Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

29.6.2019 KIITOLLISUUS HARJOITUKSENA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.07.2019 15:47

KIITOLLISUUS HARJOITUKSENA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
29.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ajattelemme usein kiitollisuutta tunteena, jota koetaan vain inspiroituneena. Tuntuu helposti valheelliselta yrittää tehdä kiitollisuusluetteloa ollessaan samalla myös vähän tyytymätön maailmaan. Haluan sinun miettivän uudestaan, mitä kiitollisuus on. Yritä käyttää sitä harjoituksena tunteen sijasta.

Jokaisessa harjoituksessa on hyviä päiviä ja huonoja päiviä. Pianonsoitto, jooga, meditointi, juokseminen – joskus se kulkee helposti, ja joskus vain puskemme sen läpi. Mutta jos teemme sitä vain silloin, kun se on helppoa, emme ehkä tule koskaan paremmaksi. Päivittäinen harjoittelu tapahtuu päivittäin, ei vain silloin, kun siltä tuntuu. Miksi emme tekisi samaa kiitollisuuden kanssa?

Kuten useimmilla jossain etuoikeutetussa kulttuurissa, minulla oli tapana valittaa paljon. Vanhemmat työtoverit kehottivat minua olemaan kiitollinen siitä, mitä minulla oli. Ei ketään voi käskeä tuntemaan jotain – homma ei toimi niin. Mutta oikeastaan se on enemmän mielen asia kuin tunne … ensin. Muuttamalla säännöllisesti ajattelutapaansa ajattelee lopulta rauhallisempia ajatuksia, ja sitten tunteet seuraavat. Kiitollisuus avaa sydäntä, kun sitä harjoitetaan päivittäin. Se on oikopolku korkeampaan värähtelyyn.

Jos käytät mediaa antamaan tietoja elämästäsi, ei ole paljon, mistä olla kiitollinen. Muista aina, että on taloudellisesti kannattavaa pitää meitä tyytymättöminä ja jakautuneina. Siinä ei ole yksinkertaisesti rahaa, että ihmiset ovat tyytyväisiä itseensä tai siihen, mitä heillä on. Inhimillinen yhteys tyydyttää useimmat tarpeet (todellinen yhteys, ei pinnallinen seurustelu), joten meidän pitäminen jakautuneena, eristäytyneenä ja pelokkaana on hyvä bisnes. Etsi sivustoja, jotka lähettävät sinulle päivittäin hyviä uutisia tasapainottamaan standardijuttuja.

Tämän matkan aloittamiseksi sinun kannattaa kutistaa fokuksesi vain SINUUN. Ei maailman uutisia, ei paikallispolitiikkaa, ei edes henkilökohtaisia suhteita – vain sinä. Ei myöskään sinua verrattuna johonkin toiseen. Ei ole "enemmän kuin" tai "vähemmän kuin", jos ei vertailla. Aloita tästä. Aloita perustarpeistasi fyysisenä olentona. Se voisi mennä näin: "Olen kiitollinen, että minulla on ruokaa syötävänä. Olen kiitollinen juoksevasta vedestä, jossa kylpeä. Olen kiitollinen kodistani, joka antaa minulle suojan säätä vastaan." Ja niin edelleen. Luettele ainakin viisi asiaa per kategoria.

Laajenna seuraavaksi vähän perspektiiviä luontoon. "Olen kiitollinen lämpimästä auringosta kasvoillani. Olen kiitollinen tuntiessani ruohon jalkojeni alla. Olen kiitollinen eläimistä, joita näen ja joiden kanssa jaan kotini." Luettele taas ainakin viisi asiaa. Siirry sitten suhteisiin, vanhoihin tai nykyisiin. "Olen kiitollinen rakastavasta äidistäni. Olen kiitollinen kaikesta, mitä suhteeni opettaa minulle. Olen kiitollinen ystävieni tuesta." Voit ottaa mukaan myös "asioita" … "Olen kiitollinen tästä kauniista puserosta. Olen kiitollinen tästä uskomattomasta kirjasta."

Sitten kun nämä luettelot tulevat helposti, kasvata tilannetta kiitollisuudesta arvostukseen. Arvostus on vähän voimaantuneempaa. Aloita kiitollisuudesta, ja muuta sitten sanoja nähdäksesi, miltä se tuntuu. Sitten kun pystyt todella arvostamaan omaa elämääsi, voit laajentaa sen ulkopuolelle. Pidä fokuksesi kapeana ensin. Löydä itsestäsi ja omasta elämästäsi arvostettavia asioita.

Pieni ansa tarkkailtavaksi: älä sekoita kiitollisuutta ammattiuhrina olemiseen. "Olen kiitollinen, että ______ (lisää näkymätön olento tähän) huolehtii minusta. Olen kiitollinen _____ :sta (lisää poliittinen ehdokas tähän), koska hän pelastaa maailman." Kiitollisuuteen liittyy jonkin tason henkilökohtaista vastuuta ja voimaantumista. Pointtina on panna merkille omassa elämässäsi asioita, jotka ovat melko uskomattomia juuri sellaisina, kuin ne ovat. Kiitollisuus tuo sinut läsnäolevaan hetkeen, tämänhetkiseen omaan elämääsi.

Suosittelen tekemään luettelon kaksi kertaa päivässä, aamulla ja ennen nukkumaanmenoa. Joillekin teistä on parempi päiväkirja, toisille luettelo mielessä. Tee siitä osa rutiiniasi. Itse teen luettelon mielessä herätessäni aamulla ja sammutettuani valon illalla nukkumaan mennessä. Jos sinulla on kumppani, jota arvostat, sano kiitollisuutesi ääneen. Päivän aikana tee luettelo mielessä siitä, mikä on hämmästyttävää, kun asioita tulee esiin. Se voi olla mitä tahansa … herkullinen lounas jonka juuri söit, tai jotain kivaa mitä työtoveri sanoi.

Samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa. Kun siirrät vähitellen ajatuksesi sydänpohjaiseen tilaan, löydät toisia, jotka tekevät samoin. Sinulla alkaa olla enimmäkseen mukavampaa elämässäsi. Ja on ehdottomasti totta, että muutamme maailmaa sisältä käsin. Oman värähtelysi nostaminen nostaa koko planeettaa. Kiitollisuus on varteenotettava harjoitus.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

6.7.2019 TUOMITSEMATTOMUUSPÄIVÄ ON LÄHELLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 13.07.2019 09:12

TUOMITSEMATTOMUUSPÄIVÄ ON LÄHELLÄ

6.7.2019

Tämä ykseystietoisuusjuttu on tuonut mukanaan mielenkiintoisia seuraamuksia. Jos tunnet uusia ja epätavallisia asioita, se et ehkä ole sinä, jonka tunnet. Kun yhdistämme tietoisuuden, se tapahtuu kaikkien asioiden kanssa, ei vain kaikkien ihmisten. Ikään kuin kaikkien ihmisten tunteminen ei olisi riittävän pakahduttavaa.

Minulla on ollut selkeä side kollektiivitietoisuuteen, mistä olen ollut tietoinen ainakin 20 vuotta. Olen kehittänyt selviytymistaitoja siihen, ja pystyn tavallisesti erottamaan, milloin jokin tunne on minun tai vain väreilyä kentässä. Tällä viikolla koin todellisen yhteyden Gaiaan. Tiedän, että toisilla on maayhteys luonnostaan, mutta tämä oli uutta minulle.

Puolitoista päivää minusta tuntui kuin hevoselta ennen myrskyä. Suurta ahdistusta. Tarkistin jatkuvasti ihmisverkkoja, mutta niissä oli tyyntä. Sitten Kaliforniassa oli maanjäristys voimakkuudeltaan 6.4, ja minusta tuntui yhtäkkiä paremmalta. Jännite ja ahdistus menivät ohi maan järistyä. Ahdistus ei ole tavanomaista minulle. Gaian tunteminen ei ole tavanomaista minulle. Minulla ei ole taitosettiä tähän. Taitaa olla aika hankkia niitä.

Mysteerikoulut opettavat, että koko fyysinen todellisuutemme on vain yksi "asia". Tästä syystä monet traditiot opettavat meitä kunnioittamaan luontoa. Koko luonto on yhtä fyysisen kehomme kanssa. Siinä on tolkkua, että tuntisin Gaian – se on vain uutta minulle. Tunnen muita planeettaliikkeitä, joten en ole varma, miksi Maan pitäisi olla erilainen. Ymmärrän sen mentaalisesti, mutta minun täytyy kuitenkin kehittää taitosettiä. Ei ole koskaan tylsää hetkeä.

Kun meistä tulee tietoisemmin yhdistyneitä, voimme haluta vain parasta kaikelle, koska ei ole enää meitä ja heitä. Ongelmana on, että koko maailma pyörii jaottelun ympärillä – politiikka, uskonto, kansallisuus, rotu, talous, sukupuoli jne. Uskomusten jaottelua, ja uskomukset ovat vain ajatuksia. Tutki ajatuksiasi säännöllisesti, jotta sinulla ei ole yhtä suurta houkutusta uskoa kaikkea, mitä ajattelet.

Toinen uusi asia minulle on kaikesta tuomitsemisesta luopuminen. En kasvanut tuomitsemisen ympäröimänä, enkä ole koskaan käyttänyt kovin paljon aikaa siihen. Mutta minulla on melkoisesti uhrimentaliteettia kahlattavana läpi, ja siihen sisältyy syyttelyä ja näin ollen tuomitsemista. Hiljattain minusta on tuntunut todella kamalalta, kun ajattelen pahaa jostain toisesta. Se tuo kyyneleet silmiini. Tunnen todella sen tuomitsemisen painon, jonka ohi kuljen. Niinpä itken, sitten pyydän häneltä anteeksi, sitten kiitän häntä parhaansa tekemisestä ja sitten voin antaa sen mennä.

Teille jotka ette tunne minua: puhun ajatuksista, en sanoista. Minulle opetettiin, että jos et voi sanoa mitään kivaa, älä sano mitään. Minusta se ei ole epäoikeudenmukaista – se pyytää vain, että harkitsen sanojani, ennen kuin jaan ne maailman kanssa. En myöskään vatvo tuomitsemista päässäni, mutta sitä kulkee läpi aika ajoin. Siis periaatteessa en pysty edes ajattelemaan paskamaisia asioita ilman, että se ravistelee minut kyyneliin. Uutta taitosettiä tarvitaan.

Muista, että tuomitsemisen ja erottelukyvyn/arvostelukyvyn välillä on merkittävä ero. En kehota heittämään maalaisjärkeä pois siksi, että olemme kaikki yhtä. Ego ja näin henkilökohtainen vapaa valintamme on edelleen kovasti käytössä. Kun näen kodittoman huumeidenkäyttäjän, voin kunnioittaa hänen polkuaan ja lähettää hänelle siunauksia, mutta en ota häntä sisäpiiriini. Tuomitseminen on sitä, että ajattelee jonkun elävän omaa polkuaan väärin. Erottelukyvyssä on kyse oman polkunsa elämisestä parhaan kykynsä mukaan. Periaatteessa erottelukyky on omista asioistaan huolehtimista.

Kyllä, on ihmisiä, jotka käyttävät vapaata tahtoaan tuskan aiheuttamiseen toisille. He eivät ole vain hereillä vielä. Jos et pysty herättämään heitä olemalla rakastava esimerkki, se ei ehkä ole sinun tehtäväsi. Minun täytyy pysyä ulkona aktivismista, koska en pysty yksinkertaisesti tekemään sitä rakkaudella. Vihaa herää vähän liian luonnostaan minulla, joten teen paljon enemmän hyvää kokonaisuuden kannalta pysymällä omassa keskuksessani. Sinä saatat olla erilainen. Se on koko pointti. Olemme kaikki erilaisia ja ainutlaatuisen arvokkaita. Ei ole yhtä oikeaa tietä.

Olemme kaikki tunteneet sen painon, kun joku tuomitsee meidät, sanoilla tai ilman sanoja. On syvältä olla sen vastaanottaja, ja olen varma, että siksi se osuu minuun niin kovaa. Treenaamme kaikki telepatiaa, joka on ajatustemme kaiken sonnan täydellistä paljastumista. Olen vuosikausia siivonnut mieltäni, mutta mentaalisessa mestaruudessa on aina työtä.

Kun palaamme ykseystietoisuuteen, egon erillisyysverho haihtuu. Pian siirrymme oikeasta ja väärästä enemmän- ja vähemmän-heränneisiin. Sen jälkeen enemmän-heränneet kannustavat vähemmän-heränneitä jatkaakseen omaa täysivaltaisuuttaan kohti. Vähemmän tuomitsemista, enemmän kannustamista. Tuomitsemattomuuspäivä on käsillä.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

11.7.2019 TUNTEMINEN, RYPEMINEN JA KIELTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 17.07.2019 17:46

TUNTEMINEN, RYPEMINEN JA KIELTÄMINEN

11.7.2019

Olen kuullut monien opettajien puhuvan tarpeesta tuntea se, mitä tulee esiin. Tavallisesti, joskus seuraavassa hengenvedossa, he kehottavat meitä muuttamaan todellisuutemme korkeampiin tiloihin. Se voi olla hämmentävää, silloinkin kun tietää täsmälleen, mistä he puhuvat. Siis kumpaa se on: tuntea vai muuttaa? Kumpaakin itse asiassa. Minäpä koetan selittää.

Tuntemisen torjuminen on vain kieltämistä. Tämänhetkinen fraasi on "henkinen ohittaminen". Se ei koskaan toimi. Tavallisesti tunteet sullotaan vain syvälle ja ne purskahtavat esiin pahimmalla hetkellä. Tai pahempaa, nämä tunteet joita ei ole tunnettu, voivat aiheuttaa fyysisiä sairauksia. Kukaan ei halua sitä. Meillä kaikilla on epämiellyttäviä hetkiä, vaikka kuinka yrittäisimme välttää niitä. Negatiivisia ajatuksia ja tunteita vain tulee. Ne eivät ole merkki epäonnistumisesta.

Rypeminen on tarinan liittämistä ajatukseen tai tunteeseen, mikä jatkaa sitä. Kiinnittyminen on samaistumista tuohon ajatukseen tai tunteeseen. Et ole ajatustesi ja tunteidesi summa, vaikka ne olisivat kuinka voimakkaita. Sinun ei tarvitse pysyä tuossa itse aiheutetussa piinassa ohikulkevaa hetkeä kauempaa. Kyllä, sinun täytyy tietoisesti tunnustaa tuo tunne, mutta sinun ei tarvitse uskoa sitä tarinaa, jonka olet rakentanut sen ympärille. "Päästä irti siitä" ei merkitse "älä tunne sitä" – se merkitsee vain, että päästää irti tuosta tarinasta. On okei jatkaa eteenpäin.

Todellinen taito tässä on olla silminnäkijä kiinnittymättä. Tunne tuo tunne tulematta siksi. Ajattele tuo ajatus uskomatta, että se on totta. Näe elämäsi itse keksimäsi tarinan rajoittamatta.

Viime kädessä on kyse tiedostamisesta. Tunteiden tiedostamisesta, kun niitä herää. Ajatusten tiedostamisesta, kun niitä kulkee ohi. Sen tiedostamisesta, että sekä ajatukset että tunteet ovat kokemus, joka sinulla on, eivät sinun määritelmäsi. On todellista mestaruutta kyetä näkemään omat ajatuksensa ja tunteensa tulematta niiksi. Voi olla ensin kamalaa antaa tunteiden vyöryä kehonsa läpi ilman tarinaa. (Kontrollifriikit, varokaa!) Siitä tulee helpompaa harjoituksen myötä.

Tässä kohtaa energiasi muuttuminen tulee mukaan. Tunnustettuasi täysin, miten paskalta sinusta tuntuu, mene tekemään jotain, mikä estää sinua rypemästä siinä. Ota kylpy, mene kävelylle, lue kirjaa – mitä tahansa. Salli itsesi muuttua. Jos käyt läpi helvettiä, jatkaa eteenpäin. Näe se ja ole täysin tietoinen siitä, mutta jatka eteenpäin. Ei ole tarvetta paikallistaa, missä on ankeaa. Sanon tavallisesti itselleni: "Vau, tämä on syvältä. En ole itkenyt tällä tavalla ikuisuuksiin. Päästän varmaan irti jostain. Nyt kun itkeminen on itketty, mitä on seuraavaksi?" Tunnen sen täysin, mutta annan itseni liikkua.

Kun kehitämme näitä selviytymistaitoja, pohjanoteerauksia on vähemmän ja ne ovat lyhyempiä. Nopein tie ulos on suoraan läpi. Monet ihmiset käyttävät paljon aikaa ja energiaa välttääkseen negatiivisia tunteita, ja ne ovat itse asiassa melko nopeita, jos sukeltaa suoraan sisään. Toiset haaskaavat aikaa kaiken sen keskellä ja samaistuvat tarinaan, joka vahvistaa tuota tunnetta. Tietoisuus. Ole ajatustesi ja tunteidesi silminnäkijä kiinnittymättä.

Ja lankeamme kaikki johonkin tarinaan joskus. Itsesi sättimisen sijasta sano: "Vau! Hetken oikeasti uskoin tuon! Miten hassua!" Ole lempeä itsellesi tässä prosessissa. Yhteiskuntaa ei ole koskaan suunnattu introspektioon ja tarkkailemiseen. Mustatko, miten sinun täytyi lapsena pyytää anteeksi toiselta lapselta, kun loukkasit hänen tunteitaan? Minä ainakin muistan. Meille kaikille on opetettu, että jonkun tarinan loukkaamista on vältettävä. Silminnäkeminen on uusi ajatus useimmille.

Meillä on taipumusta nähdä epämiellyttävät ajatukset ja tunteet epäonnistumisena, mutta meillä kaikilla on niitä. Jos tarvitset tavan mitata edistymistä, tässä on kaksi:
1) Missä vietät valtaosan ajastasi?
2) Miten nopeasti toivut pudottuasi kuoppaan?

Itse olin ennen suurimman osan ajastani vihainen, mutta nyt minulla on useimmiten rauha. Olin ennen päivätolkulla masentunut, sitten sitä kesti tunteja ja nyt tavallisesti minuutteja. Putoan edelleen, kuten me kaikki, mutta en enää jää sinne. Edistystä.

Älä suunnittele jättää kaikkea negatiivisuutta taaksesi. Pyri sen sijaan edistymään omassa itsemestaruudessasi. Tunne se, ja anna sen kulkea lävitsesi kiinnittymättä. Ole silminnäkijä olemisellesi ja jatka eteenpäin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.7.2019 VAIN HUVIN VUOKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 22.07.2019 15:52

VAIN HUVIN VUOKSI

20.7.2019

Pimennykset ovat saaneet meidät kaikki päästään pyörälle. Saan jatkuvasti tätä opastusta: "Rentoudu. Tajusimme tämän." Olen silti vastuussa siitä, että pysyn kurssissa ja poissa pelosta. Ja pelko on kolkutellut … Kieltäydyn vain avaamasta. Joka tapauksessa, kirjoitin työpaikkasadun monta vuotta sitten ja törmäsin juuri siihen. Lähetän sen sinulle siinä toivossa, että se tuo päivääsi vähän huumoria. Pidä elämä kevyenä tällä hetkellä, ja anna maailman ympärilläsi liikkua. Nauti!

Olipa kerran nuori ja idealistinen lentoyhtiöjohtaja nimeltään Sir CC. Sir CC uskoi, että lentoliikenteessä voitaisiin tehdä vallankumous oikealla teknologialla ja ohjelmistolla. Yhtenä päivänä joku jolla oli voimakas saksalainen aksentti, kertoi Sir CC:lle lentojen huippusuunnittelujärjestelmästä nimeltään LIDO, joka säästi rahaa kaikille sitä käyttäville. LIDO oli taianomainen ohjelmisto, joka sai lentokoneet kuluttamaan vähemmän polttoainetta ja poisti vaatimuksen käyttää Yhdysvaltain ilmailuhallinnon virallistamia lennonvalmistelijoita.

Sir CC oli hyvin tyytyväinen kuullessaan tästä taianomaisesta järjestelmästä ja pyrki ottamaan sen välittömästi käyttöön. Valitettavasti Aero Azul kieltäytyi hyväksymästä hänen tarinaansa, ja pian sen jälkeen Sir CC matkusti lähteen kokeilemaan onneaan toisessa lentoyhtiössä, Front-n-Rearissa, joka oli epätoivoisesti teknologiakehityksen tarpeessa. Tässä uudessa lentoyhtiössä Sir CC alkoi kolmessa kuukaudessa kertoa ihmisille tämän LIDON taiasta, koska hän oli hyvin innostunut näkemään uuden työnantajansa johtavan lentoalaa.

Mutta vaikka Sir CC uskoi hyvin syvästi LIDON taikaan, muut yhtiössä halusivat nähdä vertailuja, käyriä ja taulukoita, jotka todistavat LIDON voiman. Tämä oli pelottava tehtävä, mutta onneksi Sir CC:llä oli luotettava apulainen nimeltään Mariseva Kettu, joka voisi tehdä kaiken jalkatyön tässä projektissa. Hänen nimensä oli vähän harhaanjohtava, sillä vaikka hänen arvonsa muistuttivat ketun arvoja, hän näytti enemmänkin vihaiselta ilkikuriselta haltialta. Kettu epäröi ensin, koska hän ei pitänyt ylimääräisestä työstä, mutta hänestä tuli melko innokas, koska tutkimus vaati täysin ilmaista matkaa Saksaan. Pian Kettu oli yhtä lumoutunut LIDOSTA kuin Sir CC, ja hän laati suunnitelman sen tuomisesta Front-n-Reariin ja samalla oman ammatillisen horisonttinsa laajentamisesta.

Ensin Kettu järjesti vertailuja muihin lennonsuunnittelujärjestelmiin ja kutsui lennonvalmistelijoita erilaisiin esittelyihin. Aina kun joku lennonvalmistelija esitti kysymyksen LIDOSTA, Kettu sanoi, ettei tämä vain ymmärtänyt, miten taianomainen LIDO on. Sitten Kettu laski, että Front-n-Rear säästäisi 9 miljoonaa dollaria vuodessa käyttämällä sitä. Kun lennonvalmistelijat osoittivat sen mahdottomaksi, Kettu sanoi, etteivät he ymmärtäneet niin monimutkaisia laskelmia. Sitten Kettu kertoi kaikille, jotka epäilivät LIDOA, ettei hän voinut henkilökohtaisesti ajatella mitään parempaa lennonvalmistelijoiden, lentäjien ja taloudellisen tuloksen kannalta. Kun lennonvalmistelijat sanoivat, ettei se ollut käyttäjäystävällinen ja heiltä meni paperitöihin viisi kertaa kauemmin, Kettu sanoi heidän olevan vain muutosvastarintaisia.

Johtajat olivat niin vaikuttuneita Ketun kaaviosta ja taulukoista ja pienentyneistä kustannusluvuista, että he suostuivat ottamaan LIDON Front-n-Reariin. Pian sen jälkeen LIDO palkkasi Ketun myymään tuotettaan muille lentoyhtiöille, ja Front-n-Rear piti sitä lisätodisteena Ketun täydellisestä uskosta tähän järjestelmään. Tähän päivään mennessä kukaan ei tiedä varmasti, mitkä Ketun motiivit olivat, mutta ottaen huomioon hänen persoonallisuutensa ja arvonsa, epäillään, että tämä liike oli "paras Ketulle" ja luultavasti hyvin kannattava.

Sir CC oli hurmioitunut. Hän oli lopultakin onnistunut tuomaan LIDON pieneen lentoyhtiöönsä, näin saattaen Front-n-Rearin askeleen lähemmäs teknologiakehityksen huippua. Mutta kaikki ei ollut hyvin Front-n-Rearin aloittaessa siirtymisen LIDOON. Lennonvalmistelijat osoittivat jatkuvasti ongelmia. Ohjelmisto ei ollut yhteensopiva muiden järjestelmien ja osastojen kanssa. Lennonjohto kieltäytyi päästämästä Front-n-Rearia lentämään taianomaisilla suunnitelmillaan, piittaamatta kaikista heidän säännöistään.

Sir CC oli lannistunut ja alkoi epäillä LIDON taikaa. Mutta sitten hän ajatteli taas sitä riemuntunnetta, joka hänellä oli "saksalaisaksenttisen" miehen kertoessa hänelle tästä järjestelmästä, ja hän muisti, miten paljon energiaa ja uskoa hän oli panostanut tähän tehtävään. Niinpä Sir CC ympäröi itsensä nopeasti miellyttävillä ihmisillä, jotka tukivat häntä visiossa taianomaisesta ohjelmistosta, ja painoi eteenpäin.

Lennonvalmistelijoiden täytyi lopulta tulla ainoaan loogiseen johtopäätökseen: jonkun heistä on täytynyt huomaamattaan rikkoa peili ja tuomita koko ryhmä seitsenvuotiseen sopimukseen LIDON kanssa.

Osa 2

Nämä olivat synkkiä ja vaarallisia aikoja Front-n-Rear -lentoyhtiössä. LIDO-järjestelmän käyttöönotto aiheutti monia lentojen viivästymisiä ja syvää masennusta koko lento-operaatio-osastolla. Lennonvalmistelijoiden kuultiin kuiskaavan hiljaa tyyneysrukousta: "Herra, anna meille mielen tyyneyttä hyväksyä se, mitä ei voi muuttaa, rohkeutta muuttaa se, minkä voi muuttaa, ja viisautta tietää niiden ero."

Viisaimmat lennonvalmistelijat pyrkivät tosiaankin tyynesti hyväksymään LIDON, sillä päätös ei selvästikään ollut heidän käsissään ja päätösvallassaan. Muutama kohtalaisen viisas lennonvalmistelija yritti varoittaa eri johtajia ja päälliköitä LIDON epäkohdista, mutta he kohtasivat nopeasti saman "muutos on vaikeaa" -mantran ja heidät sivuutettiin pian. Oli vain yksi lennonvalmistelija, Näppärä Tulokas, joka sinnikkäästi piti totuutta esillä kauan sen yli, kuin oli järkevää.

Näppärä kärsi vakavasta vaivasta nimeltään filo-psyko-ahtauma, joka yhdessä hänen tavattoman runsaan maalaisjärkensä kanssa johti melkein jatkuvaan hämmennykseen esimiestensä toimista ja pakkomielteiseen haluun ymmärtää, miten he saattoivat päätyä niin naurettaviin päätöksiin. Muut lennonvalmistelijat hyväksyivät hänet armollisesti osaksi ryhmää, vaikka muutama oli vakavasti sitä mieltä, että hänellä oli liian laaja maailmankatsomus ja hänen ymmärryksensä työpaikan oikeasta järjestyksestä oli liian pieni. Mutta tämä LIDO-juttu oli Näppärälle pakkomielle, ja se piti hänet työn touhussa ja poissa tieltä, joten kukaan ei vastustanut kovin paljoa.

Näppärä nautti käyttäytymismallien löytämisestä, ja tämä LIDO-fiasko muistutti häntä eräästä tilanteesta monta vuotta sitten läheisessä kuningaskunnassa, jossa eräälle keisarille myytiin taianomaisia huippudesignvaatteita. Joko valmistusprosessin huonolaatuisen taian tai todella hyvän tyhjän myymisen vuoksi, keisari päätyi patsastelemaan syntymäasussaan. On toinen juttu, miksi hän ei huomannut viileyttä. Näppärä ei voinut kuin ihmetellä, oliko kyseisellä räätälillä myös voimakas saksalainen aksentti, vai oliko hän kaukaista sukua Marisevalle Ketulle, koska he olivat kumpikin tärkeitä vaikuttajia LIDON hankkimisessa Front-n-Reariin. Tämä oli melko suuri palapeli jopa hänen ylianalyyttisen mielensä käsiteltäväksi, ja lopulta hänen täytyi etsiä asiantuntija-apua.

Hänen matkansa syvempään ymmärrykseen alkoi Yritysahneuden Pahahengestä. Näppärä kysyi Pahahengeltä, mikä voisi riivata nuorta ja kunnianhimoista päällikköä niin, että hän korvaisi toimivan järjestelmän lähes laittomalla ja hyvin toimimattomalla järjestelmällä, joka perustuu vain älyttömien tulosten lupaamiseen. Pahahenki vastasi jokseenkin alentuvalla äänellä: "Typerä tyttö! Vastaus on taulukoissa ja käyrissä … Numerot osoittavat, että se säästää yritykselle rahaa! Raha on ainoa järkevä perusta mille tahansa päätökselle."

Näppärä oli pohtinut ihmispsykologiaa kyllästymiseen saakka ja tiesi, että jos ihmisillä ei ollut kunnon työkaluja tehtävänsä suorittamiseen, teoreettiset kustannussäästöt olivat kyseenalaisia, ja hän tiedusteli kohteliaasti Pahahengeltä tästä asiasta. Pahahenki vastasi: "Ei ole minun huoleni, mikä toimii tai ei toimi. Numerot ovat ainoa perusta, johon nojaan, ja voitto osakkeenomistajille on ainoa tavoitteeni. Sinun pitäisi olla kiitollinen! Ainoastaan minun ahneuteni vuoksi meillä on varaa maksaa surkeat palkkanne!" Näppärä tunsi Pahahengen kärsivällisyyden olevan vähissä ja päätti lähteä, ennen kuin palkkavähennyksistä voitaisiin puhua.

Vaikka Yritysahneuden Pahahengellä oli kamalan kieroutunut näkemys maailmasta, se oli silti hyvin karmiva kohtaaminen. Näppärä käytti muutaman hetken tarkistaakseen, että hänen yhteytensä olivat vähän tasapainoisempia ja lupasi itselleen, ettei koskaan pitäisi ahneutta järkevänä tekosyynä tehdä jotain, erityisesti vaikuttaa haitallisesti ryhmään ihmisiä, jotka halusivat vain tehdä työnsä. Arvioituaan tuota kohtaamista Näppärä päätti, että Pahahengen havainto maailmasta oli kylmä ja eloton ja ihmiset joiden kanssa hän työskenteli, eivät olleet sitä (vaihtelevassa määrin), ja palapelissä täytyi olla enemmän kuin tämä. Hän tarvitsi näkemystä huonojen päätösten intohimoisemmasta, inhimillisestä puolesta …

Samaan aikaan Front-n-Rearissa Sir CC eli keskellä LIDO-myllerrystä. Kun useammat ja useammat ihmiset huomasivat tämän taianomaisen ohjelmiston huonot vaikutukset, useammat ja useammat ihmiset kyseenalaistivat hänen päätöksensä viisauden. Jotkut jopa sanoivat, että LIDO oli tehty pimeän magian kera, ja kyseenalaistivat Sir CC:n todelliset aikeet. Sir CC parka oli hämmentynyt ja eksyksissä, ja hänen horjumaton uskonsa LIDOON horjui nyt, mikä päästi sisään pienenpienen epäilyksen. Ja epäily on tietysti edistymisen edeltäjä, koska se sallii yksilön kyseenalaistaa vastaukset ja avata mielen uusille mahdollisuuksille.

Sir CC keskusteli epäilyksistään vasta nimitetyn avustajansa kanssa, joka tunnettiin yleisesti Jargonin Marttyyrinä. Marttyyri joka oli sijoitettu melko haluttomasti keskelle koko sotkua, ehdotti, että he poistaisivat väliaikaisesti LIDON yleisestä käytöstä, jotta he voisivat oppia lisää sen taiasta ja arvioida sopimuksessa annettuja lupauksia. "Kenties", Marttyyri sanoi, "yritämme käyttää tätä taikaohjelmistoa väärin. Tai kenties … kenties meitä on huijattu!" Vaikka tämä ajatus oli häiritsevä Sir CC:lle, sellaisia asioita oli aika harkita, vaikka sitten hänen taikaohjelmistounelmansa kustannuksella.

Silmäiltyään lyhyesti Keltaisia sivuja, Näppärä löysi itsensä seuraavasta määränpäästään, jonne pääseminen kesti päiväkausia. Kun hän saapui luolaan vuorenhuipulla, hän näki ystävällisen, vanhan velhon poimivan päivänkakkaroita kukkakedolta. Hänellä näytti olevan yöpuku ja lakki ja hän lauleskeli hiljaa itsekseen. Niin oudolta kuin tämä näyttikin, Näppärä selvitti kurkkuaan äänekkäästi ja kysyi: "Anteeksi, mutta oletteko se Guru, joka on puhelinluettelossa?" Mies kääntyi häneen päin ja hymyili hyvin miellyttävästi, näyttäen huolettomalta ja rennolta epätavallisessa asussaan päivänkakkaroiden kera, yksi niistä vasemman korvan takana.

"Hei siellä", Guru sanoi. "Oletko pääni sisä- vai ulkopuolella?"

"Ulkopuolella", Näppärä vastasi ja ihmetteli, oliko hänen matkansa turha. "Toivoin, että voisit kertoa minulle, miksi ihmiset tekevät huonoja päätöksiä ja sitten pitäytyvät niissä."

"Ymmärrän", Guru sanoi. "Ottaen huomioon, että olen Egon Guru, olisin kai hyvä henkilö vastaamaan."

"Hmm … Kyllä, niin juuri oletin."

"Mutta oletko valmis tämän tiedon seuraamuksiin? Sillä on hyvin vaikeaa poisoppia asioita ja tietovoiman myötä tulee uuden informaation integroimisen raskautta. Ei varsinaisesti mikään rentouttava harrastus."

"Mieleni pyörii epätoivoisesti ja menestyksettä yrityksessä ymmärtää, miten ihmiset voivat tehdä hyvin kummallisia päätöksiä suurella vakaumuksella, vähääkään välittämättä selvistä ongelmista tilanteeseen liittyen. Olen uupunut! Raskaus tämän uuden informaation integroinnista tulee tervetulleena hengähdystaukona."

Tässä kohtaa Egon Guru johdatti Näppärän ihanaan ryhmään suuria kiviä, jotka oli järjestetty pieneksi pöydäksi ja tuoleiksi, ja viittoi häntä istuutumaan. "Lyhyesti sanottuna", Guru sanoi, "itsepetos on yksinkertaisesti avain todelliseen onnellisuuteen." Näppärä yritti turhaan ymmärtää tuon lauseen ja lopulta hänen täytyi myöntää tappio. Guru asetteli yöpukuaan jalkojensa päälle ja jatkoi: "Ihmisiä pyörittää yleensä ego, ja vähän huomiota kiinnitetään loogiseen ajatteluun, erityisesti logiikan sekaantuessa egon asettamaan kurssiin. Ego haluaa vain saada tahtonsa läpi ja olla oikeassa, ja se kontrolloi ihmisen käyttäytymistä saavuttaakseen tämän."

"Siis ego kontrolloi meitä kaikkia?"

"Yleensä, kyllä."

"Mutta siinä ei ole tolkkua. Eikö logiikka ja päättely olisi parempi vaihtoehto?"

"Yleensä, kyllä."

"Siis ihmiset sabotoivat itseään sivuuttamalla logiikan voidakseen tyydyttää egon tarpeen olla oikeassa?"

"Nyt tajuat sen!"

"Mutta …"

"Minun täytyy nyt oikeasti hoitaa kukkiani. Tämä on ollut hyvin nautittava vierailu, sinun pitäisi palata joku kertaa juomaan lisää teetä."

"Meillä ei ollut teetä …"

"Hyvää päivää."

Ja tämän myötä Egon Guru kääntyi ja alkoi lauleskella taas itsekseen, tanssien kukkakedon keskellä. Näppärä ei ollut oikein varma, mihin vaihtoehtoiseen todellisuuteen hän oli osunut, mutta hän päätti, että on parasta laskeutua vuorelta ja yrittää palata omaan maailmaansa. Mutta Guru oli oikeassa yhdessä asiassa: tätä informaatiota ihmisegosta ei ollut helppoa integroida. Joidenkin asioiden on parasta pysyä mysteerinä, ja on melkoinen tehtävä poisoppia jokin, erityisesti jokin niin perustavanlaatuinen kuin pyrkimys ymmärtää huonoja päätöksiä.

Näppärä oli matkalla kotiin melkoisen masentunut. Ihmiset oli pakko olla tehty jostain muusta kuin ahneudesta ja egosta. Jos se olisi koko kuva, edistyminen olisi sattumanvaraista, eikä mitään hyödyllisiä taitoja voisi koskaan käyttää. Mikä sotku!

Kun Näppärä kertoi tarinoita seikkailuistaan työtovereilleen, hän oli edelleen hukassa siinä, mitä tehdä tälle arvoitukselle. Onneksi ystävillä on yleensä vakaa ymmärrys ilmiselvistä asioista ja he osoittavat sen helposti. Front-n-Rearin nykyinen hallitsija oli tunnettu oveluudestaan ja olisi varmasti kiinnostunut tästä kalliista egopohjaisesta hankkeesta. Siis se oli sovittu … Näppärä Tulokas lähti käymään Sylvester Monetaarisen luona, tai Sly Rahan, kuten ystävät häntä kutsuivat.

Kovin moni ei saa henkilökohtaista audienssia Slyn luokse. Ei niin, että hän olisi liian kiireinen, enemmänkin hän oli vähän pelottava. Hän ei koskaan paljastanut, mitä hän oikeasti ajatteli – määrittävä tekijä oveluudelle ja bisnesvaistolle. Ja sen tietäminen, että Yritysahneuden Pahahenki vieraili säännöllisesti hallituksen kokouksissa, teki vielä järkyttävämmäksi Slyn kanssa puhumisen. Erityisesti yksin, kuten Näppärä Tulokas huomasi tekevänsä jälleen.

Näppärä koputti isoon tammioveen, sillä vaikka se oli auki (kuten oli tapana), se ei vaikuttanut toivottavan tervetulleeksi. "Tule sisään", Sly sanoi. "Istuudu, ole hyvä, ja kerro minulle, mitä mielessäsi on." "Saatan hyvinkin olla täysin mieletön", Näppärä ajatteli itsekseen. Mutta hän istuutui kohteliaasti suuren tammipöydän ääreen Slytä vastapäätä ja kertoi hänelle surkean tarinansa.

Sly kuunteli tarkkaan, muttei antanut koskaan mitään merkkiä siitä, mitä hän ajatteli. Tarinan lopussa Sly sanoi vain: "Kiitos huoliesi jakamisesta", äänessään lopullisuudentuntua. Näppärä lähti tuntien hyvin vähän toivoa, mutta tietäen, että hän oli ainakin kokeillut jokaista käytettävissä olevaa vaihtoehtoa elvyttääkseen maalaisjärjen horjuvan ja heikon kehon.

Viikoista tuli kuukausia, ja edelleen oli hyvin vähän uutisia kirkastamaan päiviä valmisteluosastolla. Sitten yhtenä päivänä ja hyvin odottamatta Sly ilmoitti, että hän kosiskeli melko vaatimatonta naista Indianassa. Tämä oli upea liitto Slylle ja kaikille Front-n-Rearin työntekijöille, koska tämä yhdisti heidän kuningaskuntansa yhdeksi tasavallaksi. Vain viikkoa myöhemmin LIDO palautettiin (pakolla) saksalaiselle, jolla oli voimakas aksentti.

Kukaan ei tiedä tarkkaan, mitä tapahtui Sir CC:lle tai vaikuttiko se lainkaan lopputulokseen. Puhuiko Sly järkeä hänelle? Voittivatko hänen aivonsa egon? Todistiko Jargonin Marttyyri, ettei LIDOSSA ollut lainkaan taikavoimaa? Mitä ikinä se olikin, se sai aikaan juhlan, kun lennonvalmistelijat olivat vihdoin vapaita tästä toimimattomasta ohjelmistosta. Pian sen jälkeen Sir CC lähti armollisesti asemastaan, toivottavasti oppineena melkoisesti ihmisistä, yritysahneudesta, omasta egostaan ja huonossa päätöksessä pitäytymisen hinnasta. Viimeisen tiedon mukaan hän oli matkalla vielä pidemmälle länteen kosiskelemaan nuorta neitsyttä.

Ja tämä on tarina siitä, miten lennonvalmistelijat pelastettiin LIDON epäkohdilta … ja siellä riemuitaan edelleen paljon.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.7.2019 KOLMET AIVOT

ViestiKirjoittaja hammer » 30.07.2019 15:28

KOLMET AIVOT

29.7.2019

Nopea energiapäivitys: sinnittele mukana! On ollut "hyörivä" kuukausi ja todella rankka viikko. Kaikki liikkuu oikeaan suuntaan ulkoisesta vaikutelmasta huolimatta. Olen itse nukkunut tässä kuussa enemmän, kuin olen koskaan ajatellut mahdolliseksi, kun taas monet ystäväni ovat olleet naurettavan kiireisiä. Integroimme kaikki uusia valokoodeja juuri sillä tavalla, kuin meidän täytyy. Ole lempeä itsellesi ja toisille tällä hetkellä. Itsestä huolehtiminen ja itsensä rakastaminen ovat parhaita asioita nyt. Olen työstänyt toisen tason merkaba-kurssiani, ja kolmet aivot ovat osa sitä. Vain jotain pohdittavaa (ja muuta ajateltavaa sinulle kaaoksen sijasta) …

Mysteerikoulut (ja nyt tiede) kertovat meille, etteivät kallomme aivot kontrolloi kaikkea. Itse asiassa meillä on kolme eri toimintakeskusta: aivot, sydän ja suolisto. Tiede tunnustaa niiden solumerkityksen, kun taas mysteerikoulut menevät enemmän energiapuoleen. Yritän sisällyttää vähän kumpaakin selitykseeni.

Suolisto on elintärkeä ravinteiden imeytymisessä ja myrkkyjen poistamisessa. Luonnollisen mikrobiomin (probioottisen tasapainon) häiriintyminen on liitetty autismiin ja useisiin ruuansulatusongelmiin. Sen lisäksi toinen ja kolmas chakra toimii yhdessä tällä alueella sisäistääkseen informaatiota (toinen, alitajuinen, sisäänpäin) ja esittääkseen sitä elämässämme (kolmas, toiminta, ulospäin). Toinen chakra hallitsee solumuistia. Suoliston terveys on fyysistä terveyttä ja kehon kykyä parantaa itsensä luonnollisesti.

Keho ei ole ainoastaan sielun temppeli, vaan myös itsensä parantava ja itsenäinen organismi. Kuten kaikki luonnossa, se suunniteltiin kukoistamaan terveenä ja parantumaan nopeasti vahingoittuessaan. Se haluaa olla terve ja tasapainoinen. Se suunniteltiin myös elämään paljon pidempään ja energisempänä, minkä tällä hetkellä koemme normaaliksi. Suoliston terveyden tukeminen sallii kehon tehdä tehtävänsä.

Aivot ja selkäydin kuljettavat impulsseja ja informaatiota, joiden on tarkoitus kulkea esteettä. Tähän liittyy viides ja kuudes chakra, jotka sisäistävät informaation (kuudes, intuitiivinen tieto, sisäänpäin) ja esittävät sen maailmalle (viides, luovuus, ulospäin). Jos intuitiivinen ääni hukkuu ajattelevan mielen alle, ulkoinen ääni on vähemmän rakastava ja vähemmän voimakas. Yliaktiivinen mieli vähentää virtausta kuudennesta viidenteen.

Tarkkailijamieli on Jumalan mieli, kun taas apinamieli on egomieli. Tehtävämme on kouluttaa egomieltä ja estää sitä pyörittämästä show'ta. Meditoimalla, positiivisella ajattelulla, tiedostamisella ja ohjaamalla ajatuksiamme voimme opettaa apinamielelle, mihin keskittyä ja mistä päästää irti. Egomieli keksii (ja ylläpitää) tarinoita. Tehtävämme on määritellä ne tarinat, joita se kertoo.

Vaikka puhumme niistä erikseen, kaikki on yhteydessä. Suolisto-ongelmat voivat vaikuttaa ajatteluun. Väärä ajattelu voi vaikuttaa fyysiseen terveyteen. Ne ovat kietoutuneet yhteen, mutta ne on helpompi ymmärtää erillään. Tämän päivän yhteiskunnassa kuritamme kehoa (ruokavaliovillitykset ja ankara harjoittelu), kun taas ruokimme mieltä loputtomasti (enimmäkseen viihdettä). Se on takaperoista. Mieli vaatii kurinalaisuutta, kun taas keho tarvitsee ravitsemista ja tukea.

Sydänlihas sisältää kaikenlaisia mielenkiintoisia soluja, jotka liittyvät solumuistiin ja hermostoon. Tiede tietää, että se on paljon enemmän kuin vain pumppu. Mysteerikouluissa sydän (neljäs chakra) on portti kaikkeen näkymättömään, muihin tietoisuusulottuvuuksiin ja valoon. Sydämen jujuna on, että se avautuu, sitten kun avautuu – sitä ei voi pakottaa. Parasta mitä voimme tehdä, on hoitaa suolistoa ja aivoja luomaan turvallinen ympäristö sen avautumiselle. Sen pitäminen suljettuna on helpompi määritellä: kohtele huonosti suolistoasi ja käytä väärin ajattelevaa mieltäsi (eli syö huonosti ja vatvo negatiivisia ajatuksia). On pyhä velvollisuutemme ravita kehoa ja kouluttaa mieltä. Sydän avautuu oikean ympäristön myötä.

Tue suolistoa, "kurita" mieltä ja salli sydämen avautua.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.8.2019 MITEN TOINEN PUOLISKO AJATTELEE

ViestiKirjoittaja hammer » 12.08.2019 17:36

MITEN TOINEN PUOLISKO AJATTELEE

2.8.2019

Tämä on minun versioni siitä, että miehet ovat Marsista ja naiset ovat Venuksesta. Rakastan katsella, miten ihmiset käsittelevät informaatiota, ja rakastan, kun toiset jakavat näkemyksiään kanssani. Tämä aihe täytyi osoittaa minulle luultavasti, koska ajattelen maskuliinisemmin. Joskus. Meillä kaikilla on sekä maskuliinisia että feminiinisiä energioita ja tapoja sukupuolesta riippumatta. Ja tiedoksi, että tässä kirjoituksessa on kyse mentaalisesta prosessoinnista eikä sillä ole mitään tekemistä sukupuolen tai seksuaalisen identiteetin kanssa. Jaan ryhmät miehiin ja naisiin, mutta vain yksinkertaisuuden vuoksi. Jos sukupuolitermit vaivaavat sinua, ajattele ryhmiä sähköisenä ja magneettisena tai lineaarisena ja kehämäisenä. Jälleen kerran, kyse on oikeasti vain käsittelytyylien ryhmittelystä, ei välttämättä sukupuolesta. Haluan jakaa nämä näkemykset, jotta voimme tulla kaikki tietoisemmaksi ja tasapainoisemmaksi ajattelussamme.

Naisilla on taipumusta aloittaa suuresta kuvasta ja sitten edetä yksilöön. Miehillä on taipumusta aloittaa yksilöstä ja edetä sitten suureen kuvaan. Ajattele tätä vähän. Jos pudistat päätäsi aina ihmisille, jotka ovat vastapuolella, kyse saattaa olla vain prosessointierosta. Anna heidän käydä läpi kerrokset ja he löytävät (luultavasti) tiensä siihen, mistä sinä aloitit. Tämä oli valtava oivallus minulle ja laajensi todella kommunikointitaitojani.

Toinen kiehtova asia on, miten toimimme. Äitini ositti tämän minulle, ja se on pelastanut minut monelta raivostumiselta! Naiset ajattelevat, että loputon tehtävälista on normaali, ja jos et liiku, jokin on pahasti pielessä. Miehillä on usein yksi tehtävä kerrallaan mielessä. He haluavat suunnitella sen, valmistautua siihen, tehdä sen ja sitten juhlia sen tekemistä, ennen siirtymistä eteenpäin. Katsotaanpa luolamieshistoriaamme …

Olipa kerran, kun miehet olivat vastuussa saaliin tuomisesta kotiin, jotta heimo sai ruokaa viikoiksi. Oli tärkeää suunnitella ja valmistautua tähän tehtävään. Koko heimon selviytyminen riippui tästä yhdestä tehtävästä. Ja kun se oli tehty, kaikki juhlivat sitä päivätolkulla. (Sivuhuomautus: miehet ovat yleensä kyvykkäämpiä keskittymään yhteen asiaan ja heillä on kehittyneempi avaruudellinen tietoisuus.)

Samaan aikaan naiset olivat vastuussa kotitulen pitämisestä palamassa. Tähän sisältyi loputtomasti päivittäisiä askareita, jotka eivät loppuneet koskaan. Muista, että tässä kohtaa ne eivät olleet vastenmielisiä töitä, ne olivat elämää. Ruuanlaitto, lasten hoitaminen, vaatteiden tekeminen ja peseminen … kaikki päivittäisen elämän työtä. Ja heti pystyy, jatkaa eteenpäin. (Sivuhuomautus: naiset ovat tavallisesti parempia multitaskauksessa.)

Nykyaikaisessa maailmassa kumpikaan ryhmä ei tee, mitä oma sukupuoli vaatii. Loputon tylsä työaikataulumme jättää miespuolen tyydyttämättä. Kodin ulkopuolinen työ elämän askareiden lisäksi saa naispuolen pakahtumaan. Ikuisen lapsen ja marttyyrin varjopuolet ovat täydessä kukoistuksessaan. Kukaan ei ole tyytyväinen asioiden toimintatapaan.

Tavoitteeni tässä on pelkästään nostaa tietoisuutta tämän tiedostamattoman ongelman osista. En edes ympäripyöreästi ehdota, että palaamme sukupuolirooleihin. Haluan vain mainita, että meillä kaikilla on menneisyyteen geneettinen yhteys, jota ajattelemme harvoin, ja olemme jokainen myös tasapainottamassa näitä energioita sisällämme. Menemme kaikki ulos metsälle (työ). Hoidamme kaikki kotielämää (askareet, lapset). Meillä kaikilla on pääsy kummankin negatiivisiin ja positiivisiin energioihin.

Voimme olla pettynyt työpaikkaamme ja vannoa pysyvämme mahdollisimman lapsenmielisenä, tai voimme juhlia sitä, että "metsästyksemme" antaa ruokaa. Voimme pakahtua askareista ja tuntea olevamme uhri ja tueton, tai voimme olla iloinen, että meillä on "asioita" hoidettavana. Ehdotan raamittamaan mentaalisesti kokemuksemme uudelleen, en tukahduttamaan negatiivisia tunteita niihin liittyen. Ole vain tietoinen, mitä sisälläsi tapahtuu, ja harkitse näkemyksesi muuttamista elämästä. Tunne itsesi. Kuten aina, tiedostaminen tuo vapauden.

Miespuolen varjo etsii aina pakoreittiä. Tämä loputon luettelo elämästä ei ole luonnollinen mielen tälle puoliskolle. Ratkaisuna on tietää, ettei tuo luettelo lopu koskaan, eikä sen ole tarkoituskaan. Lakkaat tekemästä elämän askareita vasta, kun elämä loppuu. Lakkaa uneksimasta kaukaisesta rannasta, jolla kaikki tarpeesi tyydytetään taianomaisesti ponnistelematta. Kokeile laulaa siivotessasi tai ottaa muutama tanssiaskel valmistaessasi päivällistä. Juhli elämän työtä.

Naispuolen varjo on olla jatkuvassa pakahtumisen tilassa. Kyllä, on paljon työtä töissä ja kotona, mutta pystyt siihen. Ratkaisuna on juhlia jokaista saavutusta. Jos menit töihin, "metsästit" tänään. Hyvä sinua! Jos pesit pyykkiä tai astioita, huolehdit elämästä. Hyvä sinua! Naispuolta ei opetettu koskaan juhlimaan jokaista saavutusta, koska se toimii loputtomasta luettelosta käsin. Juhli jokaista yksittäistä tehtävää.

Koska pyrimme kaikki tasapainottamaan tämä puolet itsessämme, suosittelen käyttämään kumpaakin uudelleenraamitustyökalua – laulaminen "elämäntyön" aikana ja jokaisen saavutuksen juhliminen. Minulla on tavallisesti musiikkia askareiden aikana, joten tuo osa on melko luonnollinen minulle. Saavutusten merkillepaneminen on vaikeampaa, joten tavallisesti luettelen ne mielessäni ennen nukkumaanmenoa … "Tänään kävin ruokakaupassa, harjasin koiran ja pyyhin pölyt. Jee minä! Tein enemmän, kuin ajattelin." Selvitä, miten sinun täytyy raamittaa ajattelusi uudelleen, ja tee se oman onnellisuutesi vuoksi.

Ehkä haluat lukea myös kirjoitukseni tasapainon löytämisestä (https://walkinginbothworlds.com/return- ... g-balance/) sisäisen maskuliini- ja feminiinienergian välille. Sitä kannattaa pohtia havaitakseen, miten ajattelee … ja miten toinen puolisko ajattelee.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.8.2019 SINUN AINUTLAATUINEN POLKUSI

ViestiKirjoittaja hammer » 26.08.2019 20:08

SINUN AINUTLAATUINEN POLKUSI

11.8.2019

Vaikka olen aina suosinut omana itsenään olemista, ja rehellisesti sanottuna olen tehnyt sitä melko hyvin, aina voi saada lisää kasvua. Emme lakkaa koskaan kasvamasta, koska evoluutio (tai ylösnousemus) on jatkuva prosessi. Näemme aina uusin silmin, kun nousemme henkistä kehitysspiraalia ylöspäin. Kulunut viikko on ollut minulla täynnä oivalluksia. En ole koskaan ainoa, joka käy läpi tätä, joten haluan jakaa merkittävimmän jutun siinä toivossa, että se antaa sysäyksen omille oivalluksillesi.

Ihmiset mallintavat itseään altistumalla alitajuisesti. Opimme sen, miten ja kuka olemme. Kun siihen lisätään kehomme soluinformaatio, ei ole mikään ihme, että "asiat kulkevat suvuissa". Eivät vain fyysiset ominaisuudet, vaan myös persoonallisuuspiirteet. Kyllä, itsehavainnoinnilla voimme nähdä joitain näistä opituista piirteistä, mutta lisää putkahtaa esiin, kun jatkamme kaivamista. Ja meidän täytyy kaivaa, tai muuten emme koskaan elä todella omaa elämäämme.

Lisätään tähän vielä muokkaavat ja traumaattiset tapahtumat. Näitä voi tulla joltain läheiseltä tai sitten ei. Käytämme paljon alitajuista energiaamme yritykseen olla tai olla olematta jonkun toisen kaltainen. Mutta kuka me olemme? Se on miljoonan dollarin kysymys. Vaikka päätämme matkia jotakuta ihailemaamme ihmistä, onko se aitoa? Miten tiedämme, olemmeko oikeasti harmoniassa ainutlaatuisen itsemme kanssa?

Minulla oli setä, joka yritti koko elämänsä matkia äitinsä rakastavaa omistautumista ja isänsä karismaattista nokkeluutta. Hän epäonnistui. Hän oli vain kalpea varjo vanhempiensa kauneudesta. Mitä pahinta, hän ei koskaan löytänyt omaa itseään. Se oli elämätöntä elämää, yrittäen aina sovittaa itsensä jonkun toisen kenkiin. Olen varma, että hänellä oli myös omia lahjoja jaettavana.

Ollessani vähän yli 20-vuotias, yritin todella olla yhtä rakastava kuin isoäitini – huonolla menestyksellä. Hän oli uskomaton nainen, joka muokkasi todella minun elämääni, ja hän kuoli ollessani 18-vuotias. Kun oivalsin, etten voinut olla hänen kaltaisensa, minä itkin. Tiesin, että minun täytyi elää omaa elämääni, tai tuntea jatkuvaa epäonnistumista yrittäessäni olla joku muu. Lopulta tulin siihen käsitykseen, että hän oli uskomaton, koska hän oli niin oma itsensä. Päätin, että paras tapa kunnioittaa hänen muistoaan oli olla hyvin oma itseni.

Luulin, että olin tehnyt niin – todella luulin. Sitten luin Jackson Mackenzien kirjan Whole Again* (= ehjä taas) täysin eri syystä, ja piirteet jotka olin napannut äidiltäni, alkoivat erottua. Taas kerran, hän oli uskomaton nainen, koska hän oli niin oma itsensä. Tällä kertaa en yrittänyt tietoisesti matkia häntä, nappasin vain muutamia hänen piirteitään lapsena. Vasta nyt näen, miten kaukana nämä piirteet ovat omasta polustani.

Aloin käsittää, että edes jotkut reaktioni eivät olleet omiani, vaan ne kuulostivat paljon äidiltäni. Kerättyäni yhteen joitain ratkaisemattomilta näyttäviä sisäisiä ristiriitoja, näin selvästi, että tuo ristiriita aiheutui yrityksestä elää hänen polkuaan ja omaa polkuani. Meillä on hyvin erilaiset polut – kumpikin kauniita, mutta erilaisia. Hän kuoli 2010, mutta olen aivan varma, että hän olisi halunnut minun olevan täysin minä.

Myös numerologiamme osoittaa eri elämäntyöhön. Hän oli hurjan itsenäinen, kun taas minä olen täällä toimimassa kumppanuudessa toisten kanssa. Hänellä oli paljon taistelua auktoriteetin ja vallan kanssa, mutta luultavasti kaiken sisäisen työnsä vuoksi – minulla ei ole sitä. Kirjan osa joka antoi minulle vihjeen, kertoi läheisriippuvuudesta. Hänellä oli ongelmia sen kanssa, kun taas minä olen aina tuntenut, että minulla on kaksi ääntä päässäni tuosta aiheesta. Siinä on tolkkua nyt. Hänen äänensä ja minun ääneni.

Kun nämä asiat asettuivat riviin, tunsin suuren energia-aallon kehossani. Lämmin ja onnellinen ja kevyt ja paljon kikatusta. Kehoni ikään kuin sanoi: "Viimeinkin! Tervetuloa kotiin!" Kuuntele kehoa. Se tietää enemmän, kuin me, ja se yrittää aina ohjata meitä omalle polullemme. Jos kehosi ei ole terve ja onnellinen, yritä todella nähdä, missä egosi tai alitajuntasi on epäharmoniassa oman polkusi kanssa. Ja kun löydät tiesi takaisin, varaudu vanhan puhdistamiseen. Minulla ei ole ollut painajaisia vuosiin, mutta kuluneella viikolla alitajuntani on ikään kuin oksentanut. Todella epämiellyttäviä unia.

Parantuminen ei koskaan lopu. Teemme vain voitavamme sen kerroksen kanssa, jolla kulloinkin olemme. Jatka lukemista. Jatka kurssien käymistä. Jatka sen työn tekemistä, että muistat, kuka todellisuudessa olet. Kaikki mitä teemme, tuo meitä lähemmäs ainutlaatuista polkuamme.

*Linkki Amazonin sivulle ko. kirjaan (https://www.amazon.com/Whole-Again-Redi ... 167&sr=8-1)

Edit. Hammer

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.8.2019 TUNNEPUHDISTUSTA

ViestiKirjoittaja hammer » 26.08.2019 20:24

TUNNEPUHDISTUSTA

14.8.2019

Kaikki joiden kanssa olen puhunut, käyvät läpi syvää tunnepuhdistusta. Se kuulostaa kyyneliltä ja myllerrykseltä, mutta se voi olla vain oivalluksia, joita et ole saanut aiemmin. Minulla se on oivallus, jota seuraa kaavan näkeminen koko elämässäni, ja tätä seuraa pahoinvointiaalto. Tässä kohtaa haluan ryömiä vain kolooni välttääkseni minkä tahansa toimimattoman suhteen. Se tuntuu loputtomalta, vaikka ymmärrän, että se on vain puhdistumista. Kun tähän lisätään fyysiset ylösnousemusoireet, on ollut rankka viikko.

Olen kallellaan narsistiansan läheisriippuvuuspuoleen (empaatti), mutta vain riittävästi alkuvetovoimaa varten. Suosittelen lämpimästi Jackson MacKenzien kirjaa "Whole Again" * tai Ross Rosenbergin Youtube-videota ihmismagneettisyndroomasta (https://www.youtube.com/watch?v=eY9XqF6Iz9I). Tiedän, että on todella epävakaita ihmisiä, mutta uskon myös, että useimmat meistä osuvat asteikolle. Hyvien ja huonojen tyyppien näkemisen sijasta on hyödyllisintä tietää, että meillä kaikilla on joitain toimintahäiriöelementtejä. Tärkeää on tiedostaminen ja parantumisponnistelu. Jos joku ei toteuta sitä, lähde pois. Tuntuu hyvältä ajalta postata tämä uudestaan …

Empaatti ja narsisti

Tällä hetkellä on monia artikkeleita empaatin ja narsistin toksisesta suhteesta, tietenkin niiden kirjoittamana, joita on satutettu ja jotka tuntevat tulleensa manipuloiduksi ja petetyksi. Minulla on erilainen versio tästä tilanteesta. Näit sen tulevan, eikö vain?

Ensinnäkin, muutetaan näiden ryhmien nimikkeitä. Ei enää hyvät vs. huonot. Empaatin sijaan sanomme "hereillä" (sielun ohjaama), ja narsistin sijaan sanomme "unessa" (egon ohjaama). Kielellä on merkitystä. Voimme vähentää polariteettia sekä antaa paljon täsmällisemmän arvion. Eikä vain tämä, vaan tunnen henkilökohtaisesti ihmisiä, jotka ovat emaattisesti lahjakkaita (he tuntevat fyysisesti toisten ihmisten tunteet), mutta ovat täysin unessa.

Toiseksi, tiedä, että me kaikki toimimme liukuvalla asteikolla näiden kahden välillä ja vaihdamme paikkaa usein. Voimme olla hyvin hereillä, sitten kärsiä jonkin menetyksen (kuten kuolema tai sairaus) ja palata takaisin uneen välttääksemme tuskaa. Ihmiset lääkitsevät itseään koko ajan alkoholilla, liiallisella seuraelämällä ja irtoseksillä välttääkseen tietoista elämistä. Hereillä oleminen voi olla vaikeaa. Poistumme kaikki siitä aika ajoin.

Kolmanneksi, mikä luultavasti tärkeintä, meidän täytyy ymmärtää, että kaikkein manipuloivin käyttäytyminen on alitajuista. Ihmiset eivät (yleisesti) manipuloi tietoisesti – se vaatii paljon enemmän energiaa ja suunnittelua, mihin useimmat edes pystyvät. Egolla on kuitenkin täysi pääsy alitajunnan voimaan, ja se tekee mitä tahansa välttääkseen vaurioita. Oma ego on manipuloinut meitä kaikkia jossain määrin. Se ei ole silti mitenkään oikein, mutta se ajatus, että joku manipuloi sinua tietoisesti, antaa hänelle aivan liian paljon kunniaa (ja valtaa).

Niiden kanssa kommunikoiminen jotka ovat edelleen unessa, on melkein mahdotonta – ainakaan mistään tärkeästä asiasta suhteen kannalta. Ego puolustautuu ja rationaalinen ajattelu lentää ulos ikkunasta. Tässä kohtaa saamme kaikki passiivis-aggressiiviset käyttäytymismallit ja tunnemanipuloinnin. Oletko koskaan yrittänyt ilmaista huolta tunteistasi, ja kumppanisi kääntää sen vain ylösalaisin ja korostaa, miten loukkaantunut hän on? Tämä on sellaista alitajuista käyttäytymistä, joka pyörittää jästimaailmaa. Heidän egokilpensä läpi ei pysty murtautumaan, mutta monet meistä jatkavat yrittämistä aivan liian pitkään.

Toinen ongelma on projisointi … enimmäkseen heränneen ihmisen puolelta. Nimittäin ajattelemme projisoinnin rajoittuvan negatiivisiin asioihin, muttei se rajoitu. Kun heräämme, meistä tulee säteilevämpi ja meillä on taipumusta nähdä oman valomme heijastuvan toisiin – näemme valon, jota ei ole ruumiillistettu vielä. Tosiasia on, että kaikilla on uskomaton sielu, mutta kaikki eivät elä sielustaan. Kun alat elää omasta sielustasi, näet korkeimman potentiaalin toisissa. En tarkoita: "Hän menestyisi hyvin, jos hänellä olisi vain itseluottamusta." Tarkoitan: "Vau! Hän ilmentää jumalaista maskuliinisuutta!" Todellisuudessa hän voisi ilmentää jumaluutta, jos hänen egonsa ei pyörittäisi show'ta. On kokonaan meidän tehtävämme erottaa potentiaali ruumiillistetusta todellisuudesta.

Luulen, että vaikeinta heränneelle sielulle näissä suhteissa on ottaa täysi vastuu siitä, että on imetty mukaan, täytyy lähteä ja on toistamatta tuota kaavaa. Toisin sanoen, herätäksesi vielä lisää tule tietoisemmaksi ja ota takaisin henkilökohtainen voimasi. On vaikeaa myöntää, että oli merkkejä, jotka sivuutit. Ei ole hauskaa tietää, että sallit tämän vahingon tapahtua. Anna anteeksi itsellesi. Anna anteeksi itsellesi ihmisyys. Teemme kaikki hulluja asioita rakkaudesta – unohdamme jopa, kuka olemme. Saat aina oppitunteja prosessin aikana. Sinä parannut.

Vältettävien asioiden luettelemisen sijasta haluan antaa muutaman asian, joihin kiinnittää huomiota. Kun meistä tulee tietoisempia, voimme tehdä valintoja, jotka tukevat evoluutiotamme.

Sopivat teot ja sanat yhteen säteilevän sielun kanssa? Meillä kaikilla on huonoja päiviä, eikä kukaan ole täydellinen, mutta onko jatkuvaa negatiivisuutta sanoissa tai teoissa?

Seuraavatko teot sanoja? Tehdäänkö vai pelkästään haaveillaan? Tarvitsemme kaikki pientä päiväunta elämäämme, mutta suunnitelmat vaativat toimintaa toteutuakseen.

Onko se pysyvää? Jälleen kerran, meillä kaikilla on huonoja päiviä, joten älä odota täydellisyyttä, mutta ajoittainen palkkio on merkittävä egotemppu. Jos joku käyttäytyminen on todella tärkeää sinulle ja toinen ihminen suostuu siihen, sen pitäisi olla pysyvä muutos. Jos se muuttuu vain lyhyeksi aikaa tappelun jälkeen, se on huono merkki.

Onko kommunikointi avointa? Onko sinun mukava nostaa esiin huolenaiheita? Jos kommunikointinne on täynnä kyyneliä, syyttelyä ja syyllisyyttä, niin ei tapahdu paljon todellista kommunikointia.

Myönnättekö kumpikin oman painolastinne? Meillä kaikilla on painolastia, mutta toisen ihmisen vaatiminen kantamaan omaansa on täysin järjetöntä.

Oletteko kumpikin omistautuneet tulemaan paremmiksi ihmisiksi? Jos olette kumpikin omistautuneet omaan evoluutioonne, niin voitte auttaa toisianne kasvamaan, toistenne kappaleiksi repimisen sijasta.

On niitä, jotka näkevät merkit, mutta ajattelevat olevansa tarpeeksi vahvoja odottaakseen rakastamansa henkilön heräämistä. Homma ei toimi niin. Ihmiset eivät herää seuraamalla esimerkkiäsi – ihmiset heräävät järkytyksestä. Jonkun pitäminen turvassa suhteessa on vain lämpimän peiton antamista hänelle, jotta hän voi jatkaa uniaan. Olen pahoillani – tämä on minullekin todella vaikeaa – mutta et voi herättää ketään, ennen kuin hän on valmis. Et koskaan. Ja itsesi pakottaminen pysymään matalassa värähtelyssä aiheuttaa kärsimystä ja sairautta. Se vain aiheuttaa. Ainoa tie ulos on ulos.

Heränneen sielun täytyy ottaa takaisin voimansa antamalla anteeksi itselleen, olemalla selkeä omissa rajoissaan ja päästämällä irti niistä, jotka nukkuvat edelleen. Sinä parannut. Sinä rakastat taas. Mutta ensin sinun täytyy oppia hyväksymään tilanne. Jätä hänet uneensa ja siirry eteenpäin. Ota takaisin voimasi.

* Linkki Amazonin sivulle ko. kirjaan (https://www.amazon.com/Whole-Again-Redi ... 373&sr=1-1)

Edit. Hammer

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.8.2019 TANSSIMISTA JUMALUUDEN KANSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 27.08.2019 08:45

TANSSIMISTA JUMALUUDEN KANSSA

20.8.2019

Olemme tanssineet luomistanssia koko vuoden, mutta nyt Henki (oma korkeampi itsemme) alkaa viedä. Sujuvassa tanssissa vain toinen vie. Kaikille meille on haasteellista "seurata", kun olemme niin ehdollistuneita panemaan asioita tapahtumaan koko ajan. Meitä pyydetään nyt luottamaan tähän polkuun tasolla, jota emme ole koskaan ennen kokeneet. Tällöin meidät siirretään eri aikajanalle. Jos antaudumme sille, se on paljon sujuvampaa.

Se on edelleen tanssia, ja kummankin partnerin täytyy osallistua aktiivisesti. Et voi mennä hervottomaksi ja odottaa, että raahataan mukana. No, kai voisit tehdä sen, mutta se olisi yhtä tuskallista kuin taistelu viemisestä. Anna elämän opastaa sinua ja ota askelia siihen suuntaan.

Tämä on ruumiillistumista. Kehosi ja korkeamman itsesi aito jumalainen liitto. Tämä on evoluutiota prosessissa. Se on uskomattoman epämukavaa, ja kuitenkin ihmeellistä katsoa. Pahoinvointiaallot liittyvät Gaian sähkömagneettikehoon (napamuutos). Uupumusaallot liittyvät integrointiin. Korvien soiminen on uusien koodien lataamista. Ahdistusaallot liittyvät lineaarisen ajan romuttumiseen. Lisäksi näköni vaihtelee dramaattisesti, ja minulla on vastenmielisyyttä aurinkoa kohtaan. En ole varma, mihin ne liittyvät, mutta kumpikin on uutta minulle.

Anna jumaluuden tulla sisään – omaan kehoosi. Anna uuden valon huuhdella pois vanha. Päästä irti egotarinoista. Tee itsehoidosta prioriteetti. Et ole epäonnistunut. Et voi "tehdä" mitään tekemään tästä helpompaa. Lakkaa vastustamasta evoluutiota. Tämä tapahtuu. On parasta tukea prosessia.

On ok, jos se ei ole helppoa. Minä olen itse asiassa kauhuissani, mutta laitan silti tossua toisen eteen. Minua on ohjattu menemään muutamalle automatkalle viime aikoina, ja teen sen, silloinkin kun egolla on romahdus. Kuuntelen kehoani ja lepään aina, kun sen täytyy. Olen myös egon kanssa sen kiukkupuuskissa, mutta en anna sen päättää kurssiani. On ok, että on huomattava määrä vastarintaa – älä vain sekoita tarinaasi totuuteen.

Kaiken fyysisen ja tunnepuolen myllerryksen tapahtuessa, muista kaksi asiaa: 1) kuuntele kehoasi ja 2) kiinnitä huomiota tarkkailijamielellä. Tunnen kaiken, mutta astun myös etäämmälle tarkkailemaan itseäni. On mahtavaa huomata kaavoja ja estää prosessia riuduttamasta. Huolenpito kehosta ja myötätunto sitä kohtaa on oleellista, jotta se voi tehdä ylösnousemustyön. Fyysinen ruumiillistuminen vaatii tukea fyysiselle astialle.

Meidät rakennettiin tätä varten. Tätä varten tulimme. Kannattaa ehkä käydä tsekkaamassa vuoden 2019 energiaennuste "2019 – kokoontumisvuosi". Tervetuloa tanssiin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.9.2019 KOODIEN RUUMIILLISTAMISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 02.09.2019 19:35

KOODIEN RUUMIILLISTAMISTA

1.9.2019

Oletko koskaan ollut sellaisessa automaattisessa autopesussa, jossa autoa siirretään puolestasi? Sinun täytyy laittaa eturengas hihnalle ja vaihde vapaalle ja pitää jalka pois jarrulta. Sitä elämä tekee tällä hetkellä. Suurin tehtävämme on pitää jalka pois jarrulta. Älä yritä ohjata tai pysäyttää – nauti vain kyydistä. Integroimme hyvin monia uusia koodeja, ja kehomme on melko äärirajoillaan pelkästään sen vuoksi. Ole lempeä itsellesi ja priorisoi itsehoito.

Samalla kun integroimme ja ruumiillistamme, saamme aikaa pitää taukoa ja miettiä kehityskaartamme. Oletko oikeasti matkalla sinne, mihin haluat mennä? Vai pakenetko sieltä, missä olet? Juoksetko jotain kohti iloisena? Vai juoksetko karkuun nykytilannettasi? Tämä on tärkeä erottaa tällä hetkellä. Ajattele tätä oikeasti.

Tässä on kyse tämänhetkisestä Vesimiehen ajasta (astrologinen aikakausi kestää vähän yli 2000 vuotta). Edellisessä aikakaudessa, Kalojen ajassa, oli kyse yksilön sopimisesta yhteiskunnalliseen normiin – ajattele uskontoa, avioliittoa, sukupuolirooleja – noudattaen määräyksiä kokonaisuuden vahvistamiseksi yhteisrintamana. Vesimiehen aika vahvistaa kokonaisuutta yksilöllisellä monimuotoisuudella. Käytämme kaikki yksilöllisiä ainutlaatuisia lahjojamme kollektiivin tuella. Tämä vaatii jokaista yksilöä löytämään todelliset lahjansa ja jakamaan niitä.

Sanotaan esimerkiksi, että haluat tulla joogaopettajaksi. Mitä väärää siinä voisi olla? No, jos rakastat joogaa ja rakastat opettamista, niin se on luultavasti fantastinen idea. Jos se kuulostaa vain paremmalta tavalta maksaa laskut kuin toimistotyösi, emme ole vielä perillä. Älä käsitä minua väärin, astinkivet ovat mahtavia. Haluan sinun vain pohtivan, mikä oikeasti sytyttää sinut sisälläsi. Siihen olemme menossa.

Perimmiltään nykyinen aikakausi tukee kokonaisuuden palvelemista. Jos rahaa ei tarvitsisi ottaa huomioon, mitä tekisit? Jos vastauksesi on jonkinlainen pysyvä loma, emme ole oikeastaan vielä perillä. Enkä kehota irtisanoutumaan päivätyöstäsi – ajattele tätä vain vähän. Missä on ilosi, kipinäsi? Mikä tekee sinut onnelliseksi siitä, että elät? Lyön vetoa, että sillä on jotain tekemistä muiden kanssa. Olen melko ääri-introvertti, ja silti kollektiivi (ja muutamat yksilöt) esittävät suurta osaa onnellisuudessani.

Suurimmassa osassa syyskuuta 2019 on kyse ruumiillistamisesta ja sen jalostamisesta, mitä lahjamme oikeasti ovat. Tärkeintä on pitää huolta kehostaan. Parissa viime kuussa on ollut paljon latauksia, ja keho yrittää löytää tilaa niille kaikille. Anna tämän tapahtua. Salli ajatustesi ja suunnitelmiesi muuttua. Anna elämän liikuttaa sinua, painamatta jarrua.

Ja erään asian olen havainnut hyödylliseksi … Kun ole äreä ja pakahtunut, se merkitsee, että olen vaihtanut fokukseni iloa kohti juoksemisesta, olosuhteita karkuun juoksemiseen. Tämä siirtää minut universumin avun puoleenvetämisestä siihen, että "minun täytyy saada asiat toimimaan". Alan yrittää kovasti. Lisään moottorin kierroksia unohtaen, että vaihde on vapaalla. Siis jos asioista tulee yhtäkkiä vaikeita, katso, missä sinun täytyy rentoutua virtaan.

Ja vinkki kontrollifriikeille (sydämeni ihmisille) … Tee itsehoidosta "asia". Jos sinun täytyy tehdä jotain tunteaksesi olosi hyväksi, määrittele uudelleen, mikä lasketaan "jonkin tekemiseksi". Kävelylle meneminen on jonkin tekemistä. Aterian laittaminen on jonkin tekemistä. Kylvyn ottaminen on jonkin tekemistä. Jos sen täytyy olla ulkoista, kirjan lukeminen, kaapin siivoaminen ja koiran kanssa leikkiminen ovat kaikki jonkin tekemistä.

Emme enää tee työtä sopiaksemme yhteiskunnallisiin normeihin. Käytämme nyt ainutlaatuisia lahjojamme kohottamaan toisiamme. Tervetuloa uuteen Maahan. Ruumiillistakaamme kaikki näitä koodeja.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit