Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

13.12.2020 NIIN YLHÄÄLLÄ KUIN ALHAALLA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.12.2020 17:25

NIIN YLHÄÄLLÄ KUIN ALHAALLA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
13.12.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuten olen maininnut aiemmin, koko fyysinen todellisuus on yksi "asia". Tämä on eri asia kuin ykseystietoisuus, joka nyt kehittyy. Tässä on kyse fyysisestä aineesta. Merkaba-kursseillani käytän kangaspalaa selittämiseen. Levitä kangas käsien päälle ja töki sitten sormilla pieniä kumpareita ylös siitä. Yksi kumpare on auto, yksi on lintu, yksi on ihminen … kaikki on muodostettu samasta kankaasta. Tämä sisältää kaiken fyysisen, myös planeetat ja tähdet.

Joku sanoi (en muista kuka), että astrologiaan uskominen on kuin uskoisi ranskan kieleen. Sitä joko ymmärtää tai ei, mutta se on kuitenkin kieli. Planeetat eivät saa tietä kääntymään – ne vain heijastavat sitä. On helpompaa nähdä tie kartassa, kuin etsiä tie kulkiessaan. Elämä on kuin "ei näe metsää puilta" -tilanne. Astrologia antaa tarpeeksi etäisyyttä nähdäksemme, millä polulla olemme.

Iridologia on parannusmenetelmä, joka kartoittaa iiriksen merkit, jotta löydetään tasapainottomuudet elimissä. Vyöhyketerapia käyttää jalkapohjan kireyksiä samaan tarkoitukseen. Kumpikaan niistä ei merkitse syy-seuraus-suhdetta – ne käyttävät pelkästään helpompaa järjestelmää ongelman paikallistamiseen kehossa. Miksi? Koska kaikki se on yhtä järjestelmää. Ja on paljon helpompaa tunnistaa jokin elinvika hieromalla jalkapohjaa tai katsomalla silmiin, kuin avata ruumis ja tutkia tuota elintä suoraan.

Kun kaikkia noita astrologisia asetelmia tapahtuu tässä kuussa, tuntui hyvältä ajankohdalta puhua laajemmin siitä, mitä oikeasti tapahtuu. Astrologia on vain heijastus siitä sisäisestä työstä, jota teemme tässä kohtaa. Se näyttää meille, missä kohtaa olemme tällä polulla. Se on tiekartta. Myös tuntiessamme eksyneemme, voimme aina katsoa tuota kaunista suuntanäyttöä yläpuolellamme.

Kieroutuneen mielen sivuhuomautus. Olen jo useita vuosia pannut merkille, että on pilvistä näiden suurien planeettatapahtumien aikaan. Nyt kun asun kaukana kaupungista, näen raskaita kemikaalivanoja päivää ennen pilviä. Kikatan sille mahdollisuudelle, että "he" yrittävät estää noita energioita. Typeriä ihmisiä! Monet meistä (miljoonia jo) toimivat tietoisesti minitähtiportteina ja virrattavat näitä energioita kehonsa kautta. Etkö pääse ulos katsomaan tähtiä? Ei huolta, muutos on kaikkialla. Sitä ei voi estää.

Tietoisuutemme pystyy lopulta tajuamaan sen ykseyden, joka meillä on, myös fyysisellä tasolla. Siihen saakka vain tiedä, että kaikkia jotka ovat inkarnoituneena tällä hetkellä, keikutetaan samoilla energioilla. Kaikki näkevät planeetat, joten se on kartta kaikille. Saadaksesi selvää, mihin energia on menossa, katso vain tuota karttaa. Niin ylhäällä, kuin alhaalla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

14.1.2021 RAKKAUS JA HUOLENPITO

ViestiKirjoittaja hammer » 01.02.2021 20:21

RAKKAUS JA HUOLENPITO

14.1.2021

Muutama vuosi sitten luin artikkelin rakkaudesta ja huolenpidosta. Se todella jäi mieleeni, koska tuon tutkimuksen tulokset olivat vastoin yleistä uskomusta. Oletamme tavallisesti, että rakastamme ensin ja sitten pidämme huolta niistä, joita rakastamme. Vaikka tämä saattaa olla perusta joillakin, psykologian mukaan se on voimakkaampaa toisinpäin – rakastamme sitä, kenestä (tai mistä) pidämme huolta. Huolenpito tapahtuu ensin.

Tämä saattaa selittää, miksi hyvin monet empaatit huomaavat rakastuvansa toivottomasti narsisteihin. Narsistit odottavat aina huolenpitoa, mitä empaatit antavat ja näin lisäävät kiintymystään. Huolenpitäminen ihmisistä (tai lemmikistä tai puutarhasta) lisää luonnostaan rakkautta heitä kohtaan. Ihmisten on luonnollista rakastaa enemmän panostamalla huolenpitämiseen. Se osoittaa myös tarpeen rajoihin huolenpitäjällä, erityisesti romanttisessa suhteessa.

Tämä antaa kurkistuksen myös pirstoutuneeseen suhteeseemme kehon kanssa. Hyvin monet ihmiset pitävät kehoaan "itsenään" ja syystä tai toisesta he eivät ajattele kovin ylevästi itsestään. Se miten kohtelemme kollektiivisesti kehojamme, heijastuu tässä hologrammitodellisuudessa siihen, miten kohtelemme kollektiivisesti Maata. Ei kovin kaunista. Vieläkin käsitteet itserakkaus ja itsehoito ovat niin vieraita, ettemme edes tiedä, mistä aloittaa.

Aloita tästä: rakastamme sitä, mistä pidämme huolta – ei toisinpäin. Aloita huolenpidosta, ja siitä tulee luonnostaan rakkautta.

Olen aina tuntenut, että asun tässä kehossa – en ole tämä keho. Kyse on aina ollut siitä, että on hyvä tilanhoitaja ja hyvä vieras. Pidän huolta tästä pienestä eläimestä parhaan kykyni mukaan, ja luotan, että se tukee minua parhaan kykynsä mukaan. Keholla on oma viisautensa, ja se pyrkii aina terveyteen. Kyllä, sairautta ja kuolemaa on, mutta keho tekee parhaansa mahdollisimman kauan.

En sano, ettei minulla ole ollut omat hetkeni. Joka suhteessa on koettelemuksensa, myös suhteessa kehoon. Kun minulla diagnosoitiin ataksia, tunsin uskomatonta pettymystä kehooni. Kesti pari vuotta korjata tuo välirikko. Jos sinulla on ollut haasteita kehosuhteessasi, anna anteeksi itsellesi ja siirry eteenpäin. Ongelma on ainoastaan niissä tarinoissa, joita olet muodostanut ja joissa roikut. Kehosi ei kanna kaunaa. Se rakastaa ja tukee sinua, vaikka mikä olisi. Kunnes kuolema teidät erottaa.

Siis voitko muuttaa dynamiikkaa kehosi kanssa? Voitko nähdä sen omana olemuksenaan? Voitko välittää tästä fyysisestä olennosta huolenpitäjänä? Saatat yllättyä, miten se muuttaa koko elämääsi. Kun terveys lisääntyy huolenpidon myötä, tulee helpommaksi elää tässä fyysisessä elämässä. Kun huolenpito muuttuu rakkaudeksi, se avaa ovia onnellisuuteen, joita et tiennyt koskaan olevankaan. Kun tämä itserakkaus heijastuu ulkoiseen maailmaan, Maa paranee. Se on sen arvoista.

Onnellisuudella ja rakkaudella saattaa olla juuret suoliston/vatsan terveydessä. Vielä yksi syy huolenpitämiseen kehosta. Kehossa on kolmet aivot tai kolme kontrollikeskusta: aivot, sydän ja suolisto. Kun tiede oppii enemmän suoliston terveydestä, havaitsemme sen vaikuttavan mielialaan, jopa immuunijärjestelmään. Kehosta huolehtiminen palkitsee hyvin. Se ei ole ainoastaan pyhä tehtävä, se on myös kamalan käytännöllistä.

Useimmat meistä tietävät, että tunneahdistuksemme kohdistaminen muihin ei ole koskaan hyvä idea, eikä se ratkaise taustaongelmia. Vain henkilökohtainen varjotyö voi tarttua siihen, mitä oikeasti tapahtuu. Jos meillä on huono päivä, useimmat meistä välttävät lapsille huutamista, koiran potkimista tai puolison sättimistä. Kuitenkin meille tuntuu olevan täysin ok ottaa pari drinkkiä rentoutuaksemme. Emme ole huolissamme oman kehomme pahoinpitelemisestä. Alkoholi on myrkkyä. Savukkeet ovat myrkkyä. Ylisyönti rasittaa, ja liikalihavuudella on yhteys syöpään. Älä anna mielesi ongelmien varastaa fyysistä terveyttäsi. Kysy aina itseltäsi: "Onko tämä parasta keholle, josta pidän huolta?"

Kuten kaikessa, tapojen muuttaminen vie aikaa. Muista myös, että tulokset vaativat aikaa. Minulta vei kaksi vuotta saada suolistoni terveys takaisin. Se oli jokaisen minuutin arvoista. Olen varma, että jatkuva optimismini ja onnellisuuteni on sidoksissa suoraan tuohon sitoutumiseen. Ole lempeä itsellesi, mutta myös täysin omistautunut muuttamaan kehosuhteesi. Tähän sisältyy sisäinen dialogi sekä toiminta. Kehosi kuuntelee kaikkea, mitä ajattelet. Sano hyviä asioita ääneen, lisäten näin omaa tiedostamistasi.

Kiitos, Keho, että olet aina niin lannistumaton! Omistaudun pitämään sinusta huolta. Ja niin se on.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

19.1.2021 HENKILÖKOHTAINEN TÄYSIVALTAISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.02.2021 20:54

HENKILÖKOHTAINEN TÄYSIVALTAISUUS

19.1.2021

Täysivaltaisuus, itsenäisyys, vapaus. Näitä sanoja on viime aikoina käytetty melkoisesti henkisissä piireissä. Yleensä liitämme nämä sanat jonkin tekemiseen ulkoisessa maailmassa … sananvapaus, matkustusvapaus, riittävästi yltäkylläisyyttä ja tukea tehdä ja saada, mitä haluamme, silloin kun haluamme. Paljon tavaraa, ja paljon tekemistä. Mitä jos tuo kiinnittyminen tavaraan ja tekemiseen estää todellisuudessa vapautta ilmentymästä? Kuten kaikki ulkoiset olosuhteet, henkilökohtainen täysivaltaisuus alkaa sisältä. Kuten laulun sanat kertovat meille, vapauta mielesi, ja loppu seuraa perässä.

Olemme eläneet tätä elämää ylösalaisin. Ajattelemme, että se on todellista, mitä on ulkopuolellamme, ja annamme olosuhteiden sanella, mitä ajattelemme ja tunnemme. Nyt olemme heräämässä siihen tosiasiaan, että tämä on takaperoista. Järjestä sisäinen maailmasi, ja ulkoisen täytyy mukautua. Elämme omassa fraktaalitodellisuudessamme, ja saat muuttaa oman ilmaisusi muotoa. Kyllä, se on tosiaan näin yksinkertaista, mutta tuon muutoksen täytyy olla täydellinen. Positiivinen ajattelu on epäolennaista, jos se kietoutuu negatiiviseen sisäiseen dialogiin. Pidä huoli mielestäsi.

Kokemukseni mukaan ihmiset ovat niin voimakkaita, kuin he sallivat itsensä olla. Oletko ihminen, jolla on henkisiä kokemuksia, vai oletko henkinen olento, jolla on ihmiskokemuksia? Vai oletko luojajumala koulutuksessa? Voit nähdä, miten perustavanlaatuinen muutos perspektiivissäsi muuttaisi myös sisäistä dialogiasi. Pohdi jonkin aikaa, miten näet itsesi, todellisuudessa ja johdonmukaisesti. Johdonmukaisuus on avain. Tiedän monia, jotka pitävät kysyttäessä itseään henkisenä olentona, mutta sitten taianomaisesti unohtavat sen, kun jotain haastavaa tapahtuu. Heidän reaktioistaan tulee häkellyttävän tiedostamattomia.

Tämä ei tarkoita sanoa, ettemme kaikki luiskahda muistamattomuuteen aika ajoin. Avaimena on, miten kauan pysyy siellä. Tarkemmin sanottuna, miten kauan antaa itsensä pysyä siellä. Tästä syystä on kriittistä tuntea itsesi hyvin ja tietää, milloin haudot ajatuksia, jotka eivät palvele korkeinta hyvääsi. Tästä syystä selkeä ja fokusoitunut mieli on oleellinen. Mieli luo todellisuutesi. Siinä missä tunteet vain tapahtuvat, niihin liittämämme tarinat ovat valittuja. Valitse viisaasti.

Tuntuu siltä, että minun täytyy sanoa vähän huumeista. Siinä missä sosiaalinen juominen ja huumeiden käyttö ovat yleinen (vaikka tuottamaton) tapahtuma, monet henkisissä piireissä mainostavat myös, että psykedeelit antavat avoimen ja selkeän mielen. Vaikka ne voivat auttaa introspektioprosessin aloittamisessa, lopulta ne tarvitsee jättää taakse. Miksi? Koska tietoinen luominen vaatii olemaan täysin läsnä ja täysin tietoinen. Henkilökohtainen täysivaltaisuus vaatii jättämään ulkoiset siteet, myös kasvilääkkeisiin. Jatka polkuasi siitä, missä olet, mutta tiedä, että todellinen vapaus kumpuaa mielestä, joka ei ole muuntunut. Se ei olisi vapautta, jos se vaatisi jotain ulkopuolista tekijää.

Minun täytyy sanoa myös, että liiallinen tahdonvoima on yhtä vahingollista kuin täydellinen tahdottomuus. Ne ovat saman uhrimentaliteettikolikon kaksi puolta. Sekä yli- että alikontrolloinnista on tulossa hyvin rankkaa. Tahdonvoima käynnistää egon alemman taian. Mielen mestaruus ohjaa luomisen taikaa. Kumpaakin tarvitaan sillan rakentamiseen maailmojen välille (ulottuvuudet). Luottamista yksinomaan tahdonvoimaan ei enää tueta, kun egorakenteet kaatuvat. Jos sinusta tuntuu, että pakotat jotain olemaan, lopeta. Ainoa asia jonka kanssa sinun täytyy olla tiukan kurinalainen, on oma mielesi.

Olet moniulotteinen olento. Saat inputia keholtasi, egoltasi ja intuitioltasi. Korkeampaa mieltäsi käyttäen voit tehdä "kaikki voittavat" -päätöksiä eri puoliesi kannalta. En ole koskaan uskonut, että ego on vihollinen – sen ei vain pitäisi olla vastuussa. Sinulla on kaikki, mitä tarvitset ollaksesi vapaa. Kenties se on tämän pelin koko pointti. Kenties olemme täällä löytääksemme taas henkilökohtaisen täysivaltaisuutemme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

6.2.2021 VELJENI VARTIJA

ViestiKirjoittaja hammer » 19.02.2021 20:54

VELJENI VARTIJA

6.2.2021

Ykseystietoisuus tekee jättiharppauksia. Alamme löytää käytännön todisteita ykseydestämme. Oletko huomannut enemmän synkronismia viime aikoina? Ovatko asiat hajonneet, järjestäytyäkseen vain paremmalla tavalla? Melkein kuin universumi turvaisi selustasi. Ja niin tapahtuu.

Olen testaillut kollektiivitietoisuutta melkein 40 vuotta. Aloin käyttää sitä päästäkseni läpi kokeista keskikoulussa. Jos en tiennyt vastausta, joku muu tiesi. Se toimi. Tämä antaa minulle suoran kokemuksen ykseydestä, ja se on kaikkien käytettävissä. Myönnettäköön, kokeista läpipääseminen oli melko itsekästä ja maallista, mutta se antoi minulle silti perustan käytännön kokemuksille. Muutaman viime vuoden olen käyttänyt tuota perustaa kaukoenergiatyössä, sekä yksilöille että kollektiiville. Pointti on, että tiedän sen olevan totta (arvosanat osoittavat sen).

Tämänhetkinen muutos on tuomassa tuon yhteyden etualalle. Henkisissä piireissä on suosittua puhua ykseystietoisuudesta ilman mitään todellista tietoa tai henkilökohtaista vastuuta. Tämä on ymmärrettävää, kun on vietetty koko elämä erillisenä yksilönä. Hyvä uutinen on, että saat nyt pääsyn uskomattomaan tukijärjestelmään. Parempi uutinen on, että autat luomaan tätä järjestelmää jokaisella teolla.

Liikkumiseni on rajoittunutta hermostollisen ongelman vuoksi. Vuosia olen pyytänyt ystäviä ajattelemaan minua ennen liikkumista (tai sen aikana), kuten kävelylle mentäessä. Vasta hiljattain olen pystynyt tuntemaan tuon yhteyden, ja hermostoni reagoi heidän liikkumiseensa. Tämä on todella iso juttu, ja hyvin innostavaa! Se osoittaa, että kollektiivitietoisuus on valmis tukemaan tällaista kokemusta. Se osoittaa, että aine reagoi. Tiedän, että monet ovat tunteneet tämän tason ykseyden tulevan. Olen vain hullu tiedemies sydämeltäni ja rakastan fyysistä tietoa.

Tämä on vielä yksi syy kohdella kehoaan temppelinä ja pitää mielensä selkeänä. Osallistumme kaikki kollektiiviseen kokemukseen, mutta niillä joilla on selkeyttä ja fokus, on vähän enemmän vaikutusta. Kyllä, addikti joka piikittää heroiinia, lisää sen kokonaisuuteen, mutta munkki joka meditoi, lisää enemmän. Ei ole kyse hyvästä ja pahasta, vaan pelkästään fokusoituneesta aikomuksesta. Fokusoitunut mieli on tehokas. Muuntuneeseen tilaan meneminen mieli selkeänä on yksinkertaisesti eri kokemus, kuin sen tekeminen aineiden avulla.

Ja selkeyden vuoksi, tämän ykseysjuttu alkaa 5D:ssä, mikä on politiikan ja uskonnon yläpuolella. Se on henkilökohtaisten uskomusjärjestelmien ja egon yläpuolella. Kukaan ei voi tehdä siitä asetta, koska sinne ei edes pääse ylläpitämällä manipulointiajatuksia. Tämä on korkeaa taikuutta (taikaporukkaa varten), ja ehdotonta rakkautta vaaditaan tämän asian ohjaamiseen.

Jos tarvitset jonkinlaista tukea, voit hyödyntää kollektiivia. Se on kuin google, mutta parempi. Sitä ei voi verrata mihinkään muuhun tukijärjestelmään. Voit päästä siihen käsiksi koska tahansa. Voit ladata kenen tahansa oppitunnit. Olemme täällä toisiamme varten monilla uskomattomilla tavoilla. Ja sinä olet myös täällä kollektiivia varten. Olet pala jonkun palapeliin. Kokemuksesi lisäävät kollektiivin vahvuutta.

Tietoisille luojille – peli on käynnissä! Rakennetaan uusi Maa yhdessä. Olemme tosiamme varten joka kerta, kun olemme itseämme varten. Itsehoito ja itserakkaus myötävaikuttavat kokonaisuuteen. Joka kerta kun teemme jonkin läpimurron, näemme sen heijastuvan sieluperheeseemme. Fokusoidu rakkauteen, ja anna kaiken muun mennä. Onnistut tässä!

Outo sivuvaikutus: kaikki mitä ajattelet tai tunnet, ei ole sinun. Saat kuitenkin täyden vastuun sanoistasi ja teoistasi. Vietä vähän aikaa asioiden kanssa, ennen kuin puhut tai toimit. Et voi perua kellon soimista. Ajatukset eivät ehkä ole omiasi. Tunteet eivät ehkä ole omiasi. Jos ajatus tai tunne tuntuu vieraalta, anna sen mennä ohi. Ei ole mitään tarvetta kiinnittyä satunnaisiin energioihin.

Kiitän sinua, rakas lukija, ilmaantumisesta elämääsi. Kiitän sinua kaikista oppitunneista, joita olet elänyt. Ja kiitän sinua tulevaisuutemme tietoisesta luomisesta kanssani.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.2.2021 OLE PAIKOILLAAN - ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.02.2021 20:55

OLE PAIKOILLAAN - ENERGIAPÄIVITYS

9.2.2021

Tämänhetkiset energiat ovat hyvin kummallisia. Olen tuntenut tällaista paikallaanoloa aiemmin, mutta en koskaan näin pitkään. Tavallisesti silloin kun hyppäämme aikajanalla, asiat ovat liikkumatta muutaman tunnin. Tällä kertaa pysähdys alkoi minulla viikonloppuna (6.–7.2.), eikä se ole vielä loppunut. Tuntuu, kuin toimisi ajan ulkopuolella. Tuntuu myös hyvin eristyneeltä, vaikka edelleen näen ihmisiä ja puhun heidän kanssaan. Hämmentävää.

Olen päässyt siihen rytmiin, että annan kehoni johtaa tietä. Kysyn, mitä se tarvitsee seuraavaksi, se kertoo minulle, ja sitten teen sen. Nämä viime päivät se on sanonut vain: "Ole lempeä." Kun tarkistan oppailtani, asiat näyttävät kiireisiltä siellä, mutta he kehottavat vain olemaan paikallaan. Minulla tämä ei ole vain fyysistä paikallaanoloa, vaan myös mentaalista. Minulla on taipumusta projisoida aikomus ja sitten toteuttaa toiminnalla. Teen aina jotain, vaikka näyttää siltä, että istun hiljaa ja meditoin. Minua on kehotettu lopettamaan se tällä erää. Itse asiassa on parempi jatkaa liikkumista fyysisesti, kuin jatkaa luomista mentaalisesti. Ainakin minulla.

Tuntemukseni mukaan meitä harmonisoidaan todelliseen polkuumme. Voimme tehdä tämän helpolla tavalla olemalla tekemättä kiireisenä työtä, ja odottamalla, mihin laskeudumme. Voimme tehdä tämän vaikealla tavalla panostamalla aikajanoihin, jotka saattavat hävitä pian. Joka tapauksessa päädymme sinne, missä meidän täytyy olla vuoden loppuun mennessä. Helposti tai vaikeasti – se riippuu itsestä.

Tuntuu siltä, että asiat ovat huomattavasti selkeämpiä 17.2. Älä tee ennen sitä mitään isoja päätöksiä, jos ei ole pakko. Jos sinun täytyy fokusoida mentaalienergiasi, fokusoidu maailmanrauhaan tai ehdottomaan rakkauteen tai johonkin sellaiseen vähemmän henkilökohtaiseen, jotta oma aikajanasi voi purkautua siellä, missä on tarvetta. Oma korkeampi itsesi liikuttaa asioita nyt. Anna sen tapahtua. Haluat vain sitä, mikä on parasta sinulle.

Et ole yksin. Tällä hetkellä on outoa. Jos voi pitää katseensa rentona ja olla murehtimatta, on tavallaan jännittävää tuntea koko maailman pysähtyvän ja muuttavan suuntaa. Mietin, mihin päädymme …

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.2.2021 ÄLÄ TUOMITSE

ViestiKirjoittaja hammer » 22.02.2021 17:51

ÄLÄ TUOMITSE

12.2.2021

Kun jatkamme ajelehtimista aikajanoilla, minua muistutetaan jatkuvasti olemaan arvottamatta asioita. Toisin sanoen, älä tuomitse. Tämä pätee ihmisiin, paikkoihin, kokemusiin ja havaintoihin. "Hyvä" ja "huono" eivät ole hyödyllisiä tänä aikana. Siinä missä rajat ja erottelukyky ovat aina tarpeellisia, on tärkeää rajoittaa arvostelua, joka perustuu havaintoon. Sattuiko tuo tilanne? Ehkä. Eikö lopputulos ollut suunnitelman mukainen? Luultavasti. Merkitseekö tämä, että se oli väärä asia? Ehkä ei. Jätä se avoimeksi.

Kokemuksemme muodostavat meidät. Tarvitsimme sen, mitä kävimme läpi, tuomaan meidät tähän. Tässä kohtaa meillä on vaihtoehtona päästää siitä irti tai elää se uudelleen. Jos olet todella valmis menneisyyden osalta, on täydellinen aika siunata se ja päästää siitä irti. Irtipäästäminen on hyvin rauhallinen kokemus. Jos haluat epätoivoisesti, että menneisyytesi jättää sinut rauhaan, on vielä työtä tehtävänä. Tuo työ on sisäistä. Syyttelylle ei ole sijaa. Tuon henkilön tai kokemuksen kanssa taistelemiselle ei ole sijaa.

Minulla oli hiljattain kokemus, jossa sain katsella, miten tuomitseminen todella toimii. Puhuin ystävän kanssa tuomiosta, jonka hän antoi eräälle tilanteelle vuosia sitten, ja päätöksistä jotka pitivät yllä tuota tuomiota. Hänen elämänsä transformoitui täysin tuosta yhdestä tuomiosta – eikä hyvällä tavalla. Kun näin tuon kaavan, jota tarvittiin ylläpitämään tuo tuomio, se sai minut voimaan pahoin. Ajattelin itsekseni: "Tätä teemme kaikki! Näin se toimii! Taidan tulla sairaaksi …"

"Älä tuomitse, ettei sinua tuomita" ei viitaa ulkopuoliseen voimaan, joka tuomitsee sinut, tai muihin ihmisiin. Se merkitsee, että kun tuomitsemme, alamme rakentaa oman vankilamme muureja. Estämme itseltämme kaiken, mikä on ristiriidassa tuon tuomion kanssa. Jos emme jatkuvasti omista ja selvitä tuomitsemisiamme, rakennamme vankilamme muureista vielä korkeammat. Jokainen valinta saa meidät olemaan enemmän "oikeassa" tuossa alkuperäisessä tuomiossamme. Omat tuomitsemisemme rajoittavat elämäämme.

Ajattele jonkun lapsuudessa tehdyn tuomitsemisen seuraamuksia, kuten "elämä on kovaa" tai "miehet ovat lapsellisia". Jokaisen uuden kokemuksen myötä palaamme tähän alkuperäiseen tuomioon ja rakennamme muurit vielä korkeammiksi. Olen aina nähnyt tämäntyyppistä toimintaa lapsuuden traumojen tuloksena. Vaikka saattaa olla jokin trauma, joka täytyy käsitellä, tuomitseminen pitää meidät tuossa kaavassa. Tuomitsemista voidaan tehdä koska tahansa elämämme aikana. Ole tarkkana, minkä laatikon luot itsellesi.

Kannattaa mainita, etten puhu tässä mitättömistä tuomitsemisista, enkä ehdota luopumaan henkilökohtaisista rajoista. Teemme kymmeniä havaintoja ja pikkutuomitsemisia joka päivä. Se, että ajattelet (omassa päässäsi), ettei jonkun pitäisi käyttää vaaleanpunaista, ei merkitse välttämättä, että rakennat muuria kaikkia pinkkejä asioita vastaan. Jos se ei ole kalvava asia, päästä sitä vain irti. Lisäksi jos olet ottanut etäisyyttä johonkuhun oman hyvinvointisi vuoksi, pidä tuo raja. Jossain kohtaa tarkastele tuota tuomiota, jota käytettiin rajan muodostamiseen, pitäen tuon rajan edelleen. Minun täytyi erota muutama vuosi sitten narsistisesta ystävästä. Samaan aikaan kun tutkin tuota kokemusta löytääkseni anteeksiannon ja päästääkseni irti, tiedän, että yhteinen aikamme on ohi. Erottelukyky on hyvin eri asia kuin tuomitseminen.

Kun tarkastellaan suhteita – toisten tai itsesi kanssa – tuomitseminen on rakkauden vastakohta. Kun sanot: "Minä en tekisi sitä näin", puhutaan erottelukyvystä. Sen päättäminen, mikä on oikein sinulle, on erottelukykyä. Kun sanot: "Hän teki sen väärin", tuomitset. Sen päättäminen, mitä muiden pitäisi tai ei pitäisi tehdä, on tuomitsemista. Tuomitsemme myös itsemme. Voimme päättää antaa anteeksi itsellemme sen sijaan, että "meidän pitäisi". Ei voi tuomita ja rakastaa jotakuta samanaikaisesti, ei myöskään itseään.

Päästä täysin irti menneisyydestäsi. Kun sumu hälvenee, saatat löytää itsesi korkeimmalta mahdolliselta aikajanaltasi. Hävittäköön rakkaus kaikki tuomitsemiset maailmastasi. Rakkaus on aina voimakkaampaa kuin mikään tuomitseminen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on viestintuojien ehto vapaalle välitykselle.

hammer
Ylläpitäjä

19.2.2021 MAAN KARANTEENI ON LOPPUNUT

ViestiKirjoittaja hammer » 22.02.2021 17:52

MAAN KARANTEENI ON LOPPUNUT

19.2.2021

Tällä ei ole mitään tekemistä pandemian kanssa. Planeettamme on ollut galaktisessa karanteenissa hyvin pitkään. Se on viimeinkin loppunut. Olen katsellut noin viikon tuon kilven poistamista, oikein ymmärtämättä, mitä tapahtui. Se näytti kuin kohtaukselta Harry Potter -elokuvasta, jossa energiakilpi linnan ympäriltä hajoaa. Tämä häiritsi minua ensin vähän, mutta se mitä jäi, oli kaunista. Ihmissydänverkon selkeys/kirkkaus on ällistyttävä!

Selkeys ja yhteisö jäivät jäljelle. Näkyni meditoidessa ovat yhtä kirkkaita, kuin ovat aina olleet. Minua on opastettu seuraavia askeliani kohti tällä mutkaisella polulla, täysin luottaen. Tunnen myös suurta läheisyyttä esi-isiini ja moniulotteiseen tiimiini. Tämä tunne yhteisöstä menee kauas maallisten yhteyksien yli.

Fyysisellä tasolla on vähän haastavaa. Huimaus ja pahoinvointi seuraavat magneettimuutoksia. Sydämentykytys ja päänsärky ovat merkki uusien DNA-koodien virrasta. Korvieni soimisessa muuttuu ääni ja puoli. Tunnepuolella on heilahtelua ahdistuksen ja autuuden välillä, koko ajan tietäen, että kaikki on täydellisessä järjestyksessä. Paljon menneisyyden vapauttamista ja siirtymistä tulevaan elämään palvelemaan kokonaisuutta. Mentaalisesti on vaikea fokusoitua, kun ajatukset vain viuhahtavat ohi. Hyvin paljon informaatiota hyvin monilla tasoilla. Integrointi vie suurimman osan ajastani. Hullua ja surrealistista.

Olemme lopultakin astuneet suurempaan todellisuuteen. Jos sinulla on lisääntyviä ruumiillistamiskipuja, et ole yksin. Parasta on rentoutua siihen. Anna virtauksen kuljettaa sinut sille kaukaiselle rannalle, jonka se on suunnitellut polullesi. Lepää. Seuraa intuitiotasi. Ota muutamia pikkuaskelia siihen suuntaan, johon sinua opastetaan. Ole lempeä itsellesi ja muille.

Kaikki eivät tee tätä hyppyä nyt, ja se on ok. Anna ihmisten olla, missä ovat, ja kasva joka tapauksessa. Kasvusi auttaa kokonaisuutta, ja sinua tarvitaan. Samaan aikaan muista, ettet ole yksin. Hyvin monet meistä ovat nyt astumassa täyteen potentiaaliimme, ja olemme sisäverkossa yhdessä. Yhdisty sydänverkkoon ja tunne ihmeen paljastuvan. Arvostamme kaikki sinua!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on viestintuojien ehto vapaalle välitykselle.

hammer
Ylläpitäjä

26.2.2021 LUOMISVYÖHYKE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2021 18:53

LUOMISVYÖHYKE

26.2.2021

Kun lähestymme vuoden 2021 energian alkamista täysillä, alamme nähdä mahdollisuuksia. Yleisesti ottaen, jonkin vuoden muodostuminen alkaa edellisvuoden syyspäiväntasauksen paikkeilla, on täydessä vauhdissa kevätpäiväntasauksesta syyspäiväntasaukseen ja sitten alkaa sulautua seuraavaan vuoteen. Paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi 2021 lähestyy voimakkaimman jaksonsa alkua. Tämä on hyvin jännittävää! Ainakin niille jotka ovat tehneet sisäistä työtä harmonisoituakseen aidon itsensä kanssa, sen sijaan että hyväksyvät ehdollistumisensa todeksi.

Vaikka meidän on tarvinnut "panna asioita tapahtumaan" aiemmin, olemme nyt täydessä kanssaluomismoodissa. Ennen oli tarpeellista käyttää henkilökohtaista tahtoa ajamaan koko systeemiä. Se oli kuin mudassa tarpomista. Energiasta tuli kevyempää 2017, ja nyt se on tarpeeksi kodinomaista ollakseen hauskaa. Kun sanon: "Energiasta tuli kevyempää", tarkoitan, että värähtelyn "asetusarvosta" tuli korkeampi. Tämä on mahtavaa, jos on muistikuvia siitä värähtelystä, josta tuli. Tämä on kaaosta, jos samaistuu illuusioon – huonon kohtelun ja väärän auktoriteetin rakenteisiin. Jos sinulla on todella rankaa tällä hetkellä, etsi tarvitsemaasi opastusta vapautuaksesi vanhoista koodeista, vanhasta ehdollistumisesta ja vanhoista aikajanoista. Puhu ystävälle tai neuvonantajalle. Aloita jokin henkinen harjoitus. Käy jokin kurssi. On monia vaihtoehtoja, ja nyt on aika etsiä niitä.

Luomisessa on aina ollut kaksi osaa: vapaa tahto ja suuri (elämää edeltävä) suunnitelma. Aiemmin vapaa tahto, henkilökohtainen tarmokkuus ja kurinalaisuus olivat tapa saavuttaa tavoitteet Maa-planeetalla. Nyt energiamaisema on muuttunut. Vapaalla tahdolla on edelleen osansa, mutta kuuntelemisesta on tullut pakottamista tehokkaampaa. Meidän täytyy edelleen ryhtyä pieniin toimiin, mutta vain silloin kun meitä opastetaan siihen. Nämä pikkuaskeleet tuottavat runsaasti tulosta. Paljon tuloksia pienillä toimilla.

Jos tarkastelemme elämää kunto-ohjelmana, ennen kunnossa pysyminen vaati joka päivä tunnin aerobista liikuntaa ja tunnin painojen nostelua. Nyt se on enemmän kuin 10 minuuttia kumpaakin, mitä seuraa 20 minuuttia istumista hiljaa, integroiden tietoisesti tuon työn. Tuntien jokaisen solun sopeutuvan inputiin. Kiittäen kehoa kyvystä tulla siksi, mitä olet kuvitellut. Hyvin erilainen työskentelymalli.

Osa tästä liittyy energiapaletin jalostamiseen. Katsotaanpa tätä parannusmenetelmien avulla. Jos henkilön ruokavalio on pikaruokaa, limsaa ja valkoista sokeria, hän on melko yhteydetön kehoonsa. Hienovaraiset parannustekniikat eivät luultavasti toimi, ja länsimaisen lääketieteen lääkkeet saattavat olla paras vaihtoehto. Jos henkilö syö vain täysiarvoista luomuruokaa ja juo puhdasta vettä, hän on todennäköisemmin tietoinen kehostaan. Länsimainen lääketiede saattaa tuntua kuin lekalta, ja se saa aikaan enemmän vahinkoa kuin hyvää. Kun jalostat energiaasi, hienovaraisemmat inputit saavat aikaan huomattavaa muutosta. Vain sinä tiedät, missä kohtaa olet tuolla liukuvalla asteikolla.

Huomaa, ettei kummassakaan ole mitään väärää. Tiedä vain, missä kohtaa olet, ja toimi sen mukaisesti. Te jotka olette poistaneet myrkkyjä (fyysisesti ja tunnepuolelta) muutaman vuoden, valmistautukaa vastaanottamaan uusia koodeja. Te jotka ette ole, uusia koodeja tulee joka tapauksessa, joten valmistautukaa vanhan tulemiseen läikkyen ulos. Jos sinulla on ystäviä tai perhettä, joiden on todella vaikeaa sopeutua, ole myötätuntoinen. Auta heitä löytämään tarvitsemaansa apua. En osaa edes kuvitella, että kuluneen vuosikymmenen sisäisen työn tekisi parissa vuodessa. Auts!

Ajoitus on iso osa siitä, mitä tapahtuu. Jos olet linjassa oman sielupolkusi aikataulun kanssa, asiat vain soljuvat. Jos et ole omassa aikataulussasi, asiat ovat kamppailua. Jos jokin elämässäsi tuntuu paljolta työltä, pysähdy. Kyse voi olla väärästä suunnasta tai väärästä ajankohdasta. Sitä vastoin asiat, jotka eivät toimineet aiemmin, saattavat saada tuoretta energiaa, jolla aloittaa ne uudestaan, ja tällä kertaa ne onnistuvat. Minulla on ollut parikymmentä vuotta terveysongelmia, jotka ovat kieltäytyneet itsepintaisesti muuttumasta. Se mikä ei toiminut aiemmin, toimii nyt. Samat jutut, vain eri ajoitus. Ole valmis kokeilemaan uudestaan, koska tahansa.

Tässä on muutama asia, jotka näyttävät auttavan minua eniten tällä hetkellä.

Vilkas mieli merkitsee, että integrointia tarvitaan – Jos en pysty keskittymään ja ajatuksia lentelee liikaa, se merkitsee, että minun täytyy mennä pitkäkseni ja hengitellä. Vie tavallisesti 20 minuuttia läsnäoloa kehon kanssa, jotta mieli asettuu seuraavaan tehtävääni.

Luonto parantaa kaiken – Luonnonvoimat ovat täysin hereillä, ja jos pyytää, ne auttavat mielellään. Auringonpaiste on henkilökohtainen suosikkini, mutta kutsu, mitä tarvitset.

Bachin kukkatipat – Nämä ovat taikuutta pullossa. Käytän Chicorya (sikuri) auttamaan vanhasta irtipäästämiseen.

Hengittäminen – Kaikenlainen tietoinen hengittäminen. Hengittäminen tarkoituksella.

Laulaminen – Käytä ääntäsi. Laula itsesi olemaan. Tuntuu siltä, kuin äänivärähtelyt auttaisivat energioiden integroimisessa kehoon.

Kun mikään ei virtaa, rentoudu – Ajoitus on tärkeintä tällä hetkellä. Kun asiat soljuvat vähän aikaa ja sitten pysähtyvät, odotan oikeaa ajankohtaa. Ei ole mitään tarvetta pakottaa tai olla huolissaan. Rentoudu ja lue kirjaa.

Kysy keholta – Ennen kuin aloitan mitään, kysyn keholta, mitä se tarvitsee. Kun saan selkeän vastauksen, teen sitä. Kun en saa mitään, käyn läpi muutaman vaihtoehdon ja teen sitä, mikä tuntuu parhaalta. Keho on liittolaiseni ja oppaani.

Energia on uskomatonta tällä hetkellä, mutta myös hyvin intensiivistä. Kaikki mikä tehdään egosta tai ehdollistumisesta käsin, loppuu nopeasti. Sielupolkunsa seuraaminen tuo tuloksia nopeasti. Toivon sinun löytävän paljon iloa tässä ihmeajassa. Peli on käynnissä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

7.3.2021 EROAHDISTUSTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.03.2021 22:43

EROAHDISTUSTA

7.3.2021

Kun aikajanajakautuminen jatkuu, sieluryhmät järjestäytyvät uudelleen kunnioitten yksilöjen vapaita valintoja. Siltä varalta, että se on mitenkään kyseenalaista, niin jakautuminen EI perustu politiikkaan tai uskontoon. Jakautuminen perustuu uskollisuuteen korkeinta potentiaaliaan kohtaan. Se perustuu täysivaltaisuuteen, vapauteen ja vastuullisuuteen. Tässä on kyse valmiudesta ottaa täysi vastuu itsestään, teoistaan ja sanoistaan. Ennen kuin voi kanssaluoda uutta Maata, täytyy luoda itsensä.

Menneisyydessä sieluryhmät eivät paljon organisoituneet uudelleen. Henkilö saattoi tehdä matalan värähtelyn valintoja koko elämänsä ja sitten reinkarnoitua samaan ryhmään yrittämään uudestaan. Nyt tämä dynamiikka on muuttunut. Energia tukee kovasti sielun edistymistä eikä se tue enää egorakenteita. Sen tuloksena itsemestaruuden polulla olevat ohittavat sieluryhmässään jotkut, jotka ovat edelleen juurtuneena egoilluusioon. Koska reinkarnoitumiseen ei enää kietoudu karmaa, on tarpeellista järjestyä uudelleen sielutasolla.

Tämä näennäinen jakautuminen on itse asiassa nopein tapa ykseystietoisuuteen. Loppujen lopuksi – ja kaukana oman vastuuni yläpuolella – olemme kaikki yhtä. Täällä maan päällä vapaalla tahdolla on edelleen merkitystä yksilövalintana. Paljon. Vaikka tämä sielujen uudelleenorganisoituminen voi olla tuskallista, se on todellakin paras tie eteenpäin. Esimerkillä johtaminen on aivan paras asia, jonka voi tehdä sieluryhmälleen. Sitä tapahtuu sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti, joten saat tuntea sen, vaikkei henkilökohtaisessa elämässäsi vaikutettaisi kehenkään.

Minusta se tuntuu hyvin horjuttavalta, monien kyynelien kera. Se tapahtuu kuitenkin nopeasti, ja minusta tuntuu upealta sen jälkeen. Ensin tunnen ahdistusta, sitten esiin tulee hylkäämiskysymyksiä ja sitten itken ja vapautan tuon paineen (ja vanhoja koodeja). Kyyneleet alkavat murheena ja menetyksenä, sitten niistä tulee surullisuutta ja sitten armoa ja kiitollisuutta. Tämä voi kestää minuutin tai 15 min riippuen siitä, miten syvälle juurtunut se on. Tämä prosessi on normaalia myrkynpoistoa. Vanhan täytyy lähteä tilan tekemiseksi uudelle.

Mentaalisesti tapahtuu paljon uudelleenmuotoilua ja oivalluksia. Voin nähdä jonkin tilanteen täysin uudesta näkökulmasta. Tämä tekee tietä myös uuden tason itsetietoisuudelle. Vaikka minulla on Vulcanuksen tunneasteikko, käy ilmi, että tunnevakaus, tunnekypsyys ja tunne-eheys on hyvin tärkeää minulle. Kuka olisi arvannut? Tämä prosessi alkoi uhrireagoinnillani, siirtyi syyttämiseen, sitten vihaan ja lopulta tiedostamiseen. Siis päässäni se kuulosti tältä: "Miksi tämä tapahtuu?", "Miten hän saattoi?", "Miten hän uskaltaa!" ja "Hetkinen … näen tässä kaavan …" Ja sitten kun näkee kaavan, voi tehdä eri valinnan. Ehdotonta vastuullisuutta.

Kuten kaikessa, ulkoinen heijastaa sisäistä. Kun päästää irti ja muotoilee uudelleen, ulkoinen kokemus muuttuu. Ihmisiä, kokemuksia ja olosuhteita lipuu pois, ja uusia tulee. Se voi olla melko saumatonta vaihtumista, tai vanhan ja uuden välillä saattaa kulua jonkin aikaa. Älä huoli – uusi tulee esiin. Kuten sanoin, itsemestaruutta tuetaan kovasti. Jatka vain kulkemista korkeampaa itseäsi kohti, ja maailma muuttuu ympärilläsi. Tapahtuvista muutoksista riippumatta, korkeampi itsesi on aina kanssasi. Tässä ei ole hylkäämismahdollisuutta.

Lähden seurastasi kummittelevan rakkauslaulun kera, jota ole kuunnellut päivätolkulla. Ajattelemme normaalisti rakkauslauluja horisontaalisti, henkilöltä toiselle. Kuuntele tätä vertikaalisti, korkeammalle itsellesi ja takaisin. Omassa päässäni säkeistöt 1, 2 ja 4 ovat korkeammalta itseltä minulle ja säkeistö 3 minulta korkeammalle itselle. Clair Wyndham "My Love Will Never Die" (= rakkauteni ei koskaan kuole) (https://www.youtube.com/watch?v=1SvBXEqgu6k).

"Rakkaani, rakkaani, peloton rakkaani
En sano hyvästi
Meri voi nousta, taivas voi pudota
Rakkauteni ei koskaan kuole

Jatka, jatka, urheasti jatka
Mustimpaan yöhön
Ooh-ooh-ooh

Sydämeni, sydämeni, hukkuva sydämeni
Voi, kaikki kyyneleet joita olen itkenyt
Voi, saatan itkeä ikuisesti lisää
Rakkauteni ei koskaan kuole

Rakkaani, rakkaani, peloton rakkaani
En sano hyvästi
Meri voi nousta, taivas voi pudota
Rakkauteni ei koskaan kuole"

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

17.3.2021 AIKAJANAN VALITSEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.03.2021 09:50

AIKAJANAN VALITSEMINEN

17.3.2021

Kuka haluat olla, kun kasvat aikuiseksi? Esitän itselleni säännöllisesti tämän kysymyksen, varmistaakseni, että olen raiteilla. Luulen, että tavallinen vastaus olisi: "Haluan olla onnellinen", tai "Haluan olla rakastettu". En tarkoita sitä. Kenties parempi kysymys on, miten haluat itsesi muistettavan. Tämä poistaa siitä itsekkään motiivin. Ja oikeasti tajuaa kaikki itsekkäät jutut, kun katsoo suurempaa kuvaa.

Nyt ei ole aika jatkaa samaa, mitä olet aina tehnyt. Venytä itseäsi. Saman vanhan reaktion sijasta johonkin tilanteeseen, ota askel taaksepäin. Kysy itseltäsi, mikä vastaus on eniten sen ihmisen kaltainen, jollaisena haluat itsesi muistettavan. Nyt on aika tehdä erilaisia valintoja. Siirtyä henkilökohtaisen evoluutionsa seuraavalle tasolle.

Jos olet tehnyt jo jonkin aikaa sisäistä työtäsi, tämä saattaa olla hienoviritystä. Se voi olla uusi näkemys maailmasta tai uuden dynamiikan luominen elämääsi. Jos kamppailet tai tämä varjotyöpeli on uutta sinulle, se saattaa merkitä menemistä parantajan tai terapeutin luo. Nyt on aika ottaa askel. Vain sinä tiedät, mitä tarvitset, ja vain sinä voit päättää toimia. Mitä haluaisit ihmisten muistavan sinusta? Jos kuolisit tänään, mistä sinut muistettaisiin? Muutos on ero näiden kahden kysymyksen välillä.

Isoäitini kuoli, kun olin 18-vuotias. Ihmiset sanoivat aivan uskomattomia ja täysin totuudenmukaisia asioita hänen muistotilaisuudessaan. Se sai minut ajattelemaan, mitä ihmiset sanoisivat minusta, jos kuolisin siihen paikkaan. Yäk! Olen kulkenut koko elämän sitä jälkeä kohti, jonka haluan jättää maailmaan. Kyse ei ole siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat – on kyse perinnöstä. Minkä energian jätät taaksesi? Kun astuu täysin sielupolulleen, se johtaa aina kauniisiin paikkoihin, ja se jättää myös henkilökohtaisen energiapuumerkkisi. Egopolun seuraaminen on äkkiä eletty tässä kohtaa. Egorakenteita ei enää tueta. Parasta järjestäytyä uudelleen.

Dynamiikan muuttaminen voi merkitä monia asioita, ja kaikkiin näihin liittyvät rajat. Minulla on ystävä, jonka olen tuntenut yläkoulusta saakka. Kahdenkymmenen ystävyysvuoden jälkeen hän alkoi tulla todella erikoiseksi eikä pysynyt yhteisissä suunnitelmissamme. Oli tuskallista olla niin ilmiselvästi merkityksetön. Minun oli tehtävä valinta … Voisin poistaa hänet täysin elämästäni tai vähentää omia odotuksiani siitä, että hän ilmestyy paikalle. Emme ylipäätään olleet kovin läheisiä ja halusin kuitenkin pitää hänet elämässäni, joten päätin muuttaa omia odotuksiani. Siitä lähtien en enää odottanut, että hän ilmestyisi paikalle, ja oli kiva yllätys, kun hän ilmestyi. Minulla oli toinen pitkäaikainen ystävä, josta tuli vuosien saatossa toksisempi, joten tunsin parhaimmaksi vaihtoehdoksi teidemme erkaantumisen. Ei ole mitään oikeaa vastausta. Jokainen tilanne on erilainen. Rajat ovat oleellisia – ei ainoastaan hyvinvoinnillesi, vaan myös oman aikajanasi kannalta.

Dynamiikan muuttamiseen liittyy usein toinen ihminen. Voit muuttaa dynamiikkaa myös siinä, miten koet tai tuomitset. Olen hiljattain tarkastellut suhdettani luottamukseen. Mitä luottamus on merkinnyt aiemmin ja miten se muuttuu? Aiemmin petetty luottamus merkitsi suhteen katkeamista. Nyt se merkitsee rajojen uudelleenarviointia. Lisäksi uudelleenohjaaminen (petetyn luottamuksen myötä) on tehokas tapa, jolla universumi siirtää minut, missä minun tarvitsee olla. Arvioi uudelleen kaikki.

Siis miten päätämme, mihin suuntaan pitäisi kääntyä? Minä annan kehoni valita. Jos jäämme jumiin ajatuksiin ja tunteisiin, juoksemme vain samassa laatikossa, jossa olemme eläneet. Sama laatikko, sama aikajana. Keholla on oma viisautensa. Tässä on oma tekniikkani:

* Asetu mukavaan paikkaan.

* Hengittele ja rentoudu minuutti.

* Tunne, miltä kehosi tuntuu tässä neutraalissa tilassa.

* Ajattele vaihtoehtoa a, ja huomaa muutokset siinä, miltä kehosi tuntuu.

* Palaa neutraaliin hengittelytilaan, kunnes kehosi rentoutuu taas.

* Ajattele vaihtoehtoa b, ja huomaa muutokset siinä, miltä kehosi tuntuu.

Kokeile tätä tekniikkaa ensin merkityksettömillä asioilla muodostamaan kehoyhteyden. Kokeile sitä eri ruuilla. Haluaako kehoni lihaa vai vihanneksia? Haluaako kehoni vettä vai teetä? Pane merkille, miten kehosi reagoi, kun päätät syödä tiettyjä ruokia. Tuntuuko se samanlaiselta, kuin vain ajatellessasi niitä? Vahva kehoyhteys voi olla todella mahtavaa opastusta. Silloinkin kun olet täynnä ajatuksia ja tunteita, keho voi olla kompassisi.

Ala ottaa pikkuaskelia vanhojen energiadynamiikkojen ravistelemisessa. Jos olet luonnostaan hyvin jäsentynyt, sekoita rutiiniasi. Jos olet "menee virran mukana" -ihminen, lisää pientä rakennetta päivääsi. Se voi olla pientä, kenties 10 minuuttia kahdesti päivässä, mutta päätä tietoisesti häiritä tavanomaisia kaavojasi. Anna energian hajota ja muuttua. Anna sen mennä, mikä lähtee. Teet tilaa uudelle. Ei ole koskaan liian myöhäistä, eivätkä askeleet ole koskaan liian pieniä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit