Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

14.12.2019 NYT KUN OLEMME KOKENEET 12-12-PORTIN …

ViestiKirjoittaja hammer » 16.12.2019 21:38

NYT KUN OLEMME KOKENEET 12-12-PORTIN …

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
14.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koimme juuri 12-12-portin avautumisen, ja asiat tuntuvat nopeutuneen eksponentiaalisesti.

Näemme selvemmin, mistä täytyy päästää irti, ja samaan aikaan tuntuu siltä, että polkuja avautuu ja asiat harmonisoituvat. Kaiken mitä teemme velvollisuudesta, täytyy muuttua. Tämä saattaa merkitä radikaalia muutosta siinä, mitä teemme, tai että havaintojemme täytyy muuttua, mitä ikinä nuo asiat ovatkin.

Meihin tehdään massiivisia parannuksia! Kehomme käy läpi uskomatonta transformaatiota, jotta voimme käsitellä sen korkeamman valon, jota tulee. Minulle näytetään kuvaa autosta, jonka vesipumppua vaihdetaan. Tämä parannettu muoto on kuitenkin paljon herkempi, eikä se pysty käsittelemään asioita, joita olemme aina kantaneet. Tästä syystä kaiken sen puhdistaminen, mikä ei enää toimi fyysisesti, mentaalisesti, tunteellisesti tai henkisesti, on erittäin tärkeää.

Minulle näytettiin, että se missä kannamme velvollisuutta, kiertäviä ajatuksia, uskomuksia, pelkoja ja huolia muodossamme, on kuin jättimäisiä hiekkasäkkejä kiinnitettynä kehoomme. Tämä aiheuttaa merkittävää kehokipua, kun parannettu muoto ei pysty enää kantamaan tätä painoa. Minulle kerrottiin, että keskiverto ihminen kantaa noin 90 kiloa tätä ylimääräistä painoa muotonsa rasitteena. On aika karistaa kaikki, mikä pidättelee meitä, ja astua kevyesti uuteen!

Ilmentyminen on ehdottomasti tehostunut, ja meitä pyydetään haaveilemaan suuria! Suurien haaveileminen ei ole vain lopputulosta varten, vaan auttamaan yhteensopivien taajuuksien tuomisessa sinulle, jotta universumi voi asettaa tuon todellisuuden kenttääsi!

Intensiivisyys jota tunnemme, ei lopu, kun liu'umme päivänseisaukseen 21.12. ja uuteen kuuhun auringonpimennyksen kera 26.12. Sitten suuntaamme suoraan tammikuun 2020, joka tuntuu erittäin voimakkaalta! Salli "Parantavan meditaation" 19.12. auttaa sinua korkeimman 2020-aikajanasi ankkuroimisessa! (Infoa osallistumisesta täältä. Sinun ei tarvitse olla livenä mukana osallistuaksesi. (https://zoom.us/webinar/register/WN_QRy ... P7rP1YYs9Q)

Sinun on parasta pysyä nesteytettynä, maadoittuneena ja keskittyneenä näiden uskomattomien muutosten aikana. Kaikki on hyvin jännittävää ja näännyttävää, kun meitä työnnetään, puristetaan ja vedetään korkeimpaan versioon itsestämme!

Paljon rakkautta teille kaikille ja hyvää joulua!

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.1.2020 MIKSI JOILLAKIN ON FYYSISIÄ OIREITA JA TOISILLA EI?

ViestiKirjoittaja hammer » 04.01.2020 23:35

MIKSI JOILLAKIN ON FYYSISIÄ OIREITA JA TOISILLA EI?

3.1.2020

Onnellista uutta vuotta! Minulta kysyttiin hiljattain, miksi joillakin on kehokipua tämän prosessin aikana ja toisilla ei ole. Kun aloin vastata, oivalsin, että tämä informaatio voisi hyödyttää monia, joten jaan kirjeenvaihtomme.

"Kiitos opastuksestasi, videokonferensseistasi ja audioistasi. Minusta ne ovat erittäin hyödyllisiä. Minua kuitenkin kiinnostaa suuri painottuminen fyysiseen kärsimykseen ja terveysongelmiin tällä hetkellä. Itse en kärsi mistään merkittävistä fyysisistä terveysongelmista. Olen yleisesti ottaen hyvin terve, hyvässä kunnossa ja kivuton, mitä nyt vähän jäykkyyttä juoksemisen jälkeen ja kylmässä. Minulla on kuitenkin ollut elämässäni suuria muutoksia, jotka ovat tuoneet paljon tunnemyllerrystä. Olen kiinnostunut sinun näkemyksestäsi minun kaltaisistani ihmisistä, joilla ei ole kaikkia niitä fyysisiä ongelmia, joista puhut ja jotka ovat osa sopeutumisprosessia. Miten selittäisit tämän onnekkaan tilan? Olen aina uskonut, että olen terve, ja mielelläni julistan: "En aio käyttää kehoani sairauteen, tuskaan tai vaivoihin", kuten plejadilaiset neuvoivat monta vuotta sitten, ja se on palvellut minua hyvin. Olen kiinnostunut ajatuksistasi näiden fyysisten oireiden puutumisesta, joita kosmiset tapahtumat aiheuttavat nyt, kun se näyttää vaikuttavan moniin ihmisiin, myös sinuun. Toivottavasti kysymyksessäni on tolkkua, ja voit jakaa ajatuksiasi. Kiitos taas, ja siunausta sinulle ja perheellesi, kun siirrymme tuplana karjuvaan parikymppiseen!"

Hei! Fyysiset vaivat voivat johtua hyvin monista asioista eivätkä ne ole merkki siitä, miten hyvin tai huonosti henkilö pärjää tässä prosessissa. Jotkut ovat fyysisesti ainoastaan väsyneitä, ja toisiin sattuu valtavasti. Seuraavaa olen kuitenkin huomannut.

Maadoittuminen ja läsnäoleminen kehossa voi esittää merkittävää osaa siinä, miksi joku tuntee tai ei tunne oireita. Jotkut ovat niin erossa muodosta ja leijailevat sen yläpuolella, etteivät tunne mitään kehossa. Jotkut ovat puolittain kehossa ja puolittain siitä ulkona, ja heillä on taipumusta tuntea paljon kipua, koska he ovat tarpeeksi muodossa tunteakseen sen, mutteivät riittävästi parantaakseen fyysisellä tasolla. Jotkut ovat niin maadoittuneita kehoon ja niin läsnä, että he pystyvät pitämään kehon virtaavana, kuin hyvin öljytty kone, ja heillä on minimaalisesti kipuja.

On monia muita syitä, miksi jollakin on fyysisiä vaivoja tässä prosessissa. Se voi olla esi-isien traumaa, kun jotkut ovat suostuneet parantamaan perhelinjansa, tai traumaa entisistä elämistä tai nykyisestä elämästä, joka on varastoituna faskiaan (sidekudosverkosto), meridianeihin ja chakrohin, ja se täytyy vapauttaa. Tämä prosessi voi olla erityisen vaikea niille, joilla on raskasmetalleja muodossa (erityisesti ne joilla on MTHFR-geenimutaatio, koska he eivät poista myrkkyjä helposti). Tässä on aiempi blogipostaus raskasmetalleista ja niiden vaikutuksesta valokehoon (https://jennyschiltz.com/heavy-metals-h ... -the-body/).

Usein kaiken yllä olevien parantaminen sallii muodon virrata, eikä energia näin patoudu ja aiheuta kipeitä kohtia. Kipu voi myös palvella meitä näyttämällä, missä tukos on, ja sitten aloitetaan sen sisällön prosessointi. Kosmiset lataukset toimivat DNA-molekyylitasolla ja auttavat tiheyden ja ohjelmoinnin puhdistamisessa. Jos asioista irtipäästämisessä on vastustusta ohjelmoinnin, pelkojen tai uskomusten vuoksi, on enemmän kuin todennäköistä, että on energiatukos, joka sattuu. Näen tilanteita, joissa ihmiset kehittävät keuhkoputkentulehduksen tai keuhkokuumeen työstäessään keuhkoihin varastoitua surua. Vanhasta luopuminen voi olla vaativa kokemus fyysisesti. Nukkuminen auttaa radikaalisti tässä transformaatiossa. Tästä syystä jotkut pystyvät hädin tuskin pitämään silmiään auki.

Toisilla on hyvin voimakkaita kehokipuja, koska he ovat ottaneet itselleen "maailman painon". He ovat usein kouluttamattomia emaatteja, jotka ottavat tietämättään toisen kipua ja pitävät sitä omanaan sen sijaan, että käyttäisivät sitä työkaluna viittaamaan asioihin ja sitten antaisivat sen lähteä muodostaan. Suosittelen, että ihmiset kysyvät kehokivustaan: "Onko tämä minun?" ja tuntevat tai kuulevat vastauksen.

Olen nähnyt myös tilanteita, joissa ihmisiin sattuu, kun he avautuvat parantumiselle ja psyykkisille kyvyille. Näiden ihmisten täytyy usein kouluttaa kehoaan sisältämään valtavia valomääriä. Se voi olla ihmiselle melkoinen kuntoilusessio, joka tekee kipeäksi ja väsyneeksi, kun hän rakentaa kestävyyttä. Olen huomannut, että auttaa valtavasti, kun vakuuttaa keholle, etteivät suuret valomäärät tapa sitä. Ylösnousemme kehon kanssa tällä kertaa, mutta menneisyydessä valtavat valomäärät olivat katastrofaalisia muodolle.

Kaikessa tässä uskomukset esittävät VALTAVAA roolia. Kuten olet kokenut sanoessasi: "En aio käyttää kehoani sairauteen, tuskaan tai vaivoihin", ajatuksilla on merkitystä. Se uskomus, että tämä prosessi on vaikea ja tuskallinen, voi pitää monen kierteessä, ja he fokusoituvat seuraavaan tulevaan energiatapahtumaan ja siihen, mitä se aiheuttaa heille (aiheuttaen yleisestä ahdistusta). Jotkut voivat luoda tahattomasti identiteetin näistä oireista tai voimistaa niitä pelkästään fokusoitumalla niihin. Olen huomannut, että usein niitä jotka tuntevat paremmin itsensä, tarkoituksensa ja paikkansa maailmassa, nämä energiat eivät kaada yhtä helposti. Kun taas ne kamppailevat, joita kiusaavat epäily, itsetunto-ongelmat tai itseviha. Juuri nämä rajoittavat uskomukset täytyy puhdistaa, ja se on kosmisten energioiden tarkoitus.

Se miten joku reagoi näihin energioihin, voi riippua myös henkilökohtaisesta elämänpolusta. Olet saattanut valita, ettet tässä elämässä koe näiden latausten fyysistä puolta, vaan koet ne eri tavalla. Olen nähnyt myös, että fyysisiä juttuja tulee vaiheittain. Jokin ryhmä on saatettu tyrmätä vuosikymmen sitten, mutta nyt heillä on ok, kun taas toiset käyvät nyt läpi omaa syvää muutosvaihettaan.

Uskon kyllä, että enimmäkseen nämä lataukset eivät aiheuta merkittävää sairautta tai kipua, vaan niiden vastustaminen kehossa aiheuttaa sitä. Monet saavat jonkin latauksen, väsähtävät, heitä janottaa, kenties vähän huimaa, mutta se menee nopeasti ohi.

Kun asiakas ilmaisee, ettei hänellä ole mitään fyysisiä oireita, tarkistan, että hän on kunnolla maadoittunut muotoon eikä hän ole laittanut esteitä latausten vastaanottamiselle. Jos hän on kehossaan eikä tukoksia näytä olevan, sanon "FANTASTISTA!" Huomaan usein, että tavallisesti noilla ihmisillä on jokin fyysinen liikuntarutiini, he kuuntelevat kehoaan, viettävät aikaa luonnossa, poistavat myrkkyjä ja prosessoivat tunteensa hyvin. Toivottavasti tämä toi valaisua kysymykseesi.

Jenny

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

15.1.2020 ULURU – SE ON TEHTY!

ViestiKirjoittaja hammer » 17.01.2020 12:04

ULURU – SE ON TEHTY!

15.1.2020

Halusin jakaa kanssanne uskomattoman asian, joka tapahtui. Kun opiskelin shamanismin harjoittajaksi, se tapahtui Amerikan alkuperäiskansojen tavalla. Kuitenkin päästäessä siihen, että sain selville, kuka olisi oppaani ja miten hänet saisi auttamaan sieluhauissa, olin järkyttynyt havaitessani, että hän oli aboriginaalivanhin.

Hän näytti minulle, miten astutaan Ulurun sisään, missä tapasin pieniä ihmisiä, jotka olivat myös aboriginaaleja. He puhdistivat energiakenttäni, jotta voisin sitten päästä uniaikaan etsimään sen henkilön menetetyt sieluosat, jolle tein hakua. Olen oppinut rakastamaan tätä rituaalia, kun usein lapset tulevat vastaani juosten ja huutaen: "Mina! Mina! Sinä olet täällä!" ja kietoutuvat jalkojeni ympärille. Minulle annetaan usein myös viisauden ja opastuksen herkkupaloja tuona aikana.

Se maaperä jolla astuin kallion sisään, on punaisia kiviä, punaista maata ja melkein erämaan kaltaista. Olennot kallion sisällä elävät yhteisössä ja tiesin, että he olivat osa shamanistista "alamaailmaa", sen osa joka auttaa pitämään maailman pyörimässä ja vakaana, osa elementaalikuntaa.

Meillä oli 12.1. harvinainen Saturnuksen ja Pluton yhtymä. Tässä on informaatiota Cosmic Consciousness -sivustolta (https://www.cosmicconsciousness.com.au/ ... -important)

"Kosminen napanuora

Tämä ulkoplaneettojen yhtymä on taianomaisin ja innokkaimmin odotettu liitto kaikista ulkoplaneettaliitoista. Uskotaan, että tapahtuu merkittävä muutos, täydellisyys leviää ympäri maailmaa ja kosminen napanuora yhdistää taivaan ja Maan. Meille tämä näytti todelliselta kosmiselta tietoisuudelta. Tuolloin netissä oli siitä erittäin vähän kirjallisuutta, mutta se resonoi syvästi meidän kaikkien kanssa.

Tämä päivämäärä ei ollut merkittävä ainoastaan astrologisesti – Anangut puhuivat suuresta rituaalista Ulurulla alkuperäisen luomisajan lopussa. Sitä häirittiin eikä sitä saatu koskaan tehtyä loppuun. Sanottiin, että tämä päivä 2020 on ihanteellinen ajankohta tuon rituaalin loppuunsaattamiseen.

Tämä on voimakas aktivointi, joka lähettää energiaa kosmista napanuoraa pitkin ylös ja alas sekä planeetan ley-linjoihin, mikä yhdistää kaikki Maan chakrat yhteen. On kaksi yhteydessä olevaa energeettistä pää-ley-linjaa, sateenkaarikäärme (feminiininen) ja sulkakäärme (maskuliininen). Tietenkin yleisesti tunnetut alkuperäiskansojen tarinat kertovat kahdesta käärmeestä: naispuolisesta Kuniya-käärmeestä ja hänen sisaren/veljenpojastaan Lirusta, jotka tapaavat Ulurulla. Litteällä maakartalla nämä kaksi käärmettä muodostavat äärettömyysmerkin. Tämä yhteys luo taivaan maan päälle, kultaisen ajan tai paluun Eedeniin – miten se halutaankin ilmaista."

Kun yhdistyin Uluruun 13.1. erään asiakkaan sieluhaun aikana, olin yllättynyt, kun tuon pyhän paikan ympärillä näytti olevan violetti sähköaita. Onneksi livahdin tuon aidan läpi helposti ja astuin kallion sisään. Järkytyin siitä, mitä näin sisällä.

Näin metsän, jossa oli isoja puita, runsaasti elämää. Se oli niin erilainen, että luulin olevani väärässä paikassa! Silloin puun takaa tuli joitain niistä rakkaista ihmisistä, jotka olin oppinut tuntemaan. He ryntäsivät luokseni sanoen: "Eikö olekin ihanaa, Mina! Se on tehty!" Sanoin "kyllä", mutta kerroin olevani hämmentynyt. He selittivät, ettei Maan ihmisillä olisi enää yhteydettömyyttä maaäitiinsä. He selittivät, että aivan kuten Maan chakrat eivät olleet ennen yhdistyneitä, ei myöskään ihmisillä ollut yhteyttä Maahan.

Ennen tätä aikaa ihmiset olivat irrallaan Maasta, paitsi ne harvinaiset yksilöt jotka loivat yhteyden kunnioituksen ja lahjomattomuuden kera. Ihmiset alkavat nähdä, ettei heidän ja Maan välillä ole erillisyyttä. Siellä missä se on saastunut, myös oma muotomme on saastunut, energeettisesti ja fyysisesti. Siellä missä kohtelemme sitä väärin, kohtelemme väärin itseämme. Siellä missä parannamme sitä, parannamme itseämme.

He selittivät, että elementaalikunta oli innoissaan, koska se oli odottanut tätä hyvin pitkään. Tehtiin hyvin paljon vahinkoa, kun ihmiset olivat irti Maasta. He eivät ajattele naiivisti, että muutos tapahtuu yhdessä yössä, mutta he tietävät, että muutos on tosiaankin täällä. Se on enemmän kuin innostavaa, ja tunsin noiden maailmojen juhlivan.

Lisäämään tuota uskomatonta iloa, minulle näytettiin eilen illalla näyssä se sielumäärä, joka tulee Maahan täysin heränneenä. Se näytettiin kirkkaina valoina, joita laskeutuu ympäri Maata. Nämä sielut eivät tule sisään verhon läpi – he tietävät täsmälleen, keitä ovat. He ovat hereillä todelliselle luonnolleen, eivät välttämättä sekasotkun kaikille yksityiskohdille tällä planeetalla. Tässä on haaste.

Minua pyydettiin kertomaan sen tärkeys, ettei näille valon lapsille tyrkytetä omia rajojamme, uskomuksiamme ja omaa todellisuuttamme. Se mitä me uskomme todellisuuden olevan, ei ole sama, mitä he tietävät sydämessään sen voivan olla.

Nämä lapset ovat energeettisesti ja fyysisesti hyvin herkkiä. He ovat mestariopettajia, jotka tulevat näyttämään meille erilaista olemistapaa ja auttavat meitä ymmärtämään omat luojakykymme ja astumaan niihin.

Kerroin tämän näyn asiakkaalle, ja olin ilahtunut, että hän oli nähnyt hyvin samanlaista unta. Hän näki kaikki nuo kauniit valot, joita syntyy maailmaamme! Miten uskomaton tuo vahvistus onkaan!!

On todella jännittävää aikaa, ja suuri muutos on täällä! Nyt siivoamme kaiken, mikä ei ole harmoniassa, kaiken mikä luotiin tuona yhteydettömyysaikana.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta!
Jenny Schiltz

Voit ostaa tähän blogiin sisältyvän uskomattoman kuvan Ulurusta täältä (https://www.redbubble.com/people/chocks ... -australia).

-----------

hammer
Ylläpitäjä

3.2.2020 JOSKUS MEIDÄN TÄYTYY POLTTAA ASPEKTI ...

ViestiKirjoittaja hammer » 07.02.2020 14:19

JOSKUS MEIDÄN TÄYTYY POLTTAA ASPEKTI, EI INTEGROIDA SITÄ

3.2.2020

Laukaisijavaroitus: itsemurha

Olemme nyt vaiheessa, jossa näemme syvemmälle persoonallisuutemme rakenteisiin. Meille näytetään syvimmät kerrokset pelosta, surusta, uhriudesta, häpeästä ja vihasta itseä tai toisia kohtaan. Meitä pyydetään valitsemaan joka hetki, mille aspektille haluamme antaa elämän ja minkä osalta meidän täytyy olla valmis. Meiltä kysytään, mitkä aspektit haluamme viedä tulevaisuuteen.

Minulla tuli hiljattain esiin tunteita, joita ei ole ollut vuosiin. Myös sanoessani, miltä minusta tuntui, tiesin, etten puhunut totuuttani – kuitenkin sisälläni oli sellainen, joka piti noita sanoja totuutena. Tuolla hetkellä ymmärsin, että minussa oli aspekti, joka edelleen piti kiinni niistä ydinuskomuksista, että ei ole tarpeeksi hyvä, ei halua olla osa tätä todellisuutta ja on ehdottomasti avuton uhri, joka syyttää toisia.

Tarkkailin parhaani mukaan tilannetta, mutta olin kuitenkin järkyttynyt noiden tunteiden ankaruudesta. Työstin yön näitä tunteita ja yritin integroida ne. Pystyin näkemään, missä kohtaa tämä itsen aspekti oli todella sabotoinut asioita ja miten se sai minut esittämään pientä ja katsomaan maailmaa pelokkaasti. Tämä osa ei koskaan tuntenut, että se oli riittävä ja että siitä pidettiin, puhumattakaan siitä että sitä rakastettiin.

Olin tehnyt hyvin paljon työtä näiden persoonallisuusaspektien kanssa aiemmin, mutta minulle oli ilmiselvää, etteivät ne olleet koskaan lähteneet täysin pois. Ja kun meditoin tuolloin yöllä, aloin ymmärtää, että tätä osaa ei tarvinnut integroida – sen ei tarvinnut tai se ei halunnut parantua. Se halusi pelkästään olla valmis. Aloin työskennellä Äiti Marian kanssa ja kysyin häneltä, mitä minun pitäisi tehdä. Hän selitti minulle, etteivät kaikki osamme pysty siirtymään eteenpäin, kaikki osat eivät pysty parantumaan. Ja ystävällisin teko on vapauttaa tuo osa ja siirtyä eteenpäin.

Lähdin matkalle sinne, missä tämä osa oli, ja näin sen suuressa lintuhäkissä. Hän istui lattialla partakoneenterien kanssa, viilteli ihoaan ja katseli veren virtaamista. Tiesin, että hän oli minä noin 12- tai 13-vuotiaana, jolloin olin yrittänyt itsemurhaa.

Kiipesin tuohon häkkiin ja pelkästään syleilin häntä. Tunsin hänen ahdistuksensa. Maailma oli hyvin tiheä, hyvin julma, ja hänen elämänsä oli täynnä tuskaa. Tällä lapsella ei ollut valoa tunnelin päässä. Silitin hänen hiuksiaan ja kerroin, miten paljon rakastin häntä ja että kuulin hänet. Kerroin hänelle, että ymmärsin enkä vähätellyt sitä tuskaa, jota hän tunsi. En yrittänyt kertoa hänelle, että kaikki olisi hyvin, lopulta hän lähtisi kotoa ja kasvattaisi uskomattoman perheen. Nuo sanat olisivat olleet tälle lapselle julmia. Hän oli kuin kaiken maailman tuskan personoituma. Se tuhosi hänen nuoren kehonsa siinä määrin, ettei hän pystynyt hengittämään, ja näin, että hänellä oli yksi aspekti, joka oli pitänyt sitä kaikkea puolestani kaikki nämä vuodet. Hän ei pystynyt siihen enää, minkä vuoksi koin niin voimakkaan tunneryöpyn, joka uhkasi musertaa minut. Hänet oli nähty. Hän oli hyvin, hyvin väsynyt, ja kerroin hänelle, ettei hänen tarvitse enää olla vahva.

Kerroin hänelle, että se oli ok ja hän voi lähteä nyt. Hänen ei enää tarvinnut jatkaa taistelua. Hän oli tehnyt työnsä. Tässä kohtaa tuuditin häntä sylissäni ja kerroin, miten paljon rakastin häntä. Sitten käytin partakoneenterää ja tein hänelle kuolettavan haavan, ja tuolla hetkellä hän kiitti minua ja dematerialisoitui sylissäni. Sitten huomasin, että Äiti Maria halasi minua. Hän tuuditti minua aivan, kuten minä olin tuudittanut aspektiani. Itkin kunnolla, ja sitten Äiti Maria osoitti lintuhäkin ovea ja kehotti minua lähtemään ulos, katsomatta koskaan taakseni.

Kiitin häntä, ja tein ohjeiden mukaan. Kun kävelin ulos tuosta tilasta, huomasin tulevani ulos näystä. Uskomaton rauhantunne valtasi minut. Ymmärsin, että joskus ne osat jotka meidän täytyy jättää taakse, haluavat tulla jätetyksi taakse. Ne eivät enää halua olla osa näytelmäämme, koska he ovat lukkiutuneet omaan rooliinsa.

Kävin keskustelun hyvän ystävän kanssa, joka on myös shamaani, ja kummallakin meistä syttyi lamppu. Hänelläkin oli aspekti, josta täytyy vain päästää irti. Meillä kummallakin oli ollut sieluhakuja, olimme tehneet sisäisen lapsen työtä ja harjoittaneet radikaalia itserakkautta, ja se oli parantanut meitä monilla, monilla tasoilla. Kuitenkin sisällä oli tämä osa, joka ei näyttänyt koskaan parantuvan ja joka sai meidät ajoittain palaamaan henkilökohtaisen helvettimme syvyyksiin, ryömiäksemme sitten taas ulos.

Olimme oppineet ryömimään ulos nopeasti, muuntamaan pimeyden, jota tunsimme, muuntamaan tuon tuskan ja siirtymään eteenpäin. Oli kuitenkin edelleen tuo viipyilevä epäilyksen, häpeän tunne. Emme ymmärtäneet, miksi emme pystyneet parantamaan sitä, miksi emme pystyneet rakastamaan tuota osaa riittävästi tai miksi emme pystyneet integroimaan sitä. Meidän täytyi alkaa ymmärtää, että joskus täytyy polttaa jokin aspekti, ei integroida sitä. Emme voi kantaa näihin korkeampiin ulottuvuuksiin sitä, joka ei pysty muuttumaan. On todella aika antaa kaiken sen mennä.

Meidän täytyy katsoa kunnolla itseämme ja nähdä julmat aspektimme, hyvät, huonot, kauniit ja rumat. Antaa itsemme pirstoutua kappaleiksi, jotta voimme valita, mitkä osat poimimme, ja tietää ytimessämme, että se on meidän valintamme.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja lohtua, kun kuljemme neulansilmän läpi.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

5.2.2020 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 07.02.2020 14:21

ENERGIAPÄIVITYS

5.2.2020

Energia on hyvin mielenkiintoista tällä hetkellä. Se on enemmän kuin voimakasta virratessaan sisään. Se tuntuu hyvin monikerroksiselta. Se paljastaa asioita ja tuo samanaikaisesti uusia ideoita ja mahdollisuuksia. Lataukset ovat hyvin intensiivisiä, ja hermosto saattaa tuntua kärventyvän.

Monet saattavat tuntea, että heidän mittansa on täysi asioiden käsittelykyvyssä. Niinpä jokin pieni asia voi saada jonkun epätasapainoon. Anna itsellesi paljon tilaa ja armoa käydä läpi tämä ja anna sitä myös toisille.

Kurkkuun ja käpylisäkkeeseen tunnutaan vaikuttavan. Nivelsärkyä (erityisesti ranteissa ja alaselässä tai lonkissa). Nukkuminen on mielenkiintoista ja sekaisin. Unet voivat olla intensiivisiä, kiinnitä huomiota niihin. Ne voivat olla informaatiota, jota sinun täytyy saada, tai ne voivat näyttää, mitä puhdistat.

On rakentumassa myös "jo riittää" -karjuntaa. Pele, Kali ja muu tuhoajaenergia tulevat esiin. Jotkut tämä saa lähtemään pois sirkuksesta, joka pyörii kaikkialla. Toiset haluavat polttaa sen maan tasalle.

Valitse kaikissa asioissa sinut, oma rauhasi, onnellisuutesi, värähtelysi – miltä ikinä se näyttääkin.

Jotkut hyväksyvät muutossoturin ja -lohikäärmeen. Jotkut ruumiillistavat majakan, joka loistaa pelastavaa valoa myrskyisissä vesissä. Jotkut yrittävät parhaansa mukaan olla joutumatta pinnan alle, ja se riittää. Mikään näistä ei ole oikein, eikä mikään näistä ole väärin. Hyväksymällä monimuotoisuutemme hyväksymme ykseytemme.

Kaiken tämän pyöriessä kollektiivissa, huomaan, että hengittäminen sydämen kautta ja rakkauden lähettäminen valikoimatta kaikille auttaa tuomaan rauhaa kehoon.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, kun kuljemme tämän muutoksen läpi.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.2.2020 LÄPIPÄÄSEMÄTÖN PIIRI

ViestiKirjoittaja hammer » 29.02.2020 18:35

LÄPIPÄÄSEMÄTÖN PIIRI

25.2.2020

Halusin kertoa teille, mitä tapahtui eräässä sessiossa tänään. Työskentelin asiakkaan kanssa, joka on parantaja. Hänellä on kuitenkin aina ollut vaikeuksia tämän roolin toteuttamisessa. Joko oli talous- tai terveysongelmia tai energiat pommittivat häntä. Hänen oli ollut erittäin vaikeaa kulkea sitä polkua, jolle hän tiesi itseään kutsuttavan.

Siis aloin työskennellä hänen kanssaan ja pyysin näyttämään, mitä tarkkaan ottaen tapahtuu. Yllätyksekseni löysin itseni metsäiseltä alueelta yöaikaan. Oli täysikuu ja pystyin näkemään sen turvin. Oli talvi eikä puissa ollut lehtiä. Se kaikki tuntui aavemaiselta. Sitten varjoista tuli ryhmä ihmisiä. Heillä oli naamiot, jotka näyttivät kuin paiseruttoon kuolleen naamarilta.

Toin asiakkaani eteerisesti tähän tilaan, ja hän alkoi välittömästi kertoa minulle, miten häntä ja koko hänen sukulinjaansa oli estetty tekemästä minkäänlaista energiatyötä, parannusta tai magiikkaa. Hän kertoi minulle, miten eräs perheenjäsen (monta sukupolvea sitten) oli ollut hyvin tehokas siinä, mutta käyttänyt näitä lahjoja pimeyden työhön. Tämä ryhmä oli sitonut taialla sen, joka oli työskennellyt pimeyden hyväksi, ja sitten lisännyt varoituksen, että kukaan tässä sukulinjassa ei tuosta päivästä eteenpäin voisi saavuttaa täyttä potentiaaliaan työskennellessään energioiden tai taikuuden kanssa.

Kerroin ryhmälle ymmärtäväni, mitä tapahtui, mutta mitä tuli asiakkaaseeni, niin sitä millä oli hyvä tarkoitus, voitiin nyt pitää mustana magiana. Tapahtui aina erittäin paljon psyykkisiä energiahyökkäyksiä, kun hän alkoi siirtyä parantajaitseensä. He olivat täysin järkyttyneitä kuullessaan tämän, eivätkä uskoneet, kun sanoin, että asiakkaallani oli suuri valo ja kaunis avoin sydän.

Ryhmän johtaja ehdotti, että asiakkaani laitettiin testiin, jota hän kutsui "läpipääsemättömäksi piiriksi". Hän selitti, että ne joissa oli pimeyttä, eivät voineet päästä tuohon piiriin, ja sydämen sisältämä valo punnittaisiin. Hän sanoi, että jos asiakkaani epäonnistuisi, sillä olisi suuria seuraamuksia. Puhuin asiakkaani kanssa, joka suostui välittömästi käymään läpi tämän kokeen eetteritasolla.

Sitten asiakkaani käveli eteerisesti tuohon piiriin, joka oli luotu, ja kun ei ilmennyt huonoja vaikutuksia, he kaikki alkoivat puhua yhtä aikaa. Hämmennys oli suurta, kun omasta perspektiivistään he olivat sitoneet tuon sukulinjan taialla tilanteeseen, mitä he luulivat palvelukseksi valolle. Kuitenkin tuossa sukulinjassa oli joku, jolla oli uskomattomia lahjoja ja joka auttaa muita, ja he olivat tehneet taialla tämän elämästä erittäin vaikeaa.

Kun tämä oivallus valkeni kullekin heistä, katselin, kun he riisuivat naamarinsa ja astuivat tuohon läpipääsemättömään piiriin ja pyysivät anteeksiantoa. Sitten he auttoivat poistamaan symboleja ja esineitä, joita he olivat laittaneet asiakkaani keholle – metalliverkko joka oli kiinni hänen selässään kuin keskiaikainen kidutusväline, ja kummalliset suuret kengät joiden pohjassa olevat "laitteet" kiinnittivät hänet alempaan todellisuusverkkoon. Ne aiheuttivat sen, ettei hän pystynyt menemään korkeampiin taajuuksiin kovin pitkäksi aikaa, koska ne nykäisisivät hänet takaisin alas.

Koko ajan tämän tapahtuessa, asiakkaani tärisi fyysisesti vapautuessaan, kun tuo trauma lähti hänen kehostaan. Hän tunsi uskomatonta avautumista erityisesti sydänchakransa takaosassa ja suurta helpotusta fyysisessä muodossaan. Hän tiesi, että hänen oli tehtävä työtä prosessoidakseen sen vihan, jota hän tunsi, ja antaakseen anteeksi niille, jotka olivat tehneet tämän, vaikka heidän aikomuksensa oli oikea. Hän ymmärsi myös, että korkeimmalla ykseystasolla hän laittoi itse nuo energiasiteet itselleen.

Se sai kummankin meistä pysähtymään. Tunsimme, miten tärkeä tämän ymmärtäminen on kaikille meille. Sen tiedostaminen, milloin mekin ehkä teemme tai olemme tehneet jotain valon nimissä, ja kuitenkin seuraamukset ovat olleet kaikkea muuta.

Tämä on osa itsemestaruutta. Olla tietoinen luomuksistamme, toimistamme ja ajatuksistamme, ei ainoastaan tuolla hetkellä, vaan myös siitä, mitä ne tekevät loputtomien mahdollisuuksien kvanttikentässä. Se on radikaalia vastuullisuutta.

Jaan tämän kanssanne (asiakkaani luvalla), koska tunsimme kumpikin, että oli tärkeää kommunikoida tämä kokemus kaikille, jotka resonoivat siihen. Kiitos lukemisesta ja jakamisesta.

Jennys Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

4.3.2020 ENERGIAPÄIVITYS – VÄLIMUISTIN POISTAMISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 06.03.2020 13:38

ENERGIAPÄIVITYS – VÄLIMUISTIN POISTAMISTA

4.3.2020

Minulla oli eilen sessio, ja puhuimme asiakkaan kanssa ajankohtaisista energioista ja niiden intensiivisyydestä.

Monilla on ollut merkittävää uupumusta, johon voi liittyä myös unettomuutta ja rauhattomuutta. Joillakin on ollut merkittävää huimausta sekä tokkurainen, pökertynyt pää. Voi olla vaikeuksia sanojen ja käsitteiden kanssa, tyhjiä kohtia ajatuksissa. Kokemukset ovat olleet viime aikoina hyvin fyysisiä. Olemme työskennelleet Kwan Yinin kanssa, ja pyysin häntä antamaan meille näkemystä siihen, mitä tapahtuu.

Hän selitti, että olemme keskellä mallin uudelleenkirjoittamista. Tätä jatkuu vielä muutama päivä. Käyttäen tietokonetermistöä, jossa oli onneksi tolkkua, hän vertasi mallin uudelleenkirjoittamista nettiselaimen välimuistin ja evästeiden poistamiseen. Hän sanoi, että se oli uskomaton tilaisuus kaikille meille tehdä radikaaleja muutoksia.

Ajattele omia "juttujamme" nettisivuina tai artikkeleina, joissa käymme:
"Asioita joita pelätä tänään."
"Kymmenen tapaa olla ilman rajoja."
"Miten toistetaan noita muistoja, jotta tunnet itsesi vielä huonommaksi."

Pilailen, mutta ymmärrät asian ytimen. (Joskus meidän täytyy nauraa ihmistilan järjettömyydelle.)

Meillä on tapana käydä näillä sivuilla päivittäin, mikä luo pelko-, huoli- ja epäilykiertoa. On suuri tehtävä valita eri tavalla ja olla seuraamatta tuota kulunutta polkua.

Tämä mallin uudelleenkirjoitus ilmenee massiivisena häiritsijänä. Se häiritsee kirjaimellisesti normaalia elämistapaa. Ajatusmalleja jotka ovat luoneet perustamme. Tämä häiriö voi saada tuntumaan hyvin epävakaalta ja tokkuraiselta. Esimerkiksi, seuraamme ehkä säännöllisesti polkua a, b, c, d. Sitten tulee tämä mallin uudelleenkirjoitus, ja aivan yhtäkkiä menemme a … Mutta meidän täytyy etsiä b, c, d.

Siinä tulee tuo kultainen tilaisuus. Meidän ei tarvitse etsiä noita tuttuja olemistapoja. Voimme päättää jättää ne taakse. Voimme myös valita, mitä haluamme pitää.

Kwan Yin suosittelee olemaan todella selkeä siinä, mitä haluamme, ja olla fokusoitumatta siihen, mitä emme halua luotavan. Tämä ei ole niin helppoa, miltä se kuulostaa, koska hyvin monia luovia kykyämme on ohjattu, manipuloitu ja valjastettu. On meidän tehtävämme olla vastuullinen ja todella ymmärtää, että energia joka fokusoidaan siihen, mitä emme halua, ottaa pois siitä, mitä haluamme.

On aika valita fokuksemme ja käyttää hyödyksi tämä uskomaton mallin nollaus, jota koemme. Ole päättäväinen siinä, mitä haluat elämääsi, visualisoi se täydellä energialasi ja siirry sitä kohti, samalla päättäen olla kulkematta tuota kulunutta polkua, joka tekee sinusta surullisen, vihaisen, nääntyneen, epäilevän tai saa tuntemaan arvottomuutta.

Lähettäen teille kaikille paljon rakkautta,

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.3.2020 UUDET LAPSET AUTTAVAT ULOTTUVUUKSIEN AVAAMISESSA

ViestiKirjoittaja hammer » 09.03.2020 21:21

UUDET LAPSET AUTTAVAT ULOTTUVUUKSIEN AVAAMISESSA

7.3.2020

Jaan kanssanne kokemuksen, joka minulla oli eilen, koska minusta on tärkeää, että emme ymmärrä ainoastaan, mitä tapahtuu, vaan myös miten voimme auttaa. Menin pitkäkseni lähteäkseni matkalle. Tiesin, että läsnäoloani tarvittiin ulottuvuuksissa. Laitoin rummutusmusiikkia soimaan ja annoin itseni lähteä.

Löydän itseni uimasta kauniin kirkkaansinisestä vedestä, jonka läpi tuli auringonsäteitä. Uin auringonvaloa kohti ja nostin pääni pinnan yläpuolelle. Tiesin, etten ollut ihmismuodossa. Näin kirkkaan auringon, valkoisen hiekan ja palmuja.

Uin rantaa kohti, ja kun kiipesin rannalle, muodostani tuli esiin kädet ja jalat, ja hylkeennahastani tuli viitta. Olin ollut selkie, elementaaliolento joka pystyy muuttumaan hylkeestä ihmiseksi ja sitten taas takaisin.

Kun pääsin taas tasapainoon, ympärilläni oli miehiä, joilla oli keihäät, ja he kehottivat minua lähtemään mukaansa. Olin yllättynyt saamastani vastaanotosta. Minut johdatettiin tämän alueen kuningattaren luo. Hän oli onnellinen nähdessään minut. Kysyin aseistetuista vartijoista, ja hän kertoi, että hänen henkeään oli uhattu. Paikan energia oli muuttunut hyvin paljon. Siellä oli nyt pelkoa, ja se oli vaikuttanut kaikkeen. Tunsin, miten ihmiset sulkeutuivat. Kun yhdistyin siihen, se sattui muodossani fyysisesti ja täytti minut surulla.

Hän pyysi minulta raporttia, ja toin hänelle vain vaikeita uutisia. Myrsky, kuten kutsuin sitä, oli ihmisrotu, joka halusi kukistaa toiset. He tekivät kokeita kaikilla olennoilla, jotka eivät olleet heidän kaltaisiaan, ja teurastivat niitä.

Kerroin hänelle, että ulottuvuudet olivat päättäneet sulkeutua. Hän oli järkyttynyt. Se merkitsisi, että luonnonhenget, merenneidot, yksisarviset, selkiet ja kaikki muut elementaalit eivät enää olisi avoimesti vuorovaikutuksessa maailman kanssa.

Selitin kuningattarelle, että Maan taajuus putoaa jatkuvasti, kun ihminen sulkee sydämensä ja häntä hallitsee mieli. Ulottuvuuksien ei ollut enää turvallista olla vuorovaikutuksessa. Hän oli pelännyt, että tämä päivä tulisi, ja hänen kasvonsa näyttivät alistuneen pysäyttämättömään myrskyyn, joka tuli lähemmäs ja lähemmäs.

Hän kysyi, milloin ne avautuisivat taas, ja näytin hänelle tietyn kultaisen symbolin. Selitin, että sitten kun ihmisiä syntyy suurina määrinä tämä symboli koodattuna DNA:han, se on tuo aika.

Minut vedettiin sitten tästä näkymästä huoneeseen, jossa tapaan tavallisesti tiimini. Minulle kerrottiin, että näitä lapsia on alkanut tulla, mutta enemmän ja enemmän on tulossa. He ovat kultaisia lapsia, joilla on rikkomaton side Maahan. Kuitenkin heidän täytyy lähestyä ulottuvuuksia, kun ulottuvuudet lähestyvät heitä. Selitettiin, että ennen kuin ulottuvuudet avautuisivat taas täysin, niiden täytyy tuntea, että on turvallista.

Silloin ymmärsin, miksi minua pyydettiin pitämään taas Luonnonhenkikurssi (https://jennyschiltz.com/course-connect ... lementals/). Näitä lapsia on täällä ja lisää tulee joka päivä. Voidakseen täysin tukea näitä lapsia, aikuisten täytyy yhdistyä taas ulottuvuuksiin. Voidaksemme tehdä sen, meidän täytyy parantaa se sisäinen yhteydettömyys, joka alkoi ihmisten lähtiessä sydämestään ja antaessaan mielen hallita. Ymmärsin myös, miksi hyvin monet ihmiset ovat nähneet unta elementaaleista, luonnonhengistä tai halunneet yhteyttä niihin tai saaneet viestejä luonnolta. On aika, ja nämä lapset tarvitsevat tukea tietääkseen, että he eivät ole hulluja, jotteivät he tunne tarvetta sulkea omaa yhteyttään.

On tullut myös muita lapsiaaltoja, kuten indigo- ja kristallilapset. Olemme nähneet heidän kamppailevan koulutusjärjestelmän kanssa, heitä on lokeroitu ja lääkitty ja heidät imetään maailmamme teknologiaan. Jotkut ovat tunteneet kamalaa irrallisuutta, masennusta ja apatiaa. Nämä ovat samoja riskejä, joita uudet lapset kohtaavat ilman kunnollista tukijärjestelmää. Me heräämispolulla olemme heidän tukijärjestelmänsä. Meidän on aika avautua ulottuvuuksiin ja tulla majakaksi uusille lapsille, joita tulee.

Minulle selitettiin myös, että se mitä näin matkallani, oli aikaa, jolloin Lemuria, sydänkeskeinen ja Maahan yhdistynyt yhteiskunta oli loppumassa. Lemurian ollessa loppumassa, Atlantkisen mielen motivoima yhteiskunta oli nousemassa. Nyt kun olemme palaamassa sydämeemme ja voidaksemme olla täysin tässä tilassa, meidän täytyy yhdistyä Äiti Maahan.

Jos haluat apua yhdistymisessä ulottuvuuksiin, osallistu kahdeksan viikon interaktiiviselle nettikurssilleni "Yhdistyminen luonnonhenkien kanssa". Tämä kurssi auttaa sinua yhdistymään ulottuvuuksiin ja parantamaan sisäisen yhteydettömyyden. Jos haluat yhdistyä luonnonhenkiin ja Maahan paljon syvemmällä tasolla, nekin haluavat yhdistyä sinuun. Minua pyydettiin pitämään tämä kurssi vielä kerran – tämä on ainoa kerta, kun se pidetään tänä vuonna.

Luonnonhenget pyytävät meitä olemaan hereillä, tietoisia ja täydessä kumppanuudessa niiden kanssa. Uskomattomina mielen, kehon ja sielun parantajina ne antavat sinulle avaimet siihen taikaan, jonka hyvin monet meistä työnsivät pois lapsena. Kurssi-informaatio on netissä, mutta tapaamme ryhmänä kurssin aikana keskustelemaan informaatiosta ja harjoituksista. Tämä on täpötäysi ja hauska kurssi, joka auttaa sinua menemään luonnon valtakuntiin. Kurssi alkaa 16.–19.3., kahtena eri aikana mukautuen moniin aikavyöhykkeisiin. Rekisteröidy kurssille nyt. Lisäinformaatiota täältä (https://jennyschiltz.com/course-connect ... lementals/).

Maa kutsuu niitä, joilla on korvat kuulla, silmät nähdä ja avoin sydän.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.3.2020 UUDEN TODELLISUUSKUDELMAN KUTOMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 31.03.2020 16:33

UUDEN TODELLISUUSKUDELMAN KUTOMINEN

26.3.2020

Noin kahden viikon ajan iltameditaationi on ollut erilainen. Normaalisti meditoidessa yhdistyn syvästi Maahan ja kosmokseen ja työstän sateenkaarivalokehoani. Äskettäin tapahtui niin, että kruununi aukeaa ja sateenkaareen väreissä kimaltavaa energiaa tulee päästäni, ja se kietoutuu ja punoutuu ja sitten yhdistyy johonkin. Kun tämä tapahtuu, tunnen valtavaa rauhaa. Tiedän sydämessäni, että kaikki tapahtuu niin, kuin pitäisi ja jumalaisen suunnitelman mukaan. Tunnen myös, että en ole yksin, vaan osa ryhmää jonka määrä ja koko kasvaa.

Sitten yhtenä päivänä pyysin näyttämään, mihin nämä energiavirrat yhdistyvät ja miksi. Näin, että sateenkaarenvärisiä hohtavia vaaleanpunaisia, oransseja, kultaisia, sinisiä ja vihreitä virtoja yhdistyi paikkaan, joka näytti melkein kutomakoneelta. Kuvittele kone, jolla voisi tehdä Maan kokoisen peiton, ja miltä näyttäisi, kun yksittäisistä säikeistä muodostuu kuva.

Minulle näytettiin, että osallistumme kaikki tämän kuvan luomiseen, tämän kudelman joka on myös kollektiivinen aikajana. Kaikki pelko, paniikki ja epävarmuus saavat aikaan massiivisen energiamäärän, jota sitten käytetään kollektiivisen aikajanan luomiseen. Se on energiaa, joka on suunniteltu syöttämään agendoja. Näin ne mustina ja tummanruskeina kaistaleina kudelmassa, jota kudotaan. Valitettavasti se valtasi suurimman osan siitä, mitä luodaan. Pelkoa jota rummutetaan, käytetään luomaan huomista, jota kukaan meistä ei halua.

Sitten minulle näytettiin tämä virta sateenkaaren värisessä kudelmassa, ja ymmärsin, että osallistuin siihen silloin, kun olin keskittynyt ja meditoin. Se on upeasti hohtava virta pelkomeressä. Siinä on uskomatonta se, että koska tahansa kuka tahansa meistä voi yhdistyä tuohon kollektiivisen aikajanan osaan. Kun yhdistymme siihen täysin uskoen ja luottaen, voimme alkaa myötävaikuttaa siihen ja tehdä siitä hallitsevan energian kudelmassa, jota kudotaan.

Minulle näytettiin myös, että pystymme yhdistymään toisiimme tämän virran kautta eetterissä. Tämä on tärkeää, koska silloin kun olemme yhdessä ja yhtenäisenä luomisessamme, siitä tulee paljon tehokkaampaa. Siitä voi myös tulla suoja tai paikka, johon voi yhdistyä silloin, kun tuntee eksyneensä pelkomereen.

Ota hetki ja avaa kruunu- ja sydänchakrasi ja ilmaise aikomus yhdistyä tähän kauniiseen sateenkaaren väreissä hohtavaan energiaan. Hengitä sitä sisään ja tiedä, että olet yhdistynyt, että sinua kannatellaan ja olet turvassa.

Haluan puhua hetken viruksesta, joka on hallinnut maailmaamme. Tammikuun puolivälissä menin Turkkiin katsomaan uutta lapsenlasta. Järkytyin Saksan lentokentillä siitä ihmismäärästä joilla oli maskit, ja pelosta jota oli sakeana ilmassa. Otin vähän aikaa ja esitin tiimilleni muutaman vaikean kysymyksen.

Opin, että tämä virus on todellinen, se on tehokas ja tarttuva. Minulle kerrottiin, että ihmisiä kuolisi, mutta he käyttäisivät virusta tapana lähteä tästä kokemuksesta sen sijaan, että lähtisivät syövän tai onnettomuuden myötä. He olivat hyvin selkeitä sanoessaan, että kaikki jotka lähtevät, ovat sopineet lähtevänsä sielusopimuksensa mukaisesti. Tämä ei merkitse, ettei ole surua ja menetystä. Se merkitsee vain, että tässäkin meillä on vaihtoehto.

Vaikka tämä virus saattaa näyttää katastrofaaliselta, korkeampi valo käyttää kaikkia asioita. Tämä virus hidastaa meitä. Meidät pakotetaan nyt näkemään oma luomuksemme. Nämä karanteenit pakottavat meidät näkemään oikeasti sen maailman, jonka olemme luoneet. Meidän täytyy katsoa suhteitamme, meidän täytyy katsoa lapsiamme, meidän täytyy katsoa kotiamme. Meidän täytyy katsoa, mikä elämässä on oikeasti tärkeää. Suhteet joko menestyvät tai epäonnistuvat, kun meidän jokaisen täytyy kohdata itsemme, pelkomme, uskomuksemme, unelmamme ja pyrkimyksemme.

Meille näytetään hyvin selvästi, missä tämä maailma on ollut ylösalaisin. Missä kohtaa hyvin harvoja on pidetty tärkeämpinä kuin monia. Missä kohtaa rahasta ja kuvasta on tullut tärkeämpää kuin elämä ja totuus. Ihmiset näkevät, arvostavatko heidän työpaikkansa heitä vai eivät. Näemme myös tämän maailman johtajien "todellisen karvan".

Maailmamme on hyvin kiireinen ja meluisa. On helppoa eksyä ja hämmentyä. Rutiini ja selviytymiskamppailu pitävät meidät teljettynä. Monet meistä tällä matkalla ovat saaneet jättimäistä ravistelua, joka herätti meidät unesta, ja aloitimme matkamme sisäänpäin. Monille tämä virus on tuota ravistelua.

Tiesimme, että tämä oli tulossa. Emme tienneet, että se näyttäisi tältä, mutta tiesimme, että tulisi tapahtumia, joissa jokaista meitä tällä polulla pyydettäisiin astumaan esiin ja auttamaan energeettisesti ja fyysisesti toisia luomaan korkein aikajana luottamalla syvästi jumalaiseen suunnitelmaan. Kaiken tämän läpi meidän täytyy ylläpitää visiota korkeimmasta potentiaalista, korkeimmasta polusta.

Pelko joka pyörii tämän viruksen ympärillä, on "asia" … sillä on substanssi ja elämä. On erittäin helppoa tulla imetyksi tuohon virtaan ja kadottaa oma keskuksensa. Mieli ottaa vallan ja johtaa sinut pois keskuksestasi ja rauhastasi hyvin nopeasti. Huomasin tämän tapahtuvan minulle, ja mieheni tunnisti sen ja sanoi välittömästi, että minun täytyi päästä ulos. Menin ulos istumaan aurinkoon ja yhdistyin Äiti/Isä Jumalaan ja pyysin apua, etten eksyisi pelkoon. Sitten katselin, kun mustaa mönjää nostettiin sydäntilastani ja mielestäni ja lähetettiin aurinkoon puhdistumaan. Olen tuntenut samanlaisia asioita poistettavan asiakkailta, jotka ovat olleet pakahtuneita.

Kun olin eksynyt pelkoon, en pystynyt keskittymään ja minulla oli stressaantunut ja paniikinomainen tunne kehossani. Huomasin eksyväni uutisraporttien ja sosiaalisen median järjettömyyteen. Jos tunnet näin nyt, vedä 10 kertaa syvään henkeä. Laske viiteen hengittäessäsi sisään ja viiteen hengittäessäsi ulos, jotta tasapainotut. Kutsu sitten tiimiäsi, enkeleitä tai jotain kenen kanssa työskentelet läheisesti, ja pyydä heitä poistamaan pelko. Oivalla, että se on ohjelma, joka toimii ottaakseen hallintaan luojakykysi. Mitä enemmän pelkäät, sitä enemmän myötävaikutat siihen kollektiiviseen aikajanaan, joka ei ole korkeimmaksi hyväksemme.

Ymmärrä, että voit olla peloissasi ja epävarma ja silti omassa keskuksessasi, tietäen, että kaikki tapahtuu jumalaisessa järjestyksessä. Voit olla surullinen ja murehtia ja silti olla keskittynyt, tietäen syvällä, että kaikki on vielä ok.

Tämä on iso testi, mestaruutta itse asiassa. Olemmeko valmis astumaan täyteen voimaamme luojaolentona vai sallimmeko manipuloida kykyjämme edelleen? Voimmeko uskoa ja luottaa jumalaiseen suunnitelmaan? Se on uskoa pelon yli.

Tämä ei ole helppoa aikaa, ja meillä kaikilla on hetkemme, jolloin voimme eksyä. Pyydä tiimiltäsi apua. Yhdisty tuohon sateenkaarenväreissä hohtavaan virtaan. Saa lohtua siitä, että on muita, jotka pitävät tilaa. Liity tähän virtaan, lisää sitä ja luota.

Paljon rakkautta jokaiselle teistä. Voikaa hyvin.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.4.2020 VIESTI HENGELTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 13.04.2020 06:37

VIESTI HENGELTÄ

11.4.2020

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 80x675.jpg)

Hiljattain Henki pyysi minua välittämään viestin, joka on täydellinen näihin massiivisiin energioihin, joissa olemme.

Se haluaa teidän päiväuneksivan, leikkivän olemuksenne maisemassa. Se haluaa teidän harjoittavan kykyänne tuntea mahdollisuuksia, luomista, tyhjiötä.

Se haluaa teidän ottavan jonkin idean, halun tai unelman ja käyvän sen läpi mielessänne niin monta askelta, kuin voitte viedä sitä eteenpäin. Nähdä, tuntea ja sallia sen sitten tulla osaksenne.

Monet meistä tekevät tätä, mutta negatiivisilla asioilla. Usein esitämme pahimman skenaarion mielessämme. Tämä virus, karanteeni ja pelko on lietsonut ihmisten mielikuvituksessa esiin kaiken, mikä voisi mennä pieleen.

Sinua pyydetään nyt käyttämään tuota samaa kykyä positiivisesti. Tässä ei ole kyse sen ilmentämisestä, mistä päiväuneksit, vaikka se voi tietysti tapahtua. On kyse mahdollisuuksien tuntemisen harjoittelusta ja niiden viemisestä niin pitkälle, kuin mieli sallii. Sitten tuon tunteen sallimisesta levitä jokaiseen soluusi.

Tämä on myös mahtava tapa tehdä päätöksiä tuntemalla vaihtoehtoja ja visualisoimalla jokainen eri lopputulos, ja sitten valita sen perusteella, mitä sydän sanoo.

Henki kertoi minulle, että kerran me (ihmiset) pystyimme tuntemaan tietyn mahdollisuusvirran 100 askeleen päähän. Tämä kyky on kuitenkin tulossa takaisin – meidän täytyy harjoitella (leikkiä) ja vahvistaa tätä aspektiamme.

Tämä viikonloppu on superladattu energialla ja täydellistä aikaa uneksia ja luoda.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta,

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit