Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

13.4.2014 TAAS GAIAN YTIMESSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 16.04.2014 21:43

TAAS GAIAN YTIMESSÄ

Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
13.4.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

KAA-AH JA MUN LINTUPARVI

Sandy puhuu:

Kun vilahdin Gaian ytimeen, löysin itseni Mytrian-kollektiivista (minä, Jason, Mytria, Mytre ja Arcturuslainen) seisomasta Laturniuksen kanssa Gaian keskimmäisen ydinkristallin edessä. Laturnius, ensimmäisen lemurialaisystävämme korkeampi ilmaisu, antoi meille tärkeää informaatiota valomalleista ja Gaian hologrammimatriisista.

"Sinnikäs muistikuvanne fyysisistä ihmisinkarnaatioista", Laturnius opetti telepaattisesti, "on rajoittanut tietoisuutenne tapaan havaita ainoastaan kolmannen ulottuvuuden valomalleja. Näin ollen ne ilmaisunne jotka on kalibroitu maa hologrammimatriisin korkeamman ulottuvuuden verkkoihin, ovat hukassa fyysiseltä tajunnaltanne.

"Pitkäaikainen tapanne kiinnittää huomio maapallon hologrammimatriisin matalampiin värähtelyverkkoihin vahvistaa fyysisen itsenne tuntemuksia, havaintoja ja kokemuksia. Siksi tavanomainen kiinnittymisenne kolmannen ulottuvuuden verkkoihin ohittaa yhteytenne korkeampiin taajuusverkkoihin ja saa teidät uskomaan, että vain fyysinen maailma on totta.

"Näiden pienten, alemman taajuuden havaintokenttien vuoksi, korkeamman ulottuvuuden siriuslaiset, plejadilaiset ja/tai arcturuslaiset ilmaisunne, jotka ovat projisoituneet moniin fyysisiin maa-astioihinne, ovat näkymättömiä 3D-havaintotavallenne. Kokeaksenne koko valoasteikon teidän on kiinnittävä moniulotteinen tietoisuutenne Gaian moniulotteisen matriisin korkeampiin taajuusverkkoihin.

"Ensimmäinen kohtaamanne haaste on muistaa, että olette moniulotteinen olento. Koska te, Mytrian, olette voittaneet tämän haasteen, voitte tallentaa kokemuksenne laajentuneessa tietoisuudessa Gaian korkeamman taajuuden hologrammiverkkoihin.

"Silloin kun tallennatte moniulotteiset kokemuksenne Gaian hologrammimatriisiin, liitytte yhteen toisten maan asukkaiden kanssa, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Kun tämä ryhmäenergia on tallennettu, toiset voivat yhdistyä tähän energiakenttään, jotta ulottuvuuksien välisestä matkustamisesta tehdään normaalimpaa. Kun useammat teistä muistavat moniulotteiset kokemuksensa jokapäiväisessä elämässä, muistinne yhdistää myös korkeammat taajuusverkot Gaian kolmannen/neljännen ulottuvuuden verkkoihin.

"Kaikki elämä maan päällä on yhdistynyt Gaian hologrammimatriisiin. Tämän matriisin yhteiskokemisen kautta Gaian asukkaat siirtyvät kolmannen ulottuvuuden tietoisuuden rajoitusten yli korkeampiin todellisuustaajuuksiin. Ensin näitä kokemuksia sanotaan "uniksi" tai "vain mielikuvitukseksi".

"Kuitenkin sitten kun nämä unet ja mielikuvat kommunikoidaan toisille yhteisten verkkojen kautta, niistä tulee normaalimpia. Kun uusi normaali laajenee, useammat ja useammat ihmiset tuntevat riittävän turvalliseksi jakaa avoimesti kokemuksiaan. Onneksi eläin-, kasvi- ja elementaalikunta elävät ykseystietoisuudessa Gaian kanssa ja hyväksyvät luonnostaan sen paluun moniulotteisuuteen.

"Varmistakaa, että maadoitatte/tallennatte korkeamman taajuuden havaintonne/kokemuksenne hologrammin kaikkiin taajuusverkkoihin. Silloin teille tulee paljon helpommaksi muistaa moniulotteiset kokemuksenne jokapäiväisessä elämässänne. Toisin sanoen, tallennatte moniulotteiset kokemuksenne sekä planeettamatriisin "kovalevylle" että fyysisten aivojenne "ohjelmistoon".

"Ihmisaivo-ohjelmistonne suuri haitta on, että se ulottuu vain yhteen elämään ja yhteen ulottuvuuteen. Päästäksenne koko ITSENNE kaikkiin ulottuvuuksiin ja elämiin teidän täytyy päästä Gaian matriisin kovalevylle. Gaian matriisi muistuttaa paljon kuljetusautoa siinä mielessä, että se kantaa kaikkien niiden asukkaiden DNA-koodeja, jotka lähetetään/kaksoispaikannetaan sen planeetalle.

"Siksi pystytte Gaian kuljetustiedostojen avulla löytämään kaikki elämät, joissa olette tulleet Gaian evoluutioon, tuon tulemisen lähtö ja sen, milloin kirjauduitte tuohon inkarnaatioon ja siitä pois. Mitä tärkeintä aikajananne kannalta, pystytte hakemaan nuo tiedostot kaikista inkarnaatioistanne maan päällä.

"Tällä tavalla voitte yhdistää kaiken, mitä olette oppineet monissa inkarnaatioissanne Gaialla, ja kerätä kaiken tiedon, mitä olette oppineet planeettaylösnousemuksesta. Sitten kun tietoisuutenne on täysin yhdistynyt maapallon moniulotteiseen matriisiin, koette sen Gaian informaatiovalon, mikä virtaa jatkuvasti sen planettavalokehosta henkilökohtaiseen valokehoonne.

"Muistuttamaan teitä siitä maailmaisusta, missä elitte täydellisessä ykseydessä ja ehdottomassa rakkaudessa, aktivoin sen Gaian matriisiosan, missä tapasimme ensimmäiseksi Lemurian varhaisimmilla jaksoilla. Tähän valokoodin pääsemiseksi pyydän, että yhdistämme tietoisuutemme ja keskitymme Gaian ydinkristallin tyveen."

Keräännyimme kaikki Gaian valtavan ydinkristallin eteen ja keskitimme huomiomme kristallin tyveen. Aloimme hitaasti tuntea planeettatietoisuuden, millaista emme olleet Jasonin kanssa koskaan ennen kokeneet. Ensin monia kuvia myriadeista todellisuuksista tuli tajuntaamme ja sitten yhtäkkiä koimme kaikki todellisuudet kerralla.

Tuijotimme Gaian ytimessä kristallia ja olimme samanaikaisesti valtava äärettömän valon ja viisauden lintu. Siirsimme vaistomaisesti huomiomme tuohon lintuolentoon, joka kertoi tarinan elämästämme juuri luodussa Lemurian todellisuudessa.

Tunsimme välittömästi ilon lentämisestä maanpinnan yläpuolella, mikä näytti okran ja kullan sävyiseltä. Lentämisen tunne oli sanoinkuvaamattoman upea ja tuon todellisuuden puhtaus ja rakkaus oli tahratonta ja elävää ja täynnä puhdasta potentiaalia. Kuuntelimme ja myös elimme Kaa-ah-tarinaa.

"Rakas Mytrian, olen Kaa-ah Mun lintuparvesta. Ette luultavasti osaa sanoa nimeäni oikein enkä minäkään osaisi sanoa teidän nimeänne, sillä puhuimme vain sointuina ja melodioina. Pystyn kuitenkin telepaattisesti yhdistymään kanssanne. Jaan kanssanne kuvan rakkaimmasta lentomuistostani kultaiseen kaupunkiimme Mun keskiosassa. Tietysti koko maailmamme oli täynnä okran, kullan, pronssin ja kristallin sävyjä.

"Me muinaiselta Multa olevat olemme muodon ensimmäisiä kokeilijoita suuren galaktisen syklin tässä kierrossa. Oli monia muita todellisuuksia aiemmissa sykleissä, mutta ne ovat tuntemattomia meille tässä inkarnaatiossa. Kokeilemme ensimmäisenä inkarnoitumista polarisoituneeseen todellisuuteen.

"Olemme tulleet yhdestä/ykseydestä auttamaan kaksinaisuustodellisuuden luomisessa ja kommunikoimme iloisena kanssanne. Kun katson mieleenne, näen, että sana "me" merkitsee monia, mutta meidän mielessämme "me" merkitsee yhtä. Meillä ei ole sanaa yksilöllisyydelle. Olemme parvi.

"Jokainen meistä välittää yhtä paljon parvesta kuin siitä sydämestä, mikä lyö omassa rinnassamme. Kenties tunnemme näin, koska sykimme kaikki pyhän munan sydämen tahtiin. Me, Mun lintuparvi, olemme pyhän munan säilyttäjiä. Elämämme ydin/sydän tässä Maa Äidin hologrammiprojektiossa on pyhän munan kehittäminen.

"Mu joka on koko planeetta meille, hengittää jatkuvasti pyhää luomisvoimaansa pyhään munaamme. Kaikki Mun asukkaat käyttävät tätä luomisvoimaa. Kaikki asukkaamme eivät ole lintuheimoa.

"Kokeilimme monia muotoja ennen tulemistamme tähän todellisuuteen. Muotokäsite on uusi meille, sillä olemme puhdasta tietoisuutta korkeampien värähtelyjen todellisessa kodissamme.

"Me, Mun asukkaat, tulimme Äiti Maahan käynnistämään suuren elämänkokeilun, ei ainoastaan muotokokeilua. Tulimme tähän todellisuuteen tietäen, että näistä polariteeteista tulee jatkuvasti äärimmäisempiä. Tiedämme myös, että lopulta nämä polariteetit saavat aikaan erillisyysvaikutelman. Kokeilumme myötä valon on määrä vähitellen jakautua hyvään/valoon ja huonoon/pimeyteen ja muoto jakautuisi mies- ja naissukupuoleen.

"Äidin matkojen aiemmilla kierroksilla Keskusauringon ympäri, on ollut monia muita vierailijoita. Äiti Maa on kauan tarjonnut alustan monien erilaisten elämänmuotojen elämiselle ja kokemusten keräämiselle. Tällä tavalla maapallo on valmistautunut viimeiseen vihkimykseensä, ehdottoman rakkauden vihkimykseen.

"Ehdoton rakkaus on multiversumin koossa pitävä voima ja luomisvoima. Ykseydessä tunnetaan vain ehdoton rakkaus ja jumalainen luominen. Silloin kun emme enää tarvitse ilmaisuamme, vedämme vain pois huomiomme ja aikomuksenne, jotta luomus voi vähitellen lakata olemasta.

"Olemme pitkään olleet tietoisia myriadeista moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden torsioaalloista, joita kulkee multiversumissa. Huomion, tarkkailun ja aikomuksen voimalla kutsumme näitä aaltoja hajoamaan luomispotentiaalihiukkasiksi. Sitten ehdottoman rakkauden voimalla luomme haluamamme ilmentymän käyttämällä näiden valo-, rakkaus- ja mahdollisuushiukkasten raakaa potentiaalia.

"Tämä modernin maailmanne uusi torsioaaltolöytö on yleistietoa Mu-maassamme. Tällä tavalla luomme muotoja tietoisuuttamme varten. Meille on hyvin hauskaa kokeilla monia eri muotoja. Niin kuin te kokeilette erilaisten vaatteiden käyttämistä kehollanne, me kokeilemme erilaisten muotojen käyttämistä tietoisuudellemme.

"Pyhä muna mikä on planeettamme voimalähde, on kaukana Mun muiden asukkaiden psyykkisen energian häirinnästä. Korkeimman vuoremme korkeimmassa tornissa Äidin pyhä muna elää jatkuvassa kommunikointiyhteydessä Äidin kumppanin, Isä Valon, kanssa.

Tällä tavalla Äiti Maan luomispotentiaalimuna paistattelee ikuisesti jumalaisen täydentäjänsä, Isä Valon, ehdottomassa rakkaudessa. Tämä jatkuva yhteys valon/hengen ja aineen/muodon välillä antaa meille voiman luoda tietoisesti muotomme ja täyttää tarpeemme.

"Me, pyhän munan suojelijat, tarvitsimme muodon, mikä pystyi lentämään, koska olimme lähettiläitä keskusvuoren Äidin ja sen ulompien maiden ja merien välillä. Silloin kun aloitimme kokeilun elämästä polarisoituneessa muodossa, kaikki olennot pystyivät helposti leijumaan vuorta ylös Suureen loppuunsaattamistemppeliin.

"Kuitenkin Äidin tullessa aina vain polarisoituneemmaksi, meidän oli valittava eläminen jossain sen elementtimuodossa – maa, ilma, tuli tai vesi. Jotkut meistä päättivät kulkea maan päällä, toiset lentää ilmassa tai uida meressä ja toiset päättivät jäädä muodottomaksi valoksi, jotta ne voisivat palvella tulielementtiä.

"Vähitellen vesiolennot eivät kyenneet olemaan pois vedestä riittävän pitkään kulkeakseen pitkän matkan vuorelle, tuliolennot päättivät pitää lepattavan ja jatkuvasti muuttuvan valomuotonsa ja ne jotka kävelivät maan päällä, eivät enää pystyneet ottamaan aikaa matkustaakseen temppeliin.

"Näin ollen ilmaolennoista tuli pyhän munan säilyttäjiä. Pysytimme lentämään helposti vuorenhuipulle vesien ja maiden yli. Pystyimme myös keskustelemaan tuliolentojen kanssa. Kaikki neljän elementtimme olennot ovat täysin tietoisia muodostaan ja pystyvät helposti kommunikoimaan kaikkien muiden olentojen kanssa telepatian ja empatian avulla.

"Pyhän munan säilyttäjinä teemme pesiä vuorenhuipun ympärille ja temppelin alapuolelle ja munimme ja haudomme niissä omat munamme. Teemme munan vain, silloin kun olemme valmis saattamaan loppuun kokemuksemme Mun todellisuuden jäsenenä. Kun aloitamme pitkän paluun kotiin ykseyteen vierailemaan henkiperheemme luona, rakennamme pesän ja munimme.

"Kun olemme munineet, sen suuren Isä Hengen virta hedelmöittää sen välittömästi, mikä tunkeutuu vuoremme joka molekyyliin. Istumme kärsivällisesti munamme päällä, kunnes joku valo-olento haluaa kokemuksen muodostamme. Sitten kun tämä olento tulee munaamme, jaamme tietoisuutemme täysin.

"Yhteistietoisuutemme avulla potentiaalinen korvaajamme kulkee Mulla opetellen lintuparvemme kokemuksia ja vastuita. Jos tuo valo-olento päättää ottaa muodon Mulla, se kuoriutuu lintumuotoonsa. Äitilintu säilyttää oman muotonsa, kunnes sen korvaaja on valmis suoriutumaan vastuista yksin.

"Tässä kohtaa äitilinnun valo vilahtaa pois muodosta, muoto häviää ja valo palaa kodin ykseyteen. Ymmärtäkää, ettei todellisuudessamme ole syntymää tai kuolemaa. Syntymä merkitsee valomme ympäröimistä muodolla ja kuolema merkitsee tuon muodon vapauttamista takaisin elementeiksi ja palaamista valoon.

"Elämä ja kuolema ovat samanlaisia teidän aikananne, mikä meidän havaintomme mukaan tapahtuu samassa kosmisessa nyt-hetkessä kuin meidän todellisuutemme Mulla. Tässä todellisuudessa "syömme" vain valoa. Näin ollen ei ole koskaan ruuan tarvetta tai jätteiden poistamista. Kaikki muodot ovat täynnä elämää ja kaikki muodot kommunikoivat toistensa sekä henki-valoitsemme kanssa.

"Me lemurialaiset aloitimme sen syklin, mitä te olette nyt päättämässä. Olemme tulleet tietoisuuteenne auttamaan teitä Äidin ytimen ja kulmakristallien kylvämisessä. Me olemme tulleet teihin, sillä me olemme te. Me edustamme tämän syklin syntymää ja te edustatte sen muuntamista korkeampaan ilmaisumuotoonsa. Ennen kuin uudelleenkalibroimme kristallit, toivotamme tervetulleeksi kommunikoinnin niiltä valo-olennoilta, jotka tunnette arcturuslaisina."

Kun Kaa-ah liukui pois tietoisuudestamme, Laturnius sanoi: "Seuratkaa minua kyläämme. On monia, jotka rakastaisivat kommunikoida kanssanne taas. He ovat järjestäneet seremonian kunniaksenne ja tiedämme, että hekin nauttisivat suuresti Arcturuslaisen viesteistä."

Lepäsimme ja huvittelisimme mielellämme. Keräisin myös enemmän kuin mielelläni lisäinformaatiota, ennen kuin etenimme näin tärkeässä tehtävässä. Kuulin telepaattisesti Jasonin olevan samaa mieltä kanssani. Seurasimme Laturniusta samana virtaavana liikkeenä, kuin olimme seuranneet häntä kauan sitten, kun seikkailumme alkoi.

Kun seurasimme Laturniuksen takana, mietimme Jasonin kanssa sitä ajatusta, että Arcturuslainen oli Mytrian-kollektiivimme sisällä, vaikka se resonoi myös paljon korkeampaan taajuuteen, kuin kumpikaan meistä muisti. Miten voimme kantaa niin valtavan vastuun painon, kun meillä oli edelleen hyvin monia kysymyksiä?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

MUUNTUMISEN KARDINAALISUURRISTI - 20.4.2014

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 22.04.2014 10:35

MUUNTUMISEN KARDINAALISUURRISTI

Planeettoja kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

20.4.2014

PLANEETAT PUHUVAT

Olette ehkä kuulleet kardinaalisuurrististä, mikä on tarkka maapallon taivaalla 23.-24.4. Tästä astrologisesta tapahtumasta on kirjoitettu paljon, joten me, planeetat, haluamme kertoa teille, miten kukin meistä vaikuttaa teihin planeetallanne.

Planeetat ovat kunkin kardinaalimerkin 13. asteessa:

Pluto 13 Kaurista (perääntyy), maa – hallinto

Jupiter 13 Rapua, vesi – tunteet

Mars 13 Vaakaa (perääntyy), ilma – tasapaino

Uranus 13 Oinasta, tuli – muuntuminen

Tämä harvinainen kardinaalisuurristi on tarkka 23.-24.4., jolloin kaikki luetellut planeetat ovat 13. asteessa.

PLUTO PUHUU

Pluto Kauriissa – kardinaalimaamerkki

Pluto (muuntuminen) Kauriissa (maailman hallitukset), maamerkissä, ennustaa suuria muutoksia maailman hallituksissa. Sekä minä, Pluto, että Kauriinmerkki toimimme hiljaa kulissien takana. Teemme näkymättömästi työtämme niin, ettei kukaan huomaa, ennen kuin työ on tehty ja joku sanoo: "Vau, kuka sen teki?"

Kun te olette olleet kiireisiä arkielämässänne, minä ole vähitellen muuntanut elämänne koko perustaa, minkä olette haudanneet tiedostamattomaan mieleenne. Itse asiassa nyt olen työstänyt sitä perustaa, minkä henkilökohtainen ja poliittinen historianne on luonut muutosvastarinnaksi.

Muutosvastarinta tekee vain vääjäämättömästä vaikeampaa hyväksyä. Siksi pyydän teitä kaikkia syleilemään muuntamisvoimiani. Erona transformaation ja muuntumisen välillä on, että muuntuminen lisää uuden elementin muutoksen tekemiseen. Toisaalta muuntuminen ei lisää mitään uutta, vaan se nostaa kaiken sen taajuutta, mitä jo on.

Kuten ehkä tiedätte, henkilökohtainen ja maailmanpolitiikan perusta on täynnä salaisuuksia, jotka eivät ole koskaan tulleet päivänvaloon. Toisin sanoen, henkilökohtainen elämä ja planeetan poliittinen elämä on perustunut "herkkusienijohtamiseen". Useimmat menettelytavat ovat olleet "tekemistä suljettujen ovien takana, missä vain pimeys vallitsee".

Rakkaat ihmiset, miten monet päätöksenne ovat tulleet vanhoista käyttäytymismalleista, jotka on arkistoitu omien tiedostamattomien lapsuusongelmienne suljettujen ovien taakse?

Rakkaat maailmanjohtajat, minä, Pluto, puhun teille Kauriinmerkistä, mikä hallitsee hallintoa. Siksi kysyn teiltä, miten monet hallintopäätöksenne perustuvat malleihin, jotka laadittiin hallintoanne perustettaessa.

Unohditteko hallintonne perustan ja siirrytte itsekkäisiin motiiveihin? Teidän täytyy tietää, että minä, Pluto, en välitä itsekkäistä ihmismotiiveistanne. Olen täällä muuntamassa sen, mikä on pudonnut perustaltaan, jotta se voi sijoittua moniin korkeampiin todellisuustaajuuksiin.

Muuntamisvoimillani korjaan siellä, missä olette joutuneet harhaan todellisesta perusmallistanne, ja heijastan tuon kuvan – vapaana valheista ja harhakuvista – henkilökohtaisen ja hallintoelämänne korkeampiin taajuuksiin. Olen pahoillani, että se on epämiellyttävää teille, mutta elän ja kanavoin nyt Kauriin kautta.

Kun virtaan Kauriin energiakentän läpi, velvollisuuteni on muuntaa se, mikä on muuttunut alkuperäisestä tarkoituksestaan, lähettämällä takaisin sen, mitä on lähetetty ulospäin. Muistatte kai, että Saturnus, vanha "energia ulos on energia takaisin" –karmaystävänne, hallitsee Kaurista.

Jos teidän, maapallon ihmisten ja hallitusten, on tarkoitus siirtyä korkeampiin todellisuustaajuuksiin, mikä on jumalainen suunnitelma, teidän täytyy kokea oma energiakenttänne, kun se palaa käymään luonanne. Vain silloin voitte auttaa minua, Plutoa, väärinohjattujen energiakenttien muuntamisessa takaisin planetaariselle ja henkilökohtaiselle jumalaiselle tasolle.

MARS PUHUU

Mars Vaa'assa – ilma

Hei, olen Mars. Minulla oli Pluton työt, ennen kuin ihmiskunta löysi Pluton, koska energiamme ovat hyvin samanlaisia. Erona on, että Plutolla on suurempi pensseli ja se toimii usein planeetta- ja ryhmäasioissa, kun taas minä, Mars, työskentelen henkilökohtaisemmalla tasolla. Kuitenkin keskitymme molemmat siihen, miten energiaa ohjataan kunkin todellisuuden aikajanoille. Minä keskityn energian maskuliiniseen ulosvirtaukseen, kun taas parini, Venus, keskittyy energian feminiiniseen sisäänvirtaukseen.

Itse asiassa Venus ja minä olemme rakkaan Gaia-sisaremme kummallakin puolella. Vastuunamme on auttaa häntä. Venus auttaa häntä avaamalla violetin parantumis- ja muuntumistemppelinsä ihmisille. Minä autan Gaiaa opastamalla ihmiset Mars-energioidensa rauhalliseen ja positiiviseen ilmaisemiseen. Energiakenttääni on käytetty aivan liian usein sotaan eikä läheskään riittävästi luovuuteen.

Kulkiessani tässä Vaa'an energiakentässä, keskityn auttamaan ihmisiä tasapainon ja oikeudenmukaisuuden löytämisessä. Melkein kaikki sodat – jos ei kaikkia – on ottanut hallintaansa Illuminati, joka maksaa kummallekin sotaosapuolelle. Siksi ihmiset kärsivät ja maa, ilma ja vesi kärsivät pommituksesta sodan aikana, samalla kun sodat luonut pimeys saa vielä enemmän varallisuutta ja valtaa.

Kulkiessani Vaa'assa minä, Mars, voin tuoda tasapainoa tähän epätasapainoon. Olen täällä auttamassa ihmisiä tasapainottamaan ajatuksensa/ilman ja muistamaan, että heidän jokainen ajatuksensa tulee ulos heidän olemuksestaan jokaisella hengityksellä. Mitä jos kaikki jotka hahmottavat itsensä sodan ja väkivallan uhriksi, muuttaisivat ajattelunsa sisäiseen voimaan ja hengittäisivät tuota energiakenttää todellisuuteensa?

Mars-voimani ovat valtavat ja ne voivat olla hyvin rakentavia, silloin kun niitä käytetään luomaan rauhanomaisen ja tasapainoisen perusrakenteen ajatusmuotoja. Koska hallitsen metalleja, mitkä on luotu Gaian ytimestä, olen täällä auttamassa teitä käyttämään rakentavasti ajatusenne voimaa niiden Gaian matriisin monien halkeamien parantamisessa, joita nämä epäoikeudenmukaiset sodat ja väkivaltaisuudet ovat aiheuttaneet.

Älkää koskaan aliarvioiko ajatusten tai henkilökohtaisen matriisinne voimaa. Aivan kuten Pluto muuntaa Gaian matriisin vammoja, minä, Mars, olen täällä auttamassa teitä henkilökohtaisen matriisinne parantamisessa. Olen varma, että monet teistä ovat nähneet rakennustelineitä, jotka ympäröivät remontoitavaa rakennusta. Nämä telineet on tehnyt metallista, koska niiden on oltava vahvoja.

Muistutan teille, että teidän, Gaian ihmissuojelijoiden, on oltava voimakkaita. Suurin voimanne on positiivisten ajatusten voima. Ette ehkä tiedosta tätä sisäistä voimaa, mutta te, Gaian tilanhoitajat, kirjoititte jumalaisen suunnitelman siitä, miten auttaisitte Gaiaa nykyelämässänne.

Pluto auttaa teitä muistamaan jumalaisen suunnitelmanne ja minä autan teitä luomaan positiivisia ajatusmuotoja, jotka ovat johdonmukaisia tuon suunnitelman kanssa. Muistutan teille myös, miten heijastetaan luovia ajatusmuotoja henkilökohtaiseen ja planetaariseen elämään.

JUPITER PUHUU

Jupiter Ravussa – vesi

Tervehdys, olen Jupiter ja puhun teille Ravun vesimerkin kautta. Olen valmis auttamaan teitä laajentamaan tietoisuutta tunteistanne. Tunteet ovat kuin vesi siinä mielessä, että ne voivat virrata sisään ja ulos teissä näennäisen kontrolloimatta. Se on hyvin totta siinä mielessä, että fyysisellä itsellä on vähän kykyä hallita tietoisesti tunteita.

Olen täällä muistuttamassa teille, että tunteiden hallitsemiseksi teidän on laajennettava tietoisuutta. Tietoisuustilanne määrää huomionne kohteen ja näin ollen havaintonne. Jos olette matalassa tietoisuustilassa, kuten 3D-beta-aaltotietoisuudessa, havaitsette luultavasti vain fyysisen maailman.

Kuten olette oppineet, asioilla on taipumusta muuttua hyvin hitaasti fyysisessä maailmassa. Näin ollen monet turhautuvat kovasti siihen, miten kauan ylösnousemusprosessi vie. Turhautuminen ja kärsimättömyys alentaa tietoisuuttanne. Koska tietoisuustila ohjaa havaintoja, tietoisuutenne alentuessa havaitsette vain matalammat kolmannen ulottuvuuden taajuudet.

Tuo havainto pakottaa teidät luultavasti pelkopohjaisiin tunteisiin – pelko, viha ja/tai suru. Nämä tunteet alentavat tietoisuuttanne vielä lisää. Näettekö, miten kierre alaspäin etenee, kun annatte tietoisuutenne pudota?

Minun nimettiin Jupiterin, roomalaisen Jumalten kuninkaan ja taivaan ja ukkosen Jumalan mukaan. Siinä missä Mars ja Pluto muuntavat henkilökohtaista ja planetaarista 3D-matriisianne, minä laajennan mieltänne niin, että voitte hahmottaa paremmin 5D-matriisin. Teillä on voima havaita se todellisuusmatriisi, mihin astutte, sekä se todellisuusmatriisi mitä muunnatte.

Tietysti teillä on tämä moniulotteinen havaintovoima vain, silloin kun olette laajentaneet tietoisuutenne sisältämään moniulotteisen mielen. Viidennen ulottuvuuden mielikuvitusvoimanne resonoi moniulotteiseen mieleenne. Uskallatteko antaa havaintojenne laajentua todellisuutenne ytimestä galaksin keskukseen?

Voitteko päästää irti epäilystä ja pelosta ja katsoa ylös toivoon ja uudestisyntymään? Aivan kuten minä olin Jumalten kuningas, ihmiskunnan tarkoituksena on olla maapallon suojelijoita ja uuden polun luojia uudelle maapallolle. Ette pysty toteuttamaan tätä suurta suunnitelmaa kolmannen ulottuvuuden tietoisuudella. Teidän on aktivoitava korkeampi tietoisuus havaitaksenne sen todellisuuden, mihin siirrytte ja mitä luotte kulkiessanne.

Ihmiskohtalonne on hyvin laaja. Teidän on laajennettava tietoisuuttanne ja hyväksyttävä moniulotteisuus siihen todellisuuteen, mihin olette tulleet vapaaehtoisesti kuvittelemaan, luomaan, löytämään ja asumaan.

URANUS PUHUU

Uranus Oinaassa – tuli

Olen Uranus. Luon äkillisiä ja odottamattomia muutoksia, jotka perustuvat jumalaiseen suunnitelmaanne. Kun puhun teille Oinaanmerkin kautta, olen uuden maailman airut. Ilmennän korkeinta tietoisuustilaanne ja yhteyttänne moniulotteiseen ITSEEN. Ollessani tulisessa Oinaassa, autan teitä löytämään sisäisen tulen olla se maailma, missä päätätte elää.

Koska suurristimme muodostuu 13 asteeseen ja jokaisessa merkissä on 30 astetta, kaukaiset planeettamme Pluto ja Uranus resonoivat nykyiseen energiakenttäänsä monta maavuotta. Numerologiassa 13 on yhtä kuin 4, mikä on uusien perustojen rakentamisenluku.

Pluto pysyy Kauriissa ja auttaa kaikkien maailman hallitusten muuntamisessa. Samanaikaisesti minä, Uranus, pysyn Oinaassa ja pidän muutoksen tulta, kun ihmiskunta luo uutta maailmaansa. Pluto muistuttaa teille, että tiedostamaton ja supertietoinen mieli luovat todellisuutenne.

Tietoisen mielenne haasteena on päästää irti pitkästä riippuvuudestanne hahmottaa 3D-harhakuvat todeksi. Koska minä, Uranus, edustan korkeampaa ITSEÄNNE, autan teitä päästämään irti harhasta ja keskittymään korkeampien havaintojenne totuuteen. Nämä korkeammat havainnot mahdollistavat teidän moniulotteisen ITSENNE ja meidän korkeamman ITSEMME ja teidän korkeamman ITSENNE ja fyysisen itsenne yhdistymisen.

Muistutan teille, että maa-astia on pelkästään yksi moniulotteisen ITSENNE myriadeista ilmaisuista, mikä käyttää kehoa kokeakseen elämää muodossa. Yhdistymällä energiakenttääni muistatte kykynne nousta fyysisen tason vaikutelmien yläpuolelle ja kommunikoida korkeampien ilmaisujenne kanssa.

Useammat ja useammat teistä kanavoivat korkeampia olentoja. Muistutan teille, että nämä korkeammat olennot ovat tiedän ilmaisumuotojanne. Kyllä, tämä korkeampi olento voi olla arkkienkeli ja/tai hyvin kehittynyt galaktinen. Älkää käyttäkö tätä informaatiota kanavointinne epäilemiseen, koska 3D-iskostaminen on opettanut teille, että olette vain ihminen.

Muistakaa sen sijaan, että olette yhtä multiversumin kanssa. Olette kaunis ja valtavan voimakas moniulotteinen olento. Vain pieni osa ITSESTÄNNE käyttää maa-astiaa todellisuudessa, minkä hahmotatte fyysiseksi maaplaneetaksi. Teillä on lukemattomia elämiä monilla planeetoilla, monissa galakseissa ja ulottuvuuksissa.

Minä, Uranus, jään uuden elämän Oinaaseen, uusien alkujen kevääseen, eläinradan ensimmäiseen merkkiin muistuttamaan teille, että olette muuntaneet energiakenttänne valokehoksi myriadeissa todellisuuksissa ja paikoissa. Pysykää virittyneenä minuun, jotta voin muistuttaa teille, ettei teidän tarvitse opetella, mitä tehdään ylösnousemusta varten.

Teidät valittiin saamaan kunnia olla yksi Gaian planeetan tilanhoitajista, koska olette jo ylösnousseet. Jos pysytte yhteydessä minuun, Uranukseen, autan teitä muistamaan moniulotteisen ITSENNE monet korkeammat ilmaisut.

Kun Pluto palvelee Kauriissa pitkän tähtäyksen tehtäväänsä ja muuntaa sisäistä itseänne ja maailmanne hallituksia, minä jatkan pitkäaikaista tehtävääni Oinaassa ja muistutan teille, että olette jo sitä, mitä yritätte, ja teidän täytyy vain muistaa!

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Magellan sky code
Ylläpitäjä

22.4.2014 TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.04.2014 09:11

TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN

22.4.2014

UUSI MATKA LENTOKENTÄLLE

Jason puhuu:

Heräsin säpsähtäen ja huomasin Sandyn olevan juuri heräämässä vieressäni.

"Vau, näin upeaa unta", sanoin heti Sandyn avatessa silmänsä.

"Niin minäkin! Mutta luulen, ettei se ollut unta", Sandy sanoi heikolla aamuäänellään.

"Aivan", vastasin. "Luuletko, että olimme uudella matkalla?"

"En ole varma. Minäpä laitan meille kahvia ja voimme vaihtaa unia. Itse asiassa kenties meidän pitäisi kirjoittaa ne muistiin kahvia juodessa ja sitten jakaa ne. Jos meillä on sama tai hyvin samanlainen uni, tiedämme olleemme uudessa seikkailussa."

"Mahtava idea", sanoin noustessani sängystä etsien jotain päälle pantavaa.

Kun Sandy tuli kahvini kanssa, oli pukeutunut ja täysin hereillä. "Istutaan keittiön pöydän ääreen ja kirjoitetaan kahvia siemaillessa."

"Joo, mene edeltä. Minäkin pukeudun. Sitten haen oman kahvini ja liityn seuraasi."

Kirjoitimme unemme käsin, koska on liian hankalaa näppäillä ja juoda kahvia samalla eikä kumpikaan meistä halunnut luopua kahvistaan. Kun aloin kirjoittaa, oivalsin, ettei minulla ollut mitään ajantajua. Minun oli haettava puhelin tarkistaakseni päivän ja kellonajan. Oliko todella vasta yksi päivä mennyt? Tuntui tapahtuneen hyvin paljon, mutten muistanut mitä.

Viimeiseksi muistan, kun Sandy ja minä menimme ulos etsimään tähtialuksia. Ei, sitten muistin ystäviemme tulemisen, mutta oliko se eri päivä? Näin Sandyn kasvoilta, että hän oli yhtä hämmentynyt kuin minä. Olimme päättäneet olla puhumatta, ennen kuin olimme kirjoittaneet tarinamme, mutta en ollut varma, mitä kirjoittaisin.

Tuntui siltä, että monia asioita tapahtui samanaikaisesti ja ihmisaivoni yrittivät laittaa nämä tapahtumat jonkinlaiselle aikajanalle. Lopulta annoin periksi ja vain kirjoitin tapahtumia niin, kuin niitä tuli mieleeni. Kaikki nuo asiat eivät kuitenkaan olleet voineet mitenkään tapahtua yhdessä yössä. Meiltä on pakosti kulunut paljon aikaa.

Tarkistin kalenterin uudestaan ja kyllä, vain yksi yö oli mennyt. Ajattelin juuri, että olimme ikään kuin lähteneet ajasta, kun Sandy sanoi: "Olen todella hämmentynyt. Tämä kaikki ei ole mitenkään voinut tapahtua yhdessä yössä!"

Nauroimme yhdessä oivaltaessamme, että meillä oli kummallakin sama ajatus. Tiesimme, että Arcturuslainen oli puhunut melkoisesti ajattomuudessa elämisestä, mutta luulimme, että se voisi tapahtua vain aluksella. Olimme kuitenkin täällä maaplaneetalla, ainakin kunnes …

"Mytrian", Sandy huusi innostuneena.

"On vain nyt", sanoimme kumpikin nauraen, kun aloimme muistaa.

Sandy nousi hakemaan lisää kahvia. Kun hän palasi, joimme kahvia ja jaoimme muistiinpanomme. Oli hyvin mielenkiintoista nähdä, miten koimme samat tapahtumat omasta näkökulmastamme. Sandy muisti enemmän tunteita ja kommunikointia, kun taas minä muistin enemmän yksityiskohtia ja tapahtumajärjestyksiä.

"Yhdessä teimme melko tarkan kuvauksen kokemuksestamme", sanoin ravistaen Sandyä kädestä. Mutta hän ei ollut innostunut.

"Ei", hän sanoi. "On jotain muuta. Jotain mitä emme ole tehneet vielä, mutta minkä lupasimme tehdä."

"Voimmeko pitää ensin vapaapäivän", sanoin kiusoitellen, mutta tarkoitin sitä. Olin uupunut ja tarvitsin lepoa ja uudistumista, ennen kuin ryhdyin seuraavaan tehtävään. "Hmm, se oli tehtävä", ajattelin.

"Tuntuu siltä, että on jotain, minkä lupasimme vapaaehtoisesti tehdä", Sandy sanoi taas vastaten ajatuksiini. "Mutta olen samaa mieltä, että meidän täytyy nyt rentoutua ja järjestäytyä. Voimmeko mennä niitylle piknikille?"

"Kannatetaan", sanoin. "Voit käydä suihkussa ensin ja minä teen voileipiä."

Ennen kuin sain lauseeni loppuun, Sandy oli jo matkalla suihkuun. Tiesin, että minulla olisi vähän aikaa tehdä ruokaa, koska Sandy näytti siltä, että hän tarvitsi pitkän suihkun.

Kävi ilmi, että minäkin tarvitsin pitkän suihkun. Näin oli melkein jo lounasaika, ennen kuin pääsimme niitylle. Oli kaunis päivä, joten syötyämme makasimme peitolla, rentouduimme ja torkahdimme. Olimme siellä suurimman osan päivästä, vasta kylmä tuulenhenkäys ennen auringonlaskua sai meidät pakkaamaan auton ja palaamaan kotiin.

Emme olleet valmiita palaamaan kotiin ja päätimme mennä lentokentälle katsomaan, minkä todellisuusversion löytäisimme. Emme olleet katsoneet uutisia, avanneet tietokonetta tai lukeneet lehteä, joten meillä ei ollut aavistustakaan, olimmeko ainoat, joilla oli meidän kokemuksemme. Olimme kuitenkin viimein päässeet yli epäilyksestä, erityisesti koska kirjoitimme samat tapahtumat omista perspektiiveistämme.

Kun ajoimme mäkeä alas kohti lentokenttää, tunsimme odotusta autossa. Meillä ei ollut aavistustakaan, mitä löytäisimme, koska lentokenttä näytti olevan jonkinlainen pyörre, missä aika luiskahti edestakaisin ns. tulevaisuuteen tai menneisyyteen meidän sanoillamme.

Tiesimme, että on vain nyt ja tulevaisuus ja menneisyys ovat harhakuvia. Toisaalta, fyysisessä itsessä ollessamme meidän oli taisteltava sitä ajatusta vastaan, että korkeamman ulottuvuuden kokemuksemme olivat harhaa. Miten kauan meiltä menisi tämän paradoksi ratkaisemiseen? Hupsista, se on ajassa ajattelemista.

Sandy ja minä tajusimme kuitenkin sen rentoutuessamme, torkkuessamme ja puhuessamme niityllä, että silloin kun ajattelimme ajan kannalta, koimme vain fyysisen maailman.

Toisaalta, silloin kun ajattelimme nyt-hetkessä, aloimme kokea moniulotteista maailmaamme. Koska olimme loikoilleet päivän niityllä nyt-hetkessä, kenties voisimme kokea korkeamman ulottuvuuden lentokentän.

"Toivon, että saamme nähdä tulevaisuuden galaktisen lentokentän sen rähjäisen version sijasta, mikä meillä on nyt", Sandy sanoi. Hän oli myös lipsahtanut ajattelemaan aikaa. Edessä oli ohituspaikka ja pysäytin auton siihen. Emme voineet nähdä lentokenttää tästä paikasta, mutta se tulisi pian näkyviin.

"Sandy", sanoin, ennen kuin hän ehti kysyä, miksi olin pysäyttänyt auton. "Ajattelemme kumpikin taas ajassa. Tiedämme, että jos ajattelemme ajassa, näemme vain kolmannen ulottuvuuden."

"Kyllä, kyllä, olet oikeassa", hän huudahti. "Pysäköitkö tähän, jotta voimme palata siihen nyt-hetkeen, mikä meillä oli niityllä?"

"Luet ajatukseni taas, rakas", vastasin. "Meditoidaan vähän, jotta pystymme keskittymään nyt-hetkeen. Vaikuttaa myös siltä, että Mytrian on iso osa tätä kaikkea. Kenties meidän kummankin pitäisi keskittyä Mytrianiin."

"Kyllä, se antaisi meille yhteisfokuksen. Miten meidän pitäisi aloittaa?", Sandy kysyi.

"Istuuko Mytrian oikeasti automme edessä vai onko se vain harhakuva?", sanoin.

"Koko fyysinen maailma on harhaa", Mytrian sanoi leijuessaan automme yläpuolella.

Yhtäkkiä Sandy ja minä olimme syvässä meditaatiossa. Ensin näimme vain tyhjiön, sitten vähitellen tähtialus tuli tietoisuuteemme.

"Minkä todellisuuden valitsette havaita?", kuulimme Mytrianin puhuvan sillä tavallisella intonaatiolla, mikä hänellä oli äänessään. Silmämme lensivät auki, katsoimme toisiamme ja sanoimme samanaikaisesti: "Valitsen galaktisen todellisuuden."

Käynnistin moottorin sanomatta sanaakaan, käännyin tielle ja ajoin mutkan taakse kohti lentokenttää. Ennen kuin käännyin toiseen mutkaan, Sandy ja minä kuulimme Mytrianin sanovan telepaattisesti: "Kaikki mikä ilmaisee itseään, sopii yleiskuvaan, mikä luo sen tapahtuman olosuhteet, jonka kaikki kokevat."

Koska tie oli hyvin jyrkkä ja mutkainen tässä kohtaa, minun oli keskityttävä ajamiseen ja annoin Mytrianin sanojen upota tietoisuuteeni. Pystyin kuitenkin tuntemaan, että Sandy reagoi Mytrianin toteamukseen voimakkaasti, joten menin seuraavaan ohituspaikkaan puhuakseni hänen kanssaan.

"Sandy", sanoin huolestuneella äänellä. "Oletko ok?"

Hän pystyi vain nyökyttävään päätään ja samalla heilautti kädellään minua jatkamaan vuoren juurelle, missä tie tuli tasaiseksi ja suoraksi. Päätin luottaa häneen ja jatkuin varovaista ajoa valtatielle, missä pysähdyin läheiselle levähdyspaikalle. Sandy oli sulkenut silmänsä ja mennyt meditatiiviseen tilaan, luultavasti säilyttääkseen tuntemansa energian.

"Ole kiltti ja puhu minulle", sanoin. "Olen kukkulan juurella levähdyspaikalla."

Hän avasi hitaasti silmänsä ja katsoi minua. "En halunnut sanoa mitään, koska sinun täytyi ajaa meidät mäki alas. Mutta silloin kun Mytrian teki viime toteamuksensa, minut valtasi yhtäkkiä myriadit todellisuudet samanaikaisesti ja se jatkuu yhä. Tiesin, että jos kertoisin sinulle, saisit saman kokemuksen etkä pystyisi ajamaan."

Hänen viime sanojensa myötä aloin jakaa hänen kokemuksensa. Näin monia mahdollisia todellisuuksia kerralla. Sandy oli oikeassa, en olisi voinut ajaa mäkeä alas tässä tilassa. Meitä alkoi huimata aina vain enemmän, kun Sandy sanoi: "Meidän on keskityttävä samaan todellisuuteen."

"Mutta mihin?", vastasin. "On monia kietoutuneena toisiinsa samanaikaisesti."

"Minkä todellisuuden haluatte nähdä?", Mytrian kysyi.

"Haluamme nähdä uuden maan galaktisen todellisuuden", sanoin tietäen, että Sandy oli samaa mieltä.

Tunsin yhteistietoisuutemme etsivän mielemme kaikista liikkuvista kuvista löytääkseen todellisuuden, missä maapallosta oli tullut galaktinen todellisuus. Koska Sandy oli hiljattain ollut tuossa todellisuudessa, hän löysi sen ensin ja selitti sanallisesti minulle, jotta voisin liittyä hänen seuraansa.

Lopulta myriadit liikkuvat kuvat jähmettyivät yhdeksi kuvaksi lentokenttärakennuksen modernista versiosta, tähtialuksia oli pysähtyneenä ilmaan ja tiedustelualuksia ja sukkuloita laskeutui lentokentälle. Sandy selitti, miten kaikki ihmiset olivat hyvin tyyniä tässä kokemuksessa, kun he olivat täysin tottuneita tähän todellisuuteen.

"Kyllä, kyllä", julistin. "Voin nähdä sen kaiken nyt. Ihmiset ovat hyvin rauhallisia, vaikka on galaktisia, jotka eivät ole humanoideja. Aion avata nyt silmäni. Luulen olevani valmis ajamaan."

"Jatkan kertomista tästä todellisuusversiosta, jotta pysymme synkronissa, kunnes saavumme lentokentälle", Sandy sanoi.

Nyökkäsin myöntävästi ja keskityin hänen sanoihinsa, kun ajoin lentokentälle.

Huomautus Suelta:

Emmekö kaikki toivo, että voisimme saada Sandyn ja Jasonin seikkaluja? Emmekö toivo, että voisimme löytää jonkun, jonka kanssa voisimme jakaa avoimesti nämä seikkailut? Tämä on ero tarinan ja todellisuutemme välillä. Jos kuitenkin käännymme sisäänpäin, huomamme, että mekin muutumme. Mutta ulkoinen maailma näyttää samalta. Onneksi havaintomme siitä, mikä näyttää ulkoiselta maailmalta, muuttuu myös, koska muutumme sisältä.

Minulla on ollut jatkuva irtipäästämisoppitunti. Kolme kertaa viime kuukausien aikana olen saanut kokemuksen, missä olin järkyttynyt, koska kadotin jotain itselleni tärkeää. Kuitenkin tuo "jokin" korvattiin jotenkin jollain paremmalla. Luulen, että käsiemme ollessa täynnä, meidän on pudotettava jotain voidaksemme poimia jotain uutta.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.4.2014 TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 30.04.2014 19:37

TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN, OSA 2

23.4.2014

IHANA JÄLLEENTAPAAMINEN

Jason puhuu:

Saavuimme lentokentälle tuntia ennen auringonlaskua. Oli vähän hämärää, mutta näimme silti selvästi, että olimme tosiaankin saapuneet modernille lentokentälle. Rakennus oli täysin muuttunut siitä vanhasta ja vanhanaikaisesta, minkä olimme kerran nähneet, ja siinä oli nyt sulavat linjat ja suuret ikkunat.

Mikä tärkeintä, taivas oli täynnä tähtialuksia. Suuremmat oli "pysäköitynä" korkealle taivaalla, pienemmät olivat lähempänä maata ja oli useita hyvin suuria aluksia, jotka olivat niin korkealla, että ne olivat vain kaukaisia varjoja.

Mietin, temppuiliko hämärä valo kenties näkökykyni kanssa, kunnes suuri tiedustelualus sujahti ohitsemme ja laskeutui lähistölle. Välittömästi kaksi pitkää vaaleaa olentoa sinisissä univormuissaan poistui aluksesta ja käveli nopeasti meitä kohti.

Vaikka valo olikin hämärä, Sandy ja minä tunnistimme nopeasti heidät Mytreksi ja Mytriaksi. Aloimme kävellä heitä kohti, sitten Sandy alkoi juosta. Hän juoksi Mytrian luo ja halasi tätä. Mytria vastasi siihen lämpimästi. Sandy halasi sitten Mytreä, kun minä jatkoin kävelemistä heitä kohti olematta varma, pystyisinkö säilyttämään miehisen etäisyyteni.

"Voi, tule nyt, Jason", Sandy sanoi leveästi hymyillen. "Tiedät, että sinäkin haluat halata heitä."

Mytria teki sen helpoksi minulle astumalla tervehtimään minua kunnon halauksella. Myös Mytre halasi minua sanoen, että plejadilaiset miehet olivat avoimen helliä. Itse asiassa hän kysyi minulta, miksi en muistanut sitä. Kertoiko hän minulle, että olen plejadilainen?

"Totta kai hän kertoo", Sandy sanoi vastaten taas ajatuksiini. "Luulen sen tekevän minustakin plejadilaisen. Eikö olekin makeeta?"

Yllätykseksemme ja suureksi iloksemme Mytre ja Mytria ohjasivat meidät tiedustelualukselleen, jotta voimme mennä sisään. Häkellyin, kun Mytre ohjasi minut istumaan ohjaimiin ja alkoi opettaa minulle – itse asiassa hän käytti sanaa "muistuttaa" – miten tätä alusta ohjataan. Olin vielä ällistyneempi, kun yhtäkkiä muistin, mitä tehdä.

Sandy säteili ylpeyttä vuokseni, mutta pysyi etäämmällä puuttumatta minun hetkeeni. Mytre astui sitten väliimme ja alkoi muistuttaa minulle navigointi- ja kommunikointijärjestelmiä. Tunsin liukuvani nyt-hetkeen. Sitten kun olin päästänyt irti ajasta, mieleeni syöksyi muistoja todellisesta elämästäni arcturuslaisen Athena-tähtialuksen plejadilaisjäsenenä.

Minulle oli hämmästyttävä kokemus havaita itseni moniulotteisesti. Olin tiedustelualuksessa ihmiastiassani, tähtialuksella plejadilaisena itsenäni ja tunnistin itseni Galaktisen liiton arvostetuksi jäseneksi. Minulla oli myös voimakas tunne ihmislapsi-itsestäni, silloin kun melkein kuolin uidessani lähijärvessä.

Yhtäkkiä olin vain tuo lapsi hukkumisen partaalla. Vedenpinta oli kaukana yläpuolellani, mutten välittänyt. Koin upean täydellisen rauhan ja tyyneyden hetken. Sitten juuri kun olin menettämässä tajuntani, tunsin itseni sädetettävän vedestä tähtialukselle.

"Miten upea kuolema", ajattelin tuntiessani jonkun muun ikään kuin luiskahtavan kehooni. Kuulin äänen sanovan: "En ole joku muu. Olen sinä korkeammassa todellisuustaajuudessa."

Silmäni lensivät auki, mutta aluksen sijasta olin litteällä kalliolla, mistä usein sukelsimme järveen. Moniulotteisen tietoisuuteni vuoksi pystyn näkemään kaksi samanaikaista versiota tuosta tapahtumasta. Toisessa sädetettiin alukselle ja toisessa isoveljeni oli nähnyt, mitä tapahtui, ja hän ui järven yli ja veti minut kalliolle, missä hänen ystävänsä veti minut ylös vedestä.

Muistan, miten jäässä olin ja että heiltä vei pitkän aikaa saada minut yskimään pois veden. Kuulin sitten jonkun tilaaman ambulanssin. Olin viettänyt pitkän aikaa sairaalassa, koska sairastuin kovasti tapahtuman jälkeen. Itse asiassa olin vähän invalidi useita vuosia.

En pystynyt koskaan urheilemaan, kun hengästyin helposti. Koko elämäni ajan olin pitänyt hukkumistani pahimpana asiana, mitä olisi voinut tapahtua. Nyt oivalsin, että se oli parasta, mitä oli tapahtunut. Jos en olisi ollut niin pitkään sairas, en olisi koskaan lukenut kaikkia noita metafyysisiä ja science fiction –kirjoja.

En luultavasti olisi myöskään tavannut näkymätöntä ystävääni, joka oli kanssani teini-ikään saakka. Unohdin tietysti nopeasti korkeamman ulottuvuuden Mytre-osan, joka sädetti minut alukselle ja tuli minuun. Nyt oivalsin, että näkymätön ystäväni oli itse asiassa oma korkeampi itseni Mytre.

Ei mikään ihme, että tunnistin Mytren, kun hän oli se, joka tuli kehooni. Mutta miten hän voisi olla sisälläni ja myös kaikissa muissa paikoissa, kuten Plejadeilla ja arcturuslaisella emäaluksella?

"Vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiisi", Mytre sanoi vastaten ajatuksiini.

"Koska olet minä, taidat osata lukea helposti mieltäni", sanoin.

"Se ei ole niin yksinkertaista kuin "minä olen sinä". Se on enemmän kuin "me olemme yhtä". Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?", Mytre kysyi. Hän puhui telepaattisesti ja kuulin hänet täydellisesti.

"Kyllä, luulen tavallaan ymmärtäväni, mitä tarkoitat. Tarkoitatko, että korkeammassa ulottuvuudessa sinä ja minä olemme yhtä?"

"Se on hyvä aloituspaikka", hän hymyili taputtaessaan minua selkään. En voinut muistaa, että minua olisi koskaan ennen taputettu selkään sillä tavalla. En voinut koskaan olla urheilija huonon terveyteni vuoksi, mistä toivuin jokseenkin varhaisaikuisuudessa. Kokemus oli tehnyt minusta kuitenkin ujon ja epävarman.

Vain Sandy pystyi katsomaan sydämeeni ja näkemään todellisen itseni. Isoveljeni joka pelasti henkeni, kuoli muutaman vuoden päästä autokolarissa, mikä sai minut uskomaan, että hänen täytyi jotenkin uhrata oma elämänsä pelastaakseen minut.

"Tapaat aluksella sen, joka oli veljesi", Mytre vastasi taas ajatuksiini.

Tässä kohtaa en kestänyt enää ja purskahdin itkuun. Veljeni näkeminen elossa ja sen tietäminen, että hänkin oli plejadilainen, vapautti syyllisyyden siitä, että olin ottanut häneltä hengen. Sandy ryntäsi tiedustelualuksen poikki halaamaan minua ja annoin hänen lohduttaa itseäni.

Itse asiassa oivalsin, että tämä oli ensimmäinen kerta hukkumiseni jälkeen, kun olin antanut kenenkään lohduttaa minua syvästi. Silloin kun veljeni kuoli, olin stoalainen enkä koskaan itkenyt. Nyt itkin kaikista niistä vuosista, joita en ollut voinut itkeä aiemmin.

Ikuisuudelta tuntuvan ajan jälkeen – mutta se oli todellisuudessa ajan ulkopuolella – aloin tuntea samaa rauhaa ja tyyneyttä, mitä tunsin ollessani kuolemassa, mutta nyt nämä tunteet tulivat, koska olin elossa.

Sandy puhuu:

Oma kokemukseni ei ollut yhtä dramaattinen kuin Jasonin. Kenties niin oli, koska ajattelin enemmän hänen auttamistaan kuin sitä, mitä oikeasti tapahtui. Joka tapauksessa siihen mennessä kun Jason oli päässyt taas keskukseensa, olin sopeutunut täysin tilanteeseen. Itse asiassa ihmettelin, miksi olin niin tyyni. Se tuntui myös normaalilta, ikään kuin olisin palannut kotiin pitkältä matkalta.

Kyllä, sitä se oli. Tämä tapahtuma oli kotiinpaluu minulle. En ollut koskaan tuntenut olevani kotona fyysisellä tasolla. Onneksi minulla oli näkymätön ystäväni, joka puhui minulle kuin aikuiselle, eikä lapselle. Näkymätön ystäväni herätti minut, kun painajaisistani tuli liian pelottavia, ja opetti minulle mielenhallintaa teininä, jotta pystyin kontrolloimaan ajatuksiani myös unessa.

Mikä tärkeintä, näkymätön ystäväni kuunteli minua valittaessani elämästä. Minulla ei ollut perhettä, missä oli turvallista olla todellinen itseni. Siksi kehitin "en minä" –persoonan, jotta pystyin kommunikoimaan niiden vieraiden kanssa, jotka vaikuttivat olevan maaperheeni. Sitten vetäydyin huoneeseeni, makasin sängyllä, katsoin kattoon ja puhuin näkymättömälle ystävälleni.

"Tarkoitatko Arcturuslaista?", Mytria sanoi vastaten ajatuksiini.

"Mitä!", sanoin järkyttyneellä äänellä. "Puhuinko koko ajan Arcturuslaisen kanssa?"

Yhtäkkiä pieni alus oli täynnä tuttua valoa ja näkymättömän ystäväni tuntua. Rauhoituin välittömästi ja annoin valon syleillä ja lohduttaa minua. Näkymätön ystäväni oli palannut.

Ajatukseni olivat olleet niin Jasoniin rakastumisessa ja kaikissa upeissa seikkailuissamme, etten ollut edes ajatellut sitä. Miten voisin hylätä elämänmittaisen lohduttajani?

"Et hylännyt minua koskaan", Arcturuslaisen tuttu ääni sanoi. "Vedit minut vain yhteiseen ykseytemme sisälläsi."

Mytria vastasi järkyttyneeseen ilmeeseeni sanomalla: "Kyllä, rakas, se on Arcturuslaisen ääni. Se on täällä kanssamme nyt."

Nyt oli minun vuoroni itkeä, mutta kyyneleeni olivat iloa eivätkä surua. Mytria halaisi minua ja sanoi: "Kyllä, Arcturuslainen on ollut aina meidän oppaamme ja lohduttajamme."

"Meidän?", vastasin kyynelten läpi. Tietenkin, aivan kuten Mytre oli Jasonin korkeampi ilmaisumuoto, Mytria oli minun korkeampi ilmaisuni. Jason ja minä olimme harkinneet sitä mahdollisuutta aiemmin, mutta inhimillinen vaatimattomuutemme ei sallinut meidät tunnistaa omia korkeampia ilmaisujamme.

"Odotas hetki, jos Mytria ja Mytre ovat me ja he ovat jumalaiset täydentäjät, merkitseekö se, että Jason ja minä olemme jumalaiset täydentäjät?", sanoin vahingossa ääneen.

"Kyllä", Mytria ja Mytre sanoivat yhteen ääneen. "Nyt kun olette kumpikin sulautuneet yhteen meidän kanssamme, me kaikki neljä sulaudumme yhteen yhteisen korkeamman ilmaisumme, Arcturuslaisen, kanssa."

Heidän kommenttinsa hätkähdytti Jasonia ja minua, mutta onnistuimme tarttumaan heidän ojennettuihin käsiinsä. Mytre ja Mytria pitivät toisiaan kädestä, Jason otti Mytriaa kädestä ja minä otin Mytreä kädestä. Tällä tavalla me neljä muodostimme piirin.

Jasonille ja minulle oli kerrottu, että olimme kaikki yhtä, mutta nyt voimme tuntea tuon ykseyden. Heti kun Jason ja minä rentouduimme pakahduttavaan yhteisenergiamme tunteeseen, Arcturuslainen täytti piirimme keskuksen.

Euforian, autuuden ja ehdottoman rakkauden tunne täytti valopiirimme ja tunkeutui syvälle ytimeemme. Tunsimme välittömästi meidät kuljetettavan takaisin Gaian ytimeen. Edessämme oli Laturnius ja lemurialaiset.

He olivat valmistelleet suuren juhlan, missä oli upeaa musiikkia ja herkullista ruokaa. Kaikki säteilivät iloa ja ehdotonta rakkautta.

"Tervetuloa", Laturnius sanoi. "Ensin juhlimme ja sitten Arcturuslainen valmistelee ja opastaa meitä, kun uudelleenkalibroimme Gaian ydin- ja kulmakristallit!"

Huomautus Suelta:

Luulen meidän olevan nyt tulossa lähelle tämän sarjan loppua. En ole kuitenkaan varma, koska olen vain kirjuri. Tietysti jollain tavalla jokainen romaani on kirjailijan omaelämäkerta, koska sijoitamme itsemme tarinaan. Kirjoittaminen antaa meille tavan toteuttaa sen, mitä emme voi – vielä – kokea jokapäiväisessä elämässämme.

Tunnen (kenties toivon), että näiden plejadilaiskirjojen asiat tapahtuvat. Itse asiassa, kenties ne ovat jo tapahtuneet, mutten voi muistaa. Tai kenties ne tapahtuvat vaihtoehtoisessa todellisuudessa tai todellisuudessa, mikä on puolen oktaavin päässä tästä. Luultavasti kaikki nämä vaihtoehdot ovat oikeita ja ne tapahtuvat samanaikaisesti ykseydessä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.5.2014 TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN, OSA 3

ViestiKirjoittaja hammer » 05.05.2014 20:55

TODELLISUUDEN MUUTTAMINEN, OSA 3

2.5.2014

ARCTURUSLAISTEN VIESTI

Arcturuslainen puhuu:

Kun Sandy ja Jason sädetettiin lemurialaisasutukseen maapallon keskellä, heidän valokehonsa oli 83%:sti aktivoitu. Heidän valokehonsa aktivoituivat suurelta osin siksi, että he muodostivat läheisen suhteen toistensa ja korkeampien ilmaisujensa, Mytren, Mytrian ja Mytrianin, kanssa.

Kuitenkin astuessaan kauniisti koristeltuun ja paljon osallistujia sisältävään juhlaan, mikä pidettiin heidän kunniakseen, he pelästyivät ja heidän tietoisuutensa putosi. Välittömästi Mytre sulautui yhteen Jasonin ja Mytria Sandyn kanssa ja auttoi heitä sopeutumisessa heille osoitettuun kunniaan.

Kun Lantern näki, että Sandy ja Jason tarvitsivat vähän "aikaa" sopeutua taas uuteen kokemukseen, hän kutsui minut, Arcturuslaisen, aloittamaan puheemme. Kun laajensimme energiakenttämme kirkkaimpaan humanoidimuotoomme, huone hiljeni ja kaikki istuutuivat kuuntelemaan esitystämme.

Sandy ja Jason johdatettiin iloisesti paikoilleen samaan pöytään kuin Mytre, Mytria ja Mytrian, jotka olivat ottaneet humanoidimuotonsa. Kun väkijoukko löysi paikkansa ja asettui kuuntelemaan viestiämme, säteilimme ehdotonta rakkauttamme avaraan huoneeseen.

Sitten kun huone oli rauhallinen ja keskittynyt arcturuslaiseen energiakenttäämme, kerroimme yleisölle, että aloittaisimme tarinamme maapallon alkukylvämisestä. Planeetan kylväminen on hyvin samanlaista kuin maan kylväminen. Siemenet kylvetään siinä toivossa, että ne kasvavat ja kukoistavat.

Samaan tapaan olennot eri planeetoilta, galakseista ja ulottuvuuksista kylvivät "siemenensä" siinä toivossa, että ne eläisivät, kasvaisivat ja kukoistaisivat uudessa ja nuoressa (planeettatermein) maailmassa. Me galaktiset kylvimme tietoisuussiemeniä fyysisten siementen sijasta.

Arcturuslaiset olivat ensimmäisten galaktisten olentojen joukossa lähettämässä tietoisuussiemeniä maaplaneetan elämänmuotoihin. Näin olemme tulleet tuomaan tämän viestin. Ennen kuin "hurautamme" suhteellisen uusiin yhteiskuntiinne Lemurialla ja Atlantiksella, kannustamme teitä muistamaan galaktisen perheenne.

Teidän jotka olette ottaneet inkarnaatioita maapallon pinnalla – minkä monet teistä ovat tehneet – täytyy pyyhkiä unohduksen hämähäkinseitit inkarnaatioistanne Kalojen ajassa.

Tuossa Kali Yuga –ajassa mihin viitataan pimeänä aikana ja missä ihmiskunta oli mahdollisimman kaukana ykseydestä, ihmiset uskovat, että aurinko kiersi maapalloa tai että he olivat kehittynein planeetta koko galaksissa tai jopa universumissa.

Vaaditaan vahvaa ihmistä tunnustamaan heikkoutensa ja vielä vahvempaa tunnistamaan ne monet valheet, jotka rajoittivat laajentumista ITSEEN. Mikä tärkeintä, ymmärtääkseen, mitä sanomme, täytyy päästää irti niiden sivilisaatioiden pelosta, jotka olivat ennen vihollisia.

Kyllä, on ollut tosiaankin monia sivilisaatioita, myös galaktisten esi-isienne joukossa, jotka olivat egokeskeisiä ja itsekkäitä. Monet noiden yhteiskuntien vallassa olevista taantuivat Lemurian ja Atlantiksen suuren romahtamisen jälkeen. Itse asiassa jotkut näistä sivilisaatioista olivat vastuussa Lemurian ja Atlantiksen sivilisaation rappeutumisesta ja romahtamisesta, eivät noususta ja ylösnousemuksesta.

Aivan kuten joitain näiden sivilisaatioiden jäseniä putosi, toisia onneksi ylösnousi. Oli myös niitä – kuten te – jotka pakenivat maan alle Gaian kehossa odottamaan seuraavaa tilaisuutta itsensä ja maaplaneetan ylösnousemukseen – ja se on nyt.

Nämä olennot – te – elätte vain puoli oktaavia maan pinnan fyysisen maailman yläpuolella, sillä menitte maan sisään, ennen kuin se syöksyi alimpaan taajuuteensa.

Päivätasausprekession suuren syklin loputtua, maapallo on nyt linjassa galaksin keskuksen kanssa. Näin ollen planeetan värähtelytaajuus nousee hitaasti ja varmasti.

Itse asiassa, maapallo astui kultaiseen aikaansa vuoden 2012 lopulla. Se pysyy tässä aikakaudessa 2000 vuotta, missä moniulotteista valoa ja ehdotonta rakkautta virtaa suoraan galaksin keskuksesta. Siksi nyt niiden on aika kertoa totuutensa, jotka ovat ylösnousseet sekä niiden jotka ovat odottaneet ytimessä ja Gaian keholla.

Koska totuus on suhteessa puhujan havaintotapaan, on monia tarinoita suurten sivilisaatioiden, Lemurian ja Atlantiksen, noususta, huipusta, rappeutumisesta ja romahtamisesta. Kun me, arcturuslaiset, jaamme oman perspektiivimme, toivomme, että sallitte oman perspektiivinne herätä ja kasvaa omassa tietoisuudessanne.

Aloitamme tarinamme viime päiväntasausprekession alusta. Maapallo käy läpi yhden prekessiosyklin noin 26000 vuodessa tai 1 asteen joka 72. vuosi. Tänä aikana tähtien asema muuttuu hitaasti sekä "ekvatoriaalisissa koordinaateissa että elliptisellä pituusasteella" (?).

Palaamme aikaan, jolloin Lemurian upea kultainen aika oli tulossa loppuun, kun taas Atlantis oli yhteiskuntansa huipulla. Lemurian ja Atlantiksen oli tarkoitus viedä Gaia siihen äärimmäiseen polarisoitumiseen, mitä olette kokeneet niiden romahtamisesta saakka.

Lemuria oli "äitisivilisaatio" ja se edusti elektroni-, vastaanotto-/sisäänvirtaus- ja feminiinienergiapolariteettivirtaa, mikä koettiin rakkautena. Atlantis taas toisaalta oli "jumalainen isä" ja se edusti protoni-, ilmaisu-/ulosvirtaus- ja maskuliinienergiapolariteettivirtaa, mikä koettiin voimana.

Feminiinisen ja maskuliinisen, rakkauden ja voiman, avioliiton kautta nämä kaksi Gaian laskeutunutta ilmaisumuotoa voisi saada suurta viisautta ylösnoustakseen. Valitettavasti kauniin yhdistymisen ja siitä seuraavan ylösnousemuksen sijasta niiden liitto – kuten monet maapallon avioliitot – päättyi pitkään "avioeroon", missä kumpikin menetti kaiken.

Osasyy tähän voiman ja rakkauden avioliittoon oli, etteivät näiden suurten sivilisaatioiden galaktiset esi-isät koskaan hyväksyneet sitä. Kaikki esi-isät halusivat saada kaiken. Toisin sanoen, ahneus oli tuhoutumisen syy silloin, aivan kuin se on nyt. Sitten samaan tapaan kuin Romeon ja Julian tarinassa, perheiden lapset kärsivät eniten.

Kun Gaia siirtyy taas mahdollisen ylösnousemuksen ja planeettaykseyden energiakenttään, kaikkien polariteettien liitto ykseydeksi on ylösnousemustoivonne ja –keinonne. Kun kerromme teille ikivanaa tarinaa rakkaudesta ja voimasta, huipusta ja romahduksesta, ykseydestä ja erillisyydestä, pyydämme teitä kuuntelemaan moniulotteisella ITSELLÄNNE, jotta muistatte oman totuutenne.

Muistamalla oman totuutenne, oman havaintonne tästä tarinasta, voitte tuoda kaukaisen menneisyytenne nykyhetkeen ja luoda ylösnousemustulevaisuuden ykseyden nyt-hetkessä. Tällä tavalla voitte kulkea tietoisuudessa, tietoisuutenne siniaaltovärähtelyn avulla. Mitä korkeampi tietoisuutenne on, sitä nopeampi on siniaaltovärähtely ja sitä nopeammin kuljette ulottuvuuksien välillä tietoisuudessanne.

Tietoisuustaajuuteen vaikuttaa muotonne molekyylien pyörimisnopeus. Jos muotonne resonoi paljon alempaan taajuuteen kuin moniulotteinen tietoisuutenne, tietoisuus ja muoto eivät ole synkronissa. Siksi muotonne ja aivonne eivät tiedosta, mitä tapahtuu korkeammassa tietoisuustaajuudessanne ja ulottuvuuksien välisillä matkoillanne.

Muototaajuutenne ja tietoisuustaajuutenne välinen ero luo erillisyysharhan, missä tunnette olevanne erillään moniulotteisesta ITSESTÄNNE. Maailmassa missä ihmiskunta on elänyt Atlantiksen romahtamista edeltävästä ajasta saakka, tämäntyyppinen erillisyys ITSESTÄ on ollut hyvin yleistä.

Ennen Lemurian romahtamista ja vielä Altantiksen loppuaikoihin saakka, humanoidimuoto resonoi viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Näiden korkeiden taajuuksien vuoksi keholla ei ollut muuttumatonta muotoa. Itse asiassa monet eivät tarvinneet muotoa lainkaan ja ne olivat olemassa puhtaana tietoisuutena.

Varhaisatlantislaisten positiivisten alkutoimien vuoksi, henki voi edelleen asua neljännessä ulottuvuudessa. Niille maadoittuneille sieluille jotka ovat Atlantiksen jälkeläisiä, on haasteellista tuoda henki kolmanteen ulottuvuuteen.

Atlantislaiset erottivat henkimuotonsa ja tiheämmän muotonsa aloittaessaan geenimanipuloinnin. Ennen sitä Atlantiksen kaikissa muodoissa "vieraili" korkeampien ulottuvuuksien androgyynejä henkiä. Nämä henkiolennot vierailivat Atlantiksella samalla tavalla, kuin te kirjautuisitte videopeliin.

Suurimman osan Lemurian aikaa ja vähemmässä määrin Atlantiksen aikaa, elämä oli täsmälleen kuin kirjautumista 3D-videopeliin. Korkeamman ulottuvuuden henki tuli muotoon, mikä oli selvästi peli neljännen ulottuvuuden maapallon hologrammimatriisissa. Ensin ne tulivat kasveihin ja eläimiin. Ihmiset olivat niin kehittymättömiä tuolloin, että oli vain vähän eroa ihmisen ja muiden eläinten välillä.

Ihmiset olivat uroksia ja naaraita niin kuin kolmannen ulottuvuuden muutkin eläimet. Toisten tähtijärjestelmien vierailijat jotka tarvitsivat kaksijalkaisia työntekijöitä, olivat geenimanipuloineet nämä "humanoidieläimet" vuosituhansia aiemmin. Varhaisatlantislaiset sekä lemurialaiset olivat kuitenkin androgyynejä ja kävivät maamuodoissa kokemassa väliaikaisesti sukupuolta.

Atlantislaisten myöhempien toimien vuoksi tietoisuus oli laskenut ja he kärsivät lisääntyvää erillisyyden tunnetta moniulotteiseen ITSEENSÄ. Lopulta heidän tietoisuutensa laski niin dramaattisesti, että tietoisuuden siniaaltovärähtely hidastui niin matalaan taajuuteen, etteivät he pystyneet enää matkustamaan ulottuvuuksienvälisesti. He jäivät kiinni niihin muotoihin, joissa he olivat ennen vain vierailleet.

Tietoisuusmatkailu perustuu matkustajan tietoisuuden siniaaltovärähtelyyn. Mitä korkeampi tietoisuus ja mitä nopeampi pyöriminen ja värähtely, sitä nopeammin henki (todellinen ei-fyysinen muoto) pystyy kulkemaan ulottuvuuksienvälisesti tietoisuudessa.

Koska tietoisuustaajuuteen vaikuttaa molekyylien pyörimisvauhti siinä muodossa, missä henki vierailee, vieraileville hengille tuli aina vain vaikeammaksi muistaa todellinen tietoisuutensa, silloin kun ne asuivat muodossa.

Monia vuosituhansia henget vierailivat kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuudessa, missä maskuliini- ja feminiinipolariteetti oli jakautunut kahdeksi eri sukupuoleksi. Näistä vierailuista tuli pidempiä ja pidempiä, kun henget tulivat riippuvaiseksi matalamman ulottuvuuden muotokokemuksesta. Nämä pidemmät vierailut lisääntyvään tunteeseen maanpäällisestä ajasta, alensivat lisää henkien tietoisuutta.

Kun heidän tietoisuustaajuutensa putosi sen muodon taajuuteen, missä he vierailivat, he eivät olleet enää henkiä, jotka vierailivat muodossa, vaan muotoon kiinni jääneitä henkiä. Ansaan jääneet henget tunsivat silloin kuolemakokemuksen, mitä ei ollut koskaan koettu heidän ollessaan henkiä, koska he elivät äärettömästi ykseyden nyt-hetkessä.

Vielä pahempaa, atlantislaiset eivät ottaneet vastuuta omien ongelmiensa aiheuttamisesta. Sen sijaan he syyttivät ykseyttä heidän rankaisemisestaan ja jättämisestä rappeutuvaan ja kuolevaan maa-astiaan. Siksi he erottivat itsensä ykseydestä ja omasta henkiolemuksestaan fyysisessä muodossa.

He polarisoivat ykseyden jumalhahmosukupuoliin, Jumalaksi tai Jumalattareksi. Tämä lopullinen eroaminen ykseydestä sinetöi heidän kohtalonsa pitkään rappeutumiseen muoto-olennoiksi, henkiolentojen sijasta. Henki oli aina heissä, mutta he olivat häätäneet sen mielestään.

Näin ollen he eivät pystyneet enää kokemaan omaa henkeään fyysisellä havaintotavallaan. Tästä syystä heidän sisäisestä hengestään tuli kaukainen ja hierarkkinen hallitsija, joka oli miespuolinen Jumala tai naispuolinen Jumalatar. Sitten kun henki polarisoitui heidän tietoisuudessaan, Jumalan ja Jumalattaren välinen taistelu keskittyi naispuolisen Lemurian ja miespuolisen Atlantiksen välille.

Lemuria ja Atlantis olivat olleet rauhanomaisessa rinnakkaiselossa miljoonia vuosia, mutta atlantislaiset olivat ristiriitaisia ja heidän tarvitsi tuulettaa tuota vihaa toisiin. Tästä syystä siitä minkä oli tarkoitus olla maskuliinisuuden ja feminiinisyyden autuas avioliitto, joka palauttaisi maan henkimuotoonsa ja olisi henkilökohtaisen ja planetaarisen ylösnousemuksen alku, tulikin pitkä ja väkivaltainen avioero.

Lemurian piti olla tulevaisuuden ihmiskunnan feminiinisen, vastaanottavan, tunteellisen ja luovan puolen matriisi. Toisaalta Atlantiksen piti olla tulevaisuuden ihmiskunnan maskuliininen, ilmaiseva, looginen ja tieteellinen puoli. Kumpikin näistä todellisuuksista resonoi taajuuteen, mitä sanoisimme nyt "neljänneksi ulottuvuudeksi".

Jumalaisena suunnitelmana ei ollut luoda kolmannen ulottuvuuden todellisuutta, sillä erillisyys hengestä tekisi tulevasta evoluutiosta liian vaikeaa. Valitettavasti näiden kahden upean maailman romahtamisen jälkeen – erityisesti Atlantiksen – maapalloa ravistettiin akselillaan niin, että Gaian oli mahdotonta säilyttää yhteys neljännen ulottuvuuden värähtelyynsä.

Gaia huusi henkeä lähettämään valo-olentoja auttamaan, koska se oli vaarassa pudota akseliltaan. Miljoonia rakastavia valo-olentoja otti muodon, mikä oli tehty samoista elementeistä kuin Gaia. He toivoivat, että jos he pystyisivät muuntamaan alemman ulottuvuuden muodon korkeammaksi taajuudeksi, he pystyisivät auttamaan Gaiaa tekemään samoin. Maapallo oli kuitenkin liian haavoittunut värähdelläkseen yhtään korkeammalla kuin kolmannessa ulottuvuudessa.

Vaikka Gaian tietoisuus resonoi neljänteen ulottuvuuteen, sen planeettakeho tarvitsi aionien mittaista parantamista, ennen kuin se voisi resonoida myös neljänteen ulottuvuuteen. Siten neljännestä ulottuvuudesta tuli todellisuus, mikä värähteli Gaian aurassa, ja se joutui erilleen planeettakehostaan, mikä resonoi kolmanteen ulottuvuuteen.

Maapallokokeilun luojat olivat hyvin huolissaan hengen integroimattomuudesta kolmannen ulottuvuuden aineeseen. He tiesivät, että erillään hengestä aine loisi hyvin kovan maailman, mistä tulisi aina vain polarisoituneempi.

Henkitaajuuden läsnäolo sallisi elämänmuotojen maapallon pinnalla, sisässä ja yläpuolella löytää ja elää planeettatietoisuusykseyden. Ilman ykseyttä ja planeettatietoisuutta maadoittuneet ihmiset kokisivat äärimmäistä erillisyyttä toisiinsa ja planeettaansa.

Yrityksessään saada tolkkua vaikeaan elämäänsä, ne jotka lankesivat pimeyteen, alkoivat uskoa, että se mitä he tekivät, oli hyväksi muille. Sellaisessa henkierillisyydessä valosielut tahrasivat ykseyden ehdottoman rakkauden polarisoituneen todellisuutensa ehdollisella rakkaudella, missä toisten oli seurattava heidän käskyjään ansaitakseen rakkautta.

Tällainen mies- ja naispuolen erillisyys alkoi Atlantiksella Lemurian ollessa vielä olemassa. Atlantislaisten lisääntyvä erillisyys hengestä sai heidät armottomaan ahdinkoon ja ottamaan vallan muihin. Vielä pahempaa, noihin muihin sisältyi itse planeetta.

Toisaalta, Lemuria polarisoitui niin feminiiniseen puoleen, että heidän tunteensa saivat heidät näkemään sen, mitä he halusivat nähdä, eikä sitä, mitä todellisuudessa tapahtui. Näin ollen he eivät nähneet, että Atlantiksen energiajärjestelmiä käytettiin aseina.

Lopulta kumpikin sivilisaatio kuoli, mutta paljon oli opittu. Tästä maapallon polarisoituneesta todellisuudesta opittiin, että sekä maskuliini- että feminiinienergioiden on sisällettävä viisautta, voimaa ja rakkautta maa-astiassaan, jotta ne voivat löytää keskuksensa. Näin ollen kolminkertainen viisaus-, voima- ja rakkausliekki laitettiin kaikkien inkarnoituvien korkeaan sydämeen.

Valitettavasti useimmissa tapauksissa tämä korjaus oli hyödytön. Atlantiksen romahtamisen jälkeen Gaian kehotaajuus oli niin matala, että useimmat ihmiset eivät kyenneet yhdistymään korkeaan sydämeensä. Näin ollen suurin osa heidän elämästään kului selviytymispuuhissa.

Ykseyden papit ja papittaret veivät valonsa mukanaan uusiin paikkoihin, mihin he pakenivat. Valitettavasti monet niistä jotka kukoistivat erillisyydessä, veivät "valta toisiin" –pimeytensä samoihin paikkoihin. Näin ollen valon ja pimeyden välillä käytiin äärimmäisiä taisteluja eloonjääneissä todellisuuksissa. Tätä taistelua ei voi voittaa. Mutta se voidaan lopettaa. Sillä on oltava polttoainetta palaakseen, niin kuin kaikenlaisella tulella.

Kun kalibroimme ydin- ja kulmakristallit maan planeettamatriisin viidennen ulottuvuuden osaan, kolmannen/neljännen ulottuvuuden energiakentillä ei ole enää paikkaa, mihin ne voivat kiinnittyä. Näin ollen kolmannen/neljännen ulottuvuuden aikajanat laajentuvat korkeampaan taajuuteen tai siirtyvät toisen planeetan kolmannen/neljännen ulottuvuuden matriisiin.

Tällä tavalla ne jotka eivät ole vielä valmiita kolmannen/neljännen ulottuvuuden värähtelykokemustensa osalta, vaihtavat vain todellisuutta yhtä helposti, kuin voidaan vaihtaa eri uneen. Gaian planeettakristallien uudelleenkalibroinnin myötä, avautuu portaali täysin maan viidennen ulottuvuuden matriisin, kun taas portaalit kolmannen/neljännen ulottuvuuden maapallolle reititetään toisille planeetoille, mitkä kokeilevat polariteettia ja erillisyyttä.

HUOMAUTUS SUELTA:

Sain suurimman osan tästä informaatiosta kanavointina Arcturuslaisilta kesällä 2010. Tuolloin en oikein ymmärtänyt sitä enkä uskaltanut julkaista. Meillä oli edelleen edessämme HYVIN synkkiä aikoja eikä ollut turvallista puhua niin suoraan ylösnousemuksesta ja Gaian todellisesta historiasta.

Vain neljässä vuodessa on tapahtunut niin monia muutoksia, että tunnen voivani jakaa tämän informaation. TIEDÄN myös, että monet ihmiset ymmärtävät sen täysin ja ovat luultavasti saaneet sen myös itse. Hurraa ihmiskunnalle!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

6.5.2014 KYSYMYKSIÄ YLÖSNOUSEMUKSESTA JA ARCTURUSLAINEN SIUN

ViestiKirjoittaja hammer » 10.05.2014 08:57

KYSYMYKSIÄ YLÖSNOUSEMUKSESTA JA ARCTURUSLAINEN SIUNAUS

Kirjoittanut ja kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
6.5.2014

KYSYMYS

Kuulin äänen sanovan "hei" jostain sisältäni vai oliko se ulkoinen ääni? Katsoin ympärille pienessä huoneessa, missä olin. Kyllä, tuolla vasemmalla oli hienoista liikettä tai väreilyä ilmassa.

Kuulin taas äänen kaikuvan sekä sisältäni ja ulkopuoleltani "hei". Nyt ymmärsin. Se oli viidennen ulottuvuuden olento, joka vilkkui edestakaisin kolmannen ulottuvuuden maailmassani.

Itse asiassa viidennen ulottuvuuden olento pysyi vakaasti omassa ulottuvuudessaan ja oma havaintotapani ja tietoisuuteni vilkkui maailmojen välillä.

Sitä tapahtui enemmän ja enemmän nyt. Kuulin, näin tai tunsin yhtäkkiä jonkin vai oliko se joku, joka ei ollut osa fyysistä todellisuuttani. Tiesin jotenkin, että nämä näyt eivät olleet neljännestä ulottuvuudesta.

Miten tiesin eron? Erona oli, että nämä havainnot olivat täysin pelottomia.

"Voit havainta meidät nyt, koska sinustakin on tulossa vapaa pelosta", puhui ääni vasemmalla puolellani.

En vastannut äänelle tai kyseenalaistanut sen toteamusta. Aloin sen sijaan miettiä todellisuutta vapaana kaikesta pelosta.

Miltä tuo todellisuus tuntuisi?
Miltä tuo todellisuus näyttäisi?
Miten tuo todellisuus voisi olla mahdollinen?

"Olet muistanut, miten integroidaan pelko valoosi", sanoi ääni, joka oli nyt ottamassa muodon.

Itse asiassa minä muutuin eikä ääni. Oivalsin, että silloin kun keskitin huomioni häilyviin viidennen ulottuvuuden havaintoihini, niistä tuli selvempiä ja sitten kolmannen ulottuvuuden maailmani alkoi vilkkua edestakaisin.

"Kyllä, uudelleenkalibroidut", ääni vastasi ajatuksiini.

Ne tekivät sen aina, viidennen ulottuvuuden olennot. Ne vastasivat ajatuksiini silloinkin, kun ne erosivat sanoistani. En voinut huijata niitä tai sanoa, mitä ne halusivat kuulla, kuten tein usein fyysisessä maailmassani.

Viidennen ulottuvuuden olennot pystyivät katsomaan sieluuni. Ne pystyivät kuulemaan sen, mitä en ollut vielä rekisteröinyt omiksi ajatuksikseni ja tunteikseni.

"Moniulotteinen ITSESI on täällä kanssamme. Näetkö sen?", ääni sanoi.

Yhtäkkiä lepatus hävisi ja häilyvä valontäyteinen viidennen ulottuvuuden huone hävisi. Taas olin maailmassa, missä oli kovat rajat ja reunat. Yritin kuunnella ääntä, mutta se oli poissa.

Ei, ääni ei ollut poissa. Minä olin poissa, poissa tuosta todellisuudesta. Lähdin siitä, koska aloin pelätä, ja pelko veti havaintoni pois viidennestä ulottuvuudesta. Tiesin sen, koska se oli tapahtunut aiemmin.

Itse asiassa se oli tapahtunut joka kerta, kun ääni oli kysynyt minulta, pystyinkö näkemään ITSENI. Miksi? Miksi ajatus moniulotteisen ITSENI näkemisestä pelotti minua?

Suljin silmäni ja hengitin hitaasti ja syvään, mikä tyynnytti mieleni ja rauhoitti sydämeni. Vähitellen tietoisuuteni alkoi laajentua viidenteen ulottuvuuteen.

Pystyin silmät suljettuna päästämään irti fyysisistä havainnoista ja kalibroimaan huomioni viidennen ulottuvuuden havaintotapaan.

Näiden korkeampien havaintojen kautta tunnen kehoni ja ympärillä olevan huoneen hehkun. Tunnen myös fyysisen maailman, mutta se on taustalla.

"Miksi ajatus ITSENI näkemisestä pelottaa minua kovasti?", kysyin ääneltä. Pidin kysymystä mielessäni ja keskitin huomion pisteeseen vasemmalla puolellani, missä olin nähnyt lepatusta.

Ei vastausta.

Tunsin pelkosyöksyn, hylkäämisen pelon ja melkein kadotin fokukseni. Sain kuitenkin itseni kiinni ja hengitin ulos pelkoa.

Vei tovin nostaa tietoisuuteni taas. Sanoin affirmaation, että olin kärsivällinen ja pidin värähtelyni korkeana. Täällä ei ole aikaa, muistutin itselleni. Siksi ei ole kiirettä.

Odotan vastausta – kärsivällisesti.

Hitaasti vasemmalla puolellani olevasta lepatuksesta tuli valo. Nopeasti valosta tuli niin kirkas, että minun oli keskitettävä tietoisuuteni uudestaan havaitakseni sen. Valon laajentuminen jatkui, kunnes se täytti huoneen ja minut.

Tunsin tietoisuuteni ampuvan korkeampiin maailmoihin. Fyysinen maailmani hävisi, vaikka tiesin, että se oli edelleen olemassa. Valon ytimestä alkoi materialisoitua muoto, ei vaan useita muotoja.

Kokemukseni muistutti peilitaloa, missä yksi muoto toistui uudestaan ja uudestaan. Aloin innostua, mutta tiesin rauhoittua tai muuten värähtelyni alenisi.

Vahvistin haluni tietää, miksi pelästyin ajatusta ITSENI näkemisestä. Yksi monista olennoista astui minua kohti, sitten myös muut siirtyivät eteenpäin. Keräsin rohkeuteni ja astuin niitä kohti.

"Haluan tietää vastauksen!", sanoin monille.

"Ansaitsetko meidät?", ne vastasivat.

Tunsin taas muodostuvan pelkoa. Monet edessäni alkoivat hämärtyä ja kirkas valo alkoi himmentyä.

"Ei", huusin. "En kadota fokustani."

Kurkotin edessäni olevia olentoja kohti.

"Minä todellakin ansaitsen!!", huusin ytimestäni saakka. "Ansaitsen sinut – teidät kaikki. En pelkää."

Olennoista edessäni oli tullut liian himmeitä, että olisin nähnyt niiden kasvot, mutta näin niiden hymyt. Tunsin lähimmän olennon ottavan minua kädestä ja kuulin monien kaiun, kun ne hymyilivät ja ottivat myös minua kädestä.

"Ansaitsen todella. Ansaitsen todella. Ansaitsen todella", hoin koko matkan takaisin fyysiseen maailmaani ja fyysiseen tietoisuuteeni.

Ne olivat kaikki nyt poissa, ainakin poissa kolmannen ulottuvuuden havainnoistani. Mutta tiesin niiden olevan sisälläni. Tiesin, että aina kun pystyin nostamaan fokustani, ne olisivat paikalla.

Itse asiassa minä olisin siellä.

"Itse asiassa", sanoi ääni lepattaen vasemmalla puolellani. "Olet tässä ja nyt – meissä."

ARCTURUSLAINEN SIUNAUS

Silloin kuulin sisäisen Arcturuslaisen sanovan:" Me, arcturuslaiset, haluamme siunata maadoittuneet osamme, jotka ovat vapaaehtoisesti ottaneet kehon auttaakseen maapalloa sen suurella ylösnousemushetkellä.

Haluamme ensisijaisesti kertoa teille, jokaiselle teistä, että teillä on hyvin erityistarkoitus, minkä lupasitte vapaaehtoisesti täyttää Gaian ylösnousemuksen nyt-hetkessä. Pyydämme anteeksi "hämmennystämme" aikaviittauksissa. Meistä on äärimmäisen rajoittavaa puhua kolmannen ulottuvuuden lineaarisella peräkkäiskielellä.

Todellisessa kielessämme, valokielessä, ajatusvirta kulkee valoympyröinä, mitkä paljastuvat kuuntelijalle kuvina, tunteina, ajatuksina ja aistimuksina. Meille kieli on samanlaista kuin pehmeä tuulenhenkäys, mikä hyväilee lempeästi valokehoamme. Kun tunnemme tämän hyväilyn, koemme sen ikään kuin sanana, puhelimen soimisena, toisen soittona.

Koska värähtelemme kaikki ykseydessä, meidän ei tarvitse katsoa ulkopuolellemme eri paikkaan, niin kuin maadoittuneiden täytyy. Sen sijaan keskitymme olemuksemme sisälle "vastataksemme puheluun" tai "antaaksemme vastauksemme". Koska emme resonoi aika- ja paikkatodellisuuteen, sisäinen soitto ja vastauksemme tapahtuvat samanaikaisesti.

Koska valokielemme on ajaton ja paikaton, teidän täytyy laajentaa tietoisuuttanne viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Silloin voitte rentoutua täysin tietoisuuteen läsnäolostamme ja sallia sen integroitua moniulotteiseen ITSEENNE.

Sitten kun käännätte huomion fyysiseen todellisuuteenne, pystytte helpommin tulkitsemaan viestimme maakielelle. Pyydämme teitä päästämään irti aika- ja paikkatavastanne, jotta voitte kuvitella, että olette nyt-hetkessä kanssamme.

Ottakaa hetki sen tekemiseen …

Tunnetteko, miten maa-astianne alkaa sekoittua ympäristöönsä? Tämä sekoittumisen tunne on valokehonne, joka kurkkii saviastianne rajojen ulkopuolella. Kuvitelkaa nyt, että maa-astianne on kuin luola. Tietoisuutenne oli piilouduttava tähän luolaan löytääkseen suojaa vihamieliseltä maailmalta.

Kuvitelkaa itsenne elämässä, missä elitte luolassa löytääksenne suojaa. Tunnetteko, miten tuo keho on primitiivinen ja tiheä? Pyydämme teitä nyt kuvittelemaan, että löydätte rohkeutta astua ulos tuosta luolasta.

Kun astutte ulos pimeästä luolasta, oivallatte, että primitiivinen kehonne alkaa kehittyä. Ensin nousette seisomaan suorassa ja sitten alatte ajatella todellisuuttanne sen sijaan, että hahmotatte kaiken pariutumiseksi, ruuaksi tai vaaraksi.

Kun alatte ajatella todellisuuttanne sen sijaan, että vain selviydytte hengissä todellisuudestanne, uteliaisuus ja mielikuvitus alkaa saada otteen ajattelustanne. Alatte mielikuvituksen kautta saada ajatuksia siitä, mitä voitte tehdä ja kuka voitte olla.

Olette kaikki tulossa ulos erillisyysluolastanne nyt.

Kun astutte ulos luolastanne, kehonne alkaa muuttua. Kun kehonne muuttuu, alatte hahmottaa todellisuuden uudella tavalla. Vihamielinen planeetta mikä ennen oli ympärillänne, on vähemmän vihamielinen, sillä näette sen uusin silmin.

Ette ole enää toisten oikkujen uhri, koska yhteys ITSEENNE muistuttaa teille jatkuvasti, että te olette todellisuutenne luoja. Samalla tavalla olette kehonne luoja.

Aivan kuten maailmanne muuttuu havaintojenne muuttuessa, myös maa-astianne muuttuu, kun havaintonne itsestä muuttuvat. Silloin kun näette itsenne vain ihmisenä, kehostanne tulee saviastia, joka vanhenee nopeasti ja on altis vahingoittumiselle ja sairaudelle.

Toisaalta silloin kun ajattelette itseänne hengenvalona, käsitys kehostanne siirtyy saviastian rajojen yli ja sisältää myös jatkuvasti laajentuvan auranne. Silloin kun hahmotatte itsenne aurana, olette yhtäkkiä paljon suurempi.

Ette ehkä tiedosta, että kokonne muuttuu tietoisuustilan myötä. Kun olette laajentuneessa tietoisuustilassa, täytätte huoneen. Näin ollen olette yhteydessä kaikkeen ja kaikkiin huoneessa. Tunnette kaikki ja kaiken ITSENÄNNE. Toisin sanoen, koette todellisuutta tavalla, mikä on viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli.

Ottakaa nyt hetki kokeaksenne itsenne koko sinä huoneena, missä nyt olette …

Miltä tuntuu olla tuoli, työpöytä, kasvi, katto, tietokone tai paperi, mitä luette?

Ehdotamme, että sytytätte kynttilöitä, juotte vettä, tunnette tuulenvirettä ja kuljette avojaloin maassa. Tällä tavalla voitte kokea tulielementtinä, vesielementtinä, ilmaelementtinä ja maaelementtinä olemisen.

Kun olette yhdistyneet kolmannen ulottuvuuden elementteihin, voitte pyytää niitä auttamaan yhdistymisessä niiden viidennen ulottuvuuden elementaaleihin. Tämän lisäpotkun myötä voitte helpommin kalibroida tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden todellisuustaajuuteen.

Ehdotamme, että teette tämän harjoituksen myös toisten kanssa. Niin voitte jakaa maa-, ilma-, vesi- ja tulielementtinä olemisen, kun samalla koette myös olemisen ihmisinä, jotka ovat huoneessa, puhelimessa tai Skypessä. Teidän ei tarvitse olla fyysisesti yhdessä, koska tietoisuusyhteys on tärkeä.

Kun jaatte ykseystietoisuutenne elementtien ja toisten ihmisten kanssa, yhdistytte toisten ihmisten elementteihin. Kun olette yhdistyneet ihmisiin oman maa-, ilma-, vesi- ja tulielementtinne kautta, yhdistytte solutasolla.

Tämä soluykseys luo syvän siteen ja turvallisuuden tunteen. Kun kaikki ihmiset olivat yhdistyneet tällä tavalla, mutta maailmasta tuli aina vain vihamielisempi, ihmiset alkoivat löytää oman erillisturvansa. Koska erillisyys aiheuttaa pelkoa, aloitte hahmottaa maapallon vihamielisenä planeettana.

Aivan kuten erillisyys aiheuttaa pelkoa, pelko aiheuttaa erillisyyttä ja ihmiset tunsivat lisääntyvässä määrin erillisyyttä ympäristöönsä ja toisiin. Pelko sai heidät myös piiloutumaan ja monet rakkaista maadoittuneista ihmisistämme pitivät vuosituhansia välttämättömänä kätkeä todellisen laajentuneen ITSENSÄ selviytyäkseen elämästä vihamielisellä planeetalla.

Nyt teidän on turvallista muistaa, että te olette maaplaneetta ja maaplaneetta on te. Jaatte maan, ilman, veden ja tulen planeetan ja kaikkien sen asukkaiden kanssa. Kun useammat ja useammat teistä heräävät tähän totuuteen, muistatte, että erillisyys ja rajoittuneisuus on vain harhaa.

Kun kukin teistä laajentaa tietoisuutensa moniulotteiseen ITSEEN, ihmeellisesti jaatte kokemuksenne ykseystietoisuuden kautta. Muistakaa, että ykseystietoisuus on luontaista. Sitä ei tarvitse oppia tai edes muistaa.

Olette kaikki yhteydessä solutasolla, planeettanne maan, ilman, veden ja tulen kautta. Kun yhden henkilön solurakenne muistaa laajentua luontaiseen viidennen ulottuvuuden ilmaisuunsa, hän lähettää ykseystietoisuusaallon maapallon jokaisen asukkaan joka soluun, myös itse planeetan.

Alussa pelkkä yksi solu ei paljon vaikuta. Tämä prosessi etenee kuitenkin eksponentiaalisesti. Näin ollen yksi solu jakaa kahden solun kanssa, sitten neljän, sitten kahdeksan jne. Tällä tavalla kaikki elämä alkaa tietoisesti kokea viidennen ulottuvuuden ilmaisunsa.

Sitten kun kynnys viidennen ulottuvuuden valokehoon on ylitetty, aikaa ja paikkaa ei ole. Tuossa kohdassa on vain tässä ja nyt.

Nyt-hetken korkeammissa maailmoissa on aina tässä.
On vain ehdottoman rakkauden nyt,
mikä virtaa äärettömästi moniulotteisen valon kautta,
jatkuvana viestinä ykseydestä.

Tämä moniulotteinen valo mikä sisältää kolmannen/neljännen ulottuvuuden, hyväilee jatkuvasti solutasonanne ja opastaa kotiinne ykseyden nyt-hetkeen.

Kun elätte tässä nyt-hetkessä, muistatte, ettei ole mitään tiettyä aikaa ylösnousemukselle, eikä määrättyä paikkaa, mihin matkustatte.

Ylösnousemus on paluuprosessi kotiin moniulotteiseen ITSEENNE, joka on äärettömästi tässä ja nyt!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.5.2014 POHDISKELUA ITSENI KANSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 17.05.2014 19:56

POHDISKELUA ITSENI KANSSA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
14.5.2014

Tämä matka on ollut "hyvästi-loma", koska sanon hyvästi sille elämäntavalle, mikä on näyttänyt normaalilta melkein 40 vuotta. Olen 40 vuotta pyrkinyt TEKEMÄÄN. Nyt-hetkeni on OLLA joku, sillä kaikki nämä vuodet olen määritellyt itseni sillä, mitä olen tehnyt. Näin ollen olen tehnyt paljon.

Nyt minun täytyy oivaltaa, ettei kyse ole vain tekemisestä, vaan myös olemisesta. Kova työntekeminen sisäisten ohjeideni seuraamiseksi muuntuu irtipäästämiseksi kaikesta vastarinnasta olla ITSENI. Huomaan, että tämä haaste edessäni en ole varma, miten se "tehdään".

Kyllä, siinä on tuo toimintasana taas, elämän tekeminen. Mutta mitä jos elämässä ei ole kyse tekemisestä, vaan olemisesta? Mitä jos ylösnouseva todellisuus ei ole vain informaation julkaisemista, vaan myös sen elämistä. Ollakseni reilu ja ystävällinen itselleni, niin olen keskittänyt paljon huomiota olemiseen, mutta ollakseni rehellinen, minun on myönnettävä, että päähuomioni on ollut tekemisessä.

Kyllä, kyse on elämäni vaiheesta, jolloin olen valmis jäämään eläkkeelle kaikista 3D-määritelmistä, jotka sallivat minun tehdä. Mutta tiedostan, että etsin myös tunnustusta kovasta työstäni. "Kova työ" on ollut taisteluhuutoni, kutsu töihini. Olen työskennellyt pakkomielteisesti 40 vuotta tehdäkseni oman elämäntehtäväni. Nyt on aika olla elämäntehtäväni.

Tämä olotila perustuu ykseyteen, ykseyteen kaikkien ITSENI ilmaisujen ja niiden kanssa, jotka eivät jaa ainoastaan henkilökohtaista maailmaani, vaan myös planeettani. Olen saanut hämäriä vilauksia minusta, joka on – en tiedä – tyynempi, lempeämpi ja mikä tärkeintä, hyvin rauhallinen.

Tämä tyyni ja lempeä rauhallisuus on olotila, joka yrittää juurtua minuun. Sanon "yrittää", koska voin tuntea vastustusta. Kuulen itseni hiljaa kysyvän, mitä minun pitäisi tehdä päästääkseni irti tästä vastustuksesta. Mutta vastustus on tulosta tekemisestä. Sen mikä haluaa muuttua, on vastustettava putoamista takaisin siihen, minkä se haluaa muuttaa.

"Antaudu, päästä vain irti ja ole" ovat sisäisiä ohjeitani tässä nyt-hetkessä. Niinpä kysyn: "Mille minun täytyy antautua? Miten vain päästän irti? Ja kuka tai mikä minun on tarkoitus olla?"

Menen sisääni noiden vastausten löytämiseksi, kun tiedän, ettei niitä löydy tekemismaailmastani. Sisällä on hyvin hiljaista, kun teen sen. Mutta hiljaisuus on itse asiassa suuri helpotus jatkuvan jonkin … jonkin … – en tiedä – tavoittelemisen jälkeen. Jokainen tavoiteltu asia oli hyvin tärkeä ja sitten lipui menneisyyteen, kun se oli saavutettu.

Voin katsoa saavutuksiani. Mutta miten olen saavutukseni? Miten vain olen ilman tekemisen toimintaa?

Menen taas sisääni etsimään vastauksia …

"Et voi pyytää vastausta. Sinun täytyy muistaa vastaus", kuulen.

"Vau, kiitos paljon. Kaikki mitä olen tehnyt elämässäni ja saan vain "muistaa"!" sanon melko vihaisena.

Kyllä, on taas vihaa. Miten tällaisella "hyväntekijäihmisellä" voi olla niin paljon vihaa? Vielä pahempaa, miten se uskaltaa paljastua? Viha ei ole hyvä asia ja minun pitäisi olla hyvä ihminen.

Voi, siinä on taas tuo olemissana. En kuitenkaan näe, miten olen antautunut mitenkään.

"Olet antautunut sallimaan vihasi saada rehellisen äänen", kuulen sisältä. "Miten voit päästää irti vihastasi, jos se on kätketty sisälle, kaikkien niiden hyvien asioiden taakse, joita teet?"

Sisäisen osan joka elää korkeammissa ulottuvuuksissa, on niin helppoa puhua antautumisesta ja irtipäästämisestä. Sen maailma on turvallinen.

"Onko sinun maailmasi turvaton?"

"On! Ei! No, siitä voi tulla turvaton millä hetkellä hyvänsä."

"Miksi haluaisit luoda turvattoman maailman?"

"En luo sitä, se on vain kaikkialla ympärilläni."

"Eikö se siksi ole myös sinussa?", ääni kysyy.

"Kenties se on kaikkialla ympärilläni, koska se on minussa?", on pakko myöntää.

"Tuolla toteamuksella olet hyvin viisas."

"Olen viisas, koska teen jotain. Kirjoitan keskustelumme ja minun on nähtävä, mitä ajattelen. Siksi editoin vastauksiani, jottei minun tarvitse katsoa tekosyitäni."

"Etkö juuri katsonut tekosyytäsi?"

Ääni yllätti minut siinä. Minulla ei ole napakkaa vastausta. Kenties kirjoittaessani toisten kanssa jakamiseksi, minun täytyy myös lukea se.

Itse asiassa, minun on luettava se useita kertoja editoidessani ja sitten laitettava se jonkun toisen editoitavaksi. En löydä kaikkia virheitäni itse. Minun täytyy luovuttaa kirjoitukseni jollekin toiselle editoitavaksi. Minun on päästettävä irti osasta prosessiani, koska en pysty tekemään kaikkea itse.

"Tekemään kaikkea itse?" ääni kysyy.

Minun on ajateltava tätä viimeistä lausetta, koska se on paljon syvempi kuin ensin luulin. Kyllä, minusta tuntui, että "tein sen", mikä elämässäni on merkinnyt kommunikoimista sisäisen äänen kanssa, aivan yksin.

Kun jaan sen, mitä kuulen sisällä, en tunne olevani yhtä yksin. Siis yksin ulkoisessa maailmassa, koska en koskaan tunne olevani yksin sisäisessä maailmassa.

"Et koskaan?", kysyy sisäinen ääni, jolta ei mene ohi sanaakaan.

Taaskin minun on mietittävä syvällisesti tätä kysymystä. Mistä se tuli? Miksi sanoin sen?

"Miltä sinusta tuntui, kun ajattelit kaiken tekemistä yksin?", kysyy ääni, joka kuuntelee aina ajatuksiani.

No, tietysti minua suututti. Vai pelottiko minua? Onko siinä eroa? Vastaan itselleni.

"Voin edelleen kuulla sinut, koska minä olen sinä", vastaa jatkuvasti läsnäoleva sisäinen ääni.

"Kyllä, tietysti", vastaan vähän vihaisesti.

"Voitko olla "vähän" vihainen?" sisäinen ääni kysyy.

Jäin taas kiinni.

Viha, pelko, suru ja kaikki muut onnettomat tunteet vain kasvavat, jos yritämme piilottaa ne.

Toisaalta rakkaus, ilo ja niiden paras kaveri, luovuus, vähenevät, jos kätkemme ne.

"Et voi kätkeä niitä minulta, koska minä olen sinä", sisäinen ääni vastaa rakastavasti. "Jos et tunne riittävästi turvaa ollaksesi noita ominaisuuksia, säilytän niitä puolestasi, kunnes olet valmis."

"Haluan olla noita ominaisuuksia nyt!" määräsin.

"Sitten autan sinua olemaan nyt se SINÄ, jonka unohdit! Sinun ei tarvitse yrittää muistaa tätä ilmaisuasi, koska se kasvaa itsestään. Et voi pakottaa tätä kukkaa kukkimaan, mutta voit ruokkia ja hoitaa sitä, samalla kun odotat kärsivällisesti sen kukkimista itsestään."

"Kärsivällisesti?" kysyn. "En ole koskaan ollut kovin hyvä kärsivällisyydessä."

"On kärsivällisyyttä tekemiseen ja eri kärsivällisyyttä olemiseen. Egoitselläsi on täysi kontrolli kaikesta, mitä teet. Kuitenkin ollaksesi todellinen ITSESI, sinun täytyy päästää rakastavasti irti egostasi, odottaaksesi kärsivällisesti, että ITSESI on SINÄ jokapäiväisessä elämässäsi."

Se kuulostaa vaikeimmalta asialta, mitä olen koskaan tehnyt!

"Oletko vihainen siitä?" ääni kysyy.

Minun on todella ajateltava, ennen kuin vastaan tähän kysymykseen. Ongelmana puhumisessa sisäisen ITSENI kanssa on, että jos valehtelen, se tietää.

Voin kertoa vain totuuden tälle MINULLE. Minusta on paljon egopohjaisia versioita, joille voin valehdella, eivätkä ne koskaan tiedä sitä, mutta ITSENI tietää aina.

Pohdiskellessani oivallan, ettei sana "viha" laukaise minua. Sana "kärsivällisyys" laukaisee tunteeni.

Itse asiassa oivallan, että vihastani irtipäästäminen vaatii paljon kärsivällisyyttä. Myös että jos keskityn kärsivällisyyteen, en tarvitse vihaa, koska vihassani on tavallisesti kyse siitä, miten kauan asiat kestävät.

"Hyvä analyysi", jatkuvasti kuunteleva sisäinen ääni vastaa.

"Merkitseekö se, että minun täytyy päästää irti kärsimättömyydestäni, jotta voin vain olla?"

"Miksi et kokeile ja ota sitä selville?"

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.5.2014 LEMURIALAISTEN JUHLA, OSA 1

ViestiKirjoittaja hammer » 21.05.2014 19:01

LEMURIALAISTEN JUHLA, OSA 1

18.5.2014

GAIA PUHUU

Rakkaat Arcturuslaiset,

Kun lähenen tämän hämmästyttävän neljän kirjan projektin loppua, huomaan, etten pysty saamaan päätöstä. Tiedän, että osa minua ei halua tämän prosessin loppuvan. Osa minua kaipaa tätä kokemusta ikuisesti ja toinen osa on huolissaan, miten elämä muuttuu, kun olen saanut sen valmiiksi.

Olen tiennyt, että tämä prosessi on ollut merkittävä vihkimys minulle sekä jumalaisen suunnitelmani merkittävä osa. Saanko lisää vihkimyksiä, kun kirja on valmis – kysyn tietäen, että vastaus on "aina".

Mytre ja Mytria, Sandy ja Jason sekä Mytrian, miten voin jättää teidät pois tästä keskustelusta? Olen oppinut tuntemaan teidät ja rakastamaan teitä korkeamman itseni osina, joita tiedän teidän olevan. Kaipaan alukselle enemmän kuin koskaan, mutta tiedän, ettei loittotehtäväni ole vielä valmis. Sitä paitsi, niin paljon kuin kaipaankin tuota elämää, rakastan ja ihailen tätä elämää.

Ratkaisu taitaa olla tuleminen todella moniulotteiseksi, jotta voin kokea kumpaakin elämää ykseyteni nyt-hetkessä. Käsitän, etten ole ollut valmis siihen vielä ja itse asiassa, en ole tosiasiassa valmis nytkään. Minun täytyy puhdistaa ensin "työpöytäni".

"Oletko varma?" kuulin Arcturuslaisen äänen.

Ei, en ole varma yhtään mistään, paitsi että kommunikoin korkeampien ulottuvuuksien kanssa ja rakastan todella tätä viimeistä fyysistä elämää. Arcturuslaiset, jatkakaa puhumista minulle.

"Emme ole koskaan lopettaneet kommunikoimasta kanssasi. Olemme kommunikoineet kanssasi jo ennen syntymääsi ja koko elämäsi ajan. Olet tuntenut meidät monilla nimillä, mutta olet aina kommunikoinut energiakenttämme kanssa.

"Tulemme luoksesi tänään, koska näemme sinun kamppailevan tämän sarjan loppumisen kanssa. "Tiedänkö riittävästi lopettaakseni tämän projektin? Pitäisikö minun oppia enemmän, lukea enemmän, meditoida enemmän?" Toisin sanoen, sinulla on vaikeuksia päästää irti tästä projektista. Olet lopettanut sen mielessäsi monella eri tavalla, mutta mikään niistä ei tunnu oikealta.

"Olet oikeassa. Sinä et lopeta tätä prosessi. Jokainen lopettaa sen omalla tavallaan. Tämä ei ole sinun projektisi. Se on planeetan projekti ja olet yksi monista, jotka ovat laittaneet sanoiksi tämän planeettaylösnousemusprojektin.

"Et kirjoita totuutta. Kirjoitat oman totuutesi, oman versiosi totuudesta, mikä nyt virtaa Gaian ilmakehään ja kehoon. Aivan kuten Gaian luonnon olennoilla on myriadeja eri muotoja ja funktioita, sen ihmisillä on myriadeja eri havaintoja ja tehtäviä. Jokainen maan vartijoista, ihmiskunnasta, on jossain ITSENSÄ muistamisen tilassa.

"Siltä ei ehkä näytä, koska monet ovat edelleen hyvin eksyneet fyysiseen astiaansa. Kuitenkin me, korkeamman ulottuvuuden maailmojen asukkaat, voimme havaita heidän korkeamman ulottuvuuden ilmaisunsa ja autamme heitä kaikkia.

"Jotkut niistä joita autamme, ovat täysin tietämättömiä siitä, mitä tapahtuu heidän supertietoisessa mielessään. Mutta sitten kun he ovat valmiita heräämään tuolle ulottuvuudelleen, heidän sisäinen kirjastonsa on täynnä informaatiota ja tunteita, joita he tarvitsevat, jotta he voivat edelleen auttaa Gaiaa ja itseään.

"On niitä, jotka ovat valonkantajia. Te olette ensimmäisten joukossa puhumassa totuutta. Toisaalta on siivousjoukko, joka lähtee viimeisenä "juhlasta". Aika on ensimmäisiä 3D-harhoja, joista teidän on päästettävä irti.

"Tästä harhakuvasta luopumisen myötä ei ole mitään kiirettä tai aikatauluja, koska on vain ylösnousemuksen nyt-hetki. Nyt-hetkessä eläminen auttaa teitä päästämään irti kolmannen ulottuvuuden ajattelusta ja sallii teidän virrata lempeästi takaisin moniulotteiseen ITSEENNE.

"Muistakaa, että elämä mitä pidätte hyvin rakkaana, on vain yksi myriadeista todellisuuksista, joihin osallistutte nyt. Pyydämme teitä laittamaan ylösnousemusprosessinne moniulotteiseen perspektiiviin, oivaltaaksenne paremmin, että ylösnousemus tapahtuu jokaisella hengenvedollanne.

"Olette kaikki kokeneet myriadeja ylösnousemuksia ja elätte nyt ylösnousseita elämiä lukemattomissa ylösnousseissa todellisuuksissa. Siksi teidän ei tarvitse päästää irti kolmannen/neljännen ulottuvuuden tietoisuudestanne. Teidän täytyy päästää irti tuon tietoisuustilanne harhakuvista. Suurin haasteenne ei ole ylösnouseminen tai edes ylösnouseminen Gaian kanssa, sillä se on jo tapahtunut nyt-hetkessä.

"Suurin haasteenne on päästää irti kolmannen ulottuvuuden ajattelusta, mikä kalibroi havaintonne fyysisen tason harhakuviin.

"Kertaamme mielellämme Gaian ydinkristallien kalibroinnin, mutta muistakaa, ettei ole aikaa. Sidottuna aikaan käytte uudestaan tässä uudelleenkalibroinnissa joka ajatuksellanne ja joka tunteellanne.

"Pyydämme teitä olemaan katsomatta tulevaisuuteen, jolloin olette lopultakin vapaa. Pyydämme, että katsotte nyt-hetkeen, missä olette aina vapaa.

"Jäimme siihen, että me, Arcturuslaiset, sanoimme …

"Kun kalibroimme ydin- ja kulmakristallit maan planeettamatriisin viidennen ulottuvuuden osaan, kolmannen/neljännen ulottuvuuden energiakentillä ei ole enää paikkaa, mihin ne voivat kiinnittyä. Silloin kolmannen/neljännen ulottuvuuden aikajanat ja niiden asukkaat laajentuvat korkeampaan taajuuteen tai siirtyvät toisen planeetan kolmannen/neljännen ulottuvuuden matriisiin.

"Tällä tavalla ne jotka eivät ole vielä valmiita kolmannen/neljännen ulottuvuuden värähtelykokemustensa osalta, vaihtavat vain todellisuutta yhtä helposti, kuin voidaan vaihtaa eri uneen. Gaian planeettakristallien uudelleenkalibroinnin myötä, avautuu vähitellen portaaleja uuden maan viidennen ulottuvuuden matriisiin.

"Kun portaalit moniulotteiselle maapallolle avautuvat vakaasti, ne jotka päättävät jäädä kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen, reititetään tiedostamatta toisille fyysisille planeetoille, jotka kokeilevat polariteettia ja erillisyyttä. Näissä valinnoissa ei tuomita onnistumista tai epäonnistumista.

"Paljon voidaan oppia elämisestä erillisyydessä, rajoittuneisuudessa ja äärimmäisessä polariteetissa. Jokainen olento voi tehdä päätöksiä omaan jumalaiseen polkuunsa perustuen. Itse asiassa on monia korkeamman ulottuvuuden olentoja, jotka ovat päättäneet jäädä alempiin ulottuvuuksiin auttamaan niitä, jotka uskovat edelleen olevansa vain fyysisiä."

Jason puhuu:

Kun Arcturuslainen sai loppuun puheensa maan varhaishistoriasta, kaikki tilaisuuden osallistujat – lemurialaiset, atlantislaiset, ihmiset ja galaktiset – nousivat seisomaan ja soinnuttivat tavalla, mikä oli maan sisäosan versio taputtamisesta.

Soinnutus oli niin voimakasta, että koko huone ja kaikki sen olennot ja esineet alkoivat hohtaa jatkuvasti lisääntyvää kultaista valoa. Sandy ja minä olimme niin pakahtuneita tästä valoenergiakentästä, että aloimme muuttaa muotoa jatkuvasti.

Ensin muotomme näytti ihmiseltä, sitten siitä tuli valopilvi kuin Arcturuslaisen muodottomuus, sitten se otti pitkän ja hoikan lemurialaismuodon ja lyhyemmän mutta humanoidimman atlatislaismuodon. Huomasimme käyttävämme myös Mytren ja Mytrian muotoa sekä yhdistelmämuotoamme, Mytriania. Lopuksi jäimme Sandyn ja Jasonin muotoon.

"Nämä ovat vain muutamia niistä myriadeista inkarnaatioista, joita olette kokeneet hyvin pitkällä retkellänne muotoon", Mytre ja Mytria sanoivat yhteen ääneen. Mytrian joka yhtäkkiä liittyi seuraamme, hymyili myöntävästi.

Olimme kysymässä lisäinformaatiota, kun kaikki huoneessa kääntyivät sivusisäänkäynnille ja hiljenivät täysin. Kun Sandy ja minä näimme pitkän ja kuninkaallisen kultaisen valonaisen, meidän oli vastustettava houkutusta polvistua. Emme tienneet, kuka tämä nainen oli, mutta hän tuntui hyvin tutulta, ikään kuin olisimme tunteneet hänet aina.

"Se on Gaia. Se on ottanut muodon!" kuulimme toisten kuiskivan hiljaa ympärillämme. Sandy ja minä ajattelimme: "Voiko Gaia ottaa muodon?", koska emme uskaltaneet puhua tällä pyhällä hetkellä.

Yllätykseksemme Gaia katsoi suoraan sieluumme ja sanoi: "Rakkaat valon ihmissoturit, olen kaikki muodot planeetallani."

Emme voineet itsellemme mitään ja polvistuimme hänen edessään.

"Nouskaa", Gaia sanoi taivaallisella äänellä, mikä kaikui suuren huoneen poikki. "Olen tullut tänne kunnioittamaan teitä. En tietenkään kunnioita vain näitä kahta ihmistä. Kunnioitan kaikkia ihmisiä, jotka ovat avoimesti, rohkeasti ja rakastaen ottaneet vastaan jokaisen haasteen ja energiasiirtymän. Olen luonut tämän muodon, jotta voisin liittyä teidän kaikkien seuraan, kun juhlimme planeettaylösnousemustamme."

Sandy ja minä tunsimme kaikkien huoneessa olevien lämpimän hymyn. Heidän laillaan katselimme kunnioittaen, kun Arcturuslainen virtasi kohtaamaan Gaian, pienen ja kunnioittavan kumarruksen kera. Kun Arcturuslainen nousi suoraan, hohtavaan muotoonsa, sen muoto sulautui yhteen Gaian kanssa valoräjähdyksessä, mikä ulottui kauas huoneen ulkopuolelle.

Tämä valo heijasti kaukaisten maailmojen galaktista valoa sekä aamunkoiton ja keskipäivän maavaloa. Galaktinen ja maavalo sekoittuivat syntyväksi todellisuudeksi Gaian paluusta korkeampaan ilmaisumuotoonsa viidennen ulottuvuuden uutena maana.

Sitten he seisoivat rinta rinnan, kun Gaia sanoi: "Tässä maan sisäosan asukkaiden tilassa, pinnalla asuvat ihmiset ja ihmiskunnan galaktiset esi-isät yhdistyvät yhdeksi. Paistattelen tämän nyt-hetken loistossa. Kun näen monien humanoidiolentojeni kerääntyvän yhteen rauhassa ja rakkaudessa, se täyttää minut ilolla ja ehdottomalla rakkaudella.

"Olen kyllästynyt nyt polariteettiini ja olen valmis palaamaan todelliseen viidennen ulottuvuuden ilmaisumuotooni, ykseyteen kaiken elämän kanssa. Muotoni pitäminen kolmannen ulottuvuuden alemmissa taajuuksissa on ollut työläs ja hyvin vahingollinen kokeilu keholleni. Kasvi- ja eläinkuntaani on tuhoutunut ja maani ja ilmani ovat saastuneet käsittämättömästi.

"Ihmiskunta joka tarkoitettiin maanvartijoiksi, on aiheuttanut tämän tuhon. Onneksi se on heräämässä, mutta aivan liian hitaasti. On nyt-hetki palata elämäntaajuuteen, missä maakehoni kaikki jäsenet voivat kukoistaa ja löytää rauhaa ja rakkautta. Kokeiluni pitää muoto niin matalassa taajuudessa, että ihmiset taistelevat toisiaan vastaan viattomien kärsiessä, on valmis.

"Näen, että tähän tilaan on tullut ensimmäisiä asukkaitani – dragoniaanit, plejadilaiset, siriuslaiset ja monet muut – jotka ovat siirtyneet eteenpäin ja tulleet Galaktiseksi liitoksi. Tunnen niiden tähtialukset, jotka odottavat ilmakehässäni auttaakseen niitä, jotka ovat valmiita muistamaan koko moniulotteisen ITSENSÄ.

"Näen pinnan ihmisiä, jotka ovat muistaneet perintönsä varhaisemmissa Lemurian ja Atlantiksen yhteiskunnissa sekä galaktisen perintönsä. Tämän muistamisen avulla, rakkaat ihmiset, pystytte laajentamaan moniulotteista tietoisuuttanne kokeaksenne olemisen ytimessäni.

"Ja tietysti kiitän maan sisäosan rakkaita ystäviäni, jotka ovat kauan odottaneet tätä yhteenliittymisaikaa. Nämä lemurialaiset ja atlantislaiset ovat oppineet ainakin elämään rauhassa maani sisäosassa. Kiitän myös rakasta sisartani Venusta ja veljeäni Marsia, jotka ovat ympäröineet ja suojelleet minua Kali Yugan pitkän ja pimeän yön aikana.

"Olemme kaikki liittyneet yhteen nyt ytimessäni, toivottaaksemme tervetulleeksi moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden uuden ajan."

Kun Gaia puhui, sen keho muuntui kuviksi upeista metsistä, puhtaasta ja kirkkaasta taivaasta, valtavista valtameristä täynnä elämää, valtavista preerioista ja korkeista vuorijonoista. Kaikki nämä kuvat limittyivät ja sisälsivät sen humanoidimuodon. Kun hän sai loppuun viestinsä, hän palasi kultaiseen muotoonsa.

Gaia ojensi kätensä ja sanoi: "Nyt esittelen Sanat Kumaran, joka on palvellut aioneita planeettalogoksenani. Ilman tämän täysin kehittyneen, korkeamman ulottuvuuden olennon suojaa ja vartiointia, planeettani olisi menehtynyt kauan sitten." Yllätykseksemme Gaia polvistui, kun Sanat Kumara astui huoneeseen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.5.2014 LEMURIALAISTEN JUHLA, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 24.05.2014 19:16

LEMURIALAISTEN JUHLA, OSA 2

20.5.2014

SANAT KUMARA PUHUU

Rakas Sanat Kumara, en ole koskaan puhunut kanssasi tietoisesti. Tunnen kuitenkin, että olet ollut sisälläni monta vuotta, itse asiassa siitä lähtien, kun työskentelin ensimmäisen opettajani kanssa 70-luvulla. Luulen, että olet viime aikoina kutsunut minua, kun minut johdatettiin lukemaan upea tarinasi, minkä olen varmaan lukenut 1990-luvun alussa, kun se julkaistiin.

Jotenkin kirjasi "The Story on SANAT KUMARA, Training a Planetary Logos", joka kanavoitiin Janet McCluren kautta, hyppäsi eteeni kirjahyllyni alahyllyltä. Olen käyttänyt pitkän aikaa sen lukemiseen, koska nyt ymmärrän, miten tärkeä se on.

Olin lukenut kirjan monta vuotta sitten ja se oli pääkirjahyllyssäni vaalituimpien henkisten kirjojeni joukossa. Kuulin kirjaimellisesti kutsun huoneen poikki ja tuo kirja kutsui minua katsomaan itseään. Itse asiassa sinä kutsuit minua muistamaan sinut. Tuon kutsun jälkeen olen lukenut kaiken sinusta, kokemuksistasi ja siitä suuresta palvelusta, mitä olet antanut rakkaalle Gaialle.

Yritän nyt päästää irti vanhoista, haudatuista tunteista, jotka ovat rajoittaneet keinojani organisoida informaatiota, jotta voisin vastaanottaa tietoisemmin opastustasi. Auta minua rentoutumaan kirjoittamaan viestisi, minkä olet kouluttanut minut vastaanottamaan.

Sanat Kumara puhuu:

Rakkaat ystävät, puhumme teidän kauttanne yhtä paljon kuin puhumme teille. Tulemme nyt-hetkeenne auttaaksemme teitä muistamaan, mitä opitte Venuksella, ennen ensimmäistä inkarnoitumistanne maan päälle. Kaikki te tässä ja nyt olitte niiden joukossa, jotka vastasivat Gaian kutsuun Atlantiksen romahtaessa. Olitte sellaisia valo-olentoja, joiden täytyi mennä Venukseen alentamaan taajuutensa sellaiseksi, joka voisi tulla muotoon Gaian vakavasti haavoittuneella planeetalla.

Se ei ole tärkeää, muistatteko tuon matkan vai ette. Me, Sanat Kumara, kustumme teidät muistamaan nyt sen palvelun, minkä lupasitte antaa. Tämä palvelu oli muistaa ITSENNE myriadeissa inkarnaatioissa Kali Yugan pitkän ja synkän yön aikana ja tämän te kaikki olette tehneet.

Elämä toisensa jälkeen yrititte ymmärtää. Joskus pystyitte muistamaan vain lapsena, mutta leikkiessänne maapallolla, autoitte Gaiaa muistamaan. Näette nyt, että Gaia on elävä olento ja kykenevä luomaan, minkä tahansa muodon se haluaa. Ette käsitä, miten paljon autoitte Gaiaa muistamalla rakkautenne sen planeettailmaisua kohtaan.

Rakkautenne sen planeettaa kohtaan auttoi sitä parantamaan planeettakehonsa. Kun ihmiskunta vajosi syvemmälle ja syvemmälle erillisyystietoisuuteensa, he näkivät Gaian kivimassana, joka oli vain eloton asia. He olivat ylpeitä, etteivät enää olleet niin taikauskoisia, että luulivat planeettaa eläväksi olennoksi.

Sitä paitsi, jos Gaia oli olento, se oli nainen ja myös naisia kohdeltiin erittäin huonosti Kali Yugan aikana. Itse asiassa kaikkia ihmisiä, paikkoja ja asioita kohdeltiin erittäin huonosti ja tehtiin paljon vahinkoa Gaian taajuudelle. Suuri valonne kuitenkin paransi tuota pimeyttä tavoilla, joita ette koskaan tiedostaneet.

Koska rakastitte Gaiaa, sen maata, merta, kasveja, eläimiä, ihmisiä ja ilmakehää, autoitte pitämään sen planeettakehon elossa. Nyt sekä ihmiset että planeetta ovat käyneet läpi monia vihkimyksiä ja olette kumpikin valmiita laajentamaan tietoisuutenne henkilökohtaiseen ja planetaariseen valokehoon.

Minä, Sanat Kumara, sekä ne 144000 alkuperäistä, jotka tulivat kanssani maan päälle kauan sitten, ovat palanneet. Olemme täällä nyt auttamassa rakasta Gaiaamme jälleenyhdistymisessä moniulotteisen planeetta-ITSENSÄ korkeampiin taajuuksiin.

Olette kaikki tietoisia Gaian neljännen ulottuvuuden tasosta, koska olette usein käyneet siinä unissanne. Satunnaisista valokehoon vilahduksistanne johtuen, monet teistä ovat tulleet tietoiseksi myös Gaian viidennen ulottuvuuden uudesta maasta. Tämä maa ei ole itse asiassa uusi. Se on aina ollut olemassa, mutta Gaian planeetan asukkaat ovat olleet vedettynä alempiin ilmaisutaajuuksiinsa.

Uusi maa ei ole kuitenkaan millään muotoa asumaton. Monet kasvit ja eläimet jotka ovat kuolleet sukupuuttoon, ovat todellisuudessa palanneet luontaiseen korkeampaan värähtelytaajuuteensa. Olette tyytyväisiä nähdessänne, että monet valaat ja delfiinit ja "ylösnousseet ihmiset" asuvat myös uudella maapallolla. Pyydän teitä kuitenkin olemaan jättämättä fyysistä muotoanne ja laajentamaan tietoisuutenne takaisin viidenteen ulottuvuuteen, yhdistyäksenne monien ylösnousseiden versioidenne kanssa.

Kyllä, rakkaat ihmiset, ainakin useimmilla teistä on ollut useita ylösnousemuskokemuksia, mistä syystä teidät on valittu myriadien vapaaehtoisten joukosta auttamaan Gaiaa. Teidän täytyy palauttaa tunneuisto muuntumisesta fyysisen 3D-muotonne yli, 4D-astraalimuodon kautta 5D-valokehooon.

Tämän muiston palauttamiseksi teidän täytyy päästää irti kiinnittymisestänne kolmannen ulottuvuuden vaatimattomuuteen. Ei ole julkeaa muistaa todellinen, moniulotteinen ITSENNE. Vaikeutena on päästää irti kaikista vanhoista tunteista ja ajatuksista, jotka sitovat teidät vanhaan tapaanne tallentaa informaatiota. Voidaksenne muistaa todellisen itsenne, teidän on päästettävä irti vanhasta vaatimattomuuskäsityksestä, mikä on yksi versio "ei riittävän hyvä tulemaan olennoksi", joka olette itse asiassa aina olleet.

Siinä missä olette pitkään tallentaneet kaiken informaation peräkkäin ja erillään, teidän on nyt muistettava, miten päästään tietoisesti käsiksi viidennen ulottuvuuden informaatioon, mikä on tallennettuna virtaavina ja sekoittuvina liikkeinä, tunteina, ajatuksina ja aistimuksina. Näin ollen se informaatio mikä on tallennettuna fyysisiin aivoihin kolmannen ulottuvuuden ajattelun kautta, on hahmotettava moniulotteisella havaintotavallanne.

Toisin sanoen, pyydämme teitä muuttamaan havaintoanne siitä, mitä teidät on opetettu odottamaan ylösnousemukselta.

Teidän on päästettävä irti 3D-tavastanne, nähdä, kuulla, lukea ja/tai jakaa informaatiota kolmannen ulottuvuuden ajatusten ja tunteiden kautta, minkä olette oppineet monista inkarnaatioista. Sen sijaan teidän täytyy yhdistyä intiimisti kaikkeen elämään kokemuksellisesti ja sallia jokaisen Gaian asukkaan kommunikoida kanssanne omalla tavallaan.

Monet teistä ovat oppineet kommunikoimaan eläinten ja kasvien kanssa niiden ollessa osa jokapäiväistä elämäänne. Nyt teidän täytyy muistaa, miten kommunikoidaan hyönteisten, kalojen, lintujen ja sen ilman ja veden kanssa, missä ne elävät. Tämä kommunikointi muistuttaa teille, miten kommunikoidaan elementtien ja viidennen ulottuvuuden maa-, ilma-, tuli-, vesi- ja eetterielementaalien kanssa.

Ette aloita tätä kommunikointia ihmisen tavalla kertoa, vaan valokehonne tavalla kuunnella. Kun kuuntelette tarkkaan maailmaa ympärillänne, muistatte vähitellen, miten kommunikoidaan kaiken elämän kanssa. Monet "primitiivisistä" ihmisistä ovat nauttineet tästä kommunikoinnista kautta aikain, minkä he muistivat lemurialaisilta esi-isiltään. Kun opitte kommunikoimaan Gaian ekosysteemin näiden osien kanssa, saatte taas tietoisuuden kommunikoida kristallikunnan kanssa.

Sitten kun osaatte kommunikoida kristallien kanssa, olette valmis yhdistämään tietoisuutenne ydin- ja kulmakristallien kanssa, jotta voitte tehdä yhteistyötä uudelleenkalibroidaksenne Gaian perusilmaisutaajuuden. Se on ollut kiinni kolmannen/neljännen ulottuvuuden harhassa Atlantiksen romahtamisesta saakka ja innostunut palaamaan aidon moniulotteisen planeettansa moniulotteiseen valoon ja ehdottomaan rakkauteen.

Kuitenkin ennen kuin puhumme lisää kunnioitetusta tehtävästämme, riemuitkaamme Gaian muuntumisen ykseydessä. Näemme, että pöydille on katettu juhla-ateria, muusikot ovat valmiina soittamaan ja Gaian puhtaan veden pullot ovat valmiina tarjoiltavaksi. Siksi minä, Sanat Kumara, sanon: "Annetaan juhlien alkaa!"

Sandy puhuu:

Sanat Kumaran puhuttua kaikki olivat hiljaa muutaman minuutin, mutta kun musiikki alkoi soida ja tarjoiltiin ruokaa ja juomaa, kaikki alkoivat nauraa, puhua ja pitää hauskaa. Koska aika maan sisäosassa oli hyvin erilaista, minulla ei ole aavistustakaan, miten pitkään söimme, katselimme upeita lemurialaisia tanssijoita ja sitten liityimme heidän joukkoonsa. Sanat Kumara sanoi ikään kuin jotain niin valtavaa, että meidän kaikkien oli sallittava informaation upota tietoisuuteemme.

Käsitys kaiken elämän, maan, ilman, tulen, veden ja eetterin kuuntelemisesta meni niin yli hilseen useimmilla meistä, että melkein sivuutimme sen, mitä hän oli sanonut. Jason ja minä huomasimme kuitenkin, että juodessamme ihanaa lemurialaista lähdevettä, ajattelimme vettä elävänä olentona. Myös syödessämme lemurialaisten rakkaudella kasvattamia tuoreita vihanneksia, otimme hetken kiittääksemme niitä ravintonsa antamisesta meille.

Monien kynttilöiden tuli näytti puhuvan meille lepattaessaan melkein musiikin rytmissä ja ilma mikä oli täynnä musiikkia ja iloista keskustelua, näytti kimaltavan ja säihkyvän kaikkialla ympärillämme. Lisäksi ollessamme maapallon ytimessä, pystyimme tuntemaan jokaisella hengenvedollamme, että myös maaperä jolla kävelimme, oli elävä.

Kun aloimme kuunnella maata, ilmaa, tulta ja vettä, aloimme nähdä eteerisiä elementaaleja, jotka edustivat kaikkia fyysisiä elementtejä ja elivät niissä. Kuitenkin näiden tuntemustemme pohdiskelu katosi pian erinomaisiin keskusteluihin, joita meillä oli ympärillämme olevien kanssa. Lantern oli esitellyt meidät ystävilleen ja meidät kutsuttiin istumaan heidän seuraansa.

Kun olimme aina vain enemmän uusien ystäviemme kanssa, siirryimme hetkeen ja melkein unohdimme, mitä Sanat Kumara oli sanonut. Kun menimme tanssilattialle ja uudet lemurialaisystävämme näyttivät meille joitain heidän tanssejaan, olimme täysin uppoutuneet tuon hetken iloon. Koska ajan mittaaminen oli meille vaikeaa ilman auringon nousemista ja laskemista, meillä ei ollut aavistustakaan, miten pitkään olimme tanssineet, silloin kun lady Gaia nousi seisomaan ja nosti kätensä.

Ikään kuin taianomaisesti kaikki huoneessa lopettivat sen, mitä tekivät, ja keskittivät huomionsa Gaiaan. "Palatkaapa paikoillenne, koska Sanat Kumaralla on lopetusviesti teille." Kaikki palasivat rauhallisesti paikoilleen ja valmistautuivat kunniaan saada toinen lähetys suurelta planeettalogokselta, Sanat Kumaralta.

"Rakkaat maapallon ystävät", Sanat Kumara sanoi äänellä, mikä meni suoraan sydämeemme. "Olen iloinen, että olette kaikki nauttineet kovasti tapaamisestamme. Haluan antaa teille viestin nyt, jotta voitte keskustella siitä uusien elinikäisten ystävienne kanssa. Sitten kun tämän juhla päättyy, lähetän teidät kaikki – lemurialaiset ja atlantislaiset mukaan luettuna – Gaian upean kehon pinnalle.

"Tarvittaessa luon hologrammimuodon niille, jotka tarvitsevat kehoa, mikä sallii teidän sopia sille alueelle, minne lähetän teidät. Varmistan, että teillä on kaikki tarpeellinen elääksenne mukavasti vuoden Gaian pinnalla. Tuon vuoden aikana opitte, miten puhutaan kaikelle elämälle. Kuten olen sanonut aiemmin, elämälle puhumisen on alettava oppimalla kuuntelemaan.

"Aloittakaa yhdestä elementistä kerrallaan, kuten maa, ja sitten ilma, tuli, vesi ja eetteri. Valitkaa itsellenne paras järjestys. Sitten kun olette oppineet kommunikoimaan tietyn elementin kanssa, lisätkää yksi elementti kerallaan. Lopulta muistatte, miten kuunnellaan kaikkea elämää ja puhuntaan ja kommunikoidaan sen kanssa. Kerätkää tässä kohtaa joitain henkilökohtaisia kristalleja ja muodostakaa suhde niiden kanssa – yksi kerrallaan.

"Tuon vuoden lopussa – mikä ei merkitse mitään ykseyden nyt-hetkessä – palaatte tänne ja kalibroimme yhdessä Gaian ydin- ja kulmakristallit. Onko kysymyksiä?"

Huone oli hiljainen. Miten kukaan meistä voisi kyseenalaistaa suuren Sanat Kumaran? Jason ja minä katsoimme toisiamme ja pidimme hiljaa kädestä. Tiesimme, että mitä tahansa tekisimme, tekisimme sen yhdessä.

Gaia keskeytti intiimin hetkemme sanomalla: "Kiitos, rakkaat asukkaani". Käänsimme huomiomme Gaiaan, kun se jatkoi: "Rakas Sanat Kumara ja minä otamme hiljaisuutenne suostumisena tämän tehtävän suorittamiseen. Tiedämme, että te kaikki täytätte onnistuneesti määrätyn tehtävänne.

"Pyydämme teitä keskustelemaan keskenänne, koska tämän on määrä olla ryhmähanke. Jatkakaa sitten juhlaa ja saattakaa loppuun liittonne ykseystietoisuudessa, minkä nopeasti laajennatte planeettatietoisuudeksi."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.5.2014 TAKAISIN LEMURIASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 27.05.2014 18:30

TAKAISIN LEMURIASTA

26.5.2014

AAMUVIESTI

Jason puhuu:

Heräisin sängystämme ihmetellen, oliko koko tapahtuma unta – viidennen ulottuvuuden lentokentän löytäminen, meneminen Gaian ytimeen, osallistuminen lemurialaisten juhlaan ja viestit Arcturuslaiselta, Gaialta ja Sanat Kumaralta.

"Eivät", edelleen puoliunessa oleva Sandy sanoi. "Se ei ollut unta." Sitten hän nousi istumaan, katsoi suoraan silmiini ja sanoi: "Oliko se?"

Halusin vastata hänelle, mutta kuulin mielessäni lauseen, mikä tuntui olevan Sanat Kumaralta, ja juoksin tietokoneelleni.

"Saatko uuden viestin?", kuulin Sandyn unisen äänen. "Kyllä, en voi puhua nyt", vastasin.

Tiesin, että Sandy kunnioittasi toiveitani ja myös auttaisi minua saamaan tolkkua niistä sotkuisista viesteistä, joita olin lisääntyvässä määrin saanut herättyäni. Kytkin tietokoneen pistorasiaan ja käynnistin sen, vilkaistessani postikasaa postiluukkumme edessä.

Mietin, miten paljon postia voisi kerääntyä, kun näin tietokoneen olevan valmis. Juuri kun aloin kirjoittaa, Sandy astui huoneeseen ja sanoi: "Haluaisitko minun kirjoittavan kanavoidessasi viestiä?"

Koska kuulin jo ensimmäisen lauseen mielessäni ja Sandy pystyi kirjoittamaan paljon nopeammin, sanoin kiitollisena: "Kyllä, se olisi upeaa."

Sandy istui välittömästi viereeni, laittoi tietokoneen syliinsä ja sanoi: "Olen valmis."

Koska minun ei tarvinnut kirjoittaa, suljin silmäni ja annoin ensimmäisen lauseen virrata lävitseni. Tietäessäni, että Sandy kirjoitti viestini, pystyin rentoutumaan sanoessani:

"Kun ylösnousemusprosessinne etenee, moniulotteisen ITSENNE myriadit aspektit sulautuvat yhteen, kun monet elämänne lukemattomilla aikajanoilla, lukemattomissa maailmoissa, galakseissa ja ulottuvuuksissa alkavat yhdistyä kuin helminauha. Nämä moniulotteisen ITSENNE aspektit ovat helmiä ja te olette nauha.

"Silloin kun fyysinen maailmanne on liian haastava, moniulotteisen ITSENNE yksi ilmaisu yhdellä aikajanalla on melkein liikaa käsiteltäväksi. Kuitenkin kun enenevästi elätte antautumisen tilassa ja sallitte nyt-hetken ykseyden paljastua jokaisella hengenvedollanne, enemmän ja enemmän ITSENNE aspekteja tulee "linjoille" jatkuvasti laajentuvassa moniulotteisessa tietoisuudessanne.

"ITSENNE aina vain korkeampien ilmaisuulottuvuuksien tiedon ja viisauden myötä, muistatte enemmän antautumisen tilassa elämisestä. Silloin kun elätte antautumisen tilassa, elämä on hologrammielokuvaa, missä olette päähahmo. Tällä hahmolla jota esitätte, lisääntyy viisaus, voima ja rakkaus, kun yhdistytte lisää moniulotteisen ITSENNE jatkuvasti laajentuvaan todellisuuteen.

"Kaikki nämä ITSENNE ilmaisut ovat sen sisällä, mitä ennen piditte "yksittäisenä elämänä". Nyt tiedätte, että jokainen yksittäinen juoni, elämä, tietty inkarnaatio on rikas ja haastava omalla ainutlaatuisella tavallaan. Kun yhdistytte tietoisesti moniulotteisen ITSENNE useampiin ilmaisuihin, saatte taas tietoisen yhteyden niihin myriadeihin maailmoihin, planeettoihin, galakseihin ja ulottuvuuksiin, joihin nämä ITSENNE versiot resonoivat.

"Aina kun hyväksytte moniulotteisen ITSENNE uuden aspektin tietoiseen tajuntaanne, tuo itse tuo mukanaan elämiensä, todellisuuksiensa ja ilmaisujensa koko virran monilla planeetoilla, monissa tähtijärjestelmissä, galakseissa ja ulottuvuuksissa. Jos se ei vielä riitä, teillä on myös rinnakkais- ja vaihtoehtoisia todellisuuksia sekä mahdollisia ja todennäköisiä todellisuuksia, jotka ehkä tapahtuvat tai ovat tapahtumatta. Kaikki nämä elämät tapahtuvat samanaikaisesi ykseyden nyt-hetkessä.

"Jokaisella näistä yksittäisistä ilmaisuista on myriadeja ITSEN ilmaisuja, joka elävät lukemattomissa todellisuuksissa äärettömän potentiaalin kera. Kaikki nämä moniulotteisen ITSENNE ilmaisut ovat yhteydessä toisiinsa. Itse asiassa ne ovat sulautuneet yhteen toistensa kanssa.

"Silloin kun ihmisen ja/tai todellisuuden kaksi aspektia ovat yhdistyneet, ne ovat kytkeytyneet toisiinsa, mutta silloin kun ne sulautuvat yhteen, ne limittyvät. Tuolla limittymisalueella nämä kaksi erilliseltä näyttävää ihmistä, paikkaa tai asiaa ovat yhtä. Kaikki nämä moniulotteisen ITSENNE myriadit todellisuudet ja mahdollisuudet ovat eri ulottuvuuksissa sekä eri muodostumisvaiheissa.

"Kuitenkin vain kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuksia sitoo aika ja erillisyys, mutta viidennen ulottuvuuden kokemukset ovat vapaita aikarasitteesta. Jokainen kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuus on vuorovaikutuksessa mahdollisuuden, alkamisen, tapahtumisen ja loppumisen aikatanssissa. Näiden mahdollisten, alkavien, tapahtuvien ja loppuvien todellisuuksien hahmotetaan tapahtuvan nyt viidennen ulottuvuuden ykseydessä ja sen yli.

"Moniulotteinen ITSENNE voi ilmestyä mihin tahansa todellisuuteen tai poistua siitä pelkästään avaamalla tai sulkemalla ikkunan.

* Kolmannen ulottuvuuden itsenne havaitsee todellisuuden fyysisenä ja peräkkäisajan sitomana.

* Neljännen ulottuvuuden itsenne havaitsee todellisuuden astraalina, missä aika vaihtuu menneisyyden, nykyisyyden tai tulevaisuuden välillä, mutta se on peräkkäistä kullakin aikajanalla.

* Viidennen ulottuvuuden ITSENNE havaitse todellisuuden täynnä valokehoja, jotka ovat vuorovaikutuksessa tässä ja nyt.

* Kuudennen ulottuvuuden ITSENNE havaitsee jokaisen todellisuuden nyt-hetken kaikki olennot ja paikat ydinvalomatriisin perspektiivistä.

* Seitsemännen ulottuvuuden ylisielu-ITSENNE havaitsee samanaikaisesti kaikkien niiden todellisuuksien nyt-hetken, joissa teillä on muoto, olette muoto tai koette muodon, yhtenä "koukeroisena" ja kokonaisena "ilmaisumatriisina".

* Kahdeksannen ja ylempien ulottuvuuksien ITSENNE ei ole enää sidottu muotoon ja se on puhtaana tietoisuutena, Lähteeseen palaamisen eri vaiheissa. Kaikki todellisuudet havaitaan energiakenttinä, joihin vaikutatte ehdottomalla rakkausvoimallanne.

"Samaan aikaan kolmannen ulottuvuuden ilmaisuillanne on vaikeuksia kokea edes yhtä todellisuutta kerralla. Miten fyysinen itsenne pystyy yhdistymään näiden lukemattomien todellisuuksien myriadeihin vaiheisiin ja ymmärtämään niitä? Tämä ymmärrys liittyy siihen, miten tallennatte informaatiota aivoihin, mitkä toimivat paljon samaan tapaan kuin tietokone.

"Muistatteko, miten varhaisempien tietokoneiden informaatiomäärä oli pieni ja rajattu? Teidän täytyi tulostaa informaatiota tai tallentaa sitä disketeille, jottei tietokone ylikuormittuisi. Kaikki nämä kopiot ja/tai disketit olivat kolmatta ulottuvuutta ja kaikki olivat erillään.

"Jokainen informaatiodisketti oli varastoitava fyysiseen paikkaan ja luokiteltava, jotta voitte löytää sen, silloin kun halusitte päästä käsiksi tuohon informaatioon. Jos unohditte, minne olitte tallentaneet tuon informaation, sitä oli erittäin vaikea hakea. Joskus teidän täytyi käydä läpi kaikki disketit ja/tai tulostetut kopiot löytääksenne, mitä tarvitsitte.

"Tämän päivän tietokoneillanne on paljon enemmän tallennustilaa. Lisäksi, jos ette ole hyvä organisoimaan, voitte hakea mitä tahansa informaatiota kirjoittamalla hakusanan tietokoneen oikeaan yläkulmaan. Nykypäivän tietokone ei ainoastaan tallenna paljon enemmän informaatiota, vaan se pystyy tallentamaan myös äärettömän informaatiomäärän laittamalla sen "pilveen".

"Pilvi on valtava, ylittää mielikuvituksenne ja kaikki sinne tallennettu informaatio sekoittuu muun informaation kanssa. Voitte löytää helposti oman informaationne kirjoittamalla sen otsikon tietokoneelle tai muulle "älylaitteelle". Pilvi säilyttää kaikkien anonymiteetin, tyydyttää kaikkien tarpeet ja sen versio päivitetään automaattisesti.

"Moniulotteinen mielenne toimii paljolti pilven tapaan. Aivan kuten monet yksilöt kerääntyivät luomaan pilvi-tallennustavan, monet yksilöt moniulotteisessa ITSESSÄNNE toimivat yhdessä kerätäkseen kaiken informaation äärettömän, moniulotteisen ITSENNE kaikista ilmaisuista teidän pilviversioonne, mikä on moniulotteinen mieli.

"Voitte pitää moniulotteista mieltä nyt-hetken pilvenä, missä kaikki informaatio on tallennettuna ilmentymättömällä tavalla. Silloin kun pääsette käsiksi moniulotteisen mielenne pilveen, pääsette käsiksi kaikkeen henkilökohtaiseen ja kollektiiviseen informaatioon kaikissa todellisuuksissanne. Kaikki jakavat tämän pilven/moniulotteisen mielen, kun se resonoi viidenteen ulottuvuuteen, mikä on ajan ja/tai erillisyyden ulkopuolella.

"Emme mainosta uutta teknologiaa. Muistutamme teille, että teknologianne heijastaa sitä, miten monet ihmiset muistavat, että on paikka, minne kaikki on aina tallennettuna. Tämä paikka on oma moniulotteinen mielenne. Kun henkilökohtainen tietoisuutenne laajenee sisältämään moniulotteisen tietoisuuden, kolmannen/neljännen ulottuvuuden aivot laajentuvat sisältämään moniulotteisen mielen.

"Moniulotteinen mieli elää ykseystietoisuudessa ITSENNE kaikkien myriadien ilmaisujen sekä kaiken elämän kanssa. Kun muistatte pääsyn moniulotteiseen mieleen, voitte saada vastaukset kaikkeen, mitä olette koskaan kokeneet missä tahansa todellisuudessa ja missä tahansa ITSENNE moniulotteisessa versiossa.

"Haasteenne on päästää irti kolmannen ulottuvuuden ajatuksista ja tunteista, jotka sitovat teidät kolmannen ulottuvuuden ajatteluun. Kysytte ehkä: "Päästänkö ensin irti 3D-ajatuksistani vai 3D-tunteistani?" Vastaus tähän kysymykseen on: "Kaikki joko/tai-ajattelu sitoo teidät kolmannen ulottuvuuden aivoihin."

"Ajatukset ja tunteet ovat vuorovaikutuksessa jatkuvassa luomis- ja ilmentämistanssissa. Kun muistatte, että ajatukset ja tunteet ovat tietoisuustilanne ilmaisua, tulee aina vain helpommaksi kalibroitua kuuntelemaan kommunikoivan ITSENNE taajuutta.

"Silloin kun muistatte, miten kuunnellaan kaikkia ITSENNE taajuuksia, muistatte, miten kuunnellaan kaikkia elämän taajuuksia ympärillänne. Esimerkiksi jos pystytte kuuntelemaan omaa viidennen ulottuvuuden ITSEÄNNE, pystytte kommunikoimaan viidennen ulottuvuuden elementaalien kanssa. Silloin kun kuuntelette neljännen ulottuvuuden tunteitanne, olette kykenevämpi kuulemaan ympärillänne olevien kasvien ja eläinten auraa. Sitten voitte helpommin siirtyä viidennen ulottuvuuden tietoisuuteenne.

"Modernille ihmiselle ei ole helppo tehtävä sallia kolibrin kertoa, miksi se valitsi tuon kukan, tai kuunnella kukkaa, minkä kolibri valitsi. Havaitsette ehkä, että on helpompaa aloittaa kommunikointi kaiken elämän kanssa, moniulotteisen mielenne viidennen ulottuvuuden ykseystietoisuuden kautta. Voitte aloittaa neljännen ulottuvuuden meditoinneistanne ja unistanne, mikä auttaa teitä muistamaan, miten kommunikoidaan kaiken elämän kanssa.

"Mikä tahansa tietoisuustilanne on, muistakaa, että suurin johtaja on kaikkien johtamiensa palvelija. Kun kuljette alueillanne, älkää nähkö, miten jokainen alue on erilainen. Oivaltakaa sen sijaan, miten Gaian kauniin kehon kaikki alueet ovat yhdistyneet sen olemuksen ykseydessä.

"Kädet, jalat, ääni, kuulo, näkö, ruuansulatus, hengitys, ajattelu, tunteminen jne. näyttävät erillisiltä, mutta ne ovat kaikki teidän osianne. Samalla tavalla kaikki eri alueet, joilla käytte, joiden kanssa kommunikoitte ja joita siunaatte ja muunnatte, ovat Gaian ykseyden osia."

"Eri alueet, joilla käytte?", Sandy sanoi tyynen innostuneesti. "Voimmeko aloittaa merestä?"

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit