmojen tuolla puolen. Meitä tuetaan ja rakastetaan enemmän, kuin tiedämme. Yhdessä onnistumme tässä!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

28.7.2021 ENERGIAN MAADOITTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 29.07.2021 05:52

ENERGIAN MAADOITTAMINEN

28.7.2021

Energiaa on tullut aaltoina, joka päivä edellistä vahvempana. Se alkoi tuntea kiistatta 26.7.2021. On tärkeää, ettemme ainoastaan tunnista tätä energiaa, vaan myös sallimme sen kulkea kehon läpi ja maadoittua Gaiaan.

Ei Gaia silti tarvitse apuamme. Se pärjää hyvin ylösnousemusprosessissaan ja on täysin kykenevä maadoittamaan sen, mitä tulee. Kasvit ja eläimet ovat luonnostaan maadoittuneita, energian kulkiessa vapaasti niiden läpi. Toisaalta ihmiset eivät ole niin luonnollisia kuin ennen, ja saatamme tarvita tietoista maadoittamista. Avaa jalkapohjachakrasi, ja anna energian virrata lävitsesi. Tämä sallii kehon olla kanava, sen sijaan että se joutuu kestämään tämän energian pahimmat haittavaikutukset.

Minulla on heikko hermosto, joten olen hyvin tietoinen energian kulkemisesta lävitseni. Jos energia tukkeutuu kehoon ja sitten lisää energiaa tulee jatkuvasti, se ei ole hyvä asia. Koko maanantain varmistin, että jalkapohjachakrani olivat auki, ja tarkistin, oliko muita tukoksia. Tein hyvää työtä, mutta olin silti nääntynyt edelleen tiistaina. Energian juoksuttaminen koko päivän on uuvuttavaa, vaikka tekisi mitä. Se tuntuu mahtavalta aikanaan, mutta se on vaikeaa hermostolle. Energiakrapula.

Energiaa vain tulee sisään, se vain tapahtuu. Kutsuu sitä sitten ylösnousemukseksi tai evoluutioksi tai galaksimme kulkemiseksi jonkin pölypilven läpi avaruudessa, se vain tapahtuu. Meidän tehtävämme on sopeutua. Meditaatiot ovat taianomaisia, unet ovat upeita, energia ja optimismi ovat korkealla, mutta fyysinen keho saattaa tarvita vähän ylimääräistä hoitoa. Tässä on joitain työkaluja:

* Avaa jalkapohjachakrasi, ja visualisoi energian kulkevan kehosi läpi Gaiaan.

* Kävele avojaloin, mieluummin suorassa kontaktissa Gaiaan.

* Juo paljon vettä.

* Ota Epsom-suolakylpyjä.

* Lepää paljon.

* Tarkista kehosi tila usein, ja tee, mitä se pyytää.

Tämä energia on voimakasta, kuin suurjännitevirtaa. Sen pitäminen kehossa on vahingollista. Se aiheuttaa ehkä vain vähän ärtyneisyyttä tai pientä päänsärkyä, mutta se voi olla paljon vakavampaakin. Tämä on ensimmäinen fyysinen massaylösnousemus, jota on koskaan yritetty. Tavallisesti keho ei tee tätä matkaa. On monia tarinoita tiibetiläismunkeista, jotka menevät luoliin ylösnousemaan. Tarkkailijat ovat kertoneet sateenkarivalon lähteneen luolasta ja munkista jääneen jäljelle vain muutamia kehonosia. Sateenkaaria ja kehonosia. Yritämme tehdä sen eri tavalla tällä kertaa.

Toisaalta energia on hyvä asia. Jos ihmiset olisivat edelleen luonnollisia olentoja, tuntisimme vain vähän väsymystä, kun energia kulkisi lävitsemme esteettä. Nyt elämme mentaalisessa maailmassa, joten meidän täytyy tehdä mielellä päätöksiä kehosta. Tee hyviä valintoja – siinä kaikki. Ystävysty kehosi kanssa, kuuntele ja tue sitä. Sinut rakennettiin tätä varten (kaikilla tasoilla).

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.8.2021 ONNELLISTA LEIJONA-PORTTIA!

ViestiKirjoittaja hammer » 17.08.2021 15:50

ONNELLISTA LEIJONA-PORTTIA!

8.8.2021

Joka vuosi 8.8. on Leijona-portti. En ole astrologiatyyppi, mutta se liittyy jotenkin planeettamme linjautumiseen Siriuksen kanssa. Olen kuitenkin energiatyyppi, ja voin kertoa, että energia on voimakasta.

Tunnen aina oloni paremmaksi korkeammassa värähtelyssä, ja tuleva energia on uskomatonta. Toisaalta, tämä kama luultavasti vie voimat kaikilta muilta. Tulos on sama, silloin kun opetan merkabasta. Minä lennän korkealla, kun taas oppilasraukat pystyvät hädin tuskin toimimaan. Romahdan tavallisesti sitten, kun energia tulee taas alas, ja nukun 10 tuntia putkeen. Tämä tuntuu kuitenkin erilaiselta. Hermostoni ei tunnu yhtä uupuneelta. Toisaalta, kulunut viikko on ollut päivä toimintaa, mitä on seurannut lepopäivä. Eräänlaista integrointia lennossa.

Energia-aikoina ryhdy toimeen. Uupumusaikoina lepää. Älä ole kova itsellesi "hukkapäivinä". Lepo on oleellista integroinnille. Saan sen tunteen, että totumme kaikki pian tähän korkeampaan energiatasoon. Jotkut tarvitsevat vain viikkoja, toiset kuukausia, mutta tulee helpommaksi.

Pidä fokuksesi korkeimmassa aikajanassasi. Ei tavoitteen asettamista, vaan avoimuutta mahdollisuuksille. Luen parhaillaan Elizabeth Gilbertin kirjaa Big Magic (https://www.amazon.com/Big-Magic-Creati ... 214&sr=8-1) (myös suomennoksen nimi). Rakastan sitä, miten kirjoja ilmestyy juuri täydelliseen aikaan! Se on täydellinen juttu elämän sallimiseen laajentua. Tavoittele suuria. Vaikkei sinulla ole mitään käytännön tapaa saada sitä tapahtumaan, ilmaise se vaihtoehtona, edes mentaalisesti. Pidä unelmasi elossa myös lepopäivinä, ja anna sen saada oma elämänsä.

Sulje uutiset. Katselen vain noin 10 minuuttia pari kertaa viikossa, saadakseni jonkinlaisen käsityksen, mitä tapahtuu. Se kaikki on vain liikaa tässä kohtaa. Mitä kirkkaampaa tuleva valo on, sitä selvempi on varjo. Tämä on vain 3D-matriisin viimeinen hengenveto. Tuolla ulkona on pelottavaa, mutta kaikki on erilaista syyskuun loppuun mennessä. Tietoni mukaan (korkeammista ulottuvuuksista), asiat menevät oikein hyvin. Odotettua useammat heräävät vapaaehtoisesti, jonkin hälytyksen/herätyskellon sijasta. "Irrota pistoke", jotta voit fokusoitua laajentumiseen.

Avaa sydämesi ja päästä sisään tämä kaunis valo!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.8.2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 22.08.2021 14:08

ENERGIAPÄIVITYS

18.8.2021

Tämä on monikerroksinen energiapäivitys, koska on monia todellisuuksia. Jaan myös oman kokemukseni, mutta muista, että olen etuajassa. Sinun on täysin ok olla jossain niistä vaiheista, joita koin aiemmin tänä vuonna. Sielupolkumme ja korkeampi itsemme määrittelevät ajoituksen, ei niinkään vapaan tahdon valintamme. Et tehnyt väärää käännöstä riippumatta siitä, mistä löydät itsesi.

Jotkut saattavat olla sen järkytyksen ensivaiheissa, kun jotain uskomusta ravistellaan. Jotkut hoitavat itseään äkillisen sairauden tai vamman vuoksi. Jotkut ovat epätoivon kuopassa, jossa valoa näy juurikaan. Ja jotkut leijuvat seitsemännessä taivaassa. Kaikki on ok, ja ne muuttuvat pian seuraavaan vaiheeseen. Henkilökohtainen "epätoivon kuoppani" kesti noin viikon kesäkuussa, ja minulta vei reilun kuukauden luottaa taas elämään. Jos olet siinä, tiedä, että tilanne paranee.

Suurin osa tästä siirtää meidät vain sinne, missä meidän täytyy olla seuraavaa askelta varten. Kyse on enemmänkin korkeampien voimien myötä soljumisesta, kuin vapaan tahdon käyttämisestä. En sano, ettei vapaalla tahdolla ole merkitystä – sitä on nyt vain rajoitettu. Se on rajattu elämämme tekemiseen helpommaksi tai vaikeammaksi. Kun kehosi pyytää lepoa integroidakseen, voit tehdä elämästä helpompaa kuuntelemalla sitä, tai voit tehdä elämästä vaikeampaa olemalla piittaamatta tuosta pyynnöstä. Se pätee kaikkeen intuitioon tässä kohtaa. Meidät siirretään, tavalla tai toisella. Hyppää kyytiin tai ole raahattavana. Käytä sitä vähää vapaata tahtoa, joka sinulla on, tekemään elämästäsi helpompaa.

Oma kokemukseni on lähes kuukauden ollut melkein jatkuva ilo ja innostus. Minusta tuntuu, että olemme lähellä jotain isoa läpimurtoa, vaikkei minulla ole aavistustakaan, miltä se näyttää. Tämä ilontila liittyy suoraan siihen korkeampaan värähtelyyn, jota meillä on. Selkeyden vuoksi, tämä korkeampi värähtely huuhtoo pois alemmat illuusiot, joten maailmassa näyttää kaaokselta. Illuusion täytyy pudota pois, jotta se voidaan korvata. Olen melko varma, että ne jotka ovat maadoittuneet 3D-maailmaan, eivät koe iloa ja innostusta.

Jotkut sanovat, että planeetan uudelleensijoittaminen on tulossa. Toiset sanovat, että pian avaruusolennot ottavat kontaktin. Jotkut uskovat, että tuleva avaruusolentokontakti on lavastettu hyökkäys. Lähtökohtani on "tarvitsee tietää", ja ilmeisesti on paljon, mitä minun ei tarvitse tietää. Pystyn vahvistamaan vain, että se mitä ikinä tuleekin, on suurta ja positiivista, vaikka se näyttää kaaokselta 3D:ssä. Minusta tuntuu kuin lapselta jouluaattoaamuna. On niin jännittävää!

Pysy poissa pelosta. Pelko turruttaa (tai tuhoaa) intuition. Tee jotain luovaa. Itse olen tekemässä seuraavaa kirjaani, joten teen joka päivä jonkin aikaa jotain projektia. Luomisen ei tarvitse olla tällaista. Töhertele tai laula tai tee puutarhahommia. Tee vain jotain, mikä sallii energian virrata lävitsesi.

Itsehoito on välttämätöntä. Keho tekee todella kovasti työtä solutasolla. Maksalla on enemmän käsiteltävää, kun karistamme vanhoja soluja. Rehellisesti sanottuna en tiedä, miten ihmiset vielä selviytyvät pikaruualla ja alkoholilla. Tue kehoasi tämän prosessin läpi, aivan kuten auttaisit ystävää rankan ajan läpi. Missään kohtaa et sanoisi: "Se on kestänyt jo liian pitkään! Pääse jo yli siitä!" Anna kehollesi samaa myötätuntoa ja kunnioitusta, kuin antaisit vanhalle ystävälle.

Pysy fokusoituneena valoon ja korkeimpaan lopputulokseen kaikkien kannalta. Minulle se merkitsee fokusoitumista vapauteen, totuuteen ja iloon. Ilmennä korkeampaa itseäsi aina, kun saat tilaisuuden. Tule muutokseksi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

27.8.2021 ÄLÄ TULE HUIJATUKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 30.08.2021 07:47

ÄLÄ TULE HUIJATUKSI

27.8.2021

Epäilemättä maailma näyttää olevan menossa päin helvettiä. Älä tule huijatuksi uskomaan, etteivät asiat mene suunnitellusti. Korkeammat ulottuvuudet ovat paikalla ja hyvin tyytyväisiä etenemiseemme. Sinua tuetaan enemmän, kuin tiedät.

Vanhan maailman täytyy romahtaa, jotta uudesta maailmasta voi tulla todellisuutemme. Tämä romahdus on oleellinen, ja sitä ohjaavat olennot, joiden tiedot ja taidot ylittävät omani. Tämä romahdus menee itse asiassa tasaisemmin ja lempeämmin, kuin osattiin toivoa. Älä katso ulkoista maailmaa. Käänny sisäänpäin nähdäksesi, mitä oikeasti tapahtuu. Yhdisty ihmissydänverkkoon. Yhdisty näkymättömään tiimiisi. Päästä irti pelostasi, ja anna rakkauden virrata lävitsesi. Näkymätön tiimini on aina tukenut minua, muttei koskaan enempää kuin nyt.

Näen normaalinäössäni jatkuvasti valonvälähdyksiä. Kasveilla ja eläimillä on ylimääräistä hehkua ympärillään. Sisäisellä näöllä katsoessani, ympärilläni on olentoja ja lisää ilmestyy joka päivä. Jos odotat avaruusolentojen saapuvan, sulje vain silmäsi ja katso ympärille. Jotain merkittävää on muuttunut, ja se on kaunista.

Tuntuu, että minun tarvitsee puhua rokotuksesta, vaikken halua. Seuraa intuitiotasi, älä ikätovereiden painetta tai kollektiivista melua. Jotkut kehot pärjäävät hyvin länsimaisen lääketieteen kanssa, jotkut eivät. Jotkut pystyvät olemaan vähemmän pelokkaita rokotettuna, toisilla pelkkä ajatuskin herättää pelkoa. Mene oman intuitiosi mukaan. Älä sivuuta sisäistä ääntäsi. Ja muista aina antaa muiden tehdä ne valinnat, joita heidän täytyy tehdä omalta osaltaan. Sinun kehosi, sinun valintasi. Heidän kehonsa, heidän valintansa. Älä yritä valita heidän puolestaan, äläkä anna heidän valita sinun puolestasi.

Tärkein ohje jonka olen saanut, on fokusoitua siihen, missä haluan olla. Tämä merkitsee päästämistä irti pelosta ja tuomitsemisesta, fokusoituen sydänenergiani laajentumiseen. Pystyn tekemään tämän, jos pysyn ulkona 3D-tohinasta, eli ei sosiaalista mediaa tai televisiouutisia. Tämä on vain, mitä minun tarvitsee tehdä. Sinun tehtäväsi on selvittää, mitä sinä tarvitset jättääksesi pelon taakse.

Sulje silmäsi nähdäksesi selvemmin. On sanonta: "Jumala tarvitsee kehon". Olemme tuo keho. Olemme niitä, joita olemme odottaneet. Älä tule huijatuksi uskomaan, että illuusio on totta. Olemme silta taivaan ja Maan välillä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

6.9.2021 PYSY UTELIAANA

ViestiKirjoittaja hammer » 15.09.2021 21:15

PYSY UTELIAANA

6.9.2021

Tämä postaus ei ole lainkaan normaali minulle. Viime yönä näin jatkuvasti unta tämän kirjoittamisesta, ja unet ovat minulle hyvä merkki tehdä jotain. Vaikka tämä teksti oli alun perin tarkoitus postata vain Mediumissa (https://medium.com/), tuo uni saa minut ajattelemaan, että sen tarvitsee lähteä myös teille. Vaikka aihe on covid, viesti pätee kaikkeen – pysy uteliaana. Suunnittelen palata takaisin tavalliseen tapaani seuraavassa postauksessa. Kuten aina, ota se, mitä palvelee sinua, ja ohita vapaasti kaikki muu. (Päivitys: tämä postaus poistettiin Mediumista 48 tunnissa, kansanterveyttä uhkaavana. Oudompaa ja oudompaa (suom. huom. sama sana kuin otsikossa käytetty "utelias").)

Pandemiatilanteen myötä ihmisillä on taipumusta siteerata tätä tiedettä tai tuota tiedettä tukemaan valitsemaansa narratiivia. Ongelmana on, että voit löytää "faktoja" tukemaan mitä tahansa, mitä päätät uskoa, myös litteää Maata. Siis miten on mahdollista löytää tiemme ulos narratiiveista? Aloitamme tarkastelemalla täysin erilaista tietoa, terveen uteliaisuuden kera.

Tiede on aivan kuten uskonto – yksinkertainen ja elegantti teoriassa, kuitenkin yhtä sotkua, kun lisäämme ihmiset siihen mukaan. Ihmisillä on egot, ja egot ovat alttiita korruptiolle ja painostukselle. Korruptiossa ei ole kyse vain rahasta – se sisältää myös vahvistusharhan (https://fi.wikipedia.org/wiki/Vahvistusharha). Kuka ei haluaisi olla oikeassa? Papit ja tiedehenkilöt ovat vain normaaleja ihmisiä.

Ennen kuin kukaan ärsyyntyy liikaa tieteen kieltämisestä, haluan kiinnittää huomionne huippuhoitotapoihin 300 vuotta sitten. Viimeisintä huutoa oli leikata vatsa auki (nukuttamatta) ja vapauttaa demonit kehosta. Katso, miten pitkälle olemme päässeet! Kuvittele nyt, mitä ihmiset ajattelevat 300 vuoden päästä tämänhetkisistä moderneista hoitotavoistamme. Älä koskaan sekoita nykyistä ymmärrystasoamme varsinaiseen totuuteen. Luonnontieteiden ja lääketieteen on tarkoitus kehittyä, ja tässä ajankohdassa tuo kehitys on nopeaa.

Tärkein asia joka puuttuu nykyisestä sairauskeskustelusta, on perspektiivi. On paljon puhetta uusista tapauksista, kun taas kuolleisuusaste puuttuu epäilyttävästi näistä raporteista. Vuonna 2020 WHO (https://www.who.int/data/stories/the-tr ... -mortality) raportoi melkein 2 miljoonasta covid-kuolemasta maailmanlaajuisesti. Se kuulostaa suurelta lukemalta, kunnes ajattelee, että maailman väestö on melkein 8 miljardia. Miljoonan ja miljardin välissä on paljon nollia. Jos laskin oikein (tarkista jälleen itse), covidin kuolleisuusaste on noin 0.025%.

"Mutta ne olivat estettävissä olevia kuolemia, sinä sydämetön tyttö!" Voin kuulla sen jo. Tiedätkö, mitkä muut kuolemat on estettävissä? Ne 9 miljoonaa jotka kuolevat maailmassa nälkään joka vuosi. Kyllä, ihmisten on neljä kertaa todennäköisempää kuolla nälkään kuin covidiin. Saimme jotenkin sen idean, että kuolema itsessään on estettävissä. Maailmassa kuolee vuosittain keskimäärin 55–60 miljoonaa vain siksi, että ihmiset kuolevat. Joka. Ikinen. Vuosi. Tuo keskimääräinen lukumäärä ei noussut 2020.

Jokainen on jonkun joku, ja tuska rakkaan ihmisen menettämisestä on todellinen. En sano, ettei kuolema ole vaikea asia eläville. Sanon vain, että kuolevaisuuteen tuppaa sisältymään kuoleminen, ihan jo määritelmän mukaan. Laajemmasta perspektiivistä katsottuna syntymiä oli enemmän kuin kuolemia. Meillä ei ole vaaraa ihmisten loppumisesta. Itse asiassa yksi vakavoittavimmista asioista, jonka voi tehdä, on katsella maailman väestökelloa (https://www.worldometers.info/). Jos käyt katsomassa sen joka aamu ja joka ilta viikon ajan, se voi muuttaa perspektiivisi täysin hyvin moniin ongelmiin.

No niin, pidetäänpä uteliaisuus liikkeessä ja katsotaan muualle. Tarkistetaanpa patenttivirasto. Patenttinumero 7279327 (https://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Par ... PN/7279327) (jättöpäivä 20.4.2001) koskee rekombinaattikoronaviruksen tuottamista. Ei, en tiedä, mitä se merkitsee, mutta se on mielenkiintoista, eikö? Koronavirukseen ja sen rokotukseen liittyen on jätetty monia patenttianomuksia. Ja sen voin kertoa maallikkotiedollani, että joku tekee rahaa – miljardeja jo tähän mennessä (https://www.cnn.com/2021/05/21/business ... index.html). Jos olet kiinnostunut seuraamaan tätä polkua, ehdotan, että katselet videon David E. Martinista (https://www.youtube.com/watch?v=ihjNDf32_Ac), joka todistaa tutkimuskomiteassa. Mene sitten etsimään asioita. Ole utelias.

Olen yksi niistä harvoista ihmisistä, jolta puuttuu täysin "tee, niin kuin käsketään" -geeni. Jo lapsena kuuntelin aikuisten kuvaavan maailmaa, ja ajattelin itsekseni: "Kuka sen keksi?" Olen luonnostaan utelias, ja rakastan löytää vastauksia. Mikä on tappavin eläin? Moskiitto tappaa maailmassa 800.000 ihmistä vuodessa. Miten pitkään Betty White oli naimisissa? Kahdeksantoista vuotta, Allen Ludden kanssa. Mistä saimme nykyiset ajatuksemme helvetistä ja paholaisesta? Zarahustralaisuudesta, noin 800 eaa. Mikä on suurin kuolemaan johtava syy USA:ssa? Sydänsairaus ja seuraavana syöpä, ja keskimääräinen kuolleisuus vuodessa on 2.8 miljoonaa. Joka. Ikinen. Vuosi.

Siis, miksi kaikki tämä hysteria? Olet nyt utelias, eikö? Usko tai älä, mutta osa siitä on geneettistä. Tiede on osoittanut, että traumat välittyvät geneettisesti (https://www.livescience.com/41717-mice- ... genes.html). Tutkimuksessa hiiret altistettiin kirsikankukinnon tuoksulle, ja sitä seurasi sähköshokki. Sitten kun hiirillä oli pelkoreaktio tuohon tuoksuun, niiden annettiin tehdä normaaleja hiirijuttuja, myös lisääntyä. Vaikka ne eivät olleet koskaan saaneet sähköshokkia, poikasilla oli pelkoreaktio kirsikankukinnon tuoksuun – kuten myös seuraavilla sukupolvilla. Useimmilla ihmisillä on jokin tarttuvaan tautiin liittyvä trauma, jossain sukulinjansa aikana. Musta surma tappoi noin 25 % tartunnan saaneista.

Täysin asiaan kuulumaton (mutta hauska) havainto …Yksi poliittinen puolue mainostaa "minun kehoni, minun valintani" aborttien osalta, muttei rokotusten. Toinen puolue toitottaa "minun kehoni, minun valintani" rokotusten, muttei aborttien osalta. Tämä on sellainen asia, joka minua huvittaa. Samaan aikaan kun henkilökohtaiset uskomukseni ovat täysin epäolennaisia, mielestäni sinun kehosi pitäisi aina olla sinun valintasi. Loppujen lopuksi ei ole mitään objektiivista todellisuutta (https://interestingengineering.com/new- ... ve-reality), joten ihmiset tekevät, mihin heidän oma todellisuutensa kutsuu.

On myös huvittavaa, että ihmiset jotka päättävät olla ottamatta piikkiä, tuomitaan välittömästi tieteenvastaisiksi. Kaikki tuntemani ihmiset jotka eivät ole ottaneet rokotusta, ovat puhuneet kokeiden ja todisteiden puutteesta – tieteellisiä syitä. Lisäksi joissain maissa ihmisiä joilla on allergiareaktioita ruokaan tai lääkkeisiin, neuvotaan olemaan ottamatta rokotusta. Se ei oikeasti ole hyväksi kaikille. Ihmisiä tosiaan kuolee tuosta piikistä (https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... vents.html) (yli 7.000 tähän mennessä USA:ssa, Tautikeskuksen (CDC) raportin mukaan).

Muistatko tohtori Dan Stockin? Videosta jolla hän ilmaisi hiljattain huolensa eräälle koululautakunnalle, tuli viraali (= levisi viruksen lailla) (yksi huvittava termi). Regina Meredith haastatteli häntä, mutta YouTube blokkasi tuon videon. Se on edelleen hänen omalla sivullaan (https://reginameredith.com/doctor-speak ... wZTd1jg%3D). Missä menee raja "valeuutisten" poistamisen ja kontrollointinarratiivin välillä? Tästä syystä on niin tärkeää pysyä uteliaana. Pysy uteliaana myös asioista, joista et oikeastaan välitä. Varmuus merkitsee, että olet lakannut oppimasta.

Henkilökohtainen suositukseni jokseenkin kaikkeen on käyttää sisäistä opastustasi. Sulje uutiset, lakkaa luottamasta narratiiveihin ja tunne/tunnustele itse sitä oikeasti. Pelko on hyvä indikaattori. Jos pelkäät vähemmän, kun ajattelet rokotuksen ottamista, niin ota se. Jos pelkäät enemmän, kun ajattelet rokotuksen ottamista, niin älä ota sitä. Älä kuuntele muita. Tämä on sinun kehosi ja sinun valintasi.

"Uteliaisuus tappoi kissan." (Sanonta, sananlasku) Kuka sen keksi?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit