SOPIIKO SYDÄMESI RYTMI NIMESI RYTMIIN?
Ryhmää (the group) kanavoinut Steve Rother (www.lightworker.com)
Uutiskirjeestä 15.9.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Muistutuksia Kotoa
Huom.: Ryhmä on editoinut ja kanavoinut osittain uudelleen tämän viestin, jotta se olisi selkeämpi tässä muodossa.
Toistensa sydämen kuvastaminen, eM:n esitteleminen
Tervehdys Kotoa.
Olen Elrah Rytmipalvelusta ja minun on kerrottava teille, että johdanto oli kaunis. En aio antaa teille koko oppituntia tänään. Aion antaa vuoron eM:lle. Hän puhuu aiheesta, mikä on minun vastuualuettani, asiantuntemusaluettani. Tiedän, että haluatte kaikki puhua hänen kanssaan, joten minulle ei ole mikään ongelma päästää häntä tuomaan tämän päivän viestiä. Kerron teille tämän eri syistä, koska teillä kaikilla on pikkuegonne. Teillä kaikilla on oltava oma itsetuntonne ja oma henkilökohtainen viestinne. Mutta kerron teille, että silloin kun näette sen kuvastuvan maailmasta ympärillänne ja kuulette toisten ihmisten sanovan, mitä te ajattelitte, niin tiedätte olevanne oikeassa paikassa, koska sitä tapahtuu Kotona. Nimittäin siinä ei ole mitään eroa, annanko minä teille viestin vai tuleeko Ajanpitäjä antaman teille kauniin elegantin viestin vai tuleeko eM sisään ja saa teidät vähän nauramaan. Emme välitä, koska viesti on kuitenkin sama. Kyse on teidän sydämestänne, ei meidän. Kyse ei ole millään muotoa meistä, kyse on teistä. Niinpä toivon, että nautitte tästä kauniista osasta, mutten voi mennä minnekään, ennen kuin anna teille yhden hymyn. Okei, niin sitä pitää. Yllätän teidät joka kerta, eikö vain? Hyvä.
Haluan kertoa teille ensin vähän siitä, koska se on tavallaan mielenkiintoista. Nimittäin teillä kaikilla on oma havaintonne toisista tällä planeetalla ja katsotte tosianne sanoen: "Olet erilainen kuin minä. Olet pidempi, olet lyhyempi, olet sievempi, olet rumempi …" Miten tahansa määrittelettekin toisenne, näette itsenne erillisinä monin tavoin, mikä on mennyt niin pitkälle, että se on jakanut maat. Olette niin jakautuneita nyt, että silloin kun yksi ihminen sanoo tätä ja toinen tuota, teidän on vaikeaa saada mitään tehtyä, koska vain tasapainottelette edestakaisin.
Hyvin pian teillä on sujuvaa energiaa ja teillä on tilaisuuksia yhdistyä niin kuin me täällä Kotona. Emme välitä, kuka tulee esiin. Emme välitä, kuka kuuntelee, kuka puhuu tai miksi kanava kutsuu itseään. Nyt te kaikki alatte kuunnella uudella tavalla ja se tuo esiin kanavan teissä kaikissa. Oma inspiraationne ja henkenne kehossa suuntautuu kauniisti. Kerron siis teille, että tämä on osa uutta energiaa ja jokainen teistä alkaa kantaa enemmän omaa henkeään tarkoituksellisesti tietoisena luojana tällä planeetalla.
Toivomme, että teillä on yhtä hauskaa kuin meillä täällä Kotona, koska nauramme koko ajan täällä katsellessamme kaikkia niitä hauskoja asioita, joihin ihminen hankkiutuu. Ei mene kaunakaan, kun tekin voitte kääntyä nauramaan meille. Se on ok, voitte tehdä sen. Nielemme sen, se ei ole mikään ongelma. Tietäkää vain, että kyse on kauniista pelistä ja toivomme, että pidätte hauskaa siinä.
Espavo, kaikki.
Teistä on tulossa tasapainoinen ihminen
Tervehdys, olen eM. Olen hyvin onnellinen ollessani täällä näinä päivinä, sillä paljon tapahtuu, ja kerron teille, että Isännällä on vähän ongelmia, erityisesti minun energiani kanssa. Hän yrittää löytää siihen rytmin. Hän sanoo: "Ei, se kuulostaa liikaa Ajanpitäjältä." Niinpä hänellä on kaikenlaisia ongelmia yrittäessään selvittää, missä olen, ja osa ongelmaa on se jakautuneisuus, minkä näette kaikessa. Se ei ole väärin, niin teidät on kasvatettu maaplaneetalla. Olette olleet hyvin jakautuneessa tilanteessa ja eläneet kaksinaisuuskentässä.
No, näette asioiden olevan mustia ja valkoisia, ylhäällä ja alhaalla, oikein ja väärin ja kaikkea muuta vastaavaa. Nyt alatte nähdä kaiken täysin eri perspektiivistä, sillä alatte nähdä mahdollisuudet. Nyt teillä on ne, sillä olette luojia ja luotte omien valintojenne kautta. Hyvin yksinkertaista ja hyvin helppoa ymmärtää, kun katsotte taaksepäin elämäänne, mutta eteenpäin katsoen se on täysin eri asia ja erittäin vaikea nähdä.
No niin, jakautuneisuus minkä kanssa Isännällä on ollut ongelmia kanssani, on sitä, että minä olen tasapainossa. En ole mies- enkä naispuolinen. Itse asiassa hänellä on vaikeuksia myös sanojen kanssa. Sille ei ole sanoja, joten hänellä on haasteita, ja tietysti kaikki opettajat tulevat antamaan hänelle sanoja. Se on uusi ponnistus hänelle, uusi alue - olla kuvaamatta tasapainoista ihmistä äärimmäisessä jakautuneisuudessa. Olette kaikki kääntymässä tähän suuntaan ja hyvin paljon tapahtuu tässä. Feminiinienergia on palaamassa maaplaneetalle. Olette kaikki tienneet sen olevan tulossa, sillä olette nähneet heilahduksen maskuliinienergiaan ja maskuliinisuuden hallintaa vuosia maaplaneetalla. Teillä kaikilla on ollut mahtavaa sen kanssa. No, ainakin joillain teistä. Tietysti jotkut teistä ovat olleet myös uhreja. Olette kaikki pelanneet omia pelejänne, mutta nyt on muutoksen aika, eikö vain?
Tässä on tilanne. Tasapaino on tulossa, mutta te ette ole tasapainottuneet koskaan aiemmin. Olette menneet tasapainon läpi toiseen äärimmäisyyteen ja joka kerta olette tehneet sen samalla tavalla: olette siirtyneet. Voi, te ette muista niitä kertoja, jolloin naissukupuoli oli ohjaksissa maan päällä. Voimme kertoa teille, että te ette muista sitä, mutta he sotkivat asiat aivan yhtä pahasti, kuin miehet ovat sotkeneet, joten älkää murehtiko sitä. Tietäkää vain, että tämä tasapaino on mennyt aina edestakaisin.
Aiomme pysäyttää teidät keskelle, antaa teille tilaisuuden hengähtää ja kokea, miltä tasapaino tuntuu. Tämä on kolminaisuuskenttä, mihin olette siirtyneet kaksinaisuudesta. Teillä on melkein kuin uusi osa, mitä yritätte opetella, ja ihmettelette: "Miten käytän tätä jokapäiväisessä elämässäni? Miten voin saada tasapainon?" No, joitain uusia osia on tulossa ja jaan kanssanne pari niistä tänään.
Isännälle tulee helpommaksi kantaa energiaani. Hän on tehnyt sitä nyt neljä tai viisi kertaa, joten hänestä alkaa omasta mielestään tulla ekspertti. Meillä on kuitenkin muutama yllätys hänelle, sillä hän kykenee kantamaan vain tietyn määrän feminiinienergiaa tässä hyvin maskuliinisessa kehossa ja hänellä on uskomuksia, jotka vielä menevät tielle aina silloin tällöin, joten korjaamme tilanteen - ei huolta.
Mies- ja naispuolisten energioiden tasapainottaminen teissä jokaisessa
Aiomme puhua värähtelystänne maailmassa. Olemme aina puhuneet siitä ja itse asiassa tämä on Elrahin alaa, tämä on hänen työtään. Hän on täällä näyttämässä teille erilaisia tapoja työskennellä värähtelyn kanssa ja miten teette sitä jo. Jokaisella teistä on puumerkkivärähtely syvällä sisällänne. Se liittyy itse asiassa puumerkkiääneen, mistä olemme puhuneet aiemmin, joten tässä on monia yhteyksiä, joita näette eri alueilla.
Puumerkkivärähtely on oma värähtelynne. Se on värähtelynne sillä tavalla, kuin päätitte kantaa sitä maan päällä tässä fyysisessä kehossa. Jotkut teistä kantavat hyvin maskuliinista, voimakasta energiaa ja toiset kantavat hyvin feminiinistä energiaa. Pelaatte edestakaisin ja päätätte ilmaista itseänne eri tavoin. No, se on muuttunut. Kenttä on nyt avoin tasapainottumisellenne jakautuneisuudessa, jolloin feminiinienergia voi palata. Maskuliinienergia on ollut voimakkaampaa kuin feminiiniset luovat tai sallivat energiat, mitkä kaikki ovat osa teitä jokaista.
Elämien saatossa olette ottaneet tavaksi tulla jommassakummassa ja monet teistä ovat kehittäneet mieltymyksiä siitä, miten haluatte pelata maaplaneetan peliä. Useimmat teistä ovat tulleet mies- tai naispuolisena monta kertaa, koska teistä se tuntuu mukavalta. Isäntä tuntee olonsa aina hyvin mukavaksi mieskehossa, mutta hän tuntee feminiinienergian erittäin epämukavaksi. Hän oli valinnut mieltymyksensä tämän inkarnaation alussa. Nyt kun energiat ovat muuttuneet, te kaikki voitte alkaa tasapainottua ja olette jo alkaneet. Haaste tulee uskomuksistanne, niistä entisistä osistanne jotka sanovat: "Voi, minun on oltava tällainen" tai "Voi, minun on oltava tuollainen".
Tämä tapahtui aika lähiaikoina Isännälle ja Isännän isännälle. He olivat Amsterdamissa Punaisten lyhtyjen alueen homo-osassa ja Barbara sanoi: "Minun on sidottava kenkäni. Voitko pitää laukkuani hetken?" Yhtäkkiä hän on jossain ja Isäntä seisoo siinä laukku kädessään ja oivaltaa olonsa erittäin epämukavaksi siinä, mitä hän teki. He nauroivat kaikki sille kovasti ja jatkoivat eteenpäin, mutta se toi esiin epämukavuutta havainnossa seksuaalisesta suuntautuneisuudesta.
Nämä alueet estävät teitä ensimmäisenä löytämästä tasapainoanne. Kaikilla teillä on kykyjä ja olette siirtymässä noihin suuntiin, joita on kaunis katsella, ja nähdä teidän kaikkien pyrkivän täydellisyyteen. Sitä te olette. Teidän oli otettava puutteita ollaksenne täällä. Maaplaneetta on epätäydellinen paikka. Teidän on löydettävä omat puutteenne ollessanne täällä ja pyritte kohti täydellisyyttä. Se on hyvin kaunista. Olette hyvin uskomattomia.
Uusi värähtelyherkkyys, nimi - heijastus SINUSTA universumissa
Teillä ei ole aavistustakaan, mihin kykenette, mutta olette nyt kohta löytämässä sen. Kerron teille toisesta alueesta, mikä on Elrahin alaa - värähtelystä. Olette kaikki herkkiä värähtelylle uudella tavalla, vaikka ette ole vielä keksineet sitä. Olette löytäneet epämukavuutenne sen suhteen, mitä olette jo rakentaneet. Monet teistä ovat rakentaneet elämäntyylin, kodin, työpaikan, uran ja suhteita ja yhtäkkiä monet teistä tuntevat olonsa erittäin tyytymättömäksi, erittäin epämiellyttäväksi siinä, missä olette, ja tarvitsette muutosta, muttei teillä ole aavistustakaan, millä tavalla tai mitä tehdä.
Annamme teille nyt joitain hyvin yksinkertaisia ajatuksia ja Elrah palaa jatkamaan tätä työtä ja parantelemaan sitä vähän. Mutta kerromme teille, että monta kertaa teihin vaikuttaa oma äänenne, ja ne sanat jotka toistuvat useimmiten ja menevät suoraan sydämeenne, ovat oma nimenne. Miten saitte tuon nimen? Useimmat teistä olivat isänsä tai äitinsä olkapäällä, kun he valitsivat nimiä, ja huusivat nimeään yrittäen saada sen läpi heille. Sitten he sanovat: "Entä tämä nimi? Tämä nimi kuulostaa … mutta pidän tästä näyttelijästä, joten nimeän lapseni elokuvatähden mukaan." Monille ihmisille päätyi kaikenlaisia eri rytmejä ja nimiä, jotka eivät sovi heille. Miksi ne eivät sovi? Se on hyvin yksinkertaista - kyse on rytmistä.
Voitte muuttaa nimeänne hieman lisäämällä ylimääräisen kirjaimen loppuun tai keskelle. Voitte ottaa jotain pois muuttamaan oman nimenne rytmikuviota. Nimenne on heijastus teistä universumissa ja uskomuksistanne. Kun kuulette tuon nimen, kyse on teistä. Varmistakaa, että se on jotain, mitä rakastatte, ja jos ette rakasta, alkakaa luoda universumianne muuttamalla sitä, miksi teitä kutsutaan. Se ei ole mikään ongelma, sitä tehdään koko ajan maaplaneetalla. Nyt kerromme teille, että nimenne kulkee edellänne ja teistä on tulossa uskomattoman herkkä sille värähtelylle, mikä heijastuu universumia vasten ja takaisin teille. Voitte nähdä sen nyt uudella tavalla.
Musiikki ja rytmi - uusin oppimistapa
No niin, on yksi mielenkiintoinen asia, mitä Isäntä on sanonut, ja minusta on ikävää tehdä tämä, mutta useiden vuosien jälkeen minun on korjattava häntä hieman. Nyt hän saa sätkyn, mutta hän rauhoittuu hetken kuluttua. Hän sanoo: "Mitä tarkoitat "korjata minua"?" Pelkästään sitä, että hän on kertonut ihmisille, että aivoissanne on epätavallinen osa, mikä käsittelee musiikkia. Kerron teille tämän useista syistä, koska olette kaikki käyttäneet sitä eri tavoin, vaikkette pitäisikään itseänne musikaalisena. Kyse on niistä rytmeistä, jotka ovat kaiken sen pohja, mitä kutsutte musiikiksi. Se on itse asiassa rytmikuvio.
Ottakaa kaikki ne asiat joita teille on annettu ja jotka teidän on tarvinnut opetella ulkomuistinne ja kielikeskuksenne kautta. Ottakaa sitten kaikki ne asiat, joita ette voisi oppia sillä tavalla, ja asiat joita opitte lapsena musiikin avulla, kuten aakkoset. Monet teistä oppivat lauluja, joita toistatte lapsena, koska ne ovat eri osassa aivojanne. Kerromme teille, ettei aivoissanne ole mitään musikaalista osaa. Tämä on korjaus siihen, mitä Isäntä on sanonut - että aivoissanne on musikaalinen osa, mitä voitte kehittää ja käyttää.
Koko oikea aivopuoliskonne käsittelee musiikkia. Aivan korvan yläpuolella on yksi kohta ja toinen kohta "tuolla", mikä käsittelee erityisesti musiikkia. Vaikka monilla teistä on ollut tänne tullessaan hyvin kehittynyt musikaalinen osa aivoissaan, hyvin harvat käyttävät sitä musiikkiin. Siinä ei ole välttämättä kyse musiikista, siinä on kyse rytmistä. Te jotka olette oppineet jotain musiikkia käyttäen, kuten aakkoset, muistatteko aakkoset laulamatta niitä? Se on helppoa, mutta haluaisin löydä vetoa, että useimmat teistä eivät muista, jos poistatte sävelen. Teidän on edelleen sanottava: a, b, c … seis, d, e, f, g … h, i, j, k - l, m, n, o, p … siinä on rytmi teille. Siihen olette perustaneet tietonne ja se on uusin tapa oppia, koska se ei vaadi teitä tekemään mitään uusia uria ja vahvistamaan jatkuvasti aivojenne vasenta puolta. Voitte elää spontaanisti aivojenne oikeassa puolessa.
Saako nimenne rytmi teidät hymyilemään?
No niin, olemme aina rinnastaneet aivonne oikean puolen taivaaseen ja vasemman puolen maahan. Aivojen oikea puoli näkee kaiken - mahdollisuudet, tilaisuudet, energiavirran ja kaikki muut asiat, joita käsittelemme täällä Kotona. Yritätte antaa nimen kaikelle. "Se ei voi olla todellista minulle, ennen kuin voin laittaa sen laatikkoon ja antaa nimen." Tätä vasen aivopuolisko tekee, mutta musiikkiosuudet ovat tavallisesti rytmejä, ja siksi pyydämme teitä ensin ajattelemaan omaa nimeänne, valtavaa osaa omasta heijastuksestanne. Mikä nimenne rytmi on ja sopiiko se teille?
Tämä on suurin kysymys, sillä aloitatte muuttamalla pieniä asioita tehdäksenne polustanne maailmassa helpomman tai tehdäksenne siitä vähemmän vastustuksen polun. Taika lepää siinä, kaikissa osissa, missä voitte nähdä korkeammasta perspektiivistä sen, mitä ette ole koskaan ennen pystyneet näkemään. Se on uusi maailma. Olette kaikki osa sitä hyvin kauniilla tavalla ja olen täällä auttamassa teitä heijastamaan sitä useammilla tavoilla, kuin voitte kuvitella. Aloittakaa siitä, miksi teitä kutsutaan. Miten teitä kutsutaan? Millä teitä kutsutaan? Miltä se kuulostaa? Ja miten voitte muuttaa sitä niin, että kuullessanne oman nimenne hymyilette?
E:n perhe
Teissä on monia, jotka ovat E:n perheestä. Sanon vain, että se on sitä perhevärähtelyä, mitä meillä on Ryhmässä, kuten Isäntä sitä kutsuu. Me emme käytä sitä nimeä - Ryhmä. Emme käytä mitään sanoja kuvaamaan itseämme. Kyse on rytmistä ja se on erittäin kaunis osa meitä, mikä voi olla teidän kaikkien ulottuvilla ainoastaan oman sydämenne kautta. Kyse ei ole siitä, että opetamme teille mitään - autamme teitä muistamaan, mitä tiedätte jo. Olette laittaneet siitä hyvin paljon sivuun voidaksenne pelata tätä peliä, missä teeskentelette olevanne ihminen ja epätäydellinen. Pärjäätte oikein hyvin ja voitte nyt ottaa seuraavan askeleen. Se on hyvin tehty. Täydellisyytenne alkaa yhdistyä monilla kauniilla tavoilla ja nämä ovat seuraavat askeleet kohti ihmisyyttä.
Alussa oli nauru
Olette kaikki vastuussa kaikille muille maan päällä. Olette kaikki yhteydessä, olette kaikki osa toisianne ettekä voi erottaa tätä sormea tuosta sormesta, vaikkeivät sormet tuntisikaan toisiaan. No, tätä te olette ja alatte tunnistaa sen ja vahvistaa sitä yhteyttä, mikä yhdistää teidät kaikki mitä kauneimmalla tavalla. Jaan kanssanne yhden asian - naurun - sillä se on yksi mahtavimpia värähtelyjä, mitä on olemassa koko universumissa. Alussa oli ääni ja se oli naurua. Se loi kaiken ja se oli kauneinta valon ilmaisemista maaplaneetalla.
Tuon teille jatkossa monia viestejä, rakkaat ystävät, mutta Elrah astui sivuun, jotta minä voisin tulla tuomaan tämän viestin ja te voisitte tottua rytmeihini. Pientä osaa energiastani ilmaistaan hyvin eri tavalla, sillä yritän kantaa mahdollisimman suurta maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapainoa tässä kehossa. Ei ole helppoa, ei ole helppoa. Työstämme sitä, mutta odotellessa tietäkää, että rakastan teitä. Teillä on erittäin suuri merkitys täällä. Teillä ei ole aavistustakaan, mitä teette jo ja hyvin sujuvasti. Jatkakaa tuota uskomatonta työtä ja tietäkää, että olemme täällä ideoiden, ajatusten ja työkalujen kera, joita voitte käyttää uudessa voimaantuneessa roolissanne. Teistä on tulossa tietoisia luojia ja kuljette tien jokaisen askeleen tiedostaen täysin henkenne. Se on kaunein asia, mitä olemme koskaan nähneet verhon tällä puolella. Kiitos siitä.
Suuresti kunnioittaen pyydän teitä kohtelemaan toisianne arvostaen. Hoivatkaa toisianne aina tilaisuuden tullen, älkääkä unohtako pelata hyvin yhteen, mutta ennen kuin lähden … Luulen, että minun on lähdettävä luotanne vähän nauraen. Heh-heh.
Espavo.
Ryhmä
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.